Ik heb nu op een aparte harde schijf Windows Vista erop staan (de 32-bit versie maar, ik wilde nog ff kijken hoe games erop draaiden zonder dat ik deze moet gaan emuleren ed), alleen heb ik een probleempje en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen ermee:
Elke keer wanneer ik Windows Vista opstart bevriest hij na +-3 minuten, als in gewoon "freeze".
Muis cursor kan niet worden bewogen en lichtjes v.h. toetsenbord lichten niet op wanneer de numlock/capslock wordt ingedrukt.
Echter, wanneer ik Windows Vista in safe-mode opstart lijk ik dit probleem niet te hebben. Geluidskaart is uitgeschakeld in de device manager omdat Vista de helft van de kaart niet detecteerd (game poort, firewire poort, etc) en er nog geen degelijke drivers beschikbaar zijn voor de Beta 2 versie (Beta 1 drivers werken niet goed).
De andere hardware werkt wel goed (Vista heeft er zelf gewoon drivers voor geinstalleerd), videokaart is goed geinstalleerd d.m.v. officiele Ati Beta2 drivers.
Also, wanneer ik Windows in Safe mode met Netwerkmogelijkheden opstart heb ik dit probleem weer wél.
Hulp wordt zeer op prijs gesteld

Alhoewel ik niet langer dan 3 minuten (zie bovenstaand probleem) kan "spelen" met deze Windows, kan ik je wel vertellen dat het voor de thuisgebruiker een erg lekker OS is. Het nieuwe start menu (alhoewel ik niet zeker weet of ik dat grote menu zo laat, misschien schakel ik gewoon terug naar de classic versie) is heel makkelijk in gebruik. In plaats van een menu wat steeds uitschuift (expand) heb je nu een verkenner-achtige interface. Dus in plaats van horizontaal browsen, verticaal. Veel handiger imho
Meer kan ik er niet over vertellen.. Eerst maar langer dan 180 seconden kunnen draaien
By the way: Is het iemand al gelukt om die vensters schuin te krijgen? Net zoals in die screens
Zo dus:

Vergeet niet die nieuwe vette DX9 screensavers
[
Voor 43% gewijzigd door
Verwijderd op 26-05-2006 21:57
]