Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 72 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.820 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
MantaMania schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 11:31:
[...]

hehe ik vond toevallig nog een smsje van een jaar geleden waarin mn broertje me voor gek verklaarde dat ik een zwaard bij een vendor had gekocht van 30 silver met wel 17 dps ;)
Dat eerste gold piece is ook altijd leuk maar op een gegeven moment gaat het wat makkelijk.
En die 200g is ook wel extreem hoor ik denk dat we (een maat van me doet precies het zelfde) ongeveer de beste lvl 19 twinks hebben. Vond het ook een soort zonde van het geld maar als je eraan begint wil ik het niet half doen.
200g extrem voor een lvl19 twink? vind ik wel meevallen..
Rightous orbs voor een crusader enchant (4stuks als je dualwield) brengt je al over meer dan 2/3de van dat bedrag. Dan de mats voor 100hp/mana en de andere sta/agi/int enchants en je zit er zo.

FF als voorbeeld, laatst stonden we in de que voor AB/AV, beetje de twinks inspecten.
Stond er een lvl19 mage tussen met een +30spelldmg op zijn emberstone staff en +20fire dmg op zijn gloves.
Dan heb je het al over 400/500g aan mats alleen voor zijn wapens, dat wordt extreem..

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:49
Routed schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 12:32:
[...]

Rightous orbs voor een crusader enchant (4stuks als je dualwield) brengt je al over meer dan 2/3de van dat bedrag. Dan de mats voor 100hp/mana en de andere sta/agi/int enchants en je zit er zo.

FF als voorbeeld, laatst stonden we in de que voor AB/AV, beetje de twinks inspecten.
Stond er een lvl19 mage tussen met een +30spelldmg op zijn emberstone staff en +20fire dmg op zijn gloves.
Dan heb je het al over 400/500g aan mats alleen voor zijn wapens, dat wordt extreem..
en die enchants werken allemaal natuurlijk ook op level 19 gear...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Bosmonster schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 12:36:
[...]

Wrom zou dat niet werken?

Ik heb ook nog een lvl 11 rogue zien rondlopen met 2x +15 agi op ze daggers.
Zie niet in waarom het niet zou kunnen.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 41820 op 28-04-2006 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:57

On_E

Housemusic

[...]

Erm, ja ?

Ik vind twinken trouwens maar niks, maar gelukkig heb ik er het geld toch niet voor :D

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoek
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-04 22:53

Pjoek

Of niet...

Dekay schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 12:03:
Maar je kunt dan toch langer door met dat blauwe item doordat ie meer DPS doet? Stel nou dat ik een groen item met 17 dps gebruikt met 5 strength/5 stamina en een blauw item met 22 dps en 3 intellect. Dan kan ik toch langer met dat blauwe item door dan met die groene?
als ik jou was zou ik toch echt voor het groene item gaan, puur vanwege de stats (wel uitgaande van een warrior uiteraard). zoals al eerder gezegd.... kleur zegt niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
ja, over dat twinken, dat heb ik ook wel eens zitten denken. Kan Blizzard geen minimum lvl voor bepaalde enchants instellen?

[ Voor 8% gewijzigd door UltraR-pc op 28-04-2006 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
UltraR-pc schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 12:39:
ja, over dat twinken, dat heb ik ook wel eens zitten denken. Kan Blizzard geen minimum lvl voor bepaalde enchants instellen?
Voor zover ik weet was dat (vroeger) ook zo :? Ben er een tijdje uitgeweest, maar kon vorig jaar echt geen high end enchants op low level gear doen..

"item level is too low" is een message die ik wel voorbij heb zien komen een aantal keer

De unbalancing lijkt me duidelijk...

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 28-04-2006 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
[...]

Laatste keer dat ik keek was een emberstone staff ook gewoon een 2h wapen, en gloves zijn gloves..
Enchants hebben (voorzover ik weet) geen lvl requirement.

Ik had ook een fiery enchant op 1 van mijn cruel barbs en een icy chill op de andere.
dat was op lvl 18.

En jah unbalicing is het natuurlijk wel, maar de meeste servers hebben een hele actieve twink BG community (lvl 10-19), er zijn zelfs speciale guilds voor.

[ Voor 15% gewijzigd door Routed op 28-04-2006 12:41 ]

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoek

Pjoek

Of niet...

Anoniem: 41820 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 12:37:
[...]

Wrom zou dat niet werken?

Ik heb ook nog een lvl 11 rogue zien rondlopen met 2x +15 agi op ze daggers.
Zie niet in waarom het niet zou kunnen.
duidelijk een rogue met geld teveel.... ook nog eens geld verspilling.
vanaf lvl 11 ga je nog vaak wisselen van wapens, dus nogal kansloos :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Pjoek schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 12:40:
[...]

duidelijk een rogue met geld teveel.... ook nog eens geld verspilling.
Gast had ook alle high level agi en sta enchants, was prolly gewoon iemand met HEEL veel geld teveel op zijn main ofzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97943

Pjoek schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 12:40:
[...]duidelijk een rogue met geld teveel.... ook nog eens geld verspilling.
Ik denk dat jij niet helemaal begrijpt wat de bedoeling is.

De meeste twinks doen dit niet om te levelen. Dit zijn characters die voor pvp worden gebruikt en zolang mogelijk op dat level blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
Anoniem: 97943 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 12:49:
[...]

Ik denk dat jij niet helemaal begrijpt wat de bedoeling is.

De meeste twinks doen dit niet om te levelen. Dit zijn characters die voor pvp worden gebruikt en zolang mogelijk op dat level blijven.
Mjah true, maar dan nog is het dom om dat op lvl 11 te doen, op lvl 18/19 (het uiteindelijke end lvl) is er veel betere gear te krijgen dan op 11. Dat je daar dan die enchants op zet kan ik nog inkomen (als je main te veel centen heeft).
Zo lopen er rustig mensen rond met 6/7k aan gold op hun char(s), die liggen echt niet wakker van 150g voor een +15agil

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6104

Anoniem: 31660 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:40:
vraagje trouwens, als Guild gaan wij maandag voor het eerst op de koffie bij Onyxia. In MC hebben we alles gecleared tot en met Domo... Hoe groot is de kans dat we maandag onyxia een kopje kleiner maken? Of wordt het gezellig een avondje wipen voor ons?

MC gaat in principe wel goed, bijna alle bosses staan nu op farm
Het ligt eraan hoe goed jullie voorbereid zijn, maar ik zou me maar voorbereiden op een pak slaag.
Onxyia is all about tactics..

Als je wilt kan ik wel wat voor je opschrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BootVluchteling schreef op donderdag 27 april 2006 @ 22:42:
[...]

in mijn ogen zijn hunters redelijk nutteloos.. AOE is niet alles, ze kunnen niet sappen, sheepen, fearen.. sommige hebben slechte pet controll, sommige zijn lootgeil enzo.. veel nieuwelingen nemen hunter.. óf paladin.. beide mag ik niet echt...

nu zal ik genoeg mensen tegen de schenen schoppen.. uhm, maar niet álle hunters en pally's zijn brak, maar veel waarmee ik speel wel.. so be it..
No offense, maar een hunter is juist erg nuttig, hij kan marken (en dus assist spelen) en veel verder en beter pullen dan welke class ook. Daarnaast kan een hunter vrijwel altijd voluit dps-en en afentoe feign death doen om aggro te breaken. Maw de hunter zou altijd bovenaan de dps lists moeten staan. Nadeel is wel dat ze erg gear dependant zijn.

En bij een hunter boeit zijn pet niet, die is feitelijk alleen om mobs op afstand te houden bij solo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174540

Anoniem: 6104 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 13:08:
[...]

Het ligt eraan hoe goed jullie voorbereid zijn, maar ik zou me maar voorbereiden op een pak slaag.
Onxyia is all about tactics..

Als je wilt kan ik wel wat voor je opschrijven
ja.. schrijf maar wat tactics :D, Zo ben ik voorbereid als ik naar onxyia ga.. ;D, Dan kom ik niet al te noobish over bij de guild :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6104 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 13:19:
[...]

No offense, maar een hunter is juist erg nuttig, hij kan marken (en dus assist spelen) en veel verder en beter pullen dan welke class ook. Daarnaast kan een hunter vrijwel altijd voluit dps-en en afentoe feign death doen om aggro te breaken. Maw de hunter zou altijd bovenaan de dps lists moeten staan. Nadeel is wel dat ze erg gear dependant zijn.

En bij een hunter boeit zijn pet niet, die is feitelijk alleen om mobs op afstand te houden bij solo
true dat ze gear depending zijn.. Mijn hunter heeft echt veel agi, 120? of iets meer voor lvl 30, hij doet heel vaak crits iets van 4/10? Maar ben er mee gestopt, omdat hij saai is.. te Overpowered :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-06 17:45
offtopic:
Mensen, leer de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knop nou eens te gebruiken.....

Jammer genoeg is het niet mogelijk om je char te migraten naar de andere faction :( ben er na een paar maanden eindelijk achter dat ik de verkeerde faction heb gerolled 8)7

[ Voor 38% gewijzigd door superbassie op 28-04-2006 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161226

Wat is er toch met die hunterhaters :/
Ik ben niet lootgeil (Ik pass graag iets voor een ander).
Ik ben geen slecht persoon achter de character.
Ik heb niks tegen Warlocks.

En ja ik word 9 van de 10x geganked door een Warlock, lol :P

Laten we het over Shamans hebben. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174593 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 01:41:
In mijn ogen zijn warlocks nutteloos. AOE is niet alles, ze hellfire'en zich doorgaans dood. Ze kunnen niet sappen of sheepen. Fearen kunnen ze wel, maar slechts 1 target en nog met castingtime ook. Sommigen hebben slechte pet-control. Sommigen zijn lootgeil (ze zijn de hunters onder de clothdragers - alles met stamina of spelldamage pakken ze. Of healing want dat doen locks ook). Veel nieuwelingen nemen hunter, warrior, mage, priest, druid, warlock, paladin, rogue òf shaman. Ik mag nieuwelingen over het algemeen niet echt.
Ahreeuhtahn, 60 Priest
Basalt, 60 Hunter
Gelukkig hebben we er nog 1 gevonden zonder enige vorm van inhoudelijke kennis....
Een warlock kan zowel AoE als gewone fear, als ze hebben rain of fire (die hun dus zelfs niet beschadigd) en als ze zich dood hellfiren, dan ben jij een slechte priest, want met 1 of 2 heals overleven ze het gemakkelijk... Daarnaast gebruikt een beetje warlock alleen in nood hellfire en dat is meestal om de raid te redden. Daarnaast kunnen warlocks spellocken, banishen en seducen

Dus ik zou een beetje op mijn woorden letten als je een post van 20 kilometer gaat maken met "ik weet het beter"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168746

alles met stamina of spelldamage pakken ze. Of healing want dat doen locks ook).

--

haha ik moest bijna in me broek plassen van het laggen! healing doen ze ook haha, en wat is zo raar dat locks ook +spell dmg pakken ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:20

DinX

Motormuis

Anoniem: 161226 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 13:28:

In onze guild zijn de hunters goed geaccepteerd. Ik heb ook nooit ruzies ofzo gezien om needs op bepaalde items.

Als healer zijnde heb ik liever een hunter dan een mage ofzo als dmgdealer.
Ze kunnen voluit dps'en, krijgen ze aggro dan doen ze FD en ze kunnen weer voluit verder.

Marken van targets, niks zo handig.
Extra NR in AQ.
Pullen van mobs, weeral handig. Als er 1 class goed pullt zijn zij het wel.

Ik zie persoonlijk weinig nadelen van hunters

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161226 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 13:28:

ben geen hunter hater :P, vind ze tot nu toe saai :P, alles gaat te makkelijk/snel. ik deed laatst es in redridge mountain een quest, moest een lvl 34 doden.. en om heen allemaal mobs enz. ik dode ze echt heel makkelijk :P, Voelde me net "superman".

Ik heb iets gehoord over dat iemand een code had om een murloc (humanoid) te krijgen als pet? en zo jah... weet iemand hoe?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 28-04-2006 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853

Onyxia is niet zo moeilijk, word vaak overschat.
Eerste keer dat ik haar versloeg was met een guild die haar nog nooit gezien heeft en in MC niet verder kwam dan alleen Luci. Ik wat tactics opzoeken en voor de grap 40man in de guild bijeen krijgen. Tactics gezegt en 4de poging was een doode Onyxia :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174540 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 11:18:
Weet iemand hoe je makkelijk en snel geld kan verdienen...? Ik ben een slome pala (polearm) en ben lvl 44, herb/alchy professions, beide is ongeveer 280.

ik had namelijk gisteren 50g, en werd helaas lvl 44. Moest weer spells halen enzo... per spell 2g... en ik heb nu nog maar 40g over :/, vandaar me vraag naar makkelijk geld verdienen :P
op e-bay geld kopen....

Of gaan grinden en quests doen, in de tussen tijd herbs grinden en potions maken en verkopen en zo snel mogelijk lvl 60 worden.

Hoeveel wil je nog weten?
Anoniem: 174540 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 13:20:
[...]

ja.. schrijf maar wat tactics :D, Zo ben ik voorbereid als ik naar onxyia ga.. ;D, Dan kom ik niet al te noobish over bij de guild :P
Ga jij eerst maar eens lvl 60 worden en attuned zijn voor Onxyia, dan een guild vinden waar je bij mag die daar ook raid en kom dan maar es terug... ik heb zo'n vermoeden dat je zo een paar maanden verder bent...

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 6104 op 28-04-2006 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

DinX schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 13:31:
[...]
Als healer clothwearer zijnde heb ik liever een hunter dan een mage ofzo als dmgdealer.
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gevonden

[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 28-04-2006 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 6104 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 13:28:
[...]

Gelukkig hebben we er nog 1 gevonden zonder enige vorm van inhoudelijke kennis....
Een warlock kan zowel AoE als gewone fear, als ze hebben rain of fire (die hun dus zelfs niet beschadigd) en als ze zich dood hellfiren, dan ben jij een slechte priest, want met 1 of 2 heals overleven ze het gemakkelijk... Daarnaast gebruikt een beetje warlock alleen in nood hellfire en dat is meestal om de raid te redden. Daarnaast kunnen warlocks spellocken, banishen en seducen

Dus ik zou een beetje op mijn woorden letten als je een post van 20 kilometer gaat maken met "ik weet het beter"
Weer een gevalletje

LTMOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LTMOS? wat is dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Dat betekent dat veel te veel mensen hier veel te serieus ingaan op sarcastisch bedoelde opmerkingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167308

Naja, net even die naxxramas preview lore gelezen, en ik moet zeggen dat ik niet kan wachten op Naxxramas. Van de pictures die ik zag, zag het er allemaal heel sfeervol uit, en stukken beter dan AQ qua vormgeving (die imho saai, en eentonig is).

Lore van Kel'thuzad is gewoon top te noemen :)

naja, vanavond BWL weer clearen, of misschien AQ40, ik weet het niet :) BWL clearen voor de 2de keer sinds woensdag is wel leuk (door migration zijn alle raidid's reset <3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Routed schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 12:32:
[...]

valt ook nog mee maar ik had zelf al de nodige items. Bv de assassin blade (lvl 19) staat er soms wel op voor rond de 80 - 90 G die had ik zelf al een keer gekocht voor 15G dus zo druk je de kosten.
Daarbij heeft een vriend van mn de enchants gedaan dus die kosten "niks".
Maar inderdaad enchants werken gewoon hoe krom het soms ook is.
Ik ben nu bezig om te kijken of ik die lucky fishing hat nog kan winnen 15 sta op een head voor lvl 19 is wel erg lekker zeker dan met een 100hp libram op mn head alleen dan nog een gek vinden die die klote dragon bloemen wil gaan zoeken in felwood ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gebruikt iemand mods...? zo ja welke mods :D, noem ook ff de voordelen.. want ik wil graag weer mods gebruiken en het liefst geen "CT_mod"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swat|IA
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-07-2012

Swat|IA

FreeBSD Kicks Ass :)

[snip]

[ Voor 118% gewijzigd door Swat|IA op 28-04-2006 13:51 ]

Never sleep with anyone crazier than yourself | Now running ws @ Debian Lenny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox

Perox

Meestal niet

Anoniem: 174540 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 13:45:
gebruikt iemand mods...? zo ja welke mods :D, noem ook ff de voordelen.. want ik wil graag weer mods gebruiken en het liefst geen "CT_mod"
Hier staat veel info, lees vooral de openingspost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 13:41:
[...]

Dat betekent dat veel te veel mensen hier veel te serieus ingaan op sarcastisch bedoelde opmerkingen...
Je bedoelt met sarcastische opmerkingen gewoon dom geblaat wat helemaal nergens op slaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 174540 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 13:45:
de grijze massa mod gebruik ik:
-: De voordelen daarvan zijn dat hoe meer je ze gebruik hoe beter ze worden
-: Je minder andere hoeft lastig te vallen
-: Minder hoeft te vragen
-: zelf handiger word in het oplossen van dingen
En het voordeel is als het goed is hoef je er niks voor te doen en heb je ze al.
Anoniem: 6104 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 13:52:
[...]

Je bedoelt met sarcastische opmerkingen gewoon dom geblaat wat helemaal nergens op slaat?
de post waar jij op reageerde was een reactie op iemand anders misschien moet je even het stuk ervoor lezen dan begrijp je zijn post! Zowieso was het al een x of 10 aangegeven!

[ Voor 27% gewijzigd door MantaMania op 28-04-2006 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

Als je sarcasme uit z'n context rukt blijft er inderdaad bar weinig van de humoristische waarde over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 6104 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 13:19:
[...]

wtb new hunters, onze hunters zijn echte slackers :( beter ff nieuw blik opentrekken

mij boeit het niet welke classes meegaan, als er maar 1 tank en healer bij zit en iedereen iig een beetje weet hoe zijn en de andere classes in elkaar zitten

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 13:52:
[...]

de grijze massa mod gebruik ik:
-: De voordelen daarvan zijn dat hoe meer je ze gebruik hoe beter ze worden
-: Je minder andere hoeft lastig te vallen
-: Minder hoeft te vragen
-: zelf handiger word in het oplossen van dingen
En het voordeel is als het goed is hoef je er niks voor te doen en heb je ze al.
HaHa *sarcastische lach*
er zijn veel voordelen met mods.. zie maar "map mod", zit in CT_mod. Hij laat zien waar je geherb/gemined, dat is heel handig, zo zijn er nog meerdere en hoeft niet alleen buff/raid mods te zijn hoor :) ik zo geen heal mods ofzo.. ben er al handig in zonder mod, zoek voornamelijk alleen maar naar map mods ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voor mensen die vaak mee doen aan raids -> Healers:

kan je met een of andere toets je raid party members healen of kan dat alleen in party (F1 - F5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 13:25
Heb een beetje veel addons. De meeste zijn welbekend.

[!ClearFont] [Ace]
[Atlas] [Auctioneer]
[AutoBar] [Blizzard_AuctionUI]
[Blizzard_BattlefieldMinimap] [Blizzard_BindingUI]
[Blizzard_CraftUI] [Blizzard_InspectUI]
[Blizzard_MacroUI] [Blizzard_RaidUI]
[Blizzard_TalentUI] [Blizzard_TradeSkillUI]
[Blizzard_TrainerUI] [BonusScanner]
[Catalyst] [CleanMinimap]
[Confab] [CT_MailMod]
[CT_RABossMods] [CT_RaidAssist]
[CT_RaidTracker] [CT_Viewport]
[DamageMeters] [Decursive]
[DiscordActionBars] [DiscordActionBarsOptions]
[DiscordArt] [DiscordArtOptions]
[DiscordFrameModifier] [DiscordFrameModifierOptions]
[DiscordLibrary] [eCastingBar]
[EnhTooltip] [EquipCompare]
[Fastcast] [FelwoodGather]
[FlightMap] FlightMap.nopatch
[GFW_DisenchantPredictor] [HitsMode]
[ImprovedErrorFrame] [MovableBags]
[MoveAnything] [OneBag]
[Perl] [QuickChatScroll]
[QuickLootImproved] [rSelfCast] [SatrinaBuffFrame]
[sct] [SellValue]
[SortEnchant] [SpellAlert]
[Stubby] [SuperInspect]
[SuperInspect_UI] [TheoryCraft]
[TimeStamp] [Titan]
[TitanAmmo] [TitanBag]
[TitanClock] [TitanCoords]
[TitanHonorPlus] [TitanItemBonuses]
[TitanJB_Roll] [TitanLootType]
[TitanMoney] [TitanPerformance]
[TitanRegen] [TitanRepair]
[TitanRider] [TitanStanceSets]
[TitanXP] [TrinketMenu]
[TurboStatus] [Wr]

www.curse-gaming.com

Zo ziet mijn UI er uit (is wel iets veranderd sinds deze screenies);

http://img160.imageshack.us/img160/4309/newgui18do.jpg

http://img160.imageshack.us/img160/5901/newgui24ku.jpg

http://img117.imageshack.us/img117/2102/newgui38fg.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Bulligan op 28-04-2006 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 16:20

DinX

Motormuis

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62809

Anoniem: 174540 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:06:
[...]

HaHa *sarcastische lach*
er zijn veel voordelen met mods.. zie maar "map mod", zit in CT_mod. Hij laat zien waar je geherb/gemined, dat is heel handig, zo zijn er nog meerdere en hoeft niet alleen buff/raid mods te zijn hoor :) ik zo geen heal mods ofzo.. ben er al handig in zonder mod, zoek voornamelijk alleen maar naar map mods ;)
Straks als je wat higher level bent dan zul je merken dat met een paar mods het toch een stuk aangenamer wordt.. CT Raid-Assist met o.a. Decursive, Mana-Conserve (tegenwoordig niet meer /crai), Emergency Monitor en nog veel meer spul.

Zelf vind ik LootLink ook wel een leuke mod, gewoon ff via de search daarvan de hele Ten Storms set opzoeken en kijken hoe hij op je char staat bijv. ;)

Dan heb je ook nog Wardrobe, kun je verschillende item-sets maken om snel van gear te wisselen, en niet te vergeten: Auctioneer. Deze mod slaat alle prijzen op van items in de AH, en die laat ook zien bij items voor hoeveel ze meestal worden verkocht en wat de vendor price is.

Die mapmod die jij bedoelt is 'Gatherer', die heb ik zelf ook.. :Y)

Oe, bijna vergeten.. Titan Bar ftw! :o

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 62809 op 28-04-2006 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:59
[...]

Speciaal voor jou een copy past. De 1e een in mijn ogen niet zo slimme Warlock (verschilt niet veel van jou gok ik)

2e van de priest als reactie. l2read enzo

l2understand?

Dat was een reply op een vorige post waarbij iemand het nut van een hunter "betwiste" hij heeft PRECIES dezelfde post overgenomen alleen hunter in warlock veranderd en uiteraard z'n eigen twist aan gegeven
BootVluchteling schreef op donderdag 27 april 2006 @ 22:42:

in mijn ogen zijn hunters redelijk nutteloos.. AOE is niet alles, ze kunnen niet sappen, sheepen, fearen.. sommige hebben slechte pet controll, sommige zijn lootgeil enzo.. veel nieuwelingen nemen hunter.. óf paladin.. beide mag ik niet echt...

nu zal ik genoeg mensen tegen de schenen schoppen.. uhm, maar niet álle hunters en pally's zijn brak, maar veel waarmee ik speel wel.. so be it..
Anoniem: 174593 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 01:41:

In mijn ogen zijn warlocks nutteloos. AOE is niet alles, ze hellfire'en zich doorgaans dood. Ze kunnen niet sappen of sheepen. Fearen kunnen ze wel, maar slechts 1 target en nog met castingtime ook. Sommigen hebben slechte pet-control. Sommigen zijn lootgeil (ze zijn de hunters onder de clothdragers - alles met stamina of spelldamage pakken ze. Of healing want dat doen locks ook). Veel nieuwelingen nemen hunter, warrior, mage, priest, druid, warlock, paladin, rogue òf shaman. Ik mag nieuwelingen over het algemeen niet echt.
Voor de laatste post: http://www.vandale.nl/opz...nboek/?zoekwoord=sarcasme

[ Voor 4% gewijzigd door ImdaMned op 28-04-2006 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Hooli-gan schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:12:
Heb een beetje veel addons. De meeste zijn welbekend.

[!ClearFont] ..... [Wr]

www.curse-gaming.com

[quote]

welke van die kan je herbs/mining zien op je map (waar je al geherbt/gemined hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

[...]

HaHa *sarcastische lach*
uiteraard gebruik ik in wow ook bergen mods maar ik bedoelde daarmee dus eigenlijk dat je iets minder moet vragen en iets meer zelf zoeken.
Op curse gaming kan je zo ontzettend veel mods vinden daarbij staan ze zelfs per class geschikt.
Anoniem: 174540 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:17:

www.curse-gaming.com

welke van die kan je herbs/mining zien op je map (waar je al geherbt/gemined hebt)
lees de post van supercow eens!!! die geeft al antwoord op je vraag.

[ Voor 18% gewijzigd door MantaMania op 28-04-2006 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:36
Anoniem: 41820 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 19:17:
[...]
Heb een lvl 60 warlock en ben atm ook een hunter aan het spelen, het is beide heel erg leuk, maar beide heel erg anders.
Imo ben je als lock in pve ietsje kwetsbaarder dan een hunter, in pvp zijn ze beide best goed.
Ik zou zeggen, maak er van elk een en level beide tot 15 ofzo, kan je al aardig afleiden wat je best ligt :)
Blijft lastig, een ander voordeel van een lock is ook weer dat je relatief goedkoop je mount kan krijgen.

Hunters hebben een slechte reputatie doordat veel mensen hun pet niet onder controle kunnen houden in een instance. Daarnaast hebben ze niet veel of geen (weet het niet zeker) buffs of andere handigheden die kunnen helpen in een party.

Dus om even het rijtje even aan te passen:

Hunter:
Kan veel wapens gebruiken,
Kan pet zelf uitkiezen,
Later Mail armor,
Ranged, maar ook mogelijkheid om melee aardig te slaan.
Can travel very fast using Aspect of Cheetah

Warlock:
Schijnbaar één van de meest beruchte classes in PvP als ze goed gespeeld zijn
DOT's
Goedkope mount
Gewilder in party's t.o.v. een hunter

Wat is het verschil in end-game mbt gear. Is het zo dat een warlock eerder zijn gear bij elkaar heeft dan een hunter aangezien er minder zijn.

Is het als hunter verstandig om voor dwerg te gaan ipv elf aangezien een elf niet met guns kan schieten en er meerdere verschillende level guns in wow zijn ten opzichte van bows? Aangezien je afhankelijk bent van je gun/bow misschien beter om voor dwarf te kiezen?

Zelfde voor warlock, beter om een gnome te rollen ipv een human vanwege de racial skills, ontsnappen.

Veel vragen, maar ik wil eens en voor altijd een char naar lvl 60 brengen ipv rond 30-40 te stoppen en opnieuw te beginnen met een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoek

Pjoek

Of niet...

ctmod: http://www.ctmod.net

[ Voor 76% gewijzigd door Pjoek op 28-04-2006 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:18:
[...]

uiteraard gebruik ik in wow ook bergen mods maar ik bedoelde daarmee dus eigenlijk dat je iets minder moet vragen en iets meer zelf zoeken.
Op curse gaming kan je zo ontzettend veel mods vinden daarbij staan ze zelfs per class geschikt.

[...]

lees de post van supercow eens!!! die geeft al antwoord op je vraag.
wat ik wou weten.. was welke jullie gebruiken. Dan kan ik het ook es downloaden. Kep laatst zoals ik al zei in me vorige post, dat ik via "CT_mod" gescammed was *4-6g kwijt per mass mail*, en dat wil ik me niet nog een keer gebeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174631

Ook maar eens geregistreerd in plaats van alleen maar te lurken :P

Vorige week met mijn raidgroup (mn guild heeft 2 raidgroups de andere heeft nef net down) eindelijk vael dood gemaakt >:)

With UI active:

Afbeeldingslocatie: http://img181.imageshack.us/img181/5546/wowscrnshot0425062203345wz.th.jpg

Without UI active:

Afbeeldingslocatie: http://img211.imageshack.us/img211/3534/wowscrnshot0425062201491es.th.jpg

Mn dwarf priest is mn main dus die was er bij betrokken, holy nova is echt zooo ideaal sinds 1.10 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62809 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:14:
[...]

Straks als je wat higher level bent dan zul je merken dat met een paar mods het toch een stuk aangenamer wordt.. CT Raid-Assist met o.a. Decursive, Mana-Conserve (tegenwoordig niet meer /crai), Emergency Monitor en nog veel meer spul.

Zelf vind ik LootLink ook wel een leuke mod, gewoon ff via de search daarvan de hele Ten Storms set opzoeken en kijken hoe hij op je char staat bijv. ;)

Dan heb je ook nog Wardrobe, kun je verschillende item-sets maken om snel van gear te wisselen, en niet te vergeten: Auctioneer. Deze mod slaat alle prijzen op van items in de AH, en die laat ook zien bij items voor hoeveel ze meestal worden verkocht en wat de vendor price is.

Die mapmod die jij bedoelt is 'Gatherer', die heb ik zelf ook.. :Y)

Oe, bijna vergeten.. Titan Bar ftw! :o
kijk hier heb ik wat aan :D,

thanks man ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox

Perox

Meestal niet

Anoniem: 174540 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:23:
[...]
wat ik wou weten.. was welke jullie gebruiken. Dan kan ik het ook es downloaden. Kep laatst zoals ik al zei in me vorige post, dat ik via "CT_mod" gescammed was *4-6g kwijt per mass mail*, en dat wil ik me niet nog een keer gebeuren ;)
Heb die mod ook, is nog nooit gebeurd. En ik gebruik veel mass mails met mijn AH alt naar al mijn characters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

[...]

je kan echt niet gescammed zijn door CT mod ;) als jij voor 4 - 6 G mailt sta je een halve dag bij de mailbox.
Waarschijnlijk ben je zelf ergens dat geld kwijt geraakt.
En iedereen gebruikt tig mods en verschillende je moet gewoon voor jezelf de best uitkiezen.
Anoniem: 174631 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:24:
Ook maar eens geregistreerd in plaats van alleen maar te lurken :P

Vorige week met mijn raidgroup (mn guild heeft 2 raidgroups de andere heeft nef net down) eindelijk vael dood gemaakt >:)

With UI active:

[afbeelding]

Without UI active:

[afbeelding]

Mn dwarf priest is mn main dus die was er bij betrokken, holy nova is echt zooo ideaal sinds 1.10 :P
welkom en grats.
Holy nova is inderdaad erg lekker ook al is ie wel erg mana expensive.
Pas een 5 man group in strat scarlet en ik ging dood dus moest terug lopen en als je dan door dat hek halverwege gaat komen al die ratten en normaal was ik zeker dood gegaan maar nu met holy nova ;) ;)

[ Voor 44% gewijzigd door MantaMania op 28-04-2006 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:19

RaseriaN

So much choices..

[...]

Totaal niet relavant, omdat iedereen anders speelt dan een ander.
Kijk eens op www.curse-gaming.com en op www.wowguru.com en kijk eens zelf rond wat er allemaal te krijgen en wat voor jou handig is!

En via mods gescammed worden? Nog ff en er zijn volgens jou wallhacks te krijgen ook nog :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:26:
[...]

je kan echt niet gescammed zijn door CT mod ;) als jij voor 4 - 6 G mailt sta je een halve dag bij de mailbox.
Waarschijnlijk ben je zelf ergens dat geld kwijt geraakt.
En iedereen gebruikt tig mods en verschillende je moet gewoon voor jezelf de best uitkiezen.
neej serieus.. ik ging mass maile naar een vriend van me... en van 24g ging het naar 18g ofzo. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
KraveN schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:18:
[...]

Is het als hunter verstandig om voor dwerg te gaan ipv elf aangezien een elf niet met guns kan schieten en er meerdere verschillende level guns in wow zijn ten opzichte van bows? Aangezien je afhankelijk bent van je gun/bow misschien beter om voor dwarf te kiezen?

Zelfde voor warlock, beter om een gnome te rollen ipv een human vanwege de racial skills, ontsnappen.

Veel vragen, maar ik wil eens en voor altijd een char naar lvl 60 brengen ipv rond 30-40 te stoppen en opnieuw te beginnen met een andere.
orc +5% dmg van je pet :)

ik ga in iedere geval straks een Bloodelf warlock rollen, net als de rest van de horde population :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:28:
[...]

Totaal niet relavant, omdat iedereen anders speelt dan een ander.
Kijk eens op www.curse-gaming.com en op www.wowguru.com en kijk eens zelf rond wat er allemaal te krijgen en wat voor jou handig is!

En via mods gescammed worden? Nog ff en er zijn volgens jou wallhacks te krijgen ook nog :/
en jah.. ik kan soms door bergen heen kijken.. :P, maar dat is dan zonder mods :)

volgens mij iets verkeerd in me vga driver :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5646

pardon? Elf en geen guns? Ga jij eens gauw naar je weapon trainer!

[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 5646 op 28-04-2006 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174631

Anoniem: 174540 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:28:
[...]

neej serieus.. ik ging mass maile naar een vriend van me... en van 24g ging het naar 18g ofzo. :/
mischien een item COD willen sturen maar het vinkje vergeten? is mij ook wel eens gebeurd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 174540 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:28:
[...]

dat kan dus helemaal niet in je mass mail kan je max iets van 20 dingen zetten en een mail kost volgens mij 30copper dus!
klopt wel dat er meer geld afgaat omdat je per item een mailtje stuurt maar er is echt niet 6 G af hooguit 6 silver. Sorry dat ik het zeg maar je weet totaal niet waar je over praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:29:
[...]

ik ga in iedere geval straks een Bloodelf warlock rollen, net als de rest van de horde population :+
nu je over bloodelfs hebt hea :P, worden er echt wisp gebruikt voor Alliance..? Echt gaar dan. Hun Suciude button lijkt me wel leuk van die wisp *maar hopelijk word het panda's :D*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 174540 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:31:
[...]

nu je over bloodelfs hebt hea :P, worden er echt wisp gebruikt voor Alliance..? Echt gaar dan. Hun Suciude button lijkt me wel leuk van die wisp *maar hopelijk word het panda's :D*
wisp was de 1 april grap van blizzard dat was toch redelijk duidelijk dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:30:
[...]

dat kan dus helemaal niet in je mass mail kan je max iets van 20 dingen zetten en een mail kost volgens mij 30copper dus!
klopt wel dat er meer geld afgaat omdat je per item een mailtje stuurt maar er is echt niet 6 G af hooguit 6 silver. Sorry dat ik het zeg maar je weet totaal niet waar je over praat.
wie ziet zijn eigen char beter (in dit geval dus mijn character) jij of ik

+ door een mod kon ik niet eens alchy skill boven de 275 krijgen *had toen CT_mod... *

ik zal maar zegge... laat dit jou ook nie gebeuren :P, en ik ga me ook nie verder in discusseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:32:
[...]

wisp was de 1 april grap van blizzard dat was toch redelijk duidelijk dacht ik zo.
mooi :D het worden dus echt wel panda's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
[...]

HaHa *sarcastische lach*
Ik gebruik Castparty.
En het ziet er ongeveer zo uit:
screenshots van mn UI
Castparty zijn de bars aan de rechterkant (net onder mn CTRA windows).
Wat je doet is het koppelen van mouseclicks aan bepaalde spells
bv: left-click op iemand zn castbar: flash heal
rightclick: renew, middle: shield, alt-middle: fort buff, shift-middle: spi buff.

Erg makkelijk om mee te werken en het werkt ook gewoon op je CTRA windows. Ik target dus ook nooit iemand maar klik gewoon op zn ctra-window.

EN NEE, kheb geen link voor je, google maar ofzo en leer es de edit-knop te gebruiken FFS

[ Voor 6% gewijzigd door Helox-in-a-box op 28-04-2006 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helox-in-a-box schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:36:
[...]

Ik gebruik Castparty.
screenshots van mn UI
rightclick: renew, middle: shield, alt-middle: fort buff, shift-middle: spi buff.

Erg makkelijk om mee te werken en het werkt ook gewoon op je CTRA windows. Ik target dus ook nooit iemand maar klik gewoon op zn ctra-window.
een erge vette mod heb je ;D, heb je misschien linky voor me? :P of je kan het ook zenden naar takiho@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Helox-in-a-box schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:36:
[...]

Ik gebruik Castparty.
screenshots van mn UI

ik gebruik clickheal en tis opzich ideaal maar soms wil ik toch iemand gewoon targetten uit mn ctra windows maar dat kan dan niet en dat vind ik redelijk irritant eigenlijk. (bv je wilt iemand targetten om hem een scroll buff te geven ofzoiets) Je kan uiteraard /target naam tikken maar ik vond dat juist weer zo handig van ctra windows.

Kent iemand de mod waarmee je de rest tijd van control spells kan zien van een ander, dus de rest tijd van banish, frost nova, sleep etc etc Er zijn allemaal losse maar als het goed is is er ook 1 complete.

[ Voor 10% gewijzigd door MantaMania op 28-04-2006 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoek

Pjoek

Of niet...

[...]
...

Hunters hebben een slechte reputatie doordat veel mensen hun pet niet onder controle kunnen houden in een instance.
dit is dus zeer afhankelijk van de server. hunters in het algemeen hebben geen slechte reputatie. dat is jou mening, waar ik het niet mee eens ben.
Warlock:
DOT's
dot's heeft een hunter ook. warlock heeft alleen meer.

en dat hunter minder gewild zouden zijn in party's t.o.v hunters is blijkbaar ook server afhankelijk, want dat is echt onzin.
Wat is het verschil in end-game mbt gear. Is het zo dat een warlock eerder zijn gear bij elkaar heeft dan een hunter aangezien er minder zijn.
nope. hunters hebben op zich aardig wat keus (warlock weet ik niet). het bij elkaar krijgen van je gear en de snelheid van het vergaren hangt van meerdere factoren af. dit is niet te bepalen....
n e hunters kunnen ook guns gebruiken, daarnaast is het meer waar je persoonlijke voorkeur naar uit gaat mbt het kiezen van een ras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:29:
[...]

Wil alliance rollen, dus heb niet gekeken naar horde, toch bedankt!
Anoniem: 5646 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:29:
[...]

Had dit gebaseerd op de class omschrijving op worldofwar.net Maar dan is de keuze makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Blijft lastig, een ander voordeel van een lock is ook weer dat je relatief goedkoop je mount kan krijgen.

Hunters hebben een slechte reputatie doordat veel mensen hun pet niet onder controle kunnen houden in een instance. Daarnaast hebben ze niet veel of geen (weet het niet zeker) buffs of andere handigheden die kunnen helpen in een party.

Dus om even het rijtje even aan te passen:

Hunter:
Kan veel wapens gebruiken,
Kan pet zelf uitkiezen,
Later Mail armor,
Ranged, maar ook mogelijkheid om melee aardig te slaan.
Can travel very fast using Aspect of Cheetah

Warlock:
Schijnbaar één van de meest beruchte classes in PvP als ze goed gespeeld zijn
DOT's
Goedkope mount

die goedkope mount is alleen op lvl 40 zo. de elite horse kost je uiteindelijk ongeveer net zoveel geld, maar de quests zijn veel werk en kosten veel tijd

In pvp is een lock handig omdat je iedereen kan dotten en veel contribution points (en dus ook de bonus van de kills) kan sprokelen, een hunter zou dat trouwens ook gemakkelijk kunnen gezien zijn range, alleen de warlock heeft meer kans op deze extra honor gezien de dot die hij plaatst

En ik denk dat Hunters gewoon geen pets moeten gebruiken in instances, behalve als ze iets moeten pullen misschien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die spellbreakers lijken me wel vet om me te spelen :P *expension pack*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

Klinkt als een aangepaste PhotekUI. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31660

jezus takiho, wil je aub eens een keer stoppen met het volspammen van de thread. Serieus, je irriteert me enorm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 5646 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:29:
[...]

gheghe kan me nog herinneren op 1 van de eerdere BR MC runs dat 1 van de hunters strikers mark won

bij golemagg stond hij toen nog met zijn flawless arcanite rifle te schieten

op de vraag waarom antwoorde hij dat hij nooit zijn bow skill had gekocht :P
Anoniem: 6104 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:43:
[...]
En ik denk dat Hunters gewoon geen pets moeten gebruiken in instances, behalve als ze iets moeten pullen misschien
Bliz moet gewoon nog steeds een keer de petpathing goed aanpakken
zelfde geld btw voor de lock en zijn demons

heb echt zo vaak gehad met mijn lockje dat ik op een lift ga staan naar Thunder bluff en dat die kutsnol met haar zweep beneden achterblijft, eenmaal boven ben ik die trut dus kwijt :(

[ Voor 38% gewijzigd door Bokkie op 28-04-2006 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
Pjoek schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:39:
[...]
dit is dus zeer afhankelijk van de server. hunters in het algemeen hebben geen slechte reputatie. dat is jou mening, waar ik het niet mee eens ben.
[...]
dot's heeft een hunter ook. warlock heeft alleen meer.
en dat hunter minder gewild zouden zijn in party's t.o.v hunters is blijkbaar ook server afhankelijk, want dat is echt onzin.
[...]
nope. hunters hebben op zich aardig wat keus (warlock weet ik niet). het bij elkaar krijgen van je gear en de snelheid van het vergaren hangt van meerdere factoren af. dit is niet te bepalen....
[...]
n e hunters kunnen ook guns gebruiken, daarnaast is het meer waar je persoonlijke voorkeur naar uit gaat mbt het kiezen van een ras.
Naja dat van die hunters is gebaseerd op reacties van andere personen en heb het zelf ook wel eens meegemaakt. Maar goed dat wil niet zeggen dat alle hunters gelijk zijn. Voordat ik dadelijk alle hunters op mijn dak heb :D

Zoals ik al in een vorige post zei is dat ik dat gebaseerd had op een class omschrijving van worldofwar.net en daar stonden guns niet in het rijtje van trainable. Maar goed dan ga ik zeker voor een NE, shadowmelt en hoger dodge percentage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 22:35

Paladin

Play Ball!

Hmz ben toch ondertussen een level 60 lock, en de meeste termen zijn mij bekend, maar wat houdt dat spell lock in? want ik zit nu toch al tijdje te kijken maar echt veel wijzer wordt ik niet, wie helpt mij een betere lock te worden :)

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swat|IA
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-07-2012

Swat|IA

FreeBSD Kicks Ass :)

Anoniem: 31660 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:45:
jezus takiho, wil je aub eens een keer stoppen met het volspammen van de thread. Serieus, je irriteert me enorm
^^with stupid

@takiho: Wil je aub zelf eerst eens wat uitzoeken in plaat van alleen maar spam-vragen te stellen?
Ik kan geen 3 posts lezen of jou naam staat er alweer tussendoor..

[ Voor 9% gewijzigd door Swat|IA op 28-04-2006 14:50 ]

Never sleep with anyone crazier than yourself | Now running ws @ Debian Lenny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167308

Paladin schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:47:
Hmz ben toch ondertussen een level 60 lock, en de meeste termen zijn mij bekend, maar wat houdt dat spell lock in? want ik zit nu toch al tijdje te kijken maar echt veel wijzer wordt ik niet, wie helpt mij een betere lock te worden :)
felhunter ability

kan silencen voor 3 seconden en locked het gebruik avn een school of magc voo 8 seconden. moet overigens wel tijdens het casten gebeuren on de lock van 8 seconden te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens291
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-12-2021
Anoniem: 174540 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:34:
[...]

Blizzard heeft gezegd dat het geen pandaren zouden worden. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

@Hooligan
Hoe heb je die zwarte balk boven aan weggehaald?
Hoorde al iets van "/viewport" en dat ik hem dan kan verslepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31660 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:45:
waarom word je boos als ik op iemands post reageer O_o. En ik zocht alleen handige mods :/ of mag dat niet ._.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

laurens291 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:50:
[...]

Blizzard heeft gezegd dat het geen pandaren zouden worden. :>
aaaahwwwwwwwwwww............ :'( :'( :'( :'(

ps: ik weet niet hoe je meerdere qoutes samenvoeg in 1, teach me pls

//offtopic het was leuk weer es in GoT te hebben gepraat, ben weer ffies weg :D voor mensen die handige mods hebben mail ff de naam naar takiho@gmail.com ~ ^^ tis me junkmail account :P

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 28-04-2006 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853

Ik hoop nog altijd op de murlocs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:36
Hoe krijg je je chattypbalk elders? Ik baal er altijd van dat die onder chatvenster zelf zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Kaap schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:56:
Hoe krijg je je chattypbalk elders? Ik baal er altijd van dat die onder chatvenster zelf zit.
Kan met MoveAnything, en meen dat het scherm ConfagTextbox heet.
Makkelijkste is met MoveAnything aan het schermpje aanwijzen en dan zie je de naam in de 'control' van MoveAnything.

Daarna /move <naamwindow> en dan kun je hem verplaatsen ;)

Hier gister ook een uur mee aan het kloten geweest :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 22:35

Paladin

Play Ball!

Anoniem: 167308 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:49:
[...]

felhunter ability

kan silencen voor 3 seconden en locked het gebruik avn een school of magc voo 8 seconden. moet overigens wel tijdens het casten gebeuren on de lock van 8 seconden te krijgen.
aahh thnx, ben niet zo'n felhunter gebruiker het was me daarom dus nog niet opgevallen :)

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
Anoniem: 174540 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:53:
[...]

aaaahwwwwwwwwwww............ :'( :'( :'( :'(

ps: ik weet niet hoe je meerdere qoutes samenvoeg in 1, teach me pls

//offtopic het was leuk weer es in GoT te hebben gepraat, ben weer ffies weg :D voor mensen die handige mods hebben mail ff de naam naar takiho@gmail.com ~ ^^ tis me junkmail account :P
JA erg irritant en wel om deze simpele reden:
Afbeeldingslocatie: http://chin.media-id.net/wow/edit.gif

en leer es zelf iets te doen, zoek zelf maar eens naar die addons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:46:
[...]
Bliz moet gewoon nog steeds een keer de petpathing goed aanpakken
zelfde geld btw voor de lock en zijn demons

heb echt zo vaak gehad met mijn lockje dat ik op een lift ga staan naar Thunder bluff en dat die kutsnol met haar zweep beneden achterblijft, eenmaal boven ben ik die trut dus kwijt :(
hahahaha, niet schelden op onze sexy bitch he !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Paladin schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:47:
Spelllock doe je met je felhunter, die kan tainted blood, devour magic en spelllock. Daarnaast krijg je parnanoia als buff, waarmee je stealth kan doorbreken binnen 5 yards (dus rogues, druids ect)

met spellock kan je elke caster een aantal seconden niet laten casten (ik dacht 3 seconden) dus je hebt vrij spel daarna ;)

Felhunter is tegen alle stealh en caster classes echt bikkelig en ik gebruik hem altijd met pvp

edit : sorry had ff eea moeten samenvoegen

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 6104 op 28-04-2006 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik gebruik mijn Felhunter nooit eigenlijk.

Kom teveel melee classes tegen in PvP, dus Succubus for the win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Sinds paranoia spam gefixed is gebruik ik hem ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoek

Pjoek

Of niet...

KraveN schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:46:
[...]
Maar goed dat wil niet zeggen dat alle hunters gelijk zijn.
Zolang dat maar duidelijk is ;)
Zoals ik al in een vorige post zei is dat ik dat gebaseerd had op een class omschrijving van worldofwar.net en daar stonden guns niet in het rijtje van trainable. Maar goed dan ga ik zeker voor een NE, shadowmelt en hoger dodge percentage.
shadowmelt+feign death=handig ;)

buiten dat vind ik NE een leuk volk om mee te spelen, succes iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Laatst online: 16-06 17:40
Anoniem: 6104 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:43:

Sorry hoor maar dit is gewoon complete onzin. Een pet kan een enorme toevoeging zijn in een instance, helaas baseren een heleboel mensen hun oordeel op low lvl instances waar de hunter zijn pet nog niet goed onder controle heeft.
Ik heb in het begin ook wel fouten gemaakt met mijn pet, doordat ik zelf niet goed oplette of doordat de pathing raar ging. Maar daar leer je van en dat doe je niet nog eens fout.

Ik gebruik altijd mijn pet in een instance en gebruik hem regelmatig om agro van de priest af te pakken als er een mob losbreekt.
Hij doet redelijk veel damage (zie het als een permanente dot) en kan indien nodig bijspringen als offtank en afhankelijk van de pet kan hij een dot, buff of debuff geven.

Mijn pet heeft zelfs een keer (bij het ontbreken van een warrior) een deel van Stratholme inclusief Baron Rivendare staan tanken, en ging pas dood toen de baron op 1% zat. (Toegegeven de healers hadden het moeilijk bij baron en het was nog in de tijd dat je met 10 man naar stratholme kon)
Tuurlijk het is niet de ideale situatie maar het kan allemaal wel.

Zelfs in end game isntances schijnt een pet nog nut te hebben tijdens boss fights indien de hunter beastmaster specced is. Voor meer info kan je hier kijken

Helaas heerst er nog altijd een mythe dat pets whipes veroorzaken, maar dat ligt nog altijd aan de persoon die de hunter speelt en niet aan de pet zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130868

Ik heb alweer 2 maandjes niet gewowt maar ik verveel me de pleures :9 Ik ben mn 60 shaman wel zat dus ik wil weer beginnen met een nieuwe char. Zijn er nieuwe servers gekomen of komen er binnenkort nieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Slamdance schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 15:33:
[...]

Sorry hoor maar dit is gewoon complete onzin. Een pet kan een enorme toevoeging zijn in een instance, helaas baseren een heleboel mensen hun oordeel op low lvl instances waar de hunter zijn pet nog niet goed onder controle heeft.
Ik heb in het begin ook wel fouten gemaakt met mijn pet, doordat ik zelf niet goed oplette of doordat de pathing raar ging. Maar daar leer je van en dat doe je niet nog eens fout.

Ik gebruik altijd mijn pet in een instance en gebruik hem regelmatig om agro van de priest af te pakken als er een mob losbreekt.
Hij doet redelijk veel damage (zie het als een permanente dot) en kan indien nodig bijspringen als offtank en afhankelijk van de pet kan hij een dot, buff of debuff geven.

Mijn pet heeft zelfs een keer een deel van Stratholme inclusief Baron Rivendare staan tanken, en ging pas dood toen de baron op 1% zat. (Toegegeven de healers hadden het moeilijk bij baron en het was nog in de tijd dat je met 10 man naar stratholme kon)
Tuurlijk het is niet de ideale situatie maar het kan allemaal wel.

Zelfs in end game isntances schijnt een pet nog nut te hebben tijdens boss fights indien de hunter beastmaster specced is. Voor meer info kan je hier kijken

Helaas heerst er nog altijd een mythe dat pets whipes veroorzaken, maar dat ligt nog altijd aan de persoon die de hunter speelt en niet aan de pet zelf.
Ik zeg niet dat pets whipes veroorzaken, ik zeg dat ze zinloos zijn. Het enige nut wat ze hebben is pet pulling. En ik heb het niet over low lvl instances met 5 of 10 ppl instances, daar kan ik me nog wel iets voorstellen, maar in MC ofzo zie ik dat nut echt niet.... ook als warlock gebruik ik mijn pets hooguit als buff (en staan verder passive) alleen bij Garr gebruik ik mijn VW om een elemental te bewaken zodat ik meer tijd heb te banishen, verder gebruik ik dus ook geen pets...

Dat ze kunnen tanken, zal wel dat kan mijn VW ook
damage prima kunnen mijn demons ook, maar de vraag is niet of het kan, de vraag is of het nuttig is... Die enorme toevoeging zie ik niet zo hoor... komt ik zal mijn tijgertje eens een giant laten aanvallen of over de baron zijn AoE heen springen om eens lekker te critten met mijn klauwen... WOEI !!
Voor zowel voor een hunter zijn pets als voor een warlocks demons is het antwoord "nee" op een paar uitzonderingen na. En de reden om ze helemaal te gebruiken is om van die "oeps" situaties te voorkomen...

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 6104 op 28-04-2006 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 6104 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 15:42:
[...]

Ik zeg niet dat pets whipes veroorzaken, ik zeg dat ze zinloos zijn. Het enige nut wat ze hebben is pet pulling. En ik heb het niet over low lvl instances met 5 of 10 ppl instances, daar kan ik me nog wel iets voorstellen, maar in MC ofzo zie ik dat nut echt niet.... ook als warlock gebruik ik mijn pets hooguit als buff (en staan verder passive) alleen bij Garr gebruik ik mijn VW om een elemental te bewaken zodat ik meer tijd heb te banishen, verder gebruik ik dus ook geen pets...

damage prima kunnen mijn demons ook, maar de vraag is niet of het kan, de vraag is of het nuttig is...
En zowel voor een hunter zijn pets als voor een warlocks demons is het antwoord "nee" op een paar uitzonderingen na
Doh, laat maar |:(

[ Voor 7% gewijzigd door On_E op 28-04-2006 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 13:25
idd, maar dat had ik enkele pagina's terug al aangegeven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 13:59:
[...]

wtb new hunters, onze hunters zijn echte slackers :( beter ff nieuw blik opentrekken
Misschien wordt het tijd dat je af en toe de damage meters checked bij bossfights :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155702

Anoniem: 174540 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:34:
[...]

Net zoals jij een 28 april grap bent van een van de vaste posters hier... Het lukt je heel goed om alles te doen waar GoT en WoWers een hekel aan hebben, net iets te goed.

Succes met leuk doen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:59
Anoniem: 6104 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 15:42:
[...]

damage prima kunnen mijn demons ook, maar de vraag is niet of het kan, de vraag is of het nuttig is... Die enorme toevoeging zie ik niet zo hoor... komt ik zal mijn tijgertje eens een giant laten aanvallen of over de baron zijn AoE heen springen om eens lekker te critten met mijn klauwen... WOEI !!
Voor zowel voor een hunter zijn pets als voor een warlocks demons is het antwoord "nee" op een paar uitzonderingen na. En de reden om ze helemaal te gebruiken is om van die "oeps" situaties te voorkomen...
Pet bij majordomo om te "tanken" voor teleport thingy. Pet pull bij magmaddar / lavapacks. Bij razorgore om mages te tanken, evt legionaires.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post ontopic, netjes en nuttig!