*Kuch*
Anoniem: 71658 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:55:
En ja, voor jouw informatie: Ik speel een paladin op LvL60 met ervaring in MC/BWL/AQ40
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
*Kuch*
Anoniem: 71658 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:55:
En ja, voor jouw informatie: Ik speel een paladin op LvL60 met ervaring in MC/BWL/AQ40
wat maakt het uit of het 1 minuut langer duurt en allemaal wat minder chaotisch loopt?ReCreator schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 15:04:
[...]
Rogues moeten ook geen pijltjes schieten bij Geddon!
Gewoon dps! Je moet tussen de 'Fire-Farts' door gewoon er in rennen en al je energy er doorheen knallen met blade flurry/adreneline rush/thistle tea alles wat je hebt...
En op tijd pleite maken weer natuurlijk. Wordt je geraakt ga je ff naar een lightwell (verdomd handige dingen), of bandage jezelf even... ben je de bom... roep om een shield en ren je rot naar de rand.
(Jullie pullen Geddon toch wel naar de kamer van Garr neem ik aan?)
Anoniem: 75177
zijn zo'n beetje dezelfde verhoudingen als bij ons (al staan helaas de mages iets lagerM1lamb3r schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 15:05:
[...]
offtopic:
Heb je toevallig een linkje naar het profiel van je GM?
Mja ik kan als ik wil op iedere boss in BWL op vael(rogue heaven)/Firemaw(LoS ftl -_-) en Chromaggus (random vurnability ftw) in de top 5 staan. 1e en 2e plaats zijn meestal door een rogue/hunter bij ons en die haal ik inderdaad bijna nooit in.
Anoniem: 31660
Anoniem: 172947
Mijn GM en nog een andere mage. Volgens mij heeft die tweede de beste gear in de guild.M1lamb3r schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 15:05:
[...]
offtopic:
Heb je toevallig een linkje naar het profiel van je GM?
Ik dacht dat je dat kan doen met een macro zoals:Vraagje over sheepen trouwens, als er 4 mobs gesheeped moeten worden, hoe kan je je eigen sheep in de gaten houden en ondertussen ook damage doen? Ik ben namelijk vaak "te bang" om mijn sheep te verliezen en doe dan vaak maar geen/heel weinig dmg. Is er een manier om makkelijk je eigen sheep te vinden als deze tussen 3 andere sheeps staat?
[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 172947 op 02-05-2006 15:23 ]
Hmmm en dit ben ik komt aardig in de buurt, alleen heb ik meer talents in Arcane zitten en die van jullie hebben ze in frost zitten.Anoniem: 172947 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 15:13:
[...]
Mijn GM en nog een andere mage. Volgens mij heeft die tweede de beste gear in de guild.
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
[ Voor 34% gewijzigd door enira op 02-05-2006 15:27 ]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq