Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
In het kader van pics!!!111oneone hier een paar nieuwe van de M3 inclusief specs.
Eindelijk 25fps :)

Het is wel duidelijk waar deze speler qua vormgeving op gebaseerd is... helaas, ik had liever een effectievere formfactor gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Mjah, met zo'n kleine resolutie 176*128 is 25 fps niet zo moeilijk ;)

Hij lijkt overigens maar een fractie smaller te zijn dan de M6, en ongeveer even lang. Toch vind ik hem wel mooi moet ik zeggen :). Ik vraag me alleen af hoe die <> knop werkt... :P

Ik zou zeggen; doe mij er maar eentje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 06:44

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Niet echt een indrukwekkende prestatie op de 176x132128 die de M3 heeft ipv de 320x240 op de M6. De resolutie is goed overigens voor het formaat scherm
Het is wel duidelijk waar deze speler qua vormgeving op gebaseerd is... helaas, ik had liever een effectievere formfactor gezien.
Zoals?

Edit: 132 moet 128 zijn volgens officiele Meizu site en ik was veel later dan eamelink, maarja, ik was even afgeleid door dat verdraaide internet :)

[ Voor 16% gewijzigd door CyberSnooP op 15-03-2007 23:25 ]

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:14
CyberSnooP schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 23:12:
[...]

Niet echt een indrukwekkende prestatie op de 176x132 die de M3 heeft ipv de 320x240 op de M6. De resolutie is goed overigens voor het formaat scherm

[...]

Zoals?
Een piramide :? Met sphinx als thema :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

CyberSnooP schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 23:12:
[...]

Niet echt een indrukwekkende prestatie op de 176x132128 die de M3 heeft ipv de 320x240 op de M6. De resolutie is goed overigens voor het formaat scherm
Klopt. Maar zo kun je in ieder geval toch nog een beetje fatsoenlijk een video'tje kijken. Die 18/20fps vond ik persoonlijk echt te weinig om er plezierig naar te kunnen kijken. Maar het schermpje is inderdaad klein.
Zoals?
De M6, is wel een goed voorbeeld van wat ik handig vind. De M3 heeft een beetje een lompe formfactor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 21:06

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Heb gisteren de nieuwste firmware er op gezet: T.2002.3
Moet zeggen dat het er wel mooi uit ziet die nieuwe firmware. Verder sluit hij nu echt super snel af.
Verder niet zoveel boeiende veranderingen naar mijn idee.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De M6 8gb versie gaat naar verwachting tussen half en eind maart in Europa/Nederland zijn... ik hoop nog steeds hem eind volgende week binnen te kunnen hebben, mijn geduld wordt erg op de proef gesteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds een half uurtje nieuw op Tweakers.net :D en ik ben van plan om een nieuwe MP3 speler aan te schaffen. Het wordt zowieso geen overhyped Ipod. En van een van m'n mede leerlingen mocht ik zijn Meizu M6 (2GB versie) lenen. Deze speler werkt zo goed en lekker dat ik er ook een wil gaan aanschaffen. Vooral het scherm, voormaat en geluidskwaliteit gaven bij mij de doorslag. Alleen de prijs is ietswat aan de hoge kant, maar alle waar naar z'n geld :D:D

Voor ik de speler aan ga schaffen heb ik nog wel een paar vraagjes aan de ervaren Meizu M6 gebruikers:
1. Hoe zit het met de garantie als ik de speler in het buitenland aanschaf?
2. Een paar pagina's terug werd in dit topic gesproken over een marktplaatsverkoper die de Meizu M6 4GB voor 149,- euro aanbood. Gister heb ik hem een mailtje gestuurd, maar zijn advertenties waren verdwenen/verwijderd. Weet iemand hoe dit zit, want ik heb ook nog geen reply van hem.
3. Over deze zelfde verkoper werd ook gezegd dat hij binnenkort de 8GB versie zou kunnen leveren. Heeft iemand al meer van gehoord?
4. Hebben jullie nog tips en/of adviesen?

Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Paultjuhh
Ik heb contact met de marktplaats verkoper en hij hooptde 8gb versie eind volgende week binnen te hebben... het is wel heel vreemd dat zijn advertenties weg zijn...
Ik heb gister nog een mailtje van hem ontvangen dat hij hem eind volgende week hoopt te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook aan het wachten op de 8gb versie, wel irritant dat hij zo vertraagd is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er eigelijk ook al prijzen van binnen nederland bekend voor de 8GB versie? Dan weet ik of het de moeite is om door te sparen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook op ebay zitten kijken. Maar daar zijn deze spelers een heel stuk goekoper. Zo gaan de 4GB versies voor ongeveer 100-110 euro. En de 8GB versies worden nu ook op ebay volop aangeboden in de vorm van biedingen. Zie hier bijvoorbeeld: http://search.ebay.com/se...rom=R40&satitle=meizu+8gb

En wanneer je de 8GB via de "Buy Now" koopt kost het ongeveer 135,- euro. Dat klinkt mij niet duur in de oren. Retourzending in verband met garantie kost 11,- euro (priority) dus dat vindt ik ook nog wel te doen.

Weet iemand al of ze ECHT uit zijn of dat het oplichterij is? Als ze echt uit zijn ga ik er zeker weten eentje aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 17:39
Eerste wat ik dacht toen ik hem zag: Super gaaf ding. Alleen 270 euro voor maar 4gb heb ik er toch zeker niet voor over. Maarja, de iPod is ook duur, dan heb ik liever deze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arieman007 schreef op zondag 18 maart 2007 @ 08:23:
Eerste wat ik dacht toen ik hem zag: Super gaaf ding. Alleen 270 euro voor maar 4gb heb ik er toch zeker niet voor over. Maarja, de iPod is ook duur, dan heb ik liever deze ;)
Volgens mij een typfoutje, de 4GB versie is in Nederland namelijk maar 170 en niet 270.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 17:39
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 08:27:
[...]

Volgens mij een typfoutje, de 4GB versie is in Nederland namelijk maar 170 en niet 270.
Okee, dan is hij wel fet goedkoop als je vergelijk met andere merken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 08:07:
Ik heb nu ook op ebay zitten kijken. Maar daar zijn deze spelers een heel stuk goekoper. Zo gaan de 4GB versies voor ongeveer 100-110 euro. En de 8GB versies worden nu ook op ebay volop aangeboden in de vorm van biedingen. Zie hier bijvoorbeeld: http://search.ebay.com/se...rom=R40&satitle=meizu+8gb

En wanneer je de 8GB via de "Buy Now" koopt kost het ongeveer 135,- euro. Dat klinkt mij niet duur in de oren. Retourzending in verband met garantie kost 11,- euro (priority) dus dat vindt ik ook nog wel te doen.

Weet iemand al of ze ECHT uit zijn of dat het oplichterij is? Als ze echt uit zijn ga ik er zeker weten eentje aanschaffen.
De 8GB is nog NIET uit. Ook niet in China. Verkopers die hem claimen al beschikbaar te hebben zijn dus niet te vertrouwen. Daarbij is €135 voor de 8GB te laag.
Neem deze verkoper als voorbeeld:
http://cgi.ebay.com/8GB-M...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Hij claimt de voorraden in handen te hebben en vanuit de VS te verkopen.
Hier zijn twee problemen mee
1) de 8Gb is nog niet uit, nergens, Meizu heeft de speler simpelweg nog niet uitgebracht wegens de grote vraag hebben zij problemen met de productie
2) Als hij verkoopt vanuit de VS zouden dit Dane Elec spelers moeten zijn aangezien dit de Amerikaanse distributeur is van Meizu producten. Tel na de release in China nog gerust een maand of 2 er bij op voordat je de Dane Elec(americaanse) release datum hebt.

Conclusie: deze verkoper verkoopt producten welke hij niet kan leveren.

Er zijn momenteel wel special editions beschikbaar op marktplaats van de 4GB zie ik
die zien er best vet uit

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2007 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

House of DAP heeft 'm nu ook al:
http://www.houseofdap.com...act=viewProd&productId=53

EDIT:
Die special edition ziet er inderdaad wel vet uit met die zwarte achterkant.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2007 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Houseofdap ZEGGEN al een week dat ze hem hebben
Uiteindlijk zal het weinig uitmaken aangezien ze makkelijk een bestelling op kunen nemen en deze pas 3 dagen later(als hij wel uit gekomen is) kunnen verzenden.. en niemand die gaat zeuren omdat de post uit China er langer over doet... ;)
sort van preorder dus..

Ik heb zelf een special edition 4GB helemaal in het zwart en hij is echt vet mooi..weer eens wat anders dan de normale look en straalt kwaliteit en klasse uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De advertenties van "de marktplaatsverkoper" zijn weer terug. Ik heb nogmaals contact met hem opgenomen. Hopelijk reageert hij snel, want ik kan niet wachten om een M6 te bestellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebluehour
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-07 16:44
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 13:10:
[...]

De 8GB is nog NIET uit. Ook niet in China. Verkopers die hem claimen al beschikbaar te hebben zijn dus niet te vertrouwen. Daarbij is €135 voor de 8GB te laag.
Volgens een admin van het officiele Meizu forum zijn de 8GB spelers al een week uit in China:
"The 8Gb version Miniplayer has been on sale in China market last week"
bron: http://en.meizu.com/userforum/forum_posts.asp?TID=802

Ook is de 8GB speler te bestellen in de shop op de Meizu website:
http://www.meizu.com/mall/mall.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is komt de 8gb versie dus deze week uit.

@IadmitIamanerd
Special edition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thebluehour schreef op zondag 18 maart 2007 @ 15:45:
[...]

Volgens een admin van het officiele Meizu forum zijn de 8GB spelers al een week uit in China:
"The 8Gb version Miniplayer has been on sale in China market last week"
bron: http://en.meizu.com/userforum/forum_posts.asp?TID=802

Ook is de 8GB speler te bestellen in de shop op de Meizu website:
http://www.meizu.com/mall/mall.asp
Klopt, Meizu heeft al langer geclimed dat ze uit zijn. Al sinds 1 maart.
Feit blijft dat nog niemand er een heeft kunnen kopen tot vandaag.
Hoewel ik net las dat de eerste vandaag verkocht is! :)
Anyway, de 8GB stond al een week of 3 op de meizu website in de shop maar was tot nu toe nog niet afrekenbaar.
Dat is nu verandering in gekomen dus het lijtk erop dat ze vanaf morgen echt in de winkel zullen liggen :)

weet iemand of de M3 tegelijkertijd uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 15:58:
Als het goed is komt de 8gb versie dus deze week uit.

@IadmitIamanerd
Special edition?
Ja, een beperkte oplage of special edition hoe je ze ook wilt noemen
deze zijn helemaal in het zwart, dus ook met zwarte achterkant ipv de normale spiegelende achterkant achterkant
dat is overigens een 4gb special edition... maar ziet er wel strak uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Conclusie: deze verkoper verkoopt producten welke hij niet kan leveren.
Ik vind dit een erg snelle conclusie, ik heb meerdere malen contact gehad met deze verkoper en hij zegt dat ik gerust mag wachten met betalen totdat de eerste feedbacks er zijn en ik het product eventueel terug kan sturen als blijkt dat bij het afleveren van de postbode het niet het goede blijkt te zijn. Ik snap dat het raar is dat hij zo snel al deze speler beschikbaar heeft maar ik heb het idee dat de 8gb versie al wel een weekje beschikbaar is maar dat wij daar nog niet veel van weten...

Misschien ben ik heel naief maar ik vertrouw die ebay-verkoper compleet en hoop de speler eind volgende week binnen te hebben... voor +/- 135euro!

We zullen zien wie er gelijk heeft... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 18:25:
[...]

Ik vind dit een erg snelle conclusie, ik heb meerdere malen contact gehad met deze verkoper en hij zegt dat ik gerust mag wachten met betalen totdat de eerste feedbacks er zijn en ik het product eventueel terug kan sturen als blijkt dat bij het afleveren van de postbode het niet het goede blijkt te zijn. Ik snap dat het raar is dat hij zo snel al deze speler beschikbaar heeft maar ik heb het idee dat de 8gb versie al wel een weekje beschikbaar is maar dat wij daar nog niet veel van weten...

Misschien ben ik heel naief maar ik vertrouw die ebay-verkoper compleet en hoop de speler eind volgende week binnen te hebben... voor +/- 135euro!

We zullen zien wie er gelijk heeft... 8)
Ik wilde ook niet echt zeggend at de verkoper helemaal niet betrouwbaar is. maar wel dat hij op dit moment nog geen fysieke speler in de VS kan hebben liggen. Wellicht dat ze onderweg zijn of hij moet ze zelf is op gaan halen bij de Meizu fabriek ;)

Ik ben overigens ook benieuwd of de M3 wat wordt... hij ziet er nano-erig uit maarschijnt een nog beter geluid te hebben als de M6 :) en minder dan 7mm dun! me want me want!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@RClipse

Bij welke verkoper heb jij de M6 aangeschaft? Of ben je nog aan het bieden. Zelf zit ik er namelijk ook sterk aan te denken om de speler via Ebay aan te schaffen. Dit scheelt me namelijk een heleboel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Paultjuhh

Ik heb er al een gewonnen moet alleen nog ff wachten tot het geld op mijn paypal rekenign staat.
De verkoper heet: yuyuelecchen
Ik heb hem gewonnen voor 130/140 euro incl. verzenden... 8)

Edit:
Heb een mailtje van hem gekregen, een van de dingen die hij zegt is: "Right now another 8GB will be shipped out tomorrow"

Dus over ruim een week zal er denk ik wel feedback staan op zijn account...

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2007 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@RCilpse

Goed om te horen. Dan wacht ik even jouw resultaten af en dan bestel ik er ook eentje bij die verkoper. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Paultjuhh

Dat is slim... dan kan je je kapotlachen als het bij mij fout gaat ;)
Nee is goed ik meld het zo snel mogelijk als die van mij binnen is!

Trouwens... wil jij een witte of zwarte? want die ik nu heb gewonnen is een witte maar eigenlijk "diep" in mijn hart vind ik zwart mooier... anders kan je die van mij kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@RCilpse

Oke bedankt! En nee ik zal niet laggen als het bij jou fout gaat ;)
Ik ben trouwens ook "op jacht" naar de zwarte. Wit vindt ik eerlijk gezecht minder mooi. Dus helaas voor jou koop ik 'm niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, nou dan nog maar ruim een week geduld opbrengen en dan ligt hij wel op mijn deurmat...! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worden pakjes die je uit het buitenland gekocht hebt via ebay nooit onderschept door de douane? Anders wordt het toch nogal prijzig. Ik wacht zelf gewoon nog op de nederlandse verkoper, nog een klein beetje geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de MiniPlayer nu 2 dagen in mijn bezit, en ben er echt tevrede over goed geluid mooi design en het beeld is ook goed...

Alleen ik heb nu al verschillende videoconverter programma's gebriuikt en met geen 1 krijg ik de video afgespeeld op me M6.

Heb alle programma's gebruikt die op meizume forum staan.

