Ga dan via Marktplaats voor 'n Sandisk Ultra II 2.0 GB kaartje!Kiwitje schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 16:45:
Grrrrrrr! Dan ruil ik deze wel in, en neem ik een extra 1.0 gb kaartje...
Heb ik ook gedaan, kostte me 60 euro! Heb 1900 nog wat MB om te gebruiken
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb laats wat java games gedownload (*.Jar) die heb ik kunnen instaleren ik kan alleen niet al me knopjes gerbruiken omdat ie dan naar me callender etc springt.
Bestaat er ook nog een andere MIDlet Manager die ik kan gebruiken om dit soort games te spelen???
[afbeelding]
Ik wil dit dus tegelijk gebruiken.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Maar zijn die dan ook tegelijk te gebruiken of kan je zodra je gebeld word dan niet meer je navigatie gebruiken?timow schreef op maandag 03 juli 2006 @ 13:28:
max aantal connections is theorisch 255 volgens mij. Niet dat je dat ooit kunt halen.
Verwijderd
Phoolie schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 09:43:
[...]
Maar zijn die dan ook tegelijk te gebruiken of kan je zodra je gebeld word dan niet meer je navigatie gebruiken?
CLB schreef op maandag 03 juli 2006 @ 12:51:
Yes dit kan!
Verwijderd
´Phone stand´? Leg eens uit - wat bedoel je hier precies mee? Lijkt me wel handig namelijk (hoewel zo´n stylus best snel went).Jentae schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 21:16:
[...]
-sms'en gaat langzaam door stylus, vooral onderweg
Et voila, de PHONE stand voor sms invoer. Smsen met 1 hand
Iemand?Awkwarding schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 21:37:
Weet iemand toevallig wat de extended roms van de spv precies doen? Ik had al wel een lijstje van de T-mobile gezien. Maar is die van de SPV M500 (Orange dus) ook al voorbij gekomen?
Ik had dit lijstje van T-mobile gevonden:
Maar ik zoek er dus eentje over de Extended Roms van de Orange SPV M500..Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:47:
[...]
- BBConnect_HTC_PocketPC_TMO_England_2.0.1.43-47.cab (1,56 MB)
Blackberry Software
- BTHUSB_PATCH_AKU26.CAB (161 kB)
- CAB-Acrosoft-MMS-2.5.0.28-ENU-MagicianAKU2.6-13May06.CAB (2,92 MB)
MMS Configuratie Wizard software
- CAB-Certificate-TMO-16Sep05.CAB (70,2 kB)
- CAB-Customization-Magician-TMONL-03Jun05.CAB (55,2 kB)
Tmobile Customizatie meuk
- CAB-EmailWiz-2.0.0.6-PPC-TMNL-ENU-09Aug05.CAB (624 kB)
Email wizard voor het instellen van mail accounts.
- CAB-TaoJava-10.1.2.76-PPC-ENU-17Aug05.CAB (1,36 MB)
Midlet manager voor het spelen van java games
- Caller_ID_Magician_T-Mobile_WWE_RC22.CAB (1,33 MB)
Photo contacts (laat foto zien wanneer iemand belt) Geen roze phone pad..!!
- Camera_Wizard_Magician_T-Mobile_WWE_RC28_Customize.CAB (1,75 MB)
Draait de camera standaard in landscape mode
- Config.txt (1,26 kB)
config file die alle cabs laat installeren zo lijkt het
- Delete_vdisk_shortcut_WWE.sa.CAB (59,0 kB)
Delete de shortcut naar vdisk in de startup folder
- IntelliDialer_Magician_T-Mobile_WWE_RC20.CAB (231 kB)
Die mooie roze dialer van t-mobile
- IntelliPad_Magician_T-Mobile_WWE_RC20.CAB (1,44 MB)
Het toetsenbord van een gewoon mobieltje
- Remove_Favorites_MA_TMONL_112187.CAB (60,9 kB)
- THB_MDA_COMPACT.CAB (198 kB)
- TMNL_Customize_113125.sa.CAB (856 kB)
- TMNL_OperatorName_MA112178.sa.CAB (1,36 kB)
veranderd volgens mij iets in de GPRS / Provider instellingen.
- TMO_WallPaper.bmp (66,6 kB)
T-mobile achtergrond
- Zip_Magician_T-Mobile_WWE_RC20.CAB (414 kB)
Programma om zip files te openen.
- TPDisable.exe (4,5 kB)
- TPEnable.exe (4,5 kB)
- UA_Profile_TMO_Compact1.1.sa.CAB (61,2 kB)
- UXC_Magician_T-Mobile_WWE_NL_RC25.CAB (168 kB)
- Version_WWE.CAB (60,6 kB)
Waar kan ik de 1.13.00 radio rom downloaden?De extended roms van de Orange SPV M500
- AutoLock.exe
- AutoRun.exe
- BTHUSB_PATCH_AKU26.CAB
- CAB-ArcsoftMMS-2.0.0.20-Magician-Generic-ENU-27Dec04.CAB
- CAB-Customization-OrangeNL-Magician-25Feb05.sa.CAB
- Caller_ID_Magician_Generic_WWE_RC13.CAB
- Camera_Wizard_Artist_Orangee_WWE_RC18_Customize.CAB
- Config.txt
- Customize_suspend_resuming_Favorite.sa.CAB
- CV2.41.386_WWE.CAB
- Delete_vdisk_shortcut_WWE.sa.CAB
- Fonix2.0_UKEnglish0907_09282004.sa.CAB
- JMM101257_WWE_1004.CAB
- ONL_Connection_050314.CAB
- OrangeNL_112172_All.CAB
- OrangeNL_Add-Del_Link.sa.CAB
- ORNL_WAP_Push.sa.CAB
- PhonePad_Magician_Generic_WWE_RC12.CAB
- SmartDialing_Magician_Generic_WWE_RC13.CAB
- SPB_GPRS_v2.20(Build487)_WWE_1015.CAB
- TPDisable.exe
- TPEnable.exe
- USSD_Beep_20050511.CAB
- Version_UserAgent_112172.CAB
Ik heb trouwens wat nieuwe problemen die wellicht makkelijk op te lossen zijn.
Ik heb een wachtwoord ingesteld voor wanneer mijn telefoon langer dan 30 minuten niet gebruikt wordt. Maar soms wanneer ik dan gebeld wordt, kom ik niet uit het belmenu. Of een ander scherm waar hij dan opstaat. Ik moet dan op de een of andere manier bij het password scherm komen maar dat lukt niet. De enige oplossing die ik dan nog heb is een soft-reset.. Meer mensen die hier last van hebben, en toevallig ook een oplossing weten?
Hoe kun je een playlist maken bij Windows Media player?
Waar kan ik het wachtwoord voor mijn simkaart instellen, ik heb nu alleen voor me pda een wachtwoord (ik heb hier eerlijk gezegd nog niet echt naar gezocht.. maar ik zet het toch ff bij, misschien is het lastig om dit te doen
Kun je geen bestanden versturen via bluetooth? Hoe kan ik bijvoorbeeld foto's/filmpjes/mp'3/etc. via bluetooth naar een ander toestel sturen? IR beamen gaat wel maar BT?
En wat is de max snelheid die de pda aankan? Ik kan wel een snelle SD kaart kopen maar als de pda het toch niet aankan kan ik het geld beter besparen.
Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!
DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!
Open eens een nieuw bericht scherm (New > Message). Druk dan rechtsonder op het pijltje naast het toetsenbordje. Daar kun je verschillende dingen in kiezen. Klik op phone pad voor een telefoon standVerwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 19:44:
[...]
´Phone stand´? Leg eens uit - wat bedoel je hier precies mee? Lijkt me wel handig namelijk (hoewel zo´n stylus best snel went).
Heb ik 3 weken terug gehad.. moest gefixed worden door de verzekeraar..bwiep schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 17:19:
Misschien is de vraag al gesteld, maar kan hem niet vinden via de search.
Ik heb het probleem dat het externe speakertje (achterkant mda) niet meer werkt.
Oftewel ik hoor geen beltonen meer, of enig geluid uit windows.
(das vervelend bij tomtom).
Als ik onderin de micro-jack gebruik met headset hoor ik het geluid er wel uit. Dus is geen instelling of software wat niet meer werkt. Het toestel zit niet meerin garantien en volgens t-mobile kon het wel 75-100 euro gaan kosten om te repareren.
Heeft iemand dit als es eerder gehad/gezien...
Of weet iemand hoe je dat bovenste deel van de mda eraf krijgt? Om eens te zien of ik zelf wat kan prutsen...
nu doet ie het wel, maar mijn achterkant zit niet netjes op de telefoon.. bar slecht gedaan door ze.. had het in het begin niet opgemerkt, maar langzaamaan vallen de zijkantjes steeds verder naar buiten..
Exact, dat bedoel ik... dan wordt t smsen wel makkelijk. Zet wel je T9 uit, want die is hoogstwaarschijnlijk Engels.Awkwarding schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 21:57:
[...]
Open eens een nieuw bericht scherm (New > Message). Druk dan rechtsonder op het pijltje naast het toetsenbordje. Daar kun je verschillende dingen in kiezen. Klik op phone pad voor een telefoon stand

Eer aan je korf (haha)
Ik kon vroeger altijd me pin pas tegen me telefoon houden zonder dat me pinpas beschadigde, maar deze maand ben ik al 2 pinpassen kwijt geraakt doordat ze dicht bij elkaar kwamen. Ik weet ook wel dat ze je waarschuwen om je mobiel en pinpas niet bij elkaar op te bergen, maar had ik nog nooit last van gehad of heb ik altijd geluk gehad dat het goed ging. Ouderdom van de accu dat die meer magnetisch word ofzo? Pinpas in plastic hoesje is dat genoeg?
[edit]
ben namelijk nogal aant twijfelen of ik een Vario of een Nokia E61 zal nemen. Nadeel van die nokia is datie op Symbian draait, wat ik niet zo goed ken en ook geen progjes voor heb. En dat ie geen touchscreen heeft. Aan de andere kant stoor ik me daar bij de compact juist wel eens aan.
[ Voor 57% gewijzigd door Dandelion op 05-07-2006 19:01 ]
Want ik heb bijvoorbeeld bij service center nummer van je service provider het volgende: +31626000230. Ik neem aan dat dit voor orange specifiek is? Ik heb zelf Telfort, welk nummer moet ik dan hier invullen, en wat maakt het verschil uit? (het staat onder message > tools > option > accounts (tab onderaan) > * text messages)
Kan ik trouwens ook de T-mobile firmware erop zetten en dan zonder de extended roms van T-mobile maar met een aantal extended roms van Orange? (orange rom is 1.12.00 en die van t-mobile 1.13.00)
En zijn er instellingen die gewijzigd moeten worden omdat ik Telfort heb en geen T-mobile of Orange?
Phone pad? Dat kan ik niet kiezen hoor! Ik zie Block recognizer, intellipad, keyboard, letter recognizer en transcriber!Awkwarding schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 21:57:
[...]
Open eens een nieuw bericht scherm (New > Message). Druk dan rechtsonder op het pijltje naast het toetsenbordje. Daar kun je verschillende dingen in kiezen. Klik op phone pad voor een telefoon stand
Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen
Dat is het servicecentrum van Telfort, hoef je niet meer aan te passen. Als je een T-Mobile ROM erop zet, zul je zelf de instellingen moeten aanpassen naar Telfort, met betrekking tot GPRS en MMS: het zal al ingesteld zijn op T-Mobile, daarmee krijg je geen contact op het Telfortnet ;-)Awkwarding schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 20:45:
[...]Want ik heb bijvoorbeeld bij service center nummer van je service provider het volgende: +31626000230. Ik neem aan dat dit voor orange specifiek is? Ik heb zelf Telfort, welk nummer moet ik dan hier invullen, en wat maakt het verschil uit? (het staat onder message > tools > option > accounts (tab onderaan) > * text messages)
[...]
Verwijderd
Ik zou je intellipad eens proberen...warrie schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 21:31:
[...]
Phone pad? Dat kan ik niet kiezen hoor! Ik zie Block recognizer, intellipad, keyboard, letter recognizer en transcriber!
[ Voor 6% gewijzigd door warrie op 06-07-2006 00:27 ]
Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen
Heb ooit voor me werk een XDA gehad, daar kreeg ik als de accu niet vol genoeg meer was ook een foutmelding bij het syncen met exchange, als ik dan de lader er aan hing was het nog steeds.warrie schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 00:27:
Heeft er iemand trouwens ook problemen bij het synchroniseren met een Exchange server? Ik krijg iedere keer een sync_5 error . Weet iemand of er ergens een fout-log wordt bijgehouden van de uitwisseling?
Toestel even een resetje geven en het werkt weer.
Wat je ook nog kan proberen is om te kijken of je er op de volgende manier wel bij komt:
in je browser op je telefoon even het volgende adres invullen: [adres exchange server]/oma
Dank voor je reactie, ben erg blij dat er gereageerd wordt. Ik had inderdaad al de fout gegoogled, maar dat heeft men het steeds over 'teveel agenda items'. Het probleem treedt bij mij echter op, ook als ik ALLEEN de inbox selecteer om te synchroniseren. Ook als ik dan aangeef dat ik alleen de mails van afgelopen dag wil synchen geeft ie de sync_5 error.Phoolie schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 15:05:
http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;842541 <-- had je dat al gezien, misschien dat dat het is.
Wat je ook nog kan proberen is om te kijken of je er op de volgende manier wel bij komt:
in je browser op je telefoon even het volgende adres invullen: [adres exchange server]/oma
Hard reset levert ook niks op. Het werkte vroeger overigens wel altijd. Zou het ermee te maken kunnen hebben dat ik nu wat extra submappen in mijn inbox heb aangemaakt?
De exchange-server is overigens http://fobomail.tudelft.nl. Via internet explorer werkt het wel, maar dan wordt er dus niks gesyncht....hulp is zeeeer welkom!
Mapjes moet wel gewoon goed gaan, misschien dat er een mailtje tussen staat waar die problemen mee heeft ofzo.warrie schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 01:21:
[...]
Dank voor je reactie, ben erg blij dat er gereageerd wordt. Ik had inderdaad al de fout gegoogled, maar dat heeft men het steeds over 'teveel agenda items'. Het probleem treedt bij mij echter op, ook als ik ALLEEN de inbox selecteer om te synchroniseren. Ook als ik dan aangeef dat ik alleen de mails van afgelopen dag wil synchen geeft ie de sync_5 error.
Hard reset levert ook niks op. Het werkte vroeger overigens wel altijd. Zou het ermee te maken kunnen hebben dat ik nu wat extra submappen in mijn inbox heb aangemaakt?
De exchange-server is overigens http://fobomail.tudelft.nl. Via internet explorer werkt het wel, maar dan wordt er dus niks gesyncht....hulp is zeeeer welkom!
Grtz Burner
Edit laat maar gevonden
Voor de gene die dit ook zoeken
http://divx.ppccool.com/
[ Voor 12% gewijzigd door 0Burner0 op 07-07-2006 15:01 ]
Verwijderd
CLB schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:56:
Ik spring even in op Kiwi's situatie!
Echt heel erg weird is 't inderdaad!
Ik heb even met Kiwi gesproken op MSN en hem toen de laatste TCPMP-versie gestuurd samen met de audio-plugin. Deze twee heb ik zelf ook geinstalleerd en werken perfect op m'n Qtek S200!
Mja dat terzijde.
Ik heb 'm dus 2 filmbestandjes toegestuurd!
Een stukje van 'n film die ik terplekke even ripte, maar dit stukje film werkte niet!
@ Kiwi: Ik denk dat dat lag, omdat ik niet heel 't .avi bestand ripte maar, maar 'n klein gedeelte en zodoende niet kon afspelen
Daarna vond ik nog een klein .avi bestandje, even geconverteerd naar .mp4 en deze werkte wel!
Maarja waarom hij geen grote films kan afspelen van 200 MB vat ik niet!
Ik dacht dat 't eventueel nog kon liggen aan de Storage ruimte op z'n toestel..?
Hij maakt gebruik van 'n S100 met 64 MB intern geheugen! Ik weet niet of er tijdens 't afspelen van 'n film een soort van buffer nodig is ofzo van 'n aantal MB? Dit heb ik zelf bedacht hoor, of 't klopt weet ik niet...
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
De laatste tijd komt het vaak voor dat er geen geluid meer wordt afgespeeld of geen vibratie als iemand mij belt. Wanneer ik dan gebeld wordt komt er wel het icoontje bovenin te staan dat je gebeld wordt, maar verder helemaal niets.
Wanneer ik de telefoon een soft-reset geef (met pennetje) dan functioneerd alles weer naar behoren.
Ik heb de M500 van Orange met de nieuwe update van Orange.
Voor de rest, naast Magic Button, geen bijzonderen software erop staan.
Heb ook gezocht, maar met de zoekwoorden "m500 gaat niet over" of "geen geluid" krijg ik te veel resultaten.
maar ik wil ook van die overige rotzooi af.
ik heb de tut gevolgd voor leken, en dat is vlekkenloos verlopen, maar ik zou de ingewikkelde tut ook graag doorlopen.
ik heb zelf vodafone, dus nix te maken met t-mobile
maar de SmartDialing_WWE_RC11.CAB en de PhonePad_WWE_RC10.CAB kan ik nergens meer vinden.
heeft iemand deze files nog op zijn schijf staan?
bij voorbaat dank
Who the fuck is General Failure? And why is he reading my harddisk?
thnx, ik heb hem nu geinstalleerd.timow schreef op maandag 10 juli 2006 @ 15:47:
Is al eerder gevraagd.. een cabje dat DKToday heet. ff zoeken.
Kan ik DKToday toevallig ook onder een tab van spb pocket plus zetten?
En spb weather, die kan de informatie via gprs en via active sync binnenhalen toch? Kun je instellen dat hij het alleen via active sync doet? Ik heb namelijk geen zin in extra onkosten, zo belangrijk vind ik het weer nu ook weer niet
Verwijderd
Als je toch spb pocket plus gebruikt kun je net zo goed ook instellen dat je via gprs laat updaten. Dan gaat die verbinding toch haperen (kwam er vandaag weer achter waarom ik dat programma niet op mijn pocket pc wil. Na een hard reset het toch weer een kans gegeven, maar kon vanochtend ineens niet meer connecten met internet)Awkwarding schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 09:48:
[...]
thnx, ik heb hem nu geinstalleerd.
Kan ik DKToday toevallig ook onder een tab van spb pocket plus zetten?
En spb weather, die kan de informatie via gprs en via active sync binnenhalen toch? Kun je instellen dat hij het alleen via active sync doet? Ik heb namelijk geen zin in extra onkosten, zo belangrijk vind ik het weer nu ook weer niet
? met spb pocket plus via gprs laten updaten? dat wil ik dus juist nietVerwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 10:53:
[...]
Als je toch spb pocket plus gebruikt kun je net zo goed ook instellen dat je via gprs laat updaten. Dan gaat die verbinding toch haperen (kwam er vandaag weer achter waarom ik dat programma niet op mijn pocket pc wil. Na een hard reset het toch weer een kans gegeven, maar kon vanochtend ineens niet meer connecten met internet)
ik heb trouwens nog geen problemen met spb pocket plus. Zowel op mijn 1.13.00@S100 als op mijn 1.12.00@SPV M500
Hoe kun je trouwens bestanden versturen via bluetooth naar een andere telefoon. En plaatjes/mp3's/etc. ontvangen via bluetooth?
Ik heb op de qtek Pocket Bluetooth Tools (1.0.1.2) geinstalleerd en gepaired met mijn PC waar ik op het einde ActiveSync aangevinkt heb.
Als ik daarna via ActiveSync "Connect via BT with Computer" doe krijg ik wel te zien: "Opening Port" en daarna "Connecting te Host" waar ik ook een melding krijg dat de pda connectie wil maken op de PC, maar daarna wordt de verbinding verbroken.
Wat doe ik fout?
Read error : 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection!
en hoelang kan je filmen met dat ding? zit er een limiet op?
[ Voor 35% gewijzigd door Don3k op 12-07-2006 11:59 ]
Ik ga nu naar huisObi Wan Kinobi schreef op maandag 10 juli 2006 @ 17:57:
maar de SmartDialing_WWE_RC11.CAB en de PhonePad_WWE_RC10.CAB kan ik nergens meer vinden.
bij voorbaat dank
ik moest de verbindingsinstelling bij AS op de pc instellen op COM4Tuurbo_Online schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 00:02:
Na enkele topics te hebben doorgelezen loop ik tegen het probleem aan dat ik mijn Qtek S100 niet via Bluetooth gesync't krijg met mijn PC.
Ik heb op de qtek Pocket Bluetooth Tools (1.0.1.2) geinstalleerd en gepaired met mijn PC waar ik op het einde ActiveSync aangevinkt heb.
Als ik daarna via ActiveSync "Connect via BT with Computer" doe krijg ik wel te zien: "Opening Port" en daarna "Connecting te Host" waar ik ook een melding krijg dat de pda connectie wil maken op de PC, maar daarna wordt de verbinding verbroken.
Wat doe ik fout?
limiet kun je instellen. Zonder limiet filmt hij gewoon tot het geheugen op de telefoon zelf vol is volgens mij (filmpje is dus altijd kleiner dan 64mbDon3k schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 08:53:
hmm.. iemand die zijn S100 / MDA Compact weg zou willen doen?
Het scheelt ook als je je bluetooth dongle juist installeerdAwkwarding schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 00:15:
[...]
ik moest de verbindingsinstelling bij AS op de pc instellen op COM4
Het werkt nu allemaal, toch bedantk voor je reactie!
Read error : 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection!
en als je een dikke kaart van 1gb hebtAwkwarding schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 00:15:
limiet kun je instellen. Zonder limiet filmt hij gewoon tot het geheugen op de telefoon zelf vol is volgens mij (filmpje is dus altijd kleiner dan 64mb)
Wat Awkwarding volgens mij bedoelt is dat hij het filmpje eerst opneemt op de telefoon zelf (ivm het uitvallen van een kaartje) en na het filmen pas op je kaartje zet.
Maar dat weet ik niet zeker, dus... een filmpje van 64 MB is wel fokking lang
Eer aan je korf (haha)
Daar zijn ze dan je kunt ze vinden onder: www.smattie.nl/s100Obi Wan Kinobi schreef op maandag 10 juli 2006 @ 17:57:
bij voorbaat dank
*link verwijderd*
[ Voor 8% gewijzigd door Eggy op 13-07-2006 19:23 ]
Om bovenstaande vraag weer even naar voren te brengen + het volgende:intermusic schreef op maandag 10 juli 2006 @ 16:10:
Geen geluid / geen vibratie als er gebeld wordt.
De laatste tijd komt het vaak voor dat er geen geluid meer wordt afgespeeld of geen vibratie als iemand mij belt. Wanneer ik dan gebeld wordt komt er wel het icoontje bovenin te staan dat je gebeld wordt, maar verder helemaal niets.
Wanneer ik de telefoon een soft-reset geef (met pennetje) dan functioneerd alles weer naar behoren.
Heb ook gezocht, maar met de zoekwoorden "m500 gaat niet over" of "geen geluid" krijg ik te veel resultaten.
SMSjes worden niet direct verstuurd.
Wanneer ik een SMS compileer, het nummer heb ingetoetst en druk op 'SEND' wordt de sms vaak niet direct weggestuurd. Dit gebeurd voornamelijk wanneer na het versturen de telefoon op standby wordt gezet. Pas wanneer er 'wat voor handeling maar ook' gedaan wordt (openen startmenu bv.) dan komt er pas de melding dat het bericht verstuurd is. Pas dan is deze ook daadwerkelijk verstuurd. (ontvanger zegt vaak veel te laat de berichtjes te ontvangen).
Meerdere mensen ervaring hiermee?
Daar zijn ze dan je kunt ze vinden onder: www.smattie.nl/s100
super. dank je wel.
heb ondertussen weer zitten broeden op een nieuwe vraag, namelijk
heeft iemand de originele laatste qtek s100 rom toevallig ?
ik heb mda compact, en met mijn imei kan ik niet regge op de qtek site voor downloads
Dit staat er op de (mobiele) website van ABN AMRO:
Je zou verwachten (op grond van de derde weergegeven optie dat het zou moeten werken, maar als ik met mijn M500 in wil loggen krijg ik de volgende mededeling:Mobiel Bankieren ..
.. van ABN AMRO is beschikbaar op een breed scala van platformen en devices. Ook voor u? De makkelijkste manier is proberen. Bankiert u al via internet? Dan kunt u meteen aan de slag.
Afhankelijk van uw device krijgt u via ABN AMRO Home en Betalen of Beleggen de aanlogpagina, anders krijgt u een alternatieve tekst. De volgende combinaties werken zeker:
* WAP: zie Internet Bankieren
* i-Mode: 341i devices en NEC400
* PDA's met browser
* Smartphones
Kijk ook op www.abnamro.nl/mobiel voor meer info.
info & acties
ABN AMRO home
voorwaarden
Heeft iemand anders het aan de praat gekregen met een M500/MDA Compact?Helaas betalen via uw toestel wordt door onze dienst niet ondersteund. Check mobiel bankieren binnen de infopagina's voor meer informatie.
weet iemand hoe deze te repareren? display fixer?
Ik heb het hele forum doorgelezen(ja, veeeel werk:D), maar ik heb nog een paar vraagjes.
Ik heb een simlockvrije MDA-Compact, heb de logo's verwijderd met het suikerklontje,
Verder heb ik een vraag over mn GPRS connectie. Deze wil ik zo instellen dat de verbinding niet automatisch verbreekt, bijvoorbeeld met MSN is er wel eens een tijdje geen dataverkeer en gaat GPRS uit, ben ik dus offline. hoe is dit in te stellen?
Alvast bedankt,
Martijn
Voor in de auto dan..
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !
Verwijderd
1) Je gehele telefoon zal dan leeg zijn, dus alles wat je wilt behouden zul je moeten backuppen (zie het als je c: schijf leeggooien)awwexl schreef op maandag 17 juli 2006 @ 15:15:
Hallo,
Ik heb het hele forum doorgelezen(ja, veeeel werk:D), maar ik heb nog een paar vraagjes.
Ik heb een simlockvrije MDA-Compact, heb de logo's verwijderd met het suikerklontje,NU wil ik eigenlijk graag de nieuwe Qtek Rom erop zetten, deze kan ik zo downloaden bij Qtek, maar wat zijn de gevolgen als ik zoiets doe? Moet ik alles backuppen?
Verder heb ik een vraag over mn GPRS connectie. Deze wil ik zo instellen dat de verbinding niet automatisch verbreekt, bijvoorbeeld met MSN is er wel eens een tijdje geen dataverkeer en gaat GPRS uit, ben ik dus offline. hoe is dit in te stellen?
Alvast bedankt,
Martijn
2) Geen idee
NeeSpam schreef op maandag 17 juli 2006 @ 15:19:
Ik heb een vraag : bestaat er zoiets als een afstandbediening via USB of Bluetooth voor dit ding ? Ik zit de laatste tijd muziek te luisteren terwijl ik TomTom draai en ff skippen door de map is niet zo makkelijk met Media Player. Iets externs wat ook de gelijk de ID3 tag laat zien zou handig zijn....
Voor in de auto dan..
Ok, en wat is voordeel van deze nieuwe rom? Wat kan ik dan meer, en wat is beter?Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 16:08:
[...]
1) Je gehele telefoon zal dan leeg zijn, dus alles wat je wilt behouden zul je moeten backuppen (zie het als je c: schijf leeggooien)
2) Geen idee
Tnx!
Verwijderd
Daar zitten dan een hoop fixes in. Maar het is misschien zinniger om eerst te kijken wat je huidige ROM is voor je er eenzelfde of mindere overheen zet. Dit kun je oa zien bij het opstarten van je telefoon (rechtsonderin).awwexl schreef op maandag 17 juli 2006 @ 16:13:
[...]
Ok, en wat is voordeel van deze nieuwe rom? Wat kan ik dan meer, en wat is beter?
Tnx!
Yup, dat had ik al gedaan, ik heb versie 1.01.00 WWE, deze is volgens mij vrij oud al!Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 16:16:
[...]
Daar zitten dan een hoop fixes in. Maar het is misschien zinniger om eerst te kijken wat je huidige ROM is voor je er eenzelfde of mdere overheen zet. Dit kun je oa zien bij het opstarten van je telefoon (rechtsonderin).
Ik wil sowieso graag van die T-Mobile templates af!
Verwijderd
Dan zal de nieuwste (1.13) een enorme verbetering op gaan leveren. Wat je het beste kan doen is noteren wat je er op hebt staan en zorgen dat je dit na het updaten ook weer terug kan zetten. Backuppen na een rom update wil nog wel eens voor problemen zorgen.awwexl schreef op maandag 17 juli 2006 @ 16:51:
[...]
Yup, dat had ik al gedaan, ik heb versie 1.01.00 WWE, deze is volgens mij vrij oud al!
Ik wil sowieso graag van die T-Mobile templates af!
Verwijderd
Dat probleem heb ik dus ook met de 2gb sd card van TakeMS 133x!Kiwitje schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:42:
Volgend probleem... Ik heb vandaag mijn nieuwe 2.0 GB SD kaartje binnen, geformateerd enzo, maar hij geeft aan dat het maar 912MB is. Als FAT32 geformateerd in windows. Iemand een idee hoe ik dit wel als 2.0 GB (of iig in de buurt daarvan..) kan gebruiken?
Ook herkend ie em niet op mn Qtek S100. Als ik het kaartje er in stop, krijg ik de melding: Do you want to try to format this storage card to make it readable? This will permanently delete any files on the card.
Als ik dat doe, herkend ie em nog niet... SD kaartje is merkloos, voor 39 euro bij Alternate besteld.
Ik heb contact gehad met Club Imate en vertelde mij het volgende:
well have not tested every brand and we do not guarantee third party hardware such as SD cards to work with our devices, but we are sure that the device should support up to 2 GB sd cards and we do have customers that have Sd cards with that size and work fine
maar goed daar heb ik weinig aan, iemand een idee hoe ik de sd-card kan formateren, zodat ie wel in mijn imate jam herkend wordt? De sd-card zelf is btw niet defect, want hij doet het in mijn digicam gewoon zoals het moet.
Verwijderd
Pretec 4GB SD card exchanged for a Pretec 4GB MMC+ card and it works fine.
op: http://www.expansys.com.gr/forumthread.asp?code=I-MATE_JAM&thread=819
Verwijderd
Op verzoek van T-Mobile heb ik de nieuwste software gedownload, http://www.t-mobile.nl/software, hierdoor staat onderstaande op mijn telefoon. Verder niets geinstalleerd.
Ook werd me geadviseerd de simcard eens in een ander toestel te plaatsen, dit heb ik nog niet getest. Ik denk nl. dat het aan het toestel ligt en niet aan de simcard of het netwerk. Ik heb op dit moment nog geen reserve toestel om dit te testen. Lastige is ook dat je het zelf niet merkt, je moet het vaak van andere mensen horen dat je niet bereikbaar bent. En soms gaat het een aantal dagen goed, tenminste dat lijkt zo.
MDA Compact - T-Mobile
Rom version: 1:13:00 WWE
Rom date: 08/18/05
Radio version: 1:12:00
Protocol version: 1337.42
ExtRIN version: 1:13:132 WWE
Hebben meer mensen hier last van, of last van gehad? Weet iemand een oplossing?
ik heb hier al heel lang last van en ik doe elke ochtend een softreset waarmee het probleem is opgelost.Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 10:52:
Ik krijg steeds vaker te horen dat ik onbereikbaar ben. Op dit momenten staat de telefoon gewoon aan en heb ik voldoende bereik, tenminste zo lijkt het. Als ik dan met een ander toestel m'n nummer bel krijg ik inderdaad gelijk de voicemail.
Op verzoek van T-Mobile heb ik de nieuwste software gedownload, http://www.t-mobile.nl/software, hierdoor staat onderstaande op mijn telefoon. Verder niets geinstalleerd.
Ook werd me geadviseerd de simcard eens in een ander toestel te plaatsen, dit heb ik nog niet getest. Ik denk nl. dat het aan het toestel ligt en niet aan de simcard of het netwerk. Ik heb op dit moment nog geen reserve toestel om dit te testen. Lastige is ook dat je het zelf niet merkt, je moet het vaak van andere mensen horen dat je niet bereikbaar bent. En soms gaat het een aantal dagen goed, tenminste dat lijkt zo.
MDA Compact - T-Mobile
Laatst heb ik wat gelezen over een programma waarmee taken gedefineerd kan worden. Dus je zou bijvoorbeeld elke dag je MDA een softreset kunnen laten doen (en ook meteen je password laten invullen) om 6 uur ofzo. Heb de applicatie zelf nog niet getest. Succes ermee.
http://ppcsoft.narod.ru/english/
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem gehad met T-Mobile. Verschillende toestellen geprobeerd en overal dezelfde ongein. T-Mobile kon dit niet oplossen. Verdere actie is uitgebleven en nu overgestapt naar Orange. Geen problemen meer (op SPV M500). Mijn conclusie is dat het een T-mob probleem is en niet zozeer een toestelprobleem.Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 10:52:
Ik krijg steeds vaker te horen dat ik onbereikbaar ben. Op dit momenten staat de telefoon gewoon aan en heb ik voldoende bereik, tenminste zo lijkt het. Als ik dan met een ander toestel m'n nummer bel krijg ik inderdaad gelijk de voicemail.
MDA Compact - T-Mobile
Ja, met een beetje zoekwerk kom je op Pocket BT tools uit.Don3k schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 21:08:
Ik gebruik een bluetooth gps ontvanger.. maar ieder keer als ik hem aanzet moet ik hem verwijderen en opnieuw pairen. je kan niet zeg maar reconnecten, is hier een oplossing voor?
Vorige week 1 keer gehad en met een softreset verholpen. Heb dit nog nooit eerder meegemaakt en ben niet iemand die steeds de ROM update (ben dr huiverig voor en het ding werkt verder perfect) dus die versie zal wel antiek zijn in jullie ogenVerwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 10:52:
MDA Compact - T-Mobile
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
ik heb er een te koopDon3k schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 08:53:
hmm.. iemand die zijn S100 / MDA Compact weg zou willen doen?
bijna een jaar oud
met doos, bon en boekjes en SD 256mb en extra styli
geen kras op scherm
simlock VRIJ
+ bluetooth gps +tomt tom 5.0 benelux+hoofdwegen europt en IGO heel europa
+ autohouder
€299,-
[ Voor 33% gewijzigd door GUZA op 24-07-2006 03:26 ]
Verwijderd
Ik heb inmiddels weer contact gehad met T-Mobile en ze hebben me gevraagd het toestel ter reparatie aan te bieden. Ik heb een envelop thuis gehad en moet een kopie van het contract en een omschrijving van het probleem erbij doen. Dit neemt ongeveer 15 werkdagen, drie weken in beslag. Ik vind dit wel lang maar regelmatig onbereikbaar zijn is ook niks.Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 22:35:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem gehad met T-Mobile. Verschillende toestellen geprobeerd en overal dezelfde ongein. T-Mobile kon dit niet oplossen. Verdere actie is uitgebleven en nu overgestapt naar Orange. Geen problemen meer (op SPV M500). Mijn conclusie is dat het een T-mob probleem is en niet zozeer een toestelprobleem.
Ik ben benieuwd!
Nu wil ik internetten en mailen vanuit remotedisplay, maar dan kan ik mijn GPRS verbinding niet selecteren, omdat activesync connectivity inpikt en ik niet met GPRS meer kan inbellen
Hoe is dit te omzeilen?
Net te laat, heb er net een op de kop kunnen tikken.. alles nog in doos enzo, met gps en wel met simlock.. voor 100euro.. koopje dusGUZA schreef op maandag 24 juli 2006 @ 01:15:
[...]
ik heb er een te koop
bijna een jaar oud
met doos, bon en boekjes en SD 256mb en extra styli
geen kras op scherm
simlock VRIJ
+ bluetooth gps +tomt tom 5.0 benelux+hoofdwegen europt en IGO heel europa
+ autohouder
€299,-
Krijg em terug met de mededeling dat er oxidatie is aangetroffen in het toestel dus is het toestel total loss
zei ik tegen die man bij t-mobile dat dat ding nog nooit water heeft gezien.
zegt hij maar waarschijnlijk dat u hem in uw broek heeft en dan door het zweet is het toestel kapot gegaan.
Ik heb altijd mijn telefoon in mijn broekzak zei ik tegen hem ook mijn vorige telefoons en die doen het nu nog! maar daar kon hij niks mee...
Nu weet ik dat er onder de simkaart een wit papiertje zit die roze kleurt door het meest geringe water en deze is nog gewoon wit! dus wat nou water...
Nu kan ik dus een ander toestel krijgen voor 60 euro (mda vario die dikke) maar dan moet ik weer voor een jaar langer tekenen daaro. plus dat ik die vario minder vind eigenlijk.
Mooi niet gedaan dus he stel mafkezen.
Ik zal het hoofd-kantoor ff aanschrijven over hoe en wat want een telefoon moet je toch gewoon in je broekzak kunnen steken? (ik zweet helemaal niet veel eigenlijk)
Heb er toe het TomTom pakket bij gekocht en al en ook nog speciaal een beugel voor bij laten maken zodat ie mooi naast mijn auto radio zit en dus niet met zo'n lelijke zuignap op het raam (diet het nooit goed heeft gedaan)
Ik zal jullie op de hoogte houden over de verdere afhandelingen...
die van hen is mooi....
Ligt het aan mijn rom? (1.12.00) of moet ik het opnieuw instaleren ofzo?
Verwijderd
Je kijkt wel bij een maandelijks overzicht en niet een totaal?Awkwarding schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 19:21:
Ik heb DKToday op mijn telefoon staan, maar hij reset helemaal niet. Hij blijft de minuten optellen, ook al is de maand voorbij. Ik heb bij instellingen ook al de datum veranderd enzo, maar hij blijft na een maand gewoon doortellen.. hoe komt dit? hoe los ik dit op?
Ligt het aan mijn rom? (1.12.00) of moet ik het opnieuw instaleren ofzo?
Waarom zijn de meeste bedrijven nooit thuis als je voor garantie komt.sjorsfeenema schreef op maandag 24 juli 2006 @ 19:18:
tsss heb vanmiddag m'n mda compact opgehaald bij de t-mobile shop omdat de kleuren niet goed worden weergegeven.
Krijg em terug met de mededeling dat er oxidatie is aangetroffen in het toestel dus is het toestel total loss............................................
.........................................................................
Ik zal jullie op de hoogte houden over de verdere afhandelingen...
Ik schrok laatst ook ff me MDA ging uit toen ik worms aan het spelen was en ik gebeld werd.
Ik een soft reset gedaan ging goed tot ik me pin van me tel in voerde weer uit.
Nog x zelfde verhaal maar dan cancel bij de pin bleef ie aan maar starte ik me camera op ging ie ook uit.
Bleek nou waarschijnlijk over verhit
ik heb alleen today en monthly? geen totaal..Verwijderd schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 22:00:
[...]
Je kijkt wel bij een maandelijks overzicht en niet een totaal?
nog een ander iets vandaag, ik wisselde ff mijn sd-card. stopte toen me oude terug, maar deze was helemaal in de war ofzo. Opeens meerdere mappen, en vreemde tekens enzo. Dit had ik al 1 of 2 keer gehad, maar toen was het na een soft reset of opnieuw de card erin opgelost. Maar nu, meerdere soft resets en opnieuw erin stoppen later is hij nog steeds vertyfd.. zijn mijn bestanden op de kaart nog te redden of..? Ik heb ook al via active sync op de kaart gekeken, maar helaas hetzelfde verhaal..
Iemand een oplossing voor bovenstaand probleem?PnD schreef op maandag 24 juli 2006 @ 14:22:
Ik gebruik Activesync remote display om via de computer op mijn MDA te werken.
Nu wil ik internetten en mailen vanuit remotedisplay, maar dan kan ik mijn GPRS verbinding niet selecteren, omdat activesync connectivity inpikt en ik niet met GPRS meer kan inbellen
Hoe is dit te omzeilen?
en weet iemand een programma waarmee ik mp3's/foto's/etc. naar andere toestellen kan sturen via bluetooth? of weet iemand hoe je dat gewoon kunt doen als dat kan? Ik kan alleen via IR bestanden versturen en dat is heel erg traag...Awkwarding schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 02:28:
[...]
ik heb alleen today en monthly? geen totaal..
nog een ander iets vandaag, ik wisselde ff mijn sd-card. stopte toen me oude terug, maar deze was helemaal in de war ofzo. Opeens meerdere mappen, en vreemde tekens enzo. Dit had ik al 1 of 2 keer gehad, maar toen was het na een soft reset of opnieuw de card erin opgelost. Maar nu, meerdere soft resets en opnieuw erin stoppen later is hij nog steeds vertyfd.. zijn mijn bestanden op de kaart nog te redden of..? Ik heb ook al via active sync op de kaart gekeken, maar helaas hetzelfde verhaal..
Gewoon naar 'n bestandje gaan wat je wil verzenden via ' file explorer' daar druk je op ' beam file' en dan worden zowel de infrarood als de BT-verbindingen gezocht! Gewoon even geduld hebben dus!Awkwarding schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 18:27:
ff mezelf quoten van de vorige pagina![]()
[...]
en weet iemand een programma waarmee ik mp3's/foto's/etc. naar andere toestellen kan sturen via bluetooth? of weet iemand hoe je dat gewoon kunt doen als dat kan? Ik kan alleen via IR bestanden versturen en dat is heel erg traag...
Heb je destijds van T-Mobile ook een nieuwe simkaart gekregen? Wellicht was een simswap de oplossing.Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 22:35:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem gehad met T-Mobile. Verschillende toestellen geprobeerd en overal dezelfde ongein. T-Mobile kon dit niet oplossen. Verdere actie is uitgebleven en nu overgestapt naar Orange. Geen problemen meer (op SPV M500). Mijn conclusie is dat het een T-mob probleem is en niet zozeer een toestelprobleem.
Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl
Hoi Sipke,Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 14:11:
[...]
Ik heb inmiddels weer contact gehad met T-Mobile en ze hebben me gevraagd het toestel ter reparatie aan te bieden. Ik heb een envelop thuis gehad en moet een kopie van het contract en een omschrijving van het probleem erbij doen. Dit neemt ongeveer 15 werkdagen, drie weken in beslag. Ik vind dit wel lang maar regelmatig onbereikbaar zijn is ook niks.
Ik ben benieuwd!
Als je deze reparatie via ons in de T-Mobile shop doet hebben wij een leentoestel voor je.
Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl
Vervangen jullie ook buiten kant van de mda?? mijne zit helemaal onder de krasse en deuken.Flaterik schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 10:33:
[...]
Hoi Sipke,
Als je deze reparatie via ons in de T-Mobile shop doet hebben wij een leentoestel voor je.
Zo ja hoeveel kost dat?
owja dat doet hij wel zo ja, raar dat het me niet eerder ogevallen was..CLB schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 19:12:
[...]
Gewoon naar 'n bestandje gaan wat je wil verzenden via ' file explorer' daar druk je op ' beam file' en dan worden zowel de infrarood als de BT-verbindingen gezocht! Gewoon even geduld hebben dus!
maar als ik een bestand van bijvoorbeeld ongeveer 7mb wil versturen mislukt hij steeds, en een klein bestand van 200kb ofzo lukt wel. waar ligt dit aan?
En hoe kan ik bestanden ontvangen? niemand kan iets naar mij toesturen. Als iemand mij iets toestuurd krijg ik zo'n wizzardding en kan ik kiezen voor netwerk/active sync/modem als het goed is (dat schermpje waar 5 dingen op staan, 3 boven 2 onder. bij de eerste linksboven is dan netwerk meen ik, kun je com-poort kiezen enzo, 2e is active sync en de 3e is modem, de onderste 2 kun je niet aanvinken) maar verder dan dat kom ik niet..
Ik heb op ebay een veiling gewonnen en voor 152 euro heb ik dan het toestel met alles wat standaard in de doos zat. (256mb, usb kabel enz...). Het toestel is volgens de verkoper niet veel gebruikt maar dat valt natuurlijk niet te controleren.
Is dit een redelijk prijs? Je kan het toestel nu niet meer nieuw kopen en het is al wel even op de markt. Kan er iemand van jullie getuigen hoe goed de batterij het nog doet na 1 jaar?
Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB
mijn batterij doet het prima, met gemak 3 dagen, en meestal langer.FragileM64 schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 16:54:
Wat is ongeveer een goede prijs voor dit toestel 2de hands aan te schaffen?
Ik heb op ebay een veiling gewonnen en voor 152 euro heb ik dan het toestel met alles wat standaard in de doos zat. (256mb, usb kabel enz...). Het toestel is volgens de verkoper niet veel gebruikt maar dat valt natuurlijk niet te controleren.
Is dit een redelijk prijs? Je kan het toestel nu niet meer nieuw kopen en het is al wel even op de markt. Kan er iemand van jullie getuigen hoe goed de batterij het nog doet na 1 jaar?
prijs lijkt me aardig zo
Verwijderd
Thanx, maar had nog wel een oudje liggen. Een T610.Flaterik schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 10:33:
[...]
Hoi Sipke,
Ben benieuwd of ze er iets mee kunnen.
lijkt me toch wel dat iemand weet hoe dit (bestanden ontvangen) moet? ik ben nu namelijk op vakantie en ik wil eigenljik wat foto's enzo uitwisselen..Awkwarding schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 12:35:
[...]
owja dat doet hij wel zo ja, raar dat het me niet eerder ogevallen was..
maar als ik een bestand van bijvoorbeeld ongeveer 7mb wil versturen mislukt hij steeds, en een klein bestand van 200kb ofzo lukt wel. waar ligt dit aan?
En hoe kan ik bestanden ontvangen? niemand kan iets naar mij toesturen. Als iemand mij iets toestuurd krijg ik zo'n wizzardding en kan ik kiezen voor netwerk/active sync/modem als het goed is (dat schermpje waar 5 dingen op staan, 3 boven 2 onder. bij de eerste linksboven is dan netwerk meen ik, kun je com-poort kiezen enzo, 2e is active sync en de 3e is modem, de onderste 2 kun je niet aanvinken) maar verder dan dat kom ik niet..
Verwijderd
zet ik altijd met LED's uit nu is het zo dat wanneer ik dit gedaan heb mijn tril functie ook niet meer werkt.
Mensen die wel weten hoe ik de led uit kan zetten maar toch de trilfunctie behoud..?
Idd zou dat ook willen weten, behuizing + dat touch laagje want die zit ook onder krassen/ putjes...0Burner0 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 23:03:
[...]
Vervangen jullie ook buiten kant van de mda?? mijne zit helemaal onder de krasse en deuken.
Zo ja hoeveel kost dat?
Daarna.. snel een screenprotector over gooien
Even een probleempje:
Ik merk dat als ik mijn mda aan de active sync heb gehangen dat mijn telefoon netwerkconnectie soms weg is. hoewel hij wel weergeeft dat ik vol ontvangst heb.
Ik kan niet duidelijk uitmaken wanneer het precies gebeurd, maar vervelend is het wel.
Na een simpele reset is het weer goed en ben ik weer te bereiken.
Maar als ik hem soms dissconnect van active sync en men zou mij bellen krijgen ze de voicemail...
Heeft iemand dit probleem ook opgemerkt of is het al bekend en op te lossen?
De zoek functie heb ik al geprobeerd met verschillende variabelen maar dit brengt me niet op dergelijke topics of vragen en 13 * 40 paginas aflezen is wel erg gek
Verwijderd
Heb je toevallig Tmobile?dna_fatrabbit schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 12:52:
Beste tweakers,
Even een probleempje:
Ik merk dat als ik mijn mda aan de active sync heb gehangen dat mijn telefoon netwerkconnectie soms weg is. hoewel hij wel weergeeft dat ik vol ontvangst heb.
Ik kan niet duidelijk uitmaken wanneer het precies gebeurd, maar vervelend is het wel.
Na een simpele reset is het weer goed en ben ik weer te bereiken.
Maar als ik hem soms dissconnect van active sync en men zou mij bellen krijgen ze de voicemail...
Heeft iemand dit probleem ook opgemerkt of is het al bekend en op te lossen?
De zoek functie heb ik al geprobeerd met verschillende variabelen maar dit brengt me niet op dergelijke topics of vragen en 13 * 40 paginas aflezen is wel erg gek
Ik heb al ongeveer 2 jaar een soortgelijk probleem:
Ik had een magician, nu een Wizard (MDA vario), en met beide had ik het volgende probleem:
Als ik een paar uurtjes niet bel of gebeld word, ben ik niet meer bereikbaar. Mensen die mij proberen te bellen krijgen direct mijn voicemail. Mijn toestel heeft op dat moment gewoon volledig bereik.
Ik kan pas weer gebeld worden, als ik eerst zelf een telefoontje pleeg (dat kan altijd) of als ik reset (dus opnieuw aanmeld op netwerk).
Waarom ligt dit volgens mij aan het netwerk:
1.
ik heb dit probleem met een magician en met een wizard, mijn magician word nu gebruikt door vader die KPN gebruikt. hij heeft dit probleem nog nooit gehad in meer dan een jaar tijd, terwijl ik hier met dat toestel minstens 1 keer in de maand last van had.
dus het ligt niet aan het toestel.
2.
ik ben net een paar dagen terug van 2 weken frankrijk. voordat ik ging had ik dit probleem dagelijks.
2 weken lang in frankrijk geen enkel probleem gehad. ik ben weer terug in nederland, en het probleem is er ineens weer. rara waar ligt het probleem.
de oplossing:
die is volgens mij overstappen naar een andere provider.
ik heb tmobile de termijn van 6 weken gegeven om het op te lossen, anders ben ik weg bij hen.
ze hebben nu nog 3 weken.
Verwijderd
Geen nieuwe simkaart. Was ook één van mijn eerste gedachten omdat het simkaartje nog uit het Ben-tijdperk stamde. Volgens de helpdeskmedewerker kon dat het probleem niet zijn. Uiteindelijk is er dus helemaal niets gebeurd. Helaas.Flaterik schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 10:33:
[...]
Heb je destijds van T-Mobile ook een nieuwe simkaart gekregen? Wellicht was een simswap de oplossing.
Verwijderd
Toestel is inmiddels opgestuurd en een week later alweer terug! Best wel netjes dus. Zelfde toestel, nieuwe software, maar die stond er al op, en er is hardware vervangen maar helaas staat er niet bij wat. Het probleem lijkt tot nu toe opgelost! Hopen dat het zo blijft!Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 14:11:
[...]
Ik heb inmiddels weer contact gehad met T-Mobile en ze hebben me gevraagd het toestel ter reparatie aan te bieden. Ik heb een envelop thuis gehad en moet een kopie van het contract en een omschrijving van het probleem erbij doen. Dit neemt ongeveer 15 werkdagen, drie weken in beslag. Ik vind dit wel lang maar regelmatig onbereikbaar zijn is ook niks.
Ik ben benieuwd!
met Jeyo Mobile CompanionDon3k schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 09:11:
hoe backup ik mijn sms'jes en contacten? kwil namelijk harde reset uitvoeren zonder t-mobile meuk!
met pocketdivxencoder kan je ze iig wel gelijk meecoderen, zonder al te veel moeiteBvK P4 schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 23:02:
Weet iemand misschien nog een programma waar je ook subs mee kunt openen bij een film? Dat is het enigste waar ik nog naar opzoek ben voor deze telefoon. Verder heb ik alles wat mn hartje begeert
Tot zover Pocket Internet Totaal dus
Het kan wel hoor, maar je moet wel goed opletten met de instellingen, zie ook het PIT topic.Wekkel schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 09:26:
Ik heb nu met de MDA aangesloten op de laptop zitten internetten, maar kreeg daarvoor wel mooi een dikke rekening
Tot zover Pocket Internet Totaal dus
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."