Woei deze ga ik ook halen denk ik
Vind het vooral netjes dat er nieuwe firmwares uitkomen. Ik heb een grote verzameling south park afleveringen, lijkt me ideaal hierop. Helaas nog even een paar weekjes wachten voor de zwarte versie. Wordt de witte echt veel sneller vies of valt dat wel mee? Hoe zit het met krasjes op het scherm?
De witte die ik heb wordt nou niet bepaald vies, maar ik lig er dan ook niet mee in de modder. De mijne die ik nu heb, heb ik een paar maanden en ik zie geen viezigheid of slijtage plekken.Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 12:13:
Wordt de witte echt veel sneller vies of valt dat wel mee? Hoe zit het met krasjes op het scherm?
Op het scherm zit een doorzichtige beschermsticker. Dus als er veel zichtbare krassen opkomen, zou je die eventueel eraf kunnen halen en er een andere op kunnen plakken. Al lijkt me dat geen leuke klus, om zo'n sticker er recht, zonder bubbeltjes ed op te krijgen.
De nieuwe Firmware (versie 10) is alweer uit, maar ik laat lekker 9 erop staan.
De verandereningen zijn minimaal, speler wordt eerst weer geflashed. kortom wacht wel op versie 11 om te zien of er dan wel grote veranderingen zijn.
De verandereningen zijn minimaal, speler wordt eerst weer geflashed. kortom wacht wel op versie 11 om te zien of er dan wel grote veranderingen zijn.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Lol, bij Informatique dus nu ook de "Dane Elec" versie en die is dus ook niet op voorraad (geen enkele versie, ook niet de witte.)
I got a problem-solver and its name is revolver
Hallo
met sinterklaas voor de deur (en dat wordt nog gevierd hier in huis, vanwege kleinere zusjes
) mag ik ook een kadootje uitzoeken, dus ik zat te kijken naar een leuke mp3speler. Nou was de Ipod een leuke kandidaat, maar deze vond ik ook wel gaaf vooral dattie ook filmpjes kan afspelen. Nu gaat daar mijn vraag over, ik las een review waarin stond dat het geluid out-of-sync loopt, klopt dit of is dit allang in een nieuwe firmware verholpen?
de review, onder kopje 'Video'
met sinterklaas voor de deur (en dat wordt nog gevierd hier in huis, vanwege kleinere zusjes
de review, onder kopje 'Video'
Dat het geluid out of sync loopt kan ook komen door het coderen van de videofile. Bij mijn eigen Archos Gmini 400 wil het geluid nog wel eens out of sync lopen als ik de audio in de videofile naar mp3 gecodeerd heb (vanaf AC3). Bij .wav werkt het dan wel goed. Dit is ook zeker niet bij alle files zo. Mpeg4 spelers kunnen soms wat kieskeurig zijn met wat voor codecs en instellingen ze slikken.
Ik had bij 18 blocks ergens na 75 minuten een tijdje out-of-sync audio, maar daarna trok het weer recht.
I got a problem-solver and its name is revolver
Ik heb het ook gehad, maar dat was gekomen tijdens het coderen, want als ik het op de comp afspeelde dan liep het ook niet gelijk, dus heeft niet met de speler zelf te maken.
Verwijderd
Het is eind november, nou mogen ze wel een keer op voorraad zijn. Ik wacht nog maximaal een weekje. Zouden ze nu ook dat andere scherm hebben? Volgens mij is dat er niet beter op geworden (donkerder)..
Dit bericht staat inmiddels een week op divxplayer.nl Ik ga er van uit dat ze deze week leverbaar worden.
20-09-2006
Enorme prijsdaling, Meizu M6 MP3/Foto/Videoplayer! Eind november uit voorraard weer alles leverbaar.
[ Voor 44% gewijzigd door Patrick Beuken op 27-11-2006 16:55 ]
www.patrickbeuken.nl
Als het goed is zijn ze vandaag bij DivxPlayer geleverd.Patrick Beuken schreef op maandag 27 november 2006 @ 16:51:
Dit bericht staat inmiddels een week op divxplayer.nl Ik ga er van uit dat ze deze week leverbaar worden.
[...]
Weet iemand of dit de TP of SP versie is?fRiEtJeSaTe schreef op maandag 27 november 2006 @ 19:43:
[...]
Als het goed is zijn ze vandaag bij DivxPlayer geleverd.
Bron?fRiEtJeSaTe schreef op maandag 27 november 2006 @ 19:43:
[...]
Stond in een email ontvangen van DivxPlayer. Inmiddels is het de 28ste en ik heb nog geen bericht.
"21/11/2006 Backorder Uw bestelling is ontvangen. Op het moment van bestellen stond het product op levertijd 2-6 dagen. Wij verwachten het product aanstaande maandag uit te kunnen gaan leveren. Het product zal dan ook na binnenkomst bij ons aan u verzonden worden. U ontvangt rond 17.00 op de dag van verzending een bevestiging met een tracknummer om deze zending te kunnen volgen via internet. Mocht het product om welke reden dan ook niet binnen 6 (werk)dagen verzonden kunnen worden, dan houden wij u nog persoonlijk op de hoogte. (alléén tijdens doordeweekse dagen tussen vóór 17.00) "
Nieuwe mail per 28-11-2006
"Goedendag,
Wij verwachten ze ieder moment te ontvangen. Zodra ze binnen zijn krijgt éénieder een bevestiging en zullen ze verzonden worden. Wij hebben vanmorgen de status opgevraagd, en hebben nog géén bericht gehad dat de levering verlaat zou zijn.
Met vriendelijke groet,
DivXPlayer.nl"
[ Voor 17% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 28-11-2006 14:47 ]
Ik ben benieuwd
Ik vertrouw er iig niet meer helemaal in.... Heb zulke leveringsverhalen wel vaker meegemaakt.
www.patrickbeuken.nl
Mja, ik blijf ook sceptisch. Maar goede hoop is nooit verkeerdPatrick Beuken schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:53:
Ik ben benieuwdIk vertrouw er iig niet meer helemaal in.... Heb zulke leveringsverhalen wel vaker meegemaakt.
Voor het bestellen heb ik ze ook gemaild. Toen kreeg ik te horen dat er een beperkt aantal geleverd zou worden en dat het dus slim was niet te lang te wachten met bestellen. Kan een verkooptrucje zijn, maar gezien de populariteit van dit apparaat en de beperkte levering heb ik toch maar besteld.
Kun je je bestelling annuleren en je geld terugrkijgen als ze na 2 weken nog niks hebben kunnen leveren?
www.patrickbeuken.nl
Geen idee, ik vind wel dat ze goede service hebben. Na verzending van een mailtje duurt het niet lang voor ik antwoord heb. Er wordt niet vaag gedaan en mijn vragen worden gewoon netjes beantwoord.Patrick Beuken schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 16:54:
Kun je je bestelling annuleren en je geld terugrkijgen als ze na 2 weken nog niks hebben kunnen leveren?
Als je online hebt besteld kun je sowieso tot 8 dagen nadat je het product geleverd krijgt de boel terugsturen en je geld terugkrijgen.Patrick Beuken schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 16:54:
Iets te vroeg gejuicht:
"Wij willen u op de hoogte brengen van het volgende. De levering van de Meizu MP3 spelers, welke wij deze week verwachtte, is in principe met een week uitgesteld. (er is een kleine kans dat ze alsnog vrijdag aankomen) Zodra ze Nederland binnen komen, gaan wij ze zelf ophalen, aangezien dat 2 tot 3 dagen sneller is, dan verzenden aan ons. Het spijt ons dat er enige vertraging onstaan is, echter we weten dat u bijzonder tevreden zult zijn met het product, en hopen dat u het ook de moeite waard vindt om nog even te wachten. Aangezien wij altijd rekening houden met leveranciers die data’s niet halen, hebben wij ook pas 2 weken de Meizu met de nieuwe prijzen online geplaatst.
Uiteraard kunt u ten alle tijden kosteloos de bestelling annuleren, en indien u reeds betaald heeft, zal het aankoopbedrag binnen 2 dagen geretourneerd worden.
Nog wel even ter info; 7 december komen in diverse (computer)bladen een advertentie uit over de Meizu, waar ook wij als verkooppunt vermeld staan. Dit is voor de fabrikant een prijzige bezigheid, dus we mogen aannemen dat ze dan echt wel de spelers in de winkel willen hebben liggen."
"Wij willen u op de hoogte brengen van het volgende. De levering van de Meizu MP3 spelers, welke wij deze week verwachtte, is in principe met een week uitgesteld. (er is een kleine kans dat ze alsnog vrijdag aankomen) Zodra ze Nederland binnen komen, gaan wij ze zelf ophalen, aangezien dat 2 tot 3 dagen sneller is, dan verzenden aan ons. Het spijt ons dat er enige vertraging onstaan is, echter we weten dat u bijzonder tevreden zult zijn met het product, en hopen dat u het ook de moeite waard vindt om nog even te wachten. Aangezien wij altijd rekening houden met leveranciers die data’s niet halen, hebben wij ook pas 2 weken de Meizu met de nieuwe prijzen online geplaatst.
Uiteraard kunt u ten alle tijden kosteloos de bestelling annuleren, en indien u reeds betaald heeft, zal het aankoopbedrag binnen 2 dagen geretourneerd worden.
Nog wel even ter info; 7 december komen in diverse (computer)bladen een advertentie uit over de Meizu, waar ook wij als verkooppunt vermeld staan. Dit is voor de fabrikant een prijzige bezigheid, dus we mogen aannemen dat ze dan echt wel de spelers in de winkel willen hebben liggen."
Ik heb hem besteld. Ik ben erg te spreken over hun e-mail afhandeling. Dit bedrijf is tenminste eerlijk. Als je naar mp3shop.nl mailt, dan zeggen ze alleen 'wij kunnen u niks over de levertijd vertellen, meld u maar aan voor de automatische notificatie voor wanneer het product op voorraad komt.'
www.patrickbeuken.nl
Levering van de Meizu's is bij diverse bedrijven een drama.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 27 november 2006 @ 19:43:
[...]
Na ruim 4 maanden wachten heb ik de hoop opgegeven en mijn order geannuleerd.
Wel jammer want zo raakt Meizu wel klanten/afnemers kwijt en worden ook de winkels en webshops erop aangekeken hoewel ze er niets aan kunnen doen.
Het is gewoon niet slim om aan je afnemers iedere keer een opschuivende datum te laten weten.
Productie problemen kan iedereen overkomen maar na een aantal keren opschuiven wordt het verhaal niet meer geloofwaardig.
Maar goed misschien gaat het met de nieuwe type's Meizu beter.
Op dixplayer (de site) zijn ze toch op voorraad? er staat levertijd 2 tot 6 dagen. De 2gb meizu m6.HoppyF schreef op woensdag 29 november 2006 @ 20:11:
[...]
Levering van de Meizu's is bij diverse bedrijven een drama.
Na ruim 4 maanden wachten heb ik de hoop opgegeven en mijn order geannuleerd.
Wel jammer want zo raakt Meizu wel klanten/afnemers kwijt en worden ook de winkels en webshops erop aangekeken hoewel ze er niets aan kunnen doen.
Het is gewoon niet slim om aan je afnemers iedere keer een opschuivende datum te laten weten.
Productie problemen kan iedereen overkomen maar na een aantal keren opschuiven wordt het verhaal niet meer geloofwaardig.
Maar goed misschien gaat het met de nieuwe type's Meizu beter.
Alleen de witte 2gb is op voorraad, dat is althans wat ik gister via mail begrepen heb. Zit zelf op een (uiteraard) zwarte 4gb te wachten...heb nog 2 weken, is nl. verjaardagskado...ik ben benieuwd...
Ik wilde een zwarte meizu 2gb of een zwarte ipod videoDMT99 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 22:53:
Alleen de witte 2gb is op voorraad, dat is althans wat ik gister via mail begrepen heb. Zit zelf op een (uiteraard) zwarte 4gb te wachten...heb nog 2 weken, is nl. verjaardagskado...ik ben benieuwd...
ligt voornamelijk aan mmport.nl Voor zover ik begrepen heb heeft alleen divxplayer.nl de witte 2GB versie op voorraad. Verder is er geen enkele andere leverancier die de zwarte op voorraad heeft. Ik gok dat mmport hun site niet geupdate heeft. Is wel een beetje misleidend. Ik moet ook zeggen dat divxplayer erg helder en eerlijk is in hun emails over (uitstel van) leveringen.
Nog heel even geduld dus...
Edit: Te vroeg gejuicht, ze hebben bij divxplayer nu helemaal geen Meizu's meer op voorraad...
Edit: Te vroeg gejuicht, ze hebben bij divxplayer nu helemaal geen Meizu's meer op voorraad...
[ Voor 13% gewijzigd door trimakassi op 30-11-2006 01:27 ]
There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi
Dus als ik nu een zwarte 2gb meizu zal bestellen krijg ik hem op 5 december binnen? Ze hebben hem 4 december en in 1 dag kan het toch wel verzonden wordentrimakassi schreef op donderdag 30 november 2006 @ 01:25:
ligt voornamelijk aan mmport.nl Voor zover ik begrepen heb heeft alleen divxplayer.nl de witte 2GB versie op voorraad. Verder is er geen enkele andere leverancier die de zwarte op voorraad heeft. Ik gok dat mmport hun site niet geupdate heeft. Is wel een beetje misleidend. Ik moet ook zeggen dat divxplayer erg helder en eerlijk is in hun emails over (uitstel van) leveringen.
Ik ga ervan uit dat ik de mijne 5 of 6 december in huis heb
www.patrickbeuken.nl
Is dat zo?SOEDARKMASTER schreef op zondag 03 december 2006 @ 01:40:
[...]
Op het aantal reacties in dit topic. (of juist het gebrek ervan)
De populariteit van de Meizu hangt vooral af hoe goed (of slecht) de levering van de Meizu's is.
Een iPod kun je overal kopen de Meizu niet.
Ondanks dat er een aantal webshops zijn die hun best doen om Meizu's te verkopen en leveren is het toch geen succes. De fabrikant levert gewoonweg niet of te laat. Dit maakt de Meizu in mijn ogen niet erg geliefd. Het kost ook klanten want ik ben al afgehaakt ondankt dat het misschien een prima speler is en zijn geld waard is.
Een stukje marketing/verkoop hoort ook bij het succesvol in de markt zetten van een product.
Na het lezen van alle leveringstroubles met de Meizu heb ik uiteindelijk toch een Cowon iAudio F2 gekocht. Deze is namelijk sinds kort met 4GB flashgeheugen leverbaar en heb deze dan ook sinds een paar dagen in huis.
Eerst wilde ik geen iAudio kopen omdat ze alleen met 2GB leverbaar waren, maar die belemmering is dus nu verdwenen zodat ik toch van de bekende iAudio-geluidskwaliteit kan genieten.
En die geluidskwaliteit is, mede dankzij de 2x30 mW output, fenomenaal (typisch iAudo), zelfs met een gewone hoofdtelefoon.
En hij is heel licht en klein met een batterijduur van 22 uur!
Zeer tevreden dus
Eerst wilde ik geen iAudio kopen omdat ze alleen met 2GB leverbaar waren, maar die belemmering is dus nu verdwenen zodat ik toch van de bekende iAudio-geluidskwaliteit kan genieten.
En die geluidskwaliteit is, mede dankzij de 2x30 mW output, fenomenaal (typisch iAudo), zelfs met een gewone hoofdtelefoon.
Zeer tevreden dus
De Meizu zelf is gewoon een goede speler. Maar inderdaad de distributie is gewoon slecht. Helaas want daarmee gooien ze bij meizu hun eigen glazen in. De speler heeft echt wel potentie.
Sorry, maar ik vind die iaudio er als een oude mobiel uitzien.JazzySOB schreef op zondag 03 december 2006 @ 14:51:
Na het lezen van alle leveringstroubles met de Meizu heb ik uiteindelijk toch een Cowon iAudio F2 gekocht. Deze is namelijk sinds kort met 4GB flashgeheugen leverbaar en heb deze dan ook sinds een paar dagen in huis.
Zeer tevreden dus

Als ik Divxplayer.nl mag geloven gaat de nieuwe serie Meizu's de komende week geleverd worden. Als dat zo is en als dat goed gaat verwacht ik dat deze speler nog wel eens erg populair zou kunnen gaan worden. Ook als je je bedenkt dat er binnenkort een reclamecampagne voor het apparaat zal komen.
www.patrickbeuken.nl
Reclamecampagne? Bron? En waar moeten we aan denken? Radio? TV? Internet?
Anders neem je ff de moeite om terug te lezen. Reclamecampagne in pc-bladen.RoD schreef op maandag 04 december 2006 @ 00:05:
Reclamecampagne? Bron? En waar moeten we aan denken? Radio? TV? Internet?
Zag trouwens vandaag een review over MP3-spelers in de duitse C'T. De Meizu stond er ook bij.
Ik volg dit topic constant en heb ook nog gezocht, maar niks kunnen vinden.. Naja, foutje dan denk ik, sorry.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 04 december 2006 @ 07:36:
[...]
Anders neem je ff de moeite om terug te lezen. Reclamecampagne in pc-bladen.
Zag trouwens vandaag een review over MP3-spelers in de duitse C'T. De Meizu stond er ook bij.
Wel goed dat ze eindelijk eens met een reclamecampagne beginnen, wat naamsbekendheid is niet weg
Goedendag,
Zodra ze binnen zijn (kan ieder moment) zullen alle Meizu's direct verzonden worden. Als ze vandaag vóór 19.00 nog hier zijn (eigen koerier) dan kunnen we ze vandaag nog verzenden ivm een afspraak met TNT.
Met vriendelijke groet,
DivXPlayer.nl
From: Patrick Beuken
Sent: maandag 4 december 2006 15:58
To: Divxplayer.nl
Subject: Re: Uw bestelling bij Divxplayer.nl
Geachte heer/mevrouw,
Ik neem aan dat ik deze speler a.s. dinsdag of woensdag thuisbezorgd kan verwachten?
Met vriendelijke groet,
Patrick Beuken
www.patrickbeuken.nl
Ik heb aangegeven dat ik 'm op wilde halen zodra ze daar binnen zijn. Heb helaas nog niks gehoord dat dat het geval zou zijn ofzo
Waar is "daar"?DMT99 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 00:55:
Ik heb aangegeven dat ik 'm op wilde halen zodra ze daar binnen zijn. Heb helaas nog niks gehoord dat dat het geval zou zijn ofzo
Ik ben bang dat het voor de vele bestellers een verlaat Sinterklaas kadotje zal worden.
Misschien haal je de kerst nog!
Daar = vast en zeker bij Divxplayer
Op hun site staat nu "Deze week leverbaar" ipv "Vanaf 4 december leverbaar" Als ze zo weer gaan beginnen kan het wel weer eens lang gaan duren.
Op hun site staat nu "Deze week leverbaar" ipv "Vanaf 4 december leverbaar" Als ze zo weer gaan beginnen kan het wel weer eens lang gaan duren.
www.patrickbeuken.nl
Uiteraard is daar bij divxplayer
En inderdaad, ik begin ook te vrezen dat het weer een fabeltje is. Overigens werd mij eerder via mail medegedeeld dat op 4 december iedereen die daarvoor besteld had "100% zeker" de spelers in huis zou hebben.
Vermoedelijke morgen komt de 4GB Nano binnen die ik namens m'n broer heb besteld. Jammer van de uiterst beperkte functionaliteit en het kleine schermpje, anders zou ik er ook gelijk een bestellen
Vermoedelijke morgen komt de 4GB Nano binnen die ik namens m'n broer heb besteld. Jammer van de uiterst beperkte functionaliteit en het kleine schermpje, anders zou ik er ook gelijk een bestellen
Het is een verjaardagskadootje, en ik ben precies tussen Sinterklaas en de Kerstman jarig, dus ik ben benieuwdHoppyF schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:01:
[...]
Waar is "daar"?
Ik ben bang dat het voor de vele bestellers een verlaat Sinterklaas kadotje zal worden.
Misschien haal je de kerst nog!
[ Voor 30% gewijzigd door DMT99 op 05-12-2006 17:53 ]
Op de site staat: Alles deze week op voorraad. Het lijkt er dus op dat ze het wel binnenkrijgen deze week.
Meizu komt waarschijnlijk binnenkort met de M3 Leuk klein spelertje dat waarschijnlijk de competitie aan moet gaan met de iPod Nano.
Ziet er leuk en compact uit
Ziet er leuk en compact uit
Eerst stond er 'alles maandag leverbaar', dus dat wat daar staat heeft voor mij geen waarde meer.SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 19:30:
Op de site staat: Alles deze week op voorraad. Het lijkt er dus op dat ze het wel binnenkrijgen deze week.
www.patrickbeuken.nl
Misschien toch maar vast het volgende model Meizu (M3) bestellen?Patrick Beuken schreef op woensdag 06 december 2006 @ 12:26:
[...]
Eerst stond er 'alles maandag leverbaar', dus dat wat daar staat heeft voor mij geen waarde meer.

Ik heb ooit eens gezegd dat het me niet zou verbazen als Meizu al met een opvolger komt terwijl de huidige nog niet eens uitgeleverd is. Dat lijkt aardig uit te gaan komen.
Toch jammer want het lijken zulke leuke spelers!

Dat scherm is net zo klein als die van de ipod nano. Persoonlijk vind ik dit niks. Maar misschien zijn er mensen die deze liever hebben dan de m6. Ik bestel deze week in ieder geval de m6.HoppyF schreef op woensdag 06 december 2006 @ 19:07:
[...]
Misschien toch maar vast het volgende model Meizu (M3) bestellen?![]()
Ik heb ooit eens gezegd dat het me niet zou verbazen als Meizu al met een opvolger komt terwijl de huidige nog niet eens uitgeleverd is. Dat lijkt aardig uit te gaan komen.
Toch jammer want het lijken zulke leuke spelers!
[afbeelding]
Idd, ze laten niet voor niks het onderste deel van de foto weg. Dan kan je pas zien hoe klein het scherm in verhouding met de hele speler is.SOEDARKMASTER schreef op woensdag 06 december 2006 @ 19:39:
[...]
Dat scherm is net zo klein als die van de ipod nano. Persoonlijk vind ik dit niks. Maar misschien zijn er mensen die deze liever hebben dan de m6. Ik bestel deze week in ieder geval de m6.
Anoniem: 199962
mmmh nou mensen kan je vertellen ik ben all maanden bezig om er 1 te krijgen todat ik er achter kwam dat ze hem bij DivxPlayer.nl verkochten ( wat fietsend 20 minuuten is en de auto 5/7 minuuten).
was er een maandag langs geweest om te vragen en werd toen verteld dat hij voor sinterklaas er zou zijn dat er iemand boven iemand stond die gelijk ging rijden waneer ze een oproep kregen ik heb na vandaag nog niks gehoord te hebben gebeld en hoorde dat ze morge binnen komen en een vrijdag ECHT !!
alemaal worden verzonden en opgehaald kunnen worden ( vandaar dat er op de site staat DEZE WEEK LEVERBAAR want this wel de laatste dag van de week ma this toch nog in de zelfde week haha ) en die M3 leuk ding kijk da ma is na de M8 ( heb helaas geen link ) ma kwam hem tegen bij beetje google ( en wat er stond wa je moet * geloven* ) staat er windows CE.
was er een maandag langs geweest om te vragen en werd toen verteld dat hij voor sinterklaas er zou zijn dat er iemand boven iemand stond die gelijk ging rijden waneer ze een oproep kregen ik heb na vandaag nog niks gehoord te hebben gebeld en hoorde dat ze morge binnen komen en een vrijdag ECHT !!

Ergens in dit topic heb ik ook oiot eens een linkje gepost over een Meizu speler met Windows CE. Dat was ergens in Augustus. Dus of we die binnenkort kunnen verwachten... Laat ze eerst maar eens met een fatsoenlijke levering van de M6 komen en de introductie van de M3.
haha jha da klopt maare heb nu net 7-dec-2006 om 10:59 gekeeken op de DivXPlayer.nl site en de meizu staat weer aangegeven als direct leverbaar
dus ben benieuwt om hoelaat ik me mailtje krijg dat ik hem mag komen ophalen

Idem. Ik heb nog niks gehoord, jij?Anoniem: 199962 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:00:
haha jha da klopt maare heb nu net 7-dec-2006 om 10:59 gekeeken op de DivXPlayer.nl site en de meizu staat weer aangegeven als direct leverbaardus ben benieuwt om hoelaat ik me mailtje krijg dat ik hem mag komen ophalen
Ja hoor, daar gaat ie weer:
Goedendag,
Deze zijn niet DIRECT leverbaar, maar binnen 24 uur. (2 groene blokjes) U heeft hem al besteld, dus zodra ze binnen zijn (worden door ons zelf afgehaald) ontavngt u een afhaal bericht.
Met vriendelijke groet,
DivXPlayer.nl
[ Voor 28% gewijzigd door DMT99 op 07-12-2006 14:34 ]
Als ik jou was zou ik er gewoon langs fietsen. Je woont er vlak bij toch?Anoniem: 199962 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:00:
haha jha da klopt maare heb nu net 7-dec-2006 om 10:59 gekeeken op de DivXPlayer.nl site en de meizu staat weer aangegeven als direct leverbaardus ben benieuwt om hoelaat ik me mailtje krijg dat ik hem mag komen ophalen
Op de site staat "op voorraad", en afhalen en het bekijken van producten behoort tot de mogelijkheden.
Bespaar je de moeite. Zie mijn post hier boven.HoppyF schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:32:
[...]
Als ik jou was zou ik er gewoon langs fietsen. Je woont er vlak bij toch?
Op de site staat "op voorraad", en afhalen en het bekijken van producten behoort tot de mogelijkheden.
jha klopt heb nu net gebeld 14:35 en kreeg als andwoord *Eff lachen
* : ik kreeg zelfde als wat er boven beschreven stond dat hij twee blokjes was en pas na 24 uur word geleverd, toen zij hij dat ze een maandag all binnen moesten komen maar omdat ze uit frankrijk toen nog moesten komen wat ze niet wisten en ook nog is in een europese verpakking gestopt moesten worden werd het wat langer nu hoop hij ze vandaag binnen te hebben en zo niet moriggen als ze ze vandaag nog binnen krijgen ( Koopavond in spijkenisse) mog ik hem komen ophalen * zall wel niet na eh 3 dagen terug all te moeten hebben*
PS: ga nie fietsen is kutweer hier
hahaha
PS: ga nie fietsen is kutweer hier
Ik zie het ...Anoniem: 199962 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:43:
jha klopt heb nu net gebeld 14:35 en kreeg als andwoord *Eff lachen* : ik kreeg zelfde als wat er boven beschreven stond dat hij twee blokjes was en pas na 24 uur word geleverd, toen zij hij dat ze een maandag all binnen moesten komen maar omdat ze uit frankrijk toen nog moesten komen wat ze niet wisten en ook nog is in een europese verpakking gestopt moesten worden werd het wat langer nu hoop hij ze vandaag binnen te hebben en zo niet moriggen als ze ze vandaag nog binnen krijgen ( Koopavond in spijkenisse) mog ik hem komen ophalen * zall wel niet na eh 3 dagen terug all te moeten hebben*
PS: ga nie fietsen is kutweer hierhahaha
Er zit verschil tussen "op voorraad" en "op eigen voorraad".
Als er op voorraad staat kan het blijkbaar in 1 dag geleverd worden omdat het bij de leverancier vandaan komt en niet bij DIVX player zelf.
Nouja, die ene dag zal dan ook niet zoveel meer uitmaken, behalve als je het direct wilt ophalen natuurlijk.
EDIT: er gaat een mail komen van divxplayer naar alle mensen die nu hebben besteld. Mij hebben ze de uitleg al gegeven en ik heb nu begrip voor de situatie. Ze doen er alles aan om de players op tijd te leveren.
[ Voor 82% gewijzigd door Patrick Beuken op 08-12-2006 18:19 ]
www.patrickbeuken.nl
Nou maak je me nieuwsgierig. Wat komt er in die mail te staan?Patrick Beuken schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 17:23:
EDIT: er gaat een mail komen van divxplayer naar alle mensen die nu hebben besteld. Mij hebben ze de uitleg al gegeven en ik heb nu begrip voor de situatie. Ze doen er alles aan om de players op tijd te leveren.
Bij http://mp3.mmport.nl/?doc=product&id=1127 is hij 50 euro goedkoper geworden. Hier volgens mij ook wel op voorraad 
EDIT: Verkeerd gekeken. 12/13 december op voorraad.
[ Voor 19% gewijzigd door JSTPS op 08-12-2006 19:46 ]
Kort samengevat dat de apparaten momenteel op een andere plaats zijn dan ze voorheen dachten. Nu zijn ze in Ierland en worden met UPS direct naar Nederland verzonden. Ze kunnen morgen bij Divxplayer aankomen en dan willen ze ze persoonlijk bij iedreen thuis gaan bezorgen.
www.patrickbeuken.nl
Ze verwachten hem dus rond de zelfde tijd als Divxplayer, maar ik bestel hem niet bij MMport omdat Divxplayer veel sneller, inhoudelijker en beter op e-mailtjes reageerd, omdat MMport volgens mij gebruik maakt van een slecht bedrijf om producten te verzenden en omdat ze bij MMport toch niet minder kosten (iig niet die zwarte 4gb).SOEDARKMASTER schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 19:44:
Bij http://mp3.mmport.nl/?doc=product&id=1127 is hij 50 euro goedkoper geworden. Hier volgens mij ook wel op voorraad
www.patrickbeuken.nl
Ik hoop echt voor je dat je de speler snel krijgt.Patrick Beuken schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 19:45:
Kort samengevat dat de apparaten momenteel op een andere plaats zijn dan ze voorheen dachten. Nu zijn ze in Ierland en worden met UPS direct naar Nederland verzonden. Ze kunnen morgen bij Divxplayer aankomen en dan willen ze ze persoonlijk bij iedreen thuis gaan bezorgen.
Ik word wel een beetje droevig van deze opmerking (bij MMport)
`12/13 december weer voorraad verwacht, reserveer nu want in de maand december is er beperkte beschikbaarheid`
Dat doet suggeren dat er in de vorige maanden wel een beschikbaarheid of voorraad zou zijn. Het tegendeel is het geval. Het is iedere keer hetzelfde verhaal, uitstel .... .uitstel .... uitstel.
En dit is de officiële mail van Divxplayer.nl......
Beste P. Beuken,
Dit bericht is reeds 8 december omstreeks 20.00 verzonden, echter mogelijk niet door eenieder ontvangen!
Hierbij willen wij u op de hoogte stellen van de status aangaande de Meizu spelers.
Wij hebben al meerdere malen diverse data’s doorgekregen van de leverancier, echter deze werden iedere keer verplaatst. Wij hebben aangegeven dat wij iedereen een berich sturen als de producten bij ons zelf binnen zijn, echter we begrijpen dat iedereen met spanning af zit te wachten op de Meizu M6.
Er zijn wat onduidelijkheden geweest met meldingen van ons over garanties van levering op bepaalde data. Dit was niet de bedoeling. Wij hebben aangegeven dat éénieder die al besteld had, 100% zeker een exemplaar zou krijgen, aangezien het product zéér gewily is, en de voorraden beperkt. We kunnen ook niet een leverdata garanderen, aangezien er externe factoren zijn waar wij geen tot weinig invloed op hebben, zoals een fabrikant die zegt dat het verzonden is, een distributeur die zegt laatste week november, en naar nu blijkt (Vrijdag 8 december 17.00) doaune die moeilijkheden veroorzaakte. Wij communiceren de informatie dus die wij aangedragen krijgen. Het verschil is alleen dat wij als verkopers de gebruikers op ons dak krijgen (en terecht, als je iets besteld heb) en de rest blijft buiten schot. Wij zijn deze en vorige week zo druk geweest met de voorbereidingen en hebben zelfs iemand extra gereed staan om de goederen zelf af te halen al een week.
Het is absoluut niet in ons voordeel om u als klant aan het lijntje te houden, en op dit moment hebben wij ook niet de indruk dat wij aan het lijntje gehouden worden, aangezien de verklaringen van de leverancier allemaal erg aannemelijk zijn. Zoals eerder aangegeven waren ze toch door de douane tegen gehouden, en zijn ze inmiddels wel gereleased, en in tegen stelling tot wat we eerder konden melden, waren ze in Ierland, en niet in Frankrijk. Ze worden zonder tussenkomst van Frankrijk direct naar Nederland verzonden.
Er is door hen een express koerier (UPS) ingeschakeld om ze van Ierland naar Nederland te krijgen, het is dus niet meer een kwestie van vele dagen maar een dag. Het weekend zit er tussen, maar zelfs dat is nog niet zeker aangezien het ook een zaterdag levering kan zijn, en we mogelijk u al in het weekend kunnen melden dat ze eindelijk zijn.
We doen echt ons best, en weten ook hoe het is om ergens op te moeten wachten wat je zo graag wilt. Wij hebben de Meizu al eerder verkocht, en het is een super apparaat, dus uw geduld zal zeker beloond worden.
Nogmaals, excuses voor het ongemak, maar we hopen dat u inziet dat wij er alles aan doen wat mogelijk is om de spullen zo snel mogelijk bij de klant te krijgen.
U kunt de huidige status van uw bestelling volgen op onze website door in te loggen op http://www.divxplayer.nl/
Met vriendelijke groet,
Divxplayer.nl
www.patrickbeuken.nl
Niet leuk dat de levering zo stroef loopt maar wel positief van Divxplayer om dit eerlijk aan de klant te melden. Niets is immers vervelender dan in onzekerheid te verkeren en te worden afgescheept met slappe smoesjes.Patrick Beuken schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 11:53:
En dit is de officiële mail van Divxplayer.nl......
[...]
Er zal door de fabrikant nog wel iets gedaan moeten worden om hun distributiemodel te verbeteren want schort wel het een en ander aan. Dat is wel duidelijk. Men is al een half jaar bezig en nog wordt er niet goed geleverd. Dat komt niet professioneel over. Dat zal er niet aan liggen dat de Meizu uit China komt want uit die hoek komen de meeste MP3 spelers. (China/Taiwan/Korea)
Gezien het onduidelijk is wanneer de speler nou eindelijk eens binnen gaat komen lijkt me niet dat je hier een antwoord op kan geven. Het hangt van de shop af.SOEDARKMASTER schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 13:31:
Als ik vandaag de meizu heb besteld bij divxplayer, krijg ik hem dan tegelijk met jullie binnen?
En toen was het maandagavond en had ik nog niks gehoord...

En toen kwam ik 3 kwartier later tot diezelfde conclussie. Begin het aardig zat te worden zeg. Als ik morgen niks hoor cancel ik denk ik maar.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:03:
En toen was het maandagavond en had ik nog niks gehoord...
Mja, kan hem wel cancellen, maar dan heb ik nog niks. MMport spreekt over 12/13 december, dus dat wacht ik denk ik even af. Het is moeilijk een MP3 speler te vinden die aan de Meizu kan tippen en in dezelfde prijscategorie zit.DMT99 schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:47:
[...]
En toen kwam ik 3 kwartier later tot diezelfde conclussie. Begin het aardig zat te worden zeg. Als ik morgen niks hoor cancel ik denk ik maar.
De enige die ik heb kunnen vinden is de Cowon Iaudio F2, maar die heeft geen USB host functie...
Ik heb me de Creative Zen Vison 30GB bij Ibood.com besteld... hij kost daar 'maar' 199 euro. Dat is net zo veel als die Meizu M6 en deze heeft een groter scherm, grotere opslagcapaciteit, enz...
EDIT: let wel op dat je deze maar tot 24 uur vanavond kunt bestellen.
[ Voor 15% gewijzigd door Patrick Beuken op 11-12-2006 18:31 ]
www.patrickbeuken.nl
Nu nog maar 195. Ik wil deze ook graag bestellen. Echt een gigantisch en mooi scherm.Patrick Beuken schreef op maandag 11 december 2006 @ 18:30:
Ik heb me de Creative Zen Vison 30GB bij Ibood.com besteld... hij kost daar 'maar' 199 euro. Dat is net zo veel als die Meizu M6 en deze heeft een groter scherm, grotere opslagcapaciteit, enz...

Nog en vraagje: Hoe kun je de order van de meizu cancellen?
Door te vragen misschien?SOEDARKMASTER schreef op maandag 11 december 2006 @ 18:59:
[...]
Nu nog maar 195. Ik wil deze ook graag bestellen. Echt een gigantisch en mooi scherm.Het probleem is echter, dat ik dan meer geld moet lenen van m'n ouders.
![]()
Kijk eens op de site, wellicht staat daar wat. Stuur anders Divxplayer een mailtje of doe een belletje. Dit is in ieder geval iets wat je met de shop moet afhandelen.SOEDARKMASTER schreef op maandag 11 december 2006 @ 18:59:
[...]
Nu nog maar 195. Ik wil deze ook graag bestellen. Echt een gigantisch en mooi scherm.Het probleem is echter, dat ik dan meer geld moet lenen van m'n ouders.
![]()
Het zijn 2 totaal verschillende spelers. Het is een vrachtwagen met een personenauto vergelijken.Patrick Beuken schreef op maandag 11 december 2006 @ 18:30:
Maar hebben jullie dan al geld overgemaakt? en daarna kunnen cancelen?RoD schreef op maandag 11 december 2006 @ 19:00:
[...]
Kijk eens op de site, wellicht staat daar wat. Stuur anders Divxplayer een mailtje of doe een belletje. Dit is in ieder geval iets wat je met de shop moet afhandelen.
[...]
Het zijn 2 totaal verschillende spelers. Het is een vrachtwagen met een personenauto vergelijken.
Ik heb met Ideal betaald, geld is dus meteen van m'n rekening afgeschreven. Vanochtend had ik mijn bestelling bij DivXplayer gecancelled, maar vanmiddag zei mn broer dat hij die Meizu M6 wel wilde hebben, dus toen heb ik gezegd dat ze die annulering als niet verzonden kunnen beschouwen. Maar in principe krijg je je geld gewoon terug als je de bestelling annuleert.
www.patrickbeuken.nl
Ik mag hem nu annuleren van m'n vaderPatrick Beuken schreef op maandag 11 december 2006 @ 19:31:
Ik heb met Ideal betaald, geld is dus meteen van m'n rekening afgeschreven. Vanochtend had ik mijn bestelling bij DivXplayer gecancelled, maar vanmiddag zei mn broer dat hij die Meizu M6 wel wilde hebben, dus toen heb ik gezegd dat ze die annulering als niet verzonden kunnen beschouwen. Maar in principe krijg je je geld gewoon terug als je de bestelling annuleert.
Hij heeft volgens mij ook hetzelfde betaald, dat het geld van de rekening afgaat eerst.
Hoe annuleer je de bestelling eigenlijk? moet je daarvoor bellen?
[ Voor 4% gewijzigd door JSTPS op 11-12-2006 19:56 ]
Geen problemen maken waar ze niet zijn. Vraag het gewoon...SOEDARKMASTER schreef op maandag 11 december 2006 @ 19:50:
[...]
Ik mag hem nu annuleren van m'n vaderMaar hij zegt dat als hij het geld niet terug krijgt op z'n rekening, ik dat moet betalen. Maar is er een kans dat divxplayer dat dan niet terugstort?
![]()
Hij heeft volgens mij ook hetzelfde betaald, dat het geld van de rekening afgaat eerst.
Hoe bedoel je? kunnen ze het pas morgenochtend annuleren? Ik wil namelijk graag die creative zen vision bestellen.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 11 december 2006 @ 19:56:
[...]
Geen problemen maken waar ze niet zijn. Vraag het gewoon...
Ik heb dit draadje een tijdje in de gaten gehouden, maar het ziet er m.i. niet naar uit dat er binnenkort geleverd gaat worden. De mails van divxplayer komen wel gemeend en netjes over, maar in feite kunnen ze niks behalve toezeggingen doen. Heb zelf daarom maar via IA de sdmx1 besteld, een leuk flashspelertje van 1 gb voor 25 euri. Is natuurlijk geen M6, maar ik kan tenminste weer muziek luisteren. Succes voor diegenen die erop moeten blijven wachten.
Dacht je dat die maandagavond werken? Niet dus...SOEDARKMASTER schreef op maandag 11 december 2006 @ 19:58:
[...]
Hoe bedoel je? kunnen ze het pas morgenochtend annuleren? Ik wil namelijk graag die creative zen vision bestellen.
www.patrickbeuken.nl
Lol, suc6 drmeetrimakassi schreef op maandag 11 december 2006 @ 20:05:
Ik heb dit draadje een tijdje in de gaten gehouden, maar het ziet er m.i. niet naar uit dat er binnenkort geleverd gaat worden. De mails van divxplayer komen wel gemeend en netjes over, maar in feite kunnen ze niks behalve toezeggingen doen. Heb zelf daarom maar via IA de sdmx1 besteld, een leuk flashspelertje van 1 gb voor 25 euri. Is natuurlijk geen M6, maar ik kan tenminste weer muziek luisteren. Succes voor diegenen die erop moeten blijven wachten.
Kunnen we nou weer ontopic blijven?
[ Voor 3% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 11-12-2006 20:27 ]
Ja man, ik hoop elke keer dat dit topic gekickt wordt dat er een nieuwe firmware is; met bijvoorbeeld album art, discnummer support, een mogelijkheid tot het afspelen van alle albums van een artiest en dergelijke, maar jullie blijven maar mekkeren over die levertijden

Je had hem al drie keer uit China kunnen laten halen door je moeder
fRiEtJeSaTe schreef op maandag 11 december 2006 @ 20:21:
[...]
Lol, suc6 drmee
Kunnen we nou weer ontopic blijven?
offtopic:
lol...nee, vragen of je ontopic wil blijven is ontopic...

lol...nee, vragen of je ontopic wil blijven is ontopic...
eamelink schreef op maandag 11 december 2006 @ 21:41:
Ja man, ik hoop elke keer dat dit topic gekickt wordt dat er een nieuwe firmware is; met bijvoorbeeld album art, discnummer support, een mogelijkheid tot het afspelen van alle albums van een artiest en dergelijke, maar jullie blijven maar mekkeren over die levertijden![]()
offtopic:
...iets met levertijden en jouw moeder dan...
...iets met levertijden en jouw moeder dan...
Iemand nog gemaild en/of reactie gehad?
Ik heb een uurtje terug gemaild, maar nog niks gehoord.
Bij mij mailden ze dit:fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:17:
Iemand nog gemaild en/of reactie gehad?
Uw betaling is ontvangen. Op het moment van bestellen stond het product op levering na één dag. Het product zal na binnenkomst bij ons aan u verzonden worden. U ontvangt rond 18.00 op de dag van verzending een bevestiging met een tracknummer om
Zou dit betekenen dat ze het vandaag of morgen binnenkrijgen? Ze zeggen namelijk dat het product stond op levering na 1 dag.
Zoals je misschien wel gezien hebt beloofd de shop wel meer. Dus ik denk dat niemand hier kan zeggen wanneer je em binnenkrijgt. Het is en blijft gewoon afwachten.
Ik ga toch stiekum een poging wagenRoD schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 15:19:
Zoals je misschien wel gezien hebt beloofd de shop wel meer. Dus ik denk dat niemand hier kan zeggen wanneer je em binnenkrijgt. Het is en blijft gewoon afwachten.
Gokje: Donderdag.
"Goedendag,
Iedereen krijgt vandaag het tracknuimmer waarmee ze morgen verzonden worden. (mits er géén dingen misgaan tijdens transport)
Met vriendelijke groet,
DivXPlayer.nl"
Vandaag, ze hebben dus nog tot vannacht. Verwacht er eerlijk gezegd weinig van. Ze zullen morgen wel bij hun aankomen denk ik.
Zag hem vandaag ook in het krantje van e-places.nl.
Zie online folder.
http://www.e-places.nl/
Iedereen krijgt vandaag het tracknuimmer waarmee ze morgen verzonden worden. (mits er géén dingen misgaan tijdens transport)
Met vriendelijke groet,
DivXPlayer.nl"
Vandaag, ze hebben dus nog tot vannacht. Verwacht er eerlijk gezegd weinig van. Ze zullen morgen wel bij hun aankomen denk ik.
Zag hem vandaag ook in het krantje van e-places.nl.
Zie online folder.
http://www.e-places.nl/
[ Voor 13% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 12-12-2006 18:38 ]
Hier nog ff wat info: de Meizu M6 miniplayer is volop in voorraad bij i-repair.nl.
Deze toko zit in Elst bij Arnhem.
Heb hem reeds 1 week in bezit en het geluid is werkelijk fenomenaal!!
Let erop dat als je de europese versie hebt met waarschijnlijk nederlands menu dan heb je GEEN fm radio!
Maar ff de engelse firmware eroverheen en hopla de fm radio works fine!!
De firmware die er op staat is t.009.
t.0010 is vlgs mij de laatste versie maar is niet aan te raden om deze te upgraden.
suc6
Deze toko zit in Elst bij Arnhem.
Heb hem reeds 1 week in bezit en het geluid is werkelijk fenomenaal!!
Let erop dat als je de europese versie hebt met waarschijnlijk nederlands menu dan heb je GEEN fm radio!
Maar ff de engelse firmware eroverheen en hopla de fm radio works fine!!
De firmware die er op staat is t.009.
t.0010 is vlgs mij de laatste versie maar is niet aan te raden om deze te upgraden.
suc6
Volgens eem mail van divxplayer.nl zijn ze zojuist verzonden.
www.patrickbeuken.nl
Woei, ja ik heb ook een mail dat hij verzonden isPatrick Beuken schreef op woensdag 13 december 2006 @ 11:31:
Volgens eem mail van divxplayer.nl zijn ze zojuist verzonden.
MP3shop.nl zou hem nu ook op voorraad hebben (aldus hun mailtje).
www.patrickbeuken.nl
hier nog even het mailtje dan:
Geachte heer trimakassi,
Vandaag is de voorraadstatus van de Dane-Elec Meizu miniPlayer 4 GB Black gewijzigd! Bestelt u voor 19:30 uur met creditcard, iDeal of rembours, dan wordt de bestelling vandaag nog naar u verzonden.
U kunt uw bestelling plaatsen op:
http://www.mp3shop.nl/product/32594
Haalt u de Dane-Elec Meizu miniPlayer 4 GB Black liever op in onze winkel in Rotterdam? Bel ons, dan leggen wij het artikel alvast voor u klaar. De voorraad van de winkel en onze website kunnen namelijk verschillen. U kunt een reservering plaatsen via telefoonnummer (+31) (0)10 2125349.
Indien u vragen heeft verwijzen wij u door naar onze website. Let op! Deze e-mail wordt naar alle belangstellenden gezonden. De belangstelling kan groter zijn dan de beschikbare voorraad. De voorraadstatus op de website is actueel.
Met vriendelijke groet,
MP3shop.nl
Oudedijk 94
3061 AM Rotterdam
En besteld!!!
* trimakassi neemt zijn woorden terug over het feit dat het nog wel even zou duren met de levering...
* trimakassi stopt sok in mond...
Geachte heer trimakassi,
Vandaag is de voorraadstatus van de Dane-Elec Meizu miniPlayer 4 GB Black gewijzigd! Bestelt u voor 19:30 uur met creditcard, iDeal of rembours, dan wordt de bestelling vandaag nog naar u verzonden.
U kunt uw bestelling plaatsen op:
http://www.mp3shop.nl/product/32594
Haalt u de Dane-Elec Meizu miniPlayer 4 GB Black liever op in onze winkel in Rotterdam? Bel ons, dan leggen wij het artikel alvast voor u klaar. De voorraad van de winkel en onze website kunnen namelijk verschillen. U kunt een reservering plaatsen via telefoonnummer (+31) (0)10 2125349.
Indien u vragen heeft verwijzen wij u door naar onze website. Let op! Deze e-mail wordt naar alle belangstellenden gezonden. De belangstelling kan groter zijn dan de beschikbare voorraad. De voorraadstatus op de website is actueel.
Met vriendelijke groet,
MP3shop.nl
Oudedijk 94
3061 AM Rotterdam
En besteld!!!
* trimakassi neemt zijn woorden terug over het feit dat het nog wel even zou duren met de levering...
* trimakassi stopt sok in mond...
[ Voor 7% gewijzigd door trimakassi op 13-12-2006 15:12 ]
QFT3xNix schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 16:32:
[...]
Ik ga toch stiekum een poging wagen![]()
Gokje: Donderdag.
Eey mensen heb hem gisteren om 10 voor half 6 opgehaald
en 1 tip gelijk engelse firmware er op zetten dan word de radio geactiveerd en als je hem krijg ( stond hij bij mij ) in het france haha maare is top hoor
@snakeice: denk dat ik je gistermiddag gezien heb bij divxplayer.nl
4gb wit?
Die firmware inderdaad METEEN vervangen, met de firmware die er op stond ging het volume ook maar tot 33 bij mij (en stond niet gelimiteerd oid) en gaf een ontzettend zacht geluid. Met de originele dopjes ging het nog net, maar met het wat betere spul wat ik hier heb liggen (blijkbaar andere impedantie) kwam er geen fatsoenlijk geluid uit. Ik schrok al behoorlijk, maar de Engelse firmware gaat tot 40 maar om je oren te sparen wil je eigenlijk niet veel verder dan 25 volgens mij
En radio ook weer terug idd
Die firmware inderdaad METEEN vervangen, met de firmware die er op stond ging het volume ook maar tot 33 bij mij (en stond niet gelimiteerd oid) en gaf een ontzettend zacht geluid. Met de originele dopjes ging het nog net, maar met het wat betere spul wat ik hier heb liggen (blijkbaar andere impedantie) kwam er geen fatsoenlijk geluid uit. Ik schrok al behoorlijk, maar de Engelse firmware gaat tot 40 maar om je oren te sparen wil je eigenlijk niet veel verder dan 25 volgens mij
En radio ook weer terug idd
Hey, hoe installeer je nieuwe firmware?
www.patrickbeuken.nl
Dit topic is gesloten.