[Flash] Meizu Mini Player / Meizu M6

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.502 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Mooi dan nu graag album art! : )

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:12
Ik heb dus een nieuw probleem, hij doet het niet meer :'). Hij wil niet meer opstarten, hij is vast gelopen en na een paar min ging het scherm uit :'(. Maar nu weet ik dus niet wat ik moet doen :(.

Lama doet het alweer, nu nog album art support en dat vind ik het eignelijk een heerlijk dingetje :).

[ Voor 34% gewijzigd door Termi op 13-09-2006 21:33 ]

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:47

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Termi schreef op woensdag 13 september 2006 @ 21:27:
Ik heb dus een nieuw probleem, hij doet het niet meer :'). Hij wil niet meer opstarten, hij is vast gelopen en na een paar min ging het scherm uit :'(. Maar nu weet ik dus niet wat ik moet doen :(.

Lama doet het alweer, nu nog album art support en dat vind ik het eignelijk een heerlijk dingetje :).
Ik vermoed dat album art er vast ook wel aan gaat komen, aangezien tot nu toe eigenlijk aan alle verzoeken door meizu voldaan zijn.
Maar goed ook zonder album art vind ik het een heerlijk ding. Want geef nou toe, hoe vaak kijk je nou naar het scherm als je muziek aan het luisteren bent? Ik niet veel.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Nu een tijdje naar dat nieuwe DNSe geluisterd, maar heb toch liever WOW. Had je net wat meer instelmogelijkheden. Vond het ook ietsje beter klinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
DjWannaB2002 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 22:08:
[...]

Ik vermoed dat album art er vast ook wel aan gaat komen, aangezien tot nu toe eigenlijk aan alle verzoeken door meizu voldaan zijn.
Maar goed ook zonder album art vind ik het een heerlijk ding. Want geef nou toe, hoe vaak kijk je nou naar het scherm als je muziek aan het luisteren bent? Ik niet veel.
Nee idd, als je muziek luistert kijk je er niet vaak op...
Zou eerder blij zijn als die touchpad calibratie is fixen, ene moment doet ie het goed... Andere moment is het weer ellende :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die touchpad zit bij mij soms echt te flippen!

Dan scrollt ie non-stop naar boven, zonder dat ik het aanraak. Enigste oplossing is dan de speler te rebooten... :(

En heeft iemand enig idee hoe je een gehele map, album of liedje van de playlist kan verwijderen?
En hoe kan je de gehele playlist resetten??

Voor de firmware update had je nog "Current playlist", die optie zie ik niet meer terug damnn, dat vond ik wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 10:27:
Die touchpad zit bij mij soms echt te flippen!

Dan scrollt ie non-stop naar boven, zonder dat ik het aanraak. Enigste oplossing is dan de speler te rebooten... :(
Komt me bekend voor ja :( Word er echt gek van. Leuke is ook dat als je player niet in locked-mode staat en hij gaat dan flippen het volume naar 40 schiet 8)7

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Daar is toch een oplossing voor. Volgens mij als je willekeurig ergens im het menu de entertoets ingedrukt houdt)( de toets links onverin) dan kom je vanzelf in het diagnose programma van de slidepad. En dan zou die het weer normaal moeten doen. Dit staat ook al ergens anders gemeld in dit topic.

Enig nadeel wat ik soms heb is dat als ik muziek aan het luisteren ben, de speler opeens vanzelf afsluit.... Maar goed zet ik hem weer aan en dan gaat ie op dezelfde plek weer verder....

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

DjWannaB2002 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 22:26:
Daar is toch een oplossing voor. Volgens mij als je willekeurig ergens im het menu de entertoets ingedrukt houdt)( de toets links onverin) dan kom je vanzelf in het diagnose programma van de slidepad. En dan zou die het weer normaal moeten doen. Dit staat ook al ergens anders gemeld in dit topic.

Enig nadeel wat ik soms heb is dat als ik muziek aan het luisteren ben, de speler opeens vanzelf afsluit.... Maar goed zet ik hem weer aan en dan gaat ie op dezelfde plek weer verder....
Ja als je gewoon de Enter toets indrukt in het play menu dan hoor je *click* maar soms doet die dan nog vaag...

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Als het goed is hoor je niet alleen een click, maar kom je ook in een soort van menutje, waarin je kan zien hoe je touchpad reageerd. En het zou je touchpaddus moeten resetten.
Misschien overbodig, maar als je de Meizu aanzet moet je ook absoluut niet aan je slidepad komen want ook dat is vragen om problemen.

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 23:22
Heeft iemand al iets van MMport gehoord over de uitlevering van de zwarte M6 4 GB spelers?

Op de website van MMport staat dat de zwarte M6's nu leverbaar zijn wat ook in overeenstemming is met eerdere toezeggingen.
Na 2 1/2 maand wachten wordt het nu wel eens tijd dat er iets komt! :)

Als ik nog even wacht is er straks een M7 :P

Verwijderd

Kan iemand me helpen met de volgende vraag:

Heeft iemand enig idee hoe je een gehele map, album of liedje van de playlist kan verwijderen?

Voor de firmware update had je nog "Current playlist", die optie zie ik niet meer terug damnn, dat vond ik wel handig.

Alvast thnx :D

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 15:17:
Kan iemand me helpen met de volgende vraag:

Heeft iemand enig idee hoe je een gehele map, album of liedje van de playlist kan verwijderen?

Alvast thnx :D
Wat denk je van 1) Proberen (enter toets ofzo? 8)7 ) 2) Handleiding lezen. :?

Verwijderd

Tja, over die zwarte player, als het goed is moet ie binnekort op m'n deurmat liggen. Hoop dat ze er gelijk genoeg hebben besteld (duidelijk niet, zoals te lezen is op mmport.nl), zodat ze iedereen die 2 - 3 maanden wacht er gelijk een toe kunnen sturen. Ik denk echter dat het voor vele nog 2 weken wachten zal zijn, op de nieuwe lading.

Oeioeioei, ik heb het wel gehad met dat wachten. Gister 3 uur vertraging (kwam om 5 over 3 's nachts thuis in plaats van uurtje of 00), zit je daar zonder muziek in een stilstaande trein in het niks!

:X

Verwijderd

webfreakz.nl schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 15:51:
[...]

Wat denk je van 1) Proberen (enter toets ofzo? 8)7 ) 2) Handleiding lezen. :?
Wat minder sarcastisch mag wel... Niet iedereen is zo slim als jij blijkbaar :P

Ik heb het geprobeerd. Enigste wat ik kan doen na een "enter" is: ADD TO PLAYLIST.
Waar is de optie "REMOVE FROM PLAYLIST"?

Ik heb nu iets gevonden om playlist te resetten, dat is door "UPDATE MUSIC LIBRARY" te doen.

Is er een andere manier?

(Mijn handleiding is in Chinees, dat kan ik helaas niet lezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 16:38:
[...]

Het was zeker niet sarcastisch. Jouw vraag was toch wel zeker onder het niveau dat hier verwacht wordt hier op GoT. Komop: je hebt het product zelf en dan zo'n vraag stellen 8)7
Fout: Je kan het lezen, maar niet begrijpen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

er is ook een karaoke functie op het apparaatje, moet je wel even zorgen dat je scherm zich niet vanzelf uitschakelt, maar het is een leuke functie, helaas kost het enorm veel moeite om het .lrc bestand te maken.

oh en ik heb ook rubberen hoesjes (wel 2, wit en zwart) maar ik moet zeggen dat ik het best wel irritant vind omdat de touchpad bij mij té ongevoelig is, gelukkig kan je de volume ook aanpassen dmv tikken en inhouden onder de m en boven de enter als continue up/down.

verder kan je zelf radiozenders instellen door te knoeien met de fm.ini file in systems en daar kan je ook namen aan stations geven.

btw, als je er een filmpje opzet, is het niet nodig om het te flippen, want dat doet die vanzelf al (bij mij wel iig) net als bij plaatjes. het bestand wordt niet aangepast, maar hij flipt hem wel.

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van wat ik begrepen heb komt het vooraf flippen (draaien van 90 graden) van een filmpje juist de kwaliteit van het filmpje ten goede; het wordt vloeiender afgespeeld. Het hoeft inderdaad dus niet maar het is wel beter :)

Waar heb jij je siliconenhoesjes eigenlijk vandaan als ik vragen mag? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 16:38:
[...]

Ik heb het geprobeerd. Enigste wat ik kan doen na een "enter" is: ADD TO PLAYLIST.
Waar is de optie "REMOVE FROM PLAYLIST"?

Ik heb nu iets gevonden om playlist te resetten, dat is door "UPDATE MUSIC LIBRARY" te doen.

Is er een andere manier?

Als je naar 'My Playlist' gaat en dan helemaal naar benenden scrolt dan zie je daar de optie "Clear Playlist" En dan is je playlist dus weer leeg. Maar nummer voor nummer verwijderen wordt dus lastig. Het is of alles of niets :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 10:41:
Van wat ik begrepen heb komt het vooraf flippen (draaien van 90 graden) van een filmpje juist de kwaliteit van het filmpje ten goede; het wordt vloeiender afgespeelt. Het hoeft inderdaad dus niet maar het is wel beter :)
Zou ook wel logisch zijn aangezien de processor van de M6 zich dan niet bezig hoeft te houden met het draaien van het beeld en zich volledig kan storten op het afspelen van de film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 15:53:
Tja, over die zwarte player, als het goed is moet ie binnekort op m'n deurmat liggen. Hoop dat ze er gelijk genoeg hebben besteld (duidelijk niet, zoals te lezen is op mmport.nl), zodat ze iedereen die 2 - 3 maanden wacht er gelijk een toe kunnen sturen. Ik denk echter dat het voor vele nog 2 weken wachten zal zijn, op de nieuwe lading.

Oeioeioei, ik heb het wel gehad met dat wachten. Gister 3 uur vertraging (kwam om 5 over 3 's nachts thuis in plaats van uurtje of 00), zit je daar zonder muziek in een stilstaande trein in het niks!

:X
Hier nog steeds niets ontvangen, zelfs geen antwoord op mijn email van MMport.
Een (kort) emailtje over de status van de bestelling is toch wel het minste wat je mag verwachten na 10 weken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat je nog lang moet wachten.

Ik was namelijk 3 weken geleden nog in China, waar ik de witte heb gekocht. Heb daar ook gevraagd naar de zwarte, ze zeiden dat die nog niet eens geproduceerd waren (Meizu is een Chinees merk en wordt in China geproduceerd).

Dit heb ik te horen gekregen van alle dealers die ik heb bezocht die official dealer zijn van Meizu. Dus zal wel waar zijn.

Of misschien was het een verkooptruuk om mij die witte zo snel mogelijk aan te smeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had hem vanochtend binnen (was net naar stad van studie dus ik gelijk uit college weer 2 uur terug treinen }:O om vervolgens weer naar stad van studie te gaan). Ik hoop vooral dat jullie hem ook snel binnen krijgen, want door die ongelofelijke vertraging van levering ben ik zonder mp3-speler op vakantie geweest en de eerste twee weken college ook al zonder. 'T zit niet mee.

Maar, om je gerust te stellen, het is een fantastisch apparaat, m'n mond viel open als je de kwaliteit van het beeld ziet. De bass vind ik werkelijk fenomenaal, redelijk diep en vol aanwezig. Middensegment ontbreekt misschien wat aan geluid, maar kan ook aan de nummers liggen die ik tot nu toe heb geluisterd (punk). Daarnaast heb ik nog weinig aan de equalizer gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn meizu doet echt niets meer!
Hij was gewoon aan het spelen en plots komt alles in chinese tekens te staan en blokkeert hij.
ik kon hem alleen nog resetten. Hij had toen T1.008.
Ik heb hem dan geupgradet naar T1.009 en zijn taal weer goed gezet naar Engels.
Maar na een tijdje sprong hij weer naar Chinees.
Nu kan ik hem niet meer opstarten, (alles geprobeerd).
Als ik de power aanzet flipt hij eens wit scherm aan en terug uit, verder kan ik niets meer doen.
Iemand een oplossing hiervoor (voor ik hem terug doe naar mmport)
Ik kan dus ook geen firmware meer installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Gaat ie nog wel opladen als je hem aansluit?
Laat hem eerst even opladen en probeer hem dan eens aan te zetten. En zodra dat lukt meteen weer even de firmware updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik leg hem aan de computer om op te laden, maar ik zie ook dan niets verschijnen dat er op wijst dat hij oplaadt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Dan ben ik bang dat hij overleden is :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
En die van mij is alweer vastgelopen, staat al sinds vanmorgen 9 uur met het beeldscherm aan :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Niet online

PWA

Ik denk dat ik hem binnen heb, zend MMPORT het op met een of andere 3e rangs verzendbedrijf? GLS??? Openingstijden van 0830 tot 1800 van maandag tot vrijdag! En je moet hem binnen 5 werkdagen ophalen anders gaat hij weer retour! Onmogelijk dat bedrijven zoiets tegenwoordig nog durven te verlangen van hun klanten, voor totaal misschien 1,5 euro minder kosten...
Belangrijk: Wanneer een pakket geweigerd wordt bij aanbieding, of niet afgehaald wordt binnen 5 werkdagen van het GLS-depot, wordt de zending retour gestuurd aan ons. Wij zullen u dan tenminste € 25,- in rekening brengen voor verzend- en administratiekosten.
Ja dus met GLS en je moet het ook echt binnen die 5 dagen ophalen! 25 euro dat kun je niet menen...

[ Voor 34% gewijzigd door PWA op 24-09-2006 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Tja dat is idd wel een nadeel, maar goed volgens mij kan je ook wel bellen met zo'n GLS depot en dan een afspraak maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Niet online

PWA

DjWannaB2002 schreef op zondag 24 september 2006 @ 12:26:
Tja dat is idd wel een nadeel, maar goed volgens mij kan je ook wel bellen met zo'n GLS depot en dan een afspraak maken.
Check! Het is idd geen postkantoor maar als je hem in je handen hebt ben je de reis van 20 minuten en het kwartier wachten ook weer vergeten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
De engelse versie van firmware T1.009 is nu ook uit en te downloaden op MeizuMe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij had T1.009 al engels, maar is er nu een versie die engels als default heeft,
zodat je niet in een chinees menu de engelse taal hoeft te selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 11:32:
Volgens mij had T1.009 al engels, maar is er nu een versie die engels als default heeft,
zodat je niet in een chinees menu de engelse taal hoeft te selecteren.
Dat bedoel ik inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Ah, mijn zwarte 4g is gisteren aangekomen :*

Hij doet het allemaal best, kwam met T1.008, waarbij ik last had van het HOOFDLETTERSYNDROOM en natuurlijk het gemis van geen ID3 track nummering.

Nu T1.009 erop en beide zijn verholpen :). Hij heeft ook niet geformatteerd tijdens de upgrade (wat wel op en.meizu.com forums stond), dus dat scheelt alweer :)

Het jammere is alleen dat het mij nog niet is gelukt om ook maar een enkele video onder linux te converteren die ook werkte :P

Ik krijg perfecte 320x240 90 graden gedraaide Xvids met dezelfde framerate, dezelfde bitrate voor video, dezelfde samplerate voor geluid en dezelfde bitrate voor geluid als de Meizu demovideo, maar het werkt maar _niet_.

Het is trouwens een XviD :). Nu lees ik her en der wel meer problemen met het XviD encoden door mencoder, maargoed, dat lost niets op :P.

Is het iemand al gelukt om onder linux een filmpje te encoden? Zoja, dan ben ik heel benieuwd naar de mencoder / avidemux / kmenc5 settings ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boudewein
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-03-2024
Encoderen met Mencoder onder Linux of Windows:

http://meizu.stikipad.com/miniplayer/show/HomePage

grtn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

• HoppyF
MMPort: van harte gefeliciteerd (not!), de order staat precies 3 maanden uit en mijn zwarte Meizu M6 4 GB is nog steeds niet binnen.
Treurig wel dat het zo lang duurt. Men wist toch 3 maanden geleden ook al hoeveel spelers er besteld moesten worden of niet soms?

Ik ben benieuwd of er deze maand nog wat komt of dat ik tot oktober moet wachten....

• eamelink
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

@boudewein en webfreakz; bedankt, het is nu inderdaad gelukt. Ik weet niet precies wat er nou eerder misging met mijn mencoder probeersels, want die leken er wel verdacht veel op :P. Helaas heb ik tegelijkertijd mijn oude settings weggegooid en 1.009 erop gezet, dus weet niet wat nou de doorslag gaf ;)

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
HoppyF schreef op donderdag 28 september 2006 @ 20:52:
MMPort: van harte gefeliciteerd (not!), de order staat precies 3 maanden uit en mijn zwarte Meizu M6 4 GB is nog steeds niet binnen.
Treurig wel dat het zo lang duurt. Men wist toch 3 maanden geleden ook al hoeveel spelers er besteld moesten worden of niet soms?

