Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 71 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.876 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

_Dune_ schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 10:32:
Als je 1 a 2 uur op een avond spelen casual noemt, prima. Ik noem het meer normaal. Jouw reactie getuigt alleen maar van een scholier met te veel vrije tijd of iemand die buiten WoW om geen leven meer heeft. (mijn excuus dat ik dit zeg), maar het moeten spelen van een 5 uur duurende instance om enigszins gear te krijgen om verder mee te kunnen is niet normaal meer, aangezien je niet een break kunt nemen en het achtereen door moet spelen.
Fijn, en bedankt he! Ik werk van 8:30 tot 17:00, heb een vriendin, ik sport 2 dagen in de week en ga zaterdags stappen. Ik zit in een highend raiding guild, doe tevens mijn class leaden, heb hoge aanzien in mn guild en ik zit dik in de epics.
Het is meer een kwestie van tijd managen en een redelijke guild hebben denk ik zo.
Tevens, waar haal je 5 uur vandaan? Elke guild is anders en wij raiden echt geen 5 uur hoor.. wij hebben gewone mensen in onze guild met kinderen en werk enzo en ook studentjes en wij raiden echt niet elke dag 5 uur lang..
Maar zoals gezegd ook de mensen die er normale speeltijden op na houden hebben recht op de goede (epics) spullen. Ook deze mensen betalen hiervoor, dus waarom er niet meer quest lijnen zijn om het een en ander te kunnen bemchtigen snap ik niet.
Wat is normale speeltijd? Als ik tot 0:00 speel ben ik gelijk abnormaal ofzo?
Waarom hebben jullie 'recht' op epics waar wij 'raiders' heel veel en heel vaak voor hebben moeten raiden om te kunnen bemachten?
Ok jullie betalen ook aan de game, en je hebt de kans om te raiden.. jij kiest er niet voor... jouw keuze!
Daarnaast kan Blizzard veel meer met de carcaters/classes doen. Ik speel bijvoorbeeld een Druid, tot level 16-20 (schat ik) heb je soms nog eens een class specifieke quests, waarom wordt hier niet meer mee gedaan?
Klopt, hier heb je gelijk in. Elke class mag wel een eigen epic wapen quest hebben en een paar classspecific quests. Rogue's bijvoorbeeld hebben een compleet eigen fort (Ravenholdt) en daar word amper iets mee gedaan, zonde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 11:03
_Dune_ schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 10:32:
[...]

Als je 1 a 2 uur op een avond spelen casual noemt, prima. Ik noem het meer normaal. Jouw reactie getuigt alleen maar van een scholier met te veel vrije tijd of iemand die buiten WoW om geen leven meer heeft. (mijn excuus dat ik dit zeg), maar het moeten spelen van een 5 uur duurende instance om enigszins gear te krijgen om verder mee te kunnen is niet normaal meer, aangezien je niet een break kunt nemen en het achtereen door moet spelen.

Maar zoals gezegd ook de mensen die er normale speeltijden op na houden hebben recht op de goede (epics) spullen. Ook deze mensen betalen hiervoor, dus waarom er niet meer quest lijnen zijn om het een en ander te kunnen bemchtigen snap ik niet.

Daarnaast kan Blizzard veel meer met de carcaters/classes doen. Ik speel bijvoorbeeld een Druid, tot level 16-20 (schat ik) heb je soms nog eens een class specifieke quests, waarom wordt hier niet meer mee gedaan?
Stop eens met het " IK heb RECHT!" dat is grote larie.

je betaald , dus je hebt recht om te spelen. het SPELEN VAN DE GAME ZOALS ie is

je hebt GEEN recht op epix!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! punt UIT!!!!!

je hebt WEL het recht om te zeggen : " Deze game zuigt voor mij , dus ik kap ermee en ga mijn kostbare vrije tijd aan iets leukers besteden"

btw ik raid 2 avonden per week, wel 5 uur ja..... daarnaast gewoon een baan, familie etc.. en ik heb sinds oktober zo'n kleine 20 epics verzameld. het kan wel, je hoeft geen 5 dagen per week te raiden.

als je dat niet kan of wilt opbrengen is het makkelijk. speel een ander spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-05 02:45
[quote]_Dune_ schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 10:32:
[...]
In dit geval iemand zonder leven buiten werk / vrienden / bioscoop / etc etc... Bij mij in de guild zitten er een aantal die vrouw + kids hebben en sommigen daarvan zitten dikker in de epix dan ik. Wij zitten btw zelden langer dan 3 uur in MC 20.00 / 23.00.
Daarnaast heeft Blizzard een gigantisch online wereld gecrieerd welke eigenlijk nauwelijks gebruikt wordt. Ik speel zelf op de Earthen Rng wat een RP server is. Van dit RP merk ik de laatste maand weinig meer, dat komt mede doordat je gewoon tijden kunt rond reisen door de wereld zonder ook maar iemand tegen te komen. (alles zit in die BG's, want de server is eigenlijk overvol , getuigen de wacht rijen wanneer je probeerd in te loggen)
Imo heeft blizzard de wereld te statisch gemaakt. Met weathereffects zijn ze al op 1% van wat ze moeten doen. (die pvp flightpaths lijken me wel wat) Met m'n 1e char ben ik verwoed epix aan het verzamelen (mage) en met m'n altje ben ik zoveel mogelijk van de verhaallijn aan het volgen, hell ik ben zelfs aan het vissen : /
tier 0.5? ben ik ook mee bezig, 2 epix binnen \o/ de bracers en een BoE amulet (oke, laatste was lucky) Maar mocht je een tijdindicatie willen hebben om aan een full epix setje te komen. Ik heb 341 uur besteed aan MC/BWL/ony om aan full arcanist te komen. (waarvan ik 5 delen niet gebruik, blauw is beter) Dit is zonder het wachten op anderen die aan komen slacken, de reistijd. Het geld moeten farmen voor repaircosts / repairbots / libram of focus x 2 / libram of resielience x 2. Exalted in AV worden voor off hand. De uren in ZG voor de libram of focus enchant etc.

Als jij 350 uur / 2 uur per dag = 175 dagen verder bent mag jij van mij ook een tier 1 setje hebben hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Japser

Jeej!

Ik zit nu in een trial fase bij een toch redelijk topguild op onze server (Bronzebeard, guild: Driven) en ik moet zeggen, het is verdomde moeilijk om je te vestigen. Je moet toch minimaal 2x p/w participeren in raids, je moet je gear upgraden (ik heb bijv. nauwelijks FR gear, toch noodzakelijk voor mc runs) en je moet ook nog es je goede wil tonen.

T is bijna topsport zou ik zeggen haha, maargoed, mijn probleem zit em dan dus voornamelijk in het "hoe doe ik zo effcicient mogelijk zo veel mogelijk instances om mn gear te upgraden". Verdomde lastig, maar wel leuk.

Wat wel leuk is is dat ik Ragnaros en Razorgore heb helpen te downen.

Trouwens, hoe kom je nu eigenlijk aan veel FR gear in zo kort mgoelijke tijd?? Tís allemaal zo veel soms dat je het overzicht niet meer hebt van wat nou waar te zoeken.

[ Voor 23% gewijzigd door Japser op 25-04-2006 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 11:20
ImdaMned schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 10:50:
AQ20 en ZG kan je als kleine guild anders goed doen...
Daar gaat het niet om, het ging hem erom dat je dan langer dan een uurtje casual spelen bezig bent..

Ook met de 20 man raids ben je wel een avondje zoet..

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 25-04-2006 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Bosmonster schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 11:22:
[...]

Daar gaat het niet om, het ging hem erom dat je dan langer dan een uurtje casual spelen bezig bent..

Met welke hobby/activiteit niet? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
RaseriaN schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 11:23:
[...]

Met welke hobby/activiteit niet? :/
Ehm yeah, je hebt het tegen de verkeerde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Japser schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 11:19:
[..]

Trouwens, hoe kom je nu eigenlijk aan veel FR gear in zo kort mgoelijke tijd?? Tís allemaal zo veel soms dat je het overzicht niet meer hebt van wat nou waar te zoeken.
ff quote van een van de wow forums
If you are having trouble getting your fire res to meet the guild requirements, here is what you can go for:

* Drakefire Amulet (Onyxia Key), +15
* 2x Random rings, +20-40
* DM Class trinket, +10
* Random trinket, +15-18
* Offhand; Draconian deflector or Skull of Burning Shadows, +10/+15
* Incendic Bracers, +10-25
* Argent Dawn enchant, +5
* Libram of Resilience, +40
* Wildfire Cape, +22 (15+7)
* Archaedic Stone of Fire Resistance, +17 fire res and +50 armor

Which on the low-end sums to +147 fire res. And it still doesn't count on main hand, chest, gloves, belt, legs, or feet. Warriors can use lavawalker greaves (+20) and Hydralick armor (+10). Shamans and hunters can stack Black Dragonscale set +26 (not counting epic boots) and storm gauntlets (+10). Rogues and druids can stack Volcanic set +58 and helm of fire (+5). Cloth has dragonrider boots (+15), polychromatic visionwraps (+20), skullsmoke pants (+10). Casters can buy torch of austen wand (+15) of auction house. In addition there is an enormous amount of "crap" heads that give between +20-25 for all type of armor classes.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Bosmonster schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 11:22:
[...]

Dit was voor we_are_borg bedoeld. Niet duidelijk van mijn kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:04

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Voor iedereen die ik nu enigszins een betje boos heb gemaakt... dat was niet mijn bedoeling. :'( Ik speel WoW vanaf de USA Beta en heb tot voor kort WoW ook heel leuk gevonden. Alleen vindt ik dat Blizzard voor de casual spelers (zoals dat dan genoemd wordt) veel steken laat vallen. Als ik naar onze guild kijk wat in het begin een top 3 guild van de Earthen ring is geweest, maar nu niets meer van over is. De meeste personen zijn allemaal vertrokken om de redenen die ik aangeef.

Voor de personen die inderdaad gewoon een leven (vrouw/vriendin, andere hobby's etc) hebben naast een epic volgeladen caracter, dat is alleen maar heel mooi. Ik heb namelijk in mijn kennissen kring ook heel andere dingen zien gebeuren, personen die naast werken en eten/drinken niets anders deden dan WoW.

Ik ben blij dat ik op mijn andere punten wel bijval krijg en hoop dat blizzard met de aankomende "upgrade" toch weer wat van het gevoel terug kan brengen zoals het in het begin ook was. Met een betere spreiding van quests en epics.

En voor de personen hierboven, die aangaf dat je niet recht hebt op epics, daar heb je helemaal gelijk in. Alleen zou het wel leuk zijn dat Blizzard de tijd die voor instances staan waar dergelijke gear te halen valt enigszins verkort, naar zoals eerder gezegd een uur of 2.

Verder zal ik deze discussie staken, want ik heb geen zijn in boze gezichten op GOT. :)

p.s. Ik zal ook eens naar die tier 0.5 gaan kijken. :)

[ Voor 3% gewijzigd door _Dune_ op 25-04-2006 11:36 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

Het hoeft ook allemaal niet "boos" maar het punt is natuurlijk duidelijk. Voor de hardcore spelers moet er ook iets zijn en dat zijn dus de grote raids. Mi heeft Blizzard de "casual" al aardig bediend inmiddels, 2x 20-man instances en nu tier0.5 waarbij ze strat/brs leuker hebben gemaakt (ik bedoel, komop, dat was achterlijk simpel).

Natuurlijk moet je voor deze betere gear wel ook iets doen maar tier 0.5 is met raids van max 2 uur prima te krijgen afaik. Tuurlijk, het zijn wel veel raids van 2 uur, maar het zijn dan ook epiexx.

4-5 uur raiden is ook niet het enige wat je moet doen, het vereist discipline, goldfarming (pots) en organisatie om tier1/2 en verder te kunnen halen. Dit kost gewoon moeite/tijd, als je niet bereid bent om die tijd erin te steken (en dat is je goed recht, nofi hier) dan krijg je die l33t gear ook niet natuurlijk.

Olympisch kampioen is ook niet voor casuals ;-)

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 25-04-2006 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-03 00:15
_Dune_ schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 11:34:

En voor de personen hierboven, die aangaf dat je niet recht hebt op epics, daar heb je helemaal gelijk in. Alleen zou het wel leuk zijn dat Blizzard de tijd die voor instances staan waar dergelijke gear te halen valt enigszins verkort, naar zoals eerder gezegd een uur of 2.
Met wat oefening is het overigens goed haalbaar om stra/scholo/brd/lbrs/ubrs in ongeveer 2 uur te doen. Niet met een PuG, maar wel met guildies die goed samen kunnen werken.
Een Dire Maul Tribute run is zelfs maar een uur werk, wederom met wat teamwork.
Het zou zeker leuk zijn als er meer van dit soort instances bijkomen, met leuke questlines en nog leukere rewards :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:30

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Bosmonster schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 10:49:
[...]

1. Dankzij de belabberde levelcap houdt meer dan de helft van WoW zo'n beetje op als je level 60 bent. 90% van de spelers heeft ook een level 60 char. Wil je de content opnieuw zien, start je weer een nieuwe char kun je weer questen tot je een ons weegt.
Misschien dat ze dit ook anders hadden kunnen doen questen voor epics maar dan zonder duure spullen kopen. Zeg een 0.5 tier zoals ze nu proberen alleen wel gedeeltelijk solo te doen, dus 3 a 4 items solo de rest raids.
2. De echte epics zijn te krijgen uit de echte challenges. Raids dus. Als je daar niet aan mee kan doen heb je die gear ook helemaal niet nodig. Je kunt echter ook met PvP prima gear verkrijgen. En tegenwoordig zelfs een aantal epics krijgen uit de tier 0.5 upgrade quest (daar ben je wel ff zoet mee).
Zoals boven hoe het nu is is niet voor casual gamers je moet te veel grinden voor gold om alles te verkrijgen. Ook zijn sommige drops te zeldzaam ik denk nu even aan de robe voor mages na 60 runs heb ik hem nog nooit zien vallen.
3. Overigens hoeft een raid echt geen 5 uur te duren... Bij ons duren ze maximaal zo'n 3-4 uur (genoeg voor een volledige MC run bijvoorbeeld). Tuurlijk zijn er die-hard raid guilds die niks anders doen en iedere avond stampvol gepland hebben, maar er zijn ook echt wel meer casual raiding guilds.
Je vergeet als je niet in een grote guild zit dat je gewoon meer tijd kwijt bent, als je een casual guild zit dan duurt raiden gewoon een stuk langer. Blizzard denkt dat mensen blijven hangen maar dat gaat dadelijk wel tegen vallen iemand onder de 18 kan bijna nergens heen denk aan huiswerk en gewoon minder tijd. Mensen boven de 18 hebben andere verantwoordelijkheden waardoor je niet iedere minuut kan spelen. Andere problemen zijn de tijden in andere landen als je internationaal bent dien je ook rekening mee te houden met +1 en -1 uur tijdsverschil.

Er is een keer een berekening geweest hoeveel personen op een server ooit in BWL en MC zullen komen dit was een zeer laag percentage verhouding gewijs.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
1e 3 items van je tier 0.5 set zijn te solo-en, en MAKKELIJK te solo-en. 1e item (bracers veranderd na behalen van je quest van tier 0 naar 0.5 blue) 2e gedeeltje, gloves / belt upgraden kost veel tijd en gereis en veranderd je gloves naar 0.5 paars en je beld naar 0.5 blue)

Hierna krijg je een setje van 3 stuks waarbij je een heleboel high instance spul moet doen waaronder de 45 min. baron run.

btw, tis al vaker gezegd

Zonder guild eindigt het bij 60
met guild begint het bij 60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853

Casual spelers hebben ook genoeg kans op epic items, ligt gewoon aan de guild waar je in zat. ik zat een tijd in een guild die 2x in de week naar MC gaat en nu inmiddels bij Ragnaros zijn. Zitten maar een stuk of 10 hardcore spelers bij en de rest speelt mss 2a3avonden voor 3a4uurste maximaal. Zelfs een alt zit daar nog in en speel daardoor nog redelijk veel met ze.

Zit trouwens met een probleempje, weet niet of ik meer plezier met het endgame spelen heb of met die guild waar ik hierboven over sprak (is wel geweldige groep mensen) of met me dwarft priest of een andere realm die maar lvl22 is.
Alle 3 spelen gaat wel maar alles een beetje is neit echt leuk. Met me warrior ver in AQ40 komen is leuk maar de rest is ook leuk. Zit eraan te denken weer terug te gaat met me warrior naar de andere guild, maar weet het gewoonweg niet. Beleef met allemaal lol, maar meeste speel ik me priest nu :) maja, endgame guild vraagt ook veel tijd :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, een guild die strat/brs-capable is lijkt me toch niet zo moeilijk te vinden. Het is uiteindelijk wel een mmorpg en dat je dan enigszins gebonden bent een samenspelen is dan ook niet zo vreemd natuurlijk. ook pre-lvl60 moet je dingen samen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

ff een vraagje ...

ik heb gister een pet (duskstalker) getamed, en die heb ik skills geleerd (claw,growl,stamina +z)
En als ik "ooit" een andere pet neem, moet ik dan alle skills weer opnieuw leren?

en als iemand nog een leuke pet weet voor pvp, laat het maar weten :>

en nog een vraag, als je claw 1 hebt geleerd hoe kan je dan claw 2 leren?
moet je dan een pet vangen met claw 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-03 00:15
Anoniem: 40554 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 12:04:
ff een vraagje ...

ik heb gister een pet (duskstalker) getamed, en die heb ik skills geleerd (claw,growl,stamina +z)
En als ik "ooit" een andere pet neem, moet ik dan alle skills weer opnieuw leren?

Volgens mij moet je die skills inderdaad bij iedere pet opnieuw leren. Kijk Hier eens voor wat tips over hunters en pets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-05 19:27
och, iedereen zijn manier hè. dat iedereen wow speelt zoals ie wil, zonder daarbij de eisen, wensen en de verzuchtingen van de real life uit het oog te verliezen. dat er vriendschappen of relaties op stuk lopen, zou wel best kunnen, maar is eigenlijk toch intriest.

ik speel wow in de mate van het mogelijk één à twee uur per dag. ben getrouwd en heb een vrouwtje rondhuppelen. zo gefixeerd op statistiekjes, attributes en gear ben ik niet. wel kan ik genieten van een aardig setje. geld maken op AH is een sport op zich, waar ik mij ook mee kan amuseren. voor de rest is het vooral funny, merk ik hoe langer hoe meer, om met ingamebuddies q te doen, wat te gaan grinden, instances te doen of te raiden. ik zal een guild snel verlaten als ze hoge eisen stelt aan haar leden naar speeltijd.

mijn doel is nu lvl 60 worden, daarna zien we wel weer verder. er zijn nog andere goeie (en betere) spellen op de markt. veel gamers schijnen dat te vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148782

Anoniem: 40554 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 10:42:
ff een vraagje ...

Als je een andere pet neemt zal je hem idd nieuwe skills moeten leren! Ik weet niet wat je speelt alliance of horde maar in de badlands loopt een rare cat lvl 37 Broken tooth. Deze schijnt erg goed voor pvp te zijn vanwege zijn snelle attack speed van 1.0. Standaard attack speed van een cat is 2.0 dit is dus langzamer. Het verschil in attack speed maakt overigens niet uit voor de toegeleverde damage. Voor horde spelers is er een witte leeuw uit 1 of andere quest als ik het me goed herinner. En als pve pet kan je goed die elite lvl 43 tijger uit stv nemen.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idd wat betreft de AH, het is echt zomgwtfeasy om gold te verdienen in dit spel zonder ook maar 1 mob te slopen.

Snap niet dat ppl moeilijk doen over repairs op een wipe-raid eerlijk gezegd.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 25-04-2006 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-05 17:20

chromeeh

the Gnome

sebasgrif schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 11:48:
[...]

Met wat oefening is het overigens goed haalbaar om stra/scholo/brd/lbrs/ubrs in ongeveer 2 uur te doen. Niet met een PuG, maar wel met guildies die goed samen kunnen werken.
Een Dire Maul Tribute run is zelfs maar een uur werk, wederom met wat teamwork.
Het zou zeker leuk zijn als er meer van dit soort instances bijkomen, met leuke questlines en nog leukere rewards :)
In onze guild zitten ook redelijk wat lagere levels (Lees: lvl <25), en dan speed runs in de DeadMines en de Stockades ook leuk :)
Vooral mijn eerste keer in The Stockades was geweldig... Was er dus nog nooit eerder geweest, en toch leader spelen... Niemand deed het dus dacht van ik doe het maar :)
Met 4 man (lvl 20, 25, 27 & 32) binnen een half uurtje een clean sweep gedaan... (Ja het kan sneller, maar het werd me erg in dank afgenomen :))
En daarvoor speel ik, voo rm'n plezier niet om de allermooiste items te krijgen, tuurlijk het is super om ze te hebben, maar ik heb liever plezier in de game dan urenlang een beetje te grinden op bepaalde mobs om bepaalde items te krijgen....

Editje
Ik denk dat het verschil tussen de hardcore raiders en de fun players hier dusdanig groot is dat er frictie ontstaat omdat de een het zus vind terwijl de ander zo...
Misschien niet alles direct aantrekken als een fun player iets zegt waardoor een hardcore raider direct hoog in de bomen springt...

[ Voor 13% gewijzigd door chromeeh op 25-04-2006 12:16 ]

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 11:03
Dune, ik ben het met je eens dat de meeste epic guild spelers ongezonde vormen van speelgedrag vertonen.. ik beperk me ook met enige zelfdwang tot 2 avonden per week, omdat mijn verdere leven er onder gaat lijden als ik dat niet doe.

mijn meeste guildleden spelen vrijwel elke dag........

ik kan om twee redenen toch veel epics krijgen: ik speel warlock, heb vaak het gear voor het oprapen, want er zijn maar weinig warlocks en die andere hebben het item allemaal al....

ik ben relatief laat actief geworden toen MC al helemaal op farm was, zodat ik ook hierdoor heel easy spul kon krijgen dat overblijft......

als het meest hotte item bij nefarian valt, dan krijg ik het niet omdaat er altijd wel iemand is met veel meer dkp in de guild...

de guild is nu 1 jaar oud, en de leidende guild op de server.. we hebben nog een dozijn leden van het eerste uur, en een 20 tal die al 9 maanden meedoen en een heleboel van 3-6 maanden. Bij de ouderen merk je nu wel een verzadiging.. men is het beu.. het wordt saai etc etc.. er moet steeds nieuwe end game content bij om ons tevreden te houden.... en ja ik ben het er mee eens dat wij wel erg veel van de taart krijgen en al die vele spelers die niet 40 man raiden krijgen maar weinig nieuws....

maar dat is het hele principe... je moet hoge doelen stellen dan is het voor de spelers des te meer voldoening als ze die doelen ook halen....

laten we eerlijk zijn.... als je meer lage lvl spul maakt, questen of wat dan ook..... die dingen worden een keer gedaan per speler en dan vergeten........... en veel spelers slaan het zelfs helemaal over... en grinden alleen maar.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140111

Dit is echt té irritant, nog een dag geen migration :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853

wat een gezeur over de migration zeg :p heb er nooit last van, nouja, blizz vergeet Doomhammer denk ik want heb nog nooit de mogelijkheid gehad te migreren terwijl de server overvol zit :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

Na lang wipen en Twin Emperors (en alles ervoor) al op farmstatus te hebben, dan toch aeindelijk Viscidus down :) *klik*

Filmpje van het gevecht: http://tinyurl.com/zp2ra
Er komt nog een betere versie, maarja google is zo makkelijk :p

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-05 22:44
Onze guild heeft gisteren de eerste boss in AQ20 gedownd op de eerste try. Erg simpele baas (in ieder geval voor casters dan (ik gebruikte 2 x een bandage en de rest was spammen, weglopen van die trap dingen), dus we kunnen mooi die boekjes gaan farmen. De tweede boss is echter heel wat anders... Iedereen was na de 3e wave al bijna oom, dus geen idee hoe we dat moeten gaan doen. Uiteindelijk tot de 5e wave gekomen.

Iemand tips om deze encounter te kunnen halen? Daarna komt er toch ook gelijk een boss of niet?

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167308

Masch schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 13:18:
Onze guild heeft gisteren de eerste boss in AQ20 gedownd op de eerste try. Erg simpele baas (in ieder geval voor casters dan (ik gebruikte 2 x een bandage en de rest was spammen, weglopen van die trap dingen), dus we kunnen mooi die boekjes gaan farmen. De tweede boss is echter heel wat anders... Iedereen was na de 3e wave al bijna oom, dus geen idee hoe we dat moeten gaan doen. Uiteindelijk tot de 5e wave gekomen.

Iemand tips om deze encounter te kunnen halen? Daarna komt er toch ook gelijk een boss of niet?
als je alliance bent, gewoon een warrior isoleren, paladin JoW erop laten gooien en wanden.

Swarmguard needlers eerst, daarna captain/major/colonel en daarna pas de warriors.

na 8 waves krijg je dan general rajaxx, en daarbij tanked (mocht ie nog leven natuurlijk) Lieutenant general andorov em.

Healers healen alleen hem, aangezien andorov ten alle tijden gewoon aggro behoort te hebben (en een kaldorei elite of een van je warriors na de "you're not worh my time <insert name hier>" call. Zijn thunderclap kan je niet dood maken, daar het steeds 50% van je huidige hp afhaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98940

je moet eigenlijk bij elke wave de laatste mob , laten tanken door een warrior een judgement of mana regen er op pleuren. en iedereen wand hem dood dan. Want daarna komt pas een nieuwe wave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Fearkiten kan, hem wegpullen en rooten kan, stunnen kan..

Wees creatief en je hebt elke wave weer volle mana ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Wat een mieterige Alliance technieken weer die ik voorbij zie komen zeg...

Fear gewoon zoveel mogelijk van de adds en houd ze CC'd (root, etc). Kill de adds 1 voor 1 en dan de boss (met aantal waves andersom) en het is echt kaasie.

Warlocks hoeven sowieso al niet zonder mana te komen (saccrificed vw) en kunnen blijven fearen/DoT'en.

Boss daarna is pittig, maar vrij eenvoudig als je bedenkt dat je gewoon weer terug het gevecht in kan (voor de deur gaan staan, wachten op teleport). Kost je misschien wat repair costs en tijd, maar uiteindelijk moet ie gewoon neer gaan.

[ Voor 53% gewijzigd door Bosmonster op 25-04-2006 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Laatst online: 02-05 22:44
RaseriaN schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 13:31:
Fearkiten kan, hem wegpullen en rooten kan, stunnen kan..

Wees creatief en je hebt elke wave weer volle mana ;)
Genoeg opties zie ik al :D

Was wel mooi, want we hadden geen van allen een idee wat ons zou gebeuren. Natuurlijk dacht iemand dat je een quest kon inleveren bij de NPC's, dus het begon ook al goed (totaal onvoorbereid het gevecht in). Helaas hadden we geen tijd meer voor een tweede try, want we besloten pas om 10 uur om een poging te gaan wagen. Ik vond het in ieder geval erg leuk om te doen.

Ik had eigenlijk wel verwacht dat AQ20 moeilijker zou zijn voor onze guild (MC eerste 4 bosses op farm), maar volgens mij kunnen we best ver komen.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148782 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 12:12:
[...]

Als je een andere pet neemt zal je hem idd nieuwe skills moeten leren! Ik weet niet wat je speelt alliance of horde maar in de badlands loopt een rare cat lvl 37 Broken tooth. Deze schijnt erg goed voor pvp te zijn vanwege zijn snelle attack speed van 1.0. Standaard attack speed van een cat is 2.0 dit is dus langzamer. Het verschil in attack speed maakt overigens niet uit voor de toegeleverde damage. Voor horde spelers is er een witte leeuw uit 1 of andere quest als ik het me goed herinner. En als pve pet kan je goed die elite lvl 43 tijger uit stv nemen.

;)
Ik ben alliance .. gister begonnen met hunter :)
en op level 10 heb ik de duskstalker getamed.

Deze pet: http://www.thottbot.com/?b=14430

Heb je nog tips welke pet ik voor de brokentooth moet nemen? is de duskstalker wel een goeie keuze? bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:30

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter

De Warriors moeten als eerste de mini baas pakken deze moet als eerste neer, daarna alles wat vliegt, daarna de rest. Bij de laaste mob van de groep wands gebruiken om wat mana terug te krijgen. Dit herhalen tot dat je alles heb gehad. Je heb een ander probleem die NPC mochen niet dood gaan deze leveren namelijk rep op en de hoofd NPC verkoopt plannen en paterns (epic). Healers moeten hem in leven houden zelfs ten kosten van raid members, raid members (casters, hunters e.d.) gebruiken potions en bandages. Regel is dat iedereen minimaal 40 heavy runecloth bandages bij zich heeft en de nodige major healing potions.

En de boss komt gelijk na de waves je heb geen tijd om te rusten aangezien je in battle blijft, daarom zijn de NPC belangrijk deze doen veel dmg tegen de mobs. Maar als eerste leren laaste mob wands only.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoek
  • Laatst online: 01-04 22:53

Pjoek

Of niet...

Anoniem: 40554 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 12:04:
ff een vraagje ...

Als je je pet alleen nog maar rank 1 van bijvoorbeeld Claw kan leren moet je andere beesten gaan tamen om nieuwe skills / ranks te leren. je moet als het ware gaan grinden naar nieuwe ranks.

Ik weet dat er een site is met daarop een lijst met welk beest je moet tamen voor de benodigde skill / rank, maar heb het adres niet bij de hand (@work). Zal dit later posten, als ik het niet vergeet..

