Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 71 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.130 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

On_E schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:42:
[...]

Omdat Razorgore 100 keer moeilijker is dan Ragnaros, en mensen klagen als ze 2-3 weken geen nieuwe epics krijgen en wel repaircosts.

Domo > Rag ongeveer 10 leavers
Ony na 3 wipe avonden niet neer > 3 leavers
Razorgore na 3 wipe avonden en 3 gecancellede raids door te weinig signups > 7 leavers

Allen met als excuus ''progress is too slow''

Maar goed, misschien gebeurt het alleen bij ons ofzo.
Zulke mensen ben je liever kwijt dan rijk.
Sommige mensen verwachten teveel voorniks.

Wij zijn nog niet zo heel lang bezig met MC enzo, maar gaan erggoed vooruit. Domo nu op farmstatus, en gear aan het verzamelen voor onze eerste serieuze Ragnaros attempt binnen een paar weken. We doen bewust Ragnaros nog niet serieus omdat je anders bovenstaand probleem gaat krjigen. Nu krijgen mensen nog "gratis" epics. We doen veel bosses al zonder deaths enzo, dus mensen zijn het nu gewend. Whipen op Ragnaros vinden ze nu nog niet zo erg omdat het nog erg nieuw is en de helft nog roept van "damn he's big".

We begonnen het ook te merken met post-1.10 Onyxia. De eerste 1.10 raid nog vol, maar die ging toen enorm slecht doordat ze gebuffed was. De keer erop wat minder mensen, en de keer daarop weer mnider (een keer met 28 geprobeerd, tot in P2 geraakt).
Gisteren hebben we haar dan met gemak met 32 mensen gedownd.

Wij krijgen oko wel eens gezeur van repair costs. Zeker van de tanks enzo als die eens dood gaan. Maar imho hoort dat er gewoon bij. Ik betaal m'n pots ook, en m'n mana oil en m'n mageblood en m'n kaarsen,... Niks is voor niks.
Je hebt raiders die zitten te mekkeren op casuals die makkelijker epics willen krijgen, maar sommigen van de raiders zijn net zo erg... zo snel ze wat repair costs krijgen en het eens wat minder gaat.

[ Voor 4% gewijzigd door DinX op 18-04-2006 15:12 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
OkkE schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:16:
@superbassie: Ik heb die instance nog nooit gedaan, dus antwoord geven kan ik niet. Maar wat ik eigenlijk altijd doe is voor ik zoiets ga doen waarvan ik niet zeker ben, gewoon duidelijk maken in je party.
Gewoon laten weten dat je niet weet of je het goed genoeg kunt. Als ze je dan toch mee nemen weten ze iedergeval wat ze kunnen verwachten. Lukt alles is het mooi, en anders is het een goede training.
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:20:
[...]
Gewoon doen met een groep die je goed kent.
Iedereen heeft het moeten leren voor een eerste keer, ongeacht welke klasse je speelt.

LBRS valt reuze mee. Zorgen dat je een goed overizcht van de situatie hebt, en goed pullen.
Wacht gewoon even om te kijken hoe ver een mob weg loopt van de rest.
Met een beetje geluk kun je dan alleen die ene of misschien een paar extra mee nemen in de pull.
Kga hem vandaag maar eens proberen :) kan er met quests leuke items krijgen dus het zal de moeite waard zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

superbassie schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 15:11:
[...]

[...]

Kga hem vandaag maar eens proberen :) kan er met quests leuke items krijgen dus het zal de moeite waard zijn
Gewoon geduld hebben in LBRS. Het is niet zoveel verschillend metandere instances imho. Je hoort altijd voorzichtig te zijn met pulls. LBRS is een goede plaats om het te oefenen.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Ik heb ook weer eens een lock vraag.

Had van het weekend een quest opgepikt (weet niet meer waar, das onderdeel van de vraag) waar ik in Desolace een orb moest oppikken van een van de warlocks die daar rondlopen. Dit gedaan moest ik naar Dustwallow Marsh om ergens in het midden een hutje te vinden om daar een nieuw beest te kunnen overwinnen.

Dus ook al gaf de questgever aan dat dit geen gemakkelijke quest zou worden en dat ik eventueel hulp goed zou kunnen gebruiken, druk ik toch op accept. NPC loopt naar buiten en summoned een lvl 40 elite iets. Hier was ik enigzins niet tegenop gewassen en werd dan ook een beetje afgemaakt (ben zelf lvl 38 momenteel). Toen ik daarna weer bij mijn lichaampje was kon ik de quest niet meer doen. Had natuurlijk de orb niet meer. Dus weer terug naar Desolace (lekker naast de deur ook) om zo'n nieuwe orb te verkrijgen. Maar die dropte dus niet meer omdat ik al het tweede gedeelte van de quest had geaccepteerd. Toen heb ik de hele quest maar abbandoned.

Maar toch wil ik dat beest erbij hebben. Weet alleen niet meer precies waar ik het eerste gedeelte van de quest moet oppikken. Naam zou handig zijn, maar ook die weet ik niet uit mijn hoofd (zit op mijn werk).

Iemand enig idee (ik weet het, lastige vraag op deze manier)

Alvast bedankt.

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die questline begint (volgens mij) in Ratchet bij die tent. Anders is het in dat cafe in Stormwind.
Tip: http://www.wowmb.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
Dampie schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 15:20:

Had van het weekend een quest opgepikt (weet niet meer waar, das onderdeel van de vraag) waar ik in Desolace een orb moest oppikken van een van de warlocks die daar rondlopen. Dit gedaan moest ik naar Dustwallow Marsh om ergens in het midden een hutje te vinden om daar een nieuw beest te kunnen overwinnen.

Dus ook al gaf de questgever aan dat dit geen gemakkelijke quest zou worden en dat ik eventueel hulp goed zou kunnen gebruiken, druk ik toch op accept. NPC loopt naar buiten en summoned een lvl 40 elite iets. Hier was ik enigzins niet tegenop gewassen en werd dan ook een beetje afgemaakt (ben zelf lvl 38 momenteel). Toen ik daarna weer bij mijn lichaampje was kon ik de quest niet meer doen. Had natuurlijk de orb niet meer. Dus weer terug naar Desolace (lekker naast de deur ook) om zo'n nieuwe orb te verkrijgen. Maar die dropte dus niet meer omdat ik al het tweede gedeelte van de quest had geaccepteerd. Toen heb ik de hele quest maar abbandoned.

Maar toch wil ik dat beest erbij hebben. Weet alleen niet meer precies waar ik het eerste gedeelte van de quest moet oppikken. Naam zou handig zijn, maar ook die weet ik niet uit mijn hoofd (zit op mijn werk).

Alvast bedankt.
Abbandon quest en je kan hem weer doen in dat huisje
Die Orb quest heb je gecomplete dus die hoeft niet opnieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alvast bedankt.
Strahad Farsan, zit in Ratchet, een van zijn 2 apprentices geeft je de keuze die jij hebt gemaakt voor die orb quest ;p

ik heb die quest toen gedaan met een maat van me, dus die demon was redelijk easy ;p

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2006 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alvast bedankt.
Terug naar dat hutje, quest die gefailed is abandonnen, en nog een keer proberen maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Kweet niet meer wat ik gedaan heb (is ruim jaar geleden :P), maar kreeg hem de eerste keer ook niet dood. Kon hem daarna echter gewoon nog een keer proberen :?

Tweede keer had ik hem wel solo.

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 18-04-2006 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Bosmonster schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 15:34:
Kweet niet meer wat ik gedaan heb (is ruim jaar geleden :P), maar kreeg hem de eerste keer ook niet dood. Kon hem daarna echter gewoon nog een keer proberen :?

Tweede keer had ik hem wel solo.
Weet je wellicht nog wel welk level je toendertijd was. Kreeg toch echt rake klappen van dat beest, terwijl het al een ontzettende moeite was om uberhaupt bij dat hutje te komen. Had dan ook wellicht niet de makkelijkste weg gekozen, wel de korste door het water en dan de berg over.

Maar ik ga nog maar eens de quest oppikken in dat geval. Wil em toch hebben.

In ieder geval alweer bedankt voor de snelle antwoorden. Geen wonder dat dit topic nog steeds zo snel gaat.

Laterzzz

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:32
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:33:
[...]

Download Irfanview

kun je gezellig mee al je pics omzetten van TGA naar JPG of welk formaat je wilt eigenlijk ;p

http://www.irfanview.com/ ;)

geloof overigens niet dat wta jij wilt ook daadwerkelijk kan, ligt denk ik aan wat blizzard in de gamecode heeft gezet ervoor.
IK snap eigenlijk niet waarom blizzard gekozen heeft voor dit formaat :?
JPG lijkt mij een stuk logischer.

En ja ik heb al een tooltje dat de images omzet ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Omdat TGA ongecomprimeerd (of in ieder geval geen lossy) en dus beste kwaliteit is. Ben erg blij dat ze geen JPG gedaan hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 18-04-2006 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Dampie schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 15:49:
[...]

Weet je wellicht nog wel welk level je toendertijd was. Kreeg toch echt rake klappen van dat beest, terwijl het al een ontzettende moeite was om uberhaupt bij dat hutje te komen. Had dan ook wellicht niet de makkelijkste weg gekozen, wel de korste door het water en dan de berg over.

Maar ik ga nog maar eens de quest oppikken in dat geval. Wil em toch hebben.

In ieder geval alweer bedankt voor de snelle antwoorden. Geen wonder dat dit topic nog steeds zo snel gaat.

Laterzzz
Ik was ook rond de level 38-40 (deed die dingen altijd zodra het kon). Was een pittig gevecht kan ik me herinneren, maar niet ondoenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-08 13:48
ik ben nu van fire naar frost veranderd en ik kan nu veel meer mobs aan dan dat ik eerder aan kon, toen was het iedere keer resist en frost vreet ook niet zoveel mana. en skills zijn niet grappig ga veel te hard herbs 298 alchamy 287 halfverwege lvl 39 nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 11:54
Desolace farmen ftw !

stackje gromsblood kost 20g nu op trollbane : /

Afgelopen zaterdag om 12.00 AV ingegaan (1e potje van die dag, gate was nog dicht) Zondag 02.00 klaar en 4.5k rep verder en exalted \o/ 1 break gehad om boodschappen te doen. Om 02.00 waren de alliance de horde base aan het aanvallen en hadden wij van de horde net the north bunker neergehaald. 0000/1000 /afk yay. Eindelijk m'n offhand met 33 spelldmg : )

Nu naar een nog grotere grind gaan. De cenarion circle grind : /

[ Voor 78% gewijzigd door ImdaMned op 18-04-2006 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:19
remcio schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 16:12:
ik ben nu van fire naar frost veranderd en ik kan nu veel meer mobs aan dan dat ik eerder aan kon, toen was het iedere keer resist en frost vreet ook niet zoveel mana. en skills zijn niet grappig ga veel te hard herbs 298 alchamy 287 halfverwege lvl 39 nu
Als je traag wilt lvl'en moet je vooral frost blijven ;)
Die skill is toch alleen maar goed? Ik geloof je niet trouwes, omdat je de skill260+ herbs alleen in 50+ gebieden kan herben... Ik geloof niet dat jij daar al lvl'ed...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 11:54
jarnotjuh schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 16:16:
[...]

Als je traag wilt lvl'en moet je vooral frost blijven ;)
Die skill is toch alleen maar goed? Ik geloof je niet trouwes, omdat je de skill260+ herbs alleen in 50+ gebieden kan herben... Ik geloof niet dat jij daar al lvl'ed...
Gromsblood lieve schat, is gewoon te herben in desolace bij de demons.

Om ook maar minachtend te doen: jij bent zeker zo'n alliance gastje die alleen op het oostelijke continent heeft gelevelt?

[ Voor 93% gewijzigd door ImdaMned op 18-04-2006 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
ImdaMned schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 16:20:
[...]

Gromsblood lieve schat, is gewoon te herben in desolace bij de demons
en in swam of sorrows stikt het ook van herbs, waar ook bijna niemand komt. nb de punten die ik nu krijg gaan naar fire toe. maar fire heeft in die gebieden waar ik herbs nodig heb geen nut. ook lopen de mobs vele malen langzamer met frost, kijk maar is als je een frost bold naar je toe geslingerd krijgt. ga maar eens meer gebieden ontdekken, nutteloos in high lvl gebied. dan weet tenminste waar welke spullen te vinden zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door remcio op 18-04-2006 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
ImdaMned schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 16:20:
[...]

Gromsblood lieve schat, is gewoon te herben in desolace bij de demons.

Om ook maar minachtend te doen: jij bent zeker zo'n alliance gastje die zeker alleen op het oostelijke continent heeft gelevelt?
Tuurlijk hebi k niet alleen op het oostelijk continent gelvled, maar heb wel stukken overgeslagen. Weet wel waar ze voor zijn natuurlijk. Maar desolace trok me gewoon niet, veel te groot, weinig quests(die 2 factionquests heb ik nooit gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

ImdaMned schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 16:16:
Euhm, fow weal? Ik heb namelijk nog redelijk was stackjes Gromsblood liggen :D :D

Ennuh, gratz met je offhand :P

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

jarnotjuh schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 16:27:
[...]
Maar desolace trok me gewoon niet, veel te groot, weinig quests(die 2 factionquests heb ik nooit gedaan)
Alliance pussies!

* Wouter denkt terug aan de Barrens.. *zwijmel*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Wouter schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 16:29:
[...]

Alliance pussies!

* Wouter denkt terug aan de Barrens.. *zwijmel*
Zo jammer weer he zo'n opmerking :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
jarnotjuh schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 16:27:
[...]

Tuurlijk hebi k niet alleen op het oostelijk continent gelvled, maar heb wel stukken overgeslagen. Weet wel waar ze voor zijn natuurlijk. Maar desolace trok me gewoon niet, veel te groot, weinig quests(die 2 factionquests heb ik nooit gedaan)
blindweed: swam of sorrows
gromblood: desolace
kadgars wiskler : stv
blindweed: tenaris
sunngrass: badlands
firebloom: the blasted lands

http://www.worldofwar.net/professions/herbalism/herblist.php

zie complete lijst :P googlen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Hom3r schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 16:31:
[...]

Zo jammer weer he zo'n opmerking :+
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
typisch een horde die pvp speelt en altijd in sneaky aanvalt als een mob aanvalt of gewoon aan het vissen bent en in de rug aanvalt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
remcio schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 16:33:
[...]

blindweed: swam of sorrows
gromblood: desolace
kadgars wiskler : stv
blindweed: tenaris
sunngrass: badlands
firebloom: the blasted lands

http://www.worldofwar.net/professions/herbalism/herblist.php

zie complete lijst :P googlen
Felwood vind je Gromsblood/Sunn/Blind farmed lekker snel daar en veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
ImdaMned schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 16:16:
Desolace farmen ftw !

Afgelopen zaterdag om 12.00 AV ingegaan (1e potje van die dag, gate was nog dicht) Zondag 02.00 klaar en 4.5k rep verder en exalted \o/ 1 break gehad om boodschappen te doen. Om 02.00 waren de alliance de horde base aan het aanvallen en hadden wij van de horde net the north bunker neergehaald. 0000/1000 /afk yay. Eindelijk m'n offhand met 33 spelldmg : )

Nu naar een nog grotere grind gaan. De cenarion circle grind : /
Gratz! :) ben bijna op de helft van Revered (7500) nog een lange weg te gaan dus.
Wel heb ik nog maar 150g nodig voor epic wolf, schiet al op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
remcio schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 16:46:
[...]

typisch een horde die pvp speelt en altijd in sneaky aanvalt als een mob aanvalt of gewoon aan het vissen bent en in de rug aanvalt :(
Precies zo hoort het ook. Ik doe het ook anders moet je op een Pve server gaan spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

[...]

Ja idd!

Typisch een horde ... want pvp speel ik niet, ik val altijd van de voorkant aan (zonder stealth uiteraard) en breng meestal zelf de mobs mee (lees: guildies :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of net zo'n alliance char die met zijn lvl 41 voor de ingang van RFK Horde parties gaat uitdagen met /chicken.. Leuk voor hem dat hij iets verderop een paar lvl 50 allies klaar had staan die ingrijpen als hij wordt aangevallen. Jammer voor hem dat onze party hem binnen een minuut dood had :P

Dat we er daarna zelf aan gingen door zijn helpers mocht voor ons de pret niet drukken :D

Moraal van dit verhaal... Ganken we doen het allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 17:01:
Of net zo'n alliance char die met zijn lvl 41 voor de ingang van RFK Horde parties gaat uitdagen met /chicken.. Leuk voor hem dat hij iets verderop een paar lvl 50 allies klaar had staan die ingrijpen als hij wordt aangevallen. Jammer voor hem dat onze party hem binnen een minuut dood had :P

Dat we er daarna zelf aan gingen door zijn helpers mocht voor ons de pret niet drukken :D

houd de spanning er een beetje in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wat je zegt jongen, typisch horde (lees Alliance) , want zij zijn juist die dat soort praktijken er op naast houden. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 17:08:
[...]

Wat je zegt jongen, typisch horde (lees Alliance) , want zij zijn juist die dat soort praktijken er op naast houden. O-)
denk dat allie en horde dit wel beide doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 17:01:

Een minuut is lang in de wereld van WoW :P

Maaruh deze wil ik jullie ook niet onthouden:
WoW terminology!!
Best handig voor beginners...

Ik heb em niet helemaal doorgelezen, dus fouten voorbehouden natuurlijk ;)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:45
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 15:02:
Wij werken nu ook met een "Core" systeem. Wij hebben nu 2 rankings, Soldiers & Raiders, raider word je alleen als je fully tier1 bent (met uitzondering als het benodigde stuk nooit droped) Dan kun je mee naar BWL we houden bij wie er mee gaat want we hekelen mensen die alleen maar mee gaan naar Farm Bosses.
Loopt dat Soldier/Raid systeem lekker? Als ik aan mijn eigen guild denk en ik zou dit systeem toepassen dan zouden per definitie de MTs niet meemogen naar BWL. Might dropt nooit, maar dan ook echt nooit in MC voor ons. Cenarion daarentegen... 2 runs en een volledige set bij elkaar. En dat duurt gewoon al maanden. Nuja ondertussen zijn we gestopt met raiden vanwege problemen :'(

Maar wij hadden idd ook een systeem om 'slackers' en 'epic farmers' iet of wat te ontmoedigen.
(DKP voor wipes, raid attendance %... dat soort dingen).

---

Vraagje voor de shadow priests onder ons (bestaan die? 8) ): welke item set heeft jullie voorkeur? De nieuwe Dungeon set 2 of de rank 7 - 10 pvp items ? Ik weet niet goed voor welke set ik het beste kan gaan (ik wil mijn priestje dus houden voor pvp). Beide sets vragen ongeveer even veel tijd om te verzamelen denk ik.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Mensen die denken, dat alleen horde ganken (hee, dat rijmt :P ) snappen het niet helemaal. Ik heb zowel horde als alliance lvl 60's en mijn ervaring is dat zowel horde als alliance absoluut hun hand niet omdraaien voor wat gegank (wat ik ook geen enkel probleem vind, pvp is pvp), maar dat alliance nog wel net wat erger is dan horde, als alliance zijnde liet horde me nog wel eens met rust, als horde zijnde kan ik dat bij alliance echt vergeten. Maar dat verschilt natuurlijk wel per server. Echter zeggen dat een rogue die je van achteren bespringt "typisch horde" is, slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mede WoWers, onlangs doet dat muziekje op het achtergrond op het menu/inlog scherm niet meer.
In het begin en paar keer spelen wel, maar nu niet meer :S
Weet iemand hoe dat kan ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2006 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Laatst online: 21:28

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 19:25:
Hey mede WoWers, onlangs doet dat muziekje op het achtergrond op het menu/inlog scherm niet meer.
In het begin en paar keer spelen wel, maar nu niet meer :S
Weet iemand hoe dat kan ?
Als je lang genoeg wacht begint hij volgens mij vanzelf weer. :)

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMFG, guess what. Mijn BGM Setting bij de Sound Options stond uit :/
Hoe dat kan weet ik niet, vast per ongeluk afgevinkt toen ik aan het spelen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
net ff in uldaman geweest kreeg deze staff http://www.thottbot.com/?i=9139

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 22:58
UltraR-pc schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 19:22:
Mensen die denken, dat alleen horde ganken (hee, dat rijmt :P ) snappen het niet helemaal. Ik heb zowel horde als alliance lvl 60's en mijn ervaring is dat zowel horde als alliance absoluut hun hand niet omdraaien voor wat gegank (wat ik ook geen enkel probleem vind, pvp is pvp), maar dat alliance nog wel net wat erger is dan horde, als alliance zijnde liet horde me nog wel eens met rust, als horde zijnde kan ik dat bij alliance echt vergeten. Maar dat verschilt natuurlijk wel per server. Echter zeggen dat een rogue die je van achteren bespringt "typisch horde" is, slaat nergens op.
Mwah alliance is misschien 'net iets erger' op jouw server. Over het algemeen is het wel hetzelfde denk ik. Meestal probeer ik iedereen die ik tegenkom te ganken (tenzij het low lvl is) en mijn alt van lvl 45 wordt ook constant te grazen genomen maar ja dat hoort erbij :)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 29-08 19:41
hoelang duurt het voordat een GM een hacker bannt.? die 47 hunter (inmiddels 48) zit de hele dag in DM... hij zat er sinds 2 dagen continu in.. 3 GM's op de hoogte gebracht, en niemand doet er wat aan.. hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

BootVluchteling schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 21:17:
hoelang duurt het voordat een GM een hacker bannt.? die 47 hunter (inmiddels 48) zit de hele dag in DM... hij zat er sinds 2 dagen continu in.. 3 GM's op de hoogte gebracht, en niemand doet er wat aan.. hoe zit dat?
Hmmm, ik doe nu een /Who Dire Maul en ik krijg negen hunters tussen de 46 en 53. Stom dat Blizzard zelf niet gewoon eventjes gaat kijken...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Ach, zolang ze bij Blizzard maar hun geld krijgen vinden ze alles goed...... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:12
hmm, whipen nu al 3x op ony, mensen staan te dicht bij elkaar of bewegen waardoor de deep breath ons neerhaalt, erg jammer :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Vraagje met betrekking tot pets:
Ik ben nu lekker bezig met een Hunter. IK heb verschillende pets geprobeerd enzo.
Vandaag heb ik maar besloten om met mn Orc Hunter naar Dun Morogh (je leest het goed, dat dwarf/gnome gebied) af te reizen om zo'n witte snow leopard te vangen.

Nu heb ik die dus gevangen en wil er vervolgens mij gaan lvlen in The Barrens, maar dat beest gained helemaal geen exp. Alleen 1 keertje van een raptor, maar dat was alles tot nu toe.

Hoe kan ik er voor zorgen dat ie wel exp gained???

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Mijn prachtige shoulders net gekregen:

Afbeeldingslocatie: http://img409.imageshack.us/img409/69/diddle3ku.th.jpg

O+
Ze geven echt licht! :D
Weet iemand of je die ZG shoulder enchant 2x kan halen, of maar 1x?

[ Voor 16% gewijzigd door enira op 18-04-2006 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
jarnotjuh schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 22:09:

[afbeelding]

O+
horen daar geen watertanks op te zitten ipv licht? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Snappie88 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 21:23:
[...]

Hmmm, ik doe nu een /Who Dire Maul en ik krijg negen hunters tussen de 46 en 53. Stom dat Blizzard zelf niet gewoon eventjes gaat kijken...
Wat is er te doen in DM dan voor hunters??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

[afbeelding]

O+
Heb de mijne ook net.. alleen ze geven bij mij meer licht :P Vind ze erg cool om te zien, samen met de ZG robe.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Bosmonster schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 22:24:
[...]

Wat is er te doen in DM dan voor hunters??
teleport hack gebruiken, en de king solo-en...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Laatst online: 12-09 13:19

[afbeelding]

O+
Gratz ! :)

Zelf heb ik net mijn Beastmaster 's Mantle, Pants en Boots gekregen :D

Afbeeldingslocatie: http://img156.imageshack.us/img156/102/slambeastmaster8vr.th.jpg

De BRD arena battle was grappig om te doen.
Het was wel allemaal wat chaotisch, maar het lukte gewoon in 1 keer :)

Nu maar eens kijken of ik de laatste 2 delen van de set ook kan bemachtigen (Cap en Tunic), maar daar gaan heel wat instance runs in zitten heb ik al wel gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

[afbeelding]

O+
je kan je class specific enchants zoveel keer halen als je wilt, dus upgrades en zulke dingen kan je altijd opnieuw enchanten.. Het kost je wel weer een libram (en voor mages is het de focus libram, wat klote is) en de zul gurrub zooi (doll enzo) maar verder is het gewoon een repeatable!

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Wiebbe schreef op woensdag 19 april 2006 @ 00:22:
[...]

je kan je class specific enchants zoveel keer halen als je wilt, dus upgrades en zulke dingen kan je altijd opnieuw enchanten.. Het kost je wel weer een libram (en voor mages is het de focus libram, wat klote is) en de zul gurrub zooi (doll enzo) maar verder is het gewoon een repeatable!
Lees nou eens, hij zegt SHOULDER.

Volgens mij zijn ze repeatable, moet hem ook hebben, alleen kom 18000 rep te kort :/

@ Hieronder: Serverlag

[ Voor 3% gewijzigd door Mojo op 19-04-2006 00:52 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
hmmm, zit al een tijdje met een vreemd probleem...

't duurt elke keer als ik (bijvoorbeeld) IF binnenkom voordat alle npc's en chars zichtbaar zijn... verder heb ik geen problemen qua fps (7800 gtx, 2 gig geheugen) of lag (8mbit bij xs4all)...

ik kan gewoon rustig rondlopen enz maar duurt lang voordat ik ncp's etc zie :{

iemand met 't zelfde probleem of enig idee wat 't kan zijn?

('t ligt iig niet aan addons ofzo, ook zonder addons duurt 't lang)

@hierboven, weet je 't zeker? ik heb wat rondgevraagd op server en ze hadden er geen last van (al is Bladefist een gare server... kan niet wachten op migration :P)

[ Voor 38% gewijzigd door Viggen op 19-04-2006 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Viggen schreef op woensdag 19 april 2006 @ 00:51:
hmmm, zit al een tijdje met een vreemd probleem...

't duurt elke keer als ik (bijvoorbeeld) IF binnenkom voordat alle npc's en chars zichtbaar zijn... verder heb ik geen problemen qua fps (7800 gtx, 2 gig geheugen) of lag (8mbit bij xs4all)...

ik kan gewoon rustig rondlopen enz maar duurt lang voordat ik ncp's etc zie :{

iemand met 't zelfde probleem of enig idee wat 't kan zijn?

('t ligt iig niet aan addons ofzo, ook zonder addons duurt 't lang)

@hierboven, weet je 't zeker? ik heb wat rondgevraagd op server en ze hadden er geen last van (al is Bladefist een gare server... kan niet wachten op migration :P)
IK heb hetzelfde in Orgrimmar en andere plaatsen waar het druk is. VOlgens mij is het het gewoon het traag laden van objecten vanaf de server ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Rakkerzero schreef op woensdag 19 april 2006 @ 01:03:
[...]

IK heb hetzelfde in Orgrimmar en andere plaatsen waar het druk is. VOlgens mij is het het gewoon het traag laden van objecten vanaf de server ofzo
mja, van spelers zie ik dan wel vaak de schaduw en kan ze dan ook selecteren dus ik 't vind 't erg vreemd... lijkt me dat al de objecten lokaal geladen worden? (heb verder totaal geen verstand van hoe dat in z'n werk gaat bij dit soort spellen btw ;))

[ Voor 14% gewijzigd door Viggen op 19-04-2006 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Viggen schreef op woensdag 19 april 2006 @ 01:06:
[...]

mja, van spelers zie ik dan wel vaak de schaduw en kan ze dan ook selecteren dus ik 't vind 't erg vreemd... lijkt me dat al de objecten lokaal geladen worden? (heb verder totaal geen verstand van hoe dat in z'n werk gaat bij dit soort spellen btw ;))
Ik weet ook niet precies, maar ik weet wel dat de positie van iedere char + eq etc.. allemaal geladen moet worden. En in hele drukke gebieden duurt soms fftjes.
Het zal zoiets wel zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Rakkerzero schreef op woensdag 19 april 2006 @ 01:10:
[...]

Ik weet ook niet precies, maar ik weet wel dat de positie van iedere char + eq etc.. allemaal geladen moet worden. En in hele drukke gebieden duurt soms fftjes.
Het zal zoiets wel zijn denk ik.
mja, valt me pas ook sinds dat ik een nieuwe pc heb :P misschien omdat 't bij m'n oude pc sowieso ff duurde voordat ik wat kon doen :P

edit: 't is wel zo dat ik meestal pets als eerste zie btw :)

[ Voor 8% gewijzigd door Viggen op 19-04-2006 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 00:01:
[...]

-Instance is een grot/gebouw/kerker whatever voor alleen de groep waarmee je op dat moment bent (meestal met een 5 of 10 man limiet) je komt daar dus niemand tegen behalve je eigen groep.
-Je kan overal heen waar je wilt, maar je zult plaatsen met te lage of te hoge mobs vermijden (geen xp, of onmogelijk om mobs te verslaan)
-over het algemeen heb je zo'n beetje drie a 4 plaatsen waar je quests kan doen (hier zijn de mobs van rond jouw level) voor jouw level (20-30) is dit ashenvale, wetlands, duskwood en redridge mountains. Je kan vanuit de wetlands lopen via loch modan naar ironforge. Hier kan je de tram pakken naar Storwind en vanuit daar kun je naar redridge/duskwood lopen.
-Vrijwel elk gebied heeft een inn. Alleen horde gebieden hebben geen alliance inn (en omgekeerd)
-Je kan terug naar de havens door een gryphon te pakken (in elke stad/gebied waar je ook je quests etc. krijgt zit vrijwel een gryphon master, hier praat je een keer mee en vanaf dan kan je er heen vliegen)
Mijn eerste instance heb ik westfall van gemaakt :P Was leuke ervaring me instance ontmaagding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Als je de rank Commander bereikt ( of Lieutenant General bij de horde) dan kun je voor 90 Gold een Epic Mount kopen. Alleen, stel dat je nou daalt in rank...na een aantal weken, mag je die Epic Mount dan gewoon houden en kun je hem dan nog gewoon gebruiken...of niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takkie
  • Laatst online: 17-06 21:59
Viggen schreef op woensdag 19 april 2006 @ 01:12:
[...]

edit: 't is wel zo dat ik meestal pets als eerste zie btw :)
Is een vrij logische verklaring voor. Zoals tussen de bank en veilhuis in Iron Forge, zijn er behoorlijk wat spelers. Ieder draagt andere stuff dat zichtbaar gedragen word. Pets dragen niet zoveel.
Dus inderdaad, het is meerdere lag factoren die hier voor zorgen. :)

** offtopic : last van insomnia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t 7 man ony

@MysticSnake

Ja, je kant het alleen niet meer aanschaffen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2006 05:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MysticSnake schreef op woensdag 19 april 2006 @ 03:58:
Als je de rank Commander bereikt ( of Lieutenant General bij de horde) dan kun je voor 90 Gold een Epic Mount kopen. Alleen, stel dat je nou daalt in rank...na een aantal weken, mag je die Epic Mount dan gewoon houden en kun je hem dan nog gewoon gebruiken...of niet? :?
Tis alleen niet de makkelijkste manier om een epic mount te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Rakkerzero schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 22:05:
Vraagje met betrekking tot pets:
Ik ben nu lekker bezig met een Hunter. IK heb verschillende pets geprobeerd enzo.
Vandaag heb ik maar besloten om met mn Orc Hunter naar Dun Morogh (je leest het goed, dat dwarf/gnome gebied) af te reizen om zo'n witte snow leopard te vangen.

Nu heb ik die dus gevangen en wil er vervolgens mij gaan lvlen in The Barrens, maar dat beest gained helemaal geen exp. Alleen 1 keertje van een raptor, maar dat was alles tot nu toe.

Hoe kan ik er voor zorgen dat ie wel exp gained???
nice dat je er een gevangen hebt :9 je zal wel vaak gekilld zijn >:)

In ieder geval kan je je pet pas trainen op beesten die voor jou nog groen/geel/rood zijn. Op grijze beesten krijg jij geen xp en je pet dus ook niet. En hoe hoger je loyalty hoe sneller hij lvlt heb ik het idee :D

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:14
Gisteren avond Nefarian down voor ons (zie sig). De eerste goede try die we hadden in fase 2 kregen we hem op 20%, maar toen kwam die constructor zerg die ons een klein beetje verraste (we wisten wel dat die eraan kwam, maar mages waren niet in positie + onze tactiek was Blessing of Protection op de mages, en @ 20% kwam de paladin call, doh).

Afijn, hij is down. Loot: Stormrage and Wrath chest, Boots of Shadow flame, Prestor's Talisman of Connivery

Helaas had ik niet genoeg dkp voor wrath, maar de warrior die hem kreeg liep nog met een blauwe level 49 chest rond, dus een hele grote upgrade voor hem :P

Owja, in totaal was dit de 3de avond dat we hem probeerden.

[ Voor 7% gewijzigd door Mior op 19-04-2006 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phantom schreef op woensdag 19 april 2006 @ 08:39:
Gisteren avond Nefarian down voor ons (zie sig). De eerste goede try die we hadden in fase 2 kregen we hem op 20%, maar toen kwam die constructor zerg die ons een klein beetje verraste (we wisten wel dat die eraan kwam, maar mages waren niet in positie + onze tactiek was Blessing of Protection op de mages, en @ 20% kwam de paladin call, doh).

Afijn, hij is down. Loot: Stormrage and Wrath chest, Boots of Shadow flame, Prestor's Talisman of Connivery

Helaas had ik niet genoeg dkp voor wrath, maar de warrior die hem kreeg liep nog met een blauwe level 49 chest rond, dus een hele grote upgrade voor hem :P

Owja, in totaal was dit de 3de avond dat we hem probeerden.
Hehe, hoorde het van 2 tuw'ers die alts in onze guild hebben (Maghane en scharzoril). Gratz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackadder75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 11:03
Hoi Bokkie! Ik hoop dat je dit leest. Ik kwam je afgelopen maandag voor het eerst tegen in AV. Terwijl ik die immolates op je aan het gooien was dacht ik, he da's er eentje van GoT.. die moet ik eens gedag zeggen..... helaas gaat dat wat lastig in game , ik kon wel /hi doen, maar ja het is zo hectisch en daarbij was ik veel te druk met het uitroeien van het kwaad (jullie) dus hierbij /groet

(@ the rest : ik zal het forum niet nogmaals misbruiken voor zulk geblaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:14
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 09:11:
[...]

Hehe, hoorde het van 2 tuw'ers die alts in onze guild hebben (Maghane en scharzoril). Gratz :)
Maghane? hmm.. zegt me niks.. Scharzoril ken ik wel ja ;)

Welke guild trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gratz met de nef kill :) geeft erg vet gevoel als je hem voor het eerst killt ^^. Ik ben nu een lockje begonnen erg leuke class, soms wel ff downtime maarja. Is een lock beetje goed in duel op higher lvl ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phantom schreef op woensdag 19 april 2006 @ 09:20:
[...]

Maghane? hmm.. zegt me niks.. Scharzoril ken ik wel ja ;)

Welke guild trouwens?
The Lost Exiles. Het kan ook zijn dat zijn mage in TUW Maghen heet ofzo. Boeit verder ook niet.
Hebben ze weer wat om over op te scheppen hehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren mijn stormrage cover gekregen :)
Eindelijk kon ik mijn zg enchant ergens opdouwen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha C'thun ge-"hotfixed" op US na maintenance! Al dat gedoe toch nog ergens goed voor. En binnen 3 dagen he, mooi dus dat ze die changes allang klaar hadden liggen want no way dat ze dit ineens binnen 3 dagen realiseren ;)

Vanavond lekker AQ doen, hopelijk genoeg guildies dit keer ;/

[afbeelding]

O+
Yep, dat kan. Kost je wel 15 bijous elke keer :) Ik heb er al eentje op mijn Drake Talon Pauldrons zitten en ik heb een extra Signet klaar als het mijn beurt is voor Conqueror's Pauldrons.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2006 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 09:38:
[...]
Yep, dat kan. Kost je wel 15 bijous elke keer :) Ik heb er al eentje op mijn Drake Talon Pauldrons zitten en ik heb een extra Signet klaar als het mijn beurt is voor Conqueror's Pauldrons.
Mooi, dat wilde ik weten :) Het is wel een heel karwei voor die bijous, maar dan heb je ook wat... Ik zet ze nu wel op me netherwind mantle. Was eerst van plan om voor mantle of the blackwing cabal te gaan, maar andere mage wilde ze ook nog die hoger stond, en deze passte hij.. :)

@ phantom, gratz.
Bij ons kon het gister ook niet echt slechter met nefarian. Incoming zerg, mages lekker aan het AoE'en, komt de mage class call. Tank gesheeped ook dat nog.

Toch na wat paniek goed gekomen, en neergekregen.
Judgement chest, wrath chest, cloak of broodlord, pure elementium band. Best nice ook dacht ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is C'thun dan gefixed? had wel ff de hotfix changes gelezen toen ik um binnen had vlak voordat ik naar me werkt ging, maar zag er niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik die hotfix changes vinden ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AoE'en
Waar kan ik duidelijk lezen waar de verschillende instances zitten? Op thottbot kon ik niets duidelijks vinden, kheb dus gister mijn eerste gedaan in westfall en i kwil meerrrrr. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
jarnotjuh schreef op woensdag 19 april 2006 @ 09:48:
[...]

Mooi, dat wilde ik weten :) Het is wel een heel karwei voor die bijous, maar dan heb je ook wat... Ik zet ze nu wel op me netherwind mantle. Was eerst van plan om voor mantle of the blackwing cabal te gaan, maar andere mage wilde ze ook nog die hoger stond, en deze passte hij.. :)

@ phantom, gratz.
Bij ons kon het gister ook niet echt slechter met nefarian. Incoming zerg, mages lekker aan het AoE'en, komt de mage class call. Tank gesheeped ook dat nog.

Toch na wat paniek goed gekomen, en neergekregen.
Judgement chest, wrath chest, cloak of broodlord, pure elementium band. Best nice ook dacht ik zo :)
Grtz Jarno, mooiste shoulders ingame maar totaly useless:)

Heb zelf me robe gescoord maandagavond, dat is dus nu robe/legs/head (en belt op de bank) en daar stopt mijn NW verzameling dan ook:)

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Laatst online: 13:37
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 09:58:
AoE'en
Waar kan ik duidelijk lezen waar de verschillende instances zitten? Op thottbot kon ik niets duidelijks vinden, kheb dus gister mijn eerste gedaan in westfall en i kwil meerrrrr. :)
Je komt hier in de loop van het spel vanzelf wel achter. Jouw volgende instance wordt waarschijnlijk the Stockades. Deze zit in Stormwind.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 09:58:
AoE'en
Voorlopig is het enige waar je je druk om moet maken Blackfathom depths in ashenvale, Stockades in Stormwind en gnomeregan in Dun morogh :)
Op www.kaldorei.com/worldmap staat een mooi overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Ouro has been hotfixed so his Quake effects deal significantly less damage.

We have also hotfixed the following changes to the C’thun encounter in Ahn’Qiraj:

- Lowered the hit points of both Giant Claw Tentacles and Giant Eye Tentacles.

- Decreased the damage caused by Ground Rupture, and made the effect resistable.

- Significantly decreased the melee damage done by Giant Eye Tentacles.

In the 1.10.1 patch, we also changed the way that C’thun identifies who is in his stomach. The faction changing debuff that was previously applied will no longer appear, but C’thun’s tentacles should not spawn in the stomach, nor should a player in the stomach be the target of C’thun’s Eye Beam.

The combination of these changes should give players more time to damage C'thun instead of dealing with tentacles, and see fewer “unavoidable, random” deaths occur due to Ground Rupture effects.
Bronnetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
Laatst maar zo'n 45 min run gedaan hadden uiteindelijk nog 7min over best netjes ^_^. We waren met 1 Warrior, 2 Rogues, 1 Hunter en Paladin(ik!). Met een pug ga je het sowieso niet redden en een goede groep met blauwe gear gaan het denk ik toch wel heel krap krijgen qua tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
mwoah gewoon goed doorpullen en lekker de loot laten liggen :)
wil nog steeds wel een keer mee op zo'n 45 baron run eigenlijk

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

TomSmit82 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 10:03:
Laatst maar zo'n 45 min run gedaan hadden uiteindelijk nog 7min over best netjes ^_^. We waren met 1 Warrior, 2 Rogues, 1 Hunter en Paladin(ik!). Met een pug ga je het sowieso niet redden en een goede groep met blauwe gear gaan het denk ik toch wel heel krap krijgen qua tijd.
Haha, nu je het zegt! Gisteravond dus met twee IRL-vrienden en twee guildies die quest gedaan. Allemaal op Ventrilo. Shaman (ik), Druid (restoslet ik crappy feral gear omdat hij dps moest), Priest, Arms Warrior die maar ging dual-wield tanken, en een Mage. Baron ging neer met 14 seconden op de timer! Lekker schreeuwen op Ventrilo erna ook.

Ik hoop dat Blizzard vaker dit soort quests toevoegd. Ik vindt het Best wel spannend om te doen :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 19 april 2006 @ 10:13:
dat deden we ook en je kan idd ook best wat groepjes rechts of links laten liggen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Routed schreef op woensdag 19 april 2006 @ 09:59:

Heb zelf me robe gescoord maandagavond, dat is dus nu robe/legs/head (en belt op de bank) en daar stopt mijn NW verzameling dan ook:)
imo zijn het bijna de lelijkste tier2 shoulders, priest is ook niet zo mooi en drood, maar de rest allemaal wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 19 april 2006 @ 10:13:
Lieve bokkie, wil je vanmiddag mee met je mage? Ik moet met Doremu deze quest doen en aangezien jij graag mee wil, doe je ding! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Laatst online: 25-08 22:19
Ik hoop dat Blizz met de nieuwe minipatch de bugged q in EPL gaat aanpakken. Dat is de q Defenders of Darrowhire, waarbij je spirits moet bevrijden. De spirits kwamen wel vrij maar teller ging voor geen meter vooruit.

http://www.thottbot.com/?qu=5211

Ga ik straks dan eventjes doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woot gisteren Nef gedowned, nadat we vorige week kut kleuren(blauw en zwart) hadden kwamen we nauwelijks voorbij phase 1.
Gister hadden we goede kleuren(groen en zwart), paar keer gewiped o.a bij die constructors op 20%, maar uiteindelijk ging ie plat :)

Daarna gelijk ff Ony gecondoleert met haar broer ( ? ), en ik ff me 5de Trans item geloot _/-\o_

ja al met al een leuk avondje gister ;)

AQ40 here we come!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mimic
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 10:25:
Woot gisteren Nef gedowned, nadat we vorige week kut kleuren(blauw en zwart) hadden kwamen we nauwelijks voorbij phase 1.
Gister hadden we goede kleuren(groen en zwart), paar keer gewiped o.a bij die constructors op 20%, maar uiteindelijk ging ie plat :)

Daarna gelijk ff Ony gecondoleert met haar broer ( ? ), en ik ff me 5de Trans item geloot _/-\o_

ja al met al een leuk avondje gister ;)

AQ40 here we come!!
Yep tis haar broer :-)

Krijg je trouwens in SW nou de zelfde buff als NEF gedownd is als Onyxia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mimic schreef op woensdag 19 april 2006 @ 10:30:
[...]

Yep tis haar broer :-)

Krijg je trouwens in SW nou de zelfde buff als NEF gedownd is als Onyxia?
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Routed schreef op woensdag 19 april 2006 @ 09:59:
[...]

Ik ga zoiezo voor volle netherwind, die set is echt goed :)
Ik geef toe, er zijn betere +spelldmg items, maar hier ben ik ook wel tevreden mee ;)

Ik pak gewoon wat ik pakken kan denk ik, ik ga echt niet dingen passen omdat ik dat ene item beter vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wouter schreef op woensdag 19 april 2006 @ 10:22:
[...]

Lieve bokkie, wil je vanmiddag mee met je mage? Ik moet met Doremu deze quest doen en aangezien jij graag mee wil, doe je ding! :D
de prijs = dat je passed op cloak of consumption en heart of hakkar als ik ook mee ben in zg }>

gheghe nah als ik op tijd ben vanmiddag, sure ik wil wel mee, zal wel ff wat spulletjes inslaan dan zoals pots en wat elixers :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Wat is nou de lastigste 'kleuren-combo' die je kan hebben @ Nef?
We hebben Red en Green en Blue en Black gehad bij onze kills..

Nef kill ging weer nergens over, vind er nu al geen reet meer aan :/
Geef verdomme AQ40 aan onze guild... ik ben bored :)

@Zoneseek, succes! hopelijk issie nu wel killbaar (killbaarder :9 ) geworden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Baron run is ook leuk als je wat Invisi potions gebruikt (zijn ze toch ergens goed voor) Dan kun je om wat meer groepen heen en geeft je nog wat extra tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
dommerick schreef op woensdag 19 april 2006 @ 08:37:
[...]
nice dat je er een gevangen hebt :9 je zal wel vaak gekilld zijn >:)

In ieder geval kan je je pet pas trainen op beesten die voor jou nog groen/geel/rood zijn. Op grijze beesten krijg jij geen xp en je pet dus ook niet. En hoe hoger je loyalty hoe sneller hij lvlt heb ik het idee :D
Het gekke is dat ik op mobs jaag die lvl 14 t/m 18 zijn. Maar volgens mij bepaalt de loyalty level ook hoe groot de kans is dat je pet de exp aanneemt ofniet. IK heb mn pet inmiddels naar loyalty level 3 gekregen en het lijkt dat ie steeds makkelijker exp gaat aannemen.

Iemand hier een verklaring of iets voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 19 april 2006 @ 10:39:
[...]

de prijs = dat je passed op cloak of consumption en heart of hakkar als ik ook mee ben in zg }>

gheghe nah als ik op tijd ben vanmiddag, sure ik wil wel mee, zal wel ff wat spulletjes inslaan dan zoals pots en wat elixers :)
Ow geen probleem hoor! Met enig toeval zijn ze alle2 unique en kan ik niet eens rollen :P Ik heb ze namelijk alle2 al op m'n Shammy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op woensdag 19 april 2006 @ 10:48:
Wat is nou de lastigste 'kleuren-combo' die je kan hebben @ Nef?
We hebben Red en Green en Blue en Black gehad bij onze kills..

Nef kill ging weer nergens over, vind er nu al geen reet meer aan :/
Geef verdomme AQ40 aan onze guild... ik ben bored :)
Blue + black/red imo

Green is easymode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:46:
Dit ruikt naar Epicwhores!! Die komen bij ons op de server op een black list die we met meerdere End-Guilds hebben. Dan komen ze vaak met hangende pootjes terug maar het antwoord is dan, nee!
Goed zo. Hoewel er aardig wat raidcommunities zijn, zijn er maar een paar die serieus bezig zijn, en maar een stuk of 4 die BWL op farm hebben. En dat is een behoorlijk ons-kent-ons wereldje. Geen enkele groep zit op dergelijke whiners te wachten, een van de belangrijkste dingen bij het maken van progress is het moraal.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
toch is uldaman ook wel vette instance, leuke drops daar ik wat hoor van mensen
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.