Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-09 20:24

Clush

Do as I say...

Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 01:16:
Ok ik heb het spel uitgespeeld, of nou ja het hoofdverhaal in ieder geval. Deze is eigenlijk best kort als je alleen de missies zou doen die nodig zijn voor het verhaal.
dan wel ja :) ben nu 50 uur onderweg en heb alleen Kvatch nog maar gedaan van de main quest.

ben al wel op de hoogste rang in het thieves guild, mages guild en dark brotherhood... maar ik heb nog de complete fighters guild, arena en main quest dus... en dan nog de deadra shrines... denk dat ik net halverwege ben :).

weet iemand trouwens waar ik elven arrows kan kopen? heb 2 keer 50 gekocht bij a fighting chance in de imperial city, maar ben ze sindsdien niet meer tegengekomen. en mijn voorraad begint op te raken. (heb er nog 15... en als je rekent datje ongeveer de helft weer terug kan pakken nadat je geschoten hebt, maakt dat nog 30 keer schieten... niet heel erg ruim).

edit @ brainless: ach, keizer is ook maar een ceremoniele functie :) als je hoofd van het thieves guild, mages guild, fighters guild en dark brotherhood bent, ben je zonder meer de machtigste man in cyrodiil. bovendien heb je goede relaties met de keizer, dus achter de schermen ben je practisch keizer :)

[ Voor 14% gewijzigd door Clush op 24-04-2006 04:19 ]

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 18:13
Dit is misschien een domme vraag maar..
Hoe level je in godsnaam up?
Die rode balk in mijn statsvenster (Progress till next level) is nu al uren 'rood', enkelt gebeurt er niks.

Ook is het grappig: als ik Mages guild betreed en met de 'leider' praat wordt een of andere wijf helemaal gek, en vallen ze me allemaal aan. Roept ze dat ik moet oprotten (>-_-)>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:47
Rechts naast de middenbalk staat een tekentje, deze komt er alleen wanneer je kunt levellen.
Je moet slapen in een bed om dan een level omhoog te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
NielsOveres schreef op maandag 24 april 2006 @ 08:20:
Rechts naast de middenbalk staat een tekentje, deze komt er alleen wanneer je kunt levellen.
Je moet slapen in een bed om dan een level omhoog te gaan.
Vandaar dat ik die melding krijg van
'***** has raised.. rest to learn blablablaa'

Ik druk dus op T maar gebeurt er niks ;)
Moet dus een bed hebben

EDit: Vergeten te bedanken, dus hierbij!

[ Voor 7% gewijzigd door Killion op 24-04-2006 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 17:58

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 01:16:
Ok ik heb het spel uitgespeeld, of nou ja het hoofdverhaal in ieder geval. Deze is eigenlijk best kort als je alleen de missies zou doen die nodig zijn voor het verhaal.
Gelukkig puilt de map uit van caves, mines, camps en daedra shrines, waarbij bij vele nog een quest hoort en heb je verschillende guilds waarvoor je quests kan doen. Voordat je alle side-quests gedaan hebt ben je nog wel weer een rotend verder.... Ik ga langzamerhand maar eens verder met de MQ. Ik heb nu zoveel sidequests gedaan dat ik een beetje de rode draad kwijt ben O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het nu ook sinds een paar dagen en ben er helemaal wous van. Maar ik zie dat jullie allemala hoog lvl zijn enzo, maar ook tegen ziekelijke monsters die ik nog nooit heb gezien vechten. Worden die monsters ook beter als jij lvlt ofzo? (lvl 2 nu dus ik zie alleen nog maar wolven etc ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Jep, als je een hoger level krijgt stijgen de monsters met je mee. Je moet er dan wel opletten dat je je bonussen per level goed benut. Dat is dus die puntjes die je aan een attribuut kan toebrengen als je een leveltje stijgt. Probeer altijd 4 of 5 pts te krijgen en doe die dan eerst op strength, endurance, willpower of intelligence. Ik heb momenteel daar wat foutjes mee gemaakt en hierdoor kan ik niet eens meer op medium spelen (enemies zijn te sterk :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 06:47

drooger

Falen is ook een kunst.

Jep, als je een hoger level krijgt stijgen de monsters met je mee. Je moet er dan wel opletten dat je je bonussen per level goed benut. Dat is dus die puntjes die je aan een attribuut kan toebrengen als je een leveltje stijgt. Probeer altijd 4 of 5 pts te krijgen en doe die dan eerst op strength, endurance, willpower of intelligence. Ik heb momenteel daar wat foutjes mee gemaakt en hierdoor kan ik niet eens meer op medium spelen (enemies zijn te sterk :P)
Heb ik niet last van, heb elke keer iets van 3x multiplyer, daar kan ik wel mee leven. Vijanden zijn ook niet een geweldig probleem, behalve een gloom wraith als m'n zwaard tegen 0% aanhinkt en ik geen repair hammers meer heb.

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hans1990 schreef op maandag 24 april 2006 @ 08:58:
Hoe krijg je die op +5 dan, ik heb bijna alleen maar +2 of soms +3, ik speel gewoon de quests ben dark elf en werk veel met boog en zwaard, heb geen custom character gedaan maar gewoon standaard dark elf, dus als major: Marksman, Light Armour, Speechcraft, Merchantile, Acrobatics, Security en Sneak dacht ik, merkte gisteren wel dat mijn magic skills (Destrcution, Restoration, Mysticism enz allemaal erg laag zijn kun je die nog (makkelijk) omhoog krijgen waznt die stijgen bij mij voor mijn gevoel amper! :?
Ben trouwens ook vampier maar vindt het wel hanfig ivm detect life en nighteye, mijn magic is nog laag dus wil het voorlopig wel houden, vindt altijd wel een gewillig slachtoffer voor een bloedtransfusie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Als je geen destruction, restoration of mystic. magic gebruikt en je neemt geen training dan stijgen die inderdaad niet of nauwelijks... De mages guilds geven training in al die gebieden. Kost wel een paar knaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
+5 krijg je als je 10 skills traint die een attribuut handgaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
&#$^*&$*%

Ik heb dat kleine goedkope huisje in Imperial City, daar prop ik alle goodies die ik vind in een grote kast, nu schijnt hij vol te zijn, want als ik er nu nog iets bij doe, verdwijnt het! Best wel klote.

Hoe kan je zien wanneer zo'n kast vol is?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik heb nadat ik de main quest heb volbracht,geen "markers" meer op mijn map.
Dus dat je kan zien waar je heen moet...
Is dat bij iedereen zo of heb ik een bugje opgelopen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
En ik heb nog een vraag, als je de Thieves Guild questline hebt uitgespeeld, klopt het dan dat je de Boots of Springheel Jack kwijt bent? Ik heb ze ineens niet meer en zou niet weten waar ze gebleven zijn (of zijn ze verloren gegaan in de kast, zie 2 posts hierboven?).

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 17:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Captain Pervert schreef op maandag 24 april 2006 @ 10:55:
En ik heb nog een vraag, als je de Thieves Guild questline hebt uitgespeeld, klopt het dan dat je de Boots of Springheel Jack kwijt bent? Ik heb ze ineens niet meer en zou niet weten waar ze gebleven zijn (of zijn ze verloren gegaan in de kast, zie 2 posts hierboven?).
spoiler:
Die verlies je in de laatste quest als je door de openhaard naar beneden springt toch?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-09 19:05
Odessa schreef op maandag 24 april 2006 @ 10:54:
Ik heb nadat ik de main quest heb volbracht,geen "markers" meer op mijn map.
Dus dat je kan zien waar je heen moet...
Is dat bij iedereen zo of heb ik een bugje opgelopen?!
je moet natuurlijk wel een quest selecteren he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
jaapstobbe schreef op maandag 24 april 2006 @ 10:57:
[...]

je moet natuurlijk wel een quest selecteren he
Ja okay,snap ik. :)
Maar ik vrees dat ik dus een bug heb...
Poehah,dat word dan veel zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm cool de resurrect optie werkt ook bij creatures, dus ik heb m'n horse terug :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Ook heel slecht: je kan geen questitems weggooien, verkopen of tijdelijk in een kist stouwen. Oké.

Voor een quest moest ik me laten opsluiten in de bajes in Bruma, dus alle gear weg. Nadat ik was uitgebroken haal ik mijn stuff uit de Evidence Chest, alle questitems foetsie! Waaronder een Umbra sword, dat beeldje van die hond dat daarbij hoort, een Dark Brotherhood dagger, en misschien wel meer. Echt heel dom. Gelukkig heb ik nog saves, maar dit slaat nergens op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op maandag 24 april 2006 @ 08:43:
[...]

Gelukkig puilt de map uit van caves, mines, camps en daedra shrines, waarbij bij vele nog een quest hoort en heb je verschillende guilds waarvoor je quests kan doen. Voordat je alle side-quests gedaan hebt ben je nog wel weer een rotend verder.... Ik ga langzamerhand maar eens verder met de MQ. Ik heb nu zoveel sidequests gedaan dat ik een beetje de rode draad kwijt ben O-)
Alleen het doen van al die sidequests en bezoeken van caves etc, voelt zo nutteloos aan. Je bereikt er verder niets mee in het spel. Een beetje verspilling van tijd vindt ik zelf, denk dat ik het spel maar ga verkopen, of ruilen voor een ander 360 spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
Ook is het grappig: als ik Mages guild betreed en met de 'leider' praat wordt een of andere wijf helemaal gek, en vallen ze me allemaal aan. Roept ze dat ik moet oprotten (>-_-)>
Wat moet ik doen om lid te worden..? Raar wijf blijft me maar aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killion schreef op maandag 24 april 2006 @ 13:02:
[...]

Probeer is om ze te charmen eerst? Misschien disposition op 0, ik weet alleen niet of ze je dan ook echt aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

is dit bij alle mage guilds zo?

hoe ziet je fame ed eruit

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 12:49:
[...]

Alleen het doen van al die sidequests en bezoeken van caves etc, voelt zo nutteloos aan. Je bereikt er verder niets mee in het spel. Een beetje verspilling van tijd vindt ik zelf, denk dat ik het spel maar ga verkopen, of ruilen voor een ander 360 spel.
Als dat je gevoel is ben je duidelijk geen RPG speler. Misschien een leuke racegame iets voor jou? Kan Burnout aanraden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Killion schreef op maandag 24 april 2006 @ 13:02:
[...]

Dan heb je duidelijk iets uitgevreten met het mages guild waar ze niet zo blij mee zijn. Zorg eens dat je bounty op 0 staat en dat je gebeden hebt in de kerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Verwijderd schreef op zondag 23 april 2006 @ 19:20:
Bah, ik heb er nu echt ff helemaal genoeg van.

Ik besloot net na heel lang niet levellen (bewust) maar weer eens een uurtje te gaan slapen. In plaats van overal een x5 bonus, had ik overal opeens een x2 bonus... WTF :? Ik slaap direct nog een keer, wéér overal een x2 bonus... Nog maar een keer slapen, en inderdaad, wéér een x2 bonus :X Waarom niet gewoon overal x5 totdat je die bonus gebruikt (en dan dus weer gewoon x1)? Nu had ik net zo goed direct kunnen levellen :/

Ten tweede kom ik er net achter dat zo'n belachelijk blauwe smurf m'n paard heeft afgemaakt terwijl ik in een dungeon was :r Ik weet zeker dat er geen enkele creature in de buurt was toen ik afsteeg, dus hij is gewoon gespawned of daar naartoe gewandeld om vervolgens slachtafval van m'n White Horse met Elven Armor te maken. Het lijkt wel alsof werkelijk alles in dit spel gelevelled is, behalve je paard :/

Nou hoeft het dus ff niet meer. Kun je ook paarden resurrecten?
Over dat levelen, dat slaat wel ergens op, niks WTF :?. Je krijgt die x2 multiplier of x5 (of wat dan ook) omdat je onder die attribute dat getal keer 2 aan skills heb geupped, en dat wordt bijgehouden per level.

Stel je hebt onder andere blade, en heavy armor als major, blunt en armorer zijn minor.
Je upped blade 5 keer, 5 keer blunt, dat is dus 10 onder strength, geeft je daarvoor een x5 multiplier.
Daarna doe je (in deze volgorde) 5 heavy armor, en 5 armorer. Je denkt nu, oh mooi x5 voor endurance, nee want heavy armor was je major dus toen je die 5 omhoog had ging je level up, dat betekend 5 levels onder endurance, dus een 2x multiplier. Als je daarna armorer gaat trainen telt dat voor je volgende level, train je dus verder niks meer bij endurance dan, krijg je ook dan weer een x2.

Er wordt dus per level onthouden welke skills omhoog zijn gegaan, en niet als 1 grote hoop totdat je slapen.
Clush schreef op maandag 24 april 2006 @ 04:14:
[...]
weet iemand trouwens waar ik elven arrows kan kopen? heb 2 keer 50 gekocht bij a fighting chance in de imperial city, maar ben ze sindsdien niet meer tegengekomen. en mijn voorraad begint op te raken. (heb er nog 15... en als je rekent datje ongeveer de helft weer terug kan pakken nadat je geschoten hebt, maakt dat nog 30 keer schieten... niet heel erg ruim).
* Muthas rekent het even na :Y) 30 arrows schieten, 15 pakken. 15 arrows schieten, 7 pakken. 7 arrows schieten, 3 pakken. 3 arrows schieten, 1 pakken. Totaal 56 arrows schieten, en nog afgerond naar beneden :+

Weet niet waar je ze kan halen, ben battlemage :Y)
Captain Pervert schreef op maandag 24 april 2006 @ 10:52:
&#$^*&$*%

Ik heb dat kleine goedkope huisje in Imperial City, daar prop ik alle goodies die ik vind in een grote kast, nu schijnt hij vol te zijn, want als ik er nu nog iets bij doe, verdwijnt het! Best wel klote.

Dan heb je er wel heel veel in, en ik dacht dat mijn kast vol was. Heb echt 9000 gewicht in een kast zitten (ging verhuizen van anvil naar chorrol, moest 11 keer heen en weer ;)). Alles ligt nu weer in 1 kast, net als wat het in Anvil deed. Je kan in ieder geval niet zien of een kast vol is, dat bestaat afaik niet.

Moet nu nog alles even mooi in me huis leggen :+

I love sigil stones }:O Mijn Mithrill armor even helemaal geenchant (ja heb ook full glass, elven, deadric, etc, maar ben light armor en Mithrill is imo het beste wat er nog mooi uit ziet).
  • Helm: 180 feet detect life
  • Cuirass: Shield 20%
  • Gaunlets: Fortify Magicka 50pts
  • Greaves: Fortify Magicka 50pts
  • Shield: Shield 20% :z
  • Boots: Waterwalking on self
Ammy: nighteye voor in grotten/soms fakkel of light spell en dan reflect spell/absorb 50%
Ringen: Heb 2 feather 125pts ringen, mundane ring, en allerei andere superstat boosters :)

En natuurlijk me sword:
Deadric Longsword met 1600 charge 15 fire damage on strike for 1 second + soultrap on strike for 1 second, en dat werkt perfect met Azura's star :)

Zo heb ik totaal 85 schildjes, verdeding weet ik veel hoe dat heet, en dat mooi op 80 light armor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Pijlen kan je kopen bij handeleren in wapens. Ik krijg ze meestal aanboden doordat ze in mij blijven steken (gratis pijl :P) of doordat ik ze van m'n overleden tegenstander af haal.
Muthas schreef op maandag 24 april 2006 @ 14:33:
[...]

* Muthas rekent het even na :Y) 30 arrows schieten, 15 pakken. 15 arrows schieten, 7 pakken. 7 arrows schieten, 3 pakken. 3 arrows schieten, 1 pakken. Totaal 56 26=~30 arrows schieten, en nog afgerond naar beneden :+
:P
[...]

Dan heb je er wel heel veel in, en ik dacht dat mijn kast vol was. Heb echt 9000 gewicht in een kast zitten (ging verhuizen van anvil naar chorrol, moest 11 keer heen en weer ;)). Alles ligt nu weer in 1 kast, net als wat het in Anvil deed. Je kan in ieder geval niet zien of een kast vol is, dat bestaat afaik niet.
Weet jij toevallig ook wat de logica is voor het wel of niet blijven liggen van je spullen? Als ik m'n spullen in een krat stop buiten, dan kan het wel eens verdwenen zijn. Daarna stop ik spullen in een kast bij de mages guild en daar blijft het tot nu toe wel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op maandag 24 april 2006 @ 14:43:

Weet jij toevallig ook wat de logica is voor het wel of niet blijven liggen van je spullen? Als ik m'n spullen in een krat stop buiten, dan kan het wel eens verdwenen zijn. Daarna stop ik spullen in een kast bij de mages guild en daar blijft het tot nu toe wel liggen.
Volgens mij worden kratten ook wel eens leeggehaald door npc's , ik heb alles in een huisje in anvil liggen, en daar ligt alles nog steeds ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2006 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

The Mystic schreef op zondag 23 april 2006 @ 13:14:
Ik speel met een high elf. Die wezens zijn gewoon immuun voor ziektes. Wanneer je de vampieren ziekte oploopt gaat het na een dag weer weg, vanzelf.
Een andere veel gebruikte truuk, zorg ervoor dat je FAME hoger is als je INFAME.. dan kun je in de temples van elke ziekte af komen...

Een vampier geeft je namelijk een ziekte die je pas een vampier maakt na een aantal "dagen" ( aantal keer slapen ) ..en Bruma bijvoorbeeld heeft een kerk..en is maar 1/2 dag reizen..

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 14:49:
[...]

Volgens mij worden kratten ook wel eens leeggehaald door npc's , ik heb alles in een huisje in anvil liggen, en daar ligt alles nog steeds ;)
Bruut :D. Is dat dat uit wraak omdat ik hun winkels leegroof (Die telekinesis spell is best fijn :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:05

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

mjah, voor dat verplaatsen van men stuff van huis naar huis heb ik toch echt ff god mode gebruikt...

gebruik het anders nooit (naja, ok, bij de 20e gate ook :P ) want opzich met goeie skills en goeie gear is het goed te doen

[ Voor 39% gewijzigd door TepelStreeltje op 24-04-2006 15:21 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:20
weet niet of dit al voorbij is geweest?:

http://www.elderscrolls.c...ndex.php?showtopic=347911

Nu ook katten in de stad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had net dat huis gekocht dat vervloekt was met die spoken. Heb nu de vloek opgeheven echter in die tonb vondt ik een raar boek, Tome of Unlife. Iemand enig idee of je er iets mee kunt doen, staan van die rare tekens in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op maandag 24 april 2006 @ 15:19:
[...]

(Die telekinesis spell is best fijn :P).
Dus dat kun je met die rare telekinesis, ik snapte er al niks van, maar dan moek maar eens uit gaan proberen hoe dat werkt, kun je dan opgeven waar je het naartoe stuurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 06:47

drooger

Falen is ook een kunst.

Voor een quest moest ik me laten opsluiten in de bajes in Bruma, dus alle gear weg. Nadat ik was uitgebroken haal ik mijn stuff uit de Evidence Chest, alle questitems foetsie! Waaronder een Umbra sword, dat beeldje van die hond dat daarbij hoort, een Dark Brotherhood dagger, en misschien wel meer. Echt heel dom. Gelukkig heb ik nog saves, maar dit slaat nergens op...
Volgens mij staat/stond er duidelijk in de questlog dat je moest rusten, als je dat gedaan hebt(in de cel) dan krijg je van de guard je items terug, inclusief quest items. Ofwel, je had niet moeten uitbreken.

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 23:00

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Voor de spelers die telkens alle zooi uit hun huis moeten verhuizen, download de Basement mod van TomWithTheWeather. Deze mod voegt een basement toe aan elk huis wat je kan bezitten. En het mooie is dat het altijd dezelfde basement is. Het maakt dus niet uit in welk huis je de basement ingaat, je komt altijd in dezelfde basement. Als je de basement verlaat kan je kiezen in welk huis je uitkomt. (je kan geen huizen kiezen die je nog niet bezit)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

Muthas schreef op maandag 24 april 2006 @ 14:33:
* Muthas rekent het even na :Y) 30 arrows schieten, 15 pakken. 15 arrows schieten, 7 pakken. 7 arrows schieten, 3 pakken. 3 arrows schieten, 1 pakken. Totaal 56 arrows schieten, en nog afgerond naar beneden :+

Weet niet waar je ze kan halen, ben battlemage :Y)
ik zei dat ik er nog 15 had :). en al je 1 op de 2 kan terugpakken, kan ik elke dus 2 keer schieten. 2x15=30

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascaldv
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 22:56
Ik ben bezig met allies for Bruma, in de Imperial City staat ook zo'n vinkje maar die staat bij een put ... als je de put in gaat staat ie weer naar de uitgang van de put. Als je dan op het kaartje kijkt is ie versprongen naar dat imperial palace ofzo. Ga je daar heen verspringt het pijltje weer naar die put. Die counselor krijg je niet te spreken aangezien de deur op slot zit ... iemand nog idee?

'k ging laatst ook ergens een gate uit en toen flikkerde ik dwars door de stenen brug erachter ... deed daarna fasttravel naar de stallen daar en tijdens het laden klaptie ie vast ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deavatar
  • Laatst online: 03-02 19:38
Clush schreef op maandag 24 april 2006 @ 16:24:
[...]

ik zei dat ik er nog 15 had :). en al je 1 op de 2 kan terugpakken, kan ik elke dus 2 keer schieten. 2x15=30
Blijkbaar heb je geen rekenen/wiskunde gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 15:57:
[...]

Dus dat kun je met die rare telekinesis, ik snapte er al niks van, maar dan moek maar eens uit gaan proberen hoe dat werkt, kun je dan opgeven waar je het naartoe stuurt?
Telekinesis is echt fantastisch. Het werkt als volgt: Je richt je muis naar een object, bijvoorbeeld een mooi schild wat achter de winkelbediende ligt. Rechtsonder staat nu de naam in het rood. Nu kun je spell casten en je kunt met je linker en rechtermuisknop (default instelling) het object naar voren of naar achter bewegen. Je zorgt er nu voor dat het mooie schild een meter voor je zit, je vlucht naar een donkere hoek in de winkel je je pakt het schild op. Niemand die je ziet -> incasseren -> 1-0 voor jou.

Hele zware wapens draag ik zo nog wel eens naar huis als ik ze niet meer kan tillen. Handig :P.
deavatar schreef op maandag 24 april 2006 @ 16:32:
[...]
Blijkbaar heb je geen rekenen/wiskunde gehad :)
Of hij heeft juist wel wiskunde gehad. Probeer het zelf maar eens na te tellen.

1 + 1/2 + 1/4 + 1/8 + 1/16 + ....1/n ~= 2. Dit is een som reeks. Elke pijl kun je dus na recycling ongeveer 2 keer schieten voordat ie verdwenen is. Jaja, er zit zelfs wiskunde in Oblivion 8)

[ Voor 26% gewijzigd door dr snuggles op 24-04-2006 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterparty05
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-07-2023
Captain Pervert schreef op maandag 24 april 2006 @ 10:55:
spoiler:
Ze gaan idd "kapot" als je door die schoorsteen valt. Ik heb ze uitgedaan terwijl ik viel, had wel veel dmg, maar door mn hoge acrobat (80+) niet dood. Dus nu heb ik ze nog! :) Kan je ook proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Laatst online: 10:29

DropjesLover

Dit dus ->

hoe werkt die Azura's star nu eigenlijk, k las hierboven ergens dat je er meerdere souls in kan trappen ofzoiets. ik gebruik mn super-items eigenlijk nooit zo, bewaar ze voor het geval dat (en vervolgens vergeet -> nooit gebruik)

owja, voor alle marksmannetjes hierzo:
spoiler:
als je echt veel (vaak krachtig enchante) pijlen wil krijgen, moet je de quest voor de deadra god Boethia doen. je krijgt dan een tournooi waarin je moet winnen, en 5 van de 10 ventjes zijn archers...

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesseh
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-08 18:47
Nou, ik heb hiet hier al een keer gevraagd, maar toen geen reactie gekregen. Na de Dark Brotherhood, Arena, Fighter en Mages Guild te hebben uitgespeeld wilde ik eens aan the Thieves Guild beginnen.
spoiler:
Ik liep al een tijdje rond met zo'n note na in de bajes te hebben gezeten, en had inmiddels ook al via de beggars vernomen waar ik the Gray Prince kon vinden; om midnight in the Garden of Dareloth, Waterfront. Als ik daar kom staan die gozer zelf, en een of andere elf er (volgens mij Methrendel) Begin ik dan over 'Join the Thieves Guild' dan zegt hij dat ik moet wachten op de andere (elf en argonian) Ik dacht dat die misschien al was weggegaan, omdat ik even na midnight was aangekomen en wacht nog even 23 uur. Maar hetzelfde verhaal! Soms is het zelfs zo dat ook die Methrendel er niet is. Het kan toch niet zo zijn dat ik die argonian ergens heb vermoord?
DropjesLover schreef op maandag 24 april 2006 @ 17:04:
hoe werkt die Azura's star nu eigenlijk, k las hierboven ergens dat je er meerdere souls in kan trappen ofzoiets. ik gebruik mn super-items eigenlijk nooit zo, bewaar ze voor het geval dat (en vervolgens vergeet -> nooit gebruik)
Je kan die Azura's Star oneindig gebruiken, maar wel een soul tegelijk en maximaal een Grand Soul.

[ Voor 22% gewijzigd door Jesseh op 24-04-2006 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 17:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Jesseh schreef op maandag 24 april 2006 @ 17:17:
Nou, ik heb hiet hier al een keer gevraagd, maar toen geen reactie gekregen. Na de Dark Brotherhood, Arena, Fighter en Mages Guild te hebben uitgespeeld wilde ik eens aan the Thieves Guild beginnen.
spoiler:
Ik liep al een tijdje rond met zo'n note na in de bajes te hebben gezeten, en had inmiddels ook al via de beggars vernomen waar ik the Gray Prince kon vinden; om midnight in the Garden of Dareloth, Waterfront. Als ik daar kom staan die gozer zelf, en een of andere elf er (volgens mij Methrendel) Begin ik dan over 'Join the Thieves Guild' dan zegt hij dat ik moet wachten op de andere (elf en argonian) Ik dacht dat die misschien al was weggegaan, omdat ik even na midnight was aangekomen en wacht nog even 23 uur. Maar hetzelfde verhaal! Soms is het zelfs zo dat ook die Methrendel er niet is. Het kan toch niet zo zijn dat ik die argonian ergens heb vermoord?
Je moet gewoon om 2 uur 's nachts er heen gaan, dan staan ze als het goed is allemaal te wachten.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesseh
  • Laatst online: 29-08 18:47
Angeloonie schreef op maandag 24 april 2006 @ 17:19:
[...]

Je moet gewoon om 2 uur 's nachts er heen gaan, dan staan ze als het goed is allemaal te wachten.
Oja, dat was ik vergeten te vermelden. Ik heb daar staan wachten tot ze allebei weg gingen, maar die Argonian kwam echt niet :'( Heb daar zo'n beetje een week lang daar elke avond gestaan, tot ze weggingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Laatst online: 10:29

DropjesLover

Dit dus ->

Jesseh schreef op maandag 24 april 2006 @ 17:17:
spoiler:
het missende caracter in de command-promt weer tot leven wekken? of anders in de editor het ventje opzoeken en verheffen tot quest-character, en er een pluginnetje van maken -> dan kan ie niet dood gaan. zo heb ik in morrowind een aantal bugs ge-bypassed

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,
Ik heb een klein probleempje, Ik heb een missie gedaan (anvil house) op het mom. supreme kwam ik erachter dat ik de goede wapens niet bij me had, na mijn overlijden ben ik verder gegaan met andere quest's.
Ongeveer 8 levels en een paar huizen later kwam ik erachter dat ik deze quest niet had afgemaakt.
Glad vergeten omdat die helemaal onderaan stond.

spoiler:
Nu moet ik het huis onderzoeken op aanwijzingen, als ik het mij goed kan herinneren vond ik toen een book of iets dergelijks die mij naar de eigenaar/zoon leidde en voor een quest update zorgde.
Maar dat moest ik (volgensmij :P) inleveren bij de eigenaar/zoon waarop hij meeging om de geesten te verwijderen.
Dat book heb ik niet meer voor de quest update en ik kan hem ook niet terugvinden. Dus de quest gaat ook niet verder....

Weet iemand hoe ik deze kan quest kan finishen, met of zonder console comm.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

wwillem schreef op maandag 24 april 2006 @ 16:35:
[...]

Telekinesis is echt fantastisch. Het werkt als volgt: Je richt je muis naar een object, bijvoorbeeld een mooi schild wat achter de winkelbediende ligt. Rechtsonder staat nu de naam in het rood. Nu kun je spell casten en je kunt met je linker en rechtermuisknop (default instelling) het object naar voren of naar achter bewegen. Je zorgt er nu voor dat het mooie schild een meter voor je zit, je vlucht naar een donkere hoek in de winkel je je pakt het schild op. Niemand die je ziet -> incasseren -> 1-0 voor jou.

Hele zware wapens draag ik zo nog wel eens naar huis als ik ze niet meer kan tillen. Handig :P.
Kan je als je een voorwerp heb getelekineest (?) en in je macht hebt gewoon travelen, en hem vast blijven houden? Ga het zo wel proberen.

[...]

Of hij heeft juist wel wiskunde gehad. Probeer het zelf maar eens na te tellen.

1 + 1/2 + 1/4 + 1/8 + 1/16 + ....1/n ~= 2. Dit is een som reeks. Elke pijl kun je dus na recycling ongeveer 2 keer schieten voordat ie verdwenen is. Jaja, er zit zelfs wiskunde in Oblivion 8)
Had die 15 verkeerd gelezen, en dan klopt het volgens mij wel, anyway teveel geblaat over wiskunde. Heb al genoeg wiskunde b2 op school |:(

Haha, die 100 charm spell for 25 seconds on touch is best grappig. Zit ik in zo'n Oblivion gate, komt er zo'n gast met een zwaard op me afstormen, ik doe die spell, yield, geeft die deadric gast op, haha! Kon gewoon met hem praten, 'What do you want, mortal?' :P. En nog zo iets, uit de mainquest (niet echt spoilerig maar sommige mensen hier overdrijven nogal...):
spoiler:
Die quest dat je die spies moet killen, ik had er 1 al gehad, en kwam die ander tegen in die basement tegen terwijl ze aan het pitten was, ik doe talk, wordt ze wakker, attacked me. Ik doe die spell en yield. Zij was dus van die Mythic Dawn. Anyway, ik praat met haar, doe eerst spies: 'Yeah, I heard some guards talking about them, you should ask them.' :P Daarna rumors, 'I heard someone closed that Oblivion gate near Kvatch, maybe there is hope after all' :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:03

Haan

dotnetter

Ik kom op Guru3d net een artikel tegen over Oblivion :) was hier nog niet gepost volgens mij

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 18:04:
Hoi,
Ik heb een klein probleempje, Ik heb een missie gedaan (anvil house) op het mom. supreme kwam ik erachter dat ik de goede wapens niet bij me had, na mijn overlijden ben ik verder gegaan met andere quest's.
Ongeveer 8 levels en een paar huizen later kwam ik erachter dat ik deze quest niet had afgemaakt.
Glad vergeten omdat die helemaal onderaan stond.

spoiler:
Nu moet ik het huis onderzoeken op aanwijzingen, als ik het mij goed kan herinneren vond ik toen een book of iets dergelijks die mij naar de eigenaar/zoon leidde en voor een quest update zorgde.
Maar dat moest ik (volgensmij :P) inleveren bij de eigenaar/zoon waarop hij meeging om de geesten te verwijderen.
Dat book heb ik niet meer voor de quest update en ik kan hem ook niet terugvinden. Dus de quest gaat ook niet verder....

Weet iemand hoe ik deze kan quest kan finishen, met of zonder console comm.?
je kan questitems niet droppen... kijk nog eens in het huis (in de gevallen vaas) of die dingen daar nog liggen... of je hebt ze al afgegeven, of je hebt ze nooit gehad. probeer ook nog om een nachtje in het bed in dat huis te slapen.

en if all else fails:

player.additem 00003A9B 1 (voor het dagboek)
player.additem 00003A99 1 (voor de skeletal hand)

op eigen risico, natuurlijk :)

[ Voor 3% gewijzigd door Clush op 24-04-2006 19:10 ]

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was fijn bezig met quests enzo doen.
Ga ik in een bed liggen, word ik wakker heb ik een of andere vampier ziekte.
Best balen omdat je nu eigenlijk alleen 's nachts dingen kunt doen.
Heb ook die quest vampier cure kunt doen, maar dan moet je naar de imperial city.
Zo gezegd zo gedaan. Kom ik daar, kan ik die university niet in. Dat ijzeren hek zit dicht en via de deuren in dat torentje kom ik ook niet verder omdat ik geen sleutel heb?
Hoe kan ik het snelste afkomen van dat vampieren gedoe? Ben zo'n 10 uur bezig met het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Bij iemand sneaken die ligt te slapen en dan bijten.
Zo heb je enkel de voordelen van vampirism. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 19:39:
Hoe kan ik het snelste afkomen van dat vampieren gedoe?
Dat is ongeveer de meest gestelde vraag over heel Oblivion. Als je even in deze topics zoekt of in de startpost kijkt...

edit: Heb nu eindelijk een eigen huisje, zodat ik spullen durf te droppen. Eerste huisje dat ik kon kopen was net duurder dan de hoeveelheid geld die ik toen had. Bij de volgende stad had ik wat meer gespaard, maar kostte het huisje daar ook weer net te veel. In de laatste stad die ik bezocht kostte het me weer meer, maar toen had ik wel net genoeg :9.

Maareh. Man! Wat een kaal krot zeg. Ben geloof ik opgelicht :)

Kan in ieder geval weer wat meer loot mee gaan nemen nu, zelfs met mijn magere 160 pond draagkracht...

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2006 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ik sla alles gewoon op in de kasten bovenin de arcane university... Voordeel van een Arch mage zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:04
je kan bij zon winkel naast jensine's blabla(links) interieur kopen van zon vent voor 250 per stuk ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

6pack15 schreef op maandag 24 april 2006 @ 20:15:
je kan bij zon winkel naast jensine's blabla(links) interieur kopen van zon vent voor 250 per stuk ofzo
Hmm dan heb je geluk. Ik heb voor het huis in Skingrad 25k betaald, en aan de inrichting nog eens bijna 20k geloof ik. Dan heb je ook wel wat, en een huishoudster erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 11:49
hmm ik weet niet precies wat ik fout doe maar er is iets niet goed.

spoiler:
bij de main quest ben ik nu redelijk ver, heb nu die welkynd stone aan martin gegeven en alle allies verzameld voor hem. ik praat met martin maar hij zegt alleen maar wat is it my friend en dan kan ik wat zeggen maar geen verdere opdracht krijg ik. de allies staan netjes bij bruma te kamperen. en jauffre word ik niet veel wijzer.

ben ik iets vergeten, heb de eerste 3 dingen gevonden voor martin. hij zocht nog naar een mega oblivion stone ofzo? ik weet niet meer precies. kan het ding ook niet vinden of doe ik iets anders verkeerd. die quest dingen achter f4 staat verders nix bij :(

[ Voor 27% gewijzigd door NovemberSierra op 24-04-2006 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Laatst online: 20-09 20:00
creative gebruik de spoiler tag !!!!!!!!!!!!!!!!!

[ Voor 7% gewijzigd door Games op 24-04-2006 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op maandag 24 april 2006 @ 20:42:
[...]

Hmm dan heb je geluk. Ik heb voor het huis in Skingrad 25k betaald, en aan de inrichting nog eens bijna 20k geloof ik. Dan heb je ook wel wat, en een huishoudster erbij :)
JA, dan heb je zeker wat!

Het enigste wat ik met me geld ook doe is huizen kopen...Voor de rest vind je toch wel alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Laatst online: 20-09 20:00
CreativeMind schreef op maandag 24 april 2006 @ 21:02:
hmm ik weet niet precies wat ik fout doe maar er is iets niet goed.

spoiler:
bij de main quest ben ik nu redelijk ver, heb nu die welkynd stone aan martin gegeven en alle allies verzameld voor hem. ik praat met martin maar hij zegt alleen maar wat is it my friend en dan kan ik wat zeggen maar geen verdere opdracht krijg ik. de allies staan netjes bij bruma te kamperen. en jauffre word ik niet veel wijzer.

ben ik iets vergeten, heb de eerste 3 dingen gevonden voor martin. hij zocht nog naar een mega oblivion stone ofzo? ik weet niet meer precies. kan het ding ook niet vinden of doe ik iets anders verkeerd. die quest dingen achter f4 staat verders nix bij :(
spoiler:
Je moet praten met martin en daarna moet je praten bij de gravin ofzo over die grote oblivion gate. (de gravin in bruma)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 19:42:
[...]

Dat is ongeveer de meest gestelde vraag over heel Oblivion. Als je even in deze topics zoekt of in de startpost kijkt...
Als jij mij kan aanwijzen waar het in de startpost staat...
Dat staat er dus niet in.
Verder ben ik veel tegen gekomen maar dat is allemaal van nadat je dus die university in bent gekomen. Hoe je daar in komt... geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
afterparty05 schreef op maandag 24 april 2006 @ 16:46:
[...]

spoiler:
Ze gaan idd "kapot" als je door die schoorsteen valt. Ik heb ze uitgedaan terwijl ik viel, had wel veel dmg, maar door mn hoge acrobat (80+) niet dood. Dus nu heb ik ze nog! :) Kan je ook proberen.
Ach, ben van mezelf toch al acrobatisch genoeg, en ik vond die dingen erg lelijk (ballerinaschoentjes) en niet erg passen bij mijn heavy armor :) Ik zoek wel wat mooiers en doe daar een enchantment op ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
Games schreef op maandag 24 april 2006 @ 21:48:
[...]

spoiler:
Je moet praten met martin en daarna moet je praten bij de gravin ofzo over die grote oblivion gate. (de gravin in bruma)
spoiler:
dat heb ik ook gedaan, maar die vroeg me een amulet te gaan halen voor haar akaviri collectie sindsdien niet veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clush schreef op maandag 24 april 2006 @ 19:07:
[...]

je kan questitems niet droppen... kijk nog eens in het huis (in de gevallen vaas) of die dingen daar nog liggen... of je hebt ze al afgegeven, of je hebt ze nooit gehad. probeer ook nog om een nachtje in het bed in dat huis te slapen.

en if all else fails:

player.additem 00003A9B 1 (voor het dagboek)
player.additem 00003A99 1 (voor de skeletal hand)

op eigen risico, natuurlijk :)
Die 2 zaten niet meer in het potje :P thnx voor de console comm's, nu kan ik de quest afmaken......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me al een tijdje afvraag: wat kan je doen met een steen zonder soul erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
  • Laatst online: 09-09 14:56
Ik heb net ff 2 uur gespeelt en kom er achter dat de quicksaves over mijn bestaande save games heen zijn gegaan. Op zich niet zo'n probleem, alleen zie ik net dat mijn bounty 5 is en dat guartsmij achterna komen en mijn laatste save game nu ineens 3 uur daarvoor is....

Hoe kom ik van mijn bounty af?

[ Voor 14% gewijzigd door Lennart_1337 op 24-04-2006 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Laatst online: 20-09 21:30

Pyrus

Hardknock life

Yielden als ze met je an het knokken zijn lijkt me een goede poging. En dan boete betalen of het gevang in. Of je maatjes van het thieves guild eens lief aan kijken, dat werkte tenminste in Morrowind. Zal hier ook wel werken, nog niet nodig gehad :P

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:02
Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 22:16:
Wat ik me al een tijdje afvraag: wat kan je doen met een steen zonder soul erin?
Ik neem dat je lege soulgems bedoelt: als je een soultrap spel op een beest cast of aanvalt met een wapen waar soultrap opzit, kun je de soul van het beest vangen in een lege soulgem ;)
Lennart_1337 schreef op maandag 24 april 2006 @ 22:20:
Ik heb net ff 2 uur gespeelt en kom er achter dat de quicksaves over mijn bestaande save games heen zijn gegaan. Op zich niet zo'n probleem, alleen zie ik net dat mijn bounty 5 is en dat guarst mij achterna komen en mijn laatste save game nu ineens 3 uur daarvoor is....

Hoe kom ik van mijn bounty af?
gewoon ff je gestolen spullen op de gron gooien (staat een rood handje bij in je inventory, met de guard praten en op pay fines (oid) klikken ;) je kan inderdaad ook zoals hierboven staat naar 2 bepaalde members van de thieves guild gaan of yielden als de guard je aardig genoeg vindt (blocken en dan praten)

[ Voor 9% gewijzigd door -Eraser- op 24-04-2006 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je bij de thieves guild zit kan je daar je schulden afbetalen. Anders drop je je gestolen spullen ergens op een veilige plek(bijvoorbeeld op een hotelkamer in een kist) en zeg je tegen de guard: ''pay gold''.

Thanks eraser

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2006 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 22:16:
Soul instoppen (met een spell)! En daarna magische wapens opladen.

[ Voor 5% gewijzigd door dr snuggles op 24-04-2006 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterparty05
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-07-2023
Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 22:37:
Als je bij de thieves guild zit kan je daar je schulden afbetalen. Anders drop je je gestolen spullen ergens op een veilige plek(bijvoorbeeld op een hotelkamer in een kist) en zeg je tegen de guard: ''pay gold''.

Thanks eraser
spoiler:
Vergeet niet dat je niet al je dingen op de grond hoeft te gooien, maar gewoon uit de kist "evidence" kan pakken, en dan heb je alles weer (als het goed gaat, bij mij iig altijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
CreativeMind schreef op maandag 24 april 2006 @ 21:57:
[...]

spoiler:
dat heb ik ook gedaan, maar die vroeg me een amulet te gaan halen voor haar akaviri collectie sindsdien niet veel meer.
iemand een idee?"??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Laatst online: 20-09 22:52

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 21:55:
[...]

Als jij mij kan aanwijzen waar het in de startpost staat...
Dat staat er dus niet in.
Verder ben ik veel tegen gekomen maar dat is allemaal van nadat je dus die university in bent gekomen. Hoe je daar in komt... geen idee.
Zoekt en gij zult vinden.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik heb en probleempje bij de missie van dat spookhuis in Anvil. Weet iemand raad?

spoiler:
Op het moment dat ik de hand terugleg bij dat skelet spawnt er een zombie en komt er zo'n uberspook tevoorschijn. Hoe overleef ik dat? Die zombie mept nogal hard en ik heb een fire weakness, ben binnen 10s dood :(

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

MadMarky schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 00:20:
Ik heb en probleempje bij de missie van dat spookhuis in Anvil. Weet iemand raad?

spoiler:
Op het moment dat ik de hand terugleg bij dat skelet spawnt er een zombie en komt er zo'n uberspook tevoorschijn. Hoe overleef ik dat? Die zombie mept nogal hard en ik heb een fire weakness, ben binnen 10s dood :(
spoiler:
in de coffin helemaal achterin die tombe ligt een ring met fire protection. zorg er ook voor dat je achter het graf staat als je die hand erop legt... zodat die lich heel dichtbij tevoorschijn komt... dan heel snel meppen zodat al zijn spells mislukken. een sterke 'turn undead' spell kan ook helpen. en zorg ervoor dat je genoeg healing potions bij je hebt... eventueel kan je ook proberen weg te rennen zodat ze achter je aankomen... als je naar buiten gaat zouden de guards je te hulp moeten komen. zorg er ook voor dat je een zilveren of een magisch wapen gebruikt... undead zijn beschermd tegen normale wapens.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Clush schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 00:44:
[...]

spoiler:
in de coffin helemaal achterin die tombe ligt een ring met fire protection. zorg er ook voor dat je achter het graf staat als je die hand erop legt... zodat die lich heel dichtbij tevoorschijn komt... dan heel snel meppen zodat al zijn spells mislukken. een sterke 'turn undead' spell kan ook helpen. en zorg ervoor dat je genoeg healing potions bij je hebt... eventueel kan je ook proberen weg te rennen zodat ze achter je aankomen... als je naar buiten gaat zouden de guards je te hulp moeten komen. zorg er ook voor dat je een zilveren of een magisch wapen gebruikt... undead zijn beschermd tegen normale wapens.
spoiler:
In mijn geval lag er een Ring of Strength, geen fire protection helaas. En je vergeet dat de tombe gesealed wordt zodra de lych tevoorschijn komt.
Maargoed, ik ben even wezen winkelen voordat ik het opnieuw probeerde:
- Silver Claymore ipv Silver Shortsword
- Strong Resist Fire Potion gevonden bij de Mages Guild (resist 40%)
- Wat extra health potions gekocht

Nu is het me gelukt om die gast te verslaan. De zombie kon nog wel gesummoned worden, maar pas veel later toen de lych al bijna dood was.

Bedankt voor de hulp iig :)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Captain Pervert schreef op maandag 24 april 2006 @ 10:52:
&#$^*&$*%

Ik heb dit (denk ik) ook opgelost, als je teveel stuff in die kast propt verdwijnt het, maar als je er weer wat uithaalt komen er andere dingen weer tevoorschijn. Kennelijk zit die zooi er wel in, maar is er een limiet (in aantal, niet in gewicht) van dingen die tegelijk weergegeven kunnen worden.

Brengt me bij een andere vraag, is dat huisje in Skingrad echt 25.000 waard? Is het cool? Ik heb nu die toko in Imperial City maar wil wat mooie Ikea stellingkasten om mijn zooi te displayen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Meh :(

Ik ben dus opnieuw begonnen, alleen klapt Oblivion er om de haverklap uit, zelfs met de graphics settings op 'low'. Meer mensen met dat probleem? Heb een Ati 9800 Pro.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:41
Hydra schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 13:54:
Meh :(

Ik ben dus opnieuw begonnen, alleen klapt Oblivion er om de haverklap uit, zelfs met de graphics settings op 'low'. Meer mensen met dat probleem? Heb een Ati 9800 Pro.
Zelf heb ik gemerkt dat oblivion nogal gevoelig voor overclocken is.
Als ik mijn computer ietsje te hoog overclock vlieg oblivion er ook om de haverklap uit.
Je dient dus echt een stabiele pc te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-09 10:44
Uhm ik ben nu lvl 6 en heb nu 2 wapens die gedropt zijn. Maar die hebben dus ook charges.Van een wapen is het dus op (7/800). Hoe refill ik dit? Kon in dit topic niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 12:28:
Mede-Oblivion-spelers,

Ik zit met een probleem bij Oblivion.
Normaal ben ik altijd heel goed-aardig in RPG's dus ik was niet echt blij toen die gozer van de Dark Brotherhood aan mijn bed stond. Omdat ik dus te vredelievend ben om bij een assasin-guild te gaan heb ik geprobeerd om een NEE als antwoord te geven. Dat kan helaas nergens, enige optie was dus om hem te doden en zo de Dark Brotherhood te ontlopen. 8)

Ik hoor en lees nu echter steeds meer dat dit juist hele toffe quests zijn en ik heb nu een beetje spijt van mijn beslissing.
Mijn vraag is nu dus of er misschien een cheat of iets dergelijk is om deze quests alsnog te activeren. Of is er een cheat om de eerste Dark Brotherhood meeting toe te voegen aan mijn quest log.

Het lijk van die Dark Brotherhood persoon ligt nog wel in mijn huis, de resurrect cheat werkt echter niet zoals het zou moeten en als ik mijn muis op hem richt en ik tik Resurrect dan werkt het niet.

Ik heb nog wel een savegame van vlak voor dat hij aan mijn bed stond, maar dit is voor mij wat te ver terug en ik heb geen zin om alles weer overnieuw te doen.
Clush schreef op donderdag 20 april 2006 @ 14:00:
je moet niet alleen met je muis op richten, maar daadwerkelijk klikken. als het goed is komt dan boven in beeld "lucien lachance" en zijn hex-code te staan... dan ressurrect intypen, en klaar
Het bovenstaande dus geprobeerd en dat werkt inderdaad. Lucien leeft weer. Hij loop echter gelijk weg en als ik met hem praat dan heeft hij niets boeiends te melden.

Is er een manier om een quest toe te voegen aan mijn quest log d.m.v. een cheat o.i.d.?
Misschien dat ik zo alsnog die dark brotherhood quests kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Laatst online: 20-09 21:30

Pyrus

Hardknock life

Beter zoeken, staat vast wel ergens.
Je kan het iig bijvullen met soulgems (waar een soul in getrapt is). Het is afhankelijk van lvl van de gem + trap hoe ver je hem bij kan vullen

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

En dan heb je alsnog een lijst met 17 results, waarvan er 7 niets met oblivion te maken hebben en de overige 10 wijzen naar de grote lange topics met 1000 posts erin. Dat maakt het zoeken niet echt makkelijker.

Of mis ik iets en kan je in die zoek results gericht per post zoeken?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Ik heb zowel de thievesguild questline voltooid als die van de Dark Brotherhood.... persoonlijke mening.... thievesguild quests zijn veel leuker dan die van de brotherhood, mede dankzei de wtf gehalte aan het eind van de questline, die van de brotherhood kon je vrij gemakkelijk raden, de thievesguild aan de andere kant had ik niet zien aankomen (o, en The Grey Fox is gewoon kewl :D)

Nog een tip voor diegenen die de thievesguild questline heeft gedaan en nu verder gaat met de brotherhood (en je wilt je infamy niet omhoog :P)
spoiler:
Doe de quests van de brotherhood, en als je de quests inleverd, met de Nocturnal Cowl op (pas op voor mogelijke wachters :P). De infamy komt niet bij je eigen op maar bij die van The Grey Fox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
roT- schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 14:08:
[...]

Zelf heb ik gemerkt dat oblivion nogal gevoelig voor overclocken is.
Als ik mijn computer ietsje te hoog overclock vlieg oblivion er ook om de haverklap uit.
Je dient dus echt een stabiele pc te hebben.
Hmmm, als ie bij mij crasht is dat bij het saven of bij het laden van een andere omgeving (dus gebouwtje in of uit)... Vraag me af of er een verband is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Meelobee schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 14:47:
[...]

En dan heb je alsnog een lijst met 17 results, waarvan er 7 niets met oblivion te maken hebben en de overige 10 wijzen naar de grote lange topics met 1000 posts erin. Dat maakt het zoeken niet echt makkelijker.

plak ?limit=999 achter de url en je krijgt alles op één pagina waarna je met ctrl f op woorden kunt zoeken :)

Naast soulgems heb je nog zon steen die ál je items ineens weer opnieuw laadt, ben alleen ff de naam kwijt...

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Meelobee schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 14:47:
[...]

in die topics met 1000 posts er in kun je kiezen voor "Alleen berichten in dit topic met trefwoorden tonen".
Daarmee kun je vrij snel zien of het een reactie is die betrekking heeft op jouw vraag.
Ook zou ik het "oblivion" weglaten in je zoekstring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:23
WooK schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 15:00:
[...]

plak ?limit=999 achter de url en je krijgt alles op één pagina waarna je met ctrl f op woorden kunt zoeken :)
Ooit gemerkt dat er ook een search balk bovenin zit waarmee je hetzelfde kan doen, zonder die code te plaatsen. Voordeel is dat je alleen de posts krijgt waar het zoekwoord inzit :o :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

cardinal808 schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 15:03:
[...]

Ooit gemerkt dat er ook een search balk bovenin zit waarmee je hetzelfde kan doen, zonder die code te plaatsen. Voordeel is dat je alleen de posts krijgt waar het zoekwoord inzit :o :Y)
duh, met de search vind je de topics waar het woord in voorkomt ja maar als een topic 20 pagina's heeft, moet je elke pagina doorworstelen, dat bedoeld hij.

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn oblivion crashte dit weekend ook na een aantal weken speelplezier,
echter had wel op mn nieuwe pc geinstalled btw een 7900gt ipv 6600gt, de wereld is kleiner geworden want ik kan nu de overkant van het water zien...

anyways bijde 7900gt zat niet de 84.25 driver die eerop gezet en ik kan weer prima de deurtjes door met mn avatar

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dementor-NL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-02-2022
Een kort vraagje:
Weet iemand waar je een paralyse spell kan kopen?
Ik ben gisteren heel Cyrodiil afgeweest maar niets kunnen vinden...iemand die het wel gevonden heeft?
Ik ben trouwens al lid van de Mages Guild en al aardig gevorderd bij de Arcane Academy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

The Dementor-NL schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 15:44:
Een kort vraagje:
Ik ben gisteren heel Cyrodiil afgeweest maar niets kunnen vinden...iemand die het wel gevonden heeft?
Ik ben trouwens al lid van de Mages Guild en al aardig gevorderd bij de Arcane Academy...
Als je al gevorderd bent bij de Arcane University is het waarschijnlijk makkelijker om de spell zelf te maken in één van die hokjes in de buitenring van de universiteit. Daar kan je namelijk spells maken van eigenschappen die je al gebruikt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
Captain Pervert schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 14:57:
[...]

Hmmm, als ie bij mij crasht is dat bij het saven of bij het laden van een andere omgeving (dus gebouwtje in of uit)... Vraag me af of er een verband is.
Ik moet zeggen dat het idd het meest gebeurd bij dat soort momenten.

Laatste paar weken ben ik echter weer aan het overclocken geslagen,
en ik merkte gewoon dat oblivion gewoon midden in een gevecht, of tijdens het lopen door een area crashte naar mn desktop.
Ik verlaag mn FSB een beetje, en hoppa tis weer stabiel.

who needs prime95? :Y)

dus voor mensen die veel crashes2desktop hebben, check je pc eens of ie echt 100% stabiel is.

[ Voor 8% gewijzigd door roT- op 25-04-2006 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Laatst online: 08:32

d_star

Maharadja of the Year :-/

Clush schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 00:44:
[...]
spoiler:
spoiler:
Umm..undead kan je ook gewoon doden met andere wapens behalve zilveren of magische hoor..pas geleden nog een zombie naar de eeuwige jachtvelden geholpen met mn akaviri dai-katana (ja mn level is nog te laag..) Spoken moet je wel met zilveren of magische wapens bestrijden, weet niet of die onder undead vallen...

[ Voor 6% gewijzigd door d_star op 25-04-2006 16:14 ]

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10:39
The Dementor-NL schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 15:44:
Op http://www.elderscrolls.c...0&p=5349784&#entry5349784 vind je een hele lijst. Ik heb het op een andere manier gedaan:
spoiler:
Bij een Mages Quest kun je zelf een staf maken na het voltooien van de quest. Ik heb een paralyze staf gemaakt

Paralyze spell is superhandig in de Arena als je grand champion bent en als je lastige tegenstanders met een hoger level wilt verslaan (Umbra).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst zoeken, dan pas vragen

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2006 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 16:17:
hoe kun je voorwepren laten vallen igenlijk,ik kom daar amar niet achter,hij geeft aan dat ik teveel heb opgepakt.en kan dus niet verder lopen.

Kan iemand me uit de brand helpen?
check voor de gein eens de TS....tis maar een sugestie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

WooK schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 15:14:
[...]

duh, met de search vind je de topics waar het woord in voorkomt ja maar als een topic 20 pagina's heeft, moet je elke pagina doorworstelen, dat bedoeld hij.
Inderdaad dat is het probleem :/ je truukje met ?limit=999 achter de url plakken lijkt niet goed te werken, als ik zoek en dan op de results dat achter de url plak en refresh veranderd er niets :? wat doe ik fout?

Raimond2: Koop eerst het spel eens origineel, het staat namelijk in de handleiding ;) Maar ik zal niet lullig zijn, hou je SHIFT ingedrukt en selecteer dan een object in de inventory.

[ Voor 20% gewijzigd door Meelobee op 25-04-2006 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het spel orgineel........En heb het boekje nog wel doorgelezen,maar kon het niet vinden.

[ Voor 124% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2006 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 16:42:
ik heb het spel orgineel........En heb het boekje nog wel doorgelezen,maar kon het niet vinden.
Als je inventory voor het eerst te vol zit zul je deze message ingame krijgen, je moet natuurlijk wel lezen wat je voor je neus krijgt he ;)

🖥️ | 🚗

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.