Het werkt,maar nog niet goed.
Ik krijg nu een foutmelding met: fout in telefoniebeheer voor nummer 071-********* het rare is dat het nummer wat daar getoond wordt,een nummer is dat ik heb opgegeven om "weg" te gooien.
Dat nummer wordt niet meer gebruikt.
Maar voor het eerst sinds 12 maart staat inderdaad mijn hoofdnummer er tussen.... zucht... als dat zo blijft hoef ik eindelijk niet meer sterretje 21 sterretje.... het enige waar ik bang voor ben is de grilligheid van KPN.
Zo had ik laast voor e-donkey mijn pc in een DMZ gezet (ik heb isdn en dus geen web interface) en ik wil terug naar de page,kan ie hem niet meer laden.
Nou hoe ze het kunnen ruiken weet ik niet maar de ene alert van de software firewall na de ander.
Volgens mij scannen robots hele reeksen ip's af.
Dat heeft 3 wanhopige dagen geduurd.
Laten we hopen dat nu de interface er ook snel aankomt en dat het nu goed blijft gaan,ik heb zowaar een screenshot gemaakt voor mezelf...ja Nick,je nummer staat er echt in.
Alleen jammer,we kregen net bericht van de woningbouw,week 41 wordt ik aangesloten op het interne glasvezelnet, 10 mbit up en down,2 gratis nummers,onbeperkt bellen,33 tv zenders, 75 digitale tvzenders,het hele pakket voor 50 euro per maand,20 mbit up/down voor 6 euro extra...
Op dit moment,terwijl ik dit tik,rijdt er een enorme kraan door de straat met de wijkkast die ze 30 meter verderop neer gaan zetten,volgende week komen ze woning voor woning een gaatje boren en komt de glasvezel dus echt je huis binnen.
Ik zit aan ipb vast tot maart 2007 maar daarna ga ik over.
Heeft iemand al gereboot ?? misschien is de firmware er al,ik ben ff wat aan het ophalen (filmpie) dus ik doe het ff niet
[
Voor 4% gewijzigd door
Nick39 op 17-05-2006 12:30
]