Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-05 20:40
Heb TT6 ook op mijn P350 gezet, werkte meteen, zonder problemen. (net zoals TT5.21 dat ook al deed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174352

Heb zojuist ook tt6 op mijn p550 gezet. Een hele verbetering vergeleken met tt5.21! Niet zozeer qua functies, die vind ik nogal tegenvallen maar ik heb nu IN HUIS binnen 10 sec een fix! Met 5.21 lukte het me buiten met geluk pas in 5 min!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiekeboeboe
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Heb op men 550 ook TT6 draaien nu, kan niet zeggen dat de fix veel sneller is als met TT5.21.

Anoniem: 110847

De p350 heb ik ook voorzien van TT6 en de fix is wel iets sneller geworden.
Hij doet er nu ongeveer 1,5 min over, wel aanvaadbaar dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143990

Anoniem: 110847 schreef op donderdag 07 september 2006 @ 22:53:
De p350 heb ik ook voorzien van TT6 en de fix is wel iets sneller geworden.
Hij doet er nu ongeveer 1,5 min over, wel aanvaadbaar dus.
Hoe heb je TT6 op de P350 erop gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Ik heb het er ook op staan en idd snellerre fix

Je kan het gewoon op de SDcard zetten en daarvandaan installen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74137

Topicstarter
Ik begin me nu toch flink te ergeren aan de mio P350. Het is al mijn derde en deze is ook al weer gaar. En dat terwijl ik hem nauwelijks gebruik! Dan doet het geluid het weer niet, dan wil ie weer niet opstarten, dan leest ie de sd-kaart weer niet (ligt deze keer niet aan de sd-kaart zelf). En het ergste is nog wel, totaal geen support van Mio :X Op e-mail wordt niet gereageerd. :r.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143990 schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 22:04:
[...]

Hoe heb je TT6 op de P350 erop gekregen?
Alle data gekopieerd op de SD behalve tt6.cab
Deze heb ik op het app gezet en uitgevoerd, en dan staat hij onder start ipv vandaagscherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74137 schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 13:53:
Ik begin me nu toch flink te ergeren aan de mio P350. Het is al mijn derde en deze is ook al weer gaar. En dat terwijl ik hem nauwelijks gebruik! Dan doet het geluid het weer niet, dan wil ie weer niet opstarten, dan leest ie de sd-kaart weer niet (ligt deze keer niet aan de sd-kaart zelf). En het ergste is nog wel, totaal geen support van Mio :X Op e-mail wordt niet gereageerd. :r.
Op mail wordt idd niet gereageerd, heb er 2 verstuurd en geen antwoord.
beetje zwak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189493

Als ik TT6 installeer op mijn MIO P350 en deze opstart is er op het eerste zicht geen probleem.

Als ik dan de stem wil gaan selecteren dan loopt ie 'gewoon vast', laat ons zeggen heel erg traag. Vooraleer ik de volgende stem kan selecteren gaan er zeker 10 minuten over...

Iemand die weet hoe dit komt?

Ik werk met een SanDisk geheugenkaartje van 1GB.
Is dit eentje van het tragere type of zo, of doe ik iets verkeerd of ... is er een defect in mijn Mio P350?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189520

Kon er met moeite TomTom 4.4 op krijgen, maar krijg nog steeds geen verbinding met de GPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
Anoniem: 189493 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:56:
Als ik TT6 installeer op mijn MIO P350 en deze opstart is er op het eerste zicht geen probleem.

Als ik dan de stem wil gaan selecteren dan loopt ie 'gewoon vast', laat ons zeggen heel erg traag. Vooraleer ik de volgende stem kan selecteren gaan er zeker 10 minuten over...
Same here. Uiteindelijk krijg ik 'm wel aan de praat, alleen ik kan geen stem selecteren, terwijl er van alles in de voices directory staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keep it Cool
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-01-2024
catchingfire schreef op zondag 17 september 2006 @ 09:57:
[...]

Same here. Uiteindelijk krijg ik 'm wel aan de praat, alleen ik kan geen stem selecteren, terwijl er van alles in de voices directory staat.
Voice Dir wel in de root van je SD Card ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Helaas is TT6 nog steeds geen snelheidsverbetering, voor de mensen waar dat wel zo is, graag ff je GPS settings :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
Keep it Cool schreef op zondag 17 september 2006 @ 12:13:
Voice Dir wel in de root van je SD Card ?
tsssk.... dat was 'm inderdaad... THANKS! Geldt dat ook voor extra schemes? Ik zie alleen de standaard schemes, terwijl ik een aantal extra in de schemes directory heb gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keep it Cool
catchingfire schreef op zondag 17 september 2006 @ 15:55:
[...]

tsssk.... dat was 'm inderdaad... THANKS! Geldt dat ook voor extra schemes? Ik zie alleen de standaard schemes, terwijl ik een aantal extra in de schemes directory heb gezet.
Gewoon even proberen ben daar niet zeker van bij mij zit schemes wel in een subdir maar misschien werkt het wel voor jouw vanuit de root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keep it Cool
ikbensander schreef op zondag 17 september 2006 @ 15:14:
Helaas is TT6 nog steeds geen snelheidsverbetering, voor de mensen waar dat wel zo is, graag ff je GPS settings :)
Hij is vrij snel hier tussen de 10 a 30 sec max. een fix met,
andere NMEA GPS-ontvanger
4800 baud
GPS.COM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
En wat zijn je settings onder windows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keep it Cool
ikbensander schreef op zondag 17 september 2006 @ 16:38:
En wat zijn je settings onder windows?
Zag net dat ik COM3 had getypt dit moet dus GPS.COM zijn heb het al even aangepast in bericht hierboven.
In windows staat alles standaard zoals het staat na een harde reset van de P350 dus heb daar niks bijzonders aan veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar halen jullie al die TT software vandaan? TT6 bijvoorbeeld ik 1 versie gedownload, alleen die werkt niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143990 schreef op maandag 18 september 2006 @ 22:50:
Waar halen jullie al die TT software vandaan? TT6 bijvoorbeeld ik 1 versie gedownload, alleen die werkt niet :?
Ik denk niet dat deze vraag er lang staat, maar bij bijv www.tomtom.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Anoniem: 143990 schreef op maandag 18 september 2006 @ 22:50:
Ik heb tt6 gekocht, in de hoop dat alles nu eens behoorlijk draait :)

Anoniem: 189352

Hey,

heeft geen van jullie problemen met het aanknopje?
ben aant denken om over te stappen van mijn 168 naar de P550,
omdat ik BT graag erop wil.

nu lijkt me dat de P550 erg snel 'per ongeluk' aangaat, omdat
de aan/uit knop zo groot op de voorkant zit.

of zie ik nu weer probs die er niet zijn :P

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:21

Sherlock

No Shit

Ik heb mijn tweede P550 ingeruild, ik heb nu een Asus636N. Redenen waarom ik van de P550 afgestapt ben:
- Zeer slechte GPS ontvangst (allebei de toestellen)
- Relatief korte accuduur
- Power knop is gevoelig om per ongeluk aan te gaan
- Heel klein minnetje: die stylus die je steeds uit moet schuiven

De GPS ontvangst schijnt slechts bij enkele toestellen zo slecht te zijn, helaas had ik twee keer een toestel wat dus erg slecht was.

De voordelen van de Asus die ik nu anderhalve week heb:
+ Goede GPS ontvangst, zelfs in mijn Renault met warmtewerende voorruit
+ Hold knop om toetsen te blokkeren
+ Lange accuduur!

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Anoniem: 189352

Een vriend van me heeft die ook besteld.

Toen hij hem kreeg was de speaker kapot, dus heeft ie hem teruggestuurd.
Toen kreeg ie hem gerepareerd terug, maar met een duitse OS. Toen is ie
weer teruggegaan, waarna ie met een engelse versie weer terugkwam.
Nu is ie voor de derde keer terug en hoopt ie hem deze week te krijgen.

Iedere 'reparatie' duurt 5 weken. Daar wordt je ook al niet vrolijk van. Maar voor
hetzelfde geld was het ook meteen in orde. Denk dat ie gewoon pech heeft.

Anders de aan/uit knop van de P550 ff modde >:)

edit: werkt die uitklapantenne goed? heeft de P550 weer geen last van

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 189352 op 20-09-2006 11:38 ]

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:21

Sherlock

No Shit

Ik vind die uitklapantenne een groot voordeel: in de auto kun je hem uitklappen zodat je ontvangst beter wordt, als je gewoon loopt of fietst kun je hem ingeklapt laten en dan is de ontvangst nog steeds goed.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clumsy Smurf
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-04 17:30
Iemand al een leuk programma gevonden om je kilometer registratie bij te houden.? :?

graag iets makkelijks zonder te veel toeters en bellen en het liefst in het nederlands. _/-\o_

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
Is miomap 3 nu al te koop (los dus, geen bundle) voor de P350?

• kiekeboeboe
  • Niet online
Vraagje,
Skype op de P550
P550 ondersteunt "Bluetooth" en "WIFI".

Kan ik nu d.m.v. een "Bluetooth Headset" telefoneren via "Skype" over een draadloos onbeveiligd netwerk?
Zo ja, hoe ga ik dan te werk?

• BadVibes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02-2016
Ik gebruik Skype met de P550 zonder headset en zonder problemen. Met headset zul je denk ik eerst de headset moeten linken (na start van je P550) en pas daarna Skype starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiekeboeboe
  • Niet online
Ik vind nergens gebruikerservaringen aangaande dit.
Wie weet kan de Mio helemaal niet overweg, met Wifi en Bluetooth op hetzelfde moment, in combinatie met Skype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clumsy Smurf
Ik heb hier de Mio P550 naast me liggen, maar is het bij jullie ook zo als je op je pc een excel sheet maakt en daarna opent in je PPC en iets verandert dat die daarna vraagt om opteslaan met een andere naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:43
Ook ik heb een P350 aangeschaft. Ik heb echter wel een vraagje. Ik krijg het nl. niet voor elkaar om bij het instellen van een theme de balken van start en menu mee te laten kleuren. Welk thema ik ook selecteer, de balken blijven 'Windows standaard'-blauw. Is dit ergens apart in te stellen?

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick Name
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:37

Nick Name

SinFest!

A v Helvoort schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 19:57:
Ik heb hier de Mio P550 naast me liggen, maar is het bij jullie ook zo als je op je pc een excel sheet maakt en daarna opent in je PPC en iets verandert dat die daarna vraagt om opteslaan met een andere naam.
Standaard geeft hij bij mij dan de suggestie
code:
1
{filename}(1)
. Het is verder geen probleem om het bestaande bestand te overschrijven.

Dus stel ik open test.xls, dan krijg ik als bestandsnaam (suggestie) test(1)

Dan heb ik nog wel weer een vraag aan jou: is het bij jou ook zo dat de verlichting van de navigatietoetsen onderaan de P550 alleen oplichten bij een soft reset?

[ Voor 20% gewijzigd door Nick Name op 16-10-2006 23:29 ]

http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clumsy Smurf
Nick Name schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 23:27:
[...]

Standaard geeft hij bij mij dan de suggestie
code:
1
{filename}(1)
. Het is verder geen probleem om het bestaande bestand te overschrijven.

Dus stel ik open test.xls, dan krijg ik als bestandsnaam (suggestie) test(1)

Dan heb ik nog wel weer een vraag aan jou: is het bij jou ook zo dat de verlichting van de navigatietoetsen onderaan de P550 alleen oplichten bij een soft reset?
Ja dat is bij mij ook zo dat de blauwe ledjes alleen oplichten na een softreset (dan zou ik ook zeggen laat de led verlichting toch gewoon achterwegen, ik ga echt niet mijn ppc resetten alleen om te kijken naar die ledjes.

en nog even terug te komen op mijn vraag, weet iemand misschien hoe ik hier van af kom. Ik wil niet steeds de melding krijgen of ik het document wil opslaan. dat moet die gewoon automatische doen ook als ik het document heb bewerkt in excel op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clumsy Smurf
DaTiezl schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 11:39:
Ook ik heb een P350 aangeschaft. Ik heb echter wel een vraagje. Ik krijg het nl. niet voor elkaar om bij het instellen van een theme de balken van start en menu mee te laten kleuren. Welk thema ik ook selecteer, de balken blijven 'Windows standaard'-blauw. Is dit ergens apart in te stellen?
Ik heb op mijn mio P550 ook verschillende themes opstaan maar de kleuren van het start en menu kleuren gewoon mee.

waarom dat bij jou niet is zou ik niet kunnen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
Ik heb mijn vraag niet helemaal correct geformuleerd. De thema's die ik selecteer bij de standaard instellingen werken wel goed. Het betreft de theme's van Wisbar Advanced dat ik gebruik. De onderste balk kleurt niet goed mee omdat daar de softkeys staan. Hoe kan ik deze verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clumsy Smurf
DaTiezl schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:00:
Ik heb mijn vraag niet helemaal correct geformuleerd. De thema's die ik selecteer bij de standaard instellingen werken wel goed. Het betreft de theme's van Wisbar Advanced dat ik gebruik. De onderste balk kleurt niet goed mee omdat daar de softkeys staan. Hoe kan ik deze verwijderen?
Daar kan ik je niet bij helpen ik ken het programma Wisbar Advanced niet, zelf gebruik ik Microsoft Pocket PC Theme Generator v2 en dat werkt na mijn beoordeling wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet niet als deze vraag al is geweest.. maar kun je met MioMap ook instellen dat je kunt zien wat jou snelheid op dat moment is? zoals bij TomTom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

Anoniem: 143990 schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 16:40:
Ik weet niet als deze vraag al is geweest.. maar kun je met MioMap ook instellen dat je kunt zien wat jou snelheid op dat moment is? zoals bij TomTom..
Even klikken op het satteliet symbool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526 schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 16:47:
[...]

Even klikken op het satteliet symbool?
Ojah ik zie het thanks, is het ook zo dat je het zo kunt instellen dat je t blijft zien? niet dat je steeds op het satteliet symbool moet klikken.. ben mijn handleiding kwijt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick Name

Nick Name

SinFest!

Anoniem: 143990 schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 19:18:
[...]

Ojah ik zie het thanks, is het ook zo dat je het zo kunt instellen dat je t blijft zien? niet dat je steeds op het satteliet symbool moet klikken.. ben mijn handleiding kwijt :/
yup, geen enkel probleem. Bij de cockpitinstellingen (instellingen -> uitgebreid) kun je aangeven wat je wilt zien onderop het scherm. Je actuele snelheid is een optie.

Tot dusver heb ik de handleiding nog niet nodig gehad eerlijk gezegd...

http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nick Name schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 11:33:
[...]

yup, geen enkel probleem. Bij de cockpitinstellingen (instellingen -> uitgebreid) kun je aangeven wat je wilt zien onderop het scherm. Je actuele snelheid is een optie.

Tot dusver heb ik de handleiding nog niet nodig gehad eerlijk gezegd...
thanks, ik heb de instellingen op uitgebreid staan, alleen kan niet vinden waar je kunt instellen wat je op je scherm kunt zien.. actuele snelheid e.d. :?

Edit: laat maar heb het al :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 143990 op 29-10-2006 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
Weet iemand of die port linksonder op mijn P350 de infrarood poort is? Ik kom op verschillende plaatsen op het internet namelijk tegen dat de P350 geen IR heeft. Als dit de IR port is, kan iemand me dan misschien uitleggen hoe hij werkt? Hoe je hem kunt activeren om te syncen met je laptop ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendier2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:10
Ik heb sinds 2 dagen een MIO P350 en ik moet zeggen dat deze heel erg goed bevalt. Wat mij echter opvalt is dat het anderhalf minuut duurt alvoor ik een GPS fix krijg. Dit heb ik ook als ik tomtom afsluit en gelijk weer opstart. Het lijkt er dus op dat er iets niet goed gaat met de communicatie...

Ik ben benieuwd wat de instellingen bij jullie zijn icm met tomtom en of het bij jullie sneller of langzamer gaat. Mijn instellingen:

Windows mobile:
GPS-programmapoort: com 3
GPS-hardwarepoort: com 5
Baud-rate: 4800

tomtom (6)
andere NMEA GPS-ontvanger
GPS-baudsnelheid: 4800
GPS_COM

Wie heeft er met andere instellingen een snellere fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195447

DaTiezl schreef op woensdag 01 november 2006 @ 14:26:
Weet iemand of die port linksonder op mijn P350 de infrarood poort is? Ik kom op verschillende plaatsen op het internet namelijk tegen dat de P350 geen IR heeft. Als dit de IR port is, kan iemand me dan misschien uitleggen hoe hij werkt? Hoe je hem kunt activeren om te syncen met je laptop ofzo?
Om ActiveSync via de IR-poort te gebruiken, moet het volgende worden gedaan:

Plaats de P350 en de laptop zodanig dat de IR-poorten elkaar 'zien'.

Zorg ervoor dat Active Sync op de laptop bereid is te communiceren via IR. Start ActiveSync op de laptop; klik op Bestand/Verbindingsinstellingen; kies in Verbindingen toestaan voor : Infraroodpoort(IR) en zorg dat Verbindingen toestaan voor: is aangevinkt. Sluit ActiveSync op de laptop.

Zet de P350 aan; klik op Start/ActiveSync/Menu en klik op Verbindingen maken via IR. Als het goed is wordt ActiveSync op de laptop nu na enkele seconden automatisch gestart, vindt synchronisatie plaats en kan de Verkenner worden geactiveerd.

Verplaats je de P350 zodanig dat de poorten elkaar niet meer 'zien', dan wordt een flink accoustisch signaal gegeven.

Succes ermee.
Harry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-05 16:00
Ik heb een paar dagen een mio p350 en kan via de usb kabel niet het internet op kan kan wel via active sync bestanden uit wisselen

hoe moet ik dit doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monesj
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-04 20:31
Anoniem: 189493 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:56:

Iemand die weet hoe dit komt?

Ik werk met een SanDisk geheugenkaartje van 1GB.
Is dit eentje van het tragere type of zo, of doe ik iets verkeerd of ... is er een defect in mijn Mio P350?
Zelfde gehad --> bleek aan SD kaart te liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
Iemand een idee hoe ik kan voorkomen dat ActiveSync automatisch gestart wordt en hoe ik de soft-buttons onderaan 't scherm kan verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26653

Hoi,
Ik overweeg om de mio p550 aan te schaffen.
Maar is remote desktop hier ook mee mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick Name

Nick Name

SinFest!

Bedoel je om je pda via je normale pc te bedienen? -> Yup, ik weet niet meer welke software ik daar voor heb gebruikt om te testen, maar dat werkt iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195629

monesj schreef op donderdag 09 november 2006 @ 14:13:
[...]

Zelfde gehad --> bleek aan SD kaart te liggen
ik had dit ook maar nadat ik de kaart had geformateerd was het probleem weg (heb ook een sandisk 1gb) maar heb ook een versie tt gebruikt waar de software gewoon een probleem was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sand0rf
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-05 15:45
Hallo,

Ik ben sinds vanochtend de trotse eigenaar van de MIO P550. Ik heb er gelijk een testritje meegedaan en het werkt prima met MioMap V3. Dus tot zover ben ik uiterst tevreden over het apparaat.

Ik heb daarna wat gesynchroniseerd, 1 liedje om precies te zijn. Gewoon als test. Daarna wilde ik MioMap updaten (o.a. met flitspalen :+ ) maar mijn PC die herkende de boel niet meer. Microsoft Active Sync zag niks meer en als ik de MioUpdater start dan geeft hij de foutmelding dat hij geen verbinding kan krijgen. Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn.

Ik heb nog een vraagje. Ik heb ooit eens ergens gelezen dat je je PDA icm je mobiele telefoon kunt gebruiken als carkit. Daar kon je speciale software voor instaleren die dat deed via Bluetooth maar nu kan ik die niet meer vinden.

Met Vriendelijke groet.

Sander

/post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb al een tijdje de P350 en ik krijg deze nu niet meer aan :S
Als ik de P350 aansluit aan mn pc, gaat er geen lampje meer branden.

Reset, aan en uit, hij reageerd nergens meer op :S

Iemand dit probleem meegemaakt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110847 schreef op zondag 12 november 2006 @ 11:51:
Ik heb al een tijdje de P350 en ik krijg deze nu niet meer aan :S
Als ik de P350 aansluit aan mn pc, gaat er geen lampje meer branden.

Reset, aan en uit, hij reageerd nergens meer op :S

Iemand dit probleem meegemaakt ?
Ik heb het probleem al op kunnen lossen.

De PDA heb ik gewoon een tijdje aan de USB gelaten, en opeens startte hij weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick Name

Nick Name

SinFest!

olliepower schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 22:14:
Ik heb nog een vraagje. Ik heb ooit eens ergens gelezen dat je je PDA icm je mobiele telefoon kunt gebruiken als carkit. Daar kon je speciale software voor instaleren die dat deed via Bluetooth maar nu kan ik die niet meer vinden.
De meegeleverde bluetooth stack van de P550 (en veel andere pda's) mist daarvoor de juiste onderdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
Anoniem: 195447 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 19:58:
[...]

Om ActiveSync via de IR-poort te gebruiken, moet het volgende worden gedaan:

Plaats de P350 en de laptop zodanig dat de IR-poorten elkaar 'zien'.

Zorg ervoor dat Active Sync op de laptop bereid is te communiceren via IR. Start ActiveSync op de laptop; klik op Bestand/Verbindingsinstellingen; kies in Verbindingen toestaan voor : Infraroodpoort(IR) en zorg dat Verbindingen toestaan voor: is aangevinkt. Sluit ActiveSync op de laptop.

Zet de P350 aan; klik op Start/ActiveSync/Menu en klik op Verbindingen maken via IR. Als het goed is wordt ActiveSync op de laptop nu na enkele seconden automatisch gestart, vindt synchronisatie plaats en kan de Verkenner worden geactiveerd.

Verplaats je de P350 zodanig dat de poorten elkaar niet meer 'zien', dan wordt een flink accoustisch signaal gegeven.

Succes ermee.
Harry
Top! Het is me gelukt dank je!
catchingfire schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 10:56:
Iemand een idee hoe ik kan voorkomen dat ActiveSync automatisch gestart wordt en hoe ik de soft-buttons onderaan 't scherm kan verwijderen?
Autostart uitschakelen: start->run->'msconfig'->Startup->'wcescomm' uitvinken->Ok

Softbuttons verwijderen is vooralsnog niet mogelijk. Er zijn mensen mee bezig. Er is wel een mogelijkheid ze te hernoemen zodat er iets anders op komt te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadVibes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02-2016
olliepower schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 22:14:
Ik heb daarna wat gesynchroniseerd, 1 liedje om precies te zijn. Gewoon als test. Daarna wilde ik MioMap updaten (o.a. met flitspalen :+ ) maar mijn PC die herkende de boel niet meer. Microsoft Active Sync zag niks meer en als ik de MioUpdater start dan geeft hij de foutmelding dat hij geen verbinding kan krijgen. Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn.
9 van de 10 gevallen komt dit doordat bepaalde poorten worden geblokkeerd door een firewall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesa57
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:45
Nick Name schreef op zondag 12 november 2006 @ 20:21:
[...]

De meegeleverde bluetooth stack van de P550 (en veel andere pda's) mist daarvoor de juiste onderdelen.
En kun je dan geen andere installeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceMarine
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-04 16:22
zit er dus aan te denken om een 350 aan te schaffen.

mijn vraag is dus of het een goed product is of kan ik beter voor een andere gaan?
de prijs spreekt me namelijk wel aan op dit moment (230,-) maar als ik zo lees wat voor een problemen aardig wat mensen gehad hebben wordt ik toch wat huiverig.

iemand tips/ideeen?

nope geen signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
SpaceMarine schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 22:56:

mijn vraag is dus of het een goed product is of kan ik beter voor een andere gaan?
de prijs spreekt me namelijk wel aan op dit moment (230,-) maar als ik zo lees wat voor een problemen aardig wat mensen gehad hebben wordt ik toch wat huiverig.

iemand tips/ideeen?
Ik heb een P350 sinds juni dit jaar, en mijn moeder heeft er daarna ook één gekocht. Geen problemen mee gehad, je moet wel even de posts nalezen over de beste wm5 instellingen om de batterij te sparen.

Wat me wel opviel (niet speciaal een Mio feature volgens mij) is dat een auto met een warmtewerende voorruit slecht connectie maakt met gps. Ik gebruik de Mio dagelijks en kwalitatief niets op aan te merken, degelijk ding. Ik heb er Miomap 2 en Miomap 3.2 op draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-04 20:49
SpaceMarine schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 22:56:

iemand tips/ideeen?
Mensen die geen problemen hebben hoor je weinig op een forum. Ik kijk zo nu en dan hier maar post weinig omdat die van mij gewoon perfect werkt!! Ik heb deze gekocht omdat ik heel veel problemen had met de bluetooth handel en wandel van mijn hp2210 en kon deze voor de schrikbarend lage prijs van € 180,- kopen bij de Mega Praxis in Alkmaar. En dat was inclusief MioMap 2. Liep er van de week, hij is er niet meer... Gewoon kopen voor € 230,-, je zult er geen spijt van hebben.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-05 22:59
Nu maar hopen, dat die rom update voor de 350/550 eens snel komt van die f(&*^cking taiwan chinezen, want de bt ondersteuning is natuurlijk naadje ! ik wil ook A2DP, hands-free, en dial-up networking profiles, want met die KALE M$ WM5 stack heb je ook niet zoveel aan je dure bluetooth apparaat. Kom op Mio, hoe zit het met die software ondersteuning ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:34
Ik heb een probleem met de p350 en tomtom 6. Ook ik krijg de positie van de satellieten en het aantal connecties (de grijze en blauwe balkjes) niet te zien. Zijn er bezitters van de p350 die in het gps overzicht van tomtom dit wel zien. In dit forum staat een oplossing dat je het één en ander moet aanpassen in de miomap. Dit gaat echter niet op wat ik heb miomap niet geinstalleerd.

Daarnaast kan ik met de p350 niet geocachen, ik heb hiervoor vito navigator en gpstuner gebruikt. Vito navigator geeft wel signalen door, maar geen postitie overzicht van de satellieten en ook geen huidige positie. Zijn er mensen die dit wel werkend hebben gekregen, welke instellingen gebruiken jullie (evt Rom versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125532

Volgens mijn handleiding bij de P550 zou de software eUtility geïnstalleerd moeten zijn, maar dat is bij mij niet het geval. Is dit ergens te downloaden of wil iemand dit beschikbaar stellen aan mij?

Grt Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
llpineapple schreef op zondag 24 december 2006 @ 10:33:
Ik heb een probleem met de p350 en tomtom 6. Ook ik krijg de positie van de satellieten en het aantal connecties (de grijze en blauwe balkjes) niet te zien. Zijn er bezitters van de p350 die in het gps overzicht van tomtom dit wel zien. In dit forum staat een oplossing dat je het één en ander moet aanpassen in de miomap. Dit gaat echter niet op wat ik heb miomap niet geinstalleerd.
Ik had dit probleem ook: ik kon wel mbv TT navigeren maar TT toonde steeds '0 sattelieten'.
Bij mij was het probleem na een reset opgelost (Het blijft Windows he.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

joepie:

Power Patch

[ Voor 64% gewijzigd door Tutti-frutti op 05-01-2007 20:35 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
Nou helaas weinig joepie....
Laten die taiwan chinezen :( eens met een AKU3.2 rom update komen, zodat ik eindelijk iets met bluetooth kan... |:(
De p350/550 is nu meer dan een half jaar op de markt en dit is de eerste support download, die ik op het mio-tech.be forum zie verschijnen... :+

Meer hierover: http://www.mobileplanet.c...?i=137649&thread=1&page=0

[ Voor 8% gewijzigd door intraxi op 06-01-2007 02:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger 2.0
  • Nu online
Is er eigenlijk een mogelijkheid om de taal te herzetten van de Mio P350 (eventueel door rom upgrade)?
Heb het toestel juist gekocht, en de volledige doos ervan is in het engels (met uitleg in meerdere talen op de achterkant), maar nergens stond vermeld dat het besturingsysteem alleen in het nederlands erop staat :| Zou deze toch liefst in het engels omzetten als dit mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
Avenger 2.0 schreef op zondag 07 januari 2007 @ 14:54:
Is er eigenlijk een mogelijkheid om de taal te herzetten van de Mio P350 (eventueel door rom upgrade)?
Heb het toestel juist gekocht, en de volledige doos ervan is in het engels (met uitleg in meerdere talen op de achterkant), maar nergens stond vermeld dat het besturingsysteem alleen in het nederlands erop staat :| Zou deze toch liefst in het engels omzetten als dit mogelijk is.
engelse rom versie installeren.... dus effe die taiwan chinezen bellen... www.mio-tech.be...in la belgique.... ;), want er staan NULL rom versies online..

[ Voor 3% gewijzigd door intraxi op 08-01-2007 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn231
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-12-2023
Voor een kennis heb ik tomtom navigator 6 op de P550 gezet.
Ik heb alle instellingen goed staan alleen krijg ik geen verbinding/ valt die weg of zegt die dat ik in een wijk 5km verderop rondloop... (Ik woon in Nijmegen bij de goffert en loop volgens tomtom in de heilige landstichting)

De instellingen heb ik hier vandaan.

Moet ik nog iets proberen voordat hij terug gaat naar de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
Bedankt. Is dit een ROM patch of een patch in 't OS of iets dergelijks?

Dat ze maar eens iets verzinnen tegen het binnen 3-4 dagen leeglopen van een accu.

[ Voor 4% gewijzigd door catchingfire op 08-01-2007 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Geen rompatch, want versienummer bij boot blijft hetzelfde.

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger 2.0
  • Nu online
Ik heb mijn nederlandstalige P350 met succes kunnen flashen naar het engels.
Voor de P350 vind je interdaad geen roms, maar voor de P550 wel (stond op ftp.mio-tech.be). Deze werken gewoon op de P350.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18507

Avenger 2.0 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 21:48:
Ik heb mijn nederlandstalige P350 met succes kunnen flashen naar het engels.
Voor de P350 vind je interdaad geen roms, maar voor de P550 wel (stond op ftp.mio-tech.be). Deze werken gewoon op de P350.
Heb je nog een mirror?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger 2.0
  • Nu online
Op pocketinfo heeft iemand ze op rapidshare gespiegeld.
http://forum.pocketinfo.n...php?p=514025&postcount=20

Image is voor P550 (en werkt ook op P350) en in de engelse taal.
Door joystick omlaag te houden en reset in te drukken komt men in het bootmenu.
Pocket PC met sync kabel aan PC hangen en DNW.exe starten.
Pocket PC in image receive mode zetten en in de PC util transfer starten.
!!! Natuurlijk enkel aan beginnen als je weet wat je doet. Met het flashen van een rom kan je gemakkelijk het toestel permanent om zeep helpen. Opgepast dus !!!

[ Voor 45% gewijzigd door Avenger 2.0 op 13-01-2007 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
Ja dat was ikke/mio.. ;) , omdat ik bang was, dat ze die weer van de site zouden halen even geupload naar rapidshare.

Heb de rom zelf nog niet geprobeerd :) en heb nu een paar vraagjes aan jou..

Welke versie is het en welke bluetooth profielen worden ondersteund ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger 2.0
  • Nu online
intraxi schreef op zondag 14 januari 2007 @ 00:08:
[...]
Welke versie is het en welke bluetooth profielen worden ondersteund ?
ROM : R05.3.0101.0331

Waar zijn die ondersteunde bluetooth profielen te vinden?

[ Voor 5% gewijzigd door Avenger 2.0 op 14-01-2007 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
Avenger 2.0 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 11:40:
[...]

ROM : R05.3.0101.0331

Waar zijn die ondersteunde bluetooth profielen te vinden?
Bedankt !

Profielen in bt-manager....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130464

ik begrijp dat dmw.exe een bootloader programma is. Maar hoe kom ik eraan. Moet toch ergens standaard software zijn om rom te flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger 2.0
  • Nu online
Anoniem: 130464 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 16:36:
ik begrijp dat dmw.exe een bootloader programma is. Maar hoe kom ik eraan. Moet toch ergens standaard software zijn om rom te flashen.
Zit in de 2de zip file (samen met usb kabel drivers).
Je kan trouwens ook vanaf de SD kaart flashen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130464

het lukt niet. Nadat ik van de nb0 file een nbi had gemaakt en proberen het over te sturen kreeg ik de melding dat de groote van het image niet klopt... iemand hetzelfde probleem. Het eigenlijke image is rond de 32 mb groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb mijn pda vandaag terug gestuud naar MIO. Het beeld bleef zwart en de pda ging niet meer aan. Ik kreeg keurig een stuk karton dat ik na een beetje moeite tot een doosje heb kunnen vouwen en een envelop om het geheel op te sturen. Geen kosten voor mij. Nu maar hopen dat het niet al te lang duurt en dat ik een goed werkende p550 terug krijg. mss met snelle fix? O-) O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
intraxi schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 03:13:
Nu maar hopen, dat die rom update voor de 350/550 eens snel komt van die f(&*^cking taiwan chinezen, want de bt ondersteuning is natuurlijk naadje ! ik wil ook A2DP, hands-free, en dial-up networking profiles, want met die KALE M$ WM5 stack heb je ook niet zoveel aan je dure bluetooth apparaat. Kom op Mio, hoe zit het met die software ondersteuning ? :?
Ik heb hierover de afgelopen weken een uitgebreide email correspondentie gevoerd met de 'service'-manager van Mio in Belgie, nadat ik in eerste instantie een email met klachten naar Taiwan had gestuurd.

De uitkomst hiervan is, dat Mio beweert, dat de p350/550 wat betreft bt profiles ondersteuning (alleen OPP,DUN en SPP worden ondersteund = is de standaard M$ WM5 bt stack) aan de specs voldoet en dat Mio niet van plan is die ondersteuning uit te breiden en ook dat er voorlopig GEEN rom update zal komen naar AKU 3.0 waarin een betere bt ondersteuning geregeld zou moeten zijn. Mio stelt zich op het standpunt, dat het toestel voldoet aan de specs en dat zij verder niks extra behoeft te doen.

Naar mijn mening zeer teleurstellend en een voorbeeld van het niet serieus nemen van je gebruikers en van het niet verder ondersteunen van bestaande produkten, omdat die alleen als 'cashcows' worden gezien. Update en ondersteuning kosten geld en Mio investeert alleen in weer nieuwe produkten. Wil je betere funktionaliteit, dan koop je maar weer het volgende produkt is de redenering... 8)7

Als je meer wilt weten: binnenkort zal ik de inhoud van de email uitwisseling met Mio op het pocketpc forum publiceren in de Mio sectie en zal dan hier wel even een linkje planten... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorefest
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-05 09:49

Gorefest

serial killer.

intraxi schreef op maandag 08 januari 2007 @ 02:04:
[...]

engelse rom versie installeren.... dus effe die taiwan chinezen bellen... www.mio-tech.be...in la belgique.... ;), want er staan NULL rom versies online..
Mio geeft helaas geen ondersteuning met het veranderen van de Taal.....
Kennis van mij heeft het geprobeerd met een tooltje van http://pocket-pc.penreader.com/index.html
Dit had tot gevolg dat de Mio alleen maar een wit scherm gaf en toen niets meer deed. Moest door Mio gerepareerd worden... :( (koste niets :) gewoon RMA aangevraagd )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb vandaag mijn P550 terug gekregen. Ik had hem 2 weken geleden opgestuurd omdat hij niet meer bootte. Ik kreeg mooi een doosje opgestuurd voor reparatie en datzelfde doosje kwam de postbode vanmiddag weer teruggeven. Hij werkt weer goed. Op de bijgeleverde brief stond dat het moederbord vervangen was en dat de garantie voor de batterij verlopen is. Hoe ze hier bij komen snap ik niet. Ik kreeg er ook gratis een oranje doekje bij. Heel erg fijn doekje!
Mijn ROM-versie zoals ik hem terug gekregen is: R01.1.0108.0502. Ik heb iemand horen zeggen dat de blauwe lampjes van de knoppen standaard aan kunnen blijven. Hoe doe ik dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207115

Heeft er iemand al ervaring met het vervangen van de hoofdbatterij?
Op het internet kan je deze (vervang) batterijen namelijk aankopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207115

Voor degenen die wensen over te stappen naar Windows Vista.... deze wordt momenteel NIET ondersteunt door het nieuwe besturingssysteem.
Bij Mio-tech kunnen ze er eveneens geen datum op plakken wanneer dit wel het geval gaat zijn. :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbeke
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-12-2018
MYROM: hoe bedoel je? Ik heb Windows Vista geinstalleerd en hij synchroniseert toch?

Ik heb een P350 trouwens.

Bedankt aan Avenger 2.0 voor het linken van die ROM update. Ik heb hem doorgevoerd en hopelijk is m'n GPS ontvangst nu wat beter. Die was altijd zeer wisselend, de ene keer gewoon goed en de andere keer gaat hij totaal de mist in.

Vanavond testen want moet TomTom nog opnieuw installeren.

[ Voor 3% gewijzigd door Robbeke op 06-02-2007 13:26 ]

http://www.tweakers.net/gallery/sys/2314

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorefest

Gorefest

serial killer.

[b][message=27451869,noline]
Bedankt aan Avenger 2.0 voor het linken van die ROM update. Ik heb hem doorgevoerd en hopelijk is m'n GPS ontvangst nu wat beter.
Is je ROM update gelukt ja?
Heb je nu een Engels OS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbeke
Gorefest schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 15:55:
[...]

Is je ROM update gelukt ja?
Heb je nu een Engels OS?
yes! Dat was iets wat me echt stoorde die NL windows mobile. Werkt perfect so far.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorefest

Gorefest

serial killer.

Nou mio gaat het nu voor mij doen!
Als het goed is gratiz _/-\o_ omdat ze de vorige keer een fout hadden gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207338

Robbeke schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 11:08:
[...]

yes! Dat was iets wat me echt stoorde die NL windows mobile. Werkt perfect so far.
Wat download adres heb je gebruikt in dnw5.0e exe (Configuraion->Options menu)? "By default" staat op 0xc000000 maar ik heb ergens gelezen dat hij moet op 0x30000000 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbeke
Anoniem: 207338 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 10:43:
[...]

Wat download adres heb je gebruikt in dnw5.0e exe (Configuraion->Options menu)? "By default" staat op 0xc000000 maar ik heb ergens gelezen dat hij moet op 0x30000000 staan.
Eh... ik heb alles standaard laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128074

Heeft de P550 nu wel verbeterde bluetooth profielen met de nieuwe rom update? Kan ik eindelijk eens handsfree bellen met dat ding :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
Anoniem: 128074 schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 11:40:
Heeft de P550 nu wel verbeterde bluetooth profielen met de nieuwe rom update? Kan ik eindelijk eens handsfree bellen met dat ding :'(
Nee hoor daar is een AKU-3.0 update voor nodig en daartoe maken ze bij Mio helemaal geen aanstalten voor... koop maar een nieuw apparaat bijv. p555.. is de houding van die fu(&65ck chinez-- ehh taiwanezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-04 20:49
intraxi schreef op maandag 26 februari 2007 @ 18:53:
[...]

is de houding van die fu(&65ck chinez-- ehh taiwanezen...
Tsja, wat verwacht je nou.... je koopt de goedkoopste pda. Waar je eigenlijk niets aan audioprofielen hebt omdat er geen telefoonfunctie in zit of andere zinnige audio dingen en wil dat zij audio profielen erin gaan zetten? Daar hebben ze de duurdere pda's voor.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210755

Hi,

Ik heb sinds kort draadloos Internet, nu kan ik toch ook via WiFi met mijn P550 Internetten? Nu geeft ie de hele tijd aan "kan geen verbinding maken met de huidge verbindingsinstellingen. Weet iemand waar ik deze info kan vinden?? Heb verder niks aan de instellingen veranderd.

vrg Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109715

(Hopelijk) heb je encryptie aanstaan op je router, dus zul je die sleutel moeten invullen in de eigenschappen van de draadloze verbinding op je Mio. Die (shared) key opzoeken in het menu van je router. Bij mij staat ie bijvoorbeeld bij het tabblad Wireless security.

Op je Mio bij verbindingen de beschikbare netwerken laten weergeven en jouw verbinding aantikken. Je kunt daar je sleutel intikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker652
  • Laatst online: 29-04 07:34
Ik heb kort geleden de P350 aangeschaft :P . Ik gebruik nu tijdelijk een 2 GB kaartje van mijn digitale camera. Nu wil ik eigenijk 4 GB aanschaffen. Heeft iemand ervaring met de P350 i.c.m. TakeMS 4GB Secure Digital Card (SD) 133x ?
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste