Heb nu eindelijk tijd gevonden om een format te doen. Nieuwste drivers erop ed, maar nog steeds slechte performance. Oblivion blijft maar zwalpen. Zijn er hier die oblivion spelen, en zoja wat zijn jullie instellingen precies?
Even over de 2 harde schijven op de Dell website
Ik heb net even met de verkoper van Mitracom gepraat.
Die zegt dat het bij hun mogelijk is, echter wordt de optische drive (dvdbrander) verwijdert dan.
Misschien ook zo bij de DELL?
Die zegt dat het bij hun mogelijk is, echter wordt de optische drive (dvdbrander) verwijdert dan.
Ik heb datzelfde probleem als ik dat flip3d van vista doe en op accu zit. Ook dus als ik naar een 3D programma ga vanuit '2d modus'. Had ik sinds de 165 drivers dacht ik...Fatamorgana schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 13:02:
[...]
Dat is exact het probleem, zie de foto die ik heb kunnen maken: http://www.xs4all.nl/~bweijdt/sync.jpg
De nieuwste drivers heb ik er ook al op staan, geen verschil.
Alles op highest, behalve de resolutie, die staat op 1600*1200. Dan draait hij (op netvoeding alleen) soepel. Overigens was dat niet met de orginele drivers, toen draaide hij vrij schokkerig.Jormungandr schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 17:44:
Heb nu eindelijk tijd gevonden om een format te doen. Nieuwste drivers erop ed, maar nog steeds slechte performance. Oblivion blijft maar zwalpen. Zijn er hier die oblivion spelen, en zoja wat zijn jullie instellingen precies?
Zou kunnen, maar een laptop zonder dvd brander is gewoon te lastig. Hoewel je hem extern kan kopen heb ik liever een externe HD en interne dvdbrander, hoewel je dan wat minder performance hebt (niet in RAID enzo).marinadus schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 17:54:
Even over de 2 harde schijven op de Dell website
Ik heb momenteel 1440x900, large textures, HDR, alle distance open maar geen AA, lage shadows ed.
Hopelijk kan ik het probleem snel vinden want dit is wel minder.
Hopelijk kan ik het probleem snel vinden want dit is wel minder.
Oja, ik heb trouwens ook geen AA. Op hoge resoluties heeft AA toch niet zo veel zin dus dat zet ik altijd uit
Verwijderd
Ik ben sinds een week of 3 in het bezit van de XPS M1710 (T7200, 2GB, 7900GS) en deze bevalt mij uitstekend. Echter meen ik dat de DVD-Drive defect is, hij wil namelijk onder geen beding WoW van de cd's installeren. Ik heb 2 setjes van WoW geprobeerd beide met het resultaat dat de drive op een gegeven moment een raar herhalend geluid gaat maken en dan een error geeft. Hiervoor zal ik denk ik contact opnemen met Dell.
Een ander probleem waar ik nog geen oplossing voor heb gevonden is dat wanneer ik gebruik maak van Windows Media Center en via Pictures/Movies de netwerkschijf opga dat MC dan zichzelf ophangt. Hij laat nog wel de folders en bestanden zien maar daarna herstart MC. Kan iemand mij misschien vertellen waar dit aan kan liggen?
3DMark06: 4881 http://service.futuremark.com/compare?3dm06=1761848
3DMark05: 8960 http://service.futuremark.com/compare?3dm05=2948476
Een ander probleem waar ik nog geen oplossing voor heb gevonden is dat wanneer ik gebruik maak van Windows Media Center en via Pictures/Movies de netwerkschijf opga dat MC dan zichzelf ophangt. Hij laat nog wel de folders en bestanden zien maar daarna herstart MC. Kan iemand mij misschien vertellen waar dit aan kan liggen?
probleem heb ik eerder mee gemaakt maar niet zozeer op de xps, mijn vriendin had het probleem met haar dell comp, WoW wilde wel installeren maar halverwege cd 2 of 3 gaf hij een soort van read error. probleem toen opgelost door op een pc waar het wel werkt iso's van de cd te maken en die over te gooien en mounten.Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 09:29:
Ik ben sinds een week of 3 in het bezit van de XPS M1710 (T7200, 2GB, 7900GS) en deze bevalt mij uitstekend. Echter meen ik dat de DVD-Drive defect is, hij wil namelijk onder geen beding WoW van de cd's installeren. Ik heb 2 setjes van WoW geprobeerd beide met het resultaat dat de drive op een gegeven moment een raar herhalend geluid gaat maken en dan een error geeft. Hiervoor zal ik denk ik contact opnemen met Dell.
lijkt overigens een probleem te zijn met de cd's zelf. sommigen spelers kunnen ze gewoon niet goed lezen. mischien firmware update van de dvd drive (if any)
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Verwijderd
Ik heb ook een T7200 en 2gb en daarbij heb ik een 7950gtx. Ik haal echter met 3dmark05 maar een score van maximaal 7603...Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 09:29:
Nog even een vraagje: Op de site http://www.laptopvideo2go.com/ staan erg veel drivers, welke zou ik nou moeten gebruiken?
Je kan meestal het beste gewoon de laatste niet-beta pakken. Als je nog iets meer performance wil heeft het soms zin om een betadriver te nemen. Bij mij gaf de 16*.** en 15*.** in ieder geval artefacts op accu, dus ik ben blij met 101.70 of zo iets
Verwijderd
Dan ga ik maar eens updaten, ik heb geen idee wat ik fout heb gedaan maar als ik nu 3dmark05 draai dan krijg ik scores van 3482 met mijn losse scherm en op het laptop scherm 1759 
erg vreemd. Hopen dat de driver update het fixed.
erg vreemd. Hopen dat de driver update het fixed.
ik heb vista paar dagen erop gehad maar toch weer vanwege problemen terug naar xp pro gegaan,Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 22:28:
Ik heb net de bovense 3 drivers gedownload voor vista en als ik die probeer te installeren dan geeft hij aan dat hij niet kan updaten, aangezien er geen stuurprogramma is dat compatible is met mijn huidige hardware.
anyway - probeer deze drivers eens, werkte het beste voor mij onder vista
http://www.tweaksrus.com/...at_view&gid=163&Itemid=41
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Heeft er al iemand ervaring met de XPS M1710 en de logitech Alto notebook stand?
Iemand die mij kan vertellen of dit goed past aangezien ik het toch wel erg fijn vind om op normale hoogte naar mijn scherm te kunnen kijken.
Iemand die mij kan vertellen of dit goed past aangezien ik het toch wel erg fijn vind om op normale hoogte naar mijn scherm te kunnen kijken.
Verwijderd
Top tip, ik moest mijn computer even formateren want er was iets fout. Ik haalde nog maar scores van rond de 3700. Na de format weer een score van 7526 en na de driver update ineens een score van 9037Nhaixatael schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 09:07:
[...]
ik heb vista paar dagen erop gehad maar toch weer vanwege problemen terug naar xp pro gegaan,
anyway - probeer deze drivers eens, werkte het beste voor mij onder vista
http://www.tweaksrus.com/...at_view&gid=163&Itemid=41
http://service.futuremark...ype=12&XLID=0&UID=9198859
Je moet dan ook wel even de modded .inf erbij downloaden, staat in de lijst bij '.inf', en die in de directory met setup.exe gooien, zodat hij op -vrijwel- alle nvidia kaarten werktVerwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 22:28:
Ik heb net de bovense 3 drivers gedownload voor vista en als ik die probeer te installeren dan geeft hij aan dat hij niet kan updaten, aangezien er geen stuurprogramma is dat compatible is met mijn huidige hardware.
Verwijderd
Ik heb mijn GS dan ook iets hoger geklokt dan standaard, namelijk 610Core 570(x2)Mem in tegenstelling tot 375Core 500(x2)Mem. Het is jammer dat er voor de rev1 7900GS geen bios is waarbij de memory timings zijn getweakt, dan zou ik nog een stuk hoger kunnen komen.Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 16:58:
[...]
Ik heb ook een T7200 en 2gb en daarbij heb ik een 7950gtx. Ik haal echter met 3dmark05 maar een score van maximaal 7603...
Nog even een vraagje: Op de site http://www.laptopvideo2go.com/ staan erg veel drivers, welke zou ik nou moeten gebruiken?
Niemand?Dracula schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 09:15:
Heeft er al iemand ervaring met de XPS M1710 en de logitech Alto notebook stand?
Verwijderd
Ik heb hem geflashed met een unlocked bios waardoor ik in Windows kan overklokken met de laatste beta versie van Atitool, bios komt van http://www.notebookforums.com/thread185501.html .Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:59:
Hoe heb je dat gedaan? Door de kaart te flashen?
Wel even kijken of je een rev0 of rev1 hebt, voor rev0 is er een memory optimised bios waardoor je veel hoger kan komen dan met de rev1 die ik heb.
De 7950GTX heeft geen 2 revisies, dat heeft voor zover ik weet alleen de 7900GS.Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 13:48:
En hoe kom ik erachter of mijn 7950Gtx een rev0 of rev1 is?
Verwijderd
Ik draai vista en ik heb het volgende probleem:
Ik heb het volgende probleem: Als ik kleine spelletjes speel (bv op mijn eigen forum of dat van games.telenet.be dan choked het spel telkens er een geluidje moet worden afgespeeld). Dit is het geval bij "Defend your castle" en bij andere... Nu vroeg ik mij af aan wat dit kon liggen?
Alvast bedankt!
Soul123
Ik heb het volgende probleem: Als ik kleine spelletjes speel (bv op mijn eigen forum of dat van games.telenet.be dan choked het spel telkens er een geluidje moet worden afgespeeld). Dit is het geval bij "Defend your castle" en bij andere... Nu vroeg ik mij af aan wat dit kon liggen?
Alvast bedankt!
Soul123
Ik heb ff gekeken en heb zelf nergens last van. Ik zou even proberen de nieuwste flash binnen te hengelen, dat zou wel eens kunnen helpen
Ik heb een I9400 met Alto notebook stand. Past goed. Degelijke constructie en werkt fijn! Kan het je alleen maar aanraden!
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Ik had zo'n standaard geprobeerd voor mijn I9300. Ik kan het alleen afradencaspervc schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 12:12:
[...]
Ik heb een I9400 met Alto notebook stand. Past goed. Degelijke constructie en werkt fijn! Kan het je alleen maar aanraden!

De stand heeft een te kleine rubbere tegen houdstrip waar ie van afgleed. De hoogte wat je kan instellen valt tegen. De afstand keyboard laptop is te groot. (Werkt alleen met een hele diepe werktafel). Het meest vervelende was dat het rubber op dat ding stof aantrekt als een gek. Het stond nog geen 10 minuten thuis of er lag al een laag op.
Ik heb zelf een ergoQ330 + keyboard van bakker elkhuizen, valt zeer aan te raden. Gaat ook altijd mee in de tas
Macbook Pro 15" Late 2013, iPhone 7+ 128gb, iPad Pro, Canon M3, Tamron 18-200, Canon 22 @2.0, Canon 11 -22, Nintendo Switch
Verwijderd
Heeft iemand enig idee hoe heet de 7950 gtx wordt ? ik heb nu een 6800 go ultra maar die wordt in de 9x grade en ik zou een nieuwe laptop willen die niet zo xtreem heet wordt ook als je AA en AF aan zou hebben
Ik heb een dooie pixel en baal als een stekker...
Dell doet er niets aan..
Nog tips oplossingen hiero ?
Dell doet er niets aan..
Verwijderd
ey xps gebruikers.
Het word weer tijd voor een nieuwe laptop en ik twijfel tussen de xps1710 en de vaio AR31s.
het verschil tussen deze twee is dat de xps voor gamers (dikke videokaart) is en de vaio voor entertainment (perfect beeld en geluid)
Verder zijn beide laptops ongeveer wel hetzelfde, ze hebben allebei hun + en - punten.
Ik ben op zoek naar een notebook voor adobe werk om het zomaar te zeggen, cs3 moet er gewoon lekekr op kunne draaien en zonder moeite ook meerdere programma's van dit soort.
Nu heb ik voor jullie 2 vragen:
1. Gebruikt ieand hier de xps voor deze doeleinden en wat vind die persoon ervan.
2. Ik bestel hem met vista maar ze leveren allen engels terwijl op de inspiron wel nl kan,iemand hier reeds nog een xps besteld en hier met dell contact over gehad. (anders moet ik zelf morgen maar bellen.)
alvast bedankt
Erik van Oosterhout
Het word weer tijd voor een nieuwe laptop en ik twijfel tussen de xps1710 en de vaio AR31s.
het verschil tussen deze twee is dat de xps voor gamers (dikke videokaart) is en de vaio voor entertainment (perfect beeld en geluid)
Verder zijn beide laptops ongeveer wel hetzelfde, ze hebben allebei hun + en - punten.
Ik ben op zoek naar een notebook voor adobe werk om het zomaar te zeggen, cs3 moet er gewoon lekekr op kunne draaien en zonder moeite ook meerdere programma's van dit soort.
Nu heb ik voor jullie 2 vragen:
1. Gebruikt ieand hier de xps voor deze doeleinden en wat vind die persoon ervan.
2. Ik bestel hem met vista maar ze leveren allen engels terwijl op de inspiron wel nl kan,iemand hier reeds nog een xps besteld en hier met dell contact over gehad. (anders moet ik zelf morgen maar bellen.)
alvast bedankt
Erik van Oosterhout
Als je een verzekering heb laat je hem op de grond stuiteren.Security schreef op maandag 28 mei 2007 @ 11:53:
Dell doet er niets aan..![]()
Idle is hij bij mij rond de 50, load 60-70 dus valt wel mee.Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 10:34:
Heeft iemand enig idee hoe heet de 7950 gtx wordt ? ik heb nu een 6800 go ultra maar die wordt in de 9x grade en ik zou een nieuwe laptop willen die niet zo xtreem heet wordt ook als je AA en AF aan zou hebben
1) ja, werkt prima. Jammer dat zwart niet helemaal zwart is maar voor de rest is het beeldscherm zeker ok. Laatst stond er op de frontpage een artikeltje waar ook de m1710 werd genoemd, contrast ligt hoog vergeleken met anderen, kleurechtheid kwam er wat minder goed vanaf. Hier lees je het.Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 18:15:
2) volgens mij doen ze gewoon alleen maar aan Engels, maar bellen kan nooit kwaad. Ik moet zelf zeggen dat ik het verschil tussen nl en Engelse Windows ondertussen niet meer merk
Dag allemaal,
heb ff een vraagje heb gisteren een xps bestelt en wou weten of iemand weet hoe de xps presteerd met counter strike en WoW. Ik wou eerst wachten op een direct x 10 videokaart maar die presteren op dit moment niet beter dan de 7950 GTX.
Mijn XPS is dan een:
T7600
2 GB ram
160 GB 7200 rpm
7950 GTX 512 MB
heb ff een vraagje heb gisteren een xps bestelt en wou weten of iemand weet hoe de xps presteerd met counter strike en WoW. Ik wou eerst wachten op een direct x 10 videokaart maar die presteren op dit moment niet beter dan de 7950 GTX.
Mijn XPS is dan een:
T7600
2 GB ram
160 GB 7200 rpm
7950 GTX 512 MB
Verwijderd
Okay ik gooi even weer wat actie in dit topic als er hier ooit is nog iemand naar terug keert.
Het is tijd vor ene nieuwe laptop voor mij en ik mag andermans geld uitgeven (maakt het altijd wat leuker)
Ik ben geen gamer maar een ontwerper, voornamelijk bezig met wat adobe me bied om het zomaar te verwoorden.
Ik overweeg dus een Xps 1710 of een xxodd XNi570u3 aan te schaffen, beide +/- met dezelfde specs, ik heb best veel van dit topic gelezen en ook van dat van de XNi570u3 bij xxodd schijnt de service nog al te verschillen ik lees bij mensen dat hij slecht is terwijl een ander zegt dat hij perfect is. Van dell is de service vrijwel uitsteknd.
Ik weet ckers dat mensen hier deze keuze ook hebben moeten overwegen, grootste nadeel van de XNi570u3 is dat deze het maar 2 uur volhoud en de xps 3.5 uur op accu, en de xps ook minder warm wordt en dat bij de XNi570u3 al snel lastig word.
De xps is weer wat minder omdat hij gewoon spuuglelijk is qua vormgeving en wat wel zeer positief is is het volledige toetsenbord op de XNi570u3 en het uitermate helder beeldscherm.
Beide gevene mijn de volgende specs voor dezelfde prijs ongeveer
2.33Ghz
2047 667mhz
Go7950GTX 512MB
100 gb 7200 rpm
Dus wie kan mijn dat laate voordeeltje of min puntje geven, WIE DURFt
voor wie xxodd niet kent:
Xxxodd op GOT
Xxxodd homepage
uitgebreid review 9 paginas met alle + en -'s
Het is tijd vor ene nieuwe laptop voor mij en ik mag andermans geld uitgeven (maakt het altijd wat leuker)
Ik ben geen gamer maar een ontwerper, voornamelijk bezig met wat adobe me bied om het zomaar te verwoorden.
Ik overweeg dus een Xps 1710 of een xxodd XNi570u3 aan te schaffen, beide +/- met dezelfde specs, ik heb best veel van dit topic gelezen en ook van dat van de XNi570u3 bij xxodd schijnt de service nog al te verschillen ik lees bij mensen dat hij slecht is terwijl een ander zegt dat hij perfect is. Van dell is de service vrijwel uitsteknd.
Ik weet ckers dat mensen hier deze keuze ook hebben moeten overwegen, grootste nadeel van de XNi570u3 is dat deze het maar 2 uur volhoud en de xps 3.5 uur op accu, en de xps ook minder warm wordt en dat bij de XNi570u3 al snel lastig word.
De xps is weer wat minder omdat hij gewoon spuuglelijk is qua vormgeving en wat wel zeer positief is is het volledige toetsenbord op de XNi570u3 en het uitermate helder beeldscherm.
Beide gevene mijn de volgende specs voor dezelfde prijs ongeveer
2.33Ghz
2047 667mhz
Go7950GTX 512MB
100 gb 7200 rpm
Dus wie kan mijn dat laate voordeeltje of min puntje geven, WIE DURFt
voor wie xxodd niet kent:
Xxxodd op GOT
Xxxodd homepage
uitgebreid review 9 paginas met alle + en -'s
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2007 13:12 ]
Ik heb (nu iig) geen tijd om die hele review door te lezen, maar ik kan je alvast vertellen dat de XPS het geen 3,5 uur vol houdt. Misschien net 3 uur als je het scherm helemaal donker hebt staan en zonder wifi, en dan alleen maar bij wat browsen. Bij 'normaal' gebruik gaat de accu net iets meer dan 2 uur mee en mocht je mobiel willen gamen nog een stuk minder lang. Maarja, de tijden die een fabrikant op geeft zijn altijd als alle omstandigheden optimaal zijn, en dat zal dus ook wel voor de Xxxodd gelden, waardoor het misschien toch nog een beetje vergelijkbaar is 
Verder heb ik geen andere (game-)notebook om de temperatuur mee te vergelijken, maar het klopt inderdaad dat de koeling in een XPS behoorlijk stil is.
Verder heb ik geen andere (game-)notebook om de temperatuur mee te vergelijken, maar het klopt inderdaad dat de koeling in een XPS behoorlijk stil is.
Gaat allemaal makkelijk lukken, ik speel zelf geen van beide maar als ik een gokje moet doen denk ik dat je zeker 50 fps haalt in beide spellen. Oja, ik herinner me wel ooit nog een topic over haperingen in wow met een m1710. Het probleem zat hem daar in de harddisk die na een tijdje idle downspinned. Mocht je daar last van krijgen, zet in je bios HD-mode op 'performance', check voor meer info de over het probleem de Dell fora.bekiratabey schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 15:48:
Dag allemaal,
heb ff een vraagje heb gisteren een xps bestelt en wou weten of iemand weet hoe de xps presteerd met counter strike en WoW.
*knip*
geen probleembekiratabey schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 15:48:
Dag allemaal,
Mijn XPS is dan een:
T7600
2 GB ram
160 GB 7200 rpm
7950 GTX 512 MB
speel zelf ook wow maar heb alleen een 5200 rpm schijfje en dat loopt verder perfect tussen de 40-50 fps (uitzonderingen daar gelaten uiteraard)
Bedankt voor jullie reply.
Ik moet de lappie voor de 21 ste binnen krijgen dus ben benieuw
. Is het verstandig om een schone installatie te doen want heb mij laten informeren dat er een hoop zooi meegeinstalleerd is met de XPS. klopt dit.
Ik moet de lappie voor de 21 ste binnen krijgen dus ben benieuw
Verwijderd
Misschien hier ook interssant die nog een xps overwegen, in juini komt clevo (in nederland xxxodd) met een dirextx 10 notebook GeForce Go 8800GTX; MXM-HE, Core 2 Duo FSB800 processor platform code named "Santa Rosa" en uitbreidbaar tot 4gb ram
Meer specificaties:
http://www.eurocom.com/pr...ctfuture.cfm?model_id=189
Meer plaatjes: (20 stuks)
http://www.eurocom.com/gallery/189/index.html
Meer specificaties:
Die is op zich best vetVerwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:05:
Misschien hier ook interssant die nog een xps overwegen, in juini komt clevo (in nederland xxxodd) met een dirextx 10 notebook GeForce Go 8800GTX; MXM-HE, Core 2 Duo FSB800 processor platform code named "Santa Rosa" en uitbreidbaar tot 4gb ram
Meer specificaties:
alleen ik ken iemand die op zich een vette xodd heeft namelijk de XNi570U3 alleen na een half uurtje maakt dat ding een lawaai.
Ik hoop niet dat met die nieuwe model ook zo is. Heb dan zelf wel uiteindelijk voor de XPS gekozen. En bij dell kreeg ik zo'n 320 korting opdat ding gewoon een beetje onderhandelen
Het spel Alan Wake van Remedy
Het spel Crysis van Crytek
Het spel Flight Simulator X van Microsoft
Het spel Lost Planet: Extreme Condition van Capcom
Het spel Supreme Commander van Gas Powered Games
Het spel Unreal Tournament 3, door middel van een patch, van Epic Games
Het spel Starcraft 2, van Blizzard
uiteindelijk de knoop door gehakt het lijkt wel als of er elke maand wel nieuw highend laptop uitkomt dan kun je wel blijven wachten

Zodra die van mij binnen is maak ik wel een korte review

Raar als goed is moet de dodepixel standaard in de garantie zitten van dell dat heeft mij een medewerker van dell mij bevestigd ene Paul Corlingen.Security schreef op maandag 28 mei 2007 @ 11:53:
Dell doet er niets aan..![]()
Verwijderd
Mijn XPS heeft een T7200 met een 7900GS (wat overklokt) en ik speel WoW op de hoogste resolutie, 1900/1200 alles maxed. Prima performancebekiratabey schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 15:48:
Dag allemaal,
Mijn XPS is dan een:
T7600
2 GB ram
160 GB 7200 rpm
7950 GTX 512 MB
Verwijderd
Supreme commander mag je wegstrepen als DX 10 game, ze hebben die patch geschrapt. Het werd te ingewikkeld en alles.
Kan iemand wat meer vertellen over die 8800GTX voor de laptop? Ik dacht dat die pas in augustus zou uitkomen?
Ik kan je een ding vertellen, dat ding gaat stroom zuipenssj3gohan schreef op maandag 04 juni 2007 @ 23:57:
Kan iemand wat meer vertellen over die 8800GTX voor de laptop? Ik dacht dat die pas in augustus zou uitkomen?
Je vergeet Company of Heroesbekiratabey schreef op maandag 04 juni 2007 @ 22:17:
[...]
Die is op zich best vet,
alleen ik ken iemand die op zich een vette xodd heeft namelijk de XNi570U3 alleen na een half uurtje maakt dat ding een lawaai.
Ik hoop niet dat met die nieuwe model ook zo is. Heb dan zelf wel uiteindelijk voor de XPS gekozen. En bij dell kreeg ik zo'n 320 korting opdat ding gewoon een beetje onderhandelen(dus als je voor dell gaat ALTIJD bellen). Maar eerlijk is eerlijk die eurocoms zijn vet. Ik wou eventueel ook de asus c90 nemen die ook deze maand uitkomt vanwege de intels desktop cpu. Alleen heeft de XPS geen direcx 10 zoals die. Ken eigenlijk een paar spellen die gebruik ervan maken namelijk
Het spel Alan Wake van Remedy
Het spel Crysis van Crytek
Het spel Flight Simulator X van Microsoft
Het spel Lost Planet: Extreme Condition van Capcom
Het spel Supreme Commander van Gas Powered Games
Het spel Unreal Tournament 3, door middel van een patch, van Epic Games
Het spel Starcraft 2, van Blizzard
uiteindelijk de knoop door gehakt het lijkt wel als of er elke maand wel nieuw highend laptop uitkomt dan kun je wel blijven wachten.
Zodra die van mij binnen is maak ik wel een korte review.
Verwijderd
Ik heb zojuist contact gehad met de Dell klantendienst.
Binnenkort lanceren ze de Inspiron 1720 ter vervanging van de inspiron 9400.
Don't buy the old one
Binnenkort lanceren ze de Inspiron 1720 ter vervanging van de inspiron 9400.
Don't buy the old one
Hier alvast de specs:niels88 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 00:35:
[...]
Ik kan je een ding vertellen, dat ding gaat stroom zuipenAls de specs kloppen is de 8800 gtx op MXM-HE formaat, dit houdt in dat hij tot 140watt mag gebruiken... Ik denk eerlijk gezegd dat je die laptop moet vergelijken met een SLI-notebook
Bron: X-Bit LabsDue to the fact that Nvidia has widened memory interface of the new desktop GeForce 8800-series processors to 320-bit and 384-bit from 256-bit on previous-generation products, the chips now have larger footprint and may not be compatible with traditional notebook GPU form-factors. It is likely that the mobile version of the GeForce 8800 – if there is any planned – will feature typical 256-bit memory bus and lower amount of execution units, e.g., 64 stream processors, 16 texture units, 16 raster operation units and so on. It is unclear, however, whether Nvidia plans to create a new chip, or simply disable some logic inside the GeForce 8800.
Heb je de datum van dat artikel gecheckedDaMarcus schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 16:54:
[...]
Hier alvast de specs:
[...]
Bron: X-Bit Labs

Een XPS met 7950 kaart is ALTIJD een goede koop als je een game laptop met hoge prestaties,perfect beeld wilt. Processors zijn top (zijn ze eigenlijk allemaal tegenwoordig).
Service van DELL is over het algemeen goed - voor XPS - als je iets hebt komen ze gewoon
aan huis, of sturen je wat toe (ik had niew toetsenbordje gevraagd, geen probleem.)
Uitzonderingen daargelaten, maar die zijn er altijd. Vergeet niet dat 1 op de 4 pc's in NL een DELL
is, dus je hoort natuurlijk vaker als er iets niet goed. Wij hier - bedrijf met 800 medewerkers)
en al 8 jaar DELL zijn zeer tevreden over de service. Als er iets kapot gaat, dan is het ook zo vervangen. Prive heb ik deze XPS en een 9400, maar de XPS is echt top.
XODD's zijn ook goed - maar uit ervaring is het net niet een XPS - over service kan ik niet oordelen.
Service van DELL is over het algemeen goed - voor XPS - als je iets hebt komen ze gewoon
aan huis, of sturen je wat toe (ik had niew toetsenbordje gevraagd, geen probleem.)
Uitzonderingen daargelaten, maar die zijn er altijd. Vergeet niet dat 1 op de 4 pc's in NL een DELL
is, dus je hoort natuurlijk vaker als er iets niet goed. Wij hier - bedrijf met 800 medewerkers)
en al 8 jaar DELL zijn zeer tevreden over de service. Als er iets kapot gaat, dan is het ook zo vervangen. Prive heb ik deze XPS en een 9400, maar de XPS is echt top.
XODD's zijn ook goed - maar uit ervaring is het net niet een XPS - over service kan ik niet oordelen.
Volgens dit artikel
http://www.cp65.com/news/20061219.shtml
is de XPS1710 over te klokken.
Op dell.be staat er echter T7600, zonder G
Als de 1720 er is, eens horen of die de "unlocked" CPU heeft of niet
De T7600 is niet overclockbaar alleen de T7600G. Heb zelf 1 juni M1710 met een T7600 besteld en verwacht hem morgen binnenKwakkel schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 13:54:
Volgens dit artikel
PS. als je toch besluit om de T7600G dan zou je dat bij dell.de kunnen doen maar wel vragen om een qwerty toetsenbord anders krijg je de qwertz meende ik.
Hier heb ik nog een link van een dell filmpje op youtube over het overclocken.
http://www.youtube.com/watch?v=kx9cV3oNOBQ
[ Voor 7% gewijzigd door Bekir op 06-06-2007 17:36 . Reden: Link bijgevoegd ]
Verwijderd
Misschien dat ze bij de Inspiron XPS M1720 wel een nieuwe unlocked Santa Rosa steken
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2007 13:41 ]
thx voor de infobekiratabey schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 17:28:
[...]
PS. als je toch besluit om de T7600G dan zou je dat bij dell.de kunnen doen maar wel vragen om een qwerty toetsenbord anders krijg je de qwertz meende ik.
ik zal in ieder geval voor een azerty vragen, aangezien ik in België woon

Wellicht een registry zoals je bij de T2300 ook VT kon inschakelenVerwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 13:40:
Misschien dat ze bij de Inspiron XPS M1720 wel een nieuwe unlocked Santa Rosa steken
Verwijderd
Beste mensen,
Graag had ik jullie mening over het volgende gehad:
Ik heb mij een laptop dell xps m1710 aangeschaft voor 1300€:
Processor Intel Core 2 Duo T7200
Geheugen 1GB DDR2 (Zal ik zelf nog uitbereiden naar 2)
Harde Schijf 80GB S-ATA 5400RPM
Grafische Kaart nVidia GO 7900 GTX
Scherm 17 " - 1920*1200
Optisch station DVD Dual Layer Writer Philips
Muis Logitech Laptopmuis
Extra's WIFI - Bluetooth - Gigabit Lan - Card Reader - Windows XP - 6 * USB 2.0 - LED's
Het gaat hier wel om een tweedehands laptop.
Ik heb deze gekocht voor een prijs van 1300€.(Van een kennis met garantie enzo...)
(Rekening houdende dat ik Rugzak,Cs3, vista, films, games.. enzo bij krijg)
Nu ik ben geen hardcore gamer, en heb ook geen extreme laptop nodig.
Toch ben in van mening dat dit nog een van de betere laptops is.
Kunnen jullie misschien eens een mening geven over de prijs kwaliteit.
Heb ik een koopje gedaan? of toch teveel betaald naar jullie mening?
Grtz!
Graag had ik jullie mening over het volgende gehad:
Ik heb mij een laptop dell xps m1710 aangeschaft voor 1300€:
Processor Intel Core 2 Duo T7200
Geheugen 1GB DDR2 (Zal ik zelf nog uitbereiden naar 2)
Harde Schijf 80GB S-ATA 5400RPM
Grafische Kaart nVidia GO 7900 GTX
Scherm 17 " - 1920*1200
Optisch station DVD Dual Layer Writer Philips
Muis Logitech Laptopmuis
Extra's WIFI - Bluetooth - Gigabit Lan - Card Reader - Windows XP - 6 * USB 2.0 - LED's
Het gaat hier wel om een tweedehands laptop.
Ik heb deze gekocht voor een prijs van 1300€.(Van een kennis met garantie enzo...)
(Rekening houdende dat ik Rugzak,Cs3, vista, films, games.. enzo bij krijg)
Nu ik ben geen hardcore gamer, en heb ook geen extreme laptop nodig.
Toch ben in van mening dat dit nog een van de betere laptops is.
Kunnen jullie misschien eens een mening geven over de prijs kwaliteit.
Heb ik een koopje gedaan? of toch teveel betaald naar jullie mening?
Grtz!
Lijkt me echt een koopje. Ik weet natuurlijk niet hoe beschadigd 'ie is enzo, maar je hebt er zeker niet te veel voor gegeven denk ik
Verwijderd
Absoluut niet beschadigd, ik weet namelijk van wie ik hem koop hé;)
Mensen die er anders over denken?
En nog een ander vraagje:
Er zitten nu 2 latjes van 512 mb ram in.
Kan ik deze gemakkelijk vervangen om uit te breiden naar 2 gig? En hoe...
Mensen die er anders over denken?
En nog een ander vraagje:
Er zitten nu 2 latjes van 512 mb ram in.
Kan ik deze gemakkelijk vervangen om uit te breiden naar 2 gig? En hoe...
Verwijderd
ik raad je aan xp erop te latne staan en vista tijdje o pde plank te houden.
Ik zelf heb de xps met vista premium gekocht, (dacht zal wel eens leuk zijn zo'n legale os.) maar vista gaat zwaar tenkoste van je notebook. ik heb er dan naar een week ook snel xp opgezet en de dell partitie maar wel actief gelaten dat als vista er zelf klaar voor is hij er zo weer op kan.
Ik zelf heb de xps met vista premium gekocht, (dacht zal wel eens leuk zijn zo'n legale os.) maar vista gaat zwaar tenkoste van je notebook. ik heb er dan naar een week ook snel xp opgezet en de dell partitie maar wel actief gelaten dat als vista er zelf klaar voor is hij er zo weer op kan.
Verwijderd
Wat bedoel je met vista zelf klaar voor is?
En welke zaken viellen je toen duidelijk op die je pc vertraagden?
Kan 2 gig in plaats van 1 gig dit verhelpen?
Wordt dit dan bij een update verholpen? Ik zou er namelijk vista buziness bijkrijgen.
Wordt dit dan bij een update verholpen? Ik zou er namelijk vista buziness bijkrijgen.
Verwijderd
Ik heb de xps met 4gb ram en vista permium en werk vele met cs3 tot mijn grote verbazing werkt met desktop met 1gb ram amd 3500 en xp gewoon sneller met meerdere programma's open. (denk aan flash cs3, dreamweaver cs3 en photoshop cs3 open.)Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 21:57:
Wat bedoel je met vista zelf klaar voor is?
Vista neemt ontzettend veel geheugen in beslag ik heb het geprobeerd en beetje down te tunen maar ik kom er niet achter waarom dat komt, ik denk dat het met dat nieuwe zoeksysteem te maken heeft dat zoveel mogelijk in het geheugen wil opslaan zodat de gebruiker "het sneller" op kan halen.
Ik hoop dat er binnen kort een stabiliteits update komt of iets in die richting want dit slaat nergens op.
Verwijderd
1Gb Werkte sneller dan 4Gig, dat is wel heel extreem.
Merk je dit alleen als je inderdaad met al die programmas werkt?
Vb: bij gewoon alledaags gebruik, van programmas zoals, wmp, msn, dreamweaver, en noem maar op.
Ik denk dat ik toch vista zal nemen en eventueel wat afwachten op die nieuwe update:)
Merk je dit alleen als je inderdaad met al die programmas werkt?
Vb: bij gewoon alledaags gebruik, van programmas zoals, wmp, msn, dreamweaver, en noem maar op.
Ik denk dat ik toch vista zal nemen en eventueel wat afwachten op die nieuwe update:)
Verwijderd
Vista is 100% stabiel, beste OS dat ze tot nu toe gemaakt hebben.
Het probleem dat jij aankaart ligt bij de producent van je programma's.
Daar kan MS niets aan doen.
Alle systemen die ik hier draai op Vista zijn zowat het meest klantvriendelijk/stabiel.
Eindelijk eens een deftig OS van ms
Alle systemen die ik hier draai op Vista zijn zowat het meest klantvriendelijk/stabiel.
Verwijderd
Hier de eerste pictures
Real pictures new Inspiron 1720:
http://www.lesdelliens.co...opic.php?pid=57766#p57766
Real pictures new Inspiron 1720:
http://www.lesdelliens.co...opic.php?pid=57766#p57766
Verwijderd
okay je bent de eerste met die meing haha, majarja het blijft persoonlijk naturlijk welke je voorkeur hebt maar je kan niet ontkennen dat vista wel degelijk meer geheugen inneemt dna xp. Dus misschien alsje geheugen intensieve programma's gebruik is xp beter voor de rest vista.Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 13:41:
@ nieuwe dell notebook, nice om te zien dat ook dell nu de numpad invoert
100% stabiel mijn reet. Dat is het dus echt niet. Ik heb ook de XPS met Vista Premium aangeschaft. Nog geen 30 minuten later moest explorer al sluiten met de bekende melding dat ie onverwacht moest sluiten. Ik heb het een week volgehouden en daarna heb ik het eraf geflikkerd.Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 13:41:
Met XP erop werkt het stabieler en sneller. Ik hoop voor hun dat ze deze zomer met SP1 komen en zowel wat aan de snelheid doen als de stabiliteit.
Heeft iedereen trouwens al gezien dat je voor 180 euro 4 GB RAM kunt plaatsen nu aangezien een 2 GB Kingston ValueRAM nog maar 90 euro kost.
Doe eens een link dan?rkomduur schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 21:57:
Heeft iedereen trouwens al gezien dat je voor 180 euro 4 GB RAM kunt plaatsen nu aangezien een 2 GB Kingston ValueRAM nog maar 90 euro kost.
Voor zover ik kon zien was alles nog rete duur
Of deze link in de PriceWatch:
pricewatch: 2GB PC5300 DDR2 SODIMM CL5.0 (Kingston, KVR667D2S5/2G)
Geen uitzondering dus. Gewoon een algehele vrije val in 3 maand tijd.
Ik heb het er nu in zitten. Werkt als een tierelier.
pricewatch: 2GB PC5300 DDR2 SODIMM CL5.0 (Kingston, KVR667D2S5/2G)
Geen uitzondering dus. Gewoon een algehele vrije val in 3 maand tijd.
Ik heb het er nu in zitten. Werkt als een tierelier.
meh 1 van de front ledjes is van t weekend opeens stuk gegaan. morgen komt er mannetje langs om t te fixen, ben beniewd!
Werkt 2 x 2gb onder Home Premium ? Heb gehoord van niet, of dat je iets
moet aanpassen in bios omdat Premium max 4gb kan zien (incnl videomemory)
moet aanpassen in bios omdat Premium max 4gb kan zien (incnl videomemory)
Verwijderd
met premium 32-bit geeft hij het al gewoon goed aan geloof ik ik zal zo is een screen opzoeken die ik destijds gemaakt had tone ik vista er nog op had
edit: hij zegt 3226 mb op premium 32-bit
edit: hij zegt 3226 mb op premium 32-bit
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2007 14:33 ]
Net bij Simmcity 2 x 2Gb besteld voor 124,75 p/stuk dit zijn de orginele die dell opgeeft en niet die van 89,--
Ben benieuwd of ik verschil merk, heb nu 2 Gb en vista 64 bit Ultimate
Ben benieuwd of ik verschil merk, heb nu 2 Gb en vista 64 bit Ultimate
Rvduin - stuur me svp productnr welke je bestelt hebt bij Simcity. Wat was/is de levertijd ?
Weet iemand hoe ie het geheugen correct moet laten zijn (4gig) in Vista Home Premium 32bit.
Is een fixje voor, maar welke.??
Thanks
Weet iemand hoe ie het geheugen correct moet laten zijn (4gig) in Vista Home Premium 32bit.
Thanks
Verwijderd
Bij mij geeft hij dan 3226 Mb aan zoals ik eerder poste maar dat is dan goed geloo fik hoor omdat vista zelf al bijna een gig weg neemt om zelf te functioneren.Aldusso schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:11:
Rvduin - stuur me svp productnr welke je bestelt hebt bij Simcity. Wat was/is de levertijd ?
Thanks
In ieder geval dat is wat ik tot nu dacht dan dat hij alleen laat zien wat beschikbaar is voor andre programma's. Als je het simpel weg checkt onder computer > eigenschappen (properties).
Levertijd staat in email dat het enkele dagen isAldusso schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:11:
Thanks
2 KTDINSP6000B/2G, 2GB DDR2-667 Module
for Dell, oem partnr.: A0643480;
A0643528; A0655397; A0655398;
A0655400; A0655411; A0656181
[ Voor 4% gewijzigd door rvduijn op 25-06-2007 22:22 ]
Dell heeft in de U.S. en in Canada de nieuwe Inspiron series gelanceerd, alsmede de XPS M1330 dunne 'design' notebook..
Inspiron is verkrijgbaar in 14,1", 15" en 17". De XPS M1330 is een 13,3"
Inspiron:
http://www.dell.com/conte...nnb?c=us&cs=19&l=en&s=dhs

Specs:
Intel Processors
Intel® CoreTM 2 Duo Processor T7500 (2.2GHz,4MB L2 Cache,800MHz FSB)
Intel® CoreTM 2 Duo Processor T7300 (2.0GHz,4MB L2 Cache,800MHz FSB)
Intel® CoreTM 2 Duo Processor T7100 (1.8GHz,2MB L2 Cache,800MHz FSB)
Intel® CoreTM 2 Duo Processor T5450 (1.66GHz,2MB L2 Cache,667MHz FSB)
Intel® CoreTM 2 Duo Processor T5250 (1.5GHz,2MB L2 Cache,667MHz FSB)
AMD Processors
AMD TurionTM 64 X2 Dual Core Processor TL-64 (2.2GHz,1MB Cache)
AMD TurionTM 64 X2 Dual Core Processor TL-56 (1.8GHz,1MB Cache)
AMD TurionTM 64 X2 Dual Core Processor TL-50 (1.6GHz,512KB Cache)
Vista Home Basic en Premium
Tot 4 GB DDR2 667MHz SDRAM
Intel Graphics Options
Intel Integrated Graphics Media Accelerator X3100
NVIDIA® GeForceTM Go 8400M GS with 128MB DDR2 dedicated graphic memory
NVIDIA® GeForceTM Go 8600M GT with 256MB DDR2 dedicated graphic memory
AMD Graphics Options
Integrated ATI Radeon Xpress 1270 with HyperMemoryTM (64MB dedicated local frame buffer)
Beeldschermen
15.4" UltraSharpTM Wide Screen SXGA+ (1680x1050) display with TrueLifeTM
15.4" Wide Screen XGA+ (1440x900) display with TrueLifeTM
15.4" Wide Screen XGA (1280x800) display with TrueLifeTM
15.4" Wide Screen XGA (1280x800) display
HDD tot 160GB 7.200 RPM ATA of SATA hdd's
Optisch:
DVD/CD-RW Combo
DVD+/-RW with Dual Layer DVD+R write capacity
Bluray DiscTM
XPS M1330:
http://www.dell.com/conte...330?c=us&cs=19&l=en&s=dhs

Specs
Processor:
Intel® CoreTM 2 Duo Processor T7500 (2.2GHz,4M L2 Cache,800MHz FSB)
Intel® CoreTM 2 Duo Processor T7300 (2.0GHz,4M L2 Cache,800MHz FSB)
Intel® CoreTM 2 Duo Processor T7100 (1.80GHz,2M L2 Cache,800MHz FSB)
Intel® CoreTM 2 Duo Processor T5250 (1.50GHz,2M L2 Cache,667MHz FSB)
Genuine Windows Vista™ Ultimate
Genuine Windows Vista™ Home Premium
Scherm
Standard:
13.3" UltraSharpTM WXGA display with TrueLifeTM (available with 2.0MP camera)
Optional:
LED - backlit 13.3" UltraSharpTM WXGA display with TrueLifeTM (available with 0.3 MP camera)
HDD
Up to 200GB configured with 7200 RPM SATA hard drive.
Up to 160GB configured with 5400 RPM SATA hard drive.
32GB configured with a Solid State hard drive.
Optisch:
Integrated Slot-Load DVD+/-RW Drive
Gekopieerd van dell.com
Inspiron is verkrijgbaar in 14,1", 15" en 17". De XPS M1330 is een 13,3"
Inspiron:
http://www.dell.com/conte...nnb?c=us&cs=19&l=en&s=dhs

Specs:
Intel Processors
Intel® CoreTM 2 Duo Processor T7500 (2.2GHz,4MB L2 Cache,800MHz FSB)
Intel® CoreTM 2 Duo Processor T7300 (2.0GHz,4MB L2 Cache,800MHz FSB)
Intel® CoreTM 2 Duo Processor T7100 (1.8GHz,2MB L2 Cache,800MHz FSB)
Intel® CoreTM 2 Duo Processor T5450 (1.66GHz,2MB L2 Cache,667MHz FSB)
Intel® CoreTM 2 Duo Processor T5250 (1.5GHz,2MB L2 Cache,667MHz FSB)
AMD Processors
AMD TurionTM 64 X2 Dual Core Processor TL-64 (2.2GHz,1MB Cache)
AMD TurionTM 64 X2 Dual Core Processor TL-56 (1.8GHz,1MB Cache)
AMD TurionTM 64 X2 Dual Core Processor TL-50 (1.6GHz,512KB Cache)
Vista Home Basic en Premium
Intel Graphics Options
Intel Integrated Graphics Media Accelerator X3100
NVIDIA® GeForceTM Go 8400M GS with 128MB DDR2 dedicated graphic memory
NVIDIA® GeForceTM Go 8600M GT with 256MB DDR2 dedicated graphic memory
AMD Graphics Options
Integrated ATI Radeon Xpress 1270 with HyperMemoryTM (64MB dedicated local frame buffer)
Beeldschermen
15.4" UltraSharpTM Wide Screen SXGA+ (1680x1050) display with TrueLifeTM
15.4" Wide Screen XGA+ (1440x900) display with TrueLifeTM
15.4" Wide Screen XGA (1280x800) display with TrueLifeTM
15.4" Wide Screen XGA (1280x800) display
HDD tot 160GB 7.200 RPM ATA of SATA hdd's
Optisch:
DVD/CD-RW Combo
DVD+/-RW with Dual Layer DVD+R write capacity
Bluray DiscTM
XPS M1330:
http://www.dell.com/conte...330?c=us&cs=19&l=en&s=dhs

Specs
Processor:
Intel® CoreTM 2 Duo Processor T7500 (2.2GHz,4M L2 Cache,800MHz FSB)
Intel® CoreTM 2 Duo Processor T7300 (2.0GHz,4M L2 Cache,800MHz FSB)
Intel® CoreTM 2 Duo Processor T7100 (1.80GHz,2M L2 Cache,800MHz FSB)
Intel® CoreTM 2 Duo Processor T5250 (1.50GHz,2M L2 Cache,667MHz FSB)
Genuine Windows Vista™ Ultimate
Genuine Windows Vista™ Home Premium
Scherm
Standard:
13.3" UltraSharpTM WXGA display with TrueLifeTM (available with 2.0MP camera)
Optional:
LED - backlit 13.3" UltraSharpTM WXGA display with TrueLifeTM (available with 0.3 MP camera)
HDD
Up to 200GB configured with 7200 RPM SATA hard drive.
Up to 160GB configured with 5400 RPM SATA hard drive.
32GB configured with a Solid State hard drive.
Optisch:
Integrated Slot-Load DVD+/-RW Drive
Gekopieerd van dell.com
Misschien domme vraag, maar hoe weet je dat? Ik heb gezocht maar kon niks vinden.
ook de
Intel® CoreTM 2 Duo Processor T7700 (2.4GHz,4M L2 Cache,800MHz FSB)
is leverbaar!, wel erg duur!
vanaf vandaag kan je ze bestellen op dell.nl
Intel® CoreTM 2 Duo Processor T7700 (2.4GHz,4M L2 Cache,800MHz FSB)
is leverbaar!, wel erg duur!
vanaf vandaag kan je ze bestellen op dell.nl
of dell.be 
maar in de US zijn ze veel uitgebreider te configureren (Blue-Ray, audio)
en zijn de kleurtjes gratis
tenzij ze snel wat veranderen, wordt t voor mij dus geen dell
hopen dat ze de XPS ook uitbreiden met Santa Rosa
maar in de US zijn ze veel uitgebreider te configureren (Blue-Ray, audio)
en zijn de kleurtjes gratis
tenzij ze snel wat veranderen, wordt t voor mij dus geen dell
hopen dat ze de XPS ook uitbreiden met Santa Rosa
Dude ben je nou serious

Mensen die over de nieuwe 13,3 incher willen discussen: Dell XPS 1330
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Tot nu toe is alleen de M1330 gerefreshed. Het wachten is op de M1710. Alleen is er nog steeds geen nieuwe info over de 8800mCLB schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 12:59:
[...]
Dude ben je nou seriousDe nieuwe XPS'en zijn al gebaseerd op het Santa Rosa Platform
![]()
Mensen die over de nieuwe 13,3 incher willen discussen: Dell XPS 1330

@CLB: zoals niels88 al vermoedde, ben ik inderdaad niet op zoek naar een 13" laptop, maar wel naar een 17" 
En die zijn nog niet te verkrijgen met Santa Rosa.
En die zijn nog niet te verkrijgen met Santa Rosa.
Mijn oprechte excuus! Ik bedoelde met XPS'en (de XPS 1330 en de nieuwe Dell Inspirons)
Die laatste zijn wel gebaseerd op het Santa Rosa platform dus zodoende! Nogmaals sorry
Die laatste zijn wel gebaseerd op het Santa Rosa platform dus zodoende! Nogmaals sorry
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Zou niet weten waar ik dit moet posten aangezien het topic is gesloten, maar ik heb vandaag een Inspiron 1720 besteld met:
C2D T7500
Vista home premium
2GB 667MHz SDRAM
Ultrasharp WSXGA (iig 1920x1200) TFT, glossy.
160GB 5400RPM SATA (vind ik echt jammer dat die geen 7200RPM kon)
GeForce GO 8600 GS 256MB
9 cel accu
en nog wifi en bluetooth, plus een draagtas
/edit: ohja moet ook nog even de kleur bedenken maar dat kan dus nog ; )
voor 1444,77 euro Ex. BTW en verzenkosten. Ik ga nog even sjachelen met de verkopertjes van dell voor de extra korting, dus hij is nog niet 100% besteld
Maar als er weer een groot inspiron topic wordt geopend zal ik wel ervaringen posten..
C2D T7500
Vista home premium
2GB 667MHz SDRAM
GeForce GO 8600 GS 256MB
9 cel accu
voor 1444,77 euro Ex. BTW en verzenkosten. Ik ga nog even sjachelen met de verkopertjes van dell voor de extra korting, dus hij is nog niet 100% besteld
Maar als er weer een groot inspiron topic wordt geopend zal ik wel ervaringen posten..
[ Voor 5% gewijzigd door Struikrover op 27-06-2007 17:47 ]
Verwijderd
ja handig he om het 1520/1720 topic te sluiten, dan wordt het in andere DELL topics gepost. Alsof dat wel handig is.
heb je nog gevraagd naar 7200 ipv 5400 want ik wil er eigenlijk ook een 7200 in hebben
heb je nog gevraagd naar 7200 ipv 5400 want ik wil er eigenlijk ook een 7200 in hebben
Ik wacht het mailtje van die gozer af dan vraag ik het wel.
Verwijderd
net op de dell chat gezeten. over 2 weken komen de 7200 rpm schijven beschikbaar in oa 120 en 160 gb
Tss. Nou ik mail ze wel dat ze er een 7200 in moeten doen en desnoods maar wachten. Ze weten de prijzen van die dingen toch allang.
Verwijderd
heb ik naar gevraagd maar prijs stond niet in hun systeem:
System Eerste vraag/Commentaar: is het mogelijk om 7200rpm schijf te krijgen ipv 5400 rpm in een inspiron 1720 en zo ja wat zijn de opties?
18:28:42 System U wordt nu met een medewerker van Dell Technical Support verbonden. Wij danken u voor het gebruiken van Dell Chat.
18:28:43 System U bent verbonden met DELL
18:29:51 DELL Goedemiddag. Die optie zal over twee weken beschikbaar zijn.
18:30:11 Jahoe Komen er dan nog meer opties binnenkort ?
18:31:00 DELL Nee dat is niet te verwachten.
18:31:25 Jahoe dus de site is nog niet helemaal compleet voor wat betreft de 1720?
18:32:01 Jahoe welke 7200 schijven worden dan beschikbaar? 160 gig?
18:33:00 DELL Ja en volgens mij ook 120.
18:33:16 Jahoe tegen welke meerprijs tov 5400?
18:33:50 DELL Dat weet ik helaas niet.
18:34:25 Jahoe is het niet mogelijk om alvast een offerte op te vragen met een 7200 schijf?
18:35:03 DELL Nee deze staat ook nog niet in ons order systeem. Daar is het wachten op.
18:35:18 Jahoe ok helaas
18:36:08 Jahoe laatste vraag. Wat is de levertijd van een 1720 momenteel? Gezien het feit dat ze nieuw zijn
18:37:20 DELL Dat is binnen 10 werkdagen als u betaalt met credit card of via bankoverschrijving. Maar dit kan deze week nog veranderen. Er zijn er namelijk al vrij veel besteld. De levertijd kan eventueel oplopen tot 3 weken.
18:38:02 Jahoe ja vrij veel mensen hebben gewacht op deze release denk ik
18:38:20 DELL Ja dat klopt.
18:41:50 DELL Heeft u verder nog vragen?
18:42:05 Jahoe ja nog eentje over de garantie opties
18:42:10 Jahoe daar is iets veranderd zie ik
18:42:31 Jahoe wat is het verschil tussen de 2 die zijn genoemd
18:42:36 Jahoe ben even de naam kwijt
18:43:06 DELL Wij hebben support en Accidental Damage.
18:43:15 Jahoe ja dat bedoel ik
18:43:24 Jahoe wat is dat accidental damage precies?
18:43:56 DELL Dat is de computer gedekt tegen schade die ontstaat door vallen, koffie morsen etc.
18:44:38 Jahoe ok zijn de voorwaarden daarvoor ook op de dell site te lezen?
18:45:30 DELL Normaal zou ik zeggen ja, maar de website is vandaag een beetje een puinhoop. Ik ga even kijken.
18:45:48 Jahoe ok alvast bedankt
18:47:46 DELL DELL duwt pagina, http://www1.euro.dell.com...=nldhs1&l=nl&s=dhs&~ck=mn
18:48:12 Jahoe ok dank u wek
18:48:13 DELL Links onderin, bij Belangrijke informatie, staan de voorwaarden.
18:48:21 DELL Graag gedaan.
18:53:37 Jahoe ok nogmaals een laatste vraag. komen er nog andere videokaarten binnenkort of blijfd de 8600 M GS de snelste
18:54:31 DELL Binnenkort verwacht ik geen andere videokaarten in de Inspiron reeks.
18:54:45 Jahoe ok dat was het, bedankt voor de informatie
18:56:57 System DELL heeft de sessie verlaten!
Verwijderd
Ik zit met een probleem. Wanneer ik met mijn XPS M1710 (Vista Home Premium, T7200, 2Gb) op accustroom over het internet surf gaat het scrollen van afbeelding rijke pagina's schokkerig. Ook het afspelen van videobestanden gaat niet bepaald soepel. Power Plan is ingesteld op High Performance.
chatje gedaan met dell
niet veel wijzer geworden though
Uit 19:20:39 System Eerste vraag/Commentaar: Update van XPS1710?
19:21:00 System U wordt nu met een medewerker van Dell Technical Support verbonden. Wij danken u voor het gebruiken van Dell Chat.
19:21:00 System U bent verbonden met Pascale Behr
19:21:08 Pascale Behr Goedenavond.
19:21:09 E B goede av
19:21:12 E B ond
19:21:35 E B weet u toevallig of de XPS 1710 geupdate zal worden met Santa Rosa?
19:22:05 Pascale Behr Nee dat zal niet gebeuren.
19:22:21 E B worden zij vervangen door de vostro's dan?
19:23:10 Pascale Behr Nee deze blijven gewoon in de serie.
19:23:48 E B dan mankeert er in mijn ogen wel iets in de nieuwe inspirons
19:23:59 E B ze zijn niet uit te rusten met een blue-ray drive
19:24:08 E B terwijl dit in de VS wel kan
19:24:12 E B komt deze optie nog?
19:24:20 Pascale Behr Dat is wel het geval alleen niet online.
19:24:25 Pascale Behr Dus er mankeert niets aan uw ogen.
19:24:28 E B ah, o
19:24:31 E B lol
19:24:46 E B een andere vraag
19:25:05 E B zodra de Geforce 8700M en 8800M beschikbaar zijn
19:25:20 E B zullen deze ook in de nieuwe inspirons of de XPS1710 komen?
19:25:55 Pascale Behr Nee in bestaande notebooks zullen geen nieuwe kaarten komen.
19:27:54 E B en weet u of er nog een nieuwe XPSlijn uit zal komen?
19:28:22 Pascale Behr Nee dat weet ik niet.
19:28:41 E B ok
19:28:46 E B hartelijk bedankt
19:28:52 E B prettige avond nog
19:28:58 Pascale Behr Graag gedaan.
19:29:00 Pascale Behr U ook een fijne avond.
PS: voor de oc'ers: heb gezien dat de 1710 nu ook met de overklokbare C2D te verkrijgen is, zonder meerkost (gisteren althans)
niet veel wijzer geworden though
Uit 19:20:39 System Eerste vraag/Commentaar: Update van XPS1710?
19:21:00 System U wordt nu met een medewerker van Dell Technical Support verbonden. Wij danken u voor het gebruiken van Dell Chat.
19:21:00 System U bent verbonden met Pascale Behr
19:21:08 Pascale Behr Goedenavond.
19:21:09 E B goede av
19:21:12 E B ond
19:21:35 E B weet u toevallig of de XPS 1710 geupdate zal worden met Santa Rosa?
19:22:05 Pascale Behr Nee dat zal niet gebeuren.
19:22:21 E B worden zij vervangen door de vostro's dan?
19:23:10 Pascale Behr Nee deze blijven gewoon in de serie.
19:23:48 E B dan mankeert er in mijn ogen wel iets in de nieuwe inspirons
19:23:59 E B ze zijn niet uit te rusten met een blue-ray drive
19:24:08 E B terwijl dit in de VS wel kan
19:24:12 E B komt deze optie nog?
19:24:20 Pascale Behr Dat is wel het geval alleen niet online.
19:24:25 Pascale Behr Dus er mankeert niets aan uw ogen.
19:24:28 E B ah, o
19:24:31 E B lol
19:24:46 E B een andere vraag
19:25:05 E B zodra de Geforce 8700M en 8800M beschikbaar zijn
19:25:20 E B zullen deze ook in de nieuwe inspirons of de XPS1710 komen?
19:25:55 Pascale Behr Nee in bestaande notebooks zullen geen nieuwe kaarten komen.
19:27:54 E B en weet u of er nog een nieuwe XPSlijn uit zal komen?
19:28:22 Pascale Behr Nee dat weet ik niet.
19:28:41 E B ok
19:28:46 E B hartelijk bedankt
19:28:52 E B prettige avond nog
19:28:58 Pascale Behr Graag gedaan.
19:29:00 Pascale Behr U ook een fijne avond.
PS: voor de oc'ers: heb gezien dat de 1710 nu ook met de overklokbare C2D te verkrijgen is, zonder meerkost (gisteren althans)
[ Voor 3% gewijzigd door Kwakkel op 29-06-2007 19:33 ]
heb de laptop besteld voor 1275 euro ex btw incl. verzendkosten besteld. Toch nog 210 euro van dell af weten te praten 
Specs staan nog wel bovenaan
Maar geen 5400 RPM HDD, die kon simpelweg nog niet geleverd worden. En die prijs was alleen op de dag dat die piepo de offerte had gemaakt
Specs staan nog wel bovenaan
Maar geen 5400 RPM HDD, die kon simpelweg nog niet geleverd worden. En die prijs was alleen op de dag dat die piepo de offerte had gemaakt
Heb er ook net 1 gekocht, jammer genoeg niet aan gedacht om via de telefoon te bestellen dus ik ga ze nu ff lastig vallen met emails om nog wat extra dingen erbij te krijgen (gratis natuurlijk)
Verder heb ik geen laptoptas en kan ik deze ook niet zo snel vinden. Ik zoek een simpele schouder tas waar de laptop met alle kabels en muis in kan. Is er iemand die weet waar ik dit kan kopen?
Verder heb ik geen laptoptas en kan ik deze ook niet zo snel vinden. Ik zoek een simpele schouder tas waar de laptop met alle kabels en muis in kan. Is er iemand die weet waar ik dit kan kopen?
Verwijderd
Hoi allemaal, ik ben sinds kort de trotse bezitter van een Dell XPS M1710. Ik heb een vraag:
Ik heb Dell XPS light-FX geinstalleerd en de plug in for Windows media player. Toch lukt het mij niet om die led's op de muziek te laten knipperen. Wat doe ik fout?
Ik heb Dell XPS light-FX geinstalleerd en de plug in for Windows media player. Toch lukt het mij niet om die led's op de muziek te laten knipperen. Wat doe ik fout?
ik heb die ook besteld maar dan met 8600M GTStruikrover schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 17:46:
Zou niet weten waar ik dit moet posten aangezien het topic is gesloten, maar ik heb vandaag een Inspiron 1720 besteld met:
C2D T7500
Vista home premium
2GB 667MHz SDRAM
GeForce GO 8600 GS 256MB
9 cel accu
whehehe
geloof me dit ding wil je niet in een shouder tasthriller schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 21:50:
Heb er ook net 1 gekocht, jammer genoeg niet aan gedacht om via de telefoon te bestellen dus ik ga ze nu ff lastig vallen met emails om nog wat extra dingen erbij te krijgen (gratis natuurlijk)
anyway, http://laptopsupply.nl
als je die windows visualiastie ziet tijdens muziek, -> rechts klikken en daar kiezen voor Dell XPS light fxVerwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 02:01:
Hoi allemaal, ik ben sinds kort de trotse bezitter van een Dell XPS M1710. Ik heb een vraag:
[ Voor 27% gewijzigd door Verderf op 05-07-2007 10:32 ]
Ik ga hem ook bestellen, wil Struikrover asjeblieft terugrapporteren als hij is besteld? Ik wil namelijk exact dezelfde config en er dan zelf een (goedkope :-)) 160gb bij zetten (of misschien zelfs gewoon twee hele nieuwe 7200rpm 160gb's kopen) om RAID 0 te draaien (omdat het kan :-)). En ohja, ik wil hem in blauw. LOL!SanderAlterNET schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 09:44:
[...]
ik heb die ook besteld maar dan met 8600M GT
whehehe
Zou het mogelijk zijn om met een verkoper er nog een jaartje garantie bij te sjachelen zonder extra te betalen?
Heb ze zover gekregen dat ik er een gratis rugtas bij krijg, dus een tas heb ik niet meer nodig. Enig minpuntje is de leverdatum die nu staat op 26-07. 3 weken wachten vindt ik toch wel heel erg lang