Ik zie dat bovenstaand bericht al van een poosje geleden is, maar ik heb een p550 en heb net dat nieuwe windows vista mobile device center geinstalleerd maar hij doet geen kl..Robbeke schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 13:26:
MYROM: hoe bedoel je? Ik heb Windows Vista geinstalleerd en hij synchroniseert toch?
Ik heb een P350 trouwens.
Bedankt aan Avenger 2.0 voor het linken van die ROM update. Ik heb hem doorgevoerd en hopelijk is m'n GPS ontvangst nu wat beter. Die was altijd zeer wisselend, de ene keer gewoon goed en de andere keer gaat hij totaal de mist in.
Vanavond testen want moet TomTom nog opnieuw installeren.
Iemand enige tips hoe het wel werkend te krijgen is? (heb al wel gezocht uiteraard maar niet echt een antwoord gevonden...)
Ik heb dus een 550 een 4gb transcend kaartje en dat werkt als een zonnetje... over takems kan ik weinig zeggen, maar de 550 kan dus iig 4gb aan, dan zal de 350 dat ook zeker wel kunnen lijkt me.Biker652 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 11:27:
Ik heb kort geleden de P350 aangeschaft. Ik gebruik nu tijdelijk een 2 GB kaartje van mijn digitale camera. Nu wil ik eigenijk 4 GB aanschaffen. Heeft iemand ervaring met de P350 i.c.m. TakeMS 4GB Secure Digital Card (SD) 133x ?
[ Voor 28% gewijzigd door ElayZ op 31-03-2007 15:58 ]