leverdatum 26/07?
Is dat de datum ten laatste of exact?
Vaak belt Dell je na 'n maandje of twee op of je alsnog geen extra garantie af wilt sluiten!ssj3gohan schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 11:10:
Zou het mogelijk zijn om met een verkoper er nog een jaartje garantie bij te sjachelen zonder extra te betalen?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dat is de uiterlijke leverdatum, maar het gekke is dat ik hem 1 dag eerder via internet heb besteld en toen was de leverdatum 16-07, omdat ik wou kijken of ik er wat extra bij kon krijgen heb ik die geanuleerd en via de telefoon besteld.Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 12:55:
leverdatum 26/07?
Verwijderd
Okee, dat werkt Hartstikke bedankt Nhaixataelals je die windows visualiastie ziet tijdens muziek, -> rechts klikken en daar kiezen voor Dell XPS light fx
Zou kunnen al is het gek dat het een dag eerder wel snel geleverd kan worden, maarja ik ga er wel achteraan. Maandag ga ik ze gewoon constant bellen, mailen helpt niet want ze reageren al 2 dagen niet meer.Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 13:32:
Dat is idd lang.
Misschien vertraging op onderdelen.
[ Voor 23% gewijzigd door thriller op 09-07-2007 21:38 ]
ze hebben het dan ook over de Inspiron 1720Struikrover schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 08:51:
Ik hoop het maar. De mijne staat vanaf de vierde in pre-productie.
Ik las hierboven iemand met een 8600M GT erin, vind ik toch een knap staaltje, aangezien die niet in de internetconfigs staat. Even iemand lekker zitten opnaaien over de telefoon zeker?
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Verwijderd
http://www.tweaksrus.com/...te_published&ascdesc=DESCthriller schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:21:
Heb mijn laptop na 8 dagen binnen dat is toch 2 weken eerder dan ze aangaven. Nu alleen nog vista drivers zien te vinden voor mijn videokaart, want die zijn gewoon nergens te vinden
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
En ook laptopvideo2go.com natuurlijkthriller schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:21:
Heb mijn laptop na 8 dagen binnen dat is toch 2 weken eerder dan ze aangaven. Nu alleen nog vista drivers zien te vinden voor mijn videokaart, want die zijn gewoon nergens te vinden
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2007 11:27 ]
Verwijderd
Verwijderd
Volgens mij hebt ge zelfs 3 jaar Pick up and return garantie.Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 11:24:
Ik denk dat je dit geheugen nodig hebt:
KTD-INSP6000B/1G 1Go DDR2-667 Module 74,40 € Stock
En ook is het beter van 2 latjes van 1 GB in te steken, dan werken deze immers in dual channel:
http://www.ramshopping.fr...f460243918c8de77fc04adc23
Ik heb echter een probleem. Eergisteren is mijn Dell XPS M1710 gecrashed. Ik heb hem een nacht laten afkoelen met de batterij eruit, maar nog steeds niks. Hij geraakt zelfs niet aan de POST (dus om in de bios te geraken). Ik heb 1 keer beeld gehad maar dan liep hij vast bij die loading van de POST. Dus het moederbord is waarschijnlijk stuk :-s.
Ik heb deze gekocht verleden jaar in september in de Hogeschool West Vlaanderen Departement PIH. Nu is er een probleem dat de helpdesk gesloten is tot 20 augustus en raden ze mij aan te bellen naar: Dell, afdeling XPS-1710: 02/481.92.96.
Waarna ik een paar stappen zal moeten doorlopen in het Engels en mss een stuk opsturen via UPS. Komt er hier normaal gezien in het eerste jaar geen technieker voor bij je thuis? Hebben jullie dat ook allemaal moeten doorlopen als er een probleem was :-s.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2007 14:22 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2007 14:45 ]
Ik heb het idd in mijn XPS gestopt en heb nog geen crashes, blauwe schermen en andere problemen gehad. Naar mijn mening is er dan ook geen verschil. Die andere zijn gewoon veel duurder omdat ze geen massa produktie genieten.Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 14:23:
Weet iemand of je deze latjes ergens kan krijgen in België dicht bij Kortrijk:
KTD-INSP6000B/1G 1Go DDR2-667 Module 74,40 €
Ik zie mensen die het volgende ram erin stoppen:
pricewatch: 2GB PC5300 DDR2 SODIMM CL5.0 (Kingston, KVR667D2S5/2G)
Weet iemand wat het verschil is want de onderste zijn immers de helft goedkoper.
Verwijderd
Ik heb 1 Gb 667 Mhz DDR2 bij www.laptopgeheugen.nl besteld en die doet het perfect!! Ik weet niet meer precies wat ik betaald heb, maar inclusief verzendkosten iets van 65,- Hij werkt nou helemaal als een raket met 2 x 1 Gb RAMVerwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 17:01:
Afgelopen jaar heb ik een xps aangeschaft met 2 x 512 mb intern geheugen. Binnekort begin ik aan mijn studie waarvoor ik 2 gb intern geheugen voor nodig heb. Ik heb hier en daar al gezocht en ik kom erop uit dat ik het model KTD-INSP6000B/2G moet hebben. Maar nou las ik hier op het forum dat iemand het had over het model KVR667D2S5/2G. En aangezien die laatste flink wat goedkoper is vraag ik me af of deze ook werkt in de XPS. Weet iemand dit? alvast bedankt
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
- Als jouw bestelling in productie is kan het nog WEL worden veranderd, maar moet de verkoper alles annuleren en weer opnieuw in bestelling zetten. Dat wil hij niet (hij heeft een target die hij moet halen en als jij het annuleert gaat het weer van zijn target af). Enige moment dat het NIET meer kan worden veranderd is wanneer de bestelling de fabriek al uit is.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 11:17:
Als je iets wilt veranderen moet je opletten dat het niet te laat is, ik had gevraagd of het mogelijk was om toch 2GB te hebben ipv 1GB, maar blijkbaar was hij in productie en was het te laat.
Ati ToolVerwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 12:02:
wat gebruiken jullie eigenlijk om de temeratuur van de grafische kaart en het cpu te zien?
Verwijderd
Of i8kfanGUI
Verwijderd
Heeft hij helemaal gelijk in.Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 22:53:
...en dat je eigenlijk niks aan de XPS heb als je niet de bruutste videokaart erinstopt omdat je dan net zogoed een 1720 kan kopen. kan iemand me dat bevestigen?
mvg
Ik gebruik beide tools, maar i8kfan GUI geeft de temp 10 graden lager aan dan Ati Tool.Echron schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 03:57:
[...]
Of i8kfanGUI
Download
Web ziet er misschien niet zo denderend uit maar het is een handige tool, ook om de fans te regelen enzo...
Verwijderd
Ik gebruik gewoon speedfan, dan moet je juist bij de instellingen "Dell Laptop" aanvinken en dan kan je alle temperaturen uitlezen.Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 12:02:
wat gebruiken jullie eigenlijk om de temeratuur van de grafische kaart en het cpu te zien?
i8kfan GUI staat er om bekend dat de temperaturen met 8 graden celsius te weinig worden aangegeven...toxict schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:15:
[...]
Ik gebruik beide tools, maar i8kfan GUI geeft de temp 10 graden lager aan dan Ati Tool.
Ik weet nu niet meer welke ik moet geloven...
Eerlijk gezegd geloof ik liever Ati Tool....
i8kFan is wel weer handig om ff je laptop extra te koelen....ff de fans op Full Speed zetten en je ziet je temp per seconde zakken.
Laatst trouwens, na 5 maanden mijn laptop open gemaakt, omdat voorheen mijn laptop niet warmer werd dan 65 graden op full load...maar nu piekte op 84 graden.
Zat een serieuze laag stof tussen de fan en de koelribben van de heatpipes.
Denk aan een laagje stof van 4 millimeter dik ofzo....na het verwijderen van die zooi liep ie weer als een trein...
kob409
Wat bedoel je precies met die foto?pat42 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 01:16:
[afbeelding]
Houston we have a problem. Volgens mij was dat eerst nog niet
Verwijderd
Verwijder eerst de "hinge"Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:06:
Wanneer mijn laptop open staat, heeft mijn beeldscherm nogal wat speling. Als ik het scherm naar voren haal, voel ik pas na ongeveer 2 cm weer weerstand. Het scherm schommelt van voor naar achteren als ik niet stil zit. Kan ik daar wat aan bijstellen?
vr grts,
Maik
Verwijderd
Ik denk dat je ze het beste even kan bellen (of mailen of chatten natuurlijk). Ik zou het in ieder geval niet weten zo, en als het een lastig op te lossen fout is valt gewoon onder de garantie natuurlijk (als je die nog hebt).Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 22:40:
Ik zie geen speling in die schroefjes. Het lijkt meer aan de horizontale veertjes/pinnetjes te liggen waarmee het scherm zelf vast zit.
Verwijderd
Ik heb ze rond zien slingeren op eBay.Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 16:17:
Ik zou graag mijn M1710 via SPDIF aansluiten op m'n surround setje, nou is mij dat kabeltje niet meegeleverd. Kan ik die ergens los bestellen?
Verwijderd
Welke instellingen heb je gemaakt om je laptop koel te houden? Ik zit ook met het probleem dat hij te warm is om op m'n schoot te houden, vooral rechtsachter in de hoek (als je ervoor zit) wordt hij erg warm. Ik zou het niet erg vinden de fans allemaal wat harder te laten draaien als hij daardoor aangenaam koel blijft.pat42 schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:39:
Thanks Echron trouwens voor dat geniale programmaDoor zelf automatic temp controls in te stellen kan ik hem veel kouder houden waardoor hij eindelijk normaal op m'n schoot te houden is. Scheelt me weer 20-40 euro voor een heatshield/notebook cooler
[...]
Ik denk dat je ze het beste even kan bellen (of mailen of chatten natuurlijk). Ik zou het in ieder geval niet weten zo, en als het een lastig op te lossen fout is valt gewoon onder de garantie natuurlijk (als je die nog hebt).
Kijk eerst eens met ATI Tool hoe warm je GPU word op Full load.Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 11:01:
[...]
Welke instellingen heb je gemaakt om je laptop koel te houden? Ik zit ook met het probleem dat hij te warm is om op m'n schoot te houden, vooral rechtsachter in de hoek (als je ervoor zit) wordt hij erg warm. Ik zou het niet erg vinden de fans allemaal wat harder te laten draaien als hij daardoor aangenaam koel blijft.
Verwijderd
Als ik mijn laptop een tijdje op en vlakke en koele ondergroend (tafel) zet, dan is ie Idle ongeveer 55-58 graden..Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 19:28:
Atitool geeft me de volgende waarden, idle 61c, load 77c. De kaart is in het verleden overklokt geweest, ik heb hem echter terug gebracht tot zijn oorspronkelijke voltage en snelheden. Omdat, ook al is hij overklokt, hedendaagse spellen maar slecht speelbaar zijn.
[ Voor 1% gewijzigd door pat42 op 23-08-2007 20:42 . Reden: typo's ]
4600Wp Z - 4800Wp W - 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh | Homey Pro
LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38
Verwijderd
Ik ook 4.5 voor het geheugen... vreemd aangezien ik hetzelfde geheugen heb als mr double b.pat42 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 09:55:
Ik heb zelfs maar 4,5 dankzij het geheugenIk heb alleen voor video met een 7950GTX een 5,9 voor het gaming gedeelte
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2007 10:39 ]
Verwijderd
Welke schroefjes bedoel je precies? Ik heb het nu al twee keer losgemaakt maar ik krijg de plastic cover er niet af. En hoe krijg je je toetsenbord los?pat42 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 01:16:
[afbeelding]
Schroefjes aan de onderkant losmaken zodat het plastic naar boven kan.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2007 18:17 ]
Heb toevallig zo'n kabel via ebay gekocht, maar die werkt dus niet. Na wat zoeken op het forum van dell zag ik staan dat er problemen waren met de kabel die het nummer 070VTD heeft en die heb ik dustoxict schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 16:20:
[...]
Ik heb ze rond zien slingeren op eBay.
Schijnt ook nog los te koop te zijn op de amerikaanse Dell site.
Heb er ook wel eens naar gezocht.
Verwijderd
Je kan hem in de BIOS wel uitzetten hoor, dat ie verspringt als je typt zal wel komen doordat je de muis aanraakt hier had ik ook last van en daarom heb ik hem in de bios gewoon uitgezet. Ik kan je zo niet zeggen welke optie je moet kiezen, maar als je ze alle 3 probeert moet er toch wel 1 werken lijkt mij.Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 23:28:
Beste mensen is iemand bekend met het probleem van het verspringen van de muis?
Ik heb last van dit probleem sinds dat ik mijn laptopheb gekocht (meer dan 6 maanden)
Maar heb geen fatsoenlijke oplossing kunnen vinden.
Het probleem speelt zowel bij het touchpad als bij een externe muis op de usb poort
logitech pilot serie maar ook bij de mx1000
De nieuwste drivers heb ik er op staan (setpoint v4), zonder resultaat. Ook dell kan geen oplossing bieden. zit je net een brief te typen is je cursor plotsklaps ergens anders heen verplaatst en corrigeren maar weer. Erg vervelend sinds ik deze machine steeds meer voor kantoor gebruik.
Ik heb wel gelezen op verschillende forums over dit probleem, helaas geeft niemand een duidelijk antwoord dan het proberen van een andere muis of driver update. Maar ja de interne touch pad vervangen gaat een beetje moeilijk. Is dit kreng ook uit te zetten? zodat het gewoon UIT staat?
In de bios is een optie maar daar reageert het niet op, lijkt of windows het overruled.
Er kunnen een paar dingen aan de had zijn, maar de meest voor de hand liggende lijkt me dat hij gewoon te warm wordt en niet goed kan koelen door te veel stof. Hier zie je een paar pics over hoe je hem ongeveer open moet maken. Als dat het niet is kan je nog even kijken naar drivers en het kan dan natuurlijk ook gewoon een defect aan je hardware zijn, maar dat verklaart alletwee niet echt de hitte, dus ik gok op stofxxxMaverick schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 11:43:
Ik heb nu al een tijdje de XPS 1710, core 2, 7400 en Geforce 7900, 2 gig ram.
Perfect systeem moet ik zeggen, snel enz. Nu loop ik echter steeds vaker tegen het volgende probleem aan: bij spellen die veel vragen van processor en grafische kaart wordt de notebook enorm warm en beginnnen alle ventilatoren actief te worden. Nu is dit op zich niet het grote probleem, maar het gaat zelfs zo ver dat er allerlei artifects op het scherm verschijnen. Strepen over het beeld, computer wordt enorm traag enz. Is met name nu het geval bij Medieval 2. Maar ook C&C3 had hier last van. Is dit een bekend probleem en is het normaal? ik bedoel, ik heb express een 1710 gekocht om hier mobiel op te gamen, dan mag ik toch verwachten dat dit soort problemen niet voor komen? iemand een idee hoe dell hier mee omgaat?
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb er zelf eentje besteld bij een medetweaker die een inkoopactie heeft gedaan. Zoek eens een stuk terug in dit topic, moet er zeker ergens bijstaan. Ik durf alleen niet te zeggen of de betreffende persoon dit nog doet/er nog heeft liggen. Succes iig!toxict schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 16:20:
[...]
Ik heb ze rond zien slingeren op eBay.
Schijnt ook nog los te koop te zijn op de amerikaanse Dell site.
Heb er ook wel eens naar gezocht.
[ Voor 43% gewijzigd door thriller op 11-09-2007 11:12 ]
Ik had precies dat probleem ook. Als ik een paar keer achter elkaar windowstoets+tab deed ging het soms weer even over, om een minuut later weer terug te komen. Bij mij gebeurde het bij alle drivers > 101.70. Heb toen zo snel geen oplossing gevonden en ben dus gewoon terug gegaan naar 101.70thriller schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 11:06:
trouwens nog een probleem, als ik de stroom kabel los haal krijg ik allemaal lijnen door mijn beeld heen en wordt het onmogelijk om iets te doen aangezien ik niets meer kan zien. Weet iemand hier de oorzaak van? Zelf denk ik dat het te maken heeft met vista aero en het feit dat je videokaart wordt uitgeschakeld (of slechter wordt), maar wil dit graag zeker weten.
Ik heb het probleem niet wanneer ik eerst mijn laptop in slaapstand en daarna de kabel eruit haal.
Verwijderd
Vreemd, het spel werkt hier prima. Ik moest alleen voor het geluid even wat aanzetten in het hoofd menu van bioshock zelf.Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 14:18:
Ik zit met een probleem wanneer ik Bioshock probeer te spelen op m'n M1710. Bij zowel de gehele versie als de demo versie van het spel doet het zich voor. Wanneer ik het spel start en het Bioshock kader verschijnt op het scherm alvorens het spel te starten krijg ik de melding, Bioshock.exe has stopped working.
Ik heb de laatste nieuwe drivers van Nvidia gedownload, en DirectX is up-to-date. Zelf verdenk ik de geluidskaart/driver. Toen ik de demo voor het eerst probeerde kwam ik wel het spel in, echter al spelende was er geen geluid. Ik heb toen de geluidsdrivers opnieuw geïnstalleerd en sindsdien start het spel niet meer.
Ik heb de originele driver die meegeleverd geworden is door Dell geprobeerd, en een update van de site. Helaas blijft het probleem zich voor doen. (SigmaTel High Definition Audio Codec)
Wanneer ik de geluidskaart deïnstalleer of uitschakel start het spel wel gewoon.
Verwijderd
Verwijderd
Hoi Pat 42,pat42 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 01:36:
Heeft iemand ervaringen met de M1710 in combinatie met notebook coolers? Het ding kan behoorlijk warm worden, en ik ben op zoek naar een (het liefst passieve) laptop koeler/heatshield. Ik zat zelf naar de Xpad te kijken, maar die wordt nergens buiten de VS verkocht volgens mij. Iemand ervaringen met andere oplossingen?
Verwijderd
Ik heb er niet heel veel verstand van, maar is 40 graden niet te koud? Die kaarten hebben een bepaalde temperatuur waarbij ze optimaal werken. Ik las eens van iemand die z'n kaart met waterkoeling zo koud maakte dat de kaart niets meer presteerde. Te koud is dus ook niet goed lijkt mij. Vraag eens aan een kenner?pat42 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 00:01:
Ziet er inderdaad heel goed uitWeet nog niet zeker of ik hem ga kopen want met i8K fan control houd ik hem tegenwoordig onder de 40 gaden als ik hem los heb gekoppeld en aan de netvoeding (=hoger geklokte gpu) 5 graden hoger, dus alletwee best te doen. Wanneer ik weer wat geld over heb ga ik om ieder geval voor de ARTEK.
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2007 23:16 ]
Er zijn geen computercomponenten die niet meer werken op lagere temperaturen, of beter werken op hogere temperaturen. Algemeen kun je stellen dat om de beste performance uit je systeem te krijgen, je zo dicht mogelijk bij de mechanische limiet van je hardware wilt zitten: de packages zetten uit en krimpen in met temperatuurswisselingen dus je kunt niet veilig koelen onder -80 graden, dan breken er soldeerverbindingen enzo. Dus, onder -80 graden is het inderdaad te koudVerwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 01:03:
[...]
Ik heb er niet heel veel verstand van, maar is 40 graden niet te koud? Die kaarten hebben een bepaalde temperatuur waarbij ze optimaal werken. Ik las eens van iemand die z'n kaart met waterkoeling zo koud maakte dat de kaart niets meer presteerde. Te koud is dus ook niet goed lijkt mij. Vraag eens aan een kenner?
Verwijderd
Ik kan me niet voorstellen dat dat niet te vinden was op de Dell siteVerwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 23:08:
Ik ben van plan de M1710 binnenkort te kopen en had wat vragen.
Ik wil m kopen met specs waarmee ik totaal bedrag kom op rond de 1600 euro (incl verzendkosten) Hiermee heb ik praktisch het minimum maar dan met 2GB ram.
Heb ik dan een geforce 7900 GS of GTX?
Nee, hoewel het niet veel scheelt. Dell heeft de upgrade prijzen vaak op ~70% van de nieuwprijs van dat onderdeel. Dus als je nog iets nuttigs weet te doen met die 2x512mb ram die je dan over houdt is het misschien nuttig.Is het goedkoper om ipv de 2GB ram upgrade de 2GB gewoon via een andere winkel te kopen en erin te gooien?
JaZijn er andere alternatieven aan gaminglaptops met 17 inch schermen voor deze prijs?
Ik zou daarover even sales bellen. Er was laatst hier wel iemand die support had gekregen in het buitenland meen ik me te herinneren, maar of dat standaard is weet ik niet.In hoeverre heb ik support als ik in Amerika zit?
Ja, dat is gelukt (zie andere postHoe is het jullie gelukt om telefonisch de totaalprijs lager te krijgen?(las ik in eerdere posts)
Voor kleine ondernemingen is het ex. btw, dus komt ongeveer op hetzelfde uit.Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 15:58:
aanvullend bij mijn vragen:
ik keek onlangs op de site van dell naar de m1710 via "kleine ondernemingen" en ik zie m daar zowaar voor 1199 euro, terwijl je voor dezelfde specs m bij consumenten voor 1499 koopt. Enig verschil is Vista business ipv home premium, nu heb ik wel geen kleine onderneming, zou ik m alsnog kunnen kopen? Vista ga ik toch niet gebruiken
[ Voor 70% gewijzigd door Hiliick op 18-10-2007 00:57 ]
Heb het probleem zelf niet. Als je dit nog niet gelezen hebt, is het misschien interessant om even te doen. Het lijkt er dus op dat het (weer) aan het geheugen ligt. Weet je zeker dat ze er ook andere geheugen in hebben gestopt? Het zou kunnen dat ze niet zo netjes zijn geweest bij Dell, en gewoon het geheugen uit je oude 1710 in je nieuwe hebben gedaan.Hiliick schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 01:26:
Heb van de week een nieuwe XPS M1710 gekregen mijn ander 1710 konden ze niet meer reparenen, ze kwam niet achter wat de blue screens steeds veroorzaakte. Nou heb ik weer dezelde Blue-screens "NMT: Parity Check / Memory Parity Error" iemand die dit probleem ook heeft?
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq