Keep it simple stupid
[ Voor 67% gewijzigd door jelly op 23-06-2006 14:34 ]
Keep it simple stupid
http://www.samenkopen.net/action_topic/708401/583341/4
staat een kleine hint ergens verborgen en dat scheelt je zo maar even 32 euro
marco_sire@hotmail.com
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Dat duurt 2,5 uur. Staat als het goed is ook in de handleiding. Dus nog even geduld dan kan je spelenTermi schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 16:29:
Hoe lang heeft die van jullie aan de lader gehangenEn welke idiooot heeft er boven mijn quick reply een advertentie geplakt
. Die van mij hangt nu al 2 uur aan de lader en is nog niet vol, wel geil dingetje btw
.

http://www.samenkopen.net...01/583341/3736538#3736538
Hij werkt goed in Linux, het is gewoon een MSD en het filesysteem is vfat. Wel vreemd dat de partitie een beetje raar in elkaar zit; ipv /sda1 gewoon /sda...
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Beetje jammerGeachte ...,
Vandaag hebben wij van MEIZU te horen gekregen dat de Zwarte versie van de MINIPlayer helaas weer is uitgesteld. Echter niet met een paar dagen, maar deze komt pas eind juli. Dit in verband met het opstarten van het productieproces van de zwarte versie, waarvan de kwaliteit/kleurechtheid nog niet gegarandeerd kan worden.
Helaas is het zo dat onze Chinese collega\'s ons daar tot vandaag verre van hebben gehouden, zodat wij dit pas op het laatste moment te horen kregen en dit u niet eerder konden melden.
Inmiddels is de witte versie wel beperkt leverbaar. Wij zouden graag van u vernemen of u de bestelling wilt omzetten in de witte versie, of wilt wachten tot de zwarte versie beschikbaar komt.
Onze excuses voor het ongemak,
Met vriendelijke groet,
MMPORT
Adam Pijnackerstraat 41
7545 JJ Enschede
THE NETHERLANDS
T: +31 (0)53 4367 197
F: +31 (0)53 4308 235
I got a problem-solver and its name is revolver
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2006 20:01 ]
Verwijderd
ik vond de zwarte standaard oortjes goed klinken maar zaten bij mij niet prettig, en ik heb altijd ruzie met die snoeren.

Ik heb nu een 1GB iRiver U10 maar die is toch een beetje te 'simpel'
Alleen las ik in een review dat de FM-tuner crap is. Ik luister toch regelmatig radio en zou dat een zeer groot minpunt vinden. Kan iemand vertellen of je bij bijvoorbeel lopen/fietsen al geen ontvangst meer hebt?
En de video, heeft iemand die al wat uitgebrijder bekeken? Mijn U10 heeft ook een 320x240 schermpje @ 15fps en daar vind ik het goed te doen. Zou dus niet graag een stap terug doen op dat gebied
Nog een laatste vraag over foto's bekijken, kan je inzoomen?
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd
Heb hem vandaag ook binnen gekregen. 4 uur besteld, half 5 gebeld, 5 uur in huis. W00t.fsfikke schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 00:03:
Ik ben zeer gecharmeerd van deze speler
Ik heb nu een 1GB iRiver U10 maar die is toch een beetje te 'simpel'![]()
Alleen las ik in een review dat de FM-tuner crap is. Ik luister toch regelmatig radio en zou dat een zeer groot minpunt vinden. Kan iemand vertellen of je bij bijvoorbeel lopen/fietsen al geen ontvangst meer hebt?
En de video, heeft iemand die al wat uitgebrijder bekeken? Mijn U10 heeft ook een 320x240 schermpje @ 15fps en daar vind ik het goed te doen. Zou dus niet graag een stap terug doen op dat gebied![]()
Nog een laatste vraag over foto's bekijken, kan je inzoomen?
Om even je vraag te beantwoorden. De FM tuner is inderdaad crap. Ik zit hier thuis en zelfs een Radio 1 heeft gewoon storing. Lijkt me niet normaal. Daarvoor moet je hem ook niet kopen.
Verder de video functie valt me bepaald niet tegen. Heb er enkele dingen op gekeken, video clips, aflevering X-Files, en het was gewoon te volgen. Soms heeft die wel moeite met laden, maar je moet het wel in het perspectief zien, en daarin valt hij mij absoluut niet tegen!
Zoom functie ben ik nog niet tegen gekomen. Ik heb er eigenlijk ook niet veel aandacht aan besteed.
Super, wat is super? Het is natuurlijk geen DVD kwaliteit. Het valt mij gewoon niet tegen. Behoorlijk scherp.RoD schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 00:27:
Lees hier toch een aantal negatieve puntjes over de videofunctie.Zijn alle M6 bezitters het er nu over eens dat het video gedeelte niet super te noemen is? Zou wel een beetje jammer zijn.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2006 01:24 ]
Je hebt ook geprobeerd handmatig af te stemmen ?Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 01:23:
[...]
Om even je vraag te beantwoorden. De FM tuner is inderdaad crap. Ik zit hier thuis en zelfs een Radio 1 heeft gewoon storing. Lijkt me niet normaal. Daarvoor moet je hem ook niet kopen.
En waarom is het gek dat radio 1 storing geeft ? Zou een software update helpen, denk je ?
Radio 1 en storing, ik weet niet waar je woont maar met mijn telefoon zijn Radio 538 en Veronica ook veelbeter te ontvangenVerwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 01:23:
[...]
Heb hem vandaag ook binnen gekregen. 4 uur besteld, half 5 gebeld, 5 uur in huis. W00t.
Verder de video functie valt me bepaald niet tegen. Heb er enkele dingen op gekeken, video clips,
.......
Radio 1 is te ontvangen via alle provinciale fm-zenders, ik kan 3 verschillende radio 1's luisteren, Gelderland, Overijssel en Radio 1Maeslant schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 09:14:
[...]
Radio 1 en storing, ik weet niet waar je woont maar met mijn telefoon zijn Radio 538 en Veronica ook veelbeter te ontvangen

Zal vandaag is checken, maar zal me nisk verbazen dat binnenshuis weinig te ontvangen valt.
ik wou pas even voetbal luisteren onderweg, nou ik heb idd 3 kanalen gehad. Maar wel met storingen iets wat ik eigenlijk nooit heb hier in de randstad
Nou begrijp ik even niet welke zenders het bij jou wel/niet goed doenMaeslant schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 13:19:
Ja dat is prima, maar bij mij storen die zenders,
ik wou pas even voetbal luisteren onderweg, nou ik heb idd 3 kanalen gehad. Maar wel met storingen iets wat ik eigenlijk nooit heb hier in de randstad
Je zit wel in de randstad met radio 538 die het goed doet of niet ?
Nee, dat snap ik welVerwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 01:23:
Super, wat is super? Het is natuurlijk geen DVD kwaliteit. Het valt mij gewoon niet tegen. Behoorlijk scherp.
Verwijderd
Ik heb wel veel verschil gezien tussen filmpjes. Ik heb bijv. een videoclip er op gezet, die in een discotheek is opgenomen. Waar er erg veel licht verschillen zijnjn na elkaar. Daar heeft hij het heel moeilijk mee, en hapert gewoon.RoD schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 15:30:
[...]
Nee, dat snap ik welIk bedoelde meer of die 18fps niet hinderlijk is. Ik heb een aantal posts gezien die er niet al te positief over waren.
Maar ik heb er dus ook een x-files aflevering opgezet. Liep gewoon zoals je ervan verwachten moet. Natuurlijk loopt het niet compleet vloeiend, maar wel gewoon voldoende naar mijn mening.
Hebben meer mensen dat de touchpad iets te gevoelig is
Als je hard erover blaast, gebeurt er dan iets ?Termi schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 16:16:
Hmzz, BLØF herkend het ding als een hele grote berg chinese karakters. Maar goed dat boeit niet
.
NeeDethroned schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 16:48:
[...]
Als je hard erover blaast, gebeurt er dan iets ?
Nee, dan was hij inderdaad "iets te gevoelig"
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Verwijderd
Touchpad is inderdaad erg gevoelig. Hij doet soms ook dingen die ik niet eens wil. Het zal wel wennen zijn, maar ik vind het goed jammer.Termi schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 16:16:
Hmzz, BLØF herkend het ding als een hele grote berg chinese karakters. Maar goed dat boeit niet
.
Gebruik de zijkant van je wijsvinger dan gaat het echt stukken beter dan met je duimVerwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 13:34:
[...]
Touchpad is inderdaad erg gevoelig. Hij doet soms ook dingen die ik niet eens wil. Het zal wel wennen zijn, maar ik vind het goed jammer.
Maar ik blijf er bij de ontvangst is minder goed dan een gewone stereotoren.
Uhm, ik zie het verband niet tussen radio-ontvangst<>oordoppen?DjWannaB2002 schreef op zondag 25 juni 2006 @ 20:29:
Radio ontvangst zou ook kunnen verschillen denk ik per set oordoppen. De 1 zal betere ontvangst hebben dan de andere. Verder nogmaals, radio op dit soort apparaten is nooit helemaal super. Kan je beter gewoon een stereotoren nemen. De geluidskwaliteit van de zenders die ontvangen worden zijn wel ok.
Maar ik blijf er bij de ontvangst is minder goed dan een gewone stereotoren.
Verwijderd
Ik neem aan dat de standaard oordoppen die je er bij geleverd krijgt wel gewoon het goed doen?MPmad schreef op zondag 25 juni 2006 @ 20:48:
Het snoer van de doppen werkt als antenne. Kan inderdaad een verschil maken, maar veel beter zal het echt niet worden.
en wat is mtp?
by the way: wil iemand mijn bestel-buddy zijn?? krijg je de helft vand e korting
marco _ sire AT hotmail PUNT com
marco_sire@hotmail.com
Verwijderd
Media Transfer Protocol... http://www.directionsonmi...4/10oct/1004mpumsf_sb.htm
Ik krijg die van mij vandaag binnen
Klopt het dan ook, dat als je andere oordopjes gaat gebruiken (zoals de heeerlijke Shure 3), je dan helemaal geen ontvangst meer hebt ?MPmad schreef op zondag 25 juni 2006 @ 22:08:
Ja, goed als in dat je er radio mee kunt ontvangen. Zoals al aangegeven is de radio van dit ding gewoon niet goed en andere oordopjes zullen dat niet of nauwelijks veranderen.
Nee hoor. Ik gebruik zelf de ep-630 en heb ook ontvangst. Dus dat zal met jou shure e3 niet anders zijn denk ik.Dethroned schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:46:
[...]
Klopt het dan ook, dat als je andere oordopjes gaat gebruiken (zoals de heeerlijke Shure 3), je dan helemaal geen ontvangst meer hebt ?
Hmm, volgens deze post klopt jouw overgemaakte bedrag wel, maar ik heb 4,95 euro teveel overgemaaktDjWannaB2002 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 21:22:
Zoals ik het moest doen was voor de 4gb variant gewoon de 217 euro overmaken alleen dan wel ook de kortingscode erbij vermelden bij de omschrijving (samen met de ordernummer dus)
De speler is ook niet spierwit, maar een tint donkerder, maar het is nog steeds echt wel wit.Xander2000 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 22:11:
In hoeverre is de speler nou wit? Op sommige foto's lijkt hij namelijk creme. Iemand een foto van een Meizu met papiertje of e4c als referentie?
ik wil wel als bestelbuddy dienen: marco _ sire AT hotmail PUNT comTermi schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 01:05:
Als mensen slim zijn, overleggen ze met iemand die al besteld heeft. Dan doe je een deal, ieder 5 euro korting, ben je toch weer 5 euro goedkoper uit.
marco_sire@hotmail.com
Ik ben voor
Ik geef je mijn oder en factuurnummer en dan ieder 5 euro.
Mail maar. Mail staat in mn profiel.
Verwijderd
Thz
Verwijderd
Als jij die bestelling voor 30 juni plaatst wel.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 10:27:
Als je de zwarte speler besteld geldt die dan ook nog met code kortings code? De zwarte speler is pas vanaf eind juli verkrijgbaar vandaar.
Thz
Verwijderd
Misschien kan ik met iemand nog een korting (10 euro) regelen .. dus roep maar wie er ook een gaat bestellen. wat gebruiken jullie trouwens voor verzend methode?
thz
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 22:17 ]
Verwijderd
Heb de mijne vandaag ook ontvangen trouwens (witte 2Gig) en hij werkt super!! Moet alleen wel zeggen dat die gevoeligheid van de slide knop een beetje wennen is... Maar dat is het waard, toch?
hij is inderdaad gevoelig, maar ik moet zeggen dat naarmate ik de speler langer gebruik ik er meer en meer aan gewend raak. Op dit moment vind ik het wel best en hoeft hij van mij niet minder gevoelig.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 23:38:
Zelf heb ik gekozen voor vooruit betalen, heb vertrouwen in MMport en het gaat bij mij altijd prima. Het maakt bij MMport overigens niet uit welke verzendmethode je kiest, de prijzen zijn all inclusive
Heb de mijne vandaag ook ontvangen trouwens (witte 2Gig) en hij werkt super!! Moet alleen wel zeggen dat die gevoeligheid van de slide knop een beetje wennen is... Maar dat is het waard, toch?
Hoe lang die werkt op 1 laadduur weet ik niet. Ben er redelijk veel mee aan het klooien maar dan hangt ie ook weer aan mn comp en wordt die dus weer een beetje opgeladen..... Maar ga hem binnenkort wel ff aanzetten totdat die helemaal leeg is, want dat is beter voor de batterij.
Verwijderd
Ik heb, toen ik hem had opgehaald, gelijk geheel opgehaald. Na die tijd heb ik voor ongeveer 3,5 uur aan video's gekeken, en een uurtje of 6 muziek geluisterd. En de batterij meter op mijn scherm, geef hem net iets over de helft aan. Dus het ziet er goed uit.KuL schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 00:01:
Kan iemand me iets vertellen over ervaringen met de accu? hoe lang gaat 'ie mee per oplaadronde?
EDIT: Oh ja, ik heb hem ook wel even aan de computer gehangen tijdens het er opzetten. Dus echt betrouwbaar zijn mijn cijfers niet.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 02:16 ]
Met dit type batterijen is dat alleen in het begin goed om de batterij op zn volledige capaciteit te laten komen. Daarna kun je hem beter niet helemaal leeg laten gaan, dat is niet goed voor de batterij. Misschien bedoelde je dat niet, maar ik dacht, ik zeg het evenDjWannaB2002 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 00:46:
[...]
hij is inderdaad gevoelig, maar ik moet zeggen dat naarmate ik de speler langer gebruik ik er meer en meer aan gewend raak. Op dit moment vind ik het wel best en hoeft hij van mij niet minder gevoelig.
Hoe lang die werkt op 1 laadduur weet ik niet. Ben er redelijk veel mee aan het klooien maar dan hangt ie ook weer aan mn comp en wordt die dus weer een beetje opgeladen..... Maar ga hem binnenkort wel ff aanzetten totdat die helemaal leeg is, want dat is beter voor de batterij.
Ok, dacht dat voor elke batterij het goed was om hem eerst volledig op te laten en dan weer volledig leeg om het dan weer volledig op te laden, wil je zo de volledige cappaciteit van de batterij hebben.RoD schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 07:13:
[...]
Met dit type batterijen is dat alleen in het begin goed om de batterij op zn volledige capaciteit te laten komen. Daarna kun je hem beter niet helemaal leeg laten gaan, dat is niet goed voor de batterij. Misschien bedoelde je dat niet, maar ik dacht, ik zeg het even
Met deze dus nietDjWannaB2002 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:11:
[...]
Ok, dacht dat voor elke batterij het goed was om hem eerst volledig op te laten en dan weer volledig leeg om het dan weer volledig op te laden, wil je zo de volledige cappaciteit van de batterij hebben.
Volgens mij is het het beste als je je batterijen op 30% lading houdt. Maar dat weet ik niet zeker. Het is wel ergens te vinden op GoT in ieder geval.
Verwijderd
Gisteren heb ik een muziekclip van 74MB geconverteerd en er kwam op magische wijze een filmpje van 1,89 Gigabyte uit! Ook met het geluid op 56KBps blijft het filmpje zo groot. Kan iemand mij zeggen wat ik fout doe? Moet ik de venstertjes in het hoofdscherm zelf aanpassen ofzo?
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Je hebt je video naar RGB geconverteerd, en dat is nogal grootVerwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 16:00:
Nog even een vraag over dat VirtualDub for Miniplayer.
Gisteren heb ik een muziekclip van 74MB geconverteerd en er kwam op magische wijze een filmpje van 1,89 Gigabyte uit! Ook met het geluid op 56KBps blijft het filmpje zo groot. Kan iemand mij zeggen wat ik fout doe? Moet ik de venstertjes in het hoofdscherm zelf aanpassen ofzo?
Waarom plaats je niet eens liev een linkje?RoD schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 20:42:
[...]
Je hebt je video naar RGB geconverteerd, en dat is nogal grootCheck de startpost van het Archos Gmini400 topic eens. Ik heb daar een kleine guide voor VirtualDub geschreven. Het is dan wel voor de Gmini 400 maar de werking van het programma is natuurlijk hetzelfde.
Je bent mn reddende engelRoD schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 12:26:
[...]
Met deze dus niet
Volgens mij is het het beste als je je batterijen op 30% lading houdt. Maar dat weet ik niet zeker. Het is wel ergens te vinden op GoT in ieder geval.

Wat is er mis met de zoek functie?webfreakz.nl schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 21:51:
[...]
Waarom plaats je niet eens liev een linkje?
Voor een korte beschijving hoe je een DVD dus omzet met virtualdub, zodat je hem op een PMD kan afspelen:
Het Archos Gmini 400/402 topic deel 4
[ Voor 19% gewijzigd door niq op 29-06-2006 08:31 . Reden: typos ]
Als dat waar is gaat de "exclusiviteit" er wel afShailesh schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 20:38:
Kan ff goed nieuws melden. Ik hoorde net van een collega bij de MM, dat we de Meizu gaan verkopen. Hij had hem zelfs in zn hand toen hij het vertelde. Geen idee over de verdere details, maar hij komt iig
Waar werk jij dan ?Shailesh schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 20:38:
Kan ff goed nieuws melden. Ik hoorde net van een collega bij de MM, dat we de Meizu gaan verkopen. Hij had hem zelfs in zn hand toen hij het vertelde. Geen idee over de verdere details, maar hij komt iig
en wat gaatie bij jullie kosten??Shailesh schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 20:38:
marco_sire@hotmail.com
MM lijkt me Media Markt
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ach ja, maar dat is met meerdere dingen die goed ontvangen worden. Vanuit de fabriekant gezien is het natuurlijk alleen maar verstandig.HoppyF schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 10:11:
[...]
Als dat waar is gaat de "exclusiviteit" er wel af
Hij wil geen dvd, maar een muziekclip omzetten. Maargoed, inderdaad dat topic dusniQ2001 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 08:30:
[...]
Wat is er mis met de zoek functie?![]()
Voor een korte beschijving hoe je een DVD dus omzet met virtualdub, zodat je hem op een PMD kan afspelen:
Het Archos Gmini 400/402 topic deel 4
Meer winkels die em verkopen = meer prijsconcurrentie. Er zal wel niet veel van de prijs afgaan, maar hij wordt dan in ieder geval niet kunstmatig hoog gehouden. Alleen maar voordelig in ieder geval.HoppyF schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 10:11:
[...]
Als dat waar is gaat de "exclusiviteit" er wel af
Geen idee wat ie gaat kosten, en als het bekend is zal ik het ook nog niet posten
en ja, MM is Media Markt
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Ik heb net een bestelling geplaatst met de kortingscode en ik heb ook de automatische bevestiging ontvangen per email maar daar zit de korting niet bij, 250,- incl. Moet ik nu wachten op een tweede bevestiging of hoe zit dat?
grtn.
Nee hoor dat hoeft niet. Gewoon je geld overmaken met daarbij vermeld je ordernummer en ook daarbij even de kortingscode vermelden en dan gewoon de 217 euro overmaken. Dan komt het goed.boudewein schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 22:40:
He,
Ik heb net een bestelling geplaatst met de kortingscode en ik heb ook de automatische bevestiging ontvangen per email maar daar zit de korting niet bij, 250,- incl. Moet ik nu wachten op een tweede bevestiging of hoe zit dat?
grtn.
- zeer uitgebreid
- geluid meer dan voldoende
- lekker klein
- filmpje ook goed te doen
- helder mooi scherm
ga van het weekend eens wat muziek er op zetten en er iets meer mee spelen
wat ik tot nu toe nog niet fijn vind:
- de touchpad is veel te gevoelig. zou dit op te lossen zijn door een nieuwe firmware of moet je hiermee leren leven?
- ik heb mijn player 2.5 uur opgeladen (gaf na 5 minuten al aan dat hij volledig geladen was...
marco_sire@hotmail.com
Ik heb de mijne ook gister ontvangen en ben het helemaal eens met je plus en minpunten.marco_sire schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 07:30:
ik heb de mijne ook ontvangen en kan nix anders zeggen dan dat het een zeer gelikt product is:
- zeer uitgebreid
- geluid meer dan voldoende
- lekker klein
- filmpje ook goed te doen
- helder mooi scherm
ga van het weekend eens wat muziek er op zetten en er iets meer mee spelen
wat ik tot nu toe nog niet fijn vind:
- de touchpad is veel te gevoelig. zou dit op te lossen zijn door een nieuwe firmware of moet je hiermee leren leven?
- ik heb mijn player 2.5 uur opgeladen (gaf na 5 minuten al aan dat hij volledig geladen was...) en nu geeft de accu na het opstarten aan dat hij al bijna leeg is......
). iemand met dezelfde problemen?
Heb zelf 16 Blocks omgezet en vind het zelf goed genoeg om naar te kijken. Eigenlijk veel beter dan verwacht. De radiofunctie vind ik niet prettig werken, maar in tegenstelling tot sommige anderen heb ik wel goed ontvangst op o.a. slamFM en Radio538 (o.a. in Amsterdam).
Wat jij schrijft over de batterij heb ik ook! Hij heeft direct in het stopcontact gezeten voor 3uur en toen ik thuiskwam stond dat ie was opgeladen. Vervolgens aan de pc gehangen, ging die weer opladen
Die gevoeligheid is echt even wennen. Als je er eenmaal wat meer mee ´gespeeld´ hebt dan zal je zien dat je er snel aan gewend raakt.
Verwijderd
Na een tijdje geeft hij een dun streepje zet je de speler weer uit en aan geeft hij weer aan dat hij vol is.
hahaha over die gevoeligheid: per ongeluk de taal veranderd door die gevoeligheid. had ik opeens een chinese menustructuur. zweten johDjWannaB2002 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 10:45:
Vreemd van die batterij. Heb dat probleem totaal niet gehad. Meteen aan de oplader gehangen en na 2,5 uur was die gewoon vol. En bleef ook vol tijdens het aan zetten. Als je hem even gebruikt hebt en je hangt hem dan weer aan je usb of aan de lader, dan is het logisch dat ie weer oplaad. Maar zou anders mmport er even over mailen.
Die gevoeligheid is echt even wennen. Als je er eenmaal wat meer mee ´gespeeld´ hebt dan zal je zien dat je er snel aan gewend raakt.
marco_sire@hotmail.com
maar na een paar seconden staat hij weer op bijna leeg.......geen idee of je nog lang door kan gaan voordat hij er compleet mee stopt, maar het hoort natuurlijk niet!Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:58:
Ik heb de mijne (Wit 2GB) ook gister ontvangen en het probleem met de batterij heb ik ook.
Na een tijdje geeft hij een dun streepje zet je de speler weer uit en aan geeft hij weer aan dat hij vol is.
[ Voor 3% gewijzigd door marco_sire op 30-06-2006 12:31 ]
marco_sire@hotmail.com
Verwijderd
Ik heb dit probleem gemeld op het meizu forum.
http://www.mmport.nl/meizu/forum/viewtopic.php?t=18
ik heb al antwoord gehad --->Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 12:46:
Ja na een paar seconde tot een minuut staat hij weer bijna leeg.
Ik heb dit probleem gemeld op het meizu forum.
http://www.mmport.nl/meizu/forum/viewtopic.php?t=18
Wat betreft de touchpad vergt dit gewenning van bediening op deze manier. MEIZU is wel bezig om dit variabel te maken in een firmwareupdate echter, door de touchpad minder gevoelig te maken is het bereik kleiner.
U had de MINIplayer al kunnen afkoppelen toen de lader aan gaf dat deze vol was. De MINIplayer heeft namelijk een beveiliging ingebouwd dat deze op een gegeven moment gaat ontladen, dit ter bescherming van de batterij. Verder is het zo dat Lithium batterijen pas na verloop van tijd een volledige capaciteit bereiken, niet direct de eerste maal van gebruik. Als u constateert na een aantal keer gebruik dat de batterijduur niet voldoende is (15 uur voor MP3 afspelen moet wel haalbaar zijn), dan pas kunnen we concluderen of de accu niet goed is.
marco_sire@hotmail.com
Verwijderd
Maar van die filmpjes lukt me nog steeds niet

klinkt dit als de waarheid??marco_sire schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 13:03:
[...]
U had de MINIplayer al kunnen afkoppelen toen de lader aan gaf dat deze vol was. De MINIplayer heeft namelijk een beveiliging ingebouwd dat deze op een gegeven moment gaat ontladen, dit ter bescherming van de batterij .
marco_sire@hotmail.com
Wellicht de verkeerde versie van de codec? Dat wil soms ook wel eens voor problemen zorgen.Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 14:20:
Over die gevoeligheid; ik weet niet of jullie het al ondekt hadden maar je kan ook 'tappen' op de slide toets. Zo kan je eenvoudig 1 stapje omhoog of omlaag en in het midden tappen is hetzelfde als de enter toets. Het zou kunnen zijn dat je als je je vinger optilt ongewild nog tapt. Ben er in ieder geval al aan gewend geraakt, werkt prima![]()
Maar van die filmpjes lukt me nog steeds nietIk heb die guide even bekeken in het Gmini400 topic en wat geprobeerd, maar toen ik het filmpje had omgezet zag ik op m'n mp alleen maar het eerste frame en daarna ging die meteen naar het menu. Iemand een idee wat ik fout deed? Gecodeerd met Xvid codec en mp3 geluid.
Volgens mij kan dat wel kloppen. Dat stukje van ontladen vind ik een beetje vaag. Volgens mij kan hij inderdaad na een tijdje ontladen, maar dat gebeurd niet als je hem er bijvoorbeeld een nachtje aan laat hangen. Dit type batterijen heeft wel een overspanningsbeveiliging ja.
Zorg gewoon eens dat je hem helemaal oplaadt en hem er niet te lang aan laat hangen. Als hij dan nog raar doet dan is de batterij gewoon stuk.
Ik heb er een cd in WMA opgezet (geript door Windows MCE), de tags staan gewoon goed, ook de tracknummer is ingevuld. Bestandsnaam is tracknummer. titel. Maar de player speelt de muziek gewoon alfabetisch op basis van de titel van het nummer. Is hier nog iets aan te doen? Werkt dit beter bij MP3?
In those days spirits were brave, the stakes were high, men were REAL men, women were REAL women, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL small furry creatures from Alpha Centauri.
Zaphod in The Hitchhikers Guide To The Galaxy
Idd een beveiliging zit er op. Probeer anders ook een de firmware te updaten. Weet dat in de oude firmware de batterij indicator niet juist was. Misschien dat jullie bij toeval een toestel hebben met oudere firmware??? Het is altijd het proberen waard nietwaar.
De firmware kan je hier downloaden.
Alle europese Meizu M6's zijn voorzien van T1006 Firmware. Dus upgraden heeft geen zin!DjWannaB2002 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 17:30:
[...]
Idd een beveiliging zit er op. Probeer anders ook een de firmware te updaten. Weet dat in de oude firmware de batterij indicator niet juist was. Misschien dat jullie bij toeval een toestel hebben met oudere firmware??? Het is altijd het proberen waard nietwaar.
De firmware kan je hier downloaden.
Dit is een beetje voorbarige conclusie. Beetje overtrokken, want er is immers niemand die aangeeft dat daadwerkelijke speelduur korter is dan 15 uur. Ik heb hem vandaag van 9 tot 1630 gebruikt, continu dus ook als ik niet aan het luisteren was en ik ga morgen weer verder, maar voor zover ik weet is ie nog niet leeg (ook al geeft ie dat natuurlijk wel aan),marco_sire schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 13:03:
[...]
ik heb al antwoord gehad --->
Wat betreft de touchpad vergt dit gewenning van bediening op deze manier. MEIZU is wel bezig om dit variabel te maken in een firmwareupdate echter, door de touchpad minder gevoelig te maken is het bereik kleiner.
U had de MINIplayer al kunnen afkoppelen toen de lader aan gaf dat deze vol was. De MINIplayer heeft namelijk een beveiliging ingebouwd dat deze op een gegeven moment gaat ontladen, dit ter bescherming van de batterij. Verder is het zo dat Lithium batterijen pas na verloop van tijd een volledige capaciteit bereiken, niet direct de eerste maal van gebruik. Als u constateert na een aantal keer gebruik dat de batterijduur niet voldoende is (15 uur voor MP3 afspelen moet wel haalbaar zijn), dan pas kunnen we concluderen of de accu niet goed is.
In andere woorden, wellicht kan er op het MMPORT forum een post worden gedaan met het verzoek of vraag naar wanneer de firmware update verwacht word en wie deze uitvoerd
Weet ik, maar dan lees je ook niet goed wat ik zeg. Ik had neergezet, dat het heel misschien mogelijk was dat er bij toeval oude firmware op staat. Tja je moet toch alles proberen nietwaar. En misschien door de firmware opnieuw te installeren dat het probleem opgelost is. Het is en blijft een soort van klein computertjeTermi schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 17:49:
[...]
Alle europese Meizu M6's zijn voorzien van T1006 Firmware. Dus upgraden heeft geen zin!
[ Voor 90% gewijzigd door DeeD2k2 op 01-07-2006 15:05 ]
Verwijderd
goed tevreden over de speler.
De fm ontvangst val mij mee. Echter nog niet op veel plaatsen getest. In ieder geval wel in huis.
--> geen ijzer in plafond en muren. Tuurlijk is het niet perfect, maar
om bv. af en toe het nieuws op te volgen kan prima. Ook het gebruik van de browser is super, omdat
niet al mijn muziek een tag bezitten.
De touchpad is inderdaad wat gevoelig. Vreemd is dat er bij
het afspelen van een filmpje het volume omhoog en omlaag moet dmv te klikken. Misschien zouden
ze dit bij de muziek ook als een optie kunnen maken. Als je nu muziek afspeelt fade het schermpje
uit naar een minder intense uitstraling van het scherm. Dit kun je instellen om batterij te besparen.
Wil je weer een helder scherm dan moet je het touchpad aanraken. Vaak verandert dan ook het volume.
Ook door de menu's heenbladeren had wat mij betreft wat makkelijker gemogen. Als ik bv. in het menu
van de geluidsinstellingen (equalizer ed. ) zit en weer terug wil naar mijn muziek scherm, moet je
een paar keer op de menu knop drukken.
Ook onlogisch: tijdens het afspelen kun je het volume omhoog doen door om hoog te scrollen. Wil
je echter vooruitspoelen dmv touchpad (2x enter) dan moet je omlaag scrollen.
De bijgeleverde koptelefoon doet het prima voor mijn doen. Ik had nog een oude sony koptelefoon liggen.
Type: MDR-E808. Deze is al wel ingespeeld, voor zover dat uitmaakt. Hier komt een helderder geluid uit en krijg je het idee dat bij de bijgeleverde koptelefoon
de bastoon ietwat overheerst, waardoor bv. piano's en acoustische gitaren ondergesneeuwd raken.
Pluspunt van de bijgeleverde koptelefoon is de kleine connector die in het verlengde van het draad doorgaat en
niet een bocht maakt, zoals mijn mdr-e808.
Om de speler mee te nemen tijdens wandelen heb ik geprobeerd hem onder een zweetbandje te doen.
Op het draad van de koptelefoon zit een kledingklemmer. Als je dan het draad achter je hoofd langs
in de oren doet en de klem op de achterkant van je bovenarm vastmaakt, zit het geheel prima zonder
er last van te hebben.
Als iemand nog van plan is om de speler aan te schaffen zou die dan in het opmerkingenveld mijn ordernummer en factuurnummer in willen vullen. Dan krijg ik nog geld terug van de leverancier.
Als de speler goed is, hoef je toch geen geld terug van de leverancier?

[ Voor 4% gewijzigd door DeeD2k2 op 01-07-2006 18:56 ]
Was nou niet één van mijn favo activiteiten.
Zie bovenaan deze foto als voorbeeld ?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Ik denk het niet. Je kunt echter wel de subtitles gewoon in de .avi files "branden"Yohan schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 19:34:
Interessant apparaatje! Worden subtitles bij avi-files al ondersteund in de huidige firmware?
mee eens, probleem is alleen dat je nooit weet wanneer die bijna leeg is en je em dus moet opladen. als je dan 18 uur in een vliegtuig zit en hij is na 2 minuten leeg, dan baal je.Dethroned schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 03:49:
[...]
Dit is een beetje voorbarige conclusie. Beetje overtrokken, want er is immers niemand die aangeeft dat daadwerkelijke speelduur korter is dan 15 uur. Ik heb hem vandaag van 9 tot 1630 gebruikt, continu dus ook als ik niet aan het luisteren was en ik ga morgen weer verder, maar voor zover ik weet is ie nog niet leeg (ook al geeft ie dat natuurlijk wel aan),
In andere woorden, wellicht kan er op het MMPORT forum een post worden gedaan met het verzoek of vraag naar wanneer de firmware update verwacht word en wie deze uitvoerd
verder is het ook irritant dat je nooit weet wanneer je je player uit de lader moet halen
marco_sire@hotmail.com
nog niet geprobeerd maar misschien een ideetje: duw een klein touwtje er doorheen en verbind die aan de 'armband'. zo kan je de lus van de armband er wel doorheen trekken.Dethroned schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 16:51:
Heeft iemand al het meegeleverde bandje van de speler eraan gekregen ?
Was nou niet één van mijn favo activiteiten.
Zie bovenaan deze foto als voorbeeld ?
marco_sire@hotmail.com
antwoord op mijn batterijprobleem op de amerikaanse site:
2 'bugs'(?):
- the touchpad is too sensitive. can this be solved by means of a firmware-upgrade of should I live with this disadvantage?
- I charged my M6 with the travel charger. after 10 minutes it showed: fully charged, but I let it charge for 2.5 hours (like in the manual). After I started it for the first time, the indicator showed: almost empty, but I can still use it. Is the icon shown incorrect, or is it not charged correctly?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
These are both minor bugs in the firmware and I've brought them to Meizu's attention. The rep stated that they were aware of them and would fix them both.
Your battery is fully charged it just won't always show full. As for the touchpad, it is something you'll have to live with until the bug fix is released.
marco_sire@hotmail.com
een leuk filmpje:
http://www.yousendit.com/...oad&ufid=BA09CC222191883E
marco_sire@hotmail.com
ik ben aan een nieuwe player toe maar ik kom er maar niet uit
M6 4g
Zen V 4g
Zen Vision M 30g
Ik vraag mij af hoe geil filmpje kijken op de M6 is. ik doe dat normaal op men psp maar die heeft men vriendin gestolen
Moet wel een verdomd klein touwtje worden dan hoormarco_sire schreef op maandag 03 juli 2006 @ 07:41:
[...]
nog niet geprobeerd maar misschien een ideetje: duw een klein touwtje er doorheen en verbind die aan de 'armband'. zo kan je de lus van de armband er wel doorheen trekken.
dus nu heb je een polsbandje er aanDethroned schreef op maandag 03 juli 2006 @ 12:10:
[...]
Moet wel een verdomd klein touwtje worden dan hoor. En het is me wel gelukt, maar dan met een ijzerdraadje
jij had toch ook dat 'batterij-probleem'?? heb je gelezen dat dat met een firmware-update op te lossen is.
marco_sire@hotmail.com
Er staan een paar ervaringen in dit topic, lees eens terug. Het was niet overweldigend.dafz0r schreef op maandag 03 juli 2006 @ 09:09:
ik ben ook al wakker maar net wat teveel problemen in productie
ik ben aan een nieuwe player toe maar ik kom er maar niet uit
M6 4g
Zen V 4g
Zen Vision M 30g
Ik vraag mij af hoe geil filmpje kijken op de M6 is. ik doe dat normaal op men psp maar die heeft men vriendin gestolen
Dit topic is gesloten.