HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)-Deel 13

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste
Acties:
  • 24.085 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 14:38

PnD

like in Pinda ^_^

BeQuietAndDrive schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 15:36:
[...]
?? < typootje?

Volgens mij kun je de Orange klantenservice bellen, die hebben de instellingen wel voor je. En misschien kun je iets met dit linkje uit de startpost: http://www.bel.nl/pocketpc-instellingen.pdf

Succes!!
Die had ik zelf ook gevonden, maar dat werkt niet :( Zal klantenservice morgen is proberen anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 22:46
Link is idd down :(

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik heb ze nog wel als screenshots!

EDIT: Screenshots weggehaald

[ Voor 121% gewijzigd door CLB op 03-10-2006 21:17 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

De gratis instellingen zijn het probleem niet..
De orange instellingen heb ik niet, normaal installeerde ik de orange.cab file vanuit de GPRS map op mijn mda..maar bij deze firmware heb ik die niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Wacht even! Komen eraan!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik sinds een paar dagen bluetooth aanzet krijg ik een alarm dat ik eerst flightmode off moet zetten, maar dat staat helemaal niet aan? ik heb "esoft interactive sudoku challenge" geinstalleerd en sindsdien komt dit voor. Uiteraard heb ik het er weer afgegooid maar het alarm blijft (ook na een soft reset en dat is erg lastig als je je wachtwoord in wil tikken).

ik gebruik rom versie 1.12.00 WWE ?

iemand een suggestie? (afgezien van een harde reset?)

update:

nadat ik m'n registery en het filesystem heb geschoond met pocketmechanic doet m'n bluetooth het weer maar kan ik niet mer syncen via activsync. Ik gooi de associatie weg en maak een nieuwe aan, sync vervolgens en als ik daarna opnieuw verbind ziet mijn pc hem weer als gast. heb ik soms iets teveel weggegooid? |:(

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2006 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dit topic overleden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

ik wil een bluetooth hoofdtelefoon kopen, werkt dit met de bluetooth die in dit toestel zit. Echt een hoofdtelefoon dus, geen handsfree set of wat dan ook.
Een paar voorbeelden:
- Logitech Bluetooth Wireless Headset
- Motorola Bluetooth Headset (HT820)
- Plantronics Pulsar Bluetooth Stereo Headset (590A)
- Jabra Bluetooth stereo headset (BT620s)
- etc..

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awkwarding schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 16:36:
ik wil een bluetooth hoofdtelefoon kopen, werkt dit met de bluetooth die in dit toestel zit. Echt een hoofdtelefoon dus, geen handsfree set of wat dan ook.
Een paar voorbeelden:
- Logitech Bluetooth Wireless Headset
- Motorola Bluetooth Headset (HT820)
- Plantronics Pulsar Bluetooth Stereo Headset (590A)
- Jabra Bluetooth stereo headset (BT620s)
- etc..
zou geen probleem moeten zijn. heb er zelf geen maar goeie ervaring met andere bluetooth apparaten
(Jabra, Bluetrek, Adapt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 17:48:
[...]

zou geen probleem moeten zijn. heb er zelf geen maar goeie ervaring met andere bluetooth apparaten
(Jabra, Bluetrek, Adapt)
ja ik las op GoT ergens dat de bluetooth chip van een pda dit niet altijd ondersteunde. Dus dat zou ik graag willen weten voordat ik zo'n hoofdtelefoon koop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsfeenema
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 02:29

sjorsfeenema

de mijne is mooier

Keb m'n mda weer aan de praat...(had waterschade en deet niks meer)
Helemaal uitelkaar gesloopt alles los gehad en weer inelkaar gezet maar nu doet de power-knop het niet meer (maar de rest wel weer) :)

Nu had ik en vraagje ik heb dus de power-knop en de record-knop van het toestel omgedraaid zodat als ik dus op de record-button nu dus de power-knop druk de mda aangaat.

Kan ik door een register tweak ook de knoppen instellen want de power-knop doet ut dus niet en de camera-knop gebruik ik ook niet dus dat ik de record-knop toewijs als power-knop?

[ Voor 3% gewijzigd door sjorsfeenema op 09-10-2006 03:44 ]

die van hen is mooi....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:35

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Awkwarding schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 17:54:
[...]

ja ik las op GoT ergens dat de bluetooth chip van een pda dit niet altijd ondersteunde. Dus dat zou ik graag willen weten voordat ik zo'n hoofdtelefoon koop :)
zolang de headset niet Bluetooth 2.0 is, zal jouw mda het gewoon aankunnen ja... maar als die headphones BT2.0 zijn, zal het niet werken op jouw mda... en volgens mij is BT2.0 een vereiste voor stereo geluid..

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:44
Awkwarding schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 17:54:
[...]

Ik heb zelf de Motorola HT820, werkt als een zonnetje icm m'n T-Mobile MDA Compact. Wel heb ik de nieuwste firmware in de HT820 geflashed, en draai ik de nieuwste ROM's op de MDA. Let erop dat je ook de Radio ROM in je MDA flashed, dan past zal de samenwerking tussen deze twee apparaten fatsoenlijk zijn.

Ik draai deze versies:
MDA Compact, MA_TMNL_11300_131_11200_Ship, Big-ROM versie. Radio 1.13.00.
HT820, versie neptuneAM_v0116.

Wanneer je de firmware voor de HT820 niet kan vinden, geef me ff een seintje, ik heb 'm nog liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:27
Mijn qtek s100 loopt de laatste tijd te vaak vast, is erg traag dus ik vrees dat net als bij een "normale" pc het ding een format nodig heeft.

Nu wil ik wel graag mijn smsjes opslaan, in de map Windows heb ik een map "messaging" gevonden, met heel veel filetjes erin.
Kan ik deze nu kopieren naar mijn desktop en later zonder problemen terug zetten?
Of kan ik beter gebruik maken van een extern programma..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al ervaring met syncen onder Vista?

ActiveSync is niet meer te installeren, mede omdat het in Vista allemaal anders zou gaan werken (en beter) (bron:). Echter, vista herkent alleen de geheugenkaart en syncen met outlook is er in z'n geheel niet bij. In mijn jargon ook wel zwaar kut genoemd dus.

Iemand al ervaring hiermee? (En een oplossing?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:40

SaN

Mijn mda Compact is vandaag kapot gegaan/gemaakt. Mensen hoorde mij niet meer, dus ik wilde het microfoontje schoonmaken. Tijdens het schoonmaken heb ik nu mijn microfoontje kapot gemaakt, er is nu heel erg veel ruis, ik moet ook heel hard praten/schreeuwen voordat mensen mij een beetje kunnen verstaan.

Mijn 2 jarige abonnement bij T-mobile loopt midden februari af. Ik ben nu een beetje aan het bedenken wat mijn opties zijn. Deze heb ik verzonnen:

1. Dubbel abonnement nemen met een nieuwe telefoon (liever niet natuurlijk)
2. Wachten tot mijn abonnement afgelopen is en tot die tijd met een andere telefoon bellen.
3. Vragen aan T-mobile of ik nu een andere telefoon uit kan zoeken + nieuw abonnement, en dan wat langer doorbetalen aan dat abonnement. (weet iemand of dit mogelijk is?)
4. Telefoon laten repareren met de kans op veel te hoge kosten, en een tijd mijn telefoon kwijt. (iemand ervaring met het laten repareren van de microfoon?)
5. Blijven bellen met deze telefoon, maar dan alleen nog maar met de headset (sonyericsson)

Ik hoor graag wat jullie zouden doen, en of er iemand is die optie 3 al is geprobeerd heeft.

Alvast bedankt!

edit: en als je je telefoon uit elkaar haalt is dan sowieso alle data er af?

[ Voor 6% gewijzigd door SaN op 11-10-2006 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

Jainoxi schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 10:06:
[...]

Ik heb zelf de Motorola HT820, werkt als een zonnetje icm m'n T-Mobile MDA Compact. Wel heb ik de nieuwste firmware in de HT820 geflashed, en draai ik de nieuwste ROM's op de MDA. Let erop dat je ook de Radio ROM in je MDA flashed, dan past zal de samenwerking tussen deze twee apparaten fatsoenlijk zijn.

Ik draai deze versies:
MDA Compact, MA_TMNL_11300_131_11200_Ship, Big-ROM versie. Radio 1.13.00.
HT820, versie neptuneAM_v0116.

Wanneer je de firmware voor de HT820 niet kan vinden, geef me ff een seintje, ik heb 'm nog liggen.
Hoe moet je de radio rom precies updaten? Ik heb wel een nieuwe radio rom, maar ik weet begot niet hoe ik hem moet updaten

ik zal eens rondkijken naar een HT820. Hoe is werkt deze hoofdtelefoon? Goed geluid? Ik wil hem naast mijn PDA ook op mijn laptop gebruiken. Je kunt de hoofdtelefoon dus ook gebruiken als headset? (zit een microfoon in toch) En de knoppen op het toestel werken die ook samen met de pda (volgende, vorige, etc..)
sander-sp schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 15:30:
[...]

ja, dan doet hij waarschijnlijk een hard-reset
zelfde als je telefoon hélemaal leeg is, en dus ook je backup batterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:44
Awkwarding schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 22:55:Hoe moet je de radio rom precies updaten? Ik heb wel een nieuwe radio rom, maar ik weet begot niet hoe ik hem moet updaten

ik zal eens rondkijken naar een HT820. Hoe is werkt deze hoofdtelefoon? Goed geluid? Ik wil hem naast mijn PDA ook op mijn laptop gebruiken. Je kunt de hoofdtelefoon dus ook gebruiken als headset? (zit een microfoon in toch) En de knoppen op het toestel werken die ook samen met de pda (volgende, vorige, etc..)
De Radio ROM kun je op dezelfde manier updaten als je je normale update doet. Zorg dan dan je alleen het radio_.nbf bestand, en geen andere nbf's in een map zet, en dan start je MaUpgradeUt.exe om te updaten.

De HT820 werkt met m'n laptop, en geeft ook daar geweldig geluid. De microfoon is ook van goede kwaliteit, alleen kan 'ie niet zo goed tegen hardere wind, dan maak je jezelf onverstaanbaar. Alle knoppen werken, zowel aangesloten op de PDA als op een laptop. Waar je echter rekening mee moet houden, dat op de PDA alleen Windows Media Player gebruik maakt van de knoppen. TCMP of andere mediaspelers kunnen geen gebruik maken van de knoppen. MortPlayer is nu wel bezig met een betatest, en dat ziet er hoopvol uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die het antwoord weet?

na een harde reset is alles bij het oude alleen het qtek bootlogo en het today scherm vertonen een raar randje aan de bovenkant van allemaal streepjes.
er is een post geweest met een manier om dat weg te helen maar na 6 topic's van voor naar achter te hebben doorgelezen kan ik niets vinden. (waarschijnlijk lees ik er overheen of staat het in het volgend topic )
Op pagina 17 van deel 6 heeft underworld er een plaatje van gepost maar ik weet niet hoe ik dat hier in krijg.
wie kan helpen?

edit: de plaatjes van SPB pocket plus uit de starttopic hebben het ook.

edit2:laat maar: in deel 11 pagina 13 staat het antwoord 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2006 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb een Orange SPV M500. Met SPB Pocket Plus wil ik de voice contacts-knop aan de linkerzijde toekennen aan de functie 'alt-tab'. Dit stel ik in in Pocket plus, maar hij blijft voice contacts geven als ik op de knop druk. Kent iemand dit probleem? Is dit een bug in SPB Pocket plus?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

Ik heb een 4GB SD kaart (SOHO 150x). Deze werkt goed in mijn SPV M500, maar.. wanneer ik mijn camera instel dat hij foto's en filmpjes automatisch op de Storage-Card moet opslaan geeft hij de volgende melding:
Unable to capture.
Not enough memory.
36001:111:0
Met 4gig vrije ruimte neem ik aan dat ik genoeg ruimte heb voor een foto of filmpje ;) ik zag op internet dat er meerdere mensen zijn die hier last van hebben (buitenlandse sites) maar nergens kan ik een oplossing vinden hoe ik dit moet oplossen. Ik heb mijn kaartje al opnieuw geformateerd als FAT32 maar dan doet hij het nog niet. (moet ik hem anders formateren als gewoon FAT?)
Iemand die dit ook heeft gehad, of iig een oplossing voor mij weet?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Klein kickje met een vraag...

Heb mijn MDA compact een hard-update gegeven na wat klachten... En ben toen -jammergenoeg- eerst begonnen met het gebruik van activesync via bluetooth... tenminste, heb een poging gedaan die mislukt is...

Maar in dat proces heb ik blijkbaar ergens COM6 toegewezen aan m'n computer... Met bluetoothtools...

En die heb ik nu dus nodig voor m'n bluetooth gps-ontvanger... Alleen kan ik daar alleen com7 en 8 voor kiezen. En dat snapt tomtom niet...

Iemand enig idee hoe ik com6 weer vrij kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
Ik heb problemen met het ontvangen van mmsjes
Na een harde reset van mijn telefoon, daarna de instellingen van mms en gprs instellen en het werkt perfect.

Helaas als ik dan het programma SPB pocket Plus installeer, kan ik geen mmsjes meer ontvangen :S
Als ik ze stuur vanaf mijn mobiel naar mn eigen nummer komen doodleuk niet aan. Ik hoor wel dat mijn telefoon hem als het ware ontvangt, (boxen beginnen geluid te maken van stereo) Maar mn telefoon weigert om het mmsje te ontvangen...

Heeft hier nog iemand last van? (Het gaat om kpn/hi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:56:
Ik heb even met Kiwi gesproken op MSN en hem toen de laatste TCPMP-versie gestuurd samen met de audio-plugin. Deze twee heb ik zelf ook geinstalleerd en werken perfect op m'n Qtek S200!
Zou je mij ook aan die TCPMP versie kunnen helpen. Ik kom er op de site van TCPMP niet uit welke versie ik moet hebben voor mijn spv m600 en aangezien dat het dezelfde is als de Qtek S200 kun jij mij misschien verder helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephaniah
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-03 21:41
Awkwarding schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:20:
Ik heb een 4GB SD kaart (SOHO 150x). Deze werkt goed in mijn SPV M500, maar.. wanneer ik mijn camera instel dat hij foto's en filmpjes automatisch op de Storage-Card moet opslaan geeft hij de volgende melding:

[...]

Met 4gig vrije ruimte neem ik aan dat ik genoeg ruimte heb voor een foto of filmpje ;) ik zag op internet dat er meerdere mensen zijn die hier last van hebben (buitenlandse sites) maar nergens kan ik een oplossing vinden hoe ik dit moet oplossen. Ik heb mijn kaartje al opnieuw geformateerd als FAT32 maar dan doet hij het nog niet. (moet ik hem anders formateren als gewoon FAT?)
Iemand die dit ook heeft gehad, of iig een oplossing voor mij weet?:)
Ik heb hetzelfde gehad, probleem was bij mij opgelost na een soft-reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

BeQuietAndDrive schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 10:02:
Ik heb een Orange SPV M500. Met SPB Pocket Plus wil ik de voice contacts-knop aan de linkerzijde toekennen aan de functie 'alt-tab'. Dit stel ik in in Pocket plus, maar hij blijft voice contacts geven als ik op de knop druk. Kent iemand dit probleem? Is dit een bug in SPB Pocket plus?
Niemand bekend met dit probleem? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tom-hildenbrant/IA/Qtek/zwart.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tom-hildenbrant/IA/Qtek/zwart1.JPG

weet iemand waar deze nog meer te verkrijgen zijn... ik ben hiernaar op zoek.. ben net te laat voor de actie op SK

ik heb ook een putje in mijn scherm, iemand die die eruit kan polijsten of iets dergelijks?

[ Voor 22% gewijzigd door Don3k op 02-11-2006 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:35

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
sander-sp schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 15:30:
Mijn mda Compact is vandaag kapot gegaan/gemaakt. Mensen hoorde mij niet meer, dus ik wilde het microfoontje schoonmaken. Tijdens het schoonmaken heb ik nu mijn microfoontje kapot gemaakt, er is nu heel erg veel ruis, ik moet ook heel hard praten/schreeuwen voordat mensen mij een beetje kunnen verstaan.

Mijn 2 jarige abonnement bij T-mobile loopt midden februari af. Ik ben nu een beetje aan het bedenken wat mijn opties zijn. Deze heb ik verzonnen:

1. Dubbel abonnement nemen met een nieuwe telefoon (liever niet natuurlijk)
2. Wachten tot mijn abonnement afgelopen is en tot die tijd met een andere telefoon bellen.
3. Vragen aan T-mobile of ik nu een andere telefoon uit kan zoeken + nieuw abonnement, en dan wat langer doorbetalen aan dat abonnement. (weet iemand of dit mogelijk is?)
4. Telefoon laten repareren met de kans op veel te hoge kosten, en een tijd mijn telefoon kwijt. (iemand ervaring met het laten repareren van de microfoon?)
5. Blijven bellen met deze telefoon, maar dan alleen nog maar met de headset (sonyericsson)

Ik hoor graag wat jullie zouden doen, en of er iemand is die optie 3 al is geprobeerd heeft.

Alvast bedankt!

Als het goed is kan je 3 maanden voor het aflopen van je huidig contract, je contract verlengen en een leuk nieuw toestel uitkiezen :)... bel maar naar de klantenservice... je kan ook via de site, of via t-mobile shop, of via willekeurige winkel denk ik eigeljk :P...

[ Voor 4% gewijzigd door BiG-GuY op 02-11-2006 01:10 ]

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

@Donek, bij mij :)
Krijg ze binnenkort weer binnen als het goed is..

thildenbrant at gmail. com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dageraaad
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
weet iemand waar deze nog meer te verkrijgen zijn... ik ben hiernaar op zoek.. ben net te laat voor de actie op SK

ik heb ook een putje in mijn scherm, iemand die die eruit kan polijsten of iets dergelijks?
op ebay.com staan er genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roborobbie
  • Laatst online: 02-08 13:51
ik heb mijn s100 opengeschroefd en gekeken wat erin zat, gewoon uit nieuwsgierigheid.. daarna weer aangezet en deed het weer prima..

nu krijg ik echter een rood lampje te zien en weigert het apparaat aan te gaan.. erg vervelend dus..

iemand enig idee wat het rode lampje betekent? in de manual staat er weinig over en als ik hem in de lader heb staan gaat hij ook niet aan..

just because i rock, it doesn't mean i'm made of stone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapio_B
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:23
roborobbie schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 14:46:
nu krijg ik echter een rood lampje te zien en weigert het apparaat aan te gaan.. erg vervelend dus..

iemand enig idee wat het rode lampje betekent? in de manual staat er weinig over en als ik hem in de lader heb staan gaat hij ook niet aan..
Op mijn M500 betekent het rode lampje dat de accu nog maar voor 10% of minder vol is. Dit doet ie alleen als de pda aan staat anders knippert ie gewoon geel.

Aan alles komt een eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roborobbie
Jaapio_B schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 14:56:
[...]

Op mijn M500 betekent het rode lampje dat de accu nog maar voor 10% of minder vol is. Dit doet ie alleen als de pda aan staat anders knippert ie gewoon geel.
het lijkt me dat de mda wel aangaat als hij op netstroom aangesloten zit, dat doet ie zelfs niet..
kan het zijn dat de battery opeens kapot is gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:26

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Afbeeldingslocatie: http://img123.imageshack.us/img123/6823/mniceof5.jpg

:9
Mijn MDA kan wel weer een hele tijd mee. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roborobbie
ik heb een probleem: nadat ik mijn qtek mda comapct heb opengemaakt, gewoon om te zien wat erin zat, startte hij gewoon weer netjes op.
na een tijdje kreeg ik een melding " backup battery low" en toen ging hij uit.. sindsdien geeft hij een rode status-led als ie in de lader staat en wil de mda helemaal niets meer doen..

ik heb het idee dat hij nu echt kaduuk is.. is er nog wat aan te doen? danwel wie wil hem hebben om te gebruiken voor het schermpje ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roborobbie schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 18:24:
ik heb een probleem: nadat ik mijn qtek mda comapct heb opengemaakt, gewoon om te zien wat erin zat, startte hij gewoon weer netjes op.
na een tijdje kreeg ik een melding " backup battery low" en toen ging hij uit.. sindsdien geeft hij een rode status-led als ie in de lader staat en wil de mda helemaal niets meer doen..

ik heb het idee dat hij nu echt kaduuk is.. is er nog wat aan te doen? danwel wie wil hem hebben om te gebruiken voor het schermpje ofzo?
Jup, zie mijn posts in het qtek S200 topic. Die van mij ligt komende week in Duitsland bij Brightpoint ter reparatie. Laadsysteem defect, want ik heb een 2e accu al geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roborobbie schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 18:24:

Ik heb die van mij ook open gemaakt om een nieuwe behuizing te monteren (bedankt, pinda) en was verbaasd te zien wat er allemaal (los) in zat. heb je alles wel weer op z'n plaats zitten en het chipje onder het beeldschermje goed aangedrukt?
als er echt niets meer aan te doen is hou ik me aanbevolen voor het stoffelijk overschot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Beekforel schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 20:40:
[afbeelding]

Zaten die zwarte knoppen er ook bij, of heb je die zelf zwart gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:20
Kent iemand hier nog de registry setting om je ringtone map te wijzigen? Al die MP3's in Storage, dat zit zo vol. Ik maak liever gebruik van Storage Card ipv Windows\Ringtone.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
sander-sp schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 13:30:
[...]

Zitten er bij maar ik heb me zilveren er in gelaten ziet er ook stoer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was bezig met een rom update van mijn MDA Compact en de stroom viel uit.... 63%
Nu start mijn MDA nietmeer op en blijft hengen op het boot scherm met de melding: No GSM

Ook de upgrade utility van T-Mobile, kan geen connectie meer maken, en ook windows zite de device niet.

Wat moet ik nu doen een harde reset help ook niet.
http://www.windowsmobiles.nl/index.php?topic=1337.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

sander-sp schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 13:30:
[...]

Die zwarte knoppen zitten erbij, kan eventuel ook zilveren leveren als je dat mooier vindt }:O

thildenbrant @ gmail

Ik ben van plan mijn mda opnieuw te installeren (terug naar een oudere firmware versie ivm niet aankomen van smsjes e.d.).

Nu wil ik mijn oude firmware weer gebruiken, maar heb geen idee welke dit was.
Ik dacht een Qtek firmware..je kon hier kiezen om de GPRS van de verschillende providers te installeren in het startmenu, iemand enig idee welke dit is?

[ Voor 36% gewijzigd door PnD op 14-11-2006 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PnD schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:25:
[...]

Nu wil ik mijn oude firmware weer gebruiken, maar heb geen idee welke dit was.
Ik dacht een Qtek firmware..je kon hier kiezen om de GPRS van de verschillende providers te installeren in het startmenu, iemand enig idee welke dit is?
Bij de laatstse firmware van Qtek zit een map instal gprs & mms in het startmenu.dit is versie 1.12.550 WWE dd 28/05/2005. deze is bij Qtek te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

PnD schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:25:
[...]

Die zwarte knoppen zitten erbij, kan eventuel ook zilveren leveren als je dat mooier vindt }:O

thildenbrant at gmail punt com
Quanta costa?

• Phoolie
  • Laatst online: 12-09 20:25
Ik kreeg van de week een brief van Telfort dat in de gebieden waar ze geen/slechte dekking hebben dat mijn telefoon dan overschakelt naar KPN, zonder extra kosten. Nu heb ik geprobeerd om handmatig een netwerk te kiezen en dan kan ik gewoon KPN kiezen. Ik wil alleen de netwerkkeuze op automatic laten staan, weet iemand of er een mogelijkheid is om aan te geven dat je KPN wil gebruiken en zodra die geen/slechte dekking heeft dat je toestel dan over gaat naar Telfort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Mail me even thildenbrant at gmail.com

Niet de bedoeling hier alles uitgebreid te bespreken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
@ Phoolie, over een paar maanden ( ongeveer 6 max dacht ik ) gaat het Telfort netwerk uit. Dus dan hoef je al niet meer te kiezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Beekforel schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 20:40:
[afbeelding]

tutorial hoe je die frontje erop hebt gekregen? krijg de mijne binnenkort thuis, en zou graag wel weten hoe ik zonder te beschadigen het kan verwisselen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Laatst online: 12-09 20:25
Die Bruine schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 12:33:
@ Phoolie, over een paar maanden ( ongeveer 6 max dacht ik ) gaat het Telfort netwerk uit. Dus dan hoef je al niet meer te kiezen!
Bedoel je dat dan ook de provider Telfort dan niet meer bestaat of alleen het netwerk niet meer? Hoe weet je dit trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
KPN heeft Telfort over genomen. Dat kun je gewoon opzoeken. Waarom 2 netwerken als 1 ook kan, pure logica ;) . Kost alleen wat werk. Meer kan ik niet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Afbeeldingslocatie: http://www.qscom.nl/xi/datas/users/1-foon.jpg

:P, knoppen werken nog niet helemaal naar behoren, maar dat is spoedig opgelost denk ik zo :) ben er verder blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Don3k schreef op maandag 20 november 2006 @ 22:14:
[afbeelding]

:P, knoppen werken nog niet helemaal naar behoren, maar dat is spoedig opgelost denk ik zo :) ben er verder blij mee!
Ik heb ook frontje vervangen,

Bij mij werkt het bellen niet meer, ik kan alleen nog maar bellen met de headset en met de carkit :S..

Mij lijkt het een los contactje, als ik bel zonder headset en ik verander volume hoor ik wel dat piepje, en dat gaat ook via dat speakertje.

Microfoon werkt gewoon, alleen het speakertje werkt niet ?

Iemand ervaring hiermee ? Is gebeurd naar het wijzigen van frontje, heb hem al keer derop nieuw ingelegd maar heeft niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Speakertje zit niet goed. Pinnen verbogen of je hebt m er neit recht in gezet. Heb ik nu al bij 3 toestellen mogen fixen. Rotwerk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:15
Morgen komt mijn M500 binnen!

Even een vraagje. Wat kan ik het beste nu al regelen? Zoals te downloaden programma's, eventuele achtergronden, etc.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Al je contacten alvast in MS Outlook zetten, activesync installeren, en een backup programma opscharrelen of kopen (Sprite backup is een goede) voor het geval dat je een hard reset moet doen.

Verwijderd

Hallo mensen,

Ik heb het volgende probleem: Als ik mijn gps probeer te pairen kan ik geen poorten aanmaken op mijn Qtek S110 oftewel Vodafone VPA Compact. Hij vindt GPS, maakt verbinding maar geen poorten. Vakje blijft leeg......en later als ik TT opstart weet ie ook niet op welke poort hij moet zitten....ik heb al gezien dat er meerdere mensen hier problemen mee hadden maar geen oplossing.

Weet iemand raad?
Thanks, Darko

• X-GeaR
Ik heb ook een vraag.

Ik wil Sudoku installeren, maar hij zegt dat hij geen ruimte heeft op de pda, terwijl er een lege SD kaart in zit van 512 mb.

Hoe stel ik het apparaatje zo in dat hij nieuwe programma's op de sd-kaart installeert?

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

X-GeaR schreef op donderdag 23 november 2006 @ 17:26:
Ik heb ook een vraag.

Ik wil Sudoku installeren, maar hij zegt dat hij geen ruimte heeft op de pda, terwijl er een lege SD kaart in zit van 512 mb.

Hoe stel ik het apparaatje zo in dat hij nieuwe programma's op de sd-kaart installeert?
als je hem via active sync installeerd vraagt hij waar je hem wil installen, dus daar kun je storage card aangeven. Installeren rechtstreeks op de telefoon zelf weet ik niet hoe je dat kunt aangeven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Iemand orange world aan de praat gekregen? Lukt mij namelijk niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Ik ben ook al heel de ochtend aant pielen en krijg het ook niet werkend! Zowel gratis als gewoon GPRS niet!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

Iemand die me kan vertellen hoe ze MMS werkend hebben met Telfort? De tutorial in de startpost heb ik gevolgd, maar halverwege het verhaal kom ik vast te zitten omdat het dan niet meer klopt (misschien omdat ik een nieuwere firmware heb?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
PnD schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:15:
Ik ben ook al heel de ochtend aant pielen en krijg het ook niet werkend! Zowel gratis als gewoon GPRS niet!!!
gratis GPRS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 00:37

Jentae

Houdt van aglets.

Niet gratis, maar met bepaalde proxyinstellingen krijg je Orange World zover dat er geen data in kosten worden gebracht. Oftewel, naast de gebruikelijke €6, verder geen kosten voor oneindig GPRS gebruik.

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

GPRS is spontaan gaan werken, tenminste via de proxy, de normale verbinding nog niet..

Even een vraagje:

Als ik mijn outlook synchroniseer veranderd ie automatisch mijn proxy settings. Hoe kan ik dit voorkomen?

[ Voor 93% gewijzigd door PnD op 28-11-2006 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
PnD schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 08:33:
GPRS is spontaan gaan werken, tenminste via de proxy, de normale verbinding nog niet..

Even een vraagje:

Als ik mijn outlook synchroniseer veranderd ie automatisch mijn proxy settings. Hoe kan ik dit voorkomen?
wat zijn je proxyinstellingen? ik heb gister de hele dag geinternet, maar zie nog niks op die mijn data verbruik van orange. klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
Ik heb een vraagje.

Ik heb nu een 2-jarig contract bij Orange en heb dit toestel gratis gekregen. Nu heb ik gehoord dat het mogelijk is om te internetten.

Nu heb ik een paar vragen:

- Kan ik onbeperkt internetten met mijn SPV M500 van Orange?
- Zo ja, hoeveel kost mij dit dan per maand?
- Hoe stel ik dat in bij Orange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
X-GeaR schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 22:39:
- Kan ik onbeperkt internetten met mijn SPV M500 van Orange?
- Zo ja, hoeveel kost mij dit dan per maand?
- Hoe stel ik dat in bij Orange?
- Geen idee, lijkt me wel via de WAP apn, omdat mijn verbruiksmeter op 0 blijft staan
- Kost 6 euro per maand
- Orange World aanvragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae

Jentae

Houdt van aglets.

Kijk eens mensen, even wat verheldering in de zaak brengen...
Orange Proxy instellingen:

http://www.windowsmobiles.nl/index.php?topic=476.msg13770

Orange World heeft twee bundels, een GPRSbundel en een Internetbundel.

Let wel: 'gratis' internetten via je GPRSbundel geldt alleen voor *webpagina's* over poort 80, dus niet MSN Messenger enzo. Die werken wel via de Internetbundel die je bij het Orange World pakket krijgt, maar daar zit wel weer een datalimiet op (van 2 MB).

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

Ik heb het volgende probleem: Als ik mijn gps probeer te pairen kan ik geen poorten aanmaken op mijn Qtek S110 oftewel Vodafone VPA Compact. Hij vindt GPS, maakt verbinding maar geen poorten. Vakje blijft leeg......en later als ik TT opstart weet ie ook niet op welke poort hij moet zitten....ik heb al gezien dat er meerdere mensen hier problemen mee hadden maar geen oplossing.

Weet niemand hier raad mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
Jentae schreef op woensdag 29 november 2006 @ 18:08:
Kijk eens mensen, even wat verheldering in de zaak brengen...
Orange Proxy instellingen:

http://www.windowsmobiles.nl/index.php?topic=476.msg13770

Orange World heeft twee bundels, een GPRSbundel en een Internetbundel.

Let wel: 'gratis' internetten via je GPRSbundel geldt alleen voor *webpagina's* over poort 80, dus niet MSN Messenger enzo. Die werken wel via de Internetbundel die je bij het Orange World pakket krijgt, maar daar zit wel weer een datalimiet op (van 2 MB).
En bijna alle andere sites zijn van poort 80? Dus alles behalve mail (als Gmail) en MSN?

Dus ook bijvoorbeeld mijn eigen site: http://www.astrostart.nl?

Edit: nog even een vraag. Ik probeer me aan te melden voor Orange World, maar dan moet je ook een telefoon kiezen. De SPV M500 staat er niet tussen! Kan ik gewoon een andere telefoon selecteren?

[ Voor 11% gewijzigd door X-GeaR op 29-11-2006 22:52 ]

• AIKANE
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03 12:37

AIKANE

Grrrrr

Net de M600 aangeschaft. Ben er erg blij mee. Maar ik krijg maar geen connectie met mijn gedeelde mappen op m'n PC via WiFi. Als ik in verkenner een pad aanmaak. ( \\Computer/Shareddocs) dan krijg ik steeds de melding dat ik in de huidige verbindingsinstellingen geen verbinding kan maken. Iemand een idee doe ik wel op mijn shareddocs kan komen?

What the heart requires may never be understood by the mind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jentae

Jentae

Houdt van aglets.

X-GeaR schreef op woensdag 29 november 2006 @ 22:43:
[...]

En bijna alle andere sites zijn van poort 80? Dus alles behalve mail (als Gmail) en MSN?

Dus ook bijvoorbeeld mijn eigen site: http://www.astrostart.nl?

Edit: nog even een vraag. Ik probeer me aan te melden voor Orange World, maar dan moet je ook een telefoon kiezen. De SPV M500 staat er niet tussen! Kan ik gewoon een andere telefoon selecteren?
Gmail is net zoals Hotmail een website. Eentje waarop je email kunt bekijken, welteverstaan. MSN is een totaal ander programma dan Internet Explorer en gebruikt een andere communicatiepoort. Vandaar dus dat je Gmail en Hotmail via deze methode kunt benaderen en niet MSNen (kan wel, maar niet 'gratis')

Je website zou het perfect moeten doen. Als de layout verneukt raakt, kun je m ook via Skweezer (www.skweezer.net) bekijken op je MDA.

Eer aan je korf (haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AIKANE
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03 12:37

AIKANE

Grrrrr

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 18:23:
Hallo mensen,

Weet niemand hier raad mee?
Helaas weet ik ook geen raad, maar ik heb een soort gelijk probleem. Ik heb een SPV M600 en deze vind wel z'n poorten en heeft even bluetooth contact. Maar daarna zo dood als een pier. TomTom vind hem ook niet. :( Deze zegt dat ik hem moet pairen met m'n telefoon, maar dat doet ie dus niet. Iemand raad? Ik denk dat ik iets verkeerd doe.

What the heart requires may never be understood by the mind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b4rt_NL
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:06
Ik heb een klein probleempje wat geheugen betreft. Ik weet niet of iemand weet wat de oplossing is.
Maar als ik dus GPS tuner wil starten dan komt hij met een melding dat ik te weinig geheugen heb.
Ik heb al zoveel mogelijk ruimte gemaakt door alle foto's en filmpjes en overige programma's die op de intern geheugen staan eraf te gooien. Maar nog steeds krijg ik deze melding. Ik weet niet wat ik nu nog verder kan doen.

Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Laatst online: 00:39
Ik wil 2gb sd kaart kopen maar weet niet of hij deze ondersteunt... Kan iemand me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
Remco Tr schreef op woensdag 06 december 2006 @ 19:50:
Ik wil 2gb sd kaart kopen maar weet niet of hij deze ondersteunt... Kan iemand me helpen?
de normale 2gb van kingstone werkt hiero prima in een s100 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Autohouder voor de S200:

http://www.pdashop.nl/pro...ek-s200-i-mate-jamin.html

Gaat mijn S100 daarin passen?

Bij http://www.mobilestunter....cPath=40&products_id=2317 gebruiken ze namelijk dezelfde voor de S100/S200

En deze is wel ongelooflijk duur:

http://www.pdashop.nl/pro...-head-jack-converter.html

Geen goedkopere oplossing die er wel zelfde uitziet?

[ Voor 26% gewijzigd door Don3k op 07-12-2006 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskeyjack
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:35
Deze smartphonelijkt me wel een kwaliteitsproduct die lekker klein is met veel functies.

Hij is echter al aardig oud. Zijn er ondertussen al geen betere alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:22
Whiskeyjack schreef op donderdag 07 december 2006 @ 15:04:
Deze smartphonelijkt me wel een kwaliteitsproduct die lekker klein is met veel functies.

Zeker wel.
Het is inderdaad tijd voor vervanging (heb zelf de MDA Compact I vanaf het eerste uur).
Artemis en Trinity zijn volgens mij waardige opvolgers...

...ben persoonlijk vandaag (ma 11 december 2006) voor de Artemis gegaan.
Tot nu toe nog niet veel gemerkt van de 'mindere' processor.
Wat me wel direct opviel was het gebrek van de Phonepad invoeroptie maar misschien staat die op de vergezellende T-Mobile CD-ROMs die ik nog moet uitpakken :)

[ Voor 20% gewijzigd door nobleone op 11-12-2006 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blinker
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-07 15:42
Ik ben sinds vandaag ook trotse eigenaar van een Orange SPV M500 :)
Alleen ik krijg het maar niet voor elkaar om mijn SPV aan te sluit op de pc dmv ActiveSync. :'(
Ik heb al geprobeerd opnieuw te installeren, soft-reset, hard-reset, herstarten, verschillende versies van active sync en heel google afgespeurd.

En nog steeds doet hij niet :(

Wie kan mij het verlossende antwoorden brengen? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag activesync voor het eerst geinstalleerd.. heb een versie van de microsoft site geplukt en de telefoon werd gelijk herkend. Werkt wat dat betreft prima hier, geen idee waar dat bij jou dan aan kan liggen..

Had zelf overigens ook een vraagje.. ik heb een mp3 in de map Windows/Rings gezet.. ik kan hem dan wel selecteren als ik naar "sounds & notifications" ga.. maar zodra ik hem dan selecteer en op ok klik, stelt ie standaard de Windows Default ringtone in.. Kan het zijn dat de mp3 te groot is ofzo? Mag je alleen fragmentjes gebruiken van een mp3?

edit.. hmm hij lijkt alleen maar .wav af te spelen.. moet je nog ergens iets aanvinken om ook mp3 mogelijk te maken als ringtone?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2006 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

@Kretzzzman: google even op setasringtone.cab hiermee kun je mp3's als ringtone instellen.
Wordt een optie toegevoegd (setasringtone) aan je pulldown menu (copy paste etc. menuutje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm heb ik net gedaan.. heeft alleen "set as ringtone" bijgevoegd aan het menu voor .wav's.. nog steeds niet voor mp3..

had deze gevonden: http://forum.xda-develope...8472c19d5e8a596b499cc729a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blinker
Gisteren deed ActiveSync het bij mij, maar na een keertje herstarten werkt ie niet meer.. :(

• SaN

SaN

Ik heb net mijn nieuwe casing binnen gekregen uit China, er zit alleen geen beschrijving bij. Weet iemand toevallig of er ergens 1 online staat?

edit: heb al iets. ftp://ftp.xda-developers....ix_earphone_connector.pdf

[ Voor 28% gewijzigd door SaN op 14-12-2006 21:10 ]

• Smattie
  • Laatst online: 07-09-2024
AIKANE schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 17:51:
[...]

Helaas weet ik ook geen raad, maar ik heb een soort gelijk probleem. Ik heb een SPV M600 en deze vind wel z'n poorten en heeft even bluetooth contact. Maar daarna zo dood als een pier. TomTom vind hem ook niet. :( Deze zegt dat ik hem moet pairen met m'n telefoon, maar dat doet ie dus niet. Iemand raad? Ik denk dat ik iets verkeerd doe.
Als ik jullie bijde problemen zo lees lijkt het mij dat jullie eerst moeten kijken in de telefoon! TomTom komt later!

1. Ga naar Settings klik op Bluetooth settings: Kijk of hij daar op COM5 staat
2. Ga dan naar Connections klik op Bluetooth, Divices: New Bluetooth device
3. Start TomTom en verwijs de GPRS-muis ook naar COM5

Zo zou het moeten lukken!
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blinker
Zou ik iets betreft de USB moeten instellen dan?
Hij doet het nog steeds niet, ik kan nog wel dingen versturen per BT, maar programma's installeren gaat nu niet meer, omdat dit allemaal via ActiveSync werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blinker
Een harde reset werkt blijkbaar ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blinker
Ondertussen al op meerdere computers geprobeerd aan te sluiten, maar nog steeds geen resultaat.
Hij wordt gewoon niet herkend door Windows en meerdere malen al een harde reset geprobeerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Whiskeyjack schreef op donderdag 07 december 2006 @ 15:04:

Beetje zelfonderzoek!

Inmiddels is de Qtek S200 ook al weer 'n poos uit!
Daarna kwamen de toestellen die nobleone al noemde!
Andere alternatieven zijn bijvoorbeeld toestellen van E-ten met ingebouwde GPS-module _/-\o_

Mag ik vragen waarom mensen nu nog steeds een S100
willen of van 'Blnker' een M500 (nieuw of 2ehands?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Omdat het een supertelefoon is die nu weinig kost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragileM64
  • Laatst online: 00:38
Blinker schreef op zondag 17 december 2006 @ 20:59:
Ondertussen al op meerdere computers geprobeerd aan te sluiten, maar nog steeds geen resultaat.
Hij wordt gewoon niet herkend door Windows en meerdere malen al een harde reset geprobeerd..
Je kan eens proberen er andere firmware op te installeren, of anders kan je hem nog syncen via bluetooth in het slechtste geval...

Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scenic20
  • Laatst online: 05-09 15:24
Sinds kort gebruik ik mijn SPV M500 in de auto voor navigatie. Ik heb hem in een universele houder aan de voorruit zitten. Nu zit er echter in de auto een Brodit Proclip met daarop de houder voor mijn Nokia telefoon. Deze is stuk en wil nu eigenlijk de M500 op de proclip hebben. Ik heb echter begrepen dat de brodit houder voor de Qtec S100 niet zou passen doordat de M500 een iets andere vorm zou hebben? Ik heb nog nooit een andere Magician vast gehad namelijk.

Wie weet eventueel nog andere passende houders die op een Proclip past. Ik zoek een passieve houder. Die zuignap aan de voorruit is nou niet de meest elegante oplossing :)

Somewhere in Europe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blinker
FragileM64 schreef op zondag 17 december 2006 @ 21:36:
[...]

Je kan eens proberen er andere firmware op te installeren, of anders kan je hem nog syncen via bluetooth in het slechtste geval...
Daar kan ik gewoon Qtek s100 firmware opzetten of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Voor de S100/M500 kun je HR maar ook Brodit houders halen. Ze verschillen inderdaad in vorm, maar voor deze twee houders maakt dat niet uit. Mijn M500 pastte gewoon in de Brodit houder en ook in de HR houder. De HR houders zijn universeel, die kun je dus ook op hun andere producten "klikken".

Roms zijn uitwisselbaar. Deze apparaten verschillen echt alleen aan de buitenkant. Ik heb ooit een M500 in een S100 veranderd. Je hebt de volledige buitenschil nodig, maar ook die rand. En die verkopen ze dus niet los...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb nu Tomtom 6 geinstalleerd op mijn aloude SPV M500, alleen na installatie gaat 'ie naar kaarten zoeken in de map 'Storage'. Dit is niet goed, die staan namelijk op de 'Storage Card' (beide te zien in de file explorer). Tomtom zet ook een bestandje in die 'Storage' map neer. Weet iemand zo hoe je Tomtom zover krijgt dat hij op de Storage Card naar kaarten gaat zoeken? Met mijn oude (nu afgedankte) Tomtom 3 werkte het zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSplash
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-11-2021
Bij mij s100 is de speaker ermee opgehouden, ik hoor helemaal niks meer als ik gebeld word geen ringtone als ik de ringtone test ook geen geluid, kan geen mp3 luisteren niks. :|
Heb hem naar de t-mobile shop gestuurd maar kreeg hem in dezelfde staat weer terug, op de garantie papier stond "onderdelen vervongen". Hij is nu weer terug, is er iemand die dit nog meer heeft meegemaakt en wat gaan ze eraan doen nieuwe speaker erin(kan dat?)? :?
Ik ben er best wel voorzichtig mee, zijn die dingen echt zo kwetsbaar? 8)7

LCARS rulez - To boldly go where no one has ever gone before.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
zijn niet zo kwetsbaar, is alleen achterlijk in elkaar gezet. Die speaker rust namelijk met 2 pinnetjes op het moederbord. Deze kunnen oxideren of verbuigen. Het vervelende is alleen dat je het helemaaaaaaaal uit elkaar moet halen. Dan kun je bij de speaker en dan moet je maar testen of je de pinnetjes goed recht hebt gebogen. Zoek maar eens op speaker in dit topic of 1 van de vorige. Volgens mij staat er zelfs een tutorial bij ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

Waarmee kan ik mijn M500 overclocken? En tot hoeveel Mhz zal ik dit doen? Ik las dat er ook een programma was waarmee je kunt overclocken maar ook underclocken. Dat hij dat automatisch doet. Met welk programma kun je dat doen? En doet WM2003 niet zelf al automatisch underclocken?

Ook zoek ik een prog waarmee ik mijn batterij status makkelijk kan bijhouden. Ik gebruik nu SPB Pocketplus, maar die verbruikt teveel geheugen en energie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

BackSplash schreef op woensdag 20 december 2006 @ 12:31:
Bij mij s100 is de speaker ermee opgehouden, ik hoor helemaal niks meer als ik gebeld word geen ringtone als ik de ringtone test ook geen geluid, kan geen mp3 luisteren niks. :|
Heb hem naar de t-mobile shop gestuurd maar kreeg hem in dezelfde staat weer terug, op de garantie papier stond "onderdelen vervongen". Hij is nu weer terug, is er iemand die dit nog meer heeft meegemaakt en wat gaan ze eraan doen nieuwe speaker erin(kan dat?)? :?
Ik ben er best wel voorzichtig mee, zijn die dingen echt zo kwetsbaar? 8)7
Is het niet het probleem, dat hij denkt dat er een koptelefoon in zit? Remedie: stekkertje van je headset er een paar keer in- en weer uitdoen.

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste