Meer mensen die WoW onder Linux spelen? Ik tot gister dus wel.. Alleen crashed de laatste patch in Cedega, dus ik heb het toch maar op mijn oudere WindowsPC geinstalleerd.
En vandaag maar gelijk een nieuwe videokaart etc. daar voor besteld, want het gamen onder Windows gaat toch allemaal nog net wat makkelijker.

Grindtegel schreef op donderdag 20 april 2006 @ 08:50:
[...]
Nou volgens mij op Eonar ook, gisteren de hele avond met m'n nieuwe Alliance warlock gespeeld maar geen "Held" te bekennen, laat staan een van de eerder genoemde spelersnamen. (wordt ik voor de gek gehouden

)
Overigens zou ik bij een Nederlands guild willen zodat ik op normale tijden kan raiden, niet omdatik dan gezellig nederlands kan praten. Een All-European group zou ook goed zijn, maar die heeft Eonar volgens mij ook niet. Daar zitten alleen US en Australie guilds (begrijpelijk natuurlijk)
Sja, ik vind de guild-name ook niet echt goed/leuk/origineel.. maargoed, aangezien ik voorlopig nog druk aan het levelen ben, vind ik de guildname niet boeiend, maar wel fijn om nederlands te kunnen tikken. Wie weet dat ik later nog wel is overstap naar een andere guild. Als bijv. blijkt dat het raiden niets wordt omdat er te weinig leden zijn (zoals een vriend van me al voorspelde)...
Maar vreemd dat je niemand bent tegen gekomen, we waren toch echt online.

Ahh dat verklaard een hoop.

Ik zit dus inderdaad (denk ik) op de EU server.

Er hebben zich gister trouwens wel een aantal Gotters aangemeld bij de guild.
Wie?
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.