Klopt, raar zooitje daar op eBay.
Ik kom er eigenlijk nooit maar heb zojuist eens even zitten kijken wat er nu met die prijzen van de Meizu gebeurt. Wel grappig. Een paar minuten voordat de veiling afloopt staat de prijs op zegmaar GBP 20 maar binnen no-time vliegt de prijs omhoog omdat een paar "bieders" opeens 10 of 15 meer gaan bieden. Niet 1 of 2 hoger maar 10 of meer tegelijk. Dat is een beetje merkwaardig lijkt me.
Het gaat namelijk niet om vele bieders in dit geval maar slechts om 2 of 3. Waarom zou je dan opeens met zoveel meer omhoog gaan? Daar heb je jezelf immers mee. Als je bang bent om de boot te missen kun je gewoon op de volgende Meizu wachten, dat duurt immers niet lang.
Ik heb sterk het gevoel dat het de "bieders" bewust te doen is om de prijs te verhogen. Ik heb even gekeken in de historie van de bieder die net de veiling had binnengehaald van de Meizu. Valt op dat dezelfde persoon 3 dagen geleden ook een Meizu heeft gekocht maar voor GBP 30 meer dan hij deze had gekocht. Dat is toch heel merkwaardig.
Ik zeg al, ik heb er weinig verstand van, van dit bieden, maar zuiver lijkt het me niet.
Nietemin zijn de prijzen toch acceptabel als je het vergelijkt met NL maar je loopt naar mijn idee wel een risico.
Beetje offtopic misschien maar het gaat toch om het verkrijgen van een Meizu.....