Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 72 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.817 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:11:
[...]

dus je wilt zegge.. dat ik niet hebt gewonne van een lock gistern door eerst zijn imp te doden..? had 2x duel gedaan... 1e x niet ze imp doden.. *verloren* || 2e x wel ze imp eerst doden... gewonne.. hoe kan dat..?

rede is.. ik krijg nu maar 1 klap.. ipv 2 dus minder dmg.. dus shield houdt het langer vol.. en in de tussentidj is cd van fear al klaar.. maar jah.. maak zelf een priest aan.. en dan check je zelf hun battlesystem... kthxbye

maar weet je mr.wowpro ik geef je gelijk ;D ik weet nix van wow.. :+
We hebben een nieuwe HTT-Thalan! :+

Nofi natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174540

Perox schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:35:
[...]

Geen idee, maarreuh, damage doen met de wand? Klinkt als een nieuw concept, heb zelf een mage, maar de wand gebruik ik eigenlijk alleen voor de +stats, en als mijn mana op is (bijv. als de rest weer eens mijn /oom niet heeft gezien :P )

Over het algemeen doen spells meer damage dan wand, maar ik kan me zo voorstellen dat als je al je mana voor healing inzet, het voor de tegenstander lastig wordt om je down te krijgen. In ieder geval kan zo'n gevecht lang duren, lijkt me.
ik weet dat spells meer dmg geven dan wands maar ben low lvl :D, had ik gezegt paar pages terug.. en hoe ik een rogue 17 en lock 18 had gepwned ;D, maar paar mensen proberen mij te disse met hun high lvl pro chars XD..

low lvl = 16 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147287

Anoniem: 108648 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:25:
[...]

welk lvl ben je 13? hoe oud ben je 15? Sorry voor de flame, maar volgens mij klopt het wel
Om maar op de flame in te gaan,

Ik ben 15.
Ik heb nu meerdere characters boven de 40 en ik ben er vrij zeker van, dat ik nu wel alles van WoW weet.
Ik heb verder nog nooit gehoord in WoW zelf dat ik 15 zou zijn omdat ik geen engels zou kunnen ofzo, dus alsjeblieft betrek dit niet tot leeftijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147287 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:38:
[...]

Ik ben 15.
Ik heb nu meerdere characters boven de 40 en ik ben er vrij zeker van, dat ik nu wel alles van WoW weet.
Ik heb verder nog nooit gehoord in WoW zelf dat ik 15 zou zijn omdat ik geen engels zou kunnen ofzo, dus alsjeblieft betrek dit niet tot leeftijd.
(Y) ages says nothing.. daar ben ik met je eens ;D... iedereen kan met elke class andere class verslaan... ;D, en mijn tips voor het verslaan van mensen is MIJN strategie.. misschien nie die van julllie maar het is zeer efficient.... maar jah.. ben zker te noobisch voor jullie classe... maar dit is echt typish is voor wow.. die van high lvl ego players :D, was ook op me vorige server *silvermoon*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:38:
[...]
ik weet dat spells meer dmg geven dan wands maar ben low lvl :D, had ik gezegt paar pages terug.. en hoe ik een rogue 17 en lock 18 had gepwned ;D, maar paar mensen proberen mij te disse met hun high lvl pro chars XD..
Mijn char is misschien wel high level maar nog geen pro. Mijn tip is zoek een goede guild om bij aan te sluiten, dat helpt enorm, en door samen te spelen leer je meer dan je in duizend boeken lezen kan :)

Ik mag blij zijn in een fijne guild te zitten met mensen die behulpzaam zijn, samenwerken is eigenlijk het leukste van het hele spel. Anders kun je net zo goed niet op MMORPG gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

[...]

Ik ben 15.
was het een flame richting jou dan?
En je weet echt niet alles van WOW ik heb er nu 2 van 60 met behoorlijke speeltijd en kom toch nog geregeld nieuwe ontdekkingen tegen.
Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:42:
[...]

(Y) ages says nothing.. daar ben ik met je eens ;D... iedereen kan met elke class andere class verslaan... ;D, en mijn tips voor het verslaan van mensen is MIJN strategie.. misschien nie die van julllie maar het is zeer efficient.... maar jah.. ben zker te noobisch voor jullie classe... maar dit is echt typish is voor wow.. die van high lvl ego players :D, was ook op me vorige server *silvermoon*
leeftijd zegt wel wat meestal merk je het snel genoeg of iemand nog een kind is of al wat ouder is.
En jou tips voor het verslaan van mensen mag je best geven maar dit is een forum dus kan je er ook reacties op verwachten.
En ik heb niet het idee dat ik een high lvl ego player ben en dat ik alles weet maar als ik het ergens niet mee eens ben reageer ik, soms zit ik er dan naast en soms niet.
Daarbij geef je zelf aan dat je nooit instances zonder je lvl 60 vrienden doet dus hoeveel ervaring heb je nou echt?

[ Voor 47% gewijzigd door MantaMania op 27-04-2006 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 20:58
[...]

Dit heeft niets met "high lvl ego" te maken (en ook niets met leeftijd). Je tips kloppen niet, misschien dat het werkt op lowlvl, maar zeker niet op een wat hoger level. En lees je eigen posts toch eens door man, vind je het raar dat je flames krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06 10:21

RaseriaN

So much choices..

[...]

Vind het eerder iets voor CS 'kindjes' persoonlijk en je kan merken dat de game aanslaat bij de jongere spelers. No offence, maar je merkt het wel! :)

En als mensen hier tips geven, zie dat niet als een flame maar probeer te luisteren naar mensen die er wel degelijk verstand hebben de game en inzicht hebben in verschillende classes.

