HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact/M500)-Deel 13

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 24.009 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Op my.opera.com/forums/opera windows mobile is de final te downloaden van Opera Mobile 8.65

Ik adviseer te wachten ermee aangezien ik en anderen er problemen mee hebben :/

http://my.opera.com/commu...775&page=1#comment2265355

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 30-09-2007 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie1970
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-03-2024
Harmsen schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 08:06:
[...]

Klopt een bluetooth GPS receiver heb je nodig en verder is een manier om je Magician op te laden in de auto ook wel handig. Hierbij kan ik een stekker aanraden die in de 12v van je auto past en aan de andere kant een USB poort heeft. Zo kan je makkelijk apparaten die via USB opgeladen kunnen worden opladen. Soms zit zo'n stekker wel bij een GPS ontvanger.

Verder idd een navigatieporgramma als Route 66 of TomTom. Heb zelf alleen nog maar ervaring met TomTom, werkt voor mij prima. En misschien is een grote SD kaart ook wel makkelijk als je bijvoorbeeld compleet Europa er op wil zetten.
ik gebruik deze al meer als een jaren bevalt erg goed http://www.pdashop.nl/pro...uetooth-gps-receiver.html

Dit ism Tomtom 6.030 momenteel
Geen problemen en werkt gewoon altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragileM64
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:12
Ik ben een paar weken geleden overgeschakeld naar een andere provider(proximus, Belgiê) en sinds een week heb ik ontvangstproblemen.

Ik kan soms mensen de eerste tien seconden van het gesprek niet horen. Zij kunnen mij nog we horen. Na tien seconden komt het geluid er dan ineens door. Soms valt het tijdens het gesprek dan nog een keertje weg. Als ik naar mijn voicemail bel, heb ik het probleem weer niet...

Aan wat kan dit liggen? Zou dit aan het toestel liggen of aan de provider? K'heb een aantal keer een soft reset gedaan. K'heb eerlijk gezegd niet veel zin in een hard reset aangezien hij nu juist goed ingesteld staat.

Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corny
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-05 10:42

corny

And his yellow flame

Modbreak:Daarvoor hebben wij Vraag & Aanbod

[ Voor 81% gewijzigd door Eggy op 16-10-2007 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119722

Anoniem: 104029 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:41:

@Dutchphoto
Goeie tip, maar blaas ik dan niet het speakertje op ??
Nee als je met een multimeter doormeet jaag je er ook wat spanning doorheen.1.2 of 1.2v is OK. Geen 100v gebruiken :D

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 119722 op 18-10-2007 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233689

Hallo guys, enig idee hoe ik touchfo kan installeren op de mda compact? op internet heb ik een aantal filmpjes gezien.. Kunnen we trouwes 'gewoon' wm6 op de s100 installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Anoniem: 233689 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 19:47:
Kunnen we trouwes 'gewoon' wm6 op de s100 installeren?
Nee, en dat had je ook best zelf kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee captain mikey, anders had ik het niet gevraagd. Dat is trouwens mijn subvraag. Mijn vraag gaat eigenlijk over de touchflo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237074

Ik heb nou sinds gister een MDA Compact en mijn luidspreker gaat veel zachter als iemand die ik ken ook al is het met het zelfde liedje,ik weet dat er aan de zeikant een volume knop zit en bij wmp zelf ook dus dat is het niet, heb ook windows mobile 2003 se en die andere jonge ook.
weet iemand wat het probleem is of is het een bekent probleem?

MVG jurrién,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104029

Iemand een idee waar ik een speakertje kan kopen voor de Qtek S100.

Ik bedoel dus de speaker die achterop de S100 zit en de ringtones en aanwijzingen van TomTom laat horen.

Bellen gaat prima dus dat speakertje is ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104029 schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 15:20:
Iemand een idee waar ik een speakertje kan kopen voor de Qtek S100.

Ik bedoel dus de speaker die achterop de S100 zit en de ringtones en aanwijzingen van TomTom laat horen.

Bellen gaat prima dus dat speakertje is ok.
link1
link2

Of in het buitenland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233689 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 19:47:
Hallo guys, enig idee hoe ik touchfo kan installeren op de mda compact? op internet heb ik een aantal filmpjes gezien.. Kunnen we trouwes 'gewoon' wm6 op de s100 installeren?
Touchflo werkt uitsluitend onder WM6.0 Die is niet verkrijgbaar voor de Magician, evenals WM5 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Anoniem: 233689 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 00:15:
nee captain mikey, anders had ik het niet gevraagd. Dat is trouwens mijn subvraag. Mijn vraag gaat eigenlijk over de touchflo..
Het is notabene in dit topic al tien keer gevraagd...
Had je de search gebruikt, was het ook al duidelijk geworden...

En inderdaad touchflo werkt alleen met wm6...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

toezichter mikeyman, ik weet niet waar je het vandaan hebt maar als ik search gebruik om te zoeken naar wm6, kom ik alleen jou gefrustreerde opmerking tegen.
MikeyMan schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 19:51:
[...]

Nee, en dat had je ook best zelf kunnen vinden...
Volgende keer, als je het niet weet of als er in jou ogen een overbodige vraag wordt gesteld, doe ons een plezier en reageer gewoon niet. Het lijkt wel of je geirriteerd bent omdat er aan JOU een domme vraag word gesteld en waardoor JIJ MOET reageren. Wil je je goed voelen over het feit dat je een snelle antwoord hebt op mijn vraag? op de XDA forum staat er dat iemand bezig is met een wm6 rom voor de mda compact, dus een beetje opletten mikeyman.

Las net ff jou opmerkingen elders op tweakers, je voelt je echt te goed om een antwoord te geven he? je kan het ook niet nalaten om niet te reageren haha.

één van mikey's hightlights:
Ik begin me stilaan te ergeren aan je eigen reakties... Met je "leer eens lezen"... :X

Er is maar één optie, en dat is een 7200... PUNT!

Als je zelf zou kunnen lezen, had je dat ondertussen doorgehad...

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 233689 op 24-10-2007 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Komop zeg... Nu nog eens op de man spelen ook... En dat met dik 20 posts... Duidelijk dat je weet hoe het hier in z'n werk gaat...

Feit blijft dat je hier in dit topic -en de vele voorgaande delen- allang had kunnen vinden wat je zocht... Dat is ook het doel van een site als tweakers...

Kun je het niet vinden, zoek je blijkbaar dus niet goed genoeg... En kun je misschien beter elders je heil zoeken...

Over WM6 op de Magician; er zijn ook mensen bezig met kernfusie... Dat zegt echter niet dat ik een reaktortje bij de Aldi kan halen...

[ Voor 25% gewijzigd door MikeyMan op 24-10-2007 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:39
Anoniem: 233689 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:19:
toezichter mikeyman, ik weet niet waar je het vandaan hebt maar als ik search gebruik om te zoeken naar wm6, kom ik alleen jou gefrustreerde opmerking tegen.

[...]

Volgende keer, als je het niet weet of als er in jou ogen een overbodige vraag wordt gesteld, doe ons een plezier en reageer gewoon niet. Het lijkt wel of je geirriteerd bent omdat er aan JOU een domme vraag word gesteld en waardoor JIJ MOET reageren. Wil je je goed voelen over het feit dat je een snelle antwoord hebt op mijn vraag? op de XDA forum staat er dat iemand bezig is met een wm6 rom voor de mda compact, dus een beetje opletten mikeyman.

Las net ff jou opmerkingen elders op tweakers, je voelt je echt te goed om een antwoord te geven he? je kan het ook niet nalaten om niet te reageren haha.

één van mikey's hightlights:

[...]
Ik ben het wel met Mickeyman eens. Deze vraag wordt in dit topic (en elk ander forum) zo vaak gesteld (en elke keer weer beantwoord). Als je het antwoord op deze vraag niet kan vinden is tweakers niet het juiste forum voor je. Als je al niet zelfstandig aan die informatie kan komen is www.beginnersweb.nl waarschijnlijk een betere plaats voor je om informatie in te winnen. No offence maar dit is de meest gestelde vraag mbt HTC Magician.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor jullie reactie heren, maar jullie zeggen eigenlijk beide hetzelfde.. zoek beter!
Goed, onderstaand het laatste bericht met betrekking tot wm5 op de magician
sarcast schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 17:29:
[...]

WM5 is wel mogelijk geloof ik, zag er laatst nog een op V&A staan met wm5.

Lees xda-developers er even op na..
antwoord hierop:
Pittie schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 19:54:
[...]

dat zal de qtek s110 of s200 dan wel zijn geweest.
Op de s100 is het dacht ik vrijwel zeker niet mogelijk.
Ja dat was in juli, dat is vier maanden geleden. Als men beweert bezig te zijn met een wm6 rom, dan lijkt het me geen rare vraag om na vier maanden te vragen of het nu al werkt of niet. Het is idd al tig keer gevraagd en telkens beantwoord met NEE, maar dat was dus al een tijdje geleden, Kassad. Zo'n geinige link geven en zeggen no offence haha ;) Maar goed heren, ik zoek geen ruzie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145909

Modbreak:rchin, je zoekt geen ruzie. Beter om er dan over op te houden. (bijv. door het vermijden van cynische opmerkingen zoals 'captain / toezichter mikeyman') Zelfde geld natuurlijk ook voor mickeyman. Als je het ergens niet eens mee bent kun je dat het beste melden via een TR. Dan kan het objectief opgelost worden.
Vanaf nu is die disucussie dus gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben het eens net Rchin

Onderstaand geldt natuurlijk ook voor TW

"Useless threads requesting it have gone long enough on this section of XDA-developers to warrant it.

Begin je er op xda-dev toch over krijg je gelijk een "veeg"uit de pan :+

*EOD

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 119722 op 25-10-2007 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

_Rayman_ schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 16:02:
[...]

Heb ik enige tijd 2 stylussen gekocht voor de M500, ben ik mijn eigen stylus kwijt, ben ik die andere ook kwijt. Nu heb ik niets meer :(

Ik ben dan ook met enige spoed opzoek naar iig 1 stylus. Als je er nog overhebt, dan wil ik er ook wel 2 overnemen. Je kan me bereiken op _rayman_ at mytweakers.net
Was zojuist even mijn kamer aan het opruimen en wat kom ik tegen.... jawel 4(!) stylussen voor de Orange M500. Nu heb ik er dus 5. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

godver, al mijn gegevens kwijt! De accu was ff uit mijn Magician, ik gok nog geen 3 minuten. Alle data kwijt! Hoelang kan je telefoon zonder accu met die backup batterij? 10 sec ofzo? Mooi kut, nu alles kwijt.

Ik weet het antwoord al maar ik vraag het toch even voor de zekerheid. Kan ik op een of andere manier toevallig toch mijn gegevens terugvinden? Recovery programma ofzo?

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nopes... Het geheugen is zonder stroom helemaal leeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Awkwarding schreef op maandag 05 november 2007 @ 22:18:
godver, al mijn gegevens kwijt! De accu was ff uit mijn Magician, ik gok nog geen 3 minuten. Alle data kwijt! Hoelang kan je telefoon zonder accu met die backup batterij? 10 sec ofzo? Mooi kut, nu alles kwijt.

Ik weet het antwoord al maar ik vraag het toch even voor de zekerheid. Kan ik op een of andere manier toevallig toch mijn gegevens terugvinden? Recovery programma ofzo?
Dan was je backup batterij ook niet erg vol meer! 30min is niet uitzonderlijk voor devices zonder backup batterij.

Je synchroniseer toch met ActievSync?
Je had ook Pim Backup kunnen gebruiken

Je kunt niet recoveren uit/van niets, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

ja normaal sync ik ook met activesync. Ik heb nu alleen al zo lang de telefoon niet meer aan mijn computer gehad. Echt maanden niet meer..

Mijn backup batterij gaf aan dat hij 100% was dus ik dacht, dat kan wel ff snel.. maar niet dus :S

Ik weet het, eigen stomme fout. Maar ben nu wel al mijn nieuwe adressen kwijt en alle nieuwe afspraken. En mijn smsjes uiteraard. Kan dus wel zeggen dat ik enorm baal.. Waarom wordt er eigenlijk dit soort geheugen gebruikt? Is het niet handiger als het geheugen gewoon bewaard blijft ook al is de accu/backupbatterij leeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Awkwarding schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:35:
Waarom wordt er eigenlijk dit soort geheugen gebruikt? Is het niet handiger als het geheugen gewoon bewaard blijft ook al is de accu/backupbatterij leeg?
Overstappen op WM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ja, was het maar zo makkelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

gebeurd dit bij WM5 of WM6 niet dan?!?!??!!!

Want ik heb toevallig ook sinds deze week een SPV M700 (HTC Trinity)! WM6 erop draaiend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dat gebeurt inderdaad niet meer met wm5 en 6 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Mijn gsm was na 6 maanden al gaar. Display werkte opeens niet meer. Nu kwam ie gerepareerd terug is is nog gaarder. Display valt uit, bluetooth werkt soms wel, soms niet. Nadeel was dat ik nu al mijn adressen kwijt ben. Dus weer terug als reparatie.

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

MikeyMan schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 20:24:
Dat gebeurt inderdaad niet meer met wm5 en 6 ;)
wat gebeurd er dan in WM5/WM6 wanneer accu/bat. leeg is? Dan doet hij toch ook gewoon een hard reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Awkwarding schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:40:
[...]

wat gebeurd er dan in WM5/WM6 wanneer accu/bat. leeg is? Dan doet hij toch ook gewoon een hard reset?
Dat maakt niet uit.

Alles wat vroeger werd weggeschreven in RAM wordt nu in ROM gezet, de (belangrijke) data
Devices met WM5.0/6.0 hebben niet eens meer een backup batterij.
Ook overleefd die data dus een hardreset. De enige manier om van je data af te komen is door een "Clear Storage" en dat doe jezelf nadat je een code hebt ingevoerd :D

Dit was dan ook tevens DE verbetering van WM5/6
Lees er eens iets over hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Moet sinds gisteren noodgedwongen m'n Compact als telefoon gebruiken, na hem sinds het begin eigenlijk alleen maar als navigatiesysteem/pda gebruikt te hebben...
En ik moet zeggen; respect voor degenen die er dagelijks mee kunnen leven...
Wat een omslachtigheid tijdens telefoongebruik zeg...

Gaat gelukkig wel wat beter na een middagje SPB Pocket plus, maar voor mij toch niet echt een vervanging voor een telefoon...

Grootste probleem waar ik tegenaan loop is het versturen van een sms-je... Iemand toevallig enig idee of en hoe daar een snelkoppeling voor te maken is in SPB? Heb al uitgevonden dat tmail.exe het e-mailprogramma is...

Loop ook tegen het feit aan dat de helft van de tijd m'n invoerscherm niet tevoorschijn komt... Ook storend...

[ Voor 12% gewijzigd door MikeyMan op 08-11-2007 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MikeyMan schreef op donderdag 08 november 2007 @ 22:53:
Moet sinds gisteren noodgedwongen m'n Compact als telefoon gebruiken, na hem sinds het begin eigenlijk alleen maar als navigatiesysteem/pda gebruikt te hebben...
En ik moet zeggen; respect voor degenen die er dagelijks mee kunnen leven...
Wat een omslachtigheid tijdens telefoongebruik zeg...
Ik heb hem als telefoon en tegelijk als navigatie op de fiets gebruikt, in houder maar ook los.
Gebruik nu de M600 als telefoon op de fiets zonder houder 8)
Vwb de bediening.Je hebt ook nog vier knoppen waaraan je eea kunt koppelen!
Je kan ook een launcher gebruiken of MortButtons

Er is altijd wel een oplossing te vinden.

Afbeeldingslocatie: http://www.sto-helit.de/screenshots/mortbuttons/skins/b352b5441ff3383dcae10a3de083ecf3.jpg
Loop ook tegen het feit aan dat de helft van de tijd m'n invoerscherm niet tevoorschijn komt... Ook storend...
Beter taskmanager gebruiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tsjah, het zal misschien aan mijn te dikke vingers liggen ofzo, maar de invoer -zonder stylus- werkt bij mij gewoon verre van ideaal...

Heb nu die SPB pocket plus software geïnstalleerd, en het gaat al beter...
Doet weinig af aan het feit dat het in drie dagen al een keer of vijf is voorgekomen dat ie niet meer aan wilde; en ik alsnog tegen wat onpraktische dingen aanloop... Maargoed... Dat zal de prijs zijn die je voor een multifunctioneel apparaat betaalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MikeyMan schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 20:09:
Tsjah, het zal misschien aan mijn te dikke vingers liggen ofzo, maar de invoer -zonder stylus- werkt bij mij gewoon verre van ideaal...
Dat kan. Alhoewel ik ook niet echt dunne vingers heb.Niettemin er zijn wel oplossingen te vinden.Snuffel hier eens.
Heb nu die SPB pocket plus software geïnstalleerd, en het gaat al beter...
SPB software staat er om bekend vaak problemen te geven.
Doet weinig af aan het feit dat het in drie dagen al een keer of vijf is voorgekomen dat ie niet meer aan wilde; en ik alsnog tegen wat onpraktische dingen aanloop... Maargoed... Dat zal de prijs zijn die je voor een multifunctioneel apparaat betaalt...
Is mij ook weleens gebeurd. Meestal gaf ik hem dan even een softreset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-06 20:39
Inderdaad vanwege de omslachtige bediening ben ik weer terug gegaan naar een K850i. Hij fungeert nu echter mooi als navi en daar is 'ie perfect in _/-\o_

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-06 09:48

SgtStrider

Fractal Switchover!

Volgens mij heeft dit meer te maken met het feit dat je niet gewend bent om met PocketPC's of Windows Mobile te werken, dit heeft totaal niets met de telefoon te maken...

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Heb met het gebruik van windows of de pda functies totaal geen problemen...

Maar als telefoon is het een ander verhaal... De touch-screen bediening functioneert dan naar mijn visie erg matig... Het -zonder pennetje- invoeren van teksten blijft bagger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

dat klopt, als je dat graag makkelijk wilt doen zonder stylus kun je het beste eentje met een qwerty-toetsenbord pakken :P
Er is ook een prog waarmee je hele grote toetsen hebt om te kunnen sms-en ofzo. Maar dan heb je ipv een heel vlak waar de tekst in komt, maar 1 regel waar de tekst in komt. Ik weet zo gauw niet hoe het programma heet en waar je het kunt downloaden. Maar dat zal iemand anders hier vast wel weten ;)
Doet weinig af aan het feit dat het in drie dagen al een keer of vijf is voorgekomen dat ie niet meer aan wilde
dit is overigens geen algemeen iets, dit hangt meer van jou toestel af.
Ik heb nu de SPV M700 (Trinity) en de SPV M500 (Magician), en tot nu toe vind ik ze beide nog gelijk opgaan. Maar zodra ik WM6 beter leer kennen en alles naar mijn zin aanpas zal dit waarschijnlijk wel anders worden ;)
Maar dat neemt niet weg dat de Magician nog steeds een prima toestel is! Snelle proc alleen jammer dat er geen WM5/WM6 op kan.
Mijn magician kan overigens met regelmatig gebruik (elke dag een paar sms, paar keer bellen, en paar sms lezen) toch ongeveer een week mee op de accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-06 16:31

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Dat gaat mij niet lukken. Ik SMS er niet veel mee maar bellen doe ik er ca 30 tot 45 minuten per dag mee. Daarnaast gebruik ik hem als agenda en als Tomtom apparaat (2 a 3x per week). Ik moet mijn accu om de drie dagen opladen, soms vaker. Hangt er ook een beetje vanaf, als ik hem aan de PC koppel om de syncen met Outlook, en je laat hem een uurtje aangekoppeld, is de accu ook alweer een stukje voller :)

Ik zit eraan te denken binnenkort naar de P3300 over te stappen. Voordelen voor mij: wifi, GPS ingebouwd, meer geheugen. Nadeel: tragere processor. Zijn hier mensen die van de Magician (of in mijn geval de Orange SPV M500 @ KPN ;)) dezelfde overstap hebben gemaakt, en wat zijn je ervaringen?

[ Voor 13% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 12-11-2007 09:25 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MikeyMan schreef op zondag 11 november 2007 @ 23:14:
Het -zonder pennetje- invoeren van teksten blijft bagger...
Afbeeldingslocatie: http://www.windowsfordevices.com/files/misc/SpbKeyboard02.jpg

@BeQuietandDrive

P3300 slechts 200MHz Meer geheugen? Ook gewoon 64MB standaard tegenwoordig, schijnt het.
Voor de rest gelden de voordelen van WM5/6 zoals ik al eerder genoemd heb. Vandaar dat ik zelf dus momenteel de SPV M600 gebruik. TT6 had ik echter snelle werekdn op m'n I-mate Jam dan op die M600

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 119722 op 12-11-2007 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

BeQuietAndDrive schreef op maandag 12 november 2007 @ 09:24:
Dat gaat mij niet lukken. Ik SMS er niet veel mee maar bellen doe ik er ca 30 tot 45 minuten per dag mee. Daarnaast gebruik ik hem als agenda en als Tomtom apparaat (2 a 3x per week). Ik moet mijn accu om de drie dagen opladen, soms vaker. Hangt er ook een beetje vanaf, als ik hem aan de PC koppel om de syncen met Outlook, en je laat hem een uurtje aangekoppeld, is de accu ook alweer een stukje voller :)

Ik zit eraan te denken binnenkort naar de P3300 over te stappen. Voordelen voor mij: wifi, GPS ingebouwd, meer geheugen. Nadeel: tragere processor. Zijn hier mensen die van de Magician (of in mijn geval de Orange SPV M500 @ KPN ;)) dezelfde overstap hebben gemaakt, en wat zijn je ervaringen?
Ik ben van SPV M500 (@Telfort :P) overgestapt op SPV M700 (ook weer @Telfort :)) en moet zeggen vind hem best fijn. Zeer mooi scherm. Geeft veel meer licht dan de Magician. Heeft ook WiFi en GPS en een 400MHz Samsung processor. En natuurlijk WM5 of WM6 erop. Hij is ongeveer even groot als de magician (iets kleiner zelfs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

Anoniem: 119722 schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:46:
[...]

[afbeelding]

@BeQuietandDrive

P3300 slechts 200MHz Meer geheugen? Ook gewoon 64MB standaard tegenwoordig, schijnt het.
Voor de rest gelden de voordelen van WM5/6 zoals ik al eerder genoemd heb. Vandaar dat ik zelf dus momenteel de SPV M600 gebruik. TT6 had ik echter snelle werekdn op m'n I-mate Jam dan op die M600
Deze is er toch ook in een niet-qwerty versie? (Of kun je met die switchen naar "telefoon-stijl"?)
Wellicht handig als je deze toetsen nog steeds te klein vind. Dan kun je de grotere toetsen gebruiken met een normale telefoon indeling. En dan in combi met een soort T9 of de gewone invoer.

Awkwarding schreef op maandag 12 november 2007 @ 14:24:
[...]

Deze is er toch ook in een niet-qwerty versie? (Of kun je met die switchen naar "telefoon-stijl"?)
Verkrijgbaar in verschillende talen dus ook een aangepaste keyboard layout.
Wellicht handig als je deze toetsen nog steeds te klein vind. Dan kun je de grotere toetsen gebruiken met een normale telefoon indeling. En dan in combi met een soort T9 of de gewone invoer.
Hier Blimkeys gratis.

En deze is ook gratis Er zijn er nog wel meer te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zijn er nog mensen die hun Magician hoofdzakelijk gebruiken voor muziek?

Heb de player uit de TS en de PocketPC versie van Winamp geprobeerd, maar voor grote hoeveelheden vind ik het nog niet geweldig...

Dus; wie heeft er nog tips voor goede muziek-apps? Vooral wat grotere controls zou fijn zijn...

Uiterlijk vind ik minder belangrijk...

[ Voor 14% gewijzigd door MikeyMan op 04-12-2007 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MikeyMan schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 15:20:

Dus; wie heeft er nog tips voor goede muziek-apps? Vooral wat grotere controls zou fijn zijn...

Stap over op TCPMP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Geprobeerd, opzich prima programma, maar voor in de auto is de bediening wat minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChemRikki
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Heb je de nieuwste versie (5.0) van PocketMusic geprobeerd? Die vind ik zelf prima werken.

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketmind.com/images/mainskin.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Die ziet er inderdaad erg goed uit...

Ga ik meteen proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elefante
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-11-2020
Ik heb onlangs een Sandisk Ultra II 2GB Plus gekocht (dus met USB-aansluiting), maar mijn Qtek S110 pakt deze niet, dwz vraagt steeds of de kaart geformatteerd moet worden. Op mijn computers en digitale camera's wordt het kaartje (zowel als stick als als SD) zonder problemen gelezen, alleen op mijn Qtek dus niet. Een gewoon Ultra II 2GB kaartje gaat ook zonder problemen.

Heeft iemand enig idee wat het verschil kan maken of hoe ik het kan oplossen?

Aan het tweaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:48
Maar heb je dan ook een format via de Qtek uitgevoerd? Ik heb dat ooit eens met een 256MB kaartje gehad. Format PC en in mn HTC werkte het niet meer. Maar andersom wel. Zo niet, dan heb je dikke pech. Misschien is het wel een SDHC of hybride. Dan gaat het echt niet werken. Simpel Apacer 2GB werkt wel simpel...

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elefante
Die Bruine schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:58:
Maar heb je dan ook een format via de Qtek uitgevoerd? Ik heb dat ooit eens met een 256MB kaartje gehad. Format PC en in mn HTC werkte het niet meer. Maar andersom wel. Zo niet, dan heb je dikke pech. Misschien is het wel een SDHC of hybride. Dan gaat het echt niet werken. Simpel Apacer 2GB werkt wel simpel...
Ik heb een Sandisk Ultra II 2GB Plus gekocht... dus geen SDHC of hybride (?). Het probleem bleek uiteindelijk te zitten in het feit dat het kaartje *net* niet goed contact maakte. Ik kwam op deze oplossing doordat de Qtek op een gegeven moment het kaartje wel pakte, maar slechts 128MB kon zien. Dit terwijl een normale Ultra II 2GB wel werkte.

Dus als een echte tweaker even wat papier op het kaartje geplakt (nog geen halve mm verschil) en het kaartje maakt nu wel goed contact. En het maakt niet uit waar ik het kaartje formatteer, in m'n Qtek of op de PC... beide kunnen nu erop lezen en schrijven! 8)

Aan het tweaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244533

Vraagje:

Ik heb een MDA compact en deze werkt nog prima,en nu loopt in april mijn abbo af (9,95 per maand),is er een smartphone die echt een upgrade (touchscreen=must) is t.o.v. de MDA ?

De meeste nieuwe smartphones bieden weinig extra t.o.v. mijn goeie ouwe MDA,of zie ik iets over het hoofd?

Ik dacht er uit te zijn met de S730 maar deze heeft geen touchscreen,helaas pindakaas.

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 244533 op 12-12-2007 04:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Laatst online: 09:33
Anoniem: 244533 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 04:06:
Vraagje:

Ik heb een MDA compact en deze werkt nog prima,en nu loopt in april mijn abbo af (9,95 per maand),is er een smartphone die echt een upgrade (touchscreen=must) is t.o.v. de MDA ?

De meeste nieuwe smartphones bieden weinig extra t.o.v. mijn goeie ouwe MDA,of zie ik iets over het hoofd?

Ik dacht er uit te zijn met de S730 maar deze heeft geen touchscreen,helaas pindakaas.
Als je een toetsenbord wilt, maar ook de snelheid van de Magician dan zou ik kijken naar een TyTN 2. Hoef je geen toetsenbord dan is een HTC Cruiser een goede vervanger.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

HTC Cruiser = Touch Cruise denk ik? Zie topic: HTC Touch Cruise - Deel 1

Dat vind ik zelf ook wel een mooie opvolger. Snel genoeg (je hebt ook de P3300 maar die vind ik in de praktijk te langzaam) en de HTC Touch (mooi klein ding maar ook weer traag in de praktijk). Onderschat zo'n 400 Mhz processor niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elefante
Anoniem: 119722 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 20:23:
[...]

Dat maakt niet uit.

Alles wat vroeger werd weggeschreven in RAM wordt nu in ROM gezet, de (belangrijke) data
Devices met WM5.0/6.0 hebben niet eens meer een backup batterij.
Ook overleefd die data dus een hardreset. De enige manier om van je data af te komen is door een "Clear Storage" en dat doe jezelf nadat je een code hebt ingevoerd :D

Dit was dan ook tevens DE verbetering van WM5/6
Lees er eens iets over hier
Ik snap de redenering, maar Read Only Memory... daar kun je dus toch alleen van lezen? Dus niet (meer) op schrijven (buiten de fabriek)? Of is de term verwaterd en gaat het nu om ROM waar de gebruiker niet op kan schrijven, maar Windows wel? oid? :?

Aan het tweaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BeQuietAndDrive schreef op woensdag 12 december 2007 @ 09:26:

Dat vind ik zelf ook wel een mooie opvolger. Snel genoeg (je hebt ook de P3300 maar die vind ik in de praktijk te langzaam) en de HTC Touch (mooi klein ding maar ook weer traag in de praktijk). Onderschat zo'n 400 Mhz processor niet :)
Hoe snel is de Cruise t.o.v. de MDA?

N.B. ik zie net dat ie 128 mb RAM heeft das natuurlijk al een goed begin :)

De TyTN2 wordt een beetje duur denk ik... :'( wel erg mooi.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 244533 op 12-12-2007 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

De Cruise is nog niet uit, en heb ik (dus) nog niet kunnen gebruiken. De TYTN II wel, en die is qua snelheid vergelijkbaar met onze oude beestjes (weegt wel veel trouwens!). HIj voelde in elk geval niet traag aan, wat bij de HTC Touch en de P3300 wel het geval was, vond ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding

Awkwarding

Rommel

Ik heb een P3600 (HTC Trinity / SPV M700) als opvolger van mijn Magician. Ben er erg tevreden over!

Anoniem: 178570

MikeyMan schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 15:20:

Heb de player uit de TS en de PocketPC versie van Winamp geprobeerd, maar voor grote hoeveelheden vind ik het nog niet geweldig...

Ga voor MortPlayer, daar kun je echt alles mee!

Awkwarding schreef op woensdag 12 december 2007 @ 22:10:
Ik heb een P3600 (HTC Trinity / SPV M700) als opvolger van mijn Magician. Ben er erg tevreden over!
Mooi apparaat,maar ik heb al een ext. gps-ontvanger dus zie ik de meerwaarde niet.

Qtek HTC maakt TE goeie smartphones,mijn MDA kan misschien NOG een jaartje mee >:) ergens wel jammer }:O

Van alle smartphones zijn maar enkele (meeste HTC/Qtek) die in aanmerking komen:E-TEN X800 erg cool (128mb RAM en 640x480 :9 display en prijs 7(8)7 ),Nokia E90 (ofzoiets,symbian dus weer nieuwe nav aanschaffen :O ) en dus de touchscreen HTC's. Nokia communicator op zich vette shit maar wel een IJSKAST en symbian :N .

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 244533 op 13-12-2007 04:34 ]

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Das inderdaad een goede...

Nu nog een auto-cradle met audio vinden die niet gelijk vier kubieke meter inneemt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb vandaag de E-ten X800 gereviewd en stad en land afgebeld om hem te bezichtigen.

Of je kreeg:"kunnen we wel bestellen" te horen, of je kreeg:"sorry wij zijn een internetwinkel" te horen,maar het ding kan ik er wel afhalen,wat een meuk.

Bij Van Leest kan ik een cd van €10 nog laten opleggen...

Dus ging ik verder...het wordt een HTC Touch Cruise!,die kan ik binnen twee weken overal bezichtigen,en wanneer ik geen gekke dingen aantref neem ik hem gelijk mee :P

Dit is waarschijnlijk de ugrade voor mijn MDA.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 244533 op 22-12-2007 02:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MikeyMan schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 22:51:
[...]

Geprobeerd, opzich prima programma, maar voor in de auto is de bediening wat minder...
Dan kun je altijd nog naar GSPlayer of MortPlayer
Beide zijn gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Hey vraga ik heb nu deze telefoon al geruime tijd in mijn bezit. Toch heb ik nog steeds een probleem. Hoe synchroniseer ik mijn SMS'en met Outlook of kan ik ze opslaan???

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 12:58
Heb mijn S100 weer uit het stof gehaald :) Hierbij paar vragen.

- Mijn display is wat beschadigd... is de touchscreen te polijsten? Of op te vullen? Zit ergens een klein hapje in.

- Welke keyboard is het makkelijkst met je vinger te besturen? Heb een aantal gevonden maar werkte niet op WM2003SE. Heb nu zoom board draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BeQuietAndDrive schreef op woensdag 12 december 2007 @ 09:26:

Mooi die Cruise, er bestaat geen Cruiser. Maar die Cruise is rete langzaam vwb video omdat HTC geen drivers heeft ingebouwd, en het vertik om ze te maken link

Die 200MHz (dualcore) is omhoog te "krikken"met BSStatus naar 274MHz mits het een OMAP cpu is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Anoniem: 119722 schreef op zondag 20 april 2008 @ 21:54:
[...]

Mooi die Cruise, er bestaat geen Cruiser. Maar die Cruise is rete langzaam vwb video omdat HTC geen drivers heeft ingebouwd, en het vertik om ze te maken link

Die 200MHz (dualcore) is omhoog te "krikken"met BSStatus naar 274MHz mits het een OMAP cpu is
Ehm, je quote mijn post van vier maanden oud ;) inmiddels ben ik al geruime tijd op de hoogte van de Touch Cruise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262260

Heb al een paar maanden de Orange SPV-M500 (Qtek S100). Voor het navigeren heb ik er IGO8 op gezet. Dit werkt goed alleen is de Free main memory al snel te klein. Is er een manier om dit te vergroten? (b.v. door bestanden op de SD kaart te zetten)

Wie kan mijn hier mee helpen?
Kijkt er nog wel iemand op dit forum?

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 262260 op 18-05-2008 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
zet er een big-storage rom op zoals de 2.03 ROM. Heb overigens mijn ouwe compact voorzien van een nieuwe behuizing, Garmin Que erop gezet samen met de Bluechart Atlantic 9.5 kaarten en hij voldoet nu als compleet navigatie systeem op het jacht van mijn vader! soort van recycling hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:11
Blijkbaar is er toch een onofficiele weg om er een WM5 ROM op deze PDA te krijgen, want ik zag op marktplaats een advertentie met deze PDA, waarin werdt vermeld dat er WM5 opstond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Als ze het op xda niet hebben staan lijkt dat me vrijwel onmogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Laatst online: 09:33
ThinkPadd schreef op zondag 01 juni 2008 @ 22:37:
Blijkbaar is er toch een onofficiele weg om er een WM5 ROM op deze PDA te krijgen, want ik zag op marktplaats een advertentie met deze PDA, waarin werdt vermeld dat er WM5 opstond.
Nope dat was waarschijnlijk dan de S200 of de XDA Atom dat je zag op het plaatje. De hardware van de Magician is niet goed geschikt om er op WM5 op te draaien. Dus er is geen WM5 Rom voor deze pda, en deze zal ook niet komen!

Meer info: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=310774

Er is wel een mogelijkheid om via een theme dezelfde kleurtjes als WM6 te krijgen maar het blijft WM2003SE.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
http://gsm-telecom.marktp...ontvangen-en-tom-tom.html

Denk dat de adverteerder inderdaad in de war is, of een thema erop heeft.

Ik had dat bericht op XDA developers nog niet gezien. XDA developers is wel betrouwbaar dus ik geloof het wel :)

Iemand die deze telefoon nog in gebruik heeft trouwens? Kan hij vandaag de dag nog een beetje meekomen? Ik heb nu een SPV C550 / HTC Hurricane, maar die begint me alweer te vervelen :o :P

Misschien dat ik wel een Qtek S100 ga kopen.

[ Voor 28% gewijzigd door ThinkPad op 03-06-2008 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Kick!

Iemand die mij voor en nadelen van deze telefoon kan vertellen (vooral nadelen ben ik geinteresseerd in) ?

Wil diegene van marktplaats misschien binnenkort wel kopen, maar wil wel weten of ik er goed aan doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragileM64
ThinkPadd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 17:58:
Kick!

Iemand die mij voor en nadelen van deze telefoon kan vertellen (vooral nadelen ben ik geinteresseerd in) ?

Wil diegene van marktplaats misschien binnenkort wel kopen, maar wil wel weten of ik er goed aan doe.
Ik heb zelf een jaartje een magician gehad en dan vervangen door een wizard.

De voordelen:

+Best snel toestel(speelt divx af, hetgeen wat mijn wizard een pak minder goed doet)
+klein
+Stevige behuizing
+Makkelijk als GPS te gebruiken met bluetoothmuis

De nadelen:

-Je kan geen WM5 of WM6 installeren, dit is vooral onhandig omdat er steeds meer programma's komen die WM2003SE niet meer ondersteunen.
-Als de batterij volledig leeg is, dan verlies je al je data-> Dit is niet meer met de nieuwere toestellen die WM5 of 6 draaien
-Je kan hem ook niet volledig uitschakelen zoals de nieuwere toestellen
-Mijn wizard is veel stabieler dan mijn magician ooit geweest is. De Magician loopte bij mij een keer in de week vast terwijl de Wizard eigenlijk nooit vastloopt. Dit kan ook echter aan de ROM liggen die ik had geinstalleerd...

Wat ik er nog bij wil zeggen: Dit toestel is al enkele jaren op de markt, als je nu een 2de hands koopt die al ff meegaat, dan zal de batterij niet zo goed meer zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door FragileM64 op 11-06-2008 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
FragileM64 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 23:18:
[...]

Ik heb zelf een jaartje een magician gehad en dan vervangen door een wizard.

De voordelen:

+Best snel toestel(speelt divx af, hetgeen wat mijn wizard een pak minder goed doet) Fijn! Een trage PDA wekt echt wel irritatie op namelijk
+klein Handig, past hij ook zo in je broekzak of niet?
+Stevige behuizing Ook erg handig, aangezien ik hem gewoon in m'n broekzak wil stoppen net als een normale telefoon
+Makkelijk als GPS te gebruiken met bluetoothmuis GPS krijg ik er bij _/-\o_

De nadelen:

-Je kan geen WM5 of WM6 installeren, dit is vooral onhandig omdat er steeds meer programma's komen die WM2003SE niet meer ondersteunen. Dit is jammer, want WM6 ziet er zeer gelikt uit.
-Als de batterij volledig leeg is, dan verlies je al je data-> Dit is niet meer met de nieuwere toestellen die WM5 of 6 draaien Was ik idd bekend mee met een oudere PDA, maar er zijn wel programma's om een backup te maken (Sprite Backup)
-Je kan hem ook niet volledig uitschakelen zoals de nieuwere toestellen Kan je de uitknop ook niet langere tijd ingedrukt houden ofzo? Ik heb nu een HTC Hurricane, die gaat gewoon uit als ik de aan knop langere tijd ingedrukt houdt. Staat WM2003SE op.
-Mijn wizard is veel stabieler dan mijn magician ooit geweest is. De Magician loopte bij mij een keer in de week vast terwijl de Wizard eigenlijk nooit vastloopt. Dit kan ook echter aan de ROM liggen die ik had geinstalleerd... Dit is waarschijnlijk wel een probleem met de ROM denk ik, want op xda-developers.com zijn ze wel tevreden met de nieuwste ROM geloof ik.

Wat ik er nog bij wil zeggen: Dit toestel is al enkele jaren op de markt, als je nu een 2de hands koopt die al ff meegaat, dan zal de batterij niet zo goed meer zijn. Klopt, maar batterij hoeft niet echt duur te zijn op marktplaats/eBay
Bedankt trouwens, altijd handig om wat informatie in te winnen van iemand die het toestel langere tijd heeft gebruikt (reviews geven vaak alleen een momentopname weer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragileM64
ThinkPadd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 23:49:
[...]

quote:
FragileM64 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 23:18:
[...]
-Je kan hem ook niet volledig uitschakelen zoals de nieuwere toestellen Kan je de uitknop ook niet langere tijd ingedrukt houden ofzo? Ik heb nu een HTC Hurricane, die gaat gewoon uit als ik de aan knop langere tijd ingedrukt houdt.
Bij de magician zet je eigenlijk enkel het scherm af. Het gevolg is dat je batterij nog altijd redelijk snel leegloopt. Bij een nieuwer toestel kan je hem echt afzetten en zo meer dan een week laten liggen zonder dat de batterij helemaal leeg is
-Mijn wizard is veel stabieler dan mijn magician ooit geweest is. De Magician loopte bij mij een keer in de week vast terwijl de Wizard eigenlijk nooit vastloopt. Dit kan ook echter aan de ROM liggen die ik had geinstalleerd... Dit is waarschijnlijk wel een probleem met de ROM denk ik, want op xda-developers.com zijn ze wel tevreden met de nieuwste ROM geloof ik.

Klopt, maar batterij hoeft niet echt duur te zijn op marktplaats/eBay
Inderdaad, je kan een batterij al voor een paar euro kopen op ebay. Ze hebben meestal niet zoveel capaciteit maar toch 75 procent van een nieuwe echte batterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberb0b2000
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-05 13:24
Heeft iemand het bestand AT_ORNL_11200_172_11200_Ship.exe nog voor mij?

Ik kan deze software niet meer vinden. Dit betreft de firmware voor een orange spv m500 mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baron
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-04 21:09
Bij XDA-developers is men erin geslaagd Windows Mobile 6.1 op de Magician te krijgen.
En ook Manilla 2D.

Afbeeldingslocatie: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=166354&stc=1&thumb=1&d=1237030012 Afbeeldingslocatie: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=166355&stc=1&thumb=1&d=1237030012 Afbeeldingslocatie: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=166356&stc=1&thumb=1&d=1237030012 Afbeeldingslocatie: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=166357&stc=1&thumb=1&d=1237030012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Probleem blijft alleen waarschijnlijk dat een lege batterij nogsteeds zorgt voor een reset...

Of is dat ook een softwarematig probleem van wm2003?

[ Voor 23% gewijzigd door MikeyMan op 16-03-2009 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
MikeyMan schreef op maandag 16 maart 2009 @ 11:54:
Probleem blijft alleen waarschijnlijk dat een lege batterij nogsteeds zorgt voor een reset...

Of is dat ook een softwarematig probleem van wm2003?
Er zit toch een backupbattery in? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baron
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-04 21:09
Don3k schreef op maandag 16 maart 2009 @ 12:22:

Er zit toch een backupbattery in? :S
Klopt en de gegevens blijven bewaard.
Maar het toestel geeft soms spontaan een reset. En de batterij is de schuldige. Als de batterij bv. koud is, gebeurt de reset veel vlugger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ja, of je vergeet je toestel een weekje op te laden... Istie mooi leeg, en kun je alles weer installeren...

Als dit met wm6.1 verholpen is, ben ik blij... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Jammer dat het alleen voor 128 S100's is.
Ik heb nog een 64 liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Same here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabelhout
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-06 12:08
Baron schreef op maandag 16 maart 2009 @ 12:36:
[...]

Klopt en de gegevens blijven bewaard.
Maar het toestel geeft soms spontaan een reset. En de batterij is de schuldige. Als de batterij bv. koud is, gebeurt de reset veel vlugger.
Dat is ook de reden dat ik mijn S100 aan de kant heb geschopt, ik kon alleen nog maar gesprekken voeren als het ding aan de lader lag. Kon toen gelukkig voor een prikkie een andere PDA overnemen.

.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonycd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-04 16:30
Aankomend weekend dan toch eens de WM6.1 op mijn MDA Compact knallen... ben benieuwd! Ding ligt al paar jaar ongebruikt in de kast, even het stof eraf blazen, opladen en flashen maar! Niet dat ik hem dan zal gebruiken, wat ik me herinner was de geluidskwaliteit bagger in vergelijking tot mijn Nokia's...WM6.5 gaat denk ik niet komen naar een 64mb device he...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Nu online
Volgens Cotulla komt er ondersteuning voor 64M in G9.5 rom(s).

Maar of het werkbaar zal zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonycd
Welke versie kan ik van Cotulla het beste installeren.. WWE_O1/O2/O3/O4? iig de WWE versie, want mijn Russisch is niet meer wat het geweest is... en dan nog enkele fixes? Zie veel verschillende staan, maar kan niet echt wijs worden uit de chaos. Ik zoek gewoon een standaard WM6.1 die stabiel is en gewoon werkt. Is het nog zo dat hij ook weer terug gezet wordt naar WM2003SE als hij leeg is of gaat hij terug naar een kale WM6.1? Kon dat nog niet echt opmaken uit de posts hier en op XDA..

[ Voor 54% gewijzigd door anthonycd op 28-08-2009 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
anthonycd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:22:
Welke versie kan ik van Cotulla het beste installeren.. WWE_O1/O2/O3/O4? iig de WWE versie, want mijn Russisch is niet meer wat het geweest is... en dan nog enkele fixes? Zie veel verschillende staan, maar kan niet echt wijs worden uit de chaos. Ik zoek gewoon een standaard WM6.1 die stabiel is en gewoon werkt. Is het nog zo dat hij ook weer terug gezet wordt naar WM2003SE als hij leeg is of gaat hij terug naar een kale WM6.1? Kon dat nog niet echt opmaken uit de posts hier en op XDA..
03 lijkt me het beste. Zijn aanzienbaar meer bugs in de laatste release en 03 draait stable en soepel hier. Als je batterij leeg is, en de backupbatterij ook dan gaat hij terug naar een kale 6.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonycd
Don3k schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:35:
[...]

03 lijkt me het beste. Zijn aanzienbaar meer bugs in de laatste release en 03 draait stable en soepel hier. Als je batterij leeg is, en de backupbatterij ook dan gaat hij terug naar een kale 6.1.
Ok, goed om te weten. Zal zo te zien eerst rom 1.12 moeten installen. Alleen nog even over het flashen, werkt dat echt alleen onder XP? Kan iemand dit nog bevestigen / ontkrachten? Anders moet ik maar een VM maken met XP als het niet onder Vista kan...

Edit
Via VMWare het USB-apparaat aan WinXP toegekend, update gedraait, WWE_03 en werkt tot op heden prima. Maar dit kan me toch niet echt bekoren. WM6.1 is hier toch niet echt lekker met de vinger te bedienen en de ervaring is heel anders dan op mijn iPod Touch. Het toestel mist WiFi, anders had ik hem zeker gebruikt als portable internet device, maar daar is mijn iPod toch beter in... Voorlopig gaat ie weer de kast in met deze update:)

[ Voor 27% gewijzigd door anthonycd op 01-09-2009 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

deel 13 en ik mag erbij :)

mijn iphone is ter reparatie weg, mijn oude HTC P3300 (MDA Compact III) had er ook al geen zin meer in en al mijn oude nokia's hebben geen internet. Dus een i-mate Jam gescoord voor weinig. In superstaat, maar helaas... speaker doet het niet voor telefoneren. De gewone geluiden speaker wel. Schijnt vaker voor te komen. Eens even op onderzoek uit! En 13 topics teruglezen ;)

Eens kijken of we 6.1 erop krijgen.

edit: 6.1 up and running. In 6.5 doet de camera het niet dus maar 6.1 gehouden

[ Voor 8% gewijzigd door Jazzper op 19-05-2010 00:02 ]

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChemRikki
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Grappig, hoe heb je zo snel een stabiele WinMo 6.1 gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

idd.. en belangrijker; hoe performt het in vergelijk met wm2003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:48
Openschroeven en de contacten schoonmaken en rechter buigen. Doet je mic het ook weer.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

MikeyMan schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 19:09:
idd.. en belangrijker; hoe performt het in vergelijk met wm2003
Haalde toevallig tijdens een opruimsessie de S100 tevoorschijn..met wat gepruts wm 6.5 erop en het werkt best wel geinig! Maar het grote minpunt/gebrek van de S100 komt er wel mee naar voren..nee niet de beperking in mhz of ram (alhoewel 64mb ram natuurlijk erg weinig is), maar wlan is nu helemaal een gemis :P 100% smooth is wm6.5 niet, maar het is zeker niet ergerlijk traag.

Blijft toch stiekem wel leuk, dat er nog roms gebakken worden voor een smartphone uit..2004 als ik me niet vergis. Blijft in de la liggen als reservetelefoon: af en toe de accu opladen en niks aan de hand :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:44
2Dutch schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 19:25:
[...]

Haalde toevallig tijdens een opruimsessie de S100 tevoorschijn..met wat gepruts wm 6.5 erop en het werkt best wel geinig! Maar het grote minpunt/gebrek van de S100 komt er wel mee naar voren..nee niet de beperking in mhz of ram (alhoewel 64mb ram natuurlijk erg weinig is), maar wlan is nu helemaal een gemis :P 100% smooth is wm6.5 niet, maar het is zeker niet ergerlijk traag.

Blijft toch stiekem wel leuk, dat er nog roms gebakken worden voor een smartphone uit..2004 als ik me niet vergis. Blijft in de la liggen als reservetelefoon: af en toe de accu opladen en niks aan de hand :)
Had ie geen wlan? Dat wist ik niet eens meer, haha. Staat me nu wel vaag iets bij van zoektochten naar wifi-uitbreiding via geheugenkaartjes of iets dergelijks.
Ik heb nog een ongebruikte Brando screenprotector liggen voor dit toestel. Interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Nu online
nobleone schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 10:46:
[...]

Had ie geen wlan? Dat wist ik niet eens meer, haha. Staat me nu wel vaag iets bij van zoektochten naar wifi-uitbreiding via geheugenkaartjes of iets dergelijks.
Ik heb nog een ongebruikte Brando screenprotector liggen voor dit toestel. Interesse?
Idd, ik heb nog een wlan module liggen is sd vorm :)
Grappig, die oude hardware.
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste