doe gewoon 1 maandje narose nog, en daarna prose, dat is voor 15 juni klaar, dus ruim een maand nog en ik denk niet dat het veel korter gaat duren, er moet toch een hoop geregeld worden nog.
Verwijderd
ja tis een idee maar dan zit ik een char te lvlen voor niks en moet nog betalen ook dus ik denk dat ik maar gewoon geduld moet hebben. Mischien iets aan school doen ofzo 
precious1 schreef op maandag 08 mei 2006 @ 19:59:
doe gewoon 1 maandje narose nog, en daarna prose, dat is voor 15 juni klaar, dus ruim een maand nog en ik denk niet dat het veel korter gaat duren, er moet toch een hoop geregeld worden nog.
Kheb ook sinds gister NaRose gespeeld ik ben nu lvl 25 maar die Beta was veel leuker ik ben een beetje teleurgesteld vooral omdat er geen G7's meer zijn dat kan me hawker wel goed gebruiken 
Edit: Zijn er nog verschillen in de items tussen naRose en pRose? zoals [7] ofzo
En wat is nou precies dat Sandbox waar ik jullie zo vaak over hoor praten

Edit: Zijn er nog verschillen in de items tussen naRose en pRose? zoals [7] ofzo
En wat is nou precies dat Sandbox waar ik jullie zo vaak over hoor praten
[ Voor 34% gewijzigd door Faab007 op 08-05-2006 21:23 ]
R.O.S.E. <3
Haha ja, het is wel vrij ernstig als je het spel niet leuk vind zonder gehackte gemsVerwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 21:33:
lolz geen g7 meer whaha das de gehackte irose nogdaar was geen lol aan
Kater? Eerst water, de rest komt later
Die gaven anders wel mooi +35 dat hielp behoorlijk ging het levelen wat sneller zit je ook niet zo verveeld achter de computer een beetje uit te houden
Tsja het is nog wel leuk maar misschien moet ik dan toch maar gewoon een boog kopen maarja zit ik nu weer met kut skills das ook weer wat is er met pRose ook een trial of niet?
Tsja het is nog wel leuk maar misschien moet ik dan toch maar gewoon een boog kopen maarja zit ik nu weer met kut skills das ook weer wat is er met pRose ook een trial of niet?
R.O.S.E. <3
Hehe, er zijn er denk ik meer gestop hier door die hacks, dan dat er mensen het helemaal te gek vonden en juist gingen spelen
. Zo'n G7 is toch niets waard als je er helemaal niks voor hoeft te doen? Ik bedoel dat komt ongeveer (oké dit voorbeeld is wat extremer) op hetzelfde neer als een FPS in God-mode uitspelen
Tsja ik vond het spel er wel wat beter op worden lekker snel alles killen snel lvlen vond ik wel eens wat anders dan al die andere langzame spellen maarja nu is het weer hetzelfde helaas
R.O.S.E. <3
Het is toch juist de bedoeling van het spel dat je er iets moeite voor moet doen? Ik bedoel vanaf dag 1 met een lvl 120 char rond huppelen is toch ook niks aan, tuurlijk lvl'de je veel harder met die gehackte meuk maar hoe eerder je dan bij de top bent hoe eerder je op het spelletje uitgekeken bent...
(snif snif denk nog wel eens terug aan die goeie oude tijd, toen de vissen nog over land zwommmen en Breezy hills nog Hill of wind hete
)
(snif snif denk nog wel eens terug aan die goeie oude tijd, toen de vissen nog over land zwommmen en Breezy hills nog Hill of wind hete
Wel tof man dat screen capturing
Ik heb net een filmpje gemaakt van 4 minuten. Beetje improvisatie maar wel leuk om te doen. De tekst is nét te lezen. Geluid zou er ook bij moeten zijn, maar dat werkt op de één of andere manier nog niet. Verder...hmm ohja hij is zo'n 100 mb groot, niet weggelegd voor onze 56K'ers. Met bijrollen van Ax3(je), LoTspook (Ph4nt0m) en TYNOz. 
Enjoy.
Zo inmiddels geupload: http://www.filefactory.com/?2795d2
(howto: wachten, op Don't want a premium download? Click here to access our free download links. klikken, wachten, downloaden, en kijken maar!)
@Acidrain, die vissen zie je nog wel af en toe
. Maar ff zonder geintjes, je hebt wel gelijk. Helaas is het niet terug te draaien, maar ach het went toch ook wel.
Enjoy.
(howto: wachten, op Don't want a premium download? Click here to access our free download links. klikken, wachten, downloaden, en kijken maar!)
@Acidrain, die vissen zie je nog wel af en toe
[ Voor 50% gewijzigd door Rooster op 08-05-2006 23:17 ]
Ja daar ben ik het helemaal mee eens hoor kvond het ook een hele goeie oude tijdAcidrain schreef op maandag 08 mei 2006 @ 22:24:
Het is toch juist de bedoeling van het spel dat je er iets moeite voor moet doen? Ik bedoel vanaf dag 1 met een lvl 120 char rond huppelen is toch ook niks aan, tuurlijk lvl'de je veel harder met die gehackte meuk maar hoe eerder je dan bij de top bent hoe eerder je op het spelletje uitgekeken bent...
(snif snif denk nog wel eens terug aan die goeie oude tijd, toen de vissen nog over land zwommmen en Breezy hills nog Hill of wind hete)
R.O.S.E. <3
Verwijderd
ik ben ook allemaal aan kloten nu bij sendbox met screens, animatie en filmpjesDutch-Hane schreef op maandag 08 mei 2006 @ 22:36:
Wel tof man dat screen capturingIk heb net een filmpje gemaakt van 4 minuten. Beetje improvisatie maar wel leuk om te doen. De tekst is nét te lezen. Geluid zou er ook bij moeten zijn, maar dat werkt op de één of andere manier nog niet. Verder...hmm ohja hij is zo'n 100 mb groot, niet weggelegd voor onze 56K'ers. Met bijrollen van Ax3(je), LoTspook (Ph4nt0m) en TYNOz.
Enjoy.
@Acidrain, die vissen zie je nog wel af en toe. Maar ff zonder geintjes, je hebt wel gelijk. Helaas is het niet terug te draaien, maar ach het went toch ook wel.
@de Hack lovers
@Faab007 , sendbox is een soort live chat room waar je met een rose char naar keuze met alle eq naar keuze die ooit in een rose is gebruikt rond kan lopen
http://rose-sandbox.servegame.org/
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2006 23:24 ]
haantje doe maar luxe hoor xDDutch-Hane schreef op maandag 08 mei 2006 @ 22:36:
Wel tof man dat screen capturingIk heb net een filmpje gemaakt van 4 minuten. Beetje improvisatie maar wel leuk om te doen. De tekst is nét te lezen. Geluid zou er ook bij moeten zijn, maar dat werkt op de één of andere manier nog niet. Verder...hmm ohja hij is zo'n 100 mb groot, niet weggelegd voor onze 56K'ers. Met bijrollen van Ax3(je), LoTspook (Ph4nt0m) en TYNOz.
Enjoy.
@Acidrain, die vissen zie je nog wel af en toe. Maar ff zonder geintjes, je hebt wel gelijk. Helaas is het niet terug te draaien, maar ach het went toch ook wel.
wel jammer dat je me atked
wacht maar op pRose zal ik je ff omver lopen in TG xD
hihi, ik vroeg nog netjes om vergeefnis
nou die is niet aanvaard zie ik
Omdat je je niet kon verweren op dat tijdstip mag je me wel neermeppen in TG hoor, zo vaak als je wilt
nou die is niet aanvaard zie ik
hehe xD tenminste iemand om neer te kunnen meppen in TGDutch-Hane schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 07:52:
hihi, ik vroeg nog netjes om vergeefnis
nou die is niet aanvaard zie ikOmdat je je niet kon verweren op dat tijdstip mag je me wel neermeppen in TG hoor, zo vaak als je wilt
Je mag mij ook even proberen als je durftph4nt0m schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 08:59:
[...]
hehe xD tenminste iemand om neer te kunnen meppen in TG
En ik ben pas lvl 108 hoor, je bent in de war met evo
[ Voor 13% gewijzigd door Haan op 09-05-2006 10:26 ]
komt die patser ook ff met ze 142 champ hehe
nee dank je ik kom wel als ik wat hoger ben ok?
Edit:

[ Voor 12% gewijzigd door ph4nt0m op 09-05-2006 09:08 ]
Hey ik heb echt superpech met drillen. Heb nu dus inmiddels 2 mythril drills (die had ik gevonden) en 2 o-drills geprobeerd op pointed ring, alle 4 fail. Heb ook nog es 3 o-drills op g.fancy gedaan ook alle 3 fail. Dus in totaal nu 5 odrills en 2 mythril drills verneukt, zonder enkel resultaat
Wat zijn de succeskansen
ik dacht 20% op myth en 60% op o drill..

10% mdrill +-40% odrill.Jaii schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 09:18:
Hey ik heb echt superpech met drillen. Heb nu dus inmiddels 2 mythril drills (die had ik gevonden) en 2 o-drills geprobeerd op pointed ring, alle 4 fail. Heb ook nog es 3 o-drills op g.fancy gedaan ook alle 3 fail. Dus in totaal nu 5 odrills en 2 mythril drills verneukt, zonder enkel resultaatWat zijn de succeskansen
ik dacht 20% op myth en 60% op o drill..
Je bent echt gek dat je dat nu doet, wacht er lekker mee joh. Als eldoen komt zullen die paarse drills wel komen en die hebben s6 kans van 90% ofzo.
Maybe leuk voor somigen:
Eldeon background
Wat doet dit nou in de narose client xD
[ Voor 15% gewijzigd door William/Ax3 op 09-05-2006 12:27 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Verwijderd
ik hoop niet dat die super veel gaan droppen dan anders loopt gewoon iedereen weer met een stapel slotted, ze mogen iets minder dan o drills droppen in ieder gevalWilliam/Ax3 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 10:44:
[...]
10% mdrill +-40% odrill.
Je bent echt gek dat je dat nu doet, wacht er lekker mee joh. Als eldoen komt zullen die paarse drills wel komen en die hebben s6 kans van 90% ofzo.
@phantom, ik ben 143 champ kip is idd maar 12lvls hoger dan jou
@iruja hoe weetje dat dan? in twrose waren er zelfs pas 3 en als dat zo is zal adamanium drill (de blauw/paarse) geen 90% zijn maar 60 of zo
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2006 11:11 ]
Verwijderd
Groen, geel, oranje, paars, en ik kan vast ook nog wel de naam opzoeken.
Zit iig in de client verborgen.
Zit iig in de client verborgen.
De laatste heet perfect drill.
Verwijderd
Zo hele weekend afwezig geweest, was te lekker weer, bevrijdingspop en concertjes.
Maar ben nu weer aanwezig
Al Prose datum bekend ?
Al Prose datum bekend ?
neenVerwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:43:
Zo hele weekend afwezig geweest, was te lekker weer, bevrijdingspop en concertjes.
Al Prose datum bekend ?
fly ik vroeg me af of ik af en toe (waneer jij niet speelt) of ik ff op je knecht mag inloggen om ff rond te stampen en lekker te praten met de rest
ooooohw! das wat anders xD KIP ik lust jou ook rauw! dont mess with a muse xDVerwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:08:
[...]
ik hoop niet dat die super veel gaan droppen dan anders loopt gewoon iedereen weer met een stapel slotted, ze mogen iets minder dan o drills droppen in ieder geval
@phantom, ik ben 143 champ kip is idd maar 12lvls hoger dan jou
@iruja hoe weetje dat dan? in twrose waren er zelfs pas 3 en als dat zo is zal adamanium drill (de blauw/paarse) geen 90% zijn maar 60 of zo
[ Voor 43% gewijzigd door ph4nt0m op 09-05-2006 11:58 ]
Verwijderd
ehm, sureph4nt0m schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:55:
[...]
neen
fly ik vroeg me af of ik af en toe (waneer jij niet speelt) of ik ff op je knecht mag inloggen om ff rond te stampen en lekker te praten met de rest
dat mag wel ^^ zolang je geen rare dingen doet met me chars. En eq die ze hebben.
Msn me maar. geef ik je de info
nee ik zal geen rare dingen doen xD hooguit 1 drill vinden ofzoVerwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:58:
[...]
ehm, sure
dat mag wel ^^ zolang je geen rare dingen doet met me chars. En eq die ze hebben.
Msn me maar. geef ik je de info
en tja moe je wel msn komen xD
Verwijderd
datum van wat ik heb begrepen van mijn contact is eind mei begin juni, en dat zei hij een maand terug ook al, nog steeds onveranderd.
En het meningsverschil ging erover hoe hun de database zouden krijgen, gravity wil hem zelf editen en aanleveren ipv zo aanleveren, maar waarom gravity dat perse wilt is mij een raadsel, hij kon al zo gemerged worden als er wat aan enkele item id's werd gedaan en accounts...
En het meningsverschil ging erover hoe hun de database zouden krijgen, gravity wil hem zelf editen en aanleveren ipv zo aanleveren, maar waarom gravity dat perse wilt is mij een raadsel, hij kon al zo gemerged worden als er wat aan enkele item id's werd gedaan en accounts...
Kan iemand mischien voor mij een pm naar die prime defender kunnen sturen voor die IP-banlist? Prose forums blijf ik nonstop timeouts krijgen of de page not founds
Ik ga binnenkort de planning maken of ik uberhaubt Prose kan gaan spelen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik doe mee Phanph4nt0m schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 09:02:
[...]
Edit:
kijk me signatur is ^_^ hijis weer veranderd
@ Iruja zou jij misschien wat meer informatie uit de client kunnen halen over die drils. Zoals: Hoe ze allemaal heten, s6 rate
Verwijderd
Ik kan kijken maar de succesrate staat er niet in, dat wordt serverside bepaald.
Ik meen dat het iets is van 20, 40, 75 en 90%
Volgens mij was er nog een 5e met 100% maar dat was een p2p item.
Maar wil er best binnenkort eens naar kijken, iig nu ff geen tijd.
Ik meen dat het iets is van 20, 40, 75 en 90%
Volgens mij was er nog een 5e met 100% maar dat was een p2p item.
Maar wil er best binnenkort eens naar kijken, iig nu ff geen tijd.
Ok toch alvast bedankt. Zag dit ook staan wat zijn die laatste drie nou eigelijk, geen drills

Verwijderd
ik ben altijd al paranoide met gravity geweest, maar ze zijn er echt niet blij mee dat men de oude chars terug wil en denk daarom ook dat er straks een fout melding komt waardoor ze helaas naar hun grote spijt de merge niet door kunnen laten gaan.Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 13:23:
zijn die laate niet de coupons die voor haar, face en kleding gebruikt kunnen worden.Kaytjuh schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 13:53:
Ok toch alvast bedankt. Zag dit ook staan wat zijn die laatste drie nou eigelijk, geen drills![]()
[afbeelding]
Of als het van de gamesrouter kant komt zijn dat die bronze, silver en gold tickets waarmee je prijzen kon winnen
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2006 14:01 ]
lol, ik speel op dit moment op fly zijn acc.
ff nigrum geslagen ^^
maar wat me opviel is dat euhm naRose leeg begint te raken.
ik liep door junon en cker weinig shops. ik vrees voor naRose dat de eRosers naar pRose gaan
ff nigrum geslagen ^^
ik liep door junon en cker weinig shops. ik vrees voor naRose dat de eRosers naar pRose gaan
Verwijderd
ja het was idd leeg in junon haha en wie kom ik daar tegen 
hopelijk word pRose lekker druk anders zou het wel jammer zijn
hopelijk word pRose lekker druk anders zou het wel jammer zijn
ph4nt0m schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 14:10:
lol, ik speel op dit moment op fly zijn acc.
ff nigrum geslagen ^^
Als de item stb file hetzelfde werkt als de list_skill.stb, kan ik het volgende zeggen over de succes rate: (ik ben er vrij zeker van dat dit klopt, waardes voor andere items kan ik ook op dezelfde manier aflezen)Kaytjuh schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 13:42:
[...]
Ik doe mee Phan![]()
@ Iruja zou jij misschien wat meer informatie uit de client kunnen halen over die drils. Zoals: Hoe ze allemaal heten, s6 ratewil ik eigelijk wel meer over weten.
mythril drill: 10%
ori drill: 30%
adamantium: 50%
perfect: niet geiplementeerd, er zit een gat waar de data zou moeten staan
edit:
op dezelfde manier kan je trouwens ook de stats zien van equip
[ Voor 15% gewijzigd door Haan op 09-05-2006 14:56 ]
hmm, kheb net naruto gesproken op naRose.
en die vertelde mij dat Psychoot en Evo bij naruto in de clan zouden gaan. dat betekend dus meer plaats voor anderen in LoT? of hebben jullie je al bedacht...
en die vertelde mij dat Psychoot en Evo bij naruto in de clan zouden gaan. dat betekend dus meer plaats voor anderen in LoT? of hebben jullie je al bedacht...
Ik ben nog even aan het zien op welke server ik nou ga spelen dus ik heb wat vragen als iemand meer weet hoor ik het graag
Is er nog een verschil in items tussen naRose en pRose?
En waar is het op het moment drukker naRose of pRose?
Liever speel ik op een drukke server ik vraag me ook af waar eerder Eldeon zal komen, naRose of pRose?
Liever speel ik op een drukke server ik vraag me ook af waar eerder Eldeon zal komen, naRose of pRose?
R.O.S.E. <3
Hmm, dus dat een drill bij low lvl eq een hogere slagingskans heeft is een fabeltje?Haan schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 14:26:
[...]
Als de item stb file hetzelfde werkt als de list_skill.stb, kan ik het volgende zeggen over de succes rate: (ik ben er vrij zeker van dat dit klopt, waardes voor andere items kan ik ook op dezelfde manier aflezen)
mythril drill: 10%
ori drill: 30%
adamantium: 50%
perfect: niet geiplementeerd, er zit een gat waar de data zou moeten staan
edit:
edit:
@Faab007: zo te horen wordt het in pRose drukker. Ook zal Eldeon íets eerder in pRose geimplanteerd zijn. Dit scheelt echter maar hooguit enkele weken.
@Faab007: zo te horen wordt het in pRose drukker. Ook zal Eldeon íets eerder in pRose geimplanteerd zijn. Dit scheelt echter maar hooguit enkele weken.
[ Voor 13% gewijzigd door Rooster op 09-05-2006 15:45 ]
als je nog moet beginnen wacht dan op prose.Faab007 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:42:
Ik ben nog even aan het zien op welke server ik nou ga spelen dus ik heb wat vragen als iemand meer weet hoor ik het graag
???ph4nt0m schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 14:31:
hmm, kheb net naruto gesproken op naRose.
bedoel je dat Psy en Evo in de clan gaan van Naruto in pRose
mmm zou wel jammer zijn

Lijkt me idd het verstandigste. De meeste mensen gaan terug naar hun oude char dus naar pRose, hoe meer mensen hoe gezelliger
evo heeft al bevestigd dat ie met naruto gaat wat psy betreft dunnoKaytjuh schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:51:
[...]
???
bedoel je dat Psy en Evo in de clan gaan van Naruto in pRose![]()
mmm zou wel jammer zijn![]()
[...]
Lijkt me idd het verstandigste. De meeste mensen gaan terug naar hun oude char dus naar pRose, hoe meer mensen hoe gezelliger
EVO zou toch (ook) een nieuwe char, een dealer-> bourg starten?
Verwijderd
Beetje jammerph4nt0m schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:57:
evo heeft al bevestigd dat ie met naruto gaat wat psy betreft dunno

Naruto is wel grappig maar kwam mij mij nog al ehm.. dom over
Verwijderd
als rose evo er al is waarschijlijk wel ja als achterhandje want met me high lvl char constant temple (eldeon misschien) vervelet te snel.Dutch-Hane schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 16:08:
EVO zou toch (ook) een nieuwe char, een dealer-> bourg starten?
zover ik zag bij de rose evo die wij speelde is het maar tot aan junion andere mobs en daar lvl je binnen een week wel doorheen
@iedereen, ik spreek niet voor psychoot natuurlijk maar via msn hebben we al het een en ander besproken met de groep die dan de nieuwe prose clan gaat bevatten en het is weeres wat anders, hoeft natuurlijk niet te betekenen dat ik niet meer party met jullie en ik een gevonden holy staff aan phantom geef of zo
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2006 16:23 ]
Dat zouden die tickets moeten zijn waarmee je met Erose 1 miljoen zou kunnen winnenKaytjuh schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 13:53:
Ok toch alvast bedankt. Zag dit ook staan wat zijn die laatste drie nou eigelijk, geen drills![]()
[afbeelding]
Maar Evo en Psychoot wat is dan eigenlijk jullie reden dat jullie bij Naruto in de clan gaan ipv in de Tweakers te blijven? het was toch altijd gezellig
[ Voor 13% gewijzigd door Kaytjuh op 09-05-2006 16:31 ]
@fly
ik ga nu party moonchilds XD met amando linasama en offensive lol
ik ga nu party moonchilds XD met amando linasama en offensive lol
Ja het is moeilijk maar ik denk dat ik bij Naruto in de clan ga. Ik heb er lang over nagedacht en nog twijfel ik een beetje om jullie te "verlaten" in de clan zeg maar. Ik speel met een paar mensen toch al sinds iRose samen. Tuurlijk blijven we party'en samen, dat zal het probleem niet zijn. De reden waarom ik die overstap zou maken is idd omdat het weer eens iets anders is. Het is een internationale clan met zeker niet de minste spelers. Zover ik weet allemaal 135+ spelers.Kaytjuh schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 16:30:
Maar Evo en Psychoot wat is dan eigenlijk jullie reden dat jullie bij Naruto in de clan gaan ipv in de Tweakers te blijven? het was toch altijd gezellig
Het kan natuurlijk ook niks zijn met hun en toch de tweakers meer missen in de clanchat

nee!Psychoot schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 16:57:
[...]
Ja het is moeilijk maar ik denk dat ik bij Naruto in de clan ga. Ik heb er lang over nagedacht en nog twijfel ik een beetje om jullie te "verlaten" in de clan zeg maar. Ik speel met een paar mensen toch al sinds iRose samen. Tuurlijk blijven we party'en samen, dat zal het probleem niet zijn. De reden waarom ik die overstap zou maken is idd omdat het weer eens iets anders is. Het is een internationale clan met zeker niet de minste spelers. Zover ik weet allemaal 135+ spelers.
Het kan natuurlijk ook niks zijn met hun en toch de tweakers meer missen in de clanchatMocht dat het geval zijn dan hoop ik dat er nog plaats in lot/oot/bot is
(joke)
tis wel spijtig dat jullie dan weggaan maar goed
ja vast welFaab007 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 17:16:
Komen er ooit nog beter pijlen weer terug in het spel zoals storm arrows?
[ Voor 12% gewijzigd door ph4nt0m op 09-05-2006 17:19 ]
Jah idd wel jammer, maja niks aan te doen.Psychoot schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 16:57:
[...]
Ja het is moeilijk maar ik denk dat ik bij Naruto in de clan ga. Ik heb er lang over nagedacht en nog twijfel ik een beetje om jullie te "verlaten" in de clan zeg maar. Ik speel met een paar mensen toch al sinds iRose samen. Tuurlijk blijven we party'en samen, dat zal het probleem niet zijn. De reden waarom ik die overstap zou maken is idd omdat het weer eens iets anders is. Het is een internationale clan met zeker niet de minste spelers. Zover ik weet allemaal 135+ spelers.
Het kan natuurlijk ook niks zijn met hun en toch de tweakers meer missen in de clanchatMocht dat het geval zijn dan hoop ik dat er nog plaats in lot/oot/bot is
Ik heb het trouwens ook geprobeerd. Toen ik in eRose in OoT zat al een behoorlijke tijd wou ik toch iets anders. Ben toen verhuisd naar Hakunetsusuen, was opzich leuke clan maar ik miste toch iets. Een week laten ben dus verhuisd naar Climaxed, dat hield ik al helemaal niet lang vol. Uiteindelijk werd er aan mij gevraagd of ik een LoT wou en toen was ik eindelijk blij (en nu nog
Ik weet niet of jullie dit iets intereseert, maar hoop eigenlijk dat jullie ook gewoon weer terug keren naar een van de Tweaker clan's. Nouja GL and HF in de clan van Naruto

Mjah daarom twijfel ik ook nog een beetje. Het kan natuurlijk ook zijn dat Naruto niet eens genoeg spelers bijelkaar krijgt en dan zie ik het ook allemaal niet meer zitten. We zien het allemaal wel als we op pRose uiteindelijk kunnen. Ik blijf gewoon in LoT zitten voordat ik er echt zeker van benKaytjuh schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 17:21:
[...]
Jah idd wel jammer, maja niks aan te doen.
Ik heb het trouwens ook geprobeerd. Toen ik in eRose in OoT zat al een behoorlijke tijd wou ik toch iets anders. Ben toen verhuisd naar Hakunetsusuen, was opzich leuke clan maar ik miste toch iets. Een week laten ben dus verhuisd naar Climaxed, dat hield ik al helemaal niet lang vol. Uiteindelijk werd er aan mij gevraagd of ik een LoT wou en toen was ik eindelijk blij (en nu nog)
.
Ik weet niet of jullie dit iets intereseert, maar hoop eigenlijk dat jullie ook gewoon weer terug keren naar een van de Tweaker clan's. Nouja GL and HF in de clan van Naruto
Hmmz morgen nieuws hoop ik:
Dit stond ergens op het pROSE forum:
"We had a very long conference call with Gravity today on 2 issues:
* 2006 Development Roadmap
* euROSE service integration
Phage will post a statement tomorrow to reflect the merits of our conference call with Gravity today.
Thanks."
Phage will post a statement tomorrow to reflect the merits of our conference call with Gravity today.
Thanks."
Naruto zat toch in infinity gaat de rest daarvan dan wel door? paar in die clan waren wel ok zoals baz en naruto dus. maar de rest die daar zaten niet echt. Beetje te arogant waren die en veel speelden ook met meedere mensen op dezelfde account.
Nouja moeten jullie zelf verder weten
. Ik blijf lekker LOT 
@Dutch-Hane hoe lees jij in godsnaam die stb's uit?
Nouja moeten jullie zelf verder weten
Ok dat klinkt wel aardig maar athemis zit toch met ip probleem dan? Of ben ik in de war met iemand anders xD.Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 18:26:
naruto, mali, 95, neptizzle, efe, brandonheat, sgtarimas, athemis , evo, psychoot, pourrisknight, (amando)
hehe ok @Haan Hoe lees jij die stb dingen uit in leesbare tekst xD.Dutch-Hane schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 19:33:
[...]
Geleerd van Haan(grapje, hij kan het, ik niet)
Zo, er is net iemand level 200 geworden in de sandbox. Dat is blijkbaar ook de max, hij (Qman) zegt geen announcement met een tnl indicatie te krijgen.
[ Voor 65% gewijzigd door William/Ax3 op 09-05-2006 19:37 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Ik weet wel dat ik wa tsponsoring nodig heb voor me muse
wil eigenlijk gelijk meuk kopen/vinden/krijgen voor lvl 100 ^^
Verwijderd
zoals psy al zegt er zijn nog geen 15 spelers, eingelijk pas 12 en zoalng niks ckers is blijft evo ook nog in lot.
de nieuwe clan van naruto heeft niks met infity te maken grotendeels is het een mix van shina, infinity, en dan ik en psy van hier.
enkele mensen die erin komen zijn
naruto, mali, 95, neptizzle, efe, brandonheat, sgtarimas, athemis , evo, psychoot, pourrisknight, (amando)
de nieuwe clan van naruto heeft niks met infity te maken grotendeels is het een mix van shina, infinity, en dan ik en psy van hier.
enkele mensen die erin komen zijn
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2006 18:29 ]
Is er helemaal geen informatie over item updates ik vind het nogal slecht dat ze die verschillende arrows uit het spel hebben gehaald storm arrows zagen er ook gelijk een stuk beter uit
R.O.S.E. <3
Verwijderd
er is wel een lisjt van wapens die snel terug komen, maar arrows, bullets en kannons nog niks gezegdFaab007 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 18:28:
Is er helemaal geen informatie over item updates ik vind het nogal slecht dat ze die verschillende arrows uit het spel hebben gehaald storm arrows zagen er ook gelijk een stuk beter uit
ik hoop dat er dan word gezegd of t dan mogelijk is dat de db migrated word. zo niet dan ga ik maar me naRose verlengen. zo ja dan ben ik blijluckyjan schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 17:52:
Hmmz morgen nieuws hoop ik:
Thanks."
@fly
ik heb al 23% voor je gedaan hihi
[ Voor 6% gewijzigd door ph4nt0m op 09-05-2006 19:43 ]
Geleerd van HaanWilliam/Ax3 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 18:11:
Zo, er is net iemand level 200 geworden in de sandbox. Dat is blijkbaar ook de max, hij (Qman) zegt geen announcement met een tnl indicatie te krijgen.
[ Voor 16% gewijzigd door Rooster op 09-05-2006 20:40 ]
Als het mogelijk wordt voor europese spelers op de pRose te spelen dan zal ik daar waarschijnlijk heen gaan ik denk omdat het spel aziatisch is en de philepijnen meer aziatisch zijn dan amerika dat er wel iets sneller updates komen maarja kan het ook fout hebben
R.O.S.E. <3
pRose krijgt ook eerder de updates dan naRose. Maar dat scheelt maar iets van 2 weken ofzo.Faab007 schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 23:45:
Als het mogelijk wordt voor europese spelers op de pRose te spelen dan zal ik daar waarschijnlijk heen gaan ik denk omdat het spel aziatisch is en de philepijnen meer aziatisch zijn dan amerika dat er wel iets sneller updates komen maarja kan het ook fout hebben
Het is wel leuk om te vermelden dat je op alle 3 de servers kan spelen bij pRose.
Dat zijn:
- Polaris (waar onze eRose chars waarschijnlijkt heen gaan)
- Sirius (drukker dan Polaris atm)
- Tala (dit is een testserver met 3x exp/droprate, dus voor de mensen die snel willen lvl'en
feit is wel dat je char gedelete kan worden
)
Net nog ff met primedefender gesproken van pROSE. Gisteren was er een 2 uur!!! durende conference call met gravity. Hij laat er weinig over los behalve dat het "mostly good news" is.
Vandaag zal een van de GM's (Phage) een verhaal over de inhoud van dat gesprek posten op het pROSE forum. Los van het migratie verhaal is er ook over wat er nog in 2006 verder gaat gebeuren gesproken. Feit dat ie er verder niks over los laat zit me niet helemaal lekker (en dat ie ziek thuis is). Mja we zullen wel zien dan.
Vandaag zal een van de GM's (Phage) een verhaal over de inhoud van dat gesprek posten op het pROSE forum. Los van het migratie verhaal is er ook over wat er nog in 2006 verder gaat gebeuren gesproken. Feit dat ie er verder niks over los laat zit me niet helemaal lekker (en dat ie ziek thuis is). Mja we zullen wel zien dan.
[ Voor 22% gewijzigd door luckyjan op 10-05-2006 08:01 ]
@Ax3: ik zal het je wel eens uitleggen op irc
hmm tja ik vrees weer voor t ergsteluckyjan schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 07:03:
Feit dat ie er verder niks over los laat zit me niet helemaal lekker (en dat ie ziek thuis is). Mja we zullen wel zien dan.

2 uur een conference call valt wel mee hoor.Net nog ff met primedefender gesproken van pROSE. Gisteren was er een 2 uur!!! durende conference call met gravity. Hij laat er weinig over los behalve dat het "mostly good news" is.
Als je de punten ziet die er besproken werden dan is dat voor LU nog best wel wat te bespreken geweest. Maar we zullen zien wat GM(Phage) er over te zeggen heeft.
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar wat er in 2006 gaat gebeuren.
Hopelijk flink wat quests (lekker asociaal, kan nl. Eldeon toch nog niet aan
Verwijderd
Hello pROSE players!
We've just spoken with Gravity yesterday and they have given us great news!
Regarding the euROSE migration, database testing will end on June 7
while the delivery is targetted on June 14. Internal testing in the
Philippines is scheduled to end on the 21st so our target date for our
euROSE players is on June 22.
Also, we've received our episode launch schedule. Below is the more
updated copy of it:
May 2006
Summer Event Part 2
June 2006
World Cup Event
Opening of pROSE service to European territories
Evolution and Eldeon testing in Tala
July 2006
Evolution and Eldeon patches in Commercial Servers
New skills
August 2006
Clan War
Second Eldeon map
Item Mall
New emoticons
September 2006
New In-game Set Items
Additional Items for Item Mall
New additional skills
October 2006
First Eldeon Dungeon
New emoticons
In line with this, we would like to announce that Tala will be wiped
on June 15, 2006 to make way for the testing of Evolution and Eldeon
patch.
Once wiped, Tala will be opened with the following EXP and drop rate
modifications:
7x/5x - 1st week
5x/4x - following 2 weeks
3x/3x - succeeding weeks
Thank you so much for bearing with us and your continuous patronage.
Here's to more patches and great episodes to come!
Don't forget to tell your friends about it!
We've just spoken with Gravity yesterday and they have given us great news!
Regarding the euROSE migration, database testing will end on June 7
while the delivery is targetted on June 14. Internal testing in the
Philippines is scheduled to end on the 21st so our target date for our
euROSE players is on June 22.
Also, we've received our episode launch schedule. Below is the more
updated copy of it:
May 2006
Summer Event Part 2
June 2006
World Cup Event
Opening of pROSE service to European territories
Evolution and Eldeon testing in Tala
July 2006
Evolution and Eldeon patches in Commercial Servers
New skills
August 2006
Clan War
Second Eldeon map
Item Mall
New emoticons
September 2006
New In-game Set Items
Additional Items for Item Mall
New additional skills
October 2006
First Eldeon Dungeon
New emoticons
In line with this, we would like to announce that Tala will be wiped
on June 15, 2006 to make way for the testing of Evolution and Eldeon
patch.
Once wiped, Tala will be opened with the following EXP and drop rate
modifications:
7x/5x - 1st week
5x/4x - following 2 weeks
3x/3x - succeeding weeks
Thank you so much for bearing with us and your continuous patronage.
Here's to more patches and great episodes to come!
Don't forget to tell your friends about it!
Hmmm echt great news kan ik het niet noemen.
22 Juni is al voorbij de eerdere deadline van 15 juni. En wat me opvalt dat er geen Factions vermeld worden
Wel clanwars, dat lijkt me wel lachen. Ook jammer dat Eldeon in het begin maar 1 map heeft? Moet wel grote map worden met genoeg spawns anders wordt het dringen daar.
22 Juni is al voorbij de eerdere deadline van 15 juni. En wat me opvalt dat er geen Factions vermeld worden
ok dat word dus iig mijn periode tot begin juni afmaken en tegen die tijd is er meer nieuws ^^ .
Dus phan bijboeken die maand ^^
ik zit nu sterk te twijfelen of ik wel terug zal gaan naar eRose...Local Host schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 11:31:
ok dat word dus iig mijn periode tot begin juni afmaken en tegen die tijd is er meer nieuws ^^ .
ik zou graag willen weten wat jullie gedachten erover is voor deze personen:
Fly
Lyn
Cet
Local
Sac
Gekke
ax3
nog meer die zich geroepen voelen om te reageren die mogen ook reageren
mschien dat we maar btr na kunne blijven
Edit:
fly als je kan kom ff msn
[ Voor 12% gewijzigd door ph4nt0m op 10-05-2006 11:35 ]
Verwijderd
ik hier loop een beetje te ijsberen in game want zit ernstig te twijvelen wat ik moet gaan doen aan de ene kant denk ik van ik blijf NArose want heb daar een High lvl char
en jah eigenlijk wil ik het liefst narose blijven maar ik denk als het volk naar Prose gaat gaat deze mafkees natuurlijk mee want denk dat het beter is dat alle tweakers 1 rose pakken das leuker en natuurlijk beter voor ons allemaal altijd een partner om mee te lvlen, he monnik "the good old days"
wij hebben keihard gelvled met zijn 2en het was altijd fun en met nog meer ik heb met sacardus op clanfield gezeten en met evoos in party was ook altijd leuk dus mjah moet maar ff kijken waar het schip strand... voor nu blijf ik NArose en ga met DeGeKKeNL een scout maken..
*hoopt eigenlijk dat iedereen terug komt naar NArose want wachten op Prose duurt te lang :P*
ff nog een vraagje waarom krijgt Prose wel nieuws over welke updates wel komen maar NArose niet terwijl NArose onder gravity valt eigenlijk vind ik het maar een stom iets maarjah...
hopen op het beste
*hoopt eigenlijk dat iedereen terug komt naar NArose want wachten op Prose duurt te lang :P*
ff nog een vraagje waarom krijgt Prose wel nieuws over welke updates wel komen maar NArose niet terwijl NArose onder gravity valt eigenlijk vind ik het maar een stom iets maarjah...
hopen op het beste
Nou igg gaat het door. Een weekje later dan aangekondigd maar dat extra weekje kan er dan ook nog wel bij en dan in juli ook nog evolution en eldeon (in juni vast proberen op de tala server).
Nee ik ben best wel blij
Nee ik ben best wel blij
Weet nog niet wat ik ervan moet denken.
Ben aan de ene kant erg benieuwd naar de evolution update.
Heb die nog nooit gespeeld dus ben benieuwd. Lijkt me ook erg gaaf om die tala server te proberen.
7x exp en 5x droprate, damn dan voel ik me al uber hacker
En natuurlijk de nieuwe skills testen.
Maar 22 juni pas de char-migratie.:( dan begint ongeveer de vakantie en ben ik alleen buiten te vinden)
Ben aan de ene kant erg benieuwd naar de evolution update.
Heb die nog nooit gespeeld dus ben benieuwd. Lijkt me ook erg gaaf om die tala server te proberen.
7x exp en 5x droprate, damn dan voel ik me al uber hacker
En natuurlijk de nieuwe skills testen.
Maar 22 juni pas de char-migratie.:( dan begint ongeveer de vakantie en ben ik alleen buiten te vinden)
Waarom in eens zo twijfelend, scheelt maar een week. Voor mij maak dat ene weekje vrij weinig uit, ben alang blij dat er iig goed nieuws is je weet maar nooit met Gravity
Gewoon allemaal lekker pRose gaan
Verwijderd
Erose komt niet terug zoals het was, voor mij is het gedaan met erose kom hoogstens ff kijken maar blijf narose.Kaytjuh schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 12:20:
Waarom in eens zo twijfelend, scheelt maar een week. Voor mij maak dat ene weekje vrij weinig uit, ben alang bij dat er iig goed nieuws is. Je weet maar nooit met Gravity
@ ph4n mijn mening.
Voor mijn char -> NaRose
Voor de comm -> PRose
uiteindelijke beslissing -> Waar de meeste van mij R.O.S.E. makkers heen gaan
Voor mijn char -> NaRose
Voor de comm -> PRose
wie zijn jouw makkers?Local Host schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 12:31:
@ ph4n mijn mening.
Voor mijn char -> NaRose
Voor de comm -> PRose
Ik heb geen vijandenph4nt0m schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 12:41:
[...]
wie zijn jouw makkers?iedereen op got of je party maatjes?
Maar ik wil in het bijzonder mijn vaste Brother in Crime -> Ceteus noemen
Verwijderd
dat weekje is inderdaad maar een weekje, en als ik de weer kaarten zo bekijk zal ik die tijd achter me pc echt niet missenluckyjan schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 11:45:
Nou igg gaat het door. Een weekje later dan aangekondigd maar dat extra weekje kan er dan ook nog wel bij en dan in juli ook nog evolution en eldeon (in juni vast proberen op de tala server).
Nee ik ben best wel blij
en idd wawt psychoot zegt, ik hoorde al wel van iemand hier een x dat eldeon maps echt gigantisch zijn maar zullen ze groot geoeg zijn voorzoveel players, ik denk wel dat elke prose player zo'n beejte een 130+ heeft daaro als main char.
Ook dat eldeon een maand later komt als wij daar komen vind ik best wel gunstig dan heb je toch even de tijd om mensen te leren kennen en zo en jezelf in de community te verwerken en weer op gang te helpen.
P.S. die tala testing periode klinkt echt wel relaxt, ik zelf zal er niet snel voor gaan omdat het weinig toevoegd aan mijn kennis omdat ik het al gespeeld heb maar 7x exp wow, dat loopt al tegen 1k voor jelly been
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2006 12:51 ]
?? Erose komt wel terug zoals het was op 22 juni. Als het goed is krijgen we reruns van alle events die we gemist hebben + prose eigen events (wacky races, big bosses). Daarna meteen evolution en eldeon dus ik snap niet helemaal wat je bedoelt?Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 12:24:
[...]
Erose komt niet terug zoals het was, voor mij is het gedaan met erose kom hoogstens ff kijken maar blijf narose.
Verwijderd
lijkt me onzin dat we events mee krijgenluckyjan schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 12:48:
[...]
?? Erose komt wel terug zoals het was op 22 juni. Als het goed is krijgen we reruns van alle events die we gemist hebben + prose eigen events (wacky races, big bosses). Daarna meteen evolution en eldeon dus ik snap niet helemaal wat je bedoelt?
en sac bedoeld dat dat oude gevoel van de got community verloren is gegaan en daar geef ik hem gelijk in dat is gewoon zo
Verwijderd
Ik denk dat Sacardus bedoelt dat eRose terugkeert in een andere economie, andere mensen, nieuwe items etc... Dus idd niet helemaal zoals het was, mja je eigen items, level e.d blijven natuurlijk gewoon hetzelfde.
Het probleem met een weekje later, heb ik eigenlijk ook niet zo. Maar helaas zit dat wel dicht tegen de zomervakantie aan, waardoor ik dan niet veel zal/kan gaan spelen. Zoiezo de trial-periode en daarna zien we wel weer verder.
Het probleem met een weekje later, heb ik eigenlijk ook niet zo. Maar helaas zit dat wel dicht tegen de zomervakantie aan, waardoor ik dan niet veel zal/kan gaan spelen. Zoiezo de trial-periode en daarna zien we wel weer verder.
helemaal mee eensVerwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 12:47:
[...]
Ook dat eldeon een maand later komt als wij daar komen vind ik best wel gunstig dan heb je toch even de tijd om mensen te leren kennen en zo en jezelf in de community te verwerken en weer op gang te helpen.
@sacardus klopt eRose komt niet terug zoals het was, het word alleen maar beter
Ik ga nog ff door op naRose. kijk de trial aan op pRose. en dan zie ik wel verder. en als we dan opsplitsen is t jammer
maar dan probeer ik ff wat mensen te overtuigen om te blijven xD
In de eerste plannen ( een powerpoint presentatie) die ik gezien had stond dat alle events een rerun zouden krijgen. Dus daar ga ik nog steeds vanuit.Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 12:53:
[...]
lijkt me onzin dat we events mee krijgenzou echt nergens op slaan.
en sac bedoeld dat dat oude gevoel van de got community verloren is gegaan en daar geef ik hem gelijk in dat is gewoon zo
Verder stonden er ook zaken in zoals shops die 3x zoveel voor mats betaalde enz maar dat was als we opnieuw zouden moeten beginnen en dat is nu niet meer zo.
En idd als je het zo bekijkt komt de oude Erose niet terug maar dat wisten we gisteren en vorige maand ook al.
Nog wat nieuws:
1. About teh ROSE evolution/Eldeon, once it's implemented on teh commercial servers, what will happen? Character wipe? stat/skill reset? item mods or something like that?
no character wipe... most probably a skill reset feature to slowly transition into the new system.
2. Also, regarding item mall, is this part of teh LU bidding system that I saw in those other games like RO?
yes. It will be part of the LU Bidding System although ROSE's Item Mall is directly linked to the functionality of the Evolution system.
3. Finally, how many items will we see in the new item mall?
Lots. We'll start with those cosmetic items first...
en deze:
1. What about the new Luna/Junon dungeons(like dod or temple) that are supposed to come for the high level players? will we see any of those in near future?
Should be, yes.
2. Whit mind that eldeon is going to get released is the max lvl (currently 250 or 255) going to get increased?
Should be.
3. What about the SP, will it be reintroduced again? at current state you dont get SP after lvl 150, i guess with evolution its going to be different?
No final word about this
4. Any news on 3rd job?
None yet
[ Voor 49% gewijzigd door luckyjan op 10-05-2006 13:23 ]
Verwijderd
22 juni dus. Vind het opzich nog wel redelijk vlot gaan. Nu maar afwachten of ze aan de beloftes houden. Ook kijken hoe het gaat met de high lvls. Als Eldeon een maandje later komt met 1 map. Vrees ik eigenlijk dat het zelfde krijgen als met de temples...
Tja, ik vrees dat rose altijd last blijft houden met de high levels ingame.Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 13:25:
22 juni dus. Vind het opzich nog wel redelijk vlot gaan. Nu maar afwachten of ze aan de beloftes houden. Ook kijken hoe het gaat met de high lvls. Als Eldeon een maandje later komt met 1 map. Vrees ik eigenlijk dat het zelfde krijgen als met de temples...
Mensen levelen gewoon sneller dan Triggersoft content voor kan ontwikkelen.
Enige wat ze kunnen doen is zoethouden met events ed.
Dus voor de langzame levelaars is het een stukje relaxter.
Maar zoals het er nu voor staat krijgen we meteen de evolution patch voor onze kiezen.
Heeft iemand daar al mooie informatie over? Skills/ etc
Ik ga trouwens als de overstap komt voor 100% naar pRose vanwege cf tijden en hoger lvl char.
Cf en gemquest was geloof ik iets van 1 uur en 4 uur in de middag.
Maar pin me er niet op vast
[ Voor 6% gewijzigd door Amafi op 10-05-2006 14:22 ]
welke tijden zijn cf en gemquest? want narose was perfecte cf tijd voor mij, voor de rest denk ik wel verder weer aan prose te starten, hoop dat blue en dub ook weer komen, altijd de grootste lol mee gehad, ben bang dat ik maar een lvl106 ofzo champ heb in prose dan maar wel een lekkere lvl 70 muse ofzo, ben alleen bang dat ik geen goeie gear meer heb zoals in naroseAmafi schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 13:45:
[...]
Tja, ik vrees dat rose altijd last blijft houden met de high levels ingame.
Mensen levelen gewoon sneller dan Triggersoft content voor kan ontwikkelen.
Enige wat ze kunnen doen is zoethouden met events ed.
Dus voor de langzame levelaars is het een stukje relaxter.
Maar zoals het er nu voor staat krijgen we meteen de evolution patch voor onze kiezen.
Heeft iemand daar al mooie informatie over? Skills/ etc
Ik ga trouwens als de overstap komt voor 100% naar pRose vanwege cf tijden en hoger lvl char.
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
kom je weer naar na4th schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 14:16:
[...]
welke tijden zijn cf en gemquest? want narose was perfecte cf tijd voor mij, voor de rest denk ik wel verder weer aan prose te starten, hoop dat blue en dub ook weer komen, altijd de grootste lol mee gehad, ben bang dat ik maar een lvl106 ofzo champ heb in prose dan maar wel een lekkere lvl 70 muse ofzo, ben alleen bang dat ik geen goeie gear meer heb zoals in narose
inmiddels wel japh4nt0m schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 14:31:
[...]
kom je weer naar naer blijven nog mensen hier
en zijn rond jou lvl
vanaaf moet ik VOOR 12 uur 95 zijn zodat ik morgen op mijn verjaardag mooi kan pronken met WDW
Vanaaf word zoals gewoonlijk weer een uberparty gemaakt en iedereen is weer in TeamSpeak te vinden .
ps Jan je headsetje al binnengekomen ?
Zo help je wel de GoT-community naar z'n grootje. "kom hierheen, hier heb je vriendjes", "ga je daar heen praat ik niet meer met je", "waahaha ga jij beetje alleen daarheen?". Wat maakt het allemaal uit? Al waren er 12 Rose-servers en iedereen zit ergens anders, kan je toch nog gewoon het 'algemene Rose online' topic aanhouden?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik ben bereid je te helpeNLocal Host schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 14:36:
[...]
inmiddels wel ja![]()
vanaaf moet ik VOOR 12 uur 95 zijn zodat ik morgen op mijn verjaardag mooi kan pronken met WDW![]()
Vanaaf word zoals gewoonlijk weer een uberparty gemaakt en iedereen is weer in TeamSpeak te vinden .
m00 !
kmoe jan ff zien over te halen om te blijven want dan blijf jij ook en lyn ook
PS.
JAAAAA 500 posts op got forum xD
Verwijderd
Hehe, ja ik ga wel poging wagen iig, was idd altijd lachen4th schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 14:16:
[...]
welke tijden zijn cf en gemquest? want narose was perfecte cf tijd voor mij, voor de rest denk ik wel verder weer aan prose te starten, hoop dat blue en dub ook weer komen, altijd de grootste lol mee gehad, ben bang dat ik maar een lvl106 ofzo champ heb in prose dan maar wel een lekkere lvl 70 muse ofzo, ben alleen bang dat ik geen goeie gear meer heb zoals in narose
Ej phan en je Signature dan, ik vond hem net zo mooi
@Local ga jij nog eigen TS hosten op je server? Lijkt me iig cool
@Local ga jij nog eigen TS hosten op je server? Lijkt me iig cool
[ Voor 5% gewijzigd door Kaytjuh op 10-05-2006 14:59 ]
Verwijderd
je hebt wel gelijk en ik deed hetzelfde om iedereen naar prose te halenSinergyX schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 14:36:
Zo help je wel de GoT-community naar z'n grootje. "kom hierheen, hier heb je vriendjes", "ga je daar heen praat ik niet meer met je", "waahaha ga jij beetje alleen daarheen?". Wat maakt het allemaal uit? Al waren er 12 Rose-servers en iedereen zit ergens anders, kan je toch nog gewoon het 'algemene Rose online' topic aanhouden?
Yup, setje is binnenLocal Host schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 14:36:
[...]
...bla bla blaat...
m00 !
Dit topic is gesloten.