Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 72 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.802 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167308

http://ctprofiles.net/339374 :)

kan niet klagen.

robe of the void is niet slecht, maar slechter dan felheart, neu.

Felheart is echt gemaakt voor soul-link locks, geien de stamina, alhoewel nemesis ongeveer hetzelfde heeft.

alleen een lakc aan +dmg rings met degelijke stats erbij tot nu toe.

Bijna neutral met de Brood of nozdormu dus dan kan die ring er wel komen (iig friendly version ;P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Ik heb 6/8 felhart atm, geen boots omdat ik onlangs betrayer's boots geloot heb in ZG:

http://www.thottbot.com/?i=51608

En geen horns omdat ik gewoon wacht tot we nog es nemesis cap krijgen van ony.

Verder heb ik Briarwood reed, welke ook +29 damage is, en eye of the beast, waarmee ik +2% crit krijg.
Wanneer ik een degelijke epic staff of mageblade/bloodcaller krijg komt daar ook nog eens 30 spellpower op.

Dan heb ik in me felheart gear zo'n 5k hp en 5.5k mana unbuffed, +180 spelldamage, en +2% crit, dan noem ik mezelf niet echt generfed in me felheart ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Gisteren eindelijk eindelijk mn stormrage belt gekregen. Het duurde even, maar ik zit nu alweer op 5/8 Stormrage, met een healing bonus van +640 nou.

Toch blijft het steken dat als je als druid goede survivability wil, je vrijwel al je damage moet opgeven. Maar goed, healen is ook leuk zo nu en dan, en met de huidige itemisation kan je als druid daarin ver, heel ver gaan. Met de twin emp's net dood en dus C'thun in zichgt komen er nog leuke weken aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6104

Anoniem: 167308 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 12:19:
http://ctprofiles.net/339374 :)

kan niet klagen.

robe of the void is niet slecht, maar slechter dan felheart, neu.

Felheart is echt gemaakt voor soul-link locks, geien de stamina, alhoewel nemesis ongeveer hetzelfde heeft.

alleen een lakc aan +dmg rings met degelijke stats erbij tot nu toe.

Bijna neutral met de Brood of nozdormu dus dan kan die ring er wel komen (iig friendly version ;P)
Ik heb nu master demonoligy met ruin, ik had conflag met nightfall. Maar wij hebben als guild besloten om zo mana efficient te zijn, dus alle locks hebben nu veel minder healing nodig (tot 80% minder zelfs) Ik doe minder explosieve damage, dat zeker maar ik houd het wel lang vol.
overigens is mijn felheart ook +13dmg, 1% crit is ongeveer 10 dmg gemiddeld en met de intellect stats erbij misschien nog wel een 1% crit extra, daarnaast kan ik veel langer damage blijven doen in fights, omdat ik feilijk niet door mijn mana kan raken
Anoniem: 41820 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 12:35:
Ik heb 6/8 felhart atm, geen boots omdat ik onlangs betrayer's boots geloot heb in ZG:

http://www.thottbot.com/?i=51608

En geen horns omdat ik gewoon wacht tot we nog es nemesis cap krijgen van ony.

Verder heb ik Briarwood reed, welke ook +29 damage is, en eye of the beast, waarmee ik +2% crit krijg.
Wanneer ik een degelijke epic staff of mageblade/bloodcaller krijg komt daar ook nog eens 30 spellpower op.

Dan heb ik in me felheart gear zo'n 5k hp en 5.5k mana unbuffed, +180 spelldamage, en +2% crit, dan noem ik mezelf niet echt generfed in me felheart ^^
qua stats heb ik ongeveer hetzelfde, heb ik iets meer +dmg standaar, zo'n 220. afhankelijk van mijn gear haal ik 300 ofzo. Alleen gebruik ik dat niet zo erg, omdat ik gewoon mijn full set bonus erg vind rulen en met crits en deze gear en stats kom ik rond de 20% crit uit.. .dat nou ik geen nerv nee ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 6104 op 27-04-2006 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-06 12:44
Zo, probeer wat te grinden in Western Plaguelands >> Hearthglen, mja, wordt gecorpsecamped atm...
Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/f/g/16454phpbgG76E.jpg

Ja je ziet het goed...door 4 allies :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pvp server zeker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62809

superbassie schreef op donderdag 27 april 2006 @ 12:51:
Zo, probeer wat te grinden in Western Plaguelands >> Hearthglen, mja, wordt gecorpsecamped atm...
[afbeelding]

Ik zou zeggen, report ze })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-06 19:35

On_E

Housemusic

Anoniem: 6104 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 12:50:
qua stats heb ik ongeveer hetzelfde, heb ik iets meer +dmg standaar, zo'n 220. afhankelijk van mijn gear haal ik 300 ofzo. Alleen gebruik ik dat niet zo erg, omdat ik gewoon mijn full set bonus erg vind rulen en met crits en deze gear en stats kom ik rond de 20% crit uit.. .dat nou ik geen nerv nee ;)
20% kan nooit, ik heb +7% crit chance door gear en zit op 16%. ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op donderdag 27 april 2006 @ 12:59:
[...]

20% kan nooit, ik heb +7% crit chance door gear en zit op 16%. ;)
zoals ik al zei, dit heb ik standaard aan,door wat te veranderen kan ik al 4% crit erbij krijgen standaard. Ik haal de resultaten uit damagemeters, dus laten we zeggen tussen de 19 en de 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:42

BrZ

Corpsecampen is compleet "legaal". Als je er mee zit, had je maar PvE moeten rollen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120061

Ik ga horde beginnen volgende week maar ik weet niet wat voor class ik moet kiezen! Ik heb nu een NE druid lvl 60 en m'n keus gaat eigelijk uit naar tauren druid. Ik wil absoluut geen warrior of rogue, een mage of hunter lijkt me ook wel leuk. Wat is de beste keus denken jullie?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 120061 op 27-04-2006 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174540

ik heb een priest lvl 16.. en heeft een rogue 17 en warlock lvl 18 gepwned :)
hoesow.. priest ownen.. o jah.. ik ging cheaten volgens hun omdat ik ging healen *hahah*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

[afbeelding]

Gewoon ff afk gaan.. bakkie koffie.. ressen en wat anders gaan doen :P

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120061 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 13:16:
Ik ga horde beginnen volgende week maar ik weet niet wat voor class ik moet kiezen! Ik heb nu een NE druid lvl 60 en m'n keus gaat eigelijk uit naar tauren druid. Ik wil absoluut geen warrior of paladin, een mage of hunter lijkt me ook wel leuk. Wat is de beste keus denken jullie?
zal voor een mage gaan.. ice mage :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 13:17:
[...]

zal voor een mage gaan.. ice mage :D
En waarom dan??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853

psssst ... hore kent geen paladins :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
BrZ schreef op donderdag 27 april 2006 @ 13:14:
[...]

Corpsecampen is compleet "legaal". Als je er mee zit, had je maar PvE moeten rollen ;)
missconseption ftl :P

in sommige gevallen valt dit onder harassment en kan het je 72 uur kosten :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 13:16:
hoesow.. priest ownen.. o jah.. ik ging cheaten volgens hun omdat ik ging healen *hahah*
Ach... per lvl verschillen de characters nogal... ik kan je vertellen dat op lvl 30 een rogue een priest weer pwned. misschien op lvl 45 weer niet en daarna weer wel...

Anyway een Rogue vind ik persoonlijk erg leuk spelen, een mage ook, vooral omdat je goede grind builds kan maken. Ik speel net een hunter en ben verrast door de kracht en damage van een hunter...
Aan de andere kant wordt ook pijnlijk duidelijk waar de zwakke punten liggen, maar dat heeft iederen class. Een hunter is wel erg gear afhankelijk denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silva
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-03 22:54
heb eindelijk mijn roeping gevonden !

heb al een tijdje een Horde lvl 60 mage ( full epic )

Nu heb ik van een maatje een alliance lvl 60 rogue accountje overkocht hij speelt al geruimte tijd niet meer

hele dag zit ik al met me rogueje een beetje in brm horde te ganken geweldig nu snap ik waarom alliance daar altijd zit te campen :D kan dit wel uuren blijven doen ole! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 13:58
Anoniem: 120061 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 13:16:
Ik ga horde beginnen volgende week maar ik weet niet wat voor class ik moet kiezen! Ik heb nu een NE druid lvl 60 en m'n keus gaat eigelijk uit naar tauren druid. Ik wil absoluut geen warrior of paladin, een mage of hunter lijkt me ook wel leuk. Wat is de beste keus denken jullie?
Ga je stoppen met je druid dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-06 15:33
Als mijn target frosted heb heb ik 50% kans op crit....niet echt representatief dus zo'n addon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik vind dat ze pala's te sterk hebben gemaakt.. ze zijn bijna niet dood te krijgen... :/ en heel irri als je in SM die pala npcs moet doden :/.. ben tevens ook zelf pala ;p *nog geen duel verloren tegen mensen met hetzelfde lvl als ikke ;p, misschien komt omdat ik free EQ krijg :P)

o jah.. tis graag voor snel lvlen~ ben nu 44 en moet snel naar 52 zijn binne next week :P

krijg dan nieuwe wapen + enchant (+25 str) en 16 slots bag.. maar als ik het nie haal dan verlies ik 40g :/

tips zijn welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phantom schreef op donderdag 27 april 2006 @ 13:33:
[...]

Ga je stoppen met je druid dan? ;)
he mior! :D Jullie hebben genoeg druids, ik heb heel weinig dkp en iederen druid outbid me op items! En jan en rob (en nog paar vrienden) gaan horde spelen dus ik ga gezellig mee! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BrZ schreef op donderdag 27 april 2006 @ 13:14:
[...]

Zeg dat maar is tegen een GM dan, post dan ook gelijk ff zijn reactie plx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Realone schreef op donderdag 27 april 2006 @ 13:34:
[...]

Als mijn target frosted heb heb ik 50% kans op crit....niet echt representatief dus zo'n addon.
hihihihi~ ik vind priest wel sterk hoor.. shield aan healed, schiet met wand.. bijna dood... psychic scream... bijna dood weer shield en healen... en weer schieten met wand.... shadow word: pain erop... enso on :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 13:40:
[...]

hihihihi~ ik vind priest wel sterk hoor.. shield aan healed, schiet met wand.. bijna dood... psychic scream... bijna dood weer shield en healen... en weer schieten met wand.... shadow word: pain erop... enso on :p
purge, tremor totem, earth sock, earthbind, evt. searing totem.. paar keer meppen.. next! :P

Of alleen tremor totem en lightning shield blijven casten + jezelf healen :+.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 62809 op 27-04-2006 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Anoniem: 62809 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 13:38:
[...]

Zeg dat maar is tegen een GM dan, post dan ook gelijk ff zijn reactie plx.
Corpsecampen is in sommige gevallen inderdaad niet toegestaan. Maar tegen de tijd dat je een reactie krijgt op je ticket wordt je echt niet meer gecamped hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
The Realone schreef op donderdag 27 april 2006 @ 13:34:
[...]

mwoah juist wel

de % crit is bepaald voor elke hit
elke hit heeft dus opnieuw XX% kans om te critten

die addon laat gewoon feitelijk zien hoeveel % hij crit
harde cijfers dus, niet de hoeveelheid % kans die hij heeft, maar gewoon wat zijn overall % is

ik vind dat btw veel interesanter om te weten eerlijk gezegd, ook maar even die addon opzoeken vanmiddag :P

in theorie kan je met je base van 5% chance to crit een effectieve critscore hebben van 100% :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 16:30
Je hoeft niet recht op je corpse te resurrecten hoor... Zoek een ver plekje uit, bijvoorbeeld achter dat geval in die screenshot.. dan snel mounten en wegwezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Realone schreef op donderdag 27 april 2006 @ 13:42:
[...]

Corpsecampen is in sommige gevallen inderdaad niet toegestaan. Maar tegen de tijd dat je een reactie krijgt op je ticket wordt je echt niet meer gecamped hoor.
Dat niet, maar zij krijgen waarschijnlijk wel een warning, en zo "red" je er misschien wel wat andere spelers mee die daar rustig zitten te grinden.

@Bosmonster: Dat probeer ik ook wel is, maar lukt ook niet altijd.. vooral als er een hunter in de buurt is :(

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 62809 op 27-04-2006 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-06 20:25
Als iemand nog eens wil laggen:

Hunter feign death en dan
/wave

Dan sta je op, doe je de /wave emote en val je (met ugh geluid) weer dood neer :D
Alle emotes lijken te werken als je feign death doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

niemand die weet waar ik kan lvlen op lvl 43? :P moet heeel snel heel veel xp kunne krijgen :P *holy pala 43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:21

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 13:46:
niemand die weet waar ik kan lvlen op lvl 43? :P moet heeel snel heel veel xp kunne krijgen :P *holy pala 43
Paladin + Snel + Heel Veel = Geen combo ;)
43 is toch Tanaris enz. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 27 april 2006 @ 13:42:
[...]

mwoah juist wel

de % crit is bepaald voor elke hit
elke hit heeft dus opnieuw XX% kans om te critten

die addon laat gewoon feitelijk zien hoeveel % hij crit
harde cijfers dus, niet de hoeveelheid % kans die hij heeft, maar gewoon wat zijn overall % is

ik vind dat btw veel interesanter om te weten eerlijk gezegd, ook maar even die addon opzoeken vanmiddag :P

in theorie kan je met je base van 5% chance to crit een effectieve critscore hebben van 100% :P
Niet als je wilt kijken hoeveel crit je van je gear krijgt.
Bosmonster schreef op donderdag 27 april 2006 @ 13:43:
Je hoeft niet recht op je corpse te resurrecten hoor... Zoek een ver plekje uit, bijvoorbeeld achter dat geval in die screenshot.. dan snel mounten en wegwezen...
Spirithealer ftw...

[ Voor 19% gewijzigd door The Realone op 27-04-2006 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Anoniem: 120061 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 13:38:
[...]

he mior! :D Jullie hebben genoeg druids, ik heb heel weinig dkp en iederen druid outbid me op items! En jan en rob (en nog paar vrienden) gaan horde spelen dus ik ga gezellig mee! :9
Jah.. wel jammer.. ik ga deze keer niet mee :P (rob en jan weten wel wat ik daarmee bedoel ;))

Maar veel plezier dan, hoop dat je je druid niet delete mocht je je ooit nog bedenken :)

[ Voor 7% gewijzigd door Mior op 27-04-2006 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:44

chromeeh

the Gnome

Tja... Het is heel afhankelijk van hoe de ander speeld...
Ik ben zelf ook een caster (Warlock) en doe met m'n DoT's, ShadowBolt (lvl 6), Pet, Wands op een rap tempo dmg...

Ik merk wel dat je als lock per spell ~ xp stub (een lvl 37 lock krijgt geen nieuwe spells) erg hard vooruit kwa dmg...
Ben nu een lvl 36 (en een half :P) en als ik fully healed ben kan ik zonder al te veel HP te verliezen een lvl 40 warrior class mob pakken... (Ik gebruik hier uiteraard wel een pet bij)

Ik wil ook lvl 40 worden :'(
Ik wil een horsie O+ O+

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wacht nog liever 10 minuten met ressen dan dat ik -25% durabilty krijg op al mijn equiped items en mn items in inventory, en niet te vergeten die 10min debuff.

Vaak kun je in zo'n geval 't best even uitloggen en even wat anders doen.. ik vermaak me meestal wel @ http://forums.wow-europe.com - lijkt af en toe wel een soap - :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phantom schreef op donderdag 27 april 2006 @ 13:50:
[...]

Jah.. wel jammer.. ik ga deze keer niet mee :P (rob en jan weten wel wat ik daarmee bedoel ;))

Maar veel plezier dan, hoop dat je je druid niet delete mocht je je ooit nog bedenken :)
Nee deleten zal ik never nooit doen!! Veels te zonde! Jah ik verhalen over je gehoord :P dus ik weet ook wat je bedoelt! :) Maar jij kent bijna iedereen uit TUW en ze hebben je nodig! :P Ik kan gemist worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169044

Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 13:37:
ik vind dat ze pala's te sterk hebben gemaakt.. ze zijn bijna niet dood te krijgen... :/ en heel irri als je in SM die pala npcs moet doden :/.. ben tevens ook zelf pala ;p *nog geen duel verloren tegen mensen met hetzelfde lvl als ikke ;p, misschien komt omdat ik free EQ krijg :P)

o jah.. tis graag voor snel lvlen~ ben nu 44 en moet snel naar 52 zijn binne next week :P

krijg dan nieuwe wapen + enchant (+25 str) en 16 slots bag.. maar als ik het nie haal dan verlies ik 40g :/

tips zijn welkom
Eerst in Ulda gaan "wonen" daarna Zul'Farrak en/of Blackrock Depths??

*edit* Het gaat je naar alle waarschijnelijkheid niet lukken maar zo gaat het wel het snelst denk ik en je krijgt zo af en toe wat leuks ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 169044 op 27-04-2006 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Anoniem: 62809 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 13:54:
[...]

Ik wacht nog liever 10 minuten met ressen dan dat ik -25% durabilty krijg op al mijn equiped items en mn items in inventory, en niet te vergeten die 10min debuff.
10 minuten wachten met ressen of 10 minuten debuff... ;) En tja, als je bijvoorbeeld gecamped wordt bij Tyr's dan is dat meestal door mensen daar grinden dus die blijven daar langer dan 10 minuten hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

chromeeh schreef op donderdag 27 april 2006 @ 13:53:
[...]

Ik ben zelf ook een caster (Warlock) en doe met m'n DoT's, ShadowBolt (lvl 6), Pet, Wands op een rap tempo dmg...

Ik merk wel dat je als lock per spell ~ xp stub (een lvl 37 lock krijgt geen nieuwe spells) erg hard vooruit kwa dmg...
Ben nu een lvl 36 (en een half :P) en als ik fully healed ben kan ik zonder al te veel HP te verliezen een lvl 40 warrior class mob pakken... (Ik gebruik hier uiteraard wel een pet bij)

Ik wil een horsie O+ O+
kep de weakness van een warlock gevonden he :D, daarom win ik meestal van een warlock.. :P weakness van rogues.. zijn moeilijker te vinden... >.<
warrior''s weakness: hij kan niet goed tegen heal types.. bijv. pala...
rogue zijn slecht tegen mages... vooral ice mages...
hunters weakness: weet ik nie :P
pala's weakness: weet ik nie... (zorgen dat hij niet kan healen? )
mages weakness: weet ik nie :P
warlock weakness: pet dood.. caster dood :p, beste pet is scubba voor 1v1 duels :p

dat zijn mijn ervaringen tegen duels :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op donderdag 27 april 2006 @ 13:49:
[...]

Paladin + Snel + Heel Veel = Geen combo ;)
43 is toch Tanaris enz. ?
thanks man :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Anoniem: 120061 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:00:
[...]

Nee deleten zal ik never nooit doen!! Veels te zonde! Jah ik verhalen over je gehoord :P dus ik weet ook wat je bedoelt! :) Maar jij kent bijna iedereen uit TUW en ze hebben je nodig! :P Ik kan gemist worden ;)
Mooi!

Doe Rob en Jan trouwens de groeten van me, heb ze beide al een tijdje niet meer gesproken ;)

(voor de rest, sorry voor dit offtopic trouwens, ja ik weet het, het is hier geen chatbox :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

The Realone schreef op donderdag 27 april 2006 @ 10:19:

Ben al 2 dagen met een naakte character aan het grinden...best lastig als mage zijnde op lvl60 met 1700hp en 3k mana. Blizzard is nogal traag met het recoveren van items.... :X
Was het niet gewoon jijzelf die te snel was met het deleten van je char? Blabla, geen zin meer, alles gedissed, mazzel. Week later: klote blizard wil mijn items niet terugegeven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Realone schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:00:
[...]

10 minuten wachten met ressen of 10 minuten debuff... ;) En tja, als je bijvoorbeeld gecamped wordt bij Tyr's dan is dat meestal door mensen daar grinden dus die blijven daar langer dan 10 minuten hangen.
Dan zijn ze aan 't grinden idd, dan wacht je tot ze met een mob bezig zijn en dan res je snel en loop je weg. Meestal ben ik daar namelijk om wat geld te verdienen en als je dan je spul wat je draagt en wat je bij hebt moet repareren.. maar goed, ieder zijn eigen manier :).

Ik wil trouwens nog die Crusader formula hebben, dropt die van alle scarlet mobs, of alleen van diegene bij hearthglen? Want daar moet je zolang wachten voor respawns.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:02
The Realone schreef op donderdag 27 april 2006 @ 10:19:
Zeg ik regelmatig als mensen mij weer eens onbeleefd whisperen voor water/brood. "Sorry I'm sheepspecced, can't conjure."

Al vragen ze dan wel om een manastone te geven mgoed... 8)7

Ben al 2 dagen met een naakte character aan het grinden...best lastig als mage zijnde op lvl60 met 1700hp en 3k mana. Blizzard is nogal traag met het recoveren van items.... :X
Koop wat groene meuk uit de AH, dan heb je minstens 2500 hp en 5k mana...
Ik neem aan dat je guildies niet zo flauw zijn om je geen 10g te lenen... :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

chromeeh schreef op donderdag 27 april 2006 @ 13:53:
[...]

Ik wil een horsie O+ O+
Dat kan ik geloven, je hoeft de warrior alleen maar te interrupten en afstand te houden, zeker als je je dots bijna instant hebt gemaakt hoef je feitelijk alleen maar te blijven rennen ;)
succubus erbij afentoe een shadowbolt en seduce...

Zeker als je als lock een beetje handig bent kan je veel plezier hebben met pvp ;)
Ik raad overigens dan conflage, nightfall aan, daar heb ik bijzonder goede ervaringen mee en je hebt veel instant dingen die erg smerig hard kunnen critten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:02:
[...]

kep de weakness van een warlock gevonden he :D, daarom win ik meestal van een warlock..
En dat moge zijn? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 6104 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:11:
[...]

Dat kan ik geloven, je hoeft de warrior alleen maar te interrupten en afstand te houden, zeker als je je dots bijna instant hebt gemaakt hoef je feitelijk alleen maar te blijven rennen ;)
succubus erbij afentoe een shadowbolt en seduce...

Zeker als je als lock een beetje handig bent kan je veel plezier hebben met pvp ;)
Ik raad overigens dan conflage, nightfall aan, daar heb ik bijzonder goede ervaringen mee en je hebt veel instant dingen die erg smerig hard kunnen critten ;)
Conflag + nightfall.... Waarom dan neit gewoon SM/Ruin?

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 27-04-2006 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143400

[afbeelding]

WHAHA, dat zijn Atram en Ironwill uit m'n guild. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phantom schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:02:
[...]

Mooi!

Doe Rob en Jan trouwens de groeten van me, heb ze beide al een tijdje niet meer gesproken ;)

(voor de rest, sorry voor dit offtopic trouwens, ja ik weet het, het is hier geen chatbox :+)
Je zal me wel paar keer online zien komen in TUW hoor !! Alvast groeten terug. En ik neem een Tauren Druid ! :) We zitten op executus (kom een keer langs!:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

kep de weakness van een warlock gevonden he :D, daarom win ik meestal van een warlock.. :P weakness van rogues.. zijn moeilijker te vinden... >.<
warlock weakness: pet dood.. caster dood :p, beste pet is scubba voor 1v1 duels :p

weakness op rij vanuit een warlock gezien:
rogues : als je ze eerst opmerk (felhunter), dot, fear, dot, SB = dood rogues kunnen hele gemakkelijke targets zijn voor lockies

druids : zie rogues

warriors : afstand houden en casten van fear, deathcoil = dood, geen probleem voor lockie

pallies : hard aanpakken, spelllock met felhunter, immolate, curruption, agony, SB, conflag. Hij zal dan snel shielden en healen. Gewoon wachten tot de shield voorbij is en opnieuw hetzelfde doen, een warlock uitdamaged de mana bar van een pallie

mages : spellock = dood

shamans : spellock en buiten het bereik van de totems blijven, lokt hem mee

Hunters : direct voor de hunter zelf gaan en naar hem toe rennen en binnen 5 yards blijven (curruption en agony erop), laat hem maar slaan, fear de pet en daarna deathcoil op de hunter (je bent waarschijnlijk al heel veel health kwijt) fear erop en immolate erop (later conflag) shadowbolt, drainlife en shadowburn. Maar meestal haal je het niet tegen een goede hunter

welke class speel je ?
als je EEN caster bent, verneder ik je als warlock, behalve een shadowpriest soms
alle melee classes behalve hunter zijn geen probleem voor een beetje lock.

De warlock zijn weakness zijn pet doden ? HAHAHAHAHAHAHAHA !!!!
Een pvp specced warlock heeft geen pet nodig (ja voor paranoia of seduce) maar die dot je vol, fear of deathcoiled een keer en een shadowbolt erachter aan en dood ben je...

Een soullinked warlock heeft afhankelijk van verder build ook geen pet nodig. De gebruikte pet heeft eigenlijk meer nut als het opgeoffert wordt. Imo heb je niet veel van warlocks begrepen... de damage van een warlock komt uit de char zelf en niet uit zijn pet. De pet wordt feitelijk gebruikt om afstand te houden en door de pet aan te vallen doe je precies wat de warlock wil... Hij dot je vol en gooit er lekker een shadowbolt tegen aan, feared je een keer en dood ben je...

Degene waar je "meestal" tegen wint moeten wel bijzonder slechte locks zijn.... BIJZONDER slecht..
De zwakte van een warlock zit in het closerange gevecht en het worden interrupted bij het casten (daarom winnen hunters ook vaak van warlocks) Een warlock zal altijd ruimte proberen te houden zodat hij kan draaien en casten. Als je de warlock de kans geeft te casten ben je gewoon morsdood.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 6104 op 27-04-2006 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sommige.. waar ik tegen vocht.. hadde imps als summon :D, dood eerst hun imps... :P en dan is het heel makkelijk om hun te doden ;D *tip* geen imps tijdens een pvp battle :P, ** met me priest had ik een lvl 24 mage, zijn hp naar 50% gebracht, ;)

hunters moet je gewoon snel en close combat doden ;p, laat hun pet leven!! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:25:
[...]

sommige.. waar ik tegen vocht.. hadde imps als summon :D, dood eerst hun imps... :P en dan is het heel makkelijk om hun te doden ;D *tip* geen imps tijdens een pvp battle :P, ** met me priest had ik een lvl 24 mage, zijn hp naar 50% gebracht, ;)

hunters moet je gewoon snel en close combat doden ;p, laat hun pet leven!! :p
Lol.. ga jij lekker met de imp spelen :P Tegen de tijd dat je die dood hebt ben jij dat ook al...

Goeie tactiek, exact waar de warlock op hoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6104 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:23:
[...]

welke class speel je ?
als je EEN caster bent, verneder ik je als warlock, behalve een shadowpriest soms
alle melee classes behalve hunter zijn geen probleem voor een beetje lock.

De warlock zijn weakness zijn pet doden ? HAHAHAHAHAHAHAHA !!!!
Een pvp specced warlock heeft geen pet nodig (ja voor paranoia of seduce) maar die dot je vol, fear of deathcoiled een keer en een shadowbolt erachter aan en dood ben je...

Een soullinked warlock heeft afhankelijk van verder build ook geen pet nodig. De gebruikte pet heeft eigenlijk meer nut als het opgeoffert wordt. Imo heb je niet veel van warlocks begrepen... de damage van een warlock komt uit de char zelf en niet uit zijn pet. De pet wordt feitelijk gebruikt om afstand te houden en door de pet aan te vallen doe je precies wat de warlock wil... Hij dot je vol en gooit er lekker een shadowbolt tegen aan, feared je een keer en dood ben je...

Degene waar je "meestal" tegen wint moeten wel bijzonder slechte locks zijn.... BIJZONDER slecht..
De zwakte van een warlock zit in het closerange gevecht en het worden interrupted bij het casten (daarom winnen hunters ook vaak van warlocks) Een warlock zal altijd ruimte proberen te houden zodat hij kan draaien en casten. Als je de warlock de kans geeft te casten ben je gewoon morsdood.
toon volledige bericht
;D ben dwarven priest :X, fear ward.. aan (A) weg fear ;D... of jij vecht tegen hele noobie players tijdens pvp ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Priests kun je nog seducen of gewoon out-dps'en. Er is meer dan alleen fear :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:25:
[...]

Lol.. ga jij lekker met de imp spelen :P Tegen de tijd dat je die dood hebt ben jij dat ook al...

Goeie tactiek, exact waar de warlock op hoopt.
priest hunne healen ^^.. shield erop healen.. besides hun imps hebben weinig hp ;p als je hun imps niet dood heb je geen kans om te winne als priest ><
1) je kan niet healen
2) je word steeds gemept door hun pet om de 3sec
3) je gaat dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:28:
Priests kun je nog seducen of gewoon out-dps'en. Er is meer dan alleen fear :P
goeie priest heoven geen mana te gebruiken, alleen voor heeal en shield.. maar thats it :P... enne ik word shadow priest :D, gebruik meetal me wand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:44
[...]

- ligt eraan hoe ze zijn gespect en wat voor gear ze hebben, als ze paars zijn dan win ik bijna bijna nooit van ze (SL build al helemaal niet).
- stunlock rogues win ik ook bijna nooit van
- warrior: ligt eraan hoe hard de MS aan komt ;)
- hunters: als ze je kiten dan verlies ik
- mage: zelfde als locks

en heb zelf een priest met 4200 hp buffed en 6900 mana. disc/holy build wel !!!

[ Voor 3% gewijzigd door Helox-in-a-box op 27-04-2006 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vergeet nie dat priest ook uh.. shadow word: pain en holy fire heeft ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-06 20:17
Hoe doe jij het dan tegen een shammie?

Ik haaaaaaaaaaat shammies om tegen te duellen, interupt sucked. Afgezien van dat, ik ben niet zo goed in pvp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helox-in-a-box schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:29:
[...]

- ligt eraan hoe ze zijn gespect en wat voor gear ze hebben, als ze paars zijn dan win ik bijna bijna nooit van ze (SL build al helemaal niet).
- stunlock rogues win ik ook bijna nooit van
- warrior: ligt eraan hoe hard de MS aan komt ;)
- hunters: als ze je kiten dan verlies ik
- mage: zelfde als locks

en heb zelf een priest met 4200 hp buffed en 6900 mana. disc/holy build wel !!!
met me paladin heb ik nog nooit verloren van een warrior.. tegens ook nie van een hunter... :p heal heal and heal.. keyword for succes :P o jah ook nog divine shield en lay on hands :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:30:
vergeet nie dat priest ook uh.. shadow word: pain en holy fire heeft ;D
Vergeet niet dat warlock dit en dit en dat heeft :P

Wat een zinloze 'discussie', al is dat eigenlijk te veel eer voor dit kinderachtige gedoe..

Als neigt het meestal naar het kinderachtige toe als het over PvP gaat helaas hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:32:
[...]

Vergeet niet dat warlock dit en dit en dat heeft :P

Wat een zinloze 'discussie', al is dat eigenlijk te veel eer voor dit kinderachtige gedoe..

Als neigt het meestal naar het kinderachtige toe als het over PvP gaat helaas hier..
"okay" Sander :D... ik geef toe.. priest zijn slap ;D, Moooooo... are you happy now?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:26:
[...]
;D ben dwarven priest :X, fear ward.. aan (A) weg fear ;D... of jij vecht tegen hele noobie players tijdens pvp ;D
Een priest fear ik niet, die spellock ik and curse of tonges, even nuken tot hij moet gaan healen.
Een shadowpriest kan vervelender zijn, maar dat is vaak afhankelijk van wie eerst aanvalt
Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:28:
[...]

priest hunne healen ^^.. shield erop healen.. besides hun imps hebben weinig hp ;p als je hun imps niet dood heb je geen kans om te winne als priest ><
1) je kan niet healen
3) je gaat dood
De imp doet bijna niets.. de fire bolt is niet krachtig hij wordt alleen gebruikt voor aggro reduce in PvP en voor bloodpact (beetje extra stamina)

ik laat mijn imp niet eens aanvallen in pvp meestal... dus ik heb geen idee wat je aan het doen zou zijn... De reden dat je waarschijnlijk wint is omdat de warlocks van hun stoel gerolt zijn van het lachen....

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 6104 op 27-04-2006 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:13:
[...]

Conflag + nightfall.... Waarom dan neit gewoon SM/Ruin?
Omdat je met conflag en nightfall gewoon meer damage doet ;)
en meer instant spells hebt

Ik heb zo'n beetje alle builds gespeeld en dit beviel mij het beste, al ben ik nu demonologist voor pve.
De build combinatie zit in max range en veel instant shit met leuke crits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
gief lock vs shammie pvp point of view plx !

jij full nemesis hij full 10 storms enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6104 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:34:
[...]

Een priest fear ik niet, die spellock ik and curse of tonges, even nuken tot hij moet gaan healen.
Een shadowpriest kan vervelender zijn, maar dat is vaak afhankelijk van wie eerst aanvalt

[...]

De imp doet bijna niets.. de fire bolt is niet krachtig hij wordt alleen gebruikt voor aggro reduce in PvP en voor bloodpact (beetje extra stamina)

ik laat mijn imp niet eens aanvallen in pvp meestal... dus ik heb geen idee wat je aan het doen zou zijn... De reden dat je waarschijnlijk wint is omdat de warlocks van hun stoel gerolt zijn van het lachen....
okay ;D we kunne wel een xtje pvpen.. :D , welke server zit jij.. toevallig kul tiras? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee daar zit ik niet... daarnaast ben ik daar niet echt in geinteresseerd, ik was bijna Warlord dus ik kan wel zeggen dat ik redelijk wat weet van verschillende classes en builds (naast het feit dat ik bijna alles classes zelf ook speel) Nu PvP ik niet meer en heb volledige PvE build en help mijn guild verder komen.
ImdaMned schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:40:
gief lock vs shammie pvp point of view plx !

jij full nemesis hij full 10 storms enzo
Een warlock kan van een shammie winnen als hij precies weet wat hij moet doen, Net zogoed als een shammie weet welke totems hij moet gebruiken tegen een warlock. Toevallig weet ik dat en denk niet dat dat gear dependant is. Daarnaast speel ik zelf ook shammie en vecht ook tegen warlocks dus ik weet precies wat een warlock gaat doen en wanneer (omdat ik hetzelfde zou kunnen doen) en kan als shammie daarop inspringen, maar ook een shammie heeft een aantal zwakheden ;)

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 6104 op 27-04-2006 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waar kan je het beste grinden :D, and also voor herb/skinning/mining :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:28:
[...]

1) je kan niet healen
3) je gaat dood
volgens mij ben jij nog redelijk nieuw in warcraft of niet?
Gezien je ideeen en reacties over bepaalde classes.
Misschien moet je ook niet meteen denken dat je alles weet na 15 levels dat dacht ik zelf ook en als ik nu terug denk aan toen schaam ik me voor de dingen die ik beweerde of deed ;) ;)
Daarbij moet je denk ik iets rustiger tikken en evt je posts nalezen.
Ik weet dat ik altijd onduidelijke posts maak maar jij spant de troon.

Edit: het staat er misschien lulliger als ik het eigenlijk bedoel

[ Voor 5% gewijzigd door MantaMania op 27-04-2006 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:48:
[...]

volgens mij ben jij nog redelijk nieuw in warcraft of niet?
Gezien je ideeen en reacties over bepaalde classes.
Misschien moet je ook niet meteen denken dat je alles weet na 15 levels dat dacht ik zelf ook en als ik nu terug denk aan toen schaam ik me voor de dingen die ik beweerde of deed ;) ;)
Daarbij moet je denk ik iets rustiger tikken en evt je posts nalezen.
Ik weet dat ik altijd onduidelijke posts maak maar jij spant de troon.
uh... speel al best lang op wow.. alleen nieuw met priest :P kep ook een hunter... maar hij is heel slecht met cc :/ daarom speel ik op een paladin.. handig instance... kan lekker healen en op msn zitte ;p, doet ook lekker fijn solo ;D, o jah... maak jij es maar een priest.. en show your combat style.. :D

zo wel graag tips wille krijgen van een pro zoals jij

p.s verklaar ook hoe ik een mage van 24 tot 50% hp kreeg ;D dat voor een priest van lvl 16 en neej hij stond nie stil ;D

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 27-04-2006 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Slacking Paladin... figures..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:06
Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:50:
[...]

uh... speel al best lang op wow.. alleen nieuw met priest :P kep ook een hunter... maar hij is heel slecht met cc :/ daarom speel ik op een paladin.. handig instance... kan lekker healen en op msn zitte ;p, doet ook lekker fijn solo ;D, o jah... maak jij es maar een priest.. en show your combat style.. :D

p.s verklaar ook hoe ik een mage van 24 tot 50% hp kreeg ;D dat voor een priest van lvl 16 en neej hij stond nie stil ;D
Paladin handige instance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:50:
[...]

ik zeg niet dat ik een pro ben maar als jij zegt dat een priest niet kan winnen van een lock als je zijn imp niet dood omdat ie je dan eens in de 3 sec hit klinkt het niet alsof je echt weet waar je over praat.
En ik heb al een priest gemaakt zie mn sig ;)

En mn tip is probeer iets minder in msn style te tikken en zoals ik net al zei lees je post even na voor je op verstuur drukt.

[ Voor 12% gewijzigd door MantaMania op 27-04-2006 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Qoriox schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:53:
[...]

volgens mij bedoelt ie 'handig in instances, dan kun je lekker beetje healen en tegelijkertijd msn'en'

Dat is echt DE instelling ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Qoriox schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:53:
[...]

jah... hij heeft veel hp.. en dan remdemption... of jah reserruction... nie handig dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:54:
[...]

volgens mij bedoelt ie 'handig in instances, dan kun je lekker beetje healen en tegelijkertijd msn'en'

Dat is echt DE instelling ja ;)
doe alleen maar instacnes met me vrieden die 60 zijn ^^ veel healen komt er toch nie ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 17:27
Takiho, Alsjeblieft... Lees je posts eens door voor je ze post, en gebruik de edit knop.

En over die imp, ik heb met mn warlock ook vaak een imp bij me in pvp. Alleen maar omdat ik te lui ben om iets anders te summonen :P Het is toch weer wat damage en stamina erbij, maar je verslaat een lock echt niet door zn imp te mollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-06 19:35

On_E

Housemusic

Anoniem: 6104 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:46:
Nee daar zit ik niet... daarnaast ben ik daar niet echt in geinteresseerd, ik was bijna Warlord dus ik kan wel zeggen dat ik redelijk wat weet van verschillende classes en builds (naast het feit dat ik bijna alles classes zelf ook speel) Nu PvP ik niet meer en heb volledige PvE build en help mijn guild verder komen.

[...]

Een warlock kan van een shammie winnen als hij precies weet wat hij moet doen, Net zogoed als een shammie weet welke totems hij moet gebruiken tegen een warlock. Toevallig weet ik dat en denk niet dat dat gear dependant is. Daarnaast speel ik zelf ook shammie en vecht ook tegen warlocks dus ik weet precies wat een warlock gaat doen en wanneer (omdat ik hetzelfde zou kunnen doen) en kan als shammie daarop inspringen, maar ook een shammie heeft een aantal zwakheden ;)
7/5/39 is zoveel beter dan NF/Conflag, waar je jezelf IMO gimped omdat je niet mass Corruption kan spammen aangezien je je eigen CC dan breekt.

En je hebt ook nog eens meer HP door Dem. Embrace, en Aftermath is zo fijn als het procced op melee classes die je net van een afstand raakte :D

Ik spec er nooit meer uit iig.

En Warlock vs Shammy imo : Een goeie shaman moet ALTIJD winnen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sebasgrif schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:00:
Takiho, Alsjeblieft... Lees je posts eens door voor je ze post, en gebruik de edit knop.

En over die imp, ik heb met mn warlock ook vaak een imp bij me in pvp. Alleen maar omdat ik te lui ben om iets anders te summonen :P Het is toch weer wat damage en stamina erbij, maar je verslaat een lock echt niet door zn imp te mollen.
dus je wilt zegge.. dat ik niet hebt gewonne van een lock gistern door eerst zijn imp te doden..? had 2x duel gedaan... 1e x niet ze imp doden.. *verloren* || 2e x wel ze imp eerst doden... gewonne.. hoe kan dat..?

rede is.. ik krijg nu maar 1 klap.. ipv 2 dus minder dmg.. dus shield houdt het langer vol.. en in de tussentidj is cd van fear al klaar.. maar jah.. maak zelf een priest aan.. en dan check je zelf hun battlesystem... kthxbye

maar weet je mr.wowpro ik geef je gelijk ;D ik weet nix van wow.. :+

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 174540 op 27-04-2006 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81112

Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:11:
[...]

dus je wilt zegge.. dat ik niet hebt gewonne van een lock gistern door eerst zijn imp te doden..? had 2x duel gedaan... 1e x niet ze imp doden.. *verloren* || 2e x wel ze imp eerst doden... gewonne.. hoe kan dat..?

rede is.. ik krijg nu maar 1 klap.. ipv 2 dus minder dmg.. dus shield houdt het langer vol.. en in de tussentidj is cd van fear al klaar.. maar jah.. maak zelf een priest aan.. en dan check je zelf hun battlesystem... kthxbye

Anders luister je niet naar mensen die al een behoorlijke tijd WoW spelen en in ieder geval de moeite nemen om een redelijk stukje tekst te tikken... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoe moet ik dan met een priest pvpen :D... zeg ut maar wow pro ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

/2 WTB translation

is dit hun ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

ImdaMned schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:18:
[...]

/2 WTB translation

is dit hun ofzo?
Dat is Breezer taal, dat hebben de 'oude' garde nooit mee mogen maken dus die vertaling gaat niet! :)
@Ontopic, AQ40 is echt geweldig tbh :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

[...]

ik heb wel eens 10 duels achter elkaar gedaan en de ene keer gewonnen en de andere keer verloren terwijl ik toch dezelfde dingen deed ;)
En op lvl 16 is er nog niet heel veel te zeggen over serieuze pvp duels.

Daarbij was ik toch mr wowpro of is die titel nu ineens voor iedereen :(
RaseriaN schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:21:
[...]

Dat is Breezer taal, dat hebben de 'oude' garde nooit mee mogen maken dus die vertaling gaat niet! :)
heb je aan het begin van aq40 mobs die te doen zijn voor een guild die nog bezig zijn met razorgore ( beste attempt 55%) en heb je daar ook kans op random drops. Misschien leuk voor ons om eens voor de fun te gaan kijken anders.

[ Voor 22% gewijzigd door MantaMania op 27-04-2006 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
RaseriaN schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:21:
[...]

Dat is Breezer taal, dat heeft de 'oude' garde nooit mee mogen maken dus die vertaling gaat niet! :)
Sorry, kon het niet laten :> . Bij mij zijn er vast ook wel de nodige spelfouten te ontdekken, maar misschien dat hij het dan doorheeft dat hij niet serieus genomen word als hij BrEeZaH blijft praten.

Skeram encounter is eigenlijk gewoon te easy. We hebben hem nu 2 x down terwijl we nog bij firemaw waren. Eigenlijk mag je er niet op whipen imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

[...]

OMFG!! 111!!!eleven! Hunter Weapon! B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:29:
[...]

goeie priest heoven geen mana te gebruiken, alleen voor heeal en shield.. maar thats it :P... enne ik word shadow priest :D, gebruik meetal me wand...
welk lvl ben je 13? hoe oud ben je 15? Sorry voor de flame, maar volgens mij klopt het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169044

Oeehh deze wil ik wel voor men warrior...
Tof filmpje trouwens, helaas heeft niemand bij mij in de guild er een dus als ik dit zwaard ooit in de toekomst mag krijgen, is het nog maar zien of ik kan duellen... awell :Y)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 169044 op 27-04-2006 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

ImdaMned schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:24:
[...]

Sorry, kon het niet laten :> . Bij mij zijn er vast ook wel de nodige spelfouten te ontdekken, maar misschien dat hij het dan doorheeft dat hij niet serieus genomen word als hij BrEeZaH blijft praten.

Skeram encounter is eigenlijk gewoon te easy. We hebben hem nu 2 x down terwijl we nog bij firemaw waren. Eigenlijk mag je er niet op whipen imo
Hahaha ;) Heb vandaag de hele dag al een typprobleem... ook zo heerlijk als je mailtjes stuurt naar een klant, gruwelijke zinsopbouw en spelfouten op kleuternivo :Y)

Skeram is opzich niet zo moeilijk.. alleen was ff chaos de eerste paar keer.. volgens mij 2 whipes gehad en daarna was het over en ging hij zonder deaths plat.
Gebruiken de guilds hier ook hun rogue's als MC-aas? Ik moest de hele encounter onder Skeram duiken... natuurlijk unarmed anders deed ik teveel damage ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:25:
[...]

welk lvl ben je 13? hoe oud ben je 15? Sorry voor de flame, maar volgens mij klopt het wel
hehe ze kloppe beide nie ;D, maar waarom spells gebruiken als je wand evenveel dmg geef als je spells?? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maarre.. vertel mij nou es hoe ik pro priest kan worden net als julllie... enige tips? (voor pvp dan he)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

MantaMania schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:24:
heb je aan het begin van aq40 mobs die te doen zijn voor een guild die nog bezig zijn met razorgore ( beste attempt 55%) en heb je daar ook kans op random drops. Misschien leuk voor ons om eens voor de fun te gaan kijken anders.
Gewoon heen gaan!
Is echt een leuke ervaring... maar de eerste boss is al best pittig...
(We hebben die een tijd geleden geprobeerd, daarna nooit meer)

Maar de sfeer is echt gaaf... en mooie mobs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:29:
[...]

hehe ze kloppe beide nie ;D, maar waarom spells gebruiken als je wand evenveel dmg geef als je spells?? :D
Lieverd, je praat nu over < lvl 20 niveau. En echt, l2grammar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:30:
maarre.. vertel mij nou es hoe ik pro priest kan worden net als julllie... enige tips? (voor pvp dan he)
Battlegrounds ingaan en healen want daar krijg je ook honor voor. En een healer in de battlegrounds is geweldig om te hebben. Ik ben ze altijd dankbaar... mja meestal heb ik een privé healer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118269

Heeft je n toets bij werkwoorden een werkweigering? Echt heel irritante schrijfstijl heb je...

Ik speel ook priest en weet geen drol van pvpen want ik verlies meetsal. Meer heb ik niet toe te voegen in deze discussie. Alleen dat sommige mensen niet betweterig moeten zijn en moeten begrijpen dat anderen wel eens gelijk zouden kunnen hebben en jij wel eens fout zou kunnen zitten.

verder gaar dit topic ook retesnel om bij te houden... :/

edit:

ik was alweer te laat... Ik bedoelde uiteraard de msn paladin

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 118269 op 27-04-2006 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ImdaMned schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:32:
[...]

Lieverd, je praat nu over < lvl 20 niveau. En echt, l2grammar
haha oh my god XD... jullie lezen echt geen post he :P ga paar pages terug... dan zie je wat ik had gezegt.. ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Anoniem: 174540 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:30:
Geen idee, maarreuh, damage doen met de wand? Klinkt als een nieuw concept, heb zelf een mage, maar de wand gebruik ik eigenlijk alleen voor de +stats, en als mijn mana op is (bijv. als de rest weer eens mijn /oom niet heeft gezien :P )

Over het algemeen doen spells meer damage dan wand, maar ik kan me zo voorstellen dat als je al je mana voor healing inzet, het voor de tegenstander lastig wordt om je down te krijgen. In ieder geval kan zo'n gevecht lang duren, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167308

mja epics van thrash voor skeram zijn redlijk nyhil in dropkans. Ik mag blij zijn dat ik dit heb zien droppen in aq40 thrash, gezien de dropkansen :)

ben er overigens wel blij mee :)

Skeram op zich is niet zo moeilijk als je em eenmaal door hebt :)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post ontopic, netjes en nuttig!