Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 71 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.034 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
The Realone schreef op maandag 17 april 2006 @ 19:53:
[...]

Niemand bepaald iets, maar ben je het stukje RPG uit MMORPG vergeten...dat wat WoW is?
WoW een RPG? Verre van, 't is meer hack 'n slash zoals Diablo.
Het gebruikt ook net dezelfde game elementen (de item gekte dus)
zoals Diablo (II) alleen in een mooier jasje.

Nuja ik ga niet tegenspreken dat je in een raid inderdaad beter af bent met een bepaalde rol te spelen. Ik heb zelf MC/BWL/... gedaan en ik ben als warrior heel blij met het tank spul en het feit dat er priests zijn die mij in leven kunnen houden. Maar als de raid gedaan is is het meeste van mijn epic gear gewoon nutteloos. Een mage, rogue,... kan zijn epic spul altijd aanhouden...

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:56

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

The Realone schreef op maandag 17 april 2006 @ 19:53:
[...]
Niemand bepaald iets, maar ben je het stukje RPG uit MMORPG vergeten...dat wat WoW is?
RPG staat niet voor dat een ander bepaald hoe jij je caracter moet opbouwen. RPG staat Role Playing, maar dat hoeft niet te betekenen dat b.v. een Druid (mooi voorbeeld) alleen maar hoeft te gaan staan healen, aangzien het een hybride caracter is en ook met Bear of Cat form andere digen kan gaan doen.

Een feral Druid zal helemaal niet zo goed kunnen healen, aangezien hij zijn tallent tree daar niet op gefocusd is. Als je dan gaat zeggen "dan moet je maar je talent tree opnieuw gaan opbouwen", dan had Blizzard net zogoed geen Druid in WoW hoeven opnemen.

Personen en Guilds die dergelijke eisen stellen zijn alleen maar aan het grinden naar Epic's etc en laten een groot deel van het RPG links liggen. (dit is zelf op de RP servers het geval, tenminste op de Earthen Ring).

In iedergeval heeft Blizzard niet voor niets een talent tree uitgevonden, zodat je verschil in caracters in dezelfde classes krijgt.
Kapoen schreef op maandag 17 april 2006 @ 20:09:
[...]

WoW een RPG? Verre van, 't is meer hack 'n slash zoals Diablo.
Het gebruikt ook net dezelfde game elementen (de item gekte dus)
zoals Diablo (II) alleen in een mooier jasje.

Nuja ik ga niet tegenspreken dat je in een raid inderdaad beter af bent met een bepaalde rol te spelen. Ik heb zelf MC/BWL/... gedaan en ik ben als warrior heel blij met het tank spul en het feit dat er priests zijn die mij in leven kunnen houden. Maar als de raid gedaan is is het meeste van mijn epic gear gewoon nutteloos. Een mage, rogue,... kan zijn epic spul altijd aanhouden...
Ja, inderdaad helaas heeft Blizzard van WoW een Epic jacht gemaakt en is van het deel RP weinig meer overgebleven, zoals ik al zij, zelfs op de RP server waar ik op speel is dit het geval.

[ Voor 29% gewijzigd door _Dune_ op 17-04-2006 20:12 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-06 14:29

chromeeh

the Gnome

Tja... het RP gedeelte hangt ook van jezelf af...
Hoe je je gedraagd binnen de wereld en omgaat met andere 'mensen'.
Vind het leuk als iemand staat te vissen er naast te gaan staan en dan ook een lijntje uit te gooien,
dat levert altijd direct een positieve reactie op enz.
WoW speel je niet alleen maar je kan wel een stukje sfeer bepalen door je gedrag :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
FunkyTrip schreef op zondag 16 april 2006 @ 16:56:
Over Dire Maul gesproken. Het is weer lekker raak met de hackers.

http://hosting.showthatim...4A66-A7FE36571EED6585.JPG

Postte dit op de general forums. Binnen 10 minuten was ik gebanned voor spammen/trollen :D
Kan ik niet meer posten tot 23/4 :(

Het is echt bullshit dat dit gewoon weken door kan gaan. Het is echt duidelijk dat Blizzard het echt geen ene ruk kan schelen. Ze hebben ongetwijfeld berekend dat het ze meer geld kost om hackers aan te pakken (effe 5 minuten zo'n lvl 45 hunter snoopen en zien dat hij teleport hack ofzo gebruikt en dan lekker bannen), dan dat er mensen de game quiten door de vele exploits. Kortom, zo werkt kapitalisme.

Voor de grap die hunters in Dire Maul even gechecked op census en ja hoor. Allemaal gestart zo rond 4-5 april en allemaal lvl 45-60 zo rond nu zeg maar.
Nergens last van, net een Foror's compendium gekocht voor 600g ;x

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
MJ85 schreef op maandag 17 april 2006 @ 21:12:
[...]

Nergens last van, net een Foror's compendium gekocht voor 600g ;x
Waarmee je dus in feite gewoon die cheaters beloond. :Y)
Een feral Druid zal helemaal niet zo goed kunnen healen, aangezien hij zijn tallent tree daar niet op gefocusd is. Als je dan gaat zeggen "dan moet je maar je talent tree opnieuw gaan opbouwen", dan had Blizzard net zogoed geen Druid in WoW hoeven opnemen.
Bekijk het eens van de andere kant: Als jij je niet wenst te re-speccen naar een bruikbaarder raidspec, kun je ook zeggen dat je minder voor het guild over hebt. En waarom zou een guild dan tijd en moeite in jou willen en/of moeten steken?
Neemt niet weg dat het eigen keuze is, en dat niemand je kan dwingen om je in dienst van je guild te speccen, maar zo is het ook de keuze van het guild om jou dan niet te recruiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Miles Teg schreef op maandag 17 april 2006 @ 21:20:
Bekijk het eens van de andere kant: Als jij je niet wenst te re-speccen naar een bruikbaarder raidspec, kun je ook zeggen dat je minder voor het guild over hebt. En waarom zou een guild dan tijd en moeite in jou willen en/of moeten steken?
Neemt niet weg dat het eigen keuze is, en dat niemand je kan dwingen om je in dienst van je guild te speccen, maar zo is het ook de keuze van het guild om jou dan niet te recruiten.
Ik zal dan ook niet zogauw in een dergelijke Guild terecht komen. Simpel weg omdat ik ook nioet genoeg online zal zijn voor een dergelijke guild, maar als dit zo is dat je in een hokje wordt geplaatst dan had Blizzard de talent tree net zo goed weg kunnen laten. Het is net wat ik zeg je wordt gewoon één kant op gepushed als je mee wil komen in het spel en dat is "The hunt for the Epic's" RP laat maar achterwege. Hoe kun je ook aan RP doen als alles en iedereen in de Battle Grounds zit. Tenminste dat idee krijg ik steeds meer.

Misschien moet ik ook eens naar een andere guild gaan kijken. Op het moment kent onze guild 45 caracters/spelers, maar op dit moment zijn er maar 6 online incl. ik zelf.

Overigens ik ben een Night Elf Druid lvl 44 (huidige caracter) en heb mijn tallents voornamelijk in Balance en Res. zitten en helemaal geen in ferla. :) Ik speel WoW vanaf het begin en toen werd er tenminste nog aan RP gedaan...

[ Voor 5% gewijzigd door _Dune_ op 17-04-2006 21:33 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-06 17:45
Anoniem: 147917 schreef op maandag 17 april 2006 @ 17:26:
[...]

huh, ik dacht dat je op lvl 30 beserker stance kreeg? of heb je die gewoon nog niet gekocht?
wel mooi gedaan die regen, ik had verwacht dat het een beetje nep zou zijn maar dat valt mee.
eh, die zerk stance koop je niet, dat is een quest ;)
@ moto-moi: ik zou ook voor Whirlwind Axe gaan, denk ik het beste wapen voor de komende lvls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

snap t ff niet meer...
Kben nu dus lvl 20 met me nightelf/hunter en heb darkshore afgewerkt, maar nu weet ik niet hoe verder. Ashenvale en die plek waar de boot naar toe gaan zijn te zwaar... Ik heb gehoord dat stonetalon mountain enzo wel te doen zijn maar hoe kom ik daar??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Anoniem: 104748 schreef op maandag 17 april 2006 @ 21:55:
snap t ff niet meer...
Kben nu dus lvl 20 met me nightelf/hunter en heb darkshore afgewerkt, maar nu weet ik niet hoe verder. Ashenvale en die plek waar de boot naar toe gaan zijn te zwaar... Ik heb gehoord dat stonetalon mountain enzo wel te doen zijn maar hoe kom ik daar??
In het midden (zuiden) van Ashenvale ligt een meer "Mystral Lake" even links van het meer heb je een grot "Taleonedeep Path" deze loopt volgens mij naar "Stonealon Mountains".

Ik heb even op mijn kaart gekeken en het klopt. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door _Dune_ op 17-04-2006 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_Dune_ schreef op maandag 17 april 2006 @ 21:59:
[...]

In het midden (zuiden) van Ashenvale ligt een meer "Mystral Lake" even links van het meer heb je een grot "Taleonedeep Path" deze loopt volgens mij naar "Stonealon Mountains".

Ik heb even op mijn kaart gekeken en het klopt. ;)
thnx!
Is dit een goeie plek voor lvl 20? want alles wat ik nu vindt is te zwaar. Toen ik op darkshore kwam heb ik lkkr alles afgewerkt maar ik vindt gewoon niet meer zoiets als dat, kga daar maar s kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Anoniem: 104748 schreef op maandag 17 april 2006 @ 22:04:
[...]

thnx!
Is dit een goeie plek voor lvl 20? want alles wat ik nu vindt is te zwaar. Toen ik op darkshore kwam heb ik lkkr alles afgewerkt maar ik vindt gewoon niet meer zoiets als dat, kga daar maar s kijken.
Het loopt volgens mij wel geleidelijk over van Darkshore naar Ashenvale en dan Stonalone Mountains. Misschien kun je ook wel al in The Wetlands beginnen, je moet dan vanuit Auberdine (Darkshore) de boot naar Menethil Harbor (Eastern Kingdom) nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_Dune_ schreef op maandag 17 april 2006 @ 22:09:
[...]

Het loopt volgens mij wel geleidelijk over van Darkshore naar Ashenvale en dan Stonalone Mountains. Misschien kun je ook wel al in The Wetlands beginnen, je moet dan vanuit Auberdine (Darkshore) de boot naar Menethil Harbor (Eastern Kingdom) nemen.
Zelfs ashenvale ken ik neit veel doen om dat er gewoon zelden andere spelers rondlopen, echt iri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06 18:41
Waarom niet met de boot van auberdine naar wetlands, en dan aan RRM/Duskwood/wetlands beginnen?
Is misschien wat makkelijker... :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jarnotjuh schreef op maandag 17 april 2006 @ 22:19:
Waarom niet met de boot van auberdine naar wetlands, en dan aan RRM/Duskwood/wetlands beginnen?
Is misschien wat makkelijker... :P
ik den kdat ik dat maar moet doen want ashenvale enzo shiet niet op zonder andere spelers in de buurt... en ook nogeens geen plek om pijlen te kopen enzo. Komt dit nu allemaal omdat deze realm pas een dikke week bestaat???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Anoniem: 104748 schreef op maandag 17 april 2006 @ 22:21:
[...]

ik den kdat ik dat maar moet doen want ashenvale enzo shiet niet op zonder andere spelers in de buurt... en ook nogeens geen plek om pijlen te kopen enzo. Komt dit nu allemaal omdat deze realm pas een dikke week bestaat???
Ik weet het niet ik speel op de Earthen Ring één van de eerste servers en volledig vol, maar ook hier kom je weinig tegen in gebieden als Ashenvale. Maar het meeste in Ashenvale is toch te solo-en. Het is natuurlijk leuker om met een groepje aan de slag te gaqan, maar in ashenvale zit volgens mij verder geen instance of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:19
_Dune_ schreef op maandag 17 april 2006 @ 22:28:
[...]
maar in ashenvale zit volgens mij verder geen instance of iets dergelijks.
Blackfathom Deeps wel eens gedaan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

sander_dr schreef op maandag 17 april 2006 @ 22:48:
[...]

Blackfathom Deeps wel eens gedaan? :P
Yup, dat is waar ook... :D De eerste instance die ik gedaan heb. Hoe kan ik die vergeten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu ik toch van die heerlijke noob vraagjes stel, hoe gaat een instance nu precies in zijn werking? Is dat een cave waar je alleen met een party in kan gaan? Jaja kheb pas een week WoW. :)

Maakt het BTW nog uit naar welke plaatsen je gaat, of moet je gewoon plaatsen opzoeken waar je zin in heb(en je lvl aan kunt)? Nog goeie basis tips op dit gebied?
Vanuit teldrill was het nogal duidelijk dat ik darkshore onder handen zal nemen, maar nu kan ik meerdere kanten op waarbij ik maar voor wetlands heb gekozen.
Zit een inn trouwens alleen maar bij havens? Als je midden in EK zit hoe kom je dan terug naar de haven? Heel het end lopen of zijn er andere manieren?
Een hoop vraagjes. :)

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 17-04-2006 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Anoniem: 104748 schreef op maandag 17 april 2006 @ 23:00:
Nu ik toch van die heerlijke noob vraagjes stel, hoe gaat een instance nu precies in zijn werking? Is dat een cave waar je alleen met een party in kan gaan? Jaja kheb pas een week WoW. :)
Niet perse een cave, kan ook een mijn zijn (deadmines) of een gevangenis.
Maakt het BTW nog uit naar welke plaatsen je gaat, of moet je gewoon plaatsen opzoeken waar je zin in heb(en je lvl aan kunt)? Nog goeie basis tips op dit gebied?
Het beste kun je beginnen in het gebied waar je automatisch komt, meestal rol je vanzelf naar een ander gebied doordat je eenq uest krijgt die je ergens naartoe stuurt.
Zit een inn trouwens alleen maar bij havens?
Nee hoor, op veel plekken om je inns tegen, meestal in dorpjes waar wat quests beginnen heb je meestal wel een inn, en uiteraard heb je ook nog de grote steden waar je automatisch uitrust als je er rondloopt
Als je midden in EK zit hoe kom je dan terug naar de haven? Heel het end lopen of zijn er andere manieren?
Soulstonen werkt ook erg handig :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136453

Anoniem: 104748 schreef op maandag 17 april 2006 @ 23:00:

Vanuit teldrill was het nogal duidelijk dat ik darkshore onder handen zal nemen, maar nu kan ik meerdere kanten op waarbij ik maar voor wetlands heb gekozen.
Zit een inn trouwens alleen maar bij havens? Als je midden in EK zit hoe kom je dan terug naar de haven? Heel het end lopen of zijn er andere manieren?
Een hoop vraagjes. :)
-Instance is een grot/gebouw/kerker whatever voor alleen de groep waarmee je op dat moment bent (meestal met een 5 of 10 man limiet) je komt daar dus niemand tegen behalve je eigen groep.
-Je kan overal heen waar je wilt, maar je zult plaatsen met te lage of te hoge mobs vermijden (geen xp, of onmogelijk om mobs te verslaan)
-over het algemeen heb je zo'n beetje drie a 4 plaatsen waar je quests kan doen (hier zijn de mobs van rond jouw level) voor jouw level (20-30) is dit ashenvale, wetlands, duskwood en redridge mountains. Je kan vanuit de wetlands lopen via loch modan naar ironforge. Hier kan je de tram pakken naar Storwind en vanuit daar kun je naar redridge/duskwood lopen.
-Vrijwel elk gebied heeft een inn. Alleen horde gebieden hebben geen alliance inn (en omgekeerd)
-Je kan terug naar de havens door een gryphon te pakken (in elke stad/gebied waar je ook je quests etc. krijgt zit vrijwel een gryphon master, hier praat je een keer mee en vanaf dan kan je er heen vliegen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Wat hebben de rogues hier voor pants in hun FR gear setje zitten? Ik heb nog een +20 FR arcanum klaar liggen, maar ben er niet helemaal uit waar ik die op wil doen.

Ik heb NS + BF pants klaar liggen, maar ik ga m'n ZG enchant on BF doen. Die +20 FR kan dus op NS pants, maar die heeft uit zichzelf helemaal geen FR erop, niet echt eerste keuze dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136453

Hehe, te lang typen en iemand is je voor :P
Naja, vandaag een paar guildies geholpen met de followup van de tier 0.5 quest na de 45 min baron run. Na het inleveren van een boel (duur :() spul moet je 25 ogre beads verzamelen van ogres in Dire maul en lbrs. Dit is ronduit een rotquest, lage droprates dus heel veel mobs slopen. Naar lbrs 2 55-57 guildies meegenomen voor xp en na een paar resets eindelijk genoeg beads voor de twee guildies. Hierna een erg gaaf gevecht in BRD. Je vecht tegen 5 npc's die een soort pvp team komen. (helaas iets te echt, niet te taunten en dus gelijk de healer de zak, ik dus) Het is echter niet al te moeilijk, in een try gehaald. Mijn twee guildies zijn nu de trotse bezitters van hun tier 0.5 boots, legs en shoulders. Ik had zelf wat moeite met het spul verzamelen en ben iets later gestart. Zit na een Tribute run op 9 van de 25 beads.
Ik moet zeggen dat de tier 0.5 een gave quest is, maar het is vrijwel ondoenlijk voor de echte casual spelers (een 45 mins baron met een pug of een halve dag lbrs/dim farmen is amper te regelen dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:02
Anders komt er net ff een Felguard Elite de AH inrennen :/ (Arathor)

Afbeeldingslocatie: http://www.startfunny.com/wtf/wtf1.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door danslo op 18-04-2006 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-06 13:08
QuarK schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 00:04:
Wat hebben de rogues hier voor pants in hun FR gear setje zitten? Ik heb nog een +20 FR arcanum klaar liggen, maar ben er niet helemaal uit waar ik die op wil doen.

Ik heb NS + BF pants klaar liggen, maar ik ga m'n ZG enchant on BF doen. Die +20 FR kan dus op NS pants, maar die heeft uit zichzelf helemaal geen FR erop, niet echt eerste keuze dus.
Hmm heb geen FR pants eigenlijk.

Nightslayer Cover met +20 FR
Onyxia tooth pendant
Fireguard shoulders
Nightslayer Chest
Blauwe +10 bracers van BRD
Nightslayer gloves
Lava belt
Tidal loop

Mjah dat is het wel geloof ik, 153 FR wat meer dan genoeg is voor alle encounters in de game. Als ik echt wel zou ik nog de engineering trinkets kunnen maken voor +36 fire res maar die vind ik wel prijzig :+

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:06

Mojo

The Power Within

moto-moi schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 00:00:
[...]

Soulstonen werkt ook erg handig :P
Hearthstonen bedoel je ;)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
offtopic:
cls zou je het heel erg vinden om een andere user-image te kiezen? deze is ZWAAR irritant

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09-2024
chromeeh schreef op maandag 17 april 2006 @ 20:16:
Tja... het RP gedeelte hangt ook van jezelf af...
Hoe je je gedraagd binnen de wereld en omgaat met andere 'mensen'.
Vind het leuk als iemand staat te vissen er naast te gaan staan en dan ook een lijntje uit te gooien,
dat levert altijd direct een positieve reactie op enz.
WoW speel je niet alleen maar je kan wel een stukje sfeer bepalen door je gedrag :)
pfff ik heb wel is op een Rp server een char aan gemaakt. maar sommige mensen daar hebben echt geen leven. Iemand /w mij met de vraag waar kom je vandaan ik zeg Holland, zegt die *** je moet in je rol blijven en zeggen dat je uit Goldshire bijv. komt. 8)7 Oftewel ik was snel terug op mijn eigen server :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
hmmz van het weekend ondanks me brakke verbinding 60 gedinged met me rogue

zat op 92% ofzo, av queue in deathwind ogres grinden doinggggg AV in

zit AV in mount en rij richting de cave "not enough players game wil end in 5 minutes

ik snel de banner quest gedaan (stealth ftw!) hrode pakt 1 graveyard, ik rij de hrode basis in BAM alliance boss die,s horde wins, ques complete :D

9950 exp :D en 6600 voor de banner quest en ding 7 minuten AV win \o/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

offtopic:
Hmm werd er nog gewined over een topicstart, dan mag dat wel weer, 'onze' guild staat er nog steeds niet in ;)

Zondag majordomo gedownt (w000t) jammer genoeg geen finkles lava dredger inside, wel gaaf eigenlijk, heb ik nog wat DKP over ;)

Ragnaros' eerste attempt met een slechte groep fire resistance mensen toch op 69%, daarna was het snel afgelopen met de sons die spawnden. Zowaar dus toch die ragnaros try die we zelf niet verwacht hadden ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Gisteren voor het eerst The Stockades gedaan (ja weet het erg voor een lvl 33 :P)
(met een group van 3 man (lvl 30, lvl 33, lvl 35)

Leuke Instance, lekker snel te doen (hij is klein) :)
Alleen nadeel dat er niet super sterke bazen in zitten... (de sterkste is een lvl 29 Elite)

Het is wel leuk om ff snel naar binnen te hoppen, ff een run te doen (we hebben gister ongeveer een clean sweep gedaan in 30 ~ 45 min. en we hebben niet extreem door gebashed)
Een voordeel in de 'cellen' is dat je als Warlock heel erg fijn je CoA kunt gebruiken, als ze fear krijgen rennen ze eigenlijk nooit de cellen uit :D
En door de DoT spells zijn ze erg snel dood als ze toch precies door de deur naar buiten rennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Hom3r schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 08:06:
[...]

pfff ik heb wel is op een Rp server een char aan gemaakt. maar sommige mensen daar hebben echt geen leven. Iemand /w mij met de vraag waar kom je vandaan ik zeg Holland, zegt die *** je moet in je rol blijven en zeggen dat je uit Goldshire bijv. komt. 8)7 Oftewel ik was snel terug op mijn eigen server :p
Mja het is een RP (roleplay :P) server, dus niet geheel onterecht. Maar de eeuwige discussies of je wel of niet in de general chat in je rol of niet moet zijn, was erg vervelend en dus was ik er ook redelijk snel weg. Weet niet of die discussies nog steeds gaande zijn.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papmetklonten
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-05 16:53
engessa schreef op maandag 17 april 2006 @ 10:16:
[...]
Raid jij ook op hoog niveau (bwl/aq40)? Daar heb je namelijk helemaal niets aan bepaalde builds zoals bijvoorbeeld een damage pally: slaat nog geen deuk in een pakje boter in vergelijking met een rogue/hunter/mage terwijl hij met een holy build veel healing kan doen.
Hetzelfde geld voor bepaalde mage of warlockbuilds, een raid heeft niets aan veel damage zonder controle of een mage zonder mana.
Ja, ZG/MC/BWL/AQ20 clear en op farm AQ40 gisteren mee begonnen eerste baas down en battleguard sartura op 75% gekregen(lastige baas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
nhimf schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 09:31:
[...]

