[PC MMORPG] ROSE Online - deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.246 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Dutch-Hane schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 13:22:
Je kan eerst tot je muse bent alles op str gooien, dan kill je sneller. Maar of het ook echt nodig is, is de vraag, het gaat namelijk om minuten. Level 10 heb je toch zo gehaald, str of niet (btw atack muse heeft ook ongeveer 2/5 str nodig) :)
3int 2 str das het beste. De eerste 100 str ofzo brengt ietsje minder ap mee maar daarna is het idd altijd om de 3str is 1 ap.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Ja, dat zeg ik: 3:2 (samen 5) dus 2/5 str ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus bijv: 30 Int -> 20 str
en verder, wat moet ik verder hebben?[ik heb trouwens gemerkt dat je tot lvl 15 je stats kan resetten]
en en en ik heb me 3 wallie kaartjes ^-^ (als ik het nu zou invoeren heb ik die gratis week er dan ook bij?)

Ps: ik heet DarkFlowerNL

[ Voor 120% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2006 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:33
Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 18:15:
en verder, wat moet ik verder hebben?[ik heb trouwens gemerkt dat je tot lvl 15 je stats kan resetten]
en en en ik heb me 3 wallie kaartjes ^-^ (als ik het nu zou invoeren heb ik die gratis week er dan ook bij?)

Je kunt nog niet upgraden, je moet wachten tot je speeltijd (bijna) op is.. Zo'n probleem is dat trouwens niet, is immers zo gedaan.

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 18:15:

Qua stat niks. Skills in begin ap up pasive mana/ice maxen en heal naar 6, daarna perm erbij, dan je mp reductie 2x pasives, en def up pasive opbouwen en dan fire ring nemen ben je voorlopig wel ff zoet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ghehe leuk he als mensen je wat vragen :P komt me bekend voor xD =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:> ik ben nu muse :> lvl 12 ^-^ iemand die misschien een beetje geld kwijt kan aan een arme muse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 22:21:
:> ik ben nu muse :> lvl 12 ^-^ iemand die misschien een beetje geld kwijt kan aan een arme muse?
oei, sommige mensen mogen het doen.. maar doe het eerst zelf. hebben wij ook gedaan ;) als jij een mooie item vind. doe jij hem in je shopje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hé, ik heb het ook gedaan hoor 8) in de open beta van Irose.. maar ik moest nu alleen een muse outfit hebben, en er kwam plots iemand naar me toen '' are you a muse'' ik : Yes '' take this'' en toen krege ik muse outfit + bril + staff ^^ geweldig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SEE!! de NArose communitie is zo slecht nog nie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2006 @ 00:23:
SEE!! de NArose communitie is zo slecht nog nie!!
IDD gekke :) narose is geweldig^^.

Vanmiddag ff wat wicked masks gecraft met me dealer lvl 36 :P 1 met ap 8 1 met strenght 6 1 met defense 7 en wat meer leuke stats maar dit waren toch wel de beste^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2006 @ 00:17:
hé, ik heb het ook gedaan hoor 8) in de open beta van Irose.. maar ik moest nu alleen een muse outfit hebben, en er kwam plots iemand naar me toen '' are you a muse'' ik : Yes '' take this'' en toen krege ik muse outfit + bril + staff ^^ geweldig :P
In Irose, was iedereen al gelijk rijk.
lvl 1 > 5 mill

Maar je hebt je muse kleren al bijelkaar :) jammer dat ik niet meer speel, had nog wel wat spulletjes kunnen weggeven aan jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Laatst online: 16-09 09:56
Nog wat nieuws (helft in filipijns maar is wel duidelijk. de reset gaat over de test server)

1. Is it tru na d new evo system is somewhat a mixture of IROSE n PROSE system?
Like dun sa build ng mga characters and other aspect of the game.

Some say that some skills and builds from iROSE will be back... but nothing is certain until we receive the feature list and detailed guide to the Evolution system.

2. Just to clarify things, ang sirius n polaris overall gagawin nyong evolution system
or will it be like tala wer in PROSE will have an additional server n different client.

Evolution will be applied to Polaris and Sirius immediately when testing in Tala is successful.

3. And las about sa item mall, if i understand correctly the account that has been
topped-up will earn corresponding points on how much they've topped-up and the
points that u earn will be used in buing items on the item mall, ryt?

Absolutely correct.

1)Ano po allowed lvl para makapasok sa eldeon?

Working level is 150. However that might be lowered by Gravity. Give you word when we get Eldeon and Evolution documentation. smile.gif

2)Tungkol sa new skills, may skills na po ba ang mga muse yung baps na nagaadd sa atk power? at may summoning technique na basila?

Same as previous answer... more word to come out when we get documentation.

3)Tungkol ulit sa new skills about soldiers, meron na ba sila yung mga skills for crossbows?

Same as above ^__^

1] dahil lahat mag babago sa roseEVO.. even GUI i guess... kailangan po bang uninstall the old rose client.. kz bago lahat so mins theres a lot of patching to do... will you be giving away new client installers.. or patch lang?

The patch will autoupdate everything in your current client. Yes, CDs will be made available to the public although for a minimal cost. Mura lang yun... the selling of CDs is just intended to defray production costs.

2] i have always in mind na.. wipe out means reset... will it include deleting characters... how bout yung napanalunan ng mga players na premium items?

Total wipe of the test server. However we are working with Gravity our proposal to just have reset all character levels to 1, skills reset to normal Level 1 visitor, total item wipe (storage, inventory, equipped). This will retain all character names. Give you word once this is finalized.

Q: i too ahve questions MR. Prime, panu nman ung prices ng mga items sa ITEM MALL? panu ung purchasing process.. dba ung nkalagay dun is through points??? how can acquire the points??? is it through TOP UP or some other ways?? thnx sa reply mo

Through top up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
luckyjan schreef op zondag 14 mei 2006 @ 09:55:
Nog wat nieuws (helft in filipijns maar is wel duidelijk. de reset gaat over de test server)

Q: i too ahve questions MR. Prime, panu nman ung prices ng mga items sa ITEM MALL? panu ung purchasing process.. dba ung nkalagay dun is through points??? how can acquire the points??? is it through TOP UP or some other ways?? thnx sa reply mo

Through top up.
Is dat dus alléén door je account te verlengen, of vindt hij het vanzelfsprekend dat je zaken direct kan kopen met echt geld? Alleen door top up zou wel mooi zijn, is ook wat minder hebberig van LUG :) Ze verdienen er dan immers niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-08 22:44
Hoi ik leef nog wel, maar kan niet inloggen want moet weer betalen en heb geen walli cards hier liggen :p Morgen zien jullie me dus weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:29
Jaii schreef op zondag 14 mei 2006 @ 10:23:
Hoi ik leef nog wel, maar kan niet inloggen want moet weer betalen en heb geen walli cards hier liggen :p Morgen zien jullie me dus weer
lol ik vroeg me al af waar je was xD

hey wie zie ik daar? :P
jij afk-er

Afbeeldingslocatie: http://img136.imageshack.us/img136/490/screen0113rw.th.jpg

nog bedankt voor de constate buff xD

[ Voor 29% gewijzigd door ph4nt0m op 14-05-2006 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaii schreef op zondag 14 mei 2006 @ 10:23:
Ik heb nog een 5 euro wallie, voeg me toe op msn (bartmacco AT hotmail) dan mag je hem wel kopen voor 4 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij inviten tot de clan ^-^ zou fijn zijn :)
en were een vraagje (ja ik zit vol met vragen ^^) droppen monsters ook maskers enzo, ik zie heel veel mensen vet veel maskers verkopen namelijk O_O

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2006 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2006 @ 14:50:
kan iemand mij inviten tot de clan ^-^ zou fijn zijn :)
en were een vraagje (ja ik zit vol met vragen ^^) droppen monsters ook maskers enzo, ik zie heel veel mensen vet veel maskers verkopen namelijk O_O
Ik denk dat de clan vol zit, als dat niet zo is volgt er vast nog wel een post vandaag die zegt dat je erin mag.

en maskers zijn alleen craftbaar, er zijn er zoveel omdat je er weinig mats voor nodig hebt en ze toch wel heel goed verkopen mocht je er leuke stats opkrijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
En toch dropt er heel af en toe wel eens een masker hoor, ik heb een keer aan Ashura mask als drop gehad. Dat moet haast wel eRose geweest zijn :)

@hieronder, Jaii bevestigt het. Het was alleen dus toch in iRose i.p.v. eRose wat ik dacht. Ik kan het me herinneren als de dag van gisteren, mischien dat ik het daarom dacht :+

[ Voor 39% gewijzigd door Rooster op 14-05-2006 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op zondag 14 mei 2006 @ 15:02:
En toch dropt er heel af en toe wel eens een masker hoor, ik heb een keer aan Ashura mask als drop gehad. Dat moet haast wel eRose geweest zijn :)
lol heb ik serieus nog nooit van gehorod zelfs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Lot zit vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2006 @ 13:31:
[...]

Ik heb nog een 5 euro wallie, voeg me toe op msn (bartmacco AT hotmail) dan mag je hem wel kopen voor 4 euro :)
bedankt voor het aanbod maar ik koop morgen wel even een 10euro kaart, zolang kan ik nog wel wachten :p

Oja en masks dropten in irose nog wel, van grunter captain asura mask :P Maar denk niet dat dat nu nog kan. (narose dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in irose dropten porky's/moldies ook cart gogles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waar die eldeon spin uithangt in sandbox, ik wil hem welles zien

heb ze, de plunders

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/plunder.jpg

je verwacht het niet he

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/tyrant.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/golden.jpg

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2006 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Ik op zoek naar evo, kom een hook tegen. Niets bijzonders, die spot is al tijden bekend, maar wat wel nieuw is, is dat ze een keer niet paars zijn. Op level 131 is een hook (narose, unupdated) rood geworden. Als het niet verandert, belooft het niet veel goeds voor eldeon voor onze high levels :|

Afbeeldingslocatie: http://img223.imageshack.us/img223/8940/hooker9tr.th.png
* Rooster clickable
Ramon: Sorry hoor 't is heel lullig voor em, maar hij kan jou niks kwalijk nemen. Eigen schuld.
Als je hem goed kende was het een ander verhaal, maar er wordt me een partij afgescammed dat 1x mazzel geen kwaad kan :)

[ Voor 24% gewijzigd door Rooster op 14-05-2006 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liep zotraks ik eucar beetje shopjes kijke en zie een crackshot met een d3 dacht al kan ik tog niet betalen , kijk ik naar de prijs is het 1.5mil lol! ikkuh snel kope diegene pissig give it back it was a typing error rofl , kheb nog niet eerder een plaatje gepost kweet niet of ik het goed doe hoor : Afbeeldingslocatie: http://img294.imageshack.us/img294/6458/dsada5pr.th.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag een Blood Mace in Junonpolis gekocht voor 75k. Cheap in ieder geval. Maar wat kan ik er voor vragen. In Junon zie ik ze niet veel. Waarschijnlijk omdat het een level 100 wapen is. Wat kan ik voor dat ding vragen? Is een normale gele zonder stats. Attack power 170. Niet refined

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2006 @ 19:48:
Ik heb vandaag een Blood Mace in Junonpolis gekocht voor 75k. Cheap in ieder geval. Maar wat kan ik er voor vragen. In Junon zie ik ze niet veel. Waarschijnlijk omdat het een level 100 wapen is. Wat kan ik voor dat ding vragen? Is een normale gele zonder stats. Attack power 170. Niet refined
refine hem tot 3 dan gaat tie niet broke. en zet hem dan erop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:58

Haan

dotnetter

Een geel lvl 100 wapen voor 75k zonder extra stats? Ik ben er al een tijdje uit, maar ik geloof niet dat ding meer waard is dan wat de NPC ervoor geeft hoor :/

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op zondag 14 mei 2006 @ 19:58:
Een geel lvl 100 wapen voor 75k zonder extra stats? Ik ben er al een tijdje uit, maar ik geloof niet dat ding meer waard is dan wat de NPC ervoor geeft hoor :/
Mmmzz...nu ik erover nadenk kan je idd gelijk hebben......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2006 @ 20:00:
[...]

Mmmzz...nu ik erover nadenk kan je idd gelijk hebben......
hij heeft gelijk, gele wapens alleen inkopen als ze boven de hoogste blue staan, anders hoef je er echt niet aan te beginnen.

wel zonde van je geld nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mn game time is voorbij , wou nu met wallie betale hoeveel kost dat precies en kan het dan ook zeg maar 1tje van 10 euro en 1tje van 5 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even in Eucar city gekeken, daar worden die Blood Maces niet verkocht. Iemand of er NPC's zijn die m verkopen. Kan me nl.. ook iets herinneren dat het een vrij nieuw wapen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2006 @ 20:50:
Ik heb even in Eucar city gekeken, daar worden die Blood Maces niet verkocht. Iemand of er NPC's zijn die m verkopen. Kan me nl.. ook iets herinneren dat het een vrij nieuw wapen was.
Volgens mij verkoopt geen npc hem. Maar hij zit er dacht ik ook al in van het begin van eRose/naRose. En volgens mij koopt geen enkele knight 100+ een blood mace, omdat er wel genoeg grand blood mace's zijn. Zit dus nix anders op dan hamertje erover en npcen.
@extremepro voor de 100ste keer, geen een rose zit meer in de betafase, je kan narose 7 dagen proberen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2006 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: Welke versie van ROSE is momenteel in beta fase en hoe je dus niet voor te betalen?
Anders ga ik het weer ff spelen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2006 @ 21:03:
Vraagje: Welke versie van ROSE is momenteel in beta fase en hoe je dus niet voor te betalen?
Anders ga ik het weer ff spelen! :P
narose geeft je 7 gratis dagen die is de enige rose waar je heen kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precious1
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-03-2024
en ook voor de 1000ste keer: wallie cards kun je zonder problemen tot 5 stuks combineren (meer kan ook denk ik maar nooit gedaan, standaard staan er 5 invulvelden) om iets mee te betalen (staat ook in topicstart zelfs....om niet te zeggen: UTFS) lol
ps je kan ook met je onlinebankrekening betalen, gaat ook direct (nog sneller als wallie +/- 20 minuten bij mij) als je t via iDeal doet.

ps. is er nog een crafter actief? ik heb wat backshieldjes nodig (lvl 32/42)

[ Voor 10% gewijzigd door precious1 op 14-05-2006 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Nou na veel geheig en gepuff ect toch na eindelijk is beetje moon childs op normaale wijze te kunnen doen in t2 met 2 andere 130+ers toch 1 ori drill gevonden en jaja me eerst hole +d3 gescoord:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~cleme359/hehe.JPG

Edit ben ff doorgslagen aangezien ik toch veel zullies heb/had en volledige mdef setje met d3's gemaakt aantal drills dus gekocht +d3's en ervoor gezorgt dat dat af is. Ga als ik nu speel vooral ff op de dealer verder dus stel voor om die in de clan te doen en me mage er ff uit ofzo. Mage gaat op laag pitje dus omdat er nu niet echt wat meer te bereiken is atm qua skills ect ook niet echt. Hat/gloves/boots ap fancy op 5, ghs op 6 full d3 jewel setje, resulteert in 744 ap. Mis dus alleen holes in fancy en staff maar daar hunten we wel af en toe nog voor met fly/p4 op moonchilds.

dealer is nu 67 heeft alle launchers geel tot lvl 100 op 6 de lvl 100 grand burning ook en full ap lvl 100 setje ligt ook te wachten op hem dus die moet deze maar is aan kunnen doen ;).

[ Voor 66% gewijzigd door William/Ax3 op 15-05-2006 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

William/Ax3 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 00:01:
Nou na veel geheig en gepuff ect toch na eindelijk is beetje moon childs op normaale wijze te kunnen doen in t2 met 2 andere 130+ers toch 1 ori drill gevonden en jaja me eerst hole +d3 gescoord:

[afbeelding]

Edit ben ff doorgslagen aangezien ik toch veel zullies heb/had en volledige mdef setje met d3's gemaakt aantal drills dus gekocht +d3's en ervoor gezorgt dat dat af is. Ga als ik nu speel vooral ff op de dealer verder dus stel voor om die in de clan te doen en me mage er ff uit ofzo. Mage gaat op laag pitje dus omdat er nu niet echt wat meer te bereiken is atm qua skills ect ook niet echt. Hat/gloves/boots ap fancy op 5, ghs op 6 full d3 jewel setje, resulteert in 744 ap. Mis dus alleen holes in fancy en staff maar daar hunten we wel af en toe nog voor met fly/p4 op moonchilds.

dealer is nu 67 heeft alle launchers geel tot lvl 100 op 6 de lvl 100 grand burning ook en full ap lvl 100 setje ligt ook te wachten op hem dus die moet deze maar is aan kunnen doen ;).
doet tie ff he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

William/Ax3 schreef op maandag 15 mei 2006 @ 00:01:

[afbeelding]

Nice ax3 ^^ we gaan wel vanaaf ook effe drilletje zoeken voor mij :P

PS, Nog dank voor de mooie Kurash armor +10 def, is nu (5) weer wat def er bij :)
Zag 4 Kurash helmen paar dagen geleden voor 250K stuk, alle 4 gekocht en mooi 1tje naar (6)
Ph4 had 2 dark blood mace voor 750K gevonden en ja hor ook 1tje naar (6) dus heb eindelijk wat luck met rifinen :P, nu alleen nog sockets
ph4nt0m schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 23:10:
ik zag in TG ook iemand van genocide onzichtbaar

[afbeelding]
Haha Ph4 moet tegenwoordig maar mijn acc, op TG, hij kan het zelf niet winnen hoor ^^
ph4nt0m schreef op zondag 14 mei 2006 @ 11:16:
[...]

lol ik vroeg me al af waar je was xD

hey wie zie ik daar? :P
jij afk-er

[afbeelding]

nog bedankt voor de constate buff xD
Zo mijn char bevoordert tot Buff sletje :P

PS, als je me nou in exp range zet krijg je hoog party lvl en krijg jij door party lvl uiteindelijk even veel exp en geniet ik ook nog eens wat mee :P ^^ zoort huur die je betaalt in EXP om me char te mogen lenen zeg maar ^^

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 08:47:
[...]

Nice ax3 ^^ we gaan wel vanaaf ook effe drilletje zoeken voor mij :P

PS, Nog dank voor de mooie Kurash armor +10 def, is nu (5) weer wat def er bij :)
Zag 4 Kurash helmen paar dagen geleden voor 250K stuk, alle 4 gekocht en mooi 1tje naar (6)
Ph4 had 2 dark blood mace voor 750K gevonden en ja hor ook 1tje naar (6) dus heb eindelijk wat luck met rifinen :P, nu alleen nog sockets

[...]

Haha Ph4 moet tegenwoordig maar mijn acc, op TG, hij kan het zelf niet winnen hoor ^^

[...]

Zo mijn char bevoordert tot Buff sletje :P

PS, als je me nou in exp range zet krijg je hoog party lvl en krijg jij door party lvl uiteindelijk even veel exp en geniet ik ook nog eens wat mee :P ^^ zoort huur die je betaalt in EXP om me char te mogen lenen zeg maar ^^
toen ik met je char op TG zat was mijn acc nog niet verlengd:P

en die exp range ja we konden niet equal share doeN :P je slurpte namelijk aardig wat exp van me weg xD
maar nu kanie op equal dus is t geen probleem meer :)

@ ax3

grats met je setje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op maandag 15 mei 2006 @ 10:45:
[...]

toen ik met je char op TG zat was mijn acc nog niet verlengd:P

en die exp range ja we konden niet equal share doeN :P je slurpte namelijk aardig wat exp van me weg xD
maar nu kanie op equal dus is t geen probleem meer :)
Mooi ga jij effe lvllen, wil effe 130 woorden ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 17-08 22:48
Op het eu-rose forum heeft iemand de 3rd job of eldeon armors even mooi naast elkaar gezet om een beeld te krijgen van hoe de toekomstige dingen er uit gaan zien.
Sommige etc en eq had ik nog niet gezien in de lijstjes die hier weleens gepost zijn.
http://www.eu-rose.com/showthread.php?p=4341#post4341

Moet zeggen dat ik de begin armors er een beetje visitor achtig uit vind zien.
Misschien leuk als eldeon visitor.
Vooral deze plaatjes laten mooi zien hoe alles eruit komt te zien
Afbeeldingslocatie: http://img404.imageshack.us/img404/9816/setsscreenshots0kw.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Amafi op 15-05-2006 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Amafi schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:44:
Op het eu-rose forum heeft iemand de 3rd job of eldeon armors even mooi naast elkaar gezet om een beeld te krijgen van hoe de toekomstige dingen er uit gaan zien.
Sommige etc en eq had ik nog niet gezien in de lijstjes die hier weleens gepost zijn.

[afbeelding]
Woow ziet er echt heel vet uit van niet w8en :9~

@Lucky kunnen we eigelijk nog meer informatie ver8en over pRose voor 22 juni :?

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amafi schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:44:

[afbeelding]
Dit zijn echt wel schattige armors hoor,
Die van soldier vind ik iets minder maar boeie, de meeste zijn echt leuk, en zijn ook echt beetje weer de schattige Rose stijl, kan niet wachten om ze aan te doen ^^^

Wil mijn vliegje wel rond zien lopen in dat laatste dealer pakje

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en nog een x de vraag kan je met wallie ook met 1tje van 10 euro en 1tje van 5euro zeg maar betale ( hoeveel kost het met wallie)<-- laat maar zag het al over heen gelezen sorry

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:57:
[...]

Dit zijn echt wel schattige armors hoor,
Die van soldier vind ik iets minder maar boeie, de meeste zijn echt leuk, en zijn ook echt beetje weer de schattige Rose stijl, kan niet wachten om ze aan te doen ^^^

Wil mijn vliegje wel rond zien lopen in dat laatste dealer pakje
Schattig zijn ze zeker die nieuwe pakjes.
Maar vond de visitor outfit van de evolution er ook al hip uit zien.

En het laatste pakje van die dealer, welk lvl zou die minimaal als lvl req hebben?
lvl 220? (laatste pakje ingame heeft nu toch lvl 120 als req?)

Ook leuk weer een superboss event:
http://roseboards.yehey.c...332240&st=0&#entry1332240

[ Voor 9% gewijzigd door Amafi op 15-05-2006 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Laatst online: 16-09 09:56
Kaytjuh schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:52:
[...]

Woow ziet er echt heel vet uit van niet w8en :9~

@Lucky kunnen we eigelijk nog meer informatie ver8en over pRose voor 22 juni :?
Nah niet veel meer denk ik. Alleen zaken over betalingen, kosten en wat er allemaal gaat gebeuren als we erin komen (welcome party's, rerun van events etc). Verder stond in de originele plannen dat ze ook de bandwitdh zouden verhogen/verbeteren voor europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amafi schreef op maandag 15 mei 2006 @ 13:23:
[...]

Schattig zijn ze zeker die nieuwe pakjes.
Maar vond de visitor outfit van de evolution er ook al hip uit zien.

En het laatste pakje van die dealer, welk lvl zou die minimaal als lvl req hebben?
lvl 220? (laatste pakje ingame heeft nu toch lvl 120 als req?)

Ook leuk weer een superboss event:
http://roseboards.yehey.c...332240&st=0&#entry1332240
Wel vet ivent, en dat dat ding ook gewoon heletijd dingen blijft droppen is wel cool, maar je krijgt wel van die apen die alleen maar drops willen pakken. Maar hij dropt wel batlecart en g4 gem als hij dood is, maar wie mag die dan op pakken ??. En die exp, na 3 dagen hakken mag hij wel 50.000.000 exp geven :P per persoon of zo,
Nou ja wel cool event, wel jammer dat ze dat niet in NArose doen, moet vrij makkelijk zijn toch.

(reden voor Prose)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@amafi hoogste is nu 100 zowel de advanced job armours, plate, heaven, chairman en wild hawker als die daarvoor zijn lvl 100, ik denk en ook alleen denk dat dit wel zal veranderen in evo dat advanced armours weer 120 worden.

die niwe etc is de niewe refines dat lijkt me vrij duidelijk

soldier vind ik juist echt bruut trowuens hij straalt gewoon echt kracht uit met dat dikke armour, en om nou op lvl 140 of zo dat eerste armour te dragen voel ik me wel wat gedegradeerd
en die hoedjes van muse :P lol echt clowntjes

wow check die schilden en wings dan :O nice
en zal dat betkeneen dat dat allemaal naar de nu huidige armours komt, dus nog naar plate, heaven enzo?

die roze wings zijn wel voor vlieg met zijn schattige armour ;)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/eldeon.jpg

[ Voor 123% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 14:15:
@amafi hoogste is nu 100 zowel de advanced job armours, plate, heaven, chairman en wild hawker als die daarvoor zijn lvl 100, ik denk en ook alleen denk dat dit wel zal veranderen in evo dat advanced armours weer 120 worden.

die niwe etc is de niewe refines dat lijkt me vrij duidelijk

soldier vind ik juist echt bruut trowuens hij straalt gewoon echt kracht uit met dat dikke armour, en om nou op lvl 140 of zo dat eerste armour te dragen voel ik me wel wat gedegradeerd
en die hoedjes van muse :P lol echt clowntjes

wow check die schilden en wings dan :O nice
en zal dat betkeneen dat dat allemaal naar de nu huidige armours komt, dus nog naar plate, heaven enzo?

die roze wings zijn wel voor vlieg met zijn schattige armour ;)

[afbeelding]
Denk dat de gele plate gebeuren en zo, wel in het blauw komt voor lvl 120 met update voor evo. Die wings zijn niks nieuwe tuurlijk alleen die kleur he, en die schilden zijn wel grappig ja.

En die roze wings op een manlijke dealer vind ik een beetje, ehm gay hooor, had ik chicky dealer had ik het prima gevonden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 15:32:
[...]

Denk dat de gele plate gebeuren en zo, wel in het blauw komt voor lvl 120 met update voor evo. Die wings zijn niks nieuwe tuurlijk alleen die kleur he, en die schilden zijn wel grappig ja.

En die roze wings op een manlijke dealer vind ik een beetje, ehm gay hooor, had ik chicky dealer had ik het prima gevonden :p
was je ook niet gay? :P
en tis jusit pimp als je met roze wings loopt xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op maandag 15 mei 2006 @ 15:41:
[...]

ik twijfelde ook al ja toen hij zei dat armours schattig er uit zagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
rofl de roflcopter bbq

ik kom dit net in een shop tegen:

Afbeeldingslocatie: http://img72.imageshack.us/img72/8430/wtf1ae.th.jpg

is dat mogelijk ? want volgens mij was dit niet een gem van event....

als ik dus gelijk heb is t een HACK!

o ja en ik hoorde net ook dat er een astaroth wing is gespot in buylist van iemand

Edit:
kheb ze gevonden in eucar

Afbeeldingslocatie: http://img521.imageshack.us/img521/2981/wtf25hw.th.jpg

wel leuk om te zien dat een asta wing refinable is xD

[ Voor 36% gewijzigd door ph4nt0m op 15-05-2006 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die dingen in buy tabs zijn echt gewoon hacks ja, en zoalng ze in buy tab staan doen ze er ook niks aan denk, ookal moet hij toch ooit in game geweest zijn

maja zo was er toch ook een kerel in erose die alles in game kon krijgen en nooit gebanned is, had 40 o drills of zo toen

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op maandag 15 mei 2006 @ 15:41:
[...]

Sry me Mannetje dealer doet het vooral met vrouwtjes dealers, hij houd niet zo van andere mannetjes. Hij vind zoms een vrouwtjes muse ook wel leuk voor de afwisseling ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op maandag 15 mei 2006 @ 15:49:
rofl de roflcopter bbq

ik kom dit net in een shop tegen:

[afbeelding]

is dat mogelijk ? want volgens mij was dit niet een gem van event....

o ja en ik hoorde net ook dat er een astaroth wing is gespot in buylist van iemand

Edit:
kheb ze gevonden in eucar

[afbeelding]

wel leuk om te zien dat een asta wing refinable is xD
Pfff.... is het weer zo ver :/
1 ding is zeker dat het niet legaal is wand de mats voor die dingen droppen niet in luna,...
Kijk een GM kan het laten zien in trade en dan kan je het in Buy Doen....
Maar dit is wel zorgwekkend :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:04:
[...]

Pfff.... is het weer zo ver :/
1 ding is zeker dat het niet legaal is wand de mats voor die dingen droppen niet in luna,...
Kijk een GM kan het laten zien in trade en dan kan je het in Buy Doen....
Maar dit is wel zorgwekkend :/
ja idd :\
als dit nog erger woord. bv dat ze in shops te koop zijn :\ dan vrees ik dat naRose niet langer zal bestaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

En een Demolition Derby waarbij het met 16 man "last man standing" is met battle carts :P

Er is ook nog een offline event voor het vieren van het 1 jarige bestaan van het pROSE board. Grappige is dat er een onderdeel is waarbij je een signature moet maken met het thema "Welcome euROSE Players!" :)
Prijzen zijn overigens niet misselijk. Full +9 visitor set en 50M zulie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Psychoot schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:13:
[...]

En een Demolition Derby waarbij het met 16 man "last man standing" is met battle carts :P

Er is ook nog een offline event voor het vieren van het 1 jarige bestaan van het pROSE board. Grappige is dat er een onderdeel is waarbij je een signature moet maken met het thema "Welcome euROSE Players!" :)
Prijzen zijn overigens niet misselijk. Full +9 visitor set en 50M zulie.
rofllolcopter
dat zit er wel nice uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
ph4nt0m schreef op maandag 15 mei 2006 @ 15:49:is dat mogelijk ? want volgens mij was dit niet een gem van event....

Omg, ik moest gelijk aan Gamerzplanet kijken en ja hoor, bingo iemand verkoopt ze voor 50 dollar p/s 8)7 Linkje
Laat die GM's er dit keer eens snel wat aan doen voordat de economie binnen een dag op z'n gat ligt :/ Moeten ze weer gaan rollbacken enzo, fijn allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaja we hebben er weer een raider bij :) 2nd job ging best snel:

Afbeeldingslocatie: http://img220.imageshack.us/img220/619/screen4004qb.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
[quote]Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:48:

grats nogmaals

[ Voor 33% gewijzigd door ph4nt0m op 15-05-2006 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:48:

[afbeelding]
Gratz, Zin om keer te stoeien in TG ?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand een lijst met de verkoop prijzen van Leather enzo.. ik verkoop namelijk nu telkens bij NPC en die kopen het voor een heel stuk minder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
wooooooooot eindleijk een lvl 100 char sac :D :P _/-\o_ _/-\o_
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:59:
heeft iemand een lijst met de verkoop prijzen van Leather enzo.. ik verkoop namelijk nu telkens bij NPC en die kopen het voor een heel stuk minder....
ik zou zeggen kijk hier is van wat er veel gebruikt wordt die mats kunnen dan gewoon in shop verder wat de prijzen nu zijn kun je beter beejte afkijken van andere shops

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 16:52:
[...]

Gratz, Zin om keer te stoeien in TG ?
haha ik heb al met hem gestoeid :P hij had net 1500 hp van mij eraf xD\
dus ik vrees dat ie bij jou nog minder doet xD

[ Voor 10% gewijzigd door ph4nt0m op 15-05-2006 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter

[afbeelding]
Gratz Sacardus eindelijk een Raider ;)
nu nog een Arti >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danku Danku allemaal^^ , vlieg als ik van ph4nt0m al nie kan winnen is het zinloos tegen jouw te beginnen^^ mot ik nog effuh doortrainen, maar ben al blij dat ik de 100 heb bereikt dit was toch wel een doel voor mij ^^ nu naar 135 :P ( en tussendoor me arti trainen om die ooit lvl 100 te krijgen en net zo cool wordt als vliegje :) ) haha. Als iemand een dex 6 jaguar chest ziet voor een mooi prijsje tussen de 2-4 mil graag met atk speed 6 of hp niet golden want dat is minder prettig met een K armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gratz sacje

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Gratz met je 2nd job man d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand misschien tips om snel geld te krijgen ? ^-^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 20:55:
Iemand misschien tips om snel geld te krijgen ? ^-^
marktprijzen leren kennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel is 1st grade bindrune waard? ^-^ (sorry dat ik zoveel vraag oOo )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 23:34:
Kijk eerst een goed rond wat de waarde is van sommige items enzo kijk in alle shops enz dan pas vragen is miss heel wat makkelijker, miss zal ik maar eens een Waarde lijst maken is wat makkelijker ik weet nalle prijsen zowat van GHS tot limped skins.

Haha Ph4ntom 1x gepwnd!! verder is het me niet meer gelukt^^ is ook wel logisch.

Ik ga nu lekker slapen ben veel te moe morgen 7 uur op -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 23:34:
Misschien is het handig als je wat meer dingen In Game vraagt, want ik heb het idee dat sommige mensen het een beetje iritant gaan vinden. Misschien kun je beter eerst wat meer moeite doen en dan pas op het forum vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 00:04:
[...]

Kijk eerst een goed rond wat de waarde is van sommige items enzo kijk in alle shops enz dan pas vragen is miss heel wat makkelijker, miss zal ik maar eens een Waarde lijst maken is wat makkelijker ik weet nalle prijsen zowat van GHS tot limped skins.

Haha Ph4ntom 1x gepwnd!! verder is het me niet meer gelukt^^ is ook wel logisch.

Ik ga nu lekker slapen ben veel te moe morgen 7 uur op -.-
lol gast ik stond stil en jij komt opeens aan >.<
en 1 skill werkte niet haha
gaa thelemaal feest vieren :P
kheb jou geloof ik ook 3 miljoen keer down gehad xD

haha fly ik maakte je GEEEEEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 00:28:
[...]

je verloor van sac probeer er nou niet onderuit te komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JAJA eindelijk lvl 99 bereikt en zit nu op 25% dus nog ff en LoT in NArose heeft een Scout _/-\o_ mocht ook wel een keer dat ik 3 lvl's in 1 dagje deed :) :*)

Afbeeldingslocatie: http://img119.imageshack.us/img119/5248/screen1344ez.jpg

mjah ik was vanavond ff met een andere clan gaan lvlen want daar zit mijn vriendin (rose vriendin binnen kort hopelijk meer :9 ) zij is lvl 79 soldier, zo morgen eindelijk ff scout worden alleen hoop ik dat ik wat geld heb want heb nu maar 8k ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precious1
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-03-2024
jongen als jij scout wil worden is die doekoe het probleem niet, hoeveel heb je nodig? ;)
BOW RULEZZZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 00:28:
[...]

Ag ph4 own je toch wel :P
Dat jij steets naar me toe rent me aanvalt en als ik wat terug doe of def up weg gaat rennen is gewoon zielig, sac heeft je zelf neer gekregen :P, HAHA
Maar TG was grappig gister, komen er knight en een raider Ph4 aanvallen, killen hem. Proberen ze met ze 2en mij te killen en hup maak ze zo allebij zo dood. Te grappig.
Me knight begind wel oke te woorden in TG.
Effe 130+ worden dan woorde het nog beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 09:16:
[...]

Dat jij steets naar me toe rent me aanvalt en als ik wat terug doe of def up weg gaat rennen is gewoon zielig, sac heeft je zelf neer gekregen :P, HAHA
Maar TG was grappig gister, komen er knight en een raider Ph4 aanvallen, killen hem. Proberen ze met ze 2en mij te killen en hup maak ze zo allebij zo dood. Te grappig.
Haha idd, je kan het gewoon nie hebben dat ik je heb gesloopt!! :)

Gister was wel lachuh op tg met die rare gasten, die dachten echt dat ze alles waren, jammer dat die OoOps ons killde. Beetje zinloos verzetten tegen een 160+ char :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 09:16:
[...]

das juist leuk :P rennen je atk-en en weer rennen :P ik kon wel merken dat je er boos om werd xD en ik had meer een lol xD

Edit:

ik zag deze nette GBDW in shop voor 9.5 mil unappraised.
toen heb ik geapped en toen was ik blij xD

Afbeeldingslocatie: http://img137.imageshack.us/img137/9346/naamloos2rt.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door ph4nt0m op 16-05-2006 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 10:18:
[...]

das juist leuk :P rennen je atk-en en weer rennen :P ik kon wel merken dat je er boos om werd xD en ik had meer een lol
Vind niet oke dat je zo tegen clanny's doet, en mensen vinden dat echt leuk als je zo tegen ze doet hoor.... Ga als je zo doet wel zonder je TG in...

Maar wel leuk wapontje die je hebt, maar is het niet een beetje duur ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

door dat nieuwe boss event in prose komen de screens van oude boss evetn weer naar boven,
zo ook deze hieronder

ik dacht dat men vertelde dat die mob lvl 190 was, waarom is hij dan geel op lvl 145 :S, als dat dan een echte knight is, als het een andere class in vermoming is zal de wel flink wat hoger zijn

Afbeeldingslocatie: http://img54.imageshack.us/img54/2728/mossgolem1nu.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2006 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 13:26:
[...]

Vind niet oke dat je zo tegen clanny's doet, en mensen vinden dat echt leuk als je zo tegen ze doet hoor.... Ga als je zo doet wel zonder je TG in...

Maar wel leuk wapontje die je hebt, maar is het niet een beetje duur ???
niet zo kijk naar acc en dura meestal gaan die dingen voor 12 a 13 mil over de toonbank

o ja , je sloopt me toch zomaar al sta ik niks te doen.. das leuk ahum...

[ Voor 9% gewijzigd door ph4nt0m op 16-05-2006 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Hoe weet je dan dat het gaat om een lvl145? Ik zie geen lvl in de screen staan.

Lijkt me overigens wel vet om aan zo'n evenement mee te doen.
Volgens mij kan je als het een beetje coordineerd wel sneller dood hebben. Staan maar een stuk of 8 gasten in te hakken op die moss -golem.

Weet nog van gehackte iRose dat er al ruim 50-100 man tegelijk ging hakken op mobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 13:49:
door dat nieuwe boss event in prose komen de screens van oude boss evetn weer naar boven,
zo ook deze hieronder

ik dacht dat men vertelde dat die mob lvl 190 was, waarom is hij dan geel op lvl 145 :S, als dat dan een echte knight is, als het een andere class in vermoming is zal de wel flink wat hoger zijn

[afbeelding]
zal geen vermomming zijn xD die gast heeft BBS op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 13:49:
zo ook deze hieronder

[afbeelding]
Die mob is lvl 150+ de laatste Super Boss Monster (turak ofzoiets) is 190+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die gast heeft net zoveel hp als mij in erose dus hij kan nooit veel hoger zijn dan mij

@psychoot, zijn er ook screens van die mob die zie ik nergens

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2006 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 14:32:
die gast heeft net zoveel hp als mij in erose dus hij kan nooit veel hoger zijn dan mij

@psychoot, zijn er ook screens van die mob die zie ik nergens
Ja die zijn er wel. Ikzelf heb er ook nog ene van Sandbox, toen had PsyQo die gespawned. Momenteel ben ik nu nog in de les op school dus als ik thuis kom zal ik ff een screenie ervan posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

turak is een eldeon boss, PsyQo heeft de super monster boss modellen niet, ik had het ook nog gevraagt, hij zei dat de SB afgeleid is van narose en die heeft simpelweg die dingen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

ph4nt0m schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 10:18:
[...]

das juist leuk :P rennen je atk-en en weer rennen :P ik kon wel merken dat je er boos om werd xD en ik had meer een lol xD

Edit:

ik zag deze nette GBDW in shop voor 9.5 mil unappraised.
toen heb ik geapped en toen was ik blij xD

[afbeelding]
Ermm das zeker lekker. maar van dat 12m klopt niet zag verleden week er nog 2 voor 5-6m gaan xD. Maar desalniettemin nice. Maar nu moet je dus WEER een stats reset doen op 135? omg je blijft bezig.

hehe 2 dagen beetje lvl en heeft mij dealertje alweer 3m verdiend en nog wat eq voor de verkoop stockpile ownes ;). Wel achtelijk dat lvl op 68+ gewoon trager gaat dan 130+ xD. Pak nu 20-25% per uur terwijl ik met mage 30-35% pak.

@sac Lol man leuk voor je batle cart hehe.

[ Voor 19% gewijzigd door William/Ax3 op 16-05-2006 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ff voor de lol bcart gekocht stond voor 9 mil^^

Afbeeldingslocatie: http://img451.imageshack.us/img451/51/bcart9ly.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 14:45:
turak is een eldeon boss, PsyQo heeft de super monster boss modellen niet, ik had het ook nog gevraagt, hij zei dat de SB afgeleid is van narose en die heeft simpelweg die dingen niet.
Dan w8 maar totdat ik thuis ben dan post ik je de screen wel. Deze post wordt ge-edit met de screen erbij. Stay tuned...

edit: ok hier is de screenshot vanuit Sandbox waar PsyQo de modellen niet van heeft ;)
Ook waren er andere Eldeon mobs gespawned zoals die spin (wel grotere versie als dat EVO tegenkwam), Sikuku Leader en nog wat.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~blom8995/rose/screen059.jpg

ps: let maar niet op de resolutie want die screenshot is vanaf me notebook genomen.

[ Voor 32% gewijzigd door Psychoot op 16-05-2006 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaytjuh schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 00:04:
[...]

Misschien is het handig als je wat meer dingen In Game vraagt, want ik heb het idee dat sommige mensen het een beetje iritant gaan vinden. Misschien kun je beter eerst wat meer moeite doen en dan pas op het forum vragen
Ik vraag het ook ingame, maar mensen kunnen daar ook vaak over liegen omdat ze het goedkoper willen, daarom vraga ik het hier ;) daar is een forum toch voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad vind ik ook je mag gerust vragen stellen hoor :)
edit: Maaaar andere mensen hier vinden dat irritant dus ja je moet het zelf weten

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2006 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:46:
[...]

Ik vraag het ook ingame, maar mensen kunnen daar ook vaak over liegen omdat ze het goedkoper willen, daarom vraga ik het hier ;) daar is een forum toch voor?
daar is een forum eingelijk niet voor een forum is een discussie plaats en niet voor elk klein dingetje te vragen.

en er zijn nog genoeg tweakers in game hoor die belazeren je echt niet, als je vraagt hoe ze ingame heten voegen ze je misschien wel toe in de friends lijst dan kan je in game pmen.

ik raad je ook aan hier niet teveel vragen te stellen dat men gek van je word

@psy is dat een boss ja, hij heeft wel me axe vast die wil ik wel terug eenmaal in prose :P

beste is gewoon zelf eens in junon rond lopen hoe andere mensen het verkopen

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2006 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:58

Haan

dotnetter

Hier nog wat andere beestjes die psyqo spawnde: :9

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c9e3c8c5742027160de5142eb2e2334a/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6d18314aede9ed7b39b956722907ad8b/full.jpg

Kater? Eerst water, de rest komt later

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.