bleh inderdaad

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Jup ik heb een break van ongeveer 4 maanden gehouden, maar door die break zit ik nu dus helaas vast op Bloodscalp.Routed schreef op donderdag 20 april 2006 @ 18:11:
[...]
Heyz Slamdance, ben jij weer begonnen met spelen ofozw?
Ik heb met jouw, deavje en hoe heet die kleine gnoom ook alweer nog tig runs gedaan naar RFD voor mijn Robes of the Lich.
Heb je een break gehouden ofzow?
EN Bloodscalp staat idd niet voor niets bekend als Hunscalp (net zoals Trollbane meer Dutchbane heet atm).
Verwijderd
Op Shattered Hand krijg ik iedere 5 min een wisper: Swe?Slamdance schreef op donderdag 20 april 2006 @ 18:40:
[...]
Jup ik heb een break van ongeveer 4 maanden gehouden, maar door die break zit ik nu dus helaas vast op Bloodscalp.
Had ik toen geweten wat de impact op Bloodscalp zou zijn, had ik absoluut een transfer gedaan. (De transfer naar twisted nether was weinig van te merken)
Nu kwam ik terug van een wow break en was mijn friendslist leeg en de server naar de kloten
Ach nu maar proberen om mijn dungeon set upgrade te voltooien, heb nog maar 2 items te gaan
goed dat je het zegt, ik stond bijna op het punt om een mod te installeren.. wacht ik nog wel even mee...Hurtebise schreef op donderdag 20 april 2006 @ 19:05:
Blizz whats goin on? Unable to connect
Dat was een jaar geleden dan ook de hoofdreden om te migraten naar Kor'Gall voor mijn vrienden en mijzelfVerwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 18:52:
[...]
Op Shattered Hand krijg ik iedere 5 min een wisper: Swe?
Word ik ook horendol van. Zweden
WEBN & chill (@IBKR)
ff retry'en hier werkt tie weerViggen schreef op donderdag 20 april 2006 @ 21:11:
gg blizz, bladefist crashed weer es...![]()
en inlogserver ligt er natuurlijk ook weer uit
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Onder welke naam speel je daar?Viggen schreef op donderdag 20 april 2006 @ 21:11:
gg blizz, bladefist crashed weer es...![]()
en inlogserver ligt er natuurlijk ook weer uit
skullcrusher
Tita, human warlock voornamelijk...mimic schreef op donderdag 20 april 2006 @ 22:06:
[...]
Onder welke naam speel je daar?
En bovendien, volgende de Wow-Status is ie wel op!
kutServer
Verwijderd
Anders duw je even 300~ mensen in een hokje. Volgens mij ben jij de enige 12 jarige hier, blijf maar mooi op bladefist met je attitudeVerwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 00:23:
Wat mij betreft mogen Fluo/Biffolina, en al dat stelletje irritante eikeltjes van ex cineris/pure luck/craftwerk/nulli secundus de 12 jarige attitude gaan verspreiden op Outland..
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Verwijderd
uhm, heb zoveel alts...Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 00:23:
Haha.. Tita, ik d8 al toen ik je zag, moet NLer zijn.. Vond het wel leuk om jou in AV paar keertjes om te leggen/pesten met mijn soullink lock.. En ga je ook migraten ? Ik niet.. Geef niet zo veel om epix, meer om mijn vrienden die heer blijven. Wat mij betreft mogen Fluo/Biffolina, en al dat stelletje irritante eikeltjes van ex cineris/pure luck/craftwerk/nulli secundus de 12 jarige attitude gaan verspreiden op Outland..(alhoewel ik wel weet dat Fluo ook een priest heeft op bladefist aan horde kant @ Brotherhood of Dawn).
Lijkt wel of jullie de week voor migration btw erg aan het inkrimpen zijn in AB, de Horde wint eindelijk eens! (en word niet om de 2 minuten ge 5-node). Het is waar dat bladefist een enorme kloteserver is maar als ik het zo lees is dat eigenlijk vrijwel overal zo en heeft imo migration niet al te veel zin. We zullen het zien, en aangezien bladefist/twilight's hammer en alle oorspronkelijke WoW servers definitief hun deuren sluiten over 6 maanden (worden niet ge-upgrade om expansion te accomoderen), lijkt het mij dat een gedwongen migratie er voor ons allen zal inzitten. Wat speel je naast je darkforce tovenaar, viggen ?
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
lees goed de tactics.. belangrijkste bij luci is adds weghouden bij luci en decursen bij het leven.. dan krijg je ze makkelijk neer.. warrior staat bij de kop van magmadar, dps bij de achterpoten, casters staan zo ver mogelijk weg in een halve circel.. succes.Nvidiot schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 07:31:
Woot! De eerste echte guildrun van MC vandaag en we pakken meteen luci plat en magmadar op 15%.(oke oke, wel tig keer gewiped eerst) De meeste mensen waren voor het eerst in MC, dus vooral erg veel geleerd
Volgende week poging twee en dan moeten we magmadar wel plat kunnen krijgen.
Ik speel op US server Mannoroth, level 60 warrior (http://wow.allakhazam.com/profile.html?488187)
Verwijderd
In Ratchet staat altijd je Pvp aan. Of speel je niet op een Pvp server ?chromeeh schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 08:08:
Hahahaha lvl 9 Warrior orc'jes zijn liev![]()
Vooral als hij je constant zit uit te dagen![]()
Was bezig met een questje in Ratchet, zit tie constant om me heel te klooien, <insert chicken sounds> dus ik loop rustig een eind weg (neutral guards), eerst even gekeken of tie nie zo flauw was om ergens een paar hi-lvl vriendjes stand-by te hebben...
Dus ik doe /pvp
<...>
Ik had niet verwacht dat tie zo gek was om me daadwerkelijk nog aan te vallen ook
Nou ja het ging van hak/dodge/hak/dodge
Ik dodge'de alles van hem na een paar minuten fear hem een keertje.
Nu had ik verwacht dat tie ging rennen nu... (en dna niet door de fear)
Gaat tie m'n imp aanvallen (had deze al op passive gezet), nouja een lvl 4 ShadowBolt tegen een lvl 9 gaat meestal net niet in 1x dood als deze critical raakt.
Ik dacht van nu geeft tie het echt op...
Hij blijft het proberen, dus nog maar een fear nu met een CoA er achter aan...
Hij gaat dood, kom ik 'm later nog een keer tegen vlakbij the CrossRoads, dus ik pak m'n wapen in de hand. Begint tie keihard weg te rennen![]()
(Had pvp ondertussen al weer uit staan)
Voor de moraalridders: ja het is flauw om een low-lvl af te slachten maar deze had het gewoon ff nodig
[ Voor 4% gewijzigd door Hom3r op 21-04-2006 08:14 ]
PvE met PvP als optie (Nordrasil)Hom3r schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 08:13:
[...]
In Ratchet staat altijd je Pvp aan. Of speel je niet op een Pvp server ?
En ach het is leuk dat hij het probeert
Eerder domHom3r schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 08:13:
[...]
In Ratchet staat altijd je Pvp aan. Of speel je niet op een Pvp server ?
En ach het is leuk dat hij het probeert
[ Voor 18% gewijzigd door pagani op 21-04-2006 08:22 ]
Luci is geen probleem volgende keer. Bij magmadar hadden we even groepen rechts, oneven links, dat werkte opzich prima.BootVluchteling schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 07:58:
[...]
lees goed de tactics.. belangrijkste bij luci is adds weghouden bij luci en decursen bij het leven.. dan krijg je ze makkelijk neer.. warrior staat bij de kop van magmadar, dps bij de achterpoten, casters staan zo ver mogelijk weg in een halve circel.. succes.
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
Hahahaha ja, ik ben lvl 34 atm...
Verwijderd
ik neem aan dat craftwerk ook migrate?Imodium schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 00:31:
[...]
Anders duw je even 300~ mensen in een hokje. Volgens mij ben jij de enige 12 jarige hier, blijf maar mooi op bladefist met je attitude
Verwijderd
Hoe zit dit precies, ik speel op Thunderhorn, ook een van de servers die er vanaf het begin was, maar heb hier nog niks over gehoord of gelezen eigenlijk.Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 00:23:
en aangezien bladefist/twilight's hammer en alle oorspronkelijke WoW servers definitief hun deuren sluiten over 6 maanden (worden niet ge-upgrade om expansion te accomoderen)
Verwijderd
hoop dat het niet zo gaat met Bladefist + Daggerspine > OutlandVerwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 09:03:
Ach Genjuros is ook al zo erg. Het was een transfer server van Bladefist, Crushridge en Shattered Hand en we kregen dus zowat alle Grieken en Ita's van de laatste 2 servers op Genjuros. In het begin was het nog best aardig hoor, goed te doen, leuke balans Alliance - Horde en goeie pvp sessies maar tegenwoordig...
Met AQ zijn een heleboel mensen gestopt lijkt het wel. De ratio Alliance - Horde is helemaal verschoven richting Alliance dominantie en guildwise liggen we echt al 3 weken zowat stil in het water vanwege attendance problemen. Te veel mensen gestopt en het gat qua equipment level is zo verschrikkelijk groot dat we bijna moeten terugvallen naar MC als we nieuwe mensen zouden recruteren. En dat gebeurt al niet omdat het allemaal Grieken/Italianen zijn die in hun eigen clubjes zitten (denk aan dat Hongaren verhaal van hierboven).
Genjuros is voor mij momenteel gewoon een grote dooie rots ergens in niemandsland. Geen zak te doen behalve wat pvp wat we doorgaans op onze sloffen winnen, AH overal overpriced, geen ORBs omdat er altijd wel een Alliance guild of 2 bij staat en gewoon geen spelerspoel meer over om recruits uit te trekken als vervanging voor mensen die stoppen met spelen. Enige positieve is dat de stacks met Major Health Pots nu nog maar 3g kosten met onze farmers en als ik m'n QS al niet had was er nu ruime keus uit maar liefst 4 Foror's boeken.
Gisteren was BWL geplanned en wederom niets kunnen doen want er waren maximaal 25 mensen online, en ik heb serieus de rest van de avond verspild met idlen in een account trade channel op Quakenet en wat trade forums online. Even kijken of er niet toevallig nog een leuk accountje op Magtheridon of Skullcrusher of een andere grote server met wat goeie Horde guilds erop beschikbaar is, of wellicht zelfs een Alliance account op een van die 2 servers. Ik verveel me echt verschrikkelijk de laatste tijd, niets te raiden alleen maar wat pvp en dat is ook maar max 10-15 man steeds. Beetje mezelf beloofd het een weekje aan te kijken en als het nog niks is doe ik waarschijnlijk de daad bij het woord en ben ik pleitte.
Verwijderd
Verwijderd
Ja Bladefist/Daggerspine combi ziet er ook goed uit en er is nog een rename optie met transferenVerwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 09:10:
[...]
hoop dat het niet zo gaat met Bladefist + Daggerspine > Outland
maar gezien dat er echt zoveel guilds zijn die migraten van beide servers, die ongeveer qua population wel gelijk zijn (scandinaviers/nederlanders/britten enzo).
Ik heb eerlijk gezegd een half idee dat Outland een soort van 2de Magtheridon gaat worden, met de hoeveelheid topguilds van beide servers die migraten.
Ik heb er iig alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen zondagnacht/maandagmorgen.
Verwijderd
Lol.. Ik wist wel dat ik het had moeten onderbouwen. Bij deze dus;Imodium schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 00:31:
[...]
Anders duw je even 300~ mensen in een hokje. Volgens mij ben jij de enige 12 jarige hier, blijf maar mooi op bladefist met je attitude
Daarvoor ben ik PvE met PvP optional gaan spelenHom3r schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 09:32:
Mmmm klinkt allemaal gezellig op die servers... Je plezier word wel zo vergalt omdat anderen de regels aan hun laars lappen. Ik vind dat Blizz hier iets moet aan doen, want ook jij betaald voor je speelplezier. Ik moet zeggen dat er bij mij gewoon altijd Engels word gesproken in Party en in Gchat. Veel Engelsen Denen Finnen Sweden Nederlanders en natuurlijk de Chinezen Farmers
? sorry dat snap ik ff niet dat heeft toch niks temaken met Pvp of Pve ?chromeeh schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 09:54:
[...]
Daarvoor ben ik PvE met PvP optional gaan spelen
Scheelt een hoop zielig gezeur
Verwijderd
klinkt als een gezellige server inderdaad
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Verwijderd
Ik realiseer me dat ik veel vraag, maar kun jij zo uitzoeken of Genjuros als "upgrade" server beschouwd wordt of dat we toch nog een migratie kunnen krijgen (van of naar scheelt me eigenlijk geen hap).Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 09:59:
Over servers die hun deuren dicht gaan doen, het blijft momenteel nog een rumor, alhoewel het wel uit zéér betrouwbare bron komt (heb een vriend die in dat data-centre management verantwoordelijk is voor een groot deel van de beslissingen). Het komt er gewoon op neer dat alle oudere WoW servers verouderd zijn en geen upgrade materiaal zijn (daarom krijgen we de komende 6 maanden ook allen geen upgrade). Alle WoW servers hebben echter wel een upgrade nodig voor Burning Crusade, aangezien de pop. per realm aanzienlijk zal gaan groeien (tot 3 x de bevolking van reguliere servers). Het idee is dus om voor alle oude WoW realms gewoon compleet nieuwe te maken. Hopelijk krijgen wij hier snel wat meer duidelijkheid over; ik realiseer mij ook dat als ik niet migrate bladefist heel goed een dooie server kan worden. Als dit zo is hoop ik dat er snel nieuwe mogelijkheden plaatsvinden om weer te migraten. De toekomst zal het uitwijzen.
Ik heb een 45 warlock op Daggerspine, ik wil niet het risico nemen dat Daggerspine doodbloeid. Ik migrate dus naar Outland maandagmorgen om 06:15Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 09:10:
[...]
hoop dat het niet zo gaat met Bladefist + Daggerspine > Outland
maar gezien dat er echt zoveel guilds zijn die migraten van beide servers, die ongeveer qua population wel gelijk zijn (scandinaviers/nederlanders/britten enzo).
Ik heb eerlijk gezegd een half idee dat Outland een soort van 2de Magtheridon gaat worden, met de hoeveelheid topguilds van beide servers die migraten.
Ik heb er iig alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen zondagnacht/maandagmorgen.
Echt wel die Base van Alliance is zo makelijk te bereiken met die domme brug er voor (die niks voorstelt tbh) waar iedereen langs springt richting de Bunker. Maar goed we geven niet opKaap schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 10:24:
Ik heb sinds vorige week AV gegrind, ben van 16K left naar 4800 gegaan. Hopelijk dit weekend exalted raken en dan AV op Kor'Gall gedag zeggen.
Ik ben trougewend AV als Horde te spelen, speel het nu met Alliance, maar tbh, ik vond het altijd bullshit als Alliance klaagde dat de map Horde favored, nu merk ik toch dat Horde zeer zeker voordelen heeft in AV.
Verwijderd
Waarom heb je daartoe besloten? Disorder niet meer echt je stijl?Routed schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 10:46:
<< Is vanaf gisteravond guildloos...
Het was niet echt een easy beslissing maar laten we het er op houden dat het voelt als een bevrijding.
Grootste nadeel is nu wel dat je te pas en te onpas word gewhisped "do you want to join my guild" blah blahb.
Heb dus maar al me epix uitgetrokken een een simpele robe aan getrokken, maybe dat het dan minder wordt.
Nu wordt het dus beslissingen tijd wat verder te doen, ik neig er sterk naar om me char te dissen/deleten en met behulp van een bevriende horde het gold/items/mezelf te transferen naar de horde kant.
Wordt een moeilijke beslissing na een jaar aan de allience kant en ik moet eerst nog eens kijken of ik daar een guild kan regelen.
./wave
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
hehe nou dat word feest voor ons danVerwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 10:48:
Blizzard zou die map eens om moeten draaien in av.
Dus horde base en alliance base swappen met mekaar.
Eens zien of die horde dan nog zo easy blijft winnen.
Verwijderd
Nou ik zie dit toch niet gaan gebeuren, want dan gaan al onze horde vriendjes weer de forums vol whinen.
Verwijderd
Hey eikel gebeurt niet he. Geen horde voor jou. Hou je eerst maar eens bezig met je rogueRouted schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 10:46:
Het was niet echt een easy beslissing maar laten we het er op houden dat het voelt als een bevrijding.
Grootste nadeel is nu wel dat je te pas en te onpas word gewhisped "do you want to join my guild" blah blahb.
Heb dus maar al me epix uitgetrokken een een simpele robe aan getrokken, maybe dat het dan minder wordt.
Nu wordt het dus beslissingen tijd wat verder te doen, ik neig er sterk naar om me char te dissen/deleten en met behulp van een bevriende horde het gold/items/mezelf te transferen naar de horde kant.
Wordt een moeilijke beslissing na een jaar aan de allience kant en ik moet eerst nog eens kijken of ik daar een guild kan regelen.
./wave
uit disorder gestapt?Routed schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 10:46:
./wave
troll roog:)Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:01:
[...]
Hey eikel gebeurt niet he. Geen horde voor jou. Hou je eerst maar eens bezig met je rogue
[ Voor 44% gewijzigd door Routed op 21-04-2006 11:14 ]
dissen en deleten moet je echt niet doe iedereen die ik ken die dat heeft gedaan heeft er achter toch spijt van. Laat gewoon je char met zijn gear intact en stuur gewoon alleeen je gold naar je horde account dan. Na een tijdje heb je misschien toch weer zin om met je oude char te spelen.Routed schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 10:46:
./wave
Dit komt heel erg bekend voor, ik heb er zelf ook last van. Iedere keer als ik een class begin dan is het rond lvl 30 saaiVerwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 17:21:
[...]
Tja niets liever,
maar ik ben iemand die teveel nadenkt en niet genoeg gamed, toen ik net begon met WoW zat ik dan ook gerust langer leuke mods te zoeken dan WoW zelf te spelen.
Ik ben ook iemand die altijd naar een andere class kijkt als ik een class speel, als ik een mage speel wil ik kunnen tanken maar als ik warrior speel wil ik kunnen AOE'en.
Ik ben hier bepaald niet trots op maar ik moet denk ik gewoon een keer doorzetten, ook lijkt het me een goed idee om samen met iemand te gaan lvl'en aangezien het dan altijd gezellig kan zijn en je lekker kan kletsen onder het saaie grinden.
Iemand nog tip om de class/race/realm die bij mij past te vinden?
.
mmm ik denk dat iedereen dat wel heeft met zijn Class. Ik vind dat er altijd dooie punten in zitten altijd rond het 30/33 40/43 enz lvls je bent tehoog voor het gebied waar je bezig bent en nog net telaag voor een stappie verderKraveN schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:06:
[...]
Dit komt heel erg bekend voor, ik heb er zelf ook last van. Iedere keer als ik een class begin dan is het rond lvl 30 saaikill kill kill kill, veel van hetzelfde alleen andere omgeving en andere beestjes. Ik vind het spel gewoon heel gaaf, alleen dat lvlen schiet niet op. Daardoor ga ik naar andere classes kijken. En dan denk ik precies hetzelfde als mage wil ik warrior zijn, als warrior wil ik meer ranged hebben, etc. heel FRUSTREREND.
Nog steeds niets kunnen vind wat het voor mij is. Heb zo op iedere class wel iets aan te merken.
Shaman, te veel totems en is horde side(niks tegen horde, maar zit liever alliance)
Mage, zeer kwetsbaar, en veel downtime (mana regen)
Warrior, weinig ranged, puur melee
Rogue, weinig ranged, puur melee, relatief snel dood
Hunter, te weinig ervaring mee
Warlock, te weinig ervaring mee
Paladin, alleen melee, en meer support in mijn ogen
Druid, bedoeld als healer terwijl er meer in zit, gear gebaseerd op healing
priest, beste healer je moet ervan houden
Maar goed zo zijn er altijd wel voor en nadelen te noemen, daarom is het ook balanced. Anders liep iedereen met dezelfde class.
Ik wil melee, spells, healing voor jezelf en soms voor groep niet focus op healing.
Dus ik wil DMG doen ipv support class zijn. Maar ook niet van andere afhankelijk zijn.
Ik wordt gekmaar misschien moet ik maar eens doorzetten met een class.
Jammer dat de horde op Burning Blade bijna geen gebruik maken van die voordelenKaap schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 10:24:
Ik heb sinds vorige week AV gegrind, ben van 16K left naar 4800 gegaan. Hopelijk dit weekend exalted raken en dan AV op Kor'Gall gedag zeggen.
Ik ben trougewend AV als Horde te spelen, speel het nu met Alliance, maar tbh, ik vond het altijd bullshit als Alliance klaagde dat de map Horde favored, nu merk ik toch dat Horde zeer zeker voordelen heeft in AV.
Het draait niet alleen om de map, maar meer om samenspel en tacktiek, voor zover dat mogelijk is...Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 10:48:
Blizzard zou die map eens om moeten draaien in av.
Dus horde base en alliance base swappen met mekaar.
Eens zien of die horde dan nog zo easy blijft winnen.
https://niels.nu
dat kan niet op een PVP serverMantaMania schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:05:
[...]
dissen en deleten moet je echt niet doe iedereen die ik ken die dat heeft gedaan heeft er achter toch spijt van. Laat gewoon je char met zijn gear intact en stuur gewoon alleeen je gold naar je horde account dan. Na een tijdje heb je misschien toch weer zin om met je oude char te spelen.
Deleten is eeuwig zonde
Jawel hoor, op 2 aparte accounts is dat geen enkel probleem.-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:14:
[...]
dat kan niet op een PVP serverdaar kan je namelijk niet en een horde en een alliance char hebben
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
omg, ga je nemos achterna? : PRouted schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 10:46:
./wave
pvp server dus no can do..MantaMania schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:05:
[...]
dissen en deleten moet je echt niet doe iedereen die ik ken die dat heeft gedaan heeft er achter toch spijt van. Laat gewoon je char met zijn gear intact en stuur gewoon alleeen je gold naar je horde account dan. Na een tijdje heb je misschien toch weer zin om met je oude char te spelen.
Deleten is eeuwig zonde
[ Voor 13% gewijzigd door Routed op 21-04-2006 11:22 ]
maar dat heeft ie niet, ander zou ie niet de hulp van zijn horde maat nodig hebben om spullen over te zetten via neutral ahWouter schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:15:
[...]
Jawel hoor, op 2 aparte accounts is dat geen enkel probleem.
Waarom zou jij, je allience caracter verwijderen als je Horde wilt gaan spelen? Da kun je niet zo makkelijk terug of je moet weer een geheel nieuwe allience caracter aanmaken.Routed schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 10:46:
./wave
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
ImdaMned schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:27:
Omdat wij (horde op trollbane) toffe gasten zijn en dat willen we weten ; )
Omdat ik na een jaar spelen op 2 outdoor dragons en wat bosses in AQ40 na alles gekilled heb wat er dood te maken valt in het spel._Dune_ schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:24:
[...]
Waarom zou jij, je allience caracter verwijderen als je Horde wilt gaan spelen? Da kun je niet zo makkelijk terug of je moet weer een geheel nieuwe allience caracter aanmaken.
ahhh oke nu snap hem jij wilt je char deleten omdat je dan een horde kan maken.Routed schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:20:
[...]
pvp server dus no can do..
en ik heb geen zin om een 2de account te kopen:)
/edit
imna, Menos heeft gewoon een 2de game gekocht en zijn mage in BB geparkeerd als tradeslet...
daar gaat ik dus niet aan beginnen:)
Ik vind Genjuros opzich wel aardig, ik heb heel goed contact met een aantal Grieken, ik speel high end wanneer het me uitkomt, maar sommige dingen...Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 10:16:
[...]
Ik realiseer me dat ik veel vraag, maar kun jij zo uitzoeken of Genjuros als "upgrade" server beschouwd wordt of dat we toch nog een migratie kunnen krijgen (van of naar scheelt me eigenlijk geen hap).
Mocht dat namelijk in de nabije toekomst kunnen gebeuren dan maak ik liever zo'n transfer mee met mijn eigen vertrouwde OrcjeWat extra levensbloed op Genjuros is erg welkom of een transfer naar een nieuwe, grote server lijkt me helemaal geweldig.
Verwijderd
Heuj Proq, ik had 't gelezen op Realm forums van blackfear ja.. is ie sindsdien nog online gekomen?DrProctor schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:22:
onze guild heeft ook wat probleempjes atm:P Maar niet met raiden meer met wat server drama wat betreft GMs die Guildbanks jatten etc. Maar daar kom ik hier niet voor ik wou alleen mn character ff showen
Hier een aantal screenies:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk in mn profile [zie onder] voor stats en equipment
Ik kom je vandeweek wel ff in lightfeather in je aars proppen hoor:)ImdaMned schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:27:
Omdat wij (horde op trollbane) toffe gasten zijn en dat willen we weten ; )
wie ben jij?Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:36:
[...]
Heuj Proq, ik had 't gelezen op Realm forums van blackfear ja.. is ie sindsdien nog online gekomen?
Verwijderd
Ja maar jij hebt like 6000-7000 anderen in IF, wij zitten met 3000 in Orgrimmarrodie83 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:36:
[...]
Ik vind Genjuros opzich wel aardig, ik heb heel goed contact met een aantal Grieken, ik speel high end wanneer het me uitkomt, maar sommige dingen...
De realmforums zijn een drama met de een na de andere zuigthread en vooral ons kent ons grappen, ingame worden de green dragons (en welke worldencounter niet) ongeveer gecorpsecampt door tAD en 75% van de alliance guilds heeft Nef op farm. Dat klinkt wel heel leuk, maar in feite is IF een groot stuk eenheidsworst. Dat gecombineerd met het irritante superieurheidsgevoel van enkele high end guilds en het constante zielige geflame over PvP gebeurens maken het toch allemaal wat minder. WoW lijkt een beetje op CS te lijken qua publiek - jong en véél te snel een grote bek.
Ik heb 3 weken geleden mijn full epic mage disenchanted en deleted. Spijt er van? Een beetje...maar ik sta nog steeds achter de beslissing. Verslaving is NOOIT goed. Daar had ik last van...Routed schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 10:46:
./wave
Verwijderd
Scroll omhoog en je kunt 't lezen, Vladi!DrProctor schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:44:
[...]
wie ben jij?en nee hijs niet meer online gekomen. Maar het wordt straks alleen maar leuker met de drama want 1 forumposter die tegen ons post op zn alt zit nog bij ons in de guild
Dus dat wordt straks ook weer een heel festijn
/meDrama
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2006 11:59 ]
Ik heb mn lock een paar weken terug naar lvl 60 gebracht, en vindt een lock geweldig. Hoge DPS in instances, een van de sterkste classes in pvp, een geweldige grindmachines. De talenttrees zijn ook behoorlijk veelzijdig.Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:57:
ik heb zelf een lvl 60 undead holy priest, maar na een tijdje ZG/MC te hebben gedaan,
moet ik toegeven dat het alleen maar healen in instances toch begint te vervelen,
ook omdat buiten instances ik met mijn healing gear weinig fun kan beleven.
Dus nu wil ik een 2e char aanmaken, en zit ik te twijfelen tussen rogue/warlock....
mjah aangezien er op elke server al veel rogues zijn, zal het wel een lock worden.
maar nu de vraag: is warlock in high-end instances leuk om mee te spelen??
en is er leuk mee te grinden/pvp-en ??
[ Voor 14% gewijzigd door ImdaMned op 21-04-2006 12:01 ]
Ik heb een level 45 lockje. Puur voor de lol speel ik er mee, geen interesse meer in high-end content. Als ik het grinden van een lock vergelijk met m'n mage die ik had is het niet veel soeps. Maarja ik vind een mage dan ook wel de ultieme grind class.Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:57:
ik heb zelf een lvl 60 undead holy priest, maar na een tijdje ZG/MC te hebben gedaan,
moet ik toegeven dat het alleen maar healen in instances toch begint te vervelen,
ook omdat buiten instances ik met mijn healing gear weinig fun kan beleven.
Dus nu wil ik een 2e char aanmaken wat een damage dealer moet zijn, geen heals meer dus geen shammy/druid ^^, en zit ik te twijfelen tussen rogue/warlock....
mjah aangezien er op elke server al veel rogues zijn, zal het wel een lock worden.
maar nu de vraag: is warlock in high-end instances leuk om mee te spelen??
en is er leuk mee te grinden/pvp-en ??
knap hoor ik zou het niet kunnen zou misschien voor mij ook goed zijn want ja je speelt al snel teveel.The Realone schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:47:
[...]
Ik heb 3 weken geleden mijn full epic mage disenchanted en deleted. Spijt er van? Een beetje...maar ik sta nog steeds achter de beslissing. Verslaving is NOOIT goed. Daar had ik last van...
Ik had echt ineens het gevoel dat ik dat gewoon moest doen, en ik denk dat als ik het toen niet had gedaan het nooit meer gebeurt was. Geeft wel een apart gevoel om een epic te disenchanten die je een week ervoor gehaald heb na een paar maanden zwoegen in BWL.
lol ik ben al hele tijd niet meer op GoT geweest, kijk ik ff in dit topic, check die screenshot en wat zie ik? Mijzelf lol
De verdenking bestaat dat LHI dealtjes heeft gesloten met tAD - wat prima zou kunnen want LHI staat er tegenwoordig iets te snel bij.Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:45:
[...]
Ja maar jij hebt like 6000-7000 anderen in IF, wij zitten met 3000 in OrgrimmarEn inderdaad zoals ik al zei, een enorm gat qua equipment en ervaring tussen de high-end guilds en de rest plus alle gevoelens die daar uit voortkomen.
LHI is tegenwoordig ook al net zo'n zerg guild als tAD, zelfde principe van "als we maar constant 40 online kunnen krijgen" om ORB te zergen. tAD campt ze niet zo heel erg meer heb ik het idee het is nu vooral LHI. Desalniettemin, als jij het al zo erg vind in Ironforge met meer mensen, betere AH met meer items, meer guilds etc kun je nagaan hoe het voor ons aan Horde kant is
[ Voor 6% gewijzigd door rodie83 op 21-04-2006 12:13 ]
Hmmmm ja uhm....Hom3r schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 09:57:
[...]
? sorry dat snap ik ff niet dat heeft toch niks temaken met Pvp of Pve ?
Het gaat om de mensen die vervelend in IF of waar dan ook in hun moerstaal spreken.
Verwijderd
Hij heeft wel gelijk, het is een stuk lastiger om om bij de Horde boss te komen dan om bij de Alliance boss te komen.superbassie schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:11:
[...]
Het draait niet alleen om de map, maar meer om samenspel en tacktiek, voor zover dat mogelijk is...
Het jammere op mijn realm is dat AV vaak ongelijk is. Zo hebben de alliance vaker epic gasten spelen in AV terwijl de horde het van de lvl 51 warrior's moeten hebben die graag hun IBS willen....
We gaan hem gewoon keihard corpsecampen als ie een troll roog ofzo begintVerwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:01:
[...]
Hey eikel gebeurt niet he. Geen horde voor jou. Hou je eerst maar eens bezig met je rogue
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2006 12:41 ]
gege ik mis je nu al;)engessa schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 12:35:
[...]
We gaan hem gewoon keihard corpsecampen als ie een troll roog ofzo begint
Maar goed, dissen is zo.. definitief. Dan nog liever een 2e wow exemplaar aanschaffen en op een nieuw account verder spelen. Kun je je altijd nog bedenken als je mij mist ^^
Misschien een idee voor een nieuw topic: Show hier je WoW characterDrProctor schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:22:
onze guild heeft ook wat probleempjes atm:P Maar niet met raiden meer met wat server drama wat betreft GMs die Guildbanks jatten etc. Maar daar kom ik hier niet voor ik wou alleen mn character ff showen
Hier een aantal screenies:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk in mn profile [zie onder] voor stats en equipment
Sign here please
dat is juist het leuke, en de reden dat ik een female rogue alt heb.. . (die wel zo hard slaat dat inmiddels de vijand van 4 lvls hoger al een boogje om me heen loopt als ze me 1 op 1 aan zien komen lopen)Rakkerzero schreef op donderdag 20 april 2006 @ 18:24:
[...]
IK had vorig jaar hetzelfde in Crushridge. Die server werd toen, weet niet of dat nog steeds is, grotendeels bevolkt door italianen. Erg leuk als je geen italiaans kent
@ Impulse13
Ik ben nu een Gnome rogue gestart. Ik kan de uitstraling van een female gnome niet uitstaan.
soo cute (spuit 11)
Ook op de Maelstrom ?blackadder75 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 13:09:
[...]
dat is juist het leuke, en de reden dat ik een female rogue alt heb.. . (die wel zo hard slaat dat inmiddels de vijand van 4 lvls hoger al een boogje om me heen loopt als ze me 1 op 1 aan zien komen lopen)
OMGImdaMned schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 13:29:
Gisteren geniale actie in MC. hunter pet pull bij shassrah, pet rent terug richting de MT. Op dat moment komt net een druid MC binnen en doet een heal op zichzelf.... krijgt hierdoor aggro van shassrah die gelijk naar hem toe blinkt. Druid gauw MC uit en shassrah loopt terug naar de garr cave en neemt ALLE trash mee.
Leuke actie van blizzard, om gelijk heel MC in combat te gooien
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Verwijderd
Ha ha, ik zou me kapot lachen dan ^^ImdaMned schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 13:29:
Gisteren geniale actie in MC. hunter pet pull bij shassrah, pet rent terug richting de MT. Op dat moment komt net een druid MC binnen en doet een heal op zichzelf.... krijgt hierdoor aggro van shassrah die gelijk naar hem toe blinkt. Druid gauw MC uit en shassrah loopt terug naar de garr cave en neemt ALLE trash mee.
Leuke actie van blizzard, om gelijk heel MC in combat te gooien
Wat betreft sommige guilds, daar betreft het voornamelijk een aantal mensen met een grote bek die altijd overal aanwezig lijken te zijn (Ironforge/IRC/Realm forum), om daar nou een heel guild op af te rekenen is niet echt eerlijk. Wat betreft 'image' en guilds heb je gelijk. Ben je niet populair (m.a.w. populair guild/populair op IRC), dan negeren veel mensen je gewoon. Er is dan ook een soort grote kliek ontstaan.Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 09:59:Verhaal over Bladefist
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
ahaaha its the uber tank from TDRViolatoR schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 12:10:
[...]
lol ik ben al hele tijd niet meer op GoT geweest, kijk ik ff in dit topic, check die screenshot en wat zie ik? Mijzelf lolHoe groot is die kans ?
( ben die warrior achter die gast met witte raptor )
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq