Verwijderd schreef op zondag 23 april 2006 @ 19:20:
Bah, ik heb er nu echt ff helemaal genoeg van.
Ik besloot net na heel lang niet levellen (bewust) maar weer eens een uurtje te gaan slapen. In plaats van overal een x5 bonus, had ik overal opeens een x2 bonus... WTF

Ik slaap direct nog een keer, wéér overal een x2 bonus... Nog maar een keer slapen, en inderdaad, wéér een x2 bonus

Waarom niet gewoon overal x5 totdat je die bonus gebruikt (en dan dus weer gewoon x1)? Nu had ik net zo goed direct kunnen levellen
Ten tweede kom ik er net achter dat zo'n belachelijk blauwe smurf m'n paard heeft afgemaakt terwijl ik in een dungeon was

Ik weet zeker dat er geen enkele creature in de buurt was toen ik afsteeg, dus hij is gewoon gespawned of daar naartoe gewandeld om vervolgens slachtafval van m'n White Horse met Elven Armor te maken. Het lijkt wel alsof werkelijk
alles in dit spel gelevelled is, behalve je paard
Nou hoeft het dus ff niet meer. Kun je ook paarden resurrecten?
Over dat levelen, dat slaat wel ergens op, niks WTF

. Je krijgt die x2 multiplier of x5 (of wat dan ook) omdat je onder die attribute dat getal keer 2 aan skills heb geupped, en dat wordt bijgehouden per level.
Stel je hebt onder andere blade, en heavy armor als major, blunt en armorer zijn minor.
Je upped blade 5 keer, 5 keer blunt, dat is dus 10 onder strength, geeft je daarvoor een x5 multiplier.
Daarna doe je (in deze volgorde) 5 heavy armor, en 5 armorer. Je denkt nu, oh mooi x5 voor endurance, nee want heavy armor was je major dus toen je die 5 omhoog had ging je level up, dat betekend 5 levels onder endurance, dus een 2x multiplier. Als je daarna armorer gaat trainen telt dat voor je volgende level, train je dus verder niks meer bij endurance dan, krijg je ook dan weer een x2.
Er wordt dus per level onthouden welke skills omhoog zijn gegaan, en niet als 1 grote hoop totdat je slapen.
Clush schreef op maandag 24 april 2006 @ 04:14:
[...]
weet iemand trouwens waar ik elven arrows kan kopen? heb 2 keer 50 gekocht bij a fighting chance in de imperial city, maar ben ze sindsdien niet meer tegengekomen. en mijn voorraad begint op te raken. (heb er nog 15... en als je rekent datje ongeveer de helft weer terug kan pakken nadat je geschoten hebt, maakt dat nog 30 keer schieten... niet heel erg ruim).
* Muthas rekent het even na
30 arrows schieten, 15 pakken. 15 arrows schieten, 7 pakken. 7 arrows schieten, 3 pakken. 3 arrows schieten, 1 pakken. Totaal 56 arrows schieten, en nog afgerond naar beneden
Weet niet waar je ze kan halen, ben battlemage

Captain Pervert schreef op maandag 24 april 2006 @ 10:52:
&#$^*&$*%
Ik heb dat kleine goedkope huisje in Imperial City, daar prop ik alle goodies die ik vind in een grote kast, nu schijnt hij vol te zijn, want als ik er nu nog iets bij doe, verdwijnt het! Best wel klote.
Hoe kan je zien wanneer zo'n kast vol is?
Dan heb je er wel heel veel in, en ik dacht dat mijn kast vol was. Heb echt 9000 gewicht in een kast zitten (ging verhuizen van anvil naar chorrol, moest 11 keer heen en weer

). Alles ligt nu weer in 1 kast, net als wat het in Anvil deed. Je kan in ieder geval niet zien of een kast vol is, dat bestaat afaik niet.
Moet nu nog alles even mooi in me huis leggen
I love sigil stones

Mijn Mithrill armor even helemaal geenchant (ja heb ook full glass, elven, deadric, etc, maar ben light armor en Mithrill is imo het beste wat er nog mooi uit ziet).
- Helm: 180 feet detect life
- Cuirass: Shield 20%
- Gaunlets: Fortify Magicka 50pts
- Greaves: Fortify Magicka 50pts
- Shield: Shield 20%

- Boots: Waterwalking on self
Ammy: nighteye voor in grotten/soms fakkel of light spell en dan reflect spell/absorb 50%
Ringen: Heb 2 feather 125pts ringen, mundane ring, en allerei andere superstat boosters
En natuurlijk me sword:
Deadric Longsword met 1600 charge 15 fire damage on strike for 1 second + soultrap on strike for 1 second, en dat werkt perfect met Azura's star
Zo heb ik totaal 85 schildjes, verdeding weet ik veel hoe dat heet, en dat mooi op 80 light armor