Ik ben benieuwd of er deze maand nog wat komt of dat ik tot oktober moet wachten....
Denk da thet probleem niet zozeer bij mmport ligt maar meer bij meizu. Denk dat de aanlevering van de zwarte spelers gewoon zeer beperkt is. En waarom??? Geen idee.

• eamelink
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Nouja, ze kunnen die dingen gewoon niet sneller maken, en de units die ze hebben verdelen ze over Europa, de VS en China zelf :)

• Termi
eamelink schreef op donderdag 28 september 2006 @ 21:58:
Nouja, ze kunnen die dingen gewoon niet sneller maken, en de units die ze hebben verdelen ze over Europa, de VS en China zelf :)
Er waren problemen met produceren van zwarte meizu's :(.
Maar heb een witte al 3 maanden, maar moet zeggen dat firmware 10 toch wat lichte probleempjes als vast lopen en rare geluid oplevert af en toe :(. Maar voor de rest leuk spelertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
DjWannaB2002 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 21:55:
[...]

Denk da thet probleem niet zozeer bij mmport ligt maar meer bij meizu. Denk dat de aanlevering van de zwarte spelers gewoon zeer beperkt is. En waarom??? Geen idee.
Nou dat weet ik niet.
Op de website van MMport staat dat de zwarte spelers ook leverbaar zijn met een levertijd van 5-10 dagen. Dat er aanvankelijk problemen waren met de levering van de zwarte spelers is wel juist maar dat zou toch nu wel over moeten zijn. 3 maanden lijkt mij lang genoeg om een probleem op te lossen.
Ik ga er ook vanuit dat de bestelling die het eerst gedaan worden ook het eerst uitgeleverd zullen worden, kortom, die 5-10 dagen moet dan haalbaar zijn want als ik nu een speler zou bestellen kan deze ook binnen die tijd geleverd worden.

Voordeel van dit alles is wel dat ik nu misschien een stabiele firmware krijg en de kinderziektes eruit zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Niet online

PWA

Termi schreef op donderdag 28 september 2006 @ 23:47:
[...]

Er waren problemen met produceren van zwarte meizu's :(.
Maar heb een witte al 3 maanden, maar moet zeggen dat firmware 10 toch wat lichte probleempjes als vast lopen en rare geluid oplevert af en toe :(. Maar voor de rest leuk spelertje!
Waar zie jij Firmware 10??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Ja dat was mij ook al opgevallen. Firmware 10 is nog niet uit, 9 is de laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
HoppyF schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 16:54:
[...]

Nou dat weet ik niet.
Op de website van MMport staat dat de zwarte spelers ook leverbaar zijn met een levertijd van 5-10 dagen. Dat er aanvankelijk problemen waren met de levering van de zwarte spelers is wel juist maar dat zou toch nu wel over moeten zijn. 3 maanden lijkt mij lang genoeg om een probleem op te lossen.
Ik ga er ook vanuit dat de bestelling die het eerst gedaan worden ook het eerst uitgeleverd zullen worden, kortom, die 5-10 dagen moet dan haalbaar zijn want als ik nu een speler zou bestellen kan deze ook binnen die tijd geleverd worden.

Voordeel van dit alles is wel dat ik nu misschien een stabiele firmware krijg en de kinderziektes eruit zijn :P
Feedback van MMport:
De zwarte M6 4GB spelers zijn nog steeds niet binnengekomen. Alleen de witte.
De levertijd zoals vermeld op de website van 5-10 dagen kloppen dus (wederom) niet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Het schijnt dat er een nieuwe M6 komt.

Afbeeldingslocatie: http://img239.imageshack.us/img239/2193/3937ttjj6lzgbgl0aqgh5li6hdolnonz8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img239.imageshack.us/img239/3518/840320061072415940529sg1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Leuk, pics. Maar heb je ook een linkje en misschien specs?
Ziet er wel strak uit trouwens. Groot scherm ten opzichte van de gehele speler (net zoals bij de eerste versie eigenlijk) en iets dunner?

Wel raar dat ze nu al bezig zijn met een nieuwe terwijl de zwarte versie hier nog niet eens leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
RoD schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 18:24:
Ziet er wel strak uit trouwens. Groot scherm ten opzichte van de gehele speler (net zoals bij de eerste versie eigenlijk) en iets dunner?

Wel raar dat ze nu al bezig zijn met een nieuwe terwijl de zwarte versie hier nog niet eens leverbaar is.
of het is een hoax ;)

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Specificaties zijn er nog niet voor zover ik weet. Heb deze plaatjes vanaf de meizume pagina. Is ook zo'n beetje het eerste wat er bekend van is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Ach, ze hebben een ontwerpafdeling, die ook beziggehouden moet worden :P

Veel verder dan artist impressions van wat ze zo'n beetje zouden willen kunnen maken zijn ze niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hm, ok, afwachten dus. Zal wel eerst een tijdje overheen gaan voordat deze op de markt komt. Zo blijft er in ieder geval nog een beetje aandacht voor Meizu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:11
Voor verkoop hebben we Vraag & Aanbod...

[ Voor 83% gewijzigd door DeeD2k2 op 11-10-2006 16:16 ]

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF

Mooie plaatjes!
Misschien komt mijn "voorspelling" nog uit dat de opvolger van de M6 er al is voordat ik mijn bestelling van mijn zwarte Meizu M6 geleverd krijg.
Ik wacht nu al 3 1/2 maand en er is nog steeds niets.
Op de website van MMport staat nog steeds dat deze zwarte speler binnen 5-10 dagen leverbaar is.
Niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Dat is toch wel vreemd, want ik heb ook een zwarte 4gig M6 van iemand gekregen, en die komt volgens mij ook gewoon bij mmport vandaan (tenminste, ik hoorde ook dat hij hem op moest halen bij dat gare bezorgbedrijf :P) en volgens mij is die een stuk recenter besteld dan 3 maanden geleden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
HoppyF schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 22:24:
[...]

Feedback van MMport:
De zwarte M6 4GB spelers zijn nog steeds niet binnengekomen. Alleen de witte.
De levertijd zoals vermeld op de website van 5-10 dagen kloppen dus (wederom) niet!!
Bestel dan gewoon een Sandisk Sansa :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Laatst online: 09:13
Termi schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 23:00:
[...]

Heb ik ook over nagedacht omdat 6 GB (sinds kort zelfs 8 GB) wel lekker is, maar de verhalen over ruis bij zacht volume doet me er van weerhouden hem te kopen. Ik heb dit eerder bij een mp3speler gehad (Frontier Labs, anyone?) en luister regelmatig rustige solomuziek (gitaar, piano) waarbij je dus geen digitale ruis wil horen. Bovendien, klinkt de Sandisk wel zo goed als de Meizu, die nu al bekend staat om zijn goede geluidskwaliteit, vooral op de lage frequenties? Daarover lees je bij de Sandisk weinig in reviews...

[ Voor 5% gewijzigd door Tranquility op 12-10-2006 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie_man
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-04-2024
Ik heb gisteren net een Sansa E250 ontvangen. Eerste luisterindrukken (met Sennheiser MX400) zijn erg positief. Equalizer op normal (er zit nog niet de fw met een custom setting op). Bas komt er naar mijn smaak ruim voldoende uit. Van ruis op lage volumes is me eigenlijk niks opgevallen. Zal nog wel eens wat beter gaan luisteren (en ook de Shure E3c en E4c er eens aan hangen). Wat ik wel weet is dat toen ik mijn Sony NW-HD3 kreeg me meteen opviel dat die speler ruis produceerde tijdens stilte of zachte momenten, iets dergelijks is me bij die Sansa nog niet opgevallen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is mij onlangs opgevallen dat mijn meizu een dode sub pixel heeft. Weten jullie mischien wat voor oplossingen ik hiervoor kan hebben. Ik heb geprobeert er een stuck pixel viewer video op af te spelen, aangezien dit zou werken voor o.a. de psp. Toch is het voor mij tot nu toe nog niet gelukt om hem weg te krijgen. Zou het kunnen zijn dat de garantie dit probleem dekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Geen idee wat de pixelpolicy bij Meizu is, zou je anders meizu.nl ff voor moeten mailen, of waar je hem ook vandaan hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het ziet er naar uit dat we binnenkort een budget Meizu kunnen kopen. Zelfde speler, alleen met mindere kwaliteit onderdelen.
Dapreview heeft het het originele artikel proberen te vertalen van de Meizu website.
Ben benieuwd naar reviews van die versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
RoD schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 22:59:
Het ziet er naar uit dat we binnenkort een budget Meizu kunnen kopen. Zelfde speler, alleen met mindere kwaliteit onderdelen.
Dapreview heeft het het originele artikel proberen te vertalen van de Meizu website.
Ben benieuwd naar reviews van die versie.
Vind dat het wel is tijd is voor firmware 10 :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een mooie speler is dit zeg...! Weet iemand een ander adres dan MMPort waar deze gekocht kan worden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Daar hebben we de Pricewatch voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteraard ja... thanks :)

maar ik heb net ontdekt dat MP3shop hem ook gaat verkopen voor slechts 199 euro!! -> http://www.mp3shop.nl/pro...iniplayer-4-gb-black.html

Hij schijnt begin november op voorraad te komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:00:
Uiteraard ja... thanks :)

maar ik heb net ontdekt dat MP3shop hem ook gaat verkopen voor slechts 199 euro!! -> http://www.mp3shop.nl/pro...iniplayer-4-gb-black.html

Hij schijnt begin november op voorraad te komen!
Hmm, dit zou voor mij wel eens de drempel kunnen zijn. Ik vond 249,- gewoon te duur voor een 4 gieg flashspeler.
199,- is een stuk netter! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:11
@ mikey2000 en JazzySOB,
Als jullie even mailen naar: Laurensbot333@msn.com dan kan ik zorgen dat julie hem goedkoper kunnen krijgen.

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Termi schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 23:57:
[...]

Vind dat het wel is tijd is voor firmware 10 :+.
Heb laatst op meizume gelezen dat er een gerucht was dat 14 okt de nieuwe firmware zou komen, nu gingen ze er geloof ik van uit dat het een maand later zou worden. Kan zijn dat ik er compleet naast zit want heb het maar heel vluchtig gelezen.

Mag hopen dat SRS WOW weer terug komt want wat er nu op zit vind ik maar niks. Als alleen dat SRS terug zou komen zou ik helemaal tevreden zijn :) Dan heb ik verder geen wensen meer wat betreft deze speler. In de toekomst misschien groter geheugen (8gb ofzo), maar dan heb je een compleet nieuwe speler nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Oh, albumart zou handig zijn, maar ook bijvoorbeeld ondersteuning voor wat meer ID3 tags, zoals Disc # zou wel handig zijn, zodat je een enkel album dat op meerdere discs staat gemakkelijk af kan spelen. Verder zou 'all albums' of iets dergelijks wel handig zijn om alle albums van één artiest achter elkaar af te spelen. Betere ondersteuning van variable bitrate mp3'tjes kan ook wel, ik heb een nummer waarbij de tijdsbalk steeds van voor naar achter springt enzo :P

Er is nog genoeg te verbeteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
eamelink schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 13:56:
Betere ondersteuning van variable bitrate mp3'tjes kan ook wel, ik heb een nummer waarbij de tijdsbalk steeds van voor naar achter springt enzo :P
Hmm, dat is interessant. Is dit bij iedere VBR mp3 het geval? Ik heb namelijk erg veel VBR mp3's, dus dat moet wel goed worden afgespeeld zonder raar gespring. Ik had dit ook jaren geleden bij mijn eerste mp3 speler. Ik dacht dat dit soort "bugs" nou toch wel verleden tijd zijn, maar blijkbaar niet bij Meizu. Toch maar naar een andere speler kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Tja dat album art kan me niet zoveel boeien, hoe vaak kijk je nou jaar je mp3 speler om te kijken wat er op staat. Ik zelf echt bijna nooit. Het zelfde geldt voor de tijd.Kijk ik ook bijna nooit naar. Dus dat VBR er voor zorgt dat er niet alijd de juiste tijd wrdt aangegeven kan ik me ook niet heel erg druk over maken, maar dit alles is natuurlijk persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick Beuken
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een nieuwe muziek- en videospeler en mijn oog is gevallen op deze Meizu M6. Ik heb dit hele topic gelezen, maar ik heb nog een vraagje...
- Is het mogelijk om videobestanden van 120 - 150 minuten af te spelen? Of gaat de speler dan moeilijk doen?
- Is het tochpad ook geblokkeerd wanneer 'hold' aan staat?

De voornaamste redenen waarom ik zo geïnteresseerd ben in deze speler zijn
- het grote display
- de mogelijkheid om XviD video's af te spelen

Wat zijn andere goede alternatieven voor deze speler (in dezelfde prijsklasse, uiteraard)?
- Creative Zen Vision:M 30GB

[ Voor 5% gewijzigd door Patrick Beuken op 25-10-2006 00:30 . Reden: Extra vraag erbij in post ]

www.patrickbeuken.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

JazzySOB schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 15:04:
[...]
Hmm, dat is interessant. Is dit bij iedere VBR mp3 het geval? Ik heb namelijk erg veel VBR mp3's, dus dat moet wel goed worden afgespeeld zonder raar gespring. Ik had dit ook jaren geleden bij mijn eerste mp3 speler. Ik dacht dat dit soort "bugs" nou toch wel verleden tijd zijn, maar blijkbaar niet bij Meizu. Toch maar naar een andere speler kijken?
Geen idee, het is me maar bij één nummer opgevallen. Zal het vanmiddag eens proberen :P. Ik denk eigenlijk niet dat het bij alle mp3's zo is, want volgens mij heb ik ook wel meer VBR's afgespeeld.
Patrick Beuken schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 21:44:
Ik ben op zoek naar een nieuwe muziek- en videospeler en mijn oog is gevallen op deze Meizu M6. Ik heb dit hele topic gelezen, maar ik heb nog een vraagje...
- Is het mogelijk om videobestanden van 120 - 150 minuten af te spelen? Of gaat de speler dan moeilijk doen?
Euhm, houd er rekening mee dat je ze moet converteren naar Meizu maten he ;). Daarna denk ik niet dat het een probleem is. Anders kan je ze natuurlijk altijd nog splitten in filmpjes van een uur, dat werkt sowieso.
- Is het tochpad ook geblokkeerd wanneer 'hold' aan staat?
Ja
De voornaamste redenen waarom ik zo geïnteresseerd ben in deze speler zijn
- het grote display
- de mogelijkheid om XviD video's af te spelen
Tsja, maar je kan dus niet zomaar video's afspelen, ze moeten wel het goede formaat zijn, en de juiste framerate ( <= 20) hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick Beuken
  • Niet online
Tsja, maar je kan dus niet zomaar video's afspelen, ze moeten wel het goede formaat zijn, en de juiste framerate ( <= 20) hebben...
Dat converteren lijkt me niet zo'n probleem. Er zijn weinige andere spelers met zo'n groot display en video-ondersteuning die zo weinig kosten, dus ik ben nog altijd geïnteresseerd.

www.patrickbeuken.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Ik dacht dat het converteren niet eens nodig was. Alleen wel verstandig omdat het dan minder ruimte vraagt op de speler en ook minder processorkracht. Maar niet percee noodzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick Beuken
  • Niet online
DjWannaB2002 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 16:09:
Ik dacht dat het converteren niet eens nodig was. Alleen wel verstandig omdat het dan minder ruimte vraagt op de speler en ook minder processorkracht. Maar niet percee noodzakelijk.
Bij een framerate hoger dan 18fps moet je volgens mij converteren, voor zover ik in dit topic heb kunnen lezen.

www.patrickbeuken.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick Beuken
  • Niet online
Ik heb besloten dat het de M6 wordt. Maare.... is dit ding überhaupt ergens op voorraad?

www.patrickbeuken.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Dacht juist gelezen te hebben dat dat niet percee hoeft, maar goed heb het niet opgezocht, maar aan de andere kant het is zo uit te proberen natuurlijk. Maar voor mij persoonlijk maakt het niet uit want ten eerste speel ik eigenlijk nooit filmpjes af en ten tweede als ik het gebruik gebruik toch gewoon de converter die dat al automatisch doet.

Er is trouwens een nieuwe meizu converter. Naam weet ik niet precies maar info is te vinden op meizume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Termi schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 23:00:
[...]

Tjsa misschien wel!
Ik zit nu al 4 maanden te wachten op de levering van een zwarte Meizu M6.
Niet normaal meer.
De eerdere uitspraak van mij dat het volgende model al uit is lijkt onderhand uit te gaan komen. (de Meizu "SP").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat is niet het volgende model. De SP is een budget versie van de gewone M6. Zeker geen opvolger dus. Zou ook raar zijn als Meizu als opvolger een kwalitatief mindere speler op de markt zou brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Er komt idd een andere versie aan van de meuzu, zelfde speler alleen ander, goedkoper scherm.
Welcome SP to the family of Meizu M6 players. The only differences between M6 and M6 SP is the screen and the price. The S stands for Samsung, which is the company behind the new, cheaper screen. The M6 is now unofficially called TP (Toshiba).

The SP will cost around 20% less than the original. More pictures in this thread.
En nog wat ander nieuws.
Meizu has now launched yet another sub-product, the M6 miniPlayer Deluxe! The Deluxe costs the same as the previous TP versions but includes free extras such as: Power Adapter, External Battery, Silicone Skin, and Fabric Cover. The above picture is of the new (only slightly changed) packaging for the Deluxe version.

In other news, the External Battery and the Power Adapter has been released in the Chinese market, costing US$9 (68 RMB) and US$12 (88 RMB) respectively.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HoppyF schreef op woensdag 01 november 2006 @ 10:08:
[...]

Tjsa misschien wel!
Ik zit nu al 4 maanden te wachten op de levering van een zwarte Meizu M6.
Niet normaal meer.
De eerdere uitspraak van mij dat het volgende model al uit is lijkt onderhand uit te gaan komen. (de Meizu "SP").
Ik zou graag willen weten waar jij hem hebt besteld.Als je hem niet via divxplayer.nl heb besteld zou ik dat maar doen aangezien ik de zwarte hier al 1.5 maand heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 21:50:
[...]

Ik zou graag willen weten waar jij hem hebt besteld.Als je hem niet via divxplayer.nl heb besteld zou ik dat maar doen aangezien ik de zwarte hier al 1.5 maand heb.
MMport, dus niet bij divxplayer. Op de site van divxplayer.nl staat dat de Meizu niet op voorraad is maar wel redelijk snel geleverd kan worden.
Ik heb mijn order bij MMport geannuleerd, na ruim 4 maanden wachten ben ik het wel zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reusje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 15:29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Een nieuwe versie van de M6 lijkt me logisch. En idd, heb in dit topic eerder ook al melding gemaakt van deze nieuwe speler. Time will tell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
DjWannaB2002 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 10:19:
[...]

Een nieuwe versie van de M6 lijkt me logisch. En idd, heb in dit topic eerder ook al melding gemaakt van deze nieuwe speler. Time will tell.
Ik ben benieuwd.
Zou wel een goeie stunt zijn als de M8 binnenkort wel geleverd gaat worden terwijl de zwarte M6 er nog steeds niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Ik heb ruim een maand een zwarte M6 (ja, bij mmport vandaan), dus dat laatste klopt niet :P.

Maargoed, so far is er niets meer naar buiten gekomen dan er weken geleden al was; en het zijn niet meer dan wat tekeningen. Dus ga er maar vanuit dat zeker het eerste half jaar er nog geen nieuw type in de winkel ligt :)

Maarre, deze impressions zien er wel leuk uit :) De hele bedieningszut onder het schermpje schuiven :). Lijkt me technisch gezien best wel haalbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
eamelink schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 20:47:
Ik heb ruim een maand een zwarte M6 (ja, bij mmport vandaan), dus dat laatste klopt niet :P.

Maargoed, so far is er niets meer naar buiten gekomen dan er weken geleden al was; en het zijn niet meer dan wat tekeningen. Dus ga er maar vanuit dat zeker het eerste half jaar er nog geen nieuw type in de winkel ligt :)

Maarre, deze impressions zien er wel leuk uit :) De hele bedieningszut onder het schermpje schuiven :). Lijkt me technisch gezien best wel haalbaar :)
Er zijn slecht een gering aantal zwarte M6's geleverd (door MMport). Daarna is het stil gebleven en zijn er gewoonweg geen zwarte meer door de fabriek afgeleverd.
Mooi pech dus.
Maar ja, er zijn nog meer mooie MP3 spelers in de wereld. Meizu is nu even exit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapiethaaap
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-01 08:54
www.mp3shop.nl verkoopt ze voor 150 euro per stuk, goedkoper dan divx en er word gezecht dat het binnenkort leverbaar is.

BUH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Aapiethaaap schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 18:42:
www.mp3shop.nl verkoopt ze voor 150 euro per stuk, goedkoper dan divx en er word gezecht dat het binnenkort leverbaar is.
Wat ik niet begrijp is dat deze Meizu speler opeens een andere naam krijgt:
"Dane-Elec Meizu miniPlayer 4 GB Black".

De prijs is echter wel lager dan de Meizu M6.
Er wordt echter (weer) niet uit voorraad geleverd.
Dat is iedere keer het probleem bij welke webshop je ook kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mp3shop zal dan de goedkopere SP versie gaan verkopen.
Die heeft in iedergeval een goedkoper scherm dat lichter is
maar qua kleur weer wat minder schijnt te zijn.
De SP is een heel klein beetje dikker.
Dapreview heeft gezegd dat er in de SP een andere DSP
zit maar dat is nog nergens bevestigd.

Er komt ook een deluxe versie met extra accessoires.

Dane-Elec gaat de M6 verspreiden omdat ze een uitgebreid
dealer netwerk hebben. In welke landen precies weet ik niet.

En firmware versie V1.010 is nu uit!
Changes:
1. File system modified
2. USB transmission speed enhanced
3. Optimized system performance

Pas op dat je de goede neemt, de SP of de TP.

Alle info hierboven en de firmware kan je vinden op de prima fansite, MeizuMe:
http://www.meizume.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick Beuken
  • Niet online
Pff.... ik wil snel een nieuwe mediaplayer die goedkoop is en veel kan (de Meizu M6 dus)....

MMPort zei in een mailtje dat ze me stuurden dat ze verwachtten dat ze de zwarte rond de 20e nov te kunnen leveren.... Mp3Shop.nl zei een paar weken geleden dat ze hem vanaf morgen verwachtten te kunnen leveren....

Als er nou een net zo goed alternatief was voor ongeveer dezelfde prijs, dan wist ik het wel... Maarja...

www.patrickbeuken.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
Ik heb Firmware T1010 geinstalleerd en doet het goed;
- FM ontvangst verbeterd, veel minder storing nu. Terwijl ik zelf in een uithoek woon qua dekking.
- Firmware vernietigd zich zelf tijdens een format 8)7, daanra opnieuw opzetten en gaat het goed...
- Nog geen album-art voor liefhebbers, voor de rest nog niet echt veel getest.

voor de liefhebbers de firmware voor de echte Meizu: http://members.chello.nl/~x.vandermeer/M6_T1.010_RC4.rar
* Termi is niet verantwoordelijk voor schade of problemen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Termi schreef op woensdag 08 november 2006 @ 17:48:
Ik heb Firmware T1010 geinstalleerd en doet het goed;
- FM ontvangst verbeterd, veel minder storing nu. Terwijl ik zelf in een uithoek woon qua dekking.
- Firmware vernietigd zich zelf tijdens een format 8)7, daanra opnieuw opzetten en gaat het goed...
- Nog geen album-art voor liefhebbers, voor de rest nog niet echt veel getest.

voor de liefhebbers de firmware voor de echte Meizu: http://members.chello.nl/~x.vandermeer/M6_T1.010_RC4.rar
* Termi is niet verantwoordelijk voor schade of problemen :P.
Is de framerate ook verbeterd? (20>?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 08 november 2006 @ 19:57:
[...]

Is de framerate ook verbeterd? (20>?)
Euuh niet getest :+, kijk er eigenlijk niet zovaak (0,0) video op :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Patrick Beuken schreef op woensdag 08 november 2006 @ 17:08:
Pff.... ik wil snel een nieuwe mediaplayer die goedkoop is en veel kan (de Meizu M6 dus)....

MMPort zei in een mailtje dat ze me stuurden dat ze verwachtten dat ze de zwarte rond de 20e nov te kunnen leveren.... Mp3Shop.nl zei een paar weken geleden dat ze hem vanaf morgen verwachtten te kunnen leveren....

Als er nou een net zo goed alternatief was voor ongeveer dezelfde prijs, dan wist ik het wel... Maarja...
De levering van zwarte Meizu spelers is echt een drama.
De levering is keer op keer uitgesteld en ook tot een paar dagen geleden was het niet bekend wanneer de zwarte speler zouden binnenkomen. Het is een raar verhaal maar het is wel een feit.
Waarom en hoe of wat weet ik niet want iedere keer hoor je weer andere redenen waarom ze niet geleverd worden maar het waarom is niet zo belangrijk het gaat er gewoonweg om dat die dingen een keer moeten komen.
Ik heb het opgegeven en mijn bestelling na 4 maanden geannuleerd. Jammer maar helaas.
De witte speler zijn overigens wel leverbaar dus als je dat een geschikte kleur vindt is het ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick Beuken
  • Niet online
Als dr blijkbaar niks anders op zit wordt het inderdaad gewoon een witte. Maar dat wit wordt zo snel vuil en valt zo op, vind ik :P Maarja... uiteindelijk gaat het om de functies :)

www.patrickbeuken.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned
  • Laatst online: 14-05 14:50

Dethroned

Liev

Ligt het aan mij of is de "random" functie niet geheel willekeurig ?
Elke keer als ik em oplaad start de speler bij hetzelfde nummer en daarna volgt ook elk nummer welke al eerder in diezelfde volgorde is geweest.
Daarnaast vind ik het vreemd dat ie soms zomaar stopt en uitgaat terwijl ik em op repeat zet (en hij heeft genoeg keuze en batterij om daarna weer verder te gaan)

I got a problem-solver and its name is revolver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Dethroned schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 14:35:
Ligt het aan mij of is de "random" functie niet geheel willekeurig ?
Elke keer als ik em oplaad start de speler bij hetzelfde nummer en daarna volgt ook elk nummer welke al eerder in diezelfde volgorde is geweest.
Daarnaast vind ik het vreemd dat ie soms zomaar stopt en uitgaat terwijl ik em op repeat zet (en hij heeft genoeg keuze en batterij om daarna weer verder te gaan)
Ja dat heb ik ook al een paar keer mee gemaakt, na het einde van het nummer stopt hij ineens. En dan moet je de speler opnieuw aanzetten wil je verder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick Beuken
  • Niet online
Even gemaild met divxplayer.nl :)
Goedendag,

Alléén de witte is leverbaar. Eind november zullen wij uit voorraad alles weer kunnen leveren (nieuw en beter distibutie kanaal). De nieuwe prijzen zullen dan zijn:

1 GB (nieuw) €119
2 GB €149
4 GB €199

Met vriendelijke groet,
DivXPlayer.nl

[ Voor 5% gewijzigd door Patrick Beuken op 11-11-2006 11:27 ]

www.patrickbeuken.nl

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.