Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 71 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.135 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
BladePHQ schreef op donderdag 20 april 2006 @ 05:57:
Totaal geen last van lag gehad.

Vandaag mijn 3e potje gespeeld in AV als horde en ook deze weer gewonnen.
Toch grappig als je bedenkt dat ik als alliance nog nooit het frostwolf gebied had gezien en ik heb toch vele dagen in AV doorgebracht.

Echt fantastisch hoe ze samenwerken :D
Kan ik alleen maar van dromen :P
Bij mij verliest Horde zelfs als Vanndar op 35% is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
Glorificationer schreef op woensdag 19 april 2006 @ 21:26:
[...]

meh blij dat er op mijn server niet van die gare nederlandse guildnamen rondrennen =D
Bij ons zijn ze ook allemaal overleden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 21:27:
Na tijden maar weer es gepvp'ed met de priest. Alliance tactic:

- we enteren met 6-8 man in WSG, alliance met 10;
- alliance doet alleen maar defense met 10 man totdat Horde zich gaat vervelen en weggaat;
- alliance zergt de overgebleven horde.

Mensen vinden 't ook nog ok, want kills + win for the honor.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Ik heb gelijk m'n account maar weer gecancelled. Face it, WoW is misschien fun PvE wise, maar PvP is teh big sucko in dit spel.

Warhammer Online in 2007. Eerst maar es Oblivion verder spelen. :)
Ja en dit is op alle severs zo..... 8)7 Ik zou zeggen maak is een Char aan op mijn server Pvp genoeg

[ Voor 8% gewijzigd door Hom3r op 20-04-2006 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 23:48
Hom3r schreef op donderdag 20 april 2006 @ 08:04:
[...]

Bij ons zijn ze ook allemaal overleden O-)
Nou volgens mij op Eonar ook, gisteren de hele avond met m'n nieuwe Alliance warlock gespeeld maar geen "Held" te bekennen, laat staan een van de eerder genoemde spelersnamen. (wordt ik voor de gek gehouden :? )

Overigens zou ik bij een Nederlands guild willen zodat ik op normale tijden kan raiden, niet omdatik dan gezellig nederlands kan praten. Een All-European group zou ook goed zijn, maar die heeft Eonar volgens mij ook niet. Daar zitten alleen US en Australie guilds (begrijpelijk natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
Grindtegel schreef op donderdag 20 april 2006 @ 08:50:
[...]

Nou volgens mij op Eonar ook, gisteren de hele avond met m'n nieuwe Alliance warlock gespeeld maar geen "Held" te bekennen, laat staan een van de eerder genoemde spelersnamen. (wordt ik voor de gek gehouden :? )

Overigens zou ik bij een Nederlands guild willen zodat ik op normale tijden kan raiden, niet omdatik dan gezellig nederlands kan praten. Een All-European group zou ook goed zijn, maar die heeft Eonar volgens mij ook niet. Daar zitten alleen US en Australie guilds (begrijpelijk natuurlijk)
Ik denk dat dat het probleem is, je zit op de US servers en Eonar is ook een EU server (er staat er dus 1 in de EU en 1 in de US)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
M1lamb3r schreef op donderdag 20 april 2006 @ 08:59:
[...]

Ik denk dat dat het probleem is, je zit op de US servers en Eonar is ook een EU server (er staat er dus 1 in de EU en 1 in de US)
8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mimic
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

mimic

O ja joh?

First Aid 150-225 boeken kopen voor 90s. en verkopen op AH(Albert Heijn) voor 3 goud XD

[ Voor 6% gewijzigd door mimic op 20-04-2006 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
lol albert heijn

bon, gisteren wierp een mob dit prachtexemplaar (purple aaitem)

Hammer of the Northern Wind
-
Binds when equipped
Main Hand Mace
58 - 108 Damage Speed 2.10
(39.5 damage per second)
Durability 105 / 105
Requires Level 49
Chance on hit: Launches a bolt of frost at the enemy causing 20 to 30 Frost damage and slowing movement speed by 50% for 5 sec.

http://www.thottbot.com/?i=14393

wat zou dat waard zijn bij verkoop op de albert heijn? zag er eentje staan voor 200G bo, maar dat leek me een beetje té

[ Voor 17% gewijzigd door Hurtebise op 20-04-2006 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op donderdag 20 april 2006 @ 09:40:

wat zou dat waard zijn bij verkoop op de albert heijn? zag er eentje staan voor 200G bo, maar dat leek me een beetje té
Dat verschilt in principe per server maar ik kijk altijd wat het item waard is volgens allakhazam.

100g dus :) http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=810

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 09:46

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

lol albert heijn

-
Binds when equipped
Main Hand Mace
(39.5 damage per second)
Durability 105 / 105
Requires Level 49
Chance on hit: Launches a bolt of frost at the enemy causing 20 to 30 Frost damage and slowing movement speed by 50% for 5 sec.

Hij is paars, levert altijd (te) veel op. Of het goed item is of niet, mensen geilen op de kleur....

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:20
Auctioneer installeren. Na verloop van tijd heb je een redelijk acurate database van de prijzen.

Owja, de koopjes die je daarmee van de AH haalt zijn natuurlijk ook altijd lekker : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:44

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Heeft iemand deze mod al?

http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=2419

schijnt het loading screen tijdens het zonen ter verkorten naar een paar seconden. Ik ga 'm vanavond meteen proberen. Heb wel eens last dat het zonen met de zepp helemaal fout gaat en ik pas weer kan bewegen als ik al weer op de weg terug ben.

MC enzo duurt dan 5 seconden ofzo.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
FunkyTrip schreef op donderdag 20 april 2006 @ 09:53:
Heeft iemand deze mod al?

http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=2419

schijnt het loading screen tijdens het zonen ter verkorten naar een paar seconden. Ik ga 'm vanavond meteen proberen. Heb wel eens last dat het zonen met de zepp helemaal fout gaat en ik pas weer kan bewegen als ik al weer op de weg terug ben.

MC enzo duurt dan 5 seconden ofzo.
Ja ik :) maar dan al weer een opvolger daarvan:
Catalyst - http://wowinterface.com/downloads/fileinfo.php?id=4827

Ik zone nu in 6 seconden ipv 45 sec, kan eindelijk eens terugmeppen als ik uit een instance loop een een partymember te helpen die buiten geganked wordt.

Draadje op officiele forums http://forums-en.wow-euro...39688&p=1&tmp=1#post39688

[ Voor 9% gewijzigd door itsme op 20-04-2006 09:59 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol albert heijn

-
Binds when equipped
Main Hand Mace
(39.5 damage per second)
Durability 105 / 105
Requires Level 49

Waarschijnlijk 1 van de meeste crappy epics die er zijn.
Op stormscale raken ze hem voor 35 g nog niet eens kwijt.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2006 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
yups gebruik catalyst zelf nu ook en inderdaad heerlijk
af en toe best goed voor een verrassings effect als ik BRD uitzone met me rogue en ik toch meteen kan terugmeppen :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Catalyst zorgde bij mij voor ontzettende lag in MC, 1-10secs lag. BWL en de rest van het spel geen enkel probleem, alleen MC.
Loggen -> uitschakelen -> terug naar 100ms latency... Best vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

ik vermaak me op het moment prima in wow. Maar ik merk wel dat de server vrij leeg is (Net als onze guild.) als er dan iemand online is van de guild is het wel gezellig :D

Maar nu denk ik er dus over om naar een andere server te gaan. Want ik denk dat een drukkere guild en meer mensen op de server me toch beter bevalt :+ Welke server kan ik dan het beste gaan?

Voor de rest vind ik pvp echt wel leuk, ik heb 1x een ?? ne druid geownd met mijn hunter die toen lvl 21 was. Dat was 1 van de top momenten :)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Meer mensen die WoW onder Linux spelen? Ik tot gister dus wel.. Alleen crashed de laatste patch in Cedega, dus ik heb het toch maar op mijn oudere WindowsPC geinstalleerd.

En vandaag maar gelijk een nieuwe videokaart etc. daar voor besteld, want het gamen onder Windows gaat toch allemaal nog net wat makkelijker. :)
Grindtegel schreef op donderdag 20 april 2006 @ 08:50:
[...]

Sja, ik vind de guild-name ook niet echt goed/leuk/origineel.. maargoed, aangezien ik voorlopig nog druk aan het levelen ben, vind ik de guildname niet boeiend, maar wel fijn om nederlands te kunnen tikken. Wie weet dat ik later nog wel is overstap naar een andere guild. Als bijv. blijkt dat het raiden niets wordt omdat er te weinig leden zijn (zoals een vriend van me al voorspelde)...

Maar vreemd dat je niemand bent tegen gekomen, we waren toch echt online. :)
M1lamb3r schreef op donderdag 20 april 2006 @ 08:59:
[...]

Ahh dat verklaard een hoop. :D Ik zit dus inderdaad (denk ik) op de EU server. :) Er hebben zich gister trouwens wel een aantal Gotters aangemeld bij de guild.
Wie? :P

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
QuarK schreef op donderdag 20 april 2006 @ 10:35:
Catalyst zorgde bij mij voor ontzettende lag in MC, 1-10secs lag. BWL en de rest van het spel geen enkel probleem, alleen MC.
Loggen -> uitschakelen -> terug naar 100ms latency... Best vaag.
nergens last van met catalyst, ook mc en bwl niet

maar wel raar inderdaad want een maat van me merkte totaal geen verschil met catalyst
maar dat kan ook komen omdat hij dus weinig addons gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

nhimf schreef op donderdag 20 april 2006 @ 09:51:
[...]

Hij is paars, levert altijd (te) veel op. Of het goed item is of niet, mensen geilen op de kleur....
over het algemeen is een paars item ook altijd beter ;) (gelijk level uiteraard)

op een paar vage trinkets na ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
dommerick schreef op donderdag 20 april 2006 @ 10:35:
ik vermaak me op het moment prima in wow. Maar ik merk wel dat de server vrij leeg is (Net als onze guild.) als er dan iemand online is van de guild is het wel gezellig :D

Maar nu denk ik er dus over om naar een andere server te gaan. Want ik denk dat een drukkere guild en meer mensen op de server me toch beter bevalt :+ Welke server kan ik dan het beste gaan?

Voor de rest vind ik pvp echt wel leuk, ik heb 1x een ?? ne druid geownd met mijn hunter die toen lvl 21 was. Dat was 1 van de top momenten :)
Probeer de Maelstrom drukke Pvp server, met veel Pvp guilds en Pve Guilds. geef me maar een /w ingame als je besluit alliance tespelen uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Info over ZG enchants en de toekomst erover:
https://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-dungeons-en&t=60592&p=1&tmp=1#post60592

Ik is happy met de change :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

kan je anders posten wat er staat zowieso zal ik wel geblokt zijn hier maar ik krijg ook: De pagina kan niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
In the next patch, the Dire Maul Librams will no longer be a requirement for the Zul'Gurub enchantments. Instead, a new item drop from either Bloodlord Mandokir or Jin'do the Hexxer, along with the class appropriate Voodoo doll will be all that is necessary, making these enchants much more accessible to players.

We do plan to incorporate additional use for the Librams, but the specifics are yet to be determined.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
M1lamb3r schreef op donderdag 20 april 2006 @ 11:08:
In the next patch, the Dire Maul Librams will no longer be a requirement for the Zul'Gurub enchantments. Instead, a new item drop from either Bloodlord Mandokir or Jin'do the Hexxer, along with the class appropriate Voodoo doll will be all that is necessary, making these enchants much more accessible to players.

We do plan to incorporate additional use for the Librams, but the specifics are yet to be determined.
las het ne top de offi forums :D, mja kan toch zelden mee met een zg run ivm het tijdstip waarom deze meestal gedaan wordt, evenals de AQ20 instance, heb ik ook nog nooit van binnen gezien :/

wel nice though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
OkkE schreef op donderdag 20 april 2006 @ 10:39:

...

Ahh dat verklaard een hoop. :D Ik zit dus inderdaad (denk ik) op de EU server. :) Er hebben zich gister trouwens wel een aantal Gotters aangemeld bij de guild.
Wie? :P
Als je WoW gewoon in Nenderland hebt aangeschaft dan speel je inderdaad op EU servers. Ik heb echter de VS versie van Wow en kan dus alleen maar op VS servers spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grindtegel schreef op donderdag 20 april 2006 @ 11:11:
[...]

Als je WoW gewoon in Nenderland hebt aangeschaft dan speel je inderdaad op EU servers. Ik heb echter de VS versie van Wow en kan dus alleen maar op VS servers spelen.
Met de VS versie kan je net zo goed op de EU realms spelen als je met de EU versie op de VS realms kan spelen.

Het enige wat je moet doen is je realmlist aanpassen mbv notepad, is 15 sec werk max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 11:26:
[...]

Met de VS versie kan je net zo goed op de EU realms spelen als je met de EU versie op de VS realms kan spelen.

Het enige wat je moet doen is je realmlist aanpassen mbv notepad, is 15 sec werk max.
Je kan dan inderdaad de EU realms ophalen. Maar het inloggen lukt je toch echt niet met een US-account. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 11:32:
[...]

Je kan dan inderdaad de EU realms ophalen. Maar het inloggen lukt je toch echt niet met een US-account. ;)
afaik kan je ook gewoon spelen, maar ik heb het zelf nog niet geprobeerd, dus zeker ben ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

M1lamb3r schreef op donderdag 20 april 2006 @ 11:08:

hmmm ben benieuwd wat ik dan met die libram kan want ik heb nog een protection liggen missschien toch maar snel verkopen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mimic
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Nee je kunt niet spelen op een VS realm met een US account, Je zult dan via de US wow site een account aan moeten maken, aparte database. En dan nog werkt je serienummer niet op de US versie.

Been there tried that. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op donderdag 20 april 2006 @ 11:40:
[...]

hmmm ben benieuwd wat ik dan met die libram kan want ik heb nog een protection liggen missschien toch maar snel verkopen dan.
Zelfde gedachte hier. of ik gebruik hem snel even om gewoon nog mijn laatste enchant vast te hebben.
Dan moet ik alleen heel erg rap zien dat ik nog een hakari binding krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 12:01:
[...]

Zelfde gedachte hier. of ik gebruik hem snel even om gewoon nog mijn laatste enchant vast te hebben.
Dan moet ik alleen heel erg rap zien dat ik nog een hakari binding krijg
dat lijkt me zonde zeker als je ze zo niet meer nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
ImdaMned schreef op donderdag 20 april 2006 @ 09:52:
Auctioneer installeren. Na verloop van tijd heb je een redelijk acurate database van de prijzen.

Owja, de koopjes die je daarmee van de AH haalt zijn natuurlijk ook altijd lekker : )
beste manier om Gold te verdienen, het AH grinden.

enne ImdaMned, is het mogelijk dat je mij ff op msn oid toevoegd, wil nml nog wel eens kijken wie er van ons wint in en duel/fight...

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:51

chromeeh

the Gnome

Als je op Nordrasil komt spelen laat het ff weten :)
Whisper me ff dan even... (Char name: Deschain) Indien je de guild wil joinen (Guild name: Warriors of Nordrasil)
Dit aanbod geldt natuurlijk ook voor de rest van jullie :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door chromeeh op 20-04-2006 12:25 ]

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister zei je ingame dat je naar een server ging waar je vrienden opzitten?
of heb je geen vrienden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 12:36:
[...]

Gister zei je ingame dat je naar een server ging waar je vrienden opzitten?
of heb je geen vrienden :+
wasda ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54

We hebben gisteren nieuwe Guild aangemaakt Domm. Samen met Agressor en rakker. Dit wordt een internationale guild Pm een van ons maar als je wilt joinen. Knarf gaat CS volgens mij ook verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
was AFK zeker :+

Morgen vrij --> AV grinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, we hebben een nieuwe guild aangemaakt.
Zou wel leuk zijn als je joint.

maar goed als jij naar de server gaat waar je vrienden opzitten, dan moet je het zelf weten.

en de clanwebsite komt eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

een drukke server moet je zelf weten maar je hebt wel kans dat je op bepaalde tijden dan in de wachtrij staat he.!
En dat bepaalde spots een beetje te druk zijn bv rep grinden voor timbermaw en dat soort dingen.

daarbij zijn er volgens mij geen hele lege servers volgens mij ligt misschien meer aan de spot waar je bent.

[ Voor 21% gewijzigd door MantaMania op 20-04-2006 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op donderdag 20 april 2006 @ 12:03:
[...]

dat lijkt me zonde zeker als je ze zo niet meer nodig hebt.
Nou het schijnt dat je een andere drop nodig gaat krijgen uit zg zelf, ik kan de link niet lezen zo vanaf mijn werk, maar het scheen dat die bij 1 van de laatste bazen in zg dropt.

De libram hadden we zelf gevonden, dus gekost heeft hij toch niks, dus mocht ik nog een hakari binding te pakken krijgen dan haal ik hem in ieder geval vast.

Boter op je kont smeren en droog brood vreten dat is zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Nee, maar het glibbert wel lekker...

Gelukkig had ik m'n libram of focus voor 15g per stuk gehaald vorige jaar : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 12:56:
Idd, we hebben een nieuwe guild aangemaakt.
Zou wel leuk zijn als je joint.

maar goed als jij naar de server gaat waar je vrienden opzitten, dan moet je het zelf weten.

en de clanwebsite komt eraan.
met 5 leden zker :+

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 22:32
MantaMania schreef op donderdag 20 april 2006 @ 13:27:
een drukke server moet je zelf weten maar je hebt wel kans dat je op bepaalde tijden dan in de wachtrij staat he.!
En dat bepaalde spots een beetje te druk zijn bv rep grinden voor timbermaw en dat soort dingen.

daarbij zijn er volgens mij geen hele lege servers volgens mij ligt misschien meer aan de spot waar je bent.
We spelen op Xavius en daar is in een maand tijd de populatie sterk gedaald. Staat nu zelfs al Low population aangeduid op de wow site en is van zn "recommend"-status af. :/

We moeten nu zelfs wachten voor WSG (lvl 10 t/m 19) evenals WSG (lvl 20 t/m 29) omdat er gewoon te weinig interesse is voor de battleground. Dan kan je beter wachten in een wachtrij van een volle server en dat je sowieso aan de beurt kom ipv wachten omdat er te weinig mensen zijn. :/

Dat is ook de reden waarom ik zit te denken om ook mischien naar een drukkere server over te stappen, maar omdat ik geen zin heb om opnieuw te beginnen wacht ik daar nog ff mee.
IK zat dan te denken aan een medium population server.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

[2. Trade][Randomnoob] : WTS [Libram of Rapidity] - Make offer

To [Randomnoob] : Lol, Rapidity is worth crap! I give you 10G
[Randomnoob] whispers : Are you sure?
To [Randomnoob] : Yes, it's pretty useless :(
[Randomnoob] whispers : Damn, ok, come to mailbox

-Trade-

THANK YOU!

Achja, zo kan het ook :P
Niet op de AH kijken = gewoon dom.

[ Voor 7% gewijzigd door Wouter185 op 20-04-2006 14:06 ]

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Rakkerzero schreef op donderdag 20 april 2006 @ 14:04:
[...]

We spelen op Xavius en daar is in een maand tijd de populatie sterk gedaald. Staat nu zelfs al Low population aangeduid op de wow site en is van zn "recommend"-status af. :/

We moeten nu zelfs wachten voor WSG (lvl 10 t/m 19) evenals WSG (lvl 20 t/m 29) omdat er gewoon te weinig interesse is voor de battleground. Dan kan je beter wachten in een wachtrij van een volle server en dat je sowieso aan de beurt kom ipv wachten omdat er te weinig mensen zijn. :/

Dat is ook de reden waarom ik zit te denken om ook mischien naar een drukkere server over te stappen, maar omdat ik geen zin heb om opnieuw te beginnen wacht ik daar nog ff mee.
hier ben ik het helemaal mee eens en daarom wil ik ook naar een drukkere server, en ik hoop dat er meer van CS meegaan zodat we samen kunnen lvlen enz :D

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

[...]

zorg er dan wel voor dat je aan de juiste kant zit. Ik zit zelf nu ook op een server met wachtrijen voor het inloggen dus tis druk genoeg maar voor de BG moet ik nog uren wachten en de horde kan lekker door lopen.

ps: ja, ja, post 1000

[ Voor 4% gewijzigd door MantaMania op 20-04-2006 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaah, migration maandag, het is weer voortgezet, nu maar hopen dat heel onze guild zonder problemen doorkan.

Outland here we come <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
dommerick schreef op donderdag 20 april 2006 @ 14:08:
[...]

hier ben ik het helemaal mee eens en daarom wil ik ook naar een drukkere server, en ik hoop dat er meer van CS meegaan zodat we samen kunnen lvlen enz :D
Zullen we samen beginnen op een andere server?? Alliance side ^^
IK heb die Horde meuk nu wel weer gezien eerlijk gezegd.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Rakkerzero schreef op donderdag 20 april 2006 @ 14:20:
[...]

Zullen we samen beginnen op een andere server?? Alliance side ^^
IK heb die Horde meuk nu wel weer gezien eerlijk gezegd.
goed plan, er is vast wel iets te vinden :D
Hom3r schreef op donderdag 20 april 2006 @ 10:53:
[...]

Probeer de Maelstrom drukke Pvp server, met veel Pvp guilds en Pve Guilds. geef me maar een /w ingame als je besluit alliance tespelen uiteraard :)
dit bijvoorbeeld, ik ben al een gnome warlock begonnen, alleen is hom3r nog niet online :( maar ik zou het gezellig vinden als je meestart :D

en dan gewoon /join got of pm domm :)

[ Voor 3% gewijzigd door dommerick op 20-04-2006 14:37 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Female Night Elf = liev. :9

-- edit --

Ik? Eh, nee? Welk filmpje?

[ Voor 46% gewijzigd door OkkE op 20-04-2006 14:50 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jij was niet degene van dat filmpie hoop ik he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
dommerick schreef op donderdag 20 april 2006 @ 14:36:
[...]

[...]

dit bijvoorbeeld, ik ben al een gnome warlock begonnen, alleen is hom3r nog niet online :( maar ik zou het gezellig vinden als je meestart :D

Dan kom ik ook naar mealstrom toe :P
Ik zit nog te twijfelen tussen Gnome Rogue en Nightelf Hunter :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
dommerick schreef op donderdag 20 april 2006 @ 14:36:
[...]

[...]

Ik zit ook op me werk 8) maar meestarten waar als ik vragen mag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
OkkE schreef op donderdag 20 april 2006 @ 14:45:

-- edit --

female bloodelf > female nightelf

Exhibit A

Exhibit B

hoop alleen wel dat de haarkleur wat gevarieerder wordt >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Rakkerzero schreef op donderdag 20 april 2006 @ 14:53:
[...]

Same here. Gisteren liepen er 5 mensen TB, dus daar in Xavius is het echt dood. Geen lol aan zo.
Ben wel nieuwe guild begonnen daar dus even kijken hoe we dat gaan doen.
Ben nog steeds voorstander om naar een andere server te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Hom3r schreef op donderdag 20 april 2006 @ 14:55:
[...]

Ik zit ook op me werk 8) maar meestarten waar als ik vragen mag ?
hehe werk ze ;) dat meestarten was alweer voor rakkerzero :)

@splendid kom dan ook gezellig mee naar the maelstrom :D

weet iemand hoe je die knoppen langs je minimap kan verplaatsen? want mijn gatherer zit nu boven mijn soulshard tracker, dat schiet niet echt op :) nvm er was toch een options menu voor gatherer 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door dommerick op 20-04-2006 15:12 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zou ik even heel brutaal Trollbane aanraden. Heerlijke pvp server (that is, als je horde gaat :P Als je alliance wil rollen moet je een andere server kiezen) en er zitten al veel GoTters daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
dommerick schreef op donderdag 20 april 2006 @ 15:01:
[...]

hehe werk ze ;) dat meestarten was alweer voor rakkerzero :)

@splendid kom dan ook gezellig mee naar the maelstrom :D
bedankt he ;) (nog 2 uur tegaan en dan kunnen we weer).

maar kwa pvp check anders ff de ranking op de site dan zie je dat veel mensen pvp doen en hoog in rank zijn. ( Ook ik zit in een pvpguild en speel ook alleen maar Bgs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:51

chromeeh

the Gnome

OkkE schreef op donderdag 20 april 2006 @ 14:45:

-- edit --

Vrouwelijke Gnomes met roze haren met paardestaartjes zijn liev :Y) O+

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
chromeeh schreef op donderdag 20 april 2006 @ 15:10:
[...]

Vrouwelijke Gnomes met roze haren met paardestaartjes zijn liev :Y) O+
Maar dat is algemeen bekent :p Vooral aan Hordeside kicken ze nog al op kleine vrouwtjes })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Splendid schreef op donderdag 20 april 2006 @ 14:59:
[...]

Same here. Gisteren liepen er 5 mensen TB, dus daar in Xavius is het echt dood. Geen lol aan zo.
Ben wel nieuwe guild begonnen daar dus even kijken hoe we dat gaan doen.
Ben nog steeds voorstander om naar een andere server te gaan.
Ik vind Xavius wel chill hoor :)

Zit nu in een goede guild, heb veel mensen waarmee ik dagelijks quest en raid. En leeg vind ik het er niet echt :)

Maarja, ieder zn mening he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 20 april 2006 @ 14:56:
[...]

female bloodelf > female nightelf

Exhibit A

Exhibit B

hoop alleen wel dat de haarkleur wat gevarieerder wordt >_<
Hmm, lastig om zo te beoordelen. Maar ziet er ook zeker niet verkeerd uit. :) Is dat 1 van de nieuwe rassen? * OkkE heeft zich daar niet zo mee bezig gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 15:03:
Dan zou ik even heel brutaal Trollbane aanraden. Heerlijke pvp server (that is, als je horde gaat :P Als je alliance wil rollen moet je een andere server kiezen) en er zitten al veel GoTters daar.
Trollbane is idd aan te raden (vooral Horde kant).. Veel NL, bij mijn weten nauwelijks PvP queues, stabiele server, geen hongaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

jupz veel verhalen gehoord over trollbane, maar we gaan nu een keertje alliance proberen en dan moet je niet daar zijn :D

warlock bevalt me tot nu toe prima, even kijken hoe dat op latere lvls is, wat kan ik het beste voor professions nemen? ik dacht zelf aan tailoring en herbalism

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is er tegenwoordig mis met hongaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 15:40:
Geen idee :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Daarvoor moet je op bloodscalp gezeten hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
populatie op servers kan sterk fluctueren
toen ik starte op azjol was die qua volk middelmatig, nu hebben we bijtijds een queue
in het serveroverzicht krijgt deze de eervolle vermelding 'full'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
ImdaMned schreef op donderdag 20 april 2006 @ 15:46:
Mafia >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
[...]

horde side zeker? alliance side is het ook zo.. volgens mij zijn er te weinig horde... vind pvp idd ook minder druk geworden. erg jammer... zorg dat je 50+ word, dan kan ik je ass kicken in BG :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
ImdaMned schreef op donderdag 20 april 2006 @ 15:46:
Inderdaad :)
Stel je voor je hebt een server vol met Engelsen en Nederlanders die allemaal netjes engels lullen (tenzij in party met alleen nederlanders natuurlijk). En ineens staat er 1 hongaar in t hongaars in trade te schreeuwen, volgende dag 10, 20 30 50 ... en toen werd t een hongaarse server :(
Hongaren weigeren gewoon om engels te lullen in publieke kanalen ...

Bloodscalp was ooit een van de drukste server (zo niet de drukste, queues van 500 :D ), nu is het een low server

[ Voor 10% gewijzigd door itsme op 20-04-2006 15:53 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
its_me schreef op donderdag 20 april 2006 @ 15:51:
[...]

Stel je voor je hebt een server vol met Engelsen en Nederlanders die allemaal netjes engels lullen (tenzij in party met alleen nederlanders natuurlijk). En ineens staat er 1 hongaar in t hongaars in trade te schreeuwen, volgende dag 10, 20 30 50 ... en toen werd t een hongaarse server :(

Bloodscalp was ooit een van de drukste server (zo niet de drukste, queues van 500 :D ), nu is het een low server
ravencrest kende langere queue's. helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg zojuist mijn afschrift van Visa en er is geen betaling naar Blizzard gegaan 8)7 Meer mensen die dit hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
its_me schreef op donderdag 20 april 2006 @ 15:51:
[...]

En toch mis ik ze stiekem wel een beetje :( Ik had een heel lijstje met hongaarse scheldwoorden op mijn buro liggen (geleerd tijdens een 5 uur durende 5man run in Scholo met 4 hongaren) en het was machtig leuk om dat lekker in general te spammen en helemaal stuk gewhisperd te worden door mensen die je toch niet begrijpt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
engessa schreef op donderdag 20 april 2006 @ 16:13:
[...]
En toch mis ik ze stiekem wel een beetje :( Ik had een heel lijstje met hongaarse scheldwoorden op mijn buro liggen (geleerd tijdens een 5 uur durende 5man run in Scholo met 4 hongaren) en het was machtig leuk om dat lekker in general te spammen en helemaal stuk gewhisperd te worden door mensen die je toch niet begrijpt :')
rofl, moet geinig zijn geweest ja :D

Ikzelf ben toen de migraties open gingen meteen naar Twisting Nether verhuist, bevalt goed :)
En net als Bloodscalp wint horde BG altijd :+

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
engessa schreef op donderdag 20 april 2006 @ 16:13:
[...]
haha geweldig,

Bij mij in de Guild zat een Engelsman die Zijn zinnen in een vertaal machine ging gooien naar het Nederlands. Ik heb nog nooit zo gelachen achter me Pc. Echt zijn scheldwoorden kwamen er verdraaid uit Super gewoon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

wat is de beste proffesion om naast engineering te nemen? Aangezien engineering me handiger lijkt vanwege de 15 racial bonus. Of is tailoring toch handiger voor een warlock?

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Wouter schreef op donderdag 20 april 2006 @ 14:05:
[2. Trade][Randomnoob] : WTS [Libram of Rapidity] - Make offer

To [Randomnoob] : Lol, Rapidity is worth crap! I give you 10G
[Randomnoob] whispers : Are you sure?
To [Randomnoob] : Yes, it's pretty useless :(
[Randomnoob] whispers : Damn, ok, come to mailbox

-Trade-

THANK YOU!

Achja, zo kan het ook :P
Niet op de AH kijken = gewoon dom.
Lol, ga ik ook eens proberen :+
Net AV gewonnen :D in iets meer dan 2 uur, wel nice! Weer 2k rep erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

dommerick schreef op donderdag 20 april 2006 @ 16:21:
wat is de beste proffesion om naast engineering te nemen? Aangezien engineering me handiger lijkt vanwege de 15 racial bonus. Of is tailoring toch handiger voor een warlock?
Engineering... daar zou ik Mining bij nemen.

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Hele partij horde ging bij de 1e migratie naar twisting nether.

bij de 2e migratie een shitload aan alliance naar trollbane. Aan Horde kant 1 int guild, 1 swe guild en 2 nl guilds en wat kleiner spul. 't verschil zie je helaas in AV alhoewel alliance steeds meer en meer moeite krijgt om daar te winnen.

't ik sterf in de horde base, respawn daar en ninja frostwolf relief hut blijft lame. net zoals dat je met mount de north bunker in kan springen bij alliance base.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Zeker tijdens het levelen van Engineering is mining een must have, veel te duur zonder :)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
ImdaMned schreef op donderdag 20 april 2006 @ 16:23:
Hele partij horde ging bij de 1e migratie naar twisting nether.

bij de 2e migratie een shitload aan alliance naar trollbane. Aan Horde kant 1 int guild, 1 swe guild en 2 nl guilds en wat kleiner spul. 't verschil zie je helaas in AV alhoewel alliance steeds meer en meer moeite krijgt om daar te winnen.

't ik sterf in de horde base, respawn daar en ninja frostwolf relief hut blijft lame. net zoals dat je met mount de north bunker in kan springen bij alliance base.
Oeh vertel meer over die ninja actie, die ken ik nog niet :) (komt er op neer dat ik altijd in de eigen basis horde target loop te spelen (die zien mij echter meer als een add :+) ))

shit, toch edit moeten doen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door itsme op 20-04-2006 16:27 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Ik kom je vanavond vrijgezellen met ook een Gnome Warlock...ik ga alleen voor Herbalism en Alchemy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Splendid schreef op donderdag 20 april 2006 @ 16:40:
[...]

Ik kom je vanavond vrijgezellen met ook een Gnome Warlock...ik ga alleen voor Herbalism en Alchemy.
Ben ik ook mee begonnen ben nu over gestapt op Herbs/Enchanting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op donderdag 20 april 2006 @ 14:53:
[...]

Gnome rogue kan ik je zeer afraden, ikzelf heb dit ook gespeeld en het heeft eigenlijk mijn idee over wow verkloot, toen ik lvl 36 werdt ben ik gestopt met mijn gnome rogue omdat je er gewoon niet gaaf uitziet(tenzij je full bloodfang hebt :9~ ). Het is toch iets té sarcastisch en die mount helpt ook niet echt mee :|

Ik ben nu met andere char's niet hoger dan 20 gekomen en zit er ook aan te denken om met WoW te stoppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 16:50:
[...]

Gnome rogue kan ik je zeer afraden, ikzelf heb dit ook gespeeld en het heeft eigenlijk mijn idee over wow verkloot, toen ik lvl 36 werdt ben ik gestopt met mijn gnome rogue omdat je er gewoon niet gaaf uitziet(tenzij je full bloodfang hebt :9~ ). Het is toch iets té sarcastisch en die mount helpt ook niet echt mee :|

Ik ben nu met andere char's niet hoger dan 20 gekomen en zit er ook aan te denken om met WoW te stoppen...
Je moet ook door lvlen ;) en niet meteen stoppen met een class en dan weer een nieuwe beginnen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook op xavius .. en de populatie is echt wel gedaald.
Nu wil ik ook naar een pvp server waar veel gepvp't wordt.

Gewoon een leuke server met veel nederlanders en waar ook lage level mensen zitten. (voor battlegrounds lvl 10-19 enz en)

Iemand suggesties?

en dan wil ik graag alliance :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2006 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flashpoint
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09-2019

Flashpoint

PartyPartyPartyParty

Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 17:06:
Ik zit ook op xavius .. en de populatie is echt wel gedaald.
Nu wil ik ook naar een pvp server waar veel gepvp't wordt.

Gewoon een leuke server met veel nederlanders en waar ook lage level mensen zitten. (voor battlegrounds lvl 10-19 enz en)

Iemand suggesties?

en dan wil ik graag alliance :)
Stopt nu iedereen van CS op Xavius? Ik ben daar een shaman gestart omdat ik wel eens een horde side wilde spelen, maar blijkbaar is de guild alweer aardig leeggebloed.

Member of OPP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo kan je het wel noemen .. splendid is de leader ....
en dan zie je dit:
Splendid schreef op donderdag 20 april 2006 @ 16:40:
[...]

dan hoeft het van mij niet meer.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2006 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hom3r schreef op donderdag 20 april 2006 @ 16:53:
[...]

Je moet ook door lvlen ;) en niet meteen stoppen met een class en dan weer een nieuwe beginnen !
Tja niets liever,
maar ik ben iemand die teveel nadenkt en niet genoeg gamed, toen ik net begon met WoW zat ik dan ook gerust langer leuke mods te zoeken dan WoW zelf te spelen.
Ik ben ook iemand die altijd naar een andere class kijkt als ik een class speel, als ik een mage speel wil ik kunnen tanken maar als ik warrior speel wil ik kunnen AOE'en.

Ik ben hier bepaald niet trots op maar ik moet denk ik gewoon een keer doorzetten, ook lijkt het me een goed idee om samen met iemand te gaan lvl'en aangezien het dan altijd gezellig kan zijn en je lekker kan kletsen onder het saaie grinden.

Iemand nog tip om de class/race/realm die bij mij past te vinden?

Als realm lijkt Xavius me toch niet slim, ik dacht dat het wel leuk zo zijn om een beetje bij te blijven met lvl'en maar deze server is duidelijk ook een alt-server geworden.Misschien kies ik wel voor trollbane, ik hoor dat daar veel gotters zijn(niet heel belangrijk maar duidelijk een goede server dus) en ik hoor dat dat pas een echte pvpserver is.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2006 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zonet wat servers getest, en op de meeste servers is echt leeg in het begin :X

Het beste lijkt me om voor Boulderfirst te gaan ... deze server is nog maar een week oud.
en daar zitten tenminste mensen in het begin.

Trollbane:

http://www.warcraftrealms.com/census.php?serverid=601

Boulderfist (nieuwe server):

http://www.warcraftrealms.com/census.php?serverid=661

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2006 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 17:29:
Ik heb zonet wat servers getest, en op de meeste servers is echt leeg in het begin :X

Het beste lijkt me om voor Boulderfirst te gaan ... deze server is nog maar een week oud.
en daar zitten tenminste mensen in het begin.
de vraag is: wil je ook echt in een server waar veel mensen net begonnen zijn, veel van die nieuwe servers worden alt-servers waar dus niet heel veel mensen lvl60 worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 17:34:
[...]

de vraag is: wil je ook echt in een server waar veel mensen net begonnen zijn, veel van die nieuwe servers worden alt-servers waar dus niet heel veel mensen lvl60 worden
Zoals bij xavius het geval is. In CS zaten bijna 60% alts ofzo. Nooit meer terug gezien.

Dat is denk ik een beetje het probleem op die server. Dooie bende dus. Ga vanavond nog even kijken wat ik ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar heb je gelijk in .. straks wordt zo'n server al xavius :X

weet jij dan nog een server met een wat nederlanders? en waar ook nog wat low level lui zijn om instances te doen en bg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 15:40:
Ik zou zeggen maak een lvl 1 alliance char aan op Bloodscalp en ren gelijk naar IF en je weet het :)
Hongaars in LFG / Trade / Whisp / say / yell ... nouja welke chat eigenlijk niet.
Persoonlijk vind ik het onbeschoft dat ze in het hongaars tegen je beginnen te whispen en heb daar dan ook de grootste hekel aan.

Helaas spreekt het meerendeel gewoon geen engels of vertikken ze het te spreken. En vaak mag je ook niet eens de groep joinen als je geen hongaars spreekt.

Natuurlijk zijn er ook aardige hongaren en die ergeren zich er ook aan dat er een grote groep spelers de hongaren zo'n slechte naam geeft. Helaas heb ik het idee dat dat de minderheid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Slamdance schreef op donderdag 20 april 2006 @ 17:45:
[...]

Ik zou zeggen maak een lvl 1 alliance char aan op Bloodscalp en ren gelijk naar IF en je weet het :)
Hongaars in LFG / Trade / Whisp / say / yell ... nouja welke chat eigenlijk niet.
Persoonlijk vind ik het onbeschoft dat ze in het hongaars tegen je beginnen te whispen en heb daar dan ook de grootste hekel aan.

Helaas spreekt het meerendeel gewoon geen engels of vertikken ze het te spreken. En vaak mag je ook niet eens de groep joinen als je geen hongaars spreekt.

Natuurlijk zijn er ook aardige hongaren en die ergeren zich er ook aan dat er een grote groep spelers de hongaren zo'n slechte naam geeft. Helaas heb ik het idee dat dat de minderheid is.
Heyz Slamdance, ben jij weer begonnen met spelen ofozw?
Ik heb met jouw, deavje en hoe heet die kleine gnoom ook alweer nog tig runs gedaan naar RFD voor mijn Robes of the Lich.
Heb je een break gehouden ofzow?

EN Bloodscalp staat idd niet voor niets bekend als Hunscalp (net zoals Trollbane meer Dutchbane heet atm).

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
IK had vorig jaar hetzelfde in Crushridge. Die server werd toen, weet niet of dat nog steeds is, grotendeels bevolkt door italianen. Erg leuk als je geen italiaans kent :|

@ Impulse13
Ik ben nu een Gnome rogue gestart. Ik kan de uitstraling van een female gnome niet uitstaan.
O+ soo cute (spuit 11)

[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 20-04-2006 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hoera voor de inlogserver \o/ :/
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.