KPN heeft een nieuwe dienst 'back-up online' : http://www.kpn.com/.
Is dit gewoon een tooltje waarmee je makkelijk je files kan uploaden naar een FTP. En dat je dit automatisch kan instelen ofzo?
Want ik zie mij niet bepaald elke avond 5 gB uploaden met 1mbit up. En dit zou betekennen dat als mensen hier goed van gebruik willen maken dat ze hun computer snachts aan moeten laten staan.
Zit er een vorm van synchronisatie in?
In andere woorden, hoe werkt dit en werkt het goed?
Mijn vraag aan jullie of iemand dit al heeft en wat de ervaringen hier van zijn? En voornamelijk hoe dit precies in zijn werk gaat.Veiligheid
Nooit meer dataverlies als gevolg van calamiteiten of diefstal. Bestanden worden veilig opgeslagen bij KPN.
Altijd toegang
Overal in de wereld toegang tot uw opgeslagen bestanden.
Gemak
Back-ups worden automatisch gemaakt op het door u gekozen tijdstip. Met één druk op de knop worden de bestanden teruggezet.
Is dit gewoon een tooltje waarmee je makkelijk je files kan uploaden naar een FTP. En dat je dit automatisch kan instelen ofzo?
Want ik zie mij niet bepaald elke avond 5 gB uploaden met 1mbit up. En dit zou betekennen dat als mensen hier goed van gebruik willen maken dat ze hun computer snachts aan moeten laten staan.
Zit er een vorm van synchronisatie in?
In andere woorden, hoe werkt dit en werkt het goed?
67890