• Raimond2
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 30-11-2017
Ik ben blijkbaar en andere bril nodig,want ik heb deze mesage niet gezien 8)7

• REDFISH
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 22-10 09:11

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Balen mijn char is inmiddels oma. Niet erg aantrekkelijk dus als je inventory wisselt. Is er niet iets van een verjongingsdrankje en ga je eigenlijk ook dood? Zou een beetje stom zijn als je wel ouder wordt en zeg maar 100 jaar gedoemd bent er als oma uit te zien. Ik ben zo jong mogelijk begonnen.

Ook heb ik de moeilijkheid moeten aanpassen. Ik zat gewoon 5 minuten te hakken op een zombie en als ik niet snel genoeg hakte kreeg ik hem niet eens dood omdat hij health recovert. Je kunt het ook overdrijven, als gray fox vallen al die guards je aan, als je dan heel simpel instelt kil je alles. Op zich best lachen, ik heb als gray fox gewoon een bounty van 100k :P

• Spooky
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 12-01-2015

Spooky

SCULLY ROOD!!!

REDFISH schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 17:39:
Ik zat gewoon 5 minuten te hakken op een zombie en als ik niet snel genoeg hakte kreeg ik hem niet eens dood omdat hij health recovert.
Zombies zijn idd een van de taaiste tegenstanders, maar een combinatie van deze twee zou toch wel redelijk moeten werken:
-een goede enchanted wapen veroorzaakt twee tot dire keer zoveel damage, dan dezelfde niet enchanted
-gebruik maken van je special moves voor extra damage.

Life is unfair, kill yourself or get over it.

• Muthas
  • Registratie: december 2005
  • Niet online
Balen mijn char is inmiddels oma. Niet erg aantrekkelijk dus als je inventory wisselt. Is er niet iets van een verjongingsdrankje en ga je eigenlijk ook dood? Zou een beetje stom zijn als je wel ouder wordt en zeg maar 100 jaar gedoemd bent er als oma uit te zien. Ik ben zo jong mogelijk begonnen.

Ook heb ik de moeilijkheid moeten aanpassen. Ik zat gewoon 5 minuten te hakken op een zombie en als ik niet snel genoeg hakte kreeg ik hem niet eens dood omdat hij health recovert. Je kunt het ook overdrijven, als gray fox vallen al die guards je aan, als je dan heel simpel instelt kil je alles. Op zich best lachen, ik heb als gray fox gewoon een bounty van 100k :P
Wist niet dat je ouder kon worden :? Ben je niet vampier fase 100% (4e)?

• Haan
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 15:23

Haan

dotnetter

WooK schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 15:14:
[...]

duh, met de search vind je de topics waar het woord in voorkomt ja maar als een topic 20 pagina's heeft, moet je elke pagina doorworstelen, dat bedoeld hij.
nee |:( Er zit een quicksearch boven in ieder topic, als je daar je searchstring in gooit krijg je alle posts uit dat topic waar die string in voor komt.

Kater? Eerst water, de rest komt later
Last.fm profiel

• Yamy_Daffy
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 18:22

Mischien tijd om te gaan slapen :)

Heb je gewoon dikke wallen onder je ogen

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

• Muzzi13
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 10-01-2013
Misschien een rare vraag, maar wordt Kvatch later in het spel nog gerestaureerd zodat ik daar nog quests kan doen?

• The Dementor-NL
  • Laatst online: 08-10 00:28
biobak schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 16:10:
[...]

Op http://www.elderscrolls.c...0&p=5349784&#entry5349784 vind je een hele lijst. Ik heb het op een andere manier gedaan:
spoiler:
Bij een Mages Quest kun je zelf een staf maken na het voltooien van de quest. Ik heb een paralyze staf gemaakt

Paralyze spell is superhandig in de Arena als je grand champion bent en als je lastige tegenstanders met een hoger level wilt verslaan (Umbra).
Ah! bedankt voor de tip!
Helaas is er dus geen echte low-level paralyze spell? Ik zit met mijn -niet main skills- Illusion op iets van 30

• Hydra
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 19:37
roT- schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 14:08:
Zelf heb ik gemerkt dat oblivion nogal gevoelig voor overclocken is.
Als ik mijn computer ietsje te hoog overclock vlieg oblivion er ook om de haverklap uit.
Je dient dus echt een stabiele pc te hebben.
Mja, Oblivion is het enige waar ik een probleem mee heb, alle andere games draaien prima. Nu snap ik op zich wel dat het een spel is wat je PC nogal zwaar belast, maar zelfs met alle opties uit/laag knalt 'ie er heel regelmatig uit. Hopen dat 't met de volgende patch beter gaat.

https://niels.nu

• Muthas
  • Niet online
Derice schreef op maandag 24 april 2006 @ 21:55:
[...]

Als jij mij kan aanwijzen waar het in de startpost staat...
Dat staat er dus niet in.
Verder ben ik veel tegen gekomen maar dat is allemaal van nadat je dus die university in bent gekomen. Hoe je daar in komt... geen idee.
Sorry, maar jij bent nog luier dan me broertje, wist niet dat dat kon, serieus.

Weet iemand hoe ik van dat vamprisme af kom? Uhmm, ja? Waar heb je zelf gezocht, waar zit je vast, google anyone? Bij je 2e antwoord komen we erachter dat je de university nog in moet, hé dat schiet op, nu weten we al meer. Gebruik de quicksearch bovenaan, en ga de verschillende oblivion topics langs als het niet in dit topic staat (wat het vast wel doet).

http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Cure_Vampirism

Alstublieft, dat was even moeilijk, eerste hit google :Z

En hoe je in de arcane university komt, want dat wil je natuurlijk ook weer weten, GOOGLE!

• Bezulba
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 17:55

Bezulba

Formerly known as Eendje

nou ja bij de universiteit he.. daar zit zo'n deur.. en guess what.. die kan open!

it's amazing mike!

blup

• vosss
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 04-11 20:48
Muthas schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 17:57:
[...]

Wist niet dat je ouder kon worden :?
Maar ga je ook van ouderdom de pijp uit? Zou wel lullig zijn, want ik ben eerst bezig met alle sidequests en guildquests enzo. Hoop wel nog aan de MQ toe te komen (zij het met wandelstok of rollator ;) )

• MadMarky
  • Niet online
spoiler:
Kom ik net terug voor de eerste missie van de Gray Prince quest, ligt daar vlak bij de main gate van Anvil ineens een dooie Renee Geonette (vrouw van Salomon Geonette, muzikant, Imperial City) op straat met een hongerig kijkende mountain lion ernaast :?
Is dit een soort quest of een samenloop van omstandigheden? Ik heb haar sleurel gepakt en ben naar Salomons huis gegaan, maar die gast zei niets bijzonders tegen me.
En wtf moet Renee bij Anvil? Ze woont immers ook in IC...

edit:
spoiler:
Na een resurrect heeft ze niets bijzonders te melden en loopt ze verder over de weg richting Imperial City. Loopt ja. 's Nachts. Die komt niet ver. BUG! 8)7

[Voor 16% gewijzigd door MadMarky op 25-04-2006 19:34]

🖥️ | 🚗

• DEVoTi0N
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 28-11 06:51
MadMarky schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 19:25:
spoiler:
Kom ik net terug voor de eerste missie van de Gray Prince quest, ligt daar vlak bij de main gate van Anvil ineens een dooie Renee Geonette (vrouw van Salomon Geonette, muzikant, Imperial City) op straat met een hongerig kijkende mountain lion ernaast :?
Is dit een soort quest of een samenloop van omstandigheden? Ik heb haar sleurel gepakt en ben naar Salomons huis gegaan, maar die gast zei niets bijzonders tegen me.
En wtf moet Renee bij Anvil? Ze woont immers ook in IC...

edit:
spoiler:
Na een resurrect heeft ze niets bijzonders te melden en loopt ze verder over de weg richting Imperial City. Loopt ja. 's Nachts. Die komt niet ver. BUG! 8)7
Waarschijnlijk gewoon toeval. Je vindt wel vaker dode npc's of npc's die elkaar zomaar aanvallen.

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 20-02-2016

[CSC]Outlaw

White Trash

Ik heb nu een rare bug, mijn character's blade skill word niet meer hoger staat op het begin van 41 en er komt totaal niks meer bij :(

• drooger
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 22:29

drooger

Falen is ook een kunst.

Ik heb nu een rare bug, mijn character's blade skill word niet meer hoger staat op het begin van 41 en er komt totaal niks meer bij :(
Heb je wel een (goed gerepareerd) zwaard voor, i.p.v. een blunt wapen, o.i.d. ?

“Half of seeming clever is keeping your mouth shut at the right times.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear

• dr snuggles
  • Niet online
[CSC]Outlaw schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 20:34:
Ben je niet ziek?

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

drooger schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 20:48:
[...]

Heb je wel een (goed gerepareerd) zwaard voor, i.p.v. een blunt wapen, o.i.d. ?
Heb meerdere zwaarden geprobeerd.
Daar heb ik ook al aan gedacht maar er staat niks bij active spells. Het begon volgens mij nadat ik gray prince blessings kreeg.

• Vash_Stampede
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 30-06-2010
[CSC]Outlaw schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 20:34:
Majors veranderd in de console? Zo ja dan ben je fucked dacht ik.

E8400 | 4GB RAM | HD4850 - War. War never changes. | GTA IV PC Live ID: Krshnik01

• chriscjw
  • Laatst online: 07-11-2019
Ik begin nu echt onderhand sch**tziek te worden van die Vampire Quest. Ik ben nu al 1,5 uur op zoek naar een paar teentjes knoflook. :( en dat terwijl dat het laatste is wat ik moet hebben

In de mages guild niet, in de shops niet. Weet iemand waar wel? Wat een kl*te quest zeg

edit: Skinkrad maar ff proberen dan

[Voor 7% gewijzigd door chriscjw op 25-04-2006 22:09]

• TepelStreeltje
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 21:56

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

chriscjw schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 22:08:
Ik begin nu echt onderhand sch**tziek te worden van die Vampire Quest. Ik ben nu al 1,5 uur op zoek naar een paar teentjes knoflook. :( en dat terwijl dat het laatste is wat ik moet hebben

In de mages guild niet, in de shops niet. Weet iemand waar wel? Wat een kl*te quest zeg

edit: Skinkrad maar ff proberen dan
in je huis in skinrad in de kelder, in het midden van de kelder hangen 2 van die bosjes.
zowiezo in veel huizen/kelders :)

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Vash_Stampede schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 22:06:
[...]

Majors veranderd in de console? Zo ja dan ben je fucked dacht ik.
Nope, heb helemaal niks gedaan in console. Ik zat gewoon de arena missies te doen en toen hield mijn blade skill er ineens mee op..

• SnackMasterFlex
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 23-10 18:45
Ik heb nu al ruim een week last van een ZEER ERNSTIGE bug waar je niet vaak iets van hoort, maar zowel de pc als de xbox versie hebben er last van.

Het probleem is dat sommige spelers na 50-60 uur en later in eens niet meer save games van indoor kunnen loaden. Alleen savegames in de buitenlucht willen nog laden, de verschijnselen zijn op de pc als op de xbox gelijk. Een character dat niet meer beweegt en waar je doorheen kunt kijken, tot een directe crash.

Ben alleen bang dat het probleem net te weinig voorkomt om gelijk aan gepakt te worden, heb alleen nog nooit zoiets ergs meegemaakt in een game.....waarschijnlijk kan ik nooit de thiefsquest afmaken met deze bug. Elke dungeon moet of in 1 keer of je moet na elke moeilijke situatie terug lopen naar de uitgang en daar saven.

• CyberTijn
  • Laatst online: 25-10 21:09
Ik heb ook een bugje

Voor de Thieves Guild ben ik bezig met de Quest "Arrow of Extrication". Amusei vertelt dat ik naar Chorrol moet om daar de Gray Fox te ontmoeten. Dus ik ga netjes naar het huisje daar waar hij zit, en een mannetje voor de deur zegt ook "The Gray Fox is waiting for you". Eenmaal binnen zit die Gray Fox er niet :s Heb nog een paar uur gewacht, verschillende tijdstippen op de dag geprobeerd, maar hij zit maar niet binnen :(

Nu zit ik dus muurvast, kan ik nooit verder met de Thieves Guild op deze manier...

• sbronsge
  • Laatst online: 06-12-2017
CyberTijn schreef op woensdag 26 april 2006 @ 00:44:
Ik heb ook een bugje

Voor de Thieves Guild ben ik bezig met de Quest "Arrow of Extrication". Amusei vertelt dat ik naar Chorrol moet om daar de Gray Fox te ontmoeten. Dus ik ga netjes naar het huisje daar waar hij zit, en een mannetje voor de deur zegt ook "The Gray Fox is waiting for you". Eenmaal binnen zit die Gray Fox er niet :s Heb nog een paar uur gewacht, verschillende tijdstippen op de dag geprobeerd, maar hij zit maar niet binnen :(

Nu zit ik dus muurvast, kan ik nooit verder met de Thieves Guild op deze manier...
Is dit een bug? characters kunnen ook dood, probeer maar eens een gevecht aan te gaan.
Waarschijnlijk ligt er ergens een lijkje

*SPECS* : AMD k860@4400 / Asrock Xtreme4 / Corsair sport 8GN

• AbelH
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 28-11-2008

AbelH

aka CamelZonderFilter

Lijkt me sterk dat Grey Fox dood kan hoor, tis nogal een belangrijk spelfiguur :D

http://www.pan-european.eigenstart.nl

• CyberTijn
Geloof me, de gray fox is niet dood ;)

• AbelH
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 28-11-2008

AbelH

aka CamelZonderFilter

Joh... ;) Was dan ook in reactie op een eerdere post inzake een eventueel dode NPC he ;) :p

http://www.pan-european.eigenstart.nl

• D4V3
  • Laatst online: 19-03 22:20
Kijk eens goed in het huis, ik heb ook een tijdje naar hem zitten zoeken maar heb hem gewoon over het hoofd gezien, hij stond boven aan de trap :X

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

• KaRRde510
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online
Iemand enig idee hoe ik de muisacceleratie uit kan zetten in Oblivion? Het irriteert mij behoorlijk :-/.
Standaard windows muisacceleratie staat uit, zelfde in m'n setpoint (logitech) drivers.
Waarschijnlijk is dit wel te veranderen in de config-ini, maar weet iemand de juiste "cvars"?

• SaN
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 20:34
Bestaat er een mod waarmee caves, forts enz waar je al in geweest ben anders weer worden gegeven op de map?

• CyberTijn
het is inmiddels gelukt, heb een save game van een paar minuten terug gepakt, en heb een stukje overnieuw gedaan. toen zat ie wel in het huisje.

nouja heb hem gevonden in ieder geval en met wat moeite de quest gedaan ;)
sander-sp schreef op woensdag 26 april 2006 @ 02:29:
Bestaat er een mod waarmee caves, forts enz waar je al in geweest ben anders weer worden gegeven op de map?
Zoiets zou ik ook wel fijn vinden. Desnoods een groot rood kruis erdoorheen ofzo :P

• MadMarky
  • Niet online
DEVoTi0N schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 19:35:
[...]

Waarschijnlijk gewoon toeval. Je vindt wel vaker dode npc's of npc's die elkaar zomaar aanvallen.
Hmm inderdaad ja. Daarnet nog weer een 'roadkill' gezien. Een dode Bandit met daarnaast een dode Bay Horse. Eerst vatte ik hem niet, totdat ik iets verderop de koerier van de Blackhorse Courier zag rennen, met fakkel maar zonder paard :P

🖥️ | 🚗

• Laszlo
  • Laatst online: 16-04 06:46

Laszlo

Grrrrrr....

TepelStreeltje schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 22:17:
[...]

in je huis in skinrad in de kelder, in het midden van de kelder hangen 2 van die bosjes.
zowiezo in veel huizen/kelders :)
Daarnaast kan je nogmeer knoflook vinden:

spoiler:
Je kan ze ook vinden bij de smart shop in the Market District en de Inn in het Elven District van the Imperial City

[Voor 6% gewijzigd door Laszlo op 26-04-2006 08:14]

specs

• Nyarlathotep
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 22:47

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik zoek me nu al dagen rot naar een armorer trainer. Mijn skill staat op 42, en ik wil zo snel mogelijk naar 50 zodat ik ook mijn enchanted gear zelf kan repareren. Ik vond laatst een vrouw in een Fighter's Guild (weet niet meer welke stad), en deze vertelde mij dat ze armorer trainer is. Echter, het train icoontje verschijnt niet in de conversaties.
Weet iemand waar een goede (expert) amorer trainer zit?

Btw: Ik ben nu lid van een 7 a 8 tal facties, waaronder 1 die vampieren bestrijdt. Krijg je hier later ook nog quests voor?

Edit: Over die NPC's die overal doodgaan: Het gebeurt wel vaker dat je een dode NPC tegenkomt. Monsters en andere vijandige NPC's vallen echt iedereen aan die bij ze in de buurt komt. Ik word in de wildernis regelmatig ook geholpen door NPC's, vaak door Forrester ventjes met boogjes.
Belangrijke NPC's (waaronder de Gray Fox) kunnen niet dood. Je herkent belangrijke NPC's aan het kroon-icoontje wat je ziet als je met ze wilt praten. Dit soort NPC's raken bewusteloos (unconcious) als ze worden neergeslagen, en staan na korte tijd weer op.

[Voor 35% gewijzigd door Nyarlathotep op 26-04-2006 10:38]

Mijn muziekcollectie op Discogs

• biobak
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 21:22
Nyarlathotep schreef op woensdag 26 april 2006 @ 10:35:
spoiler:
In Imperial City zitten twee winkels waar je kunt trainen: A Fighting Chance en The Best Defense
Grrrr... bij mij crasht Oblivion soms als ik naar binnen ga.
Dacht dat het aan de voeding lag, nieuwe voeding gekocht, maar nee hoor.

Net ook al een CTD :(

/me zucht

• Cardinal
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 21:54
anandus schreef op woensdag 26 april 2006 @ 11:05:

/me zucht
Wat me is opgevallen is dat crashes voornamelijk gebeuren als er plug-ins geinstalleerd zijn. Zonder crashed die ook wel, maar niet zo vaak als met plug-ins.

• Haan
  • Laatst online: 15:23

Haan

dotnetter

/me zucht
Ik had er ook veel last van, maar ik heb nu m'n processor wat minder overgeklokt en nu gebeurt het vrijwel niet meer.

Kater? Eerst water, de rest komt later
Last.fm profiel

• JeRa
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 19-11 16:51

JeRa

Authentic

Edit: Over die NPC's die overal doodgaan: Het gebeurt wel vaker dat je een dode NPC tegenkomt. Monsters en andere vijandige NPC's vallen echt iedereen aan die bij ze in de buurt komt. Ik word in de wildernis regelmatig ook geholpen door NPC's, vaak door Forrester ventjes met boogjes.
Belangrijke NPC's (waaronder de Gray Fox) kunnen niet dood. Je herkent belangrijke NPC's aan het kroon-icoontje wat je ziet als je met ze wilt praten. Dit soort NPC's raken bewusteloos (unconcious) als ze worden neergeslagen, en staan na korte tijd weer op.
NPC's die doodgaan en niet meer terugkomen (zoals inwoners van een stad) is natuurlijk niet altijd even handig. Er is vast al wel iemand geweest die heeft besloten om heel Cyrodiil voor zover mogelijk uit te moorden :P

ifconfig eth0 down

• Verderf
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 15:05

/me zucht
dat heb ik zelf nog niet gehad, maar heb t wel vaak dat als ik een gebouw binnen ga soms het hele beeld gewoon zwart is, kan wel rondlopen endergelijke en mn hud en compas bewegen gewoon maar ik zie gewoon helemala niks! heb drivers al een keer geupdate maar maakt niks uit.

overigens werkt indoor saven bij mij 9/10 keer niet meer, meeste gevallen resulteerd het in een CTD (zowel als met quicksave, gewoon save en auto save) outdoor saven is geen probleem.

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB |

• H3llSiNG
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 16:50
Hehe niet heel cyradill maar op een gegeven moment waren er weinig inwoners van chorrel meer, guards included :D. Daarna toch maar een load game gedaan.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

• R01X0
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 03-05-2017
Ik zoek me nu al dagen rot naar een armorer trainer. Mijn skill staat op 42, en ik wil zo snel mogelijk naar 50 zodat ik ook mijn enchanted gear zelf kan repareren. Ik vond laatst een vrouw in een Fighter's Guild (weet niet meer welke stad), en deze vertelde mij dat ze armorer trainer is. Echter, het train icoontje verschijnt niet in de conversaties.

Btw: Ik ben nu lid van een 7 a 8 tal facties, waaronder 1 die vampieren bestrijdt. Krijg je hier later ook nog quests voor?

Voor alle trainers check http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Trainers

BTW, dit spel is zoooo sleeecht. Weer 3 uur vannacht .
" Damm 0100 uur, maar ik moet nog even naar de Figthersguild.... Hmm lijkt niet al te moeilijke quest... Iig maar even erheen, kan ik morgen meteen aan de slag..... Nu ik er toch ben kan ik wel even ff gaan kijken... Kan hem nu net zo goed afmaken..... Zucht, nog 4 uur slaap over..."

[Voor 14% gewijzigd door R01X0 op 26-04-2006 11:38]

Twitter

• makhiel208
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 05-07-2006
[quote]Nyarlathotep schreef op woensdag 26 april 2006 @ 10:35:

7a 8, ik tel er 6 mag jij me inlichten welke er nog meer zijn

namelijk inafkorting FG MG DB TG Vamp G en de mainQ guild

en idd zijn er quest of nog andere personen betrokken bijde vamp guild

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

R01X0 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 11:32:
[...]

Voor alle trainers check http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Trainers

BTW, dit spel is zoooo sleeecht. Weer 3 uur vannacht .
" Damm 0100 uur, maar ik moet nog even naar de Figthersguild.... Hmm lijkt niet al te moeilijke quest... Iig maar even erheen, kan ik morgen meteen aan de slag..... Nu ik er toch ben kan ik wel even ff gaan kijken... Kan hem nu net zo goed afmaken..... Zucht, nog 4 uur slaap over..."
Herkenbaar probleem :). Gisteren was het nog redelijk (1u), maar eergisteren lag ik er pas om half 4 in :(. Dan houd je inderdaad maar een paar uur slaap over. Ik heb er nu nog last van 8)

• Clush
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 15:19

Clush

Do as I say...

makhiel schreef op woensdag 26 april 2006 @ 13:00:
7a 8, ik tel er 6 mag jij me inlichten welke er nog meer zijn

namelijk inafkorting FG MG DB TG Vamp G en de mainQ guild

en idd zijn er quest of nog andere personen betrokken bijde vamp guild
1: fighters guild
2: mages guild
3: dark brotherhood
4: thieves guild
5: blades
6: arena
7: order o/t virtuous blood

en ook al waren het er maar 6... wie kan dat in vredesnaam iets schelen? daar ging de vraag toch niet over? als je zo graag de wijsneus wil uithangen, zorg dan dat je in ieder geval zelf je zaken goed voor mekaar hebt... en beantwoord anders gewoon de vraag.

... not as I do.

• biobak
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 21:22
Clush schreef op woensdag 26 april 2006 @ 13:43:
[...]
1: fighters guild
2: mages guild
3: dark brotherhood
4: thieves guild
5: blades
6: arena
7: order o/t virtuous blood
Ik behoor ook nog tot de Knights of the White Stallion
:7

• Clush

Clush

Do as I say...

volgens mij zijn er nog wel meer... ging mij erom te laten zien dat er in elk geval 7 zijn. :)

... not as I do.

• ChrisHiss
  • Laatst online: 31-05-2010
ChrisHiss schreef op donderdag 20 april 2006 @ 12:28:
Mede-Oblivion-spelers,

Ik zit met een probleem bij Oblivion.
Normaal ben ik altijd heel goed-aardig in RPG's dus ik was niet echt blij toen die gozer van de Dark Brotherhood aan mijn bed stond. Omdat ik dus te vredelievend ben om bij een assasin-guild te gaan heb ik geprobeerd om een NEE als antwoord te geven. Dat kan helaas nergens, enige optie was dus om hem te doden en zo de Dark Brotherhood te ontlopen.

Ik hoor en lees nu echter steeds meer dat dit juist hele toffe quests zijn en ik heb nu een beetje spijt van mijn beslissing.
Mijn vraag is nu dus of er misschien een cheat of iets dergelijk is om deze quests alsnog te activeren. Of is er een cheat om de eerste Dark Brotherhood meeting toe te voegen aan mijn quest log.

Het lijk van die Dark Brotherhood persoon ligt nog wel in mijn huis, de resurrect cheat werkt echter niet zoals het zou moeten en als ik mijn muis op hem richt en ik tik Resurrect dan werkt het niet.

Ik heb nog wel een savegame van vlak voor dat hij aan mijn bed stond, maar dit is voor mij wat te ver terug en ik heb geen zin om alles weer overnieuw te doen.
Clush schreef op donderdag 20 april 2006 @ 14:00:
je moet niet alleen met je muis op richten, maar daadwerkelijk klikken. als het goed is komt dan boven in beeld "lucien lachance" en zijn hex-code te staan... dan ressurrect intypen, en klaar
Het bovenstaande dus geprobeerd en dat werkt inderdaad. Lucien leeft weer. Hij loop echter gelijk weg en als ik met hem praat dan heeft hij niets boeiends te melden.
Is er een manier om een quest toe te voegen aan mijn quest log d.m.v. een cheat o.i.d.?
Misschien dat ik zo alsnog die dark brotherhood quests kan doen.
Anyone? :|

• Ranzy
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 28-10 18:11

Ranzy

Live 'till You Die

Heeft er iemand dit probleem gehad en er een oplossing voor? In de achterste boomlijn kan je enkele "funky trees" zien, met felgekleurde pixels. Ik heb al met TreeLOD en ForcefullLOD zitten spelen, maar krijg het effectje niet weg...

Ik heb dit probleem enkel bij bomen rond de imperial city.

[Voor 11% gewijzigd door Ranzy op 26-04-2006 14:48]

• klaasb84267
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 21-10 00:57
Ben na een week met de nog ongeopende dvd box toch nieuwsgierig geworden wat er zou gebeuren als ik 'm in m'n 360 zou gooien. Ik heb er nu twee speel uurtjes opzitten en ik moet zeggen dat het wel erg verslavend speelt. Vanavond mag ik door een middeleeuwse riolering kruipen nadat ik heb gekozen om ridder te worden.

Ben benieuwd. Iemand tips voor de sewer quest?

X360: klaasb, Barton 2.5 ghz, 1 gig mem, 6800 LE, 13" Low Radiation CRT

• shadowrune
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 12-03 10:12

shadowrune

Wie niet waagt...

Magic666 schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 11:38:
damn dat spel wordt steeds leuker! Zeker nu ik erachter ben gekomen dat je gewoon je eigen muziek als achtergrond kan doen! Spelen met LOTR muziek, beter gaat haast niet! :)
Hoe doe je dat, is dat ergens in te stellen?

• Haijo
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 29-11 17:23
spoiler:
Je hebt hem volledig aangehoord, hij verteld namelijk dat je in de kelder van een of ander krot moet zijn, volgens mij, Skingrad.

[Voor 35% gewijzigd door Haijo op 26-04-2006 15:16]

• ChrisHiss
Haijo schreef op woensdag 26 april 2006 @ 15:15:
[...]

spoiler:
Je hebt hem volledig aangehoord, hij verteld namelijk dat je in de kelder van een of ander krot moet zijn, volgens mij, Skingrad.
spoiler:
Dus alle kelders in Skingrad eens na gaan lopen? ;)

• Haijo
ChrisHiss schreef op woensdag 26 april 2006 @ 15:17:
[...]
spoiler:
Dus alle kelders in Skingrad eens na gaan lopen? ;)
spoiler:
Het is een heel herkenbaar huis, echt een krot. Zoek andes ff op gamefaqs.com. Je hebt hem wel volledig aangehoord? Dan is het geen probleem, mits je hem geressurect hebt.

• blastboy335
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 16-10-2006
Ik heb dit spel gekocht op xbox360, nog nooit probs gehad.
Nu na een 30 minuten, xbox360 crash en nu start ie niet meer op. 3 van de 4 ledjes lichten rood op.
Moet ik nu die xbox360 gaan omruilen?

Zijn er nog die dit voor hebben?

bedankt,

• Muthas
  • Niet online
blastboy schreef op woensdag 26 april 2006 @ 15:51:
Ik heb dit spel gekocht op xbox360, nog nooit probs gehad.
Nu na een 30 minuten, xbox360 crash en nu start ie niet meer op. 3 van de 4 ledjes lichten rood op.
Moet ik nu die xbox360 gaan omruilen?

Zijn er nog die dit voor hebben?

bedankt,
Xbox dood, microsoft bellen, ze laten je meestal nog wat dingen (testjes, handelingen, bijvoorbeeld zonder hd booten) doen, maar dat werkt ook nooit, en daarna laten ze hem ophalen en heb je binnen een week een nieuwe.

• ChrisHiss
Haijo schreef op woensdag 26 april 2006 @ 15:24:
[...]

spoiler:
Het is een heel herkenbaar huis, echt een krot. Zoek andes ff op gamefaqs.com. Je hebt hem wel volledig aangehoord? Dan is het geen probleem, mits je hem geressurect hebt.
spoiler:
Ik heb het aangehoord ja, maar dat is een behoorlijke tijd terug, dus ik weet het niet precies meer. O-) Maar goed, ik vind het wel. :) Thanks voor de hulp in elk geval.

• blastboy335
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 16-10-2006
Muthas,

Waar kan ik dat telefoonnummer halen voor belgië?
Op de website?

bedankt,

• Muthas
  • Niet online
blastboy schreef op woensdag 26 april 2006 @ 16:07:
Muthas,

Waar kan ik dat telefoonnummer halen voor belgië?
Op de website?

bedankt,
* Muthas zoekt en vindt :)

http://www.xbox.com/nl-BE/support/contact/

Waarom staat er in de titel van die pagina JE XBOX KOPEN :? Belgen weer :P

[Voor 13% gewijzigd door Muthas op 26-04-2006 16:10]

• Vash_Stampede
biobak schreef op woensdag 26 april 2006 @ 13:51:
[...]

Ik behoor ook nog tot de Knights of the White Stallion
:7
Knight of the Thorn heb heb je ook nog 8)

E8400 | 4GB RAM | HD4850 - War. War never changes. | GTA IV PC Live ID: Krshnik01

• Whut?!
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

RobvanderAa schreef op woensdag 26 april 2006 @ 15:11:
[...]

Hoe doe je dat, is dat ergens in te stellen?
In de "Oblivion\Data\Music\" subdirs kan je mp3's dumpen die at random afgespeeld worden.

• Vash_Stampede
Er is ondertussen weer een plugin released. The Wizard's Tower ...

• NovemberSierra
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 29-11 16:56
CreativeMind schreef op maandag 24 april 2006 @ 21:02:
hmm ik weet niet precies wat ik fout doe maar er is iets niet goed.

spoiler:
bij de main quest ben ik nu redelijk ver, heb nu die welkynd stone aan martin gegeven en alle allies verzameld voor hem. ik praat met martin maar hij zegt alleen maar wat is it my friend en dan kan ik wat zeggen maar geen verdere opdracht krijg ik. de allies staan netjes bij bruma te kamperen. en jauffre word ik niet veel wijzer.

ben ik iets vergeten, heb de eerste 3 dingen gevonden voor martin. hij zocht nog naar een great oblivion stone ofzo? ook ben ik albij de countes van bruma geweest die vroeg of ik een of ander blades amulet wou vinden ook dat is gebeurt. die quest dingen achter f4 staat verders nix bij :(

• afterparty05
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 20-11 00:49
spoiler:
Maar als je eerst naar hem hebt geluisterd en dan hem hebt gekilld krijg je toch een mes en een quest dat je iemand moet doden in the Inn of Ill Omen? Als het goed is staat dat in je questlog.

• Magic666
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 19:38

Magic666

No one's neighbour!

Whut?! schreef op woensdag 26 april 2006 @ 17:05:
[...]

In de "Oblivion\Data\Music\" subdirs kan je mp3's dumpen die at random afgespeeld worden.
inderdaad, voor elke omgeving zijn eigen muziek :) LOTR en Enya staan hier nu.
Je hoeft de mp3's niet te renamen. Wel als je in de map \Oblivion\Data\Music\Special tes4title.mp3 wilt veranderen. Die moet zo blijven heten, wat opzich logisch is natuurlijk.... ;)

have fun!

Join het GoT Pulse-Team!

• chriscjw
Whut?! schreef op woensdag 26 april 2006 @ 17:05:
[...]

Wauw dat vind ik wel tof dat ze die soundtracks als mp3's er hebben neergezet. Mooie tunes.
Bij de "Punisher" had je ook zo'n vette tune (bij het gevecht met Bushwacker),
jammer dat ze die niet als mp3 in de gamemap hebben gezet.
Vash_Stampede schreef op woensdag 26 april 2006 @ 17:09:
Er is ondertussen weer een plugin released. The Wizard's Tower ...
Is dat een quest of alleen een tower die je krijgt?

• Q-bone
  • Laatst online: 22:10

Q-bone

Dusss...

ik denk dat ik een probleempje heb omtrent skills... heb namelijk skills (major) die ik amper gebruik... en minor die ik meer gebruik... heb dus laats gelezen dat je ze kan switchen... major naar minor en anders om... weet iemand hier iets meer van?

bla?

• Haijo
Nog nooit van gehoord, klinkt als een console-functie, kan best betekenen dat je dan uberhaupt niet meer kan levelen. Maak gewoon een nieuw char, klaar.

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

chriscjw schreef op woensdag 26 april 2006 @ 17:37:
[...]

Wauw dat vind ik wel tof dat ze die soundtracks als mp3's er hebben neergezet. Mooie tunes.
Bij de "Punisher" had je ook zo'n vette tune (bij het gevecht met Bushwacker),
jammer dat ze die niet als mp3 in de gamemap hebben gezet.
Werkt dat alleen met echte mp3's of ook met snelkoppelingen? Scheelt een boel dubbele muziek....

• dr snuggles
  • Niet online
Q-bone schreef op woensdag 26 april 2006 @ 20:32:
ik denk dat ik een probleempje heb omtrent skills... heb namelijk skills (major) die ik amper gebruik... en minor die ik meer gebruik... heb dus laats gelezen dat je ze kan switchen... major naar minor en anders om... weet iemand hier iets meer van?
Welke skill is dat dan? Iedereen heeft volgens mij wel een minor die hij nauwelijks gebruikt. Zulk soort skills kan je meestal per level erbij kopen bij een trainer.

• Clush

Clush

Do as I say...

afterparty05 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 17:33:
[...]

spoiler:
Maar als je eerst naar hem hebt geluisterd en dan hem hebt gekilld krijg je toch een mes en een quest dat je iemand moet doden in the Inn of Ill Omen? Als het goed is staat dat in je questlog.
(over het begin van de dark brotherhood)

spoiler:
inderdaad... kijk eens of je een quest hebt waarin je Rufio moet doden in de Inn of Ill Omen...

... not as I do.

• Whut?!
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

gwystyl schreef op woensdag 26 april 2006 @ 20:53:
[...]

Werkt dat alleen met echte mp3's of ook met snelkoppelingen? Scheelt een boel dubbele muziek....
Met snelkoppelingen doet hij niks :/

• chriscjw
Whut?! schreef op woensdag 26 april 2006 @ 21:57:
[...]

Met snelkoppelingen doet hij niks :/
De game Oblivion zelf is zo geprgrammeerd dat hij eventuele sounds uit enkel en alleen die map kan pakken. Dus...

Misschien zou het kunnen maar ik denk het niet

• XyS
  • Laatst online: 29-11 21:25

XyS

0.o.O

vriend van me vroeg me gister wat, echter let ik niet zo heel veel op dit spel (wat ik wel zou moeten deon volgens hem :P )

hij heeft nu een:
amd athlon 2400+
v9999/td 128mb *6800*
1GB intern geheugen ddr400 (geloof ik)

nou zegt hij dat het niet echt lekker loopt op zn computer, en hij vind het zonde om zo'n mooi spel te spelen op hele lage kwaliteit / lage fps
en lijkt mij dat zijn processor de bottleneck is hier.

Hij kan maximaal een 3000+ op zijn moederbord doen,
Zal dit veel uitmaken qua spelgenot (dus stel nu 25fps -gokje?:p- hoeveel zal het dan ongeveer schelen)

ook stond ergens dat 256mb voor je vidkaart aan te raden was.. maarja een nvidia 6800 128mb is toch ook wel aardig?

• SaN
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 20:34
Is er een manier om die special moves weg te laten bij het zwaardvechten? Ik vind die voorwaartse echt vervelend, eerst kon je een powermove maken terwijl je naar voren liep, maar nu kan dat niet meer omdat hij dan steekt met een (zeer kleine) kans op paralyze...

[Voor 30% gewijzigd door SaN op 27-04-2006 00:11]

• Clush

Clush

Do as I say...

yup,een snellere processor zou het eerste zijn om te upgraden... met een snellere proc. denk ik dat je wel op medium kan spelen mat een 'redelijke' fps... echt fantastisch zal het op dat systeem echter nooit worden.

... not as I do.

• Vash_Stampede
anandus schreef op woensdag 26 april 2006 @ 19:13:
[...]

Is dat een quest of alleen een tower die je krijgt?
Het is alleen een toren, zeg maar een extra eigen huis++

• jv777
  • Laatst online: 12-03-2014
XyS schreef op woensdag 26 april 2006 @ 23:56:
vriend van me vroeg me gister wat, echter let ik niet zo heel veel op dit spel (wat ik wel zou moeten deon volgens hem :P )

hij heeft nu een:
amd athlon 2400+
v9999/td 128mb *6800*

nou zegt hij dat het niet echt lekker loopt op zn computer, en hij vind het zonde om zo'n mooi spel te spelen op hele lage kwaliteit / lage fps

Zal dit veel uitmaken qua spelgenot (dus stel nu 25fps -gokje?:p- hoeveel zal het dan ongeveer schelen)

ook stond ergens dat 256mb voor je vidkaart aan te raden was.. maarja een nvidia 6800 128mb is toch ook wel aardig?
Ik speel het spel met een p4 3200, 1GB intern, v9999/td 128 mb @ 1024*768.
Alles staat op high, en ik heb niet gekeken naar het aantal fps, maar het spel is goed speelbaar ;)

Here i am

• Killion
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 08:59
jv777 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 08:07:
[...]

Ik speel het spel met een p4 3200, 1GB intern, v9999/td 128 mb @ 1024*768.
Alles staat op high, en ik heb niet gekeken naar het aantal fps, maar het spel is goed speelbaar ;)
Dat doe je goed.. Socket 478 Proc?

Ik heb speel op 800x600 met alles low 2xaa, maar ik heb dan wel een 6600GT. (vor de rest zelfde specs)

I7 950 || ASUS Rampage GENE III || 6GB HyperX Kingston DDR3 || EVGA GTX470 OOC FTW || 90GB Vertex II SSD || 2 TB RAID0

• Skyjaguar
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 06-08-2019
XyS schreef op woensdag 26 april 2006 @ 23:56:

hij heeft nu een:
amd athlon 2400+
v9999/td 128mb *6800*

Ik heb zelf een amd64 3000+ met een 6800 128mb en het gaat als een trein hoor. Mijn settings staan op high. Merk wel af en toe als er wat meer NPC op het scherm lopen dat er wat vertraging is.
Mijn res is 1280 by 1024. Het is dus zeker wel goed speelbaar hoor.

• jv777
Killion schreef op donderdag 27 april 2006 @ 08:10:
[...]

Dat doe je goed.. Socket 478 Proc?

Ik heb speel op 800x600 met alles low 2xaa, maar ik heb dan wel een 6600GT. (vor de rest zelfde specs)
Ja het is nog een oudje inderdaad ;) socket 478, proc heeft wel HT, misschien scheelt dat iets?
En als ik speel dan zet ik wel veel onnodige dingen uit, lees msn, icq en outlook, antivirus, antispyware. Scheelt weer wat resources.. Maar of het echt nodig is, of dat het psychologisch is, dat weet ik niet ;)

Here i am

• Killion
Ik heb zelf een frisse installatie van Windows.
Als ik alt tab + control alt delete zie ik dat er maar 700mb werkgeheugen in gebruik is.
Dus ik denk dat de videokaart bij mij het bottleneck is.

Maar goed dat ik morgen me 7800GS ED binnen krijg :D

I7 950 || ASUS Rampage GENE III || 6GB HyperX Kingston DDR3 || EVGA GTX470 OOC FTW || 90GB Vertex II SSD || 2 TB RAID0

• jv777
Maar nog eventjes ontopic maar weer ;).
Ik had in dit linkje gezocht naar destruction trainers, maar helaas, degene die hier instaan werken niet, die kunnen geen training geven.
(Het icoontje staat er niet) het gaat om Medium Level Trainers: Marc Gulitte at the Anvil Mages Guild and Delphine Jend at the Bravil Guild
Ik heb zelf destruction skill 51
Heb ik dan een bugje??

[Voor 3% gewijzigd door jv777 op 27-04-2006 08:56]

Here i am

• Pyrus
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 17:06

Pyrus

Hardknock life

Kan ook aan de tijd van de dag liggen he, trainers en winkels (/winkelnpc's) 'doen' het alleen tussen 9 en 9.

LinkedIn

• Killion
Ben nu champion geworden van de Arena, nu kan ik elke week tegen monsters vechten.
Worden deze nog sterker ofzo? momenteel zijn het 2 wolven en zo'n achterlijk goblin mannetje.

• Muzzi13
  • Laatst online: 10-01-2013
Killion schreef op donderdag 27 april 2006 @ 09:23:
Ben nu champion geworden van de Arena, nu kan ik elke week tegen monsters vechten.
Worden deze nog sterker ofzo? momenteel zijn het 2 wolven en zo'n achterlijk goblin mannetje.
Ja ze worden sterker, en je zult later ook tegen andere wezens moeten vechten naarmate je level stijgt.

• IceStorm
  • Laatst online: 20:07

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Het worden maximaal 3 Minotaur Lords, oftewel een piece of cake :)

• jv777
Pyrus schreef op donderdag 27 april 2006 @ 09:03:
Kan ook aan de tijd van de dag liggen he, trainers en winkels (/winkelnpc's) 'doen' het alleen tussen 9 en 9.
hmm, dat zou kunnen, ik heb ze uit bed gehaald (Waren allebei van de mages guild ;) snel ff proberen ;) (Nou ja als zaterdag snel is..)
IceStorm schreef op donderdag 27 april 2006 @ 10:25:
Het worden maximaal 3 Minotaur Lords, oftewel een piece of cake :)
hmm jammer, ik had gehoopt op wat sterker.. nou ja het is niet anders
Is dat overigens level bepaald? Want ik kreeg gelijk minotours na het completen van de arena..

[Voor 9% gewijzigd door jv777 op 27-04-2006 10:46]

Here i am

• ChrisHiss
afterparty05 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 17:33:
[...]

spoiler:
spoiler:
Je moet inderdaad die Rufio killen. Dat heb ik gedaan, maar dan krijg ik geen melding dat ik de quest heb gehaald.

Nu keek ik gister echter in mijn completed quest log en daar staat die quest wel in, maar dan dus met de 2e stage waarin staat dat ik Lucien heb gekilled.
Er is toch een cheat waarmee ik in kan stellen bij welke stage ik van een quest ben?
Hiervoor heb ik echter het quest ID nodig. Enig idee hoe ik achter deze ID kan komen?

Dan kan ik dus misschien de quest 1 stage terugzetten en dan die Rufio killen.

• Killion
jv777 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 10:28:
[...]

hmm, dat zou kunnen, ik heb ze uit bed gehaald (Waren allebei van de mages guild ;) snel ff proberen ;) (Nou ja als zaterdag snel is..)

[...]

hmm jammer, ik had gehoopt op wat sterker.. nou ja het is niet anders
Is dat overigens level bepaald? Want ik kreeg gelijk minotours na het completen van de arena..
Ik weet niet vanaf welk level jij het deed?

Ik ben vanaf lv 1 meteen gegaan, non-stop = Easy money.
Archery - two hit kills.

• Killion
Double post. excuses

[Voor 98% gewijzigd door Killion op 27-04-2006 13:36]

• jv777
Killion schreef op donderdag 27 april 2006 @ 13:35:
[...]

Ik weet niet vanaf welk level jij het deed?

Ik ben vanaf lv 1 meteen gegaan, non-stop = Easy money.
Archery - two hit kills.
Ik ben begonnen zo rond level 17 en afgerond zo rond level 21 -22 (Ben nu 25)
ik heb mezelf rijk gemaakt door alchemy, dat geld was peanuts ;)

Here i am

• dreee
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 19-10-2017
Ben nu ook met Alchemy bezig. Echt wel leuk wat je allemaal kan maken.
Maakt het uit of je alchemy spullen allemaal expert of novice zijn?
Vraag me af wanneer mijn major skills bijna allemaal 100 zijn en bijbehorende atributes ook. Ga ik dan wel nog lvl up wanneer ik mijn major skills gebruik?

Mage guild recommandations
spoiler:
Bij de magehuild in Bruma moet je J'askar terug vinden, Volaro (of hoe heet ie) wil je helpen maar je moet dan eerst een een boek of spellcraft stelen voor een grap. Je krijgt dan een open easy lock spell. Nu moet je die kast open maken met die easy lock spell (alteration) of kun je ook gewoon lockpicken. Wanneer ik het laatste doe en het boek pak, kan ik het niet aan de grappenmaker geven. Dan vraagt hij nog steeds of ik het al gepakt heb. Moet je die kast dan persee met die easy open lock spell open maken?
Anders moet ik mijn alteration gaan trainen.

De weg kwijt? Vind je zelf weer terug... --> Radio Paradise <--

• _mARCO_
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 25-11 19:30

_mARCO_

Hier staat niks

Momenteel ben ik bezig met de quest voor de Countess van Chorrol, maar ik zit meteen in het begin al vrij vast.

spoiler:
Om het mysterie van het verdwenen schilderij op te lossen moet ik een paar lui ondervragen. Die kamerbediende en de Captain of the Guard willen wel praten, en na enig briben wil Chanel ook wel praten. Helaas zijn de dronkelap en de orc niet zo spraakzaam, zelfs na een paar honderd goud vertrouwen ze me niet en willen ze dat ik ophoepel.

Hoe kan ik dit obstakel overwinnen?

sigloos

• ReZ1987
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 22:20
_mARCO_ schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:23:
Momenteel ben ik bezig met de quest voor de Countess van Chorrol, maar ik zit meteen in het begin al vrij vast.

spoiler:
Om het mysterie van het verdwenen schilderij op te lossen moet ik een paar lui ondervragen. Die kamerbediende en de Captain of the Guard willen wel praten, en na enig briben wil Chanel ook wel praten. Helaas zijn de dronkelap en de orc niet zo spraakzaam, zelfs na een paar honderd goud vertrouwen ze me niet en willen ze dat ik ophoepel.

Uit de openingspost:
spoiler:
Je moet eerst met alle verdachten praten, en dan drie clues vinden:

1 - schilderij op de benedenverdieping van de west-tower
2 - schilderspullen in de kamer van de verdachte die het gedaan heeft (en dat heb je nu al kunnen deduceren aan de hand van de alibis van drie of vier mensen die je hebt ondervraagd, zal het dus niet verklappen
3 - verfvlekken aan het hoofd van de eettafel in de eetzaal beneden in het kasteel

Je kan nu naar je verdachte hobbelen en kiezen voor accuse

Of had je dat al gelezen? :)

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

• dreee
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 19-10-2017
_mARCO_ schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:23:
spoiler:

spoiler:
Waarschijlijk moet je ze nog wat meer goud geven. Soms zeggen ze dan ook iets van: That will get you something. Boven de 70 moet genoeg zijn. als je ze niet meer kan geven moet je mss je personality wat omhoog krikken.

De weg kwijt? Vind je zelf weer terug... --> Radio Paradise <--

• jv777
dreee schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:03:
Ben nu ook met Alchemy bezig. Echt wel leuk wat je allemaal kan maken.
Maakt het uit of je alchemy spullen allemaal expert of novice zijn?
Vraag me af wanneer mijn major skills bijna allemaal 100 zijn en bijbehorende atributes ook. Ga ik dan wel nog lvl up wanneer ik mijn major skills gebruik?

Mage guild recommandations
spoiler:
Bij de magehuild in Bruma moet je J'askar terug vinden, Volaro (of hoe heet ie) wil je helpen maar je moet dan eerst een een boek of spellcraft stelen voor een grap. Je krijgt dan een open easy lock spell. Nu moet je die kast open maken met die easy lock spell (alteration) of kun je ook gewoon lockpicken. Wanneer ik het laatste doe en het boek pak, kan ik het niet aan de grappenmaker geven. Dan vraagt hij nog steeds of ik het al gepakt heb. Moet je die kast dan persee met die easy open lock spell open maken?
Anders moet ik mijn alteration gaan trainen.
spoiler:
Ik heb hem gewoon met een lockpick geopend, en dat ging ook gewoon goed. Heeft die gozer al een spel gedaan nadat je het boek hat laten zien? Want die J'Askar, staat namelijk in de kamer met 100% chameleon, oftewel die zie je niet.. Dus misschien dat ie er al gewoon staat.. ;)

Je drankjes worden beter en duurder met een hogere alchemy skill, en als je een skill van 100 hebt, kun je potions maken van 1 bloempje fruit whatever ;)

[Voor 7% gewijzigd door jv777 op 27-04-2006 15:34]

Here i am

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee