Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!
DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!
Anoniem: 121584
Deze zou moeten werken met m'n MDA compact.
Heb hem keurig geinstalleerd (nog niets vast ingebouwd
Heb hem met m'n mda compact verbonden, dit geeft geen problemen.
He pairen gaat goed, de carkit geeft dat aan, en de telefoon zegt ook dat ie een handsfree kit gebruikt.
Ik kan bellen, en gebeld worden. Dat gaat allemaal goed.
Alleen de persoon aan de andere kant kan me niet horen.
Ik hoor hen wel via de autoradio.
Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen??
Anoniem: 121584
Ik heb al vanalles geprobeerd, laatste rom van de t-mobile site, paar BT-tools, maar dat wil ook niet helpen.
Ik ben gister bij de T-mobile shop geweest, zij zeggen dat het de combinatie is, maar op het parrot-forum zijn er zat die hem moeiteloos aan hebben kunnen sluiten.
Heb eerst op got gezocht maar kwam alleen niks tegen waari k wat aan had.
Anoniem: 123047
hoi! je tutorial werkt voor mij heel goed, en m'n pda connect met de pc, maar 1sec later disconnect hij ook:-s volgens mijn BT dongle ligt het aan de pda...op de pda zelf krijg ik een error.CLB schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 12:30:
[...]
Nog een keer m'n eigen hele simpele tutorial om te AS-en via BT!
Stappenplan:
1. Je installeert je Bluetooth dongle op je computer
10 Ga nu op je ppc naar start - activesync - tools - Connect via BT with Computer
Je krijgt dan een keer een melding op je computer of je je ppc wil laten connecten en kunt daar instellen
'never ask this question again' daarna kun je gewoon overal in je huis (mits dat natuurlijk geen landhuis is van 600 vierkante meter) connecten met AS via BT
Bij Network management heb ik alles standaard laten staan:
-Programs that automatically connect to the Internet should connect using: Internet Acces
-Programs that automatically connect to a private network should connect using: Orange World
ik denk dat het aan de network management instellingen ligt...bij jou staat der dus 'internet acces', bij mij staat hier 'my ISP', en bij options staat hier dan helemaal niets...kun je eventueel jouw instellingen even geven zodat ik deze kan overnemen ?
mooie tutorial! thx!
Anoniem: 144581
Nog manieren om het wk te kijken via een gprs verbinding? Heb PIT en zou het leuk vinden om es te kijken of dat wat lukt. Wat ik al geprobeerd heb is een stream van pocketinfo sbs6. Helaas opent ie na de piet prama reclame niet de stream van sbs6. Hebben jullie het al es geprobeerd?
ik had zelf al z'n gevoel dat ik niet verder moest gaan dan 2 gig, en aangezien geheugen spotgoedkoop
is op dit moment weet ik in ieder geval wat ik moet halen...
de (voorlopige) conclusie is dus als volgt mensen:
Transcend 2gb minisd
Sandisk UltraII 2gb (heeft mijn voorkeur)
Dane Elec 2gb (normale neem ik aan, correct me if I'm wrong..)
nou wachten op de lefgozer die een werkende 4gb kaart vind...
succes... en nogmaals bedankt mensen !!!
I thought what I'd do is I'd pretend to be one of those deaf mutes... or should I ?
De volgende melding verschijnt als ik b.v. een file verwijder: "Problem deleting file "twins"" Als ik een nieuwe folder wil open krijg ik de melding "Problem creating folder"New Folder"".
Weet iemand het?
de normale Dane-elec ja, die is een stuk goedkoper nog dan die van SandiskZack_Leonhart schreef op zondag 11 juni 2006 @ 23:43:
bedankt allemaal voor de reply's...
ik had zelf al z'n gevoel dat ik niet verder moest gaan dan 2 gig, en aangezien geheugen spotgoedkoop
Transcend 2gb minisd
klinkt stom, maar staat het lock-knopje op je sd-kaartje niet verkeerd?Smattie schreef op maandag 12 juni 2006 @ 08:59:
Vraagje: Heeft iemand wel eens meegemaakt dat je ineens niet meer op je SD-kaartje kon schrijven?
De volgende melding verschijnt als ik b.v. een file verwijder: "Problem deleting file "twins"" Als ik een nieuwe folder wil open krijg ik de melding "Problem creating folder"New Folder"".
Weet iemand het?
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 123047 op 12-06-2006 11:09 ]
Anoniem: 179023
Bij het terug zetten van een backup, staat alles er nu dubbel in.
alvast bedankt voor de reactie's
Ik heb BT fix gedownload, maar ik krijg de audio nog steeds niet gekoppeld aan mij Jabra BT-500 headset, iemand enig idee hoe dat kan?o0sYkOo0o schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 11:25:
Als je stereo muziek wilt streamen via BT naar een andere programma dan Windows Media Player kan je de volgende workaround gebruiken: (enkel getest voor GSPlayer)
In mijn geval wilde ik GSPlayer gebruiken voor het luisteren van muziek. De software van deze applicatie is geinstalleerd op program files\GreenSoftware. Bestand heet: GSPlayer2.exe
Dit bestand heb ik hernoemt naar WMPlayer.exe. Als je vervolgens dit hernoemde bestand opstart, zal het muziek gestreamd worden via BT.
voor meer info:
http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=33532
hahahaha man je hebt gelijk! Wat dom zeg dank je welAnoniem: 123047 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 11:08:
[...]
klinkt stom, maar staat het lock-knopje op je sd-kaartje niet verkeerd?
Anoniem: 65802
Hoe zet ik nu m'n settings van sms terug en voorkom ik dat terugbellen binnen active sync? HELP.
Ik heb het probleem dat het externe speakertje (achterkant mda) niet meer werkt.