Ik heb momenteel 3 pets:
- elite tijger uit STV (de wit met zwarte, ben de naam kwijt :P )
- elite beer uit Winterspring (nice tanking pet..)
- elite vleermuis uit ZG (vanwege zn snelheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:51
Burning_acid schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 13:09:
Na lang wipen en Twin Emperors (en alles ervoor) al op farmstatus te hebben, dan toch aeindelijk Viscidus down :) *klik*

Nice grats! :) Rackon was het toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pjoek schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 14:05:
[...]

Als je je pet alleen nog maar rank 1 van bijvoorbeeld Claw kan leren moet je andere beesten gaan tamen om nieuwe skills / ranks te leren. je moet als het ware gaan grinden naar nieuwe ranks.

Ik weet dat er een site is met daarop een lijst met welk beest je moet tamen voor de benodigde skill / rank, maar heb het adres niet bij de hand (@work). Zal dit later posten, als ik het niet vergeet..

Ik heb momenteel 3 pets:
- elite tijger uit STV (de wit met zwarte, ben de naam kwijt :P )
- elite beer uit Winterspring (nice tanking pet..)
- elite vleermuis uit ZG (vanwege zn snelheid)
http://www.goodintentionsguild.info/hunters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170950

We zouden gisteren mc een poging wagen op ragnaros, maar blijkbaar omdat we enkel en alleen rag konden proberen kwamen er te weinig mensen op dagen, dus uiteindelijk maar 31 man.

Toen hebben we maar besloten aq20 te gaan doen.
Nou 20 man uitgekozen en wij naar silitius.

Eerste baas was zo easy dat het eigelijk niet de naam baas mag hebben. (deze vieze bug dropte wel mijn Rejuv rank 11 book dus ik was wel happy).

2e boss hadden we wat meer moeite, eerste try ging finaal mis, omdat we die luitenant niet in leven hielden, dit icm de waves die komen moesten we ff aankijken hoe het ging. eerste try tot wave 3.

2e try ging stukken beter, die 8 waves stellen geen drol voor, en toen we eindelijk rajaxx hadden bij ons konden we rustig dps opvoeren, jammer genoeg ging die luitenant dood op 18% en hebben we hem nog tot 3% gekregen.

Het boutste is het wachten tot die 5 npcs respawnen :(
maar ja volgende keer gaat het vast goedkomen, zo lastig is die niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoek

Pjoek

Of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thanks zal hem thuis meteen in me favorieten zetten.

En is dit wel een leuke pet om te beginnen? http://www.thottbot.com/?b=14430
en op lvl 37 naar de broken tooth changen.

alle tips zijn welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54100

Mooie UI!

Kan je me misschien vertellen welke mods je gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 14:13:
[...]

alle tips zijn welkom ;)
Kennelijk geen aparte eigenschappen dus zou niet veel tijd besteden aan het vinden ervan.

Broken Tooth is erg leuk als PvP-cat en ik zou hem meteen tamen als je lvl37-40 bent. Het lvl-en van Broken Tooth naar 60 (als je dat zelf al bent) is erg tijdrovend... trust me, I know ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Niet online

Burning_acid

The Realone schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 14:06:
[...]

Nice grats! :) Rackon was het toch?
De enige echte :p
Anoniem: 54100 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 14:20:
[...]

Mooie UI!

Kan je me misschien vertellen welke mods je gebruikt?
Het is gefilmt door een guildmate, voor zijn ui: http://forums-en.wow-euro...8477&p=1&tmp=1#post138477

Edit: Hmm je bedoelt de UI op de screenshot, die is ook niet door mij gemaakt dus ik heb geen idee :)

[ Voor 11% gewijzigd door Burning_acid op 25-04-2006 14:28 ]

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-05 10:11

Thermometer

Whoop Whoop!

Ligt het aan mij, of doet hij wel erg weinig damage met zijn frostbolt? Heeft dat beest nou echt zoveel resistance to frost? of is dit een of andere tactiek om lage ranks te chaincasten?(aangezien er weinig mana afgaat is het denk ik een erg lagere rank) sorry als dit normaal is ofzo, zelf heb ik nog geen 60 :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172947

Afgelopen zondag hebben we voor het eerst een unpointed MC gedaan. Net als een goed jaar geleden gewoon weer /random 100 :o zo grappig om te doen!

Helft van de raid bestond uit alts. Ikzelf ook op mijn mage alt erheen en potdikkie de roll gewonnen op de Fire Runed Grimoire (van Golemagg). Meer lol gehad zondagavond op mijn alt in MC dan de afgelopen 3-4 maanden op mijn main daar.

En maintenance is geweest, dus vanavond weer AQ. Huzzah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153854

Is er iemand die met mij de 30-40 guide van www.wow-pro.com (nu even down atm) wil doen? Ik ben zelf gnome-warlock.

Ik zit op Balnazar server. Onder de naam Polysic.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 153854 op 25-04-2006 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:27
Masch schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 13:39:
[...]

Genoeg opties zie ik al :D

Was wel mooi, want we hadden geen van allen een idee wat ons zou gebeuren. Natuurlijk dacht iemand dat je een quest kon inleveren bij de NPC's, dus het begon ook al goed (totaal onvoorbereid het gevecht in). Helaas hadden we geen tijd meer voor een tweede try, want we besloten pas om 10 uur om een poging te gaan wagen. Ik vond het in ieder geval erg leuk om te doen.

Ik had eigenlijk wel verwacht dat AQ20 moeilijker zou zijn voor onze guild (MC eerste 4 bosses op farm), maar volgens mij kunnen we best ver komen.
belangrijke dingen om te weten voor rajaxx is dat de 3 pack met trash een captain heeft met aoe effect. Die moet je dus dan als eerste afmaken en zoveel mogelijk uit zn eigen aoe houden zodat de elites die je helpen niet daardoor dood gaan. Andere captains hebben andere abilities, maar het is meestal niet veel bijzonders. De trick is dus om je leuitenant levend te houden en ook zn helpers. zodra je bij rajaxx zelf komt moet je alleen nog maar de leuitenant levend houden en hem laten tanken (tanks moeten natuurlijk wel wat aggro opbouwen en sunderen etc), hij geeft een buff aan spelers die friendly zijn met cenarion hold volgens mij en deze zorgt ervoor dat de rest wel levend blijft. Sowieso moet de rest bandage etc doen.

De knockback van rajaxx neemt de helft van je leven weg, met een minimum van 200, dus je hoeft er niet zo bang voor te zijn, als ranged ga je niet snel dood.

Rajaxx is een van de lastigste bazen, imho is ossirian makkelijker, maar misschien wat technischer en je moet het daar hebben van je healers. Anyway het is een leuke instance en op farm kan hij denk ik vrij gemakkelijk in 2.5 uur gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148782

Anoniem: 40554 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 13:48:
[...]

Ik ben alliance .. gister begonnen met hunter :)
en op level 10 heb ik de duskstalker getamed.

Deze pet: http://www.thottbot.com/?b=14430

Heb je nog tips welke pet ik voor de brokentooth moet nemen? is de duskstalker wel een goeie keuze? bedankt
Bij deze geef ik je even een link voor de keuze in pets! Er is nl veel keus en ik weet niet precies wat je wil, een egte tank pet beer/turtle of liever een pet met meer dps cat/bat! Lees het even goed door en zoek even wat hunter guides op voor je gear en dergerlijke! Lees wel meerdere guides zodat je goed weet wat je doet, en speel veel je eigen ervaring is het belangrijkst! Ben zelf nu een lvl 40 hunter en speel nogmaar 2 maanden. Ik weet dus lang niet alles van mn class, maar ben wel een stuk wijzer geworden van guides etc lezen, en natuurlijk vragen in de guild!

http://wow.allakhazam.com/ <----meerdere guides en verdere info
http://forums.worldofwarcraft.com/board.aspx?fn=wow-hunter <---hunter topics
http://petopia.brashendeavors.net/ <-----info over heel veel pets
http://petcalc.tripod.com/ <----Pet skill calculator

Lijkt me voorlopig wel genoeg leesvoer, kijk uit dat je ook weer niet teveel leest anders kom je niet aan spelen toe ^^

Voor mensen die op de server qual thalas nog een guild zoeken met op het oog de grote eind instance zooi, join dan The Elite Knights....minimaal level 40. We zijn als guild net begonnen nou ongeveer 20 leden vanaf zaterdag! Whisp Kahdagh(ik dus :P) Khalani of Switchke. De guild wordt maximaal 75 man groot en de bedoeling is dat we steeds meer gaan vragen van mensen als ze willen joinen. Onze eerste richtpunt is zo snel mogelijk naar de lvl 60 met iedereen. We zijn geen nederlandse guild, maar dat mag de pret niet drukken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoek

Pjoek

Of niet...

Anoniem: 40554 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 14:13:
[...]

alle tips zijn welkom ;)
voor jou level is dit beestje prima, zoiezo maakt het nog niet echt veel uit op lage levels welke pet je hebt, aangezien je toch vrij snel in level stijgt en weer van pet zal veranderen.

(ik heb trouwens een 60 night elf hunter op zenedar)

[ Voor 6% gewijzigd door Pjoek op 25-04-2006 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:27
Anoniem: 170950 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 14:08:
We zouden gisteren mc een poging wagen op ragnaros, maar blijkbaar omdat we enkel en alleen rag konden proberen kwamen er te weinig mensen op dagen, dus uiteindelijk maar 31 man.

Toen hebben we maar besloten aq20 te gaan doen.
Nou 20 man uitgekozen en wij naar silitius.

Eerste baas was zo easy dat het eigelijk niet de naam baas mag hebben. (deze vieze bug dropte wel mijn Rejuv rank 11 book dus ik was wel happy).

2e boss hadden we wat meer moeite, eerste try ging finaal mis, omdat we die luitenant niet in leven hielden, dit icm de waves die komen moesten we ff aankijken hoe het ging. eerste try tot wave 3.

2e try ging stukken beter, die 8 waves stellen geen drol voor, en toen we eindelijk rajaxx hadden bij ons konden we rustig dps opvoeren, jammer genoeg ging die luitenant dood op 18% en hebben we hem nog tot 3% gekregen.

Het boutste is het wachten tot die 5 npcs respawnen :(
maar ja volgende keer gaat het vast goedkomen, zo lastig is die niet.
wij hebben hem vorige week nog gedaan zonder npcs en zonder trash packs ervoor (weirde bug denk ik). Wel leuk, het is gigantisch moeilijk om je MT dan levend te houden, en dat werd dus ook graveyard zergen, daarmee ging hij wel down overigens.Bij 50% ging onze MT al dood. Vanaf 18% zou hij dus makkelijk zonder leuit te doen moeten zijn. Je mist alleen wel een behoorlijke rep bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 23:52
Pjoek schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 14:51:
[...]

voor jou level is dit beestje prima, zoiezo maakt het nog niet echt veel uit op lage levels welke pet je hebt, aangezien je toch vrij snel in level stijgt en weer van pet zal veranderen.

Waarom zou je van pet veranderen? :P
Een hunter bij ons uit de guild heeft zo'n bruine beer getamed uit elwynn forest, en met dikke epic gear nu heeft ie die beer nog..

Ik gebruik op lvl 57 nu ook nogsteeds de beer die ik als eerste pet getamed heb...
Zie niet in waarom je em zou veranderen. Misschien voor attackspeed, misschien voor dmg... Ik heb liever een pet die niet snel doodgaat ;)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn hunter heeft er zelf nu 3 :)

helemaal afgereisd naar tirisfall om een Bat te kunnen tamen <3

daarnaast zo'n nieuwe EPL boar, en een ZG raptor(onlangs gevangen)

<3 Asylum voor solo pve content (silithus bugs met screech werkt zo effectief)
<3 SmellyPig voor PvP (mja dwarf hunters kunnen niet shadowmelden :P)
<3 SmellyRaptor voor een nieuwe pet te zijn, weet nog niet wat dat gaat worden ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62809

Rajaxx is inderdaad een pittige boss, maar als je bij elke wave de laatste mob (needler) een beetje kite zodat je raid kan regennen is er geen probleem :).

Ook nog een leuk ding: Als je friendly bent met Cenarion Hold dan krijg je een buff van die captain als je in zn buurt staat, 250 hp elke 3 sec ofzo. :D

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 62809 op 25-04-2006 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-05 00:19
heeft dr iemand hier onlangs een lock gekocht op Executus ofzo? zag 2 gasten lullen gisteren voor org nmlijk (en het waren zeker niet de 2 vrolijkste gasten damn wat een kut-attitude)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

jarnotjuh schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 14:57:
[...]

Een hunter bij ons uit de guild heeft zo'n bruine beer getamed uit elwynn forest, en met dikke epic gear nu heeft ie die beer nog..
Niet meer, heeft sinds kort King Bangalash.... ImBaah genaamd :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Bosmonster schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 13:37:
Wat een mieterige Alliance technieken weer die ik voorbij zie komen zeg...
Fearkiten kan elke warlock, alliance of horde
Rooten kan elke druid, alliance of horde
Stunnen kan elke rogue, alliance of horde
Klopt, Paladin kan ook stunnen, maar een Shaman kan EB totem kiten eventueel :Y)

Niet meteen 'mieterig' roepen omdat wij toevallig betere blessings hebben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
[...]

mja, ik heb op lvl 60 nog es Broken Tooth getamed... erg leuk als BM-specced hunter :P

1.00 atk speed sowieso en als ie een keer crit (wat ie na paar hits wel doet) gaat ie in frenzy mode -> 0.77 atk speed O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pjoek schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 14:51:
[...]

Van pet veranderen? never!
Kat een beetje alleen achterlaten in het bos zeker... ;-)
Ik heb iig nog steeds mijn Elder Nightsaber uit Teldrassil (PvE) en dus Broken Tooth voor PvP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167308 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 15:03:
Mijn hunter heeft er zelf nu 3 :)

helemaal afgereisd naar tirisfall om een Bat te kunnen tamen <3

daarnaast zo'n nieuwe EPL boar, en een ZG raptor(onlangs gevangen)

<3 Asylum voor solo pve content (silithus bugs met screech werkt zo effectief)
<3 SmellyPig voor PvP (mja dwarf hunters kunnen niet shadowmelden :P)
<3 SmellyRaptor voor een nieuwe pet te zijn, weet nog niet wat dat gaat worden ;p
Je kunt eigenlijk maar 2 (permanente) pets aanhouden, je hebt het derde slot nodig om pets te tamen om skills te leren. Ik zeg het nu maar even (wellicht overbodig, maargoed) voordat je er zometeen achter komt als je aan al je 3 beestjes gehecht bent ;-)

Edit: Tja, edit in de vorige post had ook gekund, maarja, nu te laat he ^^

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 25-04-2006 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoek

Pjoek

Of niet...

[...]

