[Flash] Meizu Mini Player / Meizu M6

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.454 views sinds 30-01-2008

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:37
Patrick Beuken schreef op donderdag 14 december 2006 @ 18:52:
Hey, hoe installeer je nieuwe firmware?
Bij mmport. (volgens mij) waar hij ook te bestellen is, stond een link naar de te downloaden filmware. Deze link werkt opeens niet meer. :X

Ik heb hem eindelijk ook binnen. :*) Prachtig scherm en heb er al een aantal foto's+filmpjes op gezet. De foto's heb ik als achtergrond gebruikt, echt haarscherp :9~ Het hoesje ziet er ook niet verkeerd uit. ;)

Wel een probleem: Ik probeerde net de dvd van harry potter 4 erop te zetten, (ja, alleen maar om te proberen hoor ;) ) maar eenmaal een deel van de film op de speler, weigerde hij het af te spelen. Het had met beveiliging te maken volgens mij. Hij bleef gewoon hangen en moest op de speciale manier worden afgesloten.

• DMT99
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-09-2023
en.meizu.com voor firmware updates. Let wel op dat je de SP versie download.

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Ik verkoop die dingen nu ook, dus reden genoeg om er ook maar eentje te proberen :P

Werkelijk prachticg, veel beter dan een I-pod! Ik vraag me alleen af waarom ik er geen films op kan zetten. Kleine filmpjes lukken wel, maar speelfilms opent hij niet. Ik krijg heel even zwart beeld en daarna sluit de speler de film weer af en kom ik weer in het menu terecht :?

Ik heb overigens de firmware die er al op stond. Helemaal orgineel dus.

Trouwens, die FM radio kan ik ook nergens ontdekken ;)

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• Patrick Beuken
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
DMT99 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 20:41:
Vinden en downloaden is geen probleem... maar het installeren? Hoe doe ik dat? Ik download namelijk een rar bestandje waarin een .bin en nog 1 of 2 andere dingen staan.... wat moet ik daarmee?

www.patrickbeuken.nl

Anoniem: 164167

DMT99 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 20:41:
Ik kan je aanraden eerst in de player zelf te kijken of je een T of S versie hebt, anders dood je hem namelijk (met de verkeerde firmware).

Ikzelf heb de T versie, en zou indien ik jouw tip had opgevolgd nu met een dode player zitten.

Installeren staat duidelijk uitgelegd in het handboekje.

Beide files vanuit de rar naar desbetreffende externe schijf plaatsen.

Dan speler afsluiten (zorg dat je al je belangrijke stuff iig als backup hebt)

En dan opnieuw opstarten, wachten, wachten wachten totdat ie of na 30 minuten niks meer doet, of totdat ie aangeeft dat je hem nog een keer opnieuw kan opstarten.

In beide gevallen installeert ie dan nog een keer iets (kan zijn dat ie vraagt nog een keer een van de 2 besanden uit de zipfile op je player te plaatsen), en dan is ie weer up to date.

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 164167 op 14-12-2006 23:08 ]

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 18:36:
Zag hem vandaag ook in het krantje van e-places.nl.

Zie online folder.
http://www.e-places.nl/
Jup, klopt.. 5 winkels in Limburg en Noord-Brabant, waaronder Huggers Elektronika te Boxmeer waar ik zelf woon. Dus als mensen een 'echte' winkel zoeken in plaats van een webshop kunnen ze hier terecht :) Voor de prijs hoef je het niet te laten..

[ Voor 5% gewijzigd door HyperioN op 14-12-2006 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

DMT99 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 13:22:
Die firmware inderdaad METEEN vervangen, met de firmware die er op stond ging het volume ook maar tot 33 bij mij (en stond niet gelimiteerd oid) en gaf een ontzettend zacht geluid. Met de originele dopjes ging het nog net, maar met het wat betere spul wat ik hier heb liggen (blijkbaar andere impedantie) kwam er geen fatsoenlijk geluid uit. Ik schrok al behoorlijk, maar de Engelse firmware gaat tot 40 maar om je oren te sparen wil je eigenlijk niet veel verder dan 25 volgens mij :)
Interessant, met mijn Shure E3c's luister ik over het algemeen niet veel harder standje 7 van de 40 :). Het machientje kan een heel stuk harder dan een 2e generatie iPod in ieder geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMT99
Anoniem: 164167 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 23:05:
[...]

Ik kan je aanraden eerst in de player zelf te kijken of je een T of S versie hebt, anders dood je hem namelijk (met de verkeerde firmware).

Ikzelf heb de T versie, en zou indien ik jouw tip had opgevolgd nu met een dode player zitten.

Installeren staat duidelijk uitgelegd in het handboekje.

Beide files vanuit de rar naar desbetreffende externe schijf plaatsen.

Dan speler afsluiten (zorg dat je al je belangrijke stuff iig als backup hebt)

En dan opnieuw opstarten, wachten, wachten wachten totdat ie of na 30 minuten niks meer doet, of totdat ie aangeeft dat je hem nog een keer opnieuw kan opstarten.

In beide gevallen installeert ie dan nog een keer iets (kan zijn dat ie vraagt nog een keer een van de 2 besanden uit de zipfile op je player te plaatsen), en dan is ie weer up to date.
Voor zover ik weet zijn alle door Dane-Elec geleverde spelers SP, TP wordt niet meer gemaakt zelfs dacht ik.

Enne, hoe je moet installeren staat inderdaad ook gewoon in de manual... :z

Overigens duurde het bij mij lang geen 30 minuten, eerder 3. Maar komt misschien omdat ik van versie 10 voor de SP ging 'upgraden' naar versie 10 voor de SP (maar dan met radio enabled)..

[ Voor 11% gewijzigd door DMT99 op 15-12-2006 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

eamelink schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 00:12:
[...]

