Thx a bunch! Het enige vervelende is dat ik er nog 2 nodig heb!! Nog iemand andere tips om aan vampire dust te komen?
[ Voor 47% gewijzigd door Brainless-NL op 22-04-2006 17:28 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Thx a bunch! Het enige vervelende is dat ik er nog 2 nodig heb!! Nog iemand andere tips om aan vampire dust te komen?
[ Voor 47% gewijzigd door Brainless-NL op 22-04-2006 17:28 ]
ifconfig eth0 down
Verwijderd
Voordat je gaat stelen kun je beter eerst saven, dat bespaart een hoop gezeur. (Hannibal Traven merkt er weinig van als je hem besteelt btw.Brainless-NL schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 14:51:
Kan iemand mij vertellen waar ik veel vampires kan vinden? Ik moet namelijk nog 9 vampire dust verzamelen, om weer met een schone lei te beginnen bij de mages guild...
Ik heb al een aantal grotten gehad in de buurt van chorrol en heb bij eerder missies ook al veel van die lui vermoord, maar heb al het dust gebruikt voor potions... Kan ik het misschien ergens kopen?
Een echte dief heeft natuurlijk geen skeleton key nodigVerwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 17:50:
[...]
Voordat je gaat stelen kun je beter eerst saven, dat bespaart een hoop gezeur. (Hannibal Traven merkt er weinig van als je hem besteelt btw.
Voor de dieven onder ons:
spoiler:Doe de quest van de Nocturnal shrine (ben even kwijt waar dat was, zoek dat zelf maar uit), dan krijg je de "skeleton key" geniaal apparaat, een soort superlockpick die niet kapot kan en +40 security geeft
Verwijderd
alteration lvl 25 spell: security +100 for 2 seconds is ook handigMuthas schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 18:06:
[...]
Een echte dief heeft natuurlijk geen skeleton key nodigIk als Battlemage met 26 security breek slechts heel soms een lockpick en krijg gewoon very hard locks open
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2006 18:21 ]
die quest is zo doodsimpel dat het echt wel de moeite waard is.. ik heb security 100 en met zo'n key is het gewoon een heel stuk makkelijkerMuthas schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 18:06:
[...]
Een echte dief heeft natuurlijk geen skeleton key nodigIk als Battlemage met 26 security breek slechts heel soms een lockpick en krijg gewoon very hard locks open
blup
Heb zelf alleen een You Love Me spell, Charm 100 for 25 seconds, kon ook wel 2 seconde gaan doen maar dat vind ik cheatenVerwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 18:20:
[...]
alteration lvl 25 spell: security +100 for 2 seconds is ook handig
zelfde met veel spells.. +100 mercantile is ook handig meer dan 2 seconds heb je toch niet nodig als je iets doet staat de tijd toch stil.
Hij ligt in me huis te glimmeneendje schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 18:36:
[...]
die quest is zo doodsimpel dat het echt wel de moeite waard is.. ik heb security 100 en met zo'n key is het gewoon een heel stuk makkelijker
[ Voor 21% gewijzigd door Muthas op 22-04-2006 18:39 ]
Wat dacht je van een "open very hard lock" spell?Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 18:20:
alteration lvl 25 spell: security +100 for 2 seconds is ook handig
Nee, kost je ook maar 10 minuten om je score te buffen en dan hoef je er gewoon nooit meer naar om te kijken
En hoe heet die mod? Die vind ik ook wel interessant namelijk. gevondenAngeloonie schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 11:53:
Dat is een mod, die trekt de dmg gelijk met.. ehm.. iets?Zonder die mod slaat het nergens op, 20 pijlen per ventje, nu iets van 7-8..
[ Voor 12% gewijzigd door MueR op 22-04-2006 19:11 ]
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Wist iemand hier al vanaf? Ik keek even op de Xbox forums en kwam hem tegen. Schijnt dat je van Bruma naar Skingrad kan springen als je je athletics, speed en agility heel hoog maakt, duurt wel 10 minuten vliegen(NOTE: Save before doing this. Obviously, pushing certain skills to such limits will not be a good idea. And don't save after you've done the trick until it wears off.)
(NOTE 2: As said above, this effect is only temporary, so "legits" can have fun with it.)
This trick, perhaps, surpasses duping and the CE glitch in terms of general weirdness.
Yes, that's right. Six digits. I bet you could kill Mehrunes Dagon with 120,000 Strength and 120,000 Blade. Big Smile [:D]
This trick abuses a "Weakness to Magicka" bug.
In order to do this trick, you'll need 75 Destruction (you can get by with 50 Destruction or Restoration, but your spells will be weaker) and atleast 200 Magicka (Warriors will want to initially being a few Magicka-Restoring potions) (If your Restoration/Destruction isn't very high, you'll need a lot more Magicka)
The Spells you'll need to make are:
-Any Destruction Spell on Self (lowest Magnitude/Duration. I recommend Weakness to Fire/Frost/Shock)
-Weakness to Magic 100% on Self for X seconds (10+ Recomended)
-Fortify Attribute X pts on Self for Y seconds (25+ points, 10+ Seconds Recomended)
-Fortify Skill X pts on Self for Y seconds (25+ points, 10+ Seconds Recomended)
-Fortify Magicka X pts on Self for Y seconds (25+ points, 10+ Seconds Recomended)
The second spell you make should be the same construction as the first one, but you need to change it in some way (I recomend lowering the Magnitude of Fortify Attribute/Skill/Magicka and increasing their duration.)
My Example (with 100 Destruction and about 30 Restoration):
Spell 1:
-Weakness To Fire 3% on Self for 1 sec
-Weakness to Magic 100% on Self for 10 seconds
-Fortify Speed 50 pts on Self for 10 seconds
-Fortify Athletics 50 pts on Self for 10 seconds
-Fortify Magicka 50 pts on Self for 10 seconds
Cost: 196 Magicka
Spell 2:
-Weakness To Fire 3% on Self for 1 sec
-Weakness to Magic 100% on Self for 20 seconds
-Fortify Speed 25 pts on Self for 20 seconds
-Fortify Athletics 25 pts on Self for 20 seconds
-Fortify Magicka 25 pts on Self for 20 seconds
Cost: 188 Magicka
To make this trick work, alternate casting between the two skills (Cast Spell 1, then Cast Spell 2, then Cast Spell 1, repeat ad nausem)
The duration of your newfound powers is equal to the duration of the last spell cast (i.e. if you finish with Spell 2, the effects will last for 20 seconds)
Players with low Magicka will need some potions to get through the first few spells. After that, your Magicka pool will be so large that it won't be a concern.
I repeated the cycle with the example spells 10 times. When I checked my stats, Magicka, Speed, and Athletics were at 120,000+. Needless to say, the game crashed as soon as I moved.
Have fun and experiment a little! If you have any [practical] applications for this trick, fell free to post!
Je kunt op een paar manieren de hoeveelheid die je kunt dragen verhogen:DPhoenix schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 17:26:
Op sommige screenshots zie ik dat (enkele?) van jullie vrij veel kunnen dragen. Bijvoorbeeld ergens in de 800. Zelf kan ik maar tot max 200 dragen. Is er iets van een backpack of wordt dit getal verhoogd naarmate het spel vordert doordat je char zichzelf ontwikkeld?
Verwijderd
ja had toen nog geen alteration 100, nu wel, aangezien alteration supermakkelijk te uppen is. In tegenstelling tot bv. Restoration.IceStorm schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 18:46:
[...]
Wat dacht je van een "open very hard lock" spell?
En daarnaast heb je ook nog een heleboel items die een krachtigge featherspell doen. Ik heb met m'n items nu volgensmij iets van 400 feather in totaalPyrus schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 19:20:
[...]
