Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Thnx, ik heb in mijn nokia 6230i ook een 512mb kaartje zelfde formaat, heeft iemand dat al getest als het ook werkt met de P350??

edit: sorry nog even een vraagje: als ik mijn Bluetooth wil activeren via start--->instellingen-->verbindingen.. en ik klik op BT dan geeft ie deze melding aan: ''Er is geen Bluetooth-hardware op dit apparaat geïnstalleerd.'' heeft iemand hier ook last van? zoja hoe installeer je die hardware voor BT?

laatste vragen voor nu ;)

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2006 18:09 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 16:40:
Thnx, ik heb in mijn nokia 6230i ook een 512mb kaartje zelfde formaat, heeft iemand dat al getest als het ook werkt met de P350??

edit: sorry nog even een vraagje: als ik mijn Bluetooth wil activeren via start--->instellingen-->verbindingen.. en ik klik op BT dan geeft ie deze melding aan: ''Er is geen Bluetooth-hardware op dit apparaat geïnstalleerd.'' heeft iemand hier ook last van? zoja hoe installeer je die hardware voor BT?

P350 heeft helemaal geen bluetooth.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2006 00:41 ]

• JakeNL
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 20:16
Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 16:40:

Je hebt een Nokia, je hebt het kaartje, je hebt een P350. Even schudden.... klaar :9 Je stopt het kaartje van je telefoon in je PDA en...... je ziet of het werkt... of niet 8)7

Als ik zo al die vragen voorbij zie komen, had je misschien niet beter een TomTomGo kunnen kopen of zoiets? In ieder geval, probeer iets. Vaak leer je daar het meeste nog van

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:42

sphere

Debian abuser

.

[ Voor 91% gewijzigd door sphere op 06-07-2006 16:35 ]

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Verwijderd

ben echt uren meebezig om mpeg, avi. bestanden te kunnen kijken.. enigste wat ie tot nu toe afspeeld is WMV bestanden en mp3 natuurlijk.. maar mpeg of avi pakt ie niet.. heb er een filmpje van 68,5M erop staan.. als ik t wil afspelen geeft ie een foutmelding aan. ''Er is geen bijbehorende toepassing voor ''P.O.D. - Alive''. Start eerst de toepassing en open dit bestand vervolgens in de toepassing. Ik neem aan dat de toepassing Windows Media is :?

• Cannondale
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-11 14:32
Verwijderd schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 16:01:
Wat mij op de volgende vraag brengt: Is het illegaal om TomTom van het standaard 512MB kaartje naar een 2048MB kaartje te kopieëren?
Vraag ik me ook af, mijn vraag is een aantal replies terug eveneens niet beantwoord. Ook ik heb tomtom gewoon gekocht op SD-card, maar vraag me af het kwaad kan om de bestanden over te zetten naar een 2GB SD-card, aangezien meezeulen van kaartjes niet zo handig is : (

"In the long run we are all dead" J.M. Keynes

• sphere

sphere

Debian abuser

Cannondale schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 21:36:
Vraag ik me ook af, mijn vraag is een aantal replies terug eveneens niet beantwoord. Ook ik heb tomtom gewoon gekocht op SD-card, maar vraag me af het kwaad kan om de bestanden over te zetten naar een 2GB SD-card, aangezien meezeulen van kaartjes niet zo handig is : (
Het zou natuurlijk kunnen dat men vindt dat je te lui bent om TomTom te bellen/mailen niemand het antwoord hier weet op jouw vraag.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

• Cannondale
sphere schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 22:23:
[...]

Het zou natuurlijk kunnen dat men vindt dat je te lui bent om TomTom te bellen/mailen niemand het antwoord hier weet op jouw vraag.
Waarschijnlijk omdat het met de niet-betaalde versie wel kan? :) Zal ze morgen eens mailen, hou jullie op de hoogte!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 16:02:
ben echt uren meebezig om mpeg, avi. bestanden te kunnen kijken.. enigste wat ie tot nu toe afspeeld is WMV bestanden en mp3 natuurlijk.. maar mpeg of avi pakt ie niet.. heb er een filmpje van 68,5M erop staan.. als ik t wil afspelen geeft ie een foutmelding aan. ''Er is geen bijbehorende toepassing voor ''P.O.D. - Alive''. Start eerst de toepassing en open dit bestand vervolgens in de toepassing. Ik neem aan dat de toepassing Windows Media is :?
Download PocketDivxEncoder om alles om te zetten :)

• sphere

sphere

Debian abuser

Cannondale schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 22:45:
Waarschijnlijk omdat het met de niet-betaalde versie wel kan? :) Zal ze morgen eens mailen, hou jullie op de hoogte!
Dat het kan weet iedereen, echter of het legaal is kan alleen TomTom vertellen, snappie ;)

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:46
Hallo,

Ik wou me dus een mio P550 aanschaffen met een sd kaartje

- Welk merk type sd kaartje zou ik hier best voor kopen? Waar hebben jullie de beste ervaringen mee?
Of kan ik misschien best een mini/micro sd kaartje kopen met een omvormstukje tot sd kaart.
Zodat ik dat mini/micro sd kaartje ook nog kan gebruiken in mijn GSM...
Zijn er dus verschillende transfersnelheden tss mini/mico/normal sd kaartjes?

- Ik lees ook regelmatig dat de batterij van de mio p550 ontzettend rap leeg geraakt , zijn er hier al oplossingen voor?

Zijn er nog andere problemen waar ik rekening mee moet houden als ik dit toestel aanschaf?

Bedankt

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-11 23:22

Sherlock

No Shit

NoFate schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 09:44:
Hallo,

Ik wou me dus een mio P550 aanschaffen met een sd kaartje

- Welk merk type sd kaartje zou ik hier best voor kopen? Waar hebben jullie de beste ervaringen mee?
Ik heb zelf een 2GB SD kaart gekocht van Dane-Elec, tot nu toe geen problemen mee gehad. SanDisk heeft ook goede kaarten, en het 128MB kaartje van Transcend wat ik 3 jaar geleden geocht heb werkt ook nog prima.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:46
ik wou me een 1 GB MICRO sd kaartje kopen van sandisk, maar ik zie dat hier nog geen extreme versie van beschikbaar is... Is dit dan een goede keuze?

Verwijderd

kan iemand vertelen hoeland de batterij meehaat van de 550
als je ermee navigeerd.

rinus

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Hmm, weer een probleempje met de p350 hier.

Het touchscreen was opeens niet meer goed uitgelijnd en had 2 cm verschil. Door een knop en de joystickbutton in te drukken kon ik gelukkig start uitschuiven, en bij het menu komen om het scherm opnieuw uit te lijnen.

Nu heb ik de pda vergrendeld.. en nu kan ik niet in het onderste deel van het scherm komen, waar dus "ontgrendelen" staat.

Resetten etc heeft gewoon geen nut. En ik krijg hem niet eens naar de fabrieksinstellingen. Ook al heb ik de on/off switch een uur op OFF staan, of druk ik 20 seconde lang op reset... hij blijft de data behouden en vergrendeld.

Iemand enige idee hoe ik hem ontgrendeld/gereset naar fabr.instellingen krijg ?

edit: Met de knop omhoog gedrukt en reset tegelijk dus.

Helaas.. onderkant van het touchscreen lijkt dood. Hij voelt wel wat, uitlijnwizard kan ik namelijk gewoon doorheen, maar als ik hem ga gebruiken voelt hij daar niets.

[ Voor 15% gewijzigd door Tutti-frutti op 07-07-2006 19:18 ]

4015Wp west (Dordrecht)

• Cannondale
sphere schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 23:24:
[...]

Dat het kan weet iedereen, echter of het legaal is kan alleen TomTom vertellen, snappie ;)
Reactie van TomTom: het is legaal. Liever wel je andere bestanden (niet-TT bestanden) netjes in mapjes erbij zetten en niet los in de root i.v.m. mogelijke conflicten. Fire away!

• intraxi
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-10 21:58
Iemand al geprobeerd een bluetooth headset met de p550 te gebruiken ?

Pairing werkt, maar dan zijn er geen services beschikbaar...

De bluetooth stack van de p550 lijkt dit niet te ondersteunen...

Wie heeft een andere stack bijv. Widcomm aan de praat.

Bij mij lukt dit NIET en ben er al heel wat uurtjes mee bezig ! 8)7

Verwijderd

Ik heb Pocket TV pro geprobeerd voor mpeg bestanden te kunnen kijken, deze melding krijg ik als ik pocket tv wil install. ''Dit prog. is van onbekende uitgever. Het uitvoeren ervan kan mogelijk schade aan uw apparaat veroorzaken. wilt u verder gaan? Ja/Nee ik klik op Ja krijg ik een foutmelding: 'pockettvmobihandsetup1.2.11' is geen geldige pocket pc toepassing pfff

-==edit==- het werkt :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2006 23:09 ]

• sphere

sphere

Debian abuser

Tutti-frutti schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 19:07:
Hmm, weer een probleempje met de p350 hier.
Wow. Je bent nou niet echt een wandelende reclamefolder voor dit apparaat :D
Hopelijk komt het goed, of wordt hij vervangen voor een ding dat wel werkt.

• Cannondale
Weet niet of het al langs is gekomen: PDA-shop heeft binnenkort een hoesje voor de P350/550. Ik vind het wel vrij prijzig voor een zacht hoesje, maar misschien is er animo voor: http://www.pdashop.nl/product/26268/24742/17

• fs_46
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-11 13:03
Cannondale schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 08:54:
Weet niet of het al langs is gekomen: PDA-shop heeft binnenkort een hoesje voor de P350/550. Ik vind het wel vrij prijzig voor een zacht hoesje, maar misschien is er animo voor: http://www.pdashop.nl/product/26268/24742/17
Dat is wel een heel speciaal hoesje afgaande op de beschrijving van de pdashop. "Deze beschermhoes met ritssluiting sluit aan op de handheld als een tweede huid en zal hierdoor de levensduur van het toestel met een aanzienlijke periode verlengen".

• Cannondale
peter_46 schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 09:50:
[...]

Dat is wel een heel speciaal hoesje afgaande op de beschrijving van de pdashop. "Deze beschermhoes met ritssluiting sluit aan op de handheld als een tweede huid en zal hierdoor de levensduur van het toestel met een aanzienlijke periode verlengen".
Eigenlijk kun je gewoon niet zonder zo'n hoesje :)

• pierce
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:04
Dit is het originele MIO hoesje. Ook gewoon te verkrijgen bij de webshop van Mio...
http://www.mio-tech.be/sh...2a&filter_id=21&listing=1

Overigens vind ik pdashop nogal prijzig, zeker als je de producten vergelijkt met andere webwinkels.

5564

• Cannondale
pierce schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 11:05:
[...]

Dit is het originele MIO hoesje. Ook gewoon te verkrijgen bij de webshop van Mio...
http://www.mio-tech.be/sh...2a&filter_id=21&listing=1

Overigens vind ik pdashop nogal prijzig, zeker als je de producten vergelijkt met andere webwinkels.
Goede tip, maar inclusief verzendkosten precies 1,22 2,71 euro duurder dan bij de pdashop... Gezien de pdashop ook een fysiek bestaande shop is waar ik zo langs kan rijden.

[ Voor 10% gewijzigd door Cannondale op 08-07-2006 12:28 ]

Verwijderd

Mijn vader heeft van de week een Mio p350 gekocht, maar het volgende wil niet lukken.

1. We krijgen TomTom5 niet geinstalleerd. Telkens geeft ie aan dat het mislukt is.

Kunnen jullie mij helpen om dit probleem op te lossen. Kan ik TomTom niet installeren op een SD-kaartje en dan in de PDA stoppen?

Moet je verder een losse kaart hebben voor bluetooth?

Alvast bedankt!

Verwijderd

Oké, probleem opgelost. TomTom staat er op, maar...
nu loopt het programma steeds (na veel opnieuw opstarten en één keer opnieuw geinstalleerd te hebben) vast.
Wie kan mij helpen?
Dank!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 17:50:
Oké, probleem opgelost. TomTom staat er op, maar...
nu loopt het programma steeds (na veel opnieuw opstarten en één keer opnieuw geinstalleerd te hebben) vast.
Wie kan mij helpen?
Dank!
Je schrijft dat je ook problemen had met het installeren van tomtom, waren die problemen toevallig dat je foutmeldingen kreeg bij het overschrijven van pc naar pda?

Dit had ik namelijk ook, het bleek aan een SD-kaart te liggen die niet compatibel was met de P350. Op het laatst stond tom-tom er wel op, maar had dus ook vastlopers. Ander kaartje er in en toen deed ie het.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 22:36:
[...]

Je schrijft dat je ook problemen had met het installeren van tomtom, waren die problemen toevallig dat je foutmeldingen kreeg bij het overschrijven van pc naar pda?

Dit had ik namelijk ook, het bleek aan een SD-kaart te liggen die niet compatibel was met de P350. Op het laatst stond tom-tom er wel op, maar had dus ook vastlopers. Ander kaartje er in en toen deed ie het.
dank je wel. dan ga ik dat nog even proberen!!!

Verwijderd

Topicstarter
Is het toevallig ook een 2 GB -kaartje?
Ik heb heel wat winkels afgezocht voordat ik een werkende had. Het is uiteindelijk een PQI-kaartje geworden, die zonder problemen werkte.
Maar je hebt vast nog wel een oud sd-kaartje liggen, kun je het daar eerst even op proberen, doet ie het daar wel op, dan weet je genoeg :*)

• pierce
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:04
Verwijderd schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 23:53:
Is het toevallig ook een 2 GB -kaartje?
Ik heb heel wat winkels afgezocht voordat ik een werkende had. Het is uiteindelijk een PQI-kaartje geworden, die zonder problemen werkte.
Maar je hebt vast nog wel een oud sd-kaartje liggen, kun je het daar eerst even op proberen, doet ie het daar wel op, dan weet je genoeg :*)
Ik heb een Kingston 2 GB kaartje, gekocht bij computerland voor € 49,-.
Met deze kaart heb ik tot op heden geen geen enkel probleem ondervonden, TT gaat lekker, m'n mp3's gaan lekker, alles gaat lekker!

5564

Verwijderd

He he, TT 5 loopt nu ook bij mij.....Zonder aanduiding van satalieten, maar dat is niet belangrijk, hij werkt. Voor de ongelukkige die TT nog niet hebben werken....... vereiste TT5.21...... Mnea - 4800, op gps_com kiezen.....Als je oranje zwarte blokje bij gps-status draait, komt het goed......never mind de meldig van geen bruikbaar gps signaal........ en dan aan laten staan, route inplannen en gewoon gaan rijden, start vanzelf de navigatie (kan de eerste keer wel 45 minuten duren.)
Voor hen die verschillende foutmeldingen krijgen bij het installeren,,,,, probeer activeSync 4.2,,,,, niets veranderd, eindelijk eens een echte update waar FOUTEN zijn uitgehaald. FOUTEN die er niet in mogen zitten, maar mickey mouse software is de uitvinder van de fouten dus........
Succes

Verwijderd

Cannondale schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 12:27:
[...]

Goede tip, maar inclusief verzendkosten precies 1,22 2,71 euro duurder dan bij de pdashop... Gezien de pdashop ook een fysiek bestaande shop is waar ik zo langs kan rijden.
Wil je een echt goed tasje,,,, ik weet niet of ze bij etos ze nog hebben liggen, en ze zijn iets te groot, maar werken super goed, en veilig omdat ze zoveel inpack ruimte hebben. dat heb ik gemist bij alle tasje die ik zag.... Bv, bij halfords, een heel assortiment, maar geen echte bescherming.
Tasjes bij etos waren 5 euro.. Bij kijkshop, zijn het wel fototoestel tasjes, maar de grootste past de mio ook perfect in, die zijn 7 euro. en die hebben ook een aardige impact zone.....succes

Verwijderd

Kan iemand me met het volgend ehelpen.

Ervaring met screen protector, prijzen, waar te krijgen en waar je op moet letten?

Ik wil items in mijn "vandaag scherm" erbij zetten die nu niet in de keuzes (instellingen-vandaag) staan. Na installatie van bepaalde programma's zetten deze gewoon een item erbij, ik wil dit van andere progies ook kunnen..... wie weet waar je dat kan doen.

Voor alle hulp a lot of kudo's

• mesa57
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-11 14:13
Voor problemen met de TT adviseert mio-tech zelf (alleen voor de P550) :

- Open “start/settings/system/GPS” and set the next COM-ports:
- Programs: COM5
- Hardware: COM3
- Access: Enable “Manage GPS automatically”

COM port settings are important to get a quick first satellite fix.

[ Voor 7% gewijzigd door mesa57 op 09-07-2006 21:47 ]

Verwijderd

Afgelopen woensdag is mijn P550 binnengekomen, een geweldig ding! Het instellen van Wifi, Bluetooth en GPS ging gemakkelijk en ook ActiveSync werktzonder problemen. Jahoe! De GPS ontvangst is ook bij mij slecht maar ik ben benieuwd wat ik daar zelf aan kan doen. Vooralsnog werkt de GPS maar niet geweldig. Daarnaast heb ik een leren hoesje besteld & binnen 2 dagen geleverd dus wilde ik hem vandaag meenemen naar het werk.

Ik zou hem niet meer willen ruilen :*) Hij voelt stevig aan, werkt lekker snel en filmpjes zijn er goed op af te spelen. De enige twee punten die je als minpunten kan betitelen zijn de GPS ontvangst en de kwaliteit van het geluid. Voor de rest niets dan lof!

Gister was ik met mijn Wifi en Bluetooth aan het spelen en legde ik hem naast me neer. Een half uur later keek ik weer op mijn PDA en vanaf dat moment krijg ik hem niet meer aan de praat. Als ik hem aan de lader leg begint het oranje lampje te branden dus hij laadt wel op. Een uur in de oplader gehad en weer geprobeerd aan te zetten maar helaas. Voordat ik hem opstuur ben ik nieuwsgierig of iemand anders hier een hetzelfde/soortgelijk probleem heeft gehad en een oplossing heeft.

edit:

Spelling

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2006 13:25 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 12:29:
Gister was ik met mijn Wifi en Bluetooth aan het spelen en legde ik hem naast me neer. Een half uur later keek ik weer op mijn PDA en vanaf dat moment krijg ik hem niet meer aan de praat. Als ik hem aan de lader leg begint het oranje lampje te branden dus hij laadt wel op. Een uur in de oplader gehad en weer geprobeerd aan te zetten maar helaas. Voordat ik hem opstuur ben ik nieuwsgierig of iemand anders hier een hetzelfde/soortgelijk probleem heeft gehad en een oplossing heeft.
Wel iets soortgelijks, heb je de aan/uit switch aan de onderkant van het apparaat geprobeerd ?
Misschien ff de accu eruit halen, als dat kan, en dan weer resetten.

• Cranberry
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 16:31
'k Heb een vraag waar ik het antwoord niet op de site van Mio kon vinden.

'k Kan nl. van iemand een nieuwe P350 overnemen, maar er is geen bon aanwezig. Volgens de site van Mio kan het apparaat bij een storing 1) worden ingeleverd bij de winkel waar 'ie gekocht is òf 2) worden opgestuurd naar Mio.
Wordt er in het laatste geval gevraagd naar een aankoopnota o.i.d.? Het lijkt me niet prettig als je er bij problemen achterkomt dat je een bon moet kunnen overleggen.

Verwijderd

Cranberry schreef op maandag 10 juli 2006 @ 21:31:
'k Heb een vraag waar ik het antwoord niet op de site van Mio kon vinden.

'k Kan nl. van iemand een nieuwe P350 overnemen, maar er is geen bon aanwezig. Volgens de site van Mio kan het apparaat bij een storing 1) worden ingeleverd bij de winkel waar 'ie gekocht is òf 2) worden opgestuurd naar Mio.
Wordt er in het laatste geval gevraagd naar een aankoopnota o.i.d.? Het lijkt me niet prettig als je er bij problemen achterkomt dat je een bon moet kunnen overleggen.
Sinds kort vragen ze bij Mio om de bon, vroeger hadden ze genoeg aan de serienummer.

• intraxi
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 22:34:
[...]

Over steam audio gesproken,

Iemand enig idee hoe ik de audio van mijn Nokia 6230 naar m'n P550 kan streamen, ik zie geen audio gateway service op de pda maar dit moet toch kunnen lijkt mij?

Van m'n 6230 naar m'n PC lukt wel.

Alvast bedankt
Nee helaas dit gaat niet, want de WM5 bluetooth stack ondersteund dit niet is nml. de crap van M$...
Je kunt een andere stack proberen te installeren bijv. Widcomm, maar mij is dat tot nog toe nog niet gelukt.... kijk eens op het Dell Axim forum, daar hebben ze deze stack wel aan de praat voor die dingen... wie past hem aan voor de Mio p550 ?? _/-\o_

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-11 17:36

edit:
Spelling
Probeer eerst een soft reset. Dat kleine gaatje naast je small usb ingang. Die moet je met je stylus indrukken.
Als dat niet werkt (denk van wel) dan moet je een harde reset uitvoeren. De knop daarnaast op off zetten. een minuut ofzo en daarna op on. En als dat niet werkt stuur je hem pas terug.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Verwijderd

Afgelopen woensdag is mijn P550 binnengekomen, een geweldig ding! Het instellen van Wifi, Bluetooth en GPS ging gemakkelijk en ook ActiveSync werktzonder problemen. Jahoe! De GPS ontvangst is ook bij mij slecht maar ik ben benieuwd wat ik daar zelf aan kan doen. Vooralsnog werkt de GPS maar niet geweldig. Daarnaast heb ik een leren hoesje besteld & binnen 2 dagen geleverd dus wilde ik hem vandaag meenemen naar het werk.

Ik zou hem niet meer willen ruilen :*) Hij voelt stevig aan, werkt lekker snel en filmpjes zijn er goed op af te spelen. De enige twee punten die je als minpunten kan betitelen zijn de GPS ontvangst en de kwaliteit van het geluid. Voor de rest niets dan lof!

edit:
Spelling
Bij deze de oplossing die werkte. Het komt uit een mail die ik gestuurd heb naar de leverancier dus lees een beetje langs het taalgebruik heen :P

Ik ben op zoek gegaan naar een oplossing. Het bleek dat een mogelijke oplossing was het aan/uit zetten van de PDA. Niet m.b.v. de grijze knop op de voorgrond maar met de aan/uit schakelaar. Helaas, dat werkte niet. Een andere oplossing was de reset knop onderop gebruiken maar dat werkte in eerste instantie ook niet. Ik kwam erachter dat je de knop langer dan 5 seconden in moet houden terwijl het apparaat m.b.v. de aan/uit schakelaar onderop is uitgeschakeld. Daarna deed het apparaat het weer en gaf aan dat hij weer aan de accu moest. Inderdaad: wéér aan de accu en dat na een uur gisteravond. Anyway: hij doet het weer en jullie hebben nu een oplossing. Bij deze wil ik de RMA cancellen.

Hopelijk heeft iemand hier iets aan.

• Joagertje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-04-2013
Verwijderd schreef op zondag 09 juli 2006 @ 13:14:
He he, TT 5 loopt nu ook bij mij.....Zonder aanduiding van satalieten, maar dat is niet belangrijk, hij werkt. Voor de ongelukkige die TT nog niet hebben werken....... vereiste TT5.21...... Mnea - 4800, op gps_com kiezen.....Als je oranje zwarte blokje bij gps-status draait, komt het goed......never mind de meldig van geen bruikbaar gps signaal........ en dan aan laten staan, route inplannen en gewoon gaan rijden, start vanzelf de navigatie (kan de eerste keer wel 45 minuten duren.)
Voor hen die verschillende foutmeldingen krijgen bij het installeren,,,,, probeer activeSync 4.2,,,,, niets veranderd, eindelijk eens een echte update waar FOUTEN zijn uitgehaald. FOUTEN die er niet in mogen zitten, maar mickey mouse software is de uitvinder van de fouten dus........
Succes
Heb dit allemaal geprobeerd, maar volgens mij werkt het nog steeds niet. Je moet in tomtom toch kunnen aangeven waar hij zich op dit moment bevind? Ik heb als startadres een ander adres opgegeven als waar ik me bevind maar hij doet helemaal niets.

• Sander
  • Niet online
mesa57 schreef op zondag 09 juli 2006 @ 21:46:
Voor problemen met de TT adviseert mio-tech zelf (alleen voor de P550) :

- Open “start/settings/system/GPS” and set the next COM-ports:
- Programs: COM5
- Hardware: COM3
- Access: Enable “Manage GPS automatically”

COM port settings are important to get a quick first satellite fix.
En voor de P350? Want op de 350 hebben deze settings helaas geen effect... Zelfs tragere fix, voor zover dat al kon.

edit:
Spelling
Even MagicButton (zie elders deze thread) installeren om dit in de toekomst te kunnen voorkomen, WM5 laat namelijk applicaties op de achtergrond draaien op het moment dat je ze wegdrukt met het kruisje. Door MagicButton te installeren zie je exact welke programma's er draaien in een soort van startbalk (zoals in windows) en wordt de sluit-knop ook echt een knop die de applicatie sluit ipv minimaliseerd. Als je op deze manier al je applicaties dus sluit voor je hem uit doet dan gaat de accu ook niet leeg terwijl je denkt dat ie uitstaat.

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Een mooier alternatief hiervoor is Wisbar waardoor je zelf niet meer hoeft te klikken. Je kunt namelijk instellen dat de programma's _echt_ afgesloten worden :)

(no spam intended ;) )

• intraxi
Volgens een duitse website zit er een rom update naar AKU 2.3 aan te komen... O-)

Daar heb ik dringend behoefte aan ivm ondersteuning van bluetooth profiles AD2P, Headset, Handsfree en Audio Gateway...

Mio support Belgie geeft geen sjoegge... 8)7

Wie weet hier meer van ??

Verwijderd

Ik heb inmiddels een nieuwe P350 mogen ontvangen van Azerty.
Vanmiddag maar eens weer proberen Tomtom te installeren.

Verwijderd

Heeft iemand al een oplossing om de blauwe achtergrond verlichting vd knoppen aan te krijgen?

• Sander
  • Niet online
Zijn er meer mensen die met een Peak 1GB SD kaart wat probleempjes hebben? Favorieten die verdwijnen uit TT5, recente bestemmingen die niet opgeslagen worden etc?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 13:29:
Heeft iemand al een oplossing om de blauwe achtergrond verlichting vd knoppen aan te krijgen?
Van de P350 of P550 ??

• Joagertje
Heb inmiddels tomtom geinstalleerd en ook al een verbinding gehad met een paar satelieten. Helaas duurt het telkens meer dan een half uur voordat hij verbinding heeft en dan ook nog met een zwak signaal. Is er iemand die een oplossing heeft om dit signaal te versterken?

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Joagertje schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 19:25:
Heb inmiddels tomtom geinstalleerd en ook al een verbinding gehad met een paar satelieten. Helaas duurt het telkens meer dan een half uur voordat hij verbinding heeft en dan ook nog met een zwak signaal. Is er iemand die een oplossing heeft om dit signaal te versterken?
Vertel eens iets meer over je situatie: Heb je de P350 of de P550, probeer je het in huis of in de auto, lukt het in de tuin wel, dat soort dingen...

• fs_46
ikbensander schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 15:09:
Zijn er meer mensen die met een Peak 1GB SD kaart wat probleempjes hebben? Favorieten die verdwijnen uit TT5, recente bestemmingen die niet opgeslagen worden etc?
Ik heb geen problemen met mijn Peak kaartje van 1GB . Al eens het programma Pocket Mechanic Pro geprobeerd om je kaartje te testen? Een trial versie kun je downloaden op www.pocketgear.com

• Joagertje
Sherlock schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 19:55:
[...]

Vertel eens iets meer over je situatie: Heb je de P350 of de P550, probeer je het in huis of in de auto, lukt het in de tuin wel, dat soort dingen...
Oh sorry :D

Het gaat om de P550. Het maakt niet uit waar ik zit. In huis werkt het helemaal niet, maar dat is dan nog wel een beetje logisch. Als ik in de tuin zit of in de auto maakt het allemaal geen verschil. Het duurt erg lang voordat ik verbinding heb, en als die er dan is dan is het erg zwak. Hij valt dan ook regelmatig weg.

Ik heb op het internet al wel wat rond gekeken en het lijkt erop dat dit een algeheel probleem is van de P550 icm TomTom.

• intraxi
Joagertje schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 20:12:
[...]

Oh sorry :D

Het gaat om de P550. Het maakt niet uit waar ik zit. In huis werkt het helemaal niet, maar dat is dan nog wel een beetje logisch. Als ik in de tuin zit of in de auto maakt het allemaal geen verschil. Het duurt erg lang voordat ik verbinding heb, en als die er dan is dan is het erg zwak. Hij valt dan ook regelmatig weg.

Ik heb op het internet al wel wat rond gekeken en het lijkt erop dat dit een algeheel probleem is van de P550 icm TomTom.
OMRUILEN ! Is niet goed...
Behalve bij een 'koude start' of 'eerste fix', die ongeveer 15 a 20 min duurt (gps table download) mag het niet langer dan 30 sec. duren voordat de p550 een fix geeft. Check ook of Sirf en NMEA beide werken via Winfast Navigator (zie forums..)

Mio service schijnt wel goed te zijn, laat even weten of dat zo is.... ;)

Verwijderd

Ik heb gister TomTom en iGO 2006 op de p350 geinstalleerd.
Met TomTom heb ik nu binnen 20sec al een verbinding :S lekker snel dus.

iGO doet er ook ongeveer 20sec over.
Nu ben ik tevreden met de P350.

• Sander
  • Niet online
peter_46 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 19:59:
[...]

Ik heb geen problemen met mijn Peak kaartje van 1GB . Al eens het programma Pocket Mechanic Pro geprobeerd om je kaartje te testen? Een trial versie kun je downloaden op www.pocketgear.com
Gedaan, wat moet ik testen etc? Heb em laten defragmenteren etc. Misschien dat hetnu beter gaat...

• D1ON
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-05-2024

D1ON

4x4Fotos.nl

Ik heb van de week een mio p350 gekocht, en het ziet er allemaal erg goed uit.
Tomtom geinstalleerd en de gps ingesteld, doet er de eerste keer een kwartier over ongeveer, maar vanaf die eerste keer duurt het slechts een minuut of 2 voordat er een lock is, niks mis mee :) ( al doet me 168 het sneller, ook meer sattelieten)

nu begint t gekloot ;) gisteren ff via die usbkabel de mio aangesloten op me pc, via active sync, niks aan de hand, verbinding enzo, dus ik tab de mio aan, beeld opeens strepen en alles 3keer dubbel :o

na een tijdje kloten zonder resultaat maar een harde reset gedaan. toen was het beeld weer in orde.
dus met volle moed weer tomtom erop gezet, slaat ie opeens vast... ik na een tijdje weer een reset gedaan, maar zogauw je in windows mobile komt slaat ie gewoon vast, zelfs al een aantal keer uitgezet met de on/off knop, niks doet ie, nu is mijn vraag, hoe reset je hem naar de standaard fabrieks instellingen?

deze 350 is eigenlijk van een vriend, ikzelf heb al een jaartje de goeie ouwe 168, die nog niet een keer iets fout of raars heeft gedaan, laat staan vast slaan _/-\o_

waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !

• intraxi
ikbensander schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 15:09:
ach ja zo'n goedkoop ROMMEL kaartje... koop toch wat goeds man.. heb je meer PLEZIER van.. 8)7

• intraxi
peter_46 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 19:59:
[...]

komt nog wel... >:)

• Joagertje
intraxi schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 00:00:
[...]

OMRUILEN ! Is niet goed...
Behalve bij een 'koude start' of 'eerste fix', die ongeveer 15 a 20 min duurt (gps table download) mag het niet langer dan 30 sec. duren voordat de p550 een fix geeft. Check ook of Sirf en NMEA beide werken via Winfast Navigator (zie forums..)

Mio service schijnt wel goed te zijn, laat even weten of dat zo is.... ;)
Vanmorgen kreeg ik tot mijn grote verbazing na een minuut of 3-4 verbinding. Hierna werd het eigenlijk alleen maar beter. Als je in tomTom de route bekijkt zie je 5 streepjes staan voor de sterkte van het signaal. Deze stond constant op 3 en ging regelmatig naar de 4 strepen.

Vandaag toch maar even met ze gebeld, werd direct geholpen zonder in de rij te staan. Dat is al een pluspunt _/-\o_

Na het verhaal uitgelegd te hebben hebben we de instellingen doorgenomen en die stonden allen goed. Toen de instellingen van TomTom nog even doorgenomen. Ook die stonden zoals het hoorde.

Raadde mij tevens aan om het nog even met Winfast te proberen. Mocht dit dan ook nog niet goed gaan kwam hij eigenlijk ook tot de conclusie dat het niet goed was dat ik geen of nauwlijks verbinding kreeg. Hij raadde me aan om het dan eventueel naar hen op te sturen of naar de winkel waar ik heb gehaald heb. Probleem ligt waarschijnlijk aan de antenne die op de een of andere manier een te zwak signaal ontvangt. Service is dus uit de kunst.

[ Voor 5% gewijzigd door Joagertje op 14-07-2006 19:00 ]

• Joagertje
is er iemand die de link heeft voor Winfast? Kan hem nergens vinden :?

Inmiddels al gevonden.

Heb er toch nog een vraag over. Moet je dit programma naast TomTom laten draaien? Heb ook gelezen dat je hem moet uitschakelen als je TomTom start.

[ Voor 57% gewijzigd door Joagertje op 14-07-2006 20:15 ]

Verwijderd

Hello mensen!

Ben behoorlijk nieuw hier, dus shoot me if I'm doing some wrong!!

Ok, wij hebben dus een pda gekocht hier.
Alleen de eerste dag hebben we hier al problemen mee (de mio p350)

Na een beetje proberen met TomTom, kreeg ik na het overnieuw opstarten ervan alleen maar wazig beeld, alles pixelig en naast elkaar.
Het beeld is van verticaal ook naar horizontaal gegaan.. hoe ik het heb gedaan... geen idee!!!

Ik denk dat ik nu het beste eerst kan proberen het beeld weer verticaal (beginstand zegmaar) te krijgen, en daarna pas kijken of er wat met TomTom is.

Heeft iemand er ervaring mee om dit beeld weer goed terug te zetten?
Heb er net een uur mee lopen prutsen, niet gelukt!!

Bedankt!

Vr gr,
Rogier

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Op je Mio zit een knopje naast de joystick in het midden, daarmee kun je het beeld draaien. Zit linksboven van de joystick als je hem recht voor je hebt liggen.

Verwijderd

Dank je voor de snelle reply!!

Het werkt inderdaad, nu doet TomTom het ook weer.

Ik denk dat ik hetzelfde probleem als D10N had.
Try it !

• Sander
  • Niet online
intraxi schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 17:12:
[...]

ach ja zo'n goedkoop ROMMEL kaartje... koop toch wat goeds man.. heb je meer PLEZIER van.. 8)7
Euh, SD = SD en dat zou gewoon prima moeten werken. Ik heb dit hele pakketje zo samen gekocht bij Norrod... Overweeg atm wel om een ander kaartje te gaan halen, maja welk merk dan? Want die Peak kaartjes zijn in principe gewoon Kingston. Misschien OCZ?

• Ben1985
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-01 21:38

Ben1985

Tatatata!

Lekker belangrijk t merk van de kaartjes. Heb zelf een 2GB van Apacer, werkt ook prima hoor.

CM Stacker STC-T01 | Core i7 3930K | Asus P9X79 | Club3D HD7950 RoyalKing | 8x 4096GB DDR3-1600 | Samsung 840 Pro 256GB | Plextor PX-B950SA | X-Fi Elite Pro | 3x Samsung Syncmaster 214T | Windows 7 x64 Pro

• Sander
  • Niet online
Ben1985 schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 22:41:
Lekker belangrijk t merk van de kaartjes. Heb zelf een 2GB van Apacer, werkt ook prima hoor.
Dat zou ik dus ook zeggen, maar met nu inmiddels mijn 2e peak kaartje en het ook eens getest te hebben met andere P350 denk ik toch dat het incompatibiliteit is... Ik dacht zelf ook dat het geen probleem was, maar begin nu te twijfelen.

Verwijderd

Topicstarter
Het merk van de SD-kaartjes is wel degelijk van belang, mijn ervaringen (P350):

Peak, 2 GB, werkt niet correct
Adata, 2 GB, werkt niet correct
PQI, 2 GB, 150x speed, werkt wel :Y)

Let wel, het constateren van een niet compatible kaartje is soms alleen te merken door 'vage' fouten, zoals vastlopers in tomtom, of zoals ik ook een keer had, alleen de straatnaam niet kunnen invullen. Iig klachten die je niet direct zo kan relateren aan een brak SD-kaartje.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2006 23:19 ]

• D1ON

D1ON

4x4Fotos.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 20:48:
Dank je voor de snelle reply!!

Het werkt inderdaad, nu doet TomTom het ook weer.

Ik denk dat ik hetzelfde probleem als D10N had.
Try it !
helaas niet ;(

weet niemand hoe je een p350 compleet reset? hij slaat gewoon muurvast.
heb een filmpje waarop het goed te zien is, je kan dus helemaal niks, en dit is na een harde reset( knopje )

http://www.413power.nl/fotobase/upload/pdap350.wmv

• fs_46
Bedoel je over 5 jaar of 10 jaar? Wees wat een specifieker.

Verwijderd

Topicstarter
D1ON schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 00:24:
[...]

helaas niet ;(

heb een filmpje waarop het goed te zien is, je kan dus helemaal niks, en dit is na een harde reset( knopje )

Probeer je batterij eens op te laden, misschien helpt dat :)

• Sander
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 23:14:

Let wel, het constateren van een niet compatible kaartje is soms alleen te merken door 'vage' fouten, zoals vastlopers in tomtom, of zoals ik ook een keer had, alleen de straatnaam niet kunnen invullen. Iig klachten die je niet direct zo kan relateren aan een brak SD-kaartje.
Klopt en daarom kreeg ik het ook niet voor elkaar om het aan te tonen aan de mensen van Norrod... Iemand nog tips om deze incompatibiliteit aan te kunnen tonen?

Verwijderd

Topicstarter
ikbensander schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 13:57:
[...]

Klopt en daarom kreeg ik het ook niet voor elkaar om het aan te tonen aan de mensen van Norrod... Iemand nog tips om deze incompatibiliteit aan te kunnen tonen?
Hehe, ik kon hem gewoon omruilen bij Norrod, ik had gewoon gezegd dat ie het niet goed deed. Toen wilden ze me een 2de peak kaartje meegeven, maar ik wilde en kreeg gewoon me geld terug.

Als ze echt moeilijk doen, dit ging bij mij iig elke keer fout:

heel tomtom (inclusief mappen) naar de PDA overhevelen via activesync (dus niet het SD-kaartje in een pc en dan tomtom kopieren). Dit gaf bij mij altijd wel een foutmelding, vroeg of laat. Maar het blijft vaag, probeer je dan het bestand waarbij de foutmelding optrad op nieuw te kopieren, dan doet ie soms in een keer wel.
Je kunt het iig proberen, maar volgens mij kan je gewoon je geld terug krijgen :)

Verwijderd

Hoi allemaal

Sinds een week heb ik een nieuwe Mio 350, zeer tevreden over. Inmiddels een 2gig kaartje gekocht en daar heel Europa op geinstalleerd (scandisk 2.0). Geen problemen tot nu toe en alles werkt snel en naar behoren.

Toch wat vragen, jullie hebben over updates van de software ivm evt bugs...waar vind ik die??
Heeft iemand een idee wanneer de Miomap v3 beschikbaar komt voor de 350? en heeft iemand ervaring met installatie van Bluetooth en wat heb ik bij dit apperaat daarvoor nodig.
en als laatste heeft iemand een idee hoe ik de donkere achtergrond van Miomap v2 kan veranderen in een wat lichtere kleur?? Tot nu toe voor mij slecht leesbaar B) B)
bvd

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:10
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 17:37:
Hoi allemaal

Sinds een week heb ik een nieuwe Mio 350, zeer tevreden over. Inmiddels een 2gig kaartje gekocht en daar heel Europa op geinstalleerd (scandisk 2.0). Geen problemen tot nu toe en alles werkt snel en naar behoren.

Toch wat vragen, jullie hebben over updates van de software ivm evt bugs...waar vind ik die??
Heeft iemand een idee wanneer de Miomap v3 beschikbaar komt voor de 350? en heeft iemand ervaring met installatie van Bluetooth en wat heb ik bij dit apperaat daarvoor nodig.
en als laatste heeft iemand een idee hoe ik de donkere achtergrond van Miomap v2 kan veranderen in een wat lichtere kleur?? Tot nu toe voor mij slecht leesbaar B) B)
bvd
De 350 heeft geen bluetooth...

• Sander
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 14:55:
[...]

Hehe, ik kon hem gewoon omruilen bij Norrod, ik had gewoon gezegd dat ie het niet goed deed. Toen wilden ze me een 2de peak kaartje meegeven, maar ik wilde en kreeg gewoon me geld terug.

Als ze echt moeilijk doen, dit ging bij mij iig elke keer fout:

heel tomtom (inclusief mappen) naar de PDA overhevelen via activesync (dus niet het SD-kaartje in een pc en dan tomtom kopieren). Dit gaf bij mij altijd wel een foutmelding, vroeg of laat. Maar het blijft vaag, probeer je dan het bestand waarbij de foutmelding optrad op nieuw te kopieren, dan doet ie soms in een keer wel.
Je kunt het iig proberen, maar volgens mij kan je gewoon je geld terug krijgen :)
Oke welke Norrod was dat? Want ik heb nu ook al kaartje nummer 2. Dus dan idd ff geld terug vragen en een andere besttellen. Welk merk heb je nu, dat wel werkt?

Verwijderd

Topicstarter
ikbensander schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 18:51:
[...]

Oke welke Norrod was dat? Want ik heb nu ook al kaartje nummer 2. Dus dan idd ff geld terug vragen en een andere besttellen. Welk merk heb je nu, dat wel werkt?
De Norrod in leeuwarden. Ik heb nu een PQI 2 GB 150x speed.
Maar ik vermoed dat alles wel werkt zolang het maar niet een goedkoop merk is, met een lage snelheid.
Maar het blijft natuurlijk uitzoeken ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2006 19:51 ]

• Clumsy Smurf
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-11 19:41
D1ON schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 00:24

Ik weet wat je bedoelt en hoe het moet als je tenminste je PPC nog kunt gebruiken. en sat is dan
Start-settings-SysInfo
tabblad Clean Boot en dan start.
[tenmiste zo is dat bij de Mio P550

Maar ja daar kan jij natuurlijk niks mee, sorry.

werkt het overigens ook niet als je hem eerst op off zet (schuif schakelaar, bij de Mio P550 zit die aan de onderkant). en daarna op de reset knop klikt.

of anders als het tenminste ook mogelijk is bij de Mio P350 de accu loshalen en dan op OFF zetten en een keer de reset knop indrukken.

Succes.

• Clumsy Smurf
Ik heb trouwens ook een vraag, is er iemand hier die het programma AND declaratie 2005 gerbuikt op de PPC.

Ik krijg het namelijk niet op mijn Mio P550 aan de gang, tijdens het sychroniseren geeft hij op de pc al een foutmelding aan, de meling is: Er is een fout opgetreden tijdens het wegschrijven van de huidige administratiegegevens naar de Pocket Pc.

de PPC is wel gewoon aangesloten op de pc. activesych werkt namelijk wel gewoon maar AND niet.

op mijn Mio 168 werkt het overigens wel gewoon.

iemand enig idee.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 23:14:

Ik gebruik een Adata 150x speed kaart, deze werken wel perfect. Normale kaarten willen idd wel vaag doen.

• D1ON

D1ON

4x4Fotos.nl

Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 13:50:
[...]

Probeer je batterij eens op te laden, misschien helpt dat :)
yes, na een half uur resetten ben ik erachter gekomen dat als je hem reset de joystick ingedrukt moet houden! hij doet het weer :)

• Clumsy Smurf
D1ON schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 20:19:
[...]

yes, na een half uur resetten ben ik erachter gekomen dat als je hem reset de joystick ingedrukt moet houden! hij doet het weer :)
Bedankt weet ik dat ook voor als het bij mij een keer nodig zou moeten zijn (hopelijk zal dat nooit nodig zijn).

• intraxi
ikbensander schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 22:34:
[...]

Euh, SD = SD en dat zou gewoon prima moeten werken. Ik heb dit hele pakketje zo samen gekocht bij Norrod... Overweeg atm wel om een ander kaartje te gaan halen, maja welk merk dan? Want die Peak kaartjes zijn in principe gewoon Kingston. Misschien OCZ?
SD = SD ... nou NEE !

Er zijn inmiddels een aantal 2e rangs merken verschenen o.a Peak daar worden de niet binnen de produktienormen vallende kaartjes van de topmerken aan doorgeschoven, maar ga me nou niet vertellen dat je dat nog niet wist... deze story is al zo oud als de floppy ... :O

Een kaartje dat 10 of 20% goedkoper is is natuurlijk ook kwalitatief minder...

Alle waar is naar zijn geld !... zo is toch het spreekwoord... _/-\o_

• intraxi
peter_46 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 10:25:
[...]

Bedoel je over 5 jaar of 10 jaar? Wees wat een specifieker.
Wat dacht je van 5 a 10 dagen ? Specifiek genoeg voor je ? 8)7

• intraxi
Joagertje schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 20:04:
is er iemand die de link heeft voor Winfast? Kan hem nergens vinden :?

Inmiddels al gevonden.

Heb er toch nog een vraag over. Moet je dit programma naast TomTom laten draaien? Heb ook gelezen dat je hem moet uitschakelen als je TomTom start.
Gebruik Winfast om snel een fix te krijgen. Als je die hebt disconnect dan de gps en sluit winfast.

Start dan tomtom op en normaal gesproken heb je dan binnen 30 sec. een fix in tomtom.

Er is hierover al heel veel geschreven hier en op het pocketpc forum.... dus gewoon even goed zoeken... 8)

• Sherlock

Sherlock

No Shit

intraxi schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 23:31:
[...]

SD = SD ... nou NEE !

Er zijn inmiddels een aantal 2e rangs merken verschenen o.a Peak daar worden de niet binnen de produktienormen vallende kaartjes van de topmerken aan doorgeschoven, maar ga me nou niet vertellen dat je dat nog niet wist... deze story is al zo oud als de floppy ... :O

Een kaartje dat 10 of 20% goedkoper is is natuurlijk ook kwalitatief minder...

Alle waar is naar zijn geld !... zo is toch het spreekwoord... _/-\o_
Nou nou, een beetje minder kan wel hoor. Het is dus pertinent niet waar dat een kaartje wat slechts 10 tot 20% minder duur is ook slechter is. Het is natuurlijk wel zo dat de kans vaak (dus ook niet altijd) groter is dat je een slechter kaartje hebt.

• fs_46
intraxi schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 23:33:
[...]

Wat dacht je van 5 a 10 dagen ? Specifiek genoeg voor je ? 8)7
Ja hoor, specifiek genoeg om mijn vermoeden te bevestigen dat je er niet al teveel van af weet.
Ik gebruik het Peak kaartje namelijk al zeven maanden.

• Sander
  • Niet online
Sherlock schreef op zondag 16 juli 2006 @ 10:53:
[...]
Nou nou, een beetje minder kan wel hoor. Het is dus pertinent niet waar dat een kaartje wat slechts 10 tot 20% minder duur is ook slechter is. Het is natuurlijk wel zo dat de kans vaak (dus ook niet altijd) groter is dat je een slechter kaartje hebt.
Klopt helemaal en waar zo'n minder kaartje gewoon prima werkt in een digicam gaat het idd mis op de PPC. Ik ga nu dus ook maar eens een ander kaartje bestellen.

EDIT: Inmiddels 1GB 150x PQI in bestelling, zodra die binnen is maar eens even langs Norrod met de andere.

BTW: Ik krijg in pocketmechanic errors vanwege gefragmenteerde bestanden, reparereren daarvan lukt niet... Het zijn files in de TomTom install.

[ Voor 21% gewijzigd door Sander op 16-07-2006 14:57 ]

• fs_46
ikbensander schreef op zondag 16 juli 2006 @ 12:19:
[...]

BTW: Ik krijg in pocketmechanic errors vanwege gefragmenteerde bestanden, reparereren daarvan lukt niet... Het zijn files in de TomTom install.
Je kunt nog proberen om te formateren met pocketmechanic en dan TT opnieuw installeren.

• Sander
  • Niet online
peter_46 schreef op zondag 16 juli 2006 @ 17:27:
[...]

Je kunt nog proberen om te formateren met pocketmechanic en dan TT opnieuw installeren.
Dat ga ik pas proberen als nieuwe kaartje binnen is... Aangezien alles nu nog werkt en ik weinig zin heb om nog een keer met een defecte kaart/pda te komen zitten, heb em de komende week een aantal keer nodig :-)

Verwijderd

volgens mij heb ik die in de mediamarkt zien hangen voor 19 euro, gewoon van Mio als merk.

Verwijderd

Hoe kan ik trouwens internetten op mijn Mio P350? ik snap er niet zoveel van qua instellingen e.d. thnx alvast :)

EDIT: wat ik ook raar vindt is dat 1ne bijvoorbeeld siteszeg dat de P350 wel Bluetooth en WiFi heeft en ander, zegt weer van niet :? zonder BT of WiFi kun je uberhaupt toch niet gaan internetten met dat ding?

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2006 01:32 ]

• Sander
  • Niet online
Je kunt internetten als je em aan je PC koppelt via USB of IR. Verder zit er idd GEEN Wifi/BT op. Indien je dit wel hebt kun je ook via BT of Wifi naar je pc of router koppelen.

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Nee, de P350 heeft GEEN wifi/bluetooth. De P550 heeft dat wel (dat is juist het verschil tussen de 2 modellen !)

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Verwijderd

Thnx, dus je kunt gewoon gaan i-netten als je die USB kabel aansluit op je P350? ik had ook ergens gelezen over zo'n SD WiFi kaart

EDIT: hij doet het :) maar na een tijdje deactiveert ActivSync zich vanzelf van mn p350 dan is de verbinding opeens verbroken :? dat had ik laatst ook al.. wil ik iets gaan overzetten.. na paar min. heb ik geen verbinding meer... hoe kan ik dat verhelpen?

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2006 11:47 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 11:32:
Thnx, dus je kunt gewoon gaan i-netten als je die USB kabel aansluit op je P350? ik had ook ergens gelezen over zo'n SD WiFi kaart

EDIT: hij doet het :) maar na een tijdje deactiveert ActivSync zich vanzelf van mn p350 dan is de verbinding opeens verbroken :? dat had ik laatst ook al.. wil ik iets gaan overzetten.. na paar min. heb ik geen verbinding meer... hoe kan ik dat verhelpen?
had ik ook met active sync 4.1, sinds ik 4.2 gebruik heb ik er geen last meer van.

Ik heb de p550 maar dat zal niet veel uitmaken

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Wat moet je voor instellingen gebruiken om te internetten op de P350?

Verwijderd

mirelia schreef op maandag 17 juli 2006 @ 18:44:
Wat moet je voor instellingen gebruiken om te internetten op de P350?
Volgesmij niet veel, via USB kon ik wel internetten.. maar ik ben vanplan om zo'n SD WiFi kaartje te kopen..

hebben er mensen hier ervaringen mee?

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Als ik explorer aanklik en een pagina oproep begint ie te mekkeren over welke kaart ik heb??

Verwijderd

Heeft iemand zich al bezig kunnen houden met een firmware update ?
Ik kan nog niets vinden op www.mio-tech.com :?
Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste