Fijn, en bedankt he! Ik werk van 8:30 tot 17:00, heb een vriendin, ik sport 2 dagen in de week en ga zaterdags stappen. Ik zit in een highend raiding guild, doe tevens mijn class leaden, heb hoge aanzien in mn guild en ik zit dik in de epics._Dune_ schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 10:32:
Als je 1 a 2 uur op een avond spelen casual noemt, prima. Ik noem het meer normaal. Jouw reactie getuigt alleen maar van een scholier met te veel vrije tijd of iemand die buiten WoW om geen leven meer heeft. (mijn excuus dat ik dit zeg), maar het moeten spelen van een 5 uur duurende instance om enigszins gear te krijgen om verder mee te kunnen is niet normaal meer, aangezien je niet een break kunt nemen en het achtereen door moet spelen.
Het is meer een kwestie van tijd managen en een redelijke guild hebben denk ik zo.
Tevens, waar haal je 5 uur vandaan? Elke guild is anders en wij raiden echt geen 5 uur hoor.. wij hebben gewone mensen in onze guild met kinderen en werk enzo en ook studentjes en wij raiden echt niet elke dag 5 uur lang..
Wat is normale speeltijd? Als ik tot 0:00 speel ben ik gelijk abnormaal ofzo?Maar zoals gezegd ook de mensen die er normale speeltijden op na houden hebben recht op de goede (epics) spullen. Ook deze mensen betalen hiervoor, dus waarom er niet meer quest lijnen zijn om het een en ander te kunnen bemchtigen snap ik niet.
Waarom hebben jullie 'recht' op epics waar wij 'raiders' heel veel en heel vaak voor hebben moeten raiden om te kunnen bemachten?
Ok jullie betalen ook aan de game, en je hebt de kans om te raiden.. jij kiest er niet voor... jouw keuze!
Klopt, hier heb je gelijk in. Elke class mag wel een eigen epic wapen quest hebben en een paar classspecific quests. Rogue's bijvoorbeeld hebben een compleet eigen fort (Ravenholdt) en daar word amper iets mee gedaan, zonde!Daarnaast kan Blizzard veel meer met de carcaters/classes doen. Ik speel bijvoorbeeld een Druid, tot level 16-20 (schat ik) heb je soms nog eens een class specifieke quests, waarom wordt hier niet meer mee gedaan?