Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 72 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.704 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-02 19:54

Roq

Anoniem: 174954 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 10:08:
Kunnen jullie mij vertellen welke addon jullie gebruiken om de de battle stats weer te geven na bijv een raid. Dan bedoel ik de top 10 dmd dealers, healers etc. Ik heb al op curse gaming gezocht, maar kan niet vinden wat erop lijkt.

Alvast bedankt,

Groet Dennis
Recap:
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=761

Damagemeters:
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=791

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

nog even over de rogues. Naast de dps hebben ze nog meer nut in mc want sommige abilities werken wel. Als de kick bij de de adds van luci gehennas sulfuron en majordomo en daarbij werken de stuns wel op de priests bij major domo. Die stuns vind ik dan toch wel super handig zeker omdat wij de priests als laatst killen en ze na 4 kills niet meer te sheepen zijn kan je ze lekker vaak stunnen als de palas en rogues helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 11:03
en nog iets.

wij doen speed runs in MC. dus nergens meer stoppen voor drinken, behalve eens in het uur ofzo voor rebuffs. rogues zijn dan echt dps kampioen, want de casters hebben soms geen mana. (ik als warlock kan lekker door blijven gaan met life tap) maar rogues kunnen echt altijd en altijd doorgaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
reddevil schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 08:52:
[...]

http://forums.worldofwarc...3036&p=1&tmp=1#post863036

Als moonkin hoop ik alleen maar dat het te casten is in oomkinform :)
Dan verwacht ik dat dat ook Blessing of Kings gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-05 15:59
blackadder75 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 10:30:
en nog iets.

wij doen speed runs in MC.
Zouden wij ook moeten doen. We hebben mc nu echt al geruime tijd op farm, en nog ontkom je er niet aan dat echt IEDEREEN gaat drinken voor 2 nieuwe molten giants, een hondje, of een surger. Komop, het zijn maar een paar mobs..
Merendeel van de tijd wordt er op ventrilo ook nog gevraagd of je klaar bent om te pullen, of iedereen ready is. Als er toch 25+ mensen bij de mob staat die je als volgt doet, dan attack je toch gewoon... :X

Ik loop altijd met half mana rond in mc, het enige wat echt mana vreet is die surgers met AM, AM vind mijn mana balk niet leuk. 8x en weg is het...
Lavapacks is anders, die blijven klote imho, met die stun.

Gister hebben we dan MC in 5 uurtjes gedaan. En dat was nog niet met de vaste garde. Als we echt met de vaste garde zouden doen, en er echt een goeie tijd op proberen te zetten kan 3 uur echt wel. Maar ik merk aan mezelf ook: "oooh, mc, simpel. " Je gaat niet alle moeite eruit persen die je normaal doet op een nieuwe encounter of boss, die je nog niet op farm hebt...

@hierboven:
BoK, need! Heel veel zien er nog steeds niet in dat BoK ook nuttig is op andere classes dan alleen warriors voor hp. Ik haal met BoK en bloodpact in me normale gear 5.1k hp.. Dat verschil merk je echt wel met of zonder bok :o

[ Voor 11% gewijzigd door enira op 02-05-2006 10:47 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-05 02:45
Tranzity schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 10:39:
[...]

Dan verwacht ik dat dat ook Blessing of Kings gebeurd.
Verwacht ik niet, innervate is hordy/alliance. BoK is alliance only

**edit**

ik neem aan dat BoK een talent is

[ Voor 10% gewijzigd door ImdaMned op 02-05-2006 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
nhimf schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 09:14:
[...]

.
Soms zie ik wel eens een dmg meter van MC en steevast staan (mits ze meelopen) 2 rogues bovenaan in de damagemeters, gevolgd door 1 lock, de mages en een warrior. Dus ja rogues hebben echt wel nut :P
Geen hunters ? Jeez, dan hebben jullie wel enorme bagger hunters hoor...

Wat betreft BoK of BoW, make mine BoK almost any time, is bij ons echt vrijwel standaard, op iedereen, sommige BoW dan natuurlijk :P

[ Voor 15% gewijzigd door gabiballetje op 02-05-2006 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853

nah, ik en grinden zit er niet echt bij :( werk overdag en dan de avonden raiden, dan blijft er weinig tijd over. Enja, de guild heeft me nodig voor raiden. Denk dak maar gewoon ga grinden en als ze klagen dan klaag ik dat ik niet anders kan :p
opzich wel grappig, arcanite bars voor 35g verkopen en arcane voor 20 kopen, kan hard gaan mits de prijzen gelijk blijven en AH een beetje druk blijft :)
maja, haat dit wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:52
FreeShooter schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 01:59:
[...]

Natuurlijk zijn alle mobs immune voor stun maar dat maakt voor een rogue in MC helemaal niet uit, een rogue stunned zodat hij zelf minder geraakt wordt en kan backstabben, als de MT aggro heeft krijgt de rogue geen damage en kan fulltime backstabben.
Slice-n-dice for MC Rogues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-05 20:55
ImdaMned schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 10:53:
[...]

**edit**

BoK is een talent idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:13
Roq schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 09:57:
[...]

Maar het blijft random natuurlijk, was wel een grappige quote van de US forums:

"I tossed a coin 10 times, and i got tails 9 times,
I'm going to sue the United States Department of the Treasury for their obvious flaw in their coin, I'm expecting an answer on wednesday"
Hm.. niet helemaal.. of het 'tails' of 'heads' is ligt aan hoe je het muntje gooit.. snelheid, richting, etc.

Zelfde met computers.. een computer zelf kan geen random getal maken, hij kan alleen een 'best guess' doen dmv een algorithme, wat door mensen geschreven is.

Random is nooit helemaal random.

[ Voor 5% gewijzigd door Mior op 02-05-2006 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172947

BoK heeft sowieso wel meer nut. Het is een 10% increase van stats, dus ook attack power en crit percentages, meer mana en meer spell crit percentage, et cetera. Het doet veel meer dan alleen het aantal hitpoints verhogen.

Bij ons in de raid zijn meestal 5-7 paladins aanwezig. Meestal hebben we te weinig Druids online en dan kunnen er een aantal extra paladins bijspringen. We hebben dan meestal alle blessings op alle classes, dus BoM voor rogues/warriors, BoW voor de rest, BoS, BoL, BoK, en BoSanc. BoM met nieuwe spellbook geeft 185 AP, met talents is dat 222 AP. Als nou de nieuwe rank BoW eens zou droppen... dat zou dan 33 (of 40 met talents) mana per 5 seconden regenereren.

Een pagina of 20-30 geleden in dit topic had men het over de nuttigheid van classes in een raid, en dan met name van warrior, paladin, en warlock (als ik het me goed herinner). Natuurlijk, warriors zijn absoluut noodzakelijk en warlocks voegen een hoop toe. Maar paladins worden vaak over het hoofd gezien in de "ondersteunende/support roll". Er is niet alleen nut als buff en cleanse bot. Op onze raids staan er altijd 2-3 paladins in de top 10 op de healing charts, vaak boven (een aantal van de) druids en een enkele priest.

Natuurlijk zeggen de healing charts niet alles, maar als je kijkt naar de overhealing valt dat meestal erg mee. Een paladin is niet meer aan het overhealen dan een priest/druid. Enige nadeel is dat een Flash of Light eigenlijk net iets te weinig healed om in een noodsituatie de dag te redden, en dat Holy Light dan eigenlijk een seconde te lang duurt om nuttig te zijn.

Dus ter conclusie: paladins > all. Nee, wacht. Paladins zijn een goede “support” class tijdens raids en hebben dusdanig veel nut dat het loont om er een aantal mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-04 09:35

Mojo

The Power Within

Ik vind paladins persoonlijk een hele relaxde class om mee te hebben op een raid. Zeer goede support class. Kunnen een beetje healen als nodig is, zeer leuke blessings.. :)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 16-04 09:08
Rogues zijn echt supernuttig... en eindelijk krijgen we weer eens een buff in 1.11!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-02 19:54

Roq

Phantom schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 11:07:
[...]

Hm.. niet helemaal.. of het 'tails' of 'heads' is ligt aan hoe je het muntje gooit.. snelheid, richting, etc.
Dat zijn de factoren die invloed hebben op de uitkomst, en als je er rekening mee gaat houden is het niet meer random nee, daarmee bedoel ik wanneer je precies even hard, en even hoog je muntje gaat gooien.
Maar als je gewoon maar wat doet, nergens rekening mee gaat houden, en dus iedere keer andere waarden krijgt, dan is het toch gewoon random, juist omdat het elke keer anders is ?

Maargoed, ik heb nog te weinig koffie op voor dit soort discussies ;)
Als je niet gelijk op de theorie, berekeningen, filosofie gedachtes, en/of verborgen boodschappen van de quote in zou gaan, is het best grappig en vergelijkbaar met een slechte droprate in WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-05 10:53
M1lamb3r schreef op maandag 01 mei 2006 @ 23:25:
Nou Trollie je bent me tegen gekomen vanavond :P @ onys lair :P

EN vandaag ook Huhuran dood gekregen voorhet eerst :P
Ja je zag er lief uit zo dood op de grond :)

Jammer dat jullie met zn 40-igen naar buiten kwamen om onze ass te kicken .... ;)

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 11:37
laatst een leuke MC raid gedaan, we hebben momenteel niet zo veel rogues in de guild :P. maar des te meer mages :D. na een ony run om 22:00 uur stonden we in MC. 2 uur later 6 bazen neer :D. zeker geddon en shazrah waren erg makkelijk met zoveel mages.

is het bij jullie ook zo dat de random drops vaak cenarion en fellheart is ons ah(skullcrusher) heerft er altijd te koop.

[ Voor 21% gewijzigd door Kevinp op 02-05-2006 11:28 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

jarnotjuh schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 10:45:
Zouden wij ook moeten doen. We hebben mc nu echt al geruime tijd op farm, en nog ontkom je er niet aan dat echt IEDEREEN gaat drinken voor 2 nieuwe molten giants, een hondje, of een surger. Komop, het zijn maar een paar mobs..
Merendeel van de tijd wordt er op ventrilo ook nog gevraagd of je klaar bent om te pullen, of iedereen ready is. Als er toch 25+ mensen bij de mob staat die je als volgt doet, dan attack je toch gewoon... :X
Maarja dat krijg je als wij constant nieuwe mensen moeten meeslepen naar Molten Core toe.
Die moeten elke encounter weer leren, elke pull weer leren en ook elke pull weer zuipen omdat hun mana niet toereikend is om even door te gaan :)
Gister hebben we dan MC in 5 uurtjes gedaan. En dat was nog niet met de vaste garde. Als we echt met de vaste garde zouden doen, en er echt een goeie tijd op proberen te zetten kan 3 uur echt wel. Maar ik merk aan mezelf ook: "oooh, mc, simpel. " Je gaat niet alle moeite eruit persen die je normaal doet op een nieuwe encounter of boss, die je nog niet op farm hebt...
Slecht hoor, zal het eens gaan vertellen dat je niet goed je best doet ;)
Neh je hebt wel gelijk, Molten Core is op een automatische piloot en is gewoon gruwelijk saai aan het worden. En dan nog 5 uur over dat stukje instance doen he :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-04 11:20
Mobs gaan bij ons aardig snel in MC, er wordt continu wel gepulld. Bij ons zit de meeste tijdsverslinding in de veel te lange tijd die nodig is om bosses voor te bereiden en dan met name Garr/Domo/Rag. Met die 3 alleen al zijn we denk ik een meer dan een uur zoet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-02 16:45

Blamm

Niet meer Smart

Het meest vervelende stukje MC is nog wel tussen de tunnel (na Garr, en waar meestal Baron en Shazz gepulled worden) en Sulfuron. Al die stomme packs duurt gewoon lang.

Gelukkig heb ik niets meer nodig in MC nu :) Misschien nog de cloak van Ragnaros (agi) maar kan ook wel zonder eigenlijk.

[ Voor 28% gewijzigd door Blamm op 02-05-2006 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-05 14:10

Wiebbe

<none />

Bosmonster schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 11:45:
Mobs gaan bij ons aardig snel in MC, er wordt continu wel gepulld. Bij ons zit de meeste tijdsverslinding in de veel te lange tijd die nodig is om bosses voor te bereiden en dan met name Garr/Domo/Rag. Met die 3 alleen al zijn we denk ik een meer dan een uur zoet..
kennen jullie de target management functie vna CTRA wel? Die kan een (A) of (L) te voorschijn toveren door /tm of op het RA knopje te klikken.

Hij kan hier precies zien welke MT's dezelfde mob targetten en heel makkelijk via CTRA de target van de MT verandere naar een nog niet getargette mob. Easy as cake, wij doen het targetten in 1/2 minuten en gaan dan meteen verder met de boss.

Btw, waarom zeggen mensen hier dat paladins "helpen" met healen als het nodig is? :P
Bij ons doen de paladins echt niks anders dan healen tijdens raids hoor ;P (en ik ben zelf een pala, en dit is geen gezeik over pala's hun rol ofzo)

Blessings zijn inderdaad ERG goed voor een raid, wij hebben meestal mintens 5 paladins, dus: BoK, BoL, BoSanc, BoW/BoM en BoSalv. En je raid is weer 10% beter ;)

Qua paladin specs is het eigelijk wel makkelijk, elke spec heeft een voordeel voor de raid, bijv -> Holy is long lasting Seals + improved BoW, Protection heeft BoK en BoSanc, retribution heeft impr BoM en Vindication (wat op bazen werkt :P) Voor andere classes is dat helaas wel minder :(

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Anoniem: 172947 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 11:08:
BoK heeft sowieso wel meer nut. Het is een 10% increase van stats, dus ook attack power en crit percentages, meer mana en meer spell crit percentage, et cetera. Het doet veel meer dan alleen het aantal hitpoints verhogen.
10% meer spellcrit? Spellcrit is geen directe stat, dus ik mag aannemen dat dit dus ook niet zo is. Anders zou het wel zwaar overpowered zijn. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:26
Ik ben uiteindelijk toch een Hunter begonnen na aanraden van een aantal mensen hier op GOT en gekeken naar de wensen van mijzelf. Tot nu toe bevalt het zeer goed. Maar goed ben pas level 10 :D

Ik vroeg mijzelf nu af wat de beste pets zijn voor bijvoorbeel pve -> questen en levelen en voor pvp.

Persoonlijk denk ik dat een bear goed is voor PVE aangezien die agro kan houden. Ik heb op dit moment een cat en trek zelf iedere keer agro na 1 keer schieten. Kan een bear dit beter. Want voel er natuurlijk weinig voor om 10 seconde te wachten voordat ik kan gaan schieten. Wil namelijk zo snel mogelijk een mob afmaken.

PvP heb ik iets gelezen over een cat met 1.0 attack speed. Maar die is pas te krijgen op lvl 37 volgens mij. Maar is het verstandig om tussendoor te wisselen van pet. Omdat ik ook wel eens gehoord heb dat het het beste is wanneer je een pet vanaf het begin trouw blijft, vanwege de stats.

Ik vind het trouwens jammer dat die talent waarbij je voor iedere damage die je pet deelt 20 health krijgt niet meer bestaat. Die was er in het begin wel en leek mij eigenlijk zeer handig. Moet nu nog even gaan kijken welke build het beste is voor pvp en pve. Wil namelijk tussendoor ook af en toe aan de BG's meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Wiebbe schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 12:04:
[...]

Btw, waarom zeggen mensen hier dat paladins "helpen" met healen als het nodig is? :P
Bij ons doen de paladins echt niks anders dan healen tijdens raids hoor ;P (en ik ben zelf een pala, en dit is geen gezeik over pala's hun rol ofzo)

Blessings zijn inderdaad ERG goed voor een raid, wij hebben meestal mintens 5 paladins, dus: BoK, BoL, BoSanc, BoW/BoM en BoSalv. En je raid is weer 10% beter ;)

Qua paladin specs is het eigelijk wel makkelijk, elke spec heeft een voordeel voor de raid, bijv -> Holy is long lasting Seals + improved BoW, Protection heeft BoK en BoSanc, retribution heeft impr BoM en Vindication (wat op bazen werkt :P) Voor andere classes is dat helaas wel minder :(
waarom zou je gaan healen als het niet nodig is al de palas gaan lopen healen op trash mobs lever je toch in kwa snelheid. Laat ze lekker mee hakken.
The Realone schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 12:05:
[...]

10% meer spellcrit? Spellcrit is geen directe stat, dus ik mag aannemen dat dit dus ook niet zo is. Anders zou het wel zwaar overpowered zijn. 8)7
10% increase van je stats dus geen 10% meer crit kans.

[ Voor 16% gewijzigd door MantaMania op 02-05-2006 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Realone schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 12:05:
[...]

Nee, maar wel meer intellect en dus meer spell crit %. Net zoals de increase in agility zorgt voor een increase in attack power. Het scheelt misschien niet heel veel, maar alle hulpmiddelen die de dps en survivability van de raid vergroten zijn mooi meegenomen. Helemaal als ze zo makkelijk zijn als BoK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Het feit dat rogues veel schade doen (bij ons nooit meer dan warlocks, hunters en mages), betekent niet dat ze ook écht nodig zijn in Molten Core, nogmaals, zonder rogues is een Molten Core run zeer goed te doen, misschien duren de gevechten dan alleen langer, dat geldt trouwens ook voor de Onyxia run. Op internet staan er toch wel eens filmpjes waarin Onyxia met 12 of 15 man worden verslagen, ik zo een kleine RAID zit nooit een rogue :)

Als je bijvoorbeeld kijkt naar de bosses Baron Geddon en Shazzrah, in de strategie van onze guild staan de rogue op een ruime afstanden gedurende het gehele gevecht uit hun neus te eten.
Maar daarna wel de epics looten ;)

Wat betreft dat ganken...rogues own ik, ik ben een feral druid, in bear-form heb ik zoveel armor dat ze me toch niet veel schade kunnen doen (frenzy regenartion FTW :P ), tenzij het echt een full epic rogue is, die ik bij de horde niet zovaak zie.

Epic Mages, warlocks en shamans zie je daarentegen te vaak op onze realm en inderdaad, die ganken je kapot. Vooral (undead) mages zijn er zeer goed in, als je net resurrect hebt, dan heb je dus maar 50% van je HP en kunnen ze je killen in 1 shot (2300 damage firebolt crit!...en dan heb ik 65 Fire resistance en bijna 2200 armor). De warlocks doen minder schade, maar ze hebben vaak evenveel of meer HP dan ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
magic damage negeert armor
65 fire res op lvl 60 tegen een lvl 60 mob is NIETS

warlocks doen minder schade?
uhuh ik wordt vaker ge 2 shot door warlocks dan door mages 4k shadowbolt crit anyone?

mja als je kijkt naar de lucifron en gehennas fights staan de mages alleen te decursen :O

als 40 priests Ony kunnen doen maakt dat de rest van de classes overbodig zeker :z

edit:

inderdaad, bij geddon? wtf? hoelang duurt jullie geddon fight dan wel niet?

bij ons staat melee gewoon keihard te beuken op geddon, bij de pulses eruit, en als de MT bom is eruit, voor de rest zo snel weer erin en beuken met die handel

[ Voor 25% gewijzigd door Bokkie op 02-05-2006 12:53 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174631

MysticSnake schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 12:38:
Als je bijvoorbeeld kijkt naar de bosses Baron Geddon en Shazzrah, in de strategie van onze guild staan de rogue op een ruime afstanden gedurende het gehele gevecht uit hun neus te eten.
Maar daarna wel de epics looten ;)
bij shazz snap ik dat, maar bij geddon???
gewoon lekker raggen en als ie begint te pulsen omdraaien en rennen. Werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

KraveN schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 12:05:
Ik ben uiteindelijk toch een Hunter begonnen na aanraden van een aantal mensen hier op GOT en gekeken naar de wensen van mijzelf. Tot nu toe bevalt het zeer goed. Maar goed ben pas level 10 :D

Ik vroeg mijzelf nu af wat de beste pets zijn voor bijvoorbeel pve -> questen en levelen en voor pvp.

Persoonlijk denk ik dat een bear goed is voor PVE aangezien die agro kan houden. Ik heb op dit moment een cat en trek zelf iedere keer agro na 1 keer schieten. Kan een bear dit beter. Want voel er natuurlijk weinig voor om 10 seconde te wachten voordat ik kan gaan schieten. Wil namelijk zo snel mogelijk een mob afmaken.

PvP heb ik iets gelezen over een cat met 1.0 attack speed. Maar die is pas te krijgen op lvl 37 volgens mij. Maar is het verstandig om tussendoor te wisselen van pet. Omdat ik ook wel eens gehoord heb dat het het beste is wanneer je een pet vanaf het begin trouw blijft, vanwege de stats.

Ik vind het trouwens jammer dat die talent waarbij je voor iedere damage die je pet deelt 20 health krijgt niet meer bestaat. Die was er in het begin wel en leek mij eigenlijk zeer handig. Moet nu nog even gaan kijken welke build het beste is voor pvp en pve. Wil namelijk tussendoor ook af en toe aan de BG's meedoen.
toon volledige bericht
Veel mensen zweren bij een kat vanwege de damage, maar ik heb een Boar. De boar doet misschien minder DPS (kat is vooral snel en dus veel interrupts tegen casters in pvp) maar heeft wel charge. Sowieso kun je al jouw pets 'growl' leren via de pet trainer. De keuze voor een boar? Simpel: Hij heeft redelijk veel armor en toch redelijke DPS, en hij kan chargen, dat kunnen alleen boars, en is behalve voor het tanken ook handing om runners te pakken in pvp.

Mijn tank kan dus prima aggro houden met charge, bite en growl, binnenkort ga ik hem ook dash leren. (sprint) Je moet gewoon andere pets tamen zodat die jou een ability kunnen leren (hoger level pets leren jou hoger level abilities) en die leer jij weer aan je vaste pet. Via een stable master kun je hem stallen als je een andere pet wil gaan tamen/gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Laatst online: 09:55
MysticSnake schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 12:38:
Het feit dat rogues veel schade doen (bij ons nooit meer dan warlocks, hunters en mages), .
Hier ben ik gestopt met lezen. Haal nieuwe rogues :Y)

Dit zijn standaard damage beters met iedereen full epic'ed out en die weten wat ze doen:

Full MC :

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v430/allinallisallweare/mcrun.jpg

Ik was seal fate toen, ssst ;)

Blackwing Lair

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v430/allinallisallweare/drakesdmg.jpg

Combat Swords toen.

Vaelastraz wil je al helemaal niet zien.

Om jouw logica even te volgen, zullen we dan maar lekker geen mages meenemen? Moet je zien, lauwe damage! pff.

Nee, want ook mages hebben een rol. Decursen, keiharde AoE damage and in sommige gevechten ook goeie DPS (ragnaros..). Iedereen heeft zijn rol en als dit in jouw guild anders ligt, mjah dan zou ik je maar eens dingen gaan afvragen.

[ Voor 22% gewijzigd door Down op 02-05-2006 12:52 ]

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minotic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

Bovenaan de dmg lijst staat bij ons een warrior met high warlord gear. Daaronder gaat het om de beste mages, hunters en daarna de beste locks en rogues.
Ik denk dat het per guild verschilt afhankelijk van gear en kunde. Het belangrijkste is dat je als guild een team effort neer zet waarmee je de bosses verslaat. IMHO.

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174540

ImdaMned schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 10:53:
[...]

**edit**

BoK is inderdaad een talent.. maar volgens mij greater blessing of the kings niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174540 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 12:53:
[...]

BoK is inderdaad een talent.. maar volgens mij greater blessing of the kings niet :P
Geen Greater Blessing of Kings zonder gewone Blessing of Kings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb laatst ontdenkt hoe je met paladin moet spelen :P. Ik wil graag me kennis met jullie delen. Voor mensen die het betere tips hebben add ze ;)

nou.. voor degene die niet weet hoe die met een paladin moet spelen heb ik hier wat tips.
(dit zijn mobs van ongeveer jouw level)
2 mobs tegen jou
- Gebruik bless of wisdom
- Gebruik Seal of wisdom
- als je wilt kan je ook weer judgement doen en dan weer seal of wisdom, maar is niet nodig
als je dit gebruikt dan heb je altijd mana om te healen dus kans op dood gaan is zeer laag.

3 mobs tegen jou
- gebruik Seal of Righteousness
- gebruik bless of wisdom
* dood de 3rd mob zo snel mogelijk, (als er weer 2 mobs zijn zie 2 mobs tegen jou)

4 mobs of hoger tegen jou
- ren weg is bijna niet haalbaar

greetings,

the pala player

\\edit
duurt wel lang voordat ze dood gaan

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 02-05-2006 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 174540 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:04:
ik heb laatst ontdenkt hoe je met paladin moet spelen :P. Ik wil graag me kennis met jullie delen. Voor mensen die het betere tips hebben add ze ;)

nou.. voor degene die niet weet hoe die met een paladin moet spelen heb ik hier wat tips.
(dit zijn mobs van ongeveer jouw level)
2 mobs tegen jou
- Gebruik bless of wisdom
- Gebruik Seal of wisdom
- als je wilt kan je ook weer judgement doen en dan weer seal of wisdom, maar is niet nodig
als je dit gebruikt dan heb je altijd mana om te healen dus kans op dood gaan is zeer laag.

3 mobs tegen jou
- gebruik Seal of Righteousness
- gebruik bless of wisdom
* dood de 3rd mob zo snel mogelijk, (als er weer 2 mobs zijn zie 2 mobs tegen jou)

4 mobs of hoger tegen jou
- ren weg is bijna niet haalbaar

greetings,

the pala player

\\edit
duurt wel lang voordat ze dood gaan
toon volledige bericht
tips van de gene die durft te beweren dat greater blessing of kings geen talent is en blessing of kings wel hmmm hoeveel waarde moet ik daarna hechten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
JoW-SoR "bug" kan sinds 1.9 niet meer.
SoR is vervangen door Righteous Fury

[ Voor 44% gewijzigd door Tranzity op 02-05-2006 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:12:
[...]

tips van de gene die durft te beweren dat greater blessing of kings geen talent is en blessing of kings wel hmmm hoeveel waarde moet ik daarna hechten?
Greater Blessing of Kings Protection 150 40 yds Holy 23 Silver Trainer

bron: http://www.thottbot.com/?c=Paladin

*edit je moet eerst blessings of the kings hebben en dan kan je greater blessing of the kings kopen

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 02-05-2006 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31660

Takiho, op dit soort informatie zitten niet veel mensen te wachten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31660 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:15:
Takiho, op dit soort informatie zitten niet veel mensen te wachten :?
uh... tis gewoon een tip.. hoor. O_O, je mag mijn tip best wel ignoren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

klopt het dat ze bij MC vaak paladin's setjes droppen? Want iemand die ging voor de eerste keer naar MC en meteen shoulders en hands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-03 00:15
Ik raad iedereen aan je "tips" te ignoren. Ze kloppen namelijk niet. Greater blessings zijn alleen te leren als je ook de normale blessing kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sebasgrif schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:22:
Ik raad iedereen aan je "tips" te ignoren. Ze kloppen namelijk niet. Greater blessings zijn alleen te leren als je ook de normale blessing kent.
okay.. ik had het fout met greater blessing. Maar geef jij eens aan wat er NIET klopt aan mijn tips.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Anoniem: 174540 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:25:
[...]
okay.. ik had het fout met greater blessing. Maar geef jij eens aan wat er NIET klopt aan mijn tips.

alvast bedankt
Tranzity schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:13:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik wist niet de naam van "SoR" had het ff van thottbot gehaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Anoniem: 174540 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:21:
klopt het dat ze bij MC vaak paladin's setjes droppen? Want iemand die ging voor de eerste keer naar MC en meteen shoulders en hands
Net zo vaak en net zo veel kans als andere setitems. Lijkt me ook niet meer dan logisch toch? En aan 1 run kun je echt niet zien wat er wel en niet veel zal gaan droppen. Percentages liggen allemaal gelijk en het blijft WILLEKEURIGE loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
Anoniem: 174540 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:28:
[...]

ik wist niet de naam van "SoR" had het ff van thottbot gehaald ;)
Dan nog, je geeft tips over het spelen van een paladin tegen 2-3 mobs, en je hebt het over Righteous Fury. Righteous Fury geeft meer threat, wat wil je daarmee bereiken als je solo bezig bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sebasgrif schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:31:
[...]

Dan nog, je geeft tips over het spelen van een paladin tegen 2-3 mobs, en je hebt het over Righteous Fury. Righteous Fury geeft meer threat, wat wil je daarmee bereiken als je solo bezig bent?
Uh.. BEN JIJ WEL EEN PALA FFS?

DOE FF EEN CHECK VOORDAT JULLIE ALLEMAAL BEGINNEN TE FLAMEN

ik heb ff gecheckt http://www.thottbot.com/?sp=20288 kijk Seal of Righteousness, Hij bestaat en DOET HET PERFECT

\\EDIT
iemand nog reacties?

o jah waar zie jij Righteous Fury in me post staan

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 02-05-2006 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
Anoniem: 174540 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:35:
[...]

ik heb ff gecheckt http://www.thottbot.com/?sp=20288 kijk Seal of Righteousness, Hij bestaat en DOET HET PERFECT

\\EDIT
iemand nog reacties?
UHm, ok, er blijft een knopje steken. SoR gebruik ik persoonlijk nooit (heb lvl 60 paladin, maar speel ik amper mee), als het uit de game is, zoals Tranz zegt, valt hij mij niet eens op :P. Dacht dat je het over Righteous Fury had. Anyway, doe ff normaal, iedereen kan er eens naast zitten, en dit heeft niets met flamen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sebasgrif schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:39:
[...]

UHm, ok, er blijft een knopje steken. SoR gebruik ik persoonlijk nooit (heb lvl 60 paladin, maar speel ik amper mee), als het uit de game is, zoals Tranz zegt, valt hij mij niet eens op :P. Dacht dat je het over Righteous Fury had. Anyway, doe ff normaal, iedereen kan er eens naast zitten, en dit heeft niets met flamen te maken.
uh.. check deze topic :P

iedereen zit een beetje op mij te flamen.. Dat wordt er zelfs gezegd. Ik kan het niet qoute want ik weet niet hoe dat werkt. Maar check maar wat pagina's terug

/edit

elke keer als ik wordt post komt er wel zeeeeeeeeer negatieve reacties.. misschien boos omdat ik weet hoe je met een pala moet spelen?

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 02-05-2006 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Anoniem: 174540 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:41:
[...]

iedereen zit een beetje op mij te flamen.. Dat wordt er zelfs gezegd. Ik kan het niet qoute want ik weet niet hoe dat werkt. Maar check maar wat pagina's terug
Gek he... :X Hij zit er 1 keer naast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Realone schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:43:
[...]

Gek he... :X Hij zit er 1 keer naast...
heb je gekeken..?

tis volgens mij tussen 20 en 35 O-)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 02-05-2006 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

/edit

elke keer als ik wordt post komt er wel zeeeeeeeeer negatieve reacties.. misschien boos omdat ik weet hoe je met een pala moet spelen?
Hmm... wat verwacht je als je op een forum met mensen die al 1,5 jaar + spelen en tig level 60's hebben komt vertellen:

"Ik weet hoe je met Paladin moet spelen, ik zal het jullie even uitleggen"..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

[...]

/edit

Paladins hebben toch maar 2 knopjes nodig? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:45
HTT-Thalan schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:50:
[...]

Bubble+Heart

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Sorry, was in de war, Seal of Righteousness != Seal of Fury
Die post van mij telt dus niet :)
Ik gebruik als main seals dan ook:

Kort gevecht: Seal of Command > Judgement of Command > Seal of Command (2h)
Lang gevecht: Judgement of Wisdom/Judgement of the Crusader + Seal of Command (2h) of Judgement of Wisdom + Seal of Wisdom (1h)

[ Voor 17% gewijzigd door Tranzity op 02-05-2006 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
[...]

Nope 4:
- Bubble+HS voor solo
- Cleanse + Buff voor raids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
[...]

Jep, lijken net rogues. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeVision
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-04 13:13
Tranzity schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:13:
niet echt, Seal of Fury is vervangen door Righteous Fury, SoR is ongeveer enige damage seal voor degene die niet retri speccen, als ze dat ook nog zouden weghalen zouden we alleen nog maar white dmg kunnen doen :/

edit: te laat :P

[ Voor 5% gewijzigd door CodeVision op 02-05-2006 13:53 ]

"I do not fear computers, I fear lack of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
CodeVision schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:52:
[...]

niet echt, Seal of Fury is vervangen door Righteous Fury, SoR is ongeveer enige damage seal voor degene die niet retri speccen, als ze dat ook nog zouden weghalen zouden we alleen nog maar white dmg kunnen doen :/

edit: te laat :P
ninja je gewoon een ashkandhi, dan doe je iig veel white dmg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71658

Anoniem: 174540 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:35:
[...]

\\EDIT
iemand nog reacties?

o jah waar zie jij Righteous Fury in me post staan
Jezus kerel, doe eens ff normaal zeg. Ze hebben inderdaad gelijk, wat jij zegt is stuk voor stuk de meest denkbare bullshit.

Als paladin wil je helemaal geen mob afmaken met een SoW en BoW, simpelweg omdat je damage output vrijwel niets is. Als seal gebruik je in gevechten SoC in combinatie met bijvoorbeeld BoK of BoM. Wellicht als een holy paladin BoW, maar dan altijd in combinatie met SoC, enkel wanneer je deze spel niet hebt SoR.

Daarnaast, een paladin die geen 4 mobs aankan? Wat een makkie is dat zeg, we dragen plate, kunnen healen, hebben verschillende shields. Dat is voor een fatsoenlijke pally geen probleem. Wellicht wel voor een kereltje als jij die 5 minuten een paladin heeft gespeeld. Daarnaast speelt het natuurlijk nog mee met welk level mobs je het gevecht aan gaat.

Baseer aub niet je tips op informatie die je op thottbot leest, maar praat over een class waar je wel iets van weet.

En ja, voor jouw informatie: Ik speel een paladin op LvL60 met ervaring in MC/BWL/AQ40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Anoniem: 71658 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:55:
[...]
Daarnaast, een paladin die geen 4 mobs aankan? Wat een makkie is dat zeg, we dragen plate, kunnen healen, hebben verschillende shields. Dat is voor een fatsoenlijke pally geen probleem. Wellicht wel voor een kereltje als jij die 5 minuten een paladin heeft gespeeld. Daarnaast speelt het natuurlijk nog mee met welk level mobs je het gevecht aan gaat.
Hoho, mail tot lvl40 mag ik aannemen? Dan is dat wel ff anders he! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeVision
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-04 13:13
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:54:
[...]

Onze laatste asscandy ging ook naar een paladin :)

"I do not fear computers, I fear lack of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Realone schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:58:
[...]

Hoho, mail tot lvl40 mag ik aannemen? Dan is dat wel ff anders he! :P
Haha true. ;) Maar dan ben ik nog de judgements vergeten te vermelden. En de holy shock in het geval van een holy paladin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09-2024
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:54:
[...]

hahaha })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Ach onze volgende gaat naar een Hunter :P (we hebben er dan ook al 6 :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

M1lamb3r schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 14:10:
[...]

Ach onze volgende gaat naar een Hunter :P (we hebben er dan ook al 6 :X)
Need! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Laatst online: 24-06-2023
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 12:45:
magic damage negeert armor
65 fire res op lvl 60 tegen een lvl 60 mob is NIETS

warlocks doen minder schade?
uhuh ik wordt vaker ge 2 shot door warlocks dan door mages 4k shadowbolt crit anyone?

mja als je kijkt naar de lucifron en gehennas fights staan de mages alleen te decursen :O

als 40 priests Ony kunnen doen maakt dat de rest van de classes overbodig zeker :z

edit:

inderdaad, bij geddon? wtf? hoelang duurt jullie geddon fight dan wel niet?

bij ons staat melee gewoon keihard te beuken op geddon, bij de pulses eruit, en als de MT bom is eruit, voor de rest zo snel weer erin en beuken met die handel
toon volledige bericht
Warlocks hitten mii nooit voor meer dan 2 K...misschien dat ik geluk heb ofzo...maar het maakt niet zoveel uit, want een druids is toch veelal kansloos tegen een Warlock.

Een Geddon gevecht duurt niet zo lang hoor, ik denk 10 minuten, maar ik weet het niet zeker, ik kijk nooit op de klok als ik speel, maar morgen zal ik het wel even checken.
Alleen ik vrees dat rogues hier door veel mensen (wellicht hebben veel van die mensen zelf een rogue ;) ) overschat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

MysticSnake schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 14:15:
Alleen ik vrees dat rogues hier door veel mensen (wellicht hebben veel van die mensen zelf een rogue ;) ) overschat worden.
Ja sure, ik overschat mn eigen class :/
Zijn jij en Takihonohuppeldepup vriendjes en lezen de posts zelf niet goed? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
[...]

Warlocks hitten mii nooit voor meer dan 2 K...misschien dat ik geluk heb ofzo...maar het maakt niet zoveel uit, want een druids is toch veelal kansloos tegen een Warlock.

Een Geddon gevecht duurt niet zo lang hoor, ik denk 10 minuten, maar ik weet het niet zeker, ik kijk nooit op de klok als ik speel, maar morgen zal ik het wel even checken.
Ik denk juist dat jij ze onderschat... 10 minuten voor geddon? ik denk dat wij met rogues rond de 3 minuten zitten ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

[...]

Rogues zijn onmisbaar in BWL en bij een aantal AQ40 gevechten.
Zonder rogues kom je niet voorbij Vael

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:12

Valkyre

Kitesurf FTW!

[...]

/edit

er is zelf met een bewegend plaatje laten zien hoe je moet quoten, dus ga maar eens een paar pagina's terug lezen.
denk echt dat meesten (ik ook) zo moe worden van jouW nutteloze posts.

toch nog even een beetje nuttig post:
afgelopen Vrijdag met mijn Main Mage 60 gedinged :) vorige jaar oktober ben ik begonnen met WoW.
beetje verschillende classes geprobeert, en mage het leukst gevonden en daar mee door gegaan :)
zo fijn gevoel om na zo lange tijd eindelijk 60 te dingen.

4/8 magister set heb ik nu, opzich een leuke set, dus wil deze eerst compleet krijgen.

wat ik ook wel grappig vind is dat je altijd in ee city of Inn ging uitloggen omdat je dan double exp krijgt.
maakt nu niks meer uit :D hehe kan loggen waar ik wil :P

[ Voor 32% gewijzigd door Valkyre op 02-05-2006 14:23 . Reden: typo :P ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Gohan-san schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 14:19:
[...]

er is zelf met een bewegend plaatje laten zien hoe je moet quoten, dus ga maar eens een paar pagina's terug lezen.
denk echt dat meesten (ik ook) zo moe worden van jou nutteloze posts.
jouW

Maar ik ben ondertussen meubilair hiero :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:52
[...]
err nee, gewoon omdat je niet weet hoe een forum werkt, en ja het komt irritant over als 1 gast 3x iets post en geen moeite doet om de edit-knop te gebruiken.

ff ontopic weer: Heeft dr iemand wel eens de Splinter gehaalt met de Spectral Essence (van scholo)? dus ipc kan iedere priest EOS + splinter halen zodra hij 60 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Laatst online: 09:55
[...]
Een Geddon gevecht duurt niet zo lang hoor, ik denk 10 minuten
Verbaast me niks zonder rogues op Geddon he.

:+

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Rogues staan bij ons vrijwel altijd bovenaan in de damagemeters, in MC, BWL en in AQ40. Daarna is het een toss up tussen damage warriors, hunters, en mages/locks met lucky crits (maar top 4 eigenlijk nooit een caster).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Damn.. als Geddon al 10 minuten duurt.. wil ik niet weten hoeveel waves met sons jullie moeten overleven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

10 minuten voor geddon = lang

Je praat poep, rogues worden niet onderschat, hier, ze worden op waarde geschat, jij onderschat rogues nogal :P succes met de suppresion room btw, als je daar al komt zonder rogues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71658 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:55:
[...]

Jezus kerel, doe eens ff normaal zeg. Ze hebben inderdaad gelijk, wat jij zegt is stuk voor stuk de meest denkbare bullshit.

Als paladin wil je helemaal geen mob afmaken met een SoW en BoW, simpelweg omdat je damage output vrijwel niets is. Als seal gebruik je in gevechten SoC in combinatie met bijvoorbeeld BoK of BoM. Wellicht als een holy paladin BoW, maar dan altijd in combinatie met SoC, enkel wanneer je deze spel niet hebt SoR.

Baseer aub niet je tips op informatie die je op thottbot leest, maar praat over een class waar je wel iets van weet.

En ja, voor jouw informatie: Ik speel een paladin op LvL60 met ervaring in MC/BWL/AQ40
toon volledige bericht
probeer jij maar es op lvl 45 uldaman met ze 4e te doen... zonder healer, alleen paladins? denk nie dat je ver komt zonder seal of wisdom en bless of wisdom.. ik was de healer in me party en jah.. we hebben de boss verslagen (party bestond uit 2 pala's, hunter, warrior) en voor jouwn geval misschien omdat je wat rijker dan mij bent en beter gear kan kopen? Er bestaan ook arme players die rond renen met quest items die ze hebben gekregen of slechte gelootte items.

ik vind WoW net als CS, je moet maar de skills voor hebben he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Anoniem: 172947 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 14:29:
[...]

Rogues staan bij ons vrijwel altijd bovenaan in de damagemeters, in MC, BWL en in AQ40. Daarna is het een toss up tussen damage warriors, hunters, en mages/locks met lucky crits (maar top 4 eigenlijk nooit een caster).
Dan zou ik als ik jullie was nieuwe mages/locks aannemen, als we gewoon een raidinstance doen (dus niet speedpullen ed) sta ik bijna altijd in de top 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Anoniem: 174540 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 14:35:
[...]

en ook daar lopen 12 jarige gastjes rond met een smoel zo groot dat er een ak74 of Quel 'Serrar in past

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Laat dit nou geen flame topique worden ok? :/
Weinig zin om af te moeten kicken omdat mensen hier eigenwijs zijn! :Y)

Degene die zich aangesproken voelen... niet reageren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helox-in-a-box schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 14:25:
[...]

err nee, gewoon omdat je niet weet hoe een forum werkt, en ja het komt irritant over als 1 gast 3x iets post en geen moeite doet om de edit-knop te gebruiken.

ff ontopic weer: Heeft dr iemand wel eens de Splinter gehaalt met de Spectral Essence (van scholo)? dus ipc kan iedere priest EOS + splinter halen zodra hij 60 is?
zoals je had gelezen... was ik er "nieuw"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-05 15:59
M1lamb3r schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 14:36:
[...]

Dan zou ik als ik jullie was nieuwe mages/locks aannemen, als we gewoon een raidinstance doen (dus niet speedpullen ed) sta ik bijna altijd in de top 4
Ebonroc:
Afbeeldingslocatie: http://img156.imageshack.us/img156/4946/ebonroc4rg.th.jpg

Ik moet toegeven, als ik ECHT mijn uiterste best doe op mc, dan zweer ik makkelijk dat ik in de top3 kan blijven. En inderdaad, casters niet in top5, = nieuwe casters aanschaffen.
Bij de meeste fights zit ik onder de rogues, boven de hunters/locks/dps warriors..

9 van de 10x rogues bovenaan, dan mages met een enkele lock, dan hunters + locks + warriors...

Edit: Het wordt wel tijd voor een nieuw topic onderhand. Lekker schoon weer.. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door enira op 02-05-2006 14:43 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HTT-Thalan schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 14:38:
[...]

en ook daar lopen 12 jarige gastjes rond met een smoel zo groot dat er een ak74 of Quel 'Serrar in past
maar goed dat ik niet zo'n 12 jarige jochie ben he :), <offtopic, speel ook cs soms.. 1-2 maanden.. en ik werd gebanned uit de meeste servers "wegens aimbot enso" wat niet zo is..> maar wat ik wil zegge is WoW krijg je als je goed tactisch denk, makkelijk en snel onder de knie, je hoeft er niet jaren voor te zitten.

Enne met SoW + BoW kan ik uren door gaan zonder "mana zitten".

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 02-05-2006 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 10:13
Anoniem: 174540 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 14:43:
[...]

Enne met SoW + BoW kan ik uren door gaan zonder "mana zitten".
Die uren heb je dan ook wel nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

<offtopic> Maar ik wist het wel.. Sommige van jullie zijn wel high lvl ego playa's </offtopic>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

Anoniem: 174540 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 14:39:
[...]

zoals je had gelezen... was ik er "nieuw"
Nee hoor, je bent gewoon irritant.

Het hele rogueverhaal: Goede rogues zijn absoluut onmisbaar in de endgame. Het maakt een raid zoveel sneller. Bij ons staan er standaard 2 rogues en een idioot goede DPS warrior op 1 t/m3. Zonder uitzondering. Het record van onze toprogue op Vaelastrasz staat op 146k. Dat is ~15% van alle dmg (en ja Vael ging dood in 2:45, dus je kunt niet zeggen dat de raid aan het slacken was). Dat is ziekelijk hoge DPS en maakt alle gevechten a piece of cake (als ze met die dmg ook goeie aggrocontrol hebben).

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

jarnotjuh schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 14:41:
[...]

Ebonroc:
[afbeelding]

Ik moet toegeven, als ik ECHT mijn uiterste best doe op mc, dan zweer ik makkelijk dat ik in de top3 kan blijven. En inderdaad, casters niet in top5, = nieuwe casters aanschaffen.
Bij de meeste fights zit ik onder de rogues, boven de hunters/locks/dps warriors..

9 van de 10x rogues bovenaan, dan mages met een enkele lock, dan hunters + locks + warriors...

Edit: Het wordt wel tijd voor een nieuw topic onderhand. Lekker schoon weer.. ;)
Of jullie hunters zijn undergeared of gewoon zo lui als stront :P
Ebonroc is een DPS magneet voor elke class, hunters kunnen daar helemaal los gaan

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 41017 op 02-05-2006 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Bosmonster schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 14:29:
Damn.. als Geddon al 10 minuten duurt.. wil ik niet weten hoeveel waves met sons jullie moeten overleven :P
Als je Geddon in 10 minuten neer krijgt zonder rogues is dat best knap... ;)

Maar zonder rogues kom je niet veel verder ban ik bang. Ragnaros zou erg lastig worden. Domo ook wel zonder kickende rogues.

