Ik probeer dit bestand om te zetten "rome.s02E01.hdtv.xvid.notv.avi", standaard mp3 settings jaVerwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 22:51:
[...]
vreemd...dat wekt bij mij prima... ik zal het dalijk nog ff proberen
vanaf welk formaat zet je om?
ps: welke codec voor geluid gebruik je? de standaard convertor Mp3 setting?
Verwijderd
hmm...hoe groot is het bronbestand?Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 23:26:
[...]
Ik probeer dit bestand om te zetten "rome.s02E01.hdtv.xvid.notv.avi", standaard mp3 settings ja
Verwijderd
Misschien had ik het toch fout, geloof ik toch teveel in de goedheid van de mens... die ebay'er (yuyuelecchen) is opeens niet meer ingeschreven dus die 8gb versie kan ik vergeten, gelukkig heb ik nog niet betaald.
Dan toch maar via "de marktplaats man" de 8gb aanschaffen en nog een btje geduld hebben...
Dan toch maar via "de marktplaats man" de 8gb aanschaffen en nog een btje geduld hebben...
Verwijderd
@RClipse
Je bent m'n reddende engel
Ik had er bijna eentje bij hem gekocht........
Nu ga ik nog even denken wat ik ga doen:
1. Wachten op "de marktplaatsman." Hier heb ik namelijk wel vertrouwen in en het is makkelijk met garantie, omdat hij ook in Nederland zit
2. Uitwijken naar een andere Ebay shop: http://stores.ebay.com/Ba...ubZ10148446QQftidZ2QQtZkm In de advertenties staan alleen maar witte, maar als je vraagt naar een zwarte is dat geen probleem volgens hem. TIP: doe een offer van 120,- dollard. Bij mij gaf hij een tegenoffer van 140,- dollard en een gratis siliconen hoesje. Toch netjes.
Je bent m'n reddende engel
Ik had er bijna eentje bij hem gekocht........
Nu ga ik nog even denken wat ik ga doen:
1. Wachten op "de marktplaatsman." Hier heb ik namelijk wel vertrouwen in en het is makkelijk met garantie, omdat hij ook in Nederland zit
2. Uitwijken naar een andere Ebay shop: http://stores.ebay.com/Ba...ubZ10148446QQftidZ2QQtZkm In de advertenties staan alleen maar witte, maar als je vraagt naar een zwarte is dat geen probleem volgens hem. TIP: doe een offer van 120,- dollard. Bij mij gaf hij een tegenoffer van 140,- dollard en een gratis siliconen hoesje. Toch netjes.
Verwijderd
@ Paultjuhh
Nou kijk dan ben ik tenminste nog voor iemand nuttig
Maar jij ook bedankt voor je "nieuwe" ebay verkoper, ik heb al contact met hem en een mooie prijs afgesproken, we moeten nu nog ff alles regelen maar de deal zou best eens snel rond kunnen zijn.
Nou kijk dan ben ik tenminste nog voor iemand nuttig
Maar jij ook bedankt voor je "nieuwe" ebay verkoper, ik heb al contact met hem en een mooie prijs afgesproken, we moeten nu nog ff alles regelen maar de deal zou best eens snel rond kunnen zijn.
Verwijderd
Iemand al enig idee wanneer de 8gb versie bij winkels als de Mp3shop tekoop is. Ik hou er niet zo van om die dingen op marktplaats of op Ebay te kopen. Vandaar liever hij winkels als Mp3shop en mmport.
Verwijderd
Geef ze een belletje zou ik zeggen, heb ik een week geleden ook gedaan maar toen wisten ze nog van niks ze hadden hem ook nog niet in de computer staan.
Job van marktplaats verwacht hem binnen nu en een weekje binnen, voor 170 inc is hij van mij
Dat is gewoon dezelfde prijs die ze vragen bij mp3shop voor het 4gb model.
Job van marktplaats verwacht hem binnen nu en een weekje binnen, voor 170 inc is hij van mij
Verwijderd
Heb een mailtje gestuurd naar MMPORT, en die verwachten m pas in juni van Dane Elec.
Dit is wel behoorlijk balen...
Hoe zit het met de garantie als je hem op marktplaats/ebay koopt? Als dit goed geregeld is koop ik wel de 8gb versie op marktplaats.

Hoe zit het met de garantie als je hem op marktplaats/ebay koopt? Als dit goed geregeld is koop ik wel de 8gb versie op marktplaats.
Verwijderd
Op ebay is het bij de shop die ik al eerder aangaf wel goed geregeld volgens mij. Wanneer m'n speler stuk zou gaan stuur ik hem terug (kost nog minder dan een tientje). En hij stuurt na de reparatie weer eentje retour op zijn kosten.
Van "de marktplaatsman" had ik begrepen dat hij een defecte speler gewoon omruilt.
Van "de marktplaatsman" had ik begrepen dat hij een defecte speler gewoon omruilt.
Verwijderd
Over het algemeen worden items als deze niet echt gerepareerd. Repareren is namelijk vaak duurder dan vervangen voor de fabrikant..
Verwijderd
Maar daar kan je dan gewoon zeker van zijn dat ze dat doen? Niet dat ze dan opeens nergens te vinden zijn zeg maar
Krijg je een bonnetje/factuur dan ofzo?
En je kan niet rechtstreeks naar Meizu bellen en zeggen dat hij kapot is, en je wilt dat ie vervangen wordt? Dat zou al helemaal makkelijk zijn natuurlijk.
En je kan niet rechtstreeks naar Meizu bellen en zeggen dat hij kapot is, en je wilt dat ie vervangen wordt? Dat zou al helemaal makkelijk zijn natuurlijk.
Verwijderd
Als het goed is krijg je een aankoopbon van Job dus dat geld als garantiebewijs. Verder heb ik er wel goed vetrouwen in dat hij betrouwbaar is.
Ik ben op zoek naar een nieuwe Mp3 speler, maar kan niet kiezen. Meizu krijgt heel goede reviews en ziet er goed uit. De Iriver X20 4Gb kost bijna hetzelfde (€ 175 bij mp3shop.nl) en is net nieuw. Van de Meizu lees ik dat er opvolger (M8) komt. Heeft iemand ervaring (of een goede review) met de X20? Wat zijn de belangrijkste verschillen?
Voor € 139 heb je een X20 2Gb, kan je nog uitbreiden met microSD.
Voor € 199 heb je een Cowon D2 2 Gb, uitbreidbaar met goedkoop SD geheugen (heeft tv-out)
Wie helpt me?
Voor € 139 heb je een X20 2Gb, kan je nog uitbreiden met microSD.
Voor € 199 heb je een Cowon D2 2 Gb, uitbreidbaar met goedkoop SD geheugen (heeft tv-out)
Wie helpt me?
[ Voor 17% gewijzigd door Toin op 21-03-2007 16:38 ]
Tsja voor advies over wat je moet kopen moet je niet in dit topic zijn, deze gaat alleen over de Meizu. Over de iriver is vrij weinig nog te vinden in Nederland aangezien iriver ene poosje weggeweest is. Die andere spelers die je noemt zijn verder behoorlijk verschillend en valt niks zinnigs over te zeggen, dat moet je zelf maar bepalen. Beetje appels met peren vergelijken.
Verwijderd
Iriver X20 4Gb? cool...die gan ik eens ff checken...
wat is er met iriver gebeurd btw? Dat wasde rising star in de Mp3 branche aar de ster is ergens tegenaan gebotst ergens heb ik het idee...
jammer want ze hadden super geode spelers
wat is er met iriver gebeurd btw? Dat wasde rising star in de Mp3 branche aar de ster is ergens tegenaan gebotst ergens heb ik het idee...
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:26:
offtopic:
Ze besloten zich meer op de Koreaanse markt te richten en niet zozeer mp3spelers meer uit te brengen, maar andere leuke gadgets. Ze zijn echter nu weer een beetje aan het terugkomen met een paar leuke spelers. Ik heb gezien wat ze op CES'07 gepresenteerd hebben. Kan allemaal nog bijzonder interessant worden.
Ik ga binnenkort eens een groot topic maken over de X20/S10.
Ze besloten zich meer op de Koreaanse markt te richten en niet zozeer mp3spelers meer uit te brengen, maar andere leuke gadgets. Ze zijn echter nu weer een beetje aan het terugkomen met een paar leuke spelers. Ik heb gezien wat ze op CES'07 gepresenteerd hebben. Kan allemaal nog bijzonder interessant worden.
Ik ga binnenkort eens een groot topic maken over de X20/S10.
Er is ook een 8 Gb (€ 228 bij mp3shop)Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:26:
Verwijderd
Zojuist een mailtje ontvangen van die ebay verkoper, de zwart 8gb M6 is onderweg naar mijn huis!
Ik heb een tracking nummer dus nu alleen nog geduldig bij de deurmat wachten op de postbode...
En dat alles voor het bedrag van 125€, als daar geen invoerkosten en belasting overheen komt spring ik een gat in de lucht!
Ik heb een tracking nummer dus nu alleen nog geduldig bij de deurmat wachten op de postbode...
En dat alles voor het bedrag van 125€, als daar geen invoerkosten en belasting overheen komt spring ik een gat in de lucht!
Verwijderd
@RClipse
Ik heb deze speler voor 120,- kunnen aanschaffen
Het was eerst 130 incl verzenden en ik heb via "make offer" kunnen afdingen tot 120,- inclusief verzendkosten. Nu alleen nog even aangeven dat ik graag de zwarte wil en klaar. En natuurlijk even zijn tegenbod bevestigen.
En ik zal vragen of hij 'm als Gift kan verzenden. Dat scheelt me toch weer invoerrechten en vanuit HongKong zijn ze niet zo moeilijk met pakjes als gift te verzenden. En met de modelbouw (andere hobby van me) bestel ik ook heel vaak in HongKong en nog nooit gepakt voor invoerrechten omdat het altijd als gift verzonden werd.
Ik laat het jullie weten wanneer de speler binnen is. En ik spring netzoals RClipse een gat in de lucht als het voor deze prijs lukt.
Ik heb deze speler voor 120,- kunnen aanschaffen
Het was eerst 130 incl verzenden en ik heb via "make offer" kunnen afdingen tot 120,- inclusief verzendkosten. Nu alleen nog even aangeven dat ik graag de zwarte wil en klaar. En natuurlijk even zijn tegenbod bevestigen.
En ik zal vragen of hij 'm als Gift kan verzenden. Dat scheelt me toch weer invoerrechten en vanuit HongKong zijn ze niet zo moeilijk met pakjes als gift te verzenden. En met de modelbouw (andere hobby van me) bestel ik ook heel vaak in HongKong en nog nooit gepakt voor invoerrechten omdat het altijd als gift verzonden werd.
Ik laat het jullie weten wanneer de speler binnen is. En ik spring netzoals RClipse een gat in de lucht als het voor deze prijs lukt.
Verwijderd

Hij stuurt die van mij idd ook als gift en ik heb idd ook nog nooit last gehad van invoerrechten met pakketjes uit hong kong, wel uit Amerika... (ik heb ook al verschillende dingen in die landen gekocht, toevallig ook voor modelbouw...)
Ik laat het wel weten wanneer m'n spelertje binnen is en of ik een gat in de lucht heb gesprongen...
5 euro meer of minder maakt niet zo heel veel uit.
de mijne is nu een paar dagen geleden verstuurt per luchtpost.
@RClipse
Heb jij je tracking number ergens in kunnen vullen?
de mijne is nu een paar dagen geleden verstuurt per luchtpost.
@RClipse
Heb jij je tracking number ergens in kunnen vullen?
Verwijderd
Was ook een geintje van die 5euro vandaar ook die
erachter...
Je kan je tracking nummer hier invullen, http://app1.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp
Maar ik vind tot nu toe niks, waarschijnlijk ook omdat je maar van bepaald aantal landen kan krijgen en Nederland niet in die lijst voorkomt...
Als jij wel wat vind laat het dan ff weten
Je kan je tracking nummer hier invullen, http://app1.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp
Maar ik vind tot nu toe niks, waarschijnlijk ook omdat je maar van bepaald aantal landen kan krijgen en Nederland niet in die lijst voorkomt...
Als jij wel wat vind laat het dan ff weten
He dat is mijn actie! IA heb ik gebruikt voor een animo check. Maar uiteindelijk gaat hij waarschijnlijk via sk.net lopen vanwege de hoge kosten. Wordt het nog iets goedkoper.
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
kiddyl schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 04:15:
He dat is mijn actie! IA heb ik gebruikt voor een animo check. Maar uiteindelijk gaat hij waarschijnlijk via sk.net lopen vanwege de hoge kosten. Wordt het nog iets goedkoper.
Wilde het net indeed aangeven...
echt een verschrikkûlûk mooi spelertje!
Verwijderd
Net een berichtje gehad van de verkoper op Ebay. Donderdag wordt mn spelertje pas verzonden, omdat woensdag pas weer de zwarte 8GB aangevuld worden. Nou lekker is dat.
En íets zegt me dat er een heleboel misgaat tussen vandaag en woensdag
Verwijderd
Lekker is dat...Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 18:09:
Net een berichtje gehad van de verkoper op Ebay. Donderdag wordt mn spelertje pas verzonden, omdat woensdag pas weer de zwarte 8GB aangevuld worden. Nou lekker is dat.
Hij gaat voor mij maandag ff langs om te kijken of mijn pakketje weg is en waar hij op dat moment is...
Verwijderd
Gelukkig is de aankoop via PayPal gedaan. Dus als de verkoper me naait kan ik me geld via paypal terug claimen.eamelink schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 18:11:
En íets zegt me dat er een heleboel misgaat tussen vandaag en woensdag
Verwijderd
Hmm op ebay zou ik het toch niet proberen, ik ben ook nog geen 18 dus kan ook geen paypal nemen
Verwijderd
Ik ben ook pas 15 hoor. "Typfoutje" gemaakt bij mn aanmelding. Ben nu opeens 10 jaartjes ouder. Werkt al een jaar lang zonder problemen.
Verwijderd
Ja ik zat er ook al te denken om die Paypal account dan gewoon onder m'n vaders naam te maken en dat hij het gewoon goed vind enzo. Vind zo irritant dat ik nu telkens aan hem moet vragen om iets uit het buitenland te kopen.
Verder zou Job ze op woensdag/donderdag binnenkrijgen en dan kon hij ze meteen opsturen.
Verder zou Job ze op woensdag/donderdag binnenkrijgen en dan kon hij ze meteen opsturen.
Verwijderd
Die Job is toch van Miniplayer Europe ((http://www.marktplaats.nl...0KDXq66d%252B%252FQGKpGcK))?Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 16:55:
Ja ik zat er ook al te denken om die Paypal account dan gewoon onder m'n vaders naam te maken en dat hij het gewoon goed vind enzo. Vind zo irritant dat ik nu telkens aan hem moet vragen om iets uit het buitenland te kopen.
Dat las ik namelijk een paar pagina's terug. Maar ik heb met ene Edwin Mendez contact gehad (via dezelfde advertentie)...hij vertelde ook dat hij de 8gb versie volgende week zou krijgen.
Klopt het dat zij hun zaakje met zn 2en runnen? Heeft iemand hier al wel eens een speler van Miniplayer Europe besteld? Ik lees dat veel mensen hem vertrouwen (ik ook wel gezien zijn uitgebreide advertentie en antwoorden per mail) maar zie niemand die een speler van hem gekocht heeft..
Ik zit namelijk nog een beetje te twijfelen of ik voor 130 euro incl. verzendkosten de 8gb uit Hongkong laat komen (van diezelfde man als Rclipse) of voor €170 de 8gb van miniplayer hier in NL neem.
Het voordeel van de laatste is wel dat je met garantie iemand in NL hebt en je hem niet weer de halve wereld over hoeft te sturen als er iets is... maar 40 euro besparen is natuurlijk ook niet verkeerd...
Kan ook altijd nog de 4gb versie nemen voor 145 euro... maar weet niet of ik daar wel genoeg aan heb als ik er ene aantal films (en veel afleveringen van Southpark en Family Guy/Stewie
twijfels...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2007 21:51 ]
Verwijderd
Update: Destination - United States of America
The item (RA0977*****HK) was posted on 26-Mar-2007 and is being processed for delivery to the addressee.
Oftewel he is on his way!! en hij komt dichterbij, ik zou als ik jullie was denk ik gewoon voor die ebay verkoper gaan hoor... goedkoop en zo als het lijkt betrouwbaar, en garantie is toch overal 12maanden max. toch?
Volgens mij gaat er niks mis met deze deal en ben ik over een paar dagen trotse eigenaar van een van de eerste 8gb Meizu Miniplayertjes in NL
The item (RA0977*****HK) was posted on 26-Mar-2007 and is being processed for delivery to the addressee.
Oftewel he is on his way!! en hij komt dichterbij, ik zou als ik jullie was denk ik gewoon voor die ebay verkoper gaan hoor... goedkoop en zo als het lijkt betrouwbaar, en garantie is toch overal 12maanden max. toch?
Volgens mij gaat er niks mis met deze deal en ben ik over een paar dagen trotse eigenaar van een van de eerste 8gb Meizu Miniplayertjes in NL
Verwijderd
tja een film grote is afhankelijk van de kwaliteit die je wil.
ik zit meestal zo rond de 300 MB voor een speelfimn en 50 mb voor een serie(30 minuten ongeveer)
8 gig is dan wel vet
ik heb ook gemailed met de marktplaats verkoper en krijg van zowel een edwin als een job reactie... ze reageren over het algemeen erg snel en met een duidelijk antwoord
ik zit meestal zo rond de 300 MB voor een speelfimn en 50 mb voor een serie(30 minuten ongeveer)
8 gig is dan wel vet
ik heb ook gemailed met de marktplaats verkoper en krijg van zowel een edwin als een job reactie... ze reageren over het algemeen erg snel en met een duidelijk antwoord
Als jij enkele series erop zet, ze kijkt, en ze er weer af haalt is 4GB genoeg. Maar 8GB is toch wel lekker voor video, je hebt het zo vol.Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 21:48:
[...]
Die Job is toch van Miniplayer Europe ((http://www.marktplaats.nl...0KDXq66d%252B%252FQGKpGcK))?
Dat las ik namelijk een paar pagina's terug. Maar ik heb met ene Edwin Mendez contact gehad (via dezelfde advertentie)...hij vertelde ook dat hij de 8gb versie volgende week zou krijgen.
Klopt het dat zij hun zaakje met zn 2en runnen? Heeft iemand hier al wel eens een speler van Miniplayer Europe besteld? Ik lees dat veel mensen hem vertrouwen (ik ook wel gezien zijn uitgebreide advertentie en antwoorden per mail) maar zie niemand die een speler van hem gekocht heeft..
Ik zit namelijk nog een beetje te twijfelen of ik voor 130 euro incl. verzendkosten de 8gb uit Hongkong laat komen (van diezelfde man als Rclipse) of voor €170 de 8gb van miniplayer hier in NL neem.
Het voordeel van de laatste is wel dat je met garantie iemand in NL hebt en je hem niet weer de halve wereld over hoeft te sturen als er iets is... maar 40 euro besparen is natuurlijk ook niet verkeerd...
Kan ook altijd nog de 4gb versie nemen voor 145 euro... maar weet niet of ik daar wel genoeg aan heb als ik er ene aantal films (en veel afleveringen van Southpark en Family Guy/Stewie) op wil zetten (een speelfilm is toch ong. n halve gig?)
twijfels...
Het is wel wat lastig als je het ding voor garantie ver weg moet sturen. Dat is duurder en het zal ongetwijfeld langer duren voordat je em terug krijgt.Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:54:
Ik twijfel ook nog, ik heb ook al een poosje contact met de marktplaats man. maar wat is precies het verschil, als die kapot gaat moet je hem tog zoweiso naar de fabriek terug sturen, of geeft de marktplaatsman zelf ook garantie?Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 21:48:
Kan ook altijd nog de 4gb versie nemen voor 145 euro... maar weet niet of ik daar wel genoeg aan heb als ik er ene aantal films (en veel afleveringen van Southpark en Family Guy/Stewie) op wil zetten (een speelfilm is toch ong. n halve gig?)
twijfels...
Ik heb hem overigens nog niet op nederlandse webwinkels gezien,
gr. golles
Verwijderd
Als je spelertje kapot gaat kan je bij "de marktplaatsman" hem naar hem sturen en dan stuurt hij hem door naar Meizu, en bij Ebay zal je hem zelf trg moeten sturen, wat iets meer verzendkosten met zich meebrengt...
Maar dat heb ik er wel voor over, als alles goed gaat scheelt het mij 40-50 euro dus dat is lekker meegenomen...
Trouwens mijn vader gaat morgen naar Japan, verkopen ze ze daar ook? dan wil ik misschien wel zo'n M3 of de Black edition...
Nederlandse webwinkels kan je wel wachten tot mei-juni denk ik (in ieder geval wel bij Mmport.nl)
Maar dat heb ik er wel voor over, als alles goed gaat scheelt het mij 40-50 euro dus dat is lekker meegenomen...
Trouwens mijn vader gaat morgen naar Japan, verkopen ze ze daar ook? dan wil ik misschien wel zo'n M3 of de Black edition...
Nederlandse webwinkels kan je wel wachten tot mei-juni denk ik (in ieder geval wel bij Mmport.nl)
Verwijderd
ik wete het niet zeker maar volgens mij is de miniplayer niet verkrijgbaar in japan... die zijn veel te geil op hun eiegen spullen van Sony etc etc
Verwijderd
Maar zou je voor die garantie het niet rechtstreeks kunnen versturen, en dus niet via de marktplaatsman? Dan lijkt het dat de verzendkosten wel meevallen.. en wie weet heeft Meizu over een tijdje een kantoor hier in Nederland waar je het dan gewoon naar toe kan sturen, of is dat niet realistisch?
Verwijderd
Nee want Job (marktplaatsman klinkt zo irritant) haalt ze volgens mij gewoon ook uit China en heeft dus geen Dane-Elec versie. Als je het dan rechtstreeks doet ben je dus meer geld kwijt dan dat je het naar hem verzend.Ook wordt je miniplayer niet gerepareerd maar vervangen, je krijgt dus gewoon een nieuwe. Dan heb ik liever 40 euro meer en een contactpunt in Nederland dan moeten verzenden naar het buitenland en met iemand anders.Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 21:42:
Maar zou je voor die garantie het niet rechtstreeks kunnen versturen, en dus niet via de marktplaatsman? Dan lijkt het dat de verzendkosten wel meevallen.. en wie weet heeft Meizu over een tijdje een kantoor hier in Nederland waar je het dan gewoon naar toe kan sturen, of is dat niet realistisch?
"wie weet" ja. Ik zou er niet op rekenen. Het is al heel wat dat ze hun spelers hier aanbieden. Verder kan het dan nog net zo goed zijn dat ze geen internationale garantie bieden, waardoor je alsnog het ding naar het buitenland op moet sturen.Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 21:42:
Destination: USA?!Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:54:
Verwijderd
Ik denk dat hij via Amerika hierheen komt, tenminste dat is het enige wat ik me erbij voor kan stellen...
Ik heb hiervoor al +/- 30 transacties gedaan met deze paypal gegevens en alles is aangekomen, dus ik dit pakketje komt vanzelf op zijn plekkie terecht!
Ik heb hiervoor al +/- 30 transacties gedaan met deze paypal gegevens en alles is aangekomen, dus ik dit pakketje komt vanzelf op zijn plekkie terecht!
Mijn Meizu M6 8GB is binnen 
binnen de 5 a 6 werkdagen, behoorlijk snel vanuit China.
binnen de 5 a 6 werkdagen, behoorlijk snel vanuit China.
Verwijderd
hey de M3 ziet er ook goed uit zeg! klein da ie is! nog een stuk leiner dan de nano!
me want me want
me want me want
ik ben dus ook erg geïnteresseerd in deze mp3 .. ik heb mijn ipod video 60 gb dan ook in de verkoop gedaan. en hope ndat hij zo snel mogelijk word verkocht
..
en ik wil hem dus ook via die sk.nl bestellen .. want die prijs bevalt me wel. maar
worden die dingen snel vies ? .. dus erge last van vinger vlekken enzo ..
en wat is nou precies de maximale afspeelduur ? of is het echt 20 uur max .
en ik wil hem dus ook via die sk.nl bestellen .. want die prijs bevalt me wel. maar
worden die dingen snel vies ? .. dus erge last van vinger vlekken enzo ..
en wat is nou precies de maximale afspeelduur ? of is het echt 20 uur max .
De maximale afspeelduur hangt er vanaf wat voor instellingen jij gebruikt voor backlight, shufflen, bitrate van het mp3'tje, dat soort dingen. De opgegeven waarde van een speler is vaak de absolute max.
Ik heb hem besteld bij Houseofdap.comVerwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 20:06:
Das behoorlijk snel idd! waar heb je hem besteld?
Zwart Wit? werkt alles naar wens?
kleur zwart en alles naar wens
Hij heeft wel gauw last van vette vingers

Hij is pas net in China uit, dus ik denk het niet. Het wachten is tot ie naar Nederland komt
Verwijderd
Job had hem dan eindelijk gisteren binnen, gelijk geld overgemaakt. Ik verwacht hem dus op z'n vroegst morgen of maandag/dinsdag
Verwijderd
Even een noob vraag: Zou je deze speler op een tv aan kunnen sluiten (om hem dus zegmaar als een draagbare dvd speler te gebruiken)? Ik weet niet of er kabeltjes bestaan van USB naar Scart-kabel? Waarschijnlijk slaat het nergens op wat ik hier zeg...
En wat krijg je nu eigenlijk bij die ebay shop geleverd. In de advertentie staat namelijk:
Package includes:
· MP4 player
· English User Manual
· Software CD
· Stereo Headphone
· USB Cable
Maar in een vd plaatjes daaronder staat weer het hele "pakket"?
Zit hier dus bijv de videoconverter, firmware en hoesje bij (zoals staat in de ad op marktplaats)?
En wat krijg je nu eigenlijk bij die ebay shop geleverd. In de advertentie staat namelijk:
Package includes:
· MP4 player
· English User Manual
· Software CD
· Stereo Headphone
· USB Cable
Maar in een vd plaatjes daaronder staat weer het hele "pakket"?
Zit hier dus bijv de videoconverter, firmware en hoesje bij (zoals staat in de ad op marktplaats)?
Die Video Converter is een stukje software waarmee je videobestanden kun laten omzetten in het juiste formaat (XviD, QVGA resolutie, geroteerd, etc.) zodat je ze op je speler kunt afspelen.
USB is een seriele (digitale) data bus waarover geen videosignaal loopt en dat is dus ook niet geschikt om analoge video aan een scartplug te leveren. Bovendien is de decoder in de M6 maar net snel genoeg om 20fps QVGA op te leveren, wat nog niet echt DVD kwaliteit is.
USB is een seriele (digitale) data bus waarover geen videosignaal loopt en dat is dus ook niet geschikt om analoge video aan een scartplug te leveren. Bovendien is de decoder in de M6 maar net snel genoeg om 20fps QVGA op te leveren, wat nog niet echt DVD kwaliteit is.
[ Voor 6% gewijzigd door CyberSnooP op 31-03-2007 12:53 ]
|_____vakje______|
Verwijderd
Halloo!
Ik ben dus van plan om de Meizu M6 te gaan kopen.. Maar jullie hebben het telkens over een marktplaatsman/Job.. En ik vraag me af, waar kan je dan de spelertjes van hem kopen? Want ik zie op marktplaats alleen maar de 4gb versies.. Terwijl jullie het over een 8gb versie hebben voor 170,-? Of lees ik het verkeerd?..
Bvd
Ik ben dus van plan om de Meizu M6 te gaan kopen.. Maar jullie hebben het telkens over een marktplaatsman/Job.. En ik vraag me af, waar kan je dan de spelertjes van hem kopen? Want ik zie op marktplaats alleen maar de 4gb versies.. Terwijl jullie het over een 8gb versie hebben voor 170,-? Of lees ik het verkeerd?..
Bvd
Nee, want de USB interface is alleen om video's en muziek náár die speler toe te sjouwen en niet om video's af te spelen. Verder is de resolutie en refreshrate niet geschikt om op een TV af te spelen; maar dat geeft niet want het kan toch nietVerwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 12:27:
Even een noob vraag: Zou je deze speler op een tv aan kunnen sluiten (om hem dus zegmaar als een draagbare dvd speler te gebruiken)? Ik weet niet of er kabeltjes bestaan van USB naar Scart-kabel? Waarschijnlijk slaat het nergens op wat ik hier zeg...
De converter is gewoon een stukje software, kan je ook gewoon downloaden, de firmware zit er natuurlijk gewoon in, anders werkt dat hele machientje nietMaar in een vd plaatjes daaronder staat weer het hele "pakket"?
Overigens, wie van de M6 bezitters gebruikt hem werkelijk om video af te spelen? Ik vind het zelf maar niets; scherm te klein, framerate laag, en ik heb ook nooit écht een ideale kijkhoek te pakken waarbij zwart echt goed zwart is en je toch alles kan zien
Ik gebruik hem alleen als muziekspeler.
Ik heb pas een paar keer gedaan, vooral bij televisieseries die ik niet heel aandachtig hoef te volgen maar toch graag wil zien zoals Jericho. Wat vooral goed werkt zijn tekenfilmpjes met felle kleuren zoals The Simpsons en South Park.eamelink schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 16:12:
Overigens, wie van de M6 bezitters gebruikt hem werkelijk om video af te spelen?
Ik vind de framerate en de schermgroote niet echt hinderlijk, maar toch zit ik wel een beetje te rommelen met hoe je hem nou ontspannen vast kunt houden of neerzetten om even iets te kijken.
|_____vakje______|
Verwijderd
Je moet ze gewoon een mailtje sturen en er naar vragen. Ik heb vandaag mijn 8gb versie van hun ontvangen, nog inclusief silcionen hoesje mooi fluwelen opbergtasje en nog meer. Ik kom net van werk dus ga even verder experimenteren.Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 16:09:
Halloo!
Bvd
Miniplayer Europe op marktplaats is dus zeer zeker te vertrouwen, ook erg klantvriendelijk.
Verwijderd
Voor hoeveel geld heb je dit ontvangen? Bij samenkopen.net is het ook niet al te duur. Maar als Miniplayer Europe goed te vertrouwen is, en ook nog is niet duur...Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 18:04:
[...]
Je moet ze gewoon een mailtje sturen en er naar vragen. Ik heb vandaag mijn 8gb versie van hun ontvangen, nog inclusief silcionen hoesje mooi fluwelen opbergtasje en nog meer. Ik kom net van werk dus ga even verder experimenteren.
Miniplayer Europe op marktplaats is dus zeer zeker te vertrouwen, ook erg klantvriendelijk.
offtopic:
Ik heb met de TS van dit deel afgesproken dat ik het volgende deel zou doen. Dit ben ik dus van plan te gaan doen, tenzij iemand graag het volgende deel wil maken met een uitgebreide TS. Doe in dat geval even een DM. Als ik niks hoor post ik gewoon het volgende deel.
Ik heb met de TS van dit deel afgesproken dat ik het volgende deel zou doen. Dit ben ik dus van plan te gaan doen, tenzij iemand graag het volgende deel wil maken met een uitgebreide TS. Doe in dat geval even een DM. Als ik niks hoor post ik gewoon het volgende deel.
Verwijderd
Ik heb uiteindelijk 170 euro inclusief verzendkosten betaalt.Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 18:33:
[...]
Voor hoeveel geld heb je dit ontvangen? Bij samenkopen.net is het ook niet al te duur. Maar als Miniplayer Europe goed te vertrouwen is, en ook nog is niet duur...
Verwijderd
Hardstikke bedankt! Heb het meteen gedaan en heb gelijk antwoord gehad =). Volgende week komen ze weer binnen dus ik hoop dat ik m dan binnen een week of 2 heb!Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 18:04:
[...]
Je moet ze gewoon een mailtje sturen en er naar vragen. Ik heb vandaag mijn 8gb versie van hun ontvangen, nog inclusief silcionen hoesje mooi fluwelen opbergtasje en nog meer. Ik kom net van werk dus ga even verder experimenteren.
Kan je hem trouwens ook "verticaal" gebruiken?? Netals bij de iRiver Clix..
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2007 00:39 ]
Verwijderd
Nee volgens mij kan je hem alleen verticaal gebruiken, ik weet het echter niet zeker, voor video's neem ik aan?Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 23:53:
[...]
Hardstikke bedankt! Heb het meteen gedaan en heb gelijk antwoord gehad =). Volgende week komen ze weer binnen dus ik hoop dat ik m dan binnen een week of 2 heb!
Kan je hem trouwens ook "verticaal" gebruiken?? Netals bij de iRiver Clix..
Verwijderd
bedoel je niet horizontaal?
De miniplayer is horizontaal georienteerd... breedbeeld zeg maar
verticaal gebruiken zou alleen zin hebben bij fotos die verticaal georienteerd zijn... dit kan als je de fotos "op zijn kant" op de speler zet.
Er zit echter geen switch optie ofzo op de speler en de seler is zeker bedoeld om horizontaal gebruikt te worden
verticaal gebruiken zou alleen zin hebben bij fotos die verticaal georienteerd zijn... dit kan als je de fotos "op zijn kant" op de speler zet.
Er zit echter geen switch optie ofzo op de speler en de seler is zeker bedoeld om horizontaal gebruikt te worden
Verwijderd
Dat bedoelde ik iddVerwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 14:02:
bedoel je niet horizontaal?
ik heb ook die miniplayer europe gemailt. en ze krijgen hem dus idd volgende week
maar sniper heb jij daar ook een gratis siliconen hoesje bij gekregen ??
maar sniper heb jij daar ook een gratis siliconen hoesje bij gekregen ??
Verwijderd
Ja, het volgende zat er nog extra bij:
Muurlader (Wel chinese dus dan heb je een converter nodig)
Meizu silicone hoesje
Riem clip
fluwelen draagtasje
Ik ben trouwens nog erg verrast door de videokwaliteit, je ziet de framerate zo nu en dan wel eens maar ik vind de video er erg goed uitzien. Ook is de kijkhoek echt ziekelijk (weet niet of dat normaal is).
Muurlader (Wel chinese dus dan heb je een converter nodig)
Meizu silicone hoesje
Riem clip
fluwelen draagtasje
Ik ben trouwens nog erg verrast door de videokwaliteit, je ziet de framerate zo nu en dan wel eens maar ik vind de video er erg goed uitzien. Ook is de kijkhoek echt ziekelijk (weet niet of dat normaal is).
oke cool .. ik ben al beetje met die kerel aan het praten hij doet er dus ook een siliconen hoesje bij.
wat kan je trouwens over het siliconen hoesje vertellen qua kwaliteit ?. en zat er bij jou een bon bij.
want ik ben van plan om hem bijna bij hem te bestellen.
wat kan je trouwens over het siliconen hoesje vertellen qua kwaliteit ?. en zat er bij jou een bon bij.
Verwijderd
@Sniper: Ik sta ook op het punt de 8gb bij MP Europe te bestellen, maar wat bedoel je precies met een chinese oplader waar je een converter voor nodig hebt? Bedoel je converter als in software of hardware (verloopstukje)?
Verwijderd
Gaaf dat een aantal van jullie hem al hebben en dat alles uitstekend gaat via Job, @ Davidenko ik denk dat hij bedoelt dat het platte pinnen zijn en je dus zon wereld stekkerbox-geval-ding nodig hebt om hem in "ons" stopcontact te kunnen steken...
Die van mij is (nog steeds niet) gearriveerd... maargoed ik heb wel 45eu minder betaald dus dan moet ik nog meer ff wachten...
Iemand nog problemen met de speler qua firmware? en ik vroeg mij af krijgt deze ook zo snel krassen op het scherm/speler als de ipod? (ik heb wel zon silicone gevaltje aangeschaft)
Die van mij is (nog steeds niet) gearriveerd... maargoed ik heb wel 45eu minder betaald dus dan moet ik nog meer ff wachten...
Iemand nog problemen met de speler qua firmware? en ik vroeg mij af krijgt deze ook zo snel krassen op het scherm/speler als de ipod? (ik heb wel zon silicone gevaltje aangeschaft)
Verwijderd
Tsja wat kan ik daar over zeggen, hij stinkt een beetje maar voor de rest doet hij het primawolfster schreef op maandag 02 april 2007 @ 18:44:
oke cool .. ik ben al beetje met die kerel aan het praten hij doet er dus ook een siliconen hoesje bij.
Bij mij zat er geen bon bij maar het serienummer van je miniplayer geld als garantie, als je hem echter koopt via paypal wordt dat geregistreerd volgens mij en geld dat ook als bon. Maar die gasten zijn wel te vertrouwen dus als er wat aan de hand blijkt te zijn maak ik me daar niet zo'n zorgen over.
Ik bedoel de oplader als in de hardware, deze kan je niet aanlsuiten op ons lichtnet want het zijn is een ander type stekker. Volgens mij is het bij hun iets van 120 V terwijl het bij ons 220 V is, je hebt dan een converter nodig om die stroom om te zetten. Met het usb snoertje kan je echter je miniplayer via de computer opladen en Job vertelde me ook dat je in vrijwel elke winkel een universele usb oplader kon kopen (maar ik weet niet precies welke), dus dan kan je het wel via je stopcontact doen.Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 20:20:
@Sniper: Ik sta ook op het punt de 8gb bij MP Europe te bestellen, maar wat bedoel je precies met een chinese oplader waar je een converter voor nodig hebt? Bedoel je converter als in software of hardware (verloopstukje)?
Ik zal morgen anders wat foto's maken van het geheel
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2007 21:51 ]
Verwijderd
Dat klopt 
het handige van spelers als de meizu die gebruik maken van gewone USB kabels ipv bedrijfseiegen kabels is dat je ze met elke USB lader op kan laden...
apple usb kabels hebben een andere aansluiting dan gewone usb kabels... je moet dus wel een dure apple of belkin ofzo kabel kopen..das een leuk idee van hen om makkelijk veel extra geld binne te harken maar niete cht leuk voor de gebruiker
Meizu maakt gebruik van gewone mini-usb kabls.. mocht je kabel het loodje leggen kun je dus voor 3 euro een mini-usb kabnel kopen bij zon beetje elke winkel
omdat meizu gewone usb kabels gebruikt kun je dus ook elke universele usblader gebruiken
je kunt btw ook veel telefoon laders gebruiken die een Mini Usb uiteinde hebben! werk prima
ps: bij USB-laders maakt het verschil tussen 110 of 220 volt niet uit
anders zou je een usb apparaat in de VS niet op kunnen laden met een nederlandse usb kabel
ps2: gebruiken ze in china niet ook 220 volt? tootale gok hier btw !
het handige van spelers als de meizu die gebruik maken van gewone USB kabels ipv bedrijfseiegen kabels is dat je ze met elke USB lader op kan laden...
apple usb kabels hebben een andere aansluiting dan gewone usb kabels... je moet dus wel een dure apple of belkin ofzo kabel kopen..das een leuk idee van hen om makkelijk veel extra geld binne te harken maar niete cht leuk voor de gebruiker
Meizu maakt gebruik van gewone mini-usb kabls.. mocht je kabel het loodje leggen kun je dus voor 3 euro een mini-usb kabnel kopen bij zon beetje elke winkel
omdat meizu gewone usb kabels gebruikt kun je dus ook elke universele usblader gebruiken
je kunt btw ook veel telefoon laders gebruiken die een Mini Usb uiteinde hebben! werk prima
anders zou je een usb apparaat in de VS niet op kunnen laden met een nederlandse usb kabel
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2007 22:10 ]
Verwijderd
Nee voor het usb kabeltje maakt het ook niet uit welk voltage het is want dat gaat gewoon via de computer, ik had het over de stekker. Als jij die chinese stekker in ons stopcontact stopt en vervolgens aansluit op je miniplayer is hij binnen 1 seconde overleden.Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 22:06:
Ik lees idd dat in China ook 220 V is maar ik zou het alsnog niet proberen met die stekker
Verwijderd
heheh dara hebje gelijk in
een chinese stekker kun je vast niet in onze stopcontacten proppen
maar met een verloopstekker kan het wel
en met zon universele USB oplader ook...die koop je immers hier en daar kun je gewoon je usb kabel induwen...zoals dees bevoorbeeld: http://dixons.nl/De_onlin...+wit.7061050/default.aspx
een chinese stekker kun je vast niet in onze stopcontacten proppen
maar met een verloopstekker kan het wel
en met zon universele USB oplader ook...die koop je immers hier en daar kun je gewoon je usb kabel induwen...zoals dees bevoorbeeld: http://dixons.nl/De_onlin...+wit.7061050/default.aspx
ik zie hier allemaal bedragen voorbij komen van rond de 170 euro voor de 8 GB versie.
Ik heb zelf de 8 GB versie besteld voor 105 euro inclusief verzendskosten.
Ook met al die extra's die jullie hier omschrijven
Je hebt hem besteld bij iemand uit China ofzo? beetje meer informatie is tog niet verkeerd?stringbean schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 07:58:
ik zie hier allemaal bedragen voorbij komen van rond de 170 euro voor de 8 GB versie.
Verwijderd
hmm... 105 euro inclusief verzendkosten?
Dat is knap want dat is lager dan de winkelprijs zonder accessoires en verzendkosten in china... beetje vreemd?
Dat is knap want dat is lager dan de winkelprijs zonder accessoires en verzendkosten in china... beetje vreemd?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2007 12:11 ]
Verwijderd
Dan ben ik heel benieuwd waar je die vandaan hebt en of dat 100% te vertrouwen is...stringbean schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 07:58:
Ik heb zelf die van mij voor 125incl verzenden en dat vond ik al uit zonderlijk laag, van deze verzender zijn er ondertussen al een aantal die hem hebben ontvangen en daar is alles uitstekend gegaan...
Verwijderd
Koop een taart en vier hetstringbean schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 07:58:
Hier paar foto's:
http://img98.imageshack.us/img98/1849/img2781largebv5.jpg
http://img119.imageshack.us/img119/6430/img2779largehu1.jpg
http://img119.imageshack.us/img119/3833/img2786largeuw7.jpg
Ik ga ook voor de 170 euro, volgens Job heb ik hem eind deze weekVerwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:43:
Koop een taart en vier hetIk vind 170 al een mooie prijs, ik heb garantie (in nederland) dus ik ben tevreden.
Hier paar foto's:
http://img98.imageshack.us/img98/1849/img2781largebv5.jpg
http://img119.imageshack.us/img119/6430/img2779largehu1.jpg
http://img119.imageshack.us/img119/3833/img2786largeuw7.jpg
En Sniper65, bevalt de speler je? de besturing lijkt me wel erg wennen,,,
job ?? heet die kerel zoo bij mij heet hij edwin mendez. maarja dat maakt mij niet zo uit
ik ga denk ik toch voor de wiite meizu omdat die siliconen hoes de zwarte kleur verpest zo te zien
en ik weet niet normaal vind ik zwart stukken mooier dan wit net zoals bij mijn ipod enzo .. maar dit x vind ik wit toch ook erg mooi
ik ga denk ik toch voor de wiite meizu omdat die siliconen hoes de zwarte kleur verpest zo te zien
Verwijderd
Job en Edwin doen het samen volgens mij, kan dus idd dat je door een van de twee wordt aangesproken. Ik moest m'n geld ook overmaken op Edwin's rekening terwijl ik de hele tijd contact had met Job.
De besturing is idd wennen maar nu ik het eenmaal door (snell scrollen, snel een video stoppen ipv doorspoelen tot het einde enz.) heb is het top
De besturing is idd wennen maar nu ik het eenmaal door (snell scrollen, snel een video stoppen ipv doorspoelen tot het einde enz.) heb is het top
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2007 21:02 ]
Verwijderd
voor zover ik weet doet job alleen geven advies en is hij ook goed in technische ondersteuning enzo maar issie geen verkoper...
dat doet edwin
btw over het scrollen op de meizu... door je duim gewoon op de touchpad te houden kan je snel srollen
ook kun je van z naar z en van z naar z snel skippen door 1 keer op de boven(of onder)kant van de strip te tappen...best handy
dat doet edwin
btw over het scrollen op de meizu... door je duim gewoon op de touchpad te houden kan je snel srollen
ook kun je van z naar z en van z naar z snel skippen door 1 keer op de boven(of onder)kant van de strip te tappen...best handy
Verwijderd
Jup, als je het een maal doorhebt werkt het als een trein. Ik heb ook al album art weten te fixenVerwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 21:47:
voor zover ik weet doet job alleen geven advies en is hij ook goed in technische ondersteuning enzo maar issie geen verkoper...
dat doet edwin
Verwijderd
Hij is binnen...! wat bleek nou meneer de verkoper had zoveel transacties dat hij mij het verkeerde tracking nummer had gegeven, dus nu lag hij plotseling op de deurmat... alles werkt uitstekend en hij glimt lekker!
Conclusie: via ebay (poly-treasure) gaat alles uitstekend, ik zou het zeker aanraden als je een paypal account hebt en je hem niet binnen 2 dagen wil hebben, het scheelt je wel 45euro
p.s. geen extra invoerkosten of btw
Conclusie: via ebay (poly-treasure) gaat alles uitstekend, ik zou het zeker aanraden als je een paypal account hebt en je hem niet binnen 2 dagen wil hebben, het scheelt je wel 45euro
p.s. geen extra invoerkosten of btw
Verwijderd
maar geen ondersteuning of garantie of een nederlands aanspreekpunt
daarbij kan het met de goedkope verzendkostenz o zijn dat het pakje nooit aankomt of dat je import bel moet betalen...das ook niet zo fijn
ik heb het wel eens gehad met een ebay bestelling uit het buitenland(VS)
was goedkoper dan hier - ook omdat de verzendking niet zo duur was maar dus ook niet verzekerd of snel/betrouwbaar - pakje is nooit aangekomen....erg balen...
en als je voor een heel zekere verzendoptie gaat is de prijs van verzending weer hoog..
voor mij een reden om het zekere voor het onzekere te nemen met dit soort dingen!
daarbij kan het met de goedkope verzendkostenz o zijn dat het pakje nooit aankomt of dat je import bel moet betalen...das ook niet zo fijn
ik heb het wel eens gehad met een ebay bestelling uit het buitenland(VS)
was goedkoper dan hier - ook omdat de verzendking niet zo duur was maar dus ook niet verzekerd of snel/betrouwbaar - pakje is nooit aangekomen....erg balen...
en als je voor een heel zekere verzendoptie gaat is de prijs van verzending weer hoog..
voor mij een reden om het zekere voor het onzekere te nemen met dit soort dingen!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2007 17:15 ]
Verwijderd
@RClipse
Dat is mooi om te horen. Zelf wacht ik nu ook in spanning af totdat m'n meizu binnen komt. Wanneer was de jouwe trouwens verstuurd? Dan weet ik waar ik ongeveer op kan rekenen. En had jij trouwens de zwarte of de witte besteld?
Dat is mooi om te horen. Zelf wacht ik nu ook in spanning af totdat m'n meizu binnen komt. Wanneer was de jouwe trouwens verstuurd? Dan weet ik waar ik ongeveer op kan rekenen. En had jij trouwens de zwarte of de witte besteld?
Verwijderd
Ach de ondersteuning dat komt echt wel goed... als er iets fout gaat zoek ik wel contact met meizu meestal is dat geen probleem en qua terug verzenden zal het wel meevallen.
Ik heb ondertussen zelf zo'n 25dingen gekocht via ebay en allemaal aangekomen, je moet de juiste mensen opzoeken en goed contact hebben. De verzendkosten kunnen idd soms flink oplopen maargoed vaak is het dan nog goedkoper dan in NL, en het klopt dat veel paketten uit de USA extra kosten met zich meebrengen maar vanuit Hong Kong is dat bij mij nog nooit gebeurt.
Maar ik kan het begrijpen als mensen het zekere voor het onzeker nemen en hem hier bestellen, ik laat alleen zien dat het zo ook uitstekend gaat en tot nu toe nog nooit problemen heeft gebracht.
@ Paultjuhh: Ik heb een zwarte besteld en hij was de 27e verzonden en vandaag aangekomen... (9dagen)
Ik heb ondertussen zelf zo'n 25dingen gekocht via ebay en allemaal aangekomen, je moet de juiste mensen opzoeken en goed contact hebben. De verzendkosten kunnen idd soms flink oplopen maargoed vaak is het dan nog goedkoper dan in NL, en het klopt dat veel paketten uit de USA extra kosten met zich meebrengen maar vanuit Hong Kong is dat bij mij nog nooit gebeurt.
Maar ik kan het begrijpen als mensen het zekere voor het onzeker nemen en hem hier bestellen, ik laat alleen zien dat het zo ook uitstekend gaat en tot nu toe nog nooit problemen heeft gebracht.
@ Paultjuhh: Ik heb een zwarte besteld en hij was de 27e verzonden en vandaag aangekomen... (9dagen)
Verwijderd
@ Sniper, Ik vraag me af hoe jij die album art aan de praat hebt gekregen. ik heb dit forum al btje afgescrolt maar het lukt nog niet...
RClipse, je moet eens op meizume.com kijken, daar kun je zoveel antwoorden op zulke vragen vinden en allerlei firmwares (ook NL) en skins.
Verwijderd
Je maakt een map genaamd 'Album' aan in de root directory (zo heet dat toch), vervolgens resize je je album plaatje tot 100x100, geeft het dezelfde naam als het album wordt weergegeven op je miniplayer en kopieert hem in de map, en klaar is kees. Dus ik heb bijv het album Demon Days van Gorillaz, als ik op m'n miniplayer kijk staat hij idd onder Demon Days, dus ik noem het plaatje Demon Days (verder niks) en zet hem in de album map.Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 21:32:
@ Sniper, Ik vraag me af hoe jij die album art aan de praat hebt gekregen. ik heb dit forum al btje afgescrolt maar het lukt nog niet...
Verwijderd
Je kunt de albumart ook zonder een map 'Album' gebruiken, gewoon in de map waar het nummer staat een jpeg afbeelding hernoemen naar Albumnaam.jpg.
^^ Daar verder dus...
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Dit topic is gesloten.