Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 72 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.818 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:58
Swat schreef op donderdag 27 april 2006 @ 17:24:
[...]

Minder gear: Ja.
Maar minder ervaring? Nee, het zijn toch alts..?
Daarom zeg ik ook, met die class in end-game raiding. Healing in MC, Ony of BWL is wel net ff iets anders als tanken en damagedealen. En meestal neem je een alt die totaal iets anders is dan je main.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

mdmeijer schreef op donderdag 27 april 2006 @ 17:10:
[...]

Klopt wel een beetje wat Imda zegt. Onze guild doet voornamelijk semi-alt runs naar Onyxia. De meeste mains (Trollie niet dan...) hebben hun tier 2 al binnen, of hun Quell Serrar geforged. Daarnaast is ze echt wel iets moeilijker geworden na 1.10. De combinatie van iets meer alts en dat ze net wat eerder boos wordt gaf bij ons wat meer DBs. Tailsweeps zijn gewoon stom.

Bij Vael staan we meestal als complete main-groep en hebben we de laatste tjid eigenlijk geen problemen meer mee. Af en toe een wipe op de eerste poging, maar dan gaat hij wel neer in poging 2. Ditto met Razorgore. Die is de laatste 4x bij poging 1 neergegaan. Dat gevecht beheersen we nu wel als guild.

Edit: we zullen vanavond wel een keertje wipen denk ik :P
lfg bwl mas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-06 17:45
ReCreator schreef op donderdag 27 april 2006 @ 13:17:
[...]

Gewoon ff afk gaan.. bakkie koffie.. ressen en wat anders gaan doen :P
Maakte me er ook niet druk om ;) (zie :P smilie onder screen)
Toen er nog 2 waren ben ik en een shammy geressed en hebben we ze even gepwnt alvorens ik naar Orgrimmar heartstonede :)
Anoniem: 143400 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:14:
[...]

WHAHA, dat zijn Atram en Ironwill uit m'n guild. :P
Fatal Error :P paladin (Ironwill) zag er epic uit dus had niet veel zin om daar tegen de PvPen :D

Ohh, ik kom steeds dichter bij Exalted :D 18k/21k
Misschien morgen, en dan gelijk TuF kopen. Nadeel is wel dat ik mace skill van 0 tot 300 moet trainen :(

[ Voor 12% gewijzigd door superbassie op 27-04-2006 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 17:40
Weapon skill trainen daar heeft de alliance de deeprun voor :P

1 hit kills en instant respawns :D wat wil je nog meer :p
Sommige mensen kijken je alleen wel wat raar aan, omdat ze niet snappen wat je doet en waarom er een gigantische berg dode Deeprun rats ligt :P

Enige irritante is als mensen de quest in de Deeprun doen en de ratten gaan vangen, want dan respawnen ze niet totdat die quest ingeleverd is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Slamdance schreef op donderdag 27 april 2006 @ 18:06:

Sommige mensen kijken je alleen wel wat raar aan, omdat ze niet snappen wat je doet en waarom er een gigantische berg dode Deeprun rats ligt :P

Enige irritante is als mensen de quest in de Deeprun doen en de ratten gaan vangen, want dan respawnen ze niet totdat die quest ingeleverd is :(
whehe lol :P

nja, ik zie wel waar ik die skill train, iig gebied met weinig mensen en makkelijke mobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:26
Als jullie konden kiezen tussen een Hunter en een Warlock wat zou het dan worden?

Hunter:
Kan veel wapens gebruiken,
Kan pet zelf uitkiezen,
Later Mail armor,
Ranged, maar ook mogelijkheid om melee aardig te slaan.

Warlock:
Schijnbaar één van de meest beruchte classes in PvP
Betere survivability dan een Hunter, mbv die healthstones en dergelijke,
DOT

Grote verschil is denk ik de ene is een caster mbv een pet/demon en de andere is meer een melee fighter kwa speel stijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

KraveN schreef op donderdag 27 april 2006 @ 19:07:
Als jullie konden kiezen tussen een Hunter en een Warlock wat zou het dan worden?

Hunter:
Kan pet zelf uitkiezen,
Later Mail armor,

Warlock:
DOT

Grote verschil is denk ik de ene is een caster mbv een pet/demon en de andere is meer een melee fighter kwa speel stijl.
Heb een lvl 60 warlock en ben atm ook een hunter aan het spelen, het is beide heel erg leuk, maar beide heel erg anders.

Imo ben je als lock in pve ietsje kwetsbaarder dan een hunter, in pvp zijn ze beide best goed.

Ik zou zeggen, maak er van elk een en level beide tot 15 ofzo, kan je al aardig afleiden wat je best ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-06 13:09
KraveN schreef op donderdag 27 april 2006 @ 19:07:

Hunter:
Kan pet zelf uitkiezen,
Later Mail armor,

Warlock:
DOT

ik heb momenteel (zoals je in mn sig kan lezen) een 52 warlock.. ik neem expres geen hunter, omdat die krengen liever niet in mijn party komen.. andersom zie ik het vaak genoeg gebeuren, dat mensen ook geen hunters willen.. een warlock brengt een SS en HS met zich mee, en een hunter minder.. beide hebben eigen specialiteit, maar toch.. hunter heeft vaak minder goede spelers achter de char. zo vind ik dat iig..

warlock ownt een niet BS hunter in BG. ik kan soms 3 horde hebben van rond 3 lvl's onder mij.. ik ben dmg talented, maar als ik demon ga speccen, heb ik een nog hogere survivability.. warlock is ook érg leuk om te spelen.. veel dmg, veelzijdig.

ik ben dus een warlock voorstander.. zijn ook wat zeldzamer dan die miljoen hunters...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-06 20:00
BootVluchteling schreef op donderdag 27 april 2006 @ 19:23:
[...]
ik neem expres geen hunter, omdat die krengen liever niet in mijn party komen..
Mag ik je vragen waarom dat is? :)

Ik heb nu een level 30 warrior, erg leuk om te spelen. Maar ik zit nu met een probleempje, ik weet namelijk niet waar ik heen moet gaan. Ik ben nu klaar tot en met Duskwood. Ik heb op internet gekeken naar wat guides, maar daar staat dat ik naar Booty Bay kan gaan maar daar kom ik mobs van level 38 tegen. Ik heb ook maar 3 quests gevonden die voor level 31 zijn.

Wat me trouwens opvalt is dat heel veel mensen al één of meerdere level 60 characters hebben. Die mensen willen vaak snel quests doen, snel die instance even door gaan etc. Dat vind ik wel jammer. Lijkt net alsof ik te laat met WoW ben begonnen. (Heb het spel nu 1 maand)

Dit is trouwens mijn character nu: http://wow.allakhazam.com/profile.html?1229883. Tips wat er veranderd moet/kan, of is alles goed zo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-06 15:31
[...]
warlock ownt een niet BS hunter in BG.
Ey, dit klinkt toch anders dan een chain fear pet, dot, dot, dot, nuke dode hunter appeltje eitje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Redridge Mountains moet je zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
@Zaren, ben ik ook al geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Dekay schreef op donderdag 27 april 2006 @ 19:30:
[...]

Ik heb nu een level 30 warrior, erg leuk om te spelen. Maar ik zit nu met een probleempje, ik weet namelijk niet waar ik heen moet gaan. Ik ben nu klaar tot en met Duskwood. Ik heb op internet gekeken naar wat guides, maar daar staat dat ik naar Booty Bay kan gaan maar daar kom ik mobs van level 38 tegen. Ik heb ook maar 3 quests gevonden die voor level 31 zijn.