Dat je noobish bent is geen probleem en dat je geen high lvl bent is geen probleem, alleen stap uit je illusie en zie onze posts eens niet als flame maar als positieve kritiekt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:56
Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:35:
[...]

haha oh my god XD... jullie lezen echt geen post he :P ga paar pages terug... dan zie je wat ik had gezegt.. ;D
rofl, echt lachen zulke gasten er tussen 8)7 . Misschien een tip om eens bij een trainer langs te gaan en nieuwe spells te leren. Deze uiteraard ook even in je actionbars neerzetten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:31
Er zijn een aantal rock / paper / scissors varianten te verzinnen in pvp die echt niet gewonnen kunnen worden. Er van uitgaande dat ze allebei weten wat ze doen en gelijk gegeared.

warrior maakt weinig kans tegen een frost mage
rogue vs paladin

zo zijn er wel meer te verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

leeftijd zegt wel wat meestal merk je het snel genoeg of iemand nog een kind is of al wat ouder is.
En jou tips voor het verslaan van mensen mag je best geven maar dit is een forum dus kan je er ook reacties op verwachten.
En ik heb niet het idee dat ik een high lvl ego player ben en dat ik alles weet maar als ik het ergens niet mee eens ben reageer ik, soms zit ik er dan naast en soms niet.
Daarbij geef je zelf aan dat je nooit instances zonder je lvl 60 vrienden doet dus hoeveel ervaring heb je nou echt?
ik doe vaak genoeg instance met low lvls ;D, zie dm.. sm.. bfd..

bfd gehaald met 3 man :D.. 2 rogues.. 1 pala.. *was hier toen 26... en sword of hydra geloot, gebruikt tot 41 :P*, maar doe liever met me lvl 60 vrienden gaat sneller weet je.. ;) enne instance ervaring pomp ik wel bij als ik lvl 60 ben ;D *goal = 52 voor volgende week zondag* anders ben ik 40g kwijt :P

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 27-04-2006 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06 10:21

RaseriaN

So much choices..

Je quote skills zijn wel top, ik zie mn naam staan met een compleet andere post... lol :P
Ik denk al " dat heb ik niet getyped! :Y) "

[ Voor 6% gewijzigd door RaseriaN op 27-04-2006 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hooli-gan schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:48:
[...]

rofl, echt lachen zulke gasten er tussen 8)7 . Misschien een tip om eens bij een trainer langs te gaan en nieuwe spells te leren. Deze uiteraard ook even in je actionbars neerzetten. ;)
als je kijkt op thott***.com zie ej dat priest op lvl 16 weinig dmg geef zo rond de 30 -50, me wand schiet ook ongeveer zo hard.. :) + wand heeft geen casting time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:55:
Je quote skills zijn wel top, ik zie mn naam staan met een compleet andere post... lol :P
ben nieuw vandaag hiero met forums :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

RaseriaN schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:55:
ik dacht ook al die raserian denkt precies het zelfde als ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:26
Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:30:
maarre.. vertel mij nou es hoe ik pro priest kan worden net als julllie... enige tips? (voor pvp dan he)
Benediction in je rugzak doen en in een bosje gaan zitten en smiten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

post hier dingen om tijd te wasten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:57:
[...]

als je kijkt op thott***.com zie ej dat priest op lvl 16 weinig dmg geef zo rond de 30 -50, me wand schiet ook ongeveer zo hard.. :) + wand heeft geen casting time
in 1.5 sec cast heb je 72 tot 78 dmg das denk ik een stuk meer dan je met je wand doet en ook die schiet niet instant natuurlijk ;) zie je weapon speed

en laten we zeggen dat je een groene lvl 16 wand hebt:
Cinder Wand
Binds when picked up
Wand
11 - 22 Fire Damage Speed 1.40
(11.8 damage per second)
Durability 35 / 35
Sells for 6 Silver 23 Copper to vendors
Item Level 16

dus max dmg is 22 dan moet je dus een keer of 3 - 4 schieten voor je de zelfde dmg haalt als met je mind blast

[ Voor 29% gewijzigd door MantaMania op 27-04-2006 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:34
[...]

Meen je dat nou? Jij nieuw hier? .. neeee... echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ImdaMned schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:48:
Er zijn een aantal rock / paper / scissors varianten te verzinnen in pvp die echt niet gewonnen kunnen worden. Er van uitgaande dat ze allebei weten wat ze doen en gelijk gegeared.

warrior maakt weinig kans tegen een frost mage
rogue vs paladin

zo zijn er wel meer te verzinnen.
Rogue vs Paladin, vanuit de paladin kant:
Ligt aan je build, als je Protection build heb (1h+s Holy Shield, 2h Reckoning) krijg je ze makkelijk neer.
Als je een Retribution build (langzame 2h) is het niet te doen.
Ik ben dan wel niet zo'n PVP'er, maar duelen doe ik genoeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:00:
[...]

in 1.5 sec cast heb je 72 tot 78 dmg das denk ik een stuk meer dan je met je wand doet en ook die schiet niet instant natuurlijk ;) zie je weapon speed
correctie tis nie 1.5sec maar 2.5sec smite toch? duur te lang :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
[...]

offtopic:
Goh, je meent het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:03:
[...]

correctie tis nie 1.5sec maar 2.5sec smite toch? duur te lang :D
ging om de mind blast maar oke smite kan ook 2.5 dan met 60 dmg is nog steeds meer dmg dan je wand hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:04:
[...]

ging om de mind blast maar oke smite kan ook 2.5 dan met 60 dmg is nog steeds meer dmg dan je wand hoor ;)
je casting duurt wat langer he.. als je word geraakt... hou daar ook rekening mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Iets anders: beggars

Had er pasgeleden eentje: yes, but you are lvl 60 you all have lots of gold. 1g doesn't mean anything to you and it's a a lot for me.

Precies hetzelfde als irl hier in de stad : /

Ja, ik heb 1500g en ik heb er te hard voor moeten werken om het aan zo'n paupertje als jou te geven. opbokken jij

/ignore iddiot

[ Voor 27% gewijzigd door ImdaMned op 27-04-2006 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31660

[...]

Ik ben 15.
Ja hoor, meneer is lvl 40 en weet nu wel alles van WoW. Vet ik ben Jaloers! 8)
Ik hoop dat je niet serieus bent, want echt waar je weet echt nog LANG niet alles.....

Enneh takiho.. relax ff een beetje man

Enneh @ takiho.. relax ff een beetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HolyCorn schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:03:
[...]

offtopic:
Goh, je meent het?
so wut... ben nieuw.. je moet toch ergens mee beginne... je bent altijd wel ergens een nieuweling in... zo niet ben je gewoon goed begaaft... ;D petje af als je goed begaaft bent

delete toets doet het niet.. :/

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 27-04-2006 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Ik ga er niet teveel woorden aan vuil maken, maar je zou op z'n minst kunnen proberen normale zinsopbouwen te gebruiken. En interpunctie zou ook wonderen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6104

On_E schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:03:
[...]

7/5/39 is zoveel beter dan NF/Conflag, waar je jezelf IMO gimped omdat je niet mass Corruption kan spammen aangezien je je eigen CC dan breekt.

En je hebt ook nog eens meer HP door Dem. Embrace, en Aftermath is zo fijn als het procced op melee classes die je net van een afstand raakte :D

Ik spec er nooit meer uit iig.

En Warlock vs Shammy imo : Een goeie shaman moet ALTIJD winnen.
Tot nu toe is er geen shammie geweest die mij op rij kan verslaan. Ik zeg niet dat ik altijd win, maar wel meestal... gelukkig ben ik horde en als ik PvP kom ik ze niet tegen... lastig zijn ze zeker !

Ik vind conflagrate and nightfall lekker omdat je dat bijna in elke talent damage hebt en max reach, aftermath vind ik niet zo bijzonder om eerlijk te zijn en in PvP heb je alleen health nodig als je niet genoeg damage kan doen, te dichtbij komt of je mana op is

Je kan 10k heath hebben, maar als je mana op is ben je gewoon dood. Ik vond dat met conflag/ nightfall the balance tussen health and mana goed was en dat ik lang genoeg in leven kon blijven om de meeste gevechten te overleven en mezelf op te vreten voor mana ;)

Natuurlijk is het persoonlijk
Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:38:
[...]

te disse ?? je doet uitspraken waar de hele wow communitie van weet dat het niet klopt, dus je bent gewoon vervelend aan het doen

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 6104 op 27-04-2006 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

ImdaMned schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:07:
Iets anders: beggars

Had er pasgeleden eentje: yes, but you are lvl 60 you all have lots of gold. 1g doesn't mean anything to you and it's a a lot for me.

Precies hetzelfde als irl hier in de stad : /

Ja, ik heb 1500g en ik heb er te hard voor moeten werken om het aan zo'n paupertje als jou te geven. opbokken jij

/ignore iddiot
beggers zijn toch leuk gewoon ja zeggen en 10G in de trade zetten en ff pissen en drinken halen tegen die tijd zijn ze wel weer weg en vinden ze jou een eikel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31660 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:07:
[...]

Ja hoor, meneer is lvl 40 en weet nu wel alles van WoW. Vet ik ben Jaloers! 8)
Ik hoop dat je niet serieus bent, want echt waar je weet echt nog LANG niet alles.....

Enneh takiho.. relax ff een beetje man

Enneh @ takiho.. relax ff een beetje
Jezus. leer lezen.
Boven de 40.
Dit houdt in dat ik een lvl 42 druid heb , een lvl 60 warrior had ( verwijderd zoals in een eerder deel te lezen) en een lvl 40 priest , 37 warlock en verder heb ik elk ras wel boven de 20 gehad..
En ja ik ben in elke instance geweest, zelfs AQ40 op de PTR, vaak MC en BWL gedaan.
I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Laatst online: 30-04-2021
MantaMania schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:00:
[...]

en laten we zeggen dat je een groene lvl 16 wand hebt:
Cinder Wand
Binds when picked up
Wand
11 - 22 Fire Damage Speed 1.40
(11.8 damage per second)
Durability 35 / 35
Sells for 6 Silver 23 Copper to vendors
Item Level 16

dus max dmg is 22 dan moet je dus een keer of 3 - 4 schieten voor je de zelfde dmg haalt als met je mind blast
*cough* cooldown op Mindblast *cough*

Wands doen ongeveer evenveel dps als de spells van priests onder level 20. Dan komt Mindflay in zicht en verandert het net iets

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:08:
[...]

so wut... ben nieuw.. je moet toch ergens mee beginne... je bent altijd wel ergens een nieuweling in... zo niet ben je gewoon goed begaaft... ;D petje af als je goed begaaft bent

delete toets doet het niet.. :/
Ga eens fatsoenlijke zinnen typen. Je taalkunde is werkelijk waardeloos.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:30:
maarre.. vertel mij nou es hoe ik pro priest kan worden net als julllie... enige tips? (voor pvp dan he)
eerst lvl 60 worden en niet teveel mensen tegenspreken tot die tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mdmeijer schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:11:
[...]

Wands doen ongeveer evenveel dps als de spells van priests onder level 20. Dan komt Mindflay in zicht en verandert het net iets
speel je ook priest?? :D.. die hardheads... die hebben volgens mij nog nooit priest gespeeld.. enne @mannia.. fsow~ || ik heb een greater wand ding.. beste wand voor me lvl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

mdmeijer schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:11:
[...]

ja en dan nog je kan wel mindblasten en daarna wanden tis altijd beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-06 12:59

On_E

Housemusic

Anoniem: 6104 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:10:
[...]

Tot nu toe is er geen shammie geweest die mij op rij kan verslaan. Ik zeg niet dat ik altijd win, maar wel meestal... gelukkig ben ik horde en als ik PvP kom ik ze niet tegen... lastig zijn ze zeker !
Ik heb alles al geprobeerd, maar verlies altijd.

Tremor + Grounding Totem, Shock als ik een Shadow spell cast = dood.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6104 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:12:
[...]

eerst lvl 60 worden en niet teveel mensen tegenspreken tot die tijd ;)
doe jij nooit wsg onder lvl 60..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:14:
[...]

Hij doelt hier op het leren van je class door de ervaring tot 60 en op 60, die niet allemaal in een potje Warsong Gulch komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147287 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:16:
[...]

Hij doelt hier op het leren van je class door de ervaring tot 60 en op 60, die niet allemaal in een potje Warsong Gulch komt.
nou.. tips van mense die wel wsg doen ONDER de 60?

thanks in advance

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 27-04-2006 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Greater Magic Wand
Binds when equipped
Wand
22 - 41 Arcane Damage Speed 1.80
(17.5 damage per second)
Durability 45 / 45
Requires Level 13
Sells for 15 Silver 35 Copper to vendors
Item Level 23

item lvl klopt nie want het is voor lvl 13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:17:
[...]

thanks in advance
Owja, pvp groepje opzoeken, op ts / ventrillo gaan en knallen maar

owja: Requires Level 13

staat er gewoon hoor...

er zijn ook lvl 78 items, die requiren alleen een lvl 60 speler : )

[ Voor 80% gewijzigd door ImdaMned op 27-04-2006 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:13:
[...]

speel je ook priest?? :D.. die hardheads... die hebben volgens mij nog nooit priest gespeeld.. enne @mannia.. fsow~ || ik heb een greater wand ding.. beste wand voor me lvl...
ik heb een priest op lvl 60 ook een dwarf priest dus ik denk dat ik weet waar ik over praat.
En ja wanden is geinig en doet redelijke dmg maar je kan het niet vergelijken met je spells. Uiteraard op low level heb je er nog niet zoveel maar als je wat verder komt leer je het vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
MantaMania schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:13:
[...]

ja en dan nog je kan wel mindblasten en daarna wanden tis altijd beter.
Helemaal mee eens. Sterker nog, het schijnt dat voor een shadowpriest de kill routine nog meestal bestaat uit: Mindblast, PW:P, Mindflay, optioneel nieuwe mindblast, en doodwanden. Voor mij werkt dit nog steeds erg goed. Het viel mij in elk geval op dat op de lage levels (zeg onder level 30) een goede wand ruim dezelfde dps doet als een Mindblast/Mindflay combo.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:18:
Greater Magic Wand
Binds when equipped
Wand
(17.5 damage per second)
Durability 45 / 45
Requires Level 13
Item Level 23

het gaat om requires level!!
Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:17:
[...]

thanks in advance
zorg voor een beetje vaste groep en ga niet alleen voor de kills maar juist voor de vlag.
Laat en warrior of paladin de vlag pakken en laat de rest hem supporten.
IMHO moet de flag carrier ook nooit voorop lopen maar midden in een groep dan is het targeten ook lastiger.

[ Voor 38% gewijzigd door MantaMania op 27-04-2006 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
[...]

Waarom moet ik daarvoor op Thott kijken? Heb zelf ook een priest (lvl35 op dit moment). Weet 100% zeker dat mijn wand niet meer damage deed als mijn spells.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Nu online
Greater Magic Wand
Binds when equipped
Wand
(17.5 damage per second)
Durability 45 / 45
Requires Level 13
Item Level 23

Item level klopt wel. Dat heeft namelijk niks te maken met wanneer je het item kan dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

o jah.. ff tussen door van alle "flames" volgens iemand.. :D.. ik zie het als een goeie discussie ;)

maar.. hebben jullie ook last van graphics...? bij komt er soms een blauw lijntje.. of soms meerdere pixels die gaan flitsen... en als ik me dan beweeg is de hele wow wereld wat al gerendered is kapot :/
** ik zie kan ook door alle bergen kijken... maar als ik er tegenaan loop ren ik gewoon omhoog :/** kan nu geen pic posten..
weet iemand hoe ik het op kan losse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hooli-gan schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:20:
[...]

Waarom moet ik daarvoor op Thott kijken? Heb zelf ook een priest (lvl35 op dit moment). Weet 100% zeker dat mijn wand niet meer damage deed als mijn spells.
op lvl 16? lijkt me sterk... check de dps.. maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

[...]

Ik ben 15.
Waar stond jou naam in mijn post? Waar stond dat jonge mensen geen engels zouden kunnen? Trauma's die je ergens anders hebt opgelopen hoef je niet te mixen met een simpele post van mij als er staat '15 jaar'. Mijn flame was omdat hij geen zin normaal nederlands kan typen, en met tactics komt die je alleen op low lvl durft uit te spreken, en het klopt ook nog (jaartje erbij 2 lvl erbij). Over jou gesproken dan...een paar lvl 40 chars en je weet ALLES van wow, sure, want je hebt niet nog 20 talentpoints te besteden, 10 gebieden en 20 instances +bg's te ontdekken. Wat weet je dan? niets dus >:)
Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:21:
o jah.. ff tussen door van alle "flames" volgens iemand.. :D.. ik zie het als een goeie discussie ;)

maar.. hebben jullie ook last van graphics...? bij komt er soms een blauw lijntje.. of soms meerdere pixels die gaan flitsen... en als ik me dan beweeg is de hele wow wereld wat al gerendered is kapot :/
** ik zie kan ook door alle bergen kijken... maar als ik er tegenaan loop ren ik gewoon omhoog :/** kan nu geen pic posten..
niet meer schieten met je wand, doet zulke harde dmg dat zelfs je gpu wordt geraakt :+

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 108648 op 27-04-2006 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Hahahaha, hou je mond toch aub !

Ik heb een lvl60 warlock, lvl 52 priest, lvl 54 warrior, een mage, rogue en druid tussen de lvl 30 en 40 en een hunter... ow ik vergeet me lvl 36 shammie nog!

dus nee, ik weet er echt NIETS van !
Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:14:
[...]
Nee waarom zou ik... het is nutteloos, geen bijna geen XP, geen geld EN ook nog eens een factor X minder honor (ik geloof dat rond lvl 20 het ook maar 20% van de honor oplevert als op lvl 60.

Maar zo'm l33t uber ruling priest zoals jij weet dat natuurlijk allemaal en bent daarom ZO fanatiek in pvp op jou nivo...

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 6104 op 27-04-2006 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 16:30
OMG takiho ga alsjeblieft door... heb in weken niet zo dubbel gelezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

o jah... ;p dit komt voor de meeste lvl 60 heel bekent voor... komt er een lower lvl naar je toe.. zeg wat.. rond de 30? 35? 40?... en vraag ie of jij hem kan helpen met quest in een bepaalde instance.. waarna de 60 zegt dat hij heeft... *wat nie zo is..* zag het laatst in me guild XD.. zo'n 60 mannetje zei.. jah kep het druk met questen enso.. enne paar andere mensen in me guild wou gnomerang doen... hij had zeker geen zin.. XD hij zei later.. 10 - 15 mins fsow iemand zin in DM (deadmines en nie DRM *dire maul) alle mense in me guild flippe die naar gnomerang wou gaan XD..

moest ff zegge :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Greater Magic Wand
Binds when equipped
Wand
(17.5 damage per second)
Durability 45 / 45
Requires Level 13 <- dat staat hiero
Item Level 23

17.5dps

Mind Blast (Rank 1)
50 Mana 30 yd range
1.5 sec cast 8 sec cooldown
Blasts the target for 39 to 43 Shadow damage, but causes a high amount of threat

26-28dps

Mind blast wint, maar mana overhouden om te healen/shielden is natuurlijk ook leuk. Plus dat mind blast last heeft van interruption en cooldown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

[...]

Hoi Takiho, welkom op GoT. Misschien was het je nog niet opgevallen, maar dit is geen topic waarin we zo snel en zo veel mogelijk proberen te posten en ons gelijk proberen te halen. De bedoeling is om met z'n allen over WoW te praten, elkaar op de hoogte te houden en van elkaar te leren. Die "hardheads" waar jij het over hebt zijn stuk voor stuk spelers die het spel al meer dan een jaar spelen, en dus verstand hebben van zo'n beetje alles in het spel, dus ook van het spelen van jouw priest. Het kan echt geen kwaad om goed te lezen wat ze zeggen en niet meteen te denken van "hey, hij spreekt me tegen dus hij heeft geen gelijk". En verder kan het geen kwaad om te proberen normaal Nederlands te schrijven (dus niet sgrijfuh), dat leest wat makkelijker.

Als ik jou was zou ik de tip van hierboven opvolgen om lekker door te levelen en tot die tijd niet denken dat je alles beter weet. De meeste mensen hier praten over level 60 characters, aangezien het grootste gedeelte van het spel zich op dat level afspeelt, dus als jij dan ineens iets roept van "wanden doet veel meer damage" (voorbeeldje), dan klopt dat dus niet.

En nog een tipje: probeer niet teveel met je lvl 60 vrienden door low-level instances te gaan. Je leert het spel pas echt goed spelen als je je skills op bouwt in de lage instances (bijvoorbeeld als je op lvl 38 een hele party met lvl 40-42's moet healen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Nu online
Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:21:

ATi videokaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6104 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:23:
[...]

Hahahaha, hou je mond toch aub !

Ik heb een lvl60 warlock, lvl 52 priest, lvl 54 warrior, een mage, rogue en druid tussen de lvl 30 en 40 en een hunter... ow ik vergeet me lvl 36 shammie nog!

dus nee, ik weet er echt NIETS van !

[...]

Nee waarom zou ik... het is nutteloos, geen bijna geen XP, geen geld EN ook nog eens een factor X minder honor (ik geloof dat rond lvl 20 het ook maar 20% van de honor oplevert als op lvl 60.

Maar zo'm l33t uber ruling priest zoals jij weet dat natuurlijk allemaal en bent daarom ZO fanatiek in pvp op jou nivo...
ik doe geen wsg met me priest alleen duels... wsg = waste of time omdat ik lvl 52 moet halen op me pala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:18
Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:28:
[...]

ik doe geen wsg met me priest alleen duels... wsg = waste of time omdat ik lvl 52 moet halen op me pala
Ik vraag me serieus af of je dat wel gaat halen als je zo door blijft gaan..
/rant
Tip, neem een keer aan wat een ander zegt...

Silk_dude: je was me voor :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mensen ... ben weg.. tot morgen :p.. ik mag naar huis gaan O_O

was leuk hiero.. leuk om te horen wat jullie van me "pvp skillz" vinden :P

priest blijven toch ownen.. enne ;) weet dat ze nie heel sterk zijn.. maar er is zo'n film... waar een undead priest een warrior dood in 2 klapjes.. :p

enne me conclusie... jullie hebben wel gelijk hoor... nie al te boos worre.. ;p enne jah. moet eerst lvl 60 halen ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:26:
o jah... ;p dit komt voor de meeste lvl 60 heel bekent voor... komt er een lower lvl naar je toe.. zeg wat.. rond de 30? 35? 40?... en vraag ie of jij hem kan helpen met quest in een bepaalde instance.. waarna de 60 zegt dat hij heeft... *wat nie zo is..* zag het laatst in me guild XD.. zo'n 60 mannetje zei.. jah kep het druk met questen enso.. enne paar andere mensen in me guild wou gnomerang doen... hij had zeker geen zin.. XD hij zei later.. 10 - 15 mins fsow iemand zin in DM (deadmines en nie DRM *dire maul) alle mense in me guild flippe die naar gnomerang wou gaan XD..

Ik heb ook zelden low lvl mensen,. behalve als ik tijd en en guildies alts hebben. Maar meestal heb ik er niet zoveel zin in. Overigens nemen wij alleen maar lvl 60 mensen aan die attuned zijn voor alle instances, anders kom je er niet eens in bij ons...

Anyway. ik denk dat op lvl 60 je pas begint en dat je op lvl 60 zelfs nog n00b bent.
Run eerst maar eens een aantal keren ZG/MC/Onxyia dan praten we wel verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jarnotjuh schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:30:
[...]

Ik vraag me serieus af of je dat wel gaat halen als je zo door blijft gaan..
/rant
Tip, neem een keer aan wat een ander zegt...

Silk_dude: je was me voor :P
ieder een eigen battle style.. :p dat maakt wow voor mij leuk.. altijd uitdaging om hun te ownen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:26:

ook gedaan met een NL-er die ik tegen kwam in UC op executus, ff met em door RFC gerent met Holy nova :) hij heeft dus verder ook nix geleert, bv dattie een heleboel quests was vergeten voor RFC (die je dus geshared krijgt meestal van andere mensen in je party) dus moetie dr uiteindelijk nog een keer doorheen met een groepje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6104 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:31:
[...]

Ik heb ook zelden low lvl mensen,. behalve als ik tijd en en guildies alts hebben. Maar meestal heb ik er niet zoveel zin in. Overigens nemen wij alleen maar lvl 60 mensen aan die attuned zijn voor alle instances, anders kom je er niet eens in bij ons...

Anyway. ik denk dat op lvl 60 je pas begint en dat je op lvl 60 zelfs nog n00b bent.
Run eerst maar eens een aantal keren ZG/MC/Onxyia dan praten we wel verder
jij bent de laatste die ik nu qoute.. :P

jah.. maar dat leer ik later wel ;p.. ik zit atm in een noobie guild.. :P maar later ga ik een beter guild in met 60+ die alleen meer MC en Onxyia gaan doen ;p.. kep al een invite van hun.. ;p en dat op lvl 43 ;D

*guild name : wowrush rushers* kul tiras ;D

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 27-04-2006 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:02
@takiho: doe a.u.b. iets aan je poststijl want dit lijkt werkelijk nergens naar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voordat ik ga.. hoe moet mijn style zijn dan?

ben nieuw.. graag tips over got forum posten :D.. hoe ze moeten zijn enso :D

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 27-04-2006 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:36:
Wat dacht je van normaal Nederlands met correcte interpunctie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:34

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:34:
[...]

jij bent de laatste die ik nu qoute.. :P

jah.. maar dat leer ik later wel ;p.. ik zit atm in een noobie guild.. :P maar later ga ik een beter guild in met 60+ die alleen meer MC en Onxyia gaan doen ;p.. kep al een invite van hun.. ;p en dat op lvl 43 ;D

*guild name : wowrush rushers* kul tiras ;D
Takiho, niet verkeerd bedoelt hoor, maar wat heb je gegeten of gedronken. Als ik jouw posts zo lees lijk je wel hyperactief... :D

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Crash schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:36:
[...]

Wat dacht je van normaal Nederlands met correcte interpunctie :?
okay :D . i'll try..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Nu online
Mislukt...helaas. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vraagje trouwens, als Guild gaan wij maandag voor het eerst op de koffie bij Onyxia. In MC hebben we alles gecleared tot en met Domo... Hoe groot is de kans dat we maandag onyxia een kopje kleiner maken? Of wordt het gezellig een avondje wipen voor ons?

MC gaat in principe wel goed, bijna alle bosses staan nu op farm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_Dune_ schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:39:
[...]

Takiho, niet verkeerd bedoelt hoor, maar wat heb je gegeten of gedronken. Als ik jouw posts zo lees lijk je wel hyperactief... :D
ben ook hyper :P. Zit nl. al 8 uur stil XD *shishishs*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:O wat is er fout aan dan? Say me :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
En vanaf nu allemaal ontopic a.u.b. :)
Dus geen slowchat, one-liners en nutteloos geblaat. Anders moeten er een aantal post richting de trashcan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:36:

ben nieuw.. graag tips over got forum posten :D.. hoe ze moeten zijn enso :D
Gewoon ABN taal, afkorten is niet zo'n probleem, maar hou het gewoon een beetje leesbaar.

/edit: damn moet eens vaker op die refresh knop drukken, sorry voor deze nutteloze post.

[ Voor 14% gewijzigd door Speedy55 op 27-04-2006 16:43 ]

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oh.. moet tot 5 gaan :p helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Crash schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:41:
En vanaf nu allemaal ontopic a.u.b. :)
Dus geen slowchat, one-liners en nutteloos geblaat. Anders moeten er een aantal post richting de trashcan ;)
hebben jullie ook ergens een newbie post plaats waar ze ook over wow praten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

takiho.. wil je aub gewoon even je mond houden, je bent de hele thread aan het volspammen en dat is rete irritant!

Grow up

@ Modjes: Sorry :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:42:
[...]

hebben jullie ook ergens een newbie post plaats waar ze ook over wow praten?
Nee, hier op GoT verwachten wij van onze users een bepaald niveau. Dus redelijk correct en leesbaar taalgebruik + dat een post inhoudel moet hebben. Post dus alleen als je iets nuttigs of interessants te melden hebt en stel vragen pas nadat je zelf gezocht hebt naar een antwoord / oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31660 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:43:
takiho.. wil je aub gewoon even je mond houden, je bent de hele thread aan het volspammen en dat is rete irritant!

Grow up

@ Modjes: Sorry :|
*knip

ontopic: hebben jullie wel es last van dat mobs ineens immune voor je zijn, terwijl je gewoon bij hun respawn plaats sta? ik had dat laatst en kreeg wel damage maar hij was immune voor mij :/

[ Voor 15% gewijzigd door Crash op 27-04-2006 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Nu online
Anoniem: 31660 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:40:
vraagje trouwens, als Guild gaan wij maandag voor het eerst op de koffie bij Onyxia. In MC hebben we alles gecleared tot en met Domo... Hoe groot is de kans dat we maandag onyxia een kopje kleiner maken? Of wordt het gezellig een avondje wipen voor ons?

Voor het eerst? Dan ga maar gezellig een paar avondjes wipen. Tenzij je members hebt die snel leren, dan kun je het redelijk snel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

makkie ;)
onyxia had ik veel moeilijker verwacht toen wij voor het eerst gingen.
Zorg er gewoon voor dat mensen niet teveel dmg doen in fase 1 en 3 en let op dat ze niet te dichtbij de eggs staan.

grappig dat mensen er toch anders over denken

[ Voor 4% gewijzigd door MantaMania op 27-04-2006 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Onyxia is qua uitvoering een stuk moeilijker dan Ragnaros.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box

Ligt eraan hoe goed de MT is en of de rest beetje wakker is, imho is stukken moeilijker geworden na de 1.10 patch, gisteren 6x deepbreath gehad :X en op de 2e try geen enkele :D
En wat dropt ze uiteindelijk? warr zwaard en 2x Wrath!!! Dat was dus wel een domper, zit al 4 maanden te wachten op Shard of the Scale van dr...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Onyxia is qua uitvoering een stuk moeilijker dan Ragnaros.[/quote]
welke lvl elites zitten er in MC en wat voor soort *humanoids/elemental offe*?

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 27-04-2006 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90915

Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:31:
mensen ... ben weg.. tot morgen :p.. ik mag naar huis gaan O_O

was leuk hiero.. leuk om te horen wat jullie van me "pvp skillz" vinden :P

priest blijven toch ownen.. enne ;) weet dat ze nie heel sterk zijn.. maar er is zo'n film... waar een undead priest een warrior dood in 2 klapjes.. :p

enne me conclusie... jullie hebben wel gelijk hoor... nie al te boos worre.. ;p enne jah. moet eerst lvl 60 halen ;p
Het was leuk hier. Leuk om te horen wat jullie van mijn 'PvP skills' vinden :P .

Priests blijven toch altijd beter dan de rest, en bovendien: ik weet dat ze niet bijzonder sterk zijn, maar er is een film waar een priest een warrior doodt in twee klappen :P .

En mijn conclusie: jullie hebben zeker gelijk, niet al te boos worden :P . En ja, je moet eerst level 60 halen voordat je een echt oordeel over bepaalde dingen kan vellen.

:| :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:22:
[...]

op lvl 16? lijkt me sterk... check de dps.. maar :P
Mind blast en Smite doen toch wel wat meer damage dan die wand. Tuurlijk kan je een mob doodwanden maar ik zou toch eerst met Shadow Word/Mindblast/Smite gooien. Grote kans dat als de mob dicht bij je komt, hij al dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Nu online
Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:49:
welke lvl elites zitten er in MC en wat voor soort *humanoids/elemental offe*?
Trashmobs (dus de niet bosses) zijn tot level 63 elite. Giants, Elementals en volgens mij zijn de Core Hounds beasts (nooit op gelet eigenlijk). Sommige boss-adds zijn Humanoids, die van Majordomo zijn zelfs te sheepen.

Niet dat het echt boeit, ze zijn zo goed als allemaal immune voor de dingen die je op ze zou willen doen. Bosses hebben geen level. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door The Realone op 27-04-2006 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned

We hebben vorige week nog 6 x lopen whipen op onyxia : ( Of teveel deep breaths, of shammies die door tailwhipe de eggs ingeknald werden in fase 3. *schaam* gelukkig zelf nooit gebeurd ivm mage = distance = geen tailwhipe.

Ik vind hem irritanter en moeilijker dan vael...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Nu online
ImdaMned schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:59:
[...]
Uh? WTF?? 8)7

Het is geen hij maar een zij btw... ;)

[ Voor 14% gewijzigd door The Realone op 27-04-2006 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

ImdaMned schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:59:
[...]

We hebben vorige week nog 6 x lopen whipen op onyxia : ( Of teveel deep breaths, of shammies die door tailwhipe de eggs ingeknald werden in fase 3. *schaam* gelukkig zelf nooit gebeurd ivm mage = distance = geen tailwhipe.

hahhaha dan moet je je idd schamen.
Wij wipen nog bij razorgore maar onyxia gaat iedere zondag gewoon neer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Wij hadden nooit problemen met Onyxia, maar bij 1.10 werd het ineens een stuk lastiger en wipeten we een paar keer. Blijkbaar waren de mensen lui geworden ofzo.. je moet er nu wel wat harder voor werken om der neer te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Bosmonster schreef op donderdag 27 april 2006 @ 17:07:
Wij hadden nooit problemen met Onyxia, maar bij 1.10 werd het ineens een stuk lastiger en wipeten we een paar keer. Blijkbaar waren de mensen lui geworden ofzo.. je moet er nu wel wat harder voor werken om der neer te krijgen.
We have a winner

mensen die bij : "deep breath incoming" gewoon stompzinnig naar boven blijven kijken in het midden.

btw, razorgore/vael/firemaw gaat wel vaak op de 1e of 2e try down.

En uiteraard is onyxia een vrouwtje, veil vuurspuwend kreng dat ze is : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
The Realone schreef op donderdag 27 april 2006 @ 17:04:
[...]

Uh? WTF?? 8)7

Het is geen hij maar een zij btw... ;)
Klopt wel een beetje wat Imda zegt. Onze guild doet voornamelijk semi-alt runs naar Onyxia. De meeste mains (Trollie niet dan...) hebben hun tier 2 al binnen, of hun Quell Serrar geforged. Daarnaast is ze echt wel iets moeilijker geworden na 1.10. De combinatie van iets meer alts en dat ze net wat eerder boos wordt gaf bij ons wat meer DBs. Tailsweeps zijn gewoon stom.

Bij Vael staan we meestal als complete main-groep en hebben we de laatste tjid eigenlijk geen problemen meer mee. Af en toe een wipe op de eerste poging, maar dan gaat hij wel neer in poging 2. Ditto met Razorgore. Die is de laatste 4x bij poging 1 neergegaan. Dat gevecht beheersen we nu wel als guild.

Edit: we zullen vanavond wel een keertje wipen denk ik :P

[ Voor 4% gewijzigd door mdmeijer op 27-04-2006 17:13 ]

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
MantaMania schreef op donderdag 27 april 2006 @ 17:06:
[...]

hahhaha dan moet je je idd schamen.
Wij wipen nog bij razorgore maar onyxia gaat iedere zondag gewoon neer
Laten we een poll beginnen waarover je je meer moet schamen:
1) Wipen bij Onyxia
2) Wipen bij razorgore
3) De "spelfout in "Een tailsweep betekend dat mensen stom bezig zijn"

Ik kies voor 3)

;)

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
mdmeijer schreef op donderdag 27 april 2006 @ 17:13:
[...]

Laten we een poll beginnen waarover je je meer moet schamen:
1) Wipen bij Onyxia
2) Wipen bij razorgore
3) De "spelfout in "Een tailsweep betekend dat mensen stom bezig zijn"

Ik kies voor 3)

;)
3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Nu online
mdmeijer schreef op donderdag 27 april 2006 @ 17:10:
[...]

Klopt wel een beetje wat Imda zegt. Onze guild doet voornamelijk semi-alt runs naar Onyxia. De meeste mains (Trollie niet dan...) hebben hun tier 2 al binnen, of hun Quell Serrar geforged. Daarnaast is ze echt wel iets moeilijker geworden na 1.10. De combinatie van iets meer alts en dat ze net wat eerder boos wordt gaf bij ons wat meer DBs. Tailsweeps zijn gewoon stom.

Bij Vael staan we meestal als complete main-groep en hebben we de laatste tjid eigenlijk geen problemen meer mee. Af en toe een wipe op de eerste poging, maar dan gaat hij wel neer in poging 2. Ditto met Razorgore. Die is de laatste 4x bij poging 1 neergegaan. Dat gevecht beheersen we nu wel als guild.

Edit: we zullen vanavond wel een keertje wipen denk ik :P
Dan is zij voor jullie moeilijker omdat je dan alts hebt, wat meestal betekent dat ze mindere gear en mindere ervaring met die class hebben in end-game raiding enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Je moet je schamen als je zegt dat je je moet schamen als je wiped in een spelletje. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swat|IA
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-07-2012

Swat|IA

FreeBSD Kicks Ass :)

The Realone schreef op donderdag 27 april 2006 @ 17:20:
[...]

Dan is zij voor jullie moeilijker omdat je dan alts hebt, wat meestal betekent dat ze mindere gear en mindere ervaring met die class hebben in end-game raiding enzo.
Minder gear: Ja.
Maar minder ervaring? Nee, het zijn toch alts..?

Never sleep with anyone crazier than yourself | Now running ws @ Debian Lenny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
On_E schreef op donderdag 27 april 2006 @ 17:22:
Je moet je schamen als je zegt dat je je moet schamen als je wiped in een spelletje. }:O
Ik schaam me rot :Y)

Paling Terran & Shaman

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post ontopic, netjes en nuttig!