Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 71 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.133 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wouter schreef op woensdag 19 april 2006 @ 10:51:
[...]

Ow geen probleem hoor! Met enig toeval zijn ze alle2 unique en kan ik niet eens rollen :P Ik heb ze namelijk alle2 al op m'n Shammy :D
OMG :( slet

naja zolang ik hem eerder heb dan kussol vind ik het prima :P

vandaag btw extended maintenance voor enkele servers, vraag me af hoeveel andere servers hier last van gaan hebben :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:48
Ik speel nu al bijna 1.5 jaar op een Amerikaanse server en heb daar 3 lvl60 characters. Helaas zijn de MC/ZG/AQ runs altijd erg laat en begin ik het nu een beetje zat te worden om iedere vrijdag tot 5uur 'sochtends door te spelen. Zit dan ook te denken om opnieuw (alweer, lol) te beginnen maar dan met een Europese account. Kan ik de Europa versie gewoon installeren of kom ik in de problemen ivm de USA versie die al op mijn pc staat (en die ik ook aan wil blijven houden)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
remcio schreef op woensdag 19 april 2006 @ 11:12:
toch is uldaman ook wel vette instance, leuke drops daar ik wat hoor van mensen
Uldaman is zowat de meest gehate instance, denk ik, als ik de meeste spelers mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:37
Hurtebise schreef op woensdag 19 april 2006 @ 11:30:
[...]

Uldaman is zowat de meest gehate instance, denk ik, als ik de meeste spelers mag geloven.
Gnomeregan vindt ik (en met mij velen denk ik) de meest irritante. BRD komt daar vlak achteraan.

De leukste instances vindt ik persoonlijk Baron, Scholo, Sunken Temple & Deadmines.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op woensdag 19 april 2006 @ 10:25:
Ik hoop dat Blizz met de nieuwe minipatch de bugged q in EPL gaat aanpakken. Dat is de q Defenders of Darrowhire, waarbij je spirits moet bevrijden. De spirits kwamen wel vrij maar teller ging voor geen meter vooruit.

http://www.thottbot.com/?qu=5211

Ga ik straks dan eventjes doen.
Je weet dat je even met de spirits moet praten he? :+
edit: lama.. tis all ff geleden dat ik die gedaan heb.. (of je leest thott eerst ff O-))

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2006 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scarlet Monastery vind ik erg leuk :) Op graveyard na dan..

Ook zeer leuke drops voor dat level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Hurtebise schreef op woensdag 19 april 2006 @ 11:30:
[...]

Meestal wordt Gnomeregan gezien als gehaat :)
Uldaman is nog wel te doen...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:11

On_E

Housemusic

Shadowfang Keep, Dire Maul en Zul'Gurub zijn mijn favo instances.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uldaman is ook goed te soloen, een run zonder de 2 final bosses (kan niet zonder volle party summonen) levert soms wel tot 20g op! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 11:35:
[...]

Je weet dat je even met de spirits moet praten he? :+
edit: lama.. tis all ff geleden dat ik die gedaan heb.. (of je leest thott eerst ff O-))
je hebt wel gelijk hoor je moet ff met die spirit praten inderdaad anders telt ie niet.

Weet iemand wanneer de adds bij razorgore beginnen met spawnen gewoon een paar sec nadat je begin met aanvallen of pas nadat je het eerste egg gekilled hebt?
Want het gaat altijd wat rommelig in het begin bij ons en als het na het eerste egg is dan laten we razorgore gewoon ff wachten totdat iedereen netjes op zijn plek staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 11:58:
Uldaman is ook goed te soloen, een run zonder de 2 final bosses (kan niet zonder volle party summonen) levert soms wel tot 20g op! :O
uldaman duurt zo ontzettend lang dan kan je imo beter ff wat grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
MantaMania schreef op woensdag 19 april 2006 @ 12:02:
[...]

Over grinden gesproken, waar gaan de lvl 60 spelers van hier grinden?

Ik zelf ga altijd naar;

- Silithus (elementals voor Essence of Air & Earth)
- Un' Goro (elementals voor Essence of Fire & Earth, Rock elites voor Living Essence)

Waar zijn nog mer mooie plekken om te grinden? Ik wordt er wel een beetje zat van om op dezelfde plekken te grinden.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op woensdag 19 april 2006 @ 12:02:
[...]

Ik denk dat het van class afhankelijk is :-D

Als ik die trogg die verplicht is vóór Ironaya, Ironaya zelf, Sentinel, Vuurbaard en Grimlok doe ben ik hooguit anderhalf uur kwijt, en al de tussendoor mobs droppen ook allemaal greens en soms blues (van hoge waarde, BoE dus! laatst dropte een zwaard die me 50g had opgeleverd)

Voor als je wat lager level ben en in een groep zit, of je gaat met iemand mee voor een speedrun: Al die Uldaman specific drops zijn goed voor de middenrang 30-39 en voor lvl 40 warriors en hunters is het ook een eat-your-heart-out instance. Ironaya's Bracers hebben hoge armor waarde, Sentinel z'n gloves zijn evt. goed voor tanken.
Grimlok's Charge is ook onmisbaar voor hunters en sommige warriors. No wonder I love this instance _/-\o_ Er valt tevens ook heel veel te sharden, dus :9
Masch schreef op woensdag 19 april 2006 @ 12:05:
[...]

Ik zelf ga altijd naar;

- Un' Goro (elementals voor Essence of Fire & Earth, Rock elites voor Living Essence)

Waar zijn nog mer mooie plekken om te grinden? Ik wordt er wel een beetje zat van om op dezelfde plekken te grinden.
Ik grind ook altijd in Un'Goro Crater, meer voor de Guardian Stones (Shifting Cloak :*) ) en Living Essences (Geld :D )
Als je een skinner ben moet je ook Burning Steppes proberen. Probeer het sowieso, veel drops en 4 chests binnen een klein bereik.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2006 12:11 . Reden: GRINDEN! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op woensdag 19 april 2006 @ 10:48:
Wat is nou de lastigste 'kleuren-combo' die je kan hebben @ Nef?
We hebben Red en Green en Blue en Black gehad bij onze kills..
Bij ons heerst de algemene opinie dat blue/red het lastigste is, omdat beiden 'resistant' zijn tegen een vorm van AoE. Nou ja, niet resistant maar het doet minder damage. Uiteraard hebben wij altijd blue/red :D

Vorige week hadden we Black/Bronze. Phase 1 ging wel ZO makkelijk, echt niet te geloven. Uiteraard ging het toen telkens fout in phase 2, waar het normaal altijd goed gaat. Maar hij is weer neergegaan. En om de een of andere reden heb ik de tier 2 chest aan een guildgenoot gelaten. Vlaag van verstandsverbijstering ofzo ;)
Grindtegel schreef op woensdag 19 april 2006 @ 11:29:
Ik speel nu al bijna 1.5 jaar op een Amerikaanse server en heb daar 3 lvl60 characters. Helaas zijn de MC/ZG/AQ runs altijd erg laat en begin ik het nu een beetje zat te worden om iedere vrijdag tot 5uur 'sochtends door te spelen. Zit dan ook te denken om opnieuw (alweer, lol) te beginnen maar dan met een Europese account. Kan ik de Europa versie gewoon installeren of kom ik in de problemen ivm de USA versie die al op mijn pc staat (en die ik ook aan wil blijven houden)?
Welke server zit je? Ik zit op Gorefiend, ook een US server. Wel lastig qua tijden inderdaad, raids beginnen voor mij om middernacht. Ik ben al eens gestopt, opnieuw begonnen op een Europese server. Toen miste ik mijn oude guild en ben weer begonnen. Het blijft naar qua slaapschema, maar toch geen spijt van gehad. Ik heb nu een karakter op Stormscale (EU) om me te vermaken tijdens US maintenance enzo :p

Je kan hem niet gewoon installeren omdat de installer zegt dat ie al geïnstalleerd is. Blijkbaar zien de EU en US versie er hetzelfde uit. Ik heb de US directory gekopieerd, daarna een uninstall gedaan en EU geïnstalleerd. Er zijn geen register entries nodig dus maak gewoon een snelkoppeling naar de .exe en het werkt.

Gisteren in AQ eindelijk Fankriss down, woot! Alleen lag ik ziek in mijn bedje en heb het gemist :( zucht. En uiteraard dropte Sartura mijn legplates! Boe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
op thottbot staat dat die q bugged (sinds patch 1.10) is momenteel, dan zal het ook zo wel zijn zekers. ik heb uren lopen converseren met die spiritjekkers. het is echt wel bugged hoor. kwam er eerder ook al, had die q maar maakte ze toen niet af, vandaar staat er nog steeds 4/15 op de teller. hopelijk strax dus in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Ik zit op Eonar, heb daar aardig wat vrienden inmiddels en wil dus ook niet meteen mijn account daarzo opzeggen. dus 2 accounts, 1 in de VS en 1 in Europa. Maar op jouw manier zou het dus moeten lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
MantaMania schreef op woensdag 19 april 2006 @ 12:01:
[...]
je hebt wel gelijk hoor je moet ff met die spirit praten inderdaad anders telt ie niet.

Weet iemand wanneer de adds bij razorgore beginnen met spawnen gewoon een paar sec nadat je begin met aanvallen of pas nadat je het eerste egg gekilled hebt?
Want het gaat altijd wat rommelig in het begin bij ons en als het na het eerste egg is dan laten we razorgore gewoon ff wachten totdat iedereen netjes op zijn plek staat.
quest is op dit moment Bugged en is bekend bij bliz, je krijgt GEEN quest credit voor het praten met de spirits

Razor adds spawnen enkle seconden nadat je de controller en zijn 2 adds dood hebt
als de controller + adds dood zijn heb je een paar seconden out of combat om te drinken eten en dan begint het feest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grindtegel schreef op woensdag 19 april 2006 @ 12:16:
Ik zit op Eonar, heb daar aardig wat vrienden inmiddels en wil dus ook niet meteen mijn account daarzo opzeggen. dus 2 accounts, 1 in de VS en 1 in Europa. Maar op jouw manier zou het dus moeten lukken?
Het werkt voor mij. EU versie met EU account, US versie met US account. Goed spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Grindtegel schreef op woensdag 19 april 2006 @ 12:16:
Ik zit ook op Eonar; Ayowika (Druid) en Ayakura (Mage). Wie ben jij? Ik zat eerst op een andere server, maar samen met een andere vriend opnieuw op een nieuwe server begonnen. :)
_O_
Is Ony zo makkelijk (geworden)? Ik ben er even (half jaartje) uit geweest... maar toen was Ony toch 40 man, dacht ik.. :o

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boely
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:20

Boely

ja van die sneeuwpop ja..

Wij hadden deze week red en black... en we kregen het maar niet voor elkaar. Dus dat is voor ons iig de moeilijkste combo.

Welk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op woensdag 19 april 2006 @ 12:36:
[...]

Ik zit ook op Eonar; Ayowika (Druid) en Ayakura (Mage). Wie ben jij? Ik zat eerst op een andere server, maar samen met een andere vriend opnieuw op een nieuwe server begonnen. :)

[...]
_O_
Is Ony zo makkelijk (geworden)? Ik ben er even (half jaartje) uit geweest... maar toen was Ony toch 40 man, dacht ik.. :o
Ik heb deze week meegedaan in een 14-man ony, en we wipten 2x vet hard bij heb begin van phase 2, veel deep breaths door een tekort aan dots.

Verder trokken we als caster met wanden aggro in phase 1, en dat terwijl onze tank zijn full might set aanhad, waardoor hij 50% meer aggro krijgt van Sunder Armor.

Dus makkelijk zou ik haar niet noemen. Om met zo'n kleine groep haar neer te krijgen heb je echt wel HEEL erg skilled mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 12:42:
Dus makkelijk zou ik haar niet noemen. Om met zo'n kleine groep haar neer te krijgen heb je echt wel HEEL erg skilled mensen nodig.
En het liefst in full tier 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:01
[...]

Ik zelf ga altijd naar;

Noxious Glade voor runecloth en AD rep/stones :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10-2024

NielZ

Casual

[...]

Tyr's, alhoewel je dan lucky moet zijn met de drops... Met een guildie is het wel gezellig, gewoon uurtje rondhangen en praten over 3x nix. :)

Un'Goro voor de plantjes, en heel af en toe Winterspring (voor E'ko buffs).

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silva
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-03 22:54
Ik heb altijd wel leuke drops als ik in winterspring aan het grinden ben, voor de rest ungoro en silithius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
hehe onze guild krijgt onyxia absollut niet down atm. De tank krijgt gewoon geen agro in fase 3 waardoor helft/ 3/4e van onze raid daar dood gaat. We hebben tot nu toe 3 1% wipes gehad en we doen er over et algemeen met 30 mensen. Heeft iemand tips of iets dergelijks? Fase 2 is geen probleem zelfde voor fase 1 (we zijn nu al stuk of 22+ keer gewiped bij haar dus we kunnen et meeste nu met ogen dicht) maar bij de overgang van fase 2 naar 3 is het gewoon dikke chaos.

We zijn horde btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Wat grinden jullie dan in Winterspring?

Of gaan jullie voor 'lucky' drops?

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
grinden doe ik op verschillende plekken, voor de variatie

- Winterspring Yeti's
- Winterspring Furbolgs
- Winterspring Ghosts
runecloth silver, vendortrash, rep eko's firewater en Rich Thorium

- Silithius twilightcamps
- Silithius Field Duty (combat/tactical)
runecloth, silver, bugs skinnen/thorium minen, rep, summons

- Deadwind pass ogres
runecloth silver en vendortrash

- Aszhera Satyrs
runecloth, felcloth, dark runes, silver

- Felwood Satyrs
runecloth, corruptedshards/cleansing fellwood spul

- Tanaris Pirates
rum :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10-2024

NielZ

Casual

DrProctor schreef op woensdag 19 april 2006 @ 13:11:
hehe onze guild krijgt onyxia absollut niet down atm. De tank krijgt gewoon geen agro in fase 3 waardoor helft/ 3/4e van onze raid daar dood gaat. We hebben tot nu toe 3 1% wipes gehad en we doen er over et algemeen met 30 mensen. Heeft iemand tips of iets dergelijks? Fase 2 is geen probleem zelfde voor fase 1 (we zijn nu al stuk of 22+ keer gewiped bij haar dus we kunnen et meeste nu met ogen dicht) maar bij de overgang van fase 2 naar 3 is het gewoon dikke chaos.

We zijn horde btw
Heb je haar ooit al down gehad? Zo niet, dan zou ik onmiddelijk 10 man extra regelen, en daar met 40 naar binnen lopen.
Vlak voordat fase 3 begint stoppen wij met DoTs, enkel nog wat normale dmg. Vervolgens iedereen weer naar de kant, en krijgt de MT aggro... Hóe durf ik je eigenlijk niet te noemen, ik ben mage, dus ik ben meer van de ranged shizzle... Kan 'm wel eens vragen als je wilt. Vervolgens is het gewoon hetzelfde als fase 1, met als verschil dat je opeens de lava in gefeared wordt. :)
Masch schreef op woensdag 19 april 2006 @ 13:11:
Wat grinden jullie dan in Winterspring?

Of gaan jullie voor 'lucky' drops?
E'ko buffs. Zie http://thottbot.com/?i=16853
je levert 3 van die kristalletjes (of whatever het ook zijn) in, en je krijgt 3x +15 FR ervoor terug. Je kunt trouwens ook +int krijgen, +agi, +attack power, + Frost resistance, en nog iets geloof ik. Makkelijk verdient, kan nét even dat verschil maken bij Raggie/Vael/etc.

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben haar deze week 2x plat gekregen.

Phase 1 tank pakt aggro, en we beginnen langzaam (white)dps.
Phase 2, flatout dps, dots ect.
Phase 3, stop dps. ze land en de mt pakt de aggro.
Even wachten tot ze weer in positie is, en dan afmaken.

Gisteren hebben we best wel mazzel gehad, uiteindelijk was er 1 hunter nog over die heeft haar toen ook omgelegd.
Toen nog hele toer moeten doen om weer bij haar te komen, want toen we bij de ingang allemaal geressed waren, hadden we in 1 keer veel meer warders die we om moesten leggen.
Dit icm de haast die we hadden om de loot te krijgen zorgde voor heel wat hilarische momenten.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2006 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 12:28:
[...]

Het werkt voor mij. EU versie met EU account, US versie met US account. Goed spul.
Als je weinig ruimte hebt op je schijven, of je gewoon permanent van een kant van de oceaan naar de andere gaat;

Je hoeft alleen maar in je realmlist.wtf het woordje "us.blabla" te veranderen in "eu.blabla" presto, je connect nu met de EU servers en kan gewoon spelen (zelfs met je oude interface instellingen).

2 nadeeltjes;
Als je heen en weer wilt switchen moet je elke keer dus even die file veranderen en ten tweede heb je bij patches altijd het geval dat EU later is dan US, hierdoor kan je dus vlak na een US patch niet op de EU servers komen als je alleen de realmlist.wtf aanpast... wat dus betekent of een paar dagen niet spelen, of inderdaad een dubbele install ofzo.

Maar het is iig ideaal voor mensen die permanent switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
OkkE schreef op woensdag 19 april 2006 @ 12:36:
[...]

[...]
_O_
Lache! Ik dacht dat ik de enige Nederlander op Eonar was, ben er nl nooit eentje tegen gekomen. Wel een keer een Amerikaanse Belg :+

Mijn main is Axagrinder (rogue 60), 3 alts, nl Helstar (priest 60), Mandator (mage 60)en Exciter (warlock 15). Ik zit al sinds jaar en dag bij The Circle of Power.

Ken jij nog andere Nederlanders op Eonar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 13:33:

Dit icm de haast die we hadden om de loot te krijgen zorgde voor heel wat hilarische momenten.
De laatste keren kon ik iedereen die in de instance was loot geven hoor, of je nou bij de ingang stond of bij haar corpse. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minotic
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

Aan het einde van phase 2 inhouden met DOT's en alleen nuken met spells. Direct stoppen met nuken als de waarschuwing van phase 3 komt.

[ Voor 7% gewijzigd door Minotic op 19-04-2006 13:57 ]

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silva
Laaste keer dat ik onyxia heb gedaan kon je haar nog in phase 2 sunderen, was dus makkelijker voor de tank om de aggro te pakken in phase 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 19 april 2006 @ 13:45:
[...]

De laatste keren kon ik iedereen die in de instance was loot geven hoor, of je nou bij de ingang stond of bij haar corpse. 8)
Nou ja, het probleem was eigelijk dat er niemand bij haar corpse stond, aangezien we allemaal dood waren, en de hunter die over was gebleven gedct was.

Dus we moesten er wel heen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
mja we stoppen op 44% met dots en rammen er dan fase 3 in. We weten ook wel hoe we het moeten aanpakken maar wat er gebeurd in begin van fase 3 is dat de tank absoluut geen agro kan pakken. Vervolgens gaat onyxia vrijwel iedere dpser af die we bij ons hebben waarna we nog maar 10 van de 30 mensen overhouden. En dat sunderren kan wel idd maar hoe komt de tank aan rage als we mages de whelps laten aoen? Als we alle melees op de whelps zetten duurt et te lang is er meer kans op deep breaths door te dicht bijelkaar te staan.

[ Voor 82% gewijzigd door Proqzor op 19-04-2006 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silva
DrProctor schreef op woensdag 19 april 2006 @ 14:00:
mja we stoppen op 44% met dots en rammen er dan fase 3 in.
misschien ligt het wel aan je "guild" proqzor :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
ach hou je mond vieze stinkerd :P ik out dps jou anytime hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
[...]

Ik zelf ga altijd naar;

Ik grind het meest in Azshara op Legashi Satyrs, Rogues en Hellcallers voor Runecloth, Felcloth (moneymaker voor mij :P ) en silver.
En ik grind met een vriend ook elites in Western Plaguelands voor silver en items :)

Damnzz...had gehoopt op Rank 6 maar ---> 97% Rank 5 :( weer een week wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:09

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 09:25:
gratz met de nef kill :) geeft erg vet gevoel als je hem voor het eerst killt ^^. Ik ben nu een lockje begonnen erg leuke class, soms wel ff downtime maarja. Is een lock beetje goed in duel op higher lvl ??
lock goed in duel? Een lock wint elk duel als hij een beetje goed kan spelen.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij ons is het routine ik zou niet eens weten wat we precies doen. Ik weet allen zeker dat op einde phase2 niemand damage doet tot de tank haar in positie heeft.

Wij doen altijd een wedstrijd 2x25man vs Ony het team dat er als eerste uitkomt hoeft heel de week geen firepots te betalen^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:39

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ik grind meestal Runecloth in WPL, omdat dat een steady vorm van inkomsten is. Soms grind ik essences of water in Felwood. Als je daar namelijk lastig gevallen wordt door de andere faction, ga je gewoon iets verderop naar de demons voor Felcloth of desnoods naar de Furbolgs voor rep. Daar zitten 3 dingen lekker bij elkaar.

Verder kun je er nog plantjes plukken. Sommige guilds stellen dat verplicht. :P

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 17:09

FunkyTrip

Funky vidi vici!

DrProctor schreef op woensdag 19 april 2006 @ 14:00:
Als we alle melees op de whelps zetten duurt et te lang is er meer kans op deep breaths door te dicht bijelkaar te staan.
Het is een fabeltje dat Onyxia DB doet als je dicht op elkaar staat. Wij stonden altijd super gespreid en kregen toch DBs. Toen met de nieuwe Ony kregen we weer een hoop DBs en omdat iedereen helemaal gespreid stond konden enkele mensen niet snel genoeg naar een veilige plek rennen. Tegenwoordig gaan we dus allemaal al een beetje in de buurt van een veilige plek staan en zodra de DB warning komt dan rennen we daar naar toe. Kortom iedereen staat bij elkaar.

De reden waarom je gespreid moet staan zijn die random vuurballen met een kleine AoE range.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 13-09 12:43

chromeeh

the Gnome

FunkyTrip schreef op woensdag 19 april 2006 @ 14:09:
[...]

Fear the fear :D
Gewoon lekker Fear er op en dan DoT's casten (CoA :Y)), eventueel je pet laten meevechten.
Daarnaast wands gebruiken want als iemand gefeared is kun je moeilijk melee doen...
Op deze manier een lvl 40 Tauren Warrior dood gekregen (was toen nog lvl 32 :)),
volgens mij vond hij dat niet leuk, vooral niet dat tie net voor de haven van Booty Bay in het water viel door de fear :)
Ben maar weggelopen, kreeg ineens een HK erbij :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 10:49:
De Baron run is ook leuk als je wat Invisi potions gebruikt (zijn ze toch ergens goed voor) Dan kun je om wat meer groepen heen en geeft je nog wat extra tijd.
Mwah, daar moet je goed mee oppassen, undeads daar hebben een vrij hoge stealth detectie en volgens mij doe je meer kwaad dan goed op deze manier. Wat ook nogal tijd bespaart is de baroness/malekid/nerubgeval te pullen terwijl je slechts aan een kant de mobs dood maakt. Tevens lieten we een mage samen met een pally (en een keer in zijn eentje, maar dat ging net goed) de mobs in de ziggurats slopen terwijl de rest weer doorging met de volgende mobs. Al met al een erg gave missie. Tevens een stuk leuker dan die ogres farmen zeg, gister maar met zijn tweeen en dus buiten dim de elites gesloopt, in 2 uur tijd maar 4 beads. Wel 10 g aan silver, 15g aan greens en een libram of resilience aan over gehouden hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
De beads kun je in een uur bij elkaar hebben in DM north... droprate van de ogres binnen is grofweg 10x zo hoog als die buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

chromeeh schreef op woensdag 19 april 2006 @ 14:26:
[...]

Gewoon lekker Fear er op en dan DoT's casten (CoA :Y)), eventueel je pet laten meevechten.
Daarnaast wands gebruiken want als iemand gefeared is kun je moeilijk melee doen...
Op deze manier een lvl 40 Tauren Warrior dood gekregen (was toen nog lvl 32 :)),
volgens mij vond hij dat niet leuk, vooral niet dat tie net voor de haven van Booty Bay in het water viel door de fear :)
met fear kan je toch nooit van dingen aflopen? tenminste dat dacht ik eigenlijk altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grindtegel schreef op woensdag 19 april 2006 @ 13:44:
[...]

Lache! Ik dacht dat ik de enige Nederlander op Eonar was, ben er nl nooit eentje tegen gekomen. Wel een keer een Amerikaanse Belg :+

Mijn main is Axagrinder (rogue 60), 3 alts, nl Helstar (priest 60), Mandator (mage 60)en Exciter (warlock 15). Ik zit al sinds jaar en dag bij The Circle of Power.

Ben ook nog geen Nederlanders tegengekomen op mijn server. Op mijn broer na dan, maar hij woont tegenwoodig in de VS dus dat telt niet. Wel een Duitser (met de naam Roest); het is erg grappig om na de oefenduels van Duitsland (die ze verliezen) dat er even zachtzinnig in te wrijven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 13-09 12:43

chromeeh

the Gnome

MantaMania schreef op woensdag 19 april 2006 @ 14:50:
[...]
met fear kan je toch nooit van dingen aflopen? tenminste dat dacht ik eigenlijk altijd
Dat dacht ik dus ook, maar in de havens gaat tie op een soort unlock ofzo...
Midden op het water inc. de 'loadzone' dan kun je niemand van de boot fearen.
Ik zal er nog wel eens mee experimenteren :+ :+

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Speel zelf ook op Eonar, en bij de alliance heb ik genoeg Nederlands ontmoet. Dus die zijn er wel degelijk. Maar ook al zou ik de enige zijn, zou ik niet erg vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 15:09:
[...]

Speel zelf ook op Eonar, en bij de alliance heb ik genoeg Nederlands ontmoet. Dus die zijn er wel degelijk. Maar ook al zou ik de enige zijn, zou ik niet erg vinden.
There can be only one!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 15:09:
Sinds afgelopen weekend is er een nederlandse guild opgeright, ik ben daar toen ook gelijk lid van geworden. Wel fijn om ook in het nederlands te kunnen lullen, vind ik.

Nederlandse Alliance Guild op Eonar: Helden van Oranje.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
chromeeh schreef op woensdag 19 april 2006 @ 14:26:
[...]

Met fear roep ik atijd me pet terug, Hij kan de fear breken namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op woensdag 19 april 2006 @ 14:09:
[...]

hehe had niet verw8 dat ik daarop nog een antwoord zou krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
OkkE schreef op woensdag 19 april 2006 @ 15:15:
[...]

[...]

Sinds afgelopen weekend is er een nederlandse guild opgeright, ik ben daar toen ook gelijk lid van geworden. Wel fijn om ook in het nederlands te kunnen lullen, vind ik.

Ik heb alleen maar Horde karakters... misschien toch maar eens een Alliance aanmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Uit hoeveel leden bestaat de guild dan? zoveel kunnen er dat toch niet zijn lijkt me :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als we uiteindelijk goed kunnen raiden ben ik wel bereid me horde char ervoor op te geven :D
maar het zou me wel pijn doen hihi.
Bijna Tier2 Dragonstalker vol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 15:26:
[...]

hehe had niet verw8 dat ik daarop nog een antwoord zou krijgen :)
Tuurlijk krijg jij daar antwoord op :p

Maar een lock die weet hij doet is moeilijk teverslaan. Maar dat is voor elke class wel zo.. En je tegenstander zijn class kennen is ook wel makelijk })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Op dit moment volgens mij iets van 30 members.. waarvan eigenlijk iedereen ook lowlevel; < 20. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op woensdag 19 april 2006 @ 15:01:
[...]

Dat dacht ik dus ook, maar in de havens gaat tie op een soort unlock ofzo...
Midden op het water inc. de 'loadzone' dan kun je niemand van de boot fearen.
Ik zal er nog wel eens mee experimenteren :+ :+
Oh dan heb ik nog een leuk trucje voor je, dit is namelijk de enigste manier waarop mensen outlands hebben gezien op een live server, outlands zit zoals je met wowmapview kan zien helemaal links van bootybay. Je kan er niet heen zwemmen want op een gegeven moment houd het water op. Maar als je op de boot gaat bij bootybay samen met een vriend kan je via de achterkant op de rand van de boot komen en dan een touw oplopen, als je bovenaan het touw bent kan je vanaf daar naar een balk springen. Als je eenmaal samen met een warlock daar bent moet je duellen en op het moment dat de boot begint te varen moet de warlock jou fearen, als dit goed gaat zal je met iets van 800x snelheid over de wereld vliegen, ik kom zelf altijd bij arathi highlands of daar in de buurt uit maar ik ken mensen die hiermee over outlands hebben gevlogen, je kan alleen niet stoppen om rond te kijken.

Mischien als je een soulstone op je hebt en je demonic runes gebruikt om zelfmoord te plegen maar dit is nog niet geprobeert geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Dan zal ik straks even een Alliance toon maken, wie kan ik aanspreken om evt lid te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Vanavond mij; Ayakura of Ayowika. En anders kun je Yz of Vaigun proberen. Dat zijn de twee die ik zo uit mijn hoofd weet.
Yz is de Guild Master, de rest kan ook inviten.

[ Voor 20% gewijzigd door OkkE op 19-04-2006 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 16:47
Dit is best vreemd. Met mijn paladin kan ik nog gewoon inloggen, maar als ik met mijn rogue inlog, crasht m'n WoW. Als ik alle add-ons uitschakel, kan ik gewoon inloggen met m'n rogue.
Ik gebruik op beide characters dezelfde mods voor zover ik weet (meen me iig niet te herinneren dat ik voor m'n pala wat uit heb staan wat m'n rogue aan heeft). Heeft iemand toevallig een idee wat dit kan zijn? Misschien dat er met de patch van vanmorgen iets is veranderd voor rogues waardoor een bepaalde mod niet meer werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 19 april 2006 @ 14:47:
De beads kun je in een uur bij elkaar hebben in DM north... droprate van de ogres binnen is grofweg 10x zo hoog als die buiten.
Klopt, had mijn eerste 9 in een dim trib. Met twee man wordt dat hem echter niet :P
Vandaag met wat guildies lbrs runs tot we ze hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mimic
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Ligt het aan mij of is alles down?

edit: hm ik kom er nu wel in, net ff een unable to connect.

[ Voor 49% gewijzigd door mimic op 19-04-2006 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruuddie schreef op woensdag 19 april 2006 @ 17:11:
Dit is best vreemd. Met mijn paladin kan ik nog gewoon inloggen, maar als ik met mijn rogue inlog, crasht m'n WoW. Als ik alle add-ons uitschakel, kan ik gewoon inloggen met m'n rogue.
Ik gebruik op beide characters dezelfde mods voor zover ik weet (meen me iig niet te herinneren dat ik voor m'n pala wat uit heb staan wat m'n rogue aan heeft). Heeft iemand toevallig een idee wat dit kan zijn? Misschien dat er met de patch van vanmorgen iets is veranderd voor rogues waardoor een bepaalde mod niet meer werkt?
Log gewoon in met de helft van je addons als die dan nog crasht de andere helft, en zo steeds doorgaan tot je de addon heb gevonden die zorgt dat die crashed. Ik had ook een probleem met een addon en had hem gevonden en geupdate en alles werkte weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk heeft een van de mods z'n savedata verkloot. Alle mods uitzetten en één voor één weer aanzetten. Savedata gaat per char :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDKlapwijk
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:07

MDKlapwijk

Kubiekdriehoekje

mimic schreef op woensdag 19 april 2006 @ 18:11:
Ligt het aan mij of is alles down?

edit: hm ik kom er nu wel in, net ff een unable to connect.
Ik kan de eu.logon.worldofwarcraft.com op dit moment niet bereiken, via chello... :(

Kijk uit: ben gek op achteruitkijkglimmertjes, zowel linker als rechter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:07
Zucht...wat is Blizzard ongelooflijk TRAAG met dat account recoveren zeg. Niet zo erg normaal, mag blij zijn dat het er is maar het ergste is dat het hun eigen fout is! Ze zeggen namelijk dat m'n account suspended is voor "Unauthorized Access" terwijl niemand ooit op mijn account is geweest, mijn guildies bevestigen dat. Daarbij mogen hun dat niet eens bepalen lijkt me. 8)7

Inmiddels tikt m'n subscription af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
NiPiN schreef op woensdag 19 april 2006 @ 18:44:
[...]

Ik kan de eu.logon.worldofwarcraft.com op dit moment niet bereiken, via chello... :(
hier ook via tele2.. tough luck.. get used to it... zal niet zo snel veranderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woepie, denk je ff te relaxen na een kut dag, kun je weer niet inloggen, werkt de helft van je interface niet meer na 1 kut patch, en kun je ah niet checken, zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een aantal dagen *weer* enorme lag, is echt iets van de laatste week ofzo, daarvoor is het een hele tijd goed gegaan *zucht* is dit herkenbaar voor sommigen hier?
Wanadoo Cable / Thunderhorn

Op dit moment kan ik zelfs helemaal niet inloggen :((((

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 20:10:
Ik heb sinds een aantal dagen *weer* enorme lag, is echt iets van de laatste week ofzo, daarvoor is het een hele tijd goed gegaan *zucht* is dit herkenbaar voor sommigen hier?
Wanadoo Cable / Thunderhorn

Op dit moment kan ik zelfs helemaal niet inloggen :((((
Ik had/heb het zelfde probleem. Had ff gepinged an bleek dat die lag na de 3 hop dramatisch omhoog ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Geen WoW vanavond kennelijk, ben er vanavond 1 keer ingekomen, maar toen knalde 'ie er meteen weer uit. *zucht*

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan wel connecten, maar ik blijf gewoon enkele minuten vast zitten op 'connected', waarna ik weer disconnected wordt :/

En dat terwijl mijn guild op me wacht om ZG te doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:18
Heb nergens last van hier. Ik kan al de hele dag spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:28

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 20:59:
Ik kan wel connecten, maar ik blijf gewoon enkele minuten vast zitten op 'connected', waarna ik weer disconnected wordt :/

En dat terwijl mijn guild op me wacht om ZG te doen :(
Ik weet niet hoelang je al speelt, maar wen er maar aan... elke woensdag is het raak. :'( Daarbij zijn de websites ook niet of nauwelijks te bereiken. Zeker als je een casual player bent, zoals ik, ik heb nu eenmaal niet erg veel tijd en speel vaak hooguit een uurtje per avond... als er uberhaubt gespeeld wordt door mij op een avond. Nu heb ik dus weer zo'n moment en kun je met geen mogelijkheid op die servers komen.... maar ja zoals ik al zij... Woensdag onderhoudsdag, dan weet je dat het 's avonds bagger is.

[ Voor 41% gewijzigd door _Dune_ op 19-04-2006 21:12 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 22:32
Het "Unable to connect"-virus heeft ook huize Rakkerzero bereikt :/
Dacht ik net lekker ingame te zijn om ff post te checken op de ene char. Wil ik vervolgens uitloggen om mn andere char verder te gaan spelen, krijg ik een disconnect en kan me ineens niet meer aanmelden. :?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Dune_ schreef op woensdag 19 april 2006 @ 21:08:
[...]

Ik weet niet hoelang je al speelt, maar wen er maar aan... elke woensdag is het raak. :'( Daarbij zijn de websites ook niet of nauwelijks te bereiken. Zeker als je een casual player bent, zoals ik, ik heb nu eenmaal niet erg veel tijd en speel vaak hooguit een uurtje per avond... als er uberhaubt gespeeld wordt door mij op een avond. Nu heb ik dus weer zo'n moment en kun je met geen mogelijkheid op die servers komen.... maar ja zoals ik al zij... Woensdag onderhoudsdag, dan weet je dat het 's avonds bagger is.
Ik speel deze week een jaar, dus ik weet wel hoe het zit.

Neemt niet weg dat ik het nog steeds pure bagger vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 08:36
Ik was net lekker bezig, even AFK geweest. Kom terug plop disconnected....kan er nu niet meer in.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor
  • Laatst online: 01-02-2020

chrisstructor

Employ your more evil being

Kan hier ook niet inloggen op het moment.
Of hij logt in en ik heb enorme lagspikes, of krijg een disconnect na een minuut of 3 of zo.
Stormreaver server btw.
Het is weer es klote.
Maar effe CSS gespeeld met 5 ping, aan me connec ligt het niet :( .

Resultaten speedtest.nl :

Download 275.7 KByte/sec (=2206 kbps)
Upload 47.3 KByte/sec (=378 kbps)
Connection 421.0 Conn/min

Precies zoals het hoort dus :O , blizzard wtf ??

Na 10en gaat het spelen weer, dan heb ik geen lag of disconnects meer.
Support morgen maar bellen of ze mijn account kunnen freezen, spelen is toch niet mogelijk 8)7 .
Heb dit een maand of 3 gelee al eens eerder gehad, dat geeikel duurde toen een week of 2 :'( .

Aan stormreaver ligt het niet, mijn guild is in bwl op het moment....erg vaag :X

Als je wow start krijg je eerst zo'n bulletin scherm met info.
De info wordt geeneens geladen, alleen de melding :

Cannot connect to the newsserver.
Please check the network and try again later.

[ Voor 60% gewijzigd door chrisstructor op 19-04-2006 21:26 ]

There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

OkkE schreef op woensdag 19 april 2006 @ 15:15:
[...]

[...]

meh blij dat er op mijn server niet van die gare nederlandse guildnamen rondrennen =D

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na tijden maar weer es gepvp'ed met de priest. Alliance tactic:

- we enteren met 6-8 man in WSG, alliance met 10;
- alliance doet alleen maar defense met 10 man totdat Horde zich gaat vervelen en weggaat;
- alliance zergt de overgebleven horde.

Mensen vinden 't ook nog ok, want kills + win for the honor.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Ik heb gelijk m'n account maar weer gecancelled. Face it, WoW is misschien fun PvE wise, maar PvP is teh big sucko in dit spel.

Warhammer Online in 2007. Eerst maar es Oblivion verder spelen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2006 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je problemen hebt met je UI en je raakt er niet uit dan kan je het beste het volgende doen:

1) Verwijder in de map van World of Warcraft de mappen WDB, WTF en INTERFACE.
2) Start World of Wacraft op.
3) Stel alles terug juist in.
4) Sluit World of Warcraft terug af.
5) Installeer de nieuwste versies van je addons en stel in World of Warcraft in dat ze allemaal altijd laden.

Dit heeft een GM me verteld toen ik een ticket instuurde i.v.m. een probleem met de Guild Information. Mischien handig als dit in de TS komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 22:32
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 21:28:
[...]

Als je problemen hebt met je UI en je raakt er niet uit dan kan je het beste het volgende doen:

5) Installeer de nieuwste versies van je addons en stel in World of Warcraft in dat ze allemaal altijd laden.

Dit heeft een GM me verteld toen ik een ticket instuurde i.v.m. een probleem met de Guild Information. Mischien handig als dit in de TS komt?
Blijkbaar is dit een oplossing voor veel dingen in wow, want toen een tijdje terug compleet vast zat en mn character op geen enkel manier kon bewegen, werd dit mij ook als oplossing voorgedragen.

Dus het lijkt mij idd handig om dit in de TS toe te voegen onder FAQ.

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 19-04-2006 21:32 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 21:27:
Na tijden maar weer es gepvp'ed met de priest. Alliance tactic:

- we enteren met 6-8 man in WSG, alliance met 10;
- alliance doet alleen maar defense met 10 man totdat Horde zich gaat vervelen en weggaat;
- alliance zergt de overgebleven horde.

Mensen vinden 't ook nog ok, want kills + win for the honor.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Ik heb gelijk m'n account maar weer gecancelled. Face it, WoW is misschien fun PvE wise, maar PvP is teh big sucko in dit spel.

Warhammer Online in 2007. Eerst maar es Oblivion verder spelen. :)
Veel mensen die graag PVE / RP doen vinden juist dat Blizzard van World of Warcraft een veel te veel PVP game heeft gemaakt. Tenminste dat krijg ik vaak te horen.... Maar hiero kom ik er nogsteeds niet in... :(

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:53
Silvermoon zit ook vast ... probeer hier vanuit Duitsland te verbinden ...
is een nogo ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reveal! schreef op woensdag 19 april 2006 @ 22:08:
Silvermoon zit ook vast ... probeer hier vanuit Duitsland te verbinden ...
is een nogo ...
De realms zijn gewoon up, mensen die er in zitten hebben ook geen problemen, de login server ligt er gewoon (weeral) uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 22:12:
[...]

De realms zijn gewoon up, mensen die er in zitten hebben ook geen problemen, de login server ligt er gewoon (weeral) uit.
Vriend van me is er net disconnected terwijl hij er gewoon inzat ...
En toen ik er derstraks ff inzat voordat ie disconnecte had ik ook onwijze lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 22:12:
[...]

Lekker dan, als het zo doorgaat loop ik over naar Guild Wars. Daar zul je dit ook wel hebben, maar dan betaal je er tenminste niet voor. Ik begin steeds meer van WoW te balen, werkt alles wel dan kun je 15 - 30min in een wachtrij staan alvorens je eindelijk kunt spelen of een eeuwigheid ingame in wachtrijen of het hele zaakje ligt er gewoon uit. Van het uur tot ander half uur dat ik 's avonds uberhaubt kan spelen blijft er zo beroerd weinig over ... en bedankt Blizzard... ;(

edit1:
Ik kan nu weer inloggen... en er wordt op het moment een update gedownload en geinstalleerd... :/

edit2:
En wederom kan er niet ingelogd worden, ik houd het voor gezien vanavond... :Z

[ Voor 17% gewijzigd door _Dune_ op 19-04-2006 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Laatst online: 19:14
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 21:28:
[...]

Toen op mijn server de Gates waren geopend, kon ik in Gadgetzan bepaalde dingen niet meer doen.
Telkens wanneer ik vanaf de inn naar de FP liep, werd ik in gevechtsmodus gezet.
Ik kon dus niet de FP gebruiken, mijn pet voeren, traden, enz. enz.
Gelijk dus een ticket aangemaakt en binnen een half uur contact met een GM.
Die liet me dus een paar keer rondlopen, bracht me naar Stormwind en terug, logte me een paar keer uit (kon ik dus ook niet meer doen), liet me de mappen weggooien die hierboven staan.
Het probleem bleef dus bestaan, later kreeg ik dus contact met een andere GM en die vertelde me dat er daar een bug was, en dat die dus na de woensdagochtend opgelost zou zijn.

Wat ik hier dus mee probeer te vertellen, maak eerst een kopie van die mappen en flikker ze dan pas weg. Ik heb dat namelijk ook gedaan en had die dus daarna weer terug gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
Raar kan wel met andere servers verbinden maar niet met degene met mijn chars erop ....
rare jongens daar bij blizzard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn, nu zit ik er in.

Is de raid waarvoor ik ondertussen VEEL te laat ben net afgelopen.

GG Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Ik kom er ook niet in. (Wanadoo / Skullcrusher)

Nu ligt het afaik in dit geval aan wanadoo maar ik zal echt blij zijn als ik eindelijk op een nieuw servertje kan inloggen na de migratie ! Stonemaul, here I come. Nog meer mensen die op stonemaul terecht komen overigens ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
woei, mn eerste imba setbonus: 4 extra damage op thorns 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
Ben benieuwd ... als iedereen er nou uitligt dan win ik misschien me auction (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam er begin van avond f niet in, daarna er 1 keer uit gedonderd tijdens een instance....Me party had nergens last van, 3 nl maten die ook aan t wowen waren zelfde verhaal als ik. Lijkt haast nl probleempje. Al had een teammate wel soms een ping van 1000 en ik zat ook op de 500 bij controle.
Ik ben nog niet lang met wow bezig maar woensdag is al berucht. ;)
Hoe zit dat trouwens, de quest die ik gedaan heb in deepmine ging over een hoofd meenemen. Ik ben er nog eens geweest voor items enzo, maar krijg ik nog een keer een quest waarbij ik daar naarbinnen moet? Of wordt me volgende instance stormwind?(rond een lvltje of 24)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Laatst online: 13-09 07:46
grootste gedeelte van mn guildies zijn brits en die hadden net zoveel lag als ik, bg's en instances waren onmogelijk (3sec of meer lag, vol hp naar 0 gaat heel snel dan)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Totaal geen last van lag gehad.

Vandaag mijn 3e potje gespeeld in AV als horde en ook deze weer gewonnen.
Toch grappig als je bedenkt dat ik als alliance nog nooit het frostwolf gebied had gezien en ik heb toch vele dagen in AV doorgebracht.

Echt fantastisch hoe ze samenwerken :D
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.