Wat me trouwens opvalt is dat heel veel mensen al één of meerdere level 60 characters hebben. Die mensen willen vaak snel quests doen, snel die instance even door gaan etc. Dat vind ik wel jammer. Lijkt net alsof ik te laat met WoW ben begonnen. (Heb het spel nu 1 maand)

Dit is trouwens mijn character nu: http://wow.allakhazam.com/profile.html?1229883. Tips wat er veranderd moet/kan, of is alles goed zo? :)
Ik dacht ook dat ik te laat begonnen ben (ben ik ook maja :P ) en tja, inmiddels ook 60 warrior :)
Leuke class om te spelen, soms heel frustrerend qua survability

Burning Blade is ook duidelijk aan vernieuwing toe =_=" server down voor de zoveelste keer en als je erin zit heeft iedereen lag, en whispers komen 5 minuten later aan....
Alles zit mij tegen :P bijna exalted -> zaterdag op vakantie, dus exalted haal ik misschien niet
bijna Blood Guard -> zaterdag op vakantie, dus Rank 7 haal ik niet
En dan ook nog eens al die DC's

[ Voor 15% gewijzigd door superbassie op 27-04-2006 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-06 13:09
[...]

in mijn ogen zijn hunters redelijk nutteloos.. AOE is niet alles, ze kunnen niet sappen, sheepen, fearen.. sommige hebben slechte pet controll, sommige zijn lootgeil enzo.. veel nieuwelingen nemen hunter.. óf paladin.. beide mag ik niet echt...

nu zal ik genoeg mensen tegen de schenen schoppen.. uhm, maar niet álle hunters en pally's zijn brak, maar veel waarmee ik speel wel.. so be it..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122743

Takiho? Mag ik je msn? Ik heb nog wel wat leuke breezer meisjes in mn lijst die in ieder woordje een andere flitsende plaatje weten te krijgen. Komt wel overeen met jou taalgebruik. kk ty ty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122743

Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:45:
[...]

*knip

ontopic: hebben jullie wel es last van dat mobs ineens immune voor je zijn, terwijl je gewoon bij hun respawn plaats sta? ik had dat laatst en kreeg wel damage maar hij was immune voor mij :/
Ja het was echt te erg, na 5 mana pots en 10 minuten pogingen, heb ik een boos ticket aangemaakt. Na een tijdje kwam er zelfs een rare tekst met 'evade' in mn beeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:17

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

BootVluchteling schreef op donderdag 27 april 2006 @ 22:42:
[...]

in mijn ogen zijn hunters redelijk nutteloos.. AOE is niet alles, ze kunnen niet sappen, sheepen, fearen.. sommige hebben slechte pet controll, sommige zijn lootgeil enzo.. veel nieuwelingen nemen hunter.. óf paladin.. beide mag ik niet echt...

nu zal ik genoeg mensen tegen de schenen schoppen.. uhm, maar niet álle hunters en pally's zijn brak, maar veel waarmee ik speel wel.. so be it..
Gelukkig staan bijn ons in de guild de 5 hunters niet allemaal in de top 10.
meestal zelfs 3 in de top 5.
(warrior met HoR en af en toe rogue of mage die geluk heeft met crits :P )

useless? echt niet! ligt echt aan de gene die er achter zit.
(en ja, wij doen MC/Ony/BWL/AQ etc etc)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGu5
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:58

BoGu5

hmmmz

Slamdance schreef op donderdag 27 april 2006 @ 18:06:

Ik ben afgelopen week lvl 60 geworden met m'n druid (en ja als druid gebruik je je melee wapen _NOOIT_ alleen als statsstick eigenlijk) Ben nu m'n wapenskills aan het bijspijkeren in die grot boven Southshore, die beesten hitten net iets harder dan m'n regen, dus om de paar minuten ff een rejuv op mezelf casten. Werkt best aardig als je een ~1 dps wapen neemt, kun je lekker lang op 1 mob blijven hakken en ondertussen TV kijken/bier drinken :)

request.getCookies();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-06 12:59

On_E

Housemusic

Woei Razorgore eindelijk down. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:29
[...]

hmm in mijn ogen ben jij vrij nutteloos, slechte argumenten, je komt dom over. Je vergeet de noodzaak van hunters bij veel endgame bosses. Ik mag je niet echt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174593

Heidiho!

Mijn eerste post hier, en meteen leuke kleurtjes in beeld: "Post ontopic, netjes en nuttig!". Nou. Ontopic wordt deze post zeker, netjes ben ik altijd en nuttig is 95% in dit topic niet dus Go With The Flow zeg ik dan maar.

Mijn mede Exomna-vrienden wezen mij op een aantal enigszins leuke doch volslagen onzinnige posts. Als onofficiele en volledig zelfbenoemde OLPvE (Ontzettende Long-Poster van Exomna) kon ik natuurlijk niet anders dan toch even mijn enigszins wetenschappelijke, vaak volslagen overdreven maar toch doorgaans altijd wel grammaticaal correcte licht laten schijnen over de al dan niet als enigszins nuttig ervaren geposte artikelen van nog nader te bepalen posters op dit rood-zwarte forum.
Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:26:
o jah... ;p dit komt voor de meeste lvl 60 heel bekent voor... komt er een lower lvl naar je toe.. zeg wat.. rond de 30? 35? 40?... en vraag ie of jij hem kan helpen met quest in een bepaalde instance.. waarna de 60 zegt dat hij heeft... *wat nie zo is..* zag het laatst in me guild XD.. zo'n 60 mannetje zei.. jah kep het druk met questen enso.. enne paar andere mensen in me guild wou gnomerang doen... hij had zeker geen zin.. XD hij zei later.. 10 - 15 mins fsow iemand zin in DM (deadmines en nie DRM *dire maul) alle mense in me guild flippe die naar gnomerang wou gaan XD..

moest ff zegge :D
Een interessant fenomeen. En hoewel om 6:00 straks toch echt weer de wekker gaat zal ik hier denk ik nachten van wakker liggen; dat in het achterhoofd houdende besluit mijn Evil Twin (Emperor) om toch maar even te reageren. Bovenstaande post kan op meerdere manieren behandeld worden. De meest voor de hand liggende benadering is zelfs voor een niet gamende, slechtziende en grammaticaal enigszins onderbedeelde puber (elke mogelijke relatie met werkelijke individuen berust zuiver en alleen op toeval) vrij duidelijk: zelfs na herhaaldelijk lezen wordt ondergetekende er maar niet echt wijs uit wat nu de exacte strekking zou kunnen zijn van hetgeen Takiho (m/v) ons tracht mede te delen. Pas na enige moeite en enig terugdenken aan mijn tijd als priest sinds 11 februari 2005 (16:30, ik weet het nog zo goed), kon ik mij op een zekere manier in de geschetste situatie indenken.

Dat brengt mij op een tweede mogelijke benadering. Ook ik heb met dergelijke low-levels te maken gehad; als priest en houder van alle mogelijke keys (behalve die ZF-mallet, maar dat terzijde) wellicht nog wel vaker dan anderen. Het lijkt mij iets wat door de tijd heen veranderd is. De personen die het spel spelen bedoel ik in dat geval, en zonder enige vorm van offenderend gedrag bedoel ik daar in nog specifiekere zin de low-levels mee. Want, waarde lezer, die low-levels van tegenwoordig, daar zou ik een boek over kunnen schrijven. En hoewel ik inmiddels toch een leuke inleiding voor een korte novelle heb ingetypt op mijn mooi verlichte toetsenbord, zal ik toch trachten enigszins compact te houden. Maar goed, low-levels dus. Verwende nesten zijn het. Profiteurs. Ze lopen maar een beetje in chatchannels van alles te roepen. En niet in ABWL (Algemeen Beschaafde Warcraft Language (ja een Nederlands/Engelse combinatie, maarja dat zijn alle Nederlandse guilds op Engelse servers tenslotte)) maar in de meest vreselijke engelse danwel nieuw-hollandse turbotaal. Nou, ik ben niet zo turbo, kan ik U allen vertellen. Daarom maak ik ook vaak van die lange zinnen in posts, want stiekem fokken dit soort topics mij steeds verder op naarmate ik verder typ en het constant verder bouwen aan een mooie, grammaticaal correcte nederlandse volzin geeft mij enige voldoening en bovenal rust om wederom verder te gaan. Of het me opwind? Dat is offtopic.

Maar het ging dus over verwende low-levels. Echt elk beetje zelfdenkend en met name het daarop volgende zelfhandelend vermogen is ze vreemd. Er wordt van ons ervaren en op een hoger niveau opererende, actieve spelers maar verwacht dat we iedereen maar helpen met dingen die wij ooit keurig netjes hebben gedaan zoals dat ons toendertijd werd voorgeschoteld. Het eerst moeten halen van de Scarlet Key omdat je anders echt nooit de Commander te zien kreeg. Het verzamelen van alle instance-quests door eerst de meest afschuwelijke kill-and-drop quests te moeten doen in onder meer Silverpine, The Barrens, en Stranglethorn Vale. En als je zo ongelooflijk graag RFC wil leegruimen, dan zoek je er maar een party voor. Blijkt het onmogelijk om in [5. LookingForGroup - <>] iemand te vinden, is er via dit forum ongetwijfeld iemand te vinden met twee level 40's die alles van het spel weet. Die kan je ongetwijfeld van dienst zijn, ook al is het maar door met zijn/haar alwetende brein je aan tips te helpen om een groep te vinden. Of bel 118 en vraag naar de dichtsbijzijnde chinese farmer op een realm bij jou in de buurt (!). Maar val geen level 60's lastig. Want de geruchten zijn waar: op lvl 60 begint het spel pas!. Pas dan kun je eindelijk SM gaan farmen, de Deadmines in of eindelijk eens een keer die quest completen in de Wailing Caverns. Echt, low-levels helpen in Deadmines. Kom ons maar helpen, stelletje egoïsten. Wij spelen dit spel ook maar voor ons plezier hoor!

Tot slot aangaande bovenstaand fragment; als ik iets "ff mot zegge" dan doe ik dat a: met doorgaans enige reden; b: in begrijpbaar en enigszins grammaticaal correct Nederlands; c: met een min of meer algemeen duidelijke poging het een en ander te onderbouwen en d: gewoon in de loze ruimte, zodat ik andere mensen de moeite bespaar op mij te reageren.
Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:45:
[...]

*knip

ontopic: hebben jullie wel es last van dat mobs ineens immune voor je zijn, terwijl je gewoon bij hun respawn plaats sta? ik had dat laatst en kreeg wel damage maar hij was immune voor mij :/
Met blijdschap kan ik je bij deze de oplossing voor dit probleem mededelen! Let op, mocht het bovenstaande voorvallen doe dan het volgende:

- sluit ramen en deuren
- zet radio èn tv aan
- kijk 14 seconden strak, geconcentreerd en zonder met je ogen te knipperen naar de mob in kwestie
- ga op je hoofd staan, klap drie keer in je handen, fluit op je vingers en tel hoeveel tenen van je rechtervoet groter zijn dan die van je linkervoet. Onthoudt dit getal niet.
- ga weer rechtop zitten, schrijf de eerste drie woorden op die in je hoofd opkomen, maar alleen als deze woorden slechts de letters s, e en x bevatten, en ook alleen in die volgorde
- omcirkel het middelste woord en deel dit door de 24e machtswortel van je leeftijd maal je lichaamsgewicht in grammen
- als dit getal overeenkomt met het level van de mob plus dat van al je guildleden bij elkaar, is de mob inderdaad immune en kun je maar het beste een ticket aanmaken of je je account mag inruilen
- in alle andere gevallen, of als je geen guildleden hebt, staat de mob op evade, ben je een nub en kun je maar het beste een ticket aanmaken of je je account mag inruilen.
ik neem expres geen hunter, omdat die krengen liever niet in mijn party komen.
Ik heb naast mijn priest ook een level 60 hunter, en ik zal je vertellen: als ik genomen wordt door een warlock kom ik liever ook niet. Faalangst denk ik. En als ik daardoor een kreng ben, nou, dan bescherm ik tenminste nog mijn nakomelingen.

In mijn ogen zijn warlocks nutteloos. AOE is niet alles, ze hellfire'en zich doorgaans dood. Ze kunnen niet sappen of sheepen. Fearen kunnen ze wel, maar slechts 1 target en nog met castingtime ook. Sommigen hebben slechte pet-control. Sommigen zijn lootgeil (ze zijn de hunters onder de clothdragers - alles met stamina of spelldamage pakken ze. Of healing want dat doen locks ook). Veel nieuwelingen nemen hunter, warrior, mage, priest, druid, warlock, paladin, rogue òf shaman. Ik mag nieuwelingen over het algemeen niet echt.

Maar weet je, eigenlijk is elke class behalve je eigen gewoon afgrijselijk overbodig. 40 priests die Onyxia doodmaken bijvoorbeeld. Ik verwacht dat er in patch 1.15 alleen nog maar class-only-realms zijn. Nou, dan zit ik liever op een hunterrealm dan op een warlockrealm. Al die blatende nups op de realmforums enzo. Maarja het zou dan toch een priestrealm worden. Priests kunnen namelijk ook AOEen. En fearen. Mind controllen, dispellen, diseases curen. Healen, resurrecten, mindcontrollen. Shadowdamage doen, channeled spells waarmee ze zichzelf healen en ze kunnen ook nog faden!
En drinken hebben we niet meer nodig: spirit tap is alles wat we wensen.

Warlocks. Of als je het omdraait Skcolraw. Ik wil geen Skoda!
TepelStreeltje schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 00:11:
useless? echt niet! ligt echt aan de gene die er achter zit.
Daar ligt het dus niet aan. Priests en Hunters zijn belangrijk, nuttig en stoer. Ook al staan ze AFK achter een boom in STV, ze zijn nog steeds nuttig. En stoer. Welles!

De conclusie van dit alles: WoW is een cool spel; Exomna ownt alle andere guilds qua gezelligheid en Priests en Hunter zijn het belangrijkste in het spel. Ow fuck nu heb ik stiekem toch onthouden dat er twee tenen van mijn rechtervoet groter zijn dan die van mijn linkervoet...

En met deze wijze woorden daal ik af in een diepe nachtrust. En hoop morgen de verblijde gezichten te zien van een ieder die bovenstaand werkje durfde te lezen.

Wees onbevreescht! Er komt vast nog wel meer. Ik ben tenslotte de onofficiele en volstrekt zelfbenoemde OLPvE!

Gegroet!

-W-

Ahreeuhtahn, 60 Priest
Basalt, 60 Hunter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
dude, get a life! >:)

/jokin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
kijk wat wij net van cthun krijgen
Afbeeldingslocatie: http://www.maximize.nu/scepter.jpg
8)7 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:18
:o :9~ :p :X !!!

Plus 55 healing erop, omfg!
waarom dan ook nog malistar defender? ;)

Red dragonscale protector > malistar imho :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85278

We zijn blij dat hij in deze tijd niets op ons forum heeft kunnen posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

RDP & Malistar's moet je gewoon beiden hebben & wisselen tijdens een fight, is wel zo handig :P Ik begin bij lange fights meestal met RDP, begin meteen met usable mana-regen-trinket & heal+cleanse een end weg. Nadat er 1000 mana ofzo van m'n bar is gaat Malistar's er op. Vervolgens switch ik weer terug mocht ik met een volle mana-bar zitten of komen te zitten. Zodra ik denk dat ik door het opmaken van m'n manabar wel het gevecht uit kan zitten, ga ik weer naar RDP.

Btw, die mace is ZO imba... niet normaal. Ik wilde eerder niet switchen naar Mageblade, Hexxer's mace of Lokblabla, omdat m'n Aurastone ook nog regen naast de +dmg/healing had (en ik +crit niet betrouwbaar vind), maar deze.... NEED!! :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09-2024
Anoniem: 174593 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 01:41:

In mijn ogen zijn warlocks nutteloos. AOE is niet alles, ze hellfire'en zich doorgaans dood. Ze kunnen niet sappen of sheepen. Fearen kunnen ze wel, maar slechts 1 target en nog met castingtime ook. Sommigen hebben slechte pet-control. Sommigen zijn lootgeil (ze zijn de hunters onder de clothdragers - alles met stamina of spelldamage pakken ze. Of healing want dat doen locks ook). Veel nieuwelingen nemen hunter, warrior, mage, priest, druid, warlock, paladin, rogue òf shaman. Ik mag nieuwelingen over het algemeen niet echt.

Ahreeuhtahn, 60 Priest
Basalt, 60 Hunter
pffff wij kunnen wel meer mobs fearen man.. Kijk eerst is na een Class voor dat je Blaat.. En SS das het eerste waar priests om schreeuwen in een Instance.. En geen Pet control man ik heb Hunters whipes zien veroorzaken omdat hun Pet weer is op avontuur ging... Elke Class heeft een waarde in het spel er is voor elke Class een taak weggelegt

En ja jij was zeker geen nieuweling he Jij had meteen 2 lvl 60 characters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-11-2024
vaak volslagen overdreven maar toch doorgaans altijd wel grammaticaal correcte licht laten schijnen over de al dan niet als enigszins nuttig ervaren geposte artikelen van nog nader te bepalen posters op dit rood-zwarte forum.
De personen die het spel spelen bedoel ik in dat geval, en zonder enige vorm van offenderend gedrag bedoel ik daar in nog specifiekere zin de low-levels mee
Ik hoop dat ik je niet offendeer als ik je ga vertellen dat offenderen een niet bestaand Neerlands (zoals mijn zeer geliefde en gewaardeerde moeder altijd trachtte te vertellen) woord. Ik denk dan ook dat een rectificatie op deze post zeker op zijn plaats is, althans op de Gathering of Tweakers site, want wij als medeguildies willen je deze misstap rustig door de vingers zien, maar er zijn ongetwijfeld grote getallen publiek die slechts en louter voor hun plezier deze forums afzoeken naar deze diepzinnige en doordachte posts van een willekeurige OLPvE en ik ben toch bang dat je deze mensen nu danig teleursteld.

Afwachtend op uw antwoord, verblijf ik,

Sneek en Liasis
Officier van den Gezellige ende Vriendelijke Club genaamd Exomna.

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167308

Hom3r schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 08:24:
[...]

pffff wij kunnen wel meer mobs fearen man.. Kijk eerst is na een Class voor dat je Blaat.. En SS das het eerste waar priests om schreeuwen in een Instance.. En geen Pet control man ik heb Hunters whipes zien veroorzaken omdat hun Pet weer is op avontuur ging... Elke Class heeft een waarde in het spel er is voor elke Class een taak weggelegt

En ja jij was zeker geen nieuweling he Jij had meteen 2 lvl 60 characters
do not feed the troll

hij weet toch niet waar ie het over heeft, laat dat duidelijk zijn ;)

naja, gisteren onyxia en mc gedaan, allemaal zonder lag, helemaal geweldig <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Anoniem: 167308 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 08:35:
[...]

do not feed the troll

hij weet toch niet waar ie het over heeft, laat dat duidelijk zijn ;)

naja, gisteren onyxia en mc gedaan, allemaal zonder lag, helemaal geweldig <3
Sorry maar daar gingen mijn nekharen van overeind staan :( , denk eerst voor dat je iets post.

en Gratz voor Ony en Mc O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:00
Gisteren dropte van Ebonroc Gauntlets of Wrath, en nu gebruiken wij een biedingssysteem, ik wilde ze hebben, dus ik veel bieden (iets meer dan de helft van mn dkp), en ik kreeg ze :)

Flamegor daarna, dropte hij ook Gauntlets of Wrath.. die gingen gelijk voor veel minder dkp weg :+

Achja.. wel 6/8 wrath nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-06 15:31
Hom3r schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 08:38:
[...]

Sorry maar daar gingen mijn nekharen van overeind staan :( , denk eerst voor dat je iets post.

en Gratz voor Ony en Mc O-)
l2understand?

Dat was een reply op een vorige post waarbij iemand het nut van een hunter "betwiste" hij heeft PRECIES dezelfde post overgenomen alleen hunter in warlock veranderd en uiteraard z'n eigen twist aan gegeven

[ Voor 4% gewijzigd door ImdaMned op 28-04-2006 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
ImdaMned schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 08:47:
[...]

l2understand?

Dat was een reply op een vorige post waarbij iemand het nut van een hunter "betwiste" hij heeft PRECIES dezelfde post overgenomen alleen hunter in warlock veranderd en uiteraard z'n eigen twist aan gegeven

[...]

[...]
Nee L2read ;)

Maar dan nog blijft het een domme post ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120061

Phantom schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 08:42:
Gisteren dropte van Ebonroc Gauntlets of Wrath, en nu gebruiken wij een biedingssysteem, ik wilde ze hebben, dus ik veel bieden (iets meer dan de helft van mn dkp), en ik kreeg ze :)

Flamegor daarna, dropte hij ook Gauntlets of Wrath.. die gingen gelijk voor veel minder dkp weg :+

Gratz! :) 2 to go! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-06 13:48

chromeeh

the Gnome

[...]
Hmmmm ok... misschien heb je een Warlock misschien niet...
Maar goed, zoals je dan waarschijnlijk niet niet weet is dat je als lock meer DoT's hebt dan AoE :+
Tevens kan een pet donders handig mits je weet hoe deze werkt. Wanneer je je Imp gebruikt, wanneer je Voidy etc. Want soms kan je je pet prachtig gebruiken om wat adds af te leiden :)

En een opmerking zoals "Ik mag nieuwelingen over het algemeen niet echt" slaat ook als een soepstengel op een eend. Jij wist alles in 1x, jij hoefde nooit te vragen hoe iets zat?
Jij hebt nooit fouten gemaakt? Kom op, wees vriendelijk en bash niet iedere 'newbie' af.

Gister heeft een lvl 42 mage mij geholpen met wat quests in Badlands, later kwam ze met haar alt online en heb ik haar ff geholpen met wat andere quests in Duskwood.
Het is een beetje geven en nemen, alleen sommige mensen snappen dat niet helemaal :'(

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Nef 20%...

Zondag is ie exit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06 10:21

RaseriaN

So much choices..

Prachtige post dude, ook zo heerlijk sarcastisch... i like that :Y)
Voor de mensen die denken dat hij geen warlock kent, learn2read en learn2sarcasm

@Ontopic, gisteren weer heerlijk BWL in mogen springen... hoe langer ik naar die instance kijk hoe meer me het opvalt dat het eigenlijk 10 rechthoekige kamers zijn met allemaal verschillende kleurtjes en mobs en bosses erin geramt ;)

Gisteren had ik de kans om 5/8 BloodFang te maken en dan dropped er geen 1 stukje!
Spijt dat ik had dat ik de afgelopen runs niet een keer wat extra heb meegenomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silva
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-03 22:54
nog mensen op balnazzar ?

ben op moment guild less daar met me rogue ( word dit weekend lvl 60 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Laatst online: 30-04-2021
chromeeh schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 09:03:
[...]
En een opmerking zoals "Ik mag nieuwelingen over het algemeen niet echt" slaat ook als een soepstengel op een eend. Jij wist alles in 1x, jij hoefde nooit te vragen hoe iets zat?
Jij hebt nooit fouten gemaakt? Kom op, wees vriendelijk en bash niet iedere 'newbie' af.
l2read sarcasme. Waarom neemt iedereen op dit forum alles zo ontzettend letterlijk en persoonlijk op. Trouwens...hoe gaat dat in zijn werk, met een soepstengel op een eend? Dat breekt toch af?

Gisteren voor het eerst 4 baasjes in BWL omgelegd. Als we nou eens ophouden met het wipen op trash gaan we het nog binnen 2 uur doen ook. Oh ja, Razorgore weer in 1x dood. Gelukkig komen voorspellingen wel eens niet uit.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-05 17:11

Roq

Oh wat is spelen zonder lag toch fijn zeg, was even vergeten hoe het was.
Natuurlijk is het nog in een vroeg stadium, maar als het zo blijft is voor mij die hele migration een goede zet geweest.

Gisteren heel MC gedaan, compleet zonder lag, was heerlijk. Jammergenoeg hadden sommige mensen uit mijn guild nog wat problemen met de transfer site, dus hadden we niet iedereen op Outland, maar vandaag ik dat hopelijk ook verholpen =)

Kan niet wachten op AQ40 zonder lag :9~ , misschien kunnen we dan eindelijk fatsoenlijke pogingen doen op Twin Emps, en niet te vergeten Huhuran ( dat is echt een nachtmerrie als healer met 900ms :'( )

Nog meer bladefisters die het al naar hun zin hebben op Outland ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:34
Heidiho!

Mijn eerste post hier, en meteen leuke kleurtjes in beeld: "Post ontopic, netjes en nuttig!". Nou. Ontopic wordt deze post zeker, netjes ben ik altijd en nuttig is 95% in dit topic niet dus Go With The Flow zeg ik dan maar.

blablabla

Gegroet!

-W-

Ahreeuhtahn, 60 Priest
Basalt, 60 Hunter
Kerel, jij bent mijn held! Als je op dat tijdstip zo'n post kan uitpoepen, mag je wat mij betreft ook overdag wel eens wat digitale ruimte op dit fora inpikken !

:-)

[ Voor 9% gewijzigd door M617573 op 28-04-2006 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Laatst online: 30-04-2021
Roq schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 09:29:
Oh wat is spelen zonder lag toch fijn zeg, was even vergeten hoe het was.
Natuurlijk is het nog in een vroeg stadium, maar als het zo blijft is voor mij die hele migration een goede zet geweest.

Gisteren heel MC gedaan, compleet zonder lag, was heerlijk. Jammergenoeg hadden sommige mensen uit mijn guild nog wat problemen met de transfer site, dus hadden we niet iedereen op Outland, maar vandaag ik dat hopelijk ook verholpen =)

Kan niet wachten op AQ40 zonder lag :9~ , misschien kunnen we dan eindelijk fatsoenlijke pogingen doen op Twin Emps, en niet te vergeten Huhuran ( dat is echt een nachtmerrie als healer met 900ms :'( )

Nog meer bladefisters die het al naar hun zin hebben op Outland ? ;)
Klinkt precies als wat wij hebben ervaren toen we van Hunscalp naar Dutchbane waren gemigreerd. Minder lag, geen queues, alleen een lege wereld (goh, er is een tijdje echt geen ganking geweest in STV), een lege AH en een verschoven interesse in PvP tussen Alliance en Horde. Als je met je guild gaat is een migratie naar een lag- en queuevrije server het mooiste wat er is.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Qoriox schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 09:32:
[...]

Kerel, jij bent mijn held! Als je op dat tijdstip zo'n post kan uitpoepen, mag je wat mij betreft ook overdag wel eens wat digitale ruimte op dit fora inpikken !

:-)
mijne ook hoor maar dan meer door de reacties die zijn post uitlokt wat zijn mensen toch heerlijk agressief ;)

Kwam er gisteren achter dat je niet meer als 20 marks of warsong mag hebben lekker balen want ik wil die dingen niet inleveren omdat ik mn rogue op 19 wil houden. Dus nu moet ik ze gaan vernietigen wat ik toch wel heel erg zonde vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168746

hehe ik ben ook verhuist naar outlands (60 mage in Infamous) , en die twin emps hebben we al down, nu kunnen we eindelijk meer serieuze pogingen op c'thun doen, we hebben m al op 75% eerste try vorige week, hehe je moet eens bij bladefist forum kijken, en dan die 2 filmpjes geweldig c'thun als je aan het kloten bent haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
MantaMania schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 09:43:
[...]

mijne ook hoor maar dan meer door de reacties die zijn post uitlokt wat zijn mensen toch heerlijk agressief ;)

Kwam er gisteren achter dat je niet meer als 20 marks of warsong mag hebben lekker balen want ik wil die dingen niet inleveren omdat ik mn rogue op 19 wil houden. Dus nu moet ik ze gaan vernietigen wat ik toch wel heel erg zonde vind.
Nou inderdaad. Mensen kunnen een heerlijk sarcastisch verhaaltje midden in de nacht niet echt waarderen : -)

Overigens heb ik gisteren voor het eerst Onyxia neergebracht. Staat al een tijdje op farm status, maar ik had mijn prequest niet af ... (heel troosteloos, i know)

Anyways, wat viel dat tegen zeg... we waren met 36 man, maar het was werkelijk een appeltje eitje, beetje hakken, ging ze vliegen, kwam ze neer.. en dood...

Vreemd.. dacht dat het een stuk ingewikkelder was :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
MantaMania schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 09:43:
[...]

Je honor heb je er toch al voor gekregen je gooit alleen rep weg met Wsg/AB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5646

Qoriox schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 09:53:
[...]

Nou inderdaad. Mensen kunnen een heerlijk sarcastisch verhaaltje midden in de nacht niet echt waarderen : -)

Overigens heb ik gisteren voor het eerst Onyxia neergebracht. Staat al een tijdje op farm status, maar ik had mijn prequest niet af ... (heel troosteloos, i know)

Anyways, wat viel dat tegen zeg... we waren met 36 man, maar het was werkelijk een appeltje eitje, beetje hakken, ging ze vliegen, kwam ze neer.. en dood...

Vreemd.. dacht dat het een stuk ingewikkelder was :S
Met die lag gister? zozo :+
We hadden Ossirian op de planning staan.. maar aangezien Dunemaul zo brak was zijn we maar met alts Deathmines in gedoken =)
Chatlag van 10-15+ sec., om de 15min een DC etc etc.
Wel zonde, hadden een lege instance tot aan Ossirian.. Zou de 1e echte serieuze poging worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

[...]

Maar weet je, eigenlijk is elke class behalve je eigen gewoon afgrijselijk overbodig. 40 priests die Onyxia doodmaken bijvoorbeeld. Ik verwacht dat er in patch 1.15 alleen nog maar class-only-realms zijn. Nou, dan zit ik liever op een hunterrealm dan op een warlockrealm. Al die blatende nups op de realmforums enzo. Maarja het zou dan toch een priestrealm worden. Priests kunnen namelijk ook AOEen. En fearen. Mind controllen, dispellen, diseases curen. Healen, resurrecten, mindcontrollen. Shadowdamage doen, channeled spells waarmee ze zichzelf healen en ze kunnen ook nog faden!
En drinken hebben we niet meer nodig: spirit tap is alles wat we wensen.

Warlocks. Of als je het omdraait Skcolraw. Ik wil geen Skoda!
l2p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

De conclusie van dit alles: WoW is een cool spel;
/agree
Anoniem: 174593 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 01:41: Exomna ownt alle andere guilds qua gezelligheid
I call bullshit! :P
Anoniem: 174593 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 01:41:Priests en Hunter zijn het belangrijkste in het spel.
QFT!
En met deze wijze woorden daal ik af in een diepe nachtrust. En hoop morgen de verblijde gezichten te zien van een ieder die bovenstaand werkje durfde te lezen.

Wees onbevreescht! Er komt vast nog wel meer. Ik ben tenslotte de onofficiele en volstrekt zelfbenoemde OLPvE!
\o/ welkom @ GoT :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
Anoniem: 5646 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 10:00:
[...]

Met die lag gister? zozo :+
We hadden Ossirian op de planning staan.. maar aangezien Dunemaul zo brak was zijn we maar met alts Deathmines in gedoken =)
Chatlag van 10-15+ sec., om de 15min een DC etc etc.
Wel zonde, hadden een lege instance tot aan Ossirian.. Zou de 1e echte serieuze poging worden.
Nou die lag heeft nog wel degelijk roet in het eten gegooid. We hebben Ony om 19:00 uur neergehaald, daarna gingen we voor een full - MC run.... dat konden we helaas op onze buik schrijven. Rond 20:00 begon de lag denk ik een beetje.

Is dus na 3 dc niet meer doorgegaan:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Anoniem: 168746 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 09:52:
hehe ik ben ook verhuist naar outlands (60 mage in Infamous) , en die twin emps hebben we al down, nu kunnen we eindelijk meer serieuze pogingen op c'thun doen, we hebben m al op 75% eerste try vorige week, hehe je moet eens bij bladefist forum kijken, en dan die 2 filmpjes geweldig c'thun als je aan het kloten bent haha
Ik ben ook verhuisd naar Outland (Tita, 60 warlock in Innervate) en dat zonder lag spelen is idd wel een verademing :P Gisteren Onyxia gedaan (te weinig mensen voor MC) zonder al te gekke dingen, behalve dat er natuurlijk weer geen Nemesis Skullcap dropte :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh, en "sarcasm on the internet" is het mooiste wat er is, check al die reacties op die warlock-flame-die-eigenlijk-een-exacte-kopie-van-die-hunter-flame-van-een-warlock is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Ok, Ik zit nu op het punt om een end game pve guild te joinen maar wat betekend dpk ?
Ik zat te denken aan Damage per kill maar dat zal wel niet kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

B1gk1ller schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 10:18:
Ok, Ik zit nu op het punt om een end game pve guild te joinen maar wat betekend dpk ?
Dragon Kill Points, en het is dus ook dkp. :)
Meeste guilds hebben een systeem om de loot in de grote raid instances eerlijk te verdelen, naarmate je meer meegedaan hebt bouw je punten (dkp) op en met punten koop je de gedropte epics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
DKP = Dragon Kills Points

Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je bedoelt waarschijnlijk DKP, dat staat voor Dragon Kill Point. Elke keer als je gaat raiden (MC/Onyxia/BWL/AQ) zul je punten verdienen, en als er items droppen die voor jou geschikt zijn kun je met je verdiende DKP die items kopen. Het zorgt dus voor een eerlijke lootverdeling van effort vs ontvangen loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Bedankt iedereen. Ik ga maar even WoWWiki doorlezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:07

Ryceck

Constants and Variables

Tis DKP :P
Dragon Kill Point; een concept wat van EQ overgewaaid is waar je punten krijgt per gekillde dragon. Deze punten kan je dan spenderen aan loot die van bosses dropt.
Naam is gebleven, we hebben alleen wat minder dragons nu dus zodoende is DKP meer een begrip geworden en een verzamelnaam voor het feit dat je punten krijgt voor het meedoen aan raids waarmee je deze punten kan spenderen om zo je epix te krijgen :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
B1gk1ller schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 10:25:
Bedankt iedereen. Ik ga maar even WoWWiki doorlezen :+
Doe dat...WoWWiki is de WoW bijbel voor beginners en gevorderden. En als je wat wilt leren over de lore is dat ook een geweldige site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Hom3r schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 09:56:
[...]

Je honor heb je er toch al voor gekregen je gooit alleen rep weg met Wsg/AB
precies en ik wil dus graag die rep met wsg hebben, honor op lvl 19 ga je toch niet ver mee komen verder als sergeant kom je toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Je moet niet (nog niet) in BB zijn maar bovenin STV bij het rebel en hunter camp.
Daar zitten de lvl30+ quests.

Lopen vanuit darkshire riching de GY en dan halverwege linksaf richting STV.
Brug over en dan recht, rechtdoor lopen (en nog niet links gaan) met de weg mee daar zit het rebelcamp. Terug lopen en dan wel links (nu dus rechts) gaan en dan rechts bij de GY naar benden door het water beetje rechst aanhouden. Hier zit Nessys hunter camp.
Hier spreek je eerst met 1 dude die je welkom heet en vervolgens kan je met 3 andere praten die je allemaal een questchain laten starten, have fun.... (ow btw als je op een pvp server speelt, welkom in Gangkelton Vale!!).

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-06 15:47

Japser

Jeej!

Hmm vraagje mbt ui's. Ik heb nu een redelijk goeie setup van mn ui, alleen zit ik te kloten met het buffen/healen van mn raid. Ik heb al die groups uit het guild scherm naar mn scherm gesleept en vanuit daar check ik hoe hun health staat en vanuit die groups klik ik ook diegene aan welke ik moet healen of buffen.

Probleem is met bijv. buffen dat ik niet in een opslag kan zien welke class ik al wel en welke nog niet gebuffed heb met bijvoorbeeld BoL. Verder is het lastig om snel te zien wie in welke group zit als je bijvoorbeeld geassigned bent om een persoon te healen en je moet bijv. halverwege switchen naar een andere persoon. Dan zit je eerst al die raid groups door te zoeken van waar staat ie nou weer.

Ik heb o.a. CT Raid geinstalled. Hebben de healers onder de pala's hier misschien een gouden tip om het geheel overzichtelijk te maken??

Verder trouwens gisteren Vael tot 7% gekregen. Da's wel het record tot op heden, maar echt down krijgen lukt maar moeizaam. Tís een pittige 30% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
MantaMania schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 10:34:
[...]

precies en ik wil dus graag die rep met wsg hebben, honor op lvl 19 ga je toch niet ver mee komen verder als sergeant kom je toch niet.
dan zou ik gewoon lekker 20-29 in lvlen met je rogue ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:56
rofl 8)7 8)7 . Sommige mensen hebben echt niets te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66862

Woah we hebben gister voor het eerst Vael gedowned... Hoe is broodlord in vergelijking met Razorgore / Vael kwa moeilijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Hom3r schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 10:46:
[...]

dan zou ik gewoon lekker 20-29 in lvlen met je rogue ^^
na een G of 200 in mn lvl 19 te hebben gestoken lijkt me dat nogal zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
MantaMania schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 10:55:
[...]

Ahh en twinkie ^^

Nee das zonde, maar dan verdien je nog maar alleen rep van Hk's en das niet veel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-06 16:30
ltmos

(learn the meaning of sarcasm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66862 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 10:55:
Woah we hebben gister voor het eerst Vael gedowned... Hoe is broodlord in vergelijking met Razorgore / Vael kwa moeilijkheid?
Piece of cake, eitje, makkelijk. Gewoon zorgen dat er goed samengewerkt wordt in de surpression room, maintank alvast een flask geven want die heb je echt nodig ivm instagibs. Dan 2 of 3 warriors aggro op laten bouwen en dan is het een kwestie van domweg tank up houden en NIET over-aggroen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:26
Heidiho!

ELLENLANGE POST
lol man, haha type even de frustraties erop :P Goed stukje!!

kwam gisternacht een lvl 1 hunter naar me toe: "can i ask u something?"
mn reactie was gelijk: "if ur asking for gold, you're asking the wrong person"

bleek dus dat hij gewoon ff wou weten welke enchant je het beste kan krijgen op zn main-priest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 11:07:
[...]

ltmos

(learn the meaning of sarcasm)
Insgelijks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174540

Weet iemand hoe je makkelijk en snel geld kan verdienen...? Ik ben een slome pala (polearm) en ben lvl 44, herb/alchy professions, beide is ongeveer 280.

ik had namelijk gisteren 50g, en werd helaas lvl 44. Moest weer spells halen enzo... per spell 2g... en ik heb nu nog maar 40g over :/, vandaar me vraag naar makkelijk geld verdienen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-05 12:44
MantaMania schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 10:55:
[...]

hehe en ik was happy net mn eerste gold piece te hebben, crap ik voel me noob^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-06 15:47

Japser

Jeej!

Anoniem: 66862 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 10:55:
Mag ik vragen hoe jullie t gedaan hebben met Vael?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 20:58
Anoniem: 174540 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 11:18:
Weet iemand hoe je makkelijk en snel geld kan verdienen...? Ik ben een slome pala (polearm) en ben lvl 44, herb/alchy professions, beide is ongeveer 280.

ik had namelijk gisteren 50g, en werd helaas lvl 44. Moest weer spells halen enzo... per spell 2g... en ik heb nu nog maar 40g over :/, vandaar me vraag naar makkelijk geld verdienen :P
Op lvl 44 kan je in Tanaris vrij eenvoudig humanoids farmen, levert redelijk wat geld op en cloth. Een zul farrak run is ook altijd leuk voor de xp en cash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Laatst online: 16-06 16:58
Anoniem: 174540 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 11:18:

Maak resistance potions. Zowel nature als fire resistance potions kun je volgens mij goed (en met winst) verkopen. Ook major mana en healing potions kun je goed verkopen. Doe verder een paar keer SM, een paar runs daar levert je ook al wel het e.e.a. aan goud op en misschien krijg je ook nog wel leuke items.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172249

Goebla, C'thun al down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98940

[...]

Ik grind dan even 1 a 2 lvletjes. Meestal ben je dan weer helemaal klaar voor wat quests in bootybay enzo. Ook leuk is dat gebied onder thousend needles ( ff naam kwijt }:O ). Zijn aardig wat quests voor jouw lvl. Ook bestaat er een speed guide voor lvl 30 t/m 41, ( nog niet uitgetest ). Over dat je telaat bent begonnen kan wel kloppen, ik heb ook altijd dat ik ff een lvl 60 mage guildie vraag om me door de instance te rushen. Laats wel een deadmines run gedaan met gewoon mijn lvl chrachters. Erg leuk had dat niet verw8 hoe dat tog nog zo'n kick kan geven >:) . Je gear ziet er wel nice uit. . . nice die intel op de wapens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sebasgrif schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 11:20:
[...]

Op lvl 44 kan je in Tanaris vrij eenvoudig humanoids farmen, levert redelijk wat geld op en cloth. Een zul farrak run is ook altijd leuk voor de xp en cash.
tanaris is toch in kalimdor? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Yokidrink schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 11:18:
[...]

hehe en ik was happy net mn eerste gold piece te hebben, crap ik voel me noob^^
hehe ik vond toevallig nog een smsje van een jaar geleden waarin mn broertje me voor gek verklaarde dat ik een zwaard bij een vendor had gekocht van 30 silver met wel 17 dps ;)
Dat eerste gold piece is ook altijd leuk maar op een gegeven moment gaat het wat makkelijk.
En die 200g is ook wel extreem hoor ik denk dat we (een maat van me doet precies het zelfde) ongeveer de beste lvl 19 twinks hebben. Vond het ook een soort zonde van het geld maar als je eraan begint wil ik het niet half doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130105

Anoniem: 28168 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 11:08:
[...]

Piece of cake, eitje, makkelijk. Gewoon zorgen dat er goed samengewerkt wordt in de surpression room, maintank alvast een flask geven want die heb je echt nodig ivm instagibs. Dan 2 of 3 warriors aggro op laten bouwen en dan is het een kwestie van domweg tank up houden en NIET over-aggroen.
Inderdaad.. en als iemand uit de raid zo dom was om toch aggro te trekken: ren naar de plek waar broodlord wordt getankt en ga dood. Broodlord heeft een knockback die aggroloss veroorzaakt, vandaar dat er meerdere tanks om aggro moeten vechten en de rest van de raid zich moet inhouden zodat hij niet de raid inrent en mensen begint te 1-shotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Phantom schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 08:42:

Droppen Wrath items en Might items redelijk vaak of niet?
Of ben je maanden bezig om wat goede gear te verzamelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-06 16:30
Goeie morgen takiho ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-05 12:44
tja, het is als met elke game denk ik he, je begint met je eerste char als volledige noob met no money en crappy gear. dan leer je het spelletje kennen en waar je het geld vandaan sleept en je volgend char wordt getwinkt en gerushed.

c'est la vie (or morte aangezien ik undead speel :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

superbassie schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 11:33:
[...]

dropt net zo vaak als de rest dus je kan uitrekenen hoeveel kans je zou hebben ;)
Zowieso kan je op thottbot de drop rates zien maar in mc droppen bepaalde bosses altijd een set item van 1 van de classes.
Yokidrink schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 11:34:
tja, het is als met elke game denk ik he, je begint met je eerste char als volledige noob met no money en crappy gear. dan leer je het spelletje kennen en waar je het geld vandaan sleept en je volgend char wordt getwinkt en gerushed.

c'est la vie (or morte aangezien ik undead speel :D )
precies als het goed is begint iedereen als noob en eerlijk gezegt was dat de leukste tijd dus geniet er lekker van want mn 2e char was een stuk minder.

De eerste keer dat je een instances doet of stiches tegen komt _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 43% gewijzigd door MantaMania op 28-04-2006 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106325

Japser schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 10:40:
Hmm vraagje mbt ui's. Ik heb nu een redelijk goeie setup van mn ui, alleen zit ik te kloten met het buffen/healen van mn raid. Ik heb al die groups uit het guild scherm naar mn scherm gesleept en vanuit daar check ik hoe hun health staat en vanuit die groups klik ik ook diegene aan welke ik moet healen of buffen.

Probleem is met bijv. buffen dat ik niet in een opslag kan zien welke class ik al wel en welke nog niet gebuffed heb met bijvoorbeeld BoL. Verder is het lastig om snel te zien wie in welke group zit als je bijvoorbeeld geassigned bent om een persoon te healen en je moet bijv. halverwege switchen naar een andere persoon. Dan zit je eerst al die raid groups door te zoeken van waar staat ie nou weer.

Ik heb o.a. CT Raid geinstalled. Hebben de healers onder de pala's hier misschien een gouden tip om het geheel overzichtelijk te maken??

Verder trouwens gisteren Vael tot 7% gekregen. Da's wel het record tot op heden, maar echt down krijgen lukt maar moeizaam. Tís een pittige 30% :)
Ik gebruik zelf PA (Paladin Assistent) om te buffen, cleansen en te healen. Ik neem aan dat je MT healt en dat er meerdere zijn, ik heb via ct_raid alleen de meerdere MT's in beeld zodat ik die makkelijk kan switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:00
superbassie schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 11:33:
[...]

Ze droppen wel regelmatig. En hoewel het random is en het evenvaak zou droppen, dropt in ons geval transcendance/stormrage/nemesis vaker (iedere priest op 1 na heeft transcendance belt bijvoorbeeld)

Het punt is dus dat je met dkp werkt, en elke warrior wil natuurlijk zijn set hebben. Dus als je, als ons bijvoorbeeld, met een biedingssysteem werkt zonder prioriteitslijst, kan het wel even duren voordat je je set compleet hebt.

Ligt natuurlijk in wat voor guild je zit, maar over het algemeen ben je wel een tijdje bezig om van full blues -> epics te gaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Mior op 28-04-2006 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:14
OMFG: http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=21839

Drop van C'thun

Scepter of the False Prophet
Binds when picked up
Main Hand Mace
38 - 111 Damage Speed 1.80
(41.4 damage per second)
+10 Stamina
+19 Intellect
Requires Level 60
Equip: Increases healing done by spells and effects by up to 187.
Equip: Restores 3 mana per 5 sec.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106325 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 11:43:
[...]

Ik gebruik zelf PA (Paladin Assistent) om te buffen, cleansen en te healen. Ik neem aan dat je MT healt en dat er meerdere zijn, ik heb via ct_raid alleen de meerdere MT's in beeld zodat ik die makkelijk kan switchen.
:O ct_raid he.., ik had laatst es CT_full mod ofzo gebruikt. Maar ik werd steeds gescammed met CT_mailmod telkens als ik mass mail deed ging er 4-6g van me geld weg en ik kan ook niet herb/alchy skills boven de 275 halen :/ . had toen voor de tig keer een GM geraadpleegd. Maar had het wel kunnen fixen tho ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Laatst online: 16-06 17:40
Ik weet niet of het al gepost is, maar Snapp een Level 60 Orc Warrior op Bloodscalp is creatief bezig geweest en heeft een nummer gemaakt over de staat waarin de server verkeerd na de laatste migratie.

Living next door to Alliance
(De songtekst kan overigens hier bekeken worden.

En vorvolgens ook nog een filmpje over de lag.

Snappi - the movie

Ik heb er iig vreselijk om moeten lachen toen ik het hoorde / zag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Anoniem: 98940 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 11:25:
[...]

Ik grind dan even 1 a 2 lvletjes. Meestal ben je dan weer helemaal klaar voor wat quests in bootybay enzo. Ook leuk is dat gebied onder thousend needles ( ff naam kwijt }:O ). Zijn aardig wat quests voor jouw lvl. Ook bestaat er een speed guide voor lvl 30 t/m 41, ( nog niet uitgetest ). Over dat je telaat bent begonnen kan wel kloppen, ik heb ook altijd dat ik ff een lvl 60 mage guildie vraag om me door de instance te rushen. Laats wel een deadmines run gedaan met gewoon mijn lvl chrachters. Erg leuk had dat niet verw8 hoe dat tog nog zo'n kick kan geven >:) . Je gear ziet er wel nice uit. . . nice die intel op de wapens :P
Ik wildé perse blauwe wapens hebben omdat ze meer damage doen dan een zelfde wapen met een req. van level 29. Dus dan kan ik er langer mee doen. Aangezien deze de enige waren die op de AH stonden.. :P Bedankt voor de tips.

Ik heb trouwens gister ook die dagger gekocht op de AH voor 3,5g (stond dezelfde dagger onder voor 50g B/O) en weer te koop gezet voor 35g B/O. Heerlijk geld verdienen op die manier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:26
Japser schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 10:40:
CTRA mod, verplicht bij zowat iedere endgame raiding guild.

Hier een copy van hoe je de buffs aan kan zetten:
http://chin.media-id.net/wow/ctra.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
M1lamb3r schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 11:48:
OMFG: http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=21839

Drop van C'thun

Scepter of the False Prophet
Binds when picked up
Main Hand Mace
38 - 111 Damage Speed 1.80
(41.4 damage per second)
+10 Stamina
+19 Intellect
Requires Level 60
Equip: Increases healing done by spells and effects by up to 187.
Equip: Restores 3 mana per 5 sec.
wat een kutwapen, heeft maar 41.4 dps :+

hmmz volgens mij gaan de priests nu met de druids en shamans op de vuist :P

naja eerst maar AQ40 in gaan :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Dekay schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 11:54:
[...]

Ik wildé perse blauwe wapens hebben omdat ze meer damage doen dan een zelfde wapen met een req. van level 29. Dus dan kan ik er langer mee doen. Aangezien deze de enige waren die op de AH stonden.. :P Bedankt voor de tips.
Mjah, dat vindt ik niet erg slim. Blauw is niet per definitie beter dan groen. Wapens met +int en +spi zijn waardeloos voor een warrior. Ik ben zelf geen warrior, maar ik snap wel dat dit zonde is. Staar je niet blind op dps, maar ga voor de stats die op die wapens zitten.

In mijn beginperiode heb ik dat ook eens gehad met een warrior. Ik verloor een blauw neck ding (in SM) met iets van +9 int, +7sta en +7spi aan een warrior. Toen ik hem vroeg waarom hij need rollde, was het antwoord dat hij nog een groen item had.... Laatst wou deze warrior in onze guild. Na mijn verhaal hebben ze er maar vanaf gezien.
Ik heb trouwens gister ook die dagger gekocht op de AH voor 3,5g (stond dezelfde dagger onder voor 50g B/O) en weer te koop gezet voor 35g B/O. Heerlijk geld verdienen op die manier :D
Dat is inderdaad de makkelijkste manier om geld te verdienen :p Helaas worden er op mijn server weinig van zulke fouten meer gemaakt.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Maar je kunt dan toch langer door met dat blauwe item doordat ie meer DPS doet? Stel nou dat ik een groen item met 17 dps gebruikt met 5 strength/5 stamina en een blauw item met 22 dps en 3 intellect. Dan kan ik toch langer met dat blauwe item door dan met die groene?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Ik denk dat een warrior je beter kan vertellen hoe het e.e.a. werkt, maar ik neem aan dat je dps ook vergroot wordt door bijvoorbeeld +str. Ik ben echter geen warrior, dus ik weet dit niet zeker.

edit:
bedoeld voor dekay

[ Voor 9% gewijzigd door Masch op 28-04-2006 12:08 ]

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-06 10:52
Dekay schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 12:03:
Maar je kunt dan toch langer door met dat blauwe item doordat ie meer DPS doet? Stel nou dat ik een groen item met 17 dps gebruikt met 5 strength/5 stamina en een blauw item met 22 dps en 3 intellect. Dan kan ik toch langer met dat blauwe item door dan met die groene?
Je moet natuurlijk wel rekening halen met je stats, als warrior heb je een stuk meer aan +5strenght/stamina dan aan 3 int

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853

5sta is wel even 50hp en 5str geeft iets meer dmg. als het verschil dan bv 3-5dps is dan zou ik voor de 5str/sta gaan, zijn doorgaans het belangrijkste voor een warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Dekay schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 12:03:
tot op zekere hoogte kan dat wel maar stats zijn ook belangrijk.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post ontopic, netjes en nuttig!