TeamSpeak hosten wil ik best doen, maar wil eerst wat mee populariteit hebben op de huidige TS-server. Zoals de mensen die regelmatig / altijd aanwezig zijn hebben gemerkt is het gewoon zeer handig tijdens party's, zodat je niet meer hoeft te tikken terwijl je word aangevallen. Ookal heb je geen microfoon kom gewoon gezellig teamspeak, dan snap je sommige opmerkingen iig die soms vallen ^^Kaytjuh schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 14:58:
Ej phan en je Signature dan, ik vond hem net zo mooi![]()
@Local ga jij nog eigen TS hosten op je server? Lijkt me iig cool
dat heb ik niet gezegd en zo kinderlijk ben ik niet dat ik niet meer met iemand praat als ie naar pRose gaat. maar vind t gewoon gezelliger als men waar ik mee omga in-game hier blijft. maar dat is hun beslissing.SinergyX schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 14:36:
Zo help je wel de GoT-community naar z'n grootje. "kom hierheen, hier heb je vriendjes", "ga je daar heen praat ik niet meer met je", "waahaha ga jij beetje alleen daarheen?". Wat maakt het allemaal uit? Al waren er 12 Rose-servers en iedereen zit ergens anders, kan je toch nog gewoon het 'algemene Rose online' topic aanhouden?
Verwijderd
Gaat nog wel lang duren he dat Prose 
Beetje jammer, meschien nog maar wat lvllen met me knightje dan maar.
Effe lvltje 130 halen of zo.

@ bovenbuurman
Tot vanavond dan ^^
Tot vanavond dan ^^
ik besluit mschien maar in na te blijven. ik weet ik ben wisselvalligVerwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 15:50:
Gaat nog wel lang duren he dat Prose
maar goed ik party graag met je en je bent een toffe peer! (nee geen appel)
Ach, één weekje extra maakt me niet uit. De zomer komt eraan, dus echt veel verveling zal er niet zijn. Ik heb echt wel weer zin om te beginnen, al wordt het na de vakantie zolang het maar doorgaat
Mischien dat ik me ook nog even laat horen op teamspeak. Tot vanavond dan
Mischien dat ik me ook nog even laat horen op teamspeak. Tot vanavond dan
edit:
Ph4nt0m + na community, jammer als jullie zouden blijven, maar niets aan te doen
Ph4nt0m + na community, jammer als jullie zouden blijven, maar niets aan te doen
[ Voor 19% gewijzigd door Rooster op 10-05-2006 20:40 ]
Verwijderd
Slijmbal.ph4nt0m schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 15:56:
[...]
ik besluit mschien maar in na te blijven. ik weet ik ben wisselvalligmja ik vraag me af wat jij t liefste wil doen
jij ben iig de doorslag gevende factor voor mij xD (bah wat klinkt dat nichterig)
maar goed ik party graag met je en je bent een toffe peer! (nee geen appel)
Maar eens part doen he vanaaf ^^, ax3 zal ook wel blijven ga ik van uit als jij en ik blijven met wat andere mensen, maar ag we zien wel
hihi xDVerwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 16:06:
[...]
Slijmbal.
Maar eens part doen he vanaaf ^^, ax3 zal ook wel blijven ga ik van uit als jij en ik blijven met wat andere mensen, maar ag we zien wel
ik moe eerst ffkes werken van 6 tot 9 dan ben ik rond 10 thuis dan kom ik gelijk en dan ga ik lekker met je mee feesten! en dna halen we de rest ook erbij xD en dan maken we er een fuif van
o nog 1 ding betreft jou character
Verwijderd
das geen probleemph4nt0m schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 16:09:
[...]
hihi xD
ik moe eerst ffkes werken van 6 tot 9 dan ben ik rond 10 thuis dan kom ik gelijk en dan ga ik lekker met je mee feesten! en dna halen we de rest ook erbij xD en dan maken we er een fuif van
o nog 1 ding betreft jou characterje eq tab zit vol
kheb iets teveel troep gevangen bij moonchilds xD
Nu ik toch weer door ga, ga ik maar was aan me EQ doen. Een (6) mace kopen en zo. Heb toch geld over. wat armor (6) (7) vinden ook maar denk ^^
dan zie ik graag de fancy tegemoetVerwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 16:16:
[...]
das geen probleemnooit EQ te veel toch ^^ en had er zoizo te veel zooi in.
Nu ik toch weer door ga, ga ik maar was aan me EQ doen. Een (6) mace kopen en zo. Heb toch geld over. wat armor (6) (7) vinden ook maar denk ^^
oja nog iets.
die rushon die wel eens jou kamer gestolen heeft in tmpl een keertje heb ik laatst terug gepakt met amando en nog 2 anderen
toen hebben we em weggejaagd van moonchild spot xD
[ Voor 21% gewijzigd door ph4nt0m op 10-05-2006 16:30 ]
Verwijderd
stelletje jojo's hier vorige week ging nog iedereen prose haha en nu de helft weer niet
ag ik ga op zeker heel narose heeft een hekel aan me
ag ik ga op zeker heel narose heeft een hekel aan me
Verwijderd
Ehm Sry ph4 maar word vanavond waarscheinijk laat voor ik online ben,ph4nt0m schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 16:28:
[...]
dan zie ik graag de fancy tegemoet
oja nog iets.
die rushon die wel eens jou kamer gestolen heeft in tmpl een keertje heb ik laatst terug gepakt met amando en nog 2 anderen
toen hebben we em weggejaagd van moonchild spot xD
Moet naar verjaardag toe