Ik gebruik op lvl 57 nu ook nogsteeds de beer die ik als eerste pet getamed heb...
Zie niet in waarom je em zou veranderen. Misschien voor attackspeed, misschien voor dmg... Ik heb liever een pet die niet snel doodgaat ;)
Omdat sommige mensen het leuk vinden meerdere pets te proberen en omdat ze nieuw zijn tot de wondere wereld van WoW.. vandaar ;)

En daarom heb ik meerdere pets... eentje voor damage, eentje met attackspeed en eentje die niet snel doodgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62809

Ik heb zelf ook een hunter van lvl 20, en ik heb net een boar getaimed van lvl 9 om die charge skill te krijgen. Welke beesten kunnen nou nog meer die skill leren? een tijger ook?

En kunnen hunters op lvl 40 niet hun eigen mount tamen ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoek

Pjoek

Of niet...

Anoniem: 27963 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 15:27:
[...]

Je kunt eigenlijk maar 2 (permanente) pets aanhouden, je hebt het derde slot nodig om pets te tamen om skills te leren. Ik zeg het nu maar even (wellicht overbodig, maargoed) voordat je er zometeen achter komt als je aan al je 3 beestjes gehecht bent ;-)

Edit: Tja, edit in de vorige post had ook gekund, maarja, nu te laat he ^^
ik blijf het irritant vinden dat je niet meer pets kan houden :/

weerhoudt me er ook van opnieuw pets te gaan tamen enzo. dan wordt ik verplicht een keus te maken tussen panzerfaust, teddy rukbeer of zoefzoef....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoek

Pjoek

Of niet...

Anoniem: 62809 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 15:32:

En kunnen hunters op lvl 40 niet hun eigen mount tamen ofzo? :P
lol... leuk bedacht, maar nee... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Niet online

Burning_acid

Sander1991 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 14:36:
[...]

Ligt het aan mij, of doet hij wel erg weinig damage met zijn frostbolt? Heeft dat beest nou echt zoveel resistance to frost? of is dit een of andere tactiek om lage ranks te chaincasten?(aangezien er weinig mana afgaat is het denk ik een erg lagere rank) sorry als dit normaal is ofzo, zelf heb ik nog geen 60 :P :+
Ja is rank1 forstbolt, uit strategische overwegingen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:32
Anoniem: 27963 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 15:23:
[...]

Van pet veranderen? never!
Kat een beetje alleen achterlaten in het bos zeker... ;-)
Ik heb iig nog steeds mijn Elder Nightsaber uit Teldrassil (PvE) en dus Broken Tooth voor PvP.
Me too! Ik heb vorige week Broken Tooth getamed, na 4 uur rondzwerven in de Badlands! Kan je vertellen dat zijn snelle attackspeed het verschil kan maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Qoriox schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 15:49:
[...]

Me too! Ik heb vorige week Broken Tooth getamed, na 4 uur rondzwerven in de Badlands! Kan je vertellen dat zijn snelle attackspeed het verschil kan maken :P
Idd, het merendeel van de noob-casters in AV rent al hard weg als ze die kat met Dash (80%) op zich af zien stormen. Mogen ze hopen dat er een groep is om naartoe te rennen want vluchten voor een hunter is een erg slecht idee doorgaans.

Ik heb hem trouwens arcane (versus mages; IAE & sheep), frost (frostnova-resists) en shadow-resist (versus warlocks) gegeven, 90% van de keren dat ie doodgaat is het daardoor namelijk.

PvE-cat heeft Fire en Nature-resist (en wat extra armor voor grinden).

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 27963 op 25-04-2006 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114186

_Dune_ schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 11:34:
Voor iedereen die ik nu enigszins een betje boos heb gemaakt... dat was niet mijn bedoeling. :'( Ik speel WoW vanaf de USA Beta en heb tot voor kort WoW ook heel leuk gevonden. Alleen vindt ik dat Blizzard voor de casual spelers (zoals dat dan genoemd wordt) veel steken laat vallen. Als ik naar onze guild kijk wat in het begin een top 3 guild van de Earthen ring is geweest, maar nu niets meer van over is. De meeste personen zijn allemaal vertrokken om de redenen die ik aangeef.
Eerst even beetje off-topic; speel je op de US Earthen Ring? Want daar speelde ik ook op (al een tijdje een pauze ingelast, met 1.12 misschien weer eens proberen)

en over raid/casual; ik vraag me echt af waarom er niet nog een 5-man dungeon is gekomen na Dire Maul. Dat is toch wel het minste wat ze konden doen (ipv Zul Gurub of AQ20 te maken ofzo).
Ook is het raar dat ze blijven zeggen "ja maar 5-mans kunnen nooit moeilijk zijn, want dan heb je of een perfecte groep nodig, of perfecte groepen walsen er doorheen". Da's op zich wel waar, maar ze maken ook geen nieuwe 1-man epic content zoals de hunter en priest quest (die je overigens wel in MC moet halen :-/)... die quests zijn redelijk moeilijk, gespecialiseerd naar je class, en je krijgt een goede reward. 1-man instances ofzo zouden echt wel goed werken. Het is alleen iets meer werk per persoon dan een 40-man raid instance in elkaar gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05 20:20
Hunter op US server was mijn allereerste class, maar baalde er van dat ik geen sheep kon tamen. ATTACK! BBAAAAAHHH :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-04 14:46

BitByter

Prutst dit forum

Mojo schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 09:51:
[...]

[...]

Zo bedoel ik het helemaal niet... had er misschien een :+ Smilie bij moeten zetten. Ik whine eigenlijk nooit en ik pvp voor de fun. Het geeft me genoeg voldoening om rank 12-14 horde te slopen met mijn eigen rank 4 met een beetje geluk :P

Wat ik bedoel te zeggen is dat ik het spel erg gaaf vind zoals het is ;) Ik erger me zelf ook een ongeluk aan al het gewhine wat er allemaal niet goed is.. bah :/
Zeg, wat is de naam van je warr/mage @ stormrage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Kaap schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 16:18:
Hunter op US server was mijn allereerste class, maar baalde er van dat ik geen sheep kon tamen. ATTACK! BBAAAAAHHH :+
Jammer inderdaad dat je critters niet kan tamen... Need frog!
Zie het al voor me, een kikker die net zo groot is als bijv een beer 8)

Ik ga met me hunter ff rested gainen tot 58half, als ik dan bij 58half ben dan hebi k al wel rested tot 59 als ik die xp gehaald heb... Dan is het nog maar een klein stukje.
Grinden zonder rested duurt mij te lang, 6 uur op een lvl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155702

Over casual ed

Ik zie het wat anders. Stel jij vindt voetballen leu, je doet het elke avond 2 uurtjes. Ben je dan goed in voetballen? Ja, je kan goed hooghouden waarschijnlijk, maar teamplay zal minder wezen. Dus je gaat op voetbal. Je kan dan gaan trainen (3 uurtjes op een avond), daarna ga je wedstrijden doen. Die zijn geplanned.

Zie je de overeenkomsten. Raids zijn geplanned, om zo 40 man bij elkaar te krijgen.5 uur lang raiden komt bij ons bijna of niet voor. Ik zie mezelf dan als de casual gamer (36 uur werken, HBO opleiding, vriending en eigen huis). Ik heb wel epix, zelf verdient door DKP.

Je zult nooit zoals <insert bekende voetballer> zijn als je daar de tijd niet voor wil vrijmaken. Net zoiets als ik wil een gespierd lichaam, maar ik wil er niets voor doen...

Amen,

Vanavond weer lekker BWL in, hoop Crom poging en downen die hond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ik heb ook een fulltime baan, eigen huis en vriendin... en toch vind ik nog makkelijk 3-4 avonden per week tijd om te raiden...

Snap het probleem niet zo :P

Tis voor mij gewoon een hobby, net als iedere andere hobby. En dat kost tijd.

[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 25-04-2006 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
zomg !, logica van een shammie

waar gaat deze wereld toch naartoe : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-05 09:58

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik ben begonnen met die roze tallstrider uit Mulgore, maar die had ik al gauw omgewissel voor een zwarte boar uit Durotar. Boars zijn echt cool. Met charge kun je de exacte spot bepalen waar je de mob wil laten tanken en die 1 seconde stun helpt om net even wat meer distance te kweken.

Op lvl 28 ofzo heb ik mijn boar omgewisseld voor de meest stoere boar pet. Die zwarte met die blauwe pantserplaten op zijn lichaam uit RFK. En die heb ik nu op lvl 55 nog steeds. Als ik 60 aantik ga ik gauw die 1 seconde att.speed bat uit ZG tamen. Niets irritanter als een vliegend gevaarte midden op je scherm in PvP ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-05 14:48

On_E

Housemusic

FunkyTrip schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 16:32:
Ik ben begonnen met die roze tallstrider uit Mulgore, maar die had ik al gauw omgewissel voor een zwarte boar uit Durotar. Boars zijn echt cool. Met charge kun je de exacte spot bepalen waar je de mob wil laten tanken en die 1 seconde stun helpt om net even wat meer distance te kweken.

Op lvl 28 ofzo heb ik mijn boar omgewisseld voor de meest stoere boar pet. Die zwarte met die blauwe pantserplaten op zijn lichaam uit RFK. En die heb ik nu op lvl 55 nog steeds. Als ik 60 aantik ga ik gauw die 1 seconde att.speed bat uit ZG tamen. Niets irritanter als een vliegend gevaarte midden op je scherm in PvP ;)
Net als die 1000 andere hunters met een ZG Bat.

Ik zou een Plainstrider hebben als lvl 60 hunter, of ie nou goed of slecht is.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mja, wat ik als pet had willen hebben is een crab :P

jammer alleen dat er niet echt veel high lvls meer zijn, en ik mezelf er niet toe kan zetten mijn raptor er voor eentje te vervangen en die vervolgens helemaal naar 60 te lvlen ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoek

Pjoek

Of niet...

Kaap schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 16:18:
daar baalde ik ook van... ik wou zoooo graag een giraffe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoek

Pjoek

Of niet...

On_E schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 16:35:
[...]

Net als die 1000 andere hunters met een ZG Bat.

Ik zou een Plainstrider hebben als lvl 60 hunter, of ie nou goed of slecht is.
so what... als een pet goed is en/of hij bevalt je, ga je hem toch niet weg doen omdat andere hunters hem hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Pjoek schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 16:51:
[...]

so what... als een pet goed is en/of hij bevalt je, ga je hem toch niet weg doen omdat andere hunters hem hebben 8)7
Ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hmm... dan kun je zo'n beetje alle epics ook wel vergeten :P Want daar loopt iedereen al mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 17:04:
[...]

Hmm... dan kun je zo'n beetje alle epics ook wel vergeten :P Want daar loopt iedereen al mee!
Dat is niet vergelijkbaar IMO :)

[ Voor 3% gewijzigd door On_E op 25-04-2006 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
lol

kom net thuis, staan er 3 Sword of Zeals \o/ laagste met 100g bo :P meteen gepakt en +4 op gemept
nu grinden voor 15 agi alvast ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjoek

Pjoek

Of niet...

ob·sti·naat (bn.)
1 koppig, halsstarrig

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
On_E schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 17:13:
[...]

Dat is niet vergelijkbaar IMO :)
Prima vergelijkbaar.. als hunter is je pet een stuk equipment waar je verbetering in kunt halen. Nu kun je gaan voor looks (originaliteit) of gewoon kwaliteit.

Voor armor is dat niet anders. Met een tier1 of 2 set ziet ook iedere hunter er hetzelfde uit, maar boeie.. het is het beste armor dat te krijgen is voor diegene.

Dus maak lekker zelf de keuze of je voor originaliteit of kwaliteit wilt gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Ik draag momenteel 2x Cruel Barb, maar ze verschillen van maat :?
Hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
zo Stormreaver vanavond plat.

staan we voor ony grrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mimic
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 17:54:
Ik draag momenteel 2x Cruel Barb, maar ze verschillen van maat :?
Hoe kan dat?
Dat komt door je 2e hand, als je ze omwisselt zijn ze nogsteeds even groot :) Ik bedoel dus, dat die andere dan kleiner lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
hmm is het 20g waard om Shadowcraft bracers te upgrade naar darkmantle?

Darkmantle Bracers
Binds when picked up
Wrist Leather
79 Armor
+15 Agility
+7 Stamina
+7 Strength

ik heb nu namelijk

Wristguards of Renown
Binds when picked up
Wrist Leather
74 Armor
+9 Strength
+10 Stamina
+10 Agility
Requires Level 55

ze zijn iets beter, maar twijfel of het de 20g waard is (enige andere shadowcraft die ik heb is de belt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Ik had nog een vraag over (pre)endgame gear.

Hoe gaat dat nu rond lvl 60??

Neem je een end game gear set en verzamel je daar een aparte fire res set bij ?? (dat je dus van gear wisselt als je mc in gaat ofzo) Of niet ?? Ik wil nu tog namenlijk eens uitgaan kijken naar een goede (pre)endgame set. (als rogue)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-04 09:35

Mojo

The Power Within

Ik hoorde net op de Guild Chat langskomen dat Nihilium (Bladefist-EU) C'Thun neer hebben.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-05 12:30
Mojo schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 22:46:
Ik hoorde net op de Guild Chat langskomen dat Nihilium (Bladefist-EU) C'Thun neer hebben.
Magtheridon

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Ja, net ook gehoord :o

Site is down atm van hun :o
nihilum.co.uk

REally, focking nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cube81
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-11-2024
en hier een screenie van c'thun down:

Afbeeldingslocatie: http://www.darkstormguild.com/uploads/cthundown.jpg

*edit*
en hier een screenie van de head rewards:

Afbeeldingslocatie: http://web.telia.com/~u52319879/awake/headrewards.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door Cube81 op 25-04-2006 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:57

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

vraag me alleen nog af wat de rest van de loot is...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

Grats Jumpiefox & guild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
ow en hier werd laatst nog beweerd dat ie niet dood kon ;) :P

nog veel beter nieuws (voor mij dan ;)):
Due to the number of players reported as planning to migrate from Bladefist and Daggerspine we've decided to change the destination realm for Daggerspine to another new realm; Kazzak.

This means Bladefist and Daggerspine will not share destination realm with any other realms, and the chances of migration closing due to population concerns is virtually nil.

We do not have strong reasons to believe this possibly massive migration is likely for other realms than Daggerspine and (particularly) Bladefist. Thus this is the only additional realm we will open prior to the migration starting.

Please note that both Outland and Kazzak may receive additional migration later on to make sure they fill up, and that other migration (Shattered Hand and Ragnaros) may be redirected to either of these realms should Frostmane fill up and Outland or Kazzak turn out to be able to handle a lot more players.
eindelijk es iets positiefs over de migration (en nu maar hopen dat we donderdag idd kunnen migraten :)

trouwens tijd voor deel 72? :)

edit:
blijkbaar vinden mensen 't maar nix (http://forums-en.wow-euro...w-general-en&T=972957&P=1)

[ Voor 13% gewijzigd door Viggen op 25-04-2006 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119856

Hotfix was ook vandaag pas toegepast als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Ik maak zo even een nieuw deel aan, als we gestopt zijn met AQ40.. :P
Mits iemand het dan al niet gedaan heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.