Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 72 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.823 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:56
RaseriaN schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:51:
@Hooligan
Hoe heb je die zwarte balk boven aan weggehaald?
Hoorde al iets van "/viewport" en dat ik hem dan kan verslepen :)
Yep dat klopt. Gewoon /viewport en kan kan je je scherm weer groter maken. Mocht je die "grijze lijn" ook weg willen hebben dan moet je even met /dart, texture2 hiden.
Kaap schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:56:
Hoe krijg je je chattypbalk elders? Ik baal er altijd van dat die onder chatvenster zelf zit.
Met de addon "Confab" kan je hem overal plaatsen.

[ Voor 27% gewijzigd door Bulligan op 28-04-2006 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 17:40
Anoniem: 6104 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 15:42:
[...]

Ik zeg niet dat pets whipes veroorzaken, ik zeg dat ze zinloos zijn. Het enige nut wat ze hebben is pet pulling. En ik heb het niet over low lvl instances met 5 of 10 ppl instances, daar kan ik me nog wel iets voorstellen, maar in MC ofzo zie ik dat nut echt niet.... ook als warlock gebruik ik mijn pets hooguit als buff (en staan verder passive) alleen bij Garr gebruik ik mijn VW om een elemental te bewaken zodat ik meer tijd heb te banishen, verder gebruik ik dus ook geen pets...

Dat ze kunnen tanken, zal wel dat kan mijn VW ook
damage prima kunnen mijn demons ook, maar de vraag is niet of het kan, de vraag is of het nuttig is... Die enorme toevoeging zie ik niet zo hoor... komt ik zal mijn tijgertje eens een giant laten aanvallen of over de baron zijn AoE heen springen om eens lekker te critten met mijn klauwen... WOEI !!
Voor zowel voor een hunter zijn pets als voor een warlocks demons is het antwoord "nee" op een paar uitzonderingen na. En de reden om ze helemaal te gebruiken is om van die "oeps" situaties te voorkomen...
Helaas denken de meeste mensen er zo over en het is gewoon de grootste onzin.
Zoals je dus ook hier kan lezen. In dat topic staan dus reacties van mensen die ook echt hun pet gebruiken in MC, BWL etc. met screenshots van de damage die ze extra doen ten opzichte van MM /SV build hunters die hun pet niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoek
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-04 22:53

Pjoek

Of niet...

ImdaMned schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 15:58:
[...]

Pet bij majordomo om te "tanken" voor teleport thingy. Pet pull bij magmaddar / lavapacks. Bij razorgore om mages te tanken, evt legionaires.
onder andere inderdaad, zijn nog wel meer scenarios te verzinnen...

daarnaast, aan de andere kant, zal het mij een zorg zijn of mn pet gebruikt wordt bij een high level instance. het gaat erom dat een hunter's pet een onderdeel is van een hunter en voor een hunter erg handig en nuttig is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:52
Copy Paste van ons forum die vast ergens anders vandaan komt:

A tourist visiting New York City walked into a pet shop and was looking at the animals on display. While he was there, a police officer walked in and said to the shopkeeper, "I'll take a Patrol monkey, please." The shopkeeper nodded, went over to a cage at the side of the shop, and took out a monkey. He fit it with a collar and leash and handed it to the officer saying, "That'll be $1,000." The officer paid and walked out with his monkey.

Startled, the tourist went over to the shopkeeper and said, "That was a very expensive monkey. Most of them are only a few hundred dollars. Why did it cost so much?"

The shopkeeper answered, "Ah, that monkey is an expert in firing small arms, can write 20 tickets a month, and is certified in small unit tactics -- well worth the money!"

The tourist looked at the monkey in another cage. "That one's even more expensive! $10,000! What does it do?"

"Oh, that one's a POST certified Technician Patrol monkey; it can instruct other monkeys in basic firearms skills, counter-terrorism training, physical training, small unit tactics, and investigative techniques, and it can even type. All the really useful stuff," said the shopkeeper.

The tourist looked around for a little longer and saw a third monkey in a large cage of its own. The price tag around its neck read $70,000. He gasped to the shopkeeper, "That one costs more than all the others put together! What on earth does it do?"

The shopkeeper replied, "Well, I haven't actually seen it do anything, but it says it's a Raidleader."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:24
Helox-in-a-box schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:36:
[...]

Ik gebruik Castparty.
En het ziet er ongeveer zo uit:
screenshots van mn UI
Castparty zijn de bars aan de rechterkant (net onder mn CTRA windows).
Wat je doet is het koppelen van mouseclicks aan bepaalde spells
bv: left-click op iemand zn castbar: flash heal
rightclick: renew, middle: shield, alt-middle: fort buff, shift-middle: spi buff.

Erg makkelijk om mee te werken en het werkt ook gewoon op je CTRA windows. Ik target dus ook nooit iemand maar klik gewoon op zn ctra-window.

EN NEE, kheb geen link voor je, google maar ofzo en leer es de edit-knop te gebruiken FFS
Hmmm, die party-windows, welke mod is dat? Ik zie ze wel vaker en vond ze vaak lelijk, maar bij jou lijken ze wel wat compacter, minder lomp. En dmg meters UI ziet er ook wel geinig uit, zelfde mod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09-2024
On_E schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 15:24:
Ik gebruik mijn Felhunter nooit eigenlijk.

Kom teveel melee classes tegen in PvP, dus Succubus for the win.
Suc in het Veld en in FR gebruik ik me fell om rogues die achter me langs de flag proberen te pakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mimic
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Muhaha! Nu iedereen van bladefist naar Outland is geemigreerd is de population Low op Bladefist, en hebben we geen lag meer :P Arme migranten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:23

chromeeh

the Gnome

ImdaMned schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 16:10:
Copy Paste van ons forum die vast ergens anders vandaan komt:

A tourist visiting New York City walked into a pet shop and was looking at the animals on display. While he was there, a police officer walked in and said to the shopkeeper, "I'll take a Patrol monkey, please." The shopkeeper nodded, went over to a cage at the side of the shop, and took out a monkey. He fit it with a collar and leash and handed it to the officer saying, "That'll be $1,000." The officer paid and walked out with his monkey.

Startled, the tourist went over to the shopkeeper and said, "That was a very expensive monkey. Most of them are only a few hundred dollars. Why did it cost so much?"

The shopkeeper answered, "Ah, that monkey is an expert in firing small arms, can write 20 tickets a month, and is certified in small unit tactics -- well worth the money!"

The tourist looked at the monkey in another cage. "That one's even more expensive! $10,000! What does it do?"

"Oh, that one's a POST certified Technician Patrol monkey; it can instruct other monkeys in basic firearms skills, counter-terrorism training, physical training, small unit tactics, and investigative techniques, and it can even type. All the really useful stuff," said the shopkeeper.

The tourist looked around for a little longer and saw a third monkey in a large cage of its own. The price tag around its neck read $70,000. He gasped to the shopkeeper, "That one costs more than all the others put together! What on earth does it do?"

The shopkeeper replied, "Well, I haven't actually seen it do anything, but it says it's a Raidleader."
_/-\o_ _/-\o_
Ben zojuist ge-DING'ed naar lvl 37 :Y) :Y)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-06 15:49
Thijs schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 16:17:
[...]