Ik ben benieuwd :)

Ik sta trouwens altijd hoog in DPS meters in MC samen met een andere rogue.
Hij heeft Vis'Kag + BB en staat bovenaan (combat spec)
Ik heb Perditions Blade + BB en sta vaak 2e (dagger/PvE spec)

[ Voor 19% gewijzigd door ReCreator op 02-05-2006 14:49 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75177

zullen we hiermee ophouden en niet meer ingaan op takiho (is die niet waard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
robbertinho schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 14:46:
[...]

Het hele rogueverhaal: Goede rogues zijn absoluut onmisbaar in de endgame. Het maakt een raid zoveel sneller.
Het hele rogueverhaal: Goede mensen zijn absoluut onmisbaar in de endgame. Het maakt een raid zoveel sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voor een low lvl mage.. lvl 10 zeg maar.. Wat is de beste talent voor hem om te beginnen. Ice, Fire or Arcane..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

M1lamb3r schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 14:49:
[...]

Het hele rogueverhaal: Goede mensen zijn absoluut onmisbaar in de endgame. Het maakt een raid zoveel sneller
Ik ga ervanuit dat je geen prutsers meeneemt naar de raidinstances.

Het gaat mij er gewoon om dat je die 5 rogues niet kunt vervangen door willekeurig 5 andere DPS chars. Ok, het kan wel, maar ik garandeer je dat het met die rogues erbij een stuk aangenamer spelen is.

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174540 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 14:35:
[...]

probeer jij maar es op lvl 45 uldaman met ze 4e te doen... zonder healer, alleen paladins? denk nie dat je ver komt zonder seal of wisdom en bless of wisdom.. ik was de healer in me party en jah.. we hebben de boss verslagen (party bestond uit 2 pala's, hunter, warrior) en voor jouwn geval misschien omdat je wat rijker dan mij bent en beter gear kan kopen? Er bestaan ook arme players die rond renen met quest items die ze hebben gekregen of slechte gelootte items.

Jeetje, wat wordt ik moe van jou zeg. Die "tips" die jij gaf gingen over hoe je als paladin 2,3 of 4 mobs zou moeten verslaan. Waar jij nu mee komt is weer een hele andere situatie.

Inderdaad is in deze situatie BoW WEL de beste blessing.

Maargoed, je zal nu ongetwijfeld weer met andere loze argumenten komen. Ik ga er in ieder geval niet meer op in. Kom maar terug om met de grote jongens te praten wanneer je wel enigzins weet waar je over praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71658 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 14:53:
[...]

Jeetje, wat wordt ik moe van jou zeg. Die "tips" die jij gaf gingen over hoe je als paladin 2,3 of 4 mobs zou moeten verslaan. Waar jij nu mee komt is weer een hele andere situatie.

Inderdaad is in deze situatie BoW WEL de beste blessing.

Maargoed, je zal nu ongetwijfeld weer met andere loze argumenten komen. Ik ga er in ieder geval niet meer op in. Kom maar terug om met de grote jongens te praten wanneer je wel enigzins weet waar je over praat.
ik zal zegge speel jij maar ook es pala.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

ReCreator schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 14:47:
[...]

Als je Geddon in 10 minuten neer krijgt zonder rogues is dat best knap... ;)

Maar zonder rogues kom je niet veel verder ban ik bang. Ragnaros zou erg lastig worden. Domo ook wel zonder kickende rogues.

Ik ben benieuwd :)

Ik sta trouwens altijd hoog in DPS meters in MC samen met een andere rogue.
Hij heeft Vis'Kag + BB en staat bovenaan (combat spec)
Ik heb Perditions Blade + BB en sta vaak 2e (dagger/PvE spec)
wij deden/doen geddon ook altijd met rogues die alleen pijltjes schieten en dat gaat nog best snel hoor de laatste tijd laten we wel wat mensen erin lopen tussen de pulsen maar zonder werkt ook prima. En ik ben wel rogue fan bij ons staan ze ook altijd in de top en zonder de kick / stuns bij domo word het behoorlijk lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M1lamb3r schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 14:36:
[...]

Hehe ik zal het aan de GM doorgeven, een van de mages met het meeste +dmg gear. Ik moet zeggen dat ik ook verdacht weinig let op damagemeters doorgaans, vooral omdat je er als healer toch niet in staat :p.

Ik zal deze week eens kijken hoe de verhoudingen liggen bij verschillende bosses en gedurende gehele raids. Vandaag weer reset dus hopelijk weet ik morgen alvast meer over AQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

MantaMania schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 14:59:
[...]

wij deden/doen geddon ook altijd met rogues die alleen pijltjes schieten en dat gaat nog best snel hoor de laatste tijd laten we wel wat mensen erin lopen tussen de pulsen maar zonder werkt ook prima. En ik ben wel rogue fan bij ons staan ze ook altijd in de top en zonder de kick / stuns bij domo word het behoorlijk lastig.
Rogues moeten ook geen pijltjes schieten bij Geddon!
Gewoon dps! Je moet tussen de 'Fire-Farts' door gewoon er in rennen en al je energy er doorheen knallen met blade flurry/adreneline rush/thistle tea alles wat je hebt...

En op tijd pleite maken weer natuurlijk. Wordt je geraakt ga je ff naar een lightwell (verdomd handige dingen), of bandage jezelf even... ben je de bom... roep om een shield en ren je rot naar de rand.

(Jullie pullen Geddon toch wel naar de kamer van Garr neem ik aan?)

[ Voor 3% gewijzigd door ReCreator op 02-05-2006 15:05 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Anoniem: 172947 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 15:00:
[...]

Hehe ik zal het aan de GM doorgeven, een van de mages met het meeste +dmg gear. Ik moet zeggen dat ik ook verdacht weinig let op damagemeters doorgaans, vooral omdat je er als healer toch niet in staat :p.

Ik zal deze week eens kijken hoe de verhoudingen liggen bij verschillende bosses en gedurende gehele raids. Vandaag weer reset dus hopelijk weet ik morgen alvast meer over AQ.
offtopic:
Heb je toevallig een linkje naar het profiel van je GM?

Mja ik kan als ik wil op iedere boss in BWL op vael(rogue heaven)/Firemaw(LoS ftl -_-) en Chromaggus (random vurnability ftw) in de top 5 staan. 1e en 2e plaats zijn meestal door een rogue/hunter bij ons en die haal ik inderdaad bijna nooit in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

robbertinho schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 14:46:
[...]
Het hele rogueverhaal: Goede rogues zijn absoluut onmisbaar in de endgame. Het maakt een raid zoveel sneller. Bij ons staan er standaard 2 rogues en een idioot goede DPS warrior op 1 t/m3.
Bij ons idem.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post ontopic, netjes en nuttig!