[PC MMORPG] ROSE Online - deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.247 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 15:46:
idd vind die reactie beetje wierd ok dat je het kut vind en klote snap ik
maar de uitspraak ik wou dat ik eht nooit gedaan had vind ik weer wel erg vergaan
dan heb je eht zoizo ni graag gedaan imo maja wie ben ik :P
jij bent wozzie ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 21:29
en jijbent evo(erik) lol (zinlose post)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:02

Local Host

Het forum is om te leren.

Hoi Lars 8)7

zo nu is het genoeg geweest

}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind je dennis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg sp@msletten!

Des te meer redenen dat ze maar eens opschieten met Prose }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg.. ik heet ook lars xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
omg.... ik heet kay......

Edit: anders stoppen we hiermee :9

[ Voor 48% gewijzigd door Kaytjuh op 29-05-2006 18:44 ]

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-09 16:06
Kaytjuh schreef op maandag 29 mei 2006 @ 18:43:
omg.... ik heet kay......

Edit: anders stoppen we hiermee :9
zo heet de golden retriever van me zus ook _/-\o_

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:13
kan iemand me de link ff geven na naRose?

edit, laat maar...

[ Voor 22% gewijzigd door Game Error op 29-05-2006 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol is dat nou echt zo moeilijk ooit van google gehoord -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:10
1 pagina kansloos gespam en iemand vraagt wat _ontopic_ en wordt naar google verwezen... :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 20:28:
lol is dat nou echt zo moeilijk ooit van google gehoord -_-
Ik dacht dat je dit goed had door gelezen, vooral dit stukje:

Om in deze clans te komen zul je enige bekendheid moeten hebben op het forum maar ook vriendelijk en behulpzaam zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:18

Haan

dotnetter

SinergyX schreef op maandag 29 mei 2006 @ 20:51:
1 pagina kansloos gespam en iemand vraagt wat _ontopic_ en wordt naar google verwezen... :/
Kom op zeg, 'mag ik een link naar NaRose?' 8)7 :X

[ Voor 4% gewijzigd door Haan op 29-05-2006 21:11 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 20:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er word gezegd dat er op E rose op het begin 7x en daarna 5x en daarna 3x exp. event is klopt dat?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 07:05:
er word gezegd dat er op E rose op het begin 7x en daarna 5x en daarna 3x exp. event is klopt dat?.
Neej das niet waar. Dat is voor de TALA Server (pROSE Test server). Die wordt 15 juni gereset en die krijgen dan een 7x/5x/3x exp-drop event.
luckyjan schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 15:24:
[...]

Idd en 2x exp/drop is daar geloof ik standaard alleen kan je dus je char kwijtraken. Dit is de eerste keer dat ze het nu een keer resetten.
Ik geloof dat er standaard een 3x exp/drop-rate is, en het is de 2e keer dat Tala gereset wordt.

[ Voor 35% gewijzigd door Psychoot op 30-05-2006 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Laatst online: 16-09 09:56
Psychoot schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 08:05:
[...]

Neej das niet waar. Dat is voor de TALA Server (pROSE Test server). Die wordt 15 juni gereset en die krijgen dan een 7x/5x/3x exp-drop event.
Idd en 2x exp/drop is daar geloof ik standaard alleen kan je dus je char kwijtraken. Dit is de eerste keer dat ze het nu een keer resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luckyjan schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 15:24:
[...]

Test server is goed op zich... hopen dat ze ook testen echt voor ze patc'hen. Op die server kunnen wat mij betreft lekker iedereen de hack in rose zoeken, kunnen ze het mooi patchen op de echte servers. Ik heb trouwens me NArose acount maar tijdje verlengt omdat Prose toch nog wel effe duurt. Zit trouwens bijna alleen maar in TG dus als je me zoekt :P. Loop daar meestal met me knight, maar ook wel eens met de raider van Ph4, dikke fun daar. Beetje mazaal warretjes spelen 3 uur lang en daar na is alles weer goet, erg grappig ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is TALA test server free of niet is dat ook gwoon p2p ??¿¿

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Volgens mij is het gewoon P2P, zie het maar als een 'extraatje' als je een account hebt bij pRose ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ik zo bekend hier =O

Om in deze clans te komen zul je enige bekendheid moeten hebben op het forum maar ook vriendelijk en behulpzaam zijn.

in welk opzichte ben ik leader van oot geworde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 19:44:
ben ik zo bekend hier =O

iRose tijd/ervaring zal ook wel meetellen en vriendjespolitiek niet te vergeten O-) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat van vriendjespolitiek zouden we geheim houden |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 19:44:
ben ik zo bekend hier =O

Die regels waren er toen nog niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar goed dat je geen leader meer bent dan :9~ 8) hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik voel me gekwetst wozzie :'(
met 1 miljoen maak je het weer goed O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister lekker tijdje gepraat met stargazer Angel, die ook Prose gaat :P
En moest even melden dat Tweakers ook Prose moesten wand Prose zonder ons kon echt niet. ^^
Hoop dat ze beetje opschieten bij prose wand heb wel weer eens zin op lekker met me arti rond te knalllen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 11:23:
Gister lekker tijdje gepraat met stargazer Angel, die ook Prose gaat :P
En moest even melden dat Tweakers ook Prose moesten wand Prose zonder ons kon echt niet. ^^
Hoop dat ze beetje opschieten bij prose wand heb wel weer eens zin op lekker met me arti rond te knalllen.
je vergeet nog 1 ding :P
ze is LEKKER irl :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 22:14:
ik voel me gekwetst wozzie :'(
met 1 miljoen maak je het weer goed O-)
Ja van die wozzie moet je het hebben ;) Haha is ie eindelijk leader stoppen ze met eROSE _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 15:46:
[...]

Test server is goed op zich... hopen dat ze ook testen echt voor ze patc'hen. Op die server kunnen wat mij betreft lekker iedereen de hack in rose zoeken, kunnen ze het mooi patchen op de echte servers. Ik heb trouwens me NArose acount maar tijdje verlengt omdat Prose toch nog wel effe duurt. Zit trouwens bijna alleen maar in TG dus als je me zoekt :P. Loop daar meestal met me knight, maar ook wel eens met de raider van Ph4, dikke fun daar. Beetje mazaal warretjes spelen 3 uur lang en daar na is alles weer goet, erg grappig ^^
Zover ik weet is die test server NIET om hacks op te zoeken maar vooral bedoeld om het spel te testen en met name de ontwikkeling van de chars. in het spel. Vandaar ook de dubbele exp en droprate. Daarom moeten met rose evolution weer op nul beginnen zodat gravity het verloop van de lvl's kan bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luckyjan schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 12:26:
[...]

Zover ik weet is die test server NIET om hacks op te zoeken maar vooral bedoeld om het spel te testen en met name de ontwikkeling van de chars. in het spel. Vandaar ook de dubbele exp en droprate. Daarom moeten met rose evolution weer op nul beginnen zodat gravity het verloop van de lvl's kan bekijken.
Nee meschien niet voor bedoelt. Maar je hebt altijd van die apen die wat willen hacken en zo in rose. Als het dan moet kunnen ze zig lekker daar uitleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 12:31:
[...]

Nee meschien niet voor bedoelt. Maar je hebt altijd van die apen die wat willen hacken en zo in rose. Als het dan moet kunnen ze zig lekker daar uitleven.
Uh neej want dan wordt je account gebanned :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat ze gebanned worden B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luckyjan schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 12:21:
[...]

Ja van die wozzie moet je het hebben ;) Haha is ie eindelijk leader stoppen ze met eROSE _/-\o_
voor die mils moet je bij lucky zijn en dat komt allemaal goed zoals we afgesproken hebben m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 12:31:
[...]

maarja je weet dan hoe ze zijn he, het is geasseerd op exact het zelfde systeem, dus als ze het daar kunnen, wat zou z tegen houden om het wat groter aa nte pakken, en daar gaat het toch om bij hackers, hoe groot kan ik mezelf maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikkuh vanmiddag ff langs moonchilds karre en komt er 1 op me af en ik kill hem en wat dropt die? een o-drill :D lui pissig :P en hij lukte ook nog is op me earring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja je zal het altijd blijven houden dat gedoe wat je ook doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een tijdje niet online (tot vrijdag) want ik heb heel veel huiswerk en ook nog eens 2 P.O's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 20:56:
tja je zal het altijd blijven houden dat gedoe wat je ook doet
Ja das zeker waar. Zelf in wow barst het van de hacks/bots/exploits ect er is zelfs ook een dupe hack geweest in een wat oudere patch. Geen enkele mmorpg is hackfree dat kan gewoonweg niet tis meer de manier hoe bekend zijn de hacks en hoe word er tegen op getreden qua bans en hoe snel zijn de patches er.

Hackers in rose? hehe denk dat de meeste echte goede momenteel te druk zijn met een ander project welke hier niet genoemd mag worden ^^.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
William/Ax3 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 22:34:
[...]

Ja das zeker waar. Zelf in wow barst het van de hacks/bots/exploits ect er is zelfs ook een dupe hack geweest in een wat oudere patch. Geen enkele mmorpg is hackfree dat kan gewoonweg niet tis meer de manier hoe bekend zijn de hacks en hoe word er tegen op getreden qua bans en hoe snel zijn de patches er.

Hackers in rose? hehe denk dat de meeste echte goede momenteel te druk zijn met een ander project welke hier niet genoemd mag worden ^^.
wat dan? met de tuinslang spelen en kindjes natmaken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 23:57:
[...]

wat dan? met de tuinslang spelen en kindjes natmaken? :P
gadver ph4n jij ook met je doordenken^^

Sacardus heeft zin in prose :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Zo ik ga weer ff starten met R.O.S.E. na een korte break waar ik wat belangrijkere dingen te doen had :P

Vandaag ga ik mijn dealer maar eens lvl-en . Met mijn main char heb ik sec job bereikt dus daar zit niet veel uitdaging meer in.

Voor de mensen die mijn sec char willen toevoegen -> LoCaLtje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 02:21:
[...]

gadver ph4n jij ook met je doordenken^^

Sacardus heeft zin in prose :)
doordenken ? :P lol dat doe jij juist hahaha
en ik ben benieuwd over 6 dagen hoe of wat met de char migration :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het Hisatsu forum is weer open :D
Ze kijken nu of er nog interesse is om ergens als clan te gaan spelen, super toll klasse :+
Voorlopig aimen we op RO2 zodra het er komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Local Host schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 07:47:
Zo ik ga weer ff starten met R.O.S.E. na een korte break waar ik wat belangrijkere dingen te doen had :P

Vandaag ga ik mijn dealer maar eens lvl-en . Met mijn main char heb ik sec job bereikt dus daar zit niet veel uitdaging meer in.

Voor de mensen die mijn sec char willen toevoegen -> LoCaLtje :P
Waarom zit er geen uitdagen meer in je main char? Heb je alles slotted + gem? Alles minimaal (5) refined? Alle skills gemaxxed? Hmmm voor mij begon de uitdagen pas na 2nd job om eerlijk te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

nouja helemaal geen uitdaging klinkt misschien idd een beetje overdreven ^^

Vanmiddag heel ff 2 uurtjes met mijn dealer gespeeld en lvl 16 ofzo geworden. Tis toch ff wennen zo'n andere job ^^

Na de reboot ben ik weer op LoCaLtje te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 10:31:
[...]

doordenken ? :P lol dat doe jij juist hahaha
en ik ben benieuwd over 6 dagen hoe of wat met de char migration :P
wat oet er dan gebeuren over 6 dagen?, tot 22 juni hebben ze tussendoor toch niets gezegd over een tussentijdse datum of zo voor groot nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, wat is dat van dat rebooten. Gebeurt dit ook op NaRose?

Ik ben nu lvl 29 wanna be raider of NaRose.

Hopelijk krijg ik wat info over dat rebooten enzo.

Kan ik ook ergens terecht in een clan van Tweakers in NaRose ofzo, of iemand die mij kan helpen/ items, zuly lenen ofzo.

SnowIi is de IGN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rebooten is gewoon je eigen pc restarten >:) , en euhm ik kan je nie helpen ingame want gametijd zit erop denk of in ieder geval ik wacht op Prose en heb NArose op een HEEL laag pitje staan ben momenteel bezig met World of Warcraft hehe :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2006 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:08
William/Ax3 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 22:34:
[...]

Ja, maar in WoW wordt een probleem van hacken veel beter opgelost door blizzard dan dat Gravity/hoster doet bij Rose. Achja, de een heeft ook iets meer geld dan de ander :9

Maareh, hoe zit het nu met Rose?? Komt op 22 Juni eRose weer back online in pRose??
Ik ben daar eigenlijk wel benieuwd naar. Niet dat ik weer ga spelen hoor, want daar heb ik het momenteel te druk voor. Met name WoW. :P

Misschien dat ik volgend jaar 1 maand voordat RO2 gelanceerd wordt nog ff Rose ga checken of er nog veel verbeterd is, maar dat is maar een kleine kans dat dat gaat gebeuren.
Maar ach ik zie wel wat ik dan doe.

:w
Iedereen nog veel plezier in Rose!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 21:08:
[...]

Ja, maar in WoW wordt een probleem van hacken veel beter opgelost door blizzard dan dat Gravity/hoster doet bij Rose. Achja, de een heeft ook iets meer geld dan de ander :9

Maareh, hoe zit het nu met Rose?? Komt op 22 Juni eRose weer back online in pRose??
Ik ben daar eigenlijk wel benieuwd naar. Niet dat ik weer ga spelen hoor, want daar heb ik het momenteel te druk voor. Met name WoW. :P

Misschien dat ik volgend jaar 1 maand voordat RO2 gelanceerd wordt nog ff Rose ga checken of er nog veel verbeterd is, maar dat is maar een kleine kans dat dat gaat gebeuren.

Ze hebben ons topic btw dichtgegooid :'( 8)7
Blaim tubgirl XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
[...]

NVM

[ Voor 7% gewijzigd door ph4nt0m op 01-06-2006 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

[...]

Das idd wel waar de ergste hacks inderdaad wel en botters proberen zo veel mogelijk te pakken. Maar er zijn daar ook slimme botters die niet gepakt worden ^^. Bedoel er alleen maar mee te zeggen dat WOW echt niet zo hackfree is als menigen beweren das gewoon een fabeltje. Momenteel zie ik echt geen hacks die openbaar worden gebruikt meer in rose.

offtopic:
Neem aan dat jullie een topic over ro2 bedoelen? Als jullie die weer hebben geopend zet ff linkje hier neer ok? ;).

[ Voor 12% gewijzigd door William/Ax3 op 02-06-2006 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 21:11:
[...]

Ze hebben ons topic btw dichtgegooid :'( 8)7
Blaim tubgirl XD
offtopic:
Ja, ik weet het. Ik heb dan ook een smartdodo een mailtje gestuurd wat de reden precies was. Naja, ik heb iig toestemming gekregen om zo'n topic opnieuw te openen, maar dan wel zonder ranzige meuk :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 23:32:
[...]

offtopic:
Ja, ik weet het. Ik heb dan ook een smartdodo een mailtje gestuurd wat de reden precies was. Naja, ik heb iig toestemming gekregen om zo'n topic opnieuw te openen, maar dan wel zonder ranzige meuk :)
offtopic:
Ik zal alle filmpjes die we tot nu toe hadden wel ff in een txt gooien met beschrijving dat ik die als 2e post kan dumpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kga denk ook ff wowen
maja ik heb niet zon HELE ergen goeie pc...:( dus weet t niet echt
ps: maar wel goed internet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi allemaal :)

ben terug :) ga prose
</nieuws update>

njah was ff benieuwed wie er hier prose gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:10
nagenoeg iedereen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:33
Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:50:
hoi allemaal :)

ben terug :) ga prose
</nieuws update>

njah was ff benieuwed wie er hier prose gaan :)
Klikz0r
</informatieve modus>

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jow verander mijn nick ff das gewoon DeGeKKeNL ingame lvl 42 raider to be >:) voor Prose _/-\o_ hoelang nog eigenlijk voordat we nieuws horen over de imigratie van de E-rose characters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 19:01:
jow verander mijn nick ff das gewoon DeGeKKeNL ingame lvl 42 raider to be >:) voor Prose _/-\o_ hoelang nog eigenlijk voordat we nieuws horen over de imigratie van de E-rose characters?
Ik dacht niks meer voor 22 juni, en dat duurt nog 20 dagen.
Paar posts gelden zijn Phan iets over 6 dagen nieuws, wat was dat nou eigelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraag ik me ook af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lucky ik wacht gewillig op mijn mils :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
@Dutch-Hane: Ik heb hem hoor, heb jij hem al besteld?

Ik had beloofd dat ik een paar pics zou laten zien hoe Rose erop speelt ;)

Afbeeldingslocatie: http://img196.imageshack.us/img196/3821/dsc017492pj.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img243.imageshack.us/img243/2667/dsc017512sb.th.jpg

Helemaal geweldig dus. Je moet alleen wel handmatig de resolutie instellen (1440*900)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaytjuh schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 21:02:

[afbeelding] [afbeelding]

Helemaal geweldig dus. Je moet alleen wel handmatig de resolutie instellen (1440*900)
Dat ziet er netjes uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd dan ben ik maar zielig met met 19 inch
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~wozzie/IMG_0248.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Kaytjuh schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 19:33:
[...]

Ik dacht niks meer voor 22 juni, en dat duurt nog 20 dagen.
Paar posts gelden zijn Phan iets over 6 dagen nieuws, wat was dat nou eigelijk?
dat is mijn geheimpje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

altijd baas boven baas ^^

Hier R.O.S.E. op 1600 bij 980 windowed :P

20,2 "breedbeeld + 17" tft

[ Voor 8% gewijzigd door Local Host op 02-06-2006 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeer netjes, hoeveel inch 20/23 ergens daar tussen.

Ik heb hier een mooie ctr 17inch :P sinds 2000 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Is dit de nieuwe eq ter vervanging van wat er al was??

Afbeeldingslocatie: http://img404.imageshack.us/img404/9816/setsscreenshots0kw.jpg

Of hoe zit dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Rakkerzero schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 00:56:
Is dit de nieuwe eq ter vervanging van wat er al was??

[afbeelding]

Of hoe zit dat??
Dat zullen we allemaal zien op Rose Evolution ;)

Zozo local doeje goed, die van wozzie ziet er ook goed uit hoor.
Ik vind die van mij groot genoeg :9

[ Voor 3% gewijzigd door Kaytjuh op 03-06-2006 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis ni veel tov jullie he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:55
Kaytjuh schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 01:46:
[...]

Dat zullen we allemaal zien op Rose Evolution ;)
Zijn het geen 3rd job of anders Eldeon clothes? Ik heb die pic al eens eerder voorbij zien komen nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
jip_86 schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 13:32:
[...]

Zijn het geen 3rd job of anders Eldeon clothes? Ik heb die pic al eens eerder voorbij zien komen nl.
Nou als je kijkt naar de nieuwe visitor kleren dan kun je zien dat de kleren in pic in dezelfde stijl gemaakt zijn. Dus je zou denken dat ze de kleren gaan vervangen of dat het een 2de set naast de bestaande gaat worden. Wat de game opzich wel kan gebruiken, meer variatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16

offtopic:
Ziet er zeker goed uit :D
Als het goed is, komt de mijne volgende week :)
Over dat handmatig, bedoel je in zo'n config file de resolutie intypen zegmaar? Eitje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Dutch-Hane schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 14:10:
[...]

offtopic:
Ziet er zeker goed uit :D
Als het goed is, komt de mijne volgende week :)
Over dat handmatig, bedoel je in zo'n config file de resolutie intypen zegmaar? Eitje :)
Jep idd dat bedoel ik. :)

Ben met Sacardus weer keertje nieuw char begonnen omdat ik toch vrij weinig had te doen had.
Hier is hij dan :P
Afbeeldingslocatie: http://img445.imageshack.us/img445/3932/naamloos7te.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zir0x , wat was die site voor iets te downloaden voor sandbox dat die daar automatish naar connect ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet meer maar ik geef wel op msn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img386.imageshack.us/img386/6853/sandboxzir0xramonxnl4dm.th.jpg

ik en zir0x fftjes op sandbox rond gehuppelt ^^ en kwame deze grote vend tege :P

en nog ff allebei in hawker gekleed ^^

Afbeeldingslocatie: http://img378.imageshack.us/img378/4413/zir0xramonxnlsandboxhawkers3io.th.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2006 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooie screens ik speel nu btw ff WoW ik speel op bloodscalb ign : Thystro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Zo dealertje is ook 85 geworden hopen dat ik die nog voor 22e op 100 kan rammen aangezien ik de zooi toch al heb en ik erg benieuwd ben naar de ap op dat lvl. Nu al 610 ap op 85. Helaas raak ik nog net niet genoeg om te gaan power lvl'en in tempel mischien dat dat lukt vanaf 90 ach nouja nog ff elder mams dan.

Afbeeldingslocatie: http://img485.imageshack.us/img485/6485/screen1760cs.th.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door William/Ax3 op 03-06-2006 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaja ik heb ook weer wat bereikt, lvl 50 met em dealer :) Morgen maar cart q doen.

Afbeeldingslocatie: http://img160.imageshack.us/img160/1438/screen4635ie.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaja jongens, nog 18 dagen :D dan issut eindelijk zover!! kan niet wachten om weer hoi te zeggen tegen iedereen ingame ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh , Dat was vaag ik wou uitloggen en hij bleef maar staan zonder npc's of andere spelers tog weg gekregen nu staat er servers are currently being inspected ik neem aan dat dat bij iedereen zo is :/?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 17:56:
jaja jongens, nog 18 dagen :D dan issut eindelijk zover!! kan niet wachten om weer hoi te zeggen tegen iedereen ingame ;)
Stiekem begint het bij ook weer te kriebelen om weer Rose te gaan spelen als ik die screenshots zo zie. Maarja 2 mmo's tegelijk is teveel en te duur :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 20:30:
Huh , Dat was vaag ik wou uitloggen en hij bleef maar staan zonder npc's of andere spelers tog weg gekregen nu staat er servers are currently being inspected ik neem aan dat dat bij iedereen zo is :/?
Juh ik heb het ook logde uit omdat me clanchat bugged was nou kan ik er niet meer in :/.
Local Host schreef op zondag 04 juni 2006 @ 21:35:
er was vandaag toch ook een maintance ?
Nope niks aangekondigd is alweer tijdje online alleen community chat is bugged topics die zijn afgekapt nemen nog steeds ruimte in waardoor er dus geen nieuwe kunnen worden geopen :s.

[ Voor 33% gewijzigd door William/Ax3 op 04-06-2006 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op zondag 04 juni 2006 @ 20:34:
[...]

Stiekem begint het bij ook weer te kriebelen om weer Rose te gaan spelen als ik die screenshots zo zie. Maarja 2 mmo's tegelijk is teveel en te duur :/
Jup.. of anders betaal je voor WoW en voor rose..

WoW=€26 ( 60days)
ROSE=€11.99 (30 days?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

er was vandaag toch ook een maintance ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GVD ben flink genaaid, jaike was gestopt met rose maar sinds kort was die weer online dacht ik, wat blijkt er zitten andere mensen op zijn account die zich voordoen als jaike waar ik 2,7 mil heb uitgeleend die ik nu dus kwijt ben want die lui jatten van elkaar ik heb net iemand van die gebruikers gesproken en die zei dat jaike had rond geshout met ze account gegevens, fijn dat je dat even hebt gemeld jaike ben nu vitaal blut ik ga dus nooit meer iemand iets uitlenen die ik niet ken gvd. ( ik geef jouw niet de schuld jaike maar je kon het even beter melden nou moet ik me waardevolle spullen verkopen om weer wat centjes te hebben)!. Damn wat een klootzakken lopen er op aarde rond ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 21:11:
[...]

Jup.. of anders betaal je voor WoW en voor rose..

WoW=€26 ( 60days)
ROSE=€11.99 (30 days?)
WoW= €36 ( 90 days ) :P voor mij dan.
En aangezien in tijd te kort kan ik geen Rose spelen. Mede dankzijn WoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 02:07:
GVD ben flink genaaid, jaike was gestopt met rose maar sinds kort was die weer online dacht ik, wat blijkt er zitten andere mensen op zijn account die zich voordoen als jaike waar ik 2,7 mil heb uitgeleend die ik nu dus kwijt ben want die lui jatten van elkaar ik heb net iemand van die gebruikers gesproken en die zei dat jaike had rond geshout met ze account gegevens, fijn dat je dat even hebt gemeld jaike ben nu vitaal blut ik ga dus nooit meer iemand iets uitlenen die ik niet ken gvd. ( ik geef jouw niet de schuld jaike maar je kon het even beter melden nou moet ik me waardevolle spullen verkopen om weer wat centjes te hebben)!. Damn wat een klootzakken lopen er op aarde rond ><
mja of als je je account weggeeft iig ff iedereen uit de comm list halen. Ik heb al eerdere geldbedel acties meegmaakt onder het acc van jaike .

Helaas verraadde die persoon zich meteen door in het engels tegen me aan te gaan lullen.

Dus tip voor iedereen die stopt en zijn account weggeeft -> verwijder jezelf uit de clan en verwijder iedereen uit de comm list. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is wel zom makelijk hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

this tog maximaal 20 juni dus als ze snel zijn zoude we er eerder op kunnen als dat zo is verleng ik me acc niet meer op narose wacht ik wel op prose want anders vind ik het een beetje zonde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• precious1
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-03-2024
nee, het zal echt de 22e zijn, ook al zijn ze iets eerder klaar, er is namelijk een event geplant voor onze komst ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ze krijgen de db pas van grav de 21ste als ik dat goed gelezen heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh oke nog even wachten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok,ben dus ook terug van mijn stage :)

Niet veel van het topic gevolgt, maar we krijgen dus onze eurose chars terug in prose als ik het goed begrijp?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2006 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 17:37:
Ok,ben dus ook terug van mijn stage :)

Niet veel van het topic gevolgt, maar we krijgen dus onze eurose chars terug in prose als ik het goed begrijp?
Cool dat je terug bent :)
Jep we krijgen idd onze chars terug over 17 dagen (22ste dus).
De clans blijven ook gewoon bestaan en alle andere dingen ook, ik heb er zin in 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is mooi :) alleen best kut dat ik al mijn equip heb zitten wegtegooien toen de gr site offline ging :P
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.