Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 71 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.140 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

sebasgrif schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 09:07:
[...]

Hoe zit dit precies, ik speel op Thunderhorn, ook een van de servers die er vanaf het begin was, maar heb hier nog niks over gehoord of gelezen eigenlijk.
Ik ook niet en ik speel ook op Thunderhorn, kan iemand dit verduidelijken over hoe en wat?

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 17:57
DrProctor schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 13:44:
[...]

ahaaha its the uber tank from TDR :)

ik wist dat je NL was maar niet dat je op GoT zat

Hoi! Vladi! :P
Hehe :) ja ben hier al hele tijd niet meer geweest ook eigenlijk :)

fotoblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imodium schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 13:36:
[...]

Wat betreft sommige guilds, daar betreft het voornamelijk een aantal mensen met een grote bek die altijd overal aanwezig lijken te zijn (Ironforge/IRC/Realm forum), om daar nou een heel guild op af te rekenen is niet echt eerlijk. Wat betreft 'image' en guilds heb je gelijk. Ben je niet populair (m.a.w. populair guild/populair op IRC), dan negeren veel mensen je gewoon. Er is dan ook een soort grote kliek ontstaan.

Ik ga in ieder geval migraten met mijn guild (net zoals de hele server naar het schijnt).

Over ganken betreft, sorry hoor maar dat kun je verwachten. Ik, als rogue zijnde, pak ook elke mogelijkheid om mensen neer te leggen en dat verwacht ik ook van de andere kant.

Kan me overigens niet herinneren jou ooit in AB gezien te hebben. Komt nog wel })
Haha ja de Bladefist community heeft een paar echte lieverdjes gheghe. En Fluo/Deathslove is nog steeds een droplul zelfs met z'n rank14. Geweldig hoe we die gast toen belachelijk hebben lopen maken toen wij nog op BF zaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 14:33:
[...]

Haha ja de Bladefist community heeft een paar echte lieverdjes gheghe. En Fluo/Deathslove is nog steeds een droplul zelfs met z'n rank14. Geweldig hoe we die gast toen belachelijk hebben lopen maken toen wij nog op BF zaten ;)
Meh, Sam blijft toch m'n persoonlijke nummer 1 idioot. Die gast heeft gewoon het idee dat ié de halve server moet beledigen. Maarja, wat doe je eraan?

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 11:03
chromeeh schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 08:18:
[...]

PvE met PvP als optie (Nordrasil) O-) O-)
ik heb een alt op nordrassil, ik val ook constant mensen aan vele levels hoger. en ik versla ze vebazend vaak.... het leukste is als ik pvp enabled aan kom lopen, zij niet pvp, je ziet ze kijken... ha die ga ik eens lekker pakken, pvp aan, de naam wordt rood... ik charge erin en hak de beteurde huner in mootjes... daarna een /laugh hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Doet me denken aan een zekere 'Wiejt' (Orc Warrior) vroeger op Bloodscalp. Die was ook altijd de lul :D Zelfs de alliance kwam speciaal voor hem naar Orgrimmar om em vervolgens voor de AH te mindcontrollen. Tsja,.. z'n mede-hordies lieten dat natuurlijk niet onbenut voorbij gaan :P

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-06 17:23

Roq

Meh, Sam blijft toch m'n persoonlijke nummer 1 idioot. Die gast heeft gewoon het idee dat ié de halve server moet beledigen. Maarja, wat doe je eraan?
Hehe, ach ja Sam, maar dan noem je ook wel iemand =)

Maar afgezien van de lag, ik vind Bladefist nogsteeds een geweldige server.
Goede guilds, leuke community. Maandag zal er weinig meer van over zijn gok ik zo, iedereen op naar Outland.
De Bladefist community waar ik de beste tijd in had, is er toch niet meer, dus waarom nog op die lag-magneet blijven zitten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
Roq schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 14:46:
[...]

Hehe, ach ja Sam, maar dan noem je ook wel iemand =)

Maar afgezien van de lag, ik vind Bladefist nogsteeds een geweldige server.
Goede guilds, leuke community. Maandag zal er weinig meer van over zijn gok ik zo, iedereen op naar Outland.
De Bladefist community waar ik de beste tijd in had, is er toch niet meer, dus waarom nog op die lag-magneet blijven zitten ?
Das iets wat je er gratis bij krijgt van Blizz... Aardig he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wouter schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 14:45:
Doet me denken aan een zekere 'Wiejt' (Orc Warrior) vroeger op Bloodscalp. Die was ook altijd de lul :D Zelfs de alliance kwam speciaal voor hem naar Orgrimmar om em vervolgens voor de AH te mindcontrollen. Tsja,.. z'n mede-hordies lieten dat natuurlijk niet onbenut voorbij gaan :P
inderdaad, Wiejt altijd met ze smartass whispers naar andere warriors :D

weet niet wat ik leuker vond, dat Wiejt op die manier werd gesloopt of toen Zeent werd gemindcontrolled om vervolgens een bloedbad in de ah aan te richten met zijn hand of ragnaros :D

[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 21-04-2006 14:58 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 14:39:
[...]

Geef toe, soms maak je het hem ook wel erg makkelijk he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

April 12th one of our World of Warcraft sites suffered an emergency shutdown, which was caused by a power outage due to an employee strike at a power company. As a result our on-site technicians had to check all the realms to ensure bringing them back on line in the best possible conditions, which took some hours to complete.

Due to this unexpected downtime we will give 1 day of game time to players who had an active character on the affected realms when the issue occurred. Affected accounts will be credited with the one day of game time within the next two weeks.

