[Flash] Meizu Mini Player / Meizu M6

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.501 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interneth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-09-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 19:30:
[...]

Opzich denk ik dat je prima kan encoden met FFMPEGX onder Mac, niet dat ik het getest heb, maar als je die commandline voor (wis)mencoder een beetje omschrijft zodat FFMPEGX hem begrijpt, zou het geen probleem moeten zijn lijkt me.
Zijn er dan nog verstandige Mac-bezitters die zich niet blind staren op alles wat Apple heet en goed vreemdgaan met die miniplayer!?
PM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boudewein
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-03-2024
Zijn er dan nog verstandige Mac-bezitters die zich niet blind staren op alles wat Apple heet en goed vreemdgaan met die miniplayer!?
PM
Drie jaar geleden kocht ik een derde generatie iPod en vandaag de dag vind ik het nog steeds een goed apparaat, zeker voor beginnende gebruikers. Maar het grote nadeel van de iPod is de lock-in met iTunes. Je wilt je muziek collectie zelf kunnen beheren en niet afhankelijk zijn van je ID3 tags want met compilations, singles of cabaret wordt het navigeren door je muziek collectie een nachtmerrie met een speler die je muziek indeelt op basis van je ID3 tags.

Ik heb eerst overwogen om een iPod nano te kopen en daarop iPod Linux of Rockbox te installeren maar toen ik anderhalve maand geleden de Meizu miniPlayer op een weblog zag staan en na het lezen van first impressions van early adopters was ik verkocht. De miniPlayer heeft ook z'n quirks en bugs maar wat ik over het besturingssyteem van Apple altijd zeg: It sucks less.

grtn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interneth
Ik heb rechtstreeks bij meizu.cn geïnformeerd of de zwarte miniplayer vanaf 31//7 (morgen) in NL geleverd kon worden en kreeg het volgende antwoord:
Dear Paul Meijer,

Thanks for your email and interest of our products.

Since we are not able for when the black color M6 will be available, I suggest you to buy the white one for taking it on holiday. Our new product--silicon cover will be on the market without a long time. At that time the white color M6 can be change into many colors as your favor when change the different colors silicon cover.
If you really want to get a black one, I am sorry you need to wait again.

Hope that you can understand and make a good decision.

Enjoy your holiday!

Yours sincerely,

Yankee Chan
---------------------------------------------------------------------------------------
Meizu Electronic Technology Co., Ltd.
Add: 3/F, No.7, Pingxi 5th Road, Nanping Technology & Industrial Park,
Zhuhai 519060, Guangdong, China
Tel: (86-756) 6116236 Fax: (86-756) 6116200, 6116250
E-mail : sales@meizu.com
MSN : yankeezq@msn.com
Website : www.meizu.com
www.en.meizu.com

-----<Chinese karakters>-----
<aan: in meer Chinese karakters>: Paul Meijer [mailto:paul@interneth.net]
<datum in het Chinees>: 2006?7?27? 19:43
<afzender in het Chinees>: sales@meizu.com
<en nog twee karakters>:

Nihao,
I ordered a black miniplayer at www.mmport.nl (in Holland, Europe). I
would like to take it on holiday from August 10th on. At mmport.nl
they can't tell if the black miniplayers will arrive at the date of
July 31st . Can you tell me for sure if a black will be available to
me before I go on holiday? Or do I better order a white one?
Thank you for responding,
Paul Meijer, Amsterdam, Netherlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
^^ Waarschijnlijk wel ja :P

Wel goed om te weten dat er een siliconenhoesje komt in meerdere kleuren. Die zijn altijd erg handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:13
Na het lezen van dit topic ben ik echt onder de indruk van deze player geraakt.
Ik heb kort geleden mijn trouwe Xclef HD500 (H&B JK20) verkocht omdat ik een kleinere flashbased player wil hebben. Ik had eerst mijn zinnen gezet op de iAudio U3 vanwege zijn grote 2x30mW output en de door vele geroemde geluidskwaliteit.

Maar nu ik dit prachtige dingetje zie, waarvan men zegt dat de geluidskwaliteit gelijk is aan de iAudio, ben ik gaan twijfelen in het voordeel van de M6, ook omdat die met 4G te krijgen is en de iAudio maximaal 2G, wat ik eigenlijk toch te weinig vind.
Is Mmport de enige die hem verkoopt? Ze zijn wegens vakantie gesloten, dus dat gaat lang duren als ik wil bestellen ben ik bang... En die kortingsaktie van ze geldt waarschijnlijk ook niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:47

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Voor zover ik weet is mmport niet meer de enige, zoek even op google en dan alleen op nederlandse sites. Volgens mij moet je dan in ieder geval nog 1 site tegen komen die hem ook verkoopt. Weet alleen niet meer uit mijn hoofd welke. Anders kan je ook altijd ebay nog proberen.

MP3discount dus.

[ Voor 14% gewijzigd door 13art op 31-07-2006 21:26 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Dank voor de link. :)
Zo te zien leveren ze enkel op bestelling.
Ik heb echter nog nooit van deze shop gehoord. Iemand ervaring met kopen daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JazzySOB schreef op maandag 31 juli 2006 @ 22:01:
Dank voor de link. :)
Zo te zien leveren ze enkel op bestelling.
Ik heb echter nog nooit van deze shop gehoord. Iemand ervaring met kopen daar?
http://tweakers.net/shopsurvey/6678

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Thanks, had helemaal niet gedacht aan de shopsurvey...
Ik denk dat ik deze maar over sla... (de shop althans) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
JazzySOB schreef op maandag 31 juli 2006 @ 22:21:
Thanks, had helemaal niet gedacht aan de shopsurvey...
Ik denk dat ik deze maar over sla... (de shop althans) :/
wil em wel afhalen voor je en dan aan je opsturen, dan zal je ook nix merken van die slechte shopreview.....(woon vlakbij die zaak).

en als je em anders bij mmport gaat bestellen: wil je dan mijn ordernummer/factuurnummer vermelden. krijg je korting :)

[ Voor 5% gewijzigd door marco_sire op 02-08-2006 08:10 ]

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crystal case and Safeguard holder and Silicone skin for MEIZU M6 Mini Player (Amerikaanse Meizu forum):

Afbeeldingslocatie: http://img139.imageshack.us/img139/5941/2006716206935801wp4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img50.imageshack.us/img50/9394/2006712174279587om9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img50.imageshack.us/img50/4968/20067121773254461js7.jpg

Die silicon skin ziet er erg goed uit, ga ik zeker halen _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
Verwijderd schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 13:01:
Crystal case and Safeguard holder and Silicone skin for MEIZU M6 Mini Player (Amerikaanse Meizu forum):

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Die silicon skin ziet er erg goed uit, ga ik zeker halen _/-\o_ :9~
die silicone ziet er wel okay uit, de rest echt niet 8)7

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind die van plastic ook niet echt mooi maar stevig is het denk ik wel. Lijkt ook een beetje een showcase; je blijft de M6 helemaal zien in tegenstelling tot die siliconencover.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2006 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
De prijzen zakken al stevig.
Via Ebay bij een Oostenrijkse reseller (EU, dus geen invoerbelasting) is de 4 gigger al te koop voor 189,-
De 2- en 1 gigger gaan voor repectievelijk 119,- en 99,-.
Kun je nagaan wat er bij de Ned. shops aan de strijkstok blijft hangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
JazzySOB schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 15:54:
De prijzen zakken al stevig.
Via Ebay bij een Oostenrijkse reseller (EU, dus geen invoerbelasting) is de 4 gigger al te koop voor 189,-
De 2- en 1 gigger gaan voor repectievelijk 119,- en 99,-.
Kun je nagaan wat er bij de Ned. shops aan de strijkstok blijft hangen...
ja joh, ik heb toen rechstreeks contact met meizu opgenomen en als ik 1 m6 4 gieg zou kopen dan kostte dat 160 euro. ik heb het niet gedaan omdat ik het risico van een naheffing van de douane te groot vond en dat ik dan met een speler zat die net zo duur bij mmport zou zijn (plus goedkoper in het geval van eventueel retourneren voor garantie).

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

189 euries op ebay. Komt echter nog wel 12 euro aan verzendkosten bij. Wordt dus in totaal 201 euro. Scheelt toch bijna 50 euro met http://mp3.mmport.nl die 249,95 vraagt. Weet iemand hoe betrouwbaar die Oostenrijker op ebay is? Iemand al besteld aldaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
marco_sire schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 08:59:
[...]
ja joh, ik heb toen rechstreeks contact met meizu opgenomen en als ik 1 m6 4 gieg zou kopen dan kostte dat 160 euro. ik heb het niet gedaan omdat ik het risico van een naheffing van de douane te groot vond en dat ik dan met een speler zat die net zo duur bij mmport zou zijn (plus goedkoper in het geval van eventueel retourneren voor garantie).
Ja, dat is ook hetgeen mij tegenhoud te bestellen bij Ebay of Meizu zelf. Op zich zal die Ebay reseller best wel betrouwbaar zijn, lees de feedback maar.

Maar als er wat mis gaat met de speler zit je met de garantie en het gedoe van opsturen naar het buitenland en de taalbarriëre... Dan toch liever Mmport, maar het verschil vind ik toch wel behoorlijk groot. Hopelijk zakken ze binnenkort nog een beetje met de prijs (zeg eens 20,- of zo) , dat zal een hoop mensen over de drempel trekken denk ik.

[ Voor 35% gewijzigd door Tranquility op 07-08-2006 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

http://www.meizuamerica.com/

Firmware 7 is officieel. Iemand al getest? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-09 22:59

Piggen

Lekker bakkie

Nog een review, vergeleken met de Oracom UB-890. Door DAPreview, dus bijzonder uitgebreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
was je serieus? firmware staat namelijk al een behoorlijke tijd op de en.meizu.com-site :)

zitten wel wat verbeteringen in maar nog lang niet alles is opgelost.

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:22
Ik heb op 28/6 een order geplaatst bij MMport voor een zwarte M6 (4 GB). De levertijd zou eind juli zijn. Inmiddels is het ruim in augustus en heb ik nog helemaal niets van MMport vernomen.

Als ik echter op de website van MMport kijk staat er opeens dat de levertijd eind augustus is geworden, er stond toch eerst echt 31/7. Zo staat het ook op mijn orderbevestiging.

Is er al iemand die nu eens een duidelijk antwoord weet over de levering van de zwarte M6?

Die flauwekul berichtjes dat men geen zwart plastic kan fabriceren geloof ik zo langzamerhand niet meer. Of je nu wit, zwart of pimpelpaars wil maakt niets uit, iedere kleur kunststof kan tegenwoordig gemaakt worden en zeker in China zijn ze daar handig in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik denk dat er maar één iemand is die daar antwoord op heeft, en dat is MMport zelf. Denk zelfs dat zij het ook niet weten. Leveringen worden wel vaker uitgesteld. De verantwoordelijkheid ligt bij Meizu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interneth
HoppyF schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 21:47:
Ik heb op 28/6 een order geplaatst bij MMport voor een zwarte M6 (4 GB). De levertijd zou eind juli zijn. Inmiddels is het ruim in augustus en heb ik nog helemaal niets van MMport vernomen.

Als ik echter op de website van MMport kijk staat er opeens dat de levertijd eind augustus is geworden, er stond toch eerst echt 31/7. Zo staat het ook op mijn orderbevestiging.

Is er al iemand die nu eens een duidelijk antwoord weet over de levering van de zwarte M6?

Die flauwekul berichtjes dat men geen zwart plastic kan fabriceren geloof ik zo langzamerhand niet meer. Of je nu wit, zwart of pimpelpaars wil maakt niets uit, iedere kleur kunststof kan tegenwoordig gemaakt worden en zeker in China zijn ze daar handig in.
Eerder heb ik in dit forum gemeld dat ik contact heb gehad met Meizu en dat a. de zwarte naar verluidt voorlopig (om wat voor redenen dan ook) nog niet leverbaar zijn, maar dat er wel een zwarte cover binnenkort op de markt komt (en die hebben we hier ook al langs zien komen).
Paul Meijer
(die keurig van MMPort een nieuwe Miniplayer heeft ontvangen nadat de eerste doorgebrand(?) was, maar verder ook niet heel enthousiast is over de communicatie vanuit dat bedrijf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 14:50

Dethroned

Liev

De communicatie uit het bedrijf is ronduit rampzalig te noemen. Ik heb weet ik hoeveel keer gemaild dat mjin bestelling niet goed is doorgekomen en dat ze het restant moesten nazenden. Dat werd tot op de laatste keer maar telkens niet gedaan.

Wat betreft het apparaat zelf ben ik over het algemeen voornamelijk tevreden over de geluids en beeldkwaliteit. Heb heerlijk 16 blocks gekeken, ook een keer een leuke afwisseling ipv mp3's.
Met foto's doe ik niet zoveel en het blokken spelletje vind ik wel geinig maar met de gevoelige besturing geen aanrader.

Wat me voornamlijk irriteert is dat de "random" functie niet goed werkt. Ik heb 1,5 GB aan muziek erop staan en ik kan in sommige gevallen raden welk liedje erna komt.
De radio doet het wisselvallig, maar dat ligt niet in zijn geheel aan het apparaat. Mijn werkplek schijnt ook daar voor een deel in mee te dingen.

I got a problem-solver and its name is revolver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Jij vindt de videofunctie dus goed? Ik heb veel negatieve dingen over de video gehoord. Niet raar ook, aangezien het aantal fps niet erg hoog is. Maar jij vindt het dus goed?

• marco_sire
RoD schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 20:12:
Jij vindt de videofunctie dus goed? Ik heb veel negatieve dingen over de video gehoord. Niet raar ook, aangezien het aantal fps niet erg hoog is. Maar jij vindt het dus goed?
me too. hij blijft wel een happeren maar o zo'n klein scherm en voor een mp3-speler: goed te doen!!

marco_sire@hotmail.com

• RoD
  • Niet online

RoD

De video blijft wel eens haperen? Komt dat door de lage fps of gewoon door hick-ups? Ik vind dat video gewoon vloeiend afgespeeld moet worden, desondanks dat het een mp3speler is. De videokwaliteit is door de negatieve dingen die ik er in dit topic over gelezen heb eigenlijk een beetje de belemmering om hem te kopen.

• Dethroned

Dethroned

Liev

RoD schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 08:55:
De video blijft wel eens haperen? Komt dat door de lage fps of gewoon door hick-ups? Ik vind dat video gewoon vloeiend afgespeeld moet worden, desondanks dat het een mp3speler is. De videokwaliteit is door de negatieve dingen die ik er in dit topic over gelezen heb eigenlijk een beetje de belemmering om hem te kopen.
Wat betreft bang-for-buck is het goed, maar daarnaast vind ik ook het schermpje prima kwaliteit geven. Ja, het is slecht te bekijken met de zon boven je hoofd. Ja, de video loopt niet 24 fps (of hoger), maar ik vind het voldoende.

• marco_sire
RoD schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 08:55:
als ik als leek moet kiezen dan denk ik dat het door de lage fps komt. hangen is niet echt het goede woord: af en toe (eens per 10 minuten ofzo) een kleine hapering. maar ik heb dan ook een snelle actiefilm gekeken, jochem myer -adehade ;)

EDIT: mocht je toch besluiten te gaan bestellen bij mmport.nl, wil je dan mijn ordernummer vermelden. krijg je korting :>

EDIT2: nog meer vragen over de M6 mogen gerust gesteld worden.

[ Voor 12% gewijzigd door marco_sire op 10-08-2006 11:40 ]

marco_sire@hotmail.com

• interneth
Sinds een paar dagen heb ik de miniplayer en ik ben er erg blij mee. Prachtgeluid. Films nog nauwelijks geprobeerd, enigszins 'gehandicapt' doordat ik nog moet uitvinden hoe je films op de juiste manier comprimeert op een Mac.
Toc gaat er iets niet helemaal goed, en dit heb ik zowel met een Mac als met een PC geconstateerd. Ik heb op beide platforms een map/folder/directory (die nou eenmaal op de verschillende systemen andere namen hebben) aangemaakt, met de nodige submappen (etc.) voor de verschillende artiesten, met daarin weer de nodige 'songs', dan wel concerten. Deze structuur is maar gedeeltelijk terug te vinden op de Meizu: de mappen en submappen zijn er wel, maar per map is er steeds maar één nummer. In een map 'unknown albums' is er voorts een enorme verzameling van allerhande nummers, waarvan een gedeelte niet afspeelbaar is. Het zijn allemaal mp3's, maar voor iets minder dan de helft begint de naam met iets als '._' . Deze zijn niet afspeelbaar. Ik denk dat alle nummers wel ergens zijn terug te vinden, maar niet zoals ik verwacht naar de structuur van mijn mappen.
Herkent iemand dit probleem; heeft iemand adviezen voor het uploaden van muziekverzamelingen? Zou het probleem zitten in het feit dat ik één keer 2.34 gieg op het spelertje wil hebben?
Dank voor je reactie.
Paul Meijer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
interneth schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 18:13:
Sinds een paar dagen heb ik de miniplayer en ik ben er erg blij mee. Prachtgeluid. Films nog nauwelijks geprobeerd, enigszins 'gehandicapt' doordat ik nog moet uitvinden hoe je films op de juiste manier comprimeert op een Mac.
Toc gaat er iets niet helemaal goed, en dit heb ik zowel met een Mac als met een PC geconstateerd. Ik heb op beide platforms een map/folder/directory (die nou eenmaal op de verschillende systemen andere namen hebben) aangemaakt, met de nodige submappen (etc.) voor de verschillende artiesten, met daarin weer de nodige 'songs', dan wel concerten. Deze structuur is maar gedeeltelijk terug te vinden op de Meizu: de mappen en submappen zijn er wel, maar per map is er steeds maar één nummer. In een map 'unknown albums' is er voorts een enorme verzameling van allerhande nummers, waarvan een gedeelte niet afspeelbaar is. Het zijn allemaal mp3's, maar voor iets minder dan de helft begint de naam met iets als '._' . Deze zijn niet afspeelbaar. Ik denk dat alle nummers wel ergens zijn terug te vinden, maar niet zoals ik verwacht naar de structuur van mijn mappen.
Herkent iemand dit probleem; heeft iemand adviezen voor het uploaden van muziekverzamelingen? Zou het probleem zitten in het feit dat ik één keer 2.34 gieg op het spelertje wil hebben?
Dank voor je reactie.
Paul Meijer
ik ben geen kenner maar zou het iets te maken kunnen hebben met corrupte id3-tags?? probeer dit tooltje eens en kijk eens of dat iets verandert --> http://www.mp3tag.de/

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned

Dethroned

Liev

[message]Uit de FaQ[/message]

^
Reageren:

Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je persé zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boudewein
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-03-2024
interneth schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 18:13:...Het zijn allemaal mp3's, maar voor iets minder dan de helft begint de naam met iets als '._' . Deze zijn niet afspeelbaar...
In de Finder kun je eigenschappen van mappen en bestanden aanpassen zoals bijvoorbeeld de weergave. Om de eigenschappen op te slaan maakt het system verborgen bestanden aan genaamd 'Resource Forks' in dezelfde locatie. Dit gebeurt op elk volume: locale schijven, netwerk schijven en verwisselbare schijven zoals camera's en mp3 spelers. Deze 'Resource Forks' zijn niet bruikbaar voor andere systemen en worden gezien als gewone bestanden.

Naast de 'Resource Forks' maakt het systeem ook een map '.Trashes' aan voor wanneer je bestanden van het volume verwijderd. Voor verwisselbare schijven is dat enigzins onhandig omdat de bestanden pas echt worden verwijderd als je de prullenmand leegt. Voor die tijd komt er dus geen ruimte vrij voor nieuwe bestanden.

Je kunt deze bestanden handmatig verwijderen met de 'Terminal' of met speciale programma's die meestal gratis zijn. Hier een paar applicaties voor het verwijderen van deze bestanden:

http://www.macupdate.com/info.php/id/17341
http://www.zeroonetwenty.com/blueharvest/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

marco_sire schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 11:38:
[...]

als ik als leek moet kiezen dan denk ik dat het door de lage fps komt. hangen is niet echt het goede woord: af en toe (eens per 10 minuten ofzo) een kleine hapering. maar ik heb dan ook een snelle actiefilm gekeken, jochem myer -adehade ;)
Daar was ik al bang voor. Dus echt het minpunt van de M6... Nee, dat wordt em niet dan. Erg zonde.
EDIT: mocht je toch besluiten te gaan bestellen bij mmport.nl, wil je dan mijn ordernummer vermelden. krijg je korting :>
Vriendelijk van je :>
EDIT2: nog meer vragen over de M6 mogen gerust gesteld worden.
Daar is het topic voor hè :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Laatst online: 13-09 21:52

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

marco_sire schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 08:08:
en als je em anders bij mmport gaat bestellen: wil je dan mijn ordernummer/factuurnummer vermelden. krijg je korting :)
Ik ben van plan een Meizu bij mmport te bestellen, en las onder andere dit over korting krijgen bij mmport. Hoe werkt dit en heeft dit met de samenkoopactie van een tijdje geleden te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anders lees je het topic even door :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-

-Tim-

Ja sorry was daar even te lui voor op dat moment :P
Maar heb het inmiddels doorgelezen, en als ik het goed begrijp, heeft mmport een actie dat als iemand iets besteld en hij vermeld mijn code, ik 10 euro krijg? Betekend dit dus dat: als ik een mp3 speler daar heb gekocht, ik oordopjes van 10 euro kan bestellen, en die dus gratis krijg als ik mijn code erbij vermeld? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

-Tim- schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 19:39:
Ja sorry was daar even te lui voor op dat moment :P
Maar heb het inmiddels doorgelezen, en als ik het goed begrijp, heeft mmport een actie dat als iemand iets besteld en hij vermeld mijn code, ik 10 euro krijg? Betekend dit dus dat: als ik een mp3 speler daar heb gekocht, ik oordopjes van 10 euro kan bestellen, en die dus gratis krijg als ik mijn code erbij vermeld? >:)
Lees Nanax in "\[MP3/Flash] Meizu Mini Player / Meizu M6" de 2e quote even door ;)

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Jammer dat die 15% korting + 220v USB-lader aktie niet meer geldt.
En met het vermelden van een code schiet je zelf ook niks op..
Aangezien ik 249,- voor de speler zonder lader (hoort er toch bijgeleverd te worden!) veel te duur vindt wacht ik nog wel even tot de prijs naar een wat reëler niveau daalt.
Misschien komt er tussentijds nog wel een 4 gig versie uit van de iAudio U3 en ga ik daar wellicht voor. Maar de M6 is wel mooier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-

-Tim-

Ja zoiets heb ik dus ook. Ik denk dat ik te weinig heb aan 2gb, en vind de 4gb te duur als je voor 30 euro meer een Zen Vision: M haalt.
Heb je hier al van je laten horen? Scheelt toch weer 30 euro als de actie door kan gaan.

[ Voor 5% gewijzigd door -Tim- op 13-08-2006 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
-Tim- schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 22:47:
Ja zoiets heb ik dus ook. Ik denk dat ik te weinig heb aan 2gb, en vind de 4gb te duur als je voor 30 euro meer een Zen Vision: M haalt.
Heb je hier al van je laten horen? Scheelt toch weer 30 euro als de actie door kan gaan.
mocht je je bedenken: kan je mijn code dan vermelden voor de korting?

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeahhh!!!

ben nu ook trotse eigenaar van de Miniplayer :)

Echt super tof ding!

Geluid = goed
Beeld = goed
Battery = goed
Vormgeving = perfect!

Alleen nog een vraagje. Kan iemand me de link geven waar ik de laatste firmware kan downloaden?
Op de en-site zie ik het er niet tussen staan. :(
En de chinese site kan ik niks lezen :P

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Moet je toch beter zoeken, het staat er gewoon: klik
Je kunt ook het topic even doorlezen.

• Tranquility
Kunnen de eigenaren van deze mooie speler ook vertellen of er bijvoorbeeld ruis aanwezig is bij heel laag volume? Daar blijken namelijk veel flashbased spelers nogal eens last van te hebben. Ook kwantiseringsruis (een soort héél zacht getjirpel) hoor je wel eens tussen de nummer door of bij hele zachte passages zoals solo piano of akoestische gitaarmuziek.

Ik ben benieuwd hoe de M6 zich in dit opzicht houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
JazzySOB schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 15:17:
Kunnen de eigenaren van deze mooie speler ook vertellen of er bijvoorbeeld ruis aanwezig is bij heel laag volume? Daar blijken namelijk veel flashbased spelers nogal eens last van te hebben. Ook kwantiseringsruis (een soort héél zacht getjirpel) hoor je wel eens tussen de nummer door of bij hele zachte passages zoals solo piano of akoestische gitaarmuziek.

Ik ben benieuwd hoe de M6 zich in dit opzicht houd.
bij de mijne geen ruis (licht denk ik ook aan de kwaliteit van je mp3-tjes) bij 'romantische ballads' (muziek van mijn vriendin ;) .die kwantiseringsruis weet ik niet wat je mee bedoelt.

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Uiteraard moeten de mp3's goed zijn. Zelf gebruik ik altijd Lame met de --alt-preset switch voor de beste VBR kwaliteit. Bij een eerdere flashplayer (Nex II) die ik had hoorde je dus geruis op zacht volume. Maar dat zal nu toch wel opgelost zijn denk ik (hoop ik) ;)

En met kwantiseringsruis wordt digitale ruis bedoeld. Dat is van dat hele zachte getsjirpel op de achtergrond. Dit hoor je inderdaad ook wel eens bij hele lage bitrate mp3's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
JazzySOB schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:45:
Uiteraard moeten de mp3's goed zijn. Zelf gebruik ik altijd Lame met de --alt-preset switch voor de beste VBR kwaliteit. Bij een eerdere flashplayer (Nex II) die ik had hoorde je dus geruis op zacht volume. Maar dat zal nu toch wel opgelost zijn denk ik (hoop ik) ;)

En met kwantiseringsruis wordt digitale ruis bedoeld. Dat is van dat hele zachte getsjirpel op de achtergrond. Dit hoor je inderdaad ook wel eens bij hele lage bitrate mp3's.
dank voor de uitleg :)

bij deze speler kan je zo veel instellen (allerlei geluidseffecten en je equalizer) dat ik me bijna niet kan voorstellen dat je enige ruis zou horen. speler is gewoon zijn geld dubbel en dwars waard.

en met mijn factuurnummer wordt er ook nog eens korting verleend >:)

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Ik zal het in gedachte houden mocht ik bij MMport gaan bestellen, maar eigenlijk mag de prijs van mij eerst nog wel iets naar beneden. Die aktie met de USB-lader van twee weken terug leek me wel leuk. Hopelijk komen ze weer met zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilsjesman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-08 12:10

pilsjesman

GEEN icon !

Ik denk dat ik deze nu toch maar ga halen, ben helemaal overgehaald door de reviews en de snelle firmware updates.

Iemand nog een factuurnummertje die ik kan opgeven zodat je 5 pilsjes krijgt?

Zeg ken jij de pilsjesman, de pilsjesman, de pilsjesman ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:11
Weet iemand waar ik extra`s kan vinden voor de Meizu Mini Player zoals hoesjes enzo?

Verder hoorde ik dat er leverings problemen komen met de spler omdat Meizu geen licentie zou hebben voor MP3.

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Lekker handig van ze. Dat is toch het eerste wat je doet als je een mp3speler maakt? Waar heb je die informatie weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Het lijkt nog waar te zijn ook.

Ik vond deze thread elders en Meizu staat inderdaad niet op de lijsten met licentiehouders van Sisvel en Thomson.

Als ze er niet snel uitkomen, zullen volgende Meizu's zonder MP3-ondersteuning komen, totdat het is opgelust. Dan kan die weer toegevoegd worden met nieuwe firmware. Ze graven nog hun eigen graf zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-

-Tim-

Voor het laatste meizu nieuws zijn deze en deze site heel handig :)

Zo staat er op de ene informatie over het licensing probleem, en op de andere gemodde firmwares en vertalingen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
pilsjesman schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 15:23:
Ik denk dat ik deze nu toch maar ga halen, ben helemaal overgehaald door de reviews en de snelle firmware updates.

Iemand nog een factuurnummertje die ik kan opgeven zodat je 5 pilsjes krijgt?
uiteraard mag je mijn gegevens gebruiken >:) :
als je onderstaande wilt vermelden bij je bestelling:
mijn facuurnummer --> 199772
mijn ordernummer --> 8198029
mijn naam --> marco van voren uit schiedam

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
Mento schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 21:00:
Weet iemand waar ik extra`s kan vinden voor de Meizu Mini Player zoals hoesjes enzo?

Verder hoorde ik dat er leverings problemen komen met de spler omdat Meizu geen licentie zou hebben voor MP3.
dat geldt alleen voor mensen die in amerika wonen, in nederland zijn geen problemen te verwachten.

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilsjesman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-08 12:10

pilsjesman

GEEN icon !

Ik denk dat ik de speler vandaag nog ga bestellen.
Ik neem jouw gegevens mee in de bestelling.

Wat betreft die hoesjes, ik heb ook wel intresse in zo'n silliconen hoesje.
Zo'n plastic box vind ik dan weer nix zoals op eerdere foto's te zien was.
Zijn die nog ergens te krijgen?
Mischien een IA?

Zeg ken jij de pilsjesman, de pilsjesman, de pilsjesman ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

marco_sire schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 07:54:
[...]

dat geldt alleen voor mensen die in amerika wonen, in nederland zijn geen problemen te verwachten.
Als je geen licentie voor MP3 hebt, lijkt me dat toch echt een wereldwijd probleem. Alleen hebben we in Nederland mazzel gehad dat er al speler uitgeleverd zijn, terwijl ze er in Amerika voor de launch achterkomen. Maar als ze het niet snel oplossen, zouden er op den duur best tekorten kunnen ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
pilsjesman schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:08:
[...]

Ik denk dat ik de speler vandaag nog ga bestellen.
Ik neem jouw gegevens mee in de bestelling.

Wat betreft die hoesjes, ik heb ook wel intresse in zo'n silliconen hoesje.
Zo'n plastic box vind ik dan weer nix zoals op eerdere foto's te zien was.
Zijn die nog ergens te krijgen?
Mischien een IA?
volgens mij kan je em via amerika bestellen(http://www.meizuamerica.com/index.php?topic=93.0). mocht je dat gaan doen dan heb ik ook wel interesse.

by the way: bedankt voor het vermelden van mijn code :)

EDIT: http://cgi.ebay.nl/Meizu-...ZWD2VQQrdZ1QQcmdZViewItem :r
verzendkosten van 26 dollar :r

[ Voor 13% gewijzigd door marco_sire op 23-08-2006 10:28 ]

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Klimaks-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 08:15
marco_sire schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 08:41:
[...]

volgens mij kan je em via amerika bestellen(http://www.meizuamerica.com/index.php?topic=93.0). mocht je dat gaan doen dan heb ik ook wel interesse.

by the way: bedankt voor het vermelden van mijn code :)

EDIT: http://cgi.ebay.nl/Meizu-...ZWD2VQQrdZ1QQcmdZViewItem :r
verzendkosten van 26 dollar :r
Heb een topic aangemaakt in het forum van SK en een mailtje gestuurd naar die verkoper, eens kijken of daar wat af kan. :)

Lees daar nu wel dat de silicone case de touchpad afdekt en de hardcase dekt de on/off button af. Toch wel jammer

[ Voor 8% gewijzigd door -Klimaks- op 23-08-2006 11:35 ]

In those days spirits were brave, the stakes were high, men were REAL men, women were REAL women, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL small furry creatures from Alpha Centauri.
Zaphod in The Hitchhikers Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
iemand dit al gedurfd:
http://meizume.com/forums/showthread.php?t=71

krijg je een nederlands menu.......

marco_sire@hotmail.com

• marco_sire
ben ik nou gek of hebben ze de firmware-update voor de M6 van de meizu-site gehaald???

marco_sire@hotmail.com

• -Klimaks-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 08:15
marco_sire schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 08:30:
ben ik nou gek of hebben ze de firmware-update voor de M6 van de meizu-site gehaald???
niet gek, zie hem ook niet meer

In those days spirits were brave, the stakes were high, men were REAL men, women were REAL women, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL small furry creatures from Alpha Centauri.
Zaphod in The Hitchhikers Guide To The Galaxy

• RoD
  • Niet online

RoD

Als het goed is komt er een opvolger voor deze speler. Groter scherm, hogere resolutie, snellere proc, en Windows CE.

Verder ook nog een kleinere speler die meer op muziek gefocused is.
Ik ben benieuwd of de opvolger wél goed video afspeelt (meer fps). Anders zijn die nieuwe features imo nog altijd overbodig. Maar dit ziet er in ieder geval goed uit :)

• Mentox
Voor de mensen die een Meizu Mini Player willen kopen raad ik DivXplayer aan. Zeer goede en persoonlijke service en de afhandeling is ook zeer snel. Je betaalt wel iets meer dan bij MMPort i.v.m. de verzendkosten maar daar krijg je goede service voor terug.

Zodra ik hem binnen heb zal ik de firmware aanpassen zodat er ook een Nederlandse versie beschikbaar is. (Ik krijg steun van leerlaar Nederlands :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
Mento schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 21:18:
Voor de mensen die een Meizu Mini Player willen kopen raad ik DivXplayer aan. Zeer goede en persoonlijke service en de afhandeling is ook zeer snel. Je betaalt wel iets meer dan bij MMPort i.v.m. de verzendkosten maar daar krijg je goede service voor terug.

Zodra ik hem binnen heb zal ik de firmware aanpassen zodat er ook een Nederlandse versie beschikbaar is. (Ik krijg steun van leerlaar Nederlands :P )
mmport is ook prima in afhandeling hoor. en je hebt er 2 jaar garantie en hij is daar dus goedkoper, dus waarom een andere shop aanraden?

over dat nederlandse menu: heb je geen leraar nederlands voor nodig hoor ;) http://meizume.com/forums/showthread.php?t=71

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
RoD schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 16:42:
Als het goed is komt er een opvolger voor deze speler. Groter scherm, hogere resolutie, snellere proc, en Windows CE.
Gewoon een PDA dus...
Die heb ik nu ook (Dell X51v) en daar klinken Mp3's dus helemaal niet op...
Dan heb ik liever dat ze zich richten op geluidskwaliteit. De mogelijkheid om filmpjes af te spelen is leuk, maar iemand die echt een film wil kijken doet dt natuurlijk op een TV, of in iedergeval een groter scherm dan één van een paar centimeter.

Just my 2 cents...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Eh, het is een PMP, dus gefocused op muziek en film. Ik zou niet weten waarom deze speler slechter zou moeten klinken dan zn voorganger. Verder heb ik ook niet van "echte" PDA functies gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
Ik heb vandaag mijn Meizu Mini Player binnen gekregen en Ben er zeer tevreden over.

Ik wilde de firmware vertalen zodat het ook in het nederlands beschikbaar is maar het is een behoorlijk werk, ruw weg 350 woorden. Persoonlijk hoeft het van mij niet maar als er mensen zijn die het wel willen doen zouden we het werk kunnen verdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-

-Tim-

Mento schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 18:18:
Ik heb vandaag mijn Meizu Mini Player binnen gekregen en Ben er zeer tevreden over.

Ik wilde de firmware vertalen zodat het ook in het nederlands beschikbaar is maar het is een behoorlijk werk, ruw weg 350 woorden. Persoonlijk hoeft het van mij niet maar als er mensen zijn die het wel willen doen zouden we het werk kunnen verdelen.
Mijn speler is onderweg, en zou het wel leuk vinden als ik er dan meteen Nederlandse firmware op kan knallen 8) Dus ik zou graag willen helpen met het vertalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer vooral de N0kia L'amour theme, hij's echt prachtig:
Afbeeldingslocatie: http://img247.imageshack.us/img247/1594/2222ct6.jpg

http://meizume.com/forums/showthread.php?t=78

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

Ik heb sinds kort dus ook een meizu speler aangeschaft (voor een kleine 160 euro uit china >:), wat is een vakantie toch handig) .

Ben er nu zeer tevreden mee, vooral de geluidskwaliteit en het feit dat die zo klein is. heb nu firmware 1.007 en ga binnenkort maar eens die meizu site uitchecken.

hebben jullie ook problemen met scrollen af en toe, na een restart is het probleem weg en ook opnemen van de fm loopt die helemaal vast. mocht dit in de nieuwe firmware verholpen zijn (mocht die er zijn, maar zo te horen wel) zet ik die erop.

en direct deze topic maar ff in mijn bookmarks zetten

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
-Tim- schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:17:
[...]

Mijn speler is onderweg, en zou het wel leuk vinden als ik er dan meteen Nederlandse firmware op kan knallen 8) Dus ik zou graag willen helpen met het vertalen :)
Ik ga de firmware morgen vertalen. Sommige dingen weet ik niet hoe ik ze het beste kan vertalen maar dat post ik dan in het forum, je kan dan kijken of jij het wel weet.

Als ik alles heb vertaald post ik de firmware hier zodat jullie nog even kunnen kijken naar spel fouten enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Net terug van 3 weken vakantie. Alweer een hoop gebeurd hier. Als ik het zo snel even zie dus nu de mogelijkheid om je firmware in het ned. te krijgen maar als ik het goed begrijp moet het dus ook mogelijk zijn om je eigen theme te maken. Hmmm maar eens even op zoek en alles goed lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
DjWannaB2002 schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 12:47:
Net terug van 3 weken vakantie. Alweer een hoop gebeurd hier. Als ik het zo snel even zie dus nu de mogelijkheid om je firmware in het ned. te krijgen maar als ik het goed begrijp moet het dus ook mogelijk zijn om je eigen theme te maken. Hmmm maar eens even op zoek en alles goed lezen :)
het is heel makkelijk:

bovenstaand prog gebruiken en dan kan je de taal en de theme aanpassen.

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
marco_sire schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 13:40:
[...]

het is heel makkelijk:

bovenstaand prog gebruiken en dan kan je de taal en de theme aanpassen.
Dat is mooi, dan ga ik eens kijken of ik binnenkort mijn eigen theme in elkaar kan zetten :)
Iemand zelf al wat theme´s gemaakt hier op GoT?

Trouwens geloof niet dat het hier al gepost is, maar weet niet zeker. Dat de ID3 tag nog niet werkt in de zin van nummer op de juiste volgorde afspelen wisten we al. Waar ik alleen tijdens mijn vakantie achterkwam is dat als je naar de map gaat waar je muziek in staat via de browser dan worden ze wel in de juiste volgorde afgespeelt. Mits je natuurlijk de namen van de bastanden op 01, 02, 03, manier een naam hebt gegeven. Het is een kleine omweg maar werkt wel.

edit:
Zie dat je een username moet hebben wil je dat progje kunnen downloaden :'(

[ Voor 4% gewijzigd door 13art op 27-08-2006 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
DjWannaB2002 schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 14:21:
[...]

edit:
Zie dat je een username moet hebben wil je dat progje kunnen downloaden :'(
je hebt mail (resourcehacker.rar) >:)

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
Ik heb een groot deel van de firmware vertaalt maar bij sommige dingen wist ik niet exact wat ik er van moest maken.

Dus als er iemand zin heeft zou die dan kunnen kijken of hij/zij het af kan maken. Er moet ook nog op spelling worden gecontroleerd. Intresse? Geef dan even je e-mail dan stuur ik je de firmware en het benodigde programma op.

[ Voor 5% gewijzigd door Mentox op 27-08-2006 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
marco_sire schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 14:46:
[...]

je hebt mail (resourcehacker.rar) >:)
thnx maar mail is nog niet binnen. Ik wacht nog even af en anders dat resourcehacker.rar maar zelf downen denk ik....

[ Voor 25% gewijzigd door 13art op 27-08-2006 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
Hier is een link naar het programma waarmee je zelf de firmware kan aanpassen (van MeizuMe).

De vertaalde firmware is hier te downloaden, de firmware is gebaseerd op 1.008. Let wel op dat er nog spelfouten in kunnen zitten en een aantal dingen nog in het Engels zijn. Mocht je fouten tegen komen dan hoor ik het graag zodat ik het kan aanpassen.

[ Voor 47% gewijzigd door Mentox op 27-08-2006 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 15:05

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Gister dacht ik leuk een filmpje te kijken op mijn M6.
Maar na het starten van de film bleef het beeld zwart. Wel zie je dat de backlight nog aanstaat.

Geen enkele knop gaf nog reactie, ook niet na lang ingedrukt te houden...

Effe de batterij eruit halen zit er niet in, dus nu maar hopen dat hij snel uit zichzelf uitgaat en de speler weer op kan starten...

PS:
dit werkte dus niet (firmware 1008):
RESET (Met behoud van data en instellingen!)
- Druk de "enter/down" toets langer dan 10 seconden in, totdat de speler uitgaat.
- Start de speler opnieuw op en deze werkt weer, vergeet niet het corrupte MP3-tje te verwijderen.

RESET/FORMAT (Instellingen en data gaan verloren!)
- Power knop en FF tegelijk indrukken (er verschijnt een geel scherm)
- Start de speler opnieuw op, deze is dan leeg en instellingen zijn terug naar standaard.

[ Voor 41% gewijzigd door niq op 28-08-2006 13:31 . Reden: typo's en PS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

niQ2001 schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:24:
Gister dacht ik leuk een filmpje te kijken op mijn M6.
Maar na het starten van de film bleef het beeld zwart. Wel zie je dat de backlight nog aanstaat.

Geen enkele knop gaf nog reactie, ook niet na lang ingedrukt te houden...

Effe de batterij eruit halen zit er niet in, dus nu maar hopen dat hij snel uit zichzelf uitgaat en de speler weer op kan starten...

PS:
dit werkte dus niet (firmware 1008):

[...]
Jup, komt me bekend voor: webfreakz.nl in "\[MP3/Flash] Meizu Mini Player / Meizu M6"

Ik denk dat ik hem maar eens RMA doe. Touchpad doet nml heel erg vaag bij mij en normaal albums selecteren en toevoegen aan playlists gaat 99/100x niet normaal.

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Hij doet het trouwens weer gewoon. Moest de onderste knop (enter) niet 8 of 10 sec ingedrukt houden maar gewoon een stuk langer dan dat. (of langzamer tellen).

Maar het loopt wel vast bij het zelfde filmpje, dus die zal wel niet goed 'ge-encoded' zijn. Na nog een keer encoden loopt dat filmpje prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
Modbreak:Voor handel hebben we Vraag & Aanbod de de frontpage. Of het forum is het niet de bedoeling (en veel minder efficiënt)...

[ Voor 85% gewijzigd door DeeD2k2 op 31-08-2006 21:48 ]

Verwijderd

Het begint me nu toch wel te irriteren hoor.

Wat is nou verdomme het probleem met die zwarte speler dat ze hem niet kunnen leveren, er zijn al mensen die er twee maanden op wachten! En ondertussen sneaky de leverdatum WEER veranderen, dit keer naar levertijd onbekend...

En maar lekker rente trekken van mijn overgemaakte geld.

Iemand wel bericht gehad van mmport.nl?

• Mentox
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 12:08:
Het begint me nu toch wel te irriteren hoor.

Wat is nou verdomme het probleem met die zwarte speler dat ze hem niet kunnen leveren, er zijn al mensen die er twee maanden op wachten! En ondertussen sneaky de leverdatum WEER veranderen, dit keer naar levertijd onbekend...

En maar lekker rente trekken van mijn overgemaakte geld.

Iemand wel bericht gehad van mmport.nl?
Onlangs heeft Meizu de eerste levering zwarte MiniPlayers de deur uitgedaan.

Ik verwacht niet dat het binnen twee weken in europa leverbaar is. Je kan ook een witte nemen en dan een zwarte silliconen hoes van mij eromheen doen ;)

Verwijderd

Tja, maar als ik 250 euro uitgeef, dan liever aan iets waar ik 100% tevreden mee zal zijn (hopelijk).

Verwijderd

Die 15 euro voor zo'n siliconenhoesje, is dat met verzendkosten? Wil er wel graag een aangezien ze hier nog niet verkrijgbaar zijn.

Deze versie van mencoder, WinMEnc, werkt voor mij ook erg goed:
http://projecttradio.com/escape/files/WinMenc.rar

Met dank aan err0r van het MeizuMe.com forum:
http://www.meizume.com/forums/showthread.php?t=13

Er zitten al instellingen bij voor de M6, veel formaten worden ondersteund. Vergeet alleen niet bij Video Filter in de 'extra' tab rotate=1 neer te zetten om de video te draaien :)

• niq

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 12:43:
Die 15 euro voor zo'n siliconenhoesje, is dat met verzendkosten? Wil er wel graag een aangezien ze hier nog niet verkrijgbaar zijn.

Het voordeel van WinMenc boven de VirtualdubMpeg van Meizu is dat, WinMenc wat beter met de audio codecs omgaat. Met VB had ik een aantal keer de een tv serie niet omgezet kon worden door het gebruikte audio formaat, terwijl Wenc daar geen problemen mee had. Qua kwaliteit ontlopen ze elkaar nauwelijks, beide maken goede m6 filmpjes.

• Mentox
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 12:43:

Met dank aan err0r van het MeizuMe.com forum:
http://www.meizume.com/forums/showthread.php?t=13

Er zitten al instellingen bij voor de M6, veel formaten worden ondersteund. Vergeet alleen niet bij Video Filter in de 'extra' tab rotate=1 neer te zetten om de video te draaien :)
Het is zonder verzendkosten maar het past in een envelop dus het zal niet meer zijn dan 1,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 18:36

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Mooie player maar is het nu niet beter effe te wachten tot 12september. Zodat we meer weten van apple?

Zij komen met een gelijksoortige player met tenminste wat diskspace. Dat vind ik een groot nadeel aan miniplayer. Ik heb een 30gig ipod en die staat altijd vol.

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
Ik heb vandaag een lading silicone hoesjes gekregen! Helaas zijn ze nu al weer allemaal verkocht :D (25 stuks)

Het hoesje zit wel wat ruim maar het grooste voordeel vindt ik dat het Touchpad bedekt wordt. Waarom dit een voordeel is? Hij is minder gevoelig maar werkt nog gewoon goed, zo is het minder gek*t op de fiets.

Dus mocht je ergens silicone hoesjes van Meizu vinden dan raad ik je ze zeker aan. Mag ze hier helaas niet aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

multipasser schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 01:01:
Mooie player maar is het nu niet beter effe te wachten tot 12september. Zodat we meer weten van apple?
Waarom? Apple is echt niet heilig ofzo, imo lopen ze qua features hopeloos achter. Ze komen qua vernieuwingen altijd een tijd later dan de concurrentie dus ik verwacht wederom niks spannends. Er zijn wel alternatieven als je een videplayer met meer ruimte wilt. Dit is een flash speler, met dus beperkte ruimte. Jij zoekt een speler die niet in deze categorie valt. Imo is de Meizu een geweldige flash speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Laatst online: 13-09 15:52
multipasser schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 01:01:

Zij komen met een gelijksoortige player met tenminste wat diskspace. Dat vind ik een groot nadeel aan miniplayer. Ik heb een 30gig ipod en die staat altijd vol.
Dan zou ik de Sandisk player met Flash pakken :). Of de meizu!
Iemand trouwens al ontdekt dat je je touchpad kan kiezen door my playlist en dan lang "enter" indrukken. Dan krijg je namelijk, een stukje code te zien, en daar zie je hoe die reageerd op je vinger. En dan reageerd ie, ene keer goed en andere keer slaat ie opeens 16 stapjes terug ...
Het gaat van 0x00 tot 0xFF dus 256 stapjes!

Verwijderd

De external battery case is released volgens Meizume.com.

Check het bericht en de foto hier:
http://meizume.com/

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Termi schreef op woensdag 06 september 2006 @ 17:13:
[...]

Dan zou ik de Sandisk player met Flash pakken :). Of de meizu!
Iemand trouwens al ontdekt dat je je touchpad kan kiezen door my playlist en dan lang "enter" indrukken. Dan krijg je namelijk, een stukje code te zien, en daar zie je hoe die reageerd op je vinger. En dan reageerd ie, ene keer goed en andere keer slaat ie opeens 16 stapjes terug ...
Het gaat van 0x00 tot 0xFF dus 256 stapjes!
Dat is niet alleen bij my playlist maar overal in het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Er is weer nieuwe firmwauit, eigenlijk twee zelfs.
T1.009

[ Voor 25% gewijzigd door 13art op 10-09-2006 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wat zijn precies de veranderingen? Heb je een changelog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Dit is van T1.009:
Changes:
1. DNSe sound-enrichment added (heeft srs wow vervangen, meningen zijn er over verdeeld of dat juist iets positiefs of negatiefs is)
2. Lyrics text-color also changes now if you change the text color.
3. ID3 Track-number support!
4. Improved repeat function.
5. Fixed the problem of some recordings not being able to play on the computer.

LET OP:
Als je de firmware erop zet is je taal opeens chinees, zo zet je het terug:

Just a reminder how to get back to English; from your post:

1. Scroll to the second last option in the main menu (9 regels naar benenden) (it has 2 Chinese characters, 设置), click.

2. Scroll down the the third to last option (also 2 characters, 语言) and click.

3. You now have three options, and one of them is "English".

[ Voor 48% gewijzigd door 13art op 10-09-2006 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
Volgens mij zijn nu alle bekende problemen opgelost met deze firmware?

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.