Dat is geen tijdelijk account voor mensen die te vroeg afgesloten zijn. Dat is het account waarmee alle direct-adsl klanten (dus ook IPB-ers) kunnen inloggen. Het zou me niet verbazen als ook mijn eigen Experia dat doet.Nick39 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 10:58:
ADSL krijg ik nu binnen via de tijdelijke account die KPN heeft voor mensen die in het overgangsproces te vroeg zijn afgesloten (inlognaam kpn@direct-adsl) want adsl via kpnplanet.nl werkt al lang niet meer,de experia kan ook met mijn oude internetplusbellen accountnaam en wachtwoord niet inloggen.
Dan zou ik die oude, bedrade telefoon maar direct aan de splitter hangen. Iets lastiger, want alle inkomende telefoontjes komen dan (tot de portering) binnen via die telefoon. Maar je hebt in ieder geval geen last van inbrekers.Verwijderd schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 09:59:
Hij klopt niet aan, hij trapt gewoon de deur in!
Ik hoor een luide klik (soms nog vergezeld met de toontjes van de nummerweergave... dat is al helemaal niet in de haak) en ik ben direct met de analoge (nouja, Quattrovox-)lijn verbonden. Ik heb niet getest of de eerste persoon me dan nog kan horen, maar de analoge lijn verbreken zonder de VoIP-lijn te verbreken krijg ik in ieder geval niet voor elkaar.
Dit topic is gesloten.