Hmmm, die party-windows, welke mod is dat? Ik zie ze wel vaker en vond ze vaak lelijk, maar bij jou lijken ze wel wat compacter, minder lomp. En dmg meters UI ziet er ook wel geinig uit, zelfde mod?
unitframes is Minigroup2, ik heb ze naast elkaar gezet ipv onderelkaar (default setting)
en de damagemeter is SWStats (gebruik ik omdat het ook overhealing laat zien en je kan het syncen als er meer mensen zijn met swstats)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
mimic schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 16:22:
Muhaha! Nu iedereen van bladefist naar Outland is geemigreerd is de population Low op Bladefist, en hebben we geen lag meer :P Arme migranten >:)
ja, lekker spelen op een lege server... gezellig :z (30 mensen in IF op 't moment)

ff gekeken met Census:

Bladefist, 258 mensen online bij Alliance (77 lvl 60)
Outland, 894 mensen online bij Alliance (496 lvl 60)

[ Voor 19% gewijzigd door Viggen op 28-04-2006 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 09:24
Helox-in-a-box schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 16:37:
[...]

unitframes is Minigroup2, ik heb ze naast elkaar gezet ipv onderelkaar (default setting)
en de damagemeter is SWStats (gebruik ik omdat het ook overhealing laat zien en je kan het syncen als er meer mensen zijn met swstats)
Ok thx, ik ga er binnenkort 's ff naar kijken. :p Kijken of m'n UI nóg beter eruit kan zien. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

Slamdance schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 16:02:
In dat topic staan dus reacties van mensen die ook echt hun pet gebruiken in MC, BWL etc. met screenshots van de damage die ze extra doen ten opzichte van MM /SV build hunters die hun pet niet gebruiken.
Hadden al die hunters exact dezelfde gear, buffs en ammo?
Zo niet, kansloze vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174540

Anoniem: 155702 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 15:58:
[...]

Net zoals jij een 28 april grap bent van een van de vaste posters hier... Het lukt je heel goed om alles te doen waar GoT en WoWers een hekel aan hebben, net iets te goed.

Succes met leuk doen 8)
uh... had het gelezen bij wowguru da het zo was... het was nog voor burningcrusade official homepage... er stond in dat er ook bloodelfs in kwam.. wat nu blijkt ook waar te zijn.. er komen ook flying mounts alleen in the outlands.. en nog meer en nog meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 41017 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 16:50:
[...]

Hadden al die hunters exact dezelfde gear, buffs en ammo?
Zo niet, kansloze vergelijking.
het gaat om het idee natuurlijk.
Zelfs met de exact zelfde gear kan nog de speler zelf een hoop verpesten maar het kan je toch een indicatie geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-06 22:54
Ben voor het eerst eens in Stormwind geweest :P best indrukwekkend
Het lijkt groter dan Orgrimmar, weet niet of dat ook echt zo is.

Ben wel van plan om eens een Alliance char aan te maken. Zat te denken aan een Human Paladin, juist omdat ik zo'n hekel aan pala's heb :P iig geen warrior, er is bij die allies geen één ras waar warrior bij past, vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Weet je wat ook zoiets is - er reageren veel mensen hier met de tekst van "ik ben ook in MC/BWL/AQ40 geweest DUS ik ben ervaren speler". Dat is zo'n volkomen onzin. De helft van de mensen die zoiets stellen zijn de gedoodverfde meelopers. Ze snappen geen reet van de gamemechanics, doen wat de raidleader zegt en vinden na het verslaan van een boss dat ze ervaren spelers zijn.

In dat opzicht moet ik toch even stellen dat ik enkel en alleen respect heb voor raidende mensen die snappen waar ze mee bezig zijn. Er staan en opdrachtjes uitvoeren, dat heeft geen reet te maken met een ervaren speler zijn. Het gaat er om wáárom je die dingen moet doen, en zolang je dat niet snapt zal je ook nooit een ervaren speler worden.

Zo, das er ook weer uit :Y)

[ Voor 10% gewijzigd door rodie83 op 28-04-2006 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Anoniem: 174540 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 16:58:
[...]

uh... had het gelezen bij wowguru da het zo was... het was nog voor burningcrusade official homepage... er stond in dat er ook bloodelfs in kwam.. wat nu blijkt ook waar te zijn.. er komen ook flying mounts alleen in the outlands.. en nog meer en nog meer
Ik heb een tip voor je. gebruik INTERPUNCTIE. Dus als je een nieuwe zin maakt, eindig met een punt en niet met .... . En gebruik bij een nieuwe zin gewoon even een hoofdletter. Even shift indrukken moet te doen zijn, of niet? Het leest afschuwelijk namelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door rodie83 op 28-04-2006 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mimic
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Viggen schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 16:46:
[...]

ja, lekker spelen op een lege server... gezellig :z (30 mensen in IF op 't moment)

ff gekeken met Census:

Bladefist, 258 mensen online bij Alliance (77 lvl 60)
Outland, 894 mensen online bij Alliance (496 lvl 60)
De server blijft echt niet leeg, dat vult heus wel weer aan denk ik zomaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
mimic schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 17:14:
[...]

De server blijft echt niet leeg, dat vult heus wel weer aan denk ik zomaar.
ach shadowmoon was full en na de transfers is het leeg geworden en leeg gebleven :P Nog steeds low dus dat weet ik nog zo net niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

rodie83 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 17:10:
Weet je wat ook zoiets is - er reageren veel mensen hier met de tekst van "ik ben ook in MC/BWL/AQ40 geweest DUS ik ben ervaren speler". Dat is zo'n volkomen onzin. De helft van de mensen die zoiets stellen zijn de gedoodverfde meelopers. Ze snappen geen reet van de gamemechanics, doen wat de raidleader zegt en vinden na het verslaan van een boss dat ze ervaren spelers zijn.

In dat opzicht moet ik toch even stellen dat ik enkel en alleen respect heb voor raidende mensen die snappen waar ze mee bezig zijn. Er staan en opdrachtjes uitvoeren, dat heeft geen reet te maken met een ervaren speler zijn. Het gaat er om wáárom je die dingen moet doen, en zolang je dat niet snapt zal je ook nooit een ervaren speler worden.

percies er zijn mensen die nooit gewipt zijn op luci of weet ik veel wie in mc en dan is natuurlijk waardeloos, op level 60 meteen een guild joinen die mc/bwl op farm heeft is niet leuk.
Ik heb zelf in een guild gezeten die mc zo goed als op farm hadden toen ik joinde ik had het idee ook dat ik geen toegevoegde waarde was. Na een tijdje daar te hebben gezeten ben ik terug naar mn oude guild gegaan en hebben we daar een mc groep opgezet en zijn we lekker gaan wipen in mc.
Dan is het gevoel van die boss voor het eerst neer ook heel anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170966

Hallo iedereen,
Ik ben sinds vanmiddag ook een gelukkige bezitter van WoW. Na 5 jaar diablo 2 (exp) gedaan te hebben lijkt me dit een mooie overstap.
Vraagje:
Er zit bij de game een 10day guest pass. Kan ik die ook gewoon zelf gebruiken? En na die tien dagen mijn 30dagen key gebruiken die bij de game zit? Hou ik dan gewoon mijn account enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
rodie83 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 17:10:

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7815

Slacker noemen we die !

en I'm damn proud to be a Slacker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:38
Anoniem: 7815 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 21:47:
[...]
Slacker noemen we die !
Waar je trots op bent...
Ik ontken het niet, ik slack ook. Maar dan wel in MC. Mc is echt farm voor ons, als ik een 10 min ff beneden ben dan merken ze het echt niet.
IMHO maakt het superveel uit waar je slacked. Bij bwl heeft iedere class ook echt een task, behalve dmgdealen/healen/enz...

