[Flash] Meizu Mini Player / Meizu M6

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 17.250 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212038

Anoniem: 214467 schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 16:09:
Halloo!
Ik ben dus van plan om de Meizu M6 te gaan kopen.. Maar jullie hebben het telkens over een marktplaatsman/Job.. En ik vraag me af, waar kan je dan de spelertjes van hem kopen? Want ik zie op marktplaats alleen maar de 4gb versies.. Terwijl jullie het over een 8gb versie hebben voor 170,-? Of lees ik het verkeerd?..

Bvd
Je moet ze gewoon een mailtje sturen en er naar vragen. Ik heb vandaag mijn 8gb versie van hun ontvangen, nog inclusief silcionen hoesje mooi fluwelen opbergtasje en nog meer. Ik kom net van werk dus ga even verder experimenteren.

Miniplayer Europe op marktplaats is dus zeer zeker te vertrouwen, ook erg klantvriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209522

Anoniem: 212038 schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 18:04:
[...]

Je moet ze gewoon een mailtje sturen en er naar vragen. Ik heb vandaag mijn 8gb versie van hun ontvangen, nog inclusief silcionen hoesje mooi fluwelen opbergtasje en nog meer. Ik kom net van werk dus ga even verder experimenteren.

Miniplayer Europe op marktplaats is dus zeer zeker te vertrouwen, ook erg klantvriendelijk.
Voor hoeveel geld heb je dit ontvangen? Bij samenkopen.net is het ook niet al te duur. Maar als Miniplayer Europe goed te vertrouwen is, en ook nog is niet duur... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
offtopic:
Ik heb met de TS van dit deel afgesproken dat ik het volgende deel zou doen. Dit ben ik dus van plan te gaan doen, tenzij iemand graag het volgende deel wil maken met een uitgebreide TS. Doe in dat geval even een DM. Als ik niks hoor post ik gewoon het volgende deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209522 schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 18:33:
[...]

Voor hoeveel geld heb je dit ontvangen? Bij samenkopen.net is het ook niet al te duur. Maar als Miniplayer Europe goed te vertrouwen is, en ook nog is niet duur... :)
Ik heb uiteindelijk 170 euro inclusief verzendkosten betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214467

Anoniem: 212038 schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 18:04:
[...]

Hardstikke bedankt! Heb het meteen gedaan en heb gelijk antwoord gehad =). Volgende week komen ze weer binnen dus ik hoop dat ik m dan binnen een week of 2 heb!

Kan je hem trouwens ook "verticaal" gebruiken?? Netals bij de iRiver Clix..

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 214467 op 01-04-2007 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214467 schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 23:53:
[...]

Hardstikke bedankt! Heb het meteen gedaan en heb gelijk antwoord gehad =). Volgende week komen ze weer binnen dus ik hoop dat ik m dan binnen een week of 2 heb!

Kan je hem trouwens ook "verticaal" gebruiken?? Netals bij de iRiver Clix..
Nee volgens mij kan je hem alleen verticaal gebruiken, ik weet het echter niet zeker, voor video's neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195491

bedoel je niet horizontaal?

De miniplayer is horizontaal georienteerd... breedbeeld zeg maar
verticaal gebruiken zou alleen zin hebben bij fotos die verticaal georienteerd zijn... dit kan als je de fotos "op zijn kant" op de speler zet.
Er zit echter geen switch optie ofzo op de speler en de seler is zeker bedoeld om horizontaal gebruikt te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat noemt men landscape mode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195491 schreef op zondag 01 april 2007 @ 14:02:
bedoel je niet horizontaal?

De miniplayer is horizontaal georienteerd... breedbeeld zeg maar
verticaal gebruiken zou alleen zin hebben bij fotos die verticaal georienteerd zijn... dit kan als je de fotos "op zijn kant" op de speler zet.
Er zit echter geen switch optie ofzo op de speler en de seler is zeker bedoeld om horizontaal gebruikt te worden
Dat bedoelde ik idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfster
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-02-2018
ik heb ook die miniplayer europe gemailt. en ze krijgen hem dus idd volgende week

maar sniper heb jij daar ook een gratis siliconen hoesje bij gekregen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, het volgende zat er nog extra bij:
Muurlader (Wel chinese dus dan heb je een converter nodig)
Meizu silicone hoesje
Riem clip
fluwelen draagtasje
Ik ben trouwens nog erg verrast door de videokwaliteit, je ziet de framerate zo nu en dan wel eens maar ik vind de video er erg goed uitzien. Ook is de kijkhoek echt ziekelijk (weet niet of dat normaal is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfster
oke cool .. ik ben al beetje met die kerel aan het praten hij doet er dus ook een siliconen hoesje bij.

wat kan je trouwens over het siliconen hoesje vertellen qua kwaliteit ?. en zat er bij jou een bon bij.
want ik ben van plan om hem bijna bij hem te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213800

@Sniper: Ik sta ook op het punt de 8gb bij MP Europe te bestellen, maar wat bedoel je precies met een chinese oplader waar je een converter voor nodig hebt? Bedoel je converter als in software of hardware (verloopstukje)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208610

Gaaf dat een aantal van jullie hem al hebben en dat alles uitstekend gaat via Job, @ Davidenko ik denk dat hij bedoelt dat het platte pinnen zijn en je dus zon wereld stekkerbox-geval-ding nodig hebt om hem in "ons" stopcontact te kunnen steken...

Die van mij is (nog steeds niet) gearriveerd... maargoed ik heb wel 45eu minder betaald dus dan moet ik nog meer ff wachten...
Iemand nog problemen met de speler qua firmware? en ik vroeg mij af krijgt deze ook zo snel krassen op het scherm/speler als de ipod? (ik heb wel zon silicone gevaltje aangeschaft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wolfster schreef op maandag 02 april 2007 @ 18:44:
oke cool .. ik ben al beetje met die kerel aan het praten hij doet er dus ook een siliconen hoesje bij.

wat kan je trouwens over het siliconen hoesje vertellen qua kwaliteit ?. en zat er bij jou een bon bij.
want ik ben van plan om hem bijna bij hem te bestellen.
Tsja wat kan ik daar over zeggen, hij stinkt een beetje maar voor de rest doet hij het prima :D. Het is zo'n wit doorzichtig hoesje, ik heb een zwarte miniplayer dus dat verpest je kleur dan eigenlijk wel een beetje. Hij doet echter wel wat hij moet doen en dat is je player beschermen. Het is in ieder geval wel handiger dan het fluwelen tasje.

Bij mij zat er geen bon bij maar het serienummer van je miniplayer geld als garantie, als je hem echter koopt via paypal wordt dat geregistreerd volgens mij en geld dat ook als bon. Maar die gasten zijn wel te vertrouwen dus als er wat aan de hand blijkt te zijn maak ik me daar niet zo'n zorgen over.
Anoniem: 213800 schreef op maandag 02 april 2007 @ 20:20:
@Sniper: Ik sta ook op het punt de 8gb bij MP Europe te bestellen, maar wat bedoel je precies met een chinese oplader waar je een converter voor nodig hebt? Bedoel je converter als in software of hardware (verloopstukje)?
Ik bedoel de oplader als in de hardware, deze kan je niet aanlsuiten op ons lichtnet want het zijn is een ander type stekker. Volgens mij is het bij hun iets van 120 V terwijl het bij ons 220 V is, je hebt dan een converter nodig om die stroom om te zetten. Met het usb snoertje kan je echter je miniplayer via de computer opladen en Job vertelde me ook dat je in vrijwel elke winkel een universele usb oplader kon kopen (maar ik weet niet precies welke), dus dan kan je het wel via je stopcontact doen.

Ik zal morgen anders wat foto's maken van het geheel :)

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 212038 op 02-04-2007 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat klopt :)

het handige van spelers als de meizu die gebruik maken van gewone USB kabels ipv bedrijfseiegen kabels is dat je ze met elke USB lader op kan laden...

apple usb kabels hebben een andere aansluiting dan gewone usb kabels... je moet dus wel een dure apple of belkin ofzo kabel kopen..das een leuk idee van hen om makkelijk veel extra geld binne te harken maar niete cht leuk voor de gebruiker

Meizu maakt gebruik van gewone mini-usb kabls.. mocht je kabel het loodje leggen kun je dus voor 3 euro een mini-usb kabnel kopen bij zon beetje elke winkel

omdat meizu gewone usb kabels gebruikt kun je dus ook elke universele usblader gebruiken

je kunt btw ook veel telefoon laders gebruiken die een Mini Usb uiteinde hebben! werk prima

ps: bij USB-laders maakt het verschil tussen 110 of 220 volt niet uit
anders zou je een usb apparaat in de VS niet op kunnen laden met een nederlandse usb kabel ;)

ps2: gebruiken ze in china niet ook 220 volt? tootale gok hier btw !

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 195491 op 02-04-2007 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195491 schreef op maandag 02 april 2007 @ 22:06:

ps: bij USB-laders maakt het verschil tussen 110 of 220 volt niet uit
anders zou je een usb apparaat in de VS niet op kunnen laden met een nederlandse usb kabel ;)

ps2: gebruiken ze in china niet ook 220 volt? tootale gok hier btw !
Nee voor het usb kabeltje maakt het ook niet uit welk voltage het is want dat gaat gewoon via de computer, ik had het over de stekker. Als jij die chinese stekker in ons stopcontact stopt en vervolgens aansluit op je miniplayer is hij binnen 1 seconde overleden.

Ik lees idd dat in China ook 220 V is maar ik zou het alsnog niet proberen met die stekker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heheh dara hebje gelijk in
een chinese stekker kun je vast niet in onze stopcontacten proppen
maar met een verloopstekker kan het wel

en met zon universele USB oplader ook...die koop je immers hier en daar kun je gewoon je usb kabel induwen...zoals dees bevoorbeeld: http://dixons.nl/De_onlin...+wit.7061050/default.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stringbean
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-05 23:15
ik zie hier allemaal bedragen voorbij komen van rond de 170 euro voor de 8 GB versie.

Ik heb zelf de 8 GB versie besteld voor 105 euro inclusief verzendskosten.
Ook met al die extra's die jullie hier omschrijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golles
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:49
stringbean schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 07:58:
ik zie hier allemaal bedragen voorbij komen van rond de 170 euro voor de 8 GB versie.

Je hebt hem besteld bij iemand uit China ofzo? beetje meer informatie is tog niet verkeerd? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm... 105 euro inclusief verzendkosten?
Dat is knap want dat is lager dan de winkelprijs zonder accessoires en verzendkosten in china... beetje vreemd?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 195491 op 03-04-2007 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan ben ik heel benieuwd waar je die vandaan hebt en of dat 100% te vertrouwen is...
Ik heb zelf die van mij voor 125incl verzenden en dat vond ik al uit zonderlijk laag, van deze verzender zijn er ondertussen al een aantal die hem hebben ontvangen en daar is alles uitstekend gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Koop een taart en vier het ;) Ik vind 170 al een mooie prijs, ik heb garantie (in nederland) dus ik ben tevreden.

Hier paar foto's:
http://img98.imageshack.us/img98/1849/img2781largebv5.jpg
http://img119.imageshack.us/img119/6430/img2779largehu1.jpg
http://img119.imageshack.us/img119/3833/img2786largeuw7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golles
Ik ga ook voor de 170 euro, volgens Job heb ik hem eind deze week :) ik weet dat ik veel geld kan besparen door hem uit China ofzo te laten komen, maar ik heb geen flauw idee hoe dat allemaal in zn werk gaat en ten 2e ik heb nu ook lekker garantie in Nederland.

En Sniper65, bevalt de speler je? de besturing lijkt me wel erg wennen,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfster
job ?? heet die kerel zoo bij mij heet hij edwin mendez. maarja dat maakt mij niet zo uit

ik ga denk ik toch voor de wiite meizu omdat die siliconen hoes de zwarte kleur verpest zo te zien :( en ik weet niet normaal vind ik zwart stukken mooier dan wit net zoals bij mijn ipod enzo .. maar dit x vind ik wit toch ook erg mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Job en Edwin doen het samen volgens mij, kan dus idd dat je door een van de twee wordt aangesproken. Ik moest m'n geld ook overmaken op Edwin's rekening terwijl ik de hele tijd contact had met Job.

De besturing is idd wennen maar nu ik het eenmaal door (snell scrollen, snel een video stoppen ipv doorspoelen tot het einde enz.) heb is het top

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 212038 op 03-04-2007 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voor zover ik weet doet job alleen geven advies en is hij ook goed in technische ondersteuning enzo maar issie geen verkoper...
dat doet edwin

btw over het scrollen op de meizu... door je duim gewoon op de touchpad te houden kan je snel srollen
ook kun je van z naar z en van z naar z snel skippen door 1 keer op de boven(of onder)kant van de strip te tappen...best handy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195491 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 21:47:
voor zover ik weet doet job alleen geven advies en is hij ook goed in technische ondersteuning enzo maar issie geen verkoper...
dat doet edwin

btw over het scrollen op de meizu... door je duim gewoon op de touchpad te houden kan je snel srollen
ook kun je van z naar z en van z naar z snel skippen door 1 keer op de boven(of onder)kant van de strip te tappen...best handy
Jup, als je het een maal doorhebt werkt het als een trein. Ik heb ook al album art weten te fixen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij is binnen...! wat bleek nou meneer de verkoper had zoveel transacties dat hij mij het verkeerde tracking nummer had gegeven, dus nu lag hij plotseling op de deurmat... alles werkt uitstekend en hij glimt lekker!
Conclusie: via ebay (poly-treasure) gaat alles uitstekend, ik zou het zeker aanraden als je een paypal account hebt en je hem niet binnen 2 dagen wil hebben, het scheelt je wel 45euro

p.s. geen extra invoerkosten of btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maar geen ondersteuning of garantie of een nederlands aanspreekpunt :|
daarbij kan het met de goedkope verzendkostenz o zijn dat het pakje nooit aankomt of dat je import bel moet betalen...das ook niet zo fijn

ik heb het wel eens gehad met een ebay bestelling uit het buitenland(VS)
was goedkoper dan hier - ook omdat de verzendking niet zo duur was maar dus ook niet verzekerd of snel/betrouwbaar - pakje is nooit aangekomen....erg balen... :'(

en als je voor een heel zekere verzendoptie gaat is de prijs van verzending weer hoog..

voor mij een reden om het zekere voor het onzekere te nemen met dit soort dingen!

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 195491 op 04-04-2007 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212679

@RClipse

Dat is mooi om te horen. Zelf wacht ik nu ook in spanning af totdat m'n meizu binnen komt. Wanneer was de jouwe trouwens verstuurd? Dan weet ik waar ik ongeveer op kan rekenen. En had jij trouwens de zwarte of de witte besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ach de ondersteuning dat komt echt wel goed... als er iets fout gaat zoek ik wel contact met meizu meestal is dat geen probleem en qua terug verzenden zal het wel meevallen.
Ik heb ondertussen zelf zo'n 25dingen gekocht via ebay en allemaal aangekomen, je moet de juiste mensen opzoeken en goed contact hebben. De verzendkosten kunnen idd soms flink oplopen maargoed vaak is het dan nog goedkoper dan in NL, en het klopt dat veel paketten uit de USA extra kosten met zich meebrengen maar vanuit Hong Kong is dat bij mij nog nooit gebeurt.

Maar ik kan het begrijpen als mensen het zekere voor het onzeker nemen en hem hier bestellen, ik laat alleen zien dat het zo ook uitstekend gaat en tot nu toe nog nooit problemen heeft gebracht.

@ Paultjuhh: Ik heb een zwarte besteld en hij was de 27e verzonden en vandaag aangekomen... (9dagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Sniper, Ik vraag me af hoe jij die album art aan de praat hebt gekregen. ik heb dit forum al btje afgescrolt maar het lukt nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golles
RClipse, je moet eens op meizume.com kijken, daar kun je zoveel antwoorden op zulke vragen vinden en allerlei firmwares (ook NL) en skins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208610 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 21:32:
@ Sniper, Ik vraag me af hoe jij die album art aan de praat hebt gekregen. ik heb dit forum al btje afgescrolt maar het lukt nog niet...
Je maakt een map genaamd 'Album' aan in de root directory (zo heet dat toch), vervolgens resize je je album plaatje tot 100x100, geeft het dezelfde naam als het album wordt weergegeven op je miniplayer en kopieert hem in de map, en klaar is kees. Dus ik heb bijv het album Demon Days van Gorillaz, als ik op m'n miniplayer kijk staat hij idd onder Demon Days, dus ik noem het plaatje Demon Days (verder niks) en zet hem in de album map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138155

Je kunt de albumart ook zonder een map 'Album' gebruiken, gewoon in de map waar het nummer staat een jpeg afbeelding hernoemen naar Albumnaam.jpg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-05 17:00
^^ Daar verder dus... :)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.