Mja het is een RP (roleplay :P) server, dus niet geheel onterecht. Maar de eeuwige discussies of je wel of niet in de general chat in je rol of niet moet zijn, was erg vervelend en dus was ik er ook redelijk snel weg. Weet niet of die discussies nog steeds gaande zijn.
Het was een /w geen general chat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
chromeeh schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 09:29:
Gisteren voor het eerst The Stockades gedaan (ja weet het erg voor een lvl 33 :P)
(met een group van 3 man (lvl 30, lvl 33, lvl 35)

Leuke Instance, lekker snel te doen (hij is klein) :)
Alleen nadeel dat er niet super sterke bazen in zitten... (de sterkste is een lvl 29 Elite)

Het is wel leuk om ff snel naar binnen te hoppen, ff een run te doen (we hebben gister ongeveer een clean sweep gedaan in 30 ~ 45 min. en we hebben niet extreem door gebashed)
Een voordeel in de 'cellen' is dat je als Warlock heel erg fijn je CoA kunt gebruiken, als ze fear krijgen rennen ze eigenlijk nooit de cellen uit :D
En door de DoT spells zijn ze erg snel dood als ze toch precies door de deur naar buiten rennen...
Lvl 33 tijd voor Sm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papmetklonten
  • Laatst online: 19-05 16:53
moto-moi schreef op maandag 17 april 2006 @ 17:51:
[...]

Ah 8)7
Ik ga gelijk ff op zoek naar een warrior trainer :P
Zerker stance kun je niet halen bij de trainer, maar je moet er een quest voor doen ten zuiden van ratchet. Als je die hebt gedaan krijg je ook de quest voor whirlwind axe.

[ Voor 13% gewijzigd door papmetklonten op 18-04-2006 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 12-06 15:40
addictive schreef op zondag 16 april 2006 @ 15:33:
DM staat voor Dire Maul, voor Deadmines (wat jij bedoelt) is geen echt afkorting, men zegt dus altijd gewoon Deadmines om verwarring met Dire Maul te voorkomen :)
Pff, onzin. Op AD gebruiken mensen gewoon dezelfde afkorting voor beide instances, je ziet toch wel aan 't level welke men bedoelt.
jarnotjuh schreef op zondag 16 april 2006 @ 17:52:
Wat valt er dan solo te killen voor een hunter in DM? Ik zou niet weten wat, die bazen zijn toch wel lastig alleen...
De ogre king. En nee, dat kun je solo ook niet tenzij je cheats gebruikt. Daarom is het dus ook een exploit.
Okyah schreef op maandag 17 april 2006 @ 10:33:
[...]
Idd, het is gewoon zonder van de plek in de raid, een full retri specced epix-beladen paladin doet misschien de helft (ok, pure gok, maar ieg een stuk minder) van de damage die een rogue kan doen, het is alsof je een groene PvP rogue meeneemt.
Dat is dus complete onzin. Wij hebben een dpsadin met goeie gear en een retri spec, en die is een keer goed los gegaan in MC. Die stond dus fijn 6e ofzo in de damage meters. Niet bepaald slecht voor een 'support class', en nee, we hebben geen slechte rogues of wat dan ook, dan hadden we Nef niet op farm gehad lijkt me.
jarnotjuh schreef op maandag 17 april 2006 @ 12:31:
Muhh? Een paladin bij ons heeft holy/retri spec, en die als die dmg aan het doen is in MC gaat ie dik de top 5 in. Dus gewoon toch tussen de rogues en boven de mages. Het is niet dat een paladin geen dmg kan doen, ze kunnen het wel degelijk. Maar niet op de manier zoals andere classes dat kunnen.
Een paar lucky SoC crits en je bent een goeie dmg dealer imho.
Idem. Het is grote onzin dat ze geen damage kunnen doen.
Hom3r schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 08:06:
Trek je daar niet te veel van aan, vooral in de beginners gebieden zitten een hoop mensen die het niet helemaal snappen. Whispers zijn sowieso out of character.
nhimf schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 09:31:
Nee, general enzo zijn gewoon OOC. Helaas zijn er massa's mensen die in /say in /yell ook OOC of gewoon in niet-engels kleppen, en dat is wel zwaar vervelend.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

ik ben nu mn rogue aan het afmaken maar wat ik me afvroeg sla je je sinister strike altijd met je main hand? (ik neem aan van wel maar je kan er niet altijd blind vanuit gaan he)

En weet iemand hoe de dps per sec word berekend van een wapen want ik heb het idee dat dit niet helemaal klopt:

Shadowfang
Binds when equipped
Main Hand Sword
29 - 55 Damage Speed 2.70
+ 4 - 8 Shadow Damage
(17.8 damage per second)
Durability 75 / 75
Requires Level 19
Chance on hit: Sends a shadowy bolt at the enemy causing 30 Shadow damage.
Sells for 29 Silver 64 Copper to vendors
Item Level 24

Stinging Viper
Binds when picked up
One-Hand Mace
30 - 57 Damage Speed 2.80
(15.5 damage per second)
Durability 75 / 75
Requires Level 19
Chance on hit: Poisons target for 7 Nature damage every 3 sec for 15 sec.
Sells for 30 Silver 18 Copper to vendors
Item Level 24
Source: Drop

de dps van de shadowfang is veel hoger terwijl de max dmg iets lager ligt met een bijna gelijke speed dan zou de dps toch ook bijna gelijk moeten liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
(min dmg + max dmg /2) /weaponspeed = average dps van je wapen

shadowfang is hoger omdat die ook nog 4-8 shadow damage doet

effectief wordt dit dus

Shadowfang
29 - 55 Damage Speed 2.70
+ 4 - 8 Shadow Damage
(17.8 damage per second)

29+4 = 33 min dmg
55+8 = 63 max damage

((33+63) / 2) / 2.70 = 17.8

Stinging Viper
30 - 57 Damage Speed 2.80
(15.5 damage per second)

((30+57)/2) / 2.80 = 15,5

[ Voor 54% gewijzigd door Bokkie op 18-04-2006 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

In feite ben ik wel tegen het principe van een goldfarmer. Maar als je dan een instance uitbrengt zoals AQ met een eindbaas die ze bewust niet killable hebben gemaakt, omdat men dan te snel de huidige end-game af zou hebben, dan ben ik toch wel erg dankbaar voor mijn 50 major health pots voor 16g. Die classbooks zullen me worst zijn want 90% is toch waardeloos en m'n Quel'Serrar heb ik eerlijk zelf gevonden.

'T zal wel een soort anarchisme gevoel bij me zijn maar ik heb echt iets van rot maar een eind op. Teleporters en andere hackers/farmers pakken ze toch niet aan en jezelf stukslaan op een onverslaanbare baas is wel zo kostig dat gold kopen erg aantrekkelijk wordt. Ik heb wat geluk gehad en heb van twee guildies die ermee kapten gold overgenomen, maar ik zie mezelf ook nog wel wat bij zo'n bedrijf kopen als dit zo doorgaat, puur om het spelletje te kunnen blijven bekostigen (in-game dan).

Een aantal bekende guilds heeft zich nu ook al massaal onder een banner gestort met een boodschap richting Blizzard: Fix AQ, maak C'thun en Ouro gewoon killable en stop met die timesinks puur om je game een kustmatig langere houdbaarheidsdatum te geven (of iig totdat Naxxramas uitkomt en wie weet gebeurt het verhaaltje dan wel weer opnieuw totdat de expansion eraan komt). Ook is het belachelijk dat 2 bazen in AQ20 meer gold droppen dan de eerste 5 in AQ40 totaal, om nog maar te zwijgen over de 20g profit die ik krijg uit BWL.

Een en ander valt te lezen op http://www.dtguild.com/forum/showthread.php?t=2655. Erg bijtend sarcasme omdat hij stukken van een post van een paar jaar terug van Furor en Tigole overneemt toen deze nog EQ speelden in de grootste guilds in dat spel, Fires of Heaven en Legacy of Steel. Furor werkt nu samen met Tigole bij Blizzard als gamedesigner en flikt dus nu precies hetzelfde waar hij toendertijd de designers van EQ van beschuldigde. Erg interessant verhaal, herkenbaar voor raiders en leuk leesvoer voor non-raiders :)
MantaMania schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 11:03:
ik ben nu mn rogue aan het afmaken maar wat ik me afvroeg sla je je sinister strike altijd met je main hand? (ik neem aan van wel maar je kan er niet altijd blind vanuit gaan he)

[....]

de dps van de shadowfang is veel hoger terwijl de max dmg iets lager ligt met een bijna gelijke speed dan zou de dps toch ook bijna gelijk moeten liggen?
Als rogue ben je eigenlijk altijd op zoek naar het wapen met de hoogste min-max weapon damage. Het gros van je skills is namelijk gebaseerd op weapondamage +x of een andere formule waarbij hogere weapon damage hogere damage tot gevolg heeft.

Daarnaast moet je nog eens opletten op procs en type wapen. Het maakt nu nog even niks voor je uit, maar zodra je rogue wat hogere levels bereikt ga je je specialiseren mbv talents. Je kan bijvoorbeeld Combat build gaan met een wapen specialisatie, dan ga je voor Swords, Maces, Fists etc, wapens met een lage speed en hogere weapondamage, omdat je dan vooral Sinister Strike gebruikt. Je kan ook Daggers gaan, dan kies je juist voor speciale Dagger skills zoals Backstab en Ambush en die verbeter je dan mbv talents.

Weaponspeed maakt sinds de attack speed normalisering weinig meer uit (swords, maces, fists tellen allemaal als 2.40 speed voor special skills), dus je zoekt dan een sloom, high weapon damage wapen voor je Main Hand (het beste wapen voor Sword rogues is momenteel een Ancient Qiraji Ripper, 2.8 speed 114-2xx damage even zo uit mn hoofd) en een wat snellere offhand (1.9-2.4) off-hand, het liefst met stats of een instant damage proc erop. Je wilt geen Damage over Time procs op je wapens omdat dat je stunlocks in de war kan brengen en als Combat moet je een goeie stunlock routine te pakken zie te krijgen. Openen met Cheap Shot, Sinister Strike, Gouge (imp Gouge met 5,5 seconden disorient dan natuurlijk), even wachten, Sinister Strike naar 5 combopoints en dan een Kidney Shot. Vanaf daar kun je dan Vanishen om opnieuw te cheapshotten of een nieuwe Gouge om jezelf OOC te plaatsen zodat je opnieuw kan stealthen en cheapshotten.

Zoek maar eens wat Rogue videootjes op via warcraftmovies.com of de Rogue class forums op de main site. Ik geef je even een stoot informatie door en dat kan wel es verrassend zijn ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 18-04-2006 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Tja, ik quest meer dan grinden...
Vind questen wel leuk, vooral waarbij de reward een bult (>2000) XP opleverd.
(Zoals de Duskwood questlines)
Daarnaast zijn questlines ook alleen leuk mits er wel een beetje verhaal achter zit zoals 'The missing Diplomat' :)
Maar ja dat is echt een persoonlijke mening...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
chromeeh schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 11:28:
[...]

Tja, ik quest meer dan grinden...
Vind questen wel leuk, vooral waarbij de reward een bult (>2000) XP opleverd.
(Zoals de Duskwood questlines)
Daarnaast zijn questlines ook alleen leuk mits er wel een beetje verhaal achter zit zoals 'The missing Diplomat' :)
Maar ja dat is echt een persoonlijke mening...
Ehhmmm Scarlet Monastery is een Instance... En daar zijn genoeg quests voor tevinden in Southshore bijv. En daar droppen ook leuke items. (Check thottbot maar ff ;) )

[ Voor 12% gewijzigd door Hom3r op 18-04-2006 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Laatst online: 22:07
Zijn er hier nog meer mensen die spullen hebben van de flarecore set (cloth set)? Ik heb op dit moment al de robe en binnenkort heb ik ook deze; http://www.thottbot.com/?i=27182

Ik moet nog 2 keer fiery core en 1 keer lava core. Deze kosten zo'n beetje 50G p/ stuk op onze server (ik wil er geen dkp aan spenderen), dus nog 150G.

Mijn inziens is dit setje erg goed, vooral als MC nog niet op farm is (wij zijn nu bij Baron Geddon), heb je hier volgens mij zeker wel wat aan.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

mwa valt wel mee vind ik. Ik gebruik liever FR ringen en blazing emblem en drakefire amulet. Dan zit ik ook aan de 100 FR (genoeg voor casters) en heb ik geen last van verlies van zeeeeer belangrijke stats op mijn chest slot enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 11:36:
mwa valt wel mee vind ik. Ik gebruik liever FR ringen en blazing emblem en drakefire amulet. Dan zit ik ook aan de 100 FR (genoeg voor casters) en heb ik geen last van verlies van zeeeeer belangrijke stats op mijn chest slot enz.
Flarecloth legs zijn erg goede legs voor dps casters vanwege de hoge stamina en +damage en healing erop ;) Dus ook buiten Molten Core en BWL zijn ze goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Ik zie door de fucks en motherfuckers de boodschap niet meer, maar dat kan aan mij liggen. Als de schrijver hiervan echt verwacht dat Blizzard hiervan onder de indruk is, zegt dat meer over hem, dan over Blizzard imho.
Het enige waar ik benieuwd over ben is of de schrijver woord houdt, en het hele guild z'n characters wist. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Miles Teg schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 11:50:
[...]

Ik zie door de fucks en motherfuckers de boodschap niet meer, maar dat kan aan mij liggen. Als de schrijver hiervan echt verwacht dat Blizzard hiervan onder de indruk is, zegt dat meer over hem, dan over Blizzard imho.
Het enige waar ik benieuwd over ben is of de schrijver woord houdt, en het hele guild z'n characters wist. :P
:(

Hij neemt dus letterlijk een post van Furor en Tigole over die dreigden met EQ te kappen als die problemen van toen niet gefikst werden. Of Xi het zelf meent weet ik niet eens zeker en hij waarschijnlijk ook niet :) Maar het is juist zo goed dat Furor en Tigole hetzelfde deden bij EQ/Sony en toen werd het wel opgelost, het is dus nu maar de vraag of dezelfde Furor en Tigole hetzelfde doen met AQ. Dat is het punt van die tirade ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-06 13:58
Anoniem: 136453 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 00:07:
Hehe, te lang typen en iemand is je voor :P
Naja, vandaag een paar guildies geholpen met de followup van de tier 0.5 quest na de 45 min baron run. Na het inleveren van een boel (duur :() spul moet je 25 ogre beads verzamelen van ogres in Dire maul en lbrs. Dit is ronduit een rotquest, lage droprates dus heel veel mobs slopen. Naar lbrs 2 55-57 guildies meegenomen voor xp en na een paar resets eindelijk genoeg beads voor de twee guildies. Hierna een erg gaaf gevecht in BRD. Je vecht tegen 5 npc's die een soort pvp team komen. (helaas iets te echt, niet te taunten en dus gelijk de healer de zak, ik dus) Het is echter niet al te moeilijk, in een try gehaald. Mijn twee guildies zijn nu de trotse bezitters van hun tier 0.5 boots, legs en shoulders. Ik had zelf wat moeite met het spul verzamelen en ben iets later gestart. Zit na een Tribute run op 9 van de 25 beads.
Ik moet zeggen dat de tier 0.5 een gave quest is, maar het is vrijwel ondoenlijk voor de echte casual spelers (een 45 mins baron met een pug of een halve dag lbrs/dim farmen is amper te regelen dan)
Ik ben op bloodscalp bezig die questline te doen. Helaas is het daar bijna onmogelijk om een groep te vinden, en heb dat dus na een week in IF "LFG Dim North / LBRS" te roepen ook maar opgegeven (nadat ik een aantal keer niet in een groep mocht omdat ik geen hongaar was |:( ).
Vandaar dat ik dus 25 Ogre Warbeads heb gegrind van de ogres buiten Dire Maul (geen pretje met de lage droprates, maar het is me gisteren gelukt na ongeveer een halve week ogres killen).
En ben vervolgens gelijk doorgegaan met een Jeering Spectre's Essence te farmen in Dire Maul west. (gelukkig kon dat ook solo).

Ik heb nu dus de Banner of Provocation en ga proberen om vandaag de bijbehorende quest te voltooien zodat ik de 3 upgrades kan krijgen. Het lijkt me een erg leuke battle in de arena, maar het zal wel weer een ramp worden om een groep te vinden.

Tot nu toe is het een leuke questline en het verhaal zit ook wel grappig in elkaar. En gelukkig is het grootste deel van de set ook te soloen. Tot nu toe heb ik alleen een groep nodig gehad bij de 45 minute baron run en nu dus de BRD arena battle. De rest heb ik allemaal (uit noodzaak) solo gedaan en ik denk dat het dan ook wel redelijk te doen is voor de casual gamer. Al doen die er er dan wel veel langer over dan nodig is.

Alleen als ik zo lees wat er nodig is om de laatste 2 delen van de set te bemachtigen dan gaat me dat niet lukken. Die questline bestaat bijna alleen maar uit instance runs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:17

On_E

Housemusic

Ik zit op 128 FR en heb geen enkel Flarecore item.

(en ook geen Librams)

[ Voor 20% gewijzigd door On_E op 18-04-2006 11:54 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 114195 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 11:23:

Als rogue ben je eigenlijk altijd op zoek naar het wapen met de hoogste min-max weapon damage. Het gros van je skills is namelijk gebaseerd op weapondamage +x of een andere formule waarbij hogere weapon damage hogere damage tot gevolg heeft.

Daarnaast moet je nog eens opletten op procs en type wapen. Het maakt nu nog even niks voor je uit, maar zodra je rogue wat hogere levels bereikt ga je je specialiseren mbv talents. Je kan bijvoorbeeld Combat build gaan met een wapen specialisatie, dan ga je voor Swords, Maces, Fists etc, wapens met een lage speed en hogere weapondamage, omdat je dan vooral Sinister Strike gebruikt. Je kan ook Daggers gaan, dan kies je juist voor speciale Dagger skills zoals Backstab en Ambush en die verbeter je dan mbv talents.

Weaponspeed maakt sinds de attack speed normalisering weinig meer uit (swords, maces, fists tellen allemaal als 2.40 speed voor special skills), dus je zoekt dan een sloom, high weapon damage wapen voor je Main Hand (het beste wapen voor Sword rogues is momenteel een Ancient Qiraji Ripper, 2.8 speed 114-2xx damage even zo uit mn hoofd) en een wat snellere offhand (1.9-2.4) off-hand, het liefst met stats of een instant damage proc erop. Je wilt geen Damage over Time procs op je wapens omdat dat je stunlocks in de war kan brengen en als Combat moet je een goeie stunlock routine te pakken zie te krijgen. Openen met Cheap Shot, Sinister Strike, Gouge (imp Gouge met 5,5 seconden disorient dan natuurlijk), even wachten, Sinister Strike naar 5 combopoints en dan een Kidney Shot. Vanaf daar kun je dan Vanishen om opnieuw te cheapshotten of een nieuwe Gouge om jezelf OOC te plaatsen zodat je opnieuw kan stealthen en cheapshotten.

Zoek maar eens wat Rogue videootjes op via warcraftmovies.com of de Rogue class forums op de main site. Ik geef je even een stoot informatie door en dat kan wel es verrassend zijn ;)
bedankt voor de tips (ook @ bokkie bedankt) ik had er alleen niet duidelijk bij gezegt dat het me eigenlijk alleen om gaat om een super lvl 19 rogue te maken.
Ik heb nu al
Assassin's Blade
Binds when equipped
One-Hand Dagger
20 - 39 Damage Speed 1.90
(15.5 damage per second)
+3 Strength
+4 Agility
Durability 50 / 50
Requires Level 19
Sells for 29 Silver 74 Copper to vendors
Item Level 24

Deze ga ik speciaal voor mn ambush backstab gebruiken vanuit stealth dus een redelijke trage dagger voor lvl 19. En daarbij wil ik dus nog wat andere wapens voor sinister strike en dat soort dingen. Vandaar dat ik het een en andere aan het vergelijk was. maar die extra dmg van die shadowfang had ik geen rekening mee gehouden dacht dat dat meer een proc was maar zoals ik het nu zie is het idd gewoon extra dmg. Dus ga ik niet meer voor de stinging viper maar voor deze dan deze heeft de max dmg output voor een sinsister strike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh je wilt gaan twinken voor lvl 19 Battlegrounds heh? :)

Een dagger build zonder talents (want de talents ervoor heb je volgens mij nog geen toegang toe op lvl 19...) doet eigenlijk niet zo verrekte veel schade vrees ik. Het gaat juist om het hoge critpercentage wat je met die talents haalt waardoor het zo goed is in PvP. Op lvl 19 heb je dat niet, naar mijn mening kun je dan beter voor swords/maces gaan. Lekker simpel Sinister Striken doet meer damage denk ik op jouw level, maar ieder zijn eigen voorkeur. Nog dikke enchants erop of puur voor het spelplezier lvl 19 BG's doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10-2024

NielZ

Casual

Een en ander valt te lezen op http://www.dtguild.com/forum/showthread.php?t=2655.
(...) Erg interessant verhaal, herkenbaar voor raiders en leuk leesvoer voor non-raiders :)
Ben het wel eens met Miles Teg, ben weinig onder de indruk. 'Fuck you motherfuckers', niet echt een sterk onderbouwd betoog imo. C'thun is gewoon moeilijk atm, of ie bugged is of niet laat ik in het midden.

mmz, nu lees ik de post van Zonesteek, dan maakt het wat meer sence. Maar dan nog, post het op de officiele WoW forums ipv een of ander lokaal forumpje.

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
NielZ schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 12:04:
[...]

Ben het wel eens met Miles Teg, ben weinig onder de indruk. 'Fuck you motherfuckers', niet echt een sterk onderbouwd betoog imo. C'thun is gewoon moeilijk atm, of ie bugged is of niet laat ik in het midden.

mmz, nu lees ik de post van Zonesteek, dan maakt het wat meer sence. Maar dan nog, post het op de officiele WoW forums ipv een of ander lokaal forumpje.
Mij is altijd geleerd dat je meer voor elkaar krijgt met netjes vragen dan dit soort dingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Hom3r schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 11:32:
[...]

Ehhmmm Scarlet Monastery is een Instance... En daar zijn genoeg quests voor tevinden in Southshore bijv. En daar droppen ook leuke items. (Check thottbot maar ff ;) )
Ik weet dat SM een instance is... :Y)
Maar het nadeel van de instances vind ik dat als je niet met een vaste groep speeld (bijv. Guildies) dat vaak ineens iemand ergens naar binnen rend Aggro krijgt (of te veel adds) etc.,

Nu weet ik met m'n Warlock spells aardig hoe snel ik achter elkaar kan casten zonder aggro te krijgen... Want als ik ineens helemaal full ga dan trek ik zeker weten aggro...

Bepaalde instances zoals Gnomeregan vind ik erg leuk, terwijl ik bijv. de DeadMines niet bezonder vond, het ziet er leuk uit maar op het schip moet je echt verschrikkelijk oppassen...
Anders heb je ineens van het dek erboven ook alle mobs over je heen... Dat is soms wel danig vervelend.
Maar een instanec heeft wel iets... Maar ik speel niet vaak een instance, ik spaar liever eerst alle quests voor de instance bij elkaar en dan de instance in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 114195 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 12:01:
Oh je wilt gaan twinken voor lvl 19 Battlegrounds heh? :)

Een dagger build zonder talents (want de talents ervoor heb je volgens mij nog geen toegang toe op lvl 19...) doet eigenlijk niet zo verrekte veel schade vrees ik. Het gaat juist om het hoge critpercentage wat je met die talents haalt waardoor het zo goed is in PvP. Op lvl 19 heb je dat niet, naar mijn mening kun je dan beter voor swords/maces gaan. Lekker simpel Sinister Striken doet meer damage denk ik op jouw level, maar ieder zijn eigen voorkeur. Nog dikke enchants erop of puur voor het spelplezier lvl 19 BG's doen?
Word geen dagger build ik gebruik alleen die dagger voor het uit stealth komen, voor de rest wil ik inderdaad langzame wapens gebruiken als de shadowfang of stinging viper. Itemrack aan en weapon switches doen, eens kijken hoe dat werkt.
Ik heb nu de 5% crit talent en twijfel of ik de sinsister strike (min zoveel energy cost) improved eviscirate of master of deception wil.
En inderdaad de meeste dikke enchants erop ik wil het echt overdrijven dit keer gewoon voor de fun.
Ik weet het veel mensen vinden het vreselijk oneerlijk maar ik vind het wel leuk, met mn 2 lvl 60's speel ik alleen pve dus dan is dit wel een leuke afwisseling.
Heb nu 2 x lvl 15 wapens met fiery en +4 maar ik wil zowieso op mn uit eindelijke wapens 1 x crusader en misschien die 15 agi.
Maximale enchants uiteraard en die 100 health op legs en head. 15 agi op gloves vind ik nog wat overdreven alhoewel het wel helemaal af is dan.
Heb nu zo goed als alles bij elkaar verzameld zou alleen die fishing hat willen (15 sta) las ergens dat dat moet kunnen op 19 maar daar heb ik mn twijfels dus over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

chromeeh schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 12:18:
[...]

Ik weet dat SM een instance is... :Y)
Maar het nadeel van de instances vind ik dat als je niet met een vaste groep speeld (bijv. Guildies) dat vaak ineens iemand ergens naar binnen rend Aggro krijgt (of te veel adds) etc.,

Nu weet ik met m'n Warlock spells aardig hoe snel ik achter elkaar kan casten zonder aggro te krijgen... Want als ik ineens helemaal full ga dan trek ik zeker weten aggro...

Bepaalde instances zoals Gnomeregan vind ik erg leuk, terwijl ik bijv. de DeadMines niet bezonder vond, het ziet er leuk uit maar op het schip moet je echt verschrikkelijk oppassen...
Anders heb je ineens van het dek erboven ook alle mobs over je heen... Dat is soms wel danig vervelend.
Maar een instanec heeft wel iets... Maar ik speel niet vaak een instance, ik spaar liever eerst alle quests voor de instance bij elkaar en dan de instance in :)
gnomeran kan ook ontzettend rot zijn als iemand te dicht aan de rand staat en de ring onder je agroed dan komen er ook 100 mobs op je af. En die dark iron dwarfs zijn zo irritant met die mines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
MantaMania schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 12:23:
[...]

gnomeran kan ook ontzettend rot zijn als iemand te dicht aan de rand staat en de ring onder je agroed dan komen er ook 100 mobs op je af. En die dark iron dwarfs zijn zo irritant met die mines
Ik vind dat echt een Bagger instance en sla hem ook altijd over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Webgnome schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 03:13:
offtopic:
cls zou je het heel erg vinden om een andere user-image te kiezen? deze is ZWAAR irritant
Ik vind um juist leuk :p

Wiesda? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
MantaMania schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 12:21:
[...]

Word geen dagger build ik gebruik alleen die dagger voor het uit stealth komen, voor de rest wil ik inderdaad langzame wapens gebruiken als de shadowfang of stinging viper. Itemrack aan en weapon switches doen, eens kijken hoe dat werkt.
Ik heb nu de 5% crit talent en twijfel of ik de sinsister strike (min zoveel energy cost) improved eviscirate of master of deception wil.
En inderdaad de meeste dikke enchants erop ik wil het echt overdrijven dit keer gewoon voor de fun.
Ik weet het veel mensen vinden het vreselijk oneerlijk maar ik vind het wel leuk, met mn 2 lvl 60's speel ik alleen pve dus dan is dit wel een leuke afwisseling.
Heb nu 2 x lvl 15 wapens met fiery en +4 maar ik wil zowieso op mn uit eindelijke wapens 1 x crusader en misschien die 15 agi.
Maximale enchants uiteraard en die 100 health op legs en head. 15 agi op gloves vind ik nog wat overdreven alhoewel het wel helemaal af is dan.
Heb nu zo goed als alles bij elkaar verzameld zou alleen die fishing hat willen (15 sta) las ergens dat dat moet kunnen op 19 maar daar heb ik mn twijfels dus over.
zelf vind ik de lvl 29 twink net wat leuk, maar de 19 twink kan je het beste voor imp ss gaan
MOD is leuk, maar op die lvls wil je zoveel mogelijk white damage doen

vergeet agi en en crusader en neem 2x fiery waarom?
+dmg is leuk, maar wordt nog steeds reduced door armor, ook al is dat op low lvl niet veel, dat is je dmg ook niet

fiery is fire proc => ingores armor, op low lvl heeft bijna niemand fire res, neem een lekkere harde offhand met veel dps voor main hand en een retesnelle offhand, beide met fiery lekker vaak proccen, dik harde damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Laatst online: 23:15
NielZ schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 12:04:
[...]

Jullie hadden het ook helemaal door kunnen lezen :)
Hij neemt dus idd in zijn post LETTERLIJK 2 posts van Furor and Tigole over die boos waren over EverQuest, hij verandert enkel de namen van dungeons/bosses.
En hij heeft het daarna tegen Furor verteld op IRC (zie de onderste 2 links in zijn post) dus hij heeft het zeker gezien. Hierna is hij EN ZIJN HELE GUILD gebanned van dat IRC kanaal.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minotic
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

Ragnaros is down!
Eindelijk, want 2 tanks met full FR die weg gaan houden de voortgang op, net als andere guilds die wat mensen van ons hebben gejat... Vrijdag was t dus zover, Onyxia buff gehaald na Domo en naar de Core terug. Perfecte try. 28% pre-sons, sons in 45 sec dood, de overige hp weg geknald in 90 seconden. LOOT
Choker of the Fire Lord <-- me =)
Leggings of Transcendence.
Dragon's Blood Cape.
Bloodfang Pants.
Essence of the Firelord.

Vorige week ook Hakkar 2 keer verslagen... gisteren 3 nieuwe bazen in AQ20. Het gaat lekker. Nog een keer Ragnaros verslaan deze week dan gaan we BWL in.

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Even een vraag; Ik speelde altijd een Mage (tot lvl30 gekomen) maar ben toen naar een andere server gegaan. Daar weer een Mage begonnen, maar weer precies het zelfde doen verveelde, dus ben een Night Elf Druid begonnen.

Nu vraag ik me af of Druids een nuttige rol hebben binnen de hi-end instances? De build die ik ga kiezen weet ik nog niet, maar wil ik later best een beetje aanpassen voor instances. Maar ik ben een erge fan van spells etc. dus ik wil liever geen Tank-rol.

In het kort; Is er voor Druids plek in een instance? Zo ja, wat voor rol?

Mocht het niet zijn wat ik er van verwacht/hoop zal ik misschien toch met mijn (Frost) Mage verder gaan...

----
@Carnage: Zoek op GoT naar "Pomme & Kelly" ;)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167308

mja, van wat ik lees over c'thun phase 2 ligt em meer in het feit dat het hentai tentacle monster gewoonweg teveel tentakels heeft om die gozer goed te kunnen damagen zonder dat heel je raid naar de knoppen gaat.

Waar ik zelf aan zit te denken was tijdens zijn vulnerability phase (45 seconds ofzo) hem gewoon te dotten met mogelijke dots.

magoed dat is allemaal giswerk van mijn kant, daar mijn guild met huhuran bezig is en daar gezellig op loopt te wipen.(en dan vooral op de 30% XD
Lijkt erop dat de encounter zelf ook bugged is, gezien er tentacles kunnen spawnen in c'thuns maag.

zal wel weer lang duren voordat er iemand met een mogelijke oplossing komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

MantaMania schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 12:23:
[...]

True true gewoon zorgen dat je steeds dicht bij de muren blijft en er is relatief weinig aan de hand :)

Die goblin landmines zijn goed te doen, mits je een caster bij je hebt die ze kapot te maakt voordat ze armed gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 16:30
OkkE schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 12:59:
Even een vraag; Ik speelde altijd een Mage (tot lvl30 gekomen) maar ben toen naar een andere server gegaan. Daar weer een Mage begonnen, maar weer precies het zelfde doen verveelde, dus ben een Night Elf Druid begonnen.

Nu vraag ik me af of Druids een nuttige rol hebben binnen de hi-end instances? De build die ik ga kiezen weet ik nog niet, maar wil ik later best een beetje aanpassen voor instances. Maar ik ben een erge fan van spells etc. dus ik wil liever geen Tank-rol.

Mocht het niet zijn wat ik er van verwacht/hoop zal ik misschien toch met mijn (Frost) Mage verder gaan...

