Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:20:
Ok, ik speel NaROSE, had ik het geweten, had ik gewacht tot de 22ste en dan zo ff pRose gedownload.
Maar dat is nu zo. Al wie NaRose speelt en overstapt naar pRose mag gerust zijn voorwerpen en zuly aan mij geven, kan ik wel gebruiken.
Ik had ook een vraagje in verband met die Gem-quest, wat is dat, is dit ook beschikbaar voor NaRose, en wat level enzo moet je ervoor hebben?
Gem quest: Historian jones quest: Deze quest is in een bepaalde tijds periode af te halen bij de historian jones in junion polis (bij de vuurtoren), Het idee van deze quest is is dat je king bosses afslacht, naar een aantal bosses the hebben gehad komt er een junion boss, deze gloeid en is iets sterker, als je 5 van deze junion bosses heb gehad krijg je als beloning 1 gem naar keuze bij het inleveren van de queset. de quest duurt 2 uur.
Bij 5 kills (proofs) van junion bosses krijg je grade 1 gem
Bij 7 kills (proofs) van junion bosses krijg je grade 2 gem
Bij 10 kills (proofs) van junion bosses krijg je grade 3 gem
In narose begint deze queset om 06:00 SOCHTNDS, voor ons nogal ongelukkig dus maja amerikaanse tijd he.
Verder weet ik ook niet wie er in tweakers clans komen, want psychoman ging met flawless verder geloof ik en ik en psychoot zijn met de vendetta community bezig
[
Voor 13% gewijzigd door
Verwijderd op 07-06-2006 16:57
]