waar kun je dat doen?vleesjus schreef op zondag 23 april 2006 @ 22:01:
Paar dagen terug hadden we een guild event, lekker gezellig allemaal bijelkaar![]()
Maargoed dan moet je ook wat doen...
Dus gaan we Skydiven![]()
PS. de repairbills waren hoog, aangezien je items ook kapot gaan als ze in je bags zittenonder andere doordat we 2x moesten springen
edit: ohja we hadden ook allemaal een "simple dress" aangetrokken
zo te zien in Night Elf start gebied... ben er ook wel es afgesprongen, best leuk maar teruglopen naar je corpse kan ff duren
gewoon een priest eerst daar laten ddodgaan en dan iedereen laten ressenViggen schreef op zondag 23 april 2006 @ 23:58:
[...]
zo te zien in Night Elf start gebied... ben er ook wel es afgesprongen, best leuk maar teruglopen naar je corpse kan ff duren
Het is idd in nightelf start gebied op de plek waar je als NE rogue je eerste rogue quest krijgt je moet er dan een soort plant plukken oid.
De plek zit aan de bovenkant van theldrassil ongeveer in het midden.
Oh en terug lopen zou ik niet doen je kunt dan beter resurrecten op de graveyard aangezien je anders helemaal om het eiland heen moet zwemmen

[ Voor 1% gewijzigd door vleesjus op 24-04-2006 00:03 . Reden: typo's ]
i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;
Verwijderd
Holy crap ik heb mij een partij slaap..
migration bladefist -> outland en ik ga toch.. Maarrrrr login page enz. allemaal traag/down of migration nu om 03:12 niet open.. We zullen het zien..
Typisch blizzard... wachten wachten wachten dan maar!Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 03:13:
Holy crap ik heb mij een partij slaap..migration bladefist -> outland en ik ga toch.. Maarrrrr login page enz. allemaal traag/down of migration nu om 03:12 niet open.. We zullen het zien..
Verwijderd
Daarnet superparty met 80 druids in thralls chamber.. Post dadelijk de screenshots dit was écht geweldig (stel ik mag niet meer migraten was dit het zeker waard!!)
gaat weer lekker jaVerwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 03:13:
Holy crap ik heb mij een partij slaap..migration bladefist -> outland en ik ga toch.. Maarrrrr login page enz. allemaal traag/down of migration nu om 03:12 niet open.. We zullen het zien..
Verwijderd
Volgens mij is er gewoonweg nog niemand succesvol gemigrate omdat het gewoon helemaal potdicht zit... Hoe is het aan jullie kant ?
same... migrate is nog steeds niet gestartVerwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 03:41:
Volgens mij is er gewoonweg nog niemand succesvol gemigrate omdat het gewoon helemaal potdicht zit... Hoe is het aan jullie kant ?
Hou deze thread in de gaten:
http://forums-en.wow-euro...w-general-en&T=966365&P=1
deed ik al jaSouLmaN schreef op maandag 24 april 2006 @ 03:44:
Hou deze thread in de gaten:
volgens blue zou 't niet lang meer duren, maar je weet maar nooit met blizz
je kunt op outland geen char aanmake.
char creation staat uit
char creation staat uit
hoe wil ik dat weten als ik alleen maar naast stormwind startmimic schreef op maandag 24 april 2006 @ 02:39:
Dat heet Teldrassil, night elf startingplace, kom op zeg, dat is Common WoW Knowledge!
Verwijderd
Same here, ik wou transferren van Shattered Hand -> Frostmane, maar ook hier gaat het (nog) niet door.
Ben ik expres wakker gebleven om zeker te zijn dat ik als een van de eersten kon transferren, en om zeker te zijn dat ik mijn nickname niet zou kwijt raken.
Leuk hoor, kan ik straks gaan werken als een halve zombie, en kan ik nog niet transferren.
http://forums-en.wow-euro...w-general-en&T=967118&P=1
Ben ik expres wakker gebleven om zeker te zijn dat ik als een van de eersten kon transferren, en om zeker te zijn dat ik mijn nickname niet zou kwijt raken.
Leuk hoor, kan ik straks gaan werken als een halve zombie, en kan ik nog niet transferren.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2006 08:38 ]
http://forums-en.wow-euro...1370&p=1&tmp=1#post191370 nee deze je lacht je kapot 1000 manieren om gnomes af te maken
[ Voor 17% gewijzigd door remcio op 24-04-2006 08:41 ]
ben ook nog steeds wakkerVerwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 08:37:
Same here, ik wou transferren van Shattered Hand -> Frostmane, maar ook hier gaat het (nog) niet door.

je valt vanzelf wel in slaap. vraagje aan de mages wat kan ik voor een potel vragen als ik een groep meeneem
mja, dat is dus niet de bedoelingremcio schreef op maandag 24 april 2006 @ 09:01:
[...]
je valt vanzelf wel in slaap. vraagje aan de mages wat kan ik voor een potel vragen als ik een groep meeneem
maar gelukkig helpt koffie
meeneem?remcio schreef op maandag 24 april 2006 @ 09:01:
[...]
als mensen een portal willen moeten ze me een rune geven
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
ik bedoelde als een groep ergens heen wilt, en ik heb zelf de stenen. mwa vraag gewoon 25 z per persoon-=BoKKiE=- schreef op maandag 24 april 2006 @ 09:06:
[...]
meeneem?
als mensen een portal willen moeten ze me een rune geven
Grmbl loop vanaf 09:00 te klikken voor migration. Mijn char staat wel op hold maar heb geen zin om op een dooie Daggerspine te blijven. Outland wordt volgens mij zoiets als Maghterdon (hoe je dat ook schrijft).
Heb vanaf 3:00 tot 5:00 zitten klikken, en toen van 8:00 tot nu , en ben het nogsteeds aan het proberen =)Kaap schreef op maandag 24 april 2006 @ 09:18:
Grmbl loop vanaf 09:00 te klikken voor migration. Mijn char staat wel op hold maar heb geen zin om op een dooie Daggerspine te blijven. Outland wordt volgens mij zoiets als Maghterdon (hoe je dat ook schrijft).
Het arme scriptje kan het niet aan
Vind het wel jammer dat ze tot 9:00 'gewacht' hebben, naar mijn idee was het rustiger om 3 uur.
Maar goed, we blijven vrolijk klikken in hoop op verbetering =)
Ben blij dat ik al lang van Daggerspine af gegaan ben. Lang leve Mazrigos!
Kreeg net een mail van Blizzard dat m'n account unlocked is en ik weer kan spelen! 2 weken speeltijd down the drain dankzij een verkeerde interpretatie van mijn ticket naar en GM, maargoed...
Kreeg net een mail van Blizzard dat m'n account unlocked is en ik weer kan spelen! 2 weken speeltijd down the drain dankzij een verkeerde interpretatie van mijn ticket naar en GM, maargoed...
Gisteren heeft mn warrior alt eindelijk LvL40 gedinged 
Heerlijk man, Mortal Strike, plate en mount
En gisteren eindelijk de 1e Chromatically Tempered Sword geloot voor onze guild
Gelukkig was ik ook de ontvangende kant en ga nu met 2e vrij dikke wapens mijn WoW leven door
Chromatically Tempered Sword
Binds when picked up
Unique
One-Hand Sword
106 - 198 Damage Speed 2.60
(58.5 damage per second)
+14 Agility
+14 Strength
+7 Stamina
Requires Level 60
Heerlijk man, Mortal Strike, plate en mount
En gisteren eindelijk de 1e Chromatically Tempered Sword geloot voor onze guild
Gelukkig was ik ook de ontvangende kant en ga nu met 2e vrij dikke wapens mijn WoW leven door
Chromatically Tempered Sword
Binds when picked up
Unique
One-Hand Sword
106 - 198 Damage Speed 2.60
(58.5 damage per second)
+14 Agility
+14 Strength
+7 Stamina
Requires Level 60
Iemand dit wel eens meegemaakt?
Gisteravond deden we nog even Onyxia, voor het eerst met een 'kleine' groep van 21 man, tot en met phase II ging alles perfect, we beginnen net met phase III.... is onyxia opeens weer terug op 70%
Uiteindelijk hebben we haar nog wel neergekregen, maar het was wel frapant
Gisteravond deden we nog even Onyxia, voor het eerst met een 'kleine' groep van 21 man, tot en met phase II ging alles perfect, we beginnen net met phase III.... is onyxia opeens weer terug op 70%
Het enige wat ik kan bedenken is dat Onyxia even op evade ging, normaal als mobs buggen op die manier krijgen ze hun hp terug.MadKow schreef op maandag 24 april 2006 @ 09:34:
Iemand dit wel eens meegemaakt?
Gisteravond deden we nog even Onyxia, voor het eerst met een 'kleine' groep van 21 man, tot en met phase II ging alles perfect, we beginnen net met phase III.... is onyxia opeens weer terug op 70%![]()
Maar ik kan even niet bedenken hoe Onyxia kan evaden als ze net land (begin van phase III). Misschien gewoon een ander bugje ofzo ? Blizzard zit altijd vol van verassingen, vaak weten ze er zelf niet eens van
Verwijderd
je bent niet de enige, trust me.Kaap schreef op maandag 24 april 2006 @ 09:18:
aggro op een player die ze niet kan raken (iemand op een randje bijvoorbeeld)Roq schreef op maandag 24 april 2006 @ 09:41:
[...]
Het enige wat ik kan bedenken is dat Onyxia even op evade ging, normaal als mobs buggen op die manier krijgen ze hun hp terug.
Maar ik kan even niet bedenken hoe Onyxia kan evaden als ze net land (begin van phase III). Misschien gewoon een ander bugje ofzo ? Blizzard zit altijd vol van verassingen, vaak weten ze er zelf niet eens van
Dat zal precies zijn wat er gebeurt is. Heb ik ook eens gehad bij een stuk of 15 whelps. Ik deed er een volle AOE op maar m'n FPS droptte toen naar 1 ofzo. Rare beeldvorming deed mij denken dat ze dood waren dus ik kroop dat randje op. Helaas....-=BoKKiE=- schreef op maandag 24 april 2006 @ 09:43:
[...]
aggro op een player die ze niet kan raken (iemand op een randje bijvoorbeeld)
Verwijderd
Het klopt op zich wel. Horde heeft praktisch geen queues, AV kun je altijd in, WSG meestal ook en anders hoef je max. 2 minuten te wachten. AB is niet zo heel vaak up, da's wel jammer. En het is idd zo dat alliance bijna altijd AV wint, tenzij één van de horde-guilds met een groepje naar binnen gaat om de zerg te leiden. Alliance heeft dus wel redelijk lange BG-queues.Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 00:05:
hmm ik heb net een gnome warlock aangemaakt op trollbane(zag dat er wat minder warlocks zijn daar) omdat ik van plan ben nu echt 1 character te kiezen om mee door te gaan, maar ik wil natuurlijk wel op een goede server zitten.
Ik vroeg namelijk in het IRC-kanaal van trollbane om wat info, zoals wie er veel AV wint
Toen kreeg ik dit antwoord:
Alliance wins AV, horde wins queue's
Is dit echt waar want ik ben best bereid een tijdje te wachten op een queue maar ik heb geen zin om 5 uur 's ochtens de queue te joinen om er 's avonds om 7 uur in te komen.
En ik had op www.warcraftrealms.com gekeken naar welke classes veel worden gespeeld op trollbane maar nu blijkt dat er niet genoeg gegevens zijn om een goede verhouding aan te geven.
Klopt het dus dat warlock wat minder wordt gespeeld daar en hoe zit het met de horde/alliance ratio
Sorry voor al die vragen in zo'n kleine tijd maar hopelijk kunnen jullie me helpen.
Verder, mocht je dus gezellig aan horde-side komen en ooit in een endgame guild willen zou ik een druid of inderdaad een warlock adviseren. Maar druids is echt een chronisch te kort aan.
Nou gisteravond ontmaagd voor BWL
erg pijnlijk 4 uur lang volgehouden 12 wipes (16g repair -_- bah epix!) en nog net niet phase 2 gehaald. Beste try was iets van 3 eggs, maar iedere try ging het weer wat beter. Aankomde dinsdag maar weer en dan komen we waarschijnlijk wel tot phase 2.
Goed, dit weekend eindelijk zover dat we in BWL alle eieren kapot kregen, daarna in de 2e try Razorgore naar 55% gebracht.
Nu zitten we aan de Aliance kant, en heb ik (weer) een vraagje over deze hele encounter.
1 Paladin is de controller, en een tweede paladin staat ernaast niets te doen, zodra er 3 eieren over zijn, gaat de hele bups Razorgore aanvallen vanwege die firebals die de controller activeerd. Nu doet de tweede paladin Blessing of Protection op Razorgore (werkt goed).
Je kan ook Divine Intervention op Razorgore doen, wat is het effect hiervan, en wanneer doe je dit?
3 minuten ooc? nadat de laatste ei kapot is ben je toch de controle over Razorgore kwijt?
De bedoeling is om de raid wat adempauze te geven, eventueel een Fire Pot te nemen en gear swappen + ressen (als ooc mogelijk is). Nu leeft nog maar de halve raid.
Per 1.11 gaat dit veranderen, en is het niet meer mogelijk om Divine Intervention te gebruiken op gecontrolde mobs, maar ik ben bang dat als we volgende keer Razorgore niet kapot krijgen steeds minder mensen zich inschrijven voor BWL. Help ons!
Nu zitten we aan de Aliance kant, en heb ik (weer) een vraagje over deze hele encounter.
1 Paladin is de controller, en een tweede paladin staat ernaast niets te doen, zodra er 3 eieren over zijn, gaat de hele bups Razorgore aanvallen vanwege die firebals die de controller activeerd. Nu doet de tweede paladin Blessing of Protection op Razorgore (werkt goed).
Je kan ook Divine Intervention op Razorgore doen, wat is het effect hiervan, en wanneer doe je dit?
3 minuten ooc? nadat de laatste ei kapot is ben je toch de controle over Razorgore kwijt?
De bedoeling is om de raid wat adempauze te geven, eventueel een Fire Pot te nemen en gear swappen + ressen (als ooc mogelijk is). Nu leeft nog maar de halve raid.
Per 1.11 gaat dit veranderen, en is het niet meer mogelijk om Divine Intervention te gebruiken op gecontrolde mobs, maar ik ben bang dat als we volgende keer Razorgore niet kapot krijgen steeds minder mensen zich inschrijven voor BWL. Help ons!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh
dus weer een nacht zonder slaap
gg blizz
http://forums-en.wow-euro...7620&p=1&tmp=1#post967620Due to technical problems migration will not open today, Monday April 24th. We’re working on correcting the issue as soon as possible and in time for the migration to start at 03:00 CEST Tuesday April 25th.
dus weer een nacht zonder slaap

[ Voor 9% gewijzigd door Viggen op 24-04-2006 10:26 ]
Verwijderd
Phase 2 kent eigenlijk maar 1 moeilijkheid, en dat is dat het voor de warriors lastig is om de aggro te verkrijgen en te houden. Belangrijk is om redelijk lang te w88 met dps doen en zeker niet teveel dmg doen.TomSmit82 schreef op maandag 24 april 2006 @ 10:11:
Nou gisteravond ontmaagd voor BWLerg pijnlijk 4 uur lang volgehouden 12 wipes (16g repair -_- bah epix!) en nog net niet phase 2 gehaald. Beste try was iets van 3 eggs, maar iedere try ging het weer wat beter. Aankomde dinsdag maar weer en dan komen we waarschijnlijk wel tot phase 2.
Mensen wisten jullie dat nu al 4 dagen er een Test realm is? het is heel raar vind ik, want het is een PTR voor 1.10.2, en daar gebeurd bijna niks nieuws
maar ik zeg het ff zodat jullie misschien het leuk vinden om erop te gaan, heel weinig mensen weten het, dus is het niet zo erg druk als normaal.
OOC kan niet gear swappen ook niet, fire pot is zondeTranzity schreef op maandag 24 april 2006 @ 10:15:
Goed, dit weekend eindelijk zover dat we in BWL alle eieren kapot kregen, daarna in de 2e try Razorgore naar 55% gebracht.
focus eerst op het controleren van phase 1 en met zoveel mogelijk mensen levend in phase 2 komen
alliance tactics ken ik zelf niet, had begrepen dat ze voornamelijk warrior kiting op legionaires doen
maar enige tip die ik je kan geven is oefen op phase 1
en als mensen niet meegaan op wipetries op Razor kan je beter meteen stoppen want bij vael is de curve nog veel hoger
goed idee tranzity misbruik maken van de komende patch notes hahaha. Hoop dat we nuttige tips krijgen want dit zou ons net over die streep trekken om hem down te krijgen en als de ervaring er dan een beetje inzit lukt het zeker.Tranzity schreef op maandag 24 april 2006 @ 10:15:
@bokkie voor een tank is een fire pot zeker niet zonde imo hoor beter een pot teveel gebruiken als dat helpt. En hoe weet jij als horde dat ooc niet werkt met divine intervention??
[ Voor 8% gewijzigd door MantaMania op 24-04-2006 10:29 ]
Verwijderd
indeed.Viggen schreef op maandag 24 april 2006 @ 10:16:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh
[...]
http://forums-en.wow-euro...7620&p=1&tmp=1#post967620
dus weer een nacht zonder slaapgg blizz
lekker lullig om 7 uur later tot de conclusie te komen dat migration foobared is

met divine intervention wel
maar ik neem aan dat je niet iedereen kan DI'en om gear te swappen. tuurlijk kan je DI gebruiken zoveel als je pally's hebt, maar zoals ik al zei zou ik daar later over nadenken en eerst focussen op phase 1 doorkomen met zoveel mogelijk mensen staande
maar ik neem aan dat je niet iedereen kan DI'en om gear te swappen. tuurlijk kan je DI gebruiken zoveel als je pally's hebt, maar zoals ik al zei zou ik daar later over nadenken en eerst focussen op phase 1 doorkomen met zoveel mogelijk mensen staande
het ging erover om razorgore te di'en!!-=BoKKiE=- schreef op maandag 24 april 2006 @ 10:35:
met divine intervention wel
En uiteraard moeten we beter door phase 1 maar als het zo net wel lukt, kan ons dit net dat beetje extra geven waardoor we tegen de tijd van 1.11 wel razorgore dus wel gewoon neer krijgen.
Later erover nadenken heeft dus totaal geen nut als je hem al neer hebt.
[ Voor 4% gewijzigd door MantaMania op 24-04-2006 10:40 ]
Verwijderd
denk dat elke guild wel problemen heeft om mensen online te krijgen voor wipe-raids. dit is namelijk heel normaal (en vervelend).
verwacht neit dat als je razorgore killed dat men dan opeens wel weer willen komen, vael is moeilijker
verwacht neit dat als je razorgore killed dat men dan opeens wel weer willen komen, vael is moeilijker
@BWL-Exploiters
Leer een tactiek aan die gewoon werkt en niet eruit word gesloopt door een patch.
Je wekt je eigen de illusie dat je dan Razorgore aankan, terwijl je in 1.11 hard op je neus gaat omdat je DI niet meer kunt gebruiken op je target.
Ik zou zeggen, farm MC nog wat meer of spendeer meer gold in whiperaids naar BWL toe.
Je hebt 2 keuzes qua tactiek:
- Veel DPS = Mages en Legio's killen en Dragonkins kiten door Warriors in 8en over platformen
- Weinig DPS = Mages killen en Legio's kiten door Hunters en Dragonkins kiten over de platformen
Laat een Warrior controllen en zorg dat je de laatste eieren kortbij de controller als laatste gaan.
Dan stormt Razorgore niet door heel je raid en conflagrate niet even iedereen op zn pad naar de controller want de controller krijgt insta aggro als Razor uit zn control komt namelijk
Leer een tactiek aan die gewoon werkt en niet eruit word gesloopt door een patch.
Je wekt je eigen de illusie dat je dan Razorgore aankan, terwijl je in 1.11 hard op je neus gaat omdat je DI niet meer kunt gebruiken op je target.
Ik zou zeggen, farm MC nog wat meer of spendeer meer gold in whiperaids naar BWL toe.
- Veel DPS = Mages en Legio's killen en Dragonkins kiten door Warriors in 8en over platformen
- Weinig DPS = Mages killen en Legio's kiten door Hunters en Dragonkins kiten over de platformen
Laat een Warrior controllen en zorg dat je de laatste eieren kortbij de controller als laatste gaan.
Dan stormt Razorgore niet door heel je raid en conflagrate niet even iedereen op zn pad naar de controller want de controller krijgt insta aggro als Razor uit zn control komt namelijk
[ Voor 5% gewijzigd door RaseriaN op 24-04-2006 10:46 ]
dan kan je dus helemaal geen gear swappenMantaMania schreef op maandag 24 april 2006 @ 10:39:
[...]
het ging erover om razorgore te di'en!!
En uiteraard moeten we beter door phase 1 maar als het zo net wel lukt, kan ons dit net dat beetje extra geven waardoor we tegen de tijd van 1.11 wel razorgore dus wel gewoon neer krijgen.
Later erover nadenken heeft dus totaal geen nut als je hem al neer hebt.
adempauze voor de raid tussen phase 1 en 2 creeer je alleen door de overgang te controleren met een goeie opvang van razor door je tanks en healers met mana (hij conflagged redelijk snel) tussen de 2 phases ben niet niet ooc dus kan je alleen gebruik maken van battle resses en mischien di op een priest/pala om een res te gooien op een class die je nog nodig hebt
1x neerhebben met 'geluk' is leuk, controle over phase 1 hebben en daardoor verzekerd zijn van goede overgang naar phase 2 is 'leuker'
1x neer wil niet zeggen dat je de encounter onder de knie hebt
Verwijderd
Gewoon je MT de orb laten controllen, hij heeft daarna meteen fatsoenlijke aggro.Tranzity schreef op maandag 24 april 2006 @ 10:15:
Razorgore is voor 95% phase 1, als je phase 1 goed doorkomt ( wat niks meer dan oefenen is ) is phase 2 echt een lachertje.
En als je guild al "kapot" gaat op razorgore wordt vael nog veel interessanter omdat daar de learning curve veel hoger is en 1 klein kut foutje je gigantisch hard wiped.
Lal, dan heb je noob tanks. Razorgore is ZO makkelijk vast te houden als tank. Gewoon met z'n 2en knokken. Conflag op tank 1? Dan draait Razor zich om naar tank 2. Die krijgt Conflag, Razor draait terug naar tank 1.Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 10:21:
[...]
Phase 2 kent eigenlijk maar 1 moeilijkheid, en dat is dat het voor de warriors lastig is om de aggro te verkrijgen en te houden. Belangrijk is om redelijk lang te w88 met dps doen en zeker niet teveel dmg doen.
Als je Razorgore tanken al moeilijk vind.... ><
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Verwijderd
Wij hebben erg veel succes met de Paladin kiter (Paladin kite alles) techniek. Bijna nooit iemand dood en meestal lukt het gelijk de eerste try. DI op Razorgore is een exploit.RaseriaN schreef op maandag 24 april 2006 @ 10:45:
@BWL-Exploiters
.
Verwijderd
Kent dit forum nou maar 1 manier van reageren of zoWouter schreef op maandag 24 april 2006 @ 10:58:
[...]
Lal, dan heb je noob tanks. Razorgore is ZO makkelijk vast te houden als tank. Gewoon met z'n 2en knokken. Conflag op tank 1? Dan draait Razor zich om naar tank 2. Die krijgt Conflag, Razor draait terug naar tank 1.
Als je Razorgore tanken al moeilijk vind.... ><
Het wordt moeilijk heb ik zowiezo niet gebruikt en lastig is relatief. Vergeleken met de rest van de fase zit daarin nog wast last (is heel iets anders doen moeilijk).
Nee hoorVerwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 11:30:
[...]
Kent dit forum nou maar 1 manier van reageren of zo
Het wordt moeilijk heb ik zowiezo niet gebruikt en lastig is relatief. Vergeleken met de rest van de fase zit daarin nog wast last (is heel iets anders doen moeilijk).
Ik kan ook gewoon eerlijk zijn
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Naja, het is waarschijnlijk niet zozeer het tanken van Razor wat lastig is, maar zodra je phase 1 doorkomt met zeg 15 dooien dan wordt het lastig en kan je MT bijvoorbeeld dood gaan door gebrek aan healing of te lage DPS waardoor het te lang duurt. Als je dan een andere tank het zooitje moet laten overnemen wordt het tanken lastig ja.
Kan het me nog goed herinneren dat dat bij ons zo ging.
Kan het me nog goed herinneren dat dat bij ons zo ging.

als je dus razorgore di heb je dus wel een adem pauze omdat ie dan 3 minuten stil staat en nogmaals hoe weet jij als horde dat je geen gear kan swappen na een di op razorgore.-=BoKKiE=- schreef op maandag 24 april 2006 @ 10:49:
[...]
dan kan je dus helemaal geen gear swappen
adempauze voor de raid tussen phase 1 en 2 creeer je alleen door de overgang te controleren met een goeie opvang van razor door je tanks en healers met mana (hij conflagged redelijk snel) tussen de 2 phases ben niet niet ooc dus kan je alleen gebruik maken van battle resses en mischien di op een priest/pala om een res te gooien op een class die je nog nodig hebt
1x neerhebben met 'geluk' is leuk, controle over phase 1 hebben en daardoor verzekerd zijn van goede overgang naar phase 2 is 'leuker'
1x neer wil niet zeggen dat je de encounter onder de knie hebt
En ik zeg ook niet als ie 1 x neer is dat je hem dan onder de knie hebt maar het zou even wat schelen om wat goeie moet te houden. Tot aan het laatste ei komen blijft moeilijk daarna zou ff rustig om iedereen te laten focussen lekker zijn. Das gewoon een kwestie dat iedereen goed weet wat ie moet doen van phase 1 naar 2. Als dat eenmaal lukt gaat het steeds makkelijker natuurlijk.
ik neem aan dat jou guild ook niet razorgore in 1 keer neer had?Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 10:54:
[...]
Gewoon je MT de orb laten controllen, hij heeft daarna meteen fatsoenlijke aggro.
Razorgore is voor 95% phase 1, als je phase 1 goed doorkomt ( wat niks meer dan oefenen is ) is phase 2 echt een lachertje.
En als je guild al "kapot" gaat op razorgore wordt vael nog veel interessanter omdat daar de learning curve veel hoger is en 1 klein kut foutje je gigantisch hard wiped.
[ Voor 20% gewijzigd door MantaMania op 24-04-2006 11:43 ]
Baseer_je_tactics_niet_op_een_exploit!MantaMania schreef op maandag 24 april 2006 @ 11:41:
[...]
als je dus razorgore di heb je dus wel een adem pauze omdat ie dan 3 minuten stil staat en nogmaals hoe weet jij als horde dat je geen gear kan swappen na een di op razorgore.
Sowieso, de hele instance is in combat dus ik zie niet helemaal hoe een DI ervoor zorgt dat je gear kan wisselen.
Tevens, waarom zou je gear willen wisselen?
Phase wisseling is easy, alles behalve MT's van Razorgore afbewegen en alleen maar ranged attacks doen (laat je MT die call doen, die weet wanneer hij aggro vast heeft!) en forceer je mensen te bandagen ipv op heals te vertrouwen
[ Voor 20% gewijzigd door RaseriaN op 24-04-2006 11:46 ]
we baseren de tactics ook niet op een exploit je di razorgore pas op het eind dus de eggs moet je gewoon nog neer krijgen tis alleen voor even wat rust tussen phase 1 en 2.RaseriaN schreef op maandag 24 april 2006 @ 11:43:
[...]
Baseer_je_tactics_niet_op_een_exploit!
Sowieso, de hele instance is in combat dus ik zie niet helemaal hoe een DI ervoor zorgt dat je gear kan wisselen.
Tevens, waarom zou je gear willen wisselen?
Ga nou niet gelijk doen alsof we exploits aan het uitbuiten zijn het was gewoon een vraag.
En wij hadden het idee dat iets meer fr gear in phase 2 wel lekker zou zijn voor de main tanks.
Wat een dramatische reacties gelijk over expliots enzo zeg!!
[ Voor 5% gewijzigd door MantaMania op 24-04-2006 11:46 ]
Omdat je het kunt zien aan hoe het er uit zietremcio schreef op maandag 24 april 2006 @ 08:35:
[...]
hoe wil ik dat weten als ik alleen maar naast stormwind start
Verwijderd
Nee hoor, maar als er bij razorgore al mensen zijn die niet naar BWL willen komen dan mag je je borst wel vast nat maken voor vaelMantaMania schreef op maandag 24 april 2006 @ 11:41:
ik neem aan dat jou guild ook niet razorgore in 1 keer neer had?
zoals gezegd is iedereen in combat bij een boss encounterMantaMania schreef op maandag 24 april 2006 @ 11:41:
[...]
als je dus razorgore di heb je dus wel een adem pauze omdat ie dan 3 minuten stil staat en nogmaals hoe weet jij als horde dat je geen gear kan swappen na een di op razorgore.
di op razor is razor out of combat, niet jullie als het goed is, als dat wel zo is, is dat een flinke bug imho en zou een exploit van game mechanics kunnen zijn, als dat niet zo is, goed voor jullie gebruik het dan maar
zoals ik al meerdere malen probeer uit te leggen, de overgang is het probleem niet, het probleem is met zo veel mogelijk mensen levend, phase 1 door te komenEn ik zeg ook niet als ie 1 x neer is dat je hem dan onder de knie hebt maar het zou even wat schelen om wat goeie moet te houden. Tot aan het laatste ei komen blijft moeilijk daarna zou ff rustig om iedereen te laten focussen lekker zijn. Das gewoon een kwestie dat iedereen goed weet wat ie moet doen van phase 1 naar 2. Als dat eenmaal lukt gaat het steeds makkelijker natuurlijk.
als iedereen pas gaat focussesn bij de overgang doe je iets fout,
Razorgore gaat om teamwork iedereen moet weten wat ie moet doen en moet dit nagenoeg perfect doen, er is weinig marge voor fouten, bij Vael is dit nog veel erger
het gaat pas makkelijker als je phase 1 onder de knie hebt en dat probeer ik je de hele tijd uit te leggen. Maar kennelijk wil je dat niet zien of ben ik niet duidelijk genoeg
jij vraagt om advies ik geef het je, wat je er verder mee doet moet je zelf weten
nee wij zijnregelmatig keihard gewiped zowel in phase 1 als phase 2, omdat het voornamelijk trial and error is wat iedereen zijn rol is in phase 1 en totdat iedereen zijn rol onder de knie heeft[...]
ik neem aan dat jou guild ook niet razorgore in 1 keer neer had?
Ik lees steeds al die reacties over Razor, Ony, etc. Oh my god, ik moet echt snel door levelen! Ik wil dat ook echt eens gaan doen, instances.
Helaas nog maar level 17 met mijn Druid...
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
LOL, probeer gewoon DI te doen volgende keer, denk dat niemand dat ooit geprobeerd heeft, ben zelf ook wel benieuwd.
Als het werkt, mooi meegenomen toch? Er is niets mis met een "exploit" te gebruiken om een encounter te leren. Zo hebben wij heel MC met ooc-ressers gedaan (weet niet of het een echte exploit was, maar lijkt me iig niet de 'goede' manier om encounters te leren). Na een paar kills gaat het steeds soepeler en heb je het niet meer nodig. Dus imo zou je best DI kunnen gebruiken in het begin, het is niet alsof je hele tactiek hierop gebaseerd is; als je eenmaal phase 1 steeds beter leert, heb je het op een gegeven moment ook niet meer nodig. 
Anyhoo, gister ff account gewisseld met onze MT. Hij ging healen op mijn druid en ik ging dps/tanken op zijn warrior. Eindelijk keertje lol gehad in MC sinds lange tijd (veel leuker dan op m'n mage, dat is alleen maar frostboltjes drukken
) en ben geen 1x doodgegaan (MT zat constant mij te healen omdat ie bang was voor hoge repaircosts
).
Anyhoo, gister ff account gewisseld met onze MT. Hij ging healen op mijn druid en ik ging dps/tanken op zijn warrior. Eindelijk keertje lol gehad in MC sinds lange tijd (veel leuker dan op m'n mage, dat is alleen maar frostboltjes drukken

Ik speel altijd met 2 A3 kaarten van beide eilanden naast meremcio schreef op maandag 24 april 2006 @ 08:35:
[...]
hoe wil ik dat weten als ik alleen maar naast stormwind start
Wel handig als je voor een quest 'ver' weg moet...
Soms krijg je een quest vind <insert naam> in <gebied>...
Dat is fijn als je er nog nooit geweest bent, maar dan bied ee nsite als Thottbot uitkomst.
(Dit werkt helemaal ideaal als je 2 pc's naast elkaar hebt, een met WoW, een met Thottbot
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Verwijderd
Punt is dat DI gebruikt wordt op Razorgore om phase 1 in zijn geheel te skippen. Als je het "goed" doet hoef je alleen maar die eieren te vernietigen. De mobs zijn dan allang pleite.MantaMania schreef op maandag 24 april 2006 @ 11:45:
[...]
we baseren de tactics ook niet op een exploit je di razorgore pas op het eind dus de eggs moet je gewoon nog neer krijgen tis alleen voor even wat rust tussen phase 1 en 2.
Ga nou niet gelijk doen alsof we exploits aan het uitbuiten zijn het was gewoon een vraag.
En wij hadden het idee dat iets meer fr gear in phase 2 wel lekker zou zijn voor de main tanks.
Sorry, maar ik vind het nogal wat die "adempauze". Toen ik Horde speelde hadden we die ook niet, en met zo'n adempauze waarbij iedereen tot vol mana/hp kan komen is het wel erg makkelijk.MantaMania schreef op maandag 24 april 2006 @ 11:45:
[...]
we baseren de tactics ook niet op een exploit je di razorgore pas op het eind dus de eggs moet je gewoon nog neer krijgen tis alleen voor even wat rust tussen phase 1 en 2.
Bijna net zo makkelijk als een anti-fear totem bij de MT neerzetten tijdens OnyxiaThe Realone schreef op maandag 24 april 2006 @ 12:16:
[...]
Sorry, maar ik vind het nogal wat die "adempauze". Toen ik Horde speelde hadden we die ook niet, en met zo'n adempauze waarbij iedereen tot vol mana/hp kan komen is het wel erg makkelijk.
[ Voor 3% gewijzigd door ReCreator op 24-04-2006 12:17 ]
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
zo eentje die tegenwoordig de eerste pulse random doet? nee geef dan maar fearwardReCreator schreef op maandag 24 april 2006 @ 12:17:
[...]
Bijna net zo makkelijk als een anti-fear totem bij de MT neerzetten tijdens Onyxia
pft gewoon een tank nemen die niet sucktM1lamb3r schreef op maandag 24 april 2006 @ 12:19:
[...]
zo eentje die tegenwoordig de eerste pulse random doet? nee geef dan maar fearward
Ho ho!Tranzity schreef op maandag 24 april 2006 @ 10:15:
....
Het was niet mijn bedoeling om deze reacties los te maken!
De vraag was alleen of het kon.
Laten we de vraag dan anders stellen:
Hoe krijg je mensen gemotiveerd om op wipe runs mee te gaan?
Meer DKP geven?
bij ons is dkp nu zo:
Onyxia 6
Black Wing Lair try out: 12 ~ 18
Molten Core clear: 15
Verwijderd
de beste manier is simpelweg meer mensen recruiten 
daarmee krijg je mensen die wel willen wipen en de rest zal daarmee niet altijd mee kunnen naar de farm runs. probleem opgelost
dan denken de mensen die niet willen wipen misschien een keer na of verlaten de guild
daarmee krijg je mensen die wel willen wipen en de rest zal daarmee niet altijd mee kunnen naar de farm runs. probleem opgelost
damn klinkt echt vet al die raids, maar dan moet ik wel eerst lvl 60 worden. En dat ging met mijn hunter sneller als met mijn warlock. Maar vind warlock wel leuker
Heeft geen signature.
Voordat je echt MC/BWL kan doen moet je wel eerst alle 'saaie' 10 man dungeons in... strat maar met 5, scholo met 5.... Nou succes om daar nog supergroepen voor te vinden 
Een beetje gear helpt wel in mc
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
gister razorgore voor het eerst echt geprobeerd (5 tries, hadden niet zoveel tijd), we killen nu legionnairs en mages en de 4e keer zijn we netjes in phase 2 gekomen, helaas hadden we nog maar 1 tank over dus dat schoot niet op, volgende keer gaat ie neer
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
hahahha ja ik heb ze opzitten jutten maar eigenlijk geeft niemand gewoon antwoord op de vraag naast HvV en nu ik hoor dat je dan geen adds hebt bij de eggs snap ik dat het een exploit is ik dacht net als jou aan het eind zodat je een paar minuten hebt om ff te herstellen.Tranzity schreef op maandag 24 april 2006 @ 12:46:
[...]
Ho ho!
Het was niet mijn bedoeling om deze reacties los te maken!
De vraag was alleen of het kon.
Laten we de vraag dan anders stellen:
Hoe krijg je mensen gemotiveerd om op wipe runs mee te gaan?
Meer DKP geven?
bij ons is dkp nu zo:
Onyxia 6
Black Wing Lair try out: 12 ~ 18
Molten Core clear: 15
En zonder lukt het ons ook wel aangezien ie de vorige keer met 1 tank over op 55% zat dus.
En wat we in het vervolg gaan doen voor de runs is niet meer zeggen wanneer mc is of bwl word dus gewoon een suprise
@bokkie ik vroeg niet om advies over het algemeen alleen over de DI ik snap zelf ook wel dat fase 1 beter moet.
meer mensen met blauwe groene gear die lopen te zeuren om mee te gaan naar mc lijkt me niet iets wat wenselijk isVerwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 13:07:
de beste manier is simpelweg meer mensen recruiten
daarmee krijg je mensen die wel willen wipen en de rest zal daarmee niet altijd mee kunnen naar de farm runs. probleem opgelostdan denken de mensen die niet willen wipen misschien een keer na of verlaten de guild
als wij konden kiten met earthbind totemsThe Realone schreef op maandag 24 april 2006 @ 12:16:
[...]
Sorry, maar ik vind het nogal wat die "adempauze". Toen ik Horde speelde hadden we die ook niet, en met zo'n adempauze waarbij iedereen tot vol mana/hp kan komen is het wel erg makkelijk.
maar die adempauze kan dus niet en is in 1.11 eruit.
[ Voor 40% gewijzigd door MantaMania op 24-04-2006 13:33 ]
Ja die 5 man instances zijn best pittig. En voor PuG's misschien bijna niet te doen...jarnotjuh schreef op maandag 24 april 2006 @ 13:22:
Voordat je echt MC/BWL kan doen moet je wel eerst alle 'saaie' 10 man dungeons in... strat maar met 5, scholo met 5.... Nou succes om daar nog supergroepen voor te vinden
Vooral de 45min baron run kan lastig worden. Met een goede guild groep van 1 pala, 2 rogues, 1 warrior, 1 hunter hadden we nog 7 minuten over... En dat was onze eerste try... En wij zaten al redelijk in de epics!
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Tuurlijk is warlock leukerdommerick schreef op maandag 24 april 2006 @ 13:18:
damn klinkt echt vet al die raids, maar dan moet ik wel eerst lvl 60 worden. En dat ging met mijn hunter sneller als met mijn warlock. Maar vind warlock wel leuker
Warlock is zeker leuk, alleen niet als jij de sterkste offence hebt en de vijand komt steeds naar jou toegelopen. Kwa offence is een Warlock overpowered, maar dat gaat dan weer ten koste van de defence.
En dan ook het probleem dat m'n mana gauw op is, maargoed, daar hebben we een pala voor. Alhoewel die meestal bezig is met andere mensen healen, helaas.
En dan ook het probleem dat m'n mana gauw op is, maargoed, daar hebben we een pala voor. Alhoewel die meestal bezig is met andere mensen healen, helaas.
[ Voor 28% gewijzigd door Bleet op 24-04-2006 13:45 ]
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Heeft iemand de PTR patch voor me?
kan door die genial downloader van blizz de patch niet downloaden...
Battle.net Spud#2543
Laintime: The Compilation - Rank 14 Undead Warrior is uit 
Heb drie losse movies van Laintime. Weet iemand of die movie die 3 losse bevat of meer movies?
Heb drie losse movies van Laintime. Weet iemand of die movie die 3 losse bevat of meer movies?
Verwijderd
Bij ons werkt dit vrij aardig:
1 cp per 30 minuten op grindruns.
1 cp per 20 minuten op moeilijke runs
bonus-cp's voor de eerste 2 keer dat en boss neergaat (en redelijk veel), Huhuran heeft er 7 bijvoorbeeld.
Ppl die alleen op grindruns meegaan hebben _veel_ minder cp's en krijgen dus ook minder items.
Moet er wel bij zeggen dat zodra je guild mc/bwl farmed de players een wat andere houding krijgen. De epic's zijn wat minder belangrijk (je vervangt de ene met de andere epic inmiddels), de algehele toewijding om verder te komen als guild is groter. Ik weet niet of dit bij alle guilds zo is, maar ik zie dit bij ons iig.
En idd, genoeg backups hebben is ook belangrijk.
bonus-cp's voor de eerste 2 keer dat en boss neergaat (en redelijk veel), Huhuran heeft er 7 bijvoorbeeld.
Ppl die alleen op grindruns meegaan hebben _veel_ minder cp's en krijgen dus ook minder items.
Moet er wel bij zeggen dat zodra je guild mc/bwl farmed de players een wat andere houding krijgen. De epic's zijn wat minder belangrijk (je vervangt de ene met de andere epic inmiddels), de algehele toewijding om verder te komen als guild is groter. Ik weet niet of dit bij alle guilds zo is, maar ik zie dit bij ons iig.
En idd, genoeg backups hebben is ook belangrijk.
Gewoon Lifetab en daarna een Healthstone of Pot er tegen aan.Bleet schreef op maandag 24 april 2006 @ 13:40:
Warlock is zeker leuk, alleen niet als jij de sterkste offence hebt en de vijand komt steeds naar jou toegelopen. Kwa offence is een Warlock overpowered, maar dat gaat dan weer ten koste van de defence.
Verwijderd
Euh waar staat cp voor? Een alternatief voor DKP?Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 14:38:
Bij ons werkt dit vrij aardig:
Ja lijkt me wel... wij doen in principe hetzelfde idee, DKP per half uur geven en de raidleader geeft extra DKP op een wiperun, afhankelijk vna de inzet
Deze plek is te koop.
Verwijderd
mensen willen vaak wel vooruit komen, nieuwe bazen verslaan. maar zoals bij mijn guild hadden we ooit het probleem dat vael maar niet dood wilde waardoor bijna niemand wilde komen. toen ie dood was wilde iedereen weer komen, ook voor volgende bazen.
zelfde hadden we met Huhuran, 2 maanden wipen op haar waarbij we dan 2a3 volledige wipe avonden op haar hadden, voor een warrior zoals ik is dat zoon 30-50g op 1 avond. Dan word men het wel een keer zat na 2 maanden.
Maja, Huhuran vorige week dinsdag verslagen en daarna de donderdag ook in eerste poging dood en nu wil wel weer iedereen wipen op de twins.
Dus, wipe runs is niet het probleem, maar als dit 2 maanden duurd dan houden ze het wel voor gezien.
Moraal van dit verhaal, moedig iedereen aan om de juiste gear te vinden voor de juiste baas en als het wipen telang doorgaat, ga dan alleen voor die baas
zoals wij deden, na 2 maanden wipen op Huhuran simpelweg gezegt sdat we BWL pas weer in gaan als Huhuran dood is, dan moet men wel komen
hoop alleen dat dit niet nodig zal zijn bij de twins
zelfde hadden we met Huhuran, 2 maanden wipen op haar waarbij we dan 2a3 volledige wipe avonden op haar hadden, voor een warrior zoals ik is dat zoon 30-50g op 1 avond. Dan word men het wel een keer zat na 2 maanden.
Maja, Huhuran vorige week dinsdag verslagen en daarna de donderdag ook in eerste poging dood en nu wil wel weer iedereen wipen op de twins.
Dus, wipe runs is niet het probleem, maar als dit 2 maanden duurd dan houden ze het wel voor gezien.
Moraal van dit verhaal, moedig iedereen aan om de juiste gear te vinden voor de juiste baas en als het wipen telang doorgaat, ga dan alleen voor die baas
Ik ben nu een lvl 35 (en 1/2) Human Warlock en moet zeggen dat ik samen met m'n Pets (Impy, Voidy & Felly) erg erg veel dmg kan doen....Bleet schreef op maandag 24 april 2006 @ 13:40:
M'n pet keuze hangt erg van m'n vijand af, bij high DPS mobs laat ik Voidy eerst full aggro krijgen en dan ga ik voorzichtig los. Bij bijv. casting mobs cast ik eerst Curse of Tongues en dan met Impy of Felly gewoon hard (dus gewoon full dps) gaan.
Op die manier pak ik nu lvl 40 ~ 42 casters. (Uiteraard een mob zonder pet / adds)
Vooral de keuze van welke spell wanneer tegen welke mob (kan het niet mooier verwoorden) is vooral bepalend.
Bij 'nieuwe' mobs kost het je misschien een SoulStone... Maar goed, 'Ken je vijand' is soms erg belangrijk
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
ik ben dus eindelijk naar officiele wow gegaan en trollbane realm gejoined met een noob warlock.
kan iemand mss zeggen wat een goede build is en wat het beste is om te gaan doen voor mij als noob zijnde? (ik ben echt totaal nieuw), ik wordt namelijk gek van al dat gepraat over instances, mc's en wat niet meer
het enige dat ik nu weet is dat ik warlock wil aangezien ik die undead met pet (rijmt) zo mooi vind, maar verder? beetje quests af lopen mbv thothbot website (game is in het frans dat ik (nog) niet spreek btw aangezien mijn versie frans is hehe)
kan iemand mss zeggen wat een goede build is en wat het beste is om te gaan doen voor mij als noob zijnde? (ik ben echt totaal nieuw), ik wordt namelijk gek van al dat gepraat over instances, mc's en wat niet meer
het enige dat ik nu weet is dat ik warlock wil aangezien ik die undead met pet (rijmt) zo mooi vind, maar verder? beetje quests af lopen mbv thothbot website (game is in het frans dat ik (nog) niet spreek btw aangezien mijn versie frans is hehe)
Kiten met EB...dat hebben we ook de 1e avond wipen op Razor gedaan en toen was het motto "Stop kiting, start killing!". Een week later konden we looten.MantaMania schreef op maandag 24 april 2006 @ 13:29:
als wij konden kiten met earthbind totemszo heeft beide kanten wel wat voordeel
maar die adempauze kan dus niet en is in 1.11 eruit.
Verwijderd
contribution-pointsVerwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 14:49:
[...]
Euh waar staat cp voor? Een alternatief voor DKP?
cp's bebruik je eigenlijk voor tijd-based systemen etc.
dkp (dragon kill-points) krijg je voor het killen van draken.
Subtiel verschil ^^
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2006 15:09 ]
ehhmm waarom FransYokidrink schreef op maandag 24 april 2006 @ 15:05:
ik ben dus eindelijk naar officiele wow gegaan en trollbane realm gejoined met een noob warlock.
nee niet bepaald, ik wilde het spel hebben en kon hem alleen in het frans krijgen.Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 15:20:
dat schijnt "hip" te zijn. . .
wbt speelwijze maakt het niet uit maar de quests en item beschrijving zijn ook in het frans.
ik zat dus te denken om een engelse versie te downloaden en die te installeren met mn eigen key. weet alleen niet of dat werkt?
dkp kan je natuurlijk ook gewoon op basis van tijd geven.Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 15:09:
[...]
contribution-points
cp's bebruik je eigenlijk voor tijd-based systemen etc.
dkp (dragon kill-points) krijg je voor het killen van draken.
Subtiel verschil ^^
Welke PTR ?TepelStreeltje schreef op maandag 24 april 2006 @ 14:12:
Heeft iemand de PTR patch voor me?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Tuurlijk, maar strikt genomen is het dan dus geen dkp meer hoewel jij die naam er wel voor gebruikt ;-)MantaMania schreef op maandag 24 april 2006 @ 15:23:
[...]
dkp kan je natuurlijk ook gewoon op basis van tijd geven.
Dat zou, zover ik weet geen probleem moeten zijn. Ik heb nog wel een setje cd's voor je liggen.Yokidrink schreef op maandag 24 april 2006 @ 15:22:
[...]
nee niet bepaald, ik wilde het spel hebben en kon hem alleen in het frans krijgen.
wbt speelwijze maakt het niet uit maar de quests en item beschrijving zijn ook in het frans.
ik zat dus te denken om een engelse versie te downloaden en die te installeren met mn eigen key. weet alleen niet of dat werkt?
ik woon in frankrijk^^ maar bedankt voor het aanbod!barfieldmv schreef op maandag 24 april 2006 @ 15:26:
[...]
Dat zou, zover ik weet geen probleem moeten zijn. Ik heb nog wel een setje cd's voor je liggen.
Verwijderd
je kan um gewoon downloaden 
toen ik de open beta versie anderhalf jaar geleden downloade is deze altijd geupdate en werkt ook nog altijd, heb de cd's maar nooit hoeven gebruiken
toen ik de open beta versie anderhalf jaar geleden downloade is deze altijd geupdate en werkt ook nog altijd, heb de cd's maar nooit hoeven gebruiken
Verwijderd
Onze guild is niet groot genoeg om MC guild-only te doen, dus doen we het samen met 1 andere guild (waren er 2, we zijn met 1tje gemerged).
Wij gebruiken MRC's (Merged Raid Credits) en de punten staan vast per event.
Event Reward (MRC)
On time for raid 1
Clearing between bosses 1
Boss: Lucifron 2
Boss: Garr 2
...
Boss: Majordomo 4
Boss: Ragnaros 10
Boss: Onyxia 10
Forum sign up 1
In BWL is de merge nog aan 't whipen en daar krijg je iets van 5 punten voor, terwijl je voor een volle MC run zo'n 33 punten kan krijgen. Dus punten geven op basis van tijd zou dan misschien wel een stuk aantrekkelijker zijn.
Event Reward (MRC)
On time for raid 1
Clearing between bosses 1
Boss: Lucifron 2
Boss: Garr 2
...
Boss: Majordomo 4
Boss: Ragnaros 10
Boss: Onyxia 10
Forum sign up 1
In BWL is de merge nog aan 't whipen en daar krijg je iets van 5 punten voor, terwijl je voor een volle MC run zo'n 33 punten kan krijgen. Dus punten geven op basis van tijd zou dan misschien wel een stuk aantrekkelijker zijn.
@joane ik zat te zoeken of het idd legaal is om dit te doen zolang je je eigen key gebruikt.Yokidrink schreef op maandag 24 april 2006 @ 15:28:
[...]
ik woon in frankrijk^^ maar bedankt voor het aanbod!
nu dus ff zien waar ik hem kan vinden
Dat hadden wij eerst ook, 5 per boss, 10 voor ony/rag/chrom en 20 voor Nef. Maar wipe runs waren nog steeds fucking weinig. Nieuwe regel ingevoerd: 40 punten voor avondje wipen, 60 als we de boss neer krijgen. Weet je meteen waar je aan toe bent.Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 15:34:
Onze guild is niet groot genoeg om MC guild-only te doen, dus doen we het samen met 1 andere guild (waren er 2, we zijn met 1tje gemerged).
...
Dit topic is gesloten.