----
Druids zijn of healers, of tanks als feral specced (komt niet zo vaak voor). Tenminste, dat is zoals ik ze altijd tegenkom :) Hangt af van je spec dus, maar meestal healer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

----
Druiden worden veelal ingezet als healer, ondanks dat ze nog wel meer kunnen als ze bijvoorbeeld veel talentpoints in feral hebben zitten in combinatie met de juiste gear. Op de server waar ik op speel worden Druiden regelmatig voor parties/instance gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167308 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 13:03:
mja, van wat ik lees over c'thun phase 2 ligt em meer in het feit dat het hentai tentacle monster gewoonweg teveel tentakels heeft om die gozer goed te kunnen damagen zonder dat heel je raid naar de knoppen gaat.

Waar ik zelf aan zit te denken was tijdens zijn vulnerability phase (45 seconds ofzo) hem gewoon te dotten met mogelijke dots.

magoed dat is allemaal giswerk van mijn kant, daar mijn guild met huhuran bezig is en daar gezellig op loopt te wipen.(en dan vooral op de 30% XD
Lijkt erop dat de encounter zelf ook bugged is, gezien er tentacles kunnen spawnen in c'thuns maag.

zal wel weer lang duren voordat er iemand met een mogelijke oplossing komt.
Mja het principe is simpel. Ik zal het wel even spoileren just in case ;)

spoiler:
Phase 1 is in principe nog wel leuk. Je moet een stukje uit elkaar gaan staan zodat die groene straal niet naar anderen mensen chained, met elke chain verdubbelt ie namelijk in damage (vandaar dus ook de plaatjes met 5 miljoen damage die je soms tegenkomt). Dan kun je hem gewoon met melee DPS-en, hij heeft echt geen health in Phase 1. Er spawnen random wat Claw Tentacles met 3k health en om de 45 seconden krijg je een cirkeltje Eye Tentacles om hem heen, die Mindflayen voor 750 elke 3 seconden of zo, met 2300 health. Ook gaat hij dan 180 graden in de rondte deathbeamen, das een constante straal voor 50k shadow damage die rondgaat. Het idee dan is dus dat je als raidgroep als een geheel 180 graden opschuift en weer 45 seconden damage doet. Dit is erg technisch maar erg leuk als boss fight moet ik zeggen :)

Phase 2 is echter gewoon te moeilijk. Claw Tentacles worden Greater Claw Tentacles met veel meer health en veel meer damage en je krijgt ook aparte Greater Eye Tentacles die ook gaan Mindflayen. Daarnaast vreet hij random mensen op die in zijn maag gedropt worden. Tussendoor blijft die 45 seconden Eye Tentacle spawn uit Phase 1 gewoon doorgaan alleen is het nu elke 30 seconden. Als laatste krijgt C'thun standaard een 99% damage mitigation schild.

De gimmick hier is dat je een Vulnerability phase op moet roepen. Dit doe je door de twee Flesh Tentacles in zijn maag te killen.
Dit is probleem 1: Er worden random mensen naar die maag geteleported. In de maag zit een Acid die je een DoT geeft voor 150 damage elke 3 seconden dat STACKED (dus 300/3 seconden, 450/3 seconden etc). Die Flesh Tentacles meppen ook behoorlijk hard. Kom je dus als non-healer class in die maag terecht dan ben je fucked totdat er een healer gedropt wordt. Dat is RANDOM dus voor je het weet zit je met 4 rogues in zijn maag, veel plezier!
Probleem 2: C'thun is blijkbaar zo behendig dat Greater Claw Tentacles IN de maag kunnen spawnen, dus naast de normale Flesh Tentacles. Ook kun je binnen de maag ge-Mindflayed worden door de Eye Tentacles die BUITEN zijn lichaam staan te draaien. Meestal is dat insta-death zodra je landt in het Acid met de DoT erin....
Probleem 3: Mocht je die Flesh Tentacles plat krijgen dan heb je 45 seconden om C'thun wat aan te doen. Dat is dus naast de 6-7 Eye Tentacles die elke 30 seconden spawnen en naast de 2-3 Greater Claw Tentacles en Greater Eye Tentacles die random spawnen en ook gekilled moeten worden. Je houdt simpelweg geen mensen over terwijl je gehele raid ontzettend veel healing nodig heeft. Een suicide run zorgt ervoor dat je laag in de 90% komt ipv 97-98% wat je per vulnerability phase kan doen met je resources.
Uiteraard gaan er mensen dood (mages en priests met low health), en dan mag je met steeds minder mensen aan de gang, vooropgesteld dat je 40 mensen levend door Phase 1 van het gevecht krijgt.

Voila het C'thun gevecht in een notedop. Kun je je nu voorstellen hoe geirriteerd die guilds zijn?

Zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168820

Ik heb ook een Night Elf Druid en word eigenlijk altijd gevraagd om mee te gaan naar een (High-End) Instance. Veelal bestaat mijn taak uit Healen GotW buff, Decurse, Depoison en de al om bekende Battle Ress :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Furio schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 12:56:
Ragnaros is down!
Eindelijk, want 2 tanks met full FR die weg gaan houden de voortgang op, net als andere guilds die wat mensen van ons hebben gejat... Vrijdag was t dus zover, Onyxia buff gehaald na Domo en naar de Core terug. Perfecte try. 28% pre-sons, sons in 45 sec dood, de overige hp weg geknald in 90 seconden. LOOT
Choker of the Fire Lord <-- me =)
Leggings of Transcendence.
Dragon's Blood Cape.
Bloodfang Pants.
Essence of the Firelord.

Vorige week ook Hakkar 2 keer verslagen... gisteren 3 nieuwe bazen in AQ20. Het gaat lekker. Nog een keer Ragnaros verslaan deze week dan gaan we BWL in.
Grats en succes, de stap van Ragnaros naar Razorgore heeft ons wederom leavers opgeleverd, hopelijk gebeurt dat bij jullie dit keer niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dna_fatrabbit
  • Laatst online: 28-06-2024
nice spoilertje :P

Vanaaf gaan we nefarian 1ste keer proberen 8)
gister was Chrommag 1ste keer proberen en hadden we hem bij de 4de keer down!
Crappy loot:
- Netherwind shoulders
- Wrath shoulders voor de MT natuurlijk ^^
- Cloak met 168 Armor, 2% dodge, 16 sta O.o
- en setje mail boots shammy boots
Niks voor een rogue dus en tja die cloak was me DKP niet waard :P

Btw ik heb een lvl 40 tauren druid }:O
En hij ownd hard ik ben volledig feral grind build en met een beetje cloth kan ik easy healen in SM / Uldaman.
En met me grind leather kan ik soms nog beter tanken al menig warrior :D (van dat level dan)

[ Voor 25% gewijzigd door dna_fatrabbit op 18-04-2006 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:20

----
Jazeker, voornamelijk healing en innervates/battle rezzes zijn extreem handig. Als je voor feral gaat kan je je nog steeds behoorlijk nuttig maken in instances, voornamelijk door de buff die je geeft aan andere spelers dan (3% crit ofzo). En natuurlijk je normale buffs zijn erg handig.

Bij ons op de server is druid denk ik de meest gewilde class, meer dan priests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 13:41:
[...]

Mja het principe is simpel. Ik zal het wel even spoileren just in case ;)

spoiler:
Phase 1 is in principe nog wel leuk. Je moet een stukje uit elkaar gaan staan zodat die groene straal niet naar anderen mensen chained, met elke chain verdubbelt ie namelijk in damage (vandaar dus ook de plaatjes met 5 miljoen damage die je soms tegenkomt). Dan kun je hem gewoon met melee DPS-en, hij heeft echt geen health in Phase 1. Er spawnen random wat Claw Tentacles met 3k health en om de 45 seconden krijg je een cirkeltje Eye Tentacles om hem heen, die Mindflayen voor 750 elke 3 seconden of zo, met 2300 health. Ook gaat hij dan 180 graden in de rondte deathbeamen, das een constante straal voor 50k shadow damage die rondgaat. Het idee dan is dus dat je als raidgroep als een geheel 180 graden opschuift en weer 45 seconden damage doet. Dit is erg technisch maar erg leuk als boss fight moet ik zeggen :)

Phase 2 is echter gewoon te moeilijk. Claw Tentacles worden Greater Claw Tentacles met veel meer health en veel meer damage en je krijgt ook aparte Greater Eye Tentacles die ook gaan Mindflayen. Daarnaast vreet hij random mensen op die in zijn maag gedropt worden. Tussendoor blijft die 45 seconden Eye Tentacle spawn uit Phase 1 gewoon doorgaan alleen is het nu elke 30 seconden. Als laatste krijgt C'thun standaard een 99% damage mitigation schild.

De gimmick hier is dat je een Vulnerability phase op moet roepen. Dit doe je door de twee Flesh Tentacles in zijn maag te killen.
Dit is probleem 1: Er worden random mensen naar die maag geteleported. In de maag zit een Acid die je een DoT geeft voor 150 damage elke 3 seconden dat STACKED (dus 300/3 seconden, 450/3 seconden etc). Die Flesh Tentacles meppen ook behoorlijk hard. Kom je dus als non-healer class in die maag terecht dan ben je fucked totdat er een healer gedropt wordt. Dat is RANDOM dus voor je het weet zit je met 4 rogues in zijn maag, veel plezier!
Probleem 2: C'thun is blijkbaar zo behendig dat Greater Claw Tentacles IN de maag kunnen spawnen, dus naast de normale Flesh Tentacles. Ook kun je binnen de maag ge-Mindflayed worden door de Eye Tentacles die BUITEN zijn lichaam staan te draaien. Meestal is dat insta-death zodra je landt in het Acid met de DoT erin....
Probleem 3: Mocht je die Flesh Tentacles plat krijgen dan heb je 45 seconden om C'thun wat aan te doen. Dat is dus naast de 6-7 Eye Tentacles die elke 30 seconden spawnen en naast de 2-3 Greater Claw Tentacles en Greater Eye Tentacles die random spawnen en ook gekilled moeten worden. Je houdt simpelweg geen mensen over terwijl je gehele raid ontzettend veel healing nodig heeft. Een suicide run zorgt ervoor dat je laag in de 90% komt ipv 97-98% wat je per vulnerability phase kan doen met je resources.
Uiteraard gaan er mensen dood (mages en priests met low health), en dan mag je met steeds minder mensen aan de gang, vooropgesteld dat je 40 mensen levend door Phase 1 van het gevecht krijgt.

Voila het C'thun gevecht in een notedop. Kun je je nu voorstellen hoe geirriteerd die guilds zijn?

Zo :)
mja, ik had dat al gelezen, maar ik kan me er nix bij voorstellen, maar het ziet er allemaal hectisch uit :P

Naja, vandaag maar weer of twilight texts farmen, of een normal instance doen voor disenchant spul voor mijn warrior XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
In feite ben ik wel tegen het principe van een goldfarmer. Maar als je dan een instance uitbrengt zoals AQ met een eindbaas die ze bewust niet killable hebben gemaakt, omdat men dan te snel de huidige end-game af zou hebben, dan ben ik toch wel erg dankbaar voor mijn 50 major health pots voor 16g. Die classbooks zullen me worst zijn want 90% is toch waardeloos en m'n Quel'Serrar heb ik eerlijk zelf gevonden.
Gah! hou eens op met die "bewust unkillable" onzin. Ik vind dat zo sneu! Al dat anti-Blizzard gezwets. Het is een old god verdorie, die hoort retemoeilijk te zijn. Het zal Blizzard een zorg zijn als de top 5% raidguilds die nu uberhaupt aan C'thon bezig zijn hem kunnen killen, het grootste deel van de spelers is niet of nauwelijks voorbij Skeram.
Masch schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 11:34:
Mijn inziens is dit setje erg goed, vooral als MC nog niet op farm is (wij zijn nu bij Baron Geddon), heb je hier volgens mij zeker wel wat aan.
Alleen voor Raggy heb je FR nodig, en later bij Vael is het voor casters redelijk nuttig, maar ik zou ab-so-luut geen geld uitgeven daaraan, wij gebruiken er gewoon MC drops voor, en ik heb alleen de shoulders. 150 ofzo FR is genoeg voor me.
Hom3r schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 12:31:
Ik vind dat echt een Bagger instance en sla hem ook altijd over...
Vorige week met m'n lock nog gedaan, 3 guild alts en een level 60 Hunter. Ging lekker snel :) Ik heb 'em vaak genoeg op z'n 'echie' gedaan, en heb daar niet erg veel zin meer in.
On_E schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 13:50:
Grats en succes, de stap van Ragnaros naar Razorgore heeft ons wederom leavers opgeleverd, hopelijk gebeurt dat bij jullie dit keer niet. :)
Waarom? Als je eenmaal een beetje op gang bent in BWL is het gratis tier 2 epics. Bovendien droppen BWL bosses veel gold, na een run heb ik er tegenwoordig gewoon flink wat bij. Ik vond het juist een kick om op gang te komen in BWL.

[ Voor 14% gewijzigd door Hydra op 18-04-2006 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Hydra schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 13:56:
[...]
Alleen voor Raggy heb je FR nodig, en later bij Vael is het voor casters redelijk nuttig, maar ik zou ab-so-luut geen geld uitgeven daaraan, wij gebruiken er gewoon MC drops voor, en ik heb alleen de shoulders. 150 ofzo FR is genoeg voor me.
[...]
Mjah, de items die ik heb (robe) en wil (mantle) zijn voor mij een goede update. Na de patch is mijn ervaring dat je via PUG bijna geen DM, Strat, Scholo of Baron meer kan doen, omdat mensen het niet meer willen. Omdat ik toch wel betere items wil krijgen dan alleen MC spullen, probeer ik op een andere manier aan manier aan mijn spullen te komen. Ik hou er meer van om zelf gold te grinden, dan talloze pogingen te doen op mijn magister's items.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dna_fatrabbit
  • Laatst online: 28-06-2024
Klopt BWL geeft echt een kick als het allemaal gewenning word
wij zijn nu in een tijd van 2 a 3 maanden met hier en daar wat probleempjes met slackers bij nefarian aangekomen.
Zoals ik al zei vanavond first try :P maar er is werkelijk geen enkele baas die ik vervelend vind.
tis alleen even doorbijten en door de repair costs vechten!
wat betreft AQ is de 20 man helemaal cleared en de 40 man hebben we net de eerste baas neer, maar voor ons is het nog even focussen op BWL farm status te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

[...]

Waarom? Als je eenmaal een beetje op gang bent in BWL is het gratis tier 2 epics. Bovendien droppen BWL bosses veel gold, na een run heb ik er tegenwoordig gewoon flink wat bij. Ik vond het juist een kick om op gang te komen in BWL.
Kan het me wel indenken hoor wij gingen vanaf mc waarbij we iedere week vordering boekte naar bwl en zijn daar nu 3 weken (alleen de zaterdag) alleen aan het wipen op razorgore en zijn nog niet eens zo ver dat we alle eieren neer krijgen. Das frustrerend en mensen zeuren al snel als ze een avond alleen maar wipen. Nu vind de harde kern het wel oke gelukkig maar er zitten altijd zeurpieten bij.
Aan de andere kant daar ben je dan lekker vanaf ;) of als het te lang duurt dat je goeie mensen naar betere guilds gaan das weer minder dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-06 17:45
Is LBRS moeilijk tanken? Ik heb nl. een filmpje gezien maar daar zie ik een hoop mobs op een plek bij elkaar en aangezien ik het idee heb dat ik niet zo'n goede tank ben weerhoudt mij dat er eigenlijk van om zulke instances te doen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Thanks all.

Dan ga ik zeker door met mijn Druid. :) Ik vind het tot nu toe nogsteeds een erg leuke class om te spelen, al beviel Mage ook prima. Maar ik was even bang dat ik misschien later niet veel instances zou kunnen doen, dat blijkt dus alles mee te vallen. :D

-- edit --

@superbassie: Ik heb die instance nog nooit gedaan, dus antwoord geven kan ik niet. Maar wat ik eigenlijk altijd doe is voor ik zoiets ga doen waarvan ik niet zeker ben, gewoon duidelijk maken in je party.
Gewoon laten weten dat je niet weet of je het goed genoeg kunt. Als ze je dan toch mee nemen weten ze iedergeval wat ze kunnen verwachten. Lukt alles is het mooi, en anders is het een goede training.

[ Voor 46% gewijzigd door OkkE op 18-04-2006 14:19 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Mensen die leaven door de stap van Ragnaros naar Razorgore? Vaag, mensen wilden alleen maar bij ons binnen komen..

Gisteren eerste Broodlord kill (eerste poging) en Firemaw (tweede poging)... Liep heel erg lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Masch schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:07:
Mjah, de items die ik heb (robe) en wil (mantle) zijn voor mij een goede update. Na de patch is mijn ervaring dat je via PUG bijna geen DM, Strat, Scholo of Baron meer kan doen, omdat mensen het niet meer willen. Omdat ik toch wel betere items wil krijgen dan alleen MC spullen, probeer ik op een andere manier aan manier aan mijn spullen te komen. Ik hou er meer van om zelf gold te grinden, dan talloze pogingen te doen op mijn magister's items.
De beste blue items komen ongeveer uit DM, en DM is kwa level cap niet gewijzigd. Ik denk juist dat meer mensen DM zijn gaan doen omdat het kwa moeilijkheidsgraad niet meer uitmaakt. DM is niet moeilijker dan 5-man strat.

Als je graag zelf gold grind is het prima natuurlijk, ik heb er zelf een hekel aan. Ben er nu zelf mee bezig (epic mount), maar ik vind het niet op schieten :)
MantaMania schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:13:
Kan het me wel indenken hoor wij gingen vanaf mc waarbij we iedere week vordering boekte naar bwl en zijn daar nu 3 weken (alleen de zaterdag) alleen aan het wipen op razorgore en zijn nog niet eens zo ver dat we alle eieren neer krijgen. Das frustrerend en mensen zeuren al snel als ze een avond alleen maar wipen. Nu vind de harde kern het wel oke gelukkig maar er zitten altijd zeurpieten bij.
Aan de andere kant daar ben je dan lekker vanaf ;) of als het te lang duurt dat je goeie mensen naar betere guilds gaan das weer minder dan.
Hebben jullie ragnaros al down? IMHO is het geen goed idee aan BWL te beginnen als Ragnaros nog niet lukt, de eerste 2 bazen zijn in verhouding gewoon erg moeilijk. De pre-rag bosses in MC zijn wel te doen met een paar slackers, in BWL moet iedereen 100% z'n best doen.

[ Voor 34% gewijzigd door Hydra op 18-04-2006 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Gah! hou eens op met die "bewust unkillable" onzin. Ik vind dat zo sneu! Al dat anti-Blizzard gezwets. Het is een old god verdorie, die hoort retemoeilijk te zijn. Het zal Blizzard een zorg zijn als de top 5% raidguilds die nu uberhaupt aan C'thon bezig zijn hem kunnen killen, het grootste deel van de spelers is niet of nauwelijks voorbij Skeram.
Lees jij mijn samenvatting van het gevecht even door, hierboven? En het probleem is juist DAT het ze niks uitmaakt, en dus die boss niet fixen of niet willen fixen, en dat laatste geeft reden tot een sterk vermoeden dat dat bewust niet gedaan wordt.

Ragnaros versie 1 deed een 4k AoE, onresistable fireblast door zijn hele lair als je hem spawnde en je kon hem maar een keer per reset proberen. Dit werd uiteindelijk gefixed en getuned naar wat het gevecht nu is. Klein probleempje: nu was men klaar met MC, en BWL was nog een eindje weg, dus kreeg je gezeur van raiders wanneer ze nu es wat anders kregen dan rots en lava als omgeving voor hun raids.

Blackwing Lair kwam uit, en gelijk kon men niet voorbij Vaelastrasz want dat hek bleef dicht. Veel gedoe met een guild die wel doorkon terwijl de rest die door de gates glipten (dmv self-fear van Deviate Delights etc) bedreigd werden met bans vanwege "skipping content". Dan nog es untauntable Drakes die voor de factie zonder aggro reduce bijna onmogelijk was (zie de Blessing of Salvation discussies van vorig jaar) en uiteindelijk Chromaggus die standaard altijd Ignite als breath had en dat stackte nog met elkaar ook elke 30 seconden (maw 4k-6k dot halverwege het gevecht).

Als laatste het Nef gevecht: die Drakonids spawnden sneller en hadden meer health en deden meer damage. Mocht je toch Nef in Phase 2 krijgen en je wipete, dan was je klaar voor de rest van de week want hij kwam niet meer terug. Dat is nu ook een stukje anders geworden.

We zitten nu met C'thun in dezelfde versie als Ragnaros versie 1 en Nefarian versie 1; te veel damage met te weinig kansen. Het enige verschil is dat we nu al ruim anderhalve maand bij C'thun zitten als spelers en er nog steeds niets gefixed is. Geen commentaar van de devs, niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157734

superbassie schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:15:
Is LBRS moeilijk tanken? Ik heb nl. een filmpje gezien maar daar zie ik een hoop mobs op een plek bij elkaar en aangezien ik het idee heb dat ik niet zo'n goede tank ben weerhoudt mij dat er eigenlijk van om zulke instances te doen :S
Gewoon doen met een groep die je goed kent.
Iedereen heeft het moeten leren voor een eerste keer, ongeacht welke klasse je speelt.

LBRS valt reuze mee. Zorgen dat je een goed overizcht van de situatie hebt, en goed pullen.
Wacht gewoon even om te kijken hoe ver een mob weg loopt van de rest.
Met een beetje geluk kun je dan alleen die ene of misschien een paar extra mee nemen in de pull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Hydra schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:18:
[...]

De beste blue items komen ongeveer uit DM, en DM is kwa level cap niet gewijzigd. Ik denk juist dat meer mensen DM zijn gaan doen omdat het kwa moeilijkheidsgraad niet meer uitmaakt. DM is niet moeilijker dan 5-man strat.

Als je graag zelf gold grind is het prima natuurlijk, ik heb er zelf een hekel aan. Ben er nu zelf mee bezig (epic mount), maar ik vind het niet op schieten :)
/me Masch eensch is. Op onze server zijn er haast geen PUG's voor DM te vinden. Dit was eerder ook al niet zo. Eigenlijk zijn er op onze server bijna geen pug's meer na patch 1.10.

Alleen gold grinden kan soms erg lang duren, ik ben op het moment bezig in Silithus (Dust stormers). De drop rate van Essence of Air is verhoogd sinds de laatste patch, terwijl de prijs hoog blijft (12G).

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 23:30
we_are_borg schreef op zondag 16 april 2006 @ 15:38:
Ik denk dat we eens een keer de gehele startpost moeten erzien, ook wil ik mensen oproepen als ze in een Nederlandse guild zitten en niet vermeld zijn in TS dat ze dat even naar mij toe mailen, mijn email staat in mijn profiel. Ik zal dan zo snel mogelijk de TS aanpassen.
Als ik een keer zin heb, wil ik wel een nieuwe layout voor er omheen maken :)

Wat misschien een idee is, is om aan de aardige modjes hier te vragen of ze een iframe bij ieder deel kunnen "activeren" in de TS iedere keer. Daarin wordt dan een php-pagina geladen waar alle informatie te vinden is.

Nog een vraagje:
Wow slaat de screenshots op in het *.TGA formaat. Hoe kan ik de boel zo aanpassen dat ie de boel als *.JPG opslaat??
Dat is een stuk handelbaarder voor mij (en anderen) :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Hydra schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:18:

Hebben jullie ragnaros al down? IMHO is het geen goed idee aan BWL te beginnen als Ragnaros nog niet lukt, de eerste 2 bazen zijn in verhouding gewoon erg moeilijk. De pre-rag bosses in MC zijn wel te doen met een paar slackers, in BWL moet iedereen 100% z'n best doen.
ragnaros is nu al een paar keer neer gegaan dus wat dat betreft zit het goed. Opzich denk ik dat razorgore ook wel te doen moet zijn maar de tactiek hebben we nog niet helemaal goed wat lekker werkt voor ons. We hebben wel 10 verschillende tactieken geprobeerd en dat is het probleem denk ik ook we moeten gewoon 1tje ff wat vaker oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157734

Nog een vraagje:
Wow slaat de screenshots op in het *.TGA formaat. Hoe kan ik de boel zo aanpassen dat ie de boel als *.JPG opslaat??
Volgens mij kun je dat niet aanpassen?
Naar mijn weten kun je nergens instellen dat ie een ander output formaat gebruikt voor de screenshots.

Image Resizer is een simpel programma (en freeware (sort off meen ik)) om batch gewijs een hele zooi bestanden van het een naar het andere formaat om te zetten. Uiteraard zijn er ook andere programma's die dit kunnen.

Anyways, volgens mij kan dit niet. Als het wel kon dan was het al wel lang bekend geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rakkerzero schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:29:
[...]

Als ik een keer zin heb, wil ik wel een nieuwe layout voor er omheen maken :)

Wat misschien een idee is, is om aan de aardige modjes hier te vragen of ze een iframe bij ieder deel kunnen "activeren" in de TS iedere keer. Daarin wordt dan een php-pagina geladen waar alle informatie te vinden is.

Nog een vraagje:
Download Irfanview

kun je gezellig mee al je pics omzetten van TGA naar JPG of welk formaat je wilt eigenlijk ;p

http://www.irfanview.com/ ;)

geloof overigens niet dat wta jij wilt ook daadwerkelijk kan, ligt denk ik aan wat blizzard in de gamecode heeft gezet ervoor.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 167308 op 18-04-2006 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Omdat Razorgore 100 keer moeilijker is dan Ragnaros, en mensen klagen als ze 2-3 weken geen nieuwe epics krijgen en wel repaircosts.

Domo > Rag ongeveer 10 leavers
Ony na 3 wipe avonden niet neer > 3 leavers
Razorgore na 3 wipe avonden en 3 gecancellede raids door te weinig signups > 7 leavers

Allen met als excuus ''progress is too slow''

Maar goed, misschien gebeurt het alleen bij ons ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:42:
[...]

Omdat Razorgore 100 keer moeilijker is dan Ragnaros, en mensen klagen als ze 2-3 weken geen nieuwe epics krijgen en wel repaircosts.

Razorgore na 3 wipe avonden en 3 gecancellede raids door te weinig signups > 7 leavers

Dit ruikt naar Epicwhores!! Die komen bij ons op de server op een black list die we met meerdere End-Guilds hebben. Dan komen ze vaak met hangende pootjes terug maar het antwoord is dan, nee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06 10:21

RaseriaN

So much choices..

On_E schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:42:
[...]

Onee hoor, bij ons gaan mensen gewoonweg niet meer mee en gaan whinen op het forum enzo.
Enige wat helpt is je huidige mensen pakken en die belonen voor hun inzet en eventuele nieuwe mensen ook belonen voor hun inzet.
Als je eventueel voor elke class genoeg mensen hebt die wel willen en niet whinen, overweeg een select groupje dat wel geintresseerd is in raiden en whipen en vooruitgang.

Wij hadden ook gigantische problemen van MC naar BWL, bij ons viel het heel erg op.. BWL try op donderdag was 20 signups maximaal... Ragnaros try op donderdag was 60 signups.. je maakt me niet wijs dat dit toevallig is ;)

Razorgore en Vael zijn klote gevechten in het begin, kost veel coordinatie en vooral veel luisteren van je raid, het zijn geen bruteforce gevechten zoals MC (daar is alles plat te leggen als je genoeg DPS op een boss gooit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Vraagje aan de Locks hier op het Forum CoEx slow ik daarnou ze loopspeed mee naar beneden of ze atackspeed van de Mob/player ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Met AQ20 en ZG tussendoor zullen dat soort leaves bij ons wat minder worden. Een paar leuke alternatieve setups zijn 'wedstrijdjes' van bijvoorbeeld 2x 20 man ZG, dat soort dingen maakt het raiden toch een stuk meer fun.

Het 'leaven', vooral van MT's is erg lastig denk ik. Vooral als je wat populariteit op je server wint zijn leaves onvermijdelijk. Hou je guild spirit hoog door leuke dingen te doen met z'n allen en blijf vooral uniek en jezelf. Dan blijven ook je members wel :)

Overigens kan alle horde op bloodscalp zich het 'Unreal Venomz' incident van de afgelopen 2 weken wel herrineren, thank god voor 'high end wannabe' guilds :P

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hom3r schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:47:
Vraagje aan de Locks hier op het Forum CoEx slow ik daarnou ze loopspeed mee naar beneden of ze atackspeed van de Mob/player ?
runspeed, niet zijn attackspeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Anoniem: 167308 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:48:
[...]

runspeed, niet zijn attackspeed.
Okay dank je dus als een druid bijv. weg rent van me met de flag die er op en hij blijft in de buurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Wij gaan misschien een ''Core Raider'' team maken, met daarin zo'n 25-30 mensen die WEL willen blijven wipen met ons, en samen nieuwe bosses willen downen, hoelang dat ook duurt.

Ik hoop dat het helpt, maar ben juist bang dat het de guild in 2en scheurt, maar goed, we moeten toch wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06 10:21

RaseriaN

So much choices..

On_E schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:50:
Wij gaan misschien een ''Core Raider'' team maken, met daarin zo'n 25-30 mensen die WEL willen blijven wipen met ons, en samen nieuwe bosses willen downen, hoelang dat ook duurt.

Ik hoop dat het helpt, maar ben juist bang dat het de guild in 2en scheurt, maar goed, we moeten toch wat.
Wij hebben een complete raidgroup aan CoreRaiders, voor elke class 6 man ongeveer die wel willen raiden. Als er eentje niet kan of ziek is of wat dan ook kunnen andere het overnemen van hem.
(Zorg dat je niet een TE grote groep maakt, anders moet je met rotatie gaan werken en dat sucked!)

Het zal je guild toch een klein beetje in 2en gaan scheuren, dat is bij ons ook zo.
Er is een geval van 'hun', de casuals en 'wij' de CoreRaiders.. dit blijf je houden omdat de CoreRaiders heel snel een arrogante houding krijgen tegenover de luie casuals.

Bij ons heeft het geholpen moet ik zeggen... in heel korte tijd hebben wij BWL helemaal gecleared ;)

Net zoals nu ook, kan niet wachten om AQ40 in te gaan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

RaseriaN schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:54:
[...]

Wij hebben een complete raidgroup aan CoreRaiders, voor elke class 6 man ongeveer die wel willen raiden. Als er eentje niet kan of ziek is of wat dan ook kunnen andere het overnemen van hem.
(Zorg dat je niet een TE grote groep maakt, anders moet je met rotatie gaan werken en dat sucked!)

Het zal je guild toch een klein beetje in 2en gaan scheuren, dat is bij ons ook zo.
Er is een geval van 'hun', de casuals en 'wij' de CoreRaiders.. dit blijf je houden omdat de CoreRaiders heel snel een arrogante houding krijgen tegenover de luie casuals.

Bij ons heeft het geholpen moet ik zeggen... in heel korte tijd hebben wij BWL helemaal gecleared ;)

Net zoals nu ook, kan niet wachten om AQ40 in te gaan :Y)
Probleem bij ons is dat we in de 1e plaats een casual guild zijn en blijven, we verplichten niemand tot iets, dus als je 7 dagen per week in Orgrimmar wil staan als je daar zin in hebt dan kan dat gewoon.

Verder hebben we veel ‘’ouderen’’, met kinderen, onregelmatige werktijden etc. dus denk ik niet dat we 8 x 6 mensen voor het Core Raider team kunnen krijgen, of we moeten actief op zoek gaan naar nieuwe recruits die evt. wel core raider willen worden.

Alleen dan heb je weer het probleem dat die mensen vaak nog in blues/greens rondlopen, en we weer tig keer MC moeten gaan doen om voor hun wat betere gear te regelen, wat dan weer saai is voor die 20-30 man die al sinds het begin met ons raiden, en allen vrijwel full tier 1 of iig veel MC gear hebben, en dus helemaal geen zin meer hebben in voor de 1000ste keer Molten Core.

En oh ja, we zitten op een oude server waar de meeste guilds al verder zijn dan ons, ook dat maakt het moeilijk...

[ Voor 5% gewijzigd door On_E op 18-04-2006 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hom3r schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:50:
[...]

Okay dank je dus als een druid bijv. weg rent van me met de flag die er op en hij blijft in de buurt :)
Nou ja, in de buurt. Hij loopt wat trager maar verder hinder je em niet veel ;p

persoonlijk vind ik CoEx geen talent points waard, maar dat is mijn persoonlijke mening nadat ik het zelf een keer heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wij werken nu ook met een "Core" systeem. Wij hebben nu 2 rankings, Soldiers & Raiders, raider word je alleen als je fully tier1 bent (met uitzondering als het benodigde stuk nooit droped) Dan kun je mee naar BWL we houden bij wie er mee gaat want we hekelen mensen die alleen maar mee gaan naar Farm Bosses.

Ik hou wel van de uitdagingen en de wipes. Ik ben hiervoor zelfs uit een guild gestapt om een andere te joinen. Ik heb fully Tier2 maar wipe nu weer in BWL!
Ik heb nu wel weer de kick van "Boss down!!!!!" /cheer /dance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 167308 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:58:
[...]

persoonlijk vind ik CoEx geen talent points waard, maar dat is mijn persoonlijke mening nadat ik het zelf een keer heb gehad.
Als je CoEx neemt, dan MOET je imo 4/4 imp CoEx nemen, anders heb je er niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Anoniem: 167308 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:58:
[...]

Nou daarom vraag ik het want ik heb er points in gehad.. maar zag er helemaal niks van, Maar wil nu toch weer terug naar Sm/Ruin en vroeg me af ik die extra punten we waard was
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.