Word dus denk na 11en, maar kom dan nog wel effe online, morgen zoizo meer tijd maar dan server onderhoud he

Ps die Rushon hadden we toch al alle hoeken van DOD laten zien, en heb hem ook al aantal keer CF uit gejaagt hoor ^^
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2006 16:51 ]
dat maakt nie uitVerwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 16:50:
[...]
Ehm Sry ph4 maar word vanavond waarscheinijk laat voor ik online ben,
Moet naar verjaardag toevergeten.....
Word dus denk na 11en, maar kom dan nog wel effe online, morgen zoizo meer tijd maar dan server onderhoud heen over dag is het werk werk werk tuurlijk ^^
Ps die Rushon hadden we toch al alle hoeken van DOD laten zien, en heb hem ook al aantal keer CF uit gejaagt hoor ^^
ja hij zei ook dat ie nooooooit meer zou ks-en whahahaa
Nou ik zie het allemaal nog wel zowiezo erg weinig tijd en zin tegenwoordig in rose ff. En wat boeit die ene week nou. Enigste plekken met me mage zijn moonchilds/t2 dat vind ik dus werkelijk waar eigenlijk hellemaal niks de beste spots zijn echt altijd bezet en afgezien van moonchilds en die grote room in t2 zijn alle spawns veel te traag sta meer te wachten dan te knokken daar is ook niks an. En meer lui weg te jagen je kent het wel xD.
Voor nu nijg ik nog wel naar prose. In t2 zie je btw vaak vaage lui die zichzelf echt 100x dood laten gaan en dan weer gaan knokken, echt weirdos dat zijn vooral die gekke 110+ mages met lvl 65-85 eq. Aka buendk dearnogwat enzo. Mocht je niks meer te doen hebben op je polaris chars kan je altijd nog wat aanklooien op de tala server natuurlijk.
Voor nu nijg ik nog wel naar prose. In t2 zie je btw vaak vaage lui die zichzelf echt 100x dood laten gaan en dan weer gaan knokken, echt weirdos dat zijn vooral die gekke 110+ mages met lvl 65-85 eq. Aka buendk dearnogwat enzo. Mocht je niks meer te doen hebben op je polaris chars kan je altijd nog wat aanklooien op de tala server natuurlijk.
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
w00h00 95 geworden gisteravond
Tnx aan Ph4nt0m die mij ff apart nam
voor een exp boost .
Verder ook de rest van de party bedankt.
Later mocht ik vleugeltjes lenen van ph4n voor een fotosessie ^^
* Local Host sprint terug naar zijn gebak
Tnx aan Ph4nt0m die mij ff apart nam
Heb je een mooi plaatje voor ons dan?Local Host schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 09:28:
Tnx aan Ph4nt0m die mij ff apart namvoor een exp boost .
En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je verjaardag
[ Voor 9% gewijzigd door Amafi op 11-05-2006 10:19 ]
nogmaals gefeliciteerdLocal Host schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 09:28:
Verwijderd
Gefeliciteerd Local!Local Host schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 09:28:
Verwijderd
http://www.ramon.justgotowned.com/ <--dikke lol kan je met alle name doen dus ook : http://www.klaas.justgotowned.com/
Nou na heel wat pogingen eindelijk toch voor elkaar gekregen:

Local gz nog
.
Local gz nog
[ Voor 8% gewijzigd door William/Ax3 op 11-05-2006 16:54 ]
Mooie staff 
Hopelijk zijn de 6th refines in Prose ook beetje betaalbaar, Mika heeft een AP10 Grand Holy klaar staan
Hopelijk zijn de 6th refines in Prose ook beetje betaalbaar, Mika heeft een AP10 Grand Holy klaar staan
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
zelfde als narose, komt door dodSinergyX schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 12:16:
Mooie staff
@ local, 2x GEFELICITEERD en waar blijft je foto nou
Monnik
ik heb begrepen dat je al je raider gear verpatst omdat je gaat stoppen met rose.
maar mijn vraag is:
waarom geef je niet je spullen weg aan de mensen die t kunnen gebruiken?
ik heb begrepen dat je al je raider gear verpatst omdat je gaat stoppen met rose.
maar mijn vraag is:
Verwijderd
Ik bedoel hiermee dat je niet kunt uit gaan dat erose precies hetzelfde sfeertje krijgt zoals te voren.luckyjan schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 12:48:
[...]
?? Erose komt wel terug zoals het was op 22 juni. Als het goed is krijgen we reruns van alle events die we gemist hebben + prose eigen events (wacky races, big bosses). Daarna meteen evolution en eldeon dus ik snap niet helemaal wat je bedoelt?
Maargoed ik kan het mis hebben we zien wel.
Verwijderd
monnik HAD gister al zijn items op het sell forum gezet maar toen ik zei dat jij Ph4nt0m terug zou keren heeft hij gelijk op het forum gezet dat alles verkocht is dus monnik is weer terugph4nt0m schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 12:56:
Monnik
maar mijn vraag is:
ok lolVerwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 13:23:
[...]
monnik HAD gister al zijn items op het sell forum gezet maar toen ik zei dat jij Ph4nt0m terug zou keren heeft hij gelijk op het forum gezet dat alles verkocht is dus monnik is weer terug![]()
vaagheid haha
Nope dat klopt maar dat wisten we vorige week ookVerwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 13:06:
[...]
Ik bedoel hiermee dat je niet kunt uit gaan dat erose precies hetzelfde sfeertje krijgt zoals te voren.
Maargoed ik kan het mis hebben we zien wel.
Beter laat dan nooit, nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag en 95 Dennnis
wat denk je dat ik net te horen kreeg van een gast 
dat er Grand Brilliant dual wield (9) ingame waren XD
Tacticalgrace en Jokerthegreat "hadden" er 1
ze deden 6k dmg zonder skills.
gewoon door simpel te slaan :\
ze zijn vervolgens ook gebanned omdat ze t op een niet "legale" wijze hebben bemachtigd
zo zie je maar GM's doen toch iets ^^
Tacticalgrace en Jokerthegreat "hadden" er 1
ze zijn vervolgens ook gebanned omdat ze t op een niet "legale" wijze hebben bemachtigd
dank dank allemaal
En dan nog steeds beweren dat raider niet overpowered is? xD.ph4nt0m schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 17:28:
wat denk je dat ik net te horen kreeg van een gast
Tacticalgrace en Jokerthegreat "hadden" er 1ze deden 6k dmg zonder skills.
Hoe komt het dat je 400hp hebt?Haan schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 19:14:
Hoezo lvl 200 het hoogst in sandbox![]()
[afbeelding]
Het wil alleen nog niet lukken om ook de normale skills te kunnen doen daar. Zou wel eens een permafrost willen doen
en gefeliciteerd l0c4l![]()
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
[/quote]
Kuch tsearch? kuch kuch.
ligt het aan mij of heeft Haan een beetje last van cellulitis bij de beentjes van zijn char?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nee dat komt door de low quality jpgSinergyX schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 19:51:
ligt het aan mij of heeft Haan een beetje last van cellulitis bij de beentjes van zijn char?
Die 400hp is beetje vreemd ja, eerst had ik 17k ..
[ Voor 10% gewijzigd door Haan op 11-05-2006 19:55 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Verwijderd
dat heb je a leerder gevraagd en had ik op gerageerd, wel beejte bijhouden met lezen als je op een forum post. ik zie je vaak zelfde dingen vragenFaab007 schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 19:48:
Kan iemand mij nou uitleggen wat die sandbox is?
@Faab007 , sendbox is een soort live chat room waar je met een rose char naar keuze met alle eq naar keuze die ooit in een rose is gebruikt rond kan lopen
http://rose-sandbox.servegame.org/
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2006 20:36 ]
Haan, jij moet je char echt wat meer aandacht gaan geven manHaan schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 19:54:
Die 400hp is beetje vreemd ja, eerst had ik 17k ..

Btw: als je echt 250 bent, kan je vast hooguit morgen een pic van kippetje met lvl 130 cg laten zien
Verwijderd
Vond wat leuke screens van lang geleden 
Ik en babz en het enge paarse ding

Eerste erose artisian

Mooiste wings ooit
(in erose dan)

Eerste erose artisian

Mooiste wings ooit

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2006 21:43 ]
JOEHOE fly waar ben je nou weer ?
ach dan maar alleen
kben op moment opzoek naar een LDK(5) of hoger
ach dan maar alleen
kben op moment opzoek naar een LDK(5) of hoger
Achja die goeie oude tijd
Ik zit ook weer met smacht te wachten tot ik weer met mijn soldier kan rondlopen
Lijkt een eeuwigheid te duren, maargoed de tijd gaat snel vind ik.
En jongens, het XoT-forum is echt té rustig
Ik kijk elke dag (hij staat bij mijn bladwijzers die ik elke dag af ga) maar telkens geen nieuwe posts
Saai hoor
En jongens, het XoT-forum is echt té rustig
Wow, dat moet haast wel de enige ingame zijn. In eRose weet ik van één [4]TopazVerwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 23:09:
Mhhh dit is best mooi was vergeten te posten paar dagen geleden gezien in luna in shopje
[afbeelding]
Maar dan is (als dit legaal verkregen is natuurlijk) het stuk wat ik op eu-rose.com las onzin.
Ik citeer:
De guide is ook maar door een speler gemaakt, maar het staat er toch wel.Gems till grade 3 can be get by doing the Junon's Historian Quest.
grade 4 or higher have to be crafted, but the gem crafting success is very low, and its a skill for only high lvl artisans
+ not all gems are craftable
Only Ruby, Garnet, Topaz & Sapphire are craftable
Ohja das waar ook, tournament
[ Voor 3% gewijzigd door Rooster op 11-05-2006 23:35 ]
t was dat tournament waar jan ook aan mee deed en dit had Robzor gewonnen in die 160+ groepDutch-Hane schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 23:20:
[...]
Wow, dat moet haast wel de enige ingame zijn. In eRose weet ik van één [4]Topaz
Maar dan is (als dit legaal verkregen is natuurlijk) het stuk wat ik op eu-rose.com las onzin.
Ik citeer:
[...]
De guide is ook maar door een speler gemaakt, maar het staat er toch wel.
Mmm krijg ik toch wel weer kriebels als ik dat zie.Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 21:42:
Vond wat leuke screens van lang geleden
[afbeelding]
Eerste erose artisian
[afbeelding]
Mooiste wings ooit(in erose dan)
[afbeelding]
Misschien is er wel eens kansje dat het allemaal sneller gaan dan verwacht met de DB en dat pRose eerder open gaat
laat maar

[ Voor 96% gewijzigd door Haan op 11-05-2006 23:28 ]
Waarschijnlijk niet aangezien de pROSE database eerst naar gravity gaat om daar gemerged te worden met de eROSE database en vervolgens getest. Uiteindelijk gaat er dan een upgrade/import script naar LUG. Gravity kennende zal dat niet sneller gaan dan afgesprokenKaytjuh schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 23:24:
[...]
Mmm krijg ik toch wel weer kriebels als ik dat zie.
Misschien is er wel eens kansje dat het allemaal sneller gaan dan verwacht met de DB en dat pRose eerder open gaat
of ze zijn newbies en kunnen t niet voor elkaar krijgen en zeggen dan gewoon ja t werkte niet (terwijl t mogelijk was)luckyjan schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 08:03:
[...]
Waarschijnlijk niet aangezien de pROSE database eerst naar gravity gaat om daar gemerged te worden met de eROSE database en vervolgens getest. Uiteindelijk gaat er dan een upgrade/import script naar LUG. Gravity kennende zal dat niet sneller gaan dan afgesproken
Sssstttt dit willen mensen helemaal niet wetenph4nt0m schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 08:11:
[...]
of ze zijn newbies en kunnen t niet voor elkaar krijgen en zeggen dan gewoon ja t werkte niet (terwijl t mogelijk was)

* Local Host gaat met hooftpijn naar zijn werk
Jan hou je mond
Betekent dat dan niet voor de filippijnen dat ze min of meer een kleine rollback krijgen? Zo'n database die aan Gravity gegeven wordt is toch een momentopname en niet real-time? Sorry ik ben niet helemaal thuis in de wereld van SQLluckyjan schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 08:03:
[...]
Waarschijnlijk niet aangezien de pROSE database eerst naar gravity gaat om daar gemerged te worden met de eROSE database en vervolgens getest. Uiteindelijk gaat er dan een upgrade/import script naar LUG. Gravity kennende zal dat niet sneller gaan dan afgesproken

@LoCaL. Als je een game kan maken zou een db mergen toch niet zo'n moeite moeten zijn? Of was gravity 'slechts' uitgever?
[ Voor 4% gewijzigd door Rooster op 12-05-2006 08:39 ]
Verwijderd
Ik ga er van uit, dat ze eest testen met de database. Dan (na backup maken) het er live in gaan gooien tijdens de grote serveronderhouds weekelijkse downtijd uurtjes.Dutch-Hane schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 08:38:
[...]
Betekent dat dan niet voor de filippijnen dat ze min of meer een kleine rollback krijgen? Zo'n database die aan Gravity gegeven wordt is toch een momentopname en niet real-time? Sorry ik ben niet helemaal thuis in de wereld van SQL
Verwijderd
Vraag voor raiders: Welke 2nd skills zou ik nemen wanneer ik raider ben ik ben nu 97 en 30% maar ben binnenkort, of dit weekend wel lvl 100 maar wil wel geleik de goeie skills hebben? iemand die mij kan helpen?
@Ph4ntom Ik wil wel me LAK (6) ff terug als ik 100 ben miss heb ik n ie genoeg dex voor me LDK als ik nie genoeg heb dan leen je me ldk maar voor die tijdt.
Als iemand nog een Jaguar chest ziet met ap of dex zeg ff graag alvast ebdankt^^.
Vanavond ben ik weer online moet vandaag werken. iemand vanavond slamfm/ts party?
@Ph4ntom Ik wil wel me LAK (6) ff terug als ik 100 ben miss heb ik n ie genoeg dex voor me LDK als ik nie genoeg heb dan leen je me ldk maar voor die tijdt.
Als iemand nog een Jaguar chest ziet met ap of dex zeg ff graag alvast ebdankt^^.
Vanavond ben ik weer online moet vandaag werken. iemand vanavond slamfm/ts party?
Zo ver ik dat altijd snapte was dat inderdaad zo en was triggersoft de echte ontwikkelaar ofzo.Dutch-Hane schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 08:38:
[...]
@LoCaL. Als je een game kan maken zou een db mergen toch niet zo'n moeite moeten zijn? Of was gravity 'slechts' uitgever?
@Fly zin om morgen is wat moonchilds te rammen? Mag jij ze eruit meppen en tanken daarna is kwestie van flow/tempest en paar van jouw aoe's en klaar
Pfftt wou ook ff uurtje spelen om de paar min dc
[ Voor 32% gewijzigd door William/Ax3 op 12-05-2006 10:33 ]
Idd lijkt me ook dat ze eerst testen hoe en wat met sql en dan een script bouwen waarmee lug de erose database met een druk op de knop kan laten mergen met de prose database.Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 08:59:
[...]
Ik ga er van uit, dat ze eest testen met de database. Dan (na backup maken) het er live in gaan gooien tijdens de grote serveronderhouds weekelijkse downtijd uurtjes.
Verwijderd
Sure thingWilliam/Ax3 schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 09:37:
[...]
Zo ver ik dat altijd snapte was dat inderdaad zo en was triggersoft de echte ontwikkelaar ofzo.
@Fly zin om morgen is wat moonchilds te rammen? Mag jij ze eruit meppen en tanken daarna is kwestie van flow/tempest en paar van jouw aoe's en klaar.
PS. Ik heb natuurlijk geen 1 lvl gedaan de laatste 2 weken of zo, dus zullen nog wel paars zijn ^^
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2006 10:38 ]
ghehehe
Hoofdpijn? Teveel gezopen maatje? Doe ik nou nooit
Damn, ziet er mooi uit.
Is het trouwens ook mogelijk je wings te slotten?
Voorzie een mooie dragon wing voor mijn muse met een mooie grade gem erin.
Ik ben ook van de partij xDVerwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 10:12:
[...]
Sure thingKan ik mooi me aoe skills misbruiken
PS. Ik heb natuurlijk geen 1 lvl gedaan de laatste 2 weken of zo, dus zullen nog wel paars zijn ^^
@ sac
kben er vanavond
[ Voor 5% gewijzigd door ph4nt0m op 12-05-2006 14:40 ]
Verwijderd
SORRY het is bmp weet ook niet waarom ik dat toen deed
De eerste screen van mijn champ to be, check die ap woooot

en de eerste screen van de got party, ik zat niet eens in lot toen
, al wel erose btw
we gingen masaal psychoot te lijf denk

en de eerste screen van de got party, ik zat niet eens in lot toen

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2006 15:04 ]
Hehe, dat zijn oude pics alweer.Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 14:57:
SORRY het is bmp weet ook niet waarom ik dat toen deed
[afbeelding]
en de eerste screen van de got party, ik zat niet eens in lot toen, al wel erose btw
[afbeelding]
Zie een bepaald persoon weer lekker moldies tanken
Maar dat waren voor mij wel de top-tijden in eRose, gezellig met zijn alleen lvl 10-45 doen.
De moldies en vooral aqua caps waren in die tijd ook behoorlijk klote.
Refines bestonden toen nog niet, goede eq bestond ook amper, alles wat je vond trok je direct aan.
En we waren vrijwel de hoogste levels ingame.
Snif vroegah
Zo heb ik er ook nog wel 1. Heel veel golems uit gmg geloof ik spawnde hier echt aso veel uit, wat je nu ziet waren ze nog niet allemaal. Lachte me op dat moment echt verrot.

[ Voor 12% gewijzigd door William/Ax3 op 12-05-2006 15:53 ]
Verwijderd
Dat is tijdens de gem quest, moet je heel vlug de golem uitmoorden en dan stoppen deze met spawnen, gebeurd 2x tijdens elke gemqeust time.
Moet je wel heel behendig voor zijn wil je dit voorkomen en is mij maar 1x gelukt samen met 3 andere.
Moet je wel heel behendig voor zijn wil je dit voorkomen en is mij maar 1x gelukt samen met 3 andere.
Verwijderd
Ag zonder de 2047 limiet nu zijn zoveel golum's niet zoon probleem meer, beetje muse heeft ze zo allemaal doodVerwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 15:55:
Dat is tijdens de gem quest, moet je heel vlug de golem uitmoorden en dan stoppen deze met spawnen, gebeurd 2x tijdens elke gemqeust time.
Sorry daar heb ik helemaal overheen gelezen excusesVerwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 20:33:
[...]
dat heb je a leerder gevraagd en had ik op gerageerd, wel beejte bijhouden met lezen als je op een forum post. ik zie je vaak zelfde dingen vragen
[...]
R.O.S.E. <3
Verwijderd
Is die limiet er nu af? BeterVerwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 16:42:
[...]
Ag zonder de 2047 limiet nu zijn zoveel golum's niet zoon probleem meer, beetje muse heeft ze zo allemaal dood
Kostte mij echt veel moeite om die allemaal dood te krijgen

Verwijderd
hmm lijkt of de hackers NArose servers onder hun controlle hebben want je lagged er rond de 5-10 min uit...ik hoop dat ze hier een oplossing voor vinden anders is de keuze NArose Prose snel gemaakt
Verwijderd
Niet zo snel oordelen gek^^ het is nou eenmaal iritant maar wordt cker wel opgelost. wel kut zo, ben ik een keer vrij zit rose te kutten.Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 19:17:
hmm lijkt of de hackers NArose servers onder hun controlle hebben want je lagged er rond de 5-10 min uit...ik hoop dat ze hier een oplossing voor vinden anders is de keuze NArose Prose snel gemaakt
Verwijderd
mjah nu weet je dus waar ik die naam vandaan heb ^^Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 19:29:
[...]
Niet zo snel oordelen gek^^ het is nou eenmaal iritant maar wordt cker wel opgelost. wel kut zo, ben ik een keer vrij zit rose te kutten.
Verwijderd
Het heeft geloof ik niets met hackers van doen.
ik heb ergens gelezen dat het met Gameguard te maken heeft..
Die ontvangt schijnbaar je data niet dus word je eruit geknikkerd
ik heb ergens gelezen dat het met Gameguard te maken heeft..
Die ontvangt schijnbaar je data niet dus word je eruit geknikkerd
In de sandbox is iemand aan het shouten dat ie zuly hacks geeft aan de eerste 5 mensen. "get 5 million zuly each time server disconnects, why you think rose keeps crashing since 3 hours!" 
Update: volgens een paar mensen die de hack probeerden is het niet echt, maar zit er een trojan in, dus bovenstaande bericht is waarschijnlijk niet waar.
ik heb trouwens ontdekt hoe je p2p hair en face kan gebruiken in NaRose

Update: volgens een paar mensen die de hack probeerden is het niet echt, maar zit er een trojan in, dus bovenstaande bericht is waarschijnlijk niet waar.
ik heb trouwens ontdekt hoe je p2p hair en face kan gebruiken in NaRose

[ Voor 24% gewijzigd door Haan op 12-05-2006 19:59 ]
Als ik jou was zou ik 't maar niet proberen, ben je vrij snel gebanned denk ikik heb trouwens ontdekt hoe je p2p hair en face kan gebruiken in NaRose
En ik zal binnenkort ook wel op TS verschijnen, zit normaal met wat vrienden op een server zoals scriptkiddy enzo.. Heb nu bij jullie nogal weinig te zoeken aangezien ik nouwelijks naRose speel.. Maar dat komt wel tegen de tijd dat pRose de deur voor ons opent
ik heb een nieuwe afkick-hobby-tegen-dc's gevonden MTA 
heerlijk met 100 man in San Andreas rondbeuken
zie in dit forum voor MTA topic
ps dit is geen ontmoedigingsbedreiging voor rose , maar elke zoveel minuten een dc word je ook niet vrolijk van .
( jan ik zal je inkoppertje voorzijn -> NEE OOK NIET ALS JE AL HOOFDPIJN HAD )
heerlijk met 100 man in San Andreas rondbeuken
zie in dit forum voor MTA topic
ps dit is geen ontmoedigingsbedreiging voor rose , maar elke zoveel minuten een dc word je ook niet vrolijk van .
( jan ik zal je inkoppertje voorzijn -> NEE OOK NIET ALS JE AL HOOFDPIJN HAD )
Ermm ja die hack is ook op aantal sites verschenen zijn idiooten die dus keylogger erin rammen om accounts leeg te pikken. En inderdaad die face hack was allang bekendHaan schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 19:46:
In de sandbox is iemand aan het shouten dat ie zuly hacks geeft aan de eerste 5 mensen. "get 5 million zuly each time server disconnects, why you think rose keeps crashing since 3 hours!"
ik heb trouwens ontdekt hoe je p2p hair en face kan gebruiken in NaRose![]()
Ben nu beetje met eAthena aan het klooien wel grappig.
sjalalala stomme pauper server
dit poste ik op t forum
t forum zit echt vol daar met arrogante kwal amerikanen xDFIX IT!!! FFS
if u want us eRosers to go away keep going on the dc's
[ Voor 11% gewijzigd door ph4nt0m op 12-05-2006 22:01 ]
Als je hem "zag" is ie ook niet onzichtbaarph4nt0m schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 23:10:
ik zag in TG ook iemand van genocide onzichtbaar
[afbeelding]
ik zag alleen zijn cart
@ fly nu ben ik slapen
20 miljoen dc's
en haha wat een lvl 140 noobs. niet eens partij voor 114 raider
dan heb ik t alleen ff over die champs haha eigenlijk best slappe klasse
(sorry champs van got)
[ Voor 42% gewijzigd door ph4nt0m op 13-05-2006 00:51 ]
Verwijderd
Ik heb even 2 vraagjes.
Als ik wallie cards koop hoe betaal ik dan op de Rose site?
Welke rose is nu de leukste?
danku
Verwijderd
roflph4nt0m schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 00:26:
[...]
dan heb ik t alleen ff over die champs haha eigenlijk best slappe klasse
(sorry champs van got)
lees de startpost voor wat info, maar in feite is narose nu de enige rose die er voor ons is 22 juni komt ongeveer prose voor ons open, vele nl spelers zullen hier heen gaan omdat de host beter schijnt te zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 01:10:
Ik heb even 2 vraagjes.
danku
betalen via wallie kan geloof ik via paybycash optie
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2006 01:32 ]
nou ik weet niet welke build ze gebruiken hij is iig wel pipoVerwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 01:30:
[...]
rofldie hadden vast een naruto champ build dan, veel te veel dex, neej maar zou niet weten hoe champ nu is in pvp zonder dmg cap, ik weet wel dat raider flink wat dmg doet
[...]
lees de startpost voor wat info, maar in feite is narose nu de enige rose die er voor ons is 22 juni komt ongeveer prose voor ons open, vele nl spelers zullen hier heen gaan omdat de host beter schijnt te zijn.
en ik kon gewoon rondjes om hem heen renne:P en toen heb ik em maar gesloopt en hij molde fly wel toen fly afk was. toen hebben we hem 2 uur lang lekker doodgemaakt.
toen kwam ie met ze vriendje. en vielen met ze 2 fly aan:P
toen pakte ik 1 champ en was zo dood en toen de ander
vervolgens kwamen ze weer terug en besloten ze mij te gaan pakken haha. ook weer onbegonnen werk
ik heb cker lol gehad op TG:P
o ja en ik mocht een lvl 150 raider slaan met skills om te kijken of ik em kon raken.
en dan kon ik ook nog dus hij stond wel versteld
Verwijderd
Ok bedanktVerwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 01:30:
lees de startpost voor wat info, maar in feite is narose nu de enige rose die er voor ons is 22 juni komt ongeveer prose voor ons open, vele nl spelers zullen hier heen gaan omdat de host beter schijnt te zijn.
En weer een vraagje...
Hoeveel lvls haal je makkelijk in een week ? (vanaf 0 ^^ )
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2006 10:50 ]
Verwijderd
Ligteraan.. als jij hardcore gamed kan je makkelijk 50+ worden, maar dan is het wel 7 uur opstaan half 3 eraf enz..Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 10:42:
[...]
Ok bedanktIk heb namelijk met de open béta megdaan en ik vond dat zo leuk ^-^ dus ik zit al een hele tijd te wachten tot ik een goede betaaloptie krijg
en dat is er nu
(had nog nooit gelezen dat je met wallie kon betalen)
En weer een vraagje...
Maar als jij gewoon school/werk hebt dan ong 35/36
Je begint vanaf 1 en niet 0 ^^Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 10:42:
[...]
Ok bedanktIk heb namelijk met de open béta megdaan en ik vond dat zo leuk ^-^ dus ik zit al een hele tijd te wachten tot ik een goede betaaloptie krijg
en dat is er nu
(had nog nooit gelezen dat je met wallie kon betalen)
En weer een vraagje...
Jah klopt wel jah heb ook een trail gedaan en met normaal spelen heb ik de 40 gehaald dus moet lukken
De Trail kun je gewoon gratis spelen maar na 7dagen of 35 uur moet je wel betalen. Meer info HierVerwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 11:30:
[...]
moet je voor die trial een credit card hebben?
[ Voor 24% gewijzigd door Kaytjuh op 13-05-2006 11:35 ]
Verwijderd
moet je voor die trial een credit card hebben?Kaytjuh schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 11:26:
[...]
Je begint vanaf 1 en niet 0 ^^![]()
Jah klopt wel jah heb ook een trail gedaan en met normaal spelen heb ik de 40 gehaald dus moet lukken
Verwijderd
Ik heb me acc gereistreerd ! ^-^ ik kom straks dus ook online op naROSEjip_86 schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 12:37:
Nee, gewoon registreren is genoeg.
edit: Ik wil graag Muse worden, maar krijg ik op lvl 10 een stat reset? of moet ik meteen vanalles in INT gooie?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2006 13:09 ]
Je kan eerst tot je muse bent alles op str gooien, dan kill je sneller. Maar of het ook echt nodig is, is de vraag, het gaat namelijk om minuten. Level 10 heb je toch zo gehaald, str of niet (btw atack muse heeft ook ongeveer 2/5 str nodig)
Dit topic is gesloten.