Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 71 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.042 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09-2024
Anoniem: 169853 schreef op maandag 24 april 2006 @ 15:29:
je kan um gewoon downloaden :)
toen ik de open beta versie anderhalf jaar geleden downloade is deze altijd geupdate en werkt ook nog altijd, heb de cd's maar nooit hoeven gebruiken :)
Hier hetzelfde ik heb die vanmij ook nog nooit gebruikt alleen de cdkey er uitgehaald :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:25
Anoniem: 167308 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 09:10:
[...]

......

Ik heb er iig alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen zondagnacht/maandagmorgen.
Hahahahaha. Volgens mij ken je blizzard nog niet goed genoeg :9

http://forums-en.wow-euro...7620&p=1&tmp=1#post967620

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62809

Thijs schreef op maandag 24 april 2006 @ 15:46:
[...]

Dat hadden wij eerst ook, 5 per boss, 10 voor ony/rag/chrom en 20 voor Nef. Maar wipe runs waren nog steeds fucking weinig. Nieuwe regel ingevoerd: 40 punten voor avondje wipen, 60 als we de boss neer krijgen. Weet je meteen waar je aan toe bent. :p
En hebben jullie nog speciale regels voor het bieden op Tier 2 items? Bij ons is het zo dat je maar tot 50 MRC's kan bieden op items, en alleen mensen die al 500 MRC's verdient hebben en 300 MRC's uitgegeven mogen daarboven bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:19

RaseriaN

So much choices..

Yokidrink schreef op maandag 24 april 2006 @ 15:34:
[...]

@joane ik zat te zoeken of het idd legaal is om dit te doen zolang je je eigen key gebruikt.
nu dus ff zien waar ik hem kan vinden
In die Account Management Page kun je een andere versie/taal downloaden ;)
https://www.wow-europe.com/account/download.html ;)

[ Voor 15% gewijzigd door RaseriaN op 24-04-2006 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853

je betaald eigenlijk niet voor de software client, maar voor de key :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hooli-gan schreef op maandag 24 april 2006 @ 15:54:
[...]

lach er maar om ja :( :P

eerst week uitstel, dan een blue die zegt dat de migration op elk moment stop kan worden gezet (en daarmee iedereen min of meer dwingt om meteen om 3:00 te migraten). Dan vervolgens een post na een uur ofzo waarin staat er enkele probleempjes zijn maar niets ernstigs. Vervolgens om 6:00 uur een berichtje dat de problemen toch iets groter zijn dan verwacht en de migration op z'n vroegst om 9:00 uur begint.

Da's dus 3 uur later en eigenlijk te kort om te slapen dus ik bleef maar wakker om dan snel om 9:00 uur te migraten. Vanaf 9:00 migration-site gespamd met aanvragen voor migration, leverde allerlei boeiende foutmeldingen op of gewoon helemaal nix (lege pagina). En toen rond een uur of tien (7! uur later dan de migration had moeten beginnen) een kort berichtje: 'Sorry gaat niet lukken, probeer 't vannacht om 3:00 uur nog maar es...

Ik wist dat Blizz niet altijd even goed is met ETA's en heb al veel mee moeten maken met Bladefist (aka Lagfist) maar dit is wel heel erg... eerst al een week uitstel (alleen op forum gemeld btw, op migration site stond gewoon 17 april - 21 april) en dan vervolgens 't nog niet voor elkaar hebben en vooral ook nix zeggen. Als ze om 3:00 uur hadden gezegd van: sorry, dit gaat niet lukken maar morgen gaat 't echt gebeuren had ik daar vrede mee gehad en had ik rustig kunnen gaan slapen. Maarja 't mocht niet zo zijn :( :P

En vannacht begint 't hele gedoe weer overnieuw, hoop dat 't wat beter gaat dan afgelopen nacht... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:35

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Yokidrink schreef op maandag 24 april 2006 @ 15:22:
[...]
nee niet bepaald, ik wilde het spel hebben en kon hem alleen in het frans krijgen.
wbt speelwijze maakt het niet uit maar de quests en item beschrijving zijn ook in het frans.

ik zat dus te denken om een engelse versie te downloaden en die te installeren met mn eigen key. weet alleen niet of dat werkt?
Ik snap niet dat iedereen aangeeft dat WoW nergens te verkrijgen is. Afgelopen zaterdag ben ik meerdere speelgoed winkels en de FreeRecordshop in geweest en overal zie je WoW "met stapels" liggen. Overigens heb ik mij dat wel vaker afgevraagd hoe dat zit, aangezien ik het steeds weer lees.

Gewoon in Zwolle de eerst winkel in wandelen waar ze mogelijkerwijs dergelijke games verkopen en het moet volgens mij raak zijn. :/

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167308

[...]

ik heb het gezien

blank page
apache errors
migration confirmed van () naar () (niet dus)

of gewoon een redirect naar char move screen.

ik ben blij dta ik niet om 3 uur mijn nest ben uitgekomen om te migraten ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Anoniem: 167308 schreef op maandag 24 april 2006 @ 16:12:
[...]
ik ben blij dta ik niet om 3 uur mijn nest ben uitgekomen om te migraten ;p
dankje :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155702

_Dune_ schreef op maandag 24 april 2006 @ 16:10:
[...]
Gewoon in Zwolle de eerst winkel in wandelen waar ze mogelijkerwijs dergelijke games verkopen en het moet volgens mij raak zijn. :/
Hij woont in frankrijk.....

Over de migratie, dat is helemaal standaard, zo gaat het bij elke server. Er komt dan nog een extra dag bij enzo, dan nog 2 dagen over 2 maanden, enzovoort. Iedereen van Bloodscalp > Trollbane heeft het ook meegemaakt, erg leuk. Blizzard leert erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

Yokidrink schreef op maandag 24 april 2006 @ 15:28:
[...]

ik woon in frankrijk^^ maar bedankt voor het aanbod!
Volgens mij heeft Blizzard gewoon languagepacks beschikbaar om je client aan te passen naar een andere taal. Kan op dit moment niets voor je opzoeken, maar misschien kan je het zelf vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Anoniem: 155702 schreef op maandag 24 april 2006 @ 16:15:
[...]

Hij woont in frankrijk.....

Over de migratie, dat is helemaal standaard, zo gaat het bij elke server. Er komt dan nog een extra dag bij enzo, dan nog 2 dagen over 2 maanden, enzovoort. Iedereen van Bloodscalp > Trollbane heeft het ook meegemaakt, erg leuk. Blizzard leert erg snel.
Ja ik heb het gelezen, ik reageerde al voordat ik de opvolgende post had gelezen. Stom ik weet het. :D

En ... euh ... Blizzard en snel leren? :X Iets over ezel en het aantal maal stoten tegen een steen? ;)

[ Voor 11% gewijzigd door _Dune_ op 24-04-2006 16:19 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Anoniem: 155702 schreef op maandag 24 april 2006 @ 16:15:
[...]
Mja, dit is nu de 3e migratie-ronde op Bladefist (en ws de laatste want de helft gaat weg nu ofzo :P). Dus ik had de hoop (grote fout natuurlijk ;)) dat 't deze keer, na al een week uitstel, eindelijk es zou gaan lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:19
[...]

Hey Hool, migreer jij ook mee? Ik migreer Xandi wel, want vermoed dat Daggerspine zo dood als een pier is woensdag als het doorgaat.

Blizzard heeft wel te kennen gegeven dat ze morgen de migration de volle tijd laten lopen. Als beide servers dus compleet migreren naar Outland wordt deze niet morgen afgekapt maar komt er gewoon geen volgende migrationdag. Dat is wel heel cool.

Outland wordt straks echt een ubah server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaap schreef op maandag 24 april 2006 @ 16:24:
[...]
Hey Hool, migreer jij ook mee? Ik migreer Xandi wel, want vermoed dat Daggerspine zo dood als een pier is woensdag als het doorgaat.

Blizzard heeft wel te kennen gegeven dat ze morgen de migration de volle tijd laten lopen. Als beide servers dus compleet migreren naar Outland wordt deze niet morgen afgekapt maar komt er gewoon geen volgende migrationdag. Dat is wel heel cool.

magtheridon 2 :P

gaan we ook elke keer als er iets gebeurd is ene ontzettende gloatthread maken op de general/raid forums XD

naja, ik moet eerst maar eens leren goed te springen bij de buru pipe XD klotesprong ook! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:57
[...]

Wel grappig...toen de 1e migration van Daggerspine naar Mazrigos open ging kwamen de gasten van D'Spine continue whinen en flamen op het Mazrigos forum met de vraag of het lekker was op een dooie server met 10 alliance, 0 battlegrounds en een jaar wachten op AQ. AQ ging een dag of 2 na Daggerspine open en PvP gebeurt volop...en nu lees ik overal dat mensen jankend van D'Spine gaan migraten.

Voelt goed... :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:57

On_E

Housemusic

Maar als ik het allemaal goed begrijp, gaat Blizzard dus helemaal niets doen aan oudere servers (Bladefist, Dunemaul, Deathwing, etc), maar willen ze eigenlijk dat alle spelers van die oude en fucked up servers migraten ?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
On_E schreef op maandag 24 april 2006 @ 16:46:
Maar als ik het allemaal goed begrijp, gaat Blizzard dus helemaal niets doen aan oudere servers (Bladefist, Dunemaul, Deathwing, etc), maar willen ze eigenlijk dat alle spelers van die oude en fucked up servers migraten ?
Mja, Bladefist stond iig in 't rijtje van servers waar nix mee zou gaan gebeuren (behalve lagere population-cap)... en met alle lag, disconnects etc. word je min of meer gedwongen te migraten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Viggen schreef op maandag 24 april 2006 @ 16:50:
[...]

Mja, Bladefist stond iig in 't rijtje van servers waar nix mee zou gaan gebeuren (behalve lagere population-cap)... en met alle lag, disconnects etc. word je min of meer gedwongen te migraten...
Heb je dat lijstje nog ergens ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Thanks, dus toch Deathwing ook inderdaad, bah, ik wil migraten ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

hihi net na een paar maanden weer doorgegaan met mijn priest en is toch wel erg erg gaaf. Solo-en en party gaat allebei goed. Healen is geen probleem eigenlijk en werd zelfs gecomplumenteerd (yeah I spelled it wrong :D ). Anyway mijn vraag is nu wat doen jullie shadow-priests als tactic bij random mob grind-age?
Ik doe Mind Blast (Mana Burn als het mana heeft) SWP, Mindflay, Fear, Mindflay, wand till death.
Is vrij mana efficent en met Spirit Tap heb ik enkele seconden na de battle weer volle mana. Ik gebruik eigenlijk geen PWS want ik zorg dat ze me niet aanvallen. Als ze me wel aanvallen heb ik toch Inner Fire en maybe een renew/bandage na de battle :)

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Viggen schreef op maandag 24 april 2006 @ 16:07:
[...]

lach er maar om ja :( :P

.......
ehhh, tja wat moet ik er anders om doen. Ik zit in hetzelfde schuitje (ga van Laggerspine naar Outlands). Bovendien hoef je er nu niet 's nachts op te wachten want de migratie blijf morgen "gegarandeerd" de hele dag open top 15:00 ;) ;)
The Realone schreef op maandag 24 april 2006 @ 16:40:
[...]

Wel grappig...toen de 1e migration van Daggerspine naar Mazrigos open ging kwamen de gasten van D'Spine continue whinen en flamen op het Mazrigos forum met de vraag of het lekker was op een dooie server met 10 alliance, 0 battlegrounds en een jaar wachten op AQ. AQ ging een dag of 2 na Daggerspine open en PvP gebeurt volop...en nu lees ik overal dat mensen jankend van D'Spine gaan migraten.

Voelt goed... :7
Ken ook nog wel andere verhalen dat Mazigros Horde only server was en dat iedereen liep te janken dat er Allies naar toe moest komen. Nee dank je, ben blij dat ik gewacht heb.
[...]

Yep, Ik blijf geen minuut langer op Laggerspine. Gelukkig denkt mijn huidige guild en vele andere grote guilds/ppl er hetzelfde over.

[ Voor 74% gewijzigd door Bulligan op 24-04-2006 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
hmmz 120g voor een Sword of Zeal is dat duur?

twijfel om hem te kopen namelijk
gezien ubrs runs op bs godse moeilijk te vinden zijn :<

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Hooli-gan schreef op maandag 24 april 2006 @ 17:35:
[...]

ehhh, tja wat moet ik er anders om doen. Ik zit in hetzelfde schuitje (ga van Laggerspine naar Outlands). Bovendien hoef je er nu niet 's nachts op te wachten want de migratie blijf morgen "gegarandeerd" de hele dag open top 15:00 ;) ;)
mja, gegarandeerd en blizz... ;) :P

dus ik zit gegarandeerd weer om 3:00 uur 'move character'-knop te spammen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Yep, Ik blijf geen minuut langer op Laggerspine. Gelukkig denkt mijn huidige guild en vele andere grote guilds/ppl er hetzelfde over.
Ja, reden voor mij is omdat vrijwel alle grote guilds migreren om Xandi voor zekerheid maar mee te laten gaan, ook al speel ik er even niet op.

Dus je zult me zeker weer tegenkomen daar 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purge
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Al eerder vandaag las ik ergens iets over een nieuw ingerichte PTR, in dit voor mij iets te snel lopende topic ;-)

Net even op het wow forum gekeken daat zag ik het volgende topic:
http://forums-en.wow-euro...91919&p=1&tmp=1#post91919

Edit:
Ja Sander1991, jouw post bedoelde ik :) Ik kon hem alleen zo snel niet meer vinden.

[ Voor 12% gewijzigd door purge op 24-04-2006 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:58

Thermometer

Whoop Whoop!

purge schreef op maandag 24 april 2006 @ 18:13:
[...]

Al eerder vandaag las ik ergens iets over een nieuw ingerichte PTR, in dit voor mij iets te snel lopende topic ;-)

Net even op het wow forum gekeken daat zag ik het volgende topic:
http://forums-en.wow-euro...91919&p=1&tmp=1#post91919
idd, leest niemand mijn post dan? O-)
Mensen wisten jullie dat nu al 4 dagen er een Test realm is? het is heel raar vind ik, want het is een PTR voor 1.10.2, en daar gebeurd bijna niks nieuws :S maar ik zeg het ff zodat jullie misschien het leuk vinden om erop te gaan, heel weinig mensen weten het, dus is het niet zo erg druk als normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

[...]

[...]

Ken ook nog wel andere verhalen dat Mazigros Horde only server was en dat iedereen liep te janken dat er Allies naar toe moest komen. Nee dank je, ben blij dat ik gewacht heb.

[...]

Ik ga lekker wel op die knop zitten rammen, omdat ik niet wil dat iemand mijn nickname(s) ninja'd :p
Al bij al is het behoorlijk kut, waarom doen ze niet gewoon die transfers op normalere uren? 12u 's middags tot 12u 's nachts bijvoorbeeld? Nu moeten mensen express laat opblijven, of vroeg opstaan enzo, dat moet toch anders kunnen?

Ik ga Shattered Hand -> Frostmane btw.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 41820 op 24-04-2006 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
Ja vooral die F5 in blijven drukken, dat denken die 10.000 anderen ook :)

Nickname ninjaen kan dacht ik niet, is het al mogelijk nieuwe characters op Outland aan te maken?

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
grrrr net 10 min geleden server crash (Stormreaver)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

B-BRAIN schreef op maandag 24 april 2006 @ 19:42:
grrrr net 10 min geleden server crash (Stormreaver)
overal zeker want bij turalyon kom ik er ook niet meer in kan niet eens inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-05 12:44
RaseriaN schreef op maandag 24 april 2006 @ 15:57:
[...]

In die Account Management Page kun je een andere versie/taal downloaden ;)
https://www.wow-europe.com/account/download.html ;)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-03-2023

Locutes

Serve the Borg Collective

MantaMania schreef op maandag 24 april 2006 @ 19:50:
[...]

overal zeker want bij turalyon kom ik er ook niet meer in kan niet eens inloggen
Burning Legion net ook al :(

We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
MrData schreef op maandag 24 april 2006 @ 19:41:
Ja vooral die F5 in blijven drukken, dat denken die 10.000 anderen ook :)

Nickname ninjaen kan dacht ik niet, is het al mogelijk nieuwe characters op Outland aan te maken?
Mja, de server hield 't nog best aardig vol vannacht :)

En je kunt geen chars aanmaken op Outland atm, maar je loopt wel de kans dat iemand op de andere server dezelfde naam als jou heeft en em zo dus "ninja'ed" :P (gaan 2 servers naar 1 nieuwe server)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Is dit al bekend ? :

Blizzard to revamp WoW Battlegrounds

Posted Apr 20th 2006 2:47PM by James Ransom-Wiley
Filed under: PC, Online, RPGs, MMO
World of Warcraft BattlegroundsGaming Steve — "the man with the game information" — has the scoop on Blizzard's plans to dramatically enhance Battlegrounds, World of Warcraft's PvP mode. The first update, expected in patch 1.12 or 1.13, will effectively link 16 realms per Battleground server, in turn speeding up queues and opening up the playing field for inter-realm action.

But Steve reports that Battlegrounds will undergo its biggest makeover with the release of The Burning Crusade expansion. Players can look forward to features like worldwide rankings, tournaments, and ladders when the expansion drops later this year.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-06 22:03

dommerick

is domm

Anoniem: 61797 schreef op maandag 24 april 2006 @ 21:01:
Is dit al bekend ? :

Blizzard to revamp WoW Battlegrounds

Posted Apr 20th 2006 2:47PM by James Ransom-Wiley
Filed under: PC, Online, RPGs, MMO
World of Warcraft BattlegroundsGaming Steve — "the man with the game information" — has the scoop on Blizzard's plans to dramatically enhance Battlegrounds, World of Warcraft's PvP mode. The first update, expected in patch 1.12 or 1.13, will effectively link 16 realms per Battleground server, in turn speeding up queues and opening up the playing field for inter-realm action.

But Steve reports that Battlegrounds will undergo its biggest makeover with the release of The Burning Crusade expansion. Players can look forward to features like worldwide rankings, tournaments, and ladders when the expansion drops later this year.
:9~ dat zou echt wel vet zijn, dan toch maar trug naar soulflame want daar zitten goede pvp teams :D

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:57
Leuk nieuws, eindelijk de nodige aandacht voor de mensen die pvp'en 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

FreeShooter schreef op maandag 24 april 2006 @ 21:20:
Leuk nieuws, eindelijk de nodige aandacht voor de mensen die pvp'en 8)
Als of er zoveel overgebleven is van het RP deel. :Z

edit: Sorry kon het niet laten.

Maar dat er realms worden gekoppeld in de battle grounds is wel geinig.

[ Voor 24% gewijzigd door _Dune_ op 24-04-2006 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:23

Mojo

The Power Within

Anoniem: 61797 schreef op maandag 24 april 2006 @ 21:01:
Is dit al bekend ? :

Jeuj, nog meer pvp om wereldwijd op 1 te staan. Shared accounts en 24/7 Pvp'en!

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-06 21:17

Snappie88

Mr. Hollywood

Mojo schreef op maandag 24 april 2006 @ 22:47:
[...]

Gevalletje van 'het is nooit goed'? Vind het eigenlijk best wel aardig van Blizz dat ze die BG's gaan koppelen. Werd al een tijdje om gezeurt op de forums.

Wat dan wel weer jammer is, is dat ze die transfers uitstellen. Ze maken verdomme hun eigen community kapot. :(

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-06 21:34
naja, natuurlijk heeft het ook te maken met de impact van WoW. Ik denk niet dat Blizzard deze hoeveelheid spelers OOIT had durven dromen. Dus in die zin denk ik dat de game misschien een beetje te voorzichtig is gelaunched en men dus niet echt voorbereid was voor 6 miljoen unique characters.
Achteraf natuurlijk makkelijk te zeggen.

EDIT: Net ff een rondje gepvpt met onze Einherjar guild PVP crew. We zijn eigenlijk een stel geeks die alleen maar instancen. Door de quality epixxx en ventrilo samenwerking gaat pvpen ons echter 'zeer' goed af. Tot frustratie van de Horde die uit ellende afk gaan, of naakt gaan staan dansen :/ .

[ Voor 34% gewijzigd door MGSNK op 25-04-2006 02:15 ]

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99613

Erm.. GVD.. Tis nu 03:42.. Waarom kan ik wéér niet migraten ? o.O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Anoniem: 99613 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 03:43:
Erm.. GVD.. Tis nu 03:42.. Waarom kan ik wéér niet migraten ? o.O
't lijkt erop ja... en niemand van blizz te bekennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan nu wéér in char screen, maar elk char migrate poging die ik maak.. Baaaam... Shitload aan java shit.. Ik snap het niet.. Ik wil graag doorgaan met spelen maar ze maken het mij onmogelijk.. Migration delays.. Geen communicatie met ons... WTF?!??!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Anoniem: 99613 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 04:14:
Ik kan nu wéér in char screen, maar elk char migrate poging die ik maak.. Baaaam... Shitload aan java shit.. Ik snap het niet.. Ik wil graag doorgaan met spelen maar ze maken het mij onmogelijk.. Migration delays.. Geen communicatie met ons... WTF?!??!
zolang we maar betalen vinden ze alles prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tis toch GVD niet normaal meer.. Om 03:00 migration plannen en dat ie dan ook nog verneukt ? Ik ben écht pissed beyond all reasoning... Zit hier met 40 kopjes koffie mijzelf trachten wakker te houden; maak het maar officiëel.. Heb geen leven meer!!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tweede nacht op een rij dat ik opblijf hiervoor, werkt het weer niet.

Die gasten bij blizzard beginnen mij ondertussen zwaar de keel uit te hangen. We krijgen nog twee en een half uur nadat we zouden moeten kunnen migraten niet eens een blue post om uit te leggen hoe of wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Gister weer begonnen na 4 maanden gestopt te zijn, is wel weer erg wennen, maar eerste raid zit er al weer op ;). Weet nog niet waar ik mee verder ga, heb nog 3 level 20+ characters, 2 level 60 .... ik wil zowieso voor de level 60s de quests afwerken, en dan zo nu en dan raiden. Maar ik zit ook sterk te denken mijn Undead Warlock en/of Shaman te levellen. Mijn 2 level 60s zijn Alliance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Mojo schreef op maandag 24 april 2006 @ 22:47:
[...]
jaja want blizzard verplicht je ook om te pvp'en want als zodra je langer dan 30 min niet in een bg queue staat dan delete blizzard je account :O

whine more plx

dit is prima voor pvp op de long run, omdat op deze manier gewoon de inbalance van fractions op meerdere servers niets meer betekend voor pvp

meer mensen in BG poule's meer BG's up kortere tot geen wachttijden, dat het pvpv ranking systeem zuigt is bekend, mischien passen ze het wel aan als de expansion komt, gewoon lekker afwachten

als je 1e wil zijn moet je hard werken.

als iemand anders het er dan voor over heeft om langer en meer te pvp'en dan jij kan je 2 dingen doen

1. je erbij neerlgeen en genoegen nemen met wat je kan halen met de tijd die je erin steekt
2. meer dan de ander spelen en de offers brengen die daarbij horen.

either way je eigen keuze

[ Voor 21% gewijzigd door Bokkie op 25-04-2006 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Laatst online: 13-09-2024
Anoniem: 99613 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 04:31:
Tis toch GVD niet normaal meer.. Om 03:00 migration plannen en dat ie dan ook nog verneukt ? Ik ben écht pissed beyond all reasoning... Zit hier met 40 kopjes koffie mijzelf trachten wakker te houden; maak het maar officiëel.. Heb geen leven meer!!! :+
:O moe ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

geloof ik graag.

naja, had niet anders verwacht als ik eerlijk moet zijn, lekker in mijn bed gebleven, net zoals gisteren.

gg customer service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 08:04:
[...]

jaja want blizzard verplicht je ook om te pvp'en want als zodra je langer dan 30 min niet in een bg queue staat dan delete blizzard je account :O
Nee, Blizzard verplicht je inderdaad niet om alleen maar in de BG's te gaan rond hangen, maar WoW begint steeds meer op een PvP only game te lijken. In de WoW wereld kom bijna niemand meer tegen zelfs niet op een RP server. Van de orginele verhaallijn blijft ook steeds minder over.

Blizzard had leuke en grote plannen, maar het draait uit op een zoals door mij eerder gezeg: "The Battle for the Epics". Zogauw de quests zijn afgelopen blijft er weinig meer over. Blizzard zou ook veel meer "epic" achtige spullen moeten koppelen aan quests en niet alleen in de instances. Als je wat minder speelt (geen 4-5 uur achtereen, maar één a twee uurtjes op een avond) is het namelijk niet te doen om een beetje mee te komen in WoW en 4-5 uur voor één instance vindt ik een beetje erg veel tijd. (eigenlijk belachelijk veel :/ )

[ Voor 16% gewijzigd door _Dune_ op 25-04-2006 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:59
Ow god, krijgen we dit weer

Laat me raden, jij bent "casual"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:19

RaseriaN

So much choices..

ImdaMned schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 08:49:

En casuals betalen ook, en hebben net zoveel rechten en rechten op epics en goede gear!
Lijkt wel of ik op mijn guild's forum terecht ben gekomen nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Mjah, dit geneuzel is er toch al 50 topics ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
_Dune_ schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 08:46:
[...]

Nee, Blizzard verplicht je inderdaad niet om alleen maar in de BG's te gaan rond hangen, maar WoW begint steeds meer op een PvP only game te lijken. In de WoW wereld kom bijna niemand meer tegen zelfs niet op een RP server. Van de orginele verhaallijn blijft ook steeds minder over.
true, daarom heb ik mijn hoop ook gevestigd op de expansio
Blizzard had leuke en grote plannen, maar het draait uit op een zoals door mij eerder gezeg: "The Battle for the Epics". Zogauw de quests zijn afgelopen blijft er weinig meer over. Blizzard zou ook veel meer "epic" achtige spullen moeten koppelen aan quests en niet alleen in de instances. Als je wat minder speelt (geen 4-5 uur achtereen, maar één a twee uurtjes op een avond) is het namelijk niet te doen om een beetje mee te komen in WoW en 4-5 uur voor één instance vindt ik een beetje erg veel tijd.
dat is een mmo
en de discussies op het forum over raiders en non raiders is de prijs die betaald wordt voor het feit dat wow een lage drempel heeft een veel spelers heeft aangetrokken welke nieuwe zijn tot dit genre

wow wil teveel verschillende spelers blij maken (pvp/raiders/nonraiderd/rp'ers)
dit lukt echter niet omdat ze per update maar 1 aspect aanpassen en updaten

blijf erbij dat ze world pvp hadden moeten regelen dmv van een soort siegcastles net zoals bij ragnarok, gewoon vechten voor je flightpoints en grotere "dorpjes" in contested territory 2 a 3 keer in de week

bijv in silithius gewoon de flightpoints bij valors rest houden

en van de Cenarion Hold een PVP hold maken

2x in de week pvp je daar, winnende faction houd tot de volgende battle tijd de hold voor hun kant

en zo meerdere holds/fortresses in andere high lvl gebieden, zoals de plaguelands, winterspring, bunring steppes, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op maandag 24 april 2006 @ 17:37:
hmmz 120g voor een Sword of Zeal is dat duur?

twijfel om hem te kopen namelijk
gezien ubrs runs op bs godse moeilijk te vinden zijn :<
Als rogue kopen! Als andere class niet, er zit een rogue energy proc op.
120g is zelfs erg goedkoop.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
its_me schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 09:05:
[...]

ff kijken of ie er nog staat vanmiddag >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62809

Gister wilde ik voor mn alt Freezing Band kopen, minimum bid was 100g BO 200g, had 150 geboden en voor dat ik naar bed ging nog ff gekeken, niemand had me overbid. Wordt ik vol goede hoop wakker, check ik mn MailBox.. overbid! :'(

/crai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 09:21:
[...]

ff kijken of ie er nog staat vanmiddag >_<
:'( Zag je post net pas

Sword of Zeal is een heerlijk wapen, gebruik m zelf, hij procced heel veel.
Elk gevecht minimaal 1x (vaker dan Crusader die ik erop heb gezet).

Naast dit wapen gebruik ik 3 Stormshroud voor een energy proc
En ben aan het zoeken naar Shadowcraft items om up te graden naar Darkmantle. 4x Darkmantle geeft ook een energy proc.

Die samen geven dus 3x een proc voor energy.
Alleen die shadowcraft gloves willen maar niet droppen (shoulders moet ik ook nog, maar dat heb ik niet vaak geprobeerd). Lukt me zelfs niet om sc gloves te kopen, niemand bied ze gewoon aan, zelfs niet voor belachelijke prijzen :|

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:20

FunkyTrip

Funky vidi vici!

We zijn nu anderhalve week verder en die stomme farmers zitten nog steeds 24/7 te teleporten in DM.

Is het niet mogelijk om een wereldwijd gerucht in de wereld te helpen dat Blizzard wordt betaald door de IGE enzo om een oogje toe te houden. Zulke publiciteit kunnen ze missen als kiespijn en zal ongetwijfeld worden opgepikt door allerlei wow fansites en gaming sites. Vervolgens gaan ze natuurlijk groots actie ondernemen >:)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110540

huh, nu zijn de character transfers helemaal gesloten?
ik kan iig helemaal niks omzetten via account management, wilde voor de zekerheid 1 char omzetten voor het geval ik me toch bedenk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:49
SC gloves zijn om een of andere reden bijna niet te krijgen.. als ze al droppen gaat er natuurlijk een rogue mee vandoor (of iemand uit de guild). Zo niet dan zie je ze heel af en toe voor 150G+ verschijnen op de markt.. maar dan nog zijn ze zo weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Lang leve Blizz's character recovery...moet ik 925gold voor 16 mei betalen aan een GM voordat ik m'n items terug kan krijgen. 925 gold terwijl ik 0 heb een naakte char. Level 60 mage met 1900hp en m'n AI buff die m'n manapool verdubbelt. 8)7

En dan vraag je aan die GM..."Do you find it possible to do this?" en zegt ie "No I find this almost impossible but it's our policy" "Farewell..."

En nerf GM's.... :P

Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
FunkyTrip schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 09:31:
We zijn nu anderhalve week verder en die stomme farmers zitten nog steeds 24/7 te teleporten in DM.

Is het niet mogelijk om een wereldwijd gerucht in de wereld te helpen dat Blizzard wordt betaald door de IGE enzo om een oogje toe te houden. Zulke publiciteit kunnen ze missen als kiespijn en zal ongetwijfeld worden opgepikt door allerlei wow fansites en gaming sites. Vervolgens gaan ze natuurlijk groots actie ondernemen >:)
De teleport hack is al bekend sinds het begin van WoW en ze hebben er nooit wat aan gedaan.. dus zie niet in waarom dat nu ineens wel zou gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Nu online
Ik heb mijzelf voorgenomen om of een priest of een warlock te starten.

Priests komen altijd wel in een party terecht, en zijn volgens mij behoorlijk goed in PvP.
Warlocks zijn ook goed in PvP (mits goed gespeeld) en ik heb veel goede reacties gehoord.

Volgens mij doet een priest meer dmg alleen wordt je vaak gedwongen om te healen (altijd)
Warlocks hebben veel dots waardoor ze ook veel damage kunnen doen + je hebt een pet (demon) waarmee je gezellig kan rondrennen.

Waarom is het zo lastig kiezen :(

Sinds de nieuwe patch zijn priests volgens mij nog sterker geworden.

Iemand nog meer redenen om voor een warlock of een priest te gaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:09

Ryceck

Constants and Variables

its_me schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 09:05:
[...]

http://thottbot.com/?i=36272

Sword of Zeal
Binds when equipped
Main Hand Sword
81 - 151 Damage Speed 2.80
(41.4 damage per second)
Durability 90 / 90
Requires Level 58
Chance on hit: A burst of energy fills the caster, increasing his damage by 10 and armor by 150 for 15 sec.

Rogue energy proc....

Ding verhoogt gewoon je dmg en armor tijdelijk. Hijs wel zeer lekker als mainhand (lekker slow en geen slechte SS-spammer) daarniet van maar rogue energy proc klinkt toch zeer anders in mijn oren :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
KraveN schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 09:34:

Priests komen altijd wel in een party terecht, en zijn volgens mij behoorlijk goed in PvP.
Warlocks zijn ook goed in PvP (mits goed gespeeld) en ik heb veel goede reacties gehoord.

Volgens mij doet een priest meer dmg alleen wordt je vaak gedwongen om te healen (altijd)
Warlocks hebben veel dots waardoor ze ook veel damage kunnen doen + je hebt een pet (demon) waarmee je gezellig kan rondrennen.

Met priest heb je geen keus hoor.. Je gaat of voor een shadow build (aardige dmg/PvP/vergeet je party's maar) of een healing build (crap dmg/goed voor party's).

Voor Shadow priests is bij ons eigenlijk geen plaats in raids, want ze zouden een plek van een priest in moeten nemen, maar kunnen niet fatsoenlijk healen. Anders zouden ze een plek van een andere dd-class in moeten nemen... maar daar zijn die natuurlijk niet zo blij mee...

M.a.w. Shadow priest is leuk als je alleen maar PVP'd, maar dan houdt het ongeveer ook op :P

[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 25-04-2006 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
its_me schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 09:28:
[...]

:'( Zag je post net pas

Sword of Zeal is een heerlijk wapen, gebruik m zelf, hij procced heel veel.
Elk gevecht minimaal 1x (vaker dan Crusader die ik erop heb gezet).

Naast dit wapen gebruik ik 3 Stormshroud voor een energy proc
En ben aan het zoeken naar Shadowcraft items om up te graden naar Darkmantle. 4x Darkmantle geeft ook een energy proc.

Die samen geven dus 3x een proc voor energy.
Alleen die shadowcraft gloves willen maar niet droppen (shoulders moet ik ook nog, maar dat heb ik niet vaak geprobeerd). Lukt me zelfs niet om sc gloves te kopen, niemand bied ze gewoon aan, zelfs niet voor belachelijke prijzen :|
ach komt goed :)
mja bij ons veel sc gloves op ah afgelopen weekend allemaal voor rond de 60g

zelf twijfel ik of ik voor de set ga, heb nu

Devulsaur gloves,
SC belt
bracers van emperor uit brd
abyssal leggings of striking
boots van de croc uit mara
ebon mask
nog steeds die badlands groene chest met dik veel agi :P

en me shoulders zijn nog steeds nightscape :P
wil de shoulders uit brd van die flame elemental

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
FunkyTrip schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 09:31:Is het niet mogelijk om een wereldwijd gerucht in de wereld te helpen dat Blizzard wordt betaald door de IGE enzo om een oogje toe te houden.
Sterker nog...het is algemeen bekend dat IGE.com diverse game companies betaald om hun farmers met rust te laten. Onder gold sales websites woedt zowaar een concurrentieoorlog. Een gamecompany spekken om zo je concurrenten voor te blijven is zakelijk gezien een goede zet natuurlijk.

Maanden terug wel eens paar artikelen gelezen over goldfarmers, dat is dus echt big bussiness met hele farms vol PC's die met scripts goldfarmen.

Ik durf best te geloven dat ook Blizzard hierin meespeelt. Let's face it:
  1. Farmer accounts zijn extra inkomsten
  2. Extra inkomsten van zon goldsales company
  3. Personeel inzetten om farmers te pakken is ook dure bussiness, denk dat het meer kost dan oplevert. Blizzard is een gezond bedrijf dat zint op geld.
Er is nog nooit een MMORPG over de kop gegaan aan goldfarmers. Zie DAOC en EQ etc, ze worden nog steeds gespeeld en er is nog steeds gold voor te krijgen. Het mooiste vind ik altijd reacties op fora over mensen het afkeuren etc, ga er maar vanuit dat zat mensen gold kopen, anders zouden die bedrijven echt niet blijven farmen naar gold als het niet loont :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Snappie88 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 01:05:
[...]

Gevalletje van 'het is nooit goed'? Vind het eigenlijk best wel aardig van Blizz dat ze die BG's gaan koppelen. Werd al een tijdje om gezeurt op de forums.

Wat dan wel weer jammer is, is dat ze die transfers uitstellen. Ze maken verdomme hun eigen community kapot. :(
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 08:04:
[...]

whine more plx

dit is prima voor pvp op de long run, omdat op deze manier gewoon de inbalance van fractions op meerdere servers niets meer betekend voor pvp

meer mensen in BG poule's meer BG's up kortere tot geen wachttijden, dat het pvpv ranking systeem zuigt is bekend, mischien passen ze het wel aan als de expansion komt, gewoon lekker afwachten

als je 1e wil zijn moet je hard werken.

als iemand anders het er dan voor over heeft om langer en meer te pvp'en dan jij kan je 2 dingen doen

1. je erbij neerlgeen en genoegen nemen met wat je kan halen met de tijd die je erin steekt
2. meer dan de ander spelen en de offers brengen die daarbij horen.

either way je eigen keuze
Zo bedoel ik het helemaal niet... had er misschien een :+ Smilie bij moeten zetten. Ik whine eigenlijk nooit en ik pvp voor de fun. Het geeft me genoeg voldoening om rank 12-14 horde te slopen met mijn eigen rank 4 met een beetje geluk :P

Wat ik bedoel te zeggen is dat ik het spel erg gaaf vind zoals het is ;) Ik erger me zelf ook een ongeluk aan al het gewhine wat er allemaal niet goed is.. bah :/

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 09:49:
[...]

ach komt goed :)
mja bij ons veel sc gloves op ah afgelopen weekend allemaal voor rond de 60g

zelf twijfel ik of ik voor de set ga, heb nu

Devulsaur gloves,
SC belt
bracers van emperor uit brd
abyssal leggings of striking
boots van de croc uit mara
ebon mask
nog steeds die badlands groene chest met dik veel agi :P

en me shoulders zijn nog steeds nightscape :P
wil de shoulders uit brd van die flame elemental
Devilsaur set is dus beter dan SC Gloves en abyssal leggings of striking. Zat afgelopen weekend toevallig te vergelijken. Door Devilsaur te houden heb je setbonus en gewoon net meer stats.

Ik heb nu Eye of Rend, SC shoulders, SC belt, SC bracers, abyssal boots en Devilsaur setje. Ik ga voor rank 8 om alles te vervangen behalve head/shoulders.

Daarnaast the Lobomizer, AV dagger voor revered, don julio's, blackhands trinket en nog wat crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Ryceck schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 09:35:
[...]

http://thottbot.com/?i=36272

Sword of Zeal
Binds when equipped
Main Hand Sword
81 - 151 Damage Speed 2.80
(41.4 damage per second)
Durability 90 / 90
Requires Level 58
Chance on hit: A burst of energy fills the caster, increasing his damage by 10 and armor by 150 for 15 sec.

Rogue energy proc....

Ding verhoogt gewoon je dmg en armor tijdelijk. Hijs wel zeer lekker als mainhand (lekker slow en geen slechte SS-spammer) daarniet van maar rogue energy proc klinkt toch zeer anders in mijn oren :)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

its_me schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 09:56:
[...]

heeft niets met rogue energy te maken hoor, mocht je dat denken ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Anoniem: 167308 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 09:59:
[...]

Inderdaad, is gewoon een mooi verhaaltje van Blizzard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Nu online
Als je world pvp hebt dan zou je dus ook dingen onderling kunnen verkopen of niet ? Als je met 6 alliance van een andere server de bg zou beginnen dan zou je eventueel kunnen traden en verkopen. Ik zag net iets over sc gloves die niet werden verkocht maar wel op een andere server. Gouden handel.

Of is trade niet mogelijk?
Met priest heb je geen keus hoor.. Je gaat of voor een shadow build (aardige dmg/PvP/vergeet je party's maar) of een healing build (crap dmg/goed voor party's).

Voor Shadow priests is bij ons eigenlijk geen plaats in raids, want ze zouden een plek van een priest in moeten nemen, maar kunnen niet fatsoenlijk healen. Anders zouden ze een plek van een andere dd-class in moeten nemen... maar daar zijn die natuurlijk niet zo blij mee...

M.a.w. Shadow priest is leuk als je alleen maar PVP'd, maar dan houdt het ongeveer ook op
Hmm dus je hebt niet veel keus als je beide wil. Je moet PVE doen voor goede gear en omdat je het natuurlijk leuk vindt. Maar PvP is ook een leuk tijdsverdrijf. Mmm misschien toch maar een lockje.

[ Voor 3% gewijzigd door KraveN op 25-04-2006 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kaap schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 09:54:
[...]
Devilsaur set is dus beter dan SC Gloves en abyssal leggings of striking. Zat afgelopen weekend toevallig te vergelijken. Door Devilsaur te houden heb je setbonus en gewoon net meer stats.

Ik heb nu Eye of Rend, SC shoulders, SC belt, SC bracers, abyssal boots en Devilsaur setje. Ik ga voor rank 8 om alles te vervangen behalve head/shoulders.

Daarnaast the Lobomizer, AV dagger voor revered, don julio's, blackhands trinket en nog wat crap.
i know, maar ik kon de abyssal leggings voor 30 gold kopen terwijl devilsaru bij ons voor 60 a 80 gaat :/
moet ff kijken wat ik verder nog haal enzo, eerst maar sparen voor av spul en hopelijk straks sword of zeal >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98940

KraveN schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 09:34:

ik zou voor warlock gaan. ik heb nu een warlock lvl 24 en een priest fully epicd. moet zeggen dat warlock veel leuker is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118269

Welke server gaat iedereen nu naartoe? Ik zag er erg veel staan en xavius ging van high (wat me meer medium leek) naar low dus ik gok dat er meer mensen foetsie gaan...

Ik keek zelf naar outlands maar als iedereen daar naartoe gaat, is de kans dan niet groter dat het weer een plek voor lag zal worden? Maar heb wel zin in een beetje actieve server waar mensen hun main op hebben ipv altserver Xavius... Waar bieden jullie op qua leuke servers om (weer) te beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118269 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 10:12:
Welke server gaat iedereen nu naartoe? Ik zag er erg veel staan en xavius ging van high (wat me meer medium leek) naar low dus ik gok dat er meer mensen foetsie gaan...

Ik keek zelf naar outlands maar als iedereen daar naartoe gaat, is de kans dan niet groter dat het weer een plek voor lag zal worden? Maar heb wel zin in een beetje actieve server waar mensen hun main op hebben ipv altserver Xavius... Waar bieden jullie op qua leuke servers om (weer) te beginnen?
Bladefist + Daggerspine > Outland

ALS de migration ooit eens gaat werken ;p

veel big guilds gaan er naartoe, van zowel bladefist als daggerspine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Anoniem: 167308 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 10:20:
[...]

Bladefist + Daggerspine > Outland

ALS de migration ooit eens gaat werken ;p

veel big guilds gaan er naartoe, van zowel bladefist als daggerspine.
Enig idee of Synergy moved van D'Spine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar is het dan al niet lvl 60 te veel daar? Ik ben niet echt een rappe leveller dus zou ik mijn ding daar wel kunnen doen en mensen die er ook beginnen zijn geen alts ofzo zeg maar? Wel grootste kans natuurlijk dat het leuk wordt aangezien iedereen er blijkbaar naartoe gaat :)

Hopen dat het maar geen lagfest wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Ik heb wel filmpjes gezien over de teleport hack van DM North voor een Tribute run in 10m, maar hoe en wat werkt dat nu precies?

Niet dat ik het wil doen, ik bedoel een warrior is wel effe bezig met iemand kapotknallen op afstand.

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Nu online
Anoniem: 98940 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 10:12:
[...]

ik zou voor warlock gaan. ik heb nu een warlock lvl 24 en een priest fully epicd. moet zeggen dat warlock veel leuker is :D
Komt dat omdat het weer iets anders is? of had je geen plezier in je priest. Ik ga denk ik voor warlock aangezien ik healen niet erg vindt maar niet al de tijd. Daarom zou ik voor shadow priest willen gaan. Maar als je dan geen kans hebt in raids :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Realone schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 10:22:
[...]

die hebben al gezegd dat ze zouden migraten. zelfs een recruitment post op BF forums

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Laatst online: 26-05 22:59
er moeten meer gotters naar mazigranos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

ImdaMned schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 08:49:

Als je 1 a 2 uur op een avond spelen casual noemt, prima. Ik noem het meer normaal. Jouw reactie getuigt alleen maar van een scholier met te veel vrije tijd of iemand die buiten WoW om geen leven meer heeft. (mijn excuus dat ik dit zeg), maar het moeten spelen van een 5 uur duurende instance om enigszins gear te krijgen om verder mee te kunnen is niet normaal meer, aangezien je niet een break kunt nemen en het achtereen door moet spelen.

Daarnaast heeft Blizzard een gigantisch online wereld gecrieerd welke eigenlijk nauwelijks gebruikt wordt. Ik speel zelf op de Earthen Rng wat een RP server is. Van dit RP merk ik de laatste maand weinig meer, dat komt mede doordat je gewoon tijden kunt rond reisen door de wereld zonder ook maar iemand tegen te komen. (alles zit in die BG's, want de server is eigenlijk overvol , getuigen de wacht rijen wanneer je probeerd in te loggen)

Maar zoals gezegd ook de mensen die er normale speeltijden op na houden hebben recht op de goede (epics) spullen. Ook deze mensen betalen hiervoor, dus waarom er niet meer quest lijnen zijn om het een en ander te kunnen bemchtigen snap ik niet.

Daarnaast kan Blizzard veel meer met de carcaters/classes doen. Ik speel bijvoorbeeld een Druid, tot level 16-20 (schat ik) heb je soms nog eens een class specifieke quests, waarom wordt hier niet meer mee gedaan?

[ Voor 6% gewijzigd door _Dune_ op 25-04-2006 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ai, en dan kun je geen char aanmaken bij outland... Jammer jammer, iemand nog een ander idee voor een gemoedelijke server waar komende tijd gezelligheid de doelstelling is? Ik ben wel weer benieuwd wat het wordt want ik ben wle van mening dat er nu een beetje teveel servers zijn...

Maar ik zal zo niet gewoon vanavond nog een keer proberen en anders druk ik roekeloos op een andere server! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 15:20

FunkyTrip

Funky vidi vici!

_Dune_ schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 10:32:
Daarnaast kan Blizzard veel meer met de carcaters/classes doen. Ik speel bijvoorbeeld een Druid, tot level 16-20 (schat ik) heb je soms nog eens een class specifieke quests, waarom wordt hier niet meer mee gedaan?
Druid is nu net de lul m.b.t. class-specific quests. Alle classes hebben class quests na lvl 15. Bij druid houdt het dan op (voor de sealion form)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

ff een vraagje ...

ik heb gister een pet (duskstalker) getamed, en die heb ik skills geleerd (claw,growl,stamina +z)
En als ik "ooit" een andere pet neem, moet ik dan alle skills weer opnieuw leren?

en als iemand nog een leuke pet weet voor pvp, laat het maar weten :>

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 25-04-2006 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FunkyTrip schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 10:40:
[...]

Druid is nu net de lul m.b.t. class-specific quests. Alle classes hebben class quests na lvl 15. Bij druid houdt het dan op (voor de sealion form)
idd, ik had graag quests gezien voor cat en travelform.

Warlock is wat dat betreft het best bedeeld m.b.t class specific quest

10, 20, 25, 30, 32(rond dat), 40 (naja quest), 50, 60 (2 keer, epic mount en doomguard)

toen ik een andere char startte was het ook mijn veronderstelling dat het ook zo ging met elke andere class, niet dus ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98940

KraveN schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 10:25:
[...]

Komt dat omdat het weer iets anders is? of had je geen plezier in je priest. Ik ga denk ik voor warlock aangezien ik healen niet erg vindt maar niet al de tijd. Daarom zou ik voor shadow priest willen gaan. Maar als je dan geen kans hebt in raids :(
"Komt dat omdat het weer iets anders is" waarschijnelijk. want ik heb wel heel veel plezier gehad in me priest. maarja als je zo veel maanden al raid , en je moet altijd maar healen :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-06 14:12

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
[...]

Als je 1 a 2 uur op een avond spelen casual noemt, prima. Ik noem het meer normaal. Jouw reactie getuigt alleen maar van een scholier met te veel vrije tijd of iemand die buiten WoW om geen leven meer heeft. (mijn excuus dat ik dit zeg), maar het moeten spelen van een 5 uur duurende instance om enigszins gear te krijgen om verder mee te kunnen is niet normaal meer, aangezien je niet een break kunt nemen en het achtereen door moet spelen.

Daarnaast heeft Blizzard een gigantisch online wereld gecrieerd welke eigenlijk nauwelijks gebruikt wordt. Ik speel zelf op de Earthen Rng wat een RP server is. Van dit RP merk ik de laatste maand weinig meer, dat komt mede doordat je gewoon tijden kunt rond reisen door de wereld zonder ook maar iemand tegen te komen. (alles zit in die BG's)

Maar zoals gezegd ook de mensen die er normale speeltijden op na houden hebben recht op de goede (epics) spullen. Ook deze mensen betalen hiervoor, dus waarom er niet meer quest lijnen zijn om het een en ander te kunnen bemchtigen snap ik niet.

Blizzard denkt namelijk niet meer na, alles wat ze nu doen staat in teken van level 60's en het moet zo groot mogelijk zijn. Mijn eigen idee is als volgt maak meer instances vanaf level 45 tot 50 dienen er 3 bij te komen de eerste een 10 man raid en de andere 2 instances 15 man. 50 tot 60 dienen er ook een aantal bij te komen namelijk in de volgende grote een 15, 25, 30 en 35 man instance. Hiermee kunnen kleine guilds toch vooruit en casual players kunnen toch mee, een 35 man instance mag niet langer duren als 2x3uur.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

Daarnaast heeft Blizzard een gigantisch online wereld gecrieerd welke eigenlijk nauwelijks gebruikt wordt. Ik speel zelf op de Earthen Rng wat een RP server is. Van dit RP merk ik de laatste maand weinig meer, dat komt mede doordat je gewoon tijden kunt rond reisen door de wereld zonder ook maar iemand tegen te komen. (alles zit in die BG's, want de server is eigenlijk overvol , getuigen de wacht rijen wanneer je probeerd in te loggen)

1. Dankzij de belabberde levelcap houdt meer dan de helft van WoW zo'n beetje op als je level 60 bent. 90% van de spelers heeft ook een level 60 char. Wil je de content opnieuw zien, start je weer een nieuwe char kun je weer questen tot je een ons weegt.

2. De echte epics zijn te krijgen uit de echte challenges. Raids dus. Als je daar niet aan mee kan doen heb je die gear ook helemaal niet nodig. Je kunt echter ook met PvP prima gear verkrijgen. En tegenwoordig zelfs een aantal epics krijgen uit de tier 0.5 upgrade quest (daar ben je wel ff zoet mee).

3. Overigens hoeft een raid echt geen 5 uur te duren... Bij ons duren ze maximaal zo'n 3-4 uur (genoeg voor een volledige MC run bijvoorbeeld). Tuurlijk zijn er die-hard raid guilds die niks anders doen en iedere avond stampvol gepland hebben, maar er zijn ook echt wel meer casual raiding guilds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
AQ20 en ZG kan je als kleine guild anders goed doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

The Realone schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 09:33:
Lang leve Blizz's character recovery...moet ik 925gold voor 16 mei betalen aan een GM voordat ik m'n items terug kan krijgen. 925 gold terwijl ik 0 heb een naakte char. Level 60 mage met 1900hp en m'n AI buff die m'n manapool verdubbelt. 8)7

En dan vraag je aan die GM..."Do you find it possible to do this?" en zegt ie "No I find this almost impossible but it's our policy" "Farewell..."
Je wilde je verslaving tegengaan en nu wil je je mage toch terug?

Kunnen je oude guildmaten niet helpen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Anoniem: 167308 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 09:59:
[...]

Wel ik wield dit wapen op mijn rogue en dat doet t wel :)
Lees ook de comments maar op thottbot etc.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
The Realone schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 10:22:
[...]

Yep, they move.

http://outland-wow.blogspot.com/
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste