Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 72 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.700 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:00
Anoniem: 174540 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 14:57:

ik zal zegge speel jij maar ook es pala.. :)
*Kuch*
Anoniem: 71658 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:55:
En ja, voor jouw informatie: Ik speel een paladin op LvL60 met ervaring in MC/BWL/AQ40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

ReCreator schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 15:04:
[...]

Rogues moeten ook geen pijltjes schieten bij Geddon!
Gewoon dps! Je moet tussen de 'Fire-Farts' door gewoon er in rennen en al je energy er doorheen knallen met blade flurry/adreneline rush/thistle tea alles wat je hebt...

En op tijd pleite maken weer natuurlijk. Wordt je geraakt ga je ff naar een lightwell (verdomd handige dingen), of bandage jezelf even... ben je de bom... roep om een shield en ren je rot naar de rand.

(Jullie pullen Geddon toch wel naar de kamer van Garr neem ik aan?)
wat maakt het uit of het 1 minuut langer duurt en allemaal wat minder chaotisch loopt?
Werkt prima bij ons de laatste tijd gaat het allemaal zo snel dat er soms wat mensen in rennen maar opzich gaat het snel zat met ranged.
En uiteraard gaat ie naar de kamer van garr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75177

M1lamb3r schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 15:05:
[...]

offtopic:
Heb je toevallig een linkje naar het profiel van je GM?

Mja ik kan als ik wil op iedere boss in BWL op vael(rogue heaven)/Firemaw(LoS ftl -_-) en Chromaggus (random vurnability ftw) in de top 5 staan. 1e en 2e plaats zijn meestal door een rogue/hunter bij ons en die haal ik inderdaad bijna nooit in.
zijn zo'n beetje dezelfde verhoudingen als bij ons (al staan helaas de mages iets lager :X ) maarja niet iedereen heeft meer dan +500 dmg, he sikkle ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31660

robbertinho schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 14:46:
[...]

Nee hoor, je bent gewoon irritant.
_/-\o_
Takiho, heb je nou zelf niet het gevoel dat je hier ongewenst bent? Je bent echt vervelend. Je spammed de hele thread vol met compleet onzinnige posts/vragen. Als je gewoon eens niet elke 2 minuten een reply doet en je gewoon normaal gedraagt dan ben je meer dan welkom, maar op dit moment even niet.

Ontopic:

Bij ons in MC staan de rogues ook behoorlijk bovenaan de damagelijst hoor, daarna komen meestal de locks/mages

Vraagje over sheepen trouwens, als er 4 mobs gesheeped moeten worden, hoe kan je je eigen sheep in de gaten houden en ondertussen ook damage doen? Ik ben namelijk vaak "te bang" om mijn sheep te verliezen en doe dan vaak maar geen/heel weinig dmg. Is er een manier om makkelijk je eigen sheep te vinden als deze tussen 3 andere sheeps staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172947

M1lamb3r schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 15:05:
[...]

offtopic:
Heb je toevallig een linkje naar het profiel van je GM?
Mijn GM en nog een andere mage. Volgens mij heeft die tweede de beste gear in de guild.
Vraagje over sheepen trouwens, als er 4 mobs gesheeped moeten worden, hoe kan je je eigen sheep in de gaten houden en ondertussen ook damage doen? Ik ben namelijk vaak "te bang" om mijn sheep te verliezen en doe dan vaak maar geen/heel weinig dmg. Is er een manier om makkelijk je eigen sheep te vinden als deze tussen 3 andere sheeps staat?
Ik dacht dat je dat kan doen met een macro zoals:
/script TargetLastTarget()

Hm en volgens linkje is dat ook zo.

[edit] oh en 1000+ posts alweer, tijd voor deeltje 73.

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 172947 op 02-05-2006 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:07
Anoniem: 172947 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 15:13:
[...]

Mijn GM en nog een andere mage. Volgens mij heeft die tweede de beste gear in de guild.
Hmmm en dit ben ik komt aardig in de buurt, alleen heb ik meer talents in Arcane zitten en die van jullie hebben ze in frost zitten.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-05 11:41

chromeeh

the Gnome

Hmmm... werken die Goblin Jumper Cables überhaubt wel eens :?
Want heb ze nu een keer of 5 ~ 10 geprobeerd maar geen enkele keer doen ze wat :?
(Let wel ik heb de 'gewone' en niet de 'XL')

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:36
Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 73

Nieuwe! :)
Spammen: Nee.
Ontopic posten: Ja

Edit, ja, die werken echt wel een keer. De gewone werken inderdaad minder vaak dan de XXL variant. :)

[ Voor 34% gewijzigd door enira op 02-05-2006 15:27 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post ontopic, netjes en nuttig!