HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)-Deel 13

Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste
Acties:
  • 24.080 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Ik heb sinds vandaag een raar probleem.

Ik kan gewoon bellen en gebeld worden.
Als ik gebeld wordt gaat de telefoon gewoon over, maar als ik opneem hoor ik niks en hoort niemand mij.

Nog gekker is dat ik geen geluidjes of mp3 kan afspelen, maar de telefoon gaat dus wel gewoon over als ik gebeld wordt.

Iemand een idee?Soft reset heb ik al 2 keer gedaan.

[ Voor 5% gewijzigd door basset op 08-08-2006 14:15 ]

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJ1200
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-11-2024

FJ1200

Timing is everything

Probeer eens wat te priegelen in je koptelefoonaansluiting.

Waarschijnlijk denkt je telefoon dat die er nog inzit.

is een vaker voorkomend probleem.

Als dat niet helpt is je voorspeaker waarschijnlijk kapot maar simpel te vervangen door een nokia speakertje. Als je garantie hebt gewoon laten repareren.

succes

Timing is everything and I'm bad at it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

CLB schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 19:12:
[...]

Gewoon naar 'n bestandje gaan wat je wil verzenden via ' file explorer' daar druk je op ' beam file' en dan worden zowel de infrarood als de BT-verbindingen gezocht! Gewoon even geduld hebben dus!
owja dat doet hij wel zo ja, raar dat het me niet eerder opgevallen was..
maar als ik een bestand van bijvoorbeeld ongeveer 7mb wil versturen mislukt hij steeds, en een klein bestand van 200kb ofzo lukt wel. waar ligt dit aan?

En hoe kan ik bestanden ontvangen? niemand kan iets naar mij toesturen. Als iemand mij iets toestuurd krijg ik zo'n wizzardding en kan ik kiezen voor netwerk/active sync/modem als het goed is (dat schermpje waar 5 dingen op staan, 3 boven 2 onder. bij de eerste linksboven is dan netwerk meen ik, kun je com-poort kiezen enzo, 2e is active sync en de 3e is modem, de onderste 2 kun je niet aanvinken) maar verder dan dat kom ik niet..

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi Wan Kinobi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-08 21:13

Obi Wan Kinobi

May The Force Be With You

ik heb nu een mda compact, waar ik volledig de qtek software op wil laten draaien, omdat ik niets met tmobile te maken wil hebben.

maar als ik de rom update van qtek doe krijg ik een error 120 country id error.
als ik die MaUpgradeUt_noID.exe draai update ie mijn mda wel, maar als ik daarna nog een keer origineel update krijg ik die error weer.

heeft iemand zijn magician al eens geflashed met een qtek of imate rom?

of kan het alleen met die gepatchde executable ?

Who the fuck is General Failure? And why is he reading my harddisk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag advies om mijn probleem met een S100 op te lossen.
Het probleem is bij een Qtek S 100, met een goed werkende en hoorbare Tom Tom.
Alleen als de telefoon over gaat hoor ik de "bel" wel, alleen hoor ik de tegenpartij niet. Ik hoor ook de telefoon niet over gaan als ik iemand anders bel, terwijl de beller mij prima kan horen.
Ik kan alleen via de handsfree mogelijkheid horen wie er belt etc, alleen kan iedereen dan meeluisteren.
Het vreemde is dus dat de stem van Tom Tom goed hoorbaar is, maar de telefoonspeaker dus niet, tenzij via de handsfree.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2006 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
lijkt of de behuizing aan de achterkant boven (waar de camera zit) wat losjes zit.. kan het een milimeter bewegen en kraakt beetje... hebben meer mensen dit?

ook wie weet waar ik de service manual voor kan krijgen.. kan hem niet vinden met google

[ Voor 22% gewijzigd door Don3k op 15-08-2006 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJ1200

FJ1200

Timing is everything

@sosan: Kijk even naar mijn reactie van een paar post eerder. Het lijkt ook wel of jouw telefoon denkt dat je de oortjes hebt ingeplugd. Even priegelen met een tandenstoker in het gat waar de 2,5mm plug in moet. Anders is ook jouw speakertje kapot en moet je deze vervangen (nokia speaker)

@don3k: Heb je hem geprobeert open te maken?? het vast maken van het plaatje behoeft enige kracht. kijk even aan de zijkant of het plaatje goed aansluit. zo niet dan even goed dichtdrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
FJ1200 schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 10:34:
@sosan: Kijk even naar mijn reactie van een paar post eerder. Het lijkt ook wel of jouw telefoon denkt dat je de oortjes hebt ingeplugd. Even priegelen met een tandenstoker in het gat waar de 2,5mm plug in moet. Anders is ook jouw speakertje kapot en moet je deze vervangen (nokia speaker)

@don3k: Heb je hem geprobeert open te maken?? het vast maken van het plaatje behoeft enige kracht. kijk even aan de zijkant of het plaatje goed aansluit. zo niet dan even goed dichtdrukken.
Klopt,

Was bij mij ook

Even plug er in en uit en hij ging weer.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

basset schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 14:14:
[...]

Klopt,

Was bij mij ook

Even plug er in en uit en hij ging weer.
Ja maar het vreemde is dat ik wel TomTom hoor 'praten' Enkel bij telefoneren werkt de speaker niet. Bij alle andere handelingen dus wel. Deze is dus niet kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:43

timovd

Voorsprong door techniek

Hoe doe ik "plug er in en uit" bij een BT headset?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 19:34:
[...]

Ja maar het vreemde is dat ik wel TomTom hoor 'praten' Enkel bij telefoneren werkt de speaker niet. Bij alle andere handelingen dus wel. Deze is dus niet kapot.
Bij telefoneren gebruik je de speaker aan de voorkant, voor alle andere handelingen die aan de achterkant. Op het moment dat je een koptelefoon inplugt schakelt hij altijd de voorspeaker naar de koptelefoon. En als er een stofje oid in je aansluiting zit denkt hij al snel dat hij dus de voorspeaker naar de koptelefoon moet doorsturen. En dan kan het best dat je achterspeaker het nog wel gewoon doet.
timow schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 20:44:
Hoe doe ik "plug er in en uit" bij een BT headset?
Als je BT oortje het niet doet kan het ook best zijn dat het probleem ligt bij dat oortje. Of bij de connectie tussen je Magician en je oortje?

Iets specifieker aub...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2006 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb echt een vreemd probleem ben ook al bij de t-mobile shop geweest alleen daar werd ik niet echt wijzer en wilde ze mijn mda al opsturen maarjah ben ik gelijk 50 euro kwijt.

Het probleem:
Ik kan sommige mensen in mijn telefoonlijst niet bellen, als ik ze wil bellen krijg ik de melding 'Dit nummer is op dit moment niet bereikbaar'.

Als die mensen die ik niet kan bellen mij bellen gaat mijn telefoon gewoon over, zo gauw hun mij gebeld hebben kan ik hun wel bellen.

Ik ben dus met 2 telefoons naar t-mobile shop geweest om dit te laten zien. Ze gaven als reden dat het waarschijnlijk een software fout is en dat ze hem dan moesten opsturen, maarja dan ben ik gelij 50 euro kwijt omdat hij al ouders is als een jaar. Ik heb mijn rom versie ook al geupdate van 1.11 naar 1.13 en nog steeds heb ik er last van.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben of hebben gehad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb een probleempje met mijn pas gekochte Qtek S100. Ik wil namenlijk een hard reset doen, en ik weet ook hoe dit normaal gezien moet gebeuren maar het lukt niet. Zelfst een soft reset lukt niet. Je moet toch met je stylus in hat rechtergaatje onderaan duwen? Dat probeer ik maar ik hoor noch voel een knopje of dergelijke klikken...is dat normaal? Is het daarom dat een reset mij niet lukt of moet ik langer of (nog) harder duwen.

Sorry indien deze vraag al beantwoord werd, maar ik vond ze dan alleszins niet want 'reset button' is nogal redelijk polpulair met de 'find'-functie

Bij voorbaat dank

• FJ1200

FJ1200

Timing is everything

Hij zou het meteen moeten doen als je met je pennetje in het daarvoor bedoelde gaatje drukt.

Je kunt voor de test even je accukapje open en dicht doen (zelfde als een softreset)

Dan nog een keer proberen.

Wil het nog niet heb je denk ik een probleem

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 21:29:
Ik heb echt een vreemd probleem ben ook al bij de t-mobile shop geweest alleen daar werd ik niet echt wijzer en wilde ze mijn mda al opsturen maarjah ben ik gelijk 50 euro kwijt.

Het probleem:
Ik kan sommige mensen in mijn telefoonlijst niet bellen, als ik ze wil bellen krijg ik de melding 'Dit nummer is op dit moment niet bereikbaar'.

Als die mensen die ik niet kan bellen mij bellen gaat mijn telefoon gewoon over, zo gauw hun mij gebeld hebben kan ik hun wel bellen.

Ik ben dus met 2 telefoons naar t-mobile shop geweest om dit te laten zien. Ze gaven als reden dat het waarschijnlijk een software fout is en dat ze hem dan moesten opsturen, maarja dan ben ik gelij 50 euro kwijt omdat hij al ouders is als een jaar. Ik heb mijn rom versie ook al geupdate van 1.11 naar 1.13 en nog steeds heb ik er last van.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben of hebben gehad ?
Volgens mij is dat een beveiliging die je kan instellen dat kon ik ook bij mijn nokia dan kan je alleen nummers bellen die in je lijst staan of jou gebeld hebben. Moet je ff goed in boekje lezen daar over (vind raar dat T-shop dat niet weet)

Verwijderd

bedankt FJ1200,
ik zal het eens proberen...

Zou je ook nog eens kunnen beschrijven hoe de reset-button aanvoelt: echt een knopje dat klik doet, of eerder iets waarvan ge niet voelt of ge iets indrukt?

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hmm hij lijkt inmiddels nergens meer leverbaar. Jammer want ik had nog best een exemplaar willen kopen. Het prijsverschil met de s200/m600 enzenz.. is het mij eigenlijk niet waard. Heeft iemand nog een adresje soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

hij is nog wel leverbaar, bij onderandere vodafone nog.. (ik heb er zo geen link naar, zou je even moeten zoeken..)

iets anders.. Ik ben mijn usb kabeltje vergeten ergens, maar heb hem eigenlijk wel nodig.. ik heb thuis ook een Olympus C5050 zoom en die heeft ook een usb kabel die erop lijkt
Afbeeldingslocatie: http://www.preisvergleich.org/pimages/Olympus-USB-Kabel-f-Camedia-und-mju-Serie_164__te-1533653_20.jpg
kan ik die ook gewoon gebruiken? waar zijn die blokjes bijvoorbeeld voor die ertussen zitten en niet bij de kabel die bij de telefoon zit? ruisfilter ofzo?

edit: nog iets :9 bij contacten kun je toch vanalles invullen.. adres etc.. maar ook geboorte datum. Kun je er ook voor zorgen dat die geboorte data's automatisch in je kalender komen te staan?

[ Voor 14% gewijzigd door Awkwarding op 18-08-2006 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

Awkwarding schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 00:53:
hij is nog wel leverbaar, bij onderandere vodafone nog.. (ik heb er zo geen link naar, zou je even moeten zoeken..)

iets anders.. Ik ben mijn usb kabeltje vergeten ergens, maar heb hem eigenlijk wel nodig.. ik heb thuis ook een Olympus C5050 zoom en die heeft ook een usb kabel die erop lijkt
[afbeelding]
kan ik die ook gewoon gebruiken? waar zijn die blokjes bijvoorbeeld voor die ertussen zitten en niet bij de kabel die bij de telefoon zit? ruisfilter ofzo?

edit: nog iets :9 bij contacten kun je toch vanalles invullen.. adres etc.. maar ook geboorte datum. Kun je er ook voor zorgen dat die geboorte data's automatisch in je kalender komen te staan?
die kabel kan je gewoon gebruiken, ik heb nooit een orginele kabel gehad dat gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 14:38

PnD

like in Pinda ^_^

Heeft er iemand ervaring met een Sillicon case voor de Qtek S100?

Afbeeldingslocatie: http://hk.geocities.com/wholesaleandy/siliconeO2mini.jpg

Lijkt me erg functioneel en vindt het er eigenlijk ook wel strak uit zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

Ik heb zelf een SPV M500 met een hoesje, en ik ben er best tevreden mee.. alleen hij lijkt dan wel een stuk groter door het hoesje. Voor de S100/mda compact/etc. heb je ook deze doorzichtige hoesjes (wannabee Ipod look) die zijn iets dunner (0,7 mm). Ik heb helaas nog een hoesje van de dikkere versie (1,7 mm) want voor de SPV M500 hebben ze nog geen 0,7mm (toen ik hem kocht tenminste..)

Hier 2 foto's van me telefoon met hoesje. Heb ze ff snel met de webcam gemaakt, camera ligt beneden.. dus echt duidelijk zijn ze niet..
Afbeeldingslocatie: http://img154.imageshack.us/img154/339/spvm500sili2iz4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img82.imageshack.us/img82/1684/spvm500sili1jz8.jpg

edit: Waar kun je die zwarte silicon case eigenlijk kopen? Hebben ze die ook voor de SPV M500? En eventueel in een andere kleur? Want ze zien er wel iets beter uit dan het hoesje dat ik heb..

edit2: wat is eigenlijk de maximale schrijfsnelheid van de mda naar sd kaartje? ik wil namelijk een sd kaartje kopen van 2GB (waarschijnlijk Kingston, <- is dat een goeie keus?)

[ Voor 21% gewijzigd door Awkwarding op 18-08-2006 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Ik heb het van ebay af.
Waar ik ook dit vond:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=190021150869

Een nieuwe casing voor om je MDA en dan ook nog in mooi zwart :D

Iemand dit ooit gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Bovenstaande reply gaat dus over hetvolgende:

Afbeeldingslocatie: http://plemix.com/Merchant2/images/91041.gif

Kan de dingetjes krijgen voor ongeveer 17 Britse ponden (ongeveer 25 euro).
Moet er dan echter wel meerdere afnemen.

Opzich niet zo een probleem. Is er hier animo voor zo een dingetje?

Is compleet met alle covers, keypad en schroevendraaier om de cover te bevestigen.

[ Voor 12% gewijzigd door PnD op 21-08-2006 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:40

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Als ik een geboortedatum ingeef bij een contact, dan staat er in mijn agenda op die dag een verjaardag, inclusief de leeftijd :) Dit pikt de SPV wel pas op na synchronisatie met Outlook, eerder niet. Misschien is het dus wel een instelling in Outlook.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PnD schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 07:28:
Bovenstaande reply gaat dus over hetvolgende:

/plaatje/

Kan de dingetjes krijgen voor ongeveer 17 Britse ponden (ongeveer 25 euro).
Moet er dan echter wel meerdere afnemen.

Opzich niet zo een probleem. Is er hier animo voor zo een dingetje?

Is compleet met alle covers, keypad en schroevendraaier om de cover te bevestigen.
Heb er wel oren naar, maar zou een qtek logo nog leuker vinden.
verder op SK misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 14:15:
[...]

Heb er wel oren naar, maar zou een qtek logo nog leuker vinden.
verder op SK misschien?
Heb ik inmiddels gedaan..Heb er al een paar besteld, zouden er over 1 a 2 weken moeten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

Welke 2GB kaartjes werken op de PDA?
Ik heb namelijk een 2GB Kingston kaartje te koop gevonden voor € 31,40 (snelheid weet ik nog niet, ik heb al gemaild met de vraag wat de snelheid is)
http://www.supermemory.nl...3a0add20c61bdab342bb87adc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Awkwarding schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 03:21:
Ik heb namelijk een 2GB Kingston kaartje te koop gevonden voor € 31,40 (snelheid weet ik nog niet, ik heb al gemaild met de vraag wat de snelheid is)
De enige waar ik ervaring mee heb zijn de 2GB Kingston Elite Pro. Die werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024
Ik heb er een sandisk 2gb mini sd in zitten. Werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Ik heb momenteel een 2GB Kingston kaartje erin zitten. Het komt nu sinds kort dagelijks voor dat de kaart niet gelezen kan worden in de S100. Als ik het kaartje eruit haal en er weer in doe, doet 'ie het wel weer. Ik weet dus niet waar het aan ligt; mn S100 of mn 2GB Kingston.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Awkwarding schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 03:21:
Snelheid maakt niks uit in je Qtek, gewoon kopen!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19

[afbeelding]

1ste vraag kan geen kwaad gebruik ik ook.

2de
Ik heb mijn tel op mijn outlook van office xp gesyncd mede omdat ik me contacten wou backuppe toen stond er opeens in me kalender ook allen verjaardagen (enigste nadeel hij gaat nu steeds om 8.00 piepen als iemand jarig is stond optie aan automatisch reminder :S) heb nu allemaal hand matig uit gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

CLB schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 18:55:
[...]

Snelheid maakt niks uit in je Qtek, gewoon kopen!
snelheid maakt wel uit, ik heb 2 verschillende sd kaartjes gehad en deze waren niet even snel.
Maar het gaat me vooral om of hij ook volledig werkt in de pda. Dat ik dus ook echt 2gig kan gebruiken, en niet maar 1 gig ofzo..

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Heb de nieuwste Tmobile rom en radio geinstalleerd 1.13 en nu zie ik niet meer bovenin een icoontje als ik een SMS of gemist gesprek heb..

Heb ook wel MAgic button geïnstalleerd maar volgens mij ligt het niet hieraan..

Verwijderd

PnD schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:16:
Heb de nieuwste Tmobile rom en radio geinstalleerd 1.13 en nu zie ik niet meer bovenin een icoontje als ik een SMS of gemist gesprek heb..

Heb ook wel MAgic button geïnstalleerd maar volgens mij ligt het niet hieraan..
Daar ligt het wel aan...

Magic Button laat maar een x aantal icoontjes zien in je bovenbalk. Als je een gemist gesprek of sms hebt valt dat icoontje meestal buiten het aantal opgegeven bij magic button.

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Ow, had voorheen ook Magic Button en hier nooit last van.
Is het op te lossen?

(behalve remote magic button dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

Heeft iemand ervaring met één van deze 2GB kaartjes

Pqi Secure Digital 150x 2gb € 37,20
Takems Secure Digital Card 2gb 133x € 38,90
Takems Secure Digital Card Mini 2gb € 38,60
Transcend Secure Digital Card 2gb . 150x € 38,20
Twinmos 2gb Sdcard 150x € 38,20

Welk merk is goed en welke is slecht? Kun je bij alle kaartjes ook de volledige hoeveelheid geheugen gebruiken? niet dat ik uiteindelijk maar 1gig kan gebruiken ofzo ;)

(ik neem aan dat er bij die mini een adapter bij zal zitten? opzich is een mini wel handig omdat je deze dan ook in samsung telefoons en div. kunt stoppen toch? maar als een andere kaart beter is pak ik natuurlijk die, want mini heeft voor mij niet zo heel veel meerwaarde :))

[ Voor 8% gewijzigd door Awkwarding op 26-08-2006 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 03:09
Ik heb nog een huge probleem waar ik laatst achter ben gekomen, een tijdje geleden heb ik mijn MDA terug gekregen van de reparatie, zij hebben mij een "nieuwe" meegegeven.
Maar nu kan ik geen bestanden meer verzenden via bluetooth, ligt dit aan de romversie?Ik ben niet van plan hem te upgraden namelijk, is er misschien ook losse software voor te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 03:09
Hartelijk dank, het werkt perfect ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Awkwarding schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 23:34:
[...]

snelheid maakt wel uit, ik heb 2 verschillende sd kaartjes gehad en deze waren niet even snel.
Snelheid van 't wegschrijven van data in de PDA zelf is zo traag dat dat met 't 'slechste' kaartje (qua snelheid) nog makkelijk kan. Als je je SD-kaartje dan in 'n digi-cam propt, tsjaa dan is er wel verschil

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

CLB schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 18:21:
[...]

Snelheid van 't wegschrijven van data in de PDA zelf is zo traag dat dat met 't 'slechste' kaartje (qua snelheid) nog makkelijk kan. Als je je SD-kaartje dan in 'n digi-cam propt, tsjaa dan is er wel verschil
ik merkte toch echt een duidelijk verschil in snelheid met het wegschrijven van een bestand met me SPV M500. Ik had het getest met een bestand van ongeveer 8mb en gemeten hoe snel hij met het ene kaartje was en hoe snel met de andere. Leessnelheid was bij beide even snel, maar de schrijfsnelheid was bij de ene een stuk hoger dan bij de andere.. en ook zowiezo als ik hem via me cardreader volpomp met muziek ofzo, is het handig dat hij snel is ;)

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

ik wou mijn SPV M500 updaten naar de laatste T-mobile rom. In eerste instantie deed hij het niets want hij gaf de country error. Dus ik de rom uitgepakt en de MaUpgradeUt_noID.exe file toegevoegd en geopend. Toen begon hij met installeren maar het duurde kei lang. Veels te lang. Dus ik vanalles geprobeerd en uiteindelijk maar afgesloten. Toen deed hij nix, ik klepje los en begon hij met opnieuw installeren van de oude rom (de 1.12). Ik dacht pfff
Ik setup gedaan en voor de extended rom een soft reset, maar dan gaat dus het scherm uit, en krijg je hem niet meer aan. Als je dan een lamp bij het scherm houdt zie je bovenaan SERIAL en onderaan v1.00 staan. Als ik hem op de pc aansluit zie je bovenaan USB staan en onderaan v1.00 maar hij doet verder niets. Reageert ook niet op de soft reset en niet op de aan/uit knop.

Ik heb ook klepje los gehaald en dan alle extended roms laten laden, dat gaat goed tot de laatste of een van de laatste roms denk ik. Dan gaat opeens het scherm uit en kan ik ook niets meer doen..

dus... nogal k*t... wat moet ik doen? plz help me..

vergeten te editen, ongeveer 5 minuten na dit bericht was het me al weer gelukt.. gelukkig!

Nieuwe vraag: hoe installeer je eigenlijk een Radio Rom?
en wat zijn de verbeteringen van de radio rom 1.13.00 t.o.v. 1.12.00?

[ Voor 10% gewijzigd door Awkwarding op 01-09-2006 02:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecl!pS
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-09-2024
hoi,

ik heb de mda al een vij lange tijd (maart 2005) nu heb ik er een bluetooth headsetje bijgekocht. op de mda heb ik echt achtelijk veel ruis maar op de tel voor mijn werk ( sagem a 59 € ) is ie kraak helder.
alle functies werken wel gewoon opnemen/ ophangen / wisslgesprek aannemen e.d.
is daar een oplossing voor bekend?

het headsetje is een bluetrek G2 titan

edit,
updaten met de laatste software van t-mobile bleek het te verhelpen

[ Voor 9% gewijzigd door Ecl!pS op 03-09-2006 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Voor de 4GB SD-kaartjes liefhebbers: ik heb een Apacer 4GB 150x SD-kaartje besteld, voor 80 euro. :) Ik zal jullie op de hoogte houden of hij het doet in mijn Imate JAM (ROM:1.12, voorzover ik weet de laatste).

Overigens begreep ik dat het ook mogelijk was dat het kaartje wel gelezen en beschreven, maar niet geformatteerd kon worden? Weet iemand hier iets van?

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Op SK.net is een actie begonnen voor behuizingen voor de MDA/Qtek S100, toevallig door mijn persoontje :p
Kijk even op: http://www.samenkopen.net/action_products/982935

Je moet dit niet als lame spam zien trouwens, gewoon een goede kans om je gare Qtek op te leuken :)

[ Voor 23% gewijzigd door PnD op 05-09-2006 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zack_Leonhart
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-05 09:29
beetje spam... maar toch echt handig, ik vaag me af hoeveel roze je gaat verkopen :P

ik denk dat ik in ieder geval binnenkort ééntje bij je bestel. hoe lang is je levertijd, aangezien ik er van uit ga dat je niet echt een grote voorraad zult hebben?

I thought what I'd do is I'd pretend to be one of those deaf mutes... or should I ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MpDay
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-08 23:25
Hoi,

Heeft iemand enige idee of je ergens oude firmware versies kan downloaden voor de Qtek S100? Ik heb mijn S100 geupgrade naar 1.12.00, maar nu blijkt dat er nog een simlock op zit. Goed, dat is verder mijn probleem, maar met de HTC universal sim unlocker loopt het proces de hele tijd vast op 3% met Error 114.

Ik weet dat xda2unlock werkt, maar alleen met radio firmware 1.06.00 (of 1.05.xx). Daarom dacht ik: als ik de firmware downgrade, unlock, en weer upgrade ben ik er ook.

Iemand enig idee of oude firmware revisies worden vrijgegeven?
Ik weet dat de versie van 1.12 te downloaden is op http://www.qtek.nl/_BIN/M..._11200_550_11200_Ship.zip, maargoed, dan moet ik voor de oude versie de filename gokken ofzow? Als iemand de ExtROM versie weet van de 1.06 firmware hebben we bij wijze van spreken de officiele filename compleet... (ik improviseer maar wat)

Dank u

[ Voor 23% gewijzigd door MpDay op 05-09-2006 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Zack_Leonhart schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 19:00:
beetje spam... maar toch echt handig, ik vaag me af hoeveel roze je gaat verkopen :P

ik denk dat ik in ieder geval binnenkort ééntje bij je bestel. hoe lang is je levertijd, aangezien ik er van uit ga dat je niet echt een grote voorraad zult hebben?
Lees voor verder info de frontpage en het forum etc. Wil het hier niet vol blijven spammen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roborobbie
  • Laatst online: 02-08 13:51
heeft iemand de volgende bestanden nog ergens?

Heb net mijn rom geupdate van mijn tmobile mda compact, zit nu dus weer met die tmobile onzin terwijl ik kpn gebruik.. :'(

de volgende cab bestanden zoek ik ( van de tutorial)

1. download de volgende 2 bestanden: SmartDialing_WWE_RC11.CAB en PhonePad_WWE_RC10.CAB

ftp://xda:xda@forum.xda-d...SmartDialing_WWE_RC11.CAB

ftp://xda:xda@forum.xda-d...ini/PhonePad_WWE_RC10.CAB

maar de links werken niet meer

just because i rock, it doesn't mean i'm made of stone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Dat 4GB Apacer kaartje werd dus niets. :P Maar 2GB werkt ook niet hierin. :|

Moraal: Apacer Secure Digital Super Hi-Speed werkt niet in de Imate Jam met ROM 1.12 :( Morgen een andere proberen.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

spk2go schreef op woensdag 06 september 2006 @ 13:18:
Dat 4GB Apacer kaartje werd dus niets. :P Maar 2GB werkt ook niet hierin. :|

Moraal: Apacer Secure Digital Super Hi-Speed werkt niet in de Imate Jam met ROM 1.12 :( Morgen een andere proberen.
Hoe pak jij dit aan? Ik ben bij drie winkels geweest, en steeds zeggen ze me dat ik ze niet mag retourneren omdat dan die verdraaide blister verpakkingen beschadigd zijn... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

BeQuietAndDrive schreef op woensdag 06 september 2006 @ 13:43:
[...]

Hoe pak jij dit aan? Ik ben bij drie winkels geweest, en steeds zeggen ze me dat ik ze niet mag retourneren omdat dan die verdraaide blister verpakkingen beschadigd zijn... :(
De MyCom was heel erg aardig, ik kon terplekke testen en ruilen. :) Maar die verkopen dus geen goede 4GB kaartjes. :( Nu ga ik de 2GB ruilen met een vriend, kijken of die het wel doet. Hij had wel oren naar het ruilen, deze kaart is sneller dan het kaartje van hem. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand zijn MDa Compact al aan de praat onder Windows Vista RC1? Hij blijft bij mij om een driver vragen, welke ik niet heb of nergens kan vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

sinds ik er nieuwe firmware op heb staan (de 1.13.00 van T-mobile zonder extended roms) blijft hij vaak hangen op de camera. Bijna altijd.. Hoe kan ik dit oplossen? Het liefst zonder alles opnieuw erop te zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn batterijklepje sluit niet meer goed af. Daarom heb ik mijn toestel momenteel afgewerkt met diverse stukjes plakband.
Wat was de onlangs gepromote website waar o.a. zwarte vervangende cases werden aangeboden? Een pm is prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:15
Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 12:21:
Mijn batterijklepje sluit niet meer goed af. Daarom heb ik mijn toestel momenteel afgewerkt met diverse stukjes plakband.
Wat was de onlangs gepromote website waar o.a. zwarte vervangende cases werden aangeboden? Een pm is prima.
samenkopen.net moet je zijjn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phreggle
  • Niet online
Vorige week is er een lading bier over mijn mda compact heen gegaan. Hij leek toen meteen uit te zijn gegaan. Na een nacht drogen heb ik hem probeerd weer aan te zetten; er komt dan een wit scherm en je hoort het piepje van de eerste keer aanzetten (na een hard reset).

Maar verder start hij dan niet meer door. :( Na een tijdje gaat het scherm uit en als je het scherm aantikt gaat het wel weer aan (dus het touch-gedeelte lijkt nog wel te werken.) Heeft iemand nog enig idee wat ik hier nog aan kan proberen om te fixen of is het gewoon een gevalletje helaas pindakaas? Alvast bedankt! (ik heb inmiddels maar vast een nieuwe telefoon besteld, maar het zou toch wel aardig zijn als ik deze nog kan redden... :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Verwijderd schreef op zondag 10 september 2006 @ 12:21:
Hier moet je even kijken voor complete Qtek/MDA behuizingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Laatst online: 12-09 20:36
ik moet een nieuwe behuizing (voorkant) voor mn m500 hebben, maar ik wil mn toestel geen weken kwijt zijn, wat is hier de handigste optie voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Waar is die handleiding voor het openschroeven van je toestel? Mijn "bellen" knop werkt niet zo goed meer en ik ben wel benieuwd hoe het eruit ziet van binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Ergens op xda-developers.com is hij te vinden, Instructions_to_fix_earphone_connector.pdf heet ie.
Niet zo een zin het voor je op te zoeken :p (net van 7 tot 13.00 geleerd en heb nu game-pauze:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
  • Laatst online: 07-09-2024
Bij mijn Qtek S100 duurt het nu langer dan normaal met copieeren hebben jullie hier ook lanst van? Bij het installeren van Tomtom5 duur een map van 256mb al ruim een half uur?

Ik maak gebruik van ActiveSync 4.2

Qteks100 heeft toch usb 2.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:15
Smattie schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 10:05:
Bij mijn Qtek S100 duurt het nu langer dan normaal met copieeren hebben jullie hier ook lanst van? Bij het installeren van Tomtom5 duur een map van 256mb al ruim een half uur?

Ik maak gebruik van ActiveSync 4.2

Qteks100 heeft toch usb 2.0?
Helaas niet, hij heeft usb 1.1 en dat kopieren naar een sd-kaart gaat tergend langzaam. Vandaar dat ik een cardreader heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Laatst online: 12-09 20:25
Weet er iemand of TomTom 6 ook zonder problemen draait op de S100?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

is er toevallig iemand die niets doet met zijn oordopjes die bij de telefoon zaten? of waar de speakertjes van stuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Awkwarding schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 12:27:
is er toevallig iemand die niets doet met zijn oordopjes die bij de telefoon zaten? of waar de speakertjes van stuk zijn :)
Ik heb volgens mij nog wel ergens oordopjes liggen van een SPV-e100, geloof dat die hetzelfde zijn.

Maar wat wil je er mee doen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

me ouwe andere oortelefoonklepdingen erop fixen, komt wat mooier geluid uit. Maar dat microfoontje en die volume regelaar zijn opzich wel handig, voor als ik gebeld wordt. (anders had ik ook een 3,5" > 2,5" plug kunnen kopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Laatst online: 20:24
Phoolie schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 12:14:
Weet er iemand of TomTom 6 ook zonder problemen draait op de S100?
Ik heb hem hier draaiend...
Tenminste het programma werkt en mn blue tooth gps ontvanger wordt herkent. (Heb nog geen auto gehad om het echt te testen:P)

Tevens werkt hier een 2gb SD-kaart van Kingstone perfect in mn s100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Awkwarding schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 13:12:
me ouwe andere oortelefoonklepdingen erop fixen, komt wat mooier geluid uit. Maar dat microfoontje en die volume regelaar zijn opzich wel handig, voor als ik gebeld wordt. (anders had ik ook een 3,5" > 2,5" plug kunnen kopen)
Ik zal thuis wel even kijken of er ook zo'n volume regelaar op zit, want dat durf ik je eigenlijk niet te zeggen

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Pittie schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 13:21:
[...]
Tevens werkt hier een 2gb SD-kaart van Kingstone perfect in mn s100
Een normale of zo'n snelle Elite Pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt tomtom 6 prima. Ik heb een Apacer High speed 1 gig SD kaart, met West-Europa kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Laatst online: 20:24
BeQuietAndDrive schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 11:27:
[...]

Een normale of zo'n snelle Elite Pro?
Als ik het goed heb is een normale (Heb geen hi-speed gepakt omdat de S100 dat toch niet aankan?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
T7D_Sneezy schreef op maandag 11 september 2006 @ 12:21:
ik moet een nieuwe behuizing (voorkant) voor mn m500 hebben, maar ik wil mn toestel geen weken kwijt zijn, wat is hier de handigste optie voor?
niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Misschien kun je met de Orange shop regelen dat ze een behuizing voor je bestellen, en je die kunt ophalen zodra 'ie binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
BeQuietAndDrive schreef op maandag 18 september 2006 @ 11:27:
[...]

Misschien kun je met de Orange shop regelen dat ze een behuizing voor je bestellen, en je die kunt ophalen zodra 'ie binnen is.
zelf eraan sleutelen zorgt ervoor dat je garantie vervalt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

...en dat ze hem er in de shop erop klikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

...behuizing is niet erop te "klikken"

Moet je je telefoon wel aardig voor uit elkaar schroeven..Niet dat het moeilijk is, maar het is geen klikwerk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik kan uitschakelen dat:
Wanneer je de MDA aanzet, de simcode popup komt.
Wanneer je de lightmodus uitzet, de simcode popup komt.

Ik gebruik hem namelijk alleen nog maar voor navigatie, en heb er dus geen simkaart in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 16:34:
Weet iemand hoe ik kan uitschakelen dat:
Wanneer je de MDA aanzet, de simcode popup komt.
Wanneer je de lightmodus uitzet, de simcode popup komt.

Ik gebruik hem namelijk alleen nog maar voor navigatie, en heb er dus geen simkaart in.
Wat je kan proberen is om er een kaartje in te doen, dan de sim-pincode uit zetten.

Werkt dat niet, dan gewoon een oud simkaartje (die je niet meer gebruikt) er in doen, ben je ook klaar.

• Smattie
Weet iemand of er ook een Cab file is van alle "MMS" en "Internet" instellingen zijn? Of de goeie instellingen van T-mobile internet.

Ik heb namelijk al meerdere instellingen geprobeerd maar overal staat het anders???????? 8)7

"Edit" Het is overgens al gelukt! Joepie >:)

[ Voor 9% gewijzigd door Smattie op 21-09-2006 11:53 ]

Verwijderd

Weet iemand wat de maximum grote van een SD kaart mag zijn, ik krijg mijn 2 GB niet aan de praat nl.

A;vast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

4GB moet zelfs kunnen. Merk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phoolie schreef op maandag 18 september 2006 @ 23:40:
[...]
Wat je kan proberen is om er een kaartje in te doen, dan de sim-pincode uit zetten.

Werkt dat niet, dan gewoon een oud simkaartje (die je niet meer gebruikt) er in doen, ben je ook klaar.
Dat is idd, een goede optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 18:43:
Weet iemand wat de maximum grote van een SD kaart mag zijn, ik krijg mijn 2 GB niet aan de praat nl.

A;vast bedankt
Niet alle merken schijnen goed te werken in dit toestel. In dit en vorige topics kun je wel terugvinden aan de hand van gebruikerservaringen welke wel werken en welke niet.

• MellyVille1
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-02-2024

MellyVille1

MacBook

Welke versie van Wisbar Advance gebruiken jullie eigenlijk? want ik krijg hem dus niet werkend!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Hm 2GB Dane-Elec kaartje gekocht net maar m'n toestel herkent em niet. ;(

Alles geprobeerd nu. Hoop dat de Office Center wil ruilen voor een andere.

Zo, ander dane-elec kaartje (een nieuwere volgens de verkoper) gekregen en die werkt wel. :Y)

[ Voor 59% gewijzigd door Beekforel op 23-09-2006 16:36 ]

• Wizardtm
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:04

Wizardtm

>>> H20 <<<

De 4Gb van Transcend werkt hier al weer een tijdje perfect in mijn M500.

Werken? Dat doe ik morgen wel!

• MellyVille1
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-02-2024

MellyVille1

MacBook

heb je een SD kaartje? waar gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil graag nederlands op m,n mda compact,en dan zonder de t-mobile stuff!!!
iemand die weet waar ik de hardware kan updaten ???

greetz,roy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 01:41:
ik wil graag nederlands op m,n mda compact,en dan zonder de t-mobile stuff!!!
iemand die weet waar ik de hardware kan updaten ???

greetz,roy
Ik denk ook idd dat je met een hardware update Nederlands erop kan krijgen :+

En nederlands op je compact. Jammer, maar helaas. Dat is niet mogelijk. Zelfs niet met een software update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DUS-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-02 19:51
mischien dat iemand dit weet?

ik heb een bluetooth headset die ik met mijn magician wil gebruiken, maar als deze gekoppeld zijn en ik word gebeld dan hoor ik dat enkel via mijn headset, het geluid van de ringtone wordt dan uitgeschakeld op mijn magician.

weet iemand of je dit kunt veranderen door middel van een instelling of mischien in het register? ik wil graag dat ook de ringtone op mijn telefoon te horen is.

heb al met de search functie gezocht maar kan hier niet echt iets mee vinden....

greetz,

barry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
Ik ben op zoek naar de handleiding om de speaker te cleanen heeft iemand hier een link van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 13:34:
[...]

Toestel is inmiddels opgestuurd en een week later alweer terug! Best wel netjes dus. Zelfde toestel, nieuwe software, maar die stond er al op, en er is hardware vervangen maar helaas staat er niet bij wat. Het probleem lijkt tot nu toe opgelost! Hopen dat het zo blijft! :)
Het probleem is helaas weer terug. Gelijk T-Mobile weer gebeld en mijn ongenoegen geuit. Ze mogen het toestel 3x innemen om het probleem op te lossen. Ik ben benieuwd of het nu gaat lukken. Retourenvelop ontvangen en toestel weer opgestuurd. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 09:45
Sinds een week ofzo krijg ik telkens de melding dat m'n "Backup Battery Very Low" is.
En als ik bij Power kijken staat er none bij Backup Battery.

Weet iemand daar raad mee?

En weet iemand wat de laatste versie van de ROM is voor de MDA Compact?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

A_to_the_S schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 20:54:
Sinds een week ofzo krijg ik telkens de melding dat m'n "Backup Battery Very Low" is.
En als ik bij Power kijken staat er none bij Backup Battery.

Weet iemand daar raad mee?

En weet iemand wat de laatste versie van de ROM is voor de MDA Compact?
Laadt je jouw toestel misschien steevast op door hem aan de PC te koppelen? In dat geval moet je hem eens een tijdje aan de normale stopcontact lader hangen. Schijnt te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Bleh..weer is gepiel met de GPRS settings van Orange..

De "gratis" verbinding is ingesteld en werkt..
Nu heb ik echter de nieuwste t-mobile rom erop staan hier staan de Orange GRPS settings niet in.

Hoe ga ik nu de betaalde Orange GPRS werkend krijgen..kan nergens de instellingen vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

PnD schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 15:09:
Bleh..weer is er gepiel met de GPRS settings van Orange..
?? < typootje?

Volgens mij kun je de Orange klantenservice bellen, die hebben de instellingen wel voor je. En misschien kun je iets met dit linkje uit de startpost: http://www.bel.nl/pocketpc-instellingen.pdf

Succes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roborobbie
  • Laatst online: 02-08 13:51
in bovenstaande pdf staat dat je onder messaging-accounts mms moet selecteren, alleen is die optie bij mij niet aanwezig.. heb een pre-tmobile qteks100 mda geval met nieuwe firmware. zonder tmobile-troep erop.

iemand enig idee hoe ik mms erbij krijg?

tevens is de uitleg om bleutooth internet via de desktop te gebruiken een broken-link in de ts

just because i rock, it doesn't mean i'm made of stone

Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste