Imodium schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 13:36:
[...]
Wat betreft sommige guilds, daar betreft het voornamelijk een aantal mensen met een grote bek die altijd overal aanwezig lijken te zijn (Ironforge/IRC/Realm forum), om daar nou een heel guild op af te rekenen is niet echt eerlijk. Wat betreft 'image' en guilds heb je gelijk. Ben je niet populair (m.a.w. populair guild/populair op IRC), dan negeren veel mensen je gewoon. Er is dan ook een soort grote kliek ontstaan.
Ik ga in ieder geval migraten met mijn guild (net zoals de hele server naar het schijnt).
Over ganken betreft, sorry hoor maar dat kun je verwachten. Ik, als rogue zijnde, pak ook elke mogelijkheid om mensen neer te leggen en dat verwacht ik ook van de andere kant.
Kan me overigens niet herinneren jou ooit in AB gezien te hebben. Komt nog wel

Ach het ganken an sich is niet eens zo erg. Als ik iemand zie die mij irriteert dan grijp ik de kans. Maar als je dan op IRC gaat roepen dat je mij cc't omdat ik dan niet in high-end guild zit, spuug ik daar toch wel een klein beetje op..
Ik ben waarschijnlijk een van de weinige gekken die dus achterblijft op bladefist. Juist die kliek wil ik vanaf en ik ben blij dat die verdwijnt; alhoewel ik ook bang ben voor de consequenties.. In hoeverre word bladefist nu een dooie server, met geen economie en geen pvp ?
Was een tijdje terug UBRS run met guild en paar mensen van high-end guild aan het doen (Succession). In ieder geval, we wipeten een paar keer want onze tank had IRL beetje op.. Die priest van succ. zich gelijk ergeren en begon hoog en laag te schreeuwen, zelfs toen we niet meer aan het wipen waren, zo van, stelletje kut noobs jullie zuigen allemaal, waarom moet ik in vredesnaam deze instance met mensen van jullie niveau doen.. Toen zei ik tegen hem van, joh, kerel, probeer ook eens een beetje te genieten van het spel.. Hij werd toen echt pissed en vatte het zo op van, hmm dus jullie vinden wipen leuk ? Toen begon ie iedereeen in de guild af te zeiken, en ook al zijn wij geen guild van de hoogste standaard, wil ik toch wel redelijk in bescherming treden van mijn medeguildies, en noemde hem en z'n guild een stelletje arrogante teringlijers. Domme fout natuurlijk, je krijgt ook weer zelf een minder goeie naam als guild. Niet dat het heel veel uitgemaakt had, meneertje had duidelijk al zijn conclusies getrokken. Dat is dus ook het punt wat jij noemt, dat veel high-end guilds samen in een elitair groepje zitten en al gauw mensen als naabje of als uber evil persoon bestempelen. Ik heb veel meer plezier tegenwoordig met random mensen dan de wannabe " serious" attitude van de high-ends.
BTW wie ben jij dan @ bladefist ?

Was gister constant in WSG/AB.. Best wel grappig dat elke BG waar ik was waren biffo + co.. Kortom weinig honor en een hoop tijdsverspilling..
Enfin dit is mijn lvl 60 troll mage @ bladefist die ik nog amper speel;
http://wow.allakhazam.com/profile.html?1140684
En de lvl 60 warlock (nu mijn main);
http://wow.allakhazam.com/profile.html?1140821
Grappige is die profile is 2 weken geleden opgenomen en ik heb nu een totale gear overhaul (veel stuffs met +stamina en +spell dmg, rest boeit mij weinig). Toch mijn dank aan baron/scholo/pvp (blood guard set ftw, gewoon lkkr voor rank 8 gaan nu).