Affected realms:
Ahn'Qiraj
Bronzebeard
Chromaggus
Dentarg
Drak'thul
Emeriss
Executus
Hakkar
Khadgar
Kul Tiras
Mazrigos
Moonglade
Scarshield Legion
Steamwheedle Cartel
Talnivarr
Trollbane
Vek'nilash
Xavius

Additionally, the Burning Legion and Warsong realms have recently been affected by ongoing technical issues, which resulted in realm crashes and restarts. As a result of the inconvenience caused, we will give one day of game time to players who had an active character on these realms. The game time will be credited within the next two weeks.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2006 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:03:
[...]

Geef toe, soms maak je het hem ook wel erg makkelijk he :)
Je mag het beestje ook gewoon bij de naam noemen hoor ;)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
woensdag avond mc run gedaan met de priest.

prophecy gloves binnen gehaald. eb Garr dropte de bindings. Eerste keer dat we garr deden.

We zitten pas een week in MC. vanavond de rest maar is proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 10:51

chromeeh

the Gnome

blackadder75 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 14:43:
[...]
ik heb een alt op nordrassil, ik val ook constant mensen aan vele levels hoger. en ik versla ze vebazend vaak.... het leukste is als ik pvp enabled aan kom lopen, zij niet pvp, je ziet ze kijken... ha die ga ik eens lekker pakken, pvp aan, de naam wordt rood... ik charge erin en hak de beteurde huner in mootjes... daarna een /laugh hehehe
Horde of Ally :Y) (Ik ben een Ally)
Anders /w me eens :) (Charname: Deschain)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 14:57:
[...]

weet niet wat ik leuker vond, dat Wiejt op die manier werd gesloopt of toen Zeent werd gemindcontrolled om vervolgens een bloedbad in de ah aan te richten met zijn hand of ragnaros :D
De Wiejt-MC. For sure!

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
Hom3r schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 13:24:
[...]

Ook op de Maelstrom ?

Ik zag je trouwens gisteren volgens mij In Av.. ff wat Dots op je gegooid hoop dat je het niet erg vond :P
nee, alliance dus kan niet op de maelstrom...

ik zag je ook in AV. niks gemerkt van die dots :) ....... ik hoop dat je mijn immolate conflagates wel hebt gemerkt }) volgens mijn combat log wel , evil grin .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

B-BRAIN schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:16:
Garr dropte de bindings. Eerste keer dat we garr deden.
Zo begon het bij ons ook, eerste op de server die bindings hadden, sinds dien nooit meer een andere binding gedropped =(
We hebben wel 5 keer Eye of Sulfuras gehad, misschien om te compenseren voor de bindings die we nooit meer hebben gehad ;)

Veel succes met MC, in het begin is het altijd het nog het leukste =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Laatst online: 02-09 14:43
blackadder75 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:20:
[...]

nee, alliance dus kan niet op de maelstrom...

ik zag je ook in AV. niks gemerkt van die dots :) ....... ik hoop dat je mijn immolate conflagates wel hebt gemerkt }) volgens mijn combat log wel , evil grin .
:p hehe ja die deden pijn, gelukkig had ik een priest on my ass om me tehealen ;) al was ik wel strekken bij die aanval van je O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:25
Roq schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:21:
[...]

Zo begon het bij ons ook, eerste op de server die bindings hadden, sinds dien nooit meer een andere binding gedropped =(
We hebben wel 5 keer Eye of Sulfuras gehad, misschien om te compenseren voor de bindings die we nooit meer hebben gehad ;)

Veel succes met MC, in het begin is het altijd het nog het leukste =)
Rouque? Zomgz heal me :+

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-08 13:48
ik wordt alleen gek van die lui, die je wisperen en dat je geld kunt kopen op een site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roq

Roq

Hey jij hier :9
En ik kan niet healen als we in andere instances zitten , steeds maar 'out of range', ik snap het ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:15:
[...]

Je mag het beestje ook gewoon bij de naam noemen hoor ;)
asscandy ;p

wij moeten em nog steeds zien te krijgen ;p al die nef runs en niet eens een askhandi.

wel 2 lok'amir though en een hele staff of the shadow flame ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:32:
[...]

asscandy ;p

wij moeten em nog steeds zien te krijgen ;p al die nef runs en niet eens een askhandi.

Alstie dropt gaat ie dan naar gorgedweller? 8)

EDIT: Om het maar iets minder slowchat-achtig te maken, vond gister in Silithus zomaar een Krol Blade. Das makkelijk verdiend :Y)

[ Voor 18% gewijzigd door Down op 21-04-2006 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imodium schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:35:
[...]

Alstie dropt gaat ie dan naar gorgedweller? 8)

EDIT: Om het maar iets minder slowchat-achtig te maken, vond gister in Silithus zomaar een Krol Blade. Das makkelijk verdiend :Y)
tuurlijk niet, wij zijn nulli secundus per slot van rekening niet ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:32:
[...]

asscandy ;p

Oooo Lok'amir... nice. Wij hebben tot nu toe 1x Ash'kandi en 2 x Staff of the Shadow Flame. Alleen een Lok'amir hebben we nog niet gezien. /me want.

Maarja, er is toch een druid met meer dkp dan ik die hem gaat krijgen, ALS hij ooit dropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 08:22
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 14:57:
[...]

Smoel ! :(

1) Wiejt heeft ook bij ons in de guild gezeten, niet lang, gek he?
2) Ik was ook slachtoffer van zeent

* ImdaMned shouts @ himselfs: go cry more nub !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Laatst online: 22:52
Ik:

Afbeeldingslocatie: http://quantumkitten.com/bugensmall.jpg

Afbeeldingslocatie: http://quantumkitten.com/moirasmall.jpg

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Die warlock set is echt gruwlijk...me want _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn nice :) ik wil ook een lockje . heb nu een priest en loladin beide in tier 1 en 2 gepimpt. maar ben dat healen echt zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tabard past ook precies bij de epic set. Toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the body cant live without the mind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v430/allinallisallweare/smexy.jpg

Zwaardjes even aangepast, dual quel'serrar nu ziet er iets leuker uit dan die ouwe vis'kag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img473.imageshack.us/img473/6346/eiganjolies9au.jpg

oud plaatje, inmiddels heb ik full nemesis (moest de shoulders nog)

overigens komt dit plaatje niet van mij, maar van een medeguildie/warlock ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
chromeeh schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 15:17:
[...]