Je kunt op een paar manieren de hoeveelheid die je kunt dragen verhogen:
• Strength verhogen als je lvlt
• Strength verhogen met potions/enchantments/spells (tijdelijk)
• Feather potions/spells (tijdelijk). (Zag laatst een spel voor +250/360 seconden. Best hevig)
Strength dmv potions enzo en feather kun je combineren, kan best veel schelen!
Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 10:42:
[...]
spoiler:Als methmendrel en de Argonian d'r is dan moet je grey fox nog een keer aanspreken, dan zal hij jullie instructies geven voor een missie om de guild te joinen
Verwijderd
zelf je items enchanting is ook handig, heb op al mijn dwarven equip feather spells gecast.DEVoTi0N schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 19:51:
[...]
En daarnaast heb je ook nog een heleboel items die een krachtigge featherspell doen. Ik heb met m'n items nu volgensmij iets van 400 feather in totaal.
Stom!Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 19:52:
[...]
zelf je items enchanting is ook handig, heb op al mijn dwarven equip feather spells gecast.
Hoe kom je aan die dragon light armor? Main quest of een side quest?MUSTIS schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 15:08:
als je hangende lijken ziet dan ben je bij een gedeelte waar vampieren zitten. je hebt bv ook zon gedeelte ergens in het riool in de imperial city zelf.
nog ff een paar fotos:
[afbeelding]
nadat het paard is verdronken zit men in de put: mn dragon light armor.
Verwijderd
... not as I do.
eerste keer dat ik ging enchanten kon ik alleen maar lesser en common soul gems gebruiken om te enchanten, terwijl ik ZAT grand soulgems heb...Legion schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 20:04:
[...]
Stom!
Gebruik dan Fortify Attribute Strenght.
Met een grand soulgem krijg je +49 encumbrance/feather punten wanneer je bijvoorbeeld een Cuirass of Ring enchant met feather.
Enchant je deze echter met Fortify Strength dan krijg je +10 Strength punten, wat gelijk staat aan +50 encumbrance/feather en nog een heleboel extra voordelen.
En beiden kosten slechts 1000 septims.
Battle.net Spud#2543
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
blup
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Brainless-NL op 23-04-2006 02:32 ]
Verwijderd
hmmn... slim inderdaad niet eens aan gedacht (hoewel str niet echt nodig is, omdat ik voornamelijk magic ben, is het natuurlijk wel extra voordelig natuurlijk.) Even kijken of ik nog genoeg gemmetjes heb om dat te gaan doen.Legion schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 20:04:
[...]
Stom!
Gebruik dan Fortify Attribute Strenght.
Met een grand soulgem krijg je +49 encumbrance/feather punten wanneer je bijvoorbeeld een Cuirass of Ring enchant met feather.
Enchant je deze echter met Fortify Strength dan krijg je +10 Strength punten, wat gelijk staat aan +50 encumbrance/feather en nog een heleboel extra voordelen.
En beiden kosten slechts 1000 septims.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2006 03:41 ]
“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice
(ik heb de 360 versie en weet dit toch, lees toch te veel forums af denk ikH3llsing schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 23:05:
Ik zag laatst dat er een manier is om je main skills nog te veranderen met console codes, hoe doe je dit precies?
Je kan zo gewoon altijd allemaal selecteren, moeten ze natuurlijk wel vol zijn, er hangt geen skill vanaf.TepelStreeltje schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 22:55:
[...]
eerste keer dat ik ging enchanten kon ik alleen maar lesser en common soul gems gebruiken om te enchanten, terwijl ik ZAT grand soulgems heb...
iemand idee hoe dat kan?!
heb net volledig ebony setje gevonden, beter dan men orcisch, dus die wil ik wel ff vol gooien met leuke enchants
Battle.net Spud#2543
had die quest met lvl9 gedaan en kreeg ook 40dmg staf. Inmiddels ergens anders een staf met 80dmg van een lijk af gehaaldwwillem schreef op zondag 23 april 2006 @ 11:22:
Zo'n mod is dan eigenlijk advanced cheating. Maar zo'n staf met 40 damage, krijg je die bij lvl 17 al?
Duidelijkpascaldv schreef op zondag 23 april 2006 @ 11:36:
[...]
had die quest met lvl9 gedaan en kreeg ook 40dmg staf. Inmiddels ergens anders een staf met 80dmg van een lijk af gehaald
Zit ie nie vol?Dark schreef op zondag 23 april 2006 @ 11:34:
Als ik een dremona summon en deze wil soultrappen krijg ik de mededeling dat ik geen soulgem heb met voldoende capaciteit, terwijl ik Azura's Star wel bij me heb? Dit zou toch moeten lukken lijkt me?
Zijn er soms nog gems of objects waar grotere souls in passen?
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
[ Voor 3% gewijzigd door Dark op 23-04-2006 12:13 ]
Verwijderd
Ik ben level 4 en heb ook een staff met level 40 gekeregen. Ideaal! Die necromancers leg je in 1 klap neerwwillem schreef op zondag 23 april 2006 @ 11:22:
Zo'n mod is dan eigenlijk advanced cheating. Maar zo'n staf met 40 damage, krijg je die bij lvl 17 al?
Je wordt vampier doordat je tegen een vampier vecht. De kans dat je die ziekte oploopt is er. Umbra heeft daar niks mee te maken.Metalbuster schreef op zondag 23 april 2006 @ 12:14:
Iemand een idee wat het beste sword en bow is?
Ik heb nu een Umber sword en een Bow of lightening.
Dat umber sword heeft 30 atack, mijn bow 21 volgens mij.
Maar die umber sword bezit over een power dat ie soul trapped, zou het daarvan kunnen komen dat ik vampire wordt?
Nee, ik was juist een vampire en ik wist toen niet waar het van kwam.Haijo schreef op zondag 23 april 2006 @ 12:43:
Gewoon dungeons exploren, je komt ze best wel vaak tegen. Veel health potions, geen armor en niet terugvechten verbetert je kansen. Maar weet je zeker dat je vampier wilt zijn? Ze zuigen namelijk als de pest, met dat daglicht gezeik.
Kort samengevat, en ik zie niet in waarom dit in een spoiler moet, aangezien het gewoon standaard info is, die niks aan het spelen verpest:Dark schreef op zondag 23 april 2006 @ 12:12:
nee hij zat niet volik ben er al achter ...
spoiler:Azura's star kan max een grand-soul hebben, en dremona is groter en past enkel in een black soulgem.
De beste souls voor de star zijn dus: Gloom Wraith, Minotaur Lord, Undead Akaviri Soldier en nog een paar?
te groot past niet in de star maar wel black:
NPC's, Vampires, Daedra, Dremora
Nu wel een spoilerHaijo schreef op zondag 23 april 2006 @ 13:31:
Ik dacht dat een black soulgem idd gewoon een soort evil soulgem was die alleen voornamelijk voor quests gebruikt werd.
Brainless-NL schreef op zondag 23 april 2006 @ 01:49:
Ik ben de cure voor vampirism quest aan het doen
Wat ik al heb ingeleverd bij die heks: As van die vamp, Nightshade, garlic en het mes met argonian blood. Het enige wat ik nog niet heb ingeleverd is het bloodgrass. Ik kan het niet inleveren (en ja ik heb het bloodgrass wel equiped)! Er is geen topic over als ik tegen haar praat. Het enige wat ze zegt is dat ze alle ingredients nodig heeftZie ik iets over het hoofd of is dit een bug (wat flink naad zou zijn want ik heb niet genoeg save games om die quest opnieuw te beginnen).
Is er anders een of andere command om een missie te resetten?
Dat had ik ook ... maar nadat ik even een oude savegame had geload en nog een keer gelezen wat ze zei, kwam ik er achter dat ik van elk ingredient meer dan 1 moest hebben, ik had er dus te weinigBrainless-NL schreef op zondag 23 april 2006 @ 14:45:
[...]
offtopic:
Ik had dat al eerder gepost... Maar als ik even zo brutaal mag zijn...
Battle.net Spud#2543
Zulke info kan je ook gewoon in je questlog nalezen hoor! Kwestie van klikken op de juist quest, en alle "oudere" berichten uit dezelfde quest komen ook tevoorschijn. Ik denk niet dat ik te weinig bloodgrass heb, tenzij ik te veel heb-Eraser- schreef op zondag 23 april 2006 @ 15:01:
[...]
Dat had ik ook ... maar nadat ik even een oude savegame had geload en nog een keer gelezen wat ze zei, kwam ik er achter dat ik van elk ingredient meer dan 1 moest hebben, ik had er dus te weinigbloodgrass was geloof ik 2 (in ieder geval meer dan 1), dus kijk ff of je er genoeg bij hebt
Gewoon ellelang langs allemaal watertjes en slootjes lopen in steden of de "wilde natuur". Ook vind je vaaknirnroot is huizen van rijke mensen.jaapstobbe schreef op zondag 23 april 2006 @ 16:13:
ik heb 9 nirnroot samples, kan maar niet meer nirnroot vinden, heeft iemand nog een suggestie?
[ Voor 38% gewijzigd door Brainless-NL op 23-04-2006 17:52 . Reden: biggetje geelimineerd ;) ]
Na kvatch heb je al 1 zo'n steen uit zo'n toren, maar die kan ik niet kiezen bij het enchanten, kan dat later pas ofzo? En je skills zijn natuurlijk vanuit invloed op de maxima...Muthas schreef op zondag 23 april 2006 @ 14:01:
1600 is het maximum met Soul Gems, wil je grotere enchantments, dan moet je het met oblivion gates stones doen, krijg je meestal 3100, maar dan kan je weer niet kiezen wat je als effecet wil.
Net even geprobeerd en het is inderdaad een stuk beterTepelStreeltje schreef op zondag 23 april 2006 @ 15:35:
Net BT mod geinstaleerd, wat een verbetering, kan het iedereen sterk aanraden, maakt alles STUK overzichtelijker.
[ Voor 17% gewijzigd door dr snuggles op 23-04-2006 18:05 ]
voor zo'n sigil stone heb je geen apparaat nodig... klik er gewoon op in je inventory om iets te enchanten.gladiool schreef op zondag 23 april 2006 @ 17:07:
[...]
Na kvatch heb je al 1 zo'n steen uit zo'n toren, maar die kan ik niet kiezen bij het enchanten, kan dat later pas ofzo? En je skills zijn natuurlijk vanuit invloed op de maxima...
[ Voor 5% gewijzigd door Clush op 23-04-2006 18:06 ]
... not as I do.
ja weet ik maar daar stond het niet in (dacht ik teminste)Brainless-NL schreef op zondag 23 april 2006 @ 16:04:
[...]
Zulke info kan je ook gewoon in je questlog nalezen hoor! Kwestie van klikken op de juist quest, en alle "oudere" berichten uit dezelfde quest komen ook tevoorschijn. Ik denk niet dat ik te weinig bloodgrass heb, tenzij ik te veel heb(9 shoots of bloodgrass
)
Maar dat wil niet zeggen dat je geen vampier kunt wordenIk speel met een high elf. Die wezens zijn gewoon immuun voor ziektes. Wanneer je de vampieren ziekte oploopt gaat het na een dag weer weg, vanzelf.
“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice
Verwijderd
Soms kan je ze vragen om ergens even te wachten. Kun je zelf rustig je gang gaan.voxx schreef op zondag 23 april 2006 @ 14:51:
Echt zwaar irritant wanneer je een quest hebt met twee personen bij je. Bij een gevecht lopen ze altijd in de weg. Iemand een tip om er wat minder last van te hebben, behalve eigenhandig om zeep helpen
?
Kijk ook eens naar de 'darnified' btmod. Die maakt alles nog wat kleiner (en gebruikt meer RPG-passende fonts) zodat er lekker veel op het scherm past. Je kunt er ook losse stukjes van gebruiken als je niet alles wilt.TepelStreeltje schreef op zondag 23 april 2006 @ 15:35:
Net BT mod geinstaleerd, wat een verbetering, kan het iedereen sterk aanraden, maakt alles STUK overzichtelijker.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2006 19:10 ]
Verwijderd
Er zijn ook spells om mensen vrolijk te maken. Ik gebruik zelf altijd twee spells (+24 en +12 op de aardigheidsschaal). Daar heb ik meestal genoeg aan om iedereen alles te laten vertellen wat ik wilVerwijderd schreef op zondag 23 april 2006 @ 19:04:
(edit: zou zelf wel willen dat de disposition van mensen wat meer verandert naar aanleiding van quests die je voor ze doet (of dat ze uberhaupt kleine dingen zouden vragen om het op te krikken). Ik wilde een huisje kopen, maar de count vond me niet aardig genoeg. Dus ik twee quests voor hem gedaan, wil ie er nog steeds niet over praten. Niet echt logisch... En nee, ik heb niet de personality van een undead![]()
Ga denk ik ook een mod voor personality/speechcraft gebruiken, want die minigame voelt niet echt RPG, en dat bribe is helemaal achterlijk - kan het niet altijd laten om er toch gebruik van te maken)
Dirtylicious
Dat kan nog door middel van cheats. (Maar alleen om het uiterlijk van je character te veranderen hèroT- schreef op zondag 23 april 2006 @ 19:03:
Mischien een domme vraag.
Ik heb oblivion helemaal in het begin geinstalleerd, en eigenlijk zonder na te denken een character gepakt. (en leeelijk dat ie is:P)
Nu wil ik toch graag switchen naar ander character/race zonder meteen alles kwijt te zijn aan level en goodies.
Is er een goeie mod die geen invloed op je verdere spel heeft en waarmee je simpel en veilig van character kunt switchen?
Ik kan er zo een heleboel opnoemen, maar ga dat niet doen. Je moet er uiteindelijk toch een stuk of 100 vinden. (Ik zit al aan de 40 ofzo). Het is een beetje onzinnig om alle ander 91 op te gaan noemen. Er zitten er zoveel in de game, en ze zijn allemaal verspreid. Er zijn geen manieren om ze makkelijker te vinden (behalve veel spelenjaapstobbe schreef op zondag 23 april 2006 @ 16:13:
ik heb 9 nirnroot samples, kan maar niet meer nirnroot vinden, heeft iemand nog een suggestie?
[ Voor 23% gewijzigd door DEVoTi0N op 23-04-2006 20:11 ]
blup
Verwijderd
Maar die spells zijn eigenlijk ook veel te krachtig/makkelijk (heb er inderdaad wel een paar). Ik wilde juist op een 'roleplaying' manier de disposition verhogen. Maar je kunt dus niet gewoon 'aardig' tegen mensen zijn zodat ze aardig terug zijn. Of het zijn gewoon allemaal een stelletje ondankbare honden als je wat voor ze doetwwillem schreef op zondag 23 april 2006 @ 19:22:
Er zijn ook spells om mensen vrolijk te maken. Ik gebruik zelf altijd twee spells (+24 en +12 op de aardigheidsschaal). Daar heb ik meestal genoeg aan om iedereen alles te laten vertellen wat ik wil. Deze spells zijn in Brunma te halen.
Ik was ook het guild uitgegooid. Samen met het thieves guild. Kreeg die berichten toen ik in de middle of nowhere in de bergen een wolf (oid) aan het aanvallen was. Ik had wel iets uit het mages guild gestolen, maar...CreativeMind schreef op zondag 23 april 2006 @ 20:19:
oke ik heb probleempje, ik ben de mages guild uitgestampt omdat ik gestolen zou hebben kan me niet herrineren maar goed.
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Verwijderd
Ik had al eerste character er een met de sign "thieve" dat schoot echt niet op wat betreft killing. Heb nu als character "warrior" en vampiers,necromancers of personen sla ik in 2/3 klappen neer met een akaviri katana. Ben level 4 en mn strenght is 61GTOfire schreef op zondag 23 april 2006 @ 21:00:
zomg, ik met mn lvl 18 char denk goh.. laat ik nou ook maar es richting Kvatch gaan. Afgelopen weekend op LAN zat een vriendin van me het ook te spelen en et zag er redelijk geinig uit met die main quest. Zij met dr lvl 1 char mept alles in 2 klappen kapot, ik met mn lvl 18 char krijg Daedroth op mn dak die na een 3x sneak attack met een bow of fire + glass arrow nog steeds 90% health hebben... Ik had er al vaker van gehoord maar zat te hopen dat het mee zou vallen omdat mn sneak, marksman en agility allemaal tegen of boven de 100 zitten. Maar dat is dus dikke pech, alsof je tegen een muur staat te knallen zo nutteloos zijn mn pijlen tegen Daedroth en Daedra Spiders. Denk dat ik maar een keer een nieuw char maak voor de main quest, want dit is niks
je moet zorgen dat op het moment dat je tegenstander sterft je 'soul trap' op hem gecast hebt, afaik.... zelf nog niet geprobeerd (heb altijd genoeg volle soulstones en varla stones bij me.hbsJR schreef op zondag 23 april 2006 @ 21:36:
kan iemand uitleggen hoe ik een soul kan importen in me gems... mijn quest log is vrij lang en ik heb dus echt geen idee hoe ik het moet doen
... not as I do.
Klopt. Je moet soul trap casten naar een tegenstander. Die krijgt dan een soort gloed om zich heen voor 20 sec ofzo. Als hij binnen die tijd doodgaat krijg je een berichtje 'you have captured a soul!'. Volgens mij moet je wel in de buurt van die tegenstander blijven (dus hem niet af laten maken door een gesummoned beest op 100m afstand).Clush schreef op zondag 23 april 2006 @ 21:49:
[...]
je moet zorgen dat op het moment dat je tegenstander sterft je 'soul trap' op hem gecast hebt, afaik.... zelf nog niet geprobeerd (heb altijd genoeg volle soulstones en varla stones bij me.
Verwijderd
Mapped Arrow Keys to various Menu buttons
• Mapped the Up Arrow and Down Arrow keys to the first and second choices for Popup Message Boxes (includes Merchant Confirmations)
• Mapped the Up Arrow key and Down Arrow keys on the Quantity Menu to Ok and Cancel
• Mapped the Up Arrow and Down Arrow keys during conversations to exit Dialogue and enter the Persuasion menu
• Mapped the Up Arrow key to the Take All button on the Container(looting) Menu
Koop een goedkope mystisism spell (detect life) dat weinig mana kost, en kast die ff tien minuutjes achter elkaar (ik ging dan elke 2 minuten ofzo een level omhoog).Bozozo schreef op zondag 23 april 2006 @ 22:12:
Waarom bestaan er in godsnaam geen Novice spells? Ik wil graag zieltjes plukken, maar mn Mystisism zit maar op 8. En dat kan ik blijkbaar alleen naar 25 krijgen door 4 levels lang te trainen... wat niet erg opschiet aangezien ik al lvl 24 ben
Verwijderd
CreativeMind schreef op maandag 24 april 2006 @ 00:17:
ik zit vast bij dark fishure waar ik moet wachten op een shade nogwat, dus ik sta bij dat altaar maar d'r gebeurt geen reet wat doe ik fout??
... not as I do.
CreativeMind schreef op maandag 24 april 2006 @ 00:17:
ik zit vast bij dark fishure waar ik moet wachten op een shade nogwat, dus ik sta bij dat altaar maar d'r gebeurt geen reet wat doe ik fout??
got it, ik ging de deur binne, slachte de eerste af en vond de handwritten note.gwystyl schreef op maandag 24 april 2006 @ 00:37:
[...]
spoiler:Je kan ook die cave uitkammen. Eén van de corpses heeft een notitie waarop staat wanneer het plaatsvindt
Verwijderd
AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq