200g extrem voor een lvl19 twink? vind ik wel meevallen..MantaMania schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 11:31:
[...]
hehe ik vond toevallig nog een smsje van een jaar geleden waarin mn broertje me voor gek verklaarde dat ik een zwaard bij een vendor had gekocht van 30 silver met wel 17 dps
Dat eerste gold piece is ook altijd leuk maar op een gegeven moment gaat het wat makkelijk.
En die 200g is ook wel extreem hoor ik denk dat we (een maat van me doet precies het zelfde) ongeveer de beste lvl 19 twinks hebben. Vond het ook een soort zonde van het geld maar als je eraan begint wil ik het niet half doen.
Rightous orbs voor een crusader enchant (4stuks als je dualwield) brengt je al over meer dan 2/3de van dat bedrag. Dan de mats voor 100hp/mana en de andere sta/agi/int enchants en je zit er zo.
FF als voorbeeld, laatst stonden we in de que voor AB/AV, beetje de twinks inspecten.
Stond er een lvl19 mage tussen met een +30spelldmg op zijn emberstone staff en +20fire dmg op zijn gloves.
Dan heb je het al over 400/500g aan mats alleen voor zijn wapens, dat wordt extreem..