kvon T wel gezellig gister in wow heheRakkerzero schreef op maandag 05 juni 2006 @ 02:53:
[...]
WoW= €36 ( 90 days )voor mij dan.
En aangezien in tijd te kort kan ik geen Rose spelen. Mede dankzijn WoW
Anoniem: 174022
Ey Gekke , Ik sprak Slima op rose enneh moest van haar zegge dat ze je mist ^^ en ze vond het egt heel jammer dat je was gestopt, kmoest ook nog ff zegge dat ze je een email had gestuurd maar geen reactie kreeg
Nog ff info over pROSE. Al enige tijd geleden heb ik vernomen dat onze eROSE characters de "tag" EU- voor onze namen zouden krijgen. Dus het wordt bv EU-Psychoot.
Kan momenteel ff geen bron vinden maar zal nog eens goed zoeken
Nou nou wat een paar dagen weer. Mooi naar 88 geramd dus nog 12 lvl's tot doel bereikt is hopen dat ik het nog red voor de 22e mooie testcase is het wel. In die 3 dagem maar liefts 5 ja 5 maal ap geapped niet normaal.
In prose zal ik voor evo begint niet echt veel doen. Ik hou me 2e muse meer voor gemm quest denk ik dan als evo start eldoen afstruinen met mage en daarna bourgh starten welke me echte 2e char gaat worden bevalt me zo super goed ideaale 2e char vind ik het.
In prose zal ik voor evo begint niet echt veel doen. Ik hou me 2e muse meer voor gemm quest denk ik dan als evo start eldoen afstruinen met mage en daarna bourgh starten welke me echte 2e char gaat worden bevalt me zo super goed ideaale 2e char vind ik het.
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Ik dacht dat je alleen EU- voor je naam kreeg als er een dubbele naam was, kan ik ook verkeerd begrepen hebben hoor.Psychoot schreef op maandag 05 juni 2006 @ 22:27:
Nog ff info over pROSE. Al enige tijd geleden heb ik vernomen dat onze eROSE characters de "tag" EU- voor onze namen zouden krijgen. Dus het wordt bv EU-Psychoot.
Zoek nog maar even goed naar die bron dan
Mja mijn gametijd loopt vrijdag af en ik ga zowiezo niet verlengen totdat prose komt.
Vanaaf zal ik voor het laatst ingame te vinden zijn, daar ik verder geen tijd meer heb voor rose deze week. Uiteraard blijf ik het topic mee volspammen ^^
Vanaaf zal ik voor het laatst ingame te vinden zijn, daar ik verder geen tijd meer heb voor rose deze week. Uiteraard blijf ik het topic mee volspammen ^^
Mjah dat was eerst idd het geval. Het laatste wat ik gehoord was dat iedereen het zou krijgen aangezien de mensen van pROSE allemaal nicknames van bekende eROSE spelers gingen innemen. Maar het zal wel goed komen.Kaytjuh schreef op maandag 05 juni 2006 @ 23:42:
[...]
Ik dacht dat je alleen EU- voor je naam kreeg als er een dubbele naam was, kan ik ook verkeerd begrepen hebben hoor.
Zoek nog maar even goed naar die bron dan
Anoniem: 133390
Persoonlijk vind ik dat helemaal niet erg. Wen je zo aan. En je herkent de EU spelers makkelijker. Kan ook wel leuke concurrentie strijd betekenen.Psychoot schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 08:11:
[...]
Mjah dat was eerst idd het geval. Het laatste wat ik gehoord was dat iedereen het zou krijgen aangezien de mensen van pROSE allemaal nicknames van bekende eROSE spelers gingen innemen. Maar het zal wel goed komen.