Oftewel ik hoor geen beltonen meer, of enig geluid uit windows.
(das vervelend bij tomtom).
Als ik onderin de micro-jack gebruik met headset hoor ik het geluid er wel uit. Dus is geen instelling of software wat niet meer werkt. Het toestel zit niet meerin garantien en volgens t-mobile kon het wel 75-100 euro gaan kosten om te repareren.
Heeft iemand dit als es eerder gehad/gezien...
Of weet iemand hoe je dat bovenste deel van de mda eraf krijgt? Om eens te zien of ik zelf wat kan prutsen...
Zou de Ultra II halen! Heb ik ook, is zwart, ziet er erg mooi uit,Zack_Leonhart schreef op zondag 11 juni 2006 @ 23:43:
bedankt allemaal voor de reply's...
Transcend 2gb minisd
is niet zo duur (via MP ofzo) en is natuurlijk voor later alvast
'n goede investering

[ Voor 23% gewijzigd door CLB op 13-06-2006 17:25 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Geloof dat er ergens in een van de eerdere forums stond dat je dan met een sate-prikkertje ofzo even moet proberen in dat headset gaatje wat te rommelen, je toestel schijnt dan constant te denken dat er een headset in zit ofzo.bwiep schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 17:19:
Misschien is de vraag al gesteld, maar kan hem niet vinden via de search.
Ik heb het probleem dat het externe speakertje (achterkant mda) niet meer werkt.
Oftewel ik hoor geen beltonen meer, of enig geluid uit windows.
(das vervelend bij tomtom).
Als ik onderin de micro-jack gebruik met headset hoor ik het geluid er wel uit. Dus is geen instelling of software wat niet meer werkt. Het toestel zit niet meerin garantien en volgens t-mobile kon het wel 75-100 euro gaan kosten om te repareren.
Heeft iemand dit als es eerder gehad/gezien...
Of weet iemand hoe je dat bovenste deel van de mda eraf krijgt? Om eens te zien of ik zelf wat kan prutsen...
Maar kijk voor de zekerheid even terug in 1 van de eerdere topics, want ik weet het niet precies meer.
Thnx for the advice... 't wordt 'em waarschijnlijk ook... ik heb tot nu toe altijd goede ervaringen met sandisk.... bovendien kan ik me dat beetje extra in de kosten wel veroorlofen nu ik een baan heb.... (Zack is echt blij dat ie niet meer werkloos is... w00t... of zoiets...)CLB schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 17:22:
[...]
Zou de Ultra II halen! Heb ik ook, is zwart, ziet er erg mooi uit,
is niet zo duur (via MP ofzo) en is natuurlijk voor later alvast
'n goede investering
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
maar de vraag geldt nog steeds...als iemand ervaring heeft met een 4gb kaartje, komt naar voren en toon uzelf !!! we willen het graag horen aangezien HTC claimt niet verder te gaan dan 1 gb...
I thought what I'd do is I'd pretend to be one of those deaf mutes... or should I ?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
alvast bedankt!
Anoniem: 60993
www.remoteamp.com??? (zoals al vele malen eerder vermeld)Anoniem: 123047 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 13:56:
vraagje: bestaat er geen programma om je desktop te bedienen (bv. winamp, windows media player, ed) via bluetooth? bij m'n sx-1 (was wel symbian) bestond er wel iets dergelijks...dus daarmee dacht ik: moet hier toch ook voor bestaan hè:d
alvast bedankt!
dan ligt het wsl aan mij, maar hij kan niet koppelen met mijn pc (bluetooth) terwijl hij wel gekoppeld is..?!?Anoniem: 60993 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 16:24:
[...]
www.remoteamp.com??? (zoals al vele malen eerder vermeld)
Over het toestel. Ik ben heel tevreden. Mooi groot scherm. Ik heb de divx player geinstalleerd en een film op mn 1GB kaartje gezet. Draait zonder problemen en ziet er mooi uit. Nog een klein vraagje daarover. Pakt de divx player uit de TS ook sub bestanden of moet je de ondertiteling in de film zetten?
Hier lijkt het niet aan te liggen, heb er al flink mee lopen te wroeten.Phoolie schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 21:58:
[...]
Geloof dat er ergens in een van de eerdere forums stond dat je dan met een sate-prikkertje ofzo even moet proberen in dat headset gaatje wat te rommelen, je toestel schijnt dan constant te denken dat er een headset in zit ofzo.
Maar kijk voor de zekerheid even terug in 1 van de eerdere topics, want ik weet het niet precies meer.
En lijkt geen oplossing.. T-mobile vraagt 75-100 euro voor de reparatie.
Dus na lang zoeken mijn telefoon keer uit elkaar gehad maar valt niets aan te zien, geen los contact oid.
Dus met bedrijfje (pdaparts.nl) gebeld die fixen hem voor 29 euro en ben hem 2 dagen kwijt!!!
Denk dat ik dat maar es ga doen... Toch stuk goedkoper want voor de rest is het echt een topfoon! (en pda)
Als je gewoon in de startpost kijkt staat je antwoord er al bijBvK P4 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 19:18:
Volgens mij kan ik beter een S200 kopen en in het S200 topic reageren, want hier wordt niet zo snel geantwoord
Maar zal je even op weg helpen, installeer gewoon de laatste qtek firmware, als het goed is is die nederlands. Maar kijk maar even in de startpost.
Thx voor de hint. Ik heb meteen de nieuwste rom gedownload. Dat is 12? Uitgepakt en toen gestart door op het .exe bestand te drukken. Die geeft aan: The ROM image that you are trying to use is not designed to work on your device. Please check the vender Web site and download the correct ROM update. Hoe kan dit de verkeerde zijn?Phoolie schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 19:34:
[...]
Als je gewoon in de startpost kijkt staat je antwoord er al bij
Maar zal je even op weg helpen, installeer gewoon de laatste qtek firmware, als het goed is is die nederlands. Maar kijk maar even in de startpost.
Durf ik je niet te zeggen, maar heb je precies gedaan wat er in die start post staat, heb het over dit stukje:BvK P4 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 22:38:
[...]
Thx voor de hint. Ik heb meteen de nieuwste rom gedownload. Dat is 12? Uitgepakt en toen gestart door op het .exe bestand te drukken. Die geeft aan: The ROM image that you are trying to use is not designed to work on your device. Please check the vender Web site and download the correct ROM update. Hoe kan dit de verkeerde zijn?
Eggy schreef op maandag 08 mei 2006 @ 17:37:
...
• Via deze tutorial van Ferrariboy kan je je HTC Magician variant flashen met de laatste Qtek firmware (momenteel versie 1.12.00):
STAP 1
Eerst ga je naar http://www.snapfiles.com/download/dlpocketbackupplus.html
Hier download je Sprite Backup trial. Vervolgens koppel je de MDA Compact aan de computer.
Klik op het gedownloade bestand en installeer Sprite backup op je MDA. Start het programma en maak een backup.
(je kunt beter de officiele laatste versie kopen van het pogramma, die heeft weer meer functies etc., maar vollopig voldoet dit. Al twijfel ik of hij ook je oude rom opslaat...)
STAP 2
Dan maak je vervolgens een aparte map aan op je PC die je bijvoorbeeld MDA upgrade noemt.
In deze map plaats je de volgende 2 files: de 1.12..00 upgrade file en de MaUpgradeUt_kabub. Deze bestanden kun je hier downloaden na even te registreren.
STAP 3 Vervolgens doe je het volgende:
1) Download QtekS100/MA_Dangaard_WWE_11200_129_11100_Ship.zip onder bovenstaande download. (heb je als het goed is net gedaan bij STAP 2)
2) Pak deze file uit (rechtmuisknop>Extract files) en zet deze naar een map
3) Doe daarna nog een keer rechtmuisknop>Extract files op QtekS100/MA_Dangaard_WWE_11100_129_11100_Ship.exe
4) Download MaUpgradeUt_kabub (heb je als het goed is al gedaan bij STAP 2)
5) Zet die file ook in dezelfde map als waar je je uitgepakte versie van de upgrade hebt staan (van punt 1 en 2 dus). Dus plaats het losse uitgepakte bestand in de map "QtekS100/MA_Dangaard_WWE_11100_129_11100_Ship.exe"
6) Run vervolgens deze MaUpgradeUT.exe en volg de stappen op het scherm
7) Vervolgens kreeg ik een CountryID error, zoals hierboven ook al ervaren is. Run dan dus MaUpgradeUT.exe nog een keer. (dus niet schrikken, gewoon nog een keer)
Volg de stappen op het scherm (op het allerlaats als alles klaar is staat aangegeven wanneer je een hard reset moet doen)
9) Installeer alle programma's enzo die eerst op je MDA stonden opnieuw via je ActiveSync of restore het van een backup (dit laatste is niet echt aan te raden, beter is om alleen de belangrijkste dingen via de restore te doen en de rest opnieuw installeren, zo voorkom je dat je proggies niet werken of dat er wat oude data van de vorige ROM-update gerestored wordt)
LET OP !!! ALLES OP EIGEN RISICO !!
...
Even lezen wat er bij stap 7 staatBvK P4 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 17:17:
Ben net iets verder gekomen, maar ik krijg nu een Country ID error. Volgens de PDF file moet ik contact opnemen met mijn leverancier. Is er een andere oplossing om toch een Nederlands firmware erop te krijgen?
Heb het 4x achter elkaar geprobeerd, maar elke keer weer hetzelfde. Ik heb trouwens dit bestand: MA_DT_WWE_DutchRetail_11200_550_11200_Ship..niet MaUpgradeUT.
Als je niet wil dat het wil werken zou ik vooral zo doorgaan...BvK P4 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 23:08:
[...]
Heb het 4x achter elkaar geprobeerd, maar elke keer weer hetzelfde. Ik heb trouwens dit bestand: MA_DT_WWE_DutchRetail_11200_550_11200_Ship..niet MaUpgradeUT.
De oplossing wordt je meerdere malen vermeld, maar je kan alleen maar om hulp vragen. Beetje eigen initiatief en vertrouwen in de werkende oplossingen van anderen kan geen kwaad hoor!
Gelukkig heb ik even op Google gezocht, en toen kwam ik deel 10 tegen van dit topic. Daar stond deze guide in:Anoniem: 60993 schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 08:51:
[...]
Als je niet wil dat het wil werken zou ik vooral zo doorgaan...
De oplossing wordt je meerdere malen vermeld, maar je kan alleen maar om hulp vragen. Beetje eigen initiatief en vertrouwen in de werkende oplossingen van anderen kan geen kwaad hoor!
STAP 1
Eerst ga je naar http://www.snapfiles.com/download/dlpocketbackupplus.html
Hier download je Sprite Backup trial. Vervolgens koppel je de MDA Compact aan de computer.
Klik op het gedownloade bestand en installeer Sprite backup op je MDA. Start het programma en maak een backup.
(je kunt beter de officiele laatste versie kopen van het pogramma, die heeft weer meer functies etc., maar vollopig voldoet dit. Al twijfel ik of hij ook je oude rom opslaat...)
STAP 2
Dan maak je vervolgens een aparte map aan op je PC die je bijvoorbeeld MDA upgrade noemt.
In deze map plaats je de volgende 2 files: de 1.12..00 upgrade file en de MaUpgradeUt_kabub. Deze bestanden kun je hier downloaden:
http://www.buymobilephone..._11200_119_11200_Ship.zip
STAP 3 Vervolgens doe je het volgende:
1) Download QtekS100/MA_Dangaard_WWE_11200_129_11100_Ship.zip onder bovenstaande download. (heb je als het goed is net gedaan bij STAP 2)
2) Pak deze file uit (rechtmuisknop>Extract files) en zet deze naar een map
3) Doe daarna nog een keer rechtmuisknop>Extract files op QtekS100/MA_Dangaard_WWE_11100_129_11100_Ship.exe
4) Download MaUpgradeUt_kabub (heb je als het goed is al gedaan bij STAP 2)
5) Zet die file ook in dezelfde map als waar je je uitgepakte versie van de upgrade hebt staan (van punt 1 en 2 dus). Dus plaats het losse uitgepakte bestand in de map "QtekS100/MA_Dangaard_WWE_11100_129_11100_Ship.exe"
6) Run vervolgens deze MaUpgradeUT.exe en volg de stappen op het scherm
7) Vervolgens kreeg ik een CountryID error, zoals hierboven ook al ervaren is. Run dan dus MaUpgradeUT.exe nog een keer. (dus niet schrikken, gewoon nog een keer)
Ik hoop dat er nu niet getwijfeld wordt aan mijn gebrek aan inzet. Bedankt voor de hulp phoolie
Anoniem: 104029
Ongetwijfeld zal het antwoord ergens in dit topic staan.
Maar voordat ik alle 13 delen heb doorgelezen, is de Qtek s400 al uit. Sorry hiervoor
Als ik een bestand(mp3 of wav) wil versturen naar mijn SPV m500 via bluetooth (vanuit bijvoorbeeld een nokia 6230 of een motorola V525) krijg ik de melding dat dit niet wordt ondersteund (. De melding staat op de telefoon die het bestand wil verzenden.(pairen helpt ook niet, verzenden werkt wel)
Ik heb Pocket BTtools (versie 1.0.1.2) al geinstalleerd, maar dat helpt niet.
Ik wil deze week een BT GPS muis kopen (voor TomTom) maar weet niet of dit bluetooth probleem ook opgaat voor de verbinding met de Bluetooth muis.
rom versie 1.06.00 WWE
Radio 1.05.10
Iemand een idee wat mijn probleem is, en geeft dit problemen met een BT muis ( Holux GR-236)
Iemand?Awkwarding schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 21:37:
Weet iemand toevallig wat de extended roms van de spv precies doen? Ik had al wel een lijstje van de T-mobile gezien. Maar is die van de SPV M500 (Orange dus) ook al voorbij gekomen?
Ik had dit lijstje van T-mobile gevonden:
Maar ik zoek er dus eentje over de Extended Roms van de Orange SPV M500..Anoniem: 91841 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:47:
[...]
- BBConnect_HTC_PocketPC_TMO_England_2.0.1.43-47.cab (1,56 MB)
Blackberry Software
- BTHUSB_PATCH_AKU26.CAB (161 kB)
- CAB-Acrosoft-MMS-2.5.0.28-ENU-MagicianAKU2.6-13May06.CAB (2,92 MB)
MMS Configuratie Wizard software
- CAB-Certificate-TMO-16Sep05.CAB (70,2 kB)
- CAB-Customization-Magician-TMONL-03Jun05.CAB (55,2 kB)
Tmobile Customizatie meuk
- CAB-EmailWiz-2.0.0.6-PPC-TMNL-ENU-09Aug05.CAB (624 kB)
Email wizard voor het instellen van mail accounts.
- CAB-TaoJava-10.1.2.76-PPC-ENU-17Aug05.CAB (1,36 MB)
Midlet manager voor het spelen van java games
- Caller_ID_Magician_T-Mobile_WWE_RC22.CAB (1,33 MB)
Photo contacts (laat foto zien wanneer iemand belt) Geen roze phone pad..!!
- Camera_Wizard_Magician_T-Mobile_WWE_RC28_Customize.CAB (1,75 MB)
Draait de camera standaard in landscape mode
- Config.txt (1,26 kB)
config file die alle cabs laat installeren zo lijkt het
- Delete_vdisk_shortcut_WWE.sa.CAB (59,0 kB)
Delete de shortcut naar vdisk in de startup folder
- IntelliDialer_Magician_T-Mobile_WWE_RC20.CAB (231 kB)
Die mooie roze dialer van t-mobile
- IntelliPad_Magician_T-Mobile_WWE_RC20.CAB (1,44 MB)
Het toetsenbord van een gewoon mobieltje
- Remove_Favorites_MA_TMONL_112187.CAB (60,9 kB)
- THB_MDA_COMPACT.CAB (198 kB)
- TMNL_Customize_113125.sa.CAB (856 kB)
- TMNL_OperatorName_MA112178.sa.CAB (1,36 kB)
veranderd volgens mij iets in de GPRS / Provider instellingen.
- TMO_WallPaper.bmp (66,6 kB)
T-mobile achtergrond
- Zip_Magician_T-Mobile_WWE_RC20.CAB (414 kB)
Programma om zip files te openen.
- TPDisable.exe (4,5 kB)
- TPEnable.exe (4,5 kB)
- UA_Profile_TMO_Compact1.1.sa.CAB (61,2 kB)
- UXC_Magician_T-Mobile_WWE_NL_RC25.CAB (168 kB)
- Version_WWE.CAB (60,6 kB)
Welke laatste updates zijn er eigenlijk op de orange site voor de SPV M500. Ik had eerst een S100, maar heb deze verkocht en een SPV M500 voor terug gekocht (vond ik mooier en iets degelijker. Zoals het batterij klepje. En deze maakt ook betere foto's, de Magician zal wel met verschillende types camera geleverd zijn. De in de SPV M500 heeft een rood/paarse lens, in de S100 kan ik geen kleur zien, misschien blauw ofzo? Mijn vorige telefoon was ook met verschillende lenzen geleverd, de motorola V525, en hadden verschillende kwaliteiten. Alleen de stylus in de M500 zit wat losser, maar dat is gefixt met een plakbandje er haast onzichtbaar omheenDe extended roms van de Orange SPV M500
- AutoLock.exe
- AutoRun.exe
- BTHUSB_PATCH_AKU26.CAB
- CAB-ArcsoftMMS-2.0.0.20-Magician-Generic-ENU-27Dec04.CAB
- CAB-Customization-OrangeNL-Magician-25Feb05.sa.CAB
- Caller_ID_Magician_Generic_WWE_RC13.CAB
- Camera_Wizard_Artist_Orangee_WWE_RC18_Customize.CAB
- Config.txt
- Customize_suspend_resuming_Favorite.sa.CAB
- CV2.41.386_WWE.CAB
- Delete_vdisk_shortcut_WWE.sa.CAB
- Fonix2.0_UKEnglish0907_09282004.sa.CAB
- JMM101257_WWE_1004.CAB
- ONL_Connection_050314.CAB
- OrangeNL_112172_All.CAB
- OrangeNL_Add-Del_Link.sa.CAB
- ORNL_WAP_Push.sa.CAB
- PhonePad_Magician_Generic_WWE_RC12.CAB
- SmartDialing_Magician_Generic_WWE_RC13.CAB
- SPB_GPRS_v2.20(Build487)_WWE_1015.CAB
- TPDisable.exe
- TPEnable.exe
- USSD_Beep_20050511.CAB
- Version_UserAgent_112172.CAB
Maar ik heb dus geen Orange nummer, dus kan niet inloggen op de site..

Dit is wat ik nu draai:
En camera versie 2.70 Build 18727ROM version: 1.12.00 WWE
ROM date: 05/28/05
Radio version: 1.12.00
Protocol version: 1337.42
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Waar is die radio rom eigenlijk voor? Alleen voor de GPRS?
Wordt ergens trouwens ook het verschil tussen de 1.12 en de 1.13 Firmware Rom gegeven (niet de radio rom)
Geen probleem, maar ik begrijp dus dat je hem nu volledig aan de praat hebt met de qtek software?
Is het een beetje de moeite waard, heb er zelf nog de officiele imate software opstaan, maar zit er over te denken om ook die qtek software er op te gooien.
Radio is voor je telefoon gedeelte zeg maar.Awkwarding schreef op zondag 18 juni 2006 @ 22:41:
Waar kan ik die radio rom vinden?
Waar is die radio rom eigenlijk voor? Alleen voor de GPRS?
Wordt ergens trouwens ook het verschil tussen de 1.12 en de 1.13 Firmware Rom gegeven (niet de radio rom)
En wat betreft je vraag over de firmware rom, even beter lezen, er is in de reactie voor je vraag toch duidelijk aangegeven dat je al de nieuwste firmware rom hebt
UTRECHT
Tijdens het bellen de (groene) belknop ingedrukt houden, uitdoen werkt hetzelfdeSgoldie schreef op maandag 19 juni 2006 @ 12:27:
ff een stomme vraag, maar heb geen handleiding meer, en kan t niet hier vinden op t forum, maar hoe zet ik de qtek s100 op handsfree, zodat het geluid uit het speakertje komt? Het is me 1x per ongeluk gelukt tijdens t bellen (drukte waarschijnlijk iets in ergens), maar ik kan t nergens vinden...en heb de qtek s100 pas 1.5 jaar
hm, had je dat niet 1.5jr geleden kunnen vertellenHoedje schreef op maandag 19 juni 2006 @ 12:33:
[...]
Tijdens het bellen de (groene) belknop ingedrukt houden, uitdoen werkt hetzelfde
hoe kan ik dat nu weer ruiken dat het zo moet haha, maar t werkt iig
UTRECHT
Ja klopt. De update is geslaagd. Alleen is de taal nu engels. Klopt het dat er geen nederlandse firmware is? Helaas heb ik de Imate software nooit gehad. Ik weet niet of de Qtek software een verbetering is.Phoolie schreef op maandag 19 juni 2006 @ 11:36:
[...]
Geen probleem, maar ik begrijp dus dat je hem nu volledig aan de praat hebt met de qtek software?
Is het een beetje de moeite waard, heb er zelf nog de officiele imate software opstaan, maar zit er over te denken om ook die qtek software er op te gooien.
Het moet nog wel een beetje wennen..windows op je telefoon. Ik had eerst een W800i en een Nokia 6230 heb ik ook gehad. Maar het voldoet me prima. Vooral het grote scherm.
ik bedoel de kale firmware romPhoolie schreef op maandag 19 juni 2006 @ 11:39:
[...]
Radio is voor je telefoon gedeelte zeg maar.
En wat betreft je vraag over de firmware rom, even beter lezen, er is in de reactie voor je vraag toch duidelijk aangegeven dat je al de nieuwste firmware rom hebt
ja, in de map /Windows/Rings/ zettenBvK P4 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 17:07:
Is het trouwens ook mogelijk om een mp3 als ringtone in te stellen? Het zal wel een standaard vraag zijn die al veel vaker is gesteld, maar ik weet het antwoord niet
Tip van de dag!! Bedankt & huldeHoedje schreef op maandag 19 juni 2006 @ 12:33:
[...]
Tijdens het bellen de (groene) belknop ingedrukt houden, uitdoen werkt hetzelfde
Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl
Alhoewel er bijna geen mensen zijn die dat gebruiken.
Wel zijn er veel 2 GB-mensjes, just like me! Werkt
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Werkt als een beer..schrijfsnelheid is alleen 8,5mb/s en geen 9/10.
Hoe zit het met Orange GPRS via proxy in het buitenland. Moet je daarvoor betalen?
Ja en veel ook, maar dat staat allemaal op de Orange site.PnD schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 07:58:
Ik heb ook een Sandisk Ultra II 2.0GB, een chinese zelfs, voor 50 euro.
Werkt als een beer..schrijfsnelheid is alleen 8,5mb/s en geen 9/10.
Hoe zit het met Orange GPRS via proxy in het buitenland. Moet je daarvoor betalen?
Maar die is lelijk blauw en nu zit er 'n prachtig zwart kaartje inBiG-GuY schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 01:44:
Dane-elec 2GB werkt ook perfectis stuk goedkoper, is alleen iets langzamer, maar dat merk je toch niet op je MDA Compact
Yes gewoon betalen, heel erg veel zoals Hoedje al zei, dus gewoon uitschakelen!PnD schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 07:58:
[ Voor 38% gewijzigd door CLB op 21-06-2006 11:40 ]
met welk progje speel je 'm af?Kiwitje schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:02:
Ik heb net een film op mn MDA compact gezet, DivX, maar die heeft AC3 geluid...en daarvoor moet ik een codec hebbenIemand een idee waar ik die vandaan haal?
Als je TCPMP gebruikt, staat er 'n linkje naar 'n codec in de TS!
Gebruik idd TCPMP... had niet verder gekeken, nu die codec gedownload en geinstalleerd, maar krijg nog geen geluid... Ik heb deze gedownload van de TCPMP site: ac3.setup.0.71.exeCLB schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:13:
[...]
met welk progje speel je 'm af?
Als je TCPMP gebruikt, staat er 'n linkje naar 'n codec in de TS!
Moet ik nog iets instellen ofzo???
heb het al
Ander vraagje dan... Hoe zit het met ondertiteling? kun je die er in krijgen?
[ Voor 16% gewijzigd door Kiwitje op 21-06-2006 13:44 ]
Volgens mij niet met TCPMP, dus moet je even op zoek naar 'n ander progje!Kiwitje schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 12:20:
[...]
Gebruik idd TCPMP... had niet verder gekeken, nu die codec gedownload en geinstalleerd, maar krijg nog geen geluid... Ik heb deze gedownload van de TCPMP site: ac3.setup.0.71.exe
Moet ik nog iets instellen ofzo???
heb het al
Ander vraagje dan... Hoe zit het met ondertiteling? kun je die er in krijgen?
Ik download altijd films met 'ingebakken' ondertiteling, werkt veel handiger vind ik!
Want ik heb gelezen dat sommige sd kaartjes niet compatible zijn met de qtek.
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
timow schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 10:43:
als je ff in het topic kijkt, heb je het antwoord.
Als je even in het topic kijkt dan zie je dat niemand nog met een 4gb kaartje heeft die ook gepost heeft.
Op Pocketinfo.nl zie je verscheidene mensen met een 4 GB kaartje en dat werkt gewoon. Dus zoeken op PocketinfoGUZA schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 16:42:
[...]
Als je even in het topic kijkt dan zie je dat niemand nog met een 4gb kaartje heeft die ook gepost heeft.
adata 4gb 150x moet werken schijnt maar wel de MMC variant dus geen SD.
[ Voor 11% gewijzigd door GUZA op 23-06-2006 17:35 ]
Andere ideeën?
CLB schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 23:24:
[...]
Volgens mij niet met TCPMP, dus moet je even op zoek naar 'n ander progje!
Ik download altijd films met 'ingebakken' ondertiteling, werkt veel handiger vind ik!
Ik heb geen bluetooth op me laptop dus moet gewoon via de standaard USB draad
edit: hmm, blijkt gekomen te zijn doordat telefoon SD kaartje niet meer detecte..apart dat hij daardoor niet meer uit standby kon komen
[ Voor 23% gewijzigd door Donaldinho op 25-06-2006 16:26 . Reden: probleem opgelost ;) ]
You almost can’t blame him or the other diet gurus for leaning in on the techno-bullshit market; it’s hard to fill up a 300 page diet book on “eat a bit less and find a type of exercise that doesn’t make you hate life.”
Anoniem: 104029
Iemand een idee of oplossing ?Anoniem: 104029 schreef op zondag 18 juni 2006 @ 15:11:
Als ik een bestand(mp3 of wav) wil versturen naar mijn SPV m500 via bluetooth (vanuit bijvoorbeeld een nokia 6230 of een motorola V525) krijg ik de melding dat dit niet wordt ondersteund. (Deze melding staat op de telefoon die het bestand wil verzenden.(pairen helpt ook niet, verzenden werkt wel)
Ik heb Pocket BTtools (versie 1.0.1.2) al geinstalleerd, maar dat helpt niet.
Je moet ff zoeken naar een USB modem driverAlPha.BeYoNdeR schreef op zondag 25 juni 2006 @ 17:20:
Ik ga morgen met vakantie dus heb niet echt de tijd om al die pagina's door te bladeren.. via google word ik er ook niet wijzer uit
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Je stelt eerst 'n vraag die al tig x beantwoord is.. en dan verwacht je dat er even binnen een dagje een kant en klaar antwoord wordt voorgeschoteld..? Hier in 't topic heb je ook een zoekfunctie hoor! Dat je op vakantie gaat en dus snel een antwoord nodig hebt, waardoor je niet alles door kan bladeren.. tsjaa pech we zijn geen serveersters die even alles komen aangeven!AlPha.BeYoNdeR schreef op maandag 26 juni 2006 @ 11:21:
D'r worden hier zat vragen gesteld maar niemand zegt wat.. lekker nutteloos
Als je op vakantie gaat, waaorm heb je dan in godsnaam internet nodig --> kosten zijn zeeeer hoog
[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 26-06-2006 12:22 ]
KlikKiwitje schreef op zondag 25 juni 2006 @ 23:06:
Ik kan geen .mp4's afspelen... Heb alle TCPMP's geprobeerd, heb pulp fiction geprobeerd, werkt niet!Alle plugin's geinstalleerd.. iemand andere goeie mp4 players?
[ Voor 5% gewijzigd door Hoedje op 26-06-2006 12:38 ]
Hehe... had alle plugin's geprobeerd
Nu ook hulp gehad van CLB, laatste versie van TCPMP en laatste codec-pack lukt 't nog steeds niet.
Kan het nog aan de storage card liggen?
Hmm, maf dan heb ik geen idee. Het filmpje doet het op de computer wel?Kiwitje schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:48:
[...]
Hehe... had alle plugin's geprobeerd
Nu ook hulp gehad van CLB, laatste versie van TCPMP en laatste codec-pack lukt 't nog steeds niet.
Kan het nog aan de storage card liggen?
Echt heel erg weird is 't inderdaad!
Ik heb even met Kiwi gesproken op MSN en hem toen de laatste TCPMP-versie gestuurd samen met de audio-plugin. Deze twee heb ik zelf ook geinstalleerd en werken perfect op m'n Qtek S200!
Mja dat terzijde.
Ik heb 'm dus 2 filmbestandjes toegestuurd!
Een stukje van 'n film die ik terplekke even ripte, maar dit stukje film werkte niet!
@ Kiwi: Ik denk dat dat lag, omdat ik niet heel 't .avi bestand ripte maar, maar 'n klein gedeelte en zodoende niet kon afspelen
Daarna vond ik nog een klein .avi bestandje, even geconverteerd naar .mp4 en deze werkte wel!
Maarja waarom hij geen grote films kan afspelen van 200 MB vat ik niet!
Ik dacht dat 't eventueel nog kon liggen aan de Storage ruimte op z'n toestel..?
Hij maakt gebruik van 'n S100 met 64 MB intern geheugen! Ik weet niet of er tijdens 't afspelen van 'n film een soort van buffer nodig is ofzo van 'n aantal MB? Dit heb ik zelf bedacht hoor, of 't klopt weet ik niet...
[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 26-06-2006 14:57 ]
Bestaat er ook nog een andere MIDlet Manager die ik kan gebruiken om dit soort games te spelen???

[ Voor 12% gewijzigd door 0Burner0 op 26-06-2006 23:26 ]
mijn vraag is:
hoe kan ik ervoor zorgen dat de fotos die ik maak met de qtek s100 allemaal in 1 map worden opgeslagen, en niet in een nieuwe map elke keer?
UTRECHT
Anoniem: 295
Nu ik 'm gebruik voor de basisdingen (bellen, sms, af en toe muziek en agenda) en de nieuwheid er af is ben ik toch erg ontevreden. Ik heb de eerste maanden alle update geinstalleerd die er waren (heb nu 1.12), die het echoprobleem gelukkig verhielp.
Nog steeds heb ik echter de volgende problemen:
-geluidskwaliteit is slecht tijdens bellen
-volumeregeling tijdens bellen werkt niet, terwijl bij muziek wel werkt
-het ding loopt vaak vast
-netwerkbereik valt ineens weg
-sms'en gaat langzaam door stylus, vooral onderweg
-headphone wordt soms gedetecteerd terwijl die er niet in zit, dus geen geluid met bellen bijv.
Kortom, het begint me nu echt te irriteren dat die MDA zo onbetrouwbaar is. Als ik snel wil bellen oid moet ie gewoon werken. Dat een prog dat je installeert eens vastloopt kan gebeuren, blijft Windows Mobile.
Ik ben benieuwd of anderen zich hier in kunnen vinden, of dat ik pech heb gehad met mijn 'productie batch'. Ik was een van de eersten met deze telefoon, het is een I-Mate Jam.
Verlang dus bijna terug naar m'n good old 3210. Die werkte tenminste, en ik dacht toen dat T9 sms nog te omslachtig was..
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 295 op 27-06-2006 04:56 ]
-geluidskwaliteit is slecht tijdens bellenAnoniem: 295 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 04:52:
[...]
-headphone wordt soms gedetecteerd terwijl die er niet in zit, dus geen geluid met bellen bijv.
Ik ben benieuwd of anderen zich hier in kunnen vinden, of dat ik pech heb gehad met mijn 'productie
batch'. Ik was een van de eersten met deze telefoon, het is een I-Mate Jam.
Geluid is hier helder. Niet slechter dan op mn Nokia 6510 of Samsung E700.. Nieuwe Radio rom installeren? 1.13.00?
Die doet het hier gewoon. Ligt het niet aan een foute rom ofzo?
Vastlopers heb ik ook nog nooit meegemaakt. Ligt vaak ook aan software die je erop hebt die conflicteert. Als je in je memory manager kijkt na het synchroniseren, zie je bijvoorbeeld dat ActiveSync niet altijd automatisch afsluit, wat ook problemen kan opleveren.
Ligt dat niet aan je telefoonprovider?
Et voila, de PHONE stand voor sms invoer. Smsen met 1 hand
Headphoneingang schoonmaken? Is een paar keer in het vorige deel van dit topic gemeld.
Verder heb ik ook wel wat dingen die ik minder vind aan de telefoon, zoals het inderdaad niet alle namen herkennen bij het invoeren ervan bij een smsje en het feit dat hij soms heel langzaam reageert. Maar toch nog wel een leuk telefoontje.
Eer aan je korf (haha)
Anoniem: 180528
Wat voor toetsenbord? Zo'n kleintje om berichtjes mee te kunnen typen die op je M500 komen?Anoniem: 180528 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 21:31:
Hallo allemaal ik zit met een probleem en kom er ook na lang zoeken niet uit. Hopenlijk kan iemand hier me verder helpen. Weet ook niet of ik deze vraag hier hoort maar dat hoor ik dan wel. Ik heb laatst een HP Bleutooth toetsenbord gekocht van een kennis maar zonder drivers en handleiding, de driver heb ik inmiddels maar ik moet nu de toetscombinatie weten van het toetsenbord. Mocht iemand die kennen hoor ik dat graag, ook ben ik benieuwd of er een handleiding bestaat. Ik heb zelf een SPV M 500 die naar alle tevredenheid werkt maar wil graag dat toetsenbord ook gaan gebruiken samen met de M 500. Op de HP site staat wel een foto van het toetsenbord maar verder is er niks van te vinden, bovendien reageert men helemaal niet op mijn vraag die ik heb gestuurd via de mail.
Toetscombinatie begrijp ik niet? Waarom heb je dat nodig!?
En heb je 'n linkje van die foto, misschien wel zo handig! Misschien herkent iemand 'm!
hier dezelfde problemen met mpv m500Anoniem: 295 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 04:52:
Ik wilde even laten weten dat ik echt totaal ontevreden ben over dit apparaat. Ik gebruik m nu sinds januari 2005. In het begin veel progs geinstalleerd, agenda, muziek, winamp bedienen op je pc. Erg hoog gadgetgehalte.Ja, en dat het bellen iets minder was nam ik op de koop toe, zitten altijd nadelen aan nieuwe technologie.
Nu ik 'm gebruik voor de basisdingen (bellen, sms, af en toe muziek en agenda) en de nieuwheid er af is ben ik toch erg ontevreden. Ik heb de eerste maanden alle update geinstalleerd die er waren (heb nu 1.12), die het echoprobleem gelukkig verhielp.
Kortom, het begint me nu echt te irriteren dat die MDA zo onbetrouwbaar is. Als ik snel wil bellen oid moet ie gewoon werken. Dat een prog dat je installeert eens vastloopt kan gebeuren, blijft Windows Mobile.Het enige relaxte is nog steeds, dat ik altijd muziek bij me heb en agenda.
Ik ben benieuwd of anderen zich hier in kunnen vinden, of dat ik pech heb gehad met mijn 'productie batch'. Ik was een van de eersten met deze telefoon, het is een I-Mate Jam.
Verlang dus bijna terug naar m'n good old 3210. Die werkte tenminste, en ik dacht toen dat T9 sms nog te omslachtig was..
vastlopers komen bij mij niet voor.. echter het zachte en blikkige belvolume en constante echo klachten van bellers deden mij de das om, heb dus snel een nieuwe gsm gekocht
* Luuk gebruikt de m500 nu uitsluitend nog als navigatiesysteem icm tomtom 5.21/i-Go 2006 in de auto, perfect
Maar daarom zou ik 'm toch nooit willen wegdoen...
Tegenwoordig heb ik 'n Qtek S200 en moet wel zeggen, dat 't geluid daarvan vele malen beter is.
Als ik weer 'n PDA koop, verwacht ik ook zeker weer dit geluid, mocht dat minder zijn, dan doe ik 'm weg!
Anoniem: 180629
een tijdje geleden heb ik een Oasis-Media gps ontvanger gekocht. Installeren ging prima en mijn SPV M500 vond de ontvanger ook probleemloos en gebruikte daarvoor automatisch com-poort 5 voor. Dus dat ging allemaal goed. Maar active sync doet het nu niet meer. Mijn pda komt met de volgende melding als ik Active sync start en verrbinding probeer te maken met mijn laptop via bluetooth:
Cannot start communications with the desktop computer. The communications port is not available. Another program may be using the port or it may not be valid.
Ik vermoed dat dit door de gps ontvanger komt, ook al heb ik die uit staan. Heeft iemand tips? Ik zou een andere com-poort moeten kunnen toewijzen denk ik maar zou niet weten of dit mogelijk is. Omgekeerd krijgt de laptop ook geen verbinding met de pda terwijl bluetooth wel verbinding weet te maken met de pda.
Ik weet het niet meer.
Help?
Anoniem: 180528
Hier dan even een link naar het toetsenbord, en de combinatie van toetsen zijn denk ik nodig on de M500 te verbinden met het toetsenbord.CLB schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 22:05:
[...]
Wat voor toetsenbord? Zo'n kleintje om berichtjes mee te kunnen typen die op je M500 komen?
Toetscombinatie begrijp ik niet? Waarom heb je dat nodig!?
En heb je 'n linkje van die foto, misschien wel zo handig! Misschien herkent iemand 'm!
http://h10010.www1.hp.com...169-1694169-10537961.html
Wel versie 1.0.1.2 gebruiken!timow schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 09:07:
Zoek ff in dit topic naar BTtools (Bluetooth tools).
Heb je de standaard opties zoals "0000" al geprobeerd? Of moet je die toetscombinatie op beide apparaten invoeren om zo een connectie te maken en verifiëren?Anoniem: 180528 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 09:08:
[...]
Hier dan even een link naar het toetsenbord, en de combinatie van toetsen zijn denk ik nodig on de M500 te verbinden met het toetsenbord.
Ook herkend ie em niet op mn Qtek S100. Als ik het kaartje er in stop, krijg ik de melding: Do you want to try to format this storage card to make it readable? This will permanently delete any files on the card.
Als ik dat doe, herkend ie em nog niet... SD kaartje is merkloos, voor 39 euro bij Alternate besteld.
[ Voor 39% gewijzigd door Kiwitje op 29-06-2006 13:50 ]
Je kan in xda forum wel eventueel naar je antwoord zoeken.
http://forum.xda-developers.com/viewforum.php?f=28