Interessant, met mijn Shure E3c's luister ik over het algemeen niet veel harder standje 7 van de 40 :). Het machientje kan een heel stuk harder dan een 2e generatie iPod in ieder geval :P
Ik heb trouwens een TP versie, wellicht dat die een ander geluidsniveau kent dan de SP? Of zit ik te bazelen en is alleen het schermpje veranderd? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMT99
eamelink schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 00:20:
[...]

Ik heb trouwens een TP versie, wellicht dat die een ander geluidsniveau kent dan de SP? Of zit ik te bazelen en is alleen het schermpje veranderd? :P
Welke firmwareversie heb je er op staan? Hoogstwaarschijnlijk komt het echter door je Shure's, eens even de specs er bij zoeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick Beuken
  • Niet online
DMT99 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 00:18:
[...]
Enne, hoe je moet installeren staat inderdaad ook gewoon in de manual... :z
Dan zijn ze die handleiding bij mij zeker vergeten in de doos te stoppen...

www.patrickbeuken.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 13:15
Patrick Beuken schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 07:21:
[...]

Installatie van firmware vind je op het forum op en.meizu.com
Ik wil graag de Transparent Crystal Case afgebeeld op deze site:
http://www.store.miniplayer.info/products.asp?cat=11
Maar daar is hij dus uitverkocht.

Afbeeldingslocatie: http://www.store.miniplayer.info/prodimages/pc-transparent.jpg

Weet iemand waar ik die nog meer kan krijgen?

[ Voor 34% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 15-12-2006 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick Beuken
  • Niet online
Gelukt, bedankt.

www.patrickbeuken.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-07 12:44
HyperioN. schreef op donderdag 14 december 2006 @ 23:20:
[...]

Jup, klopt.. 5 winkels in Limburg en Noord-Brabant, waaronder Huggers Elektronika te Boxmeer waar ik zelf woon. Dus als mensen een 'echte' winkel zoeken in plaats van een webshop kunnen ze hier terecht :) Voor de prijs hoef je het niet te laten..
Bij de Media Markt in Duitsland is de Meizu (1 GB) ook te koop. Kost daar € 99.
Waarschijnlijk hebben ze de 2 en 4 GB versies ook wel.
KLIK voor de folder
Hoe het in NL zit weet ik niet maar als ze in Duitsland te leveren zijn zal het in Nederland ook wel zo zijn. Dit voor de liefhebbers van "gewone" winkels ipv webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199962

jha denk het ook klopt de 4 gig wit haha

maare ben nu all paar dagen aan klooten heb gezine dat je een video progie kan downloaden waarme je alle soorten kan omzetten naar een video formaat voor de meizu.

von ook wel leuk dat alle ipod eigenaaren jaloers zijn om het zlefde als wij kunnen door een music libarary update te doen hun alleen kunnen krijgen door het via i tunes ofzo te inporteeren haha :P

maare tot nu toe perfect playert 1 keer is mijn tatchpat ophol geslagen 8)7 ma vo de rest perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162760

Patrick Beuken schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 07:21:
[...]

Ik heb er ook geen handleiding bij, alleen een quick start blaadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Ik heb wel een handleiding, maar ik heb dan ook de kickass TP versie >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
eamelink schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:44:
Ik heb wel een handleiding, maar ik heb dan ook de kickass TP versie >:)
Vertel eens wat die kickass TP versie van jou meer kan dan die SP versie van mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
Ik ben nu even de nieuwe firmware aan het downloaden, standaard had ik de S1.010.
Wie durft het eigenlijk aan om zijn schijfje te patitioneren met een ander systeem dan standaard, zodat je meer geheugen krijgt? ;)

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 12:01:
Vertel eens wat die kickass TP versie van jou meer kan dan die SP versie van mij :P
Ik heb meer vintage status 8)

De SP schijnt een iets helderder (maar ook ietsie dikker) scherm te hebben en is een fractie dikker (niet merkbaar :P). Verder zit er een andere geluidschip in; in de TP zit een Philips (Hollands Glorie), in de SP een andere. De SP schijnt wat minder achtergrondruis te hebben (daar heb ik wel enige last van in een stille omgeving en rustige passages, beduidend meer dan m'n iPod), maar de TP chip weer iets krachtiger te zijn (vandaar dat ik mijn volume zo laag kan houden?)...

Maargoed, al met al boeit het vrij weinig volgens mij :P

[ Voor 48% gewijzigd door eamelink op 19-12-2006 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164167

De SP versie is iets dikker (ander beelscherm, nl Samsung tegenover Toshiba bij de TP). Max brightness SP is hoger dan de TP.

Daarnaast heeft de SP versie (een enkeling) een bugje meer:

http://www.meizume.com/showthread.php?t=112

Maar ach, het scheelt 50 euro :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162760 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:42:
[...]

Ik heb er ook geen handleiding bij, alleen een quick start blaadje.
Ik kreeg dit mailtje van MMPORT:

Betreffende accessoires worden bij de nieuwe versie niet meer meegeleverd. Uw factuur dient als garantiebewijs.

Wij hebben dit inmiddels op onze website aangepast.

Met vriendelijke groet,

Sales Support

MMPORT

Raar want sommigen hier hebben wel een handleiding naast een quick start blaadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
Oke, de mijne werkt nu perfect. Nadeel is wel dat het ding snel krast. Ik heb 'em nu een halve week en er zitten al krasjes op de toetsenpad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 09:43:
[...]

Installatie van firmware vind je op het forum op en.meizu.com

[afbeelding]

ebay of miniplayer.info (bestel ik zelf ook altijd en die zijn snel en goedkoop), nog beter is een combinatie: minplayer op ebay.

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
als er interesse is kan ik de handleiding wel uppen.......let me know!

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon
  • Laatst online: 25-05 09:17

Deacon

Three sixty five Seven fifty

fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 09:43:
Bij House of DAP :)

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 14:50

Dethroned

Liev

Is dan ook de random/shuffle bug opgelost ?

I got a problem-solver and its name is revolver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik snap er niks van. Op Ebay worden de 4 GB Meizu's werkelijk waar voor een paar euro aangeboden vanuit Hong Kong / VS...tussen de 1,79 en 87 euro :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-07 11:18
Dat klinkt wel erg aantrekkelijk :? , zelfs al komen er nog 25 dollars aan verzendkosten bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat klinkt te mooi om waar te zijn. And if it's too good to be true, it probably is, zegt de welbekende uitspraak. Verder kan er nog altijd hoog op geboden worden lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zelfs met "Nu kopen" staan ze voor een schijntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Twee vraagjes die ik eigenlijk niet goed kan vinden:
Werkt die nou met normale 3,5mm mini jacks? of is het een 2,5mm jack?

En is die plug en play zodat die overal als extern geheugen ofzo wordt herkend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Het is een normale 3.5 mini jack ja :)

Verder doetie het onder linux plug en play, maar of dat onder Windows ook zo makkelijk gaat durf ik je niet te vertellen; blijft toch altijd risky :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Plug & play = plug & play toch? Dus dat zou gewoon moeten werken. Of snap ik nou iets niet? Als Linux em als plug & play kan herkennen zou Windows dat ook moeten kunnen, dat is het principe van plug & play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Met plug en play bedoel ik dat je niet op elke pc waarop je hem aan wilt sluiten software moet installeren. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lijkt me ook ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

RoD schreef op woensdag 20 december 2006 @ 21:30:
Plug & play = plug & play toch? Dus dat zou gewoon moeten werken. Of snap ik nou iets niet? Als Linux em als plug & play kan herkennen zou Windows dat ook moeten kunnen, dat is het principe van plug & play.
Je wilt toch niet beweren dat je nog nooit een computergebruiker de frase "Hmmm, dit zou toch moeten werken?" hebt horen zeggen? :P

Dat het zou moeten kunnen betekent niet dat het ook werkelijk werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162760 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 21:08:
Zelfs met "Nu kopen" staan ze voor een schijntje.
Valt toch tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
RoD schreef op woensdag 20 december 2006 @ 21:03:
Dat klinkt te mooi om waar te zijn. And if it's too good to be true, it probably is, zegt de welbekende uitspraak. Verder kan er nog altijd hoog op geboden worden lijkt me.
Klopt, raar zooitje daar op eBay.
Ik kom er eigenlijk nooit maar heb zojuist eens even zitten kijken wat er nu met die prijzen van de Meizu gebeurt. Wel grappig. Een paar minuten voordat de veiling afloopt staat de prijs op zegmaar GBP 20 maar binnen no-time vliegt de prijs omhoog omdat een paar "bieders" opeens 10 of 15 meer gaan bieden. Niet 1 of 2 hoger maar 10 of meer tegelijk. Dat is een beetje merkwaardig lijkt me.
Het gaat namelijk niet om vele bieders in dit geval maar slechts om 2 of 3. Waarom zou je dan opeens met zoveel meer omhoog gaan? Daar heb je jezelf immers mee. Als je bang bent om de boot te missen kun je gewoon op de volgende Meizu wachten, dat duurt immers niet lang.

Ik heb sterk het gevoel dat het de "bieders" bewust te doen is om de prijs te verhogen. Ik heb even gekeken in de historie van de bieder die net de veiling had binnengehaald van de Meizu. Valt op dat dezelfde persoon 3 dagen geleden ook een Meizu heeft gekocht maar voor GBP 30 meer dan hij deze had gekocht. Dat is toch heel merkwaardig.

Ik zeg al, ik heb er weinig verstand van, van dit bieden, maar zuiver lijkt het me niet.
Nietemin zijn de prijzen toch acceptabel als je het vergelijkt met NL maar je loopt naar mijn idee wel een risico.
Beetje offtopic misschien maar het gaat toch om het verkrijgen van een Meizu.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
HoppyF schreef op woensdag 20 december 2006 @ 21:57:
[...]

Klopt, raar zooitje daar op eBay.
Ik kom er eigenlijk nooit maar heb zojuist eens even zitten kijken wat er nu met die prijzen van de Meizu gebeurt. Wel grappig. Een paar minuten voordat de veiling afloopt staat de prijs op zegmaar GBP 20 maar binnen no-time vliegt de prijs omhoog omdat een paar "bieders" opeens 10 of 15 meer gaan bieden. Niet 1 of 2 hoger maar 10 of meer tegelijk. Dat is een beetje merkwaardig lijkt me.
Het gaat namelijk niet om vele bieders in dit geval maar slechts om 2 of 3. Waarom zou je dan opeens met zoveel meer omhoog gaan? Daar heb je jezelf immers mee. Als je bang bent om de boot te missen kun je gewoon op de volgende Meizu wachten, dat duurt immers niet lang.

Ik heb sterk het gevoel dat het de "bieders" bewust te doen is om de prijs te verhogen. Ik heb even gekeken in de historie van de bieder die net de veiling had binnengehaald van de Meizu. Valt op dat dezelfde persoon 3 dagen geleden ook een Meizu heeft gekocht maar voor GBP 30 meer dan hij deze had gekocht. Dat is toch heel merkwaardig.

Ik zeg al, ik heb er weinig verstand van, van dit bieden, maar zuiver lijkt het me niet.
Nietemin zijn de prijzen toch acceptabel als je het vergelijkt met NL maar je loopt naar mijn idee wel een risico.
Beetje offtopic misschien maar het gaat toch om het verkrijgen van een Meizu.....
Misschien vond die het wel zo'n fijne speler dat die besloot er nog 1 te kopen. 8)7
Maar het klopt wat je zegt. Dat was me deels ook al opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
-DG- schreef op woensdag 20 december 2006 @ 22:02:
[...]

Misschien vond die het wel zo'n fijne speler dat die besloot er nog 1 te kopen. 8)7
Maar het klopt wat je zegt. Dat was me deels ook al opgevallen.
Ja, wie weet heb je er altijd eentje reserve.
Dat bieden gaat wel raar, ik zie nu een gebruiker die GBP 40 biedt om vervolgens 14 seconden later nog eens 10 te verhogen tot GBP 50. Dan ben je toch echt niet goed bij je hoofd denk ik!
Als een andere gebruiker nu 10 meer zou bieden kan ik me dat voorstellen maar niet dezelfde gebruiker. e-Bay heeft overigens wel een policy om misbruik en prijsopdrijving tegen te gaan maar in hoeverre dat werkt weet ik niet.
Aan de andere kant zal het toch wel werken anders zouden er geen nieuwe producten meer worden aangeboden. Ik denk dat ik echter toch maar voor een "gewone" webshop zal kiezen om een MP3 speler of iets anders wat vrij duur is, aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
HoppyF schreef op woensdag 20 december 2006 @ 23:42:
[...]

Dat bieden gaat wel raar, ik zie nu een gebruiker die GBP 40 biedt om vervolgens 14 seconden later nog eens 10 te verhogen tot GBP 50. Dan ben je toch echt niet goed bij je hoofd denk ik!
Als een andere gebruiker nu 10 meer zou bieden kan ik me dat voorstellen maar niet dezelfde gebruiker. e-Bay heeft overigens wel een policy om misbruik en prijsopdrijving tegen te gaan maar in hoeverre dat werkt weet ik niet.
Aan de andere kant zal het toch wel werken anders zouden er geen nieuwe producten meer worden aangeboden. Ik denk dat ik echter toch maar voor een "gewone" webshop zal kiezen om een MP3 speler of iets anders wat vrij duur is, aan te schaffen.
Maar dan is het ook wel duidelijk dat die bieding gewoon van een ander account ofzo van diegene die het aanbied is. Die wil hem blijkbaar ook niet voor minder dan een bepaald bedrag kwijt.
Ebay werkt overigens verder prima hoor, en op die manier heb je toch nog steeds een heleboel "korting" vergeleken met een gewone webshop.

• Stridone
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-07 08:37
HoppyF schreef op woensdag 20 december 2006 @ 23:42:
[...]

Dat heb je verkeerd begrepen, op Ebay moet je een maximaal bod invoeren. Bekijk het zo: Het startbod is 5 euro. Jij voert als maximaal bod in 50 euro, maar het startbod blijft op 5 euro (als niemand iets anders biedt, win jij dus gewoon voor 5 euro).
Zeg dat iemand anders nou 40 euro als maximaal bod invoert, dan word jouw bod automatisch bijvoorbeeld 41 euro. Dit tot iemand hoger dan 50 euro biedt, dan vervalt jouw bod. In dit geval heeft die knaap dus wellicht een maximaal bod van bijvoorbeeld 60GBP ingevoert, en iemand bood 45GBP mischien, waardoor het dus automatisch verhoogd werd. :)

Nou met kerst is het zover hoor, dan heb ik ook een Meizu M6! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginkgo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-07 22:11
Ik heb ook eens op e-bay rondgekeken en daar stond een Meizu M6 waarvan de veiling nog maar 9 min te gaan had. Ik kon het niet laten erop te bieden en ik heb gewonnen! Voor het luttele bedrag van $46 (plus $24.90) kom ik in het bezit van een zwarte 2 GB versie.

Ik had eigenlijk over het hoofd gezien dat het de 2GB was, er stonden er ook zoveel op. Het zou best kunnen dat zodra ik hem in mijn bezit heb, ik hem door ga verkopen. Gezien de huidige winkelprijs in Nederland van €150 moet dat wel lukken denk ik.

Hoe kun je trouwens zie of je een TP of SP versie hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick Beuken
  • Niet online
Dat staat bij mijn SP op de achterkant.

www.patrickbeuken.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stridone
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-07 08:37
ginkgo schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 15:43:
Ik heb ook eens op e-bay rondgekeken en daar stond een Meizu M6 waarvan de veiling nog maar 9 min te gaan had. Ik kon het niet laten erop te bieden en ik heb gewonnen! Voor het luttele bedrag van $46 (plus $24.90) kom ik in het bezit van een zwarte 2 GB versie.

Ik had eigenlijk over het hoofd gezien dat het de 2GB was, er stonden er ook zoveel op. Het zou best kunnen dat zodra ik hem in mijn bezit heb, ik hem door ga verkopen. Gezien de huidige winkelprijs in Nederland van €150 moet dat wel lukken denk ik.

Hoe kun je trouwens zie of je een TP of SP versie hebt?
Je hebt wel de feedback van die gebruiker bekeken hoop ik? Anders zit je dalijk met een of andere fake versie, en das niet zo fijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Op mijn TP staat niets op de achterkant; dus dan weet je het verschil met de SP :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184305

heb er vanavond eentje gekocht op ebay voor 120 euro inclusief verzendkosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

Ik ben zeer geinteresseerd in de Meizu Miniplayer, maar toch heb ik een aantal vraagjes.

- Ik hoor verschillende verhalen over de framerate. Speelt hij nou wel of niet vloeiend beelden af, of is het maar af en toe een keer.

- Verschil tussen SP en TP versie

- Welke bugs zijn er nog met de allernieuwste firmware?

- Is deze toevallig ook bij de Media Markt te koop dat iemand weet?

- Wanneer komt de opvolger hiervan te koop, schatting?

[ Voor 12% gewijzigd door rvd50 op 24-12-2006 17:48 ]

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

rodian50 schreef op zondag 24 december 2006 @ 17:46:
Ik ben zeer geinteresseerd in de Meizu Miniplayer, maar toch heb ik een aantal vraagjes.

- Ik hoor verschillende verhalen over de framerate. Speelt hij nou wel of niet vloeiend beelden af, of is het maar af en toe een keer.
Lees het topic eens door.
- Verschil tussen SP en TP versie
Lees het topic eens door.
- Is deze toevallig ook bij de Media Markt te koop dat iemand weet?
Ik heb em er niet zien liggen (Groningen)
- Wanneer komt de opvolger hiervan te koop, schatting?
Er zijn verscheidene keren opvolgers aangekondigd, releasedates heb ik nog niet kunnen vinden. En dan is het ook nog maar de vraag wanneer deze naar Europa komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

Sorry, ik had vanacht doorgelezen, maar waarschijnlijk in me slaperige bui de helft meegekregen. Dus nu is verschil wel ongeveer duidelijk.

Alleen ik zit nog met de vraag over framerate. Speelt hij nou wel of niet vloeiend beelden af, of hapert ie af en toe?

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184305

tussen de 15 en 20 fps, bij drukke actie films en pan's zal je wel wat haperen zien, maar het zal niet heel storend zijn.

Er komt in maart 2007 ( waarschijnlijk) een music card (m3) uit, die kan geen video's afspelen maar is wel kleiner en het geluid moet ook net even wat beter zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

oke, bedankt. Dat wilde ik even weten :)

en ik begrijp ook dat nu de zwarte versie wel goed leverbaar is?

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-07 16:02
Anoniem: 184305 schreef op zondag 24 december 2006 @ 18:47:
tussen de 15 en 20 fps, bij drukke actie films en pan's zal je wel wat haperen zien, maar het zal niet heel storend zijn.
Of het storend is zal je zelf moeten bepalen. Ik heb even een filmpje online gezet (0,8 mb) waarin de eerste helft op 24 fps wordt afgespeeld en de tweede helft op 20 fps. Voor mij is de Meizu afgevallen omdat ik het te storend vind.

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Mr_Blobby schreef op zondag 24 december 2006 @ 21:02:
[...]
Of het storend is zal je zelf moeten bepalen. Ik heb even een filmpje online gezet (0,8 mb) waarin de eerste helft op 24 fps wordt afgespeeld en de tweede helft op 20 fps. Voor mij is de Meizu afgevallen omdat ik het te storend vind.
Nu ben je een beetje onduidelijk bezig. Je laat net zelf zien dat het lukt om videos op 24 frames af te spelen en opeens zeg je dat je het storend vind. WAT vind je dan storend? :?

Ik heb het laatst ook even geprobeert om de videos op 24fps te laten draaien, maar eenmaal geconverteerd (het goede woord? :X :P ) en op m'n miniplayer werkt de video niet. Dit moet nog even uitgevogeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

SOEDARKMASTER schreef op maandag 25 december 2006 @ 02:17:
[...]

Nu ben je een beetje onduidelijk bezig. Je laat net zelf zien dat het lukt om videos op 24 frames af te spelen en opeens zeg je dat je het storend vind. WAT vind je dan storend? :?
Het is toch zo dat de Meizu het juist met een lagere framerate afspeelt? Namelijk 18fps. Hier zie je dus het verschil tussen een normale fps en een langzamere fps. En het verschil is imo erg duidelijk te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
RoD schreef op maandag 25 december 2006 @ 02:20:
[...]

Het is toch zo dat de Meizu het juist met een lagere framerate afspeelt? Namelijk 18fps. Hier zie je dus het verschil tussen een normale fps en een langzamere fps. En het verschil is imo erg duidelijk te zien.
Aan het begin van dit topic kon je toch lezen dat de meizu wel filmpjes op 24fps kan afspelen?

http://en.meizu.com/userforum/forum_posts.asp?TID=303

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

SOEDARKMASTER schreef op maandag 25 december 2006 @ 03:03:
[...]

Aan het begin van dit topic kon je toch lezen dat de meizu wel filmpjes op 24fps kan afspelen?

http://en.meizu.com/userforum/forum_posts.asp?TID=303
De specs zoals ze in de TS staan:
Afbeeldingslocatie: http://img391.imageshack.us/img391/5716/meizum69uk.jpg
18fps dus. Of is dit inmiddels veranderd en heb ik dit gemist? En in die videoconverteertutorial zetten ze de fps naar 20...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
RoD schreef op maandag 25 december 2006 @ 03:06:
[...]

De specs zoals ze in de TS staan:
[afbeelding]
18fps dus. Of is dit inmiddels veranderd en heb ik dit gemist? En in die videoconverteertutorial zetten ze de fps naar 20...
En IK maar denken dat de videos op 24fps konden spelen. :P Daarom deden die videos het niet.

Met dat programma video converter doet ie het automatisch naar 20fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
SOEDARKMASTER schreef op maandag 25 december 2006 @ 12:13:
[...]

En IK maar denken dat de videos op 24fps konden spelen. :P Daarom deden die videos het niet.

Met dat programma video converter doet ie het automatisch naar 20fps.
Het is geen Meizu maar een Cowon iAudio D2, kan volgens de specs 30 fps aan.
Binnenkort leverbaar (januari). Misschien een leuk alternatief voor de Meizu :?

Zie ook: KLIK

[ Voor 5% gewijzigd door HoppyF op 25-12-2006 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 24-07 15:52

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Iemand behoefte om dit topic over te nemen?
Heb zelf geen behoefte om een deel 2 te maken namelijk.

Mail maar, mail staat in mijn profiel.

[ Voor 17% gewijzigd door 13art op 25-12-2006 15:05 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Attention! The Meizu miniPlayer distributed by Dane-Elec under the name "Meizu by Dane-Elec" has a special customized firmware where:

1. The volume limit is set to 33 rather than 40. This is to comply with European volume regulations.
2. The FM Radio is disabled. This is to bypass an import tax of 10% that the EU has on devices with FM Radio.

Upgrading the Meizu by Dane-Elec with official Meizu Firmware will remove the volume limit and enable FM Radio but will result in the voiding of the warranty. Therefore, Meizu advices you not to upgrade/change the firmware.
Nou, dat verklaart waarom sommigen de tuner niet kunnen vinden op hun apparaatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Attention! The Meizu miniPlayer distributed by Dane-Elec under the name "Meizu by Dane-Elec" has a special customized firmware where:
The volume limit is set to 33 rather than 40. This is to comply with European volume regulations.
The FM Radio is disabled. This is to bypass an import tax of 10% that the EU has on devices with FM Radio.
Upgrading the Meizu by Dane-Elec with official Meizu Firmware will remove the volume limit and enable FM Radio but will result in the voiding of the warranty. Therefore, Meizu advices you not to upgrade/change the firmware.
Wat een vreemde uitspraak van Meizu.
Dat zou betekenen dat iedere firmware upgrade die je uitvoert binnen de garantie termijn een potentieel risico is voor de gebruiker. Lijkt me niet juist.
En er bestaat volgens mij geen enkele EU regel dat het volume van een MP3 speler beperkt moet worden. Dat zou ook tegenstrijdig zijn met de spec's van een groot aantal MP3 speler fabrikanten. Het uitgangsvermogen is immers vaak wel gespecificeerd maar totaal verschillend.

Dat van die FM tuner lijkt me nog niet zo'n gek verhaal. Er zijn nog wel meer vreemde EU regels mbt tot het importeren van goederen. Zo ook met LCD/TFT monitor's en TV's. Een TV (met tuner) is ook zwaarder belast.

[ Voor 9% gewijzigd door HoppyF op 26-12-2006 23:58 ]

Verwijderd

Anoniem: 184305 schreef op zondag 24 december 2006 @ 01:39:
heb er vanavond eentje gekocht op ebay voor 120 euro inclusief verzendkosten!
Ik een zwarte 4G voor 90 euro inc verzending! Je moet gewoon goed timen, na kerst en al helemaal vlak na oud & nieuw (wel letten op tijdsverschil) gaan die dingen voor een habbekrats weg.

• rvd50

rvd50

...................

Klote zeg, iemand ervaringen met het veranderen van de firmware. Laat het even weten zodat het duidelijk is of het de moeite waard is.

[ Voor 92% gewijzigd door rvd50 op 28-12-2006 13:03 ]

R.D50

• eamelink
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

HoppyF schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 23:55:
Wat een vreemde uitspraak van Meizu.
Dat zou betekenen dat iedere firmware upgrade die je uitvoert binnen de garantie termijn een potentieel risico is voor de gebruiker. Lijkt me niet juist.
Waar het om gaat; is dat het eigenlijk gewoon Dane-Elec producten zijn. Dane-Elec koopt die units in het groot in; en neemt de garantieverplichtingen over van Meizu. Als Dane-Elec dus besluit geen garantie te verlenen na een firmwareflash; dan kan ze dat doen. Natuurlijk kan je altijd wachten op een nieuwe Dane-Elec firmware :)

• rvd50

rvd50

...................

Hopen dan maar op een Dane-Elec firmware. Die volume-limiet mag er van mij af. Ik vind het leuk dat er FM radio inzit, maar wordt deze nog enabled of blijft ie disabled vanwege die belastingregels.

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davitos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 20:57
Heb sinds vandaag ook een zwarte 4gb M6 (SP) voor 120euro incl verzenden uit hongkong:D
Super spelertje, het geluid vind ik stukken beter dan dat van mijn Sony NWA3000.
De bijgeleverde oordopjes is niet echt wat, gebruik nu de Sennheiser CX300 dopjes.
Stond standaard ook al de nieuwste firmware op zonder volumerestrictie en met radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Laatst online: 21:37
rodian50 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 15:11:
Hopen dan maar op een Dane-Elec firmware. Die volume-limiet mag er van mij af. Ik vind het leuk dat er FM radio inzit, maar wordt deze nog enabled of blijft ie disabled vanwege die belastingregels.
Ik heb met me oude Sennheiser MX300 niet eens boven de 25 uit en nu met me Creative EP630 kom ik niet boven de 12 uit. 40 heb je echt niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Ik heb dus wel die nieuwe filmware erop gezet, maar ik wist niet dat je dan geen garantie meer hebt :( . Een nieuwe filmware hoort toch gewoon bij de player :?

Ik krijg ook soms rechts in het scherm vern*kte pixels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CdD
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-07 22:21

CdD

SOEDARKMASTER schreef op zondag 31 december 2006 @ 20:05:
Ik heb dus wel die nieuwe filmware erop gezet, maar ik wist niet dat je dan geen garantie meer hebt :( . Een nieuwe filmware hoort toch gewoon bij de player :?

Ik krijg ook soms rechts in het scherm vern*kte pixels
Gaar, waar heb je dan gelezen dat je dan geen garantie meer hebt?

99pixels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

Termi schreef op zondag 31 december 2006 @ 14:38:
[...]

Ik heb met me oude Sennheiser MX300 niet eens boven de 25 uit en nu met me Creative EP630 kom ik niet boven de 12 uit. 40 heb je echt niet nodig.
Met mijn Philips SHE8500 In-Ear vind ik 35 wel erg zacht. Ik vind die verschillen van jou wel heel erg groot. Maar ik heb liever FM-radio dan die limiet eraf.

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

CdD schreef op zondag 31 december 2006 @ 21:30:
[...]

Gaar, waar heb je dan gelezen dat je dan geen garantie meer hebt?
Als je nou eens paar posts naar boven scrollt heb je antwoord op je vraag. Wordt beetje moe van dat luie gedoe hier op GoT. :P ;)

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Wie oh wie wil een nieuwe TS maken over de Meizu M6?
Als er niemand is dan bloed dit topic over een tijdje dood. Denk ook niet dat er heel veel nieuws meer is en zal komen over de M6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
Mijn Meizu speelt nu ook foutloos 20fps. Ik heb een WoW filmpje, met snelle scenes, gemaakt met 18 en 20fps. Verschil is er duidelijk en de Meizu slikt dus ook 20fps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

DjWannaB2002 schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 14:21:
Wie oh wie wil een nieuwe TS maken over de Meizu M6?
Als er niemand is dan bloed dit topic over een tijdje dood. Denk ook niet dat er heel veel nieuws meer is en zal komen over de M6.
offtopic:
Als niemand wil, dan wil ik het wel doen. Zou zonde zijn als er geen tweede deel komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
RoD schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 18:02:
[...]

offtopic:
Als niemand wil, dan wil ik het wel doen. Zou zonde zijn als er geen tweede deel komt
Mijn zegen heb je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand van Virtual-dub, de 'ready made Config file' sturen. Waarmee ik filmpjes kan coderen dus. Ik heb een nieuwe computer en moet alle instellingen weer opnieuw instellen. Ik heb dit ook geprobeerd aan de hand van deze site: http://www.meizume.com/showthread.php?t=10 alleen sommige plaatjes doen het niet. In principe is dat niet zo'n probleem en heb ik de tekst opgevolgd. Alleen doe ik iets fout aangezien het niet werkt.

Alvast bedankt.

EDIT: Laat maar, het is me al gelukt :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2007 21:17 . Reden: typfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50

rvd50

...................

Barry|IA schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 18:00:
Mijn Meizu speelt nu ook foutloos 20fps. Ik heb een WoW filmpje, met snelle scenes, gemaakt met 18 en 20fps. Verschil is er duidelijk en de Meizu slikt dus ook 20fps :)
Waarmee heb je geconverteerd? Misschien kan je dat WoW filmpje even hier neerzetten zodat we het resultaat kunnen zien.

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

weet iemand een makkelijke manier om een liedje toe te voegen aan de playlist? Nu kan ik het doen door op enter te drukken op de muzieklijst, maar het zal zoveel makkelijker zijn als je het liedje wat je aan het luisteren bent direct in de playlist kan stoppen. Het langdurig drukken op de entertoets tijdens het afspelen geeft echter de debugmode....

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 12:22
rodian50 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 12:30:
[...]

Waarmee heb je geconverteerd? Misschien kan je dat WoW filmpje even hier neerzetten zodat we het resultaat kunnen zien.
Probeer SUPER eens, heb ik goeie resultaten mee gehad. (niet met de Meizu M6 btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Big Daddy schreef op maandag 08 januari 2007 @ 16:52:
[...]

Probeer SUPER eens, heb ik goeie resultaten mee gehad. (niet met de Meizu M6 btw)
SUPER is inderdaad een handig programma, maar ik weet niet of de Meizu M6 geavanceerde features zoals GMC en Quarter Pixel ondersteund, maar zo niet, dan is SUPER niet geschikt, want dit voegt SUPER (helaas) automatisch toe en je kunt het niet instellen.
Als het met SUPER niet wil, pak dan VirtualDub.
Overigens kun je voor een complete tutorial even naar mijn videocoderingstutorial kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Klein kickje.
Inmiddels staat er op de site van Meizu informatie over de Meizu Music Card. Hij is wat langer geworden dan we dachten volgens mij :P
Het is ook wel duidelijk waar ze de inspiratie voor de speler hebben opgedaan.klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginkgo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-07 22:11
Zojuist is mijn Meizu miniPlayer uit Hongkong gearriveerd. Hij is op januari verstuurd dus dat is vrij snel. Een aankoopbon ontbreekt, dat is jammer.

Voor de rest ben ik erg positief:
Mooi en klein vormgevegen
Strak schermpje
Goed geluid
Makkelijke bediening (zonder handleiding kom ik er wel uit)
Geen drivers nodig

Omdat ik al een mp3speler heb en 2GB voor mij niet heel veel is vermoed ik wel dat ik binnenkort weer afscheid van dit mooie spelertje ga nemen; hij staat inmiddels al op marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartan23R
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
ff een vraagje, zijn die crystal cases ook in ergens Nederland tekoop?? want ik kan dus echt niet via paypal (creditcard) betalen.. =( en k wil er zo graag eentje,, of heeft er hier iemand eentje over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Spartan23R schreef op zondag 14 januari 2007 @ 03:34:
ff een vraagje, zijn die crystal cases ook in ergens Nederland tekoop?? want ik kan dus echt niet via paypal (creditcard) betalen.. =( en k wil er zo graag eentje,, of heeft er hier iemand eentje over?
Ik heb hem via miniplayer.info besteld met paypal. Zonder creditcard. Gewoon geld overboeken van je bank naar je paypal account. Als er genoeg geld op staat wordt er niet gevraagd naar een creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spartan23R
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
hmm, dus er is nog hoop (A),, dat overboeken van bank naar paypal, kan ik dat ook via internet bankieren doen? =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Spartan23R schreef op zondag 14 januari 2007 @ 16:07:
hmm, dus er is nog hoop (A),, dat overboeken van bank naar paypal, kan ik dat ook via internet bankieren doen? =)
offtopic:
Kijk even op de site van Paypal, daar staat een boel uitgelegd hoe het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned
  • Laatst online: 14-05 14:50

Dethroned

Liev

Ehm.... Ik heb mn player aan de oplader gekoppeld toen de oplader nog in het lichtnet zat. Toen ging het ding flippen. Ik krijg nu een groen beeld en kan wel zien dat hij opstart, maar verder gebeurt er niks
Ook de muziek is verdwenen

I got a problem-solver and its name is revolver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Probeer eens de firmware opnieuw te installeren. Kijken wat dan gebeurd. Lees ook even het boekje over hoe je een volledige reset moet doen, kijk eens of dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Meizu M8?
Note: Volgens mij moet je ingelogd zijn om de plaatjes te bekijken

Ziet er interessant uit, ben benieuwd of het slechts geruchten zijn of dat er echt zoiets aan zit te komen. Verder doet ie me wel ergens aan denken :+

[ Voor 7% gewijzigd door RoD op 25-01-2007 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:53
Hier ook wat plaatje van de M8.

Wou vandaag eigenlijk de M6 gaan bestellen, maar deze ziet er wel super gelikt uit...Jammer dat ik er niet meer info over kan vinden.

EDIT: zie dat er een paar maanden geleden al meldingen zijn gemaakt van de M8 :$

EDIT: Sow, vanmiddag meteen even de speler opgehaald. Wat een plaatje, maar heb wel een raar probleem. Er is nog maar 86MB vrij.....zowel via de browser als via de PC kan ik nergens bestanden vinden die de overige 1,8GB in beslag nemen...Morgen maar weer terug [klote zooi]

[ Voor 47% gewijzigd door Card Nox op 26-01-2007 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145101

Ik meld me ook ff, heb sinds gisteren ook de M6. Perfect ding! Ben alleen nog beetje aan het klooien met hoe ik het geluid kan laten lopen met me filmpjes, maar dat is als zo de informatie doorgelezen heb gewoon een kwestie van Virtual Dub gebruiken ipv het bijgeleverde programmatje (wat overigens wel 30x zo snel als VirtualDub is).

EDIT: Me geluid blijft out-of-sync lopen met me filmpjes (geluid is +/- half seconde sneller), hebben jullie hetzelfde probleem? Iemand een oplossing? Heb zowel virtualdub als het bijgeleverde programma gebruikt.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 145101 op 28-01-2007 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:53
@ GdUP, welke versie heb je, de TP of de SP? Welke firmware draai je?
Vindt je de vele spelfouten in de Nederlandse taal niet storend? Ook veel fouten moeten eruit gehaald worden via firmware. Geluid in filmpje kan bv niet geregeld worden met omhoog omlaag via touchpad.

Hoe dan ook, antwoord op je vraag; in VirtualDub kun je een delay invullen. Stel deze zo in dat het geluid weer synchroon loopt met het beeld. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davitos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 20:57
Er zit ook nieuwe firmware aan te komen:

New Firmware, 8GB M6 Coming with the Boar

--------------------------------------------------------------------------------

The Chinese year of the Boar begins on the 18th of February, a date which Meizu has said to have a new firmware ready by. Not much is known yet, but this new firmware will allegedly boost current battery life rated at 20 hours to a whopping 36 hours!

Meizu are now also preparing a 8GB M6 miniPlayer and planning, once again, to lower the prices on the current 4GB model.

Finally, new M6 players are already coming with Meizu PT850 earphones instead of the previous PT800

www.meizume.com
RoD schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 23:48:
Meizu M8?
Note: Volgens mij moet je ingelogd zijn om de plaatjes te bekijken

Ziet er interessant uit, ben benieuwd of het slechts geruchten zijn of dat er echt zoiets aan zit te komen. Verder doet ie me wel ergens aan denken :+
op http://www.dapreview.net/news.php?extend.3723 staat onder de foto's: Check out the source HERE. I copied its description (Chinese) into Google's translator and I think these illustrations may be the handiwork of a Meizu enthusiast instead of the real deal.

[ Voor 34% gewijzigd door Davitos op 29-01-2007 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Davitos schreef op maandag 29 januari 2007 @ 13:49:
Er zit ook nieuwe firmware aan te komen:

New Firmware, 8GB M6 Coming with the Boar

--------------------------------------------------------------------------------

The Chinese year of the Boar begins on the 18th of February, a date which Meizu has said to have a new firmware ready by. Not much is known yet, but this new firmware will allegedly boost current battery life rated at 20 hours to a whopping 36 hours!

Meizu are now also preparing a 8GB M6 miniPlayer and planning, once again, to lower the prices on the current 4GB model.

Finally, new M6 players are already coming with Meizu PT850 earphones instead of the previous PT800
Goed nieuws allemaal d:)b Meizu is lekker bezig.
op http://www.dapreview.net/news.php?extend.3723 staat onder de foto's: Check out the source HERE. I copied its description (Chinese) into Google's translator and I think these illustrations may be the handiwork of a Meizu enthusiast instead of the real deal.
Er is inmiddels ook al informatie verschenen op de forums van Meizu + specs. Klinkt allemaal goed, en beter dan de iPod (althans, op multimediagebied, afgaand op de specs). _Als_ dit ding echt gereleased gaat worden lijkt me dit ding zéér interessant. En dan maar hopen dat ie ook hierheen komt.

En zo niet, ach speculeren blijft leuk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Die M8 ziet er erg mooi uit! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Inderdaad, ik vind em ook erg mooi (al is ie wel _erg_ gejat natuurlijk :+ ). Qua uiterlijk past ie goed in de serie van strakke spelers die ze gelanceerd hebben. Toch maf... de iPhone is nog maar net aangekondigd, of deze staat al weer voor de deur (als het geen nepperd is tenmisnte). Volgens mij kun je nooit tijd genoeg hebben om in zon korte tijd een speler te ontwikkelen? :? Of hij moet al puur toevallig synchroon met de iPhone ontwikkelt zijn zonder dat ze van elkaars bestaan afwisten. Maar dat lijkt mij wel erg sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Ik vind hem toch niet super veel op de iphone lijken hoor.
Vind dit ding trouwens ook veel mooier. :P
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.