Anoniem: 167538
hmm... ik check bijna elke dag wel mijn mailbox maar ik heb niks ontvangen... maar ik zag dat ze de database pas de 21e krijgen wat is dat voor ongein hoe kan prose dan ingodsnaam die database checken op fouten ofzo... achjah hopend op een betere host dan NA-rose hehe.. ben op dit moment bezig met world of warcraft of ut 2004 dus ik ben wel zoet tot de dag zal komen en Mariety zal er ook weer bij zijn.. hehe kan ik wel gebruiken een cleric das een goede m8 van me dus... en wanneer komt rose evolution is dat ergens volgende maand of nog eind deze maand als alles goed verlopen is met de database imigratie...Anoniem: 174022 schreef op maandag 05 juni 2006 @ 21:17:
Ey Gekke , Ik sprak Slima op rose enneh moest van haar zegge dat ze je mist ^^ en ze vond het egt heel jammer dat je was gestopt, kmoest ook nog ff zegge dat ze je een email had gestuurd maar geen reactie kreeg
Gravity maakt de database conform the richtlijnen. LUG hoeft dus alleen maar de db te implementeren.Anoniem: 167538 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 12:18:
[...]
...maar ik zag dat ze de database pas de 21e krijgen wat is dat voor ongein hoe kan prose dan ingodsnaam die database checken op fouten ofzo... ...
@Blue, ik heb er ook geen problemen mee en het is idd makkelijker om EU spelers te herkennen zo. Enigste nadeel is dat er een maxlength op de username zit. Dus als daar nog eens 3 characters bij zullen komen kan dat problemen opleveren.
Niet de 21e. Dit is wat er bekend is gemaakt.
"Regarding the euROSE migration, database testing will end on June 7
while the delivery is targetted on June 14. Internal testing in the
Philippines is scheduled to end on the 21st so our target date for our
euROSE players is on June 22"
"Regarding the euROSE migration, database testing will end on June 7
while the delivery is targetted on June 14. Internal testing in the
Philippines is scheduled to end on the 21st so our target date for our
euROSE players is on June 22"
Anoniem: 51626
ok had die 21ste dus wel ergens gelezen hehe
me gametime zit erop dus ik kom niet meer obline in narose
laat het wachten beginnen wel jammer me 108 sol en 30 muse verloopig ff weg
hehe
me gametime zit erop dus ik kom niet meer obline in narose
laat het wachten beginnen wel jammer me 108 sol en 30 muse verloopig ff weg
hehe
Anoniem: 161022
Leuk hackers zijn weer bezig hier iemand met jump skill die de hele tijdt roept FUCK GMS achja ik zit er niet meer zolang ze verder niks doen.
[img=http://img260.imageshack.us/img260/4927/screen4699xz.th.jpg]
Die jump skill is echt niks bijzonders aan, iedereen kan het. Open een HEX editor, verander een cijfertje en voila.. Als dat het enige is wat ze kunnen, hoef jij je geen zorgen te makenAnoniem: 161022 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 17:50:
Leuk hackers zijn weer bezig hier iemand met jump skill die de hele tijdt roept FUCK GMS achja ik zit er niet meer zolang ze verder niks doen.
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
Idd, dat soort trucjes zijn zooo 2005egamernl schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 18:01:
[...]
Die jump skill is echt niks bijzonders aan, iedereen kan het. Open een HEX editor, verander een cijfertje en voila.. Als dat het enige is wat ze kunnen, hoef jij je geen zorgen te maken
Kater? Eerst water, de rest komt later
Anoniem: 174022
ik denk als je hier een beetje trug leest dat je genoeg info vind ^^Anoniem: 178539 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 21:27:
is Prose nu al open voor EU?
Geef ook wat informatie over Prose
alvast bedankt
kijk vanaf deze post 12 posts omhoog tada daar staat alles wat je moet weten.
Nee de oude erose chars (erose welke gehost werd door gamesrouter is failiet gegaan) worden naar prose gemerged dus niet chars die nu op narose zijn of daar nog op worden geaamkt.Anoniem: 178539 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 22:31:
Ok heb het gelezen dus als ik nu NArose ga spelen en ik ben level 30 bv dan word ik dat ook op Prose?
Mocht je echter nog nooit rose hebben gespeeld dan zou het mischien wel ff handig zijn om de feeling te krijgen voor de 22e door middel van een trial op narose te doen welke 30-35 (dacht ik) uur of 7 dagen free game time geeft.