Horde of Ally :Y) (Ik ben een Ally)
Anders /w me eens :) (Charname: Deschain)
ah Deschain.... die naam heb ik al wel eens voorbij zien komen. zal je vanavond eens zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal ook es plaatjes schieten van m'n dikke Orc en mn Koetje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imodium schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 16:06:
[afbeelding]

Zwaardjes even aangepast, dual quel'serrar nu ziet er iets leuker uit dan die ouwe vis'kag :)
die onderste balk waar alles in zit welke addon is dat ?? _/-\o_

zoiets als deze dus http://img524.imageshack....proqzornightslayer4kg.jpg

al vindt ik die uit mijn quote mooier :9~

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2006 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 16:22:
[...]

die onderste balk waar alles in zit welke addon is dat ?? _/-\o_

zoiets als deze dus http://img524.imageshack....proqzornightslayer4kg.jpg
Das is Ultimate UI. Die gebruikt Discord Art. Verder heb ik alle addons van UUI maar uitgetrapt en alleen het art gedeelte gebruikt :)

Zie http://www.wowbattle.net/ voor tutorials + uitleg enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Routed schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 10:46:
<< Is vanaf gisteravond guildloos...

Het was niet echt een easy beslissing maar laten we het er op houden dat het voelt als een bevrijding.
Grootste nadeel is nu wel dat je te pas en te onpas word gewhisped "do you want to join my guild" blah blahb.
Heb dus maar al me epix uitgetrokken een een simpele robe aan getrokken, maybe dat het dan minder wordt.

Nu wordt het dus beslissingen tijd wat verder te doen, ik neig er sterk naar om me char te dissen/deleten en met behulp van een bevriende horde het gold/items/mezelf te transferen naar de horde kant.
Wordt een moeilijke beslissing na een jaar aan de allience kant en ik moet eerst nog eens kijken of ik daar een guild kan regelen.

./wave
Kom gezellig naar mazrigos :D Powerlevel je char en ik zorg wel dat je in een leuke guild komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Laatst online: 24-08 13:48
Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 16:27:
[...]

Kom gezellig naar mazrigos :D Powerlevel je char en ik zorg wel dat je in een leuke guild komt :)
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:12

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 12:36:
Ik ga op een server een andere char aanmaken ... (op boulderfist zitten aardig veel nlérs)
kan iemand vertellen hoe hunter is? (in pvp pve bg enz)
Ik heb nu ook een hunter ('t is nog mijn alt) en hunters roeleren gewoon. BM specced hunters levellen als een gek. Je kunt gewone mobs tot +6 /+7 levels aan. Dit komt doordat je ranged damage gewoon normaal blijft tegen veel hogere level mobs. Melees doen 1 damage met hun dikke axe en spells resisten allemaal terwijl hunters vrijwel normale damage blijven doen.

Verder is een pet altijd leuk, geeft je iets extra's om te controleren en verschillende pets uitproberen voegt iets toe.

En in BG knal je iedereen van afstand neer. Of ze negeren je pet terwijl ze even vergeten dat een BM pet een 100dps dot is.

[ Voor 5% gewijzigd door FunkyTrip op 21-04-2006 17:41 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
FunkyTrip schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 17:40:
[...]

Ik heb nu ook een hunter ('t is nog mijn alt) en hunters roeleren gewoon. BM specced hunters levellen als een gek. Je kunt gewone mobs tot +6 /+7 levels aan. Dit komt doordat je ranged damage gewoon normaal blijft tegen veel hogere level mobs. Melees doen 1 damage met hun dikke axe en spells resisten allemaal terwijl hunters vrijwel normale damage blijven doen.

Verder is een pet altijd leuk, geeft je iets extra's om te controleren en verschillende pets uitproberen voegt iets toe.

En in BG knal je iedereen van afstand neer. Of ze negeren je pet terwijl ze even vergeten dat een BM pet een 100dps dot is.
chain fear pet, dotnuke hunter, weg hunter... appeltje eitje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
Imodium schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 16:26:
[...]

Das is Ultimate UI. Die gebruikt Discord Art. Verder heb ik alle addons van UUI maar uitgetrapt en alleen het art gedeelte gebruikt :)

Zie http://www.wowbattle.net/ voor tutorials + uitleg enzo :)
dat is UUI niet das Reborn UI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
DrProctor schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 20:02:
[...]

dat is UUI niet das Reborn UI
Ik heb het over mijn eigen ui wat toch echt UUI is. :+

De ui die meneer quote is inderdaad Reborn UI. Heb het een tijdje geprobeerd maar werd er toch echt een beetje kierewiet van.

[ Voor 24% gewijzigd door Down op 21-04-2006 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vanavond nogal een irritant probleem :'( :'(

Normaal als je op enter duwt verschijnt het typebalkje onder je chat window, bij mij is dit niet, bij mij verschijnt dit pas na het typen van (bv) /p. Dit is opzich irritant als ik heel de tjid in guildchat aan het praten ben dat ik steeds /g moet blijven typen.

