On_E schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:03:
[...]
7/5/39 is zoveel beter dan NF/Conflag, waar je jezelf IMO gimped omdat je niet mass Corruption kan spammen aangezien je je eigen CC dan breekt.
En je hebt ook nog eens meer HP door Dem. Embrace, en Aftermath is zo fijn als het procced op melee classes die je net van een afstand raakte
Ik spec er nooit meer uit iig.
En Warlock vs Shammy imo : Een goeie shaman moet ALTIJD winnen.
Tot nu toe is er geen shammie geweest die mij op rij kan verslaan. Ik zeg niet dat ik altijd win, maar wel meestal... gelukkig ben ik horde en als ik PvP kom ik ze niet tegen... lastig zijn ze zeker !
Ik vind conflagrate and nightfall lekker omdat je dat bijna in elke talent damage hebt en max reach, aftermath vind ik niet zo bijzonder om eerlijk te zijn en in PvP heb je alleen health nodig als je niet genoeg damage kan doen, te dichtbij komt of je mana op is
Je kan 10k heath hebben, maar als je mana op is ben je gewoon dood. Ik vond dat met conflag/ nightfall the balance tussen health and mana goed was en dat ik lang genoeg in leven kon blijven om de meeste gevechten te overleven en mezelf op te vreten voor mana
Natuurlijk is het persoonlijk
Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:38:
[...]
ik weet dat spells meer dmg geven dan wands maar ben low lvl

, had ik gezegt paar pages terug.. en hoe ik een rogue 17 en lock 18 had gepwned ;D, maar paar mensen proberen mij te disse met hun high lvl pro chars XD..
low lvl = 16

te disse ?? je doet uitspraken waar de hele wow communitie van weet dat het niet klopt, dus je bent gewoon vervelend aan het doen
[
Voor 43% gewijzigd door
Anoniem: 6104 op 27-04-2006 16:20
]