[ Voor 59% gewijzigd door William/Ax3 op 06-06-2006 22:35 ]
Anoniem: 178539
Ok heb het gelezen dus als ik nu NArose ga spelen en ik ben level 30 bv dan word ik dat ook op Prose?
Negative, alleen de oude eRose characters. Je moet tot 22 juni wachten voordat we op pRose kunnen spelen.Anoniem: 178539 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 22:31:
Anoniem: 141799
voor de gene die rose evolution nu nog niet hebben gezien, er is weer een ingame filmpje
/* www.roseonlineshop.com is weer online ook */
[ Voor 112% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 07-06-2006 00:01 ]
Goede muziek, goede beeldkwaliteit wat wil je nog meerAnoniem: 141799 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 23:57:
voor de gene die rose evolution nu nog niet hebben gezien, er is weer een ingame filmpje
Hangt hier nog een koreaan rond 
http://www.roseonline.co.kr/InnerPopUp/pop_001.htm

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 07-06-2006 00:52 ]
Anoniem: 143397
Hey mensen vraagje, volg het topic al een tijdje en lees dat zo beetje overstapt. Als mensen nou nog voor een mooie prijs items kwijt willen voor een muse en soldier v.a 75 t/m 100 hou ik me beschikbaar
. Mij ingame name is "therealmagic".
Ok ik heb Erose gespeeld een tijdje ik was toen volgens mijn ongeveer level 40+
maar dat is een half jaar geleden ofzo zou dat account nog bestaan?
Anoniem: 153710
Nu ik weer terug ben kan ik weer normaal nederlandse tijd partyen
.
Zijn er mensen van lvl65-70 om mee te partyen?
Voeg me toe: NLDoominator
Zijn er mensen van lvl65-70 om mee te partyen?
Voeg me toe: NLDoominator
Yup, je moet wachten tot 22 juni. Dan zal je tegen die tijd wel een mail krijgen van LUG (LevelUp Games, de hoster van pRose).Anoniem: 178539 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 12:15:
Ok ik heb Erose gespeeld een tijdje ik was toen volgens mijn ongeveer level 40+
@EVO, die shots van evolution zijn
Neen, gewoon het systeem dat narose ook heeft.Anoniem: 178539 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 12:43:
Nog een vraag: Heeft Prose zelfde skill systeem als Irose?
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 153710 op 07-06-2006 12:52 ]
Anoniem: 161527
hey gegroet GOT-ers
ik ben weer helemaal terug,, ook al herrinneren jullie mij vast niet meer ^^ik ga zeker naar pRose ook al heb ik daar nog 1 zuly en al me items gedropt^^. Sacardus hoe gaat het met jou nu dan? we gaan zeker weer partyen in pRose. Trouwens laatst was Jaike bij de aqua king aan het vervelen, hij maakte alles dood en deed zich voor als level 30 muse:P.
Anoniem: 54991
Ik kende ze al, maar zover ik kan beoordelen gaat het eerste over refinen door een dealer van een item, en het 2e is 100% zeker de nieuwe skill tree, die zat ook al zo in de test evo client.Anoniem: 141799 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 00:52:
Hangt hier nog een koreaan rond
[afbeelding]
[afbeelding]
Hey damyAnoniem: 161527 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 13:24:
hey gegroet GOT-ersik ben weer helemaal terug,, ook al herrinneren jullie mij vast niet meer ^^ik ga zeker naar pRose ook al heb ik daar nog 1 zuly en al me items gedropt^^. Sacardus hoe gaat het met jou nu dan? we gaan zeker weer partyen in pRose. Trouwens laatst was Jaike bij de aqua king aan het vervelen, hij maakte alles dood en deed zich voor als level 30 muse:P.
Zo ff snel Narose gedownload want die deei het opeens niet meer...
hij zit nu op 72% met patchen zo dus ff levelen met me level 5 account
EDIT: Hoe betalen jullie?
WTF is me account alweer geblockt....
hij zit nu op 72% met patchen zo dus ff levelen met me level 5 account
EDIT: Hoe betalen jullie?
WTF is me account alweer geblockt....
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 178539 op 07-06-2006 14:42 ]
Anoniem: 158292
Ik kan echt niet meer wachten hehe, ik wil rose weer spelen!!!!
Hoe zit het nu eigenlijk met de clans??Wat gaat er gebeuren en wie komt waar in?WIe blijft en wie verlaat ons?
Psychoot gaat helaas weg..
Hoe zit het nu eigenlijk met de clans??Wat gaat er gebeuren en wie komt waar in?WIe blijft en wie verlaat ons?
[quote]Anoniem: 158292 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:55:
Ik kan echt niet meer wachten hehe, ik wil rose weer spelen!!!!
Ik kan ook niet w8ten.
Hier kan je zien wie er allemaal Prose spelen en Narose
http://home.wanadoo.nl/acmvano/lijst.html
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 178539 op 07-06-2006 15:05 ]
Anoniem: 158292
[quote]Anoniem: 178539 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 15:05:
[...]
Wie beheerd deze lijst?Lynette was/is Muse en Zabuza was/is Soldier.
[...]
Thx, ik sta er al in gelukkig :D:D:D.Ik kan ook niet w8ten.
Hier kan je zien wie er allemaal Prose spelen en Narose
http://home.wanadoo.nl/acmvano/lijst.html
Wie beheerd deze lijst?Lynette was/is Muse en Zabuza was/is Soldier.
Anoniem: 170159
Ok, ik speel NaROSE, had ik het geweten, had ik gewacht tot de 22ste en dan zo ff pRose gedownload.
Maar dat is nu zo. Al wie NaRose speelt en overstapt naar pRose mag gerust zijn voorwerpen en zuly aan mij geven, kan ik wel gebruiken.
Ik had ook een vraagje in verband met die Gem-quest, wat is dat, is dit ook beschikbaar voor NaRose, en wat level enzo moet je ervoor hebben?
Maar dat is nu zo. Al wie NaRose speelt en overstapt naar pRose mag gerust zijn voorwerpen en zuly aan mij geven, kan ik wel gebruiken.
Ik had ook een vraagje in verband met die Gem-quest, wat is dat, is dit ook beschikbaar voor NaRose, en wat level enzo moet je ervoor hebben?
Gem quest: Historian jones quest: Deze quest is in een bepaalde tijds periode af te halen bij de historian jones in junion polis (bij de vuurtoren), Het idee van deze quest is is dat je king bosses afslacht, naar een aantal bosses the hebben gehad komt er een junion boss, deze gloeid en is iets sterker, als je 5 van deze junion bosses heb gehad krijg je als beloning 1 gem naar keuze bij het inleveren van de queset. de quest duurt 2 uur.Anoniem: 170159 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:20:
Ok, ik speel NaROSE, had ik het geweten, had ik gewacht tot de 22ste en dan zo ff pRose gedownload.
Bij 5 kills (proofs) van junion bosses krijg je grade 1 gem
Bij 7 kills (proofs) van junion bosses krijg je grade 2 gem
Bij 10 kills (proofs) van junion bosses krijg je grade 3 gem
In narose begint deze queset om 06:00 SOCHTNDS, voor ons nogal ongelukkig dus maja amerikaanse tijd he.
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 07-06-2006 16:57 ]
Ok, zit hier dan een bepaalde tijd op die je hebt voor de quest te vervullen, en kan je hem meermaals of eenmaals doen? en wat is het lvl die je moet hebben om aan deze quest mee te doen.
Kunnen jullie inloggen? Bij mij blijft ie hangen bij downloading avatar list?
Edit: lees dat account servers kapot zijn ofzo;
http://www.roseonlinegame...tid=23199&posts=3#M188885
Edit: lees dat account servers kapot zijn ofzo;
http://www.roseonlinegame...tid=23199&posts=3#M188885
[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 153710 op 07-06-2006 17:56 ]
hehe denk dat je items en zully wel beetje kan vergeten. Veel zijn inmiddels al gestopt en diegene die er nu nog zijn houden de eq/zully's just in case that zeg maar.Anoniem: 170159 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:20:
Maar mocht je nog niet zo hoog (rond de 100 zeg maar) zijn dan kan ik je zeker aanraden om over te stappen. Waarom:
1. prose word de officeele eu hoster dus meeste europeanen zullen daar zijn waaronder dus de meeste tweakers en andere oude bekenden van erose dis voor de meesten de hoofdreden om hier naartoe te gaan.
2. Betere community hoop ook op minder gedonder van spottakers en hoop stiekem dat de spots ook beter worden in de evo versie.
3. Meer events waaronder ook xp/drop events zodat je lekker sneller kan lvl'en en er zullen events komen omdat wij erbij komen is al toegezegd. Narose heeft nog never nooit geen xp/drop events gehad.
4. Het eerste de nieuwste updates.
5. Niet 1 maar 3 servers 2 hoofd 1 test server.
6. Komt een item mall waar je speciaale items kan kopen door middel van points die je spaard met steeds verlengen van je account, in naorse is het nog niet zeker of er uberhaupt wel een item mall komt.
Btw ik had begrepen van fly dat stargazer een allie clan gaat worden van ons ^^.
hehe zeker nice. Sprak gisteren btw een 113 bourgh die had al 875 ap standaardAnoniem: 174022 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 19:33:
[afbeelding]
Jaja, was die ap maar standaard ^^
[ Voor 13% gewijzigd door William/Ax3 op 07-06-2006 19:38 ]
Net te horen gekregen dat de eerste fase van de DB migratie goed is afgesloten. Dus we zitten nog mooi op schema. Verder heb ik de hele skill tree van evolution gekregen. 2 excel files van samen iets van 3 mb. Zal 'm dadelijk eens goed bestuderen 
Edit:
Wow dat ziet er goed uit
De eerste sheets zijn de skills en de 2e is de tree.
Hier een voorbeeld van de eerste 20 skills van de soldier (totaal 64 skills)
Edit:
Wow dat ziet er goed uit

[ Voor 34% gewijzigd door luckyjan op 07-06-2006 20:59 ]
Hmmz hij had nog meer files die ie (nog) niet wilde geven. Geen idee waarover ze gaan maar ik probeer eerst die morgen ook nog los te peuteren en vraag dan meteen of ik ze mag vrijgeven
[ Voor 7% gewijzigd door luckyjan op 07-06-2006 21:22 ]
Wow, klinkt allemaal goed.luckyjan schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 20:48:
Net te horen gekregen dat de eerste fase van de DB migratie goed is afgesloten. Dus we zitten nog mooi op schema. Verder heb ik de hele skill tree van evolution gekregen. 2 excel files van samen iets van 3 mb. Zal 'm dadelijk eens goed bestuderen
Edit:
Wow dat ziet er goed uitDe eerste sheets zijn de skills en de 2e is de tree.
[afbeelding]
Opvallend ding dat ik zie in de nieuwe skill-list absorbtive attack is een overdrive skill-type voor lvl 50???
Passive, - Active, - Overdrive? 3 soorten skill-types. Begrijp zelf het verschil in skill-type nog niet. Maar dat gaat nog wel komen.
Ben benieuwd, laat evolution maar komen......
[ Voor 7% gewijzigd door Amafi op 07-06-2006 21:34 ]
Zover ik kan zien is de hoogste skill voor lvl 145 (daar begint ie dan)Amafi schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 21:26:
[...]
Wow, klinkt allemaal goed.
Opvallend ding dat ik zie in de nieuwe skill-list absorbtive attack is een overdrive skill-type???
Passive, - Active, - Overdrive?
Ben benieuwd, laat evolution maar komen......
[ Voor 3% gewijzigd door luckyjan op 07-06-2006 21:29 ]
ben benieuwd naar evo hoor
sjalala volgende week moeten ze de db van grav krijgen en als die nu pas klaar
zijn met de eerste testen hmmz hehe wozzie doom denken
Ermm dit maakt mij erug benieuwd naar de muse en bough skills xD. maar voor zover ik zie kan je dus idd nu eindelijk weer wat verschillende builds gaan krijgen als je al zegt dat soldier 64!! omg 64 skills heeft.luckyjan schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 20:48:
Edit:
Wow dat ziet er goed uitDe eerste sheets zijn de skills en de 2e is de tree.
