Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 72 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.884 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 10:39
Kaap schreef op maandag 01 mei 2006 @ 09:59:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben geattuned voor BWL en MC, maar moet Drakki's blood nog hebben voor Onxia attunement. Laatste anderhalve week elke dag geprobeerd UBRS raid te vinden, meestal geen probleem maar raid disband omdat ze geen key kunnen vinden.

Blizz zou die UBRS key er eens uit moeten slopen.
Of de onderdelen voor de key niet zo vreselijk moeilijk maken.. Het zijn rare drops die eenvoudig ge-ninja'd kunnen worden (geen rolls)..

Als ze dat beiden nou eens fixen... constante drop en gewoon rollen..

Je blijft 5 runs nodig hebben om iedereen een sleutel te geven in een groep (lijkt me toch lastig zat...)

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 01-05-2006 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Bosmonster schreef op maandag 01 mei 2006 @ 10:01:
[...]

Of de onderdelen voor de key niet zo vreselijk moeilijk maken.. Het zijn rare drops die eenvoudig ge-ninja'd kunnen worden (geen rolls)..

Je blijft 5 runs nodig hebben om iedereen een sleutel te geven in een groep (lijkt me toch lastig zat...)
mwoah die basis item dropt regelmatig, het gaat om de stones van de bosses, en daar moet je tegenwoordig wel voor rollen

beter maken ze die dingen gewoon static drop ofzo 1 per kill
dus per run haal je er gewoon 1 key uit hoewel dat dan weer te makkelijk wordt

dus dan gewoon gegarandeerde stone per run

dropt de 1e dan moet je resetten :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 01 mei 2006 @ 10:01:
[...]

klinkt heel irri.., maar hoe lang duurt zo'n run dan wel niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-07 10:30

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 10:06:
[...]

klinkt heel irri.., maar hoe lang duurt zo'n run dan wel niet :/
LBRS, 5 man? Lang... reken er maar wel op ;)

10 man was hij al soms vrij pittig en lastig om een goede party voor te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
-=BoKKiE=- schreef op maandag 01 mei 2006 @ 10:06:
[...]

mwoah die basis item dropt regelmatig, het gaat om de stones van de bosses, en daar moet je tegenwoordig wel voor rollen

beter maken ze die dingen gewoon static drop ofzo 1 per kill
dus per run haal je er gewoon 1 key uit hoewel dat dan weer te makkelijk wordt

dus dan gewoon gegarandeerde stone per run

dropt de 1e dan moet je resetten :P
Ah, moet je tegenwoordig wel rollen :P (ben er tijdje uit geweest en heb me er niet meer aan gewaagd).

Uiteraard had ik het over de stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Ik ben als warrior al druk bezig met mn DPS gear als Fury specced warrior.. Komend weekend UBRS weer in voor mn Dal'Rend swords. DW Fury FTW!

Maar ik moet ook tanking gear voor 5man party..

Ik zat te denken aan: Deathbone armorset

http://www.wowwiki.com/Deathbone_Guardian

reacties?

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTW voor priests and druids die nog een highlvl guild zoeken op stormrage :

http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-realm-stormrage-en&t=23220&p=1&tmp=1#post23220

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zag laatst een movie he.. en zo'n warlock ging solo Dire Maul doen. Ik heb helaas geen link van het filmpje....:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:35
Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 09:28:
Ik zie al een aantal C'thun down postjes, ik verwacht vanavond een screenie te kunnen posten met een dood tentakelbeest. Dat had ik liever gisteren willen doen maar blijkbaar was het gisteren drankorgelavond voor de Zweden onder ons (Varlsborgen oid?) en dan maakt het niks uit of je een first horde kill op de server kan krijgen :(
Hadden wij ook last van inderdaad. De guild (ik helaas niet, heb nog steeds m'n gear niet terug...GG trage GM's :P) zou Nefarian voor de 1e keer killen (vorige week soepel op 20% gekregen)...maarja die gasten moesten zich blijkbaar het ziekenhuis in zuipen dus dat is verplaatst naar vandaag. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op maandag 01 mei 2006 @ 10:08:
[...]

LBRS, 5 man? Lang... reken er maar wel op ;)

10 man was hij al soms vrij pittig en lastig om een goede party voor te vinden
LBRS 5man is goed te doen in 45-60 minuten. Het is een stuk makkelijker dan een strat/scholo run ook. Wat die sleutel betreft, ik hoef nu alleen nog het steentje van Voone en dan kan ik richting Dustwallow togen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 10:12:
ik zag laatst een movie he.. en zo'n warlock ging solo Dire Maul doen. Ik heb helaas geen link van het filmpje....:(
Dat was voor het farmen van librams, op die elementals rond de pylons, dat kan prima als warlock met faer, banish en een hoop DPS ;)

Gister was het dan eindelijk zover, de meest ideale raid opgezet en hij is neer !! Hakkar gaf ons de heart, zin'rokh en die 1H axe die helaas aan mijn neus voorbij ging naar een warrior *grrr*

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeeZ schreef op maandag 01 mei 2006 @ 10:15:
[...]

Dat was voor het farmen van librams, op die elementals rond de pylons, dat kan prima als warlock met faer, banish en een hoop DPS ;)

Gister was het dan eindelijk zover, de meest ideale raid opgezet en hij is neer !! Hakkar gaf ons de heart, zin'rokh en die 1H axe die helaas aan mijn neus voorbij ging naar een warrior *grrr*
ooohhhwww.... :( dat is helaas jammer van die 1h axe... mij ging gisteren een ring weg.. :( maar is niet zo erg... kep toch 60g :+ op lvl 45 en nog heel wat items om te verkopen zoals blindweed enzo :P

is een dungeon set eigenlijk wel te koop? :P Ik wil graag een Judgement Set hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 10:19:
[...]

ooohhhwww.... :( dat is helaas jammer van die 1h axe... mij ging gisteren een ring weg.. :( maar is niet zo erg... kep toch 60g :+ op lvl 45 en nog heel wat items om te verkopen zoals blindweed enzo :P

is een dungeon set eigenlijk wel te koop? :P Ik wil graag een Judgement Set hebben :+
als je genoeg gold hebt en op een server zit met guilds die blw op farm hebben, kan je altijd proberen een deal te sluiten op je realm forum :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het normaal als ik mijn gear gaat reparen voor 1.5G op lvl 45 (50-60% broken)? Een vriend van me hij is lvl 60 en hij repareerd zijn gear voor 2-3G (50% broken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 01 mei 2006 @ 09:59:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben geattuned voor BWL en MC, maar moet Drakki's blood nog hebben voor Onxia attunement. Laatste anderhalve week elke dag geprobeerd UBRS raid te vinden, meestal geen probleem maar raid disband omdat ze geen key kunnen vinden.

Blizz zou die UBRS key er eens uit moeten slopen.
Of je haalt de key zelf :?
Zo moeilijk is dat niet ... daarnaast vindt je als rogue dan bijna altijd een groep naar UBRS

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:09
Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 10:30:
Een vriend van me hij is lvl 60 en hij repareerd zijn gear voor 2-3G (50% broken)
Haha, wat voor gear geeft die vriend dan? Als ik op 50% broken zit heb ik zo'n 10-12g repair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Dirk IJntema schreef op maandag 01 mei 2006 @ 10:11:
Ik ben als warrior al druk bezig met mn DPS gear als Fury specced warrior.. Komend weekend UBRS weer in voor mn Dal'Rend swords. DW Fury FTW!

Maar ik moet ook tanking gear voor 5man party..

Ik zat te denken aan: Deathbone armorset

http://www.wowwiki.com/Deathbone_Guardian

reacties?
ja de deathbone set is erg erg goed geworden echt bergen defense. Uiteraard wat leuke stamina items erbij zoeken en je bent in orde ;) BV de ringen uit dire maul.
Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 10:19:
[...]

nee die kan je dus niet kopen de belt is geloof ik wel boe maar de rest zou je toch echt in een raid bij elkaar moeten halen.
Daarbij moet je je doel wat realistischer zetten denk ik en eerst maar eens gaan kijken naar je tier 0 set.
En dan nog kost een belt al gauw een G of 800 dus droom maar verder
(wat bokkie zegt daar bedoelt ie mee dat je betaald om mee te gaan met zo een raid bv)

[ Voor 44% gewijzigd door MantaMania op 01-05-2006 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
-=BoKKiE=- schreef op maandag 01 mei 2006 @ 10:23:
[...]

als je genoeg gold hebt en op een server zit met guilds die blw op farm hebben, kan je altijd proberen een deal te sluiten op je realm forum :P
Dat je nog reageert op die gast.. serieus!.. Tier sets KOPEN, ja de BoE delen van Tier 0 en 1 en alles daarbuiten is WERKEN voor je loot!

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Dirk IJntema schreef op maandag 01 mei 2006 @ 10:36:
[...]

Dat je nog reageert op die gast.. serieus!.. Tier sets KOPEN, ja de BoE delen van Tier 0 en 1 en alles daarbuiten is WERKEN voor je loot!
Werken voor je loot is zoooo 2005... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadKow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-02 17:33
Gister met onze guild begonnen in AQ40... na 2 tries ging de prophet Skeram neer (wat een eitje...), daarna na een paar wipes ook Vem&Co..
Daarna nog een try gedaan op Battleguard Sartura, maar dat was vrij vlot afgelopen :P Hopelijk gaan we vandaag of morgen nog wat tries doen, want leuk was het zeker :)
Iemand nog goeie tips voor Sartura?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op maandag 01 mei 2006 @ 10:34:
[...]

nee die kan je dus niet kopen de belt is geloof ik wel boe maar de rest zou je toch echt in een raid bij elkaar moeten halen.
Daarbij moet je je doel wat realistischer zetten denk ik en eerst maar eens gaan kijken naar je tier 0 set.
En dan nog kost een belt al gauw een G of 800 dus droom maar verder
(wat bokkie zegt daar bedoelt ie mee dat je betaald om mee te gaan met zo een raid bv)
tjah.... helaas.. dan maar dag/nachten erachter zitte voor raid sets te krijgen... en voor een party naar UBRS/DRM enzo is makkelijk te vinden hoor..

ps; Uldaman... daar hoef je toch niet te wachten op een reset ofwel?
*en wat is beter... Questen of Instance voor EXP

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2006 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-08 12:46

DinX

Motormuis

Dirk IJntema schreef op maandag 01 mei 2006 @ 10:36:
[...]

Alsof dat nog werken is voor guilds die BWL al op farm hebben.
Snel een MC run doen in 2-3 uur waar anders 3/4 van de items gedissed worden.
Kunnen ze het evengoed verkopen.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 08-07 13:40
Jep haal zelf je UBRS key.
Een stealth groep kan LBRS is 20 minuten doen (3 bosses clearen). Met 3 rogues en 2 druids bijvoorbeeld is het echt een eitje. Doe dit net zolang totdat je alle gems hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MadKow schreef op maandag 01 mei 2006 @ 10:39:
Gister met onze guild begonnen in AQ40... na 2 tries ging de prophet Skeram neer (wat een eitje...), daarna na een paar wipes ook Vem&Co..
Daarna nog een try gedaan op Battleguard Sartura, maar dat was vrij vlot afgelopen :P Hopelijk gaan we vandaag of morgen nog wat tries doen, want leuk was het zeker :)
Sartura vind ik zo'n raar gevecht.
De gouden tip is "get the f*** away".
De adds neerleggen is 90% van het gevecht imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je... ik vind WoW spelen met oudere mensen bijv 20+, 30+ veel leuker spelen dan met kinderen rond de 12,13,14 (no offense ofzo). Ging gisteren 2x Uldaman doen, eerste keer met een 5 man party.. en dat hadden we niet gehaald.. en tweede keer met oudere mensen 4 man party en uldaman no swet gehaald... ;D

maar het is wel leuk dat er leeftijdsverschille zitten in WoW, maar sommige mensen nemen het spel te serieus... :/ dat vind ik wel jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-08 19:06
Gisteren met onze guild voor het eerst Baron Geddon neergekregen. Was ook de eerste try op deze baas, dus dat was een lekker (en onverwacht, we waren maar met 33 man) gevoel. De eerste try ging fout omdat de MT dood ging, nadat hij de bom was. De tweede try liep echter helemaal goed, maar 4 doden (mensen die de bom waren). Loot was erg grappig, een ring met +11sta/spi/int, +6 all resistance & 3 mana per 5 sec en nog het een en ander. De ring wou ik graag hebben, maar helaas bood iemand hetzelfde als ik en verloor ik de roll. Maar wel mooi om alle first downs mee te maken :D (was erbij bij maggie, gehenass, garr en gedon)

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 10:57:
Weet je... ik vind WoW spelen met oudere mensen bijv 20+, 30+ veel leuker spelen dan met kinderen rond de 12,13,14 (no offense ofzo). Ging gisteren 2x Uldaman doen, eerste keer met een 5 man party.. en dat hadden we niet gehaald.. en tweede keer met oudere mensen 4 man party en uldaman no swet gehaald... ;D

maar het is wel leuk dat er leeftijdsverschille zitten in WoW, maar sommige mensen nemen het spel te serieus... :/ dat vind ik wel jammer
Dat vinden wij ook waarschijnlijk, vandaar dat (ik in iedergeval) geen PuG meer doen en in onze guild je 18+ moet zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 10:57:

Weet je... ik vind tweakers met oudere mensen bijv 20+, 30+ veel leuker dan met kinderen rond de 12,13,14 (no offense ofzo). Vandaag 2 posts gezien, eerste keer was echt ontzettend onduidelijk en een onzinnige noob vraag.. en tweede keer was eigenlijk nog erger je denkt dat die broekies echt nog nooit zelf de moeite hebben genomen om wat op te zoeken, en de post nalezen al helemaal niet... ;D

maar het is wel leuk dat er leeftijdsverschille zitten in tweakers, maar sommige mensen nemen het helemaal niet serieus... :/ dat vind ik wel jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:52

chromeeh

the Gnome

Ik ben nu zeer actief in Alterac Mountains, lekker Mithril minen :Y) :Y)
En uiteraard Ogres slachten :) Die leveren wel een aardige XP op...

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:19
its_me schreef op maandag 01 mei 2006 @ 10:31:
[...]

Of je haalt de key zelf :?
Zo moeilijk is dat niet ... daarnaast vindt je als rogue dan bijna altijd een groep naar UBRS
Valt tegen, lijkt wel alsof niemand LBRS wil runnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op maandag 01 mei 2006 @ 11:11:
[...]

Weet je... ik vind tweakers met oudere mensen bijv 20+, 30+ veel leuker dan met kinderen rond de 12,13,14 (no offense ofzo). Vandaag 2 posts gezien, eerste keer was echt ontzettend onduidelijk en een onzinnige noob vraag.. en tweede keer was eigenlijk nog erger je denkt dat die broekies echt nog nooit zelf de moeite hebben genomen om wat op te zoeken, en de post nalezen al helemaal niet... ;D

maar het is wel leuk dat er leeftijdsverschille zitten in tweakers, maar sommige mensen nemen het helemaal niet serieus... :/ dat vind ik wel jammer
Haha mooie quote :D _/-\o_

alleen dat ik bij de 2e keer "no swet" geen moeite had om uldaman te halen ;)

@manta, mag ik vragen hoe oud je bent?

want die kids denken echt dat ze Superman zijn tijdens het spelen... en dan komt ineens 10 mobs achter hun aan en komen ze aanroepen zo van help, heal heal!!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2006 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MadKow schreef op maandag 01 mei 2006 @ 10:39:
http://sartura.ytmnd.com/ ;)

Verspreiden over de hele room, de adds zsm neerdps'n en dan een mooi cirkeltje vormen om haar heen terwijl er 3-4 warriors chaintaunten om haar op dr plek te houden. Gooi er een Detect Magic op en zodra ze niet meer Whirlwind doet, chainstunnen zodat rogues ook kunnen dpsen. Verder vooral ranged damage.
-=BoKKiE=- schreef op maandag 01 mei 2006 @ 10:23:
[...]

Tegenwoordig kun je bij ons voor een Nexus crystal en wat gezond verstand meebrengen je Tier 2 wel krijgen als we eens een Onyxia run doen. Volgens mij verkopen we ook Eyes en Leafs als we MC weer es runnen. Leuke cashmachine voor de guild :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2006 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 11:24:
[...]

Haha mooie quote :D _/-\o_

alleen dat ik bij de 2e keer "no swet" geen moeite had om uldaman te halen ;)

@manta, mag ik vragen hoe oud je bent?

want die kids denken echt dat ze Superman zijn tijdens het spelen... en dan komt ineens 10 mobs achter hun aan en komen ze aanroepen zo van help, heal heal!!
ik ben 26 dus in wow voel ik me soms al een ouwe lul ;)

En er zijn ook genoeg oude mensen waarvan ik me afvraag of ze wel een idee hebben bij wat ze doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-07 11:15
MantaMania schreef op maandag 01 mei 2006 @ 12:03:
[...]

En er zijn ook genoeg oude mensen waarvan ik me afvraag of ze wel een idee hebben bij wat ze doen.
Het is een spelletje, dus geconcentreerd hard werken is er voor veel spelers van WOW echt niet bij. Mijn vriendin speelt echt voor de lol, terwijl bij mij de DPS meter altijd in beeld is (bij wijze van spreken trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

barfieldmv schreef op maandag 01 mei 2006 @ 12:14:
[...]

Het is een spelletje, dus geconcentreerd hard werken is er voor veel spelers van WOW echt niet bij. Mijn vriendin speelt echt voor de lol, terwijl bij mij de DPS meter altijd in beeld is (bij wijze van spreken trouwens).
das ook weer waar maar ik mag aan nemen dat mensen in een bwl / mc raid toch wel focussen zeg maar. Alhoewel je toch vaak ziet dat je dan soms wat te veel verwacht ;)
Een hardcore raid lijkt me aan de ene kant niks maar als je de inzet van sommige mensen in een casual guild ziet die wel mc / bwl doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, begin me oud te voelen met 32 jaar.

Gisteren eindelijk level 55 met m'n mage bereikt, en dat na een tijdje er tussen uit te zijn geweest ivm met m'n MCSE 2003, waar ik overigens nog mee bezig ben.

Toch raar, heb een Mage en een Warrior, beide gelijke levels, maar m'n mage doet veel meer damage.
Zat solo op 43K/H, zonder AoE, wel rested.
Gear van m'n mage is wel verouderd, laatste instance die ik gedaan heb is ZF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 12:24:
Hmmm, begin me oud te voelen met 32 jaar.

Gisteren eindelijk level 55 met m'n mage bereikt, en dat na een tijdje er tussen uit te zijn geweest ivm met m'n MCSE 2003, waar ik overigens nog mee bezig ben.

Toch raar, heb een Mage en een Warrior, beide gelijke levels, maar m'n mage doet veel meer damage.
Zat solo op 43K/H, zonder AoE, wel rested.
Gear van m'n mage is wel verouderd, laatste instance die ik gedaan heb is ZF.
Misschien omdat een mage een Damage Dealer is en een warrior een Tank? :P (fury specs even uitgesloten ^^)

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 01-05-2006 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Kaap schreef op maandag 01 mei 2006 @ 11:17:
[...]
Valt tegen, lijkt wel alsof niemand LBRS wil runnen :)
Je guild wilt misschien helpen? Met een beetje groep doe je zo 3/4 runs op een avond en heb je de key :)

De UBRS key krijgen valt echt wel mee.. en hij kan niet geninjaed worden... alleen de signet geloof ik, maar die dropt vaak...

De stenen zijn groene items, en kunnen door ML uitgedeeld worden... we hebben met 2 rogues op 1 avond allebei een key gehaald... (Wel met 5 man groep van de guild dan he)...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hmmm... Ik ben 34 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-07 16:01

Tao

DPC DE_KOMETEN

Gheghe, ik voel me dan echt jong met m'n 51.
Net het spel gekocht, en van de gemiddelde posting-tekst snap ik (nog) de ballen :)
(Kom ik nog wel achter....)

Ergernissen houd je, zie je overal. Zaak is volgens mij je eigen spelplezier niet laten bederven door anderen.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-07 09:53
Ik had geluk met mn ubrs key, tijdens een guildrun in lbrs dropte alle 3 de gems. Ik had de eerste roll gewonnen dus kreeg ook de andere 2 gems :). Aan het eind van de raid kreeg ik de seal van iemand anders (is BoE en was niet gedropt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Tao schreef op maandag 01 mei 2006 @ 12:36:
Gheghe, ik voel me dan echt jong met m'n 51.
Net het spel gekocht, en van de gemiddelde posting-tekst snap ik (nog) de ballen :)
(Kom ik nog wel achter....)

Ergernissen houd je, zie je overal. Zaak is volgens mij je eigen spelplezier niet laten bederven door anderen.
tadaa :)

Alstublieft!
*klik*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had net bijna m'n nieuwe pc besteld maar schrok opeens toen ik even onder de tech forums van wow zocht naar problemen icm AMD x2 3800+. Krijg ik 5 pagina's vol met mensen die gefrustreerd met een dure config zitten en wow niet normaal kunnen spelen. Ik lees van alles over crahses, 64fps cap, haperingen en ga zo maar door. Wat voor ervaringen hebben jullie met de AMD x2 3800+ icm wow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

true.. maar de oudere generatie die zitte te gamen zijn leuker om mee te gamen... tho... Die gaan niet meteen trippen als je perongeluk iemand anders healed... *wat bij mij was gebeurd (A), had een nieuwe mod :P*

o jah... ik ben 17 en volgens een guild ben ik een goeie healer :P voor een pala :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 10:38
ImdaMned schreef op maandag 01 mei 2006 @ 08:43:
Feli kaap

Daarna krijg je trash wat met een beetje "mazzel" moeilijker is dan ebonroc / flamegor. (green, green, blue) horror !! gelukkig nog geen 3 x green meegemaakt.
Voor chromaggus wij eerst ook, 3x green. Tja... Nature dmg ftl bij alliance.. Druids healen normaal maargoed. Kan me nog wel een quote herrineren van een priest bij ons:

"I suspect we are going to need druids casting snotballs in this fight.."
Ook altijd zo geing om 20 wandsshots tegelijk tezien op die mobs, en dat gaat echt te langzaam :)

Het is iig beter als frost, als ik 2 frostbolts doe met een 5.5k crit dan helpt iceblock ook niet meer :D

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je orange gear (hoger dan epic) kan krijgen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-08 16:45
jarnotjuh schreef op maandag 01 mei 2006 @ 13:14:
[...]

Voor chromaggus wij eerst ook, 3x green. Tja... Nature dmg ftl bij alliance.. Druids healen normaal maargoed. Kan me nog wel een quote herrineren van een priest bij ons:

Ook altijd zo geing om 20 wandsshots tegelijk tezien op die mobs, en dat gaat echt te langzaam :)

Het is iig beter als frost, als ik 2 frostbolts doe met een 5.5k crit dan helpt iceblock ook niet meer :D
Green staat niet voor de dmg waar ze kwetsbaar voor zijn ;) maar voor de stun die hij op de MT gooit.

met 3x green heb je dus 6 tanks nodig.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 13:17:
Lastig...

Thunderfury.
Heb je 2 bindings nodig uit MC en een berg ingredients...
(Waaronder de 100 Arcanite bars, en ingredients uit BWL)

En dan nog een leuke baas killen. Ik hoop binnenkort mee te kunnen voor een guildie :)

Hand of Ragnaros.
Heb je the Eye of Ragnaros voor nodig dacht ik, dropt van Ragnaros uiteraard.
En een berg ingredients, en nog wat spul... :)
Ow neem ook maar een flinke zak geld mee...

Er is geloof ik sinds AQ ook wat Legendary's bij gekomen deze weet ik niet zo. Ik dacht een mount.

En Legendary gear is er verder niet...

Hier staan ze.

[ Voor 12% gewijzigd door ReCreator op 01-05-2006 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
M1lamb3r schreef op maandag 01 mei 2006 @ 13:23:
[...]

Green staat niet voor de dmg waar ze kwetsbaar voor zijn ;) maar voor de stun die hij op de MT gooit.

Aaah, right, nja, sorry. Was ff in de war. Ik bedoel dus dat we eerst 3x nature hadden. Slechter kan het ook niet... :)
Sorry voor de fout :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:22
Haha, gister Zul Gurub met onze guild, we doen alles heel makkelijk t/m Hakkar maar hadden nog NOOIT Jindo gedaan. Dus wij plannen hele avond in om Jindo te tryen.

Gaatie al down bij de 2e try! Wij wtf-pwnen! :D Hij dropte leuke 'Pack of Whack Sammies' een offhand met +18 spell dmg en nog wat dingen. Wilde ik wel... ben een mage. Roll ik 13 en een Dr00d 81. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Laatst online: 16:53

BrZ

M1lamb3r schreef op maandag 01 mei 2006 @ 13:23:
[...]

En dan zijn ze nog irritant, aangezien ze ook nog kunnen stunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 11:03
ik ben al blij met mijn nieuwe amd 3800+ x1 .

daar werkt wow zo perfect op. ik heb nog nooit last van lag gehad sinds ik die heb. niet in orgrimmar, niet bij vael, helemaal nergens! (en een goede videokaart uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-07 12:30

Ryceck

Constants and Variables

jarnotjuh schreef op maandag 01 mei 2006 @ 13:14:
[...]

Erhhmm het probleem met Green is niet het feit dat je nature dmg erop los moet laten.... maar het feit dat ze de MT stunnen en de aggro-wipen.
Brood Power: Green is wat anders dat de magic-vulnerability :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hidde schreef op maandag 01 mei 2006 @ 13:28:
Haha, gister Zul Gurub met onze guild, we doen alles heel makkelijk t/m Hakkar maar hadden nog NOOIT Jindo gedaan. Dus wij plannen hele avond in om Jindo te tryen.

Gaatie al down bij de 2e try! Wij wtf-pwnen! :D Hij dropte leuke 'Pack of Whack Sammies' een offhand met +18 spell dmg en nog wat dingen. Wilde ik wel... ben een mage. Roll ik 13 en een Dr00d 81. :P
Jindo's Bag of Whammies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

Ik ben sinds kort weer begonnen meet spelen, maar loop nog een beetje te pielen met mijn UI. (oerigens heb ik nu ecastingbar, dus die vage castbar is inmiddels gefixed)
http://img218.imageshack.us/my.php?image=interface7rl.jpg

Nu had ik eerst Bibtoolbar, maar nu vond ik Discord toch iets prettiger met de opties, dus die gebruik ik nu. Maar zoals je kan zien in het screenshotje, heb ik nog wel in sommige action bars (zoals rapid fire) een nummer linksonder in het hokje staan, wat ik vermoed van Bibtoolbars komt. Hoe kan ik dit verwijderen? (bibtoolbar etc zijn al weg uit mijn interface folder, maar er is dus ergens nog wat gesaved)

Ten tweede zou ik graag willen weten hoe je zo'n zwarte balk kan krijgen voor de onderkant van je scherm (bij de chatboxes)
http://img160.imageshack.us/img160/4309/newgui18do.jpg

Als laatste heb ik cooldowncount, maar op de een of andere manier komen er altijd 2 countdowns in mijn action buttons (eentje is groter en zit 'achter' de eerste. die achterste geeft de laatste 5 sec ook in rood weer). Enig idee hoe dat komt en wat ik eraan kan doen? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-07 09:53
Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 13:40:

Als laatste heb ik cooldowncount, maar op de een of andere manier komen er altijd 2 countdowns in mijn action buttons (eentje is groter en zit 'achter' de eerste. die achterste geeft de laatste 5 sec ook in rood weer). Enig idee hoe dat komt en wat ik eraan kan doen? Alvast bedankt.
In ctmod zit ook al een cooldowncounter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:23

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 13:17:
Thunderfury:
Left & Right bindings of the windseeker van Garr en Baron Gedon in MC
Essence of the Firelord van Ragnaros
10 Elementium Ores uit BWL + Elementium mining skill van hans blixx
100 Arcanite bars, 30 Flux a 15g per stuk, 10 Fiery Core
En dan Prince Thuderaan neerleggen (zeer gemakkelijk).
We hebben nu twee thunderfuries in de guild, en twee personen met de bindings. We maken de wapens als guild, we eisen dus niet van onze members dat ze alle mats zelf farmen, die komen uit de guildbank.

Sulfuras, Hand of Ragnaros:
Eye of sulfuras (0.2% drop kans van Ragnaros)
Deze combineer je met een Sulfuron Hammer, die je kan craften als je exalted bent met de Thorium Brotherhood mbv:
8 Sulfuron Ingots (10% dropchance van Golemagg), 50 Arcanite bars, 20 Dark Iron Ores, 25x Essence of fire, 10x Blood of the Mountain, 10x Lava Core, 10x Fiery Core.
We hebben op dit moment drie paladins met Sulfuras rondlopen, wederom hetzelfde: alles uit de guildbank (mijn hamer was klaar 10 minuten nadat de Eye dropte).

Dus basicly; je krijgt een legendary alleen als je in een goede guild zit die tenminste MC (sulfuras) en BWL (Thunderfury) kan doen. Zelf doen wij beide instances vrijdagavond, MC in ongeveer 2 uur, BWL in 2-3 uur.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 06-08 16:21
Vraagje aan de priests onder ons. Ik ben een alt begonnen en ik moet zeggen dat het me solo veel beter afgaat dan ik dacht. Mijn talent tree is een puinhoop, dus die laat ik even buiten beschouwing, maar ik kreeg wat negatieve reacties ingame over mijn manier van PvE solo spelen.

Ik ben lvl 28 nu en mijn main weapon is de Gravestone Scepter uit BFD. Erg fijne wand, die op zo'n 30-60 dmg met een speed van 1,50 zit. Ik heb ook een staff (blauwe drop uit de DM), maar dat ding gebruik ik nooit. Mijn usual MO tegen een mob: Inner fire en Power Word Fortitude aan natuurlijk, Power word shield erbij. Opening op mob met holy fire (DOT), gevolgd door Shadow Word; Pain (DOT), en vervolgens zappen met mijn mooie wand. Dit gaat super. Ik kan makkelijk mobs van 3 levels hoger aan of 2 van een 1-2 levels hoger (evt. tussendoor een renew en/of opnieuw Shield), de mobs gaan snel neer. Maar wat experienced priests riepen dat wands da suxx zijn en dat ik maar snel een nieuwe staff moest zoeken en BTW, ik moest maar al mijn damage met casting doen.

Ik begrijp dit niet echt. Mijn methode gaat erg goed vind ik zelf, en bovendien gebruik ik vrijwel geen mana: alleen in het begin van een fight. Ik heb ook mijn staff maar de snelheid is zo laag dat het niet lijkt op te schieten... maar goed, betere staff misschien. Ander nadeel aan een staff: ik heb geen off-hand meer. Ik zit er eerder aan te denken om een leuke dagger of mace met goede stats te zoeken (damage maakt niet uit want ik gebruik hem toch niet) en daarbij een leuk offhand item, dan om een nieuwe staff te halen. Waar denk ik fout?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:23

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
ImdaMned schreef op maandag 01 mei 2006 @ 13:41:
[...]
Naar een druid..... /cry :'( :'( :'(
Hebben ze nodig voor moonfire spam, doh!

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 13:04:
Ik had net bijna m'n nieuwe pc besteld maar schrok opeens toen ik even onder de tech forums van wow zocht naar problemen icm AMD x2 3800+. Krijg ik 5 pagina's vol met mensen die gefrustreerd met een dure config zitten en wow niet normaal kunnen spelen. Ik lees van alles over crahses, 64fps cap, haperingen en ga zo maar door. Wat voor ervaringen hebben jullie met de AMD x2 3800+ icm wow?
Ik heb ook een x2 3800+ Werk prima, nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-07 11:15
Hoi ik heb een vraagje,

Ik speel wow nu op een PII 450. Ik speel nu met alle instellingen minimaal, is het nog mogelijk om de grafische instellingen verder terug te schroeven?

Ik hoorde iets over het instellen van een view port, die kan volgens mij bijvoorbeeld naar half scherm (resolutie kan niet lager). Kan dit ook makkelijk zonder plusins (die draaien helemaal niet)

Verder heb ik veel last van veel glitchess (spacy kleuren + alle interface textures kaduuk) iemand die daar iets van weet?

ps dit is mijn 2e pc zo kan ik samen met mijn vriendin spelen
ps 2-3 fps tijdens vechten, lopen = 5 to 10 en zo goed als onmogelijk om ogrimar in te lopen
ps ja het spelen gaat nog aardig

[ Voor 15% gewijzigd door barfieldmv op 01-05-2006 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Blackadder

Het is namelijk ook een probleem met de dual core processors. Vandaar dat ik in wow tech forums gezocht heb naar X2 3800+. Zijn er hier nog andere mensen die problemen hebben/gehad/opgelost met het gebruik van een dual core processor icm world of warcraft? En misschien zelfs specifiek de X 3800+?

Moet je hier maar is kijken. Volgens mij is dat beest wel een Groot probleem. Kijkend naar de tech forums op wow is het één grote hell. Mensen lijken alles geprobeerd te hebben. Ik geef maar even een random voorbeeldje: "Constant freezing, crashing to windows, system restarts, hard freezes, and occasionaly 20 secondish freezes in game then game resumes. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Kees schreef op maandag 01 mei 2006 @ 13:47:
[...]

Sulfuras, Hand of Ragnaros:
Eye of sulfuras (0.2% drop kans van Ragnaros)
Deze combineer je met een Sulfuron Hammer, die je kan craften als je exalted bent met de Thorium Brotherhood mbv:
8 Sulfuron Ingots (10% dropchance van Golemagg), 50 Arcanite bars, 20 Dark Iron Ores, 25x Essence of fire, 10x Blood of the Mountain, 10x Lava Core, 10x Fiery Core.
We hebben op dit moment drie paladins met Sulfuras rondlopen, wederom hetzelfde: alles uit de guildbank (mijn hamer was klaar 10 minuten nadat de Eye dropte).

Dus basicly; je krijgt een legendary alleen als je in een goede guild zit die tenminste MC (sulfuras) en BWL (Thunderfury) kan doen. Zelf doen wij beide instances vrijdagavond, MC in ongeveer 2 uur, BWL in 2-3 uur.
Hoe vaak doen jullie Ragnaros wel niet?
Of klopt de 0,2% drop kans niet?

Wij hebben Ragnaros dan nog niet zo vaak neer (5 keer geloof ik), maar al 3 eye's is aardig wat!!
Of geven jullie ragnaros een kusje voordat jullie beginnen ;)

Ik zie trouwens dat jullie MC in 2 uur doen.. dus aardig ervaren guild :P En BWL er even achteraan... petje af... veel geduld voor nodig en goede spelers. Wij komen er ook wel denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:54
Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 13:04:
Hmm nou, het is mij al vaak opgevallen dat de gemiddelde WoW speler op die boards zeer weinig kennis heeft van zaken, ik denk dat 70% van de problemen die veel mensen daar hebben al opgelost kunnen worden met drivers, en een beter systeembeheer. Ik ken een paar spelers met een X2 en die hebben ook nergens last van. Ik draai zelf met de (volgens de WoW boards) evil AMD/ATi combinatie voor WoW, en ik heb pas geleden mn eerste lockup in het spel gehad, ik speel al minstens 10 maand en WoW is bij mij daarvoor nog niet 1x vastgelopen.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-07 14:50
[...]
Hebben ze nodig voor moonfire spam, doh!
hehe idd ;) ik heb hier de ultime druid actionbar setup :Y)

http://monshouwer.tweakdsl.nl/tao/ultimatedruidbarsetup.jpg

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-08 11:31
Nu had ik eerst Bibtoolbar, maar nu vond ik Discord toch iets prettiger met de opties, dus die gebruik ik nu. Maar zoals je kan zien in het screenshotje, heb ik nog wel in sommige action bars (zoals rapid fire) een nummer linksonder in het hokje staan, wat ik vermoed van Bibtoolbars komt. Hoe kan ik dit verwijderen? (bibtoolbar etc zijn al weg uit mijn interface folder, maar er is dus ergens nog wat gesaved)

Als laatste heb ik cooldowncount, maar op de een of andere manier komen er altijd 2 countdowns in mijn action buttons
Het eerste lijkt me op een addon die aangeeft hoevaak je een spell kan casten met je mana-pool. weet even de naam niet maar kijk maar in je /interface/addons.

Als je DAB gebruikt dan kan je het beste alle andere addons wat betreft cooldowns, button-coloring, rangechecks verwijderen. Die dingen zitten standaard in DAB ingebouwd en als je nog een andere ernaast gebruikt dan kan dat conflicten opleveren.

[ Voor 31% gewijzigd door Helox-in-a-box op 01-05-2006 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Visgek24 schreef op maandag 01 mei 2006 @ 13:56:
[...]

Hmm nou, het is mij al vaak opgevallen dat de gemiddelde WoW speler op die boards zeer weinig kennis heeft van zaken, ik denk dat 70% van de problemen die veel mensen daar hebben al opgelost kunnen worden met drivers, en een beter systeembeheer. Ik ken een paar spelers met een X2 en die hebben ook nergens last van. Ik draai zelf met de (volgens de WoW boards) evil AMD/ATi combinatie voor WoW, en ik heb pas geleden mn eerste lockup in het spel gehad, ik speel al minstens 10 maand en WoW is bij mij daarvoor nog niet 1x vastgelopen.
Dus ik zou me eigenlijk niets wijs moeten laten maken. Ik ben het wel met je eens dat de gemiddelde wow spelers die ik ook ken niet zoveel verstand hebben van hardware. Ik kan me namelijk ook niet helemaal voorstellen dat het zo'n groot probleem is als word voorgesteld. Ik bedoel, dual cores worden steeds vaker gebruikt, dan zou het echt een bekend probleem moeten zijn inmiddels. Denk dat ik het er op waag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Dr. Strangelove schreef op maandag 01 mei 2006 @ 13:47:
Vraagje aan de priests onder ons. Ik ben een alt begonnen en ik moet zeggen dat het me solo veel beter afgaat dan ik dacht. Mijn talent tree is een puinhoop, dus die laat ik even buiten beschouwing, maar ik kreeg wat negatieve reacties ingame over mijn manier van PvE solo spelen.

Ik ben lvl 28 nu en mijn main weapon is de Gravestone Scepter uit BFD. Erg fijne wand, die op zo'n 30-60 dmg met een speed van 1,50 zit. Ik heb ook een staff (blauwe drop uit de DM), maar dat ding gebruik ik nooit. Mijn usual MO tegen een mob: Inner fire en Power Word Fortitude aan natuurlijk, Power word shield erbij. Opening op mob met holy fire (DOT), gevolgd door Shadow Word; Pain (DOT), en vervolgens zappen met mijn mooie wand. Dit gaat super. Ik kan makkelijk mobs van 3 levels hoger aan of 2 van een 1-2 levels hoger (evt. tussendoor een renew en/of opnieuw Shield), de mobs gaan snel neer. Maar wat experienced priests riepen dat wands da suxx zijn en dat ik maar snel een nieuwe staff moest zoeken en BTW, ik moest maar al mijn damage met casting doen.

Ik begrijp dit niet echt. Mijn methode gaat erg goed vind ik zelf, en bovendien gebruik ik vrijwel geen mana: alleen in het begin van een fight. Ik heb ook mijn staff maar de snelheid is zo laag dat het niet lijkt op te schieten... maar goed, betere staff misschien. Ander nadeel aan een staff: ik heb geen off-hand meer. Ik zit er eerder aan te denken om een leuke dagger of mace met goede stats te zoeken (damage maakt niet uit want ik gebruik hem toch niet) en daarbij een leuk offhand item, dan om een nieuwe staff te halen. Waar denk ik fout?
Voor solo is een shadow build veruit het beste. En anders 5 punten in spirit tap

Openen met mindblast. Daarna shadow word: pain / mindflay / mindflay en afwanden (probeer een umbral wand op lvl 40 te krijgen) misschien nog een mindblast na de 2 mindflay. Probeer zoveel mogelijk spirit te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-05 13:56
Niet.
Rond jouw level zou ik shadow gaan met spirit tap en mindflay (dat is tot level 20, de rest moet je maar zien). Dan open je met mindblast, SW:P en dan mindflay en dan wanden tot 'ie dood is. Als je een beetje laag in je mana komt te zitten doe je geen mindblast (aangezien die niet echt mana efficient is). Op die manier kun je goed doorgrinden met weinig downtime (mede dankzij spirit tap zeker rond die level). Shield zou ik niet gebruiken omdat een renew veel efficienter is kwa mana.

Verder gebruik je een staff vooral voor de stats en wand om de mob af te maken en/of mana te besparen.

Edit: Spuit 11 B). Oh en Trollie, ik ben zo vrij geweest op je sig te ctrl+c'en :Y) .

[ Voor 7% gewijzigd door QlimaX op 01-05-2006 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReCreator schreef op maandag 01 mei 2006 @ 13:53:
[...]

Wij hebben Ragnaros dan nog niet zo vaak neer (5 keer geloof ik), maar al 3 eye's is aardig wat!!

Ik zie trouwens dat jullie MC in 2 uur doen.. dus aardig ervaren guild :P En BWL er even achteraan... petje af... veel geduld voor nodig en goede spelers. Wij komen er ook wel denk ik ;)
Veel vrije tijd ook overigens... ;)

Er zijn wel guilds die al bijna een jaar MC farmen, elke week weer, en nog steeds geen Thunderfury of Sulfuras hebben. Puur een kwestie van geluk dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

ReCreator schreef op maandag 01 mei 2006 @ 13:53:
[...]

3 eyes op 5 kills je maakt een grapje toch?
[...]

Deze combineer je met een Sulfuron Hammer, die je kan craften als je exalted bent met de Thorium Brotherhood mbv:.
exalted is niet nodig je moet alleen een sulfuron ingot inleveren voor de plans.
En een ander vraagje droppen die elementium ores nog een beetje of is dat ook een hele lage kans ik zag dat het 3,6% van technicians ik kan alleen niet ontdekken hoeveel er zijn.

[ Voor 32% gewijzigd door MantaMania op 01-05-2006 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Lees zijn post nog eens goed, dan zie je dat ie geen grapje maakt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Wij hebben ook wel een beetje mazzel gehad wat dat betreft. Hadden de linker/rechter helft al voor we bij Ragnaros aankwamen met de guild. En hadden essence of the firelord op eerste Rag kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Bosmonster schreef op maandag 01 mei 2006 @ 14:24:
Wij hebben ook wel een beetje mazzel gehad wat dat betreft. Hadden de linker/rechter helft al voor we bij Ragnaros aankwamen met de guild. En hadden essence of the firelord op eerste Rag kill.
essence of the firelord dropt toch ook altijd als je de quest hebt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

MantaMania schreef op maandag 01 mei 2006 @ 14:17:

3 eyes op 5 kills je maakt een grapje toch?
We hebben nog geen eye :)

Ik doelde eigenlijk op de 3 eyes van de guild van Kees :D
Maar als ik me post teruglees valt het inderdaad verkeerd te interpreteren :P
MantaMania schreef op maandag 01 mei 2006 @ 14:27:
[...]

essence of the firelord dropt toch ook altijd als je de quest hebt. ;)
Bij ons dropte die dus niet. Maar hij zou 100% drop moeten zijn.
Na een GM ticket uiteindelijk wel gekregen ;)

[ Voor 33% gewijzigd door ReCreator op 01-05-2006 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet. Het is een perfecte manier van grinden die ik zelf ook gebruik om mijn priest te levelen tussen de instances door. Door je spells te frontloaden (alles in het begin casten) en daarna de mob die meestal <50% leven zit dood te wanden met SW:P op 'm en een renew op jezelf (of PW:S naar smaak, ik vind renew lekkerder).. Je regent direct weer mana en met een goede wand gaat de kill echt snel. Je kunt zo bijna zonder drinken af, alleen na 'noodsituaties' brand je je mana er soms doorheen (adds, ganking). Meestal open ik met Holy Fire, dan een Smite en een Mind Blast (mob staat nu voor m'n neus met ongeveer 50% leven), dan een SW:P en een renew op mezelf en wanden maar. Tegen de tijd dat de renew/SW:P afgelopen is, is de mob dood.

EDIT: zeker als je je gear op spi/int focust, regen je je mana balk weer zo goed als vol voor je holy fire klaar is met casten is op de volgende mob.

Al met al ben je gewoon sneller af dan een 'leet' shadowpriest die een mob doodnuked en na elke 2 mobs moet drinken, en je hebt ook nog eens een build waar je in instances wat aan hebt. Shadow ftl, Holy ftw!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2006 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hidde schreef op maandag 01 mei 2006 @ 13:28:

hexxer is idd goed te doen, wij hadden hem ook plat op 2de try

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-08 12:26
.........

Ten tweede zou ik graag willen weten hoe je zo'n zwarte balk kan krijgen voor de onderkant van je scherm (bij de chatboxes)
http://img160.imageshack.us/img160/4309/newgui18do.jpg

.......
Dat kan middels CT_Viewport. www.ctmod.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op maandag 01 mei 2006 @ 14:17:
[...]

En een ander vraagje droppen die elementium ores nog een beetje of is dat ook een hele lage kans ik zag dat het 3,6% van technicians ik kan alleen niet ontdekken hoeveel er zijn.
Zijn aardig wat technicians in BWL zeker na broodlord. Wij (disorder) hebben nu 27 elementium ores. Deze hebben we verzameld vanaf half december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:54
Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 14:06:
[...]

Dus ik zou me eigenlijk niets wijs moeten laten maken. Ik ben het wel met je eens dat de gemiddelde wow spelers die ik ook ken niet zoveel verstand hebben van hardware. Ik kan me namelijk ook niet helemaal voorstellen dat het zo'n groot probleem is als word voorgesteld. Ik bedoel, dual cores worden steeds vaker gebruikt, dan zou het echt een bekend probleem moeten zijn inmiddels. Denk dat ik het er op waag.
Dat nou ook weer niet :)

Het kan best zijn dat die combinatie in sommige gevallen problemen opleverd, ik heb ook ergens gelezen dat WoW geen dual-core cpu's en SLI ondersteund. Ondersteunen en problemen geven zijn 2 verschillende dingen, vaak zijn dit soort problemen vrij makkelijk te verhelpen met drivers of zo. als je echt een hardnekkig hardwareprobleem hebt , ja dan heb je een probleem. wat dat betreft is WoW niet echt op de toekomst geprogrammeerd, lijkt me ook niet dat ze dat er zo 1-2-3 in kunnen bouwen.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 14:29:
[...]

Al met al ben je gewoon sneller af dan een 'leet' shadowpriest die een mob doodnuked en na elke 2 mobs moet drinken, en je hebt ook nog eens een build waar je in instances wat aan hebt. Shadow ftl, Holy ftw!
Mwoah, da's wel beetje kort door de bocht. :)

Op lagere levels (en volgens sommige ook endgame) maakt het in instances niet bijzonder veel uit of je holy of shadow specced bent. Bij shadow heb je in ieder geval 5 punten in spirit tap zitten waardoor je niet heel snel zonder mana zit en je kunt in shadowform ook gewoon wanden natuurlijk. :)

Maar als een bepaalde manier van spelen goed werkt voor jou, is het toch goed? Wat kan jou het schelen wat anderen er van vinden, zolang je hen maar op de been houdt als jij de healer of choice bent. :)

(disclaimert: lvl 60 dwarf priest op Turalyon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 14:29:
[...]

Niet. Het is een perfecte manier van grinden die ik zelf ook gebruik om mijn priest te levelen tussen de instances door. Door je spells te frontloaden (alles in het begin casten) en daarna de mob die meestal <50% leven zit dood te wanden met SW:P op 'm en een renew op jezelf (of PW:S naar smaak, ik vind renew lekkerder).. Je regent direct weer mana en met een goede wand gaat de kill echt snel. Je kunt zo bijna zonder drinken af, alleen na 'noodsituaties' brand je je mana er soms doorheen (adds, ganking). Meestal open ik met Holy Fire, dan een Smite en een Mind Blast (mob staat nu voor m'n neus met ongeveer 50% leven), dan een SW:P en een renew op mezelf en wanden maar. Tegen de tijd dat de renew/SW:P afgelopen is, is de mob dood.

EDIT: zeker als je je gear op spi/int focust, regen je je mana balk weer zo goed als vol voor je holy fire klaar is met casten is op de volgende mob.

Jochie, doe nu niet alsof jij opeens verstand hebt van priests. Je bent krap lvl 40 en je denk nu alles al te weten. *zucht diep*

p.s. perrin is m'n guildmaster dus vat dit niet al te serieus op : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op maandag 01 mei 2006 @ 14:53:
[...]

Jochie, doe nu niet alsof jij opeens verstand hebt van priests. Je bent krap lvl 40 en je denk nu alles al te weten. *zucht diep*

p.s. perrin is m'n guildmaster dus vat dit niet al te serieus op : P
Ik was al priest toen jij je luiers verschoond kreeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 14:37:
[...]

Zijn aardig wat technicians in BWL zeker na broodlord. Wij (disorder) hebben nu 27 elementium ores. Deze hebben we verzameld vanaf half december.
Kan uiteenlopen van 2 tot 9 per BWL run. Wij hebben gelukkig wel genoeg Ore voor de Armaments en Regalia quests, nu al 2 Augur stafjes, een Acolyte staff en 2 Pugio's in de guild :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op maandag 01 mei 2006 @ 13:41:
[...]

Naar een druid..... /cry :'( :'( :'(
+hit voor healresist natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 14:58:
[...]

+hit voor healresist natuurlijk!
Voor moonfirespam op bosses natuurlijk!

EDIT: zonde van zo'n leuk item (met lage droprate)..

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2006 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister hebben wij weer MC gedaan en bij het neerhalen van Golemagg viel eindelijk eens een keer Staff of Dominance. Dit was de eerste keer dat deze voor onze guild dropte. Maar je begrijpt het al.. gezeik om de loot natuurlijk :+

In principe kan je natuurlijk zeggen dat de gene met de meeste DKP er recht op hebt. Echter, de gene met de meeste DKP in kwestie, komt maar eens in de 2/3 weken mee ofzo met MC. Verleden week, tijdens de raid, werd er gezegd dat mocht hij eens een keer droppen dat hij op basis van attendancy wordt weggegeven.. echter was dit (nog) niet op het forum vermeld. Uiteindelijk is de SoD toch naar de persoon gegaan met de meeste DKP. Opzich misschien wel eerlijk, maar als Guild zelf heb je er vrij weinig aan, aangezien we nu niet optimaal gebruik maken van die Staff..

Wat is jullie mening? :)

Staff of Dominance
Binds when picked up
Two-Hand Staff
126 - 205 Damage Speed 2.90
(57.1 damage per second)
+37 Intellect
+16 Stamina
+14 Spirit
Requires Level 60
Equip: Improves your chance to get a critical strike with spells by 1%.
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
ik ben op dit moment m'n warrior-alt een beetje aan 't lvl'en (lvl 25 nu) maar volgens mij is dual wield nog niet echt lekker op low-lvl of wel? 'k mis nogal veel en +hit gear is er niet voor deze lvl's (zover ik heb kunnen vinden op thottbot)

Dus mijn vraag is: kun je rond lvl 25 al lekker dual-wielden (zijn er andere stats die je hitchance verbeteren?) of kun je gewoon beter een grote 2h pakken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 15:09:
Gister hebben wij weer MC gedaan en bij het neerhalen van Golemagg viel eindelijk eens een keer Staff of Dominance. Dit was de eerste keer dat deze voor onze guild dropte. Maar je begrijpt het al.. gezeik om de loot natuurlijk :+

In principe kan je natuurlijk zeggen dat de gene met de meeste DKP er recht op hebt. Echter, de gene met de meeste DKP in kwestie, komt maar eens in de 2/3 weken mee ofzo met MC. Verleden week, tijdens de raid, werd er gezegd dat mocht hij eens een keer droppen dat hij op basis van attendancy wordt weggegeven.. echter was dit (nog) niet op het forum vermeld. Uiteindelijk is de SoD toch naar de persoon gegaan met de meeste DKP. Opzich misschien wel eerlijk, maar als Guild zelf heb je er vrij weinig aan, aangezien we nu niet optimaal gebruik maken van die Staff..

Wat is jullie mening? :)

Staff of Dominance
Binds when picked up
Two-Hand Staff
126 - 205 Damage Speed 2.90
(57.1 damage per second)
+37 Intellect
+16 Stamina
+14 Spirit
Requires Level 60
Equip: Improves your chance to get a critical strike with spells by 1%.
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 40
toon volledige bericht
Daarom loop ik er altijd op te hameren dat er van tevoren lootregels afgesproken worden, dat er achteraf geen onduidelijkheid over bestaat. Meeste DKP betekent in veel gevallen ook vrij hoge attendance, al dan niet in de afgelopen paar weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 21:09
Viggen schreef op maandag 01 mei 2006 @ 15:11:
zijn er andere stats die je hitchance verbeteren?
Mja.. weapon skill ;)

Gewoon mobs pakken van 1-2 levels lager dan jezelf, dan gaat het een stuk beter.

Dual wield is best grappig voor een warrior in pve om te levelen.. vooral met wat fury talents.. heb het zelf nooit echt geprobeert, maar het werkt volgens mij wel goed. 2h'er is pas de moeite waard vanaf level 40 als je MS krijgt, maar dat is meer een pvp skill imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 06-08 16:21
Bedankt voor de reacties; uiteraard speel ik lekker zoals het mij uitkomt. Geen manier is de beste, maar als je niks weet van een class en een full purple dude vertelt je hoe het moet, dan luister je :) Maar ik ga verder op mijn eigen pad; alle dots op het begin af afwanden die mob ;) Alleen snel een respec doen, ik heb toch wat talents in discipline zitten die er echt niet horen.

Toch nog eens het vraagje: Staff of dagger/mace plus offhand? Staves hebben vaak vele mooie stats, dat geldt natuurlijk niet voor daggers en maces...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Viggen schreef op maandag 01 mei 2006 @ 15:11:
ik ben op dit moment m'n warrior-alt een beetje aan 't lvl'en (lvl 25 nu) maar volgens mij is dual wield nog niet echt lekker op low-lvl of wel? 'k mis nogal veel en +hit gear is er niet voor deze lvl's (zover ik heb kunnen vinden op thottbot)

Dus mijn vraag is: kun je rond lvl 25 al lekker dual-wielden (zijn er andere stats die je hitchance verbeteren?) of kun je gewoon beter een grote 2h pakken? :P
met je offhand mis je altijd veel.
Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 14:43:
[...]

Mwoah, da's wel beetje kort door de bocht. :)

Op lagere levels (en volgens sommige ook endgame) maakt het in instances niet bijzonder veel uit of je holy of shadow specced bent. Bij shadow heb je in ieder geval 5 punten in spirit tap zitten waardoor je niet heel snel zonder mana zit en je kunt in shadowform ook gewoon wanden natuurlijk. :)

Maar als een bepaalde manier van spelen goed werkt voor jou, is het toch goed? Wat kan jou het schelen wat anderen er van vinden, zolang je hen maar op de been houdt als jij de healer of choice bent. :)

(disclaimert: lvl 60 dwarf priest op Turalyon)
ahhh hoe heet je char, turalyon genoten altijd leuk op het forum.

[ Voor 46% gewijzigd door MantaMania op 01-05-2006 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 14:59:
[...]

Voor moonfirespam op bosses natuurlijk!

EDIT: zonde van zo'n leuk item (met lage droprate)..
Beetje jammer dat er altijd gewined word als er een damage/healing item naar een druid gaat.
Hij/zijn wint de roll en kan hem gebruiken. N ik quote jou nu maar het is ook een reactie naar de posters ervoor.

Deze reacties zijn net zo onrelevant als:
- dat mages er alleen voor 't water/food zijn
- locks alleen maar voor de soulstonen en sumonen
- warriors simpel meatshield zijn
- priests alleen holy tree zouden moeten hebben
etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Dr. Strangelove schreef op maandag 01 mei 2006 @ 15:21:
Toch nog eens het vraagje: Staff of dagger/mace plus offhand? Staves hebben vaak vele mooie stats, dat geldt natuurlijk niet voor daggers en maces...
Met mijn mage heb ik altijd een staff gehad, maar endgame wordt het toch 1h + offhand.. in mijn geval een dagger.
Voor mijn lvl 43 priest nu geldt het zelfde. Er zitten vette 1h+offhands bij als je lvl'ed, denk aan SM(mace), en als offhand die orb of lorica.

Ik ben natuurlijk shadowspecced, al was die 31 disc talent ook wel leuk. Ik heb nu gewoon dmggear en healing gear. En dat betekent voor mij ren staff met +dmg voor de damage, en die 1h+offhand voor te healen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

jarnotjuh schreef op maandag 01 mei 2006 @ 15:27:
[...]

Met mijn mage heb ik altijd een staff gehad, maar endgame wordt het toch 1h + offhand.. in mijn geval een dagger.
Voor mijn lvl 43 priest nu geldt het zelfde. Er zitten vette 1h+offhands bij als je lvl'ed, denk aan SM(mace), en als offhand die orb of lorica.

Ik ben natuurlijk shadowspecced, al was die 31 disc talent ook wel leuk. Ik heb nu gewoon dmggear en healing gear. En dat betekent voor mij ren staff met +dmg voor de damage, en die 1h+offhand voor te healen. :)
waarom zou het endgame een 1 h met offhand worden? Benediction??
Over het algemeeen gebruikt iedereen die staff uit scarlet monastary tot dat je de dagger (charstone dirk ofzo) en orb uit maraudon krijgt, daarna evt dagger vervanger door de lorespinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de reacties; uiteraard speel ik lekker zoals het mij uitkomt. Geen manier is de beste, maar als je niks weet van een class en een full purple dude vertelt je hoe het moet, dan luister je :) Maar ik ga verder op mijn eigen pad; alle dots op het begin af afwanden die mob ;) Alleen snel een respec doen, ik heb toch wat talents in discipline zitten die er echt niet horen.

Rond level 20: Crescent staff
Vanaf level 34: Illusionary Rod

Daar kun je met een 1h + offhand niet tegenop kwa stats op dat level.. En daarna is het zelfs best lastig een makkelijke upgrade te vinden tot level 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ken alle gear niet bepaald uit m'n hoofd, maar ik kan me voorstellen dat er cominaties van 1-handers + offhand zijn die erg goed zijn. :) Zelf heb ik, totdat ik m'n Benediction kreeg, een Soulkeeper gebruikt.

Overigens gebruik ik zelf deze build, maar ben ik tot level 50 oid shadow/disc gespecced geweest. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2006 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 15:24:
[...]

Beetje jammer dat er altijd gewined word als er een damage/healing item naar een druid gaat.
Hij/zijn wint de roll en kan hem gebruiken. N ik quote jou nu maar het is ook een reactie naar de posters ervoor.

Deze reacties zijn net zo onrelevant als:
- dat mages er alleen voor 't water/food zijn
- locks alleen maar voor de soulstonen en sumonen
- warriors simpel meatshield zijn
- priests alleen holy tree zouden moeten hebben
etc etc.
Beetje jammer dat er in sommige guilds hebberige druids zijn die dit item voor de neus van een echte DPS caster class wegkapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik maar denken dat de Baron run in 45 minuten moeilijk is :) Wij (Mage, Paladin,Warrior,Priest en ik Rogue) hebben het uiteindelijk in 43:34 gedaan en toen de Baron aangevallen. We hebben wél de DI truuk moeten doen door vanaf 2e groepje mobs ná de 3e Zig. baas (Maleki nogwat). Ofwel rennen naar de Gate en daar allen dood gaan en de priest DI'en. Die kon vervolgens "op zijn gemak" de rest ressen en toen hadden we nog geloof ik 10 minuten over (meer of minder kan ook). We hadden het ook zonder DI "truuk" kunnen doen maar de Mage ging een keer of 4 dood helaas omdat we iets te snel pullden en de priest oom kwam te zitten bv. Paladin die én lekker aan het beuken is én healt, werkt dan niet :-)

Al met al een hele leuke quest om te doen. Is 4 keer misgegaan (en gewoon doorgegaan voor de loot) maar nog stééds geen f*ckin' SC pants :? maar uiteindelijk dus gelukt. Van mij mag Blizzard meer van dit soort content toevoegen.

En om de mensen hoop te geven: Wij waren dus _niet_ Epic gegeared! Ik ben een Combat Rogue met beide Dal'rends, Mage is Fire specced (met 1 Epic belt geloof ik en Fang of Venoxis, maar boeit niet.) De paladin, priest en warrior waren ook gewoon "all blues".
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post ontopic, netjes en nuttig!