Ik ben blijkbaar en andere bril nodig,want ik heb deze mesage niet gezien 

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 27195
Zombies zijn idd een van de taaiste tegenstanders, maar een combinatie van deze twee zou toch wel redelijk moeten werken:REDFISH schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 17:39:
Ik zat gewoon 5 minuten te hakken op een zombie en als ik niet snel genoeg hakte kreeg ik hem niet eens dood omdat hij health recovert.
Wist niet dat je ouder kon wordenREDFISH schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 17:39:
Balen mijn char is inmiddels oma. Niet erg aantrekkelijk dus als je inventory wisselt. Is er niet iets van een verjongingsdrankje en ga je eigenlijk ook dood? Zou een beetje stom zijn als je wel ouder wordt en zeg maar 100 jaar gedoemd bent er als oma uit te zien. Ik ben zo jong mogelijk begonnen.
Ook heb ik de moeilijkheid moeten aanpassen. Ik zat gewoon 5 minuten te hakken op een zombie en als ik niet snel genoeg hakte kreeg ik hem niet eens dood omdat hij health recovert. Je kunt het ook overdrijven, als gray fox vallen al die guards je aan, als je dan heel simpel instelt kil je alles. Op zich best lachen, ik heb als gray fox gewoon een bounty van 100k
neeWooK schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 15:14:
[...]
duh, met de search vind je de topics waar het woord in voorkomt ja maar als een topic 20 pagina's heeft, moet je elke pagina doorworstelen, dat bedoeld hij.
Kater? Eerst water, de rest komt later
Mischien tijd om te gaan slapenREDFISH schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 17:39:
Balen mijn char is inmiddels oma. Niet erg aantrekkelijk dus als je inventory wisselt. Is er niet iets van een verjongingsdrankje en ga je eigenlijk ook dood? Zou een beetje stom zijn als je wel ouder wordt en zeg maar 100 jaar gedoemd bent er als oma uit te zien. Ik ben zo jong mogelijk begonnen.
Ook heb ik de moeilijkheid moeten aanpassen. Ik zat gewoon 5 minuten te hakken op een zombie en als ik niet snel genoeg hakte kreeg ik hem niet eens dood omdat hij health recovert. Je kunt het ook overdrijven, als gray fox vallen al die guards je aan, als je dan heel simpel instelt kil je alles. Op zich best lachen, ik heb als gray fox gewoon een bounty van 100k
PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy
Anoniem: 89618
Ah! bedankt voor de tip!biobak schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 16:10:
[...]
Op http://www.elderscrolls.c...0&p=5349784&#entry5349784 vind je een hele lijst. Ik heb het op een andere manier gedaan:
spoiler:Bij een Mages Quest kun je zelf een staf maken na het voltooien van de quest. Ik heb een paralyze staf gemaakt
Paralyze spell is superhandig in de Arena als je grand champion bent en als je lastige tegenstanders met een hoger level wilt verslaan (Umbra).
Mja, Oblivion is het enige waar ik een probleem mee heb, alle andere games draaien prima. Nu snap ik op zich wel dat het een spel is wat je PC nogal zwaar belast, maar zelfs met alle opties uit/laag knalt 'ie er heel regelmatig uit. Hopen dat 't met de volgende patch beter gaat.roT- schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 14:08:
Zelf heb ik gemerkt dat oblivion nogal gevoelig voor overclocken is.
Als ik mijn computer ietsje te hoog overclock vlieg oblivion er ook om de haverklap uit.
Je dient dus echt een stabiele pc te hebben.
https://niels.nu
Sorry, maar jij bent nog luier dan me broertje, wist niet dat dat kon, serieus.Derice schreef op maandag 24 april 2006 @ 21:55:
[...]
Als jij mij kan aanwijzen waar het in de startpost staat...
Dat staat er dus niet in.