Ik zal ook nooit slacken tijdens raids die we nog nie vloeiend kunnen, en als ik dan ff wegga zeg ik het altijd netjes..

@hierboven: Tja...Ik noem mezelf nou niet echt ervaren speler ofzo, maar ik zou best mc kunnen leaden als het moet, daarvoor zou ik wel genoeg opletten denk ik :P Ik denk dat leadership in je moet zitten en dat het niet aan te leren valt :)

@mop, Geweldig! :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Anoniem: 170966 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 17:55:
Hallo iedereen,
Ik ben sinds vanmiddag ook een gelukkige bezitter van WoW. Na 5 jaar diablo 2 (exp) gedaan te hebben lijkt me dit een mooie overstap.
Vraagje:
Er zit bij de game een 10day guest pass. Kan ik die ook gewoon zelf gebruiken? En na die tien dagen mijn 30dagen key gebruiken die bij de game zit? Hou ik dan gewoon mijn account enzo?
Ja die kaart kan je gewoon eerst zelf gebruiken en als die afgelopen is moet je de andere key invoeren.
Ja je houd ook gewoon je account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06 20:14
jarnotjuh schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 22:06:
[...]
IMHO maakt het superveel uit waar je slacked. Bij bwl heeft iedere class ook echt een task, behalve dmgdealen/healen/enz...
BWL een taak? de enige plaats waar ik iig voor mages een taak kan vinden is nef, omdat druids niet kunnen decursen in feral form :P

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79717

Vind een beetje fatsoenlijke AoE in de suppression room ook geen luxe hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122743

Anoniem: 7815 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 21:47:
[...]

Slacker noemen we die !

omg, slacken toegestaan? Can i join your guild plx?! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
M1lamb3r schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 00:19:
[...]

BWL een taak? de enige plaats waar ik iig voor mages een taak kan vinden is nef, omdat druids niet kunnen decursen in feral form :P
Razorgore: kiten van alles behalve de dragonkins, CC dus...
Vael: Ik gok toch wel dat mages een belangrijke taak hebben hier, zonder die zou je het niet halen imho :P
broodlord: AoE'en idd. Max 40k dmg..
firemaw/ebonroc/flamegor: Niets imho.
Chromaggus is decurse toch wel belangrijk... Ik eindig chromaggus met 2 mana balken verspild aan decursen, evocation used + 2 grootste mana stones..
En nef: Zeker het aoe gedeelte.

Kijk: het kan ook zonder mages, maar zeg niet dat het daar makkelijk van wordt. In mc een mage meer of minder, who cares...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-06 19:57
Zal het tegen m'n guild zeggen...adios want mages hebben toch geen nut in BWL. |:(

En als ze dan negatief reageren is dat waarschijnlijk omdat ze dan geld uit moeten geven aan water/food. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76438

Bah, wanneer ik ook inlog, steeds zit dezelfde persoon al 5 lvl's te grinden op een plek waar ik wil grinden. Hij/zij zegt niets, reageert niet als ik wat zeg/iets vraag/buff/help. Ik denk dat het een chinees jochie is dat voor iemand anders aan het lvlen is. Loopt daar ook nog rond met lvl 30 gear, op zijn wapen na, allemaal BoE terwijl hij nu lvl 46 is.

Waarom niet ergens anders grinden? Grinden met mn alt doe ik alleen als het snel gaat, anders ga ik liever met mn main spelen.

De plek: Naga's in die grot in Feralas, ten zuiden van Feathermoon. Ik haal daar ongeveer 35k/uur, niet rested als lvl 44 shadowpriest. 2 mobs met één keer shield (als het een caster is, anders zijn de mobs al zo'n beetje dood als ze bij me zijn), lekker mana efficient dus.Ik moet om de 10-12 mobs even eten en drinken. Ook lekker hoge spawnrate, dus hoef nooit te wachten op respawns.
Weet iemand nog een plek die deze plek kan evenaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Hey mensen
me broertje maakt zo een night eld druid en ik een night elf hunter (kunnen we samen levelen)
Ik heb 2 builds gevonden ...
welke build lijkt jullie beter voor allround? (pvp/pve) enz

Build1:
http://www.worldofwarcraf...0305100003305052210003150

Build2:
http://www.worldofwarcraf...0305100003300150510303150

Of als jullie opmerkingen of een andere build hebben, dan hoor ik het graag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

aaaarggh ik word onderhand knettergek van dat langzame geld verzamelen.
ik hou ervan om quests te doen, niet om 6 uur rond te rennen en maar 5 goud erbij te krijgen.
Het schoot flink op toen ik in Silithius kwam omdat ik daar nog geen enkele q had gedaan. Zijn er nog meer plaatsen met q's voor lvl 60's ? ipv alleen maar instances te doen

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:07
ImdaMned schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 15:58:
[...]

Pet bij majordomo om te "tanken" voor teleport thingy. Pet pull bij magmaddar / lavapacks. Bij razorgore om mages te tanken, evt legionaires.
waarom zou je magmadar pet pullen? En bij razorgore, ik neem aan dat je pet dan op aggressive of defensive zet?

Voor majordomo gebruiken wij gewoon 1 of 2 hunters naast de mt, meestal doe ik dat (als ik de raid niet leid), gewoon veel aggro op majordomo houden met arcane en distracting, zodra de tank geteleport komt, komt hij naar jou toe, kan je hem ff tanken met monkey/detterrence en dan fd en hij is weer bij de tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-06 22:54
Homedisc schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 09:47:
aaaarggh ik word onderhand knettergek van dat langzame geld verzamelen.
ik hou ervan om quests te doen, niet om 6 uur rond te rennen en maar 5 goud erbij te krijgen.
Het schoot flink op toen ik in Silithius kwam omdat ik daar nog geen enkele q had gedaan. Zijn er nog meer plaatsen met q's voor lvl 60's ? ipv alleen maar instances te doen
lvl 55-56 elites grinden in Heartglen (Western Plaguelands) levert p/u aardig wat gold op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
Anoniem: 40554 schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 09:24:
Hey mensen
me broertje maakt zo een night eld druid en ik een night elf hunter (kunnen we samen levelen)
Ik heb 2 builds gevonden ...
welke build lijkt jullie beter voor allround? (pvp/pve) enz

Build1:
http://www.worldofwarcraf...0305100003305052210003150

Build2:
http://www.worldofwarcraf...0305100003300150510303150

Of als jullie opmerkingen of een andere build hebben, dan hoor ik het graag :9
Allereerst is een build toch wel persoonlijk en hangt vrij zwaar aan je speelstijl. Ik zou bijvoorbeeld nooit een build zoals jij nemen, omdat ik de survaival tree niet echt interessant vind. Terwijl een heleboel mensen mijn Beastmaster build weer raar zullen vinden. Ik heb dan ook geen ervaring met de Survival tree en kan niet zeggen of het wel of niet werkt.

Persoonlijk denk ik dat je sowieso voor efficiency moet gaan, ik ben zelfs met die tallent altijd aardig snel door mijn mana heen. Verder is improved aspect of the hawk wel een leuke tallent, al zul je m vaak pas zien proccen op het schot waarmee je de mob killed :P. De hawk proc stacked overigens met Rapid Fire waarmee je gun / bow voor korte tijd behoorlijk snel wordt en dus aardig wat extra damage doet.

Zelf bevalt mijn build mij iig uitstekent. Mijn build maakt mij wel behoorlijk afhankelijk van mijn pet, maar die houdt het vervolgens wel een stuk langer uit. Daarnaast blijft het leuk om hem een arme clothie te zien soloen in pvp :P (al wordt dat wat moeilijker omdat iedereen in epic gear rond loopt tegenwoordig).

De meest gangbare (end game cookie cutter) build is overigens een MM / SV build waarbij de meeste punten in de MM tree gaan.
Daarnaast raden veel mensen aan om tijdens het levelen een Beastmaster build te nemen omdat dat sneller gaat. In hoeverre dat klopt weet ik niet, ik ben pas op lvl 60 naar beastmaster gespecced (nog voor de hunter love patch). En omdat deze build goed bij mijn speelstijl past, ben ik een beastmaster hunter gebleven.

Maar nogmaals: doe lekker wat je zelf wil, een build is toch wel afhankelijk van je eigen speelstijl. En respeccen kan altijd nog als blijkt dat het toch niet is wat je zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is dat effency echt zo belangrijk?
Improved consussive shot lijkt me ook wel een lekkere skill of heb ik dat verkeerd?

en kan je eens een linkje naar jou build posten?
kan ik een beetje vergelijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Anoniem: 40554 schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 13:14:
is dat effency echt zo belangrijk?
Improved consussive shot lijkt me ook wel een lekkere skill of heb ik dat verkeerd?

en kan je eens een linkje naar jou build posten?
kan ik een beetje vergelijken ;)
uhm
Slamdance schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 11:12:
Terwijl een heleboel mensen mijn Beastmaster build weer raar zullen vinden.
klik es op de link zou ik zeggen ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry niet eens gezien 8)7
en ik bedoel dat Improved Concussive Shot mij een goeie skill lijkt ;)

dan moet ik kiezen tussen:

*Improved Concussive Shot
en
*Efficiency

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 29-04-2006 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
superbassie schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 17:08:
Ben voor het eerst eens in Stormwind geweest :P best indrukwekkend
Het lijkt groter dan Orgrimmar, weet niet of dat ook echt zo is.

Ben wel van plan om eens een Alliance char aan te maken. Zat te denken aan een Human Paladin, juist omdat ik zo'n hekel aan pala's heb :P iig geen warrior, er is bij die allies geen één ras waar warrior bij past, vandaar
Tuurlijk wel :D Dwarf !

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149249

Ik heb nu een staff en een wand, maar de wand heeft een pak meer DPS dan de staff.

Aangezien dat de staff steeds automatisch gebruikt word vraag ik me af of er een addon bestaat die automatisch de wand gebruikt als je op een mob klikt. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Anoniem: 149249 schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 14:12:
Ik heb nu een staff en een wand, maar de wand heeft een pak meer DPS dan de staff.

Aangezien dat de staff steeds automatisch gebruikt word vraag ik me af of er een addon bestaat die automatisch de wand gebruikt als je op een mob klikt. :?
Al ooit geprobeerd om je shoot button gewoon op je actionbars te gooien? ;)
Makkelijker kan het niet imho, wat is nou 1 knopje aanklikken...

Staff = voor stats, die use je niet
Wand is voor dps, daar finish je een mob mee. Al dan toch van lvl10-30...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
Anoniem: 40554 schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 13:30:
Sorry niet eens gezien 8)7
en ik bedoel dat Improved Concussive Shot mij een goeie skill lijkt ;)

dan moet ik kiezen tussen:

*Improved Concussive Shot
en
*Efficiency
Improved concussive shot kan inderdaad handig zijn als het procced. maar je hebt in jouw build ook al Improved wing clip, scatter shot en counterattack om te stunnen. Voor mijn huidige build had ik 5 punten in ICS maar toen procte het ook niet heel erg vaak, dus vandaar dat het in mijn huidige build maar 2 puntjes zijn geworden. Zo heb ik toch nog een kleine kans op een proc, al zal het niet vaak voorkomen. Daarnaast is een stun over het algemeen voor een hunter alleen noodzakelijk in melee range, zodat je weer afstand kan krijgen en ranged damage kan gaan doen.

Aangezien de meeste damage toch van shots en stings zullen komen heb je imo meer aan efficiency. Daarmee kun je met dezelfde manapool dus vaker schieten. zeker met een paar keer aimed en multishot gaat je mana vrij snel.

En je kan bijvoorbeeld ook 2 CC en 3 Eff nemen, dan heb je een kleine kans op toch die proc en je bent efficienter met mana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor je uitleg :)
er gaan zoiezo wat punten in eff, en voor de rest zie ik nog wel ff

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 29-04-2006 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-06 20:46
female gnomes, super om zon gnome met thunderfury te zien ;)

[ Voor 3% gewijzigd door blouweKip op 29-04-2006 18:03 ]

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:33
Een tip voor de toekomstige priest (alts): zorg dat je zo snel mogelijk een guild tag boven je
hoofd hebt zweven, anders ben je loslopend wild :)

Door het uit elkaar vallen van mijn oude guild heeft mijn priest alt nu voorlopig geen
guild. De hoeveelheid wispers die ik krijg om een guild te joinen zijn onvoorstelbaar 8)7
(en dat bovenop de normale wispers ivm instances).

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet het, mn priest werd ook heel vaak gevraagd voor een guild, echt ziek. Dus maar in de academy guild van mn main guild gegaan. En gistermiddag, elke 1 a 2 minuten: Hi wanna go <instance>? Last spot!! Sommigen zijn echt onbeleefd ook...

Het is wel makkelijk om eisen te stellen btw, het is al moeilijk genoeg om een priest te vinden, dus als je zegt dat je weg gaat als ze een bepaalde boss niet doen, of een bepaalde quest zijn ze vaak ineens wel bereid om die te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Anoniem: 76438 schreef op zondag 30 april 2006 @ 10:52:
Ik weet het, mn priest werd ook heel vaak gevraagd voor een guild, echt ziek. Dus maar in de academy guild van mn main guild gegaan. En gistermiddag, elke 1 a 2 minuten: Hi wanna go <instance>? Last spot!! Sommigen zijn echt onbeleefd ook...

Het is wel makkelijk om eisen te stellen btw, het is al moeilijk genoeg om een priest te vinden, dus als je zegt dat je weg gaat als ze een bepaalde boss niet doen, of een bepaalde quest zijn ze vaak ineens wel bereid om die te doen.
waarom is het onbeleefd om te vragen of je mee wil naar een instance..? ik doe altijd /who <class> en maak een copy paste van een zinnetje van hey m8, wanna join <instance>? is toch geen probleem.. meeste zeggen nee, maar uiteindelijk heb je wel effect.. moet iemand dan zeggen van hey m8, u there? yes. Do u please wanna join me to an instance?? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28333

BootVluchteling schreef op zondag 30 april 2006 @ 13:16:
[...]

waarom is het onbeleefd om te vragen of je mee wil naar een instance..? ik doe altijd /who <class> en maak een copy paste van een zinnetje van hey m8, wanna join <instance>? is toch geen probleem.. meeste zeggen nee, maar uiteindelijk heb je wel effect.. moet iemand dan zeggen van hey m8, u there? yes. Do u please wanna join me to an instance?? :X
nee maar genoeg zeggen ook alleen de naam van de instance 'scholomance?'.. om vervolgens niks te zeggen als je een negatief antwoord geeft.. dat vind ik best lomp.. reken maar dat ze altijd een negatief antwoord krijgen op enkel de instance naam (vaak ook nog fout geschreven :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
Anoniem: 28333 schreef op zondag 30 april 2006 @ 13:56:
[...]

nee maar genoeg zeggen ook alleen de naam van de instance 'scholomance?'.. om vervolgens niks te zeggen als je een negatief antwoord geeft.. dat vind ik best lomp.. reken maar dat ze altijd een negatief antwoord krijgen op enkel de instance naam (vaak ook nog fout geschreven :P)
ik doe er niet zo moeilijk over.. ach.. als ik naar een instance moet en ze brullen die naam dan vind ik dat fijner, dan dat er een malloot een macro maakt die 8x in IF LFG <instance> spammt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28333 schreef op zondag 30 april 2006 @ 13:56:
[...]

Jij weet wat ik bedoel, en niet te vergeten: de ongevraagde invites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Als ik een instancegroep zoek begin ik altijd met LFG <instance>.
Dat doe ik een paar keer, met tussenpozen, en dat levert over het algemeen wel wat spelers op (waarna ik dus op LFM overga :P ).
Als niemand meer op de LFM reageerd doe ik /who <class en lvl-range die we nodig hebben> en whisper die mensen (1 voor 1 en altijd ff op antwoord wachten) Hi, would you like to join for <instance>?
<...> spots left. Werkt perfect.

[ Voor 5% gewijzigd door UltraR-pc op 30-04-2006 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

wanna go zf?
srry, im in que for bg's
can't you do that later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Anoniem: 108648 schreef op zondag 30 april 2006 @ 16:05:
wanna go zf?
srry, im in que for bg's
can't you do that later?
Best.. one... ever! :D
Nouja, @ hierboven:
Als ik van die malloten 8x zie spammen LFG *randominstance*, dan gaan ze bij mij op ignore. Dit geldt ook voor /2 trade..
Ik mag dan ook 1x in de 2 weken heel mijn lijst weer opschonen... :P

Cirdan! Lang niet gezien!
Hoe staat het met je hunter? :o

[ Voor 9% gewijzigd door enira op 30-04-2006 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Ik ben inmiddels lvl30:), ik doe graag instances, welke plaats kunnen julie me nu aaraden? Er zijn verschillende instances voor mijn lvl, maar welke zijn aan te raden en druk bezocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-06 21:17

Snappie88

Mr. Hollywood

Anoniem: 108648 schreef op zondag 30 april 2006 @ 16:05:
wanna go zf?
srry, im in que for bg's
can't you do that later?
Meh, op Ravencrest is het aan de Horde-kant weer overdreven. Mensen die midden in de instance even snel 'AV' melden en 'm vervolgens peren. Mensen in de guild die weigeren om guildies te helpen omdat ze al X tijd in de que staan. Echt, het lijkt af en toe onmogelijk om een fatsoenlijke groep te vinden daar, bij gebrek aan mensen met een helder verstand.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:33
BootVluchteling schreef op zondag 30 april 2006 @ 13:16:
[...]

waarom is het onbeleefd om te vragen of je mee wil naar een instance..? ik doe altijd /who <class> en maak een copy paste van een zinnetje van hey m8, wanna join <instance>? is toch geen probleem.. meeste zeggen nee, maar uiteindelijk heb je wel effect..
Als je het doet zoals jij dan zal ik ook beleefd antwoorden met ja graag of nee sorry want...
Maar veel mensen doen echt geen moeite om het goed te vragen. Een klassieker voor mij is 'SM?',
waarop ik gewoon altijd antwoord: sorry I'm not into kinky stuff.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
Kapoen schreef op zondag 30 april 2006 @ 20:22:
[...]

Als je het doet zoals jij dan zal ik ook beleefd antwoorden met ja graag of nee sorry want...
Maar veel mensen doen echt geen moeite om het goed te vragen. Een klassieker voor mij is 'SM?',
waarop ik gewoon altijd antwoord: sorry I'm not into kinky stuff.
komt ook weleens uit mijn vingertjes ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Snappie88 schreef op zondag 30 april 2006 @ 19:38:
[...]

Meh, op Ravencrest is het aan de Horde-kant weer overdreven. Mensen die midden in de instance even snel 'AV' melden en 'm vervolgens peren. Mensen in de guild die weigeren om guildies te helpen omdat ze al X tijd in de que staan. Echt, het lijkt af en toe onmogelijk om een fatsoenlijke groep te vinden daar, bij gebrek aan mensen met een helder verstand.
aan de alliance kant op Ravencrest heb ik gelukkig nooit zulke problemen gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-06 20:12

BrZ

C'Thun down O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
Ik ging vandaag eens buurten op Trollbane en zag dat iemand twee Servants of Allistarj naar Highlord Bolvar Fordragon in Stormwind Keep had gekite. En iedereen was dan ook druk bezig ze te slaan.

Voor de mensen die deze mobs niet kennen: dit zijn mobs uit Blasted lands die alleen te killen zijn als je die quest aan het doen bent en een crystal in de buurt van hun kapot maakt nadat ze op 1% health zijn. Heb je de quest niet blijven ze dus op 1% en kun je ze gewoonweg niet dood krijgen.

Kortom als je die ergens naartoe kite kan dat leuke taferelen opleveren :P

Ik vond het een leuk idee en dacht dat moet beter kunnen :D
Dus ik heb wat vrienden bij elkaar getrommeld op Bloodscalp en samen zijn we stormwind op zijn kop gaan zetten.

Eerst zijn we rustig begonnen en hebben een Servant of Allistarj en een Servant of Razelikh op sleeptouw genomen en na een lange tocht kwamen we dan eindelijk in Stormwind aan.
Afbeeldingslocatie: http://img255.imageshack.us/img255/5900/wowscrnshot0430061349086oj.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img255.imageshack.us/img255/6919/wowscrnshot0430061353566lx.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img195.imageshack.us/img195/9978/wowscrnshot0430061356066mo.th.jpg

Vervolgens zijn we doorgelopen naar de keep, want een bezoekje aan de koning hoort er gewoon bij.
Afbeeldingslocatie: http://img195.imageshack.us/img195/2204/wowscrnshot0430061357181ji.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img195.imageshack.us/img195/6237/wowscrnshot0430061357483fp.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img99.imageshack.us/img99/4440/wowscrnshot0430061358087wk.th.jpg

Dit leverde natuurlijk al aardig wat opschudding op, maar tot dus ver was het niet beter dan wat er op Trollbane gedaan was.

Kortom daar moest verandering in komen !

Dus we zijn terug naar Blasted Lands gegaan en troffen daar Teremus the Devourer aan. Na de situatie uitgelegd te hebben zei hij wel zin in een kleine vakantie te hebben en bood hij aan ons te helpen.

Helaas kon Teremus niet zo goed tegen water dus konden we geen shortcuts nemen
En zodoende begon onze lange reis langs Swamp of sorrows, Duskwood, Redridge mountains en Elwyn Forest.
Afbeeldingslocatie: http://img195.imageshack.us/img195/3531/wowscrnshot0430061411161kv.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img255.imageshack.us/img255/4843/wowscrnshot0430061416055ik.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img195.imageshack.us/img195/5674/wowscrnshot0430061420422tg.th.jpg

Na een lange tocht kwamen we dan eindelijk aan in Stormwind.
Afbeeldingslocatie: http://img255.imageshack.us/img255/1897/wowscrnshot0430061426490bk.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img279.imageshack.us/img279/7200/wowscrnshot0430061427223bo.th.jpg

Ook Teremus moest natuurlijk een bezoekje aan de keep brengen.
Helaas ging het daar mis. Door de servants had niemand in de keep tijd voor Teremus en kreeg hij opeenss een heel slecht humeur waarna hij iedereen ging aanvallen.
Afbeeldingslocatie: http://img283.imageshack.us/img283/4797/wowscrnshot0430061430510om.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img283.imageshack.us/img283/7138/wowscrnshot0430061430561zw.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img273.imageshack.us/img273/3791/wowscrnshot0430061431079rj.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img273.imageshack.us/img273/2333/wowscrnshot0430061434116nw.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img273.imageshack.us/img273/57/wowscrnshot0430061438165yc.th.jpg

Om hem wat te kalmeren hebben we hem toen maar naar de cathedral gebracht, maar Archbishop Benedictus negeerde hem gewoon compleet.
Afbeeldingslocatie: http://img279.imageshack.us/img279/8971/wowscrnshot0430061443111tw.th.jpg

Teremus stond er op dat we hem terug zouden brengen naar de keep, wat we dus ook maar weer hebben gedaan. Daar aangekomen ging hij weer wild om zich heen vuur spuwen om na een tijdje weer terug te vliegen naar Blasted Lands.

Toen we hem weer op gingen zoeken zag hij er zo chagrijnig uit dat we niet eens meer wat aan hem durfde te vragen.

Toen we terug kwamen in Stromwind, waren de Servants op onderzoek uitgegaan en zaten toen in het Dwarven District.
Afbeeldingslocatie: http://img273.imageshack.us/img273/5065/wowscrnshot0430061739202uk.th.jpg

We hebben ook nog geprobeert om een Servant of Grol een bezoekje te laten brengen aan de Ironforge king. Helaas was deze servant van mening dat de grote deuren van Blackrock mountains te eng waren en weigerde daar dan ook doorheen te gaan. Nadat we een alternatieve route aanboden, vertrok hij zomaar zonder iets te zeggen toen hij in het diepe water van de ocean kwam.

Al met al denk ik dat het een zeer geslaagde middag was. Mogelijk in de toekomst maar eens kijken of we de horde lastig kunnen gaan vallen met wat leuke mobs :P

"Charlotte, Isadil & Slamdance Inc." voor al uw feesten en partijen regelen wij uw Elite gasten.
Vooralsnog alleen beschikbaar op Bloodscalp in de regio van Stormwind

[ Voor 4% gewijzigd door Slamdance op 30-04-2006 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROximity
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-06 23:00
Leuk stukje heren, maar ik heb een veel beter feestje georganiseerd een jaar geleden op burning legion :)

zie hier voor de video:
(kazzak > allistarj of teremus in stormwind)
http://video.google.com/v...31965&q=world+of+warcraft
Met dank aan grindpa me guildmate :P

We waren met 4 guilds kazzak aan het campen, maarja horde/alliance dat werkt niet :P Dus opeens kreeg ik aggro en pullde hem toen maar naar stormwind aangezien toch niemand de kill ging krijgen. De hele guild IA heeft toen een GM gepaged over dat ik zou exploiten, maar toen waren er nog geen "outdoor-event-rules". Dus na een server reboot heb ik er nooit meer wat van gehoord :)

De grap van deze raidboss is dat hij bij elke kill iets van 50.000hp healt, tevens staat kazzak in beserker mode hier te tilten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 12:32
PROximity schreef op zondag 30 april 2006 @ 22:13:
Leuk stukje heren, maar ik heb een veel beter feestje georganiseerd een jaar geleden op burning legion :)

zie hier voor de video:
(kazzak > allistarj of teremus in stormwind)
http://video.google.com/v...31965&q=world+of+warcraft
Met dank aan grindpa me guildmate :P

We waren met 4 guilds kazzak aan het campen, maarja horde/alliance dat werkt niet :P Dus opeens kreeg ik aggro en pullde hem toen maar naar stormwind aangezien toch niemand de kill ging krijgen. De hele guild IA heeft toen een GM gepaged over dat ik zou exploiten, maar toen waren er nog geen "outdoor-event-rules". Dus na een server reboot heb ik er nooit meer wat van gehoord :)

De grap van deze raidboss is dat hij bij elke kill iets van 50.000hp healt, tevens staat kazzak in beserker mode hier te tilten :p
11 Februari kwam WoW uit en op 6 maart had jij al Epic Mount en lvl 60 gedingd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Laatst online: 17-06 20:12

BrZ

Hidde schreef op zondag 30 april 2006 @ 23:03:
[...]

11 Februari kwam WoW uit en op 6 maart had jij al Epic Mount en lvl 60 gedingd?
Denk dat het 3 juni ofzo moet zijn ;) (tis ook een nieuwe style epic mount, die waren er toen nog niet)

[edit]
Kazzak is in het spel gestopt in patch 1.3, en dat was op 7 maart ;)

[ Voor 12% gewijzigd door BrZ op 30-04-2006 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 16-06 19:30
bij 6 maar was ik ook allang level 60 anders :P daar hoef je echt niets speciaals voor te doen ofzo ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 12:10
Afbeeldingslocatie: http://quantumkitten.com/cthunkill2.jpg

C'thun down!
15e wereldwijde horde kill blijkbaar, voor Transcendence, Kor'Gall.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Nu online

DinX

Motormuis

(jarig!)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/416f1b91d35679430fe2bc83e61a4872/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ee1c206430dc7d3edeb9539160c6efd7/thumb.jpg

Heerlijk een bugged domo als je je EoD wil ...

[ Voor 29% gewijzigd door DinX op 01-05-2006 00:01 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Laatst online: 22-02 12:08
Decimation op Talnivarr EU heeft zojuis C'Thun's kont geschopt ! :D

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Leuk! Bij ons is die grap zovaak uitgehaald he, heb wel me unarmed hoog gelvld, en nog een paar andere onzinnige dingen.
Zit je nogsteeds op Bloodscalp trouwens? Je kent me nog? :X :P
The Lowlanders, goeie ouwe tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Nu online

DinX

Motormuis

(jarig!)
The Lowlanders :D Lang geleden :D

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 10:20
DeadKennedy schreef op zondag 30 april 2006 @ 23:53:
[afbeelding]

C'thun down!
15e wereldwijde horde kill blijkbaar, voor Transcendence, Kor'Gall.
Grats van Nemetos Order _/-\o_

Ik was nog nooit in Blackwing Lair geweest, en ik ben mijn huidige guild vorige week gejoined ook al zit ik nog in mijn tier 0 outfit, maar desondanks mocht ik toch mee. We zijn bij Lootlord. Vrijdag 2 keer gewhiped op Broodlord. De eerste keer ging het mis met aggromanagement van ranged DPS welke niet snel genoeg naar de MT liep om te sterven.

De 2de keer spawnde bij de laatste suppression device whelps precies bovenop de rogue waardoor die unstealthed werd en zo ook aggro van Brood kreeg. Bad pull dus, toch ging die down naar 9% maar door de verwarring ging het toch mis.

Zaterdag hele middag ZG uitgeroofd en zaterdagavond weer BWL. En toen ging die sluttyboy down >:) Daarna nog wat getrained op Firemaw maar flasks waren al op dus werd lastig en dus whipe. 2de try ging het al veel beter en we vermoeden dus ook dat hij vanavond, als iedereen opgefrist en alle preperations klaar zijn, down gaat.

Vet hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
toch maar weer rogue kaap :)

moet zeggen dat het inderdaad kut is als rogue om in een pug te komen, nu met de ubrs 10 man limit is het alleen maar lastiger geworden.

naja nog even 1 gem halen voor de ubrs key en dan wordt het wat makkelijker hoop ik om een ubrs groep in te komen ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42407

-=BoKKiE=- schreef op maandag 01 mei 2006 @ 08:29:

moet zeggen dat het inderdaad kut is als rogue om in een pug te komen, nu met de ubrs 10 man limit is het alleen maar lastiger geworden.

naja nog even 1 gem halen voor de ubrs key en dan wordt het wat makkelijker hoop ik om een ubrs groep in te komen ^^
Terwijl goede rogues vaak bovenin de dmg lijsten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Feli kaap

Daarna krijg je trash wat met een beetje "mazzel" moeilijker is dan ebonroc / flamegor. (green, green, blue) horror !! gelukkig nog geen 3 x green meegemaakt.

BTW, was jij niet die gast die maar tot 22.00 kon raiden?

Gisteren in 1 x ebonroc / flamegor down, alleen 1 x gewhiped op 2 greens. Daarna echte tries gedaan op bad doggie. Whipe op 14%. Vanavond kunnen we al onze aandacht weer besteden aan bad doggy. Hopen dat we genoeg hourglass sand hebben : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 42407 schreef op maandag 01 mei 2006 @ 08:40:
[...]

Terwijl goede rogues vaak bovenin de dmg lijsten staan.
heeft meer te maken met overschot van rogues :P ,van alle mensen die in het lfg kanaal LFG ubrs / lfg rendrun roepen is meer dan de helft een rogue

daarom een rogue met ubrs key verhoogt zijn ubrs kansen aanzienlijk
laats een ubrs pug gedaan, waar ik als 2e uit de dps lijst kwam volgens de lijsten van andere mensen (zelf heb ik er geen)

ik was alleen getopt door de dual wield fury warrior
wat ik op zich raar vond gezien ik niet eens ubergear en wapens heb, naja boeiend

deze week weer even raiden, komend weekend geen tijd, dan zit ik op regroup 15 \o/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853

Gister eindelijk me 2de binding gekregen, nu alleen nog een jaartje sparen voor de 100 arcanite bars :p
Iemand enig idee hoe er zo snel mogelijk 100 bij elkaar te krijgen? Bind het nu al niet leuk meer :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 10:53
DinX schreef op maandag 01 mei 2006 @ 00:28:
The Lowlanders :D Lang geleden :D
Haha.. inderdaad.. daar heb ik nog ingezeten even met mijn warrior (tot level 40 ofzo) :P

Gisteren dropte eindelijk een Primal Hakkari Aegis in ZG, dus heb gelijk zo'n imba enchant gehaald voor op mn wrath legplates :)

'1 down, 1 to go' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Op meer server last van? Level 1 chars met random gegeneerde namen ofzo die je ineens inviten voor een raid (samen met een hoop anderen) en als je die dan joined staat ie constant te spammen over een website voor WoW-gold of leveling service ofzo. Hopeloos irritant... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Laatst online: 30-04-2021
Anoniem: 169853 schreef op maandag 01 mei 2006 @ 08:59:
Gister eindelijk me 2de binding gekregen, nu alleen nog een jaartje sparen voor de 100 arcanite bars :p
Iemand enig idee hoe er zo snel mogelijk 100 bij elkaar te krijgen? Bind het nu al niet leuk meer :|
Gefeliciteerd! 2k gold grinden en kopen op de AH, of Mining nemen en BS/Felwood campen voor rich thorium veins. Veel plezier maar weer!

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
The Realone schreef op maandag 01 mei 2006 @ 09:10:
Op meer server last van? Level 1 chars met random gegeneerde namen ofzo die je ineens inviten voor een raid (samen met een hoop anderen) en als je die dan joined staat ie constant te spammen over een website voor WoW-gold of leveling service ofzo. Hopeloos irritant... 8)7
Al een aantal maanden ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
ImdaMned schreef op maandag 01 mei 2006 @ 09:15:
[...]

Al een aantal maanden ofzo...
Inderdaad, maar een paar maanden terug was het nog sporadisch, nu gebeurt het gewoon minstens 2 keer per dag ofzo. /who bij een invite is voor mij automatisme geworden.

Vraag me af of Blizzard daar niks tegen kan doen. Ze kunnen toch de accounts van die characters bannen? Neem niet aan dat ze elke keer opnieuw een account blijven kopen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Dat ze geld verkopen boeit me niet zoveel. Maar tis net zoals geloof: val me er niet mee lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Zo jongens, weekje vrij gehad en aangezien ik min of meer alleen op GoT post tijdens werk (wat is er anders te doen? ;p) was ik even uit de running.

Ik zie al een aantal C'thun down postjes, ik verwacht vanavond een screenie te kunnen posten met een dood tentakelbeest. Dat had ik liever gisteren willen doen maar blijkbaar was het gisteren drankorgelavond voor de Zweden onder ons (Varlsborgen oid?) en dan maakt het niks uit of je een first horde kill op de server kan krijgen :(

Anyway aan m'n buffs zal het niet liggen (check de bags in m'n profiel ;)) en we hebben al genoeg ervaring met Phase 1 om hem neer te krijgen in Phase 2, hij zou nu wat makkelijker zijn dan de Twins en dat is goed om te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 11:03
Yay

wij hebben gister sever first Princess Huhuran neergelegd

daarna nog even naar de twin emps gerend, maar nog geen echte poging, was al 24:00. Vananvond maar. Zijn de emperors nu lastiger dan C thun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

The Realone schreef op maandag 01 mei 2006 @ 09:10:
Op thunderhorn had ik er nooit zo'n last van, maar inderdaad het begint daar nu ook vaker voor te komen. Gelukkig decline ik standaard een onaangekondigde invite, dus ik kom niet in van die "raids" terecht.
Gister stond er één in Orgrimmar te vertellen over een goldsell website. Erg vervelend die sellers.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
W00t!

1.11 Rogue buff :D
After a lot of feedback from our community, players will probably be delighted to hear that come 1.11 we will be increasing stack sizes.

In addition to the different types of bags we have already introduced, with patch 1.11 you will be able to save even more bag slots.

Here are all the reagents and items that will stack to 20:
# Leather (Light, Medium, etc.)
# Cured Hides (Light, Medium, etc.)
# Shards (Small Brilliant, etc.)
# Enchanting Dusts (Strange, Illusion, etc.)
# Vanishing Powder
# Rogue Poisons (Instant, Crippling, etc.)
# Rogue Poison Reagents (Essence of Pain, Deathweed, etc.)

And last, but not least, Hides (Light, Medium, etc.) will stack to 10.
;)

bron

[ Voor 8% gewijzigd door itsme op 01-05-2006 09:45 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-05 17:11

Roq

Allo,

Outland bevalt ons steeds beter, dit weekend alle instances gecleared, en AQ tot en met Huhuran.
We hebben deze week dus tijd om wat serieuze pogingen op Twins te doen.
Huhuran was zoveel makkelijker zonder 1000ms :)
Naar mijn idee zijn Twins makkelijker dan Huhuran, zodra je het ritme een beetje te pakken heb. We hebben alleen nog niet echt de kans gehad om een rimte te kunnen vinden (hoi hoi Bladefist lag.), maar nu op Outland zal het vast niet lang duren voordat ook zij neer zijn :)

Iedereen zat vol verbazing te spelen; "Het is zondag avond en we hebben allemaal een ping onder de 150" , het moet niet gekker worden ;)
De loot die iedereen wil laat nog een beetje op zich wachten helaas ,wacht al te lang op robes of the guardian saint :( en SotSf is bijvoorbeeld ook nog nooit gedropped, maar we gaan vrolijk verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
BrZ schreef op zondag 30 april 2006 @ 23:31:
[...]

Denk dat het 3 juni ofzo moet zijn ;) (tis ook een nieuwe style epic mount, die waren er toen nog niet)

[edit]
Kazzak is in het spel gestopt in patch 1.3, en dat was op 7 maart ;)
Er zijn mensen geweest die al in enkele dagen 60 waren na release anders, en paar dagen later epic mount.

Record is iets van 2 dagen (48 uur) geloof ik 1 - 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09-2024
blackadder75 schreef op maandag 01 mei 2006 @ 09:34:
Yay

wij hebben gister sever first Princess Huhuran neergelegd

daarna nog even naar de twin emps gerend, maar nog geen echte poging, was al 24:00. Vananvond maar. Zijn de emperors nu lastiger dan C thun?
Gratz ik zag het op het Forum ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Yeah.. er een guild effort van maken... Het is een legendary item fgs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 11:03
huh? dan heb je toch al een hele tijd 1 binding, en ben je dus al maanden? aan het verzamelen.. je zou er al 40-50 moeten hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Bosmonster schreef op maandag 01 mei 2006 @ 09:46:
[...]

Er zijn mensen geweest die al in enkele dagen 60 waren na release anders, en paar dagen later epic mount.

Dat lijkt mij fysiek onmogelijk. 4-5 dagen wil ik nog wel geloven vooral non-stop, maar 2 dagen no way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 114195 schreef op maandag 01 mei 2006 @ 09:52:
[...]

Dat lijkt mij fysiek onmogelijk. 4-5 dagen wil ik nog wel geloven vooral non-stop, maar 2 dagen no way.
Blijkbaar wel ;)

2 dagen is overigens niet na release (dat was 7 dagen als ik het me goed herinner). Dus 2 dagen is twinked.

[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 01-05-2006 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Bosmonster schreef op maandag 01 mei 2006 @ 09:46:
[...]

Omg dat is echt near onmogelijk, hoe doe je zoiets?
Ik vond de bijna 11 dagen op mijn mage als _snel_

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ImdaMned schreef op maandag 01 mei 2006 @ 08:43:
Feli kaap

BTW, was jij niet die gast die maar tot 22.00 kon raiden?
Klopt, heb dat ook duidelijk gemaakt in de application. Deze guild raid 7 dagen per week met zaterdag/zondag smiddags en savonds. Ik raid dus nu op vrijdag/zaterdag gewoon tot laat mee. Zondagavond blijf ik dan later op dan normaal en breng, mocht het nodig zijn, om 23:00 een replacement in. En op woensdag doen hun MC in meestal max 4 uur clearen. Das dus goed te doen voor mij.

Zodoende 4 raiddagen, zaterdag/zondag zijn 2 raids dus das toch 6 raids / week.

Ze zijn erg relax maar ik merk dat ik voor BWL nog veel moet leren met vooraf zaken in orde maken. Tot nu toe ben ik tevreden met mijn suppression device task :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130105

Bosmonster schreef op maandag 01 mei 2006 @ 09:47:
[...]

Yeah.. er een guild effort van maken... Het is een legendary item fgs...
Inderdaad.. iedereen uit de guild 1 of 2 arcanite bars dokken, en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
nhimf schreef op maandag 01 mei 2006 @ 09:54:
[...]

Omg dat is echt near onmogelijk, hoe doe je zoiets?
Ik vond de bijna 11 dagen op mijn mage als _snel_
Met hulp van wat lvl 60's (buffs, equipment, heals, mage voor teleports, etc) je helemaal het leplazurus grinden continu een paar levels boven je eigen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174540

Uldaman heb ik met 4 man gehaald :D, we waren met 1 warrior, 2 paladins, en 1 hunter. Echt perfect :D. Ik heb met 1 run 6-7g verdient alleen aan geld en tevens ook 20K XP opgehaald... O yea baby..!! Helaas niks blauws geloot :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 130105 schreef op maandag 01 mei 2006 @ 09:58:
[...]

Inderdaad.. iedereen uit de guild 1 of 2 arcanite bars dokken, en klaar.
Bij ons was het inderdaad dat de mensen die konden minen crystals leverden, mensen die konden transmuten leverden de bars (hielden hun kostbare timers beschikbaar). En de mensen die dit niet konden gaven geld (meestal zo'n 100G, das zo bij elkaar gegrind).

Daarmee was het zo gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
-=BoKKiE=- schreef op maandag 01 mei 2006 @ 08:29:

Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben geattuned voor BWL en MC, maar moet Drakki's blood nog hebben voor Onxia attunement. Laatste anderhalve week elke dag geprobeerd UBRS raid te vinden, meestal geen probleem maar raid disband omdat ze geen key kunnen vinden.

Blizz zou die UBRS key er eens uit moeten slopen.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post ontopic, netjes en nuttig!