[afbeelding]
SILENCE!!!!luckyjan schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 22:15:
Ok hier nog wat muse (vooral cleric) skills(svp nog niet ergens anders plaatsen!)
[afbeelding]
[ Voor 27% gewijzigd door William/Ax3 op 07-06-2006 22:20 ]
Ik kreeg toch het idee dat ze stiekum al veel verder zijn. Hij had het over dat ze zich nu volledig konden concentreren op evolution en eldeon. Het ging allemaal te snel om er te diep op in te gaan aangezien ie net naar bed wildeAnoniem: 51626 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 21:35:
ben benieuwd naar evo hoor
ff teruggelezen:
Antwoord op mijn vraag of ze klaar zijn met de "first stage"
"yes"
"now ready to do integration when the engineers arrive"
"we're now preparing to launch evolution and eldeon"
Laatste zal wel voor de test server zijn
[ Voor 27% gewijzigd door luckyjan op 07-06-2006 21:52 ]
Soldier heeft totaal 64 skillsWilliam/Ax3 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 21:41:
[...]
Ermm dit maakt mij erug benieuwd naar de muse en bough skills xD. maar voor zover ik zie kan je dus idd nu eindelijk weer wat verschillende builds gaan krijgen als je al zegt dat soldier 64!! omg 64 skills heeft.
Muse heeft toaal 67 skills
Dealer heeft totaal 76 skills
Hawker heeft totaal 66 skills
Je kunt ze natuurlijk niet allemaal gebruiken (skill tree, classes)
Ziet er goed uit man die skills, de ervaring die ik heb met de skills van evolution is erg goed.
Laat maar komen
Over die aantallen, dat is zeker wel inclusief skills die je "upgrade" waardoor de werking in principe niet veranderd, behalve dat hij sterker is. Als ik hier elke aparte skill tel, zijn het er namelijk ook 58
Laat maar komen
Over die aantallen, dat is zeker wel inclusief skills die je "upgrade" waardoor de werking in principe niet veranderd, behalve dat hij sterker is. Als ik hier elke aparte skill tel, zijn het er namelijk ook 58
Anoniem: 161527
ja sacardus ik speel ook Narose maar me account is vandaag verlopen^^ ik ga lekker wachten tot pRose, maar zit er eigenlijk een trial op pRose of moet je gelijk betalen voor je eurose account en jimmy welk level ben je dan met je eurose account?
Ok hier nog wat muse (vooral cleric) skills
(svp nog niet ergens anders plaatsen!)

doe hier je verhaal maar, gegevens enzo http://www.laura-design.nl/xot/viewtopic.php?p=1319#1319Anoniem: 178539 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 18:55:
Kunne jullie mij ook ff in de lijst zetten?
TygerWo--> lvl 1 --> mage to be
@luckyjan, ook nog ergens iets foor soldier :D:D, en waarom niet ergens anders plaatsen trouewns. alsof iemand hier iets mee kan behalve naar staren
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 07-06-2006 22:29 ]
denk in vertrouwen gekregen ???
en damz zou haast cleric willen worden als ik dat zo zie
en damz zou haast cleric willen worden als ik dat zo zie
Ik weet nog niet of ik dit ergens anders mag plaatsen. Hij was al naar bed toen ik dat wilde vragen.Anoniem: 141799 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 22:24:
[...]
doe hier je verhaal maar, gegevens enzo http://www.laura-design.nl/xot/viewtopic.php?p=1319#1319
@luckyjan, ook nog ergens iets foor soldier :D:D, en waarom niet ergens anders plaatsen trouewns. alsof iemand hier iets mee kan behalve naar staren
Zelfde met de eerste plannen (een powerpoint presentatie) die heb ik ook nog nooit ergens geplaatst omdat ie dat gevraagt had.
Ermm niet echt. Kep in irose nog nooit speer ap up gezien. Nog een voorbeeld firegon was een mage skill nu cleric. Of te wel tis beetje menging prose/irose met daarbij nieuwe elementen. Natuurlijk wordt het wel afwachten af het geheel goed uitgebalanceerd word.Anoniem: 141799 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 22:38:
dat zijn opzcih gewoon de irose skills
De benamingen idd wel maar kan me niet herinneren dat de lvl req er ook bij stond met kuch die reader.Anoniem: 54991 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 23:59:
Die skill info was al bekend, heb het een tijd terug ergens al eens gezien, vergeten waar.
Ah nu weet ik he tweer, die zaten in de beta client van die nieuwe rose client, is waar ook
[ Voor 68% gewijzigd door William/Ax3 op 08-06-2006 00:15 ]
Anoniem: 54991
Die skill info was al bekend, heb het een tijd terug ergens al eens gezien, vergeten waar.
Ah nu weet ik he tweer, die zaten in de beta client van die nieuwe rose client, is waar ook
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 54991 op 08-06-2006 00:00 ]
Zo. Ben uitgekeken op me dealer je zult me weer vinden in tempel met me raider
( voor de mensen die nog spelen ><) ff wat leuke items gekocht vet goedkoop 
Deze was 1,5mil en ik dacht maak hem meteen 4 ^^ en is gelukt.

En deze is ook wel netjes voor 1,5mil

Kleine update ^^
Deze was 1,5mil en ik dacht maak hem meteen 4 ^^ en is gelukt.

En deze is ook wel netjes voor 1,5mil

Kleine update ^^

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 161022 op 08-06-2006 02:45 ]
Nog geen antwoord gekregen. Ik wacht dus nog ff af. Heb de skill list vast naar jpg gezet en de tree naar pdfAnoniem: 153710 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 08:13:
luckyjan heb je al toesteming om die excel te uploaden ?
je mag ze wel mailen ^^, had je er gister al over gemaild met je mail adres dat hier staat maar die zal wel vervallen zijn of zo.luckyjan schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:31:
[...]
Nog geen antwoord gekregen. Ik wacht dus nog ff af. Heb de skill list vast naar jpg gezet en de tree naar pdf
btw iemand enig idee wat de max aantal character zijn voor clanname?
Nope niet vervallen (gebruik hem voor forums/msn e.d.) maar ik zie geen mail staan.Anoniem: 141799 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 11:22:
[...]
je mag ze wel mailen ^^, had je er gister al over gemaild met je mail adres dat hier staat maar die zal wel vervallen zijn of zo.
btw iemand enig idee wat de max aantal character zijn voor clanname?
luckyjan schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:19:
[...]
Nope niet vervallen (gebruik hem voor forums/msn e.d.) maar ik zie geen mail staan.
offtopic:
psstt mijne klopt wel ^^
psstt mijne klopt wel ^^
dan herkent hij me als spanluckyjan schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:19:
[...]
Nope niet vervallen (gebruik hem voor forums/msn e.d.) maar ik zie geen mail staan.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 08-06-2006 13:12 ]
Als je de skils voor hawker - raider hebt stuur ze maar door (zie e-mail in mijn account)
Ben erg benieuwd.
Maar Lucky jij zegt ook dat ze misschien al verder zijn zou het dan kunnen dat we ook eerder er op mogen of staat de 22ste echt vast.
Ben erg benieuwd.
Maar Lucky jij zegt ook dat ze misschien al verder zijn zou het dan kunnen dat we ook eerder er op mogen of staat de 22ste echt vast.
Nee dat niet zover ik weet. Ze hebben een heel plan met een welcome party en events.Kaytjuh schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:57:
Als je de skils voor hawker - raider hebt stuur ze maar door (zie e-mail in mijn account)
Ben erg benieuwd.
Dat zullen ze niet versnellen.
Hmm eerder dat gmail daar geen mail naar toestuurd want er zit geen spam filter in dat mail adres (vandaar dat ik altijd 10 min bezig ben met verwijderen van spam als ik een keer inlog).Anoniem: 141799 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:12:
[...]
dan herkent hij me als spanik gebruik gmail dus zou kunnen
Als ik vanavond nog geen bericht heb post ik het hier gewoon als iedereen beloofd het nergens anders te plaatsen
ook relaxt, anders hoor ik het wel over erikvoosterhout@gmail.comluckyjan schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 14:11:
[...]
Hmm eerder dat gmail daar geen mail naar toestuurd want er zit geen spam filter in dat mail adres (vandaar dat ik altijd 10 min bezig ben met verwijderen van spam als ik een keer inlog).
Als ik vanavond nog geen bericht heb post ik het hier gewoon als iedereen beloofd het nergens anders te plaatsen
Zo mijn eerste craft en meteen dodge 20 door de magic lace van Ramon
Die jokerS zijn echt grappenmakers even ons clan logo jatten
Die jokerS zijn echt grappenmakers even ons clan logo jatten

Gewoon vragen aan de leader of hij de icon wil veranderen. Zeggen dat het logo trademark van Tweakers.net is en dat ze problemen krijgen als ze het blijven gebruiken.Kaytjuh schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 16:00:
Zo mijn eerste craft en meteen dodge 20 door de magic lace van Ramon![]()
Die jokerS zijn echt grappenmakers even ons clan logo jatten![]()
[afbeelding]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Anoniem: 167538
wow nice skill tree's
vooral die cleric skill tree daar zal mijn m8 Mariety heel blij mee zijn met al die buffs enzow... maarre is er al meer nieuws over de Scout class skills of moet ik nog in spanning afwachten.. hehe
maar tot nu toe zie ik jullie allemaal weer op P-rose als het goed is hehe
als het niks word word ik waarschijnlijk iets anders want raider class heb ik wel gezien... het zijn wel leuke skills enzow maar wil iets nieuws proberen weet je hehe
zit te denken aan mage of knight ofzo... 
*Edit
Wanneer komen die unions terug waarbij je je kan aansluiten ofzo bijvoorbeeld the arumic's of een andere?
*Edit
Wanneer komen die unions terug waarbij je je kan aansluiten ofzo bijvoorbeeld the arumic's of een andere?
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 167538 op 08-06-2006 19:17 ]
Waarmee helpen dan? Helpen met lvlen kan niet, aangezien het merendeel van de mensen hier hoog lvl is op e/pROSE..Anoniem: 170159 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 18:58:
Als ik zou veranderen naar Prose, zouden jullie mij dan willen helpen of niet.
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
Gewoon effe oude wapens of Equip geven die nog in de storage zit, die je niet meer nodig hebt. Helpen met de skills en statsverdeling, ...
En als het kan mss in het begin effe wat Zuly missen. Als je wilt, niet tegen je gedacht in.
En als het kan mss in het begin effe wat Zuly missen. Als je wilt, niet tegen je gedacht in.
Weet je al of je het mag plaatsenluckyjan schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 14:11:
[...]
Hmm eerder dat gmail daar geen mail naar toestuurd want er zit geen spam filter in dat mail adres (vandaar dat ik altijd 10 min bezig ben met verwijderen van spam als ik een keer inlog).

Een uurtje of 2-3.
Weet iemand of er nieuwe arrows/bullets in pRose zijn.
Of je de 7-day Trial kan doen als het opnieuw online komt.
Als het dezelfde prijs is als NaRose.
Link van Filmpje gevonden.
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 170159 op 08-06-2006 19:42 ]
Deze bedoel je?

Zou het echt niet weten, hij is iig lelijk

Zou het echt niet weten, hij is iig lelijk
-weet nietAnoniem: 170159 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 19:40:
Een uurtje of 2-3.
-ja, misschien wle langer
-ongeveer de zelfde prijs
-
maar lees de Q&A hier door
Nog steeds niets gehoord dus hier komen ze (svp nog nergens anders plaatsen).
Mocht niet geplaatst worden dus bij deze verwijderd
Mocht niet geplaatst worden dus bij deze verwijderd
[ Voor 70% gewijzigd door luckyjan op 09-06-2006 16:46 ]
Dealer skills
edit:
mocht niet geplaatst worden dus bij deze verwijderd.
edit:
mocht niet geplaatst worden dus bij deze verwijderd.
[ Voor 90% gewijzigd door luckyjan op 09-06-2006 16:47 ]
Dit topic is gesloten.