Ik ging vandaag eens buurten op Trollbane en zag dat iemand twee Servants of Allistarj naar Highlord Bolvar Fordragon in Stormwind Keep had gekite. En iedereen was dan ook druk bezig ze te slaan.
Voor de mensen die deze mobs niet kennen: dit zijn mobs uit Blasted lands die alleen te killen zijn als je die quest aan het doen bent en een crystal in de buurt van hun kapot maakt nadat ze op 1% health zijn. Heb je de quest niet blijven ze dus op 1% en kun je ze gewoonweg niet dood krijgen.
Kortom als je die ergens naartoe kite kan dat leuke taferelen opleveren
Ik vond het een leuk idee en dacht dat moet beter kunnen
Dus ik heb wat vrienden bij elkaar getrommeld op Bloodscalp en samen zijn we stormwind op zijn kop gaan zetten.
Eerst zijn we rustig begonnen en hebben een Servant of Allistarj en een Servant of Razelikh op sleeptouw genomen en na een lange tocht kwamen we dan eindelijk in Stormwind aan.

Vervolgens zijn we doorgelopen naar de keep, want een bezoekje aan de koning hoort er gewoon bij.

Dit leverde natuurlijk al aardig wat opschudding op, maar tot dus ver was het niet beter dan wat er op Trollbane gedaan was.
Kortom daar moest verandering in komen !
Dus we zijn terug naar Blasted Lands gegaan en troffen daar
Teremus the Devourer aan. Na de situatie uitgelegd te hebben zei hij wel zin in een kleine vakantie te hebben en bood hij aan ons te helpen.
Helaas kon Teremus niet zo goed tegen water dus konden we geen shortcuts nemen
En zodoende begon onze lange reis langs Swamp of sorrows, Duskwood, Redridge mountains en Elwyn Forest.

Na een lange tocht kwamen we dan eindelijk aan in Stormwind.

Ook Teremus moest natuurlijk een bezoekje aan de keep brengen.
Helaas ging het daar mis. Door de servants had niemand in de keep tijd voor Teremus en kreeg hij opeenss een heel slecht humeur waarna hij iedereen ging aanvallen.

Om hem wat te kalmeren hebben we hem toen maar naar de cathedral gebracht, maar
Archbishop Benedictus negeerde hem gewoon compleet.
Teremus stond er op dat we hem terug zouden brengen naar de keep, wat we dus ook maar weer hebben gedaan. Daar aangekomen ging hij weer wild om zich heen vuur spuwen om na een tijdje weer terug te vliegen naar Blasted Lands.
Toen we hem weer op gingen zoeken zag hij er zo chagrijnig uit dat we niet eens meer wat aan hem durfde te vragen.
Toen we terug kwamen in Stromwind, waren de Servants op onderzoek uitgegaan en zaten toen in het Dwarven District.
We hebben ook nog geprobeert om een Servant of Grol een bezoekje te laten brengen aan de Ironforge king. Helaas was deze servant van mening dat de grote deuren van Blackrock mountains te eng waren en weigerde daar dan ook doorheen te gaan. Nadat we een alternatieve route aanboden, vertrok hij zomaar zonder iets te zeggen toen hij in het diepe water van de ocean kwam.
Al met al denk ik dat het een zeer geslaagde middag was. Mogelijk in de toekomst maar eens kijken of we de horde lastig kunnen gaan vallen met wat leuke mobs
"Charlotte, Isadil & Slamdance Inc." voor al uw feesten en partijen regelen wij uw Elite gasten.
Vooralsnog alleen beschikbaar op Bloodscalp in de regio van Stormwind
[
Voor 4% gewijzigd door
Slamdance op 30-04-2006 21:36
]