Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 72 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.702 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-05 16:46

On_E

Housemusic

Ahhhh, paladins :)

Gisteren nog een erg leuk gevechtje gehad, kwam half health/half mana een Paladin tegen in Arathi Basin, ging toch het gevecht aan, en verloor uiteindelijk omdat ie inderdaad weereens een shield gebruikte.

Ressen, uiteraard weereens zonder mijn Succubus, toch maar op pad gegaan zonder pet, kwam ik die Pally weer tegen.

Deed /beckon, hij snapte het en draaide zich om voor een herkansing, en oh wat was ie toen de lul :D

Altijd leuk, mijn hart klopte achter in mijn keel.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

i stand corrected. Idd 2 schilden standaard ik dacht altijd dat 1 via talents was.
On_E schreef op woensdag 26 april 2006 @ 15:27:

dat zijn de leukste in de bg ook altijd als je net wel / niet kan score of de flag terug halen.

[ Voor 62% gewijzigd door MantaMania op 26-04-2006 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148782

Afgelopen maandagavond eindelijk broken tooth kunnen tamen! Heb er al 1 duel voor de grap meegedaan tegen een mage lvl 40, bt zelf was nog 37 en ik ook lvl 40. De mage vond de cat niet leuk ^^ pats,pats,pats 1.0 attackspeed. Ben niet BM gespecced maar kan tog merken dat dit een zeer goede pvp pet is! Nu alleen nog wat skills opwaarderen bij hem en hem op gelijk level als mij krijgen.

En de naam van het beestje: Interrupter >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 11:20
MantaMania schreef op woensdag 26 april 2006 @ 15:24:
[...]

ach ja meestal speel je met een char waarmee je jezelf identificeert misschien dat bij jou een koe beter past gezien je tact. ;)
Precies.. als je een human speelt heb je blijkbaar niet de fantasie je met iets anders dan een human te kunnen identificeren.

Voor mij alles behalve humans... in iedere roleplaying game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-05 07:58

BrZ

Anoniem: 169853 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 14:19:
idd, full tier2 geeft voor een warrior zoon 2,5g per dead, niet zo fun.
ok, dit is betaalbaar, maar tegelijkertijd ook gelijk de reden waarom ik met me warrior alleen maar guildruns doe en nooit meer pugs, kost me doorgaans meer dan dat het opgeverd. dan maar met me rogue anderen helpen al is er een gronisch tekort aan warriors voor de 5man instances.
Ik haat tanken in 5 man instances als strat/scholo. Lukt gewoon echt niet met mijn gear, krijg praktisch geen rage :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:28
ImdaMned schreef op woensdag 26 april 2006 @ 15:18:
Een mage kan toch ook niet achter elkaar Cold Snap gebruiken?\o/ heerlijk zo'n rant \o/
Mages kunnen toch lekker LOS exploit AOE jumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
ik had gisteren ook zoiets een lvl24 warior die op alles need rolde zelfs op items wat hij geeneens gebruiken kon. en het ergste was we hadden een kist gevonden en gingen rollen wie de kist mocht looten en wat doet ie gaat hij doodleuk die kist looten. het maakte niet uit wat wij zeiden hij ging maar door toen is ie maar gekickt en toen was ie ook nog verbaasd en begon hij te schelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:08
Ik zit net een beetje op Bol.com rond te struinen.. Zie ik dat ik daar de expansion van WoW al kan pre-orderen:

http://www.nl.bol.com/is-...g&ContentType=DESCRIPTION

Alvast maar 2 besteld :D
1 voor mij en 1 voor me vriendin O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-05 17:06
Njah, vergelijking Recklessness en die shields zal wel nergens op slaan, maar dat ik een hekel heb aan pala's moest er ff uit :P doe AV atm vandaar....

Mja, iedereen die Alliance joined spoort niet 8)7 om iedereen ff over één kam te scheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93525

Jeetje 11k HP in het twin emperors gevecht is echt geen luxe, wel dure zooi als ik iedere keer titans en zanza op me heb :o Jammer alleen dat ik geen tauren heb gerolled of bubbleboys ter beschikking heb (tauren +5% hp, BoK + 10% hp )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
nextware schreef op woensdag 26 april 2006 @ 15:51:
Ik zit net een beetje op Bol.com rond te struinen.. Zie ik dat ik daar de expansion van WoW al kan pre-orderen:

Pre-orderen kan al een tijdje volgens mij bij verschillende winkels.. maar ik neem mn gok op de dag van release :P Gewoon bij de mediamarkt of FRS ofzo.

Duurt toch nog een half jaar ofzo.. scheelt ook weer cancellen.

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 26-04-2006 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09-2024
Defector schreef op woensdag 26 april 2006 @ 15:48:
ik had gisteren ook zoiets een lvl24 warior die op alles need rolde zelfs op items wat hij geeneens gebruiken kon. en het ergste was we hadden een kist gevonden en gingen rollen wie de kist mocht looten en wat doet ie gaat hij doodleuk die kist looten. het maakte niet uit wat wij zeiden hij ging maar door toen is ie maar gekickt en toen was ie ook nog verbaasd en begon hij te schelden
Op chest kijkt er 1 wat er in zit spamt dat in de chat en dan rollen we ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09-2024
On_E schreef op woensdag 26 april 2006 @ 15:27:

hehe gisteren in Ab terug komen in het gevecht en uiteindelijk winnen met 2000/1990.
Mijn bloeddruk was erg hoog kan ik je vertellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

nextware schreef op woensdag 26 april 2006 @ 15:51:

damn daar staat beschikbaar 16.11.2006 das nog erg lang wachten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Weet iemand welke unti frames deze gast gebruikt?
Afbeeldingslocatie: http://i5.photobucket.com/albums/y181/skylarshandora/cthundown.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-03 21:50

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

BrZ schreef op woensdag 26 april 2006 @ 15:41:
[...]

Ik haat tanken in 5 man instances als strat/scholo. Lukt gewoon echt niet met mijn gear, krijg praktisch geen rage :/
hahaha heb hetzelfde... heel weinig rage in de normale instances, maar ja doe die instances toch niet zoveel meer.... te druk met BWL enzo
en we moeten ook nog een warrior helpen aan zijn ThunderFury

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik wacht met de burning crusade eigenlijk weer op een collector's edition. De wow collector's edition was toch wel super mooi O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

@Kaap, volgens mij is dat DUF, Discord UnitFrames ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:05
Kaap schreef op woensdag 26 april 2006 @ 16:11:
[afbeelding]
Waarschijnlijk gewoon discord unit frames. Eigen brouwsel ftw :P

Ik gebruik nu Photek's UI. Had zelf al een soort gelijke UI gemaakt maar deze zag er net even beter uit.

http://img160.imageshack.us/img160/4309/newgui18do.jpg

http://img160.imageshack.us/img160/5901/newgui24ku.jpg

http://img117.imageshack.us/img117/2102/newgui38fg.jpg

Uiteraard is ie een beetje naar eigen wens aangepast en tevens zie je nu de 2e bar (die met portals/water/food) alleen met mouseover.

[ Voor 45% gewijzigd door Bulligan op 26-04-2006 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98940

als de tranfers door gaan btw naar die nieuwe server. Moet er dan weer helemaal overnieuw begonnen worden om de gates van AQ te openen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 98940 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 16:46:
als de tranfers door gaan btw naar die nieuwe server. Moet er dan weer helemaal overnieuw begonnen worden om de gates van AQ te openen ??
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149249

Hmmz, hoe doen ze dat nu eigenlijk?

Op die laatste screenshot zie je iedereen tegelijk buigen.
En ik zat ooit al eens in een raid en iemand deed een spel en iedereen ging tegelijk dansen.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168502

ik zie overal op die ss's met group 1 tot en met 5.. tegen elkaar of tegen een groot monster vechten... wat is dat ? en die stad waar jullie in zijn waaar is dat? en hoe heet tie? snap er geen bal van :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:20
Anoniem: 149249 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 16:55:
Hmmz, hoe doen ze dat nu eigenlijk?

Op die laatste screenshot zie je iedereen tegelijk buigen.
En ik zat ooit al eens in een raid en iemand deed een spel en iedereen ging tegelijk dansen.

Iemand een idee?
In strat kun je een trinket krijgen waarmee je alle nearby players kunt laten dansen, deze heb ik zelf ook. Altijd leuk om te gebruiken als je zit te wachten in MC ofzo.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Ik heb nu bijna een jaar op een Blizzlike privateserver gespeeld en het lijkt me nu toch wel leuk om het echte te gaan proberen. Ik weet alleen nog niet welke class ik moet spelen (private is echt niet te vergelijken met official) Ik hou erg van veel dmg doen en PvP. Welke class raden jullie me aan? Ik wil wel gevraagd worden voor raids enzo, dus niet een minder gewilde PvE class.

Ik heb een lvl 60 Paladin gespeeld, maar viel wel erg tegen in pvp, werd gekite door casters en de dmg was niet om over naar huis te schrijven.

Ohja. nog iets. Is er een soort nederlandse realm, of een server waar een hoop nederlanders zitten? Is altijd wel leuk :)

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:05
Anoniem: 168502 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 16:56:
ik zie overal op die ss's met group 1 tot en met 5.. tegen elkaar of tegen een groot monster vechten... wat is dat ? en die stad waar jullie in zijn waaar is dat? en hoe heet tie? snap er geen bal van :o
Screenies die ik poste zijn van AQ20 (20 man instance) en Onyxia. Vechten idd tegen grote monsters daar, dus niet tegen elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-05 06:21

Flapmo

and back is gigi!

Koekje schreef op woensdag 26 april 2006 @ 17:03:
Ik heb nu bijna een jaar op een Blizzlike privateserver gespeeld en het lijkt me nu toch wel leuk om het echte te gaan proberen. Ik weet alleen nog niet welke class ik moet spelen (private is echt niet te vergelijken met official) Ik hou erg van veel dmg doen en PvP. Welke class raden jullie me aan? Ik wil wel gevraagd worden voor raids enzo, dus niet een minder gewilde PvE class.

Ik heb een lvl 60 Paladin gespeeld, maar viel wel erg tegen in pvp, werd gekite door casters en de dmg was niet om over naar huis te schrijven.

Ohja. nog iets. Is er een soort nederlandse realm, of een server waar een hoop nederlanders zitten? Is altijd wel leuk :)
_0_ _0_ niet verwonderlijk, dat een palla tegenvalt in dmg :p. Al kan je op private server vast wel een dmg pally maken omdat je alle items kan pakken wanneer je wilt :p.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Flapmo schreef op woensdag 26 april 2006 @ 17:09:
[...]

_0_ _0_ niet verwonderlijk, dat een palla tegenvalt in dmg :p. Al kan je op private server vast wel een dmg pally maken omdat je alle items kan pakken wanneer je wilt :p.
Ohja ik was full holy misschien dat dat er iets mee te maken had. :+
Ik zit te denken aan gnome warrior :P

offtopic:
Op de waar ik speelde server kan je geen items spawnen aangezien je geen GM permissions hebt als player.
;)

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

remcio schreef op woensdag 26 april 2006 @ 00:07:
arg balen krijg in uldaman schoulderpads voor fire maar ik ben een frost mage :o, o ja en ff snel portel maken naar if dat iemand armor moet fixen en dan later gewoon weer terug komen :P best handig dan
Vanaf welk lvl krijg ik die keuzes van frost/fire enzo? Belangrijke tips over?

Is het trouwens idd zo wat ik van een high end wower heb gehoord, dat paladin op hoog nivo het minste nut heeft als klasse?
Ik zit namelijk te denken om een nieuw manentje aan te maken die wat meer kan beuken dan de hunter, voor de afwisseling. Zit te twijfelen tussen paladin en warior, al weet ik dat warior meer beuken is. Ik wil op ten duur ook wel raids gaan doen, (over een hele tijd :) ) wat is dan volgens julie de beste keuze voor op lange termijn hunter of paladin?

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 26-04-2006 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Masch schreef op woensdag 26 april 2006 @ 16:58:
[...]

In strat kun je een trinket krijgen waarmee je alle nearby players kunt laten dansen, deze heb ik zelf ook. Altijd leuk om te gebruiken als je zit te wachten in MC ofzo.
Naam? Ik wil dat ook wel, ik ben gek op dat soort gadgets in WoW :)

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
EryciusPuteanus schreef op woensdag 26 april 2006 @ 18:04:
[...]

Naam? Ik wil dat ook wel, ik ben gek op dat soort gadgets in WoW :)
Piccolo of the Flaming Fire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Op aggramar zit een vracht nederlanders, wel een leuke server :)

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kaap schreef op woensdag 26 april 2006 @ 16:11:
[afbeelding]
http://www.discordmods.com/cgi-bin/customlayouts.pl?mod=DUF

Discord unit frames

en die van hem staat er tussen ff zoeken naar die van NihilumNessaj

downloaden instructie volgens en klaar

standaard is ie wel ingesteld op 1600x1200

dus let even op de plekken van de frames

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

Hij gebruikt ook Hitsmode voor combat logging

http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=467

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:20
Vast al eens voorbij gekomen, maar iemand enig idee wanneer 1.11 op de planning staat of is dat nog ver weg? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:08
Geen idee voor wanneer dat op de planning staat maar je kan er vanuit gaan dat dit nog geruime tijd duurt, ze hebben net 1.10 released...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140111

c'thun inmiddels al down mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174461

@Kaap

hij gebruikt idd discord mocht je met deze mod aan de gang gaan en eventueel zijn config willen hebben heb ik die wel ergens staan geloof ik en anders kan ik wel regelelen

@Worteltaart

ja we hebben C'Tun gister gekilt world first eindelijk zijn we niet verpest met 72uur delay tegenover de USA (nu maar 24uur die hotfix ;))

anyway met tienduizenden bezoekers gister begon de site (http://www.nihilum.co.uk) problemen te vertonen maar is nu gefixed, ook is forum weer up en zijn we druk bezig met betere hosting zodat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren...

voor de mensen die er op wachten, helaas (en nee geen geintje) maar de persoon die alles frapsed & edit (van zombieentertainment) heeft helaas problemen met de movie files die corrupt lijken, waardoor het lijkt alsof we moeten wachten met killmovie tot volgende week met onze C'Tun 2nd kill...

http://www.nihilum.co.uk

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 174461 op 26-04-2006 20:51 . Reden: was link van guildsite vergeten, voor degene die het niet weten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174461

hier is de link naar zijn discord unit frames settings
http://www.nihilum.co.uk/media/Nessaj/dufnessajui.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Niet online
iemand die mij kan vertellen hoe ik mischien een logitech dual action gamepad werkend krijg met WoW?? ik heb al programma's geprobeerd die joystick input omzetten naar een keypress, maar ik mis de mogelijkheid om de 2e analoge besturing voor de camera te gebruiken en de muispijl in WoW te bedienen. Nu heb ik dus alleen maar link/rechts/voor/achter/(B)/(C) etc. iemand nog tips of een gamepad waarmee het wel gelukt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Hoe wordt je de meest gehate speler van de server?

Zo ongeveer...

_/-\o_

Gast uit The Legacy, voormalig Massive, op Mazrigos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:37
The Realone schreef op woensdag 26 april 2006 @ 21:11:

Zo ongeveer...

_/-\o_

ik snap nog steeds niet dat mensen het nog steeds niet snappen en niet gewoon ML gebruiken. Daar is ML juist voor.

Wij gebruiken ook ML en in de 6 maanden dat we nu raiden nog nooit last gehad met ML en Loot, tenzij iemand de domme fout maakt te releasen voor de kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-05 10:14
Dennism schreef op woensdag 26 april 2006 @ 21:34:
[...]

ik snap nog steeds niet dat mensen het nog steeds niet snappen en niet gewoon ML gebruiken. Daar is ML juist voor.

Wij gebruiken ook ML en in de 6 maanden dat we nu raiden nog nooit last gehad met ML en Loot, tenzij iemand de domme fout maakt te releasen voor de kill.
Uh er zijn nog VEEL meer bugs met masterlooter, vandaar dat sommige guilds FFA gebruiker. Die paar epics zullen ze niet wakker van liggen maar tis wel triest.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147917

Imodium schreef op woensdag 26 april 2006 @ 21:46:
[...]

Uh er zijn nog VEEL meer bugs met masterlooter, vandaar dat sommige guilds FFA gebruiker. Die paar epics zullen ze niet wakker van liggen maar tis wel triest.
nouja, die ashkandi is nogal.... "zonde"
daar zullen heel wat warriors even gebaalt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens291
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-12-2021
ach, bij ons zijn er al iets askhandi's 6 gedropt, de warriors hoeven hem niet meer. En over die masterlooter bugs, daar zijn er onderhand al een behoorlijk aantal van gefixed als ik me niet vergis. Bij ons werkt het iig altijd prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik draag momenteel 2x de cruel barb, maar nu heb ik zojuist de prison shank opgeraapt. De dagger heeft een hogere dps maar het ziet er zo poep uit vergeleken met de cruel barb, is de dagger toch echt geweoon beter voor mij lvl 28hunter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 06-05 17:14
Ik (warrior level 60) krijg de laatste tijd enorm veel respect voor priests :)
Als je ziet wat die allemaal moeten slikken van idiote dingen soms...

Een greep van de zaken die ik al heb meegemaakt met mijn levelende priestje:

- Ik doe een quest in hinterlands, meer bepaald in quel'danil lodge of zoiets. Ik
moet daar een serie elves killen. Dat gaat goed tot opeens een onbekende mage
als een gek binnen rent en arcane explosion begint te spammen. Helaas voor
hem hebben die mobs nou net veel resistance tov arcane. Resultaat: hij mors
en ik hopen aggro. Begint hij mij te wisperen en uit te schelden dat ik hem had
moeten healen :(

- Pug naar Zul'Farak. Komen we aan bij de eerste boss (die tussen de scarabs).
Ik zeg nog op voorhand: jonges pull die boss en vermijd AoE. Natuurlijk luisterd
de mage niet, resultaat: wipe. Ik loop helemaal terug naar de plaats van de wipe.
Dan vraagt de mage voor een res 8)7 <-- ik kan best begrijpen dat ik moet healen/ressen
als priest, maar luie mensen bedienen doe ik niet. Iedereen heeft even lang moeten
lopen door zijn schuld en dan begint hij mij nog te flamen ook.

- PuG naar maraudon. Verkeerde pull (kan altijd gebeuren :) ) en wipe. Warrior zegt:
priest res yourself noob! 8)7 (en ja ik weet dat locks soulstones uitdelen, maar we hadden er geen)

Voor degenen die dit allemaal volhouden, petje af _/-\o_ Ikke blij dat mijn priest
binnekort alleen nog maar battlegrounds gaat bekijken.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Nouja net of dat een priest dingetje is.

Mage = watermachine en schapenherder die mobs met DoTs sheeped moet houden
Warrior = meatshield die nooit aggro mag verliezen anders is ie n00b
Locks = soulstonen als ie op Cooldown is omdat een resser em heeft gebruikt toen ie alleen dood ging en eindeloze whispers voor summons als je helemaal alleen in een afgelegen plek als Tanaris aan het questen bent

En zo kun je nog even door gaan...heb tot nu toe de mage en lock variant gehad en relatief low level (hoogste whine gehalte meestal) een warrior. Negeren en schijt aan die mensen hebben werkt altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:48

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Kapoen schreef op woensdag 26 april 2006 @ 23:21:
Ik (warrior level 60) krijg de laatste tijd enorm veel respect voor priests :)
Als je ziet wat die allemaal moeten slikken van idiote dingen soms...

Een greep van de zaken die ik al heb meegemaakt met mijn levelende priestje:

- Ik doe een quest in hinterlands, meer bepaald in quel'danil lodge of zoiets. Ik
moet daar een serie elves killen. Dat gaat goed tot opeens een onbekende mage
als een gek binnen rent en arcane explosion begint te spammen. Helaas voor
hem hebben die mobs nou net veel resistance tov arcane. Resultaat: hij mors
en ik hopen aggro. Begint hij mij te wisperen en uit te schelden dat ik hem had
moeten healen :(

- Pug naar Zul'Farak. Komen we aan bij de eerste boss (die tussen de scarabs).
Ik zeg nog op voorhand: jonges pull die boss en vermijd AoE. Natuurlijk luisterd
de mage niet, resultaat: wipe. Ik loop helemaal terug naar de plaats van de wipe.
Dan vraagt de mage voor een res 8)7 <-- ik kan best begrijpen dat ik moet healen/ressen
als priest, maar luie mensen bedienen doe ik niet. Iedereen heeft even lang moeten
lopen door zijn schuld en dan begint hij mij nog te flamen ook.

- PuG naar maraudon. Verkeerde pull (kan altijd gebeuren :) ) en wipe. Warrior zegt:
priest res yourself noob! 8)7 (en ja ik weet dat locks soulstones uitdelen, maar we hadden er geen)

Voor degenen die dit allemaal volhouden, petje af _/-\o_ Ikke blij dat mijn priest
binnekort alleen nog maar battlegrounds gaat bekijken.
Heel bekend dit. Ik speel een NE Druid lvl 43, kom ik op een gegeven moment 3 lui tegen tussen level 50 en 60 die met z'n drieën een elite skelet 55+ achtig gedrocht aan het meppen zijn. Ik ga even stil staan om van afstand te kijken waar ze precies mee bezig zijn. Krijg ik gelijk "JUST HEAL" gewisppered. Nou, ja ik wil niet onbeleefd zijn dus ik heal die drie gasten een paar maal. Maar al gauw was mijn mana pool leeg, dus ik mijn mana pool "bij vullen". Krijg ik weer een whisper "JUST HEAL"...... nadat ze die elite geveld hadden kon er niet eens een bedankje af.... ik bedoel maar :/

en dan ben je Druid, ik had mijn talents net zo goed in de feral tree kunnen hebben. 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door _Dune_ op 27-04-2006 00:40 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
The Realone schreef op woensdag 26 april 2006 @ 23:55:
Locks = soulstonen als ie op Cooldown is omdat een resser em heeft gebruikt toen ie alleen dood ging en eindeloze whispers voor summons als je helemaal alleen in een afgelegen plek als Tanaris aan het questen bent
Vorige keer werd ik gewhisperd door een level 60 shaman, die vraagt of ik kan summonen dus ik whisper hem terug van dat ik alleen ben dus dat het niet mogelijk is...2 minuten later krijg ik whisper terug met dat ik een ..... noob ben en dat ik egotrip, Om gek van te worden.

Shamans worden trouwens vaak na een wipe ook uitgescholden voor noobs omdat ze niet mee konden healen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-05 13:46
Anoniem: 62809 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 08:51:
[...]

Nope, alleen op Twilights Hammer. Kan natuurlijk zijn dat Deurmat daar ook een char heeft, ik weet 't niet :P.

En wat voorn class is je verse lvl 60? ^^
Feral NE Druid level 60: Repelsteel :)
Zie sig voor linkie naar char op rpgoutfitter.

Ï€ MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07-2024
Totems zijn weer de moeite waard geworden bij Ragnaros & Vael. Ze zijn meegenomen in de hotfix 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-05 00:19
Net Hakkar gekillt en heb Zandalar Hero Charm nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
HitmanWVU schreef op donderdag 27 april 2006 @ 00:50:
Totems zijn weer de moeite waard geworden bij Ragnaros & Vael. Ze zijn meegenomen in de hotfix 8)
wat was 't probleem dan? (ben alliance dus heb nix met totems behalve dat ze irritant zijn :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

Zo ongeveer...

_/-\o_

:( wel is het de meeste lucky ninjaloot die er is imo, alles kan hij gebruiken :s
B1gk1ller schreef op donderdag 27 april 2006 @ 00:42:

Shamans worden trouwens vaak na een wipe ook uitgescholden voor noobs omdat ze niet mee konden healen
klopt toch :p
gratz, nu hoor je niet meer bij de 1% v/d lvl 60 mages die hem niet heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

Zo ongeveer...

_/-\o_

Hé dat is mijn guild :p

Eens even op irc loggen want ik weet hier niets vanaf :P

Update: Zijn verklaing is dat zn broertje op dat moment speelde... ik ken Triple erg goed en het is normaal een super toffe gast dus ik wil hem hierin best geloven. Wrath chest was sowieso al voor hem dus daar verliezen we weinig aan. Maarja blijft een kut actie :)

[ Voor 27% gewijzigd door Burning_acid op 27-04-2006 02:50 ]

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Nvr mind :s

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 41820 op 27-04-2006 02:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99613

WTF ik heb een char gemoved, migration dicht :X gvd, en nu mijn bank + 2e lvl 60 ? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99613 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 03:16:
WTF ik heb een char gemoved, migration dicht :X gvd, en nu mijn bank + 2e lvl 60 ? :S
Same hier, alleen heb ik nog geen enkel char gemoved :X

Lukte eerst om mijn main te moven, blijkt dat ik mail had :X

edit:
Het werkt weer :D

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 41820 op 27-04-2006 04:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
_Dune_ schreef op donderdag 27 april 2006 @ 00:39:
[...]

Heel bekend dit. Ik speel een NE Druid lvl 43, kom ik op een gegeven moment 3 lui tegen tussen level 50 en 60 die met z'n drieën een elite skelet 55+ achtig gedrocht aan het meppen zijn. Ik ga even stil staan om van afstand te kijken waar ze precies mee bezig zijn. Krijg ik gelijk "JUST HEAL" gewisppered. Nou, ja ik wil niet onbeleefd zijn dus ik heal die drie gasten een paar maal. Maar al gauw was mijn mana pool leeg, dus ik mijn mana pool "bij vullen". Krijg ik weer een whisper "JUST HEAL"...... nadat ze die elite geveld hadden kon er niet eens een bedankje af.... ik bedoel maar :/

en dan ben je Druid, ik had mijn talents net zo goed in de feral tree kunnen hebben. 8)7
dat je uberhaupt nog ging healen :P ik laat ze dan altijd doodgaan, als je snel genoeg bent trouwens heeft de mob dan nog niet zijn volle hp, maar is wel untagged, easy kill :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Anoniem: 174461 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 20:48:
@Kaap

hij gebruikt idd discord mocht je met deze mod aan de gang gaan en eventueel zijn config willen hebben heb ik die wel ergens staan geloof ik en anders kan ik wel regelelen

@Worteltaart

ja we hebben C'Tun gister gekilt world first eindelijk zijn we niet verpest met 72uur delay tegenover de USA (nu maar 24uur die hotfix ;))

anyway met tienduizenden bezoekers gister begon de site (http://www.nihilum.co.uk) problemen te vertonen maar is nu gefixed, ook is forum weer up en zijn we druk bezig met betere hosting zodat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren...

voor de mensen die er op wachten, helaas (en nee geen geintje) maar de persoon die alles frapsed & edit (van zombieentertainment) heeft helaas problemen met de movie files die corrupt lijken, waardoor het lijkt alsof we moeten wachten met killmovie tot volgende week met onze C'Tun 2nd kill...

Ik gebruikte alles van Discord al maar kwam erachter dat die unit frames van die gast van Nihilum zelf is. Hij had hem ook op de Discord site gezet. Geinstalled, getweaked en het ziet er erg mooi uit nu.

Ik zie dat je zelf van Nihilum bent, nou grats hoor! In 1 klap bekend onder miljoenen gamers _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:20
Anoniem: 97943 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 14:23:
[...]

Ik heb een week geleden ongeveer hetzelfde meegemaakt.

We gaan met 5 man naar deadmines. Alles gaat lekker tot we bij Smite komen.

Begint de andere paladin te zeuren dat hij de 2h hamer wil hebben als deze valt. Dus ik zeg dat ik die hamer ook wil hebben en dat we er voor rollen.

Wat denk je.

De hamer valt. We doen beide need en ik win. Gaat hij toch nog doorzeuren dat ik die hamer aan hem moet geven. Ik vertel hem dat de hamer soulbound is en dat dat niet kan.

Rent hij plotseling naar boven, brengt 10 mobs naar beneden waardoor we wipen en hij logt uit.

Daarna toch maar met 4 man verder gegaan en de rest gedaan. Het ging met 4 man een stuk beter dan met 5. :)
Ik heb gister met een andere guild member Ik level 19 (warrior) hij level 30 (hunter) de DM gedaan we kwamen tot vanCleef.. Hadden de guards uitgeschakeld. En waren met vanCleef bezig en toen kwamen er ineens nog een paar guards bij.... Maarja wel bijna met 2 man de DM gedaan....

De drops waren alleen erg laag..... Alleen maar groen.. Pitty volgende keer beter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooi.

Ben ik als enige in mijn guild opgestaan vannacht om mijn chars te transferren van Shattered Hand -> Frostmane, blijkt dat ze de migration WEER gesloten hebben omdat er problemen zijn, nu zit ik mooi helemaal alleen op een nieuwe server.
Ok, misschien niet alleen, maar er loopt wel NIEMAND rond die ik ken. Leuk is dat.
Ik WIST dat Blizz het weeral eens ging verneuken, ik wist het gewoon.

Die gasten kunnen eigenlijk echt helemaal niks goed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-05 02:45
Anoniem: 108648 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 02:34:
[...]

:( wel is het de meeste lucky ninjaloot die er is imo, alles kan hij gebruiken :s

[...]

klopt toch :p

[...]

Smoel jij : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07-2024
Viggen schreef op donderdag 27 april 2006 @ 02:06:
[...]

wat was 't probleem dan? (ben alliance dus heb nix met totems behalve dat ze irritant zijn :P)
Totems werden bij aoe gekilled bij beide bosses. Uiterst irritant voor shamans en hun party members

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-05 00:19
mooi, ben een priest nmlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Gisteren maar eens een UD Priest aangemaakt @ Trollbane ;)
Zat gisteren bij mn vriendin mee te kijken bij de eigen UD Priest (female, Laydpriest genaamd.. dont ask :p) en vond het wel leuk spelen in elk geval.. keer wat anders dan de rogue en warrior die ik nu heb ;)

Afgelopen dinsdag onze eerste stappen in AQ40 gezet :D
Was opzich wel een leuk ervaring, behalve dat ik bij Skeram een lopend MC bait was waardoor ik zonder wapens door het leven moest tijdens die fight :/

Leuke was nog dat zowat iedereen een mount heeft gekregen tijdens die avond, behalve ik.. ik zat in G8 op de laatste spot volgende MasterLooter.. en hoe vaak gooi je nu 40 met een /random 1-40 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-05 20:01

Snappie88

Mr. Hollywood

[...]

Hmmm sins ik Officer ben geworden zit ik ook te denken, gister zag ik ook mooi Earthfury voorbij komen :P

Nah, als je tot Officer benoemd bent, en loot mag uitdelen, is het laag om dit soort dingen te flikken. Vooral als je dan je broertje laat spelen.

Trouwens blij met die totem fix. Ben dus Shaman, maar met die char nog nooit bij Rag gekomen. Ben benieuwt. Gisteren eerste guild-run van Damage over time (Ravencrest, en we zoeken nog Warlocks en Druids voor de liefhebbers, andere GoTters zijn welkom ook ;)) al de eerste drie bazen down. Niet genoeg tanks / warlocks anders waren we verder gestoomd. (en met mij dus in de leiding, whoei!)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:40

heuveltje

KoelkastFilosoof

Anoniem: 104748 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 17:48:
[...]

Vanaf welk lvl krijg ik die keuzes van frost/fire enzo? Belangrijke tips over?

Is het trouwens idd zo wat ik van een high end wower heb gehoord, dat paladin op hoog nivo het minste nut heeft als klasse?
Ik zit namelijk te denken om een nieuw manentje aan te maken die wat meer kan beuken dan de hunter, voor de afwisseling. Zit te twijfelen tussen paladin en warior, al weet ik dat warior meer beuken is. Ik wil op ten duur ook wel raids gaan doen, (over een hele tijd :) ) wat is dan volgens julie de beste keuze voor op lange termijn hunter of paladin?
Frost/fire kies je vanaf lvl10 :)
LIgt eraan welke kant je uitgaat. Frost doet wat minder dmg en wat meer crowdcontroll.
Fire is puur dmg gericht (en de consensus is dat fire sneller lvlt)

erm wat is het nu hunter of palli, of warrior ?
IIG warrior en priest zijn de 2 classes die alle groepen zoeken, dus voor 5 man heb je meer aan een war. hunters worden meer gezien als opvul classes..
RaseriaN schreef op donderdag 27 april 2006 @ 09:04:
Leuke was nog dat zowat iedereen een mount heeft gekregen tijdens die avond, behalve ik.. ik zat in G8 op de laatste spot volgende MasterLooter.. en hoe vaak gooi je nu 40 met een /random 1-40 :)
net zo vaak als dat je 39 rolt :)

Heb zelf ook een alt priest. nu lvl 37 en voor het eerst gegrouphealed in scarlet.
Moet zeggen dat dat toch een hele leuke afwisseling is. priest is zoveel meer Handson en je moet af en toe 4 dingen tegelijk doen(een party met 2 warriors en een rouge die alle 3 een agro race hielen, maakte het ook intresant :) ). Alleen is ze nog sneller oom dan me mage :(
toch maar eens wat int stuff gaan vinden :)
The Realone schreef op woensdag 26 april 2006 @ 23:55:

AFAIK raak je je soulstone altijd kwijt als je doodgaat, of je hem nu gebruikt of niet ?

[ Voor 52% gewijzigd door heuveltje op 27-04-2006 09:44 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Burning_acid schreef op donderdag 27 april 2006 @ 02:35:
[...]

Hé dat is mijn guild :p

Eens even op irc loggen want ik weet hier niets vanaf :P

Update: Zijn verklaing is dat zn broertje op dat moment speelde... ik ken Triple erg goed en het is normaal een super toffe gast dus ik wil hem hierin best geloven. Wrath chest was sowieso al voor hem dus daar verliezen we weinig aan. Maarja blijft een kut actie :)
Ja ik had al zoiets van...hij zal wel een DKP penalty krijgen voor het te vroeg looten van zooi die toch iedereen al heeft...maar toch. Met die drops zou het de ultieme ninja actie zijn. :9
heuveltje schreef op donderdag 27 april 2006 @ 09:35:
AFAIK raak je je soulstone altijd kwijt als je doodgaat, of je hem nu gebruikt of niet ?
Ja ok, dit was een voorbeeldje van iets wat ik een tijdje terug heb meegemaakt. En dan krijg je de flames dat de resser geen SS heeft en dan snappen ze niet wat CD inhoudt.

Maar dit alles zijn voorbeelden die overduidelijk laten zien met wat voor spelers je te maken hebt...namelijk mensen die de basisregels van het spel en andere classes niet kennen en dus maar wat gaan lopen roepen. Dit soort mensen moet je dan ook direct negeren en zodra je level 60 bereikt zul je ze niet veel meer tegen komen. Althans dat is mijn ervaring.

Elke class krijgt regelmatig gezeik van een n00b die het niet snapt of een 12 jarige kleuter. Boeiend... :P

[ Voor 39% gewijzigd door The Realone op 27-04-2006 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 27 april 2006 @ 07:56:
[...]
Ik gebruikte alles van Discord al maar kwam erachter dat die unit frames van die gast van Nihilum zelf is. Hij had hem ook op de Discord site gezet. Geinstalled, getweaked en het ziet er erg mooi uit nu.

Ik zie dat je zelf van Nihilum bent, nou grats hoor! In 1 klap bekend onder miljoenen gamers _/-\o_
gebruik nu ook die unitframes, aast duf gebruik ik alleen nog dmf van discord
buttons blijf ik flexbar vinden

zit nu ook te kijken naar fubar ipv Titan
maar fubar blijft bij mij errors geven op bepaalde componenten en er is geen fubar felwoodgatherer plugin :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 06-05 17:14
_Dune_ schreef op donderdag 27 april 2006 @ 00:39:
[...]

Dan ben je nog veel te goed :)
Van mij hadden ze de virtuele middenvinger gekregen.

Je komt het vaak tegen dat mensen niet eens meer beleefd voor een dienst vragen.
Van level 30 tot 40 kreeg ik constant wispers zoals: SM? (ze willen dus naar scarlet monastery gaan). Mijn standaard antwoord: sorry I'm not into kinky stuff. Gewoon: hello, would you like to come to SM? volstaat al voor mij, maar nee hoor... das teveel moeite denk ik 8)7

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-05 07:58

BrZ

Anoniem: 174461 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 20:48:
@Kaap

@Worteltaart

Hmm, wat is jouw nick? Kan me geen Casket herinneren. Zal ik eens naar je zwaaien als iedereen elkaar weer eens aan het afslachten is in de drukst bezochte BG: Cenarion Hold ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Ik ook als warlock, loop ik lekker in me uppie te questen in desolace, /w please summon. Nu ben ik niet te beroerd om eens te kijken of ik iemand kan vinden die me ff wil helpen, maar Desolace is redelijk uitgestorven. Loopt echt bijna niemand rond. Dus dan geef je nog netjes door dat het niet gaat lukken, en dan ben jij de gebeten hond. Lekker is dat dan.

Of ze bieden geld aan om te summonen. Altijd wel in om makkelijk wat extra binnen te halen, maar zonder groep lukt het gewoon niet. En aangezien ik de meeste tijd alleen onderweg ben, is het soms wat lastig.

Maar als ze zo beledigd gaan doen, kunnen ze van mij de pot op. Dan loop je maar lekker zelf. Dat gejank kan ik echt niet tegen.

Oh, en dan nog even wat anders. Had een topic of wat geleden geroepen dat ik een quest had verprutst omdat ik de lvl 40 elite die gesummoned werd ik Dustwallow marsh niet kapot had gekregen. Heb de quest abbondoned, maar kan em dus nergens meer ophalen. Ben in het cafe in SW geweest, maar daar moet ik niet zijn, ook niet in Ratchet.
En aangezien ik de quest naam ondertussen alweer vergeten ben, kan ik em dus ook niet meer op thottbot vinden. Kan iemand me vertellen welke quest het precies is, want dit knaagt.

Alvast bedankt.

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5646

"Sorry, im not Summon specced."

De meeste hebben toch geen idee hoe een Warlock in elkaar zit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Zeg ik regelmatig als mensen mij weer eens onbeleefd whisperen voor water/brood. "Sorry I'm sheepspecced, can't conjure."

Al vragen ze dan wel om een manastone te geven mgoed... 8)7

Ben al 2 dagen met een naakte character aan het grinden...best lastig als mage zijnde op lvl60 met 1700hp en 3k mana. Blizzard is nogal traag met het recoveren van items.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

The Realone schreef op donderdag 27 april 2006 @ 10:19:
Zeg ik regelmatig als mensen mij weer eens onbeleefd whisperen voor water/brood. "Sorry I'm sheepspecced, can't conjure."

Ben al 2 dagen met een naakte character aan het grinden...best lastig als mage zijnde op lvl60 met 1700hp en 3k mana. Blizzard is nogal traag met het recoveren van items.... :X
Veel plezier de komende 14 dagen, althans als je hetzelfde hebt wat een guildie had van ons, die heeft 2 weken moeten wachten en kreeg ie nog niet alles terug.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoo pdat iemand mij het volgende kan uitleggen: gisteren werd er gerolld voor een chest, na het rollen liet iemand dood leuk zien hoe hij 5x achtermekaar 100 rolde?! Hoe is dit mogelijk? Die persoon zei dat hij dat neit doet bij echt rollen...Hoe kan dit?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-04 21:15
The Realone schreef op donderdag 27 april 2006 @ 10:19:

Hoe ons op de hoogte van wat je equip is en de progressie, klinkt best wel als een interssant experiment. Natuurlijk rot dat je je spullen kwijt bent, maar laat maar horen wat je vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Vanavond hopelijk 1e 4 bossjes down in BWL en misschien wat trash. Afgelopen week 2/3 "serieuze" pogingen gedaan op bad doggie. Misschien dat we dit wat op kunnen voeren deze week : )

[ Voor 7% gewijzigd door ImdaMned op 27-04-2006 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853

En het hele probleem zit hem in de instances, pas een dwarft priest begonnen op een voor mij onbekende server. Eerste lvls gaan uitstekent en zelfs quests met 3 anderen gedaan vanaf lvl3 naar lvl14. Maar toen daar dan paar lvls later deadmines voor de deur stond kwam ik de eerste greedy personen tegen. Lijkt erop dat vanaf dan bij de meeste mensen items belangrijker zijn dan leuk gezellig spelen.

Trouwens, iemand enig idee hoelang een guild bezig is om de twins uit te proberen en uiteindelijk te verslaan? De guild waar ik in zit heeft lang gedaan om huhuran te verslaan en pas hadden we eerste try op de twins waar ik helaas niet bij was. Ben wel beieuwd hoelang het zal gaan duren, dan kan ik ook weer eens een nieuwe (en beste) schild in het spel krijgen gezien ik gister de items kreeg die ervoor nodig zijn :) Word echt weer leuk zo, alle warriors full tier2 + quel'serrar + schild van Chrom en nu alweer 4 warriors die het schild kunnen halen bij de npc na de twins, bliz mag wel is items maken die even goed zijn aan elkaar maar er anders uitzien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853

Anoniem: 104748 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 10:27:
Ik hoo pdat iemand mij het volgende kan uitleggen: gisteren werd er gerolld voor een chest, na het rollen liet iemand dood leuk zien hoe hij 5x achtermekaar 100 rolde?! Hoe is dit mogelijk? Die persoon zei dat hij dat neit doet bij echt rollen...Hoe kan dit?!
dan doe je: /random 100 100
maar als je goed kijkt dan zie je ook dat iemand /random 100 doet of /random 100 100 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ImdaMned schreef op donderdag 27 april 2006 @ 10:28:
Vanavond hopelijk 1e 4 bossjes down in BWL en misschien wat trash. Afgelopen week 2/3 "serieuze" pogingen gedaan op bad doggie. Misschien dat we dit wat op kunnen voeren deze week : )
probleem met doggie tries is dat zodra je geen hourglass sand meer hebt het nogal lastig wordt :)
naha goodluck

en schiet eens op man :P

Oizo heeft bij on nu full wraith, nef dropte gelukkig nog voor de reset van woensdag zijn chest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Anoniem: 104748 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 10:27:
/roll 100 100

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-05 13:46
Weet iemand mij te vertellen waar ik de quest kan krijgen voor de DM Crescent key, want kan het niet vinden op Thottbot (ik geloof dat je dan die imp moet volgen). Ik heb dus nog geen DM gedaan lol.

Ik zag van de week trouwens een low lvl NE druid lopen in Darnassus met een horde quest reward :? De Veildust Medicine Bag, ben ik toch benieuwd hoe je een souldbound item kunt traden en dan ook nog eens van horde naar alliance.

Ï€ MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
MaTr1x schreef op donderdag 27 april 2006 @ 10:34:
Weet iemand mij te vertellen waar ik de quest kan krijgen voor de DM Crescent key, want kan het niet vinden op Thottbot (ik geloof dat je dan die imp moet volgen). Ik heb dus nog geen DM gedaan lol.

Ik zag van de week trouwens een low lvl NE druid lopen in Darnassus met een horde quest reward :? De Veildust Medicine Bag, ben ik toch benieuwd hoe je een souldbound item kunt traden en dan ook nog eens van horde naar alliance.
DM east in

ipm praten en volgen tot het eind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HEUVELTJE:
"Frost/fire kies je vanaf lvl10
LIgt eraan welke kant je uitgaat. Frost doet wat minder dmg en wat meer crowdcontroll.
Fire is puur dmg gericht (en de consensus is dat fire sneller lvlt)"

Ik heb net gekeken ik heb 10 keer nature resistance, kan ik dit niet zelf indelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Anoniem: 104748 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 10:41:
HEUVELTJE:

Ik heb net gekeken ik heb 10 keer nature resistance, kan ik dit niet zelf indelen?
Je bent een tauren? Die hebben standaard 10 nature resistance.

Resistances tegen de verschillende soorten magic kun je zelf niet bepalen. Dit zit op items of is onderdeel van buffs die mensen geven (mage armor voor mages, Mark of the Wild van druids, eventueel Aura's van Paladins enzovoorts).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Laatst online: 01-05 10:16
Speedy55 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 10:23:
[...]

Veel plezier de komende 14 dagen, althans als je hetzelfde hebt wat een guildie had van ons, die heeft 2 weken moeten wachten en kreeg ie nog niet alles terug.
maar hoe ben je armor kwijt geraakt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Laatst online: 01-05 10:16
Anoniem: 104748 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 10:41:
HEUVELTJE:

zelfs met frost kun je snel farmen, je moet alleen tactiek veranderen in de plaats van vuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:36
Fire grind sneller als met frost, maar fire is singletarget dmg.
Frost kan zeker ook goed gaan, maar dan met AoEgrinden.

Ik zeg niet dat het niet kan, met fire AoE grinden, maar je mist behoorlijk wat leuke talents.. Het slowen, de extra dmg op frozen targets... die zut allemaal.

Ik ben met mijn 2 mages ook gewoon als fire begonnen, en nu ben ik frostspecced omdat ik in een endgame raiding guild zit. :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6104

Hoest hier trouwens ?? Al een tijdje niet meer geweest ;)

Druk aan het raiden geweest ;)

Ben ook iets geupgrade in de tussentijd:P

Mijn basis raiding gear

Als ik mijn +dmg gear aan doe, heb ik ongeveer 80 +dmg meer
En heb met full fire ress gear ongeveer 140 fire ress unbuffed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 6104 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 11:16:

Mijn basis raiding gear

begon al te denken dat je gestopt was

nice gear, maar wel beetje weinig spelldmg :P
raggie ook al down? of heb je gewoon pech met nemesis pants?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 6104 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 11:16:

Mijn basis raiding gear

Felheart :X

Hoe gimp je een warlock :P

.. misschien overdrijf ik een beetje.. zitten aantal aardig items tussen, zoals de pants. Probleem daarmee is dat je ook eenvoudig Nemesis legs kunt krijgen en Felheart legs dus meestal de DKP niet waar zijn imho.

De robe is behoorlijk waardeloos, Robe of the Void is tig keer beter. Rest van de items tja.. imho ook niet de DKP waard, die bewaar ik dan liever voor azuresong/fireruned grimoire als je toch wat uit MC wilt hebben.

[ Voor 36% gewijzigd door Bosmonster op 27-04-2006 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Bosmonster schreef op donderdag 27 april 2006 @ 11:37:
[...]

Door arcanist mogelijk te maken voor warlocks..... : P

[ Voor 32% gewijzigd door ImdaMned op 27-04-2006 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 27 april 2006 @ 11:28:
[...]

begon al te denken dat je gestopt was

nice gear, maar wel beetje weinig spelldmg :P
raggie ook al down? of heb je gewoon pech met nemesis pants?
Nee nee, ik speel nog volop :)
Ik wacht nog op de mageblade (die ik dan met +30 spelldamage uitrust) en ik heb de nemesis cap. De pants nog niet helaas

MC doen we nu in 1 avond (pas sinds kort overigens)
Bosmonster schreef op donderdag 27 april 2006 @ 11:37:
[...]

.. misschien overdrijf ik een beetje.. zitten aantal aardig items tussen, zoals de pants. Probleem daarmee is dat je ook eenvoudig Nemesis legs kunt krijgen en Felheart legs dus meestal de DKP niet waar zijn imho.

De robe is behoorlijk waardeloos, Robe of the Void is tig keer beter. Rest van de items tja.. imho ook niet de DKP waard, die bewaar ik dan liever voor azuresong/fireruned grimoire als je toch wat uit MC wilt hebben.
Robe of the Void? die vind ik juist kut :)
Overigens is felheart wel een 15% mana efficient gear, dus dat ruled enorm. En met mijn stats en build heb ik bijna oneinding mana ;)
Wij gebruiken geen DPK omdat dat sucked. Officers bepalen en verdelen de loot zodat de guild er het meeste voordeel bij heeft. Werkt goed geen gezeur en mensen hebben wat voor elkaar over...

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 6104 op 27-04-2006 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Anoniem: 6104 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 11:46:
Wij gebruiken geen DPK omdat dat sucked. Officers bepalen en verdelen de loot zodat de guild er het meeste voordeel bij heeft. Werkt goed geen gezeur en mensen hebben wat voor elkaar over...
Tja dat systeem hebben wij tot een paar maanden terug ook altijd gebruikt. Wat een bagger zeg...inmiddels al een hele tijd DKP en dat werkt gewoon soepel zonder problemen, iedereen weet van tevoren waar hij/zij aan toe is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 6104 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 11:46:

Robe of the Void? die vind ik juist kut :)
Overigens is felheart wel een 15% mana efficient gear, dus dat ruled enorm. En met mijn stats en build heb ik bijna oneinding mana ;)
RotV kut.... Jij bent een warlock? +46 dmg/heal.. dat heeft Nemesis zelfs niet... :P Een warlock heeft sowieso geen mana problemen, dus daar heb je echt geen 8/8 Felheart voor nodig.

En DKP sucked ook al... tja.. Ik vind het het eerlijkste.. Ik kan sparen voor mageblade als ik dat wil hebben ipv dat iemand die nog nooit een warlock gespeeld heeft gaat bepalen dat dat voor mages is bedoeld bijvoorbeeld.. en je als Warlock met compleet Felheart opgescheept komt te zitten waar de raid echt heel weinig mee opschiet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Full Felheart is helemaal niet gimpen, aangezien de echte +dmg gear niet uit MC komt. (dus je moet toch wat)

En Robe of the Void heb ik het nooit waard gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op donderdag 27 april 2006 @ 11:54:
[...]

RotV kut.... Jij bent een warlock? +46 dmg/heal.. dat heeft Nemesis zelfs niet... :P Een warlock heeft sowieso geen mana problemen, dus daar heb je echt geen 8/8 Felheart voor nodig.

En DKP sucked ook al... tja.. Ik vind het het eerlijkste.. Ik kan sparen voor mageblade als ik dat wil hebben ipv dat iemand die nog nooit een warlock gespeeld heeft gaat bepalen dat dat voor mages is bedoeld bijvoorbeeld.. en je als Warlock met compleet Felheart opgescheept komt te zitten waar de raid echt heel weinig mee opschiet :P
Ja ik ben warlock jah... ik ga voor een groot deel gewoon voor stats... ik ben iets van 6500 mana... dus in bijvoorbeeld de raggie fight kan ik zonder problemen het hele gevecht nuken en aangezien ik 2 trinkets heb die veel meer zijn dan +46 dmg... Overigens zeg ik niet dat het nodig is om felheart te hebben ik heb het toevallig, that is all...

DPK sucked "ook" al? wat wil je zeggen?
DPK is een afhankelijk van je uitgangspunten eerlijk, het is inderdaad erg subjectief. Het verteld wie er het meeste is (niet wie de betere spelers zijn, die er ook meestal zijn, niet wie er het meeste voordeel bij zou hebben, niet wie set bonussen krijgt)

En volgens mij is 46 dmg wel aardig idd, maar met intellect krijg je ook meer crit % aangezien ik gemiddeld met mijn raiding gear al rond de 20% crits zit, hoor je mij niet klagen... en aangezien ik ook 4000+ crits haal... niet slecht dacht ik...
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post ontopic, netjes en nuttig!