[KPN] VoIP dienst InternetPlusBellen deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 32.813 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84341

juanita schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:38:
[...]

Maar die omzetting kan toch ook in de centrale gebeuren? Dat is mijn punt. Al pak hem beet 40 jaar is de "interface" vanuit de woning gelijk en worden alle veranderingen in de centrale door gevoert waar de gebruiker niks van merkt. Waarom nu dan ineens wel?
Hou er ook rekening mee dat telefonie nu via het ADSL signaal gaat verlopen. Splitsing hiervan gaat niet meer met een normale splitter, hiervoor word de EB gebruikt.
Zo heel veel gebruik je op zich uiteindelijk ook niet. Uiteindelijke installatie:
isra -> EB
Oftwel: 1 kabeltje, en de box zelf.

Misschien nog een (overbodige) tip voor iedereen met wireless problemen... Hier is langere tijd geleden ook al een keer een discussie over geweest nl. Probeer je EB eens op een vast kanaal onder de 12 in te stellen (dus 1 t/m 11). De EB staat standaard op automagisch. Hierdoor kan hij op kanaal 12 of 13 uitkomen. Voor de bijgeleverde Siemens adapter is dit geen probleem, meeste interne wifi kaartjes gaan echter niet verder dan kanaal 11. Hierdoor kan het dus voorkomen dat het eerst wel goed werkt, en later in eens niet meer.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 84341 op 08-06-2006 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:05
Kan er iemand al op beheer telefoniegegevens?
Ik iig nog niet en dat is toch lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmund
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
juanita schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:27:
Ik heb even een vraag.

Bij mijn ouders thuis nemen ze dus ook internet plus bellen (of hoe je het ook noemt). Ze hebben nu een hele grote doos thuis staan met daarin allerlei boxjes, snoertjes, kabeltjes en handleidingen.

Mijn vraag is nu: is dat echt nodig? Waarom kunnen ze in de wijkcentrale gewoon niet ons lijntje op een ander boxje aansluiten? Waarom moeten wij allerlei boxjes instaleren?
Als je alles al netjes aangesloten hebt, heb je alleen de splitter en de EB (experia box) nodig. De splitter kun je er na portering uit halen, je houd dan alleen de EB over.

Je heb dan nog een extra boxje (dat stopcontactje) dat je op de muur kunt schroeven, voor als je dit nog niet hebt. De meeste mensen hebben dit allemaal al netjes aangesloten en hebben dit dus niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170198

maartend schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 10:50:
Kan er iemand al op beheer telefoniegegevens?
Ik iig nog niet en dat is toch lastig.
Hoe bedoel je? Geef eens wat meer informatie...
  • KPN, Planet of HetNet?
  • Heb je al geactiveerd? (zowel 1369 als activatiecode op brief)
  • In het geval van planet: Heb je als je inlogt op de mijn gegevens van planet wel de link "beheer telefoniegegevens". Let wel op dat je eerst inlogt...
  • Heb je al eens met de helpdesk gebeld?
Als je al deze vragen hier beantwoord hebben we wellicht een beter antwoord voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Anoniem: 170198 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 12:34:
[...]

Hoe bedoel je? Geef eens wat meer informatie...
  • KPN, Planet of HetNet?
  • Heb je al geactiveerd? (zowel 1369 als activatiecode op brief)
  • In het geval van planet: Heb je als je inlogt op de mijn gegevens van planet wel de link "beheer telefoniegegevens". Let wel op dat je eerst inlogt...
  • Heb je al eens met de helpdesk gebeld?
Als je al deze vragen hier beantwoord hebben we wellicht een beter antwoord voor je.
HetNet
activatie en 1369 gedaan
HD gebeld, geven aan dat ze een probleem hebben. Kunnen me enkel niet vertellen hoe lang.
Vandaar dat ik hier eens rondvraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:50
Iemand die ik ken heeft ook IPB, maar zodra hij een tjidje een programma als bijvoorbeeld morpheus dan klapt zijn draadloos internet eruit. Iemand enig idee waar dat aan zou kunnen liggen en hoe ik dat kan oplossen. Ik weet dat het door torrents wel kan gebeuren dat je verbinding dicht slipt, maar is dat hiermee ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maartend schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:44:
HetNet
activatie en 1369 gedaan
HD gebeld, geven aan dat ze een probleem hebben. Kunnen me enkel niet vertellen hoe lang.
Vandaar dat ik hier eens rondvraag.
Ik neem aan dat je bedoelt 1368...
als je rechtstreeks naar https://hetnet.kpn.com gaat, wat gebeurt er dan? Dat is namelijk de pagina die je krijgt nadat je op "beheer telefoniegegevens" klikt.
MADG0BLIN schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 14:59:
Iemand die ik ken heeft ook IPB, maar zodra hij een tjidje een programma als bijvoorbeeld morpheus dan klapt zijn draadloos internet eruit. Iemand enig idee waar dat aan zou kunnen liggen en hoe ik dat kan oplossen. Ik weet dat het door torrents wel kan gebeuren dat je verbinding dicht slipt, maar is dat hiermee ook zo?
Heeft ie misschien een firewall op die pc staan? iets met uPnP misschien? Wat gebeurt er met de wireless verbinding? (is het met de Gigaset 108 usb adapter of iets anders?)
als het de gigaset is, krijg je dan een grijs trappetje met of zonder rood kruis? Heb je al geprobeerd om de gigaset met de windows wireless zero configuration in te stellen?

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 170198 op 08-06-2006 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Anoniem: 170198 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:30:
[...]

[...]

Heeft ie misschien een firewall op die pc staan? iets met uPnP misschien? Wat gebeurt er met de wireless verbinding? (is het met de Gigaset 108 usb adapter of iets anders?)
als het de gigaset is, krijg je dan een grijs trappetje met of zonder rood kruis? Heb je al geprobeerd om de gigaset met de windows wireless zero configuration in te stellen?
Firewall alleen van windows. Staat uit. uPnP niets mee gedaan. Wat is dit precies?
De wireless verbinding is de standaard van de centrino van een laptop. Er komt een rood kruis doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MADG0BLIN schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:40:
Firewall alleen van windows. Staat uit. uPnP niets mee gedaan. Wat is dit precies?
De wireless verbinding is de standaard van de centrino van een laptop. Er komt een rood kruis doorheen.
En wat doe je dan om de verbinding weer te herstellen?
Voor zover ik weet waren er in het verleden alleen problemen met torrent clients die zoveel UDP verkeer genereren dat het VoIP hier last van kreeg. dat is inmiddels voorzover ik weet opgelost.
Mischien eens kijken of je het aantal connecties kan verminderen? anders ExperiaBox eens resetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
[quote]Anoniem: 170198 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:30:
[...]

Ik neem aan dat je bedoelt 1368...
als je rechtstreeks naar https://hetnet.kpn.com gaat, wat gebeurt er dan? Dat is namelijk de pagina die je krijgt nadat je op "beheer telefoniegegevens" klikt.
quote]

Ik krijg dan al wekenlang het volgende bericht op mijn scherm

> u bent hier: beheer telefoniegegevens

Beheer telefoniegegevens is niet beschikbaar
Op dit moment is uw Beheer Telefoniegegevens-omgeving niet beschikbaar.

Heeft u nog geen gebruik gemaakt van de Beheer Telefoniegegevens omgeving?
Dan is uw persoonlijke Beheer telefoniegegevens omgeving nog niet helemaal voltooid.
Wij doen er alles aan, dit zo spoedig mogelijk voor u te realiseren.
Wilt u het later nog eens proberen?

Heeft u al wel gebruik gemaakt van uw persoonlijke Beheer Telefoniegegevens-omgeving ,
dan betreft het een storing. Wij doen er alles aan dit zo spoedig mogelijk op te lossen.
Wilt u het later nog eens proberen?

Excuses voor dit ongemak

Maar dat duurt nu wel al erg lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178654

als ie het doet, en dat is tot nu best vaak. doet ie het prima. Alleen heb ik soms het vermoeden dat ie overgaat en niet gehoord wordt o.i.d. in iedergeval zie ik soms een oproep in de telefoon staan en dit op tijden dat we wel thuis waren. 2 weken geleden heeft de voip er de hele dag uitgelegen todat we weer op het 1e nummer konden bellen en gebeld worden. 1 week geleden heeft het bijna 4 dagen geduurt
op 2e nummer niet bereikbaar. en dit is het nummer waar mee ik in de gidsen vermeld sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Anoniem: 170198 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:49:
[...]

En wat doe je dan om de verbinding weer te herstellen?
Voor zover ik weet waren er in het verleden alleen problemen met torrent clients die zoveel UDP verkeer genereren dat het VoIP hier last van kreeg. dat is inmiddels voorzover ik weet opgelost.
Mischien eens kijken of je het aantal connecties kan verminderen? anders ExperiaBox eens resetten...
Ik doe zelf niets, sta hem telefonisch bij. ;) Tot nu toe werkt morpheus afsluiten en dan verbinding herstellen. Maar is wel vrij irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 173040

Hallo,

Ik denk dat het het verkeerde topic is, maar het gaat ook om de EB.

Ik heb een netwerk draaien met als internet verbinding een ExperiaBox van KPN. Hier op is een Freecom Classic SL network drive aangesloten.

Vanaf de Desktops met Windows xp sp2 kan er normaal naar toe worden gebrowsed en een network Map worden aangemaakt.

Echter vanaf de Laptop Acer met XP sp2 draadloos niet. De browser hangt en bij beeindigen verdwijnd de desktop en rest alleen nog de computer uit te zetten.

Maar het is ook mogelijk de netwerk verbinding te verbreken, dan te sluiten (browser) en de netwerk verbinding opnieuw te maken. Met deze methode kan gewoon weer worden verder gewerkt op de laptop.

Hier om lijkt mij dat het een netwerk probleem is. Browsen op de server is geen probleem.

Alle tip welkom.

Update: als ik snel door e mappen klik gaat het goed. Wacht ik 3 seconden dan gaat het mis.

Dom twee keer de zelfde share.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 173040 op 09-06-2006 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:07
Anoniem: 173040 schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:33:
[...]

Je hebt een nieuw ip nummer gekregen dus zal de DNS geupdate moeten worden. dit kan 24 uur duren en soms langer. De nog niet geupdate DNS zal het blijven proberen op het oude ip nummer tot de nieeuwe bekent is en dan schiet hij door naar de goede.
Dat is helaas niet het antwoord. Ik heb IPB al vanaf februari en het bijbehorene IP al vanaf december (direct ADSL). Sinds december heb ik ook al de mail-server met een eigen-domein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Athome schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 22:09:
Dat is helaas niet het antwoord. Ik heb IPB al vanaf februari en het bijbehorene IP al vanaf december (direct ADSL). Sinds december heb ik ook al de mail-server met een eigen-domein.
Heb je je domein + mailserver ingesteld volgens http://www.kpnadsl.nl/sup...schevragen-dadsl.html#103 ?

als je de mx-en verkeerd hebt staan kan het voorkomen dat de mail trager of helemaal niet aankomt.
juanita schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 09:27:
Bij mijn ouders thuis nemen ze dus ook internet plus bellen (of hoe je het ook noemt). Ze hebben nu een hele grote doos thuis staan met daarin allerlei boxjes, snoertjes, kabeltjes en handleidingen.

Mijn vraag is nu: is dat echt nodig? Waarom kunnen ze in de wijkcentrale gewoon niet ons lijntje op een ander boxje aansluiten? Waarom moeten wij allerlei boxjes instaleren?
Ja, dat is allemaal nodig. De Grote Grijze Doos met KPN logo is de ExperiaBox, deze box verzorgt bij IPB de telefonie en het internet (wireless en bedraad). Het telefoonlijntje wordt namelijk voorzien van ADSL signaal en het telefoonsignaal wordt er vanaf gehaald... Dus op zich kunnen ze vast wel een boxje aan de andere kant van de lijn zetten, maar dan heb je eigenlijk gewoon weer een analoge lijn... dat is niet het idee van IPB. Verder kan je dan nog niet ADSL internetten...(wat geen addsl modem aan jouw kant....)

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 170198 op 09-06-2006 07:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Probleem met verbinding verliezen is opgelost. Was wat makkelijker als ik dacht. Gewoon nieuwe intel wireless drivers geinstalleerd. Werkt tot nu toe prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulleteater
  • Laatst online: 11-12-2023
Even voor alle mensen hier op dit forum.

Begin er niet aan! aan het hele IPB bellen niet.. heb op het moment verschillende problemen!
* Onbereikbaarheid!
* Bij kwartier bellen vliegt de lijn eruit!
* je hoort jezelf galmen op de lijn!
* soms komen woorden niet door.
* en zo hek nog een waslijst problemen!

owjah en dat leuke updateje dat kpn heeft gedaan met de bewering dat je nu weer torrents kunt gebruiken is ook de grootste onzin! heb nu firmware 1.38 erin zitten is de nieuwste update en je kunt nog GEEN torrents gebruiken! (net bevestigt door een meneer bij planet heldpdesk en ze gaan er ook niet veel aan doen om dit te verhelpen zei die!)

ben al 5 jaar klant van planet! nooit problemen gehad.. maar wat ze nu doen kan echt niet! Planet ligt er bij mij egt uit! :r :r :r

en de mensen bij de helpdesk zeggen dat het gevaarlijk is om met torrents te downloaden! :+ die lui zijn egt grappig! werke hun ook al voor brein ofzo :? trieste zooi!

[ Voor 11% gewijzigd door Bulleteater op 09-06-2006 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168397

hier had ik wat anders neergetypt, maar regels zijn regeld.

vervelend dat het voor jou minder werkt als voor een ander, maar is dat een reden om gelijk iedereen maar iets af te raden ? Apart .. dus omdat er camera's kunnen ontploffen, of een remleiding niet kan werken moet men die merken ook maar niet meer kopen ?

Ik heb sinds 4 jaar KPN als ISP, waarvan nu 7 maanden IPB, en op 1 storing na, en wat interne bekabelings fouten, waardoor de audio niet goed was, geen problemen,
Als je echt denkt dat dit KPN gerelateerd is, vraag de HD om een monteur, maar begin niet iets af te kraken omdat het bij jou toevallig (hoe vervelend ook) niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178840

Beste mensen,

Ik ben in het bezit van KPN IPB, maar mijn (oude) laptop (met wifi kaart) herkent alle netwerken van de buren, behalve mijn eigen netwerk. Met siemens antenne, werkt alles overigens prima.

Dacht dat dit aan de leeftijd van mijn laptop lag, maar ben sinds gister in bezit van nieuwe Acer laptop en ook die herkent de EB niet en doet het alleen met de externe antenne.

Kan iemand mij adviseren hoe ik mijn laptop aan de gang krijg.

BJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171329

Daar ik beroepsmatig bezig ben met het aansluiten van netwerken bij de klant thuis en tevens bestaande Laptops en of eigen wireless netwerkkaarten koppelen met IPB heb ik geconstateerd dat dit m.i. altijd lukt, ondanks alle problemen op dit forum.
Zaken die men in de gaten moet houden zijn: het juist invullen van de SSID gegevens (SX55......) daar de SSID-broadcast standaard op uit staat zie je deze niet in de lijst.
Ten tweede is het noodzakelijk dat de WPA-PSK key correct wordt ingegeven.
Als er dan verbinding is, wil het wel een voorkomen dat nadat de computer UIT en AAN is gezet, de wireless verbinding NIET meer opkomt. (Dit is een onmissie van het systeem)
De makkelijkste manier om dan toch verbinding te krijgen is op de laptop het schakelaartje van de Wireless verbinding even UIT en daarna weer AAN te zetten, de laptop zoekt dan de vorige verbinding en vindt de ExperiaBox.
Ook kan men met de rechtermuisknop klikken op het wirelessNetwerk icoontje en de optie HERSTELLEN kiezen.
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178840

Beste User_ed,

dank voor je reactie. Ik zal het nogmaals proberen, maar heb eerder vanaf mijn laptop een draadloos netwerk in willen stellen en alle gegevens die jij noemt ingevuld. Aan het einde van die invulschermen, komt dan de lijst met beschikbare netwerken tevoorschijn en net zoals voordat ik de velden invulde staat die van mij er dan niet tussen...,'

het lijkt alsof die laptop op een andere frequentie zit..,

Groet,

BJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-05 23:08

djidee

Mr. Slungel

Anders via mijnkpn proberen het kanaal handmatig op 11 of lager instellen, kan zijn dat hij op 12 of 13 zit, en centrino's en vele andere onboard nic's pakken die niet (en de gigaset 108 wel )

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154872

jorngrisel schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 13:28:

Begin er niet aan! aan het hele IPB bellen niet.. heb op het moment verschillende problemen!
* Onbereikbaarheid!

owjah en dat leuke updateje dat kpn heeft gedaan met de bewering dat je nu weer torrents kunt gebruiken is ook de grootste onzin! heb nu firmware 1.38 erin zitten is de nieuwste update en je kunt nog GEEN torrents gebruiken! (net bevestigt door een meneer bij planet heldpdesk en ze gaan er ook niet veel aan doen om dit te verhelpen zei die!)

ben al 5 jaar klant van planet! nooit problemen gehad.. maar wat ze nu doen kan echt niet! Planet ligt er bij mij egt uit! :r :r :r

en de mensen bij de helpdesk zeggen dat het gevaarlijk is om met torrents te downloaden! :+ die lui zijn egt grappig! werke hun ook al voor brein ofzo :? trieste zooi!
Ik vind niet dat je voor iedereen kunt spreken en een dergelijk advies mag/kunt geven. Ik ben IPB´er van het 1ste uur en na wat aanloop problemen werkt het perfect. Ook Utorrent werkt goed alleen zoals ik eerder al heb aangegeven moet je niet de maximale up en download instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joop99
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:50
jorngrisel schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 13:28:

* Onbereikbaarheid!

Ook ik heb redelijk lang IPB (julie 2005), de eerste maanden waren niet om over naar huis te schrijven maar dat heeft KPN netjes opgelost door geen abbonnementsgeld over die maanden te incasseren en korting te geven op de eerste maand die wel betaald moest worden. Het feit dat KPN nu de 100.000 aansluitingen gepasseerd is (sinds april) geeft aan dat het bij de meeste abbonees goed werkt (anders geeft een derglijk aantal abbonees echt wel wat lawaai). Als je eraan begint moet je wel accepteren dat het concept is zoals het is, KPN beheert de experia box, je kunt niet alles zelf instellen (tegenwoordig wel veel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172187

Anoniem: 168397 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 14:22:
hier had ik wat anders neergetypt, maar regels zijn regeld.

vervelend dat het voor jou minder werkt als voor een ander, maar is dat een reden om gelijk iedereen maar iets af te raden ? Apart .. dus omdat er camera's kunnen ontploffen, of een remleiding niet kan werken moet men die merken ook maar niet meer kopen ?
Sorry maar deze reactie slaat nergens op. Laat ik de metafoor van de kapotte remleiding verder gebruiken.
Stel je hebt een type auto met een probleem in de remleiding, wat gebeurd er dan? Fabrikant roept alle autoos die dat probleem zouden kunnen hebben terug naar de garage voor controle en reparatie.
De actualiteiten programma's vullen hun items er mee. Experts komen vertellen dat dit niet zou mogen, contra experts komen uitleggen dat zoiets sporadisch voorkomt en er altijd adequaat wordt gereageerd voordat er ongelukken gebeuren.

Volgens jouw reactie zouden we item zien met een schouder ophalende woordvoerder van het automerk die iets zegt als "we verkopen 100 auto's per dag, af en toe doet eentje het niet. De meeste mensen hebben nergens last van."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onoffon
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 31-05 23:33
Anoniem: 171329 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 15:35:
Daar ik beroepsmatig bezig ben met het aansluiten van netwerken bij de klant thuis en tevens bestaande Laptops en of eigen wireless netwerkkaarten koppelen met IPB heb ik geconstateerd dat dit m.i. altijd lukt, ondanks alle problemen op dit forum.
Kan ik hieruit begrijpen dat jij beroepsmatig hardware installeert die niet wordt ondersteund door KPN?
Dus het werkt als jij vertrekt, maar over 2 dagen doet de verbinding het, om wat voor reden dan ook dan heeft diegene dus pech? want dit wordt niet ondersteund door KPN. En nu kan je wel zeggen, dat diegene altijd nog de gigaset kan installeren, maar ze bestellen niet voor niets de 1e keer een monteur.

Vergeef me als je dit niet doet in de vorm van een officiele kpn monteur, dan heb ik niets gezegd.

[ Voor 7% gewijzigd door Onoffon op 09-06-2006 19:21 ]

Just a simple thought....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 173040

Athome schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 22:09:
[...]

Dat klopt. Stond ook niet in je topic dat je al zo lang een mail server draait. Krijg je na een reset wel ieder keer de zelfde ip toe gewezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zoals al eerder schreef, installeer ik op verzoek van klanten netwerken, natuurlijk met garantie.
Als het na enige tijd niet meer mocht blijken te werken, kom ik weer terug om het te verhelpen.
De reden dat ik mijn vorig verhaal schreef is dat ik uit ervaring kan melden dat ik tot nu toe alle wireless verbindingen heb kunnen maken met UPC, ADSL en dus ook met de Experiabox.
Uitgezonderd die verbinding waar in de woning een stoorveld aanwezig was door externe apparatuur.
Indien er mensen in de buurt van postcode gebied 7161 wonen wil ik graag verder helpen om de verbinding te realiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178840 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 15:44:
Beste User_ed,

dank voor je reactie. Ik zal het nogmaals proberen, maar heb eerder vanaf mijn laptop een draadloos netwerk in willen stellen en alle gegevens die jij noemt ingevuld. Aan het einde van die invulschermen, komt dan de lijst met beschikbare netwerken tevoorschijn en net zoals voordat ik de velden invulde staat die van mij er dan niet tussen...,'

het lijkt alsof die laptop op een andere frequentie zit..,

Groet,

BJ
TER INFO: eerst alle bestaande verbindingen uit de lijst verwijderen, daar de gevens invoeren zoals aangegeven. De laptop zit niet op een vereerde frequentie (Behalve als er iets stuk is!)
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158552

wij worden nu achter mekaar om de 2 minuten gebeld door een geheim nummer die hem maar 2x max. over laat gaan. Wat is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 12:33

Flame17

Captur EDC 130

De oude Alcatel ADSL modem( die zwarte platte die je kon tweaken) had ook een beperking qua verbindingen, die liep ook regelmatig vol met gevolg dat je hele internet er uit lag.

De EB heeft hier ook last van( het is niet helemaal hetzelfde) en gooit dan alles dicht, een reset van het modem ( uit/aan) is dan voldoende om weer online te komen.

Het beperken van de verbindingen en download is dan in mijn opinie voldoende om het probleem te beperken, zoniet uit te schakelen.

Met alleen uploaden had ik nergens last van, getest 4 hele dagen.

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukejohn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-07-2024
Anoniem: 158552 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 20:46:
wij worden nu achter mekaar om de 2 minuten gebeld door een geheim nummer die hem maar 2x max. over laat gaan. Wat is dit?
Dat zijn test telefoontjes van KPN, direct helpdesk bellen en je niet laten afschepen dat het telemarketing telefoontjes zijn! Hier was het na een paar dagen en twee keer helpdesk bellen wel over,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick39
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
ik heb in elk geval de volgende ervaring,gaat het goed,dan gaat het goed en blijft het meestal goed gaan.
In mijn geval ging het dus niet goed en ben ik nu zometeen ex KPN-er na ruim 20 jaar klant te zijn geweest.
In mijn geval waren er 46 terechte tickets aangemaakt in 3 maanden.
12 er van staan nog open en worden nu gesloten met de mededeling dat het abonnement be-eindigd is.
Faxen die niet opnemen vanwege een afwijkend belritme,als de box hangt ben je niet bereikbaar maar krijgt je beller ook geen voicemail,bepaalde nummers die ik niet kan bellen,en dat nummer kan mij ook niet bellen,een verschil van enige duppies (in voordeel kpn) tussen het bedrag van de online factuur en de toegezonden factuur per e-mail,draadloos netwerk dat er steeds uit gaat,knipperend of uitgegaan voip lampje,firewall die vastloopt waardoor je 3 keer moet vernieuwen voordat je een page krijgt,problemen met de x-box,problemen met torrents,problemen met 3 verbindingen (of 2) met de nieuwsgroep die als je een file binnenhaalt ondanks de nieuwe software geen bandbreedte reserveert,onbereikbaar dus,stotterende telefoontjes,rare ruisen,robotstemmen,echo's,spontane reboots half op de dag,spooktelefoontjes, hoofdnummer niet in mijn kpn,wifi die aanstaat volgens kpn page (en dus aan signaal niet verstuurt) terwijl wifi lampje uit is en zo kan ik gewoon nog wel even doorgaan.
KPN blijft incasseren,reageert niet op compensatieverzoeken,wil ook niet stopzetten,kan niet verbeteren,wil mijn nummer niet vrijgeven zolang de financien niet in orde zijn en dus kan ik mijn nummers ook niet behouden,geld van het analoge net dat nog open staat waarmee ze mijn zelf bedachte compensatie (terug boeken abbo geld) gewoon verrekenen,afsluiten van mijn mail account en noem maar op !
En het ergste is dat gewoon niemand wil erkennen bij KPN dat er in mijn geval gewoon iets niet goed is.
Ze hebben routes naar de sipserver veranderd waardoor het niet meer werkte..ik heb nu helemaal geen telefoon meer en omdat het toch per de 14e ophoudt activeren ze dat ook niet meer.
(meneer nummer bij uitvoerder voor opheffing,we kunnen niets doen) ik begrijp dat er vele tevreden mensen zijn,en ik begrijp van postings hier en van KPN zelf dat de meeste problemen in isdn zitten.
Helpdesk zegt zelf dat ISDN te snel gereleased is maar dat versatel dat nu ook ingevoerd heeft en dat ze wel moesten.
Het gaat mij veel te ver om namens iedereen te zeggen dat het product niet goed is,maar op basis van mijn ervaringen raad ik het in ieder geval kennissen die me om advies vragen het af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166561

Anoniem: 171329 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 20:46:
[...]

TER INFO: eerst alle bestaande verbindingen uit de lijst verwijderen, daar de gevens invoeren zoals aangegeven. De laptop zit niet op een vereerde frequentie (Behalve als er iets stuk is!)
Succes
Mijn ervaring is dat de EB vaak op kanaal 13 staat in veel ingebouwde kaartjes het daar niet mee eens zijn (zou het te maken hebben dat Amerikanen bijgelovig zijn, er zij immers plaatsen waar geen huisnummer 13, postcodes met 13 erin en 13e verdiepingen van gebouwen te vinden zijn, dus ook geen kanaal 13 in het wifi kaartje?!). EB even op een ander kanaal zetten en probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melgior
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-03 12:38
Wat ik me afvroeg: gebeurt het doorschakelen door de Experia-box of in de KPN centrale? Ik overweeg namelijk om een IPB te nemen op een locatie waar in de winter vaak maandenlang niemand komt en het nummer staat doorgeschakeld naar mobiel.

Het zou fijn zijn als die doorschakeling ook blijft werken als de Experia vastloopt of er een andere storing is, omdat er anders iemand naar toe moet om dat ding te resetten...

If the tail was smarter, it would wag the dog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
  • Laatst online: 26-05 13:36
Het doorschakelen gebeurt in de IPB-centrale.

Jan - die zich afvraagt waar jij woont ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140056

Voor degene die nog achter hun inlog gegevens willen komen, het is mij op onderstaande manier gelukt. Is mij alleen gelukt met de ISDN versie met twee telefoonnummers ( laatste firmware )

1.Log in bij mijn KPN, Service & Support, Experia box aansluitingen, aanpassen
2.Zet het nummer van poort 1 op poort 2, en het nummer van poort 2 op poort 1
3.WACHT met op de knop versturen klikken!
4.Ga via 192.168.2.1 naar Experia box en maak een backup van je instellingen
5.Reset de Experia box naar fabrieksinstellingen
6.Wacht tot de modem weer online is en zet via 192.168.2.1 remote management aan ( op poort 8080
7.Via telnet 192.168.2.1 8081 met user admin inloggen ( wachtwoord leeg )
8.Ga terug naar stap 3 en klik nu op versturen ( pagina nog niet sluiten ) KPN stuurt je voip gegevens nu zonder je modem te herstarten of te resetten naar je Expira box
9.wacht een ogenblik en ga naar je telnet sessie, type nu show voip. Je ziet nu de gegevens van een van de twee nummers.
10.Ga weer naar mijn KPN, klik daar op vorige, pagina verversen en zet de nummer weer op de juiste poort, en klik op versturen, nu stap 9 nog een keer en je hebt de gegevens van het andere account.
11.Zet je backup van stap 4 weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmund
  • Niet online
melgior schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 11:04:
Wat ik me afvroeg: gebeurt het doorschakelen door de Experia-box of in de KPN centrale? Ik overweeg namelijk om een IPB te nemen op een locatie waar in de winter vaak maandenlang niemand komt en het nummer staat doorgeschakeld naar mobiel.

Het zou fijn zijn als die doorschakeling ook blijft werken als de Experia vastloopt of er een andere storing is, omdat er anders iemand naar toe moet om dat ding te resetten...
Als er storing is werkt het het doorschakelen ook niet. Teminste dat d8 ik in dit topic gelezen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Edmund schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 12:17:
Als er storing is werkt het het doorschakelen ook niet. Teminste dat d8 ik in dit topic gelezen te hebben.
Dit was vroegah (vorig jaar in het begin) zo, inmiddels is KPN verstandiger geworden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
Edmund schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 12:17:
Dat was een storing van 1 van de SIP-servers, niet een lokale storing waarvoor je naar huis moet om de Experia te resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:07
Anoniem: 170198 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 06:58:
[...]

Heb je je domein + mailserver ingesteld volgens http://www.kpnadsl.nl/sup...schevragen-dadsl.html#103 ?

als je de mx-en verkeerd hebt staan kan het voorkomen dat de mail trager of helemaal niet aankomt.
Ik heb de MX20 niet ingevuld staan. Ik dat eens gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119903

Ik heb sinds vandaag ook internetplusbellen en ik wil graag een homepage maken.
Mijn probleem is dat ik niet kan inloggen. Ik ga naar ftp://home.kpnplanet.nl en vul daar mijn gebruikersnaam in ([naam]@kpnplanet.nl en die wachtwoord die op de brief staat die je thuis hebt gekregen. Als ik op enter druk staat' cannot log in' . Weten jullie misschien iets?

Jep, heb ook ook geactiveerd
Bedankt hij doet et nu
De gebruikersnaam van email is blijkbaar ook hoofdlettergevoelig :? Maarja t'is klaar

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 119903 op 10-06-2006 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04 18:53
Heb je je homepage wel geactiveerd via Mijn KPN? Ik meen me uit deze topicreeds te herinneren dat je de homepage eerst moet inschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
Anoniem: 119903 schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 18:26:
Ik heb sinds vandaag ook internetplusbellen en ik wil graag een homepage maken.
Mijn probleem is dat ik niet kan inloggen. Ik ga naar ftp://home.kpnplanet.nl en vul daar mijn gebruikersnaam in ([naam]@kpnplanet.nl en die wachtwoord die op de brief staat die je thuis hebt gekregen. Als ik op enter druk staat' cannot log in' . Weten jullie misschien iets?
Is dat wel hetzelfde wachtwoord als het wachtwoord op je 1e e-mailbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148114

Jan-E schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 19:09:
[...]
Is dat wel hetzelfde wachtwoord als het wachtwoord op je 1e e-mailbox?
Volgens mij niet, want ondanks het herhaald aan- en uitzetten van de homepage op mijn KPN kan ik met mijn credentials niet inloggen op de ftp site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melgior
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-03 12:38
Jan-E schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 12:16:
Het doorschakelen gebeurt in de IPB-centrale.
Goed om te weten.
Jan - die zich afvraagt waar jij woont ...
Het is ook niet echt voor thuis, maar voor een gebouw van de zeilvereniging waar we in de winter niet zo heel vaak komen, vandaar :)

If the tail was smarter, it would wag the dog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-05 21:41
Ik heb gelezen (search enzo) dat het internet van Slim veel langzamer is dan IPB. Maar ik heb dan ook @home. Zijn er verder nog functionele verschillen? In de installatiegids van Slim staat wel dat er wlan op de experia box zit maar verder niet hoe dit gebruikt moet worden. Zou dit uitgeschakeld zijn? En op webwereld stond een beeldtelefoon voor IPB. Was fijn geweest om dit (ooit) ook voor Slim te kunnen gebruiken.

Waarom vraag ik dit? Ze belden op dat het BelBasis abo ging verdwijnen en dat Slim een alternatief was. Toch denk ik dat we maar moeten overstappen naar BasisBellen.
(is er geen Slim topic @ GoT?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-05 23:08

djidee

Mr. Slungel

Slim is een mooi alternatief voor mensen die voornamelijk bellen, en heel af en toe hun email controleren/bankzaakjes doen. En die nu dus nog een inbelverbinding hebben... Dus voordelig bellen (via voip) + een beetje internet voor een vaste lage prijs. (of als je je internet al op een andere manier (kabel (geen andere adsl aanbieder)) betrekt. Wil je er een goede adsl lijn naast, dan ga je naar IPB

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162495

Ascathon schreef op zondag 11 juni 2006 @ 19:33:
Ik heb gelezen (search enzo) dat het internet van Slim veel langzamer is dan IPB. Maar ik heb dan ook @home. Zijn er verder nog functionele verschillen?
Het gekke is dat de snelheid van Slim net zohoog is als IPB-Go.
Kijk dat is eens Slim!!!! en ook nog 500 bel minuten gratis!!!

De mogelijkheden zijn verder exact hetzelfde als met IPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear28
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-02-2022
Op slimbellen.nl staat dat er een starttarief is van 0.05 ct per gesprek. Verder kun je het internet vergelijken met direct-adsl (dus geen email/homepage). Je krijgt alleen de Experia en dus geen wifi adapter/sleutel. Vooralsnog is het inderdaad 1,5 Mb/s down en 256 Kb/s up maar dat zal tzt waarschijnlijk wel gecapped worden. Dus... niet hetzelfde als IPB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04 18:53
Slim internet
Bij Slim krijgt u automatisch en gratis internet, met een verbinding die twee keer zo snel is (128 kbs) als een inbelverbinding. U heeft direct toegang tot internet. Slim is geen internetserviceprovider. U regelt zelf uw e-mail en uw homepageruimte.
Zo te zien is het de bedoeling uiteindelijk 128kbps ipv 1,5Mbps te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 173744

Kan iemand mij vertellen wat het wachtwoord is van de webinterface van de ISDN EB? volgens de openingspost moet het "admin" zijn, maar dat werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klankima
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-11-2021
Anoniem: 173744 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 07:49:
Kan iemand mij vertellen wat het wachtwoord is van de webinterface van de ISDN EB? volgens de openingspost moet het "admin" zijn, maar dat werkt niet.
Bij mij ook niet, ik gebruikte Firefox. geprobeerd in Explorer deet hij het wel en later ook in Firefox.
Weet niet waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Laatst online: 29-05 08:00
Ik lees toch veel problemen hier, laat ik dan even vermelden dat bij mij alles prima werkte en ik alles compleet up and running had binnen het uur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84341

Klankima schreef op maandag 12 juni 2006 @ 08:03:
[...]

Bij mij ook niet, ik gebruikte Firefox. geprobeerd in Explorer deet hij het wel en later ook in Firefox.
Weet niet waarom?
FF geeft inderdaad vaak problemen met inloggen op de webinterface. Waarom weet ik niet, maar het klopt inderdaad dat je op die m anier niet kan inloggen. Vooralsnog is de manier om erin te komen dus IE gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmund
  • Niet online
Pffttt... Heb last van wegvallende verbindingen. Het lijkt erop dat de gesprekspartner de hoorn op de haak gooit. Heb inmiddels de nieuwste firmware, maar dit mag niet baten. Thuis niets veranderd. Het probleem vindt ook plaats als de pc uit staat. Het vindt niet altijd plaats, maar soms wel tig keer achter elkaar. Erg vervelend. Ik heb er sinds de grote landelijke storing last van.

KPN (hd) zegt niet te weten waar het aan ligt. Meer mensen met dit probleem?

[ Voor 3% gewijzigd door Edmund op 12-06-2006 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156915

Edmund schreef op maandag 12 juni 2006 @ 12:15:
Pffttt... Heb last van wegvallende verbindingen. Het lijkt erop dat de gesprekspartner de hoorn op de haak gooit. Heb inmiddels de nieuwste firmware, maar dit mag niet baten. Thuis niets veranderd. Het probleem vindt ook plaats als de pc uit staat. Het vindt niet altijd plaats, maar soms wel tig keer achter elkaar. Erg vervelend. Ik heb er sinds de grote landelijke storing last van.

KPN (hd) zegt niet te weten waar het aan ligt. Meer mensen met dit probleem?
Heb ook dit probleem. Dit komt vooral voor bij gesprekken die langer dan zo'n 10 minuten duren. Ben dus ook benieuw naar ervaring van anderen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 173088

Mijn god, vannacht de nieuwe firmware binnen gekregen...

Meteen geen verbindingen meer met de box, en deze waren ook met geen mogenlijkheid meer te realiseren. Ten einde raad maar eens een kabel tussen pc en box gehangen... wat blijkt.... heeft KPN tijdens het updaten ook maar even het SSID aangepast, zonder daar bericht van te geven. en daar ben je dan 2 uur mee bezig, en maar in de wacht staan.

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Laatst online: 29-05 17:50
Heb sinds vandaag IPB en nu wil ik via mijnkpn een extra emailadres aanmaken, maar hoe moet dat? Volgens die site van ze moet je na inloggen naar 'mail beheer' en vervolgens naar 'beheer mailboxen' maar dat staat nergens gegeven als ik ingelogd ben.
Wat ik daar kan doen is naar ADSL en vervolgens naar 'servicepagina' gaan maar daar heb ik ook niets aan. Iemand die mij kan vertellen wat ik fout doe?

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmund
  • Niet online
Anoniem: 156915 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 12:48:
[...]

Heb ook dit probleem. Dit komt vooral voor bij gesprekken die langer dan zo'n 10 minuten duren. Ben dus ook benieuw naar ervaring van anderen!!
Bij mij gebeurt het vaak al na 1min. Echt irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148114

Ik zie trouwens net dat KPN de optie voimail op Mijn KPN actief werkend heeft, pincode, wachtwoord, voicemail in e-mail - allemaal in te stellen en het werkt (bij mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179051

Ik heb wel last van wegvallende verbindingen maar pas na ongeveer 45 minuten, het is niet abrupt, meestal is er eerste sprake van wegvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joker1977
  • Laatst online: 27-05 13:06

joker1977

Tweakert

B-Buster schreef op maandag 12 juni 2006 @ 13:32:
Heb sinds vandaag IPB en nu wil ik via mijnkpn een extra emailadres aanmaken, maar hoe moet dat? Volgens die site van ze moet je na inloggen naar 'mail beheer' en vervolgens naar 'beheer mailboxen' maar dat staat nergens gegeven als ik ingelogd ben.
Wat ik daar kan doen is naar ADSL en vervolgens naar 'servicepagina' gaan maar daar heb ik ook niets aan. Iemand die mij kan vertellen wat ik fout doe?
Je hebt per post een 'activeringscode' gekregen. Zoek die op. Ga naar http://www.kpn.com rechtsboven voer als zoekterm 'activeren internetplusbellen' in. Volg de instructies op het beeld. Maak desnoods even een nieuw mijnkpn aan (en zeg ook dus dat je nog geen eerder MijnKPN account hebt). Log in ---> Je zou dan een kopje 'Internetplusbellen' moeten zien aan de linkerkant. vanaf daar klik je en zou je de rest zo moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Bedankt, had zo al een keer geactiveerd maar blijkbaar was dat niet goed gegaan :) Werkt nu in ieder geval zoals het zou moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Gisteren iemand gebeld die ook IPB heeft, via voip van Solcon, geen echo. En toen die persoon terugbelde met IPB naar KPN-analoog, hoorde ik wel een hele irri echo, en happeringen.

[ Voor 5% gewijzigd door mhr-zip op 12-06-2006 17:50 ]

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick39
  • Niet online
Anoniem: 179051 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 15:45:
Ik heb wel last van wegvallende verbindingen maar pas na ongeveer 45 minuten, het is niet abrupt, meestal is er eerste sprake van wegvallen.
Klopt.. bij mij is er eerst sprake van een kleine hapering,dan begint het wat meer te stotteren,met na 5 minuten totaal verbreken.
Het enige "voordeel" is dat je na de eerste tekenen weet dat het gaat gebeuren zodat je kan afspreken terug te bellen nadat de verbinding er uit gaat,of je kan nog roepen,hee mijn limiet zit er weer op,ik ga hangen voor het gebeurt...

Gelukkig zou donderdag Casema komen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Nick39 op 12-06-2006 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175350

Eindelijk... ik kan sinds vandaag de settings van mijn (ISDN) Experiabox benaderen via http://192.168.2.1/. Ik had het probleem dat mijn SSID broadcast op "off" stond... ik kon wel mijn Celeron laptop draadloos werkend krijgen, maar niet mijn PocketPC.
Dus nu kan ik via mijn PPC ook het internet op, hetzij WEP en MAC beveiligd.

Trouwens was blijkbaar na het laden van de nieuwe firmware "1.38.4-iptv-b (Apr 28 2006 10:03:27)" WiFi automatisch uitgezet.

Desondanks wat kleine perikelen zoals het laat geporteerd zijn door een fout bij het aanmelden en dat de broadcast op één of andere manier was uitgezet, moet ik zeggen dat ik een tevreden klant ben! :) Nu nog IP-TV... :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 175350 op 12-06-2006 21:50 . Reden: isdn ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84341 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 12:03:
[...]

FF geeft inderdaad vaak problemen met inloggen op de webinterface. Waarom weet ik niet, maar het klopt inderdaad dat je op die m anier niet kan inloggen. Vooralsnog is de manier om erin te komen dus IE gebruiken ;)
Klopt inderdaad, bedankt! Maar wel vreemd... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175350 schreef op maandag 12 juni 2006 @ 21:48:
Trouwens was blijkbaar na het laden van de nieuwe firmware "1.38.4-iptv-b (Apr 28 2006 10:03:27)" WiFi automatisch uitgezet.
Bij mij ook, na het updaten van de firmware geen WIFI meer, geen DMZ naar de server, alles terug naar de fabrieksinstellingen. Ik hoop niet dat dat elke keer gaat gebeuren als KPN de boel gaat updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick39
  • Niet online
Daarnaast moeten isdn-ers uitkijken.
Bij een hoop begint de SSID met SX551 (hetgeen zou duiden op een analoog modem) maar bij een reset,bij een firrmware update,bij benadering van het modem met "mijn KPN" verstuurt KPN nu naar alle ISDN-ers de juiste SSID beginnend met SX552.
Maar als je draadloos netwerk dus ingesteld is met SSID SX551xxxxxxxx zal je na een upgrade,een reset,of bij het verzenden van data en veranderingen naar je modem via "mijn KPN" problemen krijgen omdat KPN dus achter je rug om de naam van het draadloos netwerk heeft gewijzigd en dat valt niet iedereen gelijk op.

Had ik al eerder gemeld maar misschien niet zo duidelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Nick39 op 13-06-2006 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-05 12:06

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Anoniem: 173744 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 09:52:
[...]

Bij mij ook, na het updaten van de firmware geen WIFI meer, geen DMZ naar de server, alles terug naar de fabrieksinstellingen. Ik hoop niet dat dat elke keer gaat gebeuren als KPN de boel gaat updaten.
Alles wat jij veranderd in de webinterface van de EB blijft niet behouden bij een firmware upgrade. A|lles wat je via mijn KPN hebt veranderd wel. KPN is volgens mij bezig dit te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
Hurricane schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 12:44:
Alles wat jij veranderd^Ht in de webinterface van de EB blijft niet behouden bij een firmware upgrade. A|lles wat je via mijn KPN hebt veranderd wel. KPN is volgens mij bezig dit te veranderen.
Dan zou de DMZ instelling wel behouden moeten zijn, want die kun je bij mijn weten alleen maar via Mijn KPN instellen. Vreemd trouwens, want dat moet toch ergens in de instellingen van de EB opgeslagen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-05 22:31
Jan-E schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 13:46:
[...]
Dan zou de DMZ instelling wel behouden moeten zijn, want die kun je bij mijn weten alleen maar via Mijn KPN instellen. Vreemd trouwens, want dat moet toch ergens in de instellingen van de EB opgeslagen worden.
Ik denk dat kpn gewoon servers heeft staan met die instellingen en dat die servers die instellingen weer in je EB schieten. Als je dan wat in je EB aanpast wordt er waarschijnlijk niks naar de server bij kpn gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jan-E schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 13:46:
Die instellingen worden op de welbekende TSM server opgeslagen: als er een update wordt gedaan worden na de software update de instellingen geladen. dus ook die DMZ instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
En toch was PeterD zijn Wifi- en DMZ-instellingen kwijt. Rara..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Probleem met het connecten naar de EB met mijn eigen draadloze netwerkkaart, een Linkys WMP54G.

Gisteren heeft de monteur hier alles aangesloten en daarbij het bijgeleverde Siemens USB adaptertje gebruikt. Ik wil deze echter niet blijven gebruiken omdat het ontvangstsignaal nogal laag is hier. Heb dus geprobeerd mn linkys te gebruiken maar dit wilt niet goed lukken.

Als de pc onder het buro staat krijg ik totaal geen verbinding, staat hij erop dan lukt het wel maar heeft ie slechts 24mbps qua snelheid (normaal staat er 54mbps) en het laden van pagina's duurt een halve minuut. Ontvangst staat dan wel op goed / laag.

Is er een bepaalde instelling die ik moet veranderen? De WEP code staat gewoon goed ingesteld, kanaalkeuze staat op automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jan-E schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 15:21:
"Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst" :P
Wellicht is het probleem dat de firmware de bestaande instellingen niet begreep / instellingen niet goed opgeslagen / algemene mijn kpn vaagheid? Het is allemaal moeilijk te zeggen, de theorie is dat de instellingen uit mijn KPN behouden blijven, maar in de praktijk gaat het soms wel eens mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143386

Heb wonder boven wonder eindelijk mijn KPN Experia Box in huis!

Sluit het aan, internet werkt prima. Even 20 minuutjes wachten tot VoIP-lampje brandt... niets. Ook gereset, niet geholpen. Bel naar Het Net, doorverbonden naar de 2e lijn: mijn account is nog niet helemaal klaar. Zou in 3 tot 4 dagen wel moeten werken.

Zou het na de tweeëneenhalve maand toch goed komen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wyrdt
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

wyrdt

Een oude amateur

In Maart 2005 heb ik bij KPN IPB bellen aangevraag op mijn ISDN aansluiting.
April 2006 was IPB op ISDN beschikbaar en ik heb de "extra"versie aangevraagd, 12 mb Down en 1mb up.

Tot vandaag 13 Juni had KPN enorm veel problemen met het realiseren van mijn aansluiting.
Ik moet zeggen, het duurde lang, maar ik ben door de KPN ers perfect behandeld.

Dus vandaag werkte alles, op de snelheid na, die was nog 8 mb down.
De KPN er die ik aan de lijn had zou dat vandaag nog regelen.

En toen kwam de boodschap: IPB over ISDN kan nooit sneller dan 8mb.

Vandaag start KPN de ombouw van mijn IPB van ISDN naar analoog.
.

IPB over ISDN sinds juni 2006, EB firmware 1.41.4-iptv , telefonie sinds Februari ok Prijs van IPB staat niet meer in verhouding tot snelheid.Daar naast snel internet via Speedlinq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:42
wyrdt schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 18:00:
In Maart 2005 heb ik bij KPN IPB bellen aangevraag op mijn ISDN aansluiting.
April 2006 was IPB op ISDN beschikbaar en ik heb de "extra"versie aangevraagd, 12 mb Down en 1mb up.

Tot vandaag 13 Juni had KPN enorm veel problemen met het realiseren van mijn aansluiting.
Ik moet zeggen, het duurde lang, maar ik ben door de KPN ers perfect behandeld.

Dus vandaag werkte alles, op de snelheid na, die was nog 8 mb down.
De KPN er die ik aan de lijn had zou dat vandaag nog regelen.

En toen kwam de boodschap: IPB over ISDN kan nooit sneller dan 8mb.

Vandaag start KPN de ombouw van mijn IPB van ISDN naar analoog.
.
Hoe zeker is dit??? Kunnen meer mensen het bevestigen??? Ik zelf zit met datzelfde probleem dat ik niet hoger dan 7 Mbit kom. Voorheen had ik zonder problemen 12 Mbit.... Wat mij betreft mogen ze ook ombouwen naar analoog als dat de oplossing is....

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17
  • Laatst online: 18-01 12:33

Flame17

Captur EDC 130

En enig idee wat de melding via Beheer Telefonie is van Error tsm 5006, probeer het later nog eens?....de beheer van de EB is dus niet mogelijk via Mijn Gegevens!

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61137

Voor mij is nu ook het moment om maar eens over te stappen op IPB, zijn nu vijf mensen in mijn straat die ook IPB hebben. Allen zijn zeer tevreden, dus ik ga de gok maar eens wagen. :P

Vraagje: moet je de eerste dagen voor je portering verplicht de splitter installeren die in de doos zit, of mag mijn standaard Alcatel splitter hiervoor blijven hangen in de meterkast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
Je oude splitter kan gewoon zijn werk blijven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat vermoeden had ik al, prima! De acties die momenteel gaande zijn, zijn erg interessant dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
winwiz schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 19:02:
Hoe zeker is dit??? Kunnen meer mensen het bevestigen??? Ik zelf zit met datzelfde probleem dat ik niet hoger dan 7 Mbit kom. Voorheen had ik zonder problemen 12 Mbit.... Wat mij betreft mogen ze ook ombouwen naar analoog als dat de oplossing is....
Als ik de datasheet van de ISDN SMC bekijk is ADSL2+ een future option, terwijl in de datasheet van de POTS versie gewoon ADSL2+ genoemd wordt. Dus datzelfde zou best wel eens ook voor de Siemens boxen kunnen gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153620

Hebben meer mensen het probleem dat in 1 keer het spamfilter uit staat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is overigens momenteel de beste keuze, IPB bij Planet of bij KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick39
  • Niet online
Jan-E schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 15:21:
Als ik nu mijn SSID handmatig op 551 zet via mijn kpn,en ik reset een paar keer dan staat het weer op 552 ondanks dat ik het dus via mijn kpn heb opgeslagen...
maf... mijn nederlandse webinterface is weer engels geworden,en ondanks dat UPNP aanstaat zegt nu e-donkey dat ie geen upnp firewall kan vinden.
De firewall attack detection die op medium stond,staat nu weerop high !
Ik volg het ff niet meer...

[ Voor 28% gewijzigd door Nick39 op 14-06-2006 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
Nick39 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 00:20:
Als ik nu mijn SSID handmatig op 551 zet via mijn kpn,en ik reset een paar keer dan staat het weer op 552 ondanks dat ik het dus via mijn kpn heb opgeslagen...
Best kans dat de TSM-server je SSID niet opslaat, maar afleidt uit het MAC-adres of zo iets.
maf... mijn nederlandse webinterface is weer engels geworden,en ondanks dat UPNP aanstaat zegt nu e-donkey dat ie geen upnp firewall kan vinden.
Gokje: UPnP staat uit. Klik gewoon eens in het UPnP menu van je Webinterface op OK zonder iets te veranderen.

Iets dergelijks werkt ook bij de SSID broadcast: de Web Interface zegt altijd dat die aan staat, ook al dat niet zo is. Wil je hem echt aan hebben, dan moet je in dat menu gewoon op OK klikken zonder iets te veranderen. Dan gaat je Experia 15 seconden pauze in acht nemen on de veranderingen op te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmund
  • Niet online
Anoniem: 61137 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 23:20:
Wat is overigens momenteel de beste keuze, IPB bij Planet of bij KPN?
In de TS kun je enkele verschillen vinden tussen Planet en KPN.
Verschillen bij Planet ten opzichte van KPN
  • Bij Planet is de homepageruimte 50 mb, bij KPN 25 mb.
  • Bij Planet Economy is alleen de Spamfilter gratis. Bij Planet Standard is ook de VirusScanner gratis. Vanaf Planet Comfort is alles gratis. Bij KPN zijn de "E-mail VirusScanner en de Email Spam Filter" bij alle abbo's gratis.
Ik denk dat als je al een email adres van Planet hebt je keuze snel op Planet zal vallen. Je behoud dan gewoon hetzelfde email adres. Verder zou ik anders gewoon voor KPN kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Regelmatig lees ik namelijk dat het wijzigen van instellingen in Mijn KPN problemen geeft. Bij Planet moet je dat instellen via hun website zelf, en daar heb ik goede ervaring mee.

Overigens: op de Planet site zie ik duidelijk staan dat zij de overstapservice hebben, overstappen van de ene naar de andere provider zonder onderbreking. Op de KPN website staat vermeld dat ik verplicht ben om eerst mijn eigen provider zelf op te zeggen. Kan ik hieruit opmaken dat KPN zelf die optie niet aanbiedt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, mijn VoIP account is er, ik kan bellen! \o/

Ben meteen gaan experimenteren en kwam erachter dat er ruggespraak en driegesprek in dit ding zit. Als je met iemand aan de lijn zit, en je drukt op R, krijg je een nieuwe kiestoon. Kies nu gewoon het nummer van de nieuwe persoon die je wilt bellen. Zodra die opneemt kun je R2 kiezen om terug te wisselen naar de eerste lijn, en R3 voor een driegesprek. Als je in een driegesprek zit, kun je weer R2 drukken om die te beëindigen en één persoon in de wacht te zetten.

Ik weet niet of iemand dit nog heeft (heb er niets meer over gelezen), maar ik had dus net wel dat als ik mezelf belde terwijl ik VoIP in gesprek was, de PSTN-lijn nog steeds inbrak op mijn gesprek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
Anoniem: 143386 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 09:11:
Ik weet niet of iemand dit nog heeft (heb er niets meer over gelezen), maar ik had dus net wel dat als ik mezelf belde terwijl ik VoIP in gesprek was, de PSTN-lijn nog steeds inbrak op mijn gesprek.
Zolang je nog niet geporteerd bent komen inkomende telefoontjes nog over de oude lijn. Bellers krijgen geen 'in gesprek' en de telefoon gaat over op Tel2. Begrijp ik je goed dat zo'n inkomend telefoontje ook aanklopt bij Tel1?

Dat van dat drieling gesprek was overigens nog niet bekend, bij mijn weten. Welk telefoontoestel heb jij aan de Experia hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jan-E schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 09:34:
[...]
Zolang je nog niet geporteerd bent komen inkomende telefoontjes nog over de oude lijn. Bellers krijgen geen 'in gesprek' en de telefoon gaat over op Tel2. Begrijp ik je goed dat zo'n inkomend telefoontje ook aanklopt bij Tel1?

Dat van dat drieling gesprek was overigens nog niet bekend, bij mijn weten. Welk telefoontoestel heb jij aan de Experia hangen?
Hij klopt niet aan, hij trapt gewoon de deur in!

Ik hoor een luide klik (soms nog vergezeld met de toontjes van de nummerweergave... dat is al helemaal niet in de haak) en ik ben direct met de analoge (nouja, Quattrovox-)lijn verbonden. Ik heb niet getest of de eerste persoon me dan nog kan horen, maar de analoge lijn verbreken zonder de VoIP-lijn te verbreken krijg ik in ieder geval niet voor elkaar.

Ik heb een Philips Xalio DECT-telefoon, maar het zou moeten werken met alle telefoons met een R/flash-toets.

Ik heb trouwens een oude bedrade telefoon aan Tel2 gehangen, als die een keer klingelt terwijl ik in gesprek ben weet ik tenminste dat ik iemand anders aan de lijn krijg. :P

Heb er maar een opname van gemaakt voor de duidelijkheid:
http://mippo.big-blue-fish.com/stuff/experia_inbreken.mp3
De toontjes die je hoort zijn van DTMF-nummerweergave (yep, dezelfde toontjes die je telefoon maakt als je een nummer kiest). Op de achtergrond hoor je de telefoon op Tel2 overgaan.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 143386 op 14-06-2006 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

B-Buster schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 15:27:
Probleem met het connecten naar de EB met mijn eigen draadloze netwerkkaart, een Linkys WMP54G.

Gisteren heeft de monteur hier alles aangesloten en daarbij het bijgeleverde Siemens USB adaptertje gebruikt. Ik wil deze echter niet blijven gebruiken omdat het ontvangstsignaal nogal laag is hier. Heb dus geprobeerd mn linkys te gebruiken maar dit wilt niet goed lukken.

Als de pc onder het buro staat krijg ik totaal geen verbinding, staat hij erop dan lukt het wel maar heeft ie slechts 24mbps qua snelheid (normaal staat er 54mbps) en het laden van pagina's duurt een halve minuut. Ontvangst staat dan wel op goed / laag.

Is er een bepaalde instelling die ik moet veranderen? De WEP code staat gewoon goed ingesteld, kanaalkeuze staat op automatisch.
Stel de EB eens in op kanaal 5 of 6. Misschien levert dit en beter resultaat, succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jan-E schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 01:35:
[...]
Best kans dat de TSM-server je SSID niet opslaat, maar afleidt uit het MAC-adres of zo iets.
[...]
Gokje: UPnP staat uit. Klik gewoon eens in het UPnP menu van je Webinterface op OK zonder iets te veranderen.

Iets dergelijks werkt ook bij de SSID broadcast: de Web Interface zegt altijd dat die aan staat, ook al dat niet zo is. Wil je hem echt aan hebben, dan moet je in dat menu gewoon op OK klikken zonder iets te veranderen. Dan gaat je Experia 15 seconden pauze in acht nemen on de veranderingen op te slaan.
Ik heb al van alles geprobeert maar webiterface blijft Engels van mijn SX552!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick39
  • Niet online
Anoniem: 166561 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 10:12:
[...]

Ik heb al van alles geprobeert maar webiterface blijft Engels van mijn SX552!
Wel UPNP toegevoegd ook met je windows cd ? want alleen aanklikken in het modem heeft weinig zin.
Het moet ook bij XP wel als service worden toegevoegd..

@PJH is het niet mogelijk dat je 2 en driegesprek opties komen omdat je niet geporteerd bent en je dus nog gebruik maakt van ook je oude isdn lijn.
Met al dat geflash is het mogelijk (net als **) dat je gewoon als het ware de experia verlaat en dan uitbelt via je Quattrovox..aangezien je isdn hebt heb je dus als het ware dan nu 3 lijnen, 2 van je isdn en eentje via internetplusbellen.
De quattrovox kan namelijk wel 2 en 3 gesprek aan...
Ik krijg hier met al dat geflash echt geen kiestonen er bij, ook isdn,maar inmiddels geporteerd en zometeen geevacueerd.

@Jan-E
Ik durf niet meer te knoeien met de experia.
KPN heeft me al afgesloten maar het lukt ze niet om een van mijn sub nummers er uit te krijgen.
Afsluiten schijnt namelijk een simpel iets te zijn,ze programmeren je nummer uit de sip en tcm waardoor bij een reset je het nummer als het ware uit de experia verliest en omdat ie ook niet meer in de TCM staat komt ie ook niet meer terug.
Omdat je niet meer in de sip staat is ook ingaand je nummer niet meer bereikbaar en voila,afgesloten.
(inkomend strandt de oproep naar jouw nummer in de sip server,uitgaand omdat de account niet meer bestaat in je experia)
Op de een of andere manier is dat met een subnummer (isdn) niet goed gegaan.
Hij is wel uitgeprogrammeerd (als je het nummer belt krijg je de informatie of afgesloten toon) maar op de een of andere manier is hij niet goed uit de experia.
Ze hadden heel veel problemen om dat nummer er op poort 2 in te krijgen en nu krijgen ze hem er waarschijnlijk niet uit.
Ik kan dus niet meer gebeld worden op dat nummer,maar ik kan er nog wel mee uitbellen.
Raar maar waar, voor het telefoonnet bestaat het nummer niet meer, voicemail werkt ook niet meer,de beller krijgt op alle nummers de afgesloten toon omdat ik internetplusbellen gedag heb gezegd,maar ik kan nog wel uitbellen.
Via mijn KPN kan ik ook niets meer veranderen,want internetplusbellen staat er niet meer bij,die is daar ook gewoon weg.
De mailopties werken ook niet meer,mijn mailadres werkt niet meer en de server herkent mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet meer.
ADSL krijg ik nu binnen via de tijdelijke account die KPN heeft voor mensen die in het overgangsproces te vroeg zijn afgesloten (inlognaam kpn@direct-adsl) want adsl via kpnplanet.nl werkt al lang niet meer,de experia kan ook met mijn oude internetplusbellen accountnaam en wachtwoord niet inloggen.
Misschien kunnen ze daarom dat ene nummer wel niet blokkeren,omdat ik nu via een andere route binnen kom.
Blijkbaar maakt de experia toch kontakt met de sip server via direct-adsl maar dan toch op een dusdanig kromme manier dat afsluiten alleen inkomend mogelijk is.
Op deze manier kan ik het nog uitrekken tot casema er is.
Overiges blijft KPN, ondanks dat ik ben afgesloten en niet meer bereikbaar ben sinds half mei,nog wel steeds incasseren.
Ik boek dat terug en stort de helft over omdat ik toch nog,zij het dan waarschijnlijk illegaal,nog kan internetten (vermoedelijk tot ze de d-slam er uit raggen...)
Als ik reset ben ik bang dat ik er helemaal uitleg..

[ Voor 108% gewijzigd door Nick39 op 14-06-2006 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nick39 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 10:58:
[...]

Wel UPNP toegevoegd ook met je windows cd ? want alleen aanklikken in het modem heeft weinig zin.
Het moet ook bij XP wel als service worden toegevoegd..

@PJH is het niet mogelijk dat je 2 en driegesprek opties komen omdat je niet geporteerd bent en je dus nog gebruik maakt van ook je oude isdn lijn.
Met al dat geflash is het mogelijk (net als **) dat je gewoon als het ware de experia verlaat en dan uitbelt via je Quattrovox..aangezien je isdn hebt heb je dus als het ware dan nu 3 lijnen, 2 van je isdn en eentje via internetplusbellen.
De quattrovox kan namelijk wel 2 en 3 gesprek aan...
Ik krijg hier met al dat geflash echt geen kiestonen er bij, ook isdn,maar inmiddels geporteerd en zometeen geevacueerd.
Nope, de Quattrovox kan geen driegesprek (en wisselgesprek gaat met gewoon R, niet R2). Misschien alleen een feature voor de ISDN-klanten, of Het Net-klanten? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick39
  • Niet online
Anoniem: 143386 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 11:08:
[...]

Nope, de Quattrovox kan geen driegesprek (en wisselgesprek gaat met gewoon R, niet R2). Misschien alleen een feature voor de ISDN-klanten, of Het Net-klanten? :S
Ik heb isdn.... maar geen het-net..officieel zelfs geen enkel net meer ;)

Overigens begrijp ik er nu geen ruk meer van,ze blijven incasseren ondanks dat IPB is afgesloten,sturen nu net weer een hele dreigende herrinnering dat ze tot afsluiting zullen overgaan (hetgeen dus allang is gebeurd) maar het bedrag dat ik had overgeboekt om safe te zijn,hebben ze weer terug gestort vanochtend.
Blijft raar dat IPB,het bij mij goed werkend afleveren is nooit gelukt,het werkend afsluiten is niet gelukt,ze blijven incasseren en dreigen met afsluiten,maar storten handmatig overgemaakt (onder vermelding van ipb kontraktnummer) weer terug ? 8)7 |:(

[ Voor 46% gewijzigd door Nick39 op 14-06-2006 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Anoniem: 166561 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 10:03:
[...]

Stel de EB eens in op kanaal 5 of 6. Misschien levert dit en beter resultaat, succes!
Had ik erbij moeten zeggen, ik heb hem reeds op kanaal 6 gezet. Verder staat de broadcasting aan en heb ik de optie dat ie MAC adressen moet controleren uitgezet.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.