Weet iemand waar dit aan ligt ?? (ik heb vanavond discard mods geinstalled maar deze uitzetten/verwijderen helpt niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
voor de anti-DM hackers onder ons een leuke link:

hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:46
:9~ :9~ :9~

* zet emmertje onder zn mond *

Damn dat ziet er erg mooi uit. _/-\o_

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouter schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 14:45:
En maar denken dat deze noob ooit in Ravenblood heedt gezeten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is bezig met compilatie van laintime :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Laatst online: 22:52
Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 16:03:
Tabard past ook precies bij de epic set. Toeval?
I think not! :)
(waarom zou je ánders exalted worden met arathi basin?)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik heb net een gnome warlock aangemaakt op trollbane(zag dat er wat minder warlocks zijn daar) omdat ik van plan ben nu echt 1 character te kiezen om mee door te gaan, maar ik wil natuurlijk wel op een goede server zitten.

Ik vroeg namelijk in het IRC-kanaal van trollbane om wat info, zoals wie er veel AV wint
Toen kreeg ik dit antwoord:
Alliance wins AV, horde wins queue's

Is dit echt waar want ik ben best bereid een tijdje te wachten op een queue maar ik heb geen zin om 5 uur 's ochtens de queue te joinen om er 's avonds om 7 uur in te komen.
En ik had op www.warcraftrealms.com gekeken naar welke classes veel worden gespeeld op trollbane maar nu blijkt dat er niet genoeg gegevens zijn om een goede verhouding aan te geven.
Klopt het dus dat warlock wat minder wordt gespeeld daar en hoe zit het met de horde/alliance ratio

Sorry voor al die vragen in zo'n kleine tijd maar hopelijk kunnen jullie me helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imodium schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 13:36:
[...]

Wat betreft sommige guilds, daar betreft het voornamelijk een aantal mensen met een grote bek die altijd overal aanwezig lijken te zijn (Ironforge/IRC/Realm forum), om daar nou een heel guild op af te rekenen is niet echt eerlijk. Wat betreft 'image' en guilds heb je gelijk. Ben je niet populair (m.a.w. populair guild/populair op IRC), dan negeren veel mensen je gewoon. Er is dan ook een soort grote kliek ontstaan.

Ik ga in ieder geval migraten met mijn guild (net zoals de hele server naar het schijnt).

Over ganken betreft, sorry hoor maar dat kun je verwachten. Ik, als rogue zijnde, pak ook elke mogelijkheid om mensen neer te leggen en dat verwacht ik ook van de andere kant.

Kan me overigens niet herinneren jou ooit in AB gezien te hebben. Komt nog wel })
Ach het ganken an sich is niet eens zo erg. Als ik iemand zie die mij irriteert dan grijp ik de kans. Maar als je dan op IRC gaat roepen dat je mij cc't omdat ik dan niet in high-end guild zit, spuug ik daar toch wel een klein beetje op..

Ik ben waarschijnlijk een van de weinige gekken die dus achterblijft op bladefist. Juist die kliek wil ik vanaf en ik ben blij dat die verdwijnt; alhoewel ik ook bang ben voor de consequenties.. In hoeverre word bladefist nu een dooie server, met geen economie en geen pvp ?

Was een tijdje terug UBRS run met guild en paar mensen van high-end guild aan het doen (Succession). In ieder geval, we wipeten een paar keer want onze tank had IRL beetje op.. Die priest van succ. zich gelijk ergeren en begon hoog en laag te schreeuwen, zelfs toen we niet meer aan het wipen waren, zo van, stelletje kut noobs jullie zuigen allemaal, waarom moet ik in vredesnaam deze instance met mensen van jullie niveau doen.. Toen zei ik tegen hem van, joh, kerel, probeer ook eens een beetje te genieten van het spel.. Hij werd toen echt pissed en vatte het zo op van, hmm dus jullie vinden wipen leuk ? Toen begon ie iedereeen in de guild af te zeiken, en ook al zijn wij geen guild van de hoogste standaard, wil ik toch wel redelijk in bescherming treden van mijn medeguildies, en noemde hem en z'n guild een stelletje arrogante teringlijers. Domme fout natuurlijk, je krijgt ook weer zelf een minder goeie naam als guild. Niet dat het heel veel uitgemaakt had, meneertje had duidelijk al zijn conclusies getrokken. Dat is dus ook het punt wat jij noemt, dat veel high-end guilds samen in een elitair groepje zitten en al gauw mensen als naabje of als uber evil persoon bestempelen. Ik heb veel meer plezier tegenwoordig met random mensen dan de wannabe " serious" attitude van de high-ends.

BTW wie ben jij dan @ bladefist ? :P Was gister constant in WSG/AB.. Best wel grappig dat elke BG waar ik was waren biffo + co.. Kortom weinig honor en een hoop tijdsverspilling..

Enfin dit is mijn lvl 60 troll mage @ bladefist die ik nog amper speel;
http://wow.allakhazam.com/profile.html?1140684

En de lvl 60 warlock (nu mijn main);
http://wow.allakhazam.com/profile.html?1140821

Grappige is die profile is 2 weken geleden opgenomen en ik heb nu een totale gear overhaul (veel stuffs met +stamina en +spell dmg, rest boeit mij weinig). Toch mijn dank aan baron/scholo/pvp (blood guard set ftw, gewoon lkkr voor rank 8 gaan nu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
Sinds 3 dageb heb ik een probleempje met het instellen de key settings. Als ik nu het scrollwiel van mijn muis indruk loop ik nu naar voren terwijl ik deze beweging heb ingesteld met W als primary en Arrow Up als secondary. Mijn scrollwiel gebruikte ik altijd voor Ventrilo om te praten.

Als ik kijk in de settings is Mouse 3 of 4 nergens ingesteld maar toch loop ik vooruit als ik mijn scrollwiel indruk. Heb zelf alle settings al weer naar default gezet en opnieuw ingesteld maar dat mag niet helpen. Iemand enig idee hoe dit kan?

Gisteren ook voor het eerst Mandokir verslagen met onze guild :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
BootVluchteling schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 19:16:
[...]

Chain fear op een BM pet? right... l2play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is nogal raak de laatste tijd maar ik kan ern iet veel aan doen:

Sinds gisteren heb ik een vage lijn met kleuren zitten op en zijkant van mijn scherm. Soms zit het alleen aan de rechterkant soms ook aan de onderkant. Op de screenshot is het niet heel duidelijk te zien maar dat zal ook door de compressie komen i guess. Hiet iss iig rechtsonder mijn titan te zien. Iemand een idee hoe dit komt ?

Afbeeldingslocatie: http://img83.imageshack.us/img83/182/error3pw.th.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2006 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Squatt_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Geloof dat dat een bekend probleem is met Fullscreen Glow + ATi videokaart + tabben naar windows. /console reloadui lost het op, maar het is weer terug als je weer eens heen en weer alt-tabbed.

"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx dat doe ik inderdaad nogal eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 07:56:
[...]

Ach het ganken an sich is niet eens zo erg. Als ik iemand zie die mij irriteert dan grijp ik de kans. Maar als je dan op IRC gaat roepen dat je mij cc't omdat ik dan niet in high-end guild zit, spuug ik daar toch wel een klein beetje op..

Ik ben waarschijnlijk een van de weinige gekken die dus achterblijft op bladefist. Juist die kliek wil ik vanaf en ik ben blij dat die verdwijnt; alhoewel ik ook bang ben voor de consequenties.. In hoeverre word bladefist nu een dooie server, met geen economie en geen pvp ?

Was een tijdje terug UBRS run met guild en paar mensen van high-end guild aan het doen (Succession). In ieder geval, we wipeten een paar keer want onze tank had IRL beetje op.. Die priest van succ. zich gelijk ergeren en begon hoog en laag te schreeuwen, zelfs toen we niet meer aan het wipen waren, zo van, stelletje kut noobs jullie zuigen allemaal, waarom moet ik in vredesnaam deze instance met mensen van jullie niveau doen.. Toen zei ik tegen hem van, joh, kerel, probeer ook eens een beetje te genieten van het spel.. Hij werd toen echt pissed en vatte het zo op van, hmm dus jullie vinden wipen leuk ? Toen begon ie iedereeen in de guild af te zeiken, en ook al zijn wij geen guild van de hoogste standaard, wil ik toch wel redelijk in bescherming treden van mijn medeguildies, en noemde hem en z'n guild een stelletje arrogante teringlijers. Domme fout natuurlijk, je krijgt ook weer zelf een minder goeie naam als guild. Niet dat het heel veel uitgemaakt had, meneertje had duidelijk al zijn conclusies getrokken. Dat is dus ook het punt wat jij noemt, dat veel high-end guilds samen in een elitair groepje zitten en al gauw mensen als naabje of als uber evil persoon bestempelen. Ik heb veel meer plezier tegenwoordig met random mensen dan de wannabe " serious" attitude van de high-ends.

BTW wie ben jij dan @ bladefist ? :P Was gister constant in WSG/AB.. Best wel grappig dat elke BG waar ik was waren biffo + co.. Kortom weinig honor en een hoop tijdsverspilling..

Enfin dit is mijn lvl 60 troll mage @ bladefist die ik nog amper speel;
http://wow.allakhazam.com/profile.html?1140684

En de lvl 60 warlock (nu mijn main);
http://wow.allakhazam.com/profile.html?1140821

Grappige is die profile is 2 weken geleden opgenomen en ik heb nu een totale gear overhaul (veel stuffs met +stamina en +spell dmg, rest boeit mij weinig). Toch mijn dank aan baron/scholo/pvp (blood guard set ftw, gewoon lkkr voor rank 8 gaan nu).
Ik ben Vertex, Night Elf rogue. Misschien bespring ik je nog wel een keer :Y)

En ja dat soort mensen moet je gewoon negeren. Wat betreft migratie, echt 90% van alle guilds gaat en Bladefist wordt een ghost town denk ik. Ik zou als ik jou was toch echt overwegen om te moven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 10:29
http://media.putfile.com/summons

:D Guildmaten van mij op Hellscream!

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha, geniaal
als je daarop komt moet je echt hele goede humor hebben, dit ga ik echt nog een keer doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Tja is wel grappig ja maar ze kunnen gewoon terug hearthstonen dus een beetje zonde van je tijd/rune of teleport

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crowmeister schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 14:53:
[...]

Tja is wel grappig ja maar ze kunnen gewoon terug hearthstonen dus een beetje zonde van je tijd/rune of teleport
tja zo kan je op iedere grap wel iets aanmerken, die rune's zijn dit dik waard, ik zou het er in ieder geval wel voor over hebben. Jammer dat je niet een paar reactie's zag van die mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
_Squatt_ schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 12:48:
Geloof dat dat een bekend probleem is met Fullscreen Glow + ATi videokaart + tabben naar windows. /console reloadui lost het op, maar het is weer terug als je weer eens heen en weer alt-tabbed.
de reden waarom ik geen ATI kaart meer wil.. brakke rommel als je niet eens kan alt-tabben :S
ImdaMned schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 11:23:
[...]

Chain fear op een BM pet? right... l2play?
l2p mn hol.. klein percentage bij mij op de realm met BM pet.. ennuh, imbacoil werkt alsnog voor een paar sec.. als je genoeg dots op de hunter heb, ga je er allebei aan..

[ Voor 31% gewijzigd door BootVluchteling op 22-04-2006 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
We hadden het hier over een BM hunter, niet over iets anders. En die insta shots van een hunter doen wel degelijk pijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 19:19:
We hadden het hier over een BM hunter, niet over iets anders. En die insta shots van een hunter doen wel degelijk pijn
lol, die 183 dmg komt zeker hard aan.
Of die dot van 93 dmg per tick.

Verder heeft een hunter geen instants die damage doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 20:13:
[...]

Arcane shot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is die 183 dmg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje ...
Ik ben een paar uurtjes geleden begonnen met me hunter (night elf)

en ik ben bijna level 10 .. wat is dan een beetje leuke pet voor me hunter? (voor in battleground en normaal pve)

Ik dacht zelf aan een cat ... maar welke???
the rake leek me wel een goeie cat, maar die zit in horde gebied :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 09:32
Ik ben van plan om mijn level 27 warrior zo snel mogelijk level 29 te levelen en hem dan te gaan optimaliseren voor de BG van level 20-29. Ik heb 200 gold gekregen van een vriend van mij omdat hij is gestopt met WoW. Ik heb dat dus te besteden. (Ja, is echt zo, geen eBay of iets dergelijks)

Wat raden jullie me aan om te gaan gebruiken? Dual Wield? 1h + schild? 2h? Welke is dan een must? Hoe zit het met de talentpoints? Ik heb namelijk wel gekeken naar Fury en een zogenaamde MS build maar dat is allemaal voor level 60. En waar moet ik vooral op gaan speccen? Strength? Stamina? Combinatie van beide? Agility?

Een hoop vragen, hoop dat jullie ze kunnen beantwoorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Weet iemand welke ui dit is? (Klik voor groter)

Met name het plaatje / de animatie boven je target, direct boven de chat.
Afbeeldingslocatie: http://www.mhueck.demon.nl/wow_ui_sm.jpg

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Nvidiot schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 21:35:
Weet iemand welke ui dit is? (Klik voor groter)

Met name het plaatje / de animatie boven je target, direct boven de chat.
[afbeelding]
nymbia's perl frames (in de smaken player/target/party).

check ui.worldofwar.net maar eens.
(ik gebruik ze zelf ook).

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 20:13:
[...]

*kuch*multishot*kuch*

en zoek de verschillen:
BootVluchteling schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 19:16:

BootVluchteling schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 16:11:
als je genoeg dots op de hunter heb, ga je er allebei aan..

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2006 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 april 2006 @ 00:13:
[...]

*kuch*multishot*kuch*

en zoek de verschillen:

[...]

[...]
*kuch* multishot is NIET instant *kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Vanacht dan eindelijk exalted geworden met AV. 17K totaal gegrind in laatste 2 weken. Ben nu bijna vol exalted ook voor epic trinket. Grappig, aangezien op Kor'Gall Horde toch echt altijd AV wint, leek dit een hopeloze missie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 14-09 13:14
Verwijderd schreef op zondag 23 april 2006 @ 00:33:
[...]

*kuch* multishot is NIET instant *kuch*
Dat is het wel? Je bent zeker door de war met aimed shot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Laatst online: 12-09 13:19
Afbeeldingslocatie: http://img149.imageshack.us/img149/6972/multishot5dk.jpg

Multishot is afhankelijk van je Attack speed. Daarom lijkt hij soms instant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
multi shot is theoretisch gezien niet instant, maar als je 0.0000000000000001 seconden stil staat en in dat tijdsbestek op multishot druk dat schiet je er 1 af. Vind ik redelijk instant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Multi-Shot is niet instant.

- Je moet stilstaan om het af te vuren, wanneer je beweegt werkt hiet niet
- Wanneer je stilstaat, klikt op MultiShot en daarna meteen beweegt vuurt hij ook niet, je moet circa 1 seconde stilstaan dus.

Wat je wilt zeggen is dat het een ability is welke je snel kan uitvoeren, en daar ben ik het mee eens natuurlijk. :)

Edit:
Ik doe dat persoonlijk wel eens voor de lol, constant heen en weer bewegen en op multi shot klikken, hij vuurt niets maar je hoort de hele tijd dat (irritante) krakende geluid van je boog (wanneer je een boog hebt uiteraard). |:(

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2006 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
Weet iemand ook hoe groot de kans is om "The Duke of Cynders" (fire elemental) in silithius te summonen ?

Ik moet die killen voor mijn armorset upgrade quest, maar ik krijg het item om er voor te zorgen dat je 100% zeker die duke summoned maar niet te pakken |:( .
Heb al ik weet niet hoeveel "Encrypted Twilight Text" ingeleverd bij Hermit Ortell, maar als ik dan een "Scroll: Create Signet of Beckoning" gemaild krijg is het iedere keer de verkeerde :/

Ik begin me nu dus af te vragen of het niet goedkoper en sneller is om gewoon een aantal van die dingen te summonen en maar af te wachten wat er spawned, maar dan moet de kans dus wel redelijk zijn. Zelf zie ik iedereen eigenlijk alleen maar thunder, earth en water elementals summonen.

[ Voor 3% gewijzigd door Slamdance op 23-04-2006 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slamdance schreef op zondag 23 april 2006 @ 12:20:
Weet iemand ook hoe groot de kans is om "The Duke of Cynders" (fire elemental) in silithius te summonen ?

Ik moet die killen voor mijn armorset upgrade quest, maar ik krijg het item om er voor te zorgen dat je 100% zeker die duke summoned maar niet te pakken |:( .
Heb al ik weet niet hoeveel "Encrypted Twilight Text" ingeleverd bij Hermit Ortell, maar als ik dan een "Scroll: Create Signet of Beckoning" gemaild krijg is het iedere keer de verkeerde :/

Ik begin me nu dus af te vragen of het niet goedkoper en sneller is om gewoon een aantal van die dingen te summonen en maar af te wachten wat er spawned, maar dan moet de kans dus wel redelijk zijn. Zelf zie ik iedereen eigenlijk alleen maar thunder, earth en water elementals summonen.
Ik zat toevallig net op thottbot naar die scroll's te kijken via jouw profiel op allakhazam.
Ik las daar dat je echt resistance voor die verschillende duke's moet hebben dus zomaar random duke's verslaan zit er mischien niet in.
Kunnen die items niet gewoon op de AH gekocht worden trouwens?
Slamdance schreef op zondag 23 april 2006 @ 12:35:
Het is gewoon eentje van een normale windstone, die kunnen met een redelijke 5 man groep. Meer personen kan ook, de quest is toch een raidquest omdat ik er ook voor naar UBRS moet :))

De items kunnen via de ah gekocht worden (zowel de scroll als de signet zelf) maar dan moeten andere mensen de spullen er wel op zetten :).
Dan lijkt het me inderdaad slim om gewoon met een groep te gaan, de kans dat je de juiste boss summoned lijkt me 25% kans, en het is nog gezellig ook om met een groepje te gaan :) .

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2006 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
Het is gewoon eentje van een normale windstone, die kunnen met een redelijke 5 man groep. Meer personen kan ook, de quest is toch een raidquest omdat ik er ook voor naar UBRS moet :))

De items kunnen via de ah gekocht worden (zowel de scroll als de signet zelf) maar dan moeten andere mensen de spullen er wel op zetten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dekay schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 21:03:
Ik ben van plan om mijn level 27 warrior zo snel mogelijk level 29 te levelen en hem dan te gaan optimaliseren voor de BG van level 20-29. Ik heb 200 gold gekregen van een vriend van mij omdat hij is gestopt met WoW. Ik heb dat dus te besteden. (Ja, is echt zo, geen eBay of iets dergelijks)

Wat raden jullie me aan om te gaan gebruiken? Dual Wield? 1h + schild? 2h? Welke is dan een must? Hoe zit het met de talentpoints? Ik heb namelijk wel gekeken naar Fury en een zogenaamde MS build maar dat is allemaal voor level 60. En waar moet ik vooral op gaan speccen? Strength? Stamina? Combinatie van beide? Agility?

Bewaar 100g voor je mount, want je wil niet al die 'moeite' gaan doen om dat bij mekaar te krijgen. En die gear vervang je over 10 lvl's toch weer.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2006 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ik speelde altijd met een GameTime Card en die is nu al een mandje afgelopen en ik heb eigenlijk wel weer zin om te spelen.
Nu zie ik dat je als je in Nederland woont nu ook met automatische incasso kan betalen.
Is er iemand die het op deze manier doet ?
Ik sta er een beetje huiverig tegenover om online bank gegevens in te vullen, maar als er meer mensen hier zijn die dat zo doen....

Scheelt wel als je geen credit card hebt en je hebt bv maar een maand de tijd om dit spel een beetje lekker te spelen.... je kunt dan dus ook voor 1 maand betalen.

Iemand ? :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ScrooLoose schreef op zondag 23 april 2006 @ 15:13:
Ik speelde altijd met een GameTime Card en die is nu al een mandje afgelopen en ik heb eigenlijk wel weer zin om te spelen.
Nu zie ik dat je als je in Nederland woont nu ook met automatische incasso kan betalen.
Ik sta er een beetje huiverig tegenover om online bank gegevens in te vullen, maar als er meer mensen hier zijn die dat zo doen....

Scheelt wel als je geen credit card hebt en je hebt bv maar een maand de tijd om dit spel een beetje lekker te spelen.... je kunt dan dus ook voor 1 maand betalen.

ik doe het via de bank.

vulde gegevens in, minuut later kon ik spelen.. heel relex..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12

Mijn GC was ook op, maandje geleden, en heb toen ook via de bank betaalt, idd heel snel en makkelijk. Kon gelijk weer spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 14-09 13:14
Imba BWL raid. Stormrage Pauldrons + Pure Elementium Band. Nu nog een goede neck, die AQ40 offhand en 2 SR pieces en ik heb zo'n beetje de beste gear die een resto druid kan krijgen. 8) Hoop echt hard dat we vanavond Sartura gaan doen en hij die offhand dropt. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Thijs schreef op zondag 23 april 2006 @ 16:42:
Imba BWL raid. Stormrage Pauldrons + Pure Elementium Band. Nu nog een goede neck, die AQ40 offhand en 2 SR pieces en ik heb zo'n beetje de beste gear die een resto druid kan krijgen. 8) Hoop echt hard dat we vanavond Sartura gaan doen en hij die offhand dropt. :p
Nice :) wel jammer alleen dat je aan de verkeerde kant van BB zit 8)

w00t, nog 7409 rep precies voor Exalted in AV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 april 2006 @ 14:43:
[...]

Bewaar 100g voor je mount, want je wil niet al die 'moeite' gaan doen om dat bij mekaar te krijgen. En die gear vervang je over 10 lvl's toch weer.
l2read, hij wil een lvl 29 twinken voor bg's, dus die wordt geeneens 30. Ik zou zeggen zet gewoon alles in fury, of alles in arms, je hebt alleen dan net een paar lekkere talents ipv als je de weinige punten die je hebt verdeeld over de trees. Wat wapen betreft zou ik voor een zware 2h gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op zondag 23 april 2006 @ 16:42:
Zeg, we moeten eerst Prophet Skeram killen en Kri killen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 17:59
Weet iemand hoelang het duurt voordat de mobs in de kamer van Garr? Het is een uur geleden, maar nog geen respawns. Moeten we geddon pullen of nog wachten voor de respawns?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:46
BootVluchteling schreef op zondag 23 april 2006 @ 15:14:
[...]

ik doe het via de bank.

vulde gegevens in, minuut later kon ik spelen.. heel relex..
Ja, ik heb het ook gedaan.
Op het moment dat ik het ingevuld had en verstuurd had kon ik direct spelen.
IK heb maar gelijk voor 3 maanden betaald. Dan heb voorlopig geen gezeur over verlopen gametime.
De eerst volgende werkdag zag ik dat het bedrag al overgemaakt was.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snip
Ik heb sinds mijn vorige abbo was afgelopen(vriend had betaald met zijn cc) betaald via iDeal en moet zeggen dat dat perfect werkte. Heb het 's ochtends ingevuld toen ik op school zat en toen ik 's middags thuis was kon ik al weer spelen.

Verder is afgelopen week onze guild voor het eerst solo naar MC en Ony gegaan. We gingen voorheen altijd met een andere guild maar dit was dus onze eerste keer alleen in MC. Ging echt perfect. Alles t/m Domo neer zonder een wipe en misschien 15 total deaths. Ook Ony ging vandaag in 1 keer neer. Al met al een lekker begin =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Whahahaha :D

Is een trieste Warlord rogue bij TP wat AFKers aan het killen. Kom ik net weer aan bij m'n scherm voordat hij aan mij wil beginnen. Nja, ik hem aanvallen, krijg ik hem ook nog dood (zijnde een Private paladin XD)....

Komt hij vervolgens (waarschijnlijk extreem kwaad? Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/emo.gif) direct van de graveyard naar z'n corpse gerend, want luttele seconden nadat hij dood is ben ik weer gestunned. En WEER moet hij het afleggen. Whahahahaha XD Vervolgens probeert hij het nog eens, net nadat ik mezelf op /afk gegooid heb. Gelukkig was ik nog net niet weg, dus ik pak hem weer. Is hij bijna dood, rent hij weg om zich ergens te verstoppen en te bandagen. Ach gossie Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/emo.gif Maar hij kwam terug! Was ik weer aan de winnende hand, wil hij wegrennen, komt een warrior die hem stunt. Ik consecration, holy shock, judgement of righteousness & hammer of wrath & weer is hij dood :D Ik lag zo dubbel :+

Twas wel duidelijk dat hij z'n titel verkregen heeft door AFK mensen om te leggen, een healerdin kan hij niet aan zodra die aan z'n tb zit ;) Arme Gingaone Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/emo.gif

[ Voor 3% gewijzigd door Okyah op 23-04-2006 21:33 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleesjus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 08:05

vleesjus

echte vleesjus!

Paar dagen terug hadden we een guild event, lekker gezellig allemaal bijelkaar 8)

Maargoed dan moet je ook wat doen...
Dus gaan we Skydiven :*)

PS. de repairbills waren hoog, aangezien je items ook kapot gaan als ze in je bags zitten |:( onder andere doordat we 2x moesten springen :P

edit: ohja we hadden ook allemaal een "simple dress" aangetrokken :)

[ Voor 10% gewijzigd door vleesjus op 23-04-2006 22:05 ]

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dekay schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 21:03:

Mijn broertje heeft een warrior alt voor de 29 BG's... en hij staat meestal vrij hoog in de kill-list en is vrij pittig te verslaan (hij heeft meestal weinig deaths, net als de meeste warriors/paladins/shamans trouwens)

Dit is zijn spec; http://www.worldofwarcraf...0000000000000000000000000
Hij gebruikt een Cobalt Crusher, volgens mij het hoogste dps BoE 2h dat je kan hebben voor een warrior op dat punt?

Als je 2 one-handed weapons wilt gaan gebruiken is het beter om fury te gaan voor Dual WIeld Specialisation (zoiets als dit dan http://www.worldofwarcraf...0000000000000000000000000)

Verder zijn stamina en strength het belangrijkst, stamina het meest, het kan een hoop schelen terwijl een paar dps meestal niet heel veel uitmaakt (agility is op dit punt meestal niet zo belangrijk... je kan niet genoeg krijgen voor een redelijke critpercentage, en de dodge en armor heb je niet nodig als je stamina kan krijgen).

Warriors doen het echt goed in de 20-29 bg's, je hebt een hoge 'survivability' om het zo maar te noemen... paladins en shamans doen het ook erg goed in deze categorie.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2006 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vleesjus schreef op zondag 23 april 2006 @ 22:01:
Paar dagen terug hadden we een guild event, lekker gezellig allemaal bijelkaar 8)

Maargoed dan moet je ook wat doen...
Dus gaan we Skydiven :*)

PS. de repairbills waren hoog, aangezien je items ook kapot gaan als ze in je bags zitten |:( onder andere doordat we 2x moesten springen :P

edit: ohja we hadden ook allemaal een "simple dress" aangetrokken :)
leuk filmpje :P
en op wat voor resolutie speel je? en welke mods gebruik je?

ik heb nu de titans bar, en bij zit zowat het hele beeld vol met spul (1280x1024)
bij jou ziet het er echt stukken overzichtelijker uit

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2006 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleesjus

vleesjus

echte vleesjus!

@ Agressor

ik speel op 1600x1200 op een 19" maar met alle lettertypes een stuk kleiner aangezien ik toch niet verder als 50cm van mn scherm zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een tft, en die gaan niet hoger dan 1280x1024 :(
maar kan je de letters enz ook zelf instellen?

en welke bars gebruik je allemaal? (welke addons)?

alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleesjus

vleesjus

echte vleesjus!

in princiepe gebruik ik alleen titan en daar zit ook deze funcite in om de titan bar te vergroten/verkleinen de lettertypes van de titan menu's aanpassen en de grootte overal aanpassen

voor de rest nog wat kleine addons die je niet ziet enige die je nog wel ziet is de leeroy addon O-)

edit: in titan kun je bij options-->rightside-->UI/Pannel/Font scale aanklikken daarna kun je het in je rechter hoek bijstellen

[ Voor 22% gewijzigd door vleesjus op 23-04-2006 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan je dat dan instellen .. en jij hebt ook meerdere balken ..
ik kom er echt niet uit :X
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.