Wel UPNP toegevoegd ook met je windows cd ? want alleen aanklikken in het modem heeft weinig zin.
Het moet ook bij XP wel als service worden toegevoegd..
@PJH is het niet mogelijk dat je 2 en driegesprek opties komen omdat je niet geporteerd bent en je dus nog gebruik maakt van ook je oude isdn lijn.
Met al dat geflash is het mogelijk (net als **) dat je gewoon als het ware de experia verlaat en dan uitbelt via je Quattrovox..aangezien je isdn hebt heb je dus als het ware dan nu 3 lijnen, 2 van je isdn en eentje via internetplusbellen.
De quattrovox kan namelijk wel 2 en 3 gesprek aan...
Ik krijg hier met al dat geflash echt geen kiestonen er bij, ook isdn,maar inmiddels geporteerd en zometeen geevacueerd.
@Jan-E
Ik durf niet meer te knoeien met de experia.
KPN heeft me al afgesloten maar het lukt ze niet om een van mijn sub nummers er uit te krijgen.
Afsluiten schijnt namelijk een simpel iets te zijn,ze programmeren je nummer uit de sip en tcm waardoor bij een reset je het nummer als het ware uit de experia verliest en omdat ie ook niet meer in de TCM staat komt ie ook niet meer terug.
Omdat je niet meer in de sip staat is ook ingaand je nummer niet meer bereikbaar en voila,afgesloten.
(inkomend strandt de oproep naar jouw nummer in de sip server,uitgaand omdat de account niet meer bestaat in je experia)
Op de een of andere manier is dat met een subnummer (isdn) niet goed gegaan.
Hij is wel uitgeprogrammeerd (als je het nummer belt krijg je de informatie of afgesloten toon) maar op de een of andere manier is hij niet goed uit de experia.
Ze hadden heel veel problemen om dat nummer er op poort 2 in te krijgen en nu krijgen ze hem er waarschijnlijk niet uit.
Ik kan dus niet meer gebeld worden op dat nummer,maar ik kan er nog wel mee uitbellen.
Raar maar waar, voor het telefoonnet bestaat het nummer niet meer, voicemail werkt ook niet meer,de beller krijgt op alle nummers de afgesloten toon omdat ik internetplusbellen gedag heb gezegd,maar ik kan nog wel uitbellen.
Via mijn KPN kan ik ook niets meer veranderen,want internetplusbellen staat er niet meer bij,die is daar ook gewoon weg.
De mailopties werken ook niet meer,mijn mailadres werkt niet meer en de server herkent mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet meer.
ADSL krijg ik nu binnen via de tijdelijke account die KPN heeft voor mensen die in het overgangsproces te vroeg zijn afgesloten (inlognaam kpn@direct-adsl) want adsl via kpnplanet.nl werkt al lang niet meer,de experia kan ook met mijn oude internetplusbellen accountnaam en wachtwoord niet inloggen.
Misschien kunnen ze daarom dat ene nummer wel niet blokkeren,omdat ik nu via een andere route binnen kom.
Blijkbaar maakt de experia toch kontakt met de sip server via direct-adsl maar dan toch op een dusdanig kromme manier dat afsluiten alleen inkomend mogelijk is.
Op deze manier kan ik het nog uitrekken tot casema er is.
Overiges blijft KPN, ondanks dat ik ben afgesloten en niet meer bereikbaar ben sinds half mei,nog wel steeds incasseren.
Ik boek dat terug en stort de helft over omdat ik toch nog,zij het dan waarschijnlijk illegaal,nog kan internetten (vermoedelijk tot ze de d-slam er uit raggen...)
Als ik reset ben ik bang dat ik er helemaal uitleg..
[
Voor 108% gewijzigd door
Nick39 op 14-06-2006 11:30
]