Wie heeft er een ander programma dat wel werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 22:13:
Worden pakjes die je uit het buitenland gekocht hebt via ebay nooit onderschept door de douane? Anders wordt het toch nogal prijzig. Ik wacht zelf gewoon nog op de nederlandse verkoper, nog een klein beetje geduld :)
Pakjes kunnen onderschept worden door de douane. Je betaalt dan importbelasting en een beetje douane kosten(administratiekosten zeg maar) De importbelasting is 19% de douane kosten geloof ik iets van 4 euro ofzo iig niet zo veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 22:14:
Ik heb de MiniPlayer nu 2 dagen in mijn bezit, en ben er echt tevrede over goed geluid mooi design en het beeld is ook goed...

Alleen ik heb nu al verschillende videoconverter programma's gebriuikt en met geen 1 krijg ik de video afgespeeld op me M6.

Heb alle programma's gebruikt die op meizume forum staan.

Wie heeft er een ander programma dat wel werkt?
wat gebruik je? welke imput files(format) heb je?
omzetten is niet zo moeilijk en zou moeten werken

zlf gebruik ik gewoon de bijgeleverde Meizu Convertor die prima werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 22:22:
[...]

wat gebruik je? welke imput files(format) heb je?
omzetten is niet zo moeilijk en zou moeten werken

zlf gebruik ik gewoon de bijgeleverde Meizu Convertor die prima werkt
Ik gebruik de settings

320x240
18fps
432kbps

De bijgeleverde software werkt bij mij ook niet :/

Ik heb firmware S1.010.3 er meteen opgezet nadat ik em gekocht had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

In Video coderen voor je PMD: Tips en trucs kun je trouwens ook een boel algemene tips vinden over video coderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 22:39:
[...]

Ik gebruik de settings

320x240
18fps
432kbps

De bijgeleverde software werkt bij mij ook niet :/

Ik heb firmware S1.010.3 er meteen opgezet nadat ik em gekocht had
vreemd...dat wekt bij mij prima... ik zal het dalijk nog ff proberen
vanaf welk formaat zet je om?

ps: welke codec voor geluid gebruik je? de standaard convertor Mp3 setting?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2007 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 22:51:
[...]

vreemd...dat wekt bij mij prima... ik zal het dalijk nog ff proberen
vanaf welk formaat zet je om?

ps: welke codec voor geluid gebruik je? de standaard convertor Mp3 setting?
Ik probeer dit bestand om te zetten "rome.s02E01.hdtv.xvid.notv.avi", standaard mp3 settings ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 23:26:
[...]

Ik probeer dit bestand om te zetten "rome.s02E01.hdtv.xvid.notv.avi", standaard mp3 settings ja
hmm...hoe groot is het bronbestand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de 8GB speler is vandaa uitgebracht officieel... me want me want!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien had ik het toch fout, geloof ik toch teveel in de goedheid van de mens... die ebay'er (yuyuelecchen) is opeens niet meer ingeschreven dus die 8gb versie kan ik vergeten, gelukkig heb ik nog niet betaald.
Dan toch maar via "de marktplaats man" de 8gb aanschaffen en nog een btje geduld hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@RClipse
Je bent m'n reddende engel _/-\o_
Ik had er bijna eentje bij hem gekocht........

Nu ga ik nog even denken wat ik ga doen:
1. Wachten op "de marktplaatsman." Hier heb ik namelijk wel vertrouwen in en het is makkelijk met garantie, omdat hij ook in Nederland zit
2. Uitwijken naar een andere Ebay shop: http://stores.ebay.com/Ba...ubZ10148446QQftidZ2QQtZkm In de advertenties staan alleen maar witte, maar als je vraagt naar een zwarte is dat geen probleem volgens hem. TIP: doe een offer van 120,- dollard. Bij mij gaf hij een tegenoffer van 140,- dollard en een gratis siliconen hoesje. Toch netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Paultjuhh

Nou kijk dan ben ik tenminste nog voor iemand nuttig ;)
Maar jij ook bedankt voor je "nieuwe" ebay verkoper, ik heb al contact met hem en een mooie prijs afgesproken, we moeten nu nog ff alles regelen maar de deal zou best eens snel rond kunnen zijn. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al enig idee wanneer de 8gb versie bij winkels als de Mp3shop tekoop is. Ik hou er niet zo van om die dingen op marktplaats of op Ebay te kopen. Vandaar liever hij winkels als Mp3shop en mmport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geef ze een belletje zou ik zeggen, heb ik een week geleden ook gedaan maar toen wisten ze nog van niks ze hadden hem ook nog niet in de computer staan.

Job van marktplaats verwacht hem binnen nu en een weekje binnen, voor 170 inc is hij van mij :D Dat is gewoon dezelfde prijs die ze vragen bij mp3shop voor het 4gb model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een mailtje gestuurd naar MMPORT, en die verwachten m pas in juni van Dane Elec. :/ Dit is wel behoorlijk balen...

Hoe zit het met de garantie als je hem op marktplaats/ebay koopt? Als dit goed geregeld is koop ik wel de 8gb versie op marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op ebay is het bij de shop die ik al eerder aangaf wel goed geregeld volgens mij. Wanneer m'n speler stuk zou gaan stuur ik hem terug (kost nog minder dan een tientje). En hij stuurt na de reparatie weer eentje retour op zijn kosten.

Van "de marktplaatsman" had ik begrepen dat hij een defecte speler gewoon omruilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over het algemeen worden items als deze niet echt gerepareerd. Repareren is namelijk vaak duurder dan vervangen voor de fabrikant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar daar kan je dan gewoon zeker van zijn dat ze dat doen? Niet dat ze dan opeens nergens te vinden zijn zeg maar :P Krijg je een bonnetje/factuur dan ofzo?

En je kan niet rechtstreeks naar Meizu bellen en zeggen dat hij kapot is, en je wilt dat ie vervangen wordt? Dat zou al helemaal makkelijk zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is krijg je een aankoopbon van Job dus dat geld als garantiebewijs. Verder heb ik er wel goed vetrouwen in dat hij betrouwbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-08 13:08
Ik ben op zoek naar een nieuwe Mp3 speler, maar kan niet kiezen. Meizu krijgt heel goede reviews en ziet er goed uit. De Iriver X20 4Gb kost bijna hetzelfde (€ 175 bij mp3shop.nl) en is net nieuw. Van de Meizu lees ik dat er opvolger (M8) komt. Heeft iemand ervaring (of een goede review) met de X20? Wat zijn de belangrijkste verschillen?

Voor € 139 heb je een X20 2Gb, kan je nog uitbreiden met microSD.
Voor € 199 heb je een Cowon D2 2 Gb, uitbreidbaar met goedkoop SD geheugen (heeft tv-out)

Wie helpt me?

[ Voor 17% gewijzigd door Toin op 21-03-2007 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Tsja voor advies over wat je moet kopen moet je niet in dit topic zijn, deze gaat alleen over de Meizu. Over de iriver is vrij weinig nog te vinden in Nederland aangezien iriver ene poosje weggeweest is. Die andere spelers die je noemt zijn verder behoorlijk verschillend en valt niks zinnigs over te zeggen, dat moet je zelf maar bepalen. Beetje appels met peren vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iriver X20 4Gb? cool...die gan ik eens ff checken...

wat is er met iriver gebeurd btw? Dat wasde rising star in de Mp3 branche aar de ster is ergens tegenaan gebotst ergens heb ik het idee...

jammer want ze hadden super geode spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:26:

wat is er met iriver gebeurd btw? Dat wasde rising star in de Mp3 branche aar de ster is ergens tegenaan gebotst ergens heb ik het idee...

offtopic:
Ze besloten zich meer op de Koreaanse markt te richten en niet zozeer mp3spelers meer uit te brengen, maar andere leuke gadgets. Ze zijn echter nu weer een beetje aan het terugkomen met een paar leuke spelers. Ik heb gezien wat ze op CES'07 gepresenteerd hebben. Kan allemaal nog bijzonder interessant worden.
Ik ga binnenkort eens een groot topic maken over de X20/S10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-08 13:08
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:26:

Er is ook een 8 Gb (€ 228 bij mp3shop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een mailtje ontvangen van die ebay verkoper, de zwart 8gb M6 is onderweg naar mijn huis!
Ik heb een tracking nummer dus nu alleen nog geduldig bij de deurmat wachten op de postbode...
En dat alles voor het bedrag van 125€, als daar geen invoerkosten en belasting overheen komt spring ik een gat in de lucht! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@RClipse
Ik heb deze speler voor 120,- kunnen aanschaffen _/-\o_
Het was eerst 130 incl verzenden en ik heb via "make offer" kunnen afdingen tot 120,- inclusief verzendkosten. Nu alleen nog even aangeven dat ik graag de zwarte wil en klaar. En natuurlijk even zijn tegenbod bevestigen.

En ik zal vragen of hij 'm als Gift kan verzenden. Dat scheelt me toch weer invoerrechten en vanuit HongKong zijn ze niet zo moeilijk met pakjes als gift te verzenden. En met de modelbouw (andere hobby van me) bestel ik ook heel vaak in HongKong en nog nooit gepakt voor invoerrechten omdat het altijd als gift verzonden werd.

Ik laat het jullie weten wanneer de speler binnen is. En ik spring netzoals RClipse een gat in de lucht als het voor deze prijs lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

|:( jij hebt hem voor 5 euro minder!! :(... ;)
Hij stuurt die van mij idd ook als gift en ik heb idd ook nog nooit last gehad van invoerrechten met pakketjes uit hong kong, wel uit Amerika... (ik heb ook al verschillende dingen in die landen gekocht, toevallig ook voor modelbouw...)
Ik laat het wel weten wanneer m'n spelertje binnen is en of ik een gat in de lucht heb gesprongen... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stringbean
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 18:28
5 euro meer of minder maakt niet zo heel veel uit.
de mijne is nu een paar dagen geleden verstuurt per luchtpost.

@RClipse
Heb jij je tracking number ergens in kunnen vullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was ook een geintje van die 5euro vandaar ook die ;) erachter...

Je kan je tracking nummer hier invullen, http://app1.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp
Maar ik vind tot nu toe niks, waarschijnlijk ook omdat je maar van bepaald aantal landen kan krijgen en Nederland niet in die lijst voorkomt...
Als jij wel wat vind laat het dan ff weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
He dat is mijn actie! IA heb ik gebruikt voor een animo check. Maar uiteindelijk gaat hij waarschijnlijk via sk.net lopen vanwege de hoge kosten. Wordt het nog iets goedkoper.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinokkio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-02 18:14
kiddyl schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 04:15:
He dat is mijn actie! IA heb ik gebruikt voor een animo check. Maar uiteindelijk gaat hij waarschijnlijk via sk.net lopen vanwege de hoge kosten. Wordt het nog iets goedkoper.
Wilde het net indeed aangeven... ;)
echt een verschrikkûlûk mooi spelertje! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een berichtje gehad van de verkoper op Ebay. Donderdag wordt mn spelertje pas verzonden, omdat woensdag pas weer de zwarte 8GB aangevuld worden. Nou lekker is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

En íets zegt me dat er een heleboel misgaat tussen vandaag en woensdag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 18:09:
Net een berichtje gehad van de verkoper op Ebay. Donderdag wordt mn spelertje pas verzonden, omdat woensdag pas weer de zwarte 8GB aangevuld worden. Nou lekker is dat.
Lekker is dat... :S
Hij gaat voor mij maandag ff langs om te kijken of mijn pakketje weg is en waar hij op dat moment is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eamelink schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 18:11:
En íets zegt me dat er een heleboel misgaat tussen vandaag en woensdag :P
Gelukkig is de aankoop via PayPal gedaan. Dus als de verkoper me naait kan ik me geld via paypal terug claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm op ebay zou ik het toch niet proberen, ik ben ook nog geen 18 dus kan ook geen paypal nemen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook pas 15 hoor. "Typfoutje" gemaakt bij mn aanmelding. Ben nu opeens 10 jaartjes ouder. Werkt al een jaar lang zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik zat er ook al te denken om die Paypal account dan gewoon onder m'n vaders naam te maken en dat hij het gewoon goed vind enzo. Vind zo irritant dat ik nu telkens aan hem moet vragen om iets uit het buitenland te kopen.

Verder zou Job ze op woensdag/donderdag binnenkrijgen en dan kon hij ze meteen opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 16:55:
Ja ik zat er ook al te denken om die Paypal account dan gewoon onder m'n vaders naam te maken en dat hij het gewoon goed vind enzo. Vind zo irritant dat ik nu telkens aan hem moet vragen om iets uit het buitenland te kopen.

Verder zou Job ze op woensdag/donderdag binnenkrijgen en dan kon hij ze meteen opsturen.
Die Job is toch van Miniplayer Europe ((http://www.marktplaats.nl...0KDXq66d%252B%252FQGKpGcK))?
Dat las ik namelijk een paar pagina's terug. Maar ik heb met ene Edwin Mendez contact gehad (via dezelfde advertentie)...hij vertelde ook dat hij de 8gb versie volgende week zou krijgen.
Klopt het dat zij hun zaakje met zn 2en runnen? Heeft iemand hier al wel eens een speler van Miniplayer Europe besteld? Ik lees dat veel mensen hem vertrouwen (ik ook wel gezien zijn uitgebreide advertentie en antwoorden per mail) maar zie niemand die een speler van hem gekocht heeft..

Ik zit namelijk nog een beetje te twijfelen of ik voor 130 euro incl. verzendkosten de 8gb uit Hongkong laat komen (van diezelfde man als Rclipse) of voor €170 de 8gb van miniplayer hier in NL neem.
Het voordeel van de laatste is wel dat je met garantie iemand in NL hebt en je hem niet weer de halve wereld over hoeft te sturen als er iets is... maar 40 euro besparen is natuurlijk ook niet verkeerd...
Kan ook altijd nog de 4gb versie nemen voor 145 euro... maar weet niet of ik daar wel genoeg aan heb als ik er ene aantal films (en veel afleveringen van Southpark en Family Guy/Stewie ;) ) op wil zetten (een speelfilm is toch ong. n halve gig?)
twijfels... 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2007 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update: Destination - United States of America
The item (RA0977*****HK) was posted on 26-Mar-2007 and is being processed for delivery to the addressee.

Oftewel he is on his way!! en hij komt dichterbij, ik zou als ik jullie was denk ik gewoon voor die ebay verkoper gaan hoor... goedkoop en zo als het lijkt betrouwbaar, en garantie is toch overal 12maanden max. toch?
Volgens mij gaat er niks mis met deze deal en ben ik over een paar dagen trotse eigenaar van een van de eerste 8gb Meizu Miniplayertjes in NL ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja een film grote is afhankelijk van de kwaliteit die je wil.
ik zit meestal zo rond de 300 MB voor een speelfimn en 50 mb voor een serie(30 minuten ongeveer)
8 gig is dan wel vet

ik heb ook gemailed met de marktplaats verkoper en krijg van zowel een edwin als een job reactie... ze reageren over het algemeen erg snel en met een duidelijk antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 21:48:
[...]

Die Job is toch van Miniplayer Europe ((http://www.marktplaats.nl...0KDXq66d%252B%252FQGKpGcK))?
Dat las ik namelijk een paar pagina's terug. Maar ik heb met ene Edwin Mendez contact gehad (via dezelfde advertentie)...hij vertelde ook dat hij de 8gb versie volgende week zou krijgen.
Klopt het dat zij hun zaakje met zn 2en runnen? Heeft iemand hier al wel eens een speler van Miniplayer Europe besteld? Ik lees dat veel mensen hem vertrouwen (ik ook wel gezien zijn uitgebreide advertentie en antwoorden per mail) maar zie niemand die een speler van hem gekocht heeft..

Ik zit namelijk nog een beetje te twijfelen of ik voor 130 euro incl. verzendkosten de 8gb uit Hongkong laat komen (van diezelfde man als Rclipse) of voor €170 de 8gb van miniplayer hier in NL neem.
Het voordeel van de laatste is wel dat je met garantie iemand in NL hebt en je hem niet weer de halve wereld over hoeft te sturen als er iets is... maar 40 euro besparen is natuurlijk ook niet verkeerd...
Kan ook altijd nog de 4gb versie nemen voor 145 euro... maar weet niet of ik daar wel genoeg aan heb als ik er ene aantal films (en veel afleveringen van Southpark en Family Guy/Stewie ;) ) op wil zetten (een speelfilm is toch ong. n halve gig?)
twijfels... 8)7
Als jij enkele series erop zet, ze kijkt, en ze er weer af haalt is 4GB genoeg. Maar 8GB is toch wel lekker voor video, je hebt het zo vol.
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:54:
The item (RA0977*****HK) was posted on 26-Mar-2007 and is being processed for delivery to the addressee.

Oftewel he is on his way!! en hij komt dichterbij, ik zou als ik jullie was denk ik gewoon voor die ebay verkoper gaan hoor... goedkoop en zo als het lijkt betrouwbaar, en garantie is toch overal 12maanden max. toch?
Volgens mij gaat er niks mis met deze deal en ben ik over een paar dagen trotse eigenaar van een van de eerste 8gb Meizu Miniplayertjes in NL ;)
Het is wel wat lastig als je het ding voor garantie ver weg moet sturen. Dat is duurder en het zal ongetwijfeld langer duren voordat je em terug krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golles
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:49
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 21:48:
twijfels... 8)7
Ik twijfel ook nog, ik heb ook al een poosje contact met de marktplaats man. maar wat is precies het verschil, als die kapot gaat moet je hem tog zoweiso naar de fabriek terug sturen, of geeft de marktplaatsman zelf ook garantie?

Ik heb hem overigens nog niet op nederlandse webwinkels gezien,

gr. golles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je spelertje kapot gaat kan je bij "de marktplaatsman" hem naar hem sturen en dan stuurt hij hem door naar Meizu, en bij Ebay zal je hem zelf trg moeten sturen, wat iets meer verzendkosten met zich meebrengt...
Maar dat heb ik er wel voor over, als alles goed gaat scheelt het mij 40-50 euro dus dat is lekker meegenomen...

Trouwens mijn vader gaat morgen naar Japan, verkopen ze ze daar ook? dan wil ik misschien wel zo'n M3 of de Black edition...

Nederlandse webwinkels kan je wel wachten tot mei-juni denk ik (in ieder geval wel bij Mmport.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wete het niet zeker maar volgens mij is de miniplayer niet verkrijgbaar in japan... die zijn veel te geil op hun eiegen spullen van Sony etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar zou je voor die garantie het niet rechtstreeks kunnen versturen, en dus niet via de marktplaatsman? Dan lijkt het dat de verzendkosten wel meevallen.. en wie weet heeft Meizu over een tijdje een kantoor hier in Nederland waar je het dan gewoon naar toe kan sturen, of is dat niet realistisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 21:42:
Maar zou je voor die garantie het niet rechtstreeks kunnen versturen, en dus niet via de marktplaatsman? Dan lijkt het dat de verzendkosten wel meevallen.. en wie weet heeft Meizu over een tijdje een kantoor hier in Nederland waar je het dan gewoon naar toe kan sturen, of is dat niet realistisch?
Nee want Job (marktplaatsman klinkt zo irritant) haalt ze volgens mij gewoon ook uit China en heeft dus geen Dane-Elec versie. Als je het dan rechtstreeks doet ben je dus meer geld kwijt dan dat je het naar hem verzend.Ook wordt je miniplayer niet gerepareerd maar vervangen, je krijgt dus gewoon een nieuwe. Dan heb ik liever 40 euro meer en een contactpunt in Nederland dan moeten verzenden naar het buitenland en met iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 21:42:
"wie weet" ja. Ik zou er niet op rekenen. Het is al heel wat dat ze hun spelers hier aanbieden. Verder kan het dan nog net zo goed zijn dat ze geen internationale garantie bieden, waardoor je alsnog het ding naar het buitenland op moet sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebluehour
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-07 16:44
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:54:
Destination: USA?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat hij via Amerika hierheen komt, tenminste dat is het enige wat ik me erbij voor kan stellen...
Ik heb hiervoor al +/- 30 transacties gedaan met deze paypal gegevens en alles is aangekomen, dus ik dit pakketje komt vanzelf op zijn plekkie terecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eris ook een plaatsje Holland in de VS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stringbean
Mijn Meizu M6 8GB is binnen :D
binnen de 5 a 6 werkdagen, behoorlijk snel vanuit China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das behoorlijk snel idd! waar heb je hem besteld?
Zwart Wit? werkt alles naar wens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

De M3 is gelanceerd in China + wat stuff over Meizu @ Cebit van de welbekende Fransman Charbax :)

Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey de M3 ziet er ook goed uit zeg! klein da ie is! nog een stuk leiner dan de nano!

me want me want

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de M3 maar lelijk terwijl de M6 juist prachtig is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfster
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-02-2018
ik ben dus ook erg geïnteresseerd in deze mp3 .. ik heb mijn ipod video 60 gb dan ook in de verkoop gedaan. en hope ndat hij zo snel mogelijk word verkocht :D ..

en ik wil hem dus ook via die sk.nl bestellen .. want die prijs bevalt me wel. maar

worden die dingen snel vies ? .. dus erge last van vinger vlekken enzo ..

en wat is nou precies de maximale afspeelduur ? of is het echt 20 uur max .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

De maximale afspeelduur hangt er vanaf wat voor instellingen jij gebruikt voor backlight, shufflen, bitrate van het mp3'tje, dat soort dingen. De opgegeven waarde van een speler is vaak de absolute max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stringbean
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 20:06:
Das behoorlijk snel idd! waar heb je hem besteld?
Zwart Wit? werkt alles naar wens?
Ik heb hem besteld bij Houseofdap.com
kleur zwart en alles naar wens :P

Hij heeft wel gauw last van vette vingers :/ maar de opties en het geluid is geweldig :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met de Meizu M3? Die ziet er ook wel strak uit _/-\o_

iemand al ervaring mee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hij is pas net in China uit, dus ik denk het niet. Het wachten is tot ie naar Nederland komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Job had hem dan eindelijk gisteren binnen, gelijk geld overgemaakt. Ik verwacht hem dus op z'n vroegst morgen of maandag/dinsdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een noob vraag: Zou je deze speler op een tv aan kunnen sluiten (om hem dus zegmaar als een draagbare dvd speler te gebruiken)? Ik weet niet of er kabeltjes bestaan van USB naar Scart-kabel? Waarschijnlijk slaat het nergens op wat ik hier zeg... :+

En wat krijg je nu eigenlijk bij die ebay shop geleverd. In de advertentie staat namelijk:
Package includes:
· MP4 player
· English User Manual
· Software CD
· Stereo Headphone
· USB Cable

Maar in een vd plaatjes daaronder staat weer het hele "pakket"?
Zit hier dus bijv de videoconverter, firmware en hoesje bij (zoals staat in de ad op marktplaats)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Die Video Converter is een stukje software waarmee je videobestanden kun laten omzetten in het juiste formaat (XviD, QVGA resolutie, geroteerd, etc.) zodat je ze op je speler kunt afspelen.

USB is een seriele (digitale) data bus waarover geen videosignaal loopt en dat is dus ook niet geschikt om analoge video aan een scartplug te leveren. Bovendien is de decoder in de M6 maar net snel genoeg om 20fps QVGA op te leveren, wat nog niet echt DVD kwaliteit is.

[ Voor 6% gewijzigd door CyberSnooP op 31-03-2007 12:53 ]

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Halloo!
Ik ben dus van plan om de Meizu M6 te gaan kopen.. Maar jullie hebben het telkens over een marktplaatsman/Job.. En ik vraag me af, waar kan je dan de spelertjes van hem kopen? Want ik zie op marktplaats alleen maar de 4gb versies.. Terwijl jullie het over een 8gb versie hebben voor 170,-? Of lees ik het verkeerd?..

Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 12:27:
Even een noob vraag: Zou je deze speler op een tv aan kunnen sluiten (om hem dus zegmaar als een draagbare dvd speler te gebruiken)? Ik weet niet of er kabeltjes bestaan van USB naar Scart-kabel? Waarschijnlijk slaat het nergens op wat ik hier zeg... :+
Nee, want de USB interface is alleen om video's en muziek náár die speler toe te sjouwen en niet om video's af te spelen. Verder is de resolutie en refreshrate niet geschikt om op een TV af te spelen; maar dat geeft niet want het kan toch niet :+
Maar in een vd plaatjes daaronder staat weer het hele "pakket"?
Zit hier dus bijv de videoconverter, firmware en hoesje bij (zoals staat in de ad op marktplaats)?
De converter is gewoon een stukje software, kan je ook gewoon downloaden, de firmware zit er natuurlijk gewoon in, anders werkt dat hele machientje niet :P. Bij mij zat er een hoesje bij, maar die gebruik ik niet.

Overigens, wie van de M6 bezitters gebruikt hem werkelijk om video af te spelen? Ik vind het zelf maar niets; scherm te klein, framerate laag, en ik heb ook nooit écht een ideale kijkhoek te pakken waarbij zwart echt goed zwart is en je toch alles kan zien :P.

Ik gebruik hem alleen als muziekspeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

eamelink schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 16:12:
Overigens, wie van de M6 bezitters gebruikt hem werkelijk om video af te spelen?
Ik heb pas een paar keer gedaan, vooral bij televisieseries die ik niet heel aandachtig hoef te volgen maar toch graag wil zien zoals Jericho. Wat vooral goed werkt zijn tekenfilmpjes met felle kleuren zoals The Simpsons en South Park.

Ik vind de framerate en de schermgroote niet echt hinderlijk, maar toch zit ik wel een beetje te rommelen met hoe je hem nou ontspannen vast kunt houden of neerzetten om even iets te kijken.

|_____vakje______|

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.