Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:02:
[...]
kep de weakness van een warlock gevonden he

, daarom win ik meestal van een warlock..

weakness van rogues.. zijn moeilijker te vinden... >.<
warrior''s weakness: hij kan niet goed tegen heal types.. bijv. pala...
rogue zijn slecht tegen mages... vooral ice mages...
hunters weakness: weet ik nie

pala's weakness: weet ik nie... (zorgen dat hij niet kan healen? )
mages weakness: weet ik nie

warlock weakness: pet dood.. caster dood

, beste pet is scubba voor 1v1 duels
dat zijn mijn ervaringen tegen duels

weakness op rij vanuit een warlock gezien:
rogues : als je ze eerst opmerk (felhunter), dot, fear, dot, SB = dood rogues kunnen hele gemakkelijke targets zijn voor lockies
druids : zie rogues
warriors : afstand houden en casten van fear, deathcoil = dood, geen probleem voor lockie
pallies : hard aanpakken, spelllock met felhunter, immolate, curruption, agony, SB, conflag. Hij zal dan snel shielden en healen. Gewoon wachten tot de shield voorbij is en opnieuw hetzelfde doen, een warlock uitdamaged de mana bar van een pallie
mages : spellock = dood
shamans : spellock en buiten het bereik van de totems blijven, lokt hem mee
Hunters : direct voor de hunter zelf gaan en naar hem toe rennen en binnen 5 yards blijven (curruption en agony erop), laat hem maar slaan, fear de pet en daarna deathcoil op de hunter (je bent waarschijnlijk al heel veel health kwijt) fear erop en immolate erop (later conflag) shadowbolt, drainlife en shadowburn. Maar meestal haal je het niet tegen een goede hunter
welke class speel je ?
als je EEN caster bent, verneder ik je als warlock, behalve een shadowpriest soms
alle melee classes behalve hunter zijn geen probleem voor een beetje lock.
De warlock zijn weakness zijn pet doden ? HAHAHAHAHAHAHAHA !!!!
Een pvp specced warlock heeft geen pet nodig (ja voor paranoia of seduce) maar die dot je vol, fear of deathcoiled een keer en een shadowbolt erachter aan en dood ben je...
Een soullinked warlock heeft afhankelijk van verder build ook geen pet nodig. De gebruikte pet heeft eigenlijk meer nut als het opgeoffert wordt. Imo heb je niet veel van warlocks begrepen... de damage van een warlock komt uit de char zelf en niet uit zijn pet. De pet wordt feitelijk gebruikt om afstand te houden en door de pet aan te vallen doe je precies wat de warlock wil... Hij dot je vol en gooit er lekker een shadowbolt tegen aan, feared je een keer en dood ben je...
Degene waar je "meestal" tegen wint moeten wel bijzonder slechte locks zijn.... BIJZONDER slecht..
De zwakte van een warlock zit in het closerange gevecht en het worden interrupted bij het casten (daarom winnen hunters ook vaak van warlocks) Een warlock zal altijd ruimte proberen te houden zodat hij kan draaien en casten. Als je de warlock de kans geeft te casten ben je gewoon morsdood.
[
Voor 22% gewijzigd door
Anoniem: 6104 op 27-04-2006 14:31
]