Verder ben ik veel tegen gekomen maar dat is allemaal van nadat je dus die university in bent gekomen. Hoe je daar in komt... geen idee.
blup
Maar ga je ook van ouderdom de pijp uit? Zou wel lullig zijn, want ik ben eerst bezig met alle sidequests en guildquests enzo. Hoop wel nog aan de MQ toe te komen (zij het met wandelstok of rollator
[Voor 16% gewijzigd door MadMarky op 25-04-2006 19:34]
Waarschijnlijk gewoon toeval. Je vindt wel vaker dode npc's of npc's die elkaar zomaar aanvallen.MadMarky schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 19:25:
spoiler:Kom ik net terug voor de eerste missie van de Gray Prince quest, ligt daar vlak bij de main gate van Anvil ineens een dooie Renee Geonette (vrouw van Salomon Geonette, muzikant, Imperial City) op straat met een hongerig kijkende mountain lion ernaast
Is dit een soort quest of een samenloop van omstandigheden? Ik heb haar sleurel gepakt en ben naar Salomons huis gegaan, maar die gast zei niets bijzonders tegen me.
En wtf moet Renee bij Anvil? Ze woont immers ook in IC...
edit:
spoiler:Na een resurrect heeft ze niets bijzonders te melden en loopt ze verder over de weg richting Imperial City. Loopt ja. 's Nachts. Die komt niet ver. BUG!
Heb je wel een (goed gerepareerd) zwaard voor, i.p.v. een blunt wapen, o.i.d. ?Ik heb nu een rare bug, mijn character's blade skill word niet meer hoger staat op het begin van 41 en er komt totaal niks meer bij
“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice
Ben je niet ziek?[CSC]Outlaw schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 20:34:
Ik heb nu een rare bug, mijn character's blade skill word niet meer hoger staat op het begin van 41 en er komt totaal niks meer bij
Heb meerdere zwaarden geprobeerd.drooger schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 20:48:
[...]
Heb je wel een (goed gerepareerd) zwaard voor, i.p.v. een blunt wapen, o.i.d. ?
Daar heb ik ook al aan gedacht maar er staat niks bij active spells. Het begon volgens mij nadat ik gray prince blessings kreeg.
Anoniem: 154012
Majors veranderd in de console? Zo ja dan ben je fucked dacht ik.[CSC]Outlaw schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 20:34:
Ik heb nu een rare bug, mijn character's blade skill word niet meer hoger staat op het begin van 41 en er komt totaal niks meer bij
[Voor 7% gewijzigd door chriscjw op 25-04-2006 22:09]
in je huis in skinrad in de kelder, in het midden van de kelder hangen 2 van die bosjes.chriscjw schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 22:08:
Ik begin nu echt onderhand sch**tziek te worden van die Vampire Quest. Ik ben nu al 1,5 uur op zoek naar een paar teentjes knoflook.en dat terwijl dat het laatste is wat ik moet hebben
In de mages guild niet, in de shops niet. Weet iemand waar wel? Wat een kl*te quest zeg
edit: Skinkrad maar ff proberen dan
Nope, heb helemaal niks gedaan in console. Ik zat gewoon de arena missies te doen en toen hield mijn blade skill er ineens mee op..Anoniem: 154012 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 22:06:
[...]
Majors veranderd in de console? Zo ja dan ben je fucked dacht ik.
Anoniem: 33599
Is dit een bug? characters kunnen ook dood, probeer maar eens een gevecht aan te gaan.CyberTijn schreef op woensdag 26 april 2006 @ 00:44:
Ik heb ook een bugje
Voor de Thieves Guild ben ik bezig met de Quest "Arrow of Extrication". Amusei vertelt dat ik naar Chorrol moet om daar de Gray Fox te ontmoeten. Dus ik ga netjes naar het huisje daar waar hij zit, en een mannetje voor de deur zegt ook "The Gray Fox is waiting for you". Eenmaal binnen zit die Gray Fox er nietHeb nog een paar uur gewacht, verschillende tijdstippen op de dag geprobeerd, maar hij zit maar niet binnen
Nu zit ik dus muurvast, kan ik nooit verder met de Thieves Guild op deze manier...
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Anoniem: 3439
Zoiets zou ik ook wel fijn vinden. Desnoods een groot rood kruis erdoorheen ofzosander-sp schreef op woensdag 26 april 2006 @ 02:29:
Bestaat er een mod waarmee caves, forts enz waar je al in geweest ben anders weer worden gegeven op de map?
Hmm inderdaad ja. Daarnet nog weer een 'roadkill' gezien. Een dode Bandit met daarnaast een dode Bay Horse. Eerst vatte ik hem niet, totdat ik iets verderop de koerier van de Blackhorse Courier zag rennen, met fakkel maar zonder paardDEVoTi0N schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 19:35:
[...]
Waarschijnlijk gewoon toeval. Je vindt wel vaker dode npc's of npc's die elkaar zomaar aanvallen.
Daarnaast kan je nogmeer knoflook vinden:TepelStreeltje schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 22:17:
[...]
in je huis in skinrad in de kelder, in het midden van de kelder hangen 2 van die bosjes.
zowiezo in veel huizen/kelders
[Voor 6% gewijzigd door Laszlo op 26-04-2006 08:14]
[Voor 35% gewijzigd door Nyarlathotep op 26-04-2006 10:38]
Nyarlathotep schreef op woensdag 26 april 2006 @ 10:35:
Weet iemand waar een goede (expert) amorer trainer zit?
Wat me is opgevallen is dat crashes voornamelijk gebeuren als er plug-ins geinstalleerd zijn. Zonder crashed die ook wel, maar niet zo vaak als met plug-ins.anandus schreef op woensdag 26 april 2006 @ 11:05:
Grrrr... bij mij crasht Oblivion soms als ik naar binnen ga.
Dacht dat het aan de voeding lag, nieuwe voeding gekocht, maar nee hoor.
Net ook al een CTD
/me zucht
Ik had er ook veel last van, maar ik heb nu m'n processor wat minder overgeklokt en nu gebeurt het vrijwel niet meer.anandus schreef op woensdag 26 april 2006 @ 11:05:
Net ook al een CTD
/me zucht
Kater? Eerst water, de rest komt later
NPC's die doodgaan en niet meer terugkomen (zoals inwoners van een stad) is natuurlijk niet altijd even handig. Er is vast al wel iemand geweest die heeft besloten om heel Cyrodiil voor zover mogelijk uit te moordenNyarlathotep schreef op woensdag 26 april 2006 @ 10:35:
Edit: Over die NPC's die overal doodgaan: Het gebeurt wel vaker dat je een dode NPC tegenkomt. Monsters en andere vijandige NPC's vallen echt iedereen aan die bij ze in de buurt komt. Ik word in de wildernis regelmatig ook geholpen door NPC's, vaak door Forrester ventjes met boogjes.
Belangrijke NPC's (waaronder de Gray Fox) kunnen niet dood. Je herkent belangrijke NPC's aan het kroon-icoontje wat je ziet als je met ze wilt praten. Dit soort NPC's raken bewusteloos (unconcious) als ze worden neergeslagen, en staan na korte tijd weer op.
ifconfig eth0 down
dat heb ik zelf nog niet gehad, maar heb t wel vaak dat als ik een gebouw binnen ga soms het hele beeld gewoon zwart is, kan wel rondlopen endergelijke en mn hud en compas bewegen gewoon maar ik zie gewoon helemala niks! heb drivers al een keer geupdate maar maakt niks uit.anandus schreef op woensdag 26 april 2006 @ 11:05:
Net ook al een CTD
/me zucht
| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB |
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Anoniem: 37006
Voor alle trainers check http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:TrainersNyarlathotep schreef op woensdag 26 april 2006 @ 10:35:
Ik zoek me nu al dagen rot naar een armorer trainer. Mijn skill staat op 42, en ik wil zo snel mogelijk naar 50 zodat ik ook mijn enchanted gear zelf kan repareren. Ik vond laatst een vrouw in een Fighter's Guild (weet niet meer welke stad), en deze vertelde mij dat ze armorer trainer is. Echter, het train icoontje verschijnt niet in de conversaties.
Weet iemand waar een goede (expert) amorer trainer zit?
Btw: Ik ben nu lid van een 7 a 8 tal facties, waaronder 1 die vampieren bestrijdt. Krijg je hier later ook nog quests voor?
Edit: Over die NPC's die overal doodgaan: Het gebeurt wel vaker dat je een dode NPC tegenkomt. Monsters en andere vijandige NPC's vallen echt iedereen aan die bij ze in de buurt komt. Ik word in de wildernis regelmatig ook geholpen door NPC's, vaak door Forrester ventjes met boogjes.
Belangrijke NPC's (waaronder de Gray Fox) kunnen niet dood. Je herkent belangrijke NPC's aan het kroon-icoontje wat je ziet als je met ze wilt praten. Dit soort NPC's raken bewusteloos (unconcious) als ze worden neergeslagen, en staan na korte tijd weer op.
[Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 37006 op 26-04-2006 11:38]
Anoniem: 160176
Herkenbaar probleemAnoniem: 37006 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 11:32:
[...]
Voor alle trainers check http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Trainers
BTW, dit spel is zoooo sleeecht. Weer 3 uur vannacht .
" Damm 0100 uur, maar ik moet nog even naar de Figthersguild.... Hmm lijkt niet al te moeilijke quest... Iig maar even erheen, kan ik morgen meteen aan de slag..... Nu ik er toch ben kan ik wel even ff gaan kijken... Kan hem nu net zo goed afmaken..... Zucht, nog 4 uur slaap over..."
1: fighters guildAnoniem: 160176 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 13:00:
7a 8, ik tel er 6 mag jij me inlichten welke er nog meer zijn
namelijk inafkorting FG MG DB TG Vamp G en de mainQ guild
en idd zijn er quest of nog andere personen betrokken bijde vamp guild
... not as I do.
Ik behoor ook nog tot de Knights of the White StallionClush schreef op woensdag 26 april 2006 @ 13:43:
[...]
1: fighters guild
2: mages guild
3: dark brotherhood
4: thieves guild
5: blades
6: arena
7: order o/t virtuous blood
... not as I do.
Anoniem: 50850
ChrisHiss schreef op donderdag 20 april 2006 @ 12:28:
Mede-Oblivion-spelers,
Ik zit met een probleem bij Oblivion.
Normaal ben ik altijd heel goed-aardig in RPG's dus ik was niet echt blij toen die gozer van de Dark Brotherhood aan mijn bed stond. Omdat ik dus te vredelievend ben om bij een assasin-guild te gaan heb ik geprobeerd om een NEE als antwoord te geven. Dat kan helaas nergens, enige optie was dus om hem te doden en zo de Dark Brotherhood te ontlopen.
Ik hoor en lees nu echter steeds meer dat dit juist hele toffe quests zijn en ik heb nu een beetje spijt van mijn beslissing.
Mijn vraag is nu dus of er misschien een cheat of iets dergelijk is om deze quests alsnog te activeren. Of is er een cheat om de eerste Dark Brotherhood meeting toe te voegen aan mijn quest log.
Het lijk van die Dark Brotherhood persoon ligt nog wel in mijn huis, de resurrect cheat werkt echter niet zoals het zou moeten en als ik mijn muis op hem richt en ik tik Resurrect dan werkt het niet.
Ik heb nog wel een savegame van vlak voor dat hij aan mijn bed stond, maar dit is voor mij wat te ver terug en ik heb geen zin om alles weer overnieuw te doen.
Clush schreef op donderdag 20 april 2006 @ 14:00:
je moet niet alleen met je muis op richten, maar daadwerkelijk klikken. als het goed is komt dan boven in beeld "lucien lachance" en zijn hex-code te staan... dan ressurrect intypen, en klaar
Anyone?Het bovenstaande dus geprobeerd en dat werkt inderdaad. Lucien leeft weer. Hij loop echter gelijk weg en als ik met hem praat dan heeft hij niets boeiends te melden.
Is er een manier om een quest toe te voegen aan mijn quest log d.m.v. een cheat o.i.d.?
Misschien dat ik zo alsnog die dark brotherhood quests kan doen.
[Voor 11% gewijzigd door Ranzy op 26-04-2006 14:48]
X360: klaasb, Barton 2.5 ghz, 1 gig mem, 6800 LE, 13" Low Radiation CRT
Hoe doe je dat, is dat ergens in te stellen?Magic666 schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 11:38:
damn dat spel wordt steeds leuker! Zeker nu ik erachter ben gekomen dat je gewoon je eigen muziek als achtergrond kan doen! Spelen met LOTR muziek, beter gaat haast niet!
[Voor 35% gewijzigd door Haijo op 26-04-2006 15:16]
Haijo schreef op woensdag 26 april 2006 @ 15:15:
[...]
spoiler:Je hebt hem volledig aangehoord, hij verteld namelijk dat je in de kelder van een of ander krot moet zijn, volgens mij, Skingrad.
Anoniem: 50850 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 15:17:
[...]
spoiler:Dus alle kelders in Skingrad eens na gaan lopen?
Anoniem: 82686
Xbox dood, microsoft bellen, ze laten je meestal nog wat dingen (testjes, handelingen, bijvoorbeeld zonder hd booten) doen, maar dat werkt ook nooit, en daarna laten ze hem ophalen en heb je binnen een week een nieuwe.Anoniem: 82686 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 15:51:
Ik heb dit spel gekocht op xbox360, nog nooit probs gehad.
Nu na een 30 minuten, xbox360 crash en nu start ie niet meer op. 3 van de 4 ledjes lichten rood op.
Moet ik nu die xbox360 gaan omruilen?
Zijn er nog die dit voor hebben?
bedankt,
Haijo schreef op woensdag 26 april 2006 @ 15:24:
[...]
spoiler:Het is een heel herkenbaar huis, echt een krot. Zoek andes ff op gamefaqs.com. Je hebt hem wel volledig aangehoord? Dan is het geen probleem, mits je hem geressurect hebt.
* Muthas zoekt en vindtAnoniem: 82686 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 16:07:
Muthas,
Waar kan ik dat telefoonnummer halen voor belgië?
Op de website?
bedankt,
[Voor 13% gewijzigd door Muthas op 26-04-2006 16:10]
Knight of the Thorn heb heb je ook nogbiobak schreef op woensdag 26 april 2006 @ 13:51:
[...]
Ik behoor ook nog tot de Knights of the White Stallion
In de "Oblivion\Data\Music\" subdirs kan je mp3's dumpen die at random afgespeeld worden.RobvanderAa schreef op woensdag 26 april 2006 @ 15:11:
[...]
Hoe doe je dat, is dat ergens in te stellen?
CreativeMind schreef op maandag 24 april 2006 @ 21:02:
hmm ik weet niet precies wat ik fout doe maar er is iets niet goed.
spoiler:bij de main quest ben ik nu redelijk ver, heb nu die welkynd stone aan martin gegeven en alle allies verzameld voor hem. ik praat met martin maar hij zegt alleen maar wat is it my friend en dan kan ik wat zeggen maar geen verdere opdracht krijg ik. de allies staan netjes bij bruma te kamperen. en jauffre word ik niet veel wijzer.
ben ik iets vergeten, heb de eerste 3 dingen gevonden voor martin. hij zocht nog naar een great oblivion stone ofzo? ook ben ik albij de countes van bruma geweest die vroeg of ik een of ander blades amulet wou vinden ook dat is gebeurt. die quest dingen achter f4 staat verders nix bij
inderdaad, voor elke omgeving zijn eigen muziekWhut?! schreef op woensdag 26 april 2006 @ 17:05:
[...]
In de "Oblivion\Data\Music\" subdirs kan je mp3's dumpen die at random afgespeeld worden.
Wauw dat vind ik wel tof dat ze die soundtracks als mp3's er hebben neergezet. Mooie tunes.Whut?! schreef op woensdag 26 april 2006 @ 17:05:
[...]
In de "Oblivion\Data\Music\" subdirs kan je mp3's dumpen die at random afgespeeld worden.
Is dat een quest of alleen een tower die je krijgt?Anoniem: 154012 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 17:09:
Er is ondertussen weer een plugin released. The Wizard's Tower ...
bla?
Werkt dat alleen met echte mp3's of ook met snelkoppelingen? Scheelt een boel dubbele muziek....chriscjw schreef op woensdag 26 april 2006 @ 17:37:
[...]
Wauw dat vind ik wel tof dat ze die soundtracks als mp3's er hebben neergezet. Mooie tunes.
Bij de "Punisher" had je ook zo'n vette tune (bij het gevecht met Bushwacker),
jammer dat ze die niet als mp3 in de gamemap hebben gezet.
Welke skill is dat dan? Iedereen heeft volgens mij wel een minor die hij nauwelijks gebruikt. Zulk soort skills kan je meestal per level erbij kopen bij een trainer.Q-bone schreef op woensdag 26 april 2006 @ 20:32:
ik denk dat ik een probleempje heb omtrent skills... heb namelijk skills (major) die ik amper gebruik... en minor die ik meer gebruik... heb dus laats gelezen dat je ze kan switchen... major naar minor en anders om... weet iemand hier iets meer van?
(over het begin van de dark brotherhood)afterparty05 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 17:33:
[...]
spoiler:Maar als je eerst naar hem hebt geluisterd en dan hem hebt gekilld krijg je toch een mes en een quest dat je iemand moet doden in the Inn of Ill Omen? Als het goed is staat dat in je questlog.
... not as I do.
Met snelkoppelingen doet hij niksgwystyl schreef op woensdag 26 april 2006 @ 20:53:
[...]
Werkt dat alleen met echte mp3's of ook met snelkoppelingen? Scheelt een boel dubbele muziek....
De game Oblivion zelf is zo geprgrammeerd dat hij eventuele sounds uit enkel en alleen die map kan pakken. Dus...
[Voor 30% gewijzigd door SaN op 27-04-2006 00:11]
... not as I do.
Het is alleen een toren, zeg maar een extra eigen huis++anandus schreef op woensdag 26 april 2006 @ 19:13:
[...]
Is dat een quest of alleen een tower die je krijgt?
Ik speel het spel met een p4 3200, 1GB intern, v9999/td 128 mb @ 1024*768.XyS schreef op woensdag 26 april 2006 @ 23:56:
vriend van me vroeg me gister wat, echter let ik niet zo heel veel op dit spel (wat ik wel zou moeten deon volgens hem)
hij heeft nu een:
amd athlon 2400+
v9999/td 128mb *6800*
1GB intern geheugen ddr400 (geloof ik)
nou zegt hij dat het niet echt lekker loopt op zn computer, en hij vind het zonde om zo'n mooi spel te spelen op hele lage kwaliteit / lage fps
en lijkt mij dat zijn processor de bottleneck is hier.
Hij kan maximaal een 3000+ op zijn moederbord doen,
Zal dit veel uitmaken qua spelgenot (dus stel nu 25fps -gokje?:p- hoeveel zal het dan ongeveer schelen)
ook stond ergens dat 256mb voor je vidkaart aan te raden was.. maarja een nvidia 6800 128mb is toch ook wel aardig?
Here i am
Dat doe je goed.. Socket 478 Proc?jv777 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 08:07:
[...]
Ik speel het spel met een p4 3200, 1GB intern, v9999/td 128 mb @ 1024*768.
Alles staat op high, en ik heb niet gekeken naar het aantal fps, maar het spel is goed speelbaar
Ik heb zelf een amd64 3000+ met een 6800 128mb en het gaat als een trein hoor. Mijn settings staan op high. Merk wel af en toe als er wat meer NPC op het scherm lopen dat er wat vertraging is.XyS schreef op woensdag 26 april 2006 @ 23:56:
vriend van me vroeg me gister wat, echter let ik niet zo heel veel op dit spel (wat ik wel zou moeten deon volgens hem)
hij heeft nu een:
amd athlon 2400+
v9999/td 128mb *6800*
1GB intern geheugen ddr400 (geloof ik)
nou zegt hij dat het niet echt lekker loopt op zn computer, en hij vind het zonde om zo'n mooi spel te spelen op hele lage kwaliteit / lage fps
en lijkt mij dat zijn processor de bottleneck is hier.
Hij kan maximaal een 3000+ op zijn moederbord doen,
Zal dit veel uitmaken qua spelgenot (dus stel nu 25fps -gokje?:p- hoeveel zal het dan ongeveer schelen)
ook stond ergens dat 256mb voor je vidkaart aan te raden was.. maarja een nvidia 6800 128mb is toch ook wel aardig?
Ja het is nog een oudje inderdaadKillion schreef op donderdag 27 april 2006 @ 08:10:
[...]
Dat doe je goed.. Socket 478 Proc?
Ik heb speel op 800x600 met alles low 2xaa, maar ik heb dan wel een 6600GT. (vor de rest zelfde specs)
Here i am
Maar nog eventjes ontopic maar weerAnoniem: 37006 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 11:32:
[...]
Voor alle trainers check http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Trainers
[Voor 3% gewijzigd door jv777 op 27-04-2006 08:56]
Here i am
Anoniem: 89618
Ja ze worden sterker, en je zult later ook tegen andere wezens moeten vechten naarmate je level stijgt.Killion schreef op donderdag 27 april 2006 @ 09:23:
Ben nu champion geworden van de Arena, nu kan ik elke week tegen monsters vechten.
Worden deze nog sterker ofzo? momenteel zijn het 2 wolven en zo'n achterlijk goblin mannetje.
hmm, dat zou kunnen, ik heb ze uit bed gehaald (Waren allebei van de mages guildPyrus schreef op donderdag 27 april 2006 @ 09:03:
Kan ook aan de tijd van de dag liggen he, trainers en winkels (/winkelnpc's) 'doen' het alleen tussen 9 en 9.
hmm jammer, ik had gehoopt op wat sterker.. nou ja het is niet andersIceStorm schreef op donderdag 27 april 2006 @ 10:25:
Het worden maximaal 3 Minotaur Lords, oftewel een piece of cake
[Voor 9% gewijzigd door jv777 op 27-04-2006 10:46]
Here i am
afterparty05 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 17:33:
[...]
spoiler:Maar als je eerst naar hem hebt geluisterd en dan hem hebt gekilld krijg je toch een mes en een quest dat je iemand moet doden in the Inn of Ill Omen? Als het goed is staat dat in je questlog.
Ik weet niet vanaf welk level jij het deed?jv777 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 10:28:
[...]
hmm, dat zou kunnen, ik heb ze uit bed gehaald (Waren allebei van de mages guildsnel ff proberen
(Nou ja als zaterdag snel is..)
[...]
hmm jammer, ik had gehoopt op wat sterker.. nou ja het is niet anders
Is dat overigens level bepaald? Want ik kreeg gelijk minotours na het completen van de arena..
[Voor 98% gewijzigd door Killion op 27-04-2006 13:36]
Ik ben begonnen zo rond level 17 en afgerond zo rond level 21 -22 (Ben nu 25)Killion schreef op donderdag 27 april 2006 @ 13:35:
[...]
Ik weet niet vanaf welk level jij het deed?
Ik ben vanaf lv 1 meteen gegaan, non-stop = Easy money.
Archery - two hit kills.
Here i am
Anoniem: 126513
sigloos
Uit de openingspost:_mARCO_ schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:23:
Momenteel ben ik bezig met de quest voor de Countess van Chorrol, maar ik zit meteen in het begin al vrij vast.
spoiler:Om het mysterie van het verdwenen schilderij op te lossen moet ik een paar lui ondervragen. Die kamerbediende en de Captain of the Guard willen wel praten, en na enig briben wil Chanel ook wel praten. Helaas zijn de dronkelap en de orc niet zo spraakzaam, zelfs na een paar honderd goud vertrouwen ze me niet en willen ze dat ik ophoepel.
Hoe kan ik dit obstakel overwinnen?
Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.
Anoniem: 126513
_mARCO_ schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:23:
spoiler:Om het mysterie van het verdwenen schilderij op te lossen moet ik een paar lui ondervragen. Die kamerbediende en de Captain of the Guard willen wel praten, en na enig briben wil Chanel ook wel praten. Helaas zijn de dronkelap en de orc niet zo spraakzaam, zelfs na een paar honderd goud vertrouwen ze me niet en willen ze dat ik ophoepel.
Hoe kan ik dit obstakel overwinnen?
Anoniem: 126513 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:03:
Ben nu ook met Alchemy bezig. Echt wel leuk wat je allemaal kan maken.
Maakt het uit of je alchemy spullen allemaal expert of novice zijn?
Vraag me af wanneer mijn major skills bijna allemaal 100 zijn en bijbehorende atributes ook. Ga ik dan wel nog lvl up wanneer ik mijn major skills gebruik?
Mage guild recommandations
spoiler:Bij de magehuild in Bruma moet je J'askar terug vinden, Volaro (of hoe heet ie) wil je helpen maar je moet dan eerst een een boek of spellcraft stelen voor een grap. Je krijgt dan een open easy lock spell. Nu moet je die kast open maken met die easy lock spell (alteration) of kun je ook gewoon lockpicken. Wanneer ik het laatste doe en het boek pak, kan ik het niet aan de grappenmaker geven. Dan vraagt hij nog steeds of ik het al gepakt heb. Moet je die kast dan persee met die easy open lock spell open maken?
Anders moet ik mijn alteration gaan trainen.
[Voor 7% gewijzigd door jv777 op 27-04-2